Η πλειοψηφία τάσσεται υπέρ κατάργησης του Πανεπ. Ασύλου και υπέρ της κάρτας εισόδου στα Πανεπιστήμια [σε 3 εικόνες]

[Δημοσκόπηση Pulse: Ευρεία αποδοχή των μέτρων για το άσυλο]

©Δημήτρης Χαντζόπουλος, Καθημερινή 21.11.2019

Eυρεία αποδοχή στην κοινή γνώμη με θετική απήχηση και μεταξύ των εκλογέων του ΣΥΡΙΖΑ, καταγράφουν τα κυβερνητικά μέτρα για το πανεπιστημιακό άσυλο και την εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου σύμφωνα με τα ευρήματα της δημοσκόπησης της PULSE που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ. Οσον αφορά στην πρόθεση ψήφου η διαφορά μεταξύ της Νέας Δημοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ διευρύνεται στις 14 ποσοστιαίες μονάδες.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της δημοσκόπησης:
Πάνω από 6 στους 10 πολίτες (συνολικά το 66%) τάσσονται υπέρ του νόμου για το πανεπιστημιακό άσυλο, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι και 4 στους 10 (40% συνολικά) ψηφοφόροι της μείζονος αντιπολίτευσης να συμφωνούν με το μέτρο. «Ναι» στη θεσμοθέτηση κάρτας εισόδου στα πανεπιστήμια λένε 7 στους δέκα πολίτες (το 71% συνολικά), ενώ υπέρ του μέτρου τάσσονται και 5 στους δέκα ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ (51% συνολικά).

Παράλληλα, πάνω από τους 7 στους δέκα πολίτες (75%) δηλώνουν σύμφωνοι με τον αντικαπνιστικό νόμο και την εφαρμογή του.

Στην πρόθεση ψήφου η διαφορά μεταξύ Νέας Δημοκρατίας διευρύνεται στο 14% συγκριτικά με την προηγούμενη σφυγμομέτρηση της PULSE, καθώς το κυβερνών κόμμα υποχωρεί στο 38% από 38,5% αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ υποχωρεί στο 24% από το 25%.

Το 66% υπέρ του νόμου για το πανεπιστημιακό άσυλο
Ειδικότερα, σχετικά με το νέο νόμο για το πανεπιστημιακό άσυλο συμφωνεί το 66% συνολικά των ερωτώμενων, με το 50% να απαντά ότι σίγουρα συμφωνεί και το 16% ότι μάλλον συμφωνεί. Το 23% συνολικά δηλώνει ότι διαφωνεί με το νέο νόμο, με το 7% να απαντά ότι μάλλον διαφωνεί και το 16% ότι σίγουρα διαφωνεί. Δεν ξέρω/ δεν απαντώ απαντά το 11%.

Το 40% των εκλογέων του ΣΥΡΙΖΑ υπέρ του νόμου για το άσυλο
Το 93% συνολικά των εκλογέων της ΝΔ τάσσεται υπέρ του νόμου για το πανεπιστημιακό άσυλο, με το 88% να δηλώνει ότι σίγουρα συμφωνεί και το 5% ότι μάλλον συμφωνεί. Στον ΣΥΡΙΖΑ υπέρ του νόμου για το άσυλο στα ΑΕΙ τάσσεται το 40% συνολικά, με το 22% να δηλώνει ότι σίγουρα συμφωνεί ενώ το 18% ότι μάλλον συμφωνεί. «Ναι» στο νέο νόμο λένε και οι εκλογείς του ΚΙΝΑΛ με ποσοστό 83% συνολικά. Το 54% δηλώνει ότι σίγουρα συμφωνεί ενώ το 29% ότι μάλλον συμφωνεί.

«Ναι» στην κάρτα εισόδου στα πανεπιστήμια από το 71%
Με το ενδεχόμενο να υπάρχει κάρτα εισόδου στα πανεπιστήμια συμφωνεί το 71% των ερωτώμενων συνολικά, με το 52% σίγουρα να συμφωνεί και το 19% μάλλον να συμφωνεί. Το 20% συνολικά διαφωνεί, με το 7% να αναφέρει ότι μάλλον διαφωνεί ενώ το 13% σίγουρα διαφωνεί. 9% δηλώνει δεν ξέρω/ δεν απαντώ.

50% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ υπέρ της κάρτας
Το 91% των ψηφοφόρων της ΝΔ συνολικά τάσσεται υπέρ της θεσμοθέτησης κάρτας εισόδου, με το 76% να είναι απόλυτα σύμφωνο και το 15% μάλλον να συμφωνεί. Ποσοστό 50% συνολικά των εκλογέων του ΣΥΡΙΖΑ επίσης συμφωνεί, με το 30% να δηλώνει ότι σίγουρα συμφωνεί και το 20% ότι μάλλον συμφωνεί. Στο ΚΙΝΑΛ με την καθιέρωση κάρτας συμφωνεί το 84% συνολικά με το 60% να δηλώνει αναφανδόν σύμφωνο και το 24% των ερωτηθέντων μάλλον να συμφωνεί.

[Καθημερινή 21.11.19]

Μας απέκλεισαν από το facebook (υπαίτιος το Ελληνικό ΥΠΕΞ επί σ. Κοτζιά) χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας, ή κάντε ΚΛΙΚ στο εικονίδιο του facebook, κάτω από κάθε ανάρτησή μας. Ξέρουμε ότι το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

8 Responses to Η πλειοψηφία τάσσεται υπέρ κατάργησης του Πανεπ. Ασύλου και υπέρ της κάρτας εισόδου στα Πανεπιστήμια [σε 3 εικόνες]

  1. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Και, όμως, τυχόν θέσπιση «κάρτας» – για την ακρίβεια, έλεγχος εισερχομένων και απαγόρευση εισόδου σε μη φοιτήτριες και φοιτητές δημιουργεί πρόβλημα. Στην Ελλάδα, ανέκαθεν, οι πανεπιστημιακές παραδόσεις ήταν δημόσιες· δηλ. οποιαδήποτε και οποιοσδήποτε δικαιούται, θεσμικά, να μπεί σε όποια Σχολή θέλει και να παρακολουθήσει κάποιο μάθημα (είναι ευνόητο: μόνο μάθημα, δεν μπορεί να συμμετέχει σε εργαστήριο). Άλλωστε, αυτή είναι η έννοια τού δημόσιου Πανεπιστήμιου. Έχω γνωρίσει ανθρώπους (κατά πλειονότητα μεγάλης ηλικίας) που, χωρίς να είναι φοιτήτριες ή φοιτητές, παρακολουθούσαν πανεπιστημιακές παραδόσεις στη Νομική και στη Φιλοσοφική και σε άλλες Σχολές, άλλοι συστηματικά όλα τα μαθήματα, άλλοι συστηματικά συγκεκριμένο μάθημα και άλλοι μόνο μία παράδοση. Αυτοί οι άνθρωποι ήταν και είναι λίγοι μεν υπαρκτοί δε. Και ο γράφων, και όταν ήμουν φοιτητής Νομικής και μετά, έχω παρακολουθήσει (απειροελάχιστες φορές) συγκεκριμένη παράδοση σε άλλη Σχολή (ακόμη και στη Νομική αφού είχα τελειώσει) επειδή είχα πληροφορηθεί ότι η συγκεκριμένη καθηγήτρια ή ο συγκεκριμένος καθηγητής θα έλεγε κάτι που τύχαινε να με ενδιαφέρει. Θυμάμαι και ότι υπήρξε καθηγητής τής Νομικής που μάς προέτρεπε, από έδρας, να παρακολουθούμε κάποιο μάθημα στη Φιλοσοφική. Και, βέβαια, τυχόν καταγραφή τών μη φοιτητριών και φοιτητών που επιθυμούν να παρακολουθούν κάποιο μάθημα (και εφοδιασμός τους με κάποιο έγγραφο που θα τους επιτρέπει την είσοδο) δεν λύνει το πρόβλημα διότι, συχνά, πρόκειται για απόφαση τής τελευταίας στιγμής (κατόπιν πληροφορίας τής τελευταίας στιγμής) και αφορά μόνο μία φορά.

    Τι θα γίνει; Εξ αιτίας τής ανικανότητος επιβολής «τάξεως», θα καταργηθεί ένας θεσμός που υφίσταται από τον δέκατο ένατο αιώνα;
    Μήπως επειδή τελούνται τροχαία ατυχήματα (τα οποία, στην Ελλάδα, αποτελούν «μάστιγα») θα καταργηθεί και η οδήγηση;

    • Ο/Η Po λέει:

      συμφωνώ σε όλα και έχετε δίκιο, από την άλλη, ας μην άφηναν τις σχολές να γίνουν μπάτε σκύλοι αλέστε, γιατί οι γονείς ξοδεύουν ένα σκασμό λεφτά για τα παιδιά τους…

  2. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Προτείνω την εξής συμβιβαστική λύση:

    Έλεγχος εισερχομένων, αλλά όχι απαγόρευση εισόδου.
    Θεσπίζεται βιβλίο καταγραφής εισερχομένων μη φοιτητριών ή φοιτητών. Οι φοιτήτριες ή φοιτητές, απλά, επιδεικνύουν φοιτητική ταυτότητα ή φοιτητικό εισιτήριο («πάσσο» κατά το κοινώς λεγόμενο). Οι μη φοιτήτριες ή φοιτητές δίνουν κάποιο δημόσιο έγγραφο (ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια ικανότητος οδηγού, κλπ) και τα στοιχεία τους καταχωρούνται στο βιβλίο καταγραφής εισερχομένων μη φοιτητριών ή φοιτητών, μαζί με την ώρα εισόδου, και όσες και όσοι επιθυμούν δικαιούνται (προαιρετικά) να ζητούν να καταγράφεται και η ώρα εξόδου τους.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Το πανεπιστημιακό άσυλο είναι άσυλο ιδεών, απόλυτα σεβαστό. Επιστήμη χωρίς ελευθερία του λόγου και της σκέψης δεν υπάρχει.
    Το πανεπιστημιακό άσυλο δεν είναι άσυλο βανδαλισμών, ναρκωτικών, ληστειών, ξυλοδαρμών. Ο ΣΥΡΙΖΑ εκμεταλλεύεται την ιστορική συναισθηματική φόρτιση (σεβαστή) αλλά και την άγνοια και την ελαφρότητα μιας μερίδας των πολιτών.
    Η Αριστερά οφείλει να βρίσκεται στην πρωτοπορία, της καλλιέργειας ηθικών δημοκρατικών, κοινωνικών, πολιτικών αξιών, της διάδοσης της γνώσης, του διαφωτισμού των πιο φτωχών και αδικημένων ανθρώπων, της προαγωγής της κριτικής ικανότητας και της επιστημονικής εξέλιξης και όχι της διάλυσης των δημόσιων Πανεπιστημίων.

    https://www.nooz.gr/greece/1320388/anoixe-to-emp-anesteilan-tin-katalipsi-oi-dioikitikoi

    Άνοιξε το ΕΜΠ- Ανέστειλαν την κατάληψη οι διοικητικοί
    Ελλάδα 02 Ιουλίου, 2014

    Μετά το άνοιγμα των εγκαταστάσεων του Ιδρύματος, διαπιστώθηκαν καταστροφές στο κτίριο του τομέα Γεωτεχνικών που ανήκει στη σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Ο απολογισμός των καταστροφών ήταν δεκάδες σπασμένες πόρτες, καρέκλες και τζαμαρίες, καταστροφές σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ζημιές στον εξοπλισμό των γραφείων.

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      έκανα μερικές σκεψεις, καθώς διάβαζα το σχόλιο του κ. Λασκαράτου και είπα να τις παραθέσω:
      Γιατί η Αριστερά οφείλει να βρίσκεται στην πρωτοπορία της καλλιέργειας ηθικών δημοκρατικών, πολιτικών αξιών, της διάδοσης της γνώσης και του διαφωτισμού των πιο αδικημένων ανθρώπων;
      Να επικεντρωθώ στο ζήτημα «της διάδοσης της γνώσης». Ποιά γνώση μπορεί να υπηρετήσει η Αριστερά; Προφανώς, αυτής της γνώσης που αναπαράγει τον εαυτό της (δηλ. την Αριστερά). Αρα, δεν πρόκειται για γνώση γενικά, αλλά αυτής της περιχαρακωμένης, που ξεκινάει από τον χώρο της Αριστεράς και καταλήγει σ’ αυτό τον ίδιο τον χώρος της. Τίποτα περισσότερο.
      Κάθε ιδεολόγημα που εκλαμβάνει τον εαυτό του σαν τον μοναδικό εκπρόσωπο της αλήθειας και της πραγματικότητας, και αυτό συμβαίνει με όλα τα ιδεολογικοπολιτικά συστήματα που αυτοχαρακτηρίζονται με ένα όνομα που λειτουργεί αναγκαστικά περιοριστικά (μαρξισμός, Ορθοδοξία, Δεξιά, εθνικισμός, διεθνισμός κλπ), είναι εκ των πραγμάτων υποχρεωμένο να υπερασπίζεται τις αξίες του και να απορρίπτει όλους τους άλλους (μερικές φορές μέχρι εξοντώσεως).
      Συνεπώς, η διάδοση της γνώσης από την Αριστερά, δεν μπορεί να είναι άλλη, απ’ αυτή που εκπορεύεται απ’ αυτή την ίδια και όχι της γνώσης γενικά, όπως είπα και πριν.

      Και γιατί πρέπει να βρίσκεται στην πρωτοπορία των ηθικών δημοκρατικών αξιών; Δεν ανακάλυψε η Αριστερά την δημοκρατία, ούτε έχει προσφέρει κάτι ουσιαστικό σ’ αυτήν ώστε να την εμπλουτίσει.

      Υπάρχουν πολλοί φτωχοί άνθρωποι, που όταν πίστεψαν ότι έκοψαν τις αλυσίδες της φτώχειας, έγιναν τα χειρότερα «αφεντικά». Υπάρχουν πολλοί φτωχοί άνθρωποι, που σέρνονται μέσα στη κουτοπονηριά και ανεντιμότητα.
      Πώς μπορεί να τους διαφωτίσει η Αριστερά; Μόνο, να τους κάνει οπαδούς της..

      Η γνώση δεν χρειάζεται ούτε Αριστερά ούτε Δεξιά ούτε οποιαδήποτε άλλη ταμπέλα.
      Χρειάζεται την θέληση, να θέσουμε τα ερωτήματα και να ψάξουμε τις απαντήσεις εκεί που μπορούμε να τις βρούμε. Στον κόσμο (φύση, σύμπαν) και στην ανθρώπινη ιστορία.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Γιάννη,
        ιστορικά το κίνημα που θεμελιώθηκε από τους Μαρξ και Ένγκελς αποσκοπούσε στην δραστική αλλαγή της τραγικής ζωής της εργατικής τάξης στον πρώιμο καπιταλισμό.
        Ιστορικά επίσης το αριστερό εργατικό και συνδικαλιστικό κίνημα, στηριζόμενο στα σοσιαλιστικά και κομμουνιστικά κομματα, άλλαξε κυριολεκτικά τις ζωές των ανθρώπων της εργασίας μέσα από μια σχεδόν παγκόσμια μακρόχρονη διαδικασία.
        Αυτές είναι οι καταβολές της Αριστεράς, ακόμη και της σοσιαλδημοκρατικής, πέρα από τις συμπεριφορές της ως κομμουνιστική εξουσία ή σε κωμικοτραγικές περιπτώσεις όπως αυτή του ΣΥΡΙΖΑ.
        Δεν μπορούμε να αρνηθούμε τη θεωρητική και πρακτική συμβολή της στον εξανθρωπισμό του Καπιταλισμού.

  4. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Και δια μεν το άσυλο θα συμφωνήσω απόλυτα!!Να γίνει αυτό,που λέει η έννοια της λέξης!!Εδώ όμως και κάποια χρόνια έχει γίνει άσυλο όλης της παρανομίας με οποιοδήποτε όνομα και επιγραφή. .Όσο για τα λοιπά στοιχεία της δημοσκόπησης και κυρίως για τη διαφορά είναι για ΦΤΎΣΙΜΟ και η δημοσκόπηση,αλλά και το κανάλι που την πρόβαλε!!Αλήθεια ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΆΟΛΟ έγινε με την πληρωμή των αδειών ΌΛΩΝ των βοθροκάναλων;;Πληρώνουν ή τους τα χάρισε ο Κούλης,που χάρη σε αυτούς βρίσκεται στην εξουσία;;;!!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.