Η Εκκλησία τιμάει τον Μητροπολίτη Κάμα Σούτρα

[Η (κραυγαλέα) ομοφυλοφιλία των (εθνικοφρόνων) μητροπολιτών είναι αρετή]

Το πορτραίτο του Κύριλλου Α΄, φερόμενο υπό δυο ευλαβών ιερέων, παρόντος τεραστίου πλήθους πιστών (όπισθεν των δυο ιερέων), ευλαβουμένων την μνήμην του (1.8.2017).

του Αναγνώστη Λασκαράτου (Β’ δημοσίευση)
Με αφορμή το θρασύτατο υποκριτικό ρατσιστικό ξέσπασμα του Αρχιεπισκόπου Βοιωτοπεδίου Λιάπη και των μητροπολιτών κατά των διεμφυλικών, θα μιλήσουμε με ντοκουμέντα που δείχνουν πως η ομοφυλοφιλία ενός μητροπολίτη, όσο φανερά κι αν έχει διασυρθεί ως υπερδραστήρια,  με παρτεναίρ ακόμη και νέους ιερείς, καθόλου δεν εμποδίζει την Ι.Σύνοδο να τιμά τον μητροπολίτη ως ενάρετο κι ας το ΄χει ο κόσμος τούμπανο. Θα το δούμε παρακάτω σε δυο-τρεις κραυγαλέες περιπτώσεις δειγματοληπτικά. Η πιο προκλητική αυτή της Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων, που έχει πληγεί δημόσια από διαδοχικά σκάνδαλα μητροπολιτών της, αρχής γενόμενης από τον Κύριλλο Α΄ και που δεν τηρεί κανένα πρόσχημα.

Ο Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων Κύριλλος Α΄,  Καρμπαλιώτης (από το 1951), που από 18χρονος, μόλις συμπλήρωσε τη νόμιμη ηλικία, είχε χριστεί καλόγερος στους Ζαπατίστας του Άθωνα, εξαναγκάστηκε σε παραίτηση από τη Χούντα το 1967, μαζί με άλλους τέσσερις της ίδιας σεξουαλικής κατεύθυνσης που δεσπότευαν στη Θεσσαλία και στην Ήπειρο. Παραιτήθηκαν την ίδια χρονιά ή την επόμενη, εκβιαζόμενοι με αποκαλύψεις ο Δημητριάδος Δαμασκηνός Χατζόπουλος, ο Ελασσόνος Ιάκωβος Μακρυγιάννης, ο Παραμυθίας Τίτος Ματθαιάκης και ο Λαρίσης Ιάκωβος Σχίζας. Ήταν όλοι τους υπερεθνικόφρονες, μερικοί χρημάτισαν στρατιωτικοί ιερείς, η Χούντα, που τους χορήγησε πλούσιες συντάξεις και τον τίτλο του τέως, δεν είχε το ελάχιστο πολιτικό κίνητρο να τους διώξει, ούτε βεβαίως «ηθικό», αυτό ήταν το εύκολο υπαρκτό πρόσχημα, που θα έδινε κάποια επίφαση κύρους στον πραξικοπηματία Ιερώνυμο Α΄. Χαρακτηριστικό είναι πως μεταξύ των «αρίστων» της αντικανονικής «αριστίνδην» Συνόδου που συνήλθε με Αναγκαστικό Νόμο (!) και εξέλεξε τον ηθικολόγο Κανονολόγο παπά των Ανακτόρων, φιγουράριζε και ο αρχιέκφυλος Κορνάρος της Πρέβεζας. Κίνητρο είχε ο Ιερώνυμος Α΄, η «Ζωή» και γενικά οι παρεκκλησιαστικές οργανώσεις, που μέσω του μεροληπτικού τους πουριτανισμού, ήθελαν να αδειάσουν θέσεις για να βολέψουν δικά τους φυντάνια. Το ωραίο είναι πως σε όλες τις σχετικές εκκλησιαστικές αναφορές, «οι πέντε» εμφανίζονται είτε ως θύματα της Χούντας, που τάχα διώχτηκαν γιατί δεν υπέκυψαν στην Δικτατορία, είτε δεν δίνεται καμία εξήγηση για την απότομη λήξη της δεσποτείας τους. Δεν θα υπέκυπταν λοιπόν οι γενναίοι άνδρες στη Δικτατορία, αλλά υπέκυψαν σαν τρομαγμένα παιδιά στον εκβιασμό της παραίτησης. Οι ιστοσελίδες των Μητροπόλεών τους δεν φείδονται επαίνων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Δαμασκηνός, ένα ορφανό παιδί, που έπεσε μοιραία στα νύχια της Εκκλησίας, επέζησε του Νταχάου (προς τιμήν του αυτό)  και μετά πλούτισε ως μητροπολίτης: «᾿Ενθάδε κρύπτει τύμβος φίλης τῆς Κορινθίας πατρώας Δέμας ᾿Αρχιερέως Δαμασκηνοῦ Χατζοπούλου Ποιμενάρχου Δημητριάδος, ᾿Ανδρός γενομένου καλοῦ κἀγαθοῦ,ὑπέρ Πίστεώς τε Χριστοῦ καί Πατρίδος ῾Ελλάδος πολλά τλησαμένου, ἐν δεσμοῖς καί βασάνοις, (παρ’ ἀλλοτρίων καί ψευδαδέλφων).᾿Αθῆναι, Κόρινθος, Κυπαρισσία, Βόλος ηὐμοίρησαν ᾿Αποστολικῆς διακονίας Αὐτοῦ. ..».  Αυτό το «ψευδαδέλφων», αναφέρεται στον διάδοχό του Δαμασκηνού, τον σφετεριστή Ηλία της Περιστεράς (μετέπειτα Τραχείας), που κίνησε γη και ουρανό για να βγουν τα άπλυτά του με διάφορους νεαρούς στη φόρα, έτσι ώστε να τον διαδεχθεί με τη βοήθεια των χουντικών εκκλησιαστικών οργανώσεων. Ο Δαμασκηνός πέθανε το 1977 και ένα αυτονόητο ερώτημα είναι γιατί του έφαγε την έδρα το 1974 ο Χουντόδουλος, που έδιωξε τον Ηλία με συντακτική πράξη της δικτατορίας Ιωαννίδη και γιατί δεν αποκαταστάθηκε ούτε αυτός ούτε κανείς από αυτούς που έδιωξε η Χούντα, αφού όλοι, πλην του Ελλασόνος, επέζησαν κάποια χρόνια, μερικοί πάρα πολλά, μετά την πτώση της. Βέβαια την προφανή εξήγηση έχουν δώσει πολλοί, ανάμεσά τους και ο ευσεβής καθηγητής Αναστάσιος Γιανναράς, στην «Καθημερινή»: «Αφασία, ευσεβισμός και εκκλησιαστική συνείδηση» (3-2-2008): «…Την επίταση τροφοδοτεί σωρεία κραυγαλέων ηθικών σκανδάλων κληρικών, κυρίως επισκόπων. Έτσι, όταν η δικτατορία των συνταγματαρχών το 1967 συγκροτεί «αριστίνδην» σύνοδο επισκόπων, η οποία εκλέγει αρχιεπίσκοπο Αθηνών το κορυφαίο στέλεχος των ευσεβιστικών οργανώσεων Ιερώνυμο Κοτσώνη και ο Ιερώνυμος επιχειρεί σαρωτική «ηθική κάθαρση» του επισκοπικού σώματος, ό,τι και αν λέμε για λόγους «αντιστασιακούς» εκ των υστέρων, το γενικό αίσθημα λαϊκής ανακούφισης ήταν περισσότερο και από έκδηλο…».

Εννιά χρόνια μετά (11.6.2017), ο μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Ανδρέας, κρατικός καθηγητής της Θεολογικής του ΑΠΘ, λέει ψέματα, ισχυριζόμενος ακριβώς τα αντίθετα από ότι είχε γράψει ο Γιανναράς, στην ίδια εφημερίδα: «Για να αποφύγουν τη μεθοδευμένη συκοφάντησή τους, εξαναγκάσθηκαν οι πέντε αρχιερείς από το καθεστώς να υποβάλουν την παραίτησή τους, για λόγους υγείας («Η Εκκλησία της Ελλάδος και η χούντα»). Ένα εύλογο ερώτημα που θα έθετε οποιοσδήποτε καλόπιστος αναγνώστης που αγνοεί τι συνέβαινε στις κρεβατοκάμαρες αυτών των επισκόπων, θα ήταν γιατί δεν δικάστηκε από την Εκκλησία ο Ιερώνυμος Α΄, ως συνεργός στην «συκοφάντηση», όταν έπεσε η Χούντα, γιατί οι έκπτωτοι δεν αποκαταστάθηκαν στις έδρες τους ή έστω σε άλλες μετά το 1974, καθώς επίσης γιατί οι μητροπολίτες αυτοί ήταν τόσο δειλοί και επίορκοι και δέχθηκαν να παραιτηθούν, αντί να τηρήσουν τους Ιερούς Κανόνες και να αρνηθούν να εγκαταλείψουν τη νύμφη Επισκοπή και τα πνευματικά τους παιδιά; Χιλιάδες άνθρωποι, οικογενειάρχες μάλιστα, σύρθηκαν από τη Δικτατορία στις φυλακές, στα βασανιστήρια, στις εξορίες, άλλοι απολύθηκαν και πείνασαν, οι μητροπολίτες, οι διάδοχοι των Αποστόλων, οι εκπρόσωποι του Θεού, οι υπάρχοντες «εις τόπον και τύπον Χριστού», που δεν θα πάθαιναν τίποτα περισσότερο από μια εκθρόνιση, γιατί κιότεψαν; Επίσης, μιλώντας παρακάτω για τον όσιο Κύριλλο, θα διαμαρτυρηθώ γιατί η «αντιστασιακή» του δράση και ο «άδικος» διωγμός του αποσιωπώνται από την επίσημη ιστοσελίδα της Μητρόπολης: «Διατελέσαντες Μητροπολίτες – Ιερά Μητρόπoλις Θεσσαλιώτιδος» «…Ποιμενάρχης τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος καὶ Φαναριοφερσάλων παρέμεινε ἕως τὸ 1967». Γιατί έφυγε; Δεν μας το λέει η Μητρόπολη, που δεν θέλει να σκαλίζονται μνήμες κακών.

Για να αντιληφθεί το κοινό τι έτρεχε με τους πέντε αρχιεθνικόφρονες μητροπολίτες, που τάχα διώχτηκαν από τη Χούντα λόγω φρονημάτων, αντιγράφω από το βιβλίο του Γ.Καρανικόλα (φωτ. 3), τα σχετικά με τον, εξ αυτών, πρώην στρατιωτικό ιερέα μητροπολίτη Τίτο Α΄Ματθαιάκη της Παραμυθίας (αδελφό του μητροπολίτη Ν.Ιωνίας Τιμόθεου και θείο του δεσπότη Στέφανου της Τριφυλίας που κατηγορήθηκε, κι αυτός, από την «Αυριανή» για παιδεραστία και απαλλάχθηκε από τη Σύνοδο, κάτω από πολύ θολές συνθήκες), τον οποίο κατήγγειλε ένορκα ο 29χρονος Μηνάς Π. (ο Καρανικόλας αναφέρει το πλήρες όνομα), γιός του ιερέα Κωνσταντίνου του Κάτω Ξέχωρου Φιλιατών, πως ως μαθητής Γυμνασίου που έμενε στο ιερό Οικοτροφείο Παραμυθίας, δεχόταν τις σεξουαλικές επιθέσεις του αγίου, αυτός και άλλοι συμμαθητές του. Το παπαδοπαίδι κατονομάζει και τον διάκο Χριστόφορο Καραμαγκιώλη ως γνώστη της κατάστασης και τον πρωτοσύγκελο Καρατζά ως συνεργό του μητροπολίτη τον οποίο αποκαλεί «κίναιδο μεγάλης ολκής. Ο Καρανικόλας (σελ. 155-157), επικαλείται και την εβδομαδιαία εφημερίδα του ευσεβέσταστου Οφφικιάλιου ακροδεξιού εκβιαστή και χαϊδεμένου της μεγαλόψυχης, αν και επίμονα καθυβριζόμενης και απειλούμενης από αυτόν Ιεραρχίας, Γρηγόρη Μιχαλόπουλου (‘Νέοι Άνθρωποι’, 14.7.  & 28.7.79, φ. 178, 180). Ο Τίτος A΄ έζησε 17 χρόνια μετά την πτώση της Χούντας, αλλά δεν αποκαταστάθηκε στην έδρα του ή σε κάποια άλλη. Αυτό δεν εμποδίζει την ευσεβή ιστοσελίδα Romfea (3.9.2015) να τον υμνεί, σαν να μην ξέρει τίποτα: «Μνήμη Μητροπολίτη πρώην Παραμυθίας Τίτου».

Ο Τίτος Α΄ με στρατιωτική στολή

Ο Τίτος Α΄, το 1964, φαίνεται πως ήταν και βλάσφημος. Σε ομιλία του προς τους άνδρες των ΤΕΑ Φιλιατών, «δεν διστάζει να αποκαλέσει τους ΤΕΑτζήδες σχεδόν ιεραπόστολους: “…Δεν ομοιάζετε προς άλλους οπλίτας. Σεις είσθε πρωτοπόροι. Σεις διακρίνεσθε, διότι διαμένετε ως ιεραπόστολοι του έθνους μας, εις αυτά τα ακριτικά χωρία της επαρχίας Φιλιατών, που ευρίσκεται μέσα εις την προκάλυψιν. Και η Εκκλησία, η Μητρόπολίς μας, στα πρόσωπά σας ατενίζει διαρκώς τους συμπαραστάτας, τους υπερμάχους αγωνιστάς των ιδεωδών του Σωτήρος ημών Χριστού”» (Cogito ergo sum: «Εκκλησία και φασισμός (3)», 9 Μαΐ 2016).

Εξαιρετικά εύγλωττος είναι και ο βίος του τετιμημένου Κυρίλλου Α΄ της Θεσσαλιώτιδος εκ Μεσσηνίας ορμώμενου («Ιερά Μονή Κορώνης-ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ»),  που οι ομοϊδεάτες του της Χούντας τον εκθρόνισαν, για χάρη του χουντικού Κωνσταντίνου, που με τη σειρά του διώχτηκε κι αυτός από τον χουντικό Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, μέσα σε έναν αποκαλυπτικότατο ρουν γεγονότων. Ο Κωνσταντίνος εκδικήθηκε βγάζοντας τα σχολιανά των δυο διαδόχων του. Του ιερού Κλεόπα, που κάλυπτε την αντρική πόρνη Σπυριδούλα του Σμοκόβου, δηλαδή τον εφημέριο των λουτρών αρχιμανδρίτη Σπυρίδωνα Τσιλιμιδό, βλ.: «ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ» / ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ) και του ενάρετου Θεόκλητου, που τον κατηγόρησε πως συνελήφθη από την Αστυνομία σε gay bar μαζί με νεαρό αρχιμανδρίτη, για διακίνηση ναρκωτικών κλπ. Ο ιερός Θεόκλητος, που αναγκάστηκε να παραιτηθεί το 2005 αλλά παραμένει επίσημα και σήμερα έμμισθος κρατικός  τιτουλάριος μητροπολίτης με τον τίτλο του Βρεσθένης, κατοικοεδρεύοντας ως βοηθός στη Μητρόπολη του Χωροφύλακα Αμβρόσιου-μαχητικού διώκτου της Ομοφυλοφιλίας-προσπάθησε να σβήσει την κατηγορία με τη βοήθεια ευσεβών δικαστών του ιερού παραδικαστικού κυκλώματος Γιοσάκη. Για την άτακτη φυγή του όσιου Θεόκλητου, πνευματικού τέκνου Χριστόδουλου και πνευματικών πατέρων αμφοτέρων του αυτοαποσχηματισθέντος αρχιμανδρίτου Κουλουσούσα, η Μητρόπολη σημειώνει σεμνά, χωρίς άσκοπες φλυαρίες: «Διατελέσαντες Μητροπολίτες» «…Παραιτήθηκε τὴν 1η Μαρτίου 2005 καὶ ἐντὸς τοῦ ἔτους 2006 κατεστάθη Μητροπολίτης Βρεσθένης». Ίσως γιατί τις αδιάκριτες λεπτομέρειες μπορεί κάποιος να τις βρει ακόμη και στο φύλλο της 18.2.2015, της έγκυρης βρετανικής «The Guardian»: «Sex andfraud woe for Greek church | World news».  «..Last week, claims emerged that Metropolitan Theoklitos of Thessaly, a leading churchman, had been arrested on suspicion of drug dealing in a police raid on a notorious nightclub…» («…ισχυρισμοί ακούστηκαν πως ο Θεόκλητος της Θεσσαλίας, ηγετική εκκλησιαστική φυσιογνωμία, συνελήφθη με υποψίες για συναλλαγή ναρκωτικών σε κακόφημο νυκτερινό κλαμπ…»).

Ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών (1991-1992) Κομμουνιστής συγγραφέας Γιώργος Καρανικόλας, στο 255 σελίδων βιβλίο του «Ανορθόδοξοι Έρωτες Ορθόδοξων Κληρικών» (εκδ. Θουκυδίδης, 1979), περιγράφει με αδιάσειστα ντοκουμέντα τον βίο του Κύριλλου, χωρίς να τολμήσει κανείς να τον διαψεύσει, έστω και για την τιμή των όπλων. Ο Γ.Καρανικόλας γίνεται εξαιρετικά τολμηρός και αποκαλυπτικός στις περιγραφές του, που περιλαμβάνουν ερωτικές στάσεις από το Κάμα Σούτρα, του γέρου μητροπολίτη με νεαρό αρχιμανδρίτη. Προσωπικώς νομίζω πως η ιεραποστολική δράσις του Κυρίλλου στην Σχολή Ευελπίδων, όπου χρημάτισε στρατιωτικός ιερέας (1934-1942), δεν ήταν άγνωστη στους χουντικούς αξιωματικούς.

Εδώ (βλ. Αριστοτέλειο … – Ψηφιοθήκη), περιγράφονται οι διαβόητοι βίοι «ενάρετων» και τιμημένων μητροπολιτών, τους οποίους «αγνοεί» η μιξοπαρθένα Ιερά Σύνοδος και απαιτεί, πλήρης ιεράς αγανάκτησης, με εξώδικα να της πει κουτσομπολιά ο κ.Ραγκούσης.

Λίγο πριν την εγκαθίδρυση της Δικτατορίας, ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Καλογεράς, εξέδωσε σε τεύχος αποσπάσματα των 5 εξωδίκων καταγγελιών του, από 18-1-1965 έως 15-12-1966, κατά του Κύριλλου, στις οποίες μεταξύ άλλων τον κατηγορεί πως συνήψε ομοφυλόφιλες σεξουαλικές σχέσεις με επτά καλόγερους, διάκους και αρχιμανδρίτες και δυο λαϊκούς, τους οποίους κατονομάζει, μαζί με ιερωμένο τον οποίο ο δεσπότης απέλυσε επειδή αρνήθηκε να ικανοποιήσει τις ασελγείς επιθυμίες του, οι οποίες παραπέμπουν στο Κάμα Σούτρα (Δώδεκα χρόνια μετά ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος ξηλώθηκε από το χουντοδικείο του Ιερώνυμου για «βαρεία εξύβριση, κλοπή και αποσκίρτηση από την Ορθοδοξία»). Ο Άγγελος Δόξας, διακεκριμένος λογοτέχνης και πρόεδρος της ‘Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοβιολογίας’, με σειρά άρθρων του στην μαχητική εφημερίδα του Δημήτρη Πουρνάρα «Ελεύθερος» (το πρώτο από αυτά: «Να πέσουν τα προσωπεία», 29.1.1967),  αναφέρθηκε εκτενώς, χωρίς να ενοχληθεί κανείς αρμόδιος, και στην σεξουαλική δράση του Κύριλλου, που επί πλέον σύμφωνα με την «Θεσσαλική Ηχώ», είχε κλέψει μόνο από το Φιλόπτωχο και μόνο σε ένα χρόνο (1960), 2 ½ εκατομμύρια δρχ. τα οποία μοιραζόταν με τους εραστές του. Ο Καρανικόλας επισήμανε το εύγλωττο γεγονός πως κανείς από τους διασυρόμενους ρασοφόρους δεν τόλμησε να μηνύσει την εφημερίδα και τον αρθρογράφο της ή να διαψεύσει. Ενδεικτικά παραθέτω τρεις διαδοχικούς τίτλους εφημερίδων, από τους δεκάδες πρόσφατους, που είχε συγκεντρώσει τότε ο Δόξας: «Κάθειρξις 6,5 ετών εις έγγαμον ιερέα, δια βιασμόν 5έτιδος κορασίδος εντός του ναού». «Ιερεύς συλλαμβάνεται εις λεωφορείον ασχημονών εις 14ετή έφηβον». Ο Άγιος Πέλλης, κατηγορείται επί σοδομία αυτοκτονήσαντος ναυτόπαιδος». Όσον αφορά στον άγιο Πέλλης, τον θρόνο Εδέσσης και Πέλλης κατείχε τότε ο Διονύσιος, που παραιτήθηκε 5 ημέρες πριν γραφτεί το άρθρο του Δόξα και κατείχε τον θώκο από το 1951, άρα περί αυτού πρόκειται. Η Μητρόπολη τίμησε πριν 3 χρόνια τον κατηγορούμενο για σοδομισμό: «Με επιτυχία η ημερίδα για τον Μακαριστό Μητροπολίτη Εδέσσης Διονύσιο» (4.6.2014). Στο βιογραφικό που παραθέτει η ευσεβής ιστοσελίδα amen/gr, αναφέρεται πως ο άγιος Διονύσιος, πρώην στρατιωτικός ιερέας (στο Πολεμικό Ναυτικό, εξ ού υποθέτω και ο δύστυχος «ναυτόπαις») κι αυτός, έφυγε λόγω ορίου ηλικίας. Όμως το ΝΔ 4589/1966 που ίσχυε τότε, καθόριζε τη συμπλήρωση του 80ου έτους ως όριο και ο Πέλλης το Γενάρη του ’67, ήταν 78 ετών και 4 μηνών (14.9.1888-24.1.1967). Νομίζω πως κάτι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια.

Επιστρέφω στον άγιο Κύριλλο. Όπως διαβάζουμε στην  «Ηθική και Θρησκευτική Εγκυκλοπαίδεια», δηλαδή στο μνημειώδες όσο και ξεδιάντροπο πολύτομο έργο, το οποίο εκδόθηκε με πατριαρχικές ευλογίες για να υμνεί την αρετή του φασίστα πορνοδεσπότη Πρέβεζας Στυλιανού και άλλων ομοίων του,  στο λήμμα Κύριλλος (κατά κόσμον Καρμπαλιώτης), «ο περί ού επέδειξεν εν καιροίς χαλεποίς προς την πατρίδα και την Εκκλησίαν ακάματον ζήλον κινδυνεύσας επανειλημμένως». Ασφαλώς ο ευσεβής αρθογράφος θα περιλαμβάνει στον υπέρ πατρίδος «ακάματον ζήλον» και την 8ετή προσφορά του 33χρονου Κύριλλου  στην «Σχολή Ευελπίδων».

Η Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος (Καρδίτσας) στην οποία έχουμε αφιερώσει δυο άρθρα («Sex drugs and theft στην Επισκοπή της Χρυσής Αυγής» -2), φέτος το καλοκαίρι, έδωσε ρεσιτάλ Χριστοήθειας: «Τα οστά του μακαριστού Μητροπολίτου Κυρίλλου Α΄ Καρμπαλιώτου υποδέχθηκε η Καρδίτσα» (2.8.2017).  «…ήταν ενταφιασμένος στο Α΄ Κοιμητήριο Αθηνών…Την 1η Αυγούστου 2017, ο Σεβασμιώτατος κ. Τιμόθεος, ο κλήρος και ο ευσεβής λαός της Τοπικής μας Εκκλησίας υποδέχθηκαν με κάθε επισημότητα στα προπύλαια του Ι. Μητροπολιτικού Ναού τα οστά του μακαριστού …έγινε σύντομη αναφορά στον βίο του από τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Αμφιλόχιο Παπανδρέου, .. Ο Σεβασμιώτατος δοξολόγησε τον άγιο τριαδικό Θεό …Παράλληλα, ευχαρίστησε εκ μέσης καρδίας τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και την Ιερά Σύνοδο, τη σεπτή αδεία και ευλογία των πραγματοποιήθηκε η εκταφή».

Νομίζω πως όλοι ξέρουν σχετικά με τους αναφερθέντες κυρίους και με αυτούς που τους υμνούν ασύστολα, τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια.

[Α’ Δημοσίευση]

This entry was posted in IERES_ATAXIES, Ieres_Ependyseis, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

5 Responses to Η Εκκλησία τιμάει τον Μητροπολίτη Κάμα Σούτρα

  1. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    https://www.newsbeast.gr/society/arthro/3442343/apati-me-ieris-pou-piran-misthous-38-ekatommirion

    Απάτη με ιερείς που πήραν μισθούς 3,8 εκατομμυρίων
    Στο κόλπο συμμετείχαν και εφοριακοί από τα Φάρσαλα

    26/03/2018

    Η εκδίκαση ενός μεγάλου σκανδάλου αναμένεται να ξεκινήσει σήμερα στη Λάρισα. Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων θα βρεθούν έξι άτομα, δύο ιερείς από τα Φάρσαλα και τέσσερις εφοριακοί της τοπικής ΔΟΥ (δύο από τον Βόλο, ένας Λαρισαίος και ένας από τα Φάρσαλα).

    Οι κατηγορούμενοι φέρονται πως συνεργάστηκαν στο «φούσκωμα» μισθοδοτικών καταστάσεων ιερέων της Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων.

    Ο ένας ιερέας είχε ορισθεί από τον μητροπολίτη ως αρχιερατικός επίτροπος της εκκλησιαστικής περιφέρειας Φαρσάλων και ήταν αρμόδιος να εισπράττει τη μισθοδοσία των κληρικών της περιφέρειας, κάτι που είχε ο άλλος ιερέας πριν από εκείνον.

    Οι καταστάσεις σε μηχανογραφημένη μορφή συντάσσονταν από διοικητικούς υπαλλήλους της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων και στη συνέχεια υπογράφονταν σε επτά αντίγραφα από τον γενικό αρχιερατικό επίτροπο.

    https://www.exapsalmos.gr/2014/04/08/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%AF%CE%BA%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%B9/

    Γιατί η διοίκηση της Εκκλησίας επιδεικνύει ανοχή και παρατείνει το πρόβλημα στη Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος; — Πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά ο κληρικός που παρασύρει τον Μητροπολίτη Κύριλλο, να τελεί, δήθεν, μυστήρια! Είναι σκάνδαλο!

    Δημοσιεύτηκε στις 8 Απριλίου 2014 από K. T.

    ΤΟΥ ΣΩΤΉΡΗ Μ. ΤΖΟΥΜΑ

    Η Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος και Φανεριοφαρσάλων, από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχει εισέλθει επισήμως σε μία κατάσταση αλλαγής στην διοίκησή της,δεδομένου ότι ο Μητροπολίτης Κύριλλος έχει καταστεί ανήμπορος πλέον να ανταποκριθεί στα καθήκοντά του– λειτουργικά και διοικητικά!

    Η ΔΙΣ έχει πάρει προ πολλών μηνών, την απόφαση να ενεργοποιήσει τον σχετικό νόμο, που προβλέπει την αποστολή ειδικής επιτροπής καθηγητών και εμπειρογνωμόνων για να κρίνουν την κατάστασή του! Με την ίδια αυτή απόφαση της ΔΙΣ, θα πήγαινε επιτροπή και στον επίσης ασθενή Μητροπολίτη Φωκίδος Αθηναγόρα, ο οποίος προς τιμήν του υπέβαλε την παρσίτησή του και δεν πέρασε από την διαδικασία της Επιτροπής.
    Δυστυχώς, παρά την πάροδο τόσων μηνών, η επιτροπή δεν έχει πάει ακόμη να εξετάσει τον Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος Κύριλλο, με αποτέλεσμα να παρατείνεται η κρίση και το πρόβλημα στην πολύπαθη αυτή Μητρόπολη!
    Μάλιστα ο Γέροντας Μητροπολίτης Κύριλλος έχει αφεθεί στα επιτήδεια χέρια ενός κληρικού του, ο οποίος δεν κινεί μόνο τα νήματα παρασκηνιακά αλλά και στο προσκήνιο παίζει τον ρόλο του
    αντ´αυτού, στη θέση του Μητροπολίτη.
    Συγκεκριμένα οι πληροφορίες μας από την Καρδίτσα λένε ότι ο Μητροπολίτης χωρίς να το μπορεί, εντούτοις τον στήνουν και τον βάζουν να λειτουργεί και τις εκφωνήσεις που προβλέπεται να κάνει ο λειτουργός Αρχιερεύς, τις κάνει ο αντ´αυτού κληρικός. Και το θέμα δεν έχει σταματήσει εδώ. Τελευταία τον παρουσίασαν να τελεί ακόμη κι αυτό το Μυστήριο της Χειροτονίας! Ποιός, όμως, έκανε πραγματικά την χειροτονία; Ποιός διάβασε τις ευχές;

    https://www.iefimerida.gr/news/78420/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-35-%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B5%CF%82

    26|11|2012 | 14:15

    Στο χθεσινό της φύλλο η εφημερίδα το Εθνος ανακάλυψε ότι το ΣΔΟΕ έβαλε στο στόχαστρο δύο Μητροπολίτες καθώς διαθέτουν καταθέσεις πολλών εκατομμυρίων. Πρόκειται για τους μητροπολίτες Περιστερίου Χρυσόστομο, και Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων Κύριλλο.

    Οι δύο τους, σύμφωνα με την εφημερίδα, φαίνεται να διατηρούν λογαριασμούς εκατομμυρίων που δεν συνάδουν με τα δηλωθέντα εισοδήματά τους, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο να έχουν μεταβιβάσει ποσά σε λογαριασμούς τρίτων ώστε να αποφύγουν τον έλεγχο.

    https://www.tovima.gr/2008/11/24/archive/oi-ifigeneies-tis-ekklisias/

    Οι «Ιφιγένειες» της Εκκλησίας

    * Δύο ακόμη ιεράρχες από τη Βόρεια Ελλάδα και ένας από τη νησιωτική αναμένεται ότι θα εμπλακούν σε σκάνδαλα Οι «Ιφιγένειες» της Εκκλησίας Πώς βρέθηκαν στο «μάτι του κυκλώνα» οι μητροπολίτες Αττικής κ. Παντελεήμων και Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητος και τώρα καλούνται να «θυσιαστούν» Αναυδη η ελληνική κοινή γνώμη παρακολουθεί τις καταγγελίες και τις αποκαλύψεις για τα όσα συμβαίνουν στην Εκκλησία της Ελλάδος.
    ΤοΒΗΜΑ Team
    24 Νοεμβρίου 2008, 23:49 Ενημερώθηκε: 6 Φεβρουαρίου 2005, 00:00

    (….)
    H υπόθεση με τον Βορειοηπειρώτη που εμπλέκεται σε υπόθεση ναρκωτικών και έφερε στο φως της δημοσιότητας η εκπομπή «Ζούγκλα» λέγεται ότι αγγίζει άμεσα τον κ. Θεόκλητο. Ο Πέτρος, όπως ήταν το όνομα του Βορειοηπειρώτη, ήταν πνευματικό παιδί του κ. Θεόκλητου, γι’ αυτό και τοποθετήθηκε στο βιβλιοπωλείο της μητροπόλεως, όπου εργάζονταν και άλλα παιδιά του.

    Ο κ. Χριστόδουλος επιθυμούσε για διάδοχό του στη Μητρόπολη Δημητριάδος τον κ. Θεόκλητο. Οι έντονες αντιδράσεις όμως των μελών της «Χρυσοπηγής», των στενών του συνεργατών αλλά και ορισμένες προκηρύξεις που πετάχθηκαν στον Βόλο εξανάγκασαν τον Αρχιεπίσκοπο να αλλάξει τα σχέδιά του. Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος εξελέγη το 1999 και από την πρώτη στιγμή άρχισε να δέχεται την κριτική του Μητροπολίτη πρώην Θεσσαλιώτιδος κ. Κωνσταντίνου, ο οποίος κατήγγειλε ότι συνελήφθη μαζί με τον Αρχιμανδρίτη κ. Σεραφείμ Κουλουσούσα σε μπαρ των Τρικάλων.

    Ολοι οι στενοί συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου φοβούνται ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγουν νέα στοιχεία τα οποία θα εμπλέκουν και άλλους ιεράρχες σε υποθέσεις σκανδάλων. Δύο μητροπολίτες της Βορείου Ελλάδος και ένας της νησιωτικής χώρας βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

    Καταγγελίες μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει επισήμως εις βάρος τους, οι ίδιοι όμως δεν κρύβουν την ανησυχία τους.

  2. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Αυτόν,που αναφέρει ο Σ.Τζούμας-σφουγκοκολάριος του Χριστόδουλου- ΔΕΝ είναι ο αναφερόμενος Κύριλλος,αλλά ο από Κυθήρων Κύριλλος Β΄Χρηστάκης!!Μην τα μπερδεύουμε..!!

    • Ο/Η Θεολόγος λέει:

      https://www.documentonews.gr/article/sokaristikes-kataggelies-gia-aselgeia-5xronoy-apo-arximandrith-oi-antikroyomenes-pragmatognwmosynes-kai-o-rolos-prwhn-proedroy-toy-areioy-pagoy

      Σοκαριστικές καταγγελίες για ασέλγεια 5χρονου από αρχιμανδρίτη – Οι αντικρουόμενες πραγματογνωμοσύνες και ο ρόλος πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου


      Βαγγέλης Τριάντης

      Δημοσίευση
      17.12.2019 | 15:52

      Ανανέωση
      17.12.2019 | 18:08

      Documento #104
      11.11.2018

      Οι αντικρουόμενες πραγματογνωμοσύνες και ο ρόλος πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου

      Μηνύσεις, δικαστικές αποφάσεις, αρχειοθετήσεις., πραγματογνωμοσύνες και σοβαρές καταγγελίες συνθέτουν το «παζλ» μίας υπόθεσης που απασχολεί τα τελευταία χρόνια τη Δικαιοσύνη. Πρόκειται για ιδιαίτερα σοβαρές καταγγελίες που αφορούν σε ασέλγεια από αρχιμανδρίτη Ιεράς Μονής σε βάρος πεντάχρονου αγοριού, καθώς επίσης και σεξουαλικής κακοποίησης του αδερφού του από την ίδια του τη μητέρα, ενώ οι καταγγελίες αφορούν και στον κουμπάρο της οικογένειας.

      Το Σεπτέμβριο του 2014 ο Ν.Γ. πατέρας τριών παιδιών υπέβαλλε στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών μία έγκληση με σοβαρές καταγγελίες. Η έγκληση στρεφόταν κατά της συζύγου του, του κουμπάρου του και του ηγούμενου της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρα Σόχου Λαγκαδά, Ιωαννίκιου Κοτσώνη τους οποίους εγκαλούσε κατά περίπτωση για το αδίκημα της ενδοοικογενειακής σωματικής βλάβης σε βάρος των δύο του παιδιών, καθώς επίσης και για αποπλάνηση του μικρότερου γιου του ηλικίας πέντε ετών. Δύο μήνες μετά και συγκεκριμένα το Νοέμβριο του 2014 το ίδιο πρόσωπο κατέθεσε μία ακόμη έγκληση σε βάρος των τριών αυτών προσώπων, αυτή τη φορά για το αδίκημα της αποπλάνησης ανηλίκου για τον τότε πεντάχρονο γιο του. Οι δύο μηνύσεις συσχετίσθηκαν και η δικογραφία χρεώθηκε στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Καπαμά. Το Σεπτέμβριο του 2015, το ανήλικο αγόρι κατέθεσε στην 4η πταισματοδίκη Αθηνών, παρουσία πραγματογνώμονα.

      Το απόσπασμα της κατάθεσης είναι χαρακτηριστικό:

      «Ερώτηση: Τι σου έκανε ο Γέροντας;

      Απάντηση: Πήγαμε με την Ε…. σε ένα δωμάτιο με παιχνίδια, η Ε…΄.. έπαιζε με κούκλα και εγώ με τρενάκι. Την Ε….. της πήρε ο μπαμπάς της και εγώ έμεινα μόνος μου. Μετά ήρθε ο Γέροντας και μου έπιανε τον ποπό και το πουλάκι και μου έβαζε το δάχτυλο του μέσα στον ποπό μου και μου έβγαζε τη γλώσσα έξω και εγώ φώναζα «βοήθεια, βοήθεια». Ήρθε ο ψηλός με το μουστάκι, με κοπάνησε στο κεφάλι και με πήγε στο αμάξι του και με κλείδωσε».

      «Ερώτηση: Τι έγινε όταν ήσουν μόνος στο αμάξι;»

      «Απάντηση: Ήρθε ο ψηλός με το μουστάκι πάλι και μετά μου έβαλε το χέρι του στο κεφάλι μου και το κατέβασε και μου έπιανε το πουλάκι και έβγαλε το δικό του έξω και προσπαθούσε να βάλει το δικό του πουλάκι στο στόμα μου και εγώ φώναζα βοήθεια μπαμπα πολύ δυνατά.

      Ερώτηση: Γιατί δεν φώναζες τη μαμά αντί για το μπαμπά;

      Απάντηση: Γιατί η μαμά δεν θα με βοηθούσε, επειδή είναι κακιά, δεν βοηθάει τα παιδάκια μόνο τα χτυπάει».

      Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η οικογένεια σε έγκληση που κατέθεσε στις 27 Σεπτεμβρίου 2017, αν και είχε διαταχθεί παιδοψυχιατρική εκτίμηση εντούτοις αυτή δεν έγινε, ενώ στη συνέχεια η υπόθεση τέθηκε στο αρχείο. Συγκεκριμένα ο Ν.Γ. στις 6 Απριλίου του 2015 προχώρησε σε έγγραφη αναφορά καταγγελία στην οποία γινόταν λόγος για καθυστερήσεις από την πλευρά της Δικαιοσύνης. Η αναφορά χρεώθηκε στον τότε Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης και σημερινό της προϊστάμενο της συγκεκριμένης εισαγγελικής αρχής, Λάμπρο Τσόγκα. Ο εισαγγελέας με διάταξη του έθεσε στο αρχείο την αναφορά του Ν.Γ. Λίγες μέρες μετά η εισαγγελέας Καπαμά με διάταξή έθεσε στο αρχείο και τις δύο μηνύσεις για την ασέλγεια που είχε καταθέσει ο Ν.Γ. Ο πατέρας του παιδιού άσκησε προσφυγές Ενώπιον του Εισαγγελέα Εφετών Θεσσαλονίκης κατά των διατάξεων αυτών και αιτήθηκε το συσχετισμό των δύο δικογραφιών. Τον Οκτώβριο του 2016 ο Εισαγγελέας Εφετώνμ Βασίλης Φλωρίδης απέρριψε τις προσφυγές με την υπ’ αριθμόν 94,95/2016 διάταξή του. Σε αυτή ο εισαγγελικός λειτουργός ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «προεισαγωγικά θα πρέπει να επισημανθεί πως η όλη αυτή η υπόθεση όπως έχει εξελιχθεί αποτελεί ένα μνημείο διαδικαστικού – δικαστηριακού ευτελισμού με θύματα αθώους ανθρώπους οι οποίοι ενεπλάκησαν στα πλαίσια μιας συνήθους δικαστικής διαμάχης την οποία μάλιστα οι ίδιοι επιδίωξαν να συμβιβάσουν».

      Η επιστολή του πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου

      Από τα εντυπωσιακά της υπόθεσης είναι και η εμπλοκή του πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου, Νικόπουλου, ο γιος του οποίου έχει αναλάβει ως δικηγόρος τη νομική εκπροσώπηση τόσο του αρχιμανδρίτη όσο και της μητέρας των παιδιών. Συγκεκριμένα ο κ. Νικόπουλος παρείχε βεβαίωση στις 27 Νοεμβρίου 2014 στην οποία ο ίδιος ανέφερε ότι γνώριζε το συγκεκριμένο αρχιμανδρίτη για πάνω από 35 χρόνια και ότι ο αρχιμανδρίτης ήταν μάλιστα πνευματικός της οικογένειάς του. Ο ίδιος εμφανιζόταν μάλιστα ως βέβαιος για την αθωότητα του ηγούμενου.

      «Έλαβα γνώσιν προσφάτως των ανυπόστατων κατηγοριών εναντίον του προσώπου του Αρχιμανδρίτου. Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία, από όλα όσα έχω λάβει γνώσιν ότι οι καταγγελίες θα καταπέσουν πάραυτα, καθώς στερούνται οποιασδήποτε βάσεως και στοιχειώδους αξιοπιστίας» ανέφερε μεταξύ άλλων στην επιστολή του ο κ. Νικόπουλος και συμπλήρωνε:

      «Τα καταγγελλόμενα, πλήθους αοριστιών και άνευ αποδείξεων, στερούνται σοβαρότητας και έχουν ως στόχο σε μια αμιγώς οικογενειακή – συζυγική διαφορά και αντιδικία να πλήξουν το σώμα της Εκκλησίας και τον λειτουργό της, του οποίου η εν Χριστώ ζωή μαρτυρία του είναι η μέγιστη απόδειξη της αναληθείας και της πλάνης στην οποία βρίσκεται ο καταγγέλων». Πρόκειται για μία κίνηση η οποία δεν αρμόζει σε πρώην πρόεδρο του Αρείου Πάγου για μια τόσο σοβαρή υπόθεση και πριν καν ανήλικο αγόρι να έχει εξεταστεί από παιδοψυχολόγο και παιδοψυχίατρο. Πολλώ δε μάλλον όταν τη νομική εκπροσώπηση έχει αναλάβει ο γιος του.

      Ο παιδοψυχολόγος και η έκθεση του

      Το καλοκαίρι του 2015 ο Ν.Γ. απευθύνθηκε στον παιδοψυχολόγο – ψυχοθεραπευτή Δημήτρη Κούκη προκειμένου να εκτιμήσει την ψυχολογική κατάσταση του γιου του. Όπως αναφέρεται στη σχετική έκθεση, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 12 συνεδρίες με το αγόρι. Κατά τις συνεδρίες ο γιος του Ν.Γ. ανέφερε στον κ. Κούκη:

      «…Φτάσαμε στο Μοναστήρι αργά το απόγευμα. Εκεί με αγκάλιασε ο Γέροντας σφικτά και με φίλησε στο στόμα. Δεν ήθελα. Τον κλώτσησα στην κοιλιά. Με μάλωσαν έντονα που κλώτσησα το Γέροντα..»

      «…Ήρθε ο Γέροντας στο δωμάτιο αυτό με τα παιχνίδια, μετά από ώρα και έφυγε η Ε….. Ο Γέροντας πάλι με πλησίασε και με αγκάλιασε…μου έβγαλε και τα ρούχα… εγώ πάλι φώναζα, αλλά δεν με άκουγαν. Έβγαζε έξω την γλώσσα και ήθελε να με αγγίξει παντού με αυτήν. Με το χέρι του με ακουμπούσε στον πωπό και ήθελε να μου βάλει το δάκτυλό του από πίσω. Εγώ ούρλιαζα κι έκλαιγα συνέχεια…». Στην έκθεση του ο κ. Κούκης κατέληγε στο συμπέρασμα ότι «οι καταγγελίες του (αγοριού) είναι βαρύτατες και σοβαρότατες. Η διαλεύκανση της υπόθεσης δικαστικά θα καθορίσει ασφαλώς τις εξελίξεις στη ζωή του αγοριού και των δύο αδελφών του». Ο κ. Κούκης κατέθεσε μάλιστα στο Πρωτοδικείο της Βέροιας ότι «μετά τα δύο με δυόμιση χρόνια ένα παιδί μπορεί να περιγράφει την κακοποίηση όχι όμως το πότε έγινε. Το κάθε παιδί αναφέρει την κακοποίηση όταν νιώσει ασφάλεια ότι μπορεί να το περιγράφει. Ο (αγόρι) είπε λίγα στην αρχή και στη συνέχεια όσο περνούσε ο καιρός είπε περισσότερα». Η συγκεκριμένη πραγματογνωμοσύνη δεν ήταν όμως και η μοναδική που έγινε.

      Δύο αντικρουόμενες πραγματογνωμοσύνες

      Τον Ιούνιο του 2017 έπειτα από νέα έγκληση του Ν.Γ. σε βάρος της συζύγου του και το σχηματισμό ποινικής δικογραφίας, ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Γιαννιτσών, διέταξε δύο παιδοψυχιατρικές πραγματογνωμοσύνες. Η πρώτη έγινε από την Εύα Μεταλλίδη, συμβουλευτική Ψυχολόγο – Ψυχοθεραπεύτρια τον Ιούλιο του 2017 και η δεύτερη από τον παιδοψυχίατρο Απόστολο Βούρδα. Η ψυχολόγος πραγματοποίησε 18 συνεδρίες με το ανήλικο αγόρι και 8 συνεδρίες με τον πατέρα του, μία με τη θεία του και μία με μια μοναχή, ενώ η μητέρα του αγοριού αρνήθηκε να συμμετάσχει. Το αγόρι περιέγραψε και πάλι σεξουαλική κακοποίηση από τον γέροντα, καθώς επίσης και τον κουμπάρο της οικογένειας.

      Η κα Μεταλλίδη απαντώντας στα ερωτήματα της εισαγγελικής παραγγελίας απεφάνθη ότι το αγόρι «δεν καταφεύγει σε μυθοπλασίες και επ ουδενί δεν συγχέει τη φαντασία με την πραγματικότητα», ενώ σημείωνε πως «θεωρείται απόλυτα αναγκαίο και επιτακτικό να διερευνηθεί η κατάσταση που επικρατεί στο Μοναστήρι Μεταμορφώσεως Σωτήρος Σόχου, όπου βρίσκεται και ηγείται ο γέροντας αρχιμανδρίτης, Ιωαννίκιος Κοτσώνης, διότι όπως προκύπτει από τις ένορκες βεβαιώσεις μοναχών που δεν είχαν καμία σχέση με τα συγκεκριμένα καταγγελλόμενα από τον ανήλικο Θωμά περιστατικά αλλά και από τις μαρτυρίες της μοναχής Επιχάρεως στη συνεδρία που πραγματοποιούσε με την υπογραφούσα, υπάρχουν μοναχές που έχουν υποστεί παρενόχληση από το γέροντα όταν ήταν νεαρές. Η ίδια ψυχολόγος εξέτασε μάλιστα και το μικρότερο αδερφό του ανηλίκου. Τα όσα κατέθεσε το ανήλικο αγόρι προκαλούν πολλά ερωτηματικά για τη μητέρα, καθώς όπως ανέφερε «τον χτύπαγε και έβαζε καροτάκια στον πρωκτό του. Τον έγδυνε και τον έτριβε στα γεννητικά όργανα και τον πρωκτό και δε σταματούσε ούτε όταν αυτός πονούσε και έκλαιγε. Αυτή όλο γέλαγε όταν έκλαιγα», ανέφερε χαρακτηριστικά. Στα συμπεράσματά της η κα Μεταλίδη επίσης κατέληγε ότι και ο δεύτερος γιος της οικογένειας δεν καταφεύγει σε μυθοπλασίες και επ’ ουδενί δεν συγχέει την φαντασία με την πραγματικότητα».

      Διαφορετική άποψη για το αγόρι και όσα συνέβησαν στο Μοναστήρι είχε ο κ. Βούρδας. Συγκεκριμένα όπως αναφέρει στην παιδοψυχιατρική του πραγματογνωμοσύνη, στην οποία κατέληξε έπειτα από μία συνεδρία με το ανήλικο αγόρι, «οι αναφορές του παιδιού στερούνται επαρκούς αξιοπιστίας» καθώς επίσης και ότι «οι μαρτυρίες του παιδιού γύρω από τα καταγγελλόμενα γεγονότα κρίνονται ως μη αξιόπιστες και μη αληθείς» και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα. Μάλιστα όπως αναφέρει η περιγραφή των γεγονότων είναι εξαιρετικά λεπτομερής και αναλυτική «γεγονός που αποδεικνύει ότι η περιγραφή αυτή είναι προϊόν συνεχών επαναλήψεων και εμπλουτισμού μιας ιστορίας, την οποία το παιδί έχει πλέον μάθει απ έξω και επαναλαμβάνει μηχανικά». Μία άποψη διαφορετική σε σχέση με όσα κατέληξαν οι ψυχολόγοι που είχαν εξετάσει το παιδί. Να σημειωθεί ότι η οικογένεια του ανήλικου αγοριού έχει στραφεί δικαστικά σε βάρος του συγκεκριμένου πραγματογνώμονα.

      Ποινική δίωξη για βιασμό και ασέλγεια στη μητέρα

      Να σημειωθεί ότι σε βάρος της μητέρας των αγοριών έχει ασκηθεί ποινική δίωξη έπειτα από μήνυση του πατέρα από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Γιαννιτσών για βιασμό κατ΄ εξακολούθηση και ασέλγεια μεταξύ συγγενών κατ’ εξακολούθηση.

      Σε ότι αφορά τις καταγγελίες περί ασέλγειας που εμπλέκουν και τον αρχιμανδρίτη η έγκληση που κατατέθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου 2017 αρχικά τέθηκε στο αρχείο. Ακολούθησε νέα αναφορά του Ν.Γ. στις 13 Φεβρουαρίου του 2018, προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης. Με αυτή σχηματίσθηκε η υπ αριθμόν Α18 – 5244 ποινική δικογραφία η οποία εστάλη για διενέργεια περαιτέρω προκαταρκτικής εξέτασης στις 29 Αυγούστου 2018 στον Πταισματοδίκη Αθηνών έπειτα από παραγγελία του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

      Το Documento επικοινώνησε με το δικηγόρο Ευτύχιο Νικόπουλο που έχει αναλάβει την υπεράσπιση του αρχιμανδρίτη και της μητέρας των παιδιών. Όπως ανέφερε «η ιστορία αυτή έχει κλείσει αμετάκλητα με την έκδοση αμετάκλητων διατάξεων και την έκδοση δικαστικών αποφάσεων που έχουν απορρίψει όλους τους ισχυρισμούς των καταγγελλόντων.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.