Ο Δημ. Υπάλληλος +Σεραφείμ Πειραιώς κατά του φονταμενταλισμού (γέλια) -υπέρ του νόμου περί βλασφημίας

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

 Ἐν Πειραιεῖ τῇ 13Νοεμβρίου 2019

ΟΤΑΝ Η ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ

«Κατάπτυστη» χαρακτήρισε ἡ Ἀξιωματική Ἀντιπολίτευσι τήν ἀπόφασι τῆς Κυβέρνησης νά προστατεύση τήν θρησκευτική εἰρήνη τῆς Χώρας ἀπό ἐξτρεμιστικές συμπεριφορές καί φονταμενταλιστικές πρακτικές. Νομικοί μέ γνωστές παρωπίδες καί ἐλαστική συνείδηση γιά τό κακό πού ἐπωάζεται προβάλλουν ἀνεπέρειστες νομικές θέσεις, ἐνῶ γνωρίζουν κάλλιστα ὅτι ἡ κακόβουλη βλασφημία τῶν Θείων, κάθε γνωστῆς στήν Ἑλλάδα θρησκείας, δέν ἀφορᾶ στήν δῆθεν προστασία τῶν Θείων, ἀλλά στήν διατήρηση τῆς κοινωνικῆς συνοχῆς, τῆς θρησκευτικῆς εἰρήνης μεταξύ τῶν πολιτῶν καί τῆς ἀποτροπῆς τῆς θρησκευτικῆς αὐτοδικίας.

Ἡ θρησκεία τοῦ κάθε πολίτη, ἀκόμη καί ἡ ἀθεΐα, πού συνιστᾶ ἀρνητικό καί στρεβλό θρησκευτικό σύστημα, ἀποτελοῦν ὀντολογικό θεμέλιο τοῦ προσώπου, μέ τό ὁποῖο ρυθμίζει τήν ζωή του, τίς ἐπιλογές του, τήν βιοθεωρία του καί τό κοσμοείδωλό του. Ὅταν λοιπόν προσβάλλεται κακόβουλα καί δόλια ἡ θρησκευτική πίστι κάθε γνωστῆς στήν Ἑλλάδα θρησκείας, δηλαδή κάθε θρησκείας πού δέν ἔχει κρύφια δόγματα καί ἡ λατρεία της δέν ἀντίκειται στήν δημόσια τάξι καί τά χρηστά ἤθη, προσβάλεται ὄχι τό θεῖο καί τό ἱερό πού εἶναι ἀνέγγιχτα ἀπό τήν ἀνθρώπινη μικρότητα, ἀσθένεια, εὐτέλεια καί γελοιότητα, ἀλλά ὁ ἄνθρωπος καί συμπολίτης πού πρεσβεύει αὐτή τήν συγκεκριμένη θρησκευτική πίστι, ἡ ὁποία μπορεῖ ἀσφαλῶς νά δεχθῆ ἀξιολογική κριτική, χωρίς καμμία ποινική συνέπεια, μέσα στήν ἐλεύθερη δημοκρατία μας, ἀλλά ὁ καθένας ὑποχρεοῦται νά τήν σέβεται καί νά μήν τήν βλασφημεῖ κακόβουλα καί δόλια, διότι κακόβουλα καί δόλια μέ τόν τρόπο αὐτό οὐσιαστικά εὐτελίζεται καί βλασφημεῖται ὁ συνάνθρωπος καί συμπολίτης, πού ἔχει δομήσει τήν ὕπαρξί του ἐπάνω σέ αὐτήν τήν θρησκευτική πίστι.

Τό ἀποτέλεσμα τῆς κατάργησης μιᾶς τέτοιας εὐεργετικῆς γιά τήν κοινωνία νομικῆς πρόνοιας εἶναι ἀναπόδραστα ἡ θρησκευτική αὐτοδικία, γιά τήν ὁποία ἀδιαφοροῦν προκλητικότατα ὅσοι ἐναντιώνονται ἀπό τήν ἰδιάζουσα ψυχοσύνθεσι τους στό αὐτονόητο καί προφανές.

Εἶναι ἀπόλυτα εὐνόητο γιά κάθε λογικό ἄνθρωπο, ὅτι ὁ πολίτης τοῦ ὁποίου ὑβρίζεται κακόβουλα καί δόλια ἡ πίστι καί δέν ἔχει τρόπο προσφυγῆς στήν ἔννομη τάξι τῆς χώρας, γιά νά ἱκανοποιήση τό πλησσόμενο θρησκευτικό του συναίσθημα θά ὁδηγηθῆ μαθηματικά στήν αὐτοδικία, διότι τό θυμικό τοῦ ἀνθρώπου ἀπαιτεῖ ἱκανοποίησι, πού ἄν δέν τήν παρέχει ἐννόμως ἡ Πολιτεία θά τήν διεκδικήση, δυστυχῶς παρανόμως, ὁ ἴδιος. Αὐτό εἶναι τό ἀποτέλεσμα τῆς ἄφρονος νομοθετικῆς ἐπιλογῆς τοῦ ΣΥΡΙΖΑ στό συγκεκριμένο ζήτημα.

Καλοῦμε τήν Κυβέρνηση καί εἰδικώτερα τόν ἀξιόλογο Ὑπουργό ἐπί τῆς Δικαιοσύνης, νά ἀποτρέψη αὐτήν τήν βεβαία τραγική ἐξέλιξι κοινωνικῆς ἀποσάθρωσης καί νά μιμηθῆ τά Εὐρωπαϊκά Κράτη πού σοφά ποιοῦντα προστατεύουν τήν κοινωνική εἰρήνη τους καί ἀποτρέπουν τόν φονταμενταλισμό καί τήν θρησκευτική αὐτοδικία. Τά ἕωλα νομικῶς ἐπιχειρήματα πού ἀκούγονται ἀπό ἰδεοληπτικά πρόσωπα, ἀγνώστων στόχων καί προβληματικῶν κινήτρων, δέν ἀντέχουν στήν βάσανο τῆς πραγματικότητος.

Εἶναι ἕτοιμη ἡ Κυβέρνηση νά ἀναλάβη τό πολιτικό κόστος τῆς θρησκευτικῆς αὐτοδικίας, ὅταν αὐτή ἐπισυμβεῖ;

Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

This entry was posted in conspiracy theories, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Θεωρίες Συνωμοσίας, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

6 Responses to Ο Δημ. Υπάλληλος +Σεραφείμ Πειραιώς κατά του φονταμενταλισμού (γέλια) -υπέρ του νόμου περί βλασφημίας

  1. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Δεν έχω διαβάσει το αυθεντικό ανακοινωθέν. Όμως, διερωτώμαι: δεν έχει βαρείες ούτε υπογεγραμμένες;

  2. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Η ήττα ως γνωστόν προκαλεί πόνο και θυμό. Οταν μάλιστα, αφορά την σχεδόν αήττητη Ορθοδοξία, που σχεδόν επί δύο χιλιετηρίδες μετράει μόνο νίκες με ελάχιστες απώλειες, τότε ο θυμός είναι ακόμη μεγαλύτερος, όπως και η ανάγκη να την μοιραστείς με όσο το δυνατόν περισσότερους, για να αποδείξεις πως δεν πρόκειται για πρόβλημα αυστηρά της ελληνικής εκκλησίας, αλλά συνολικά ολόκληρης της κοινωνίας!
    Ετσι ο Σεραφείμ, έφθασε να βλέπει κίνδυνο φονταμενταλισμού και κίνδυνο να πάρουν οι πιστοί την υπόθεση του νόμου στα χέρια τους.
    Η κινδυνολογία είναι ένας συνηθισμένος τρόπος, να δείξεις ότι αυτό που συνέβη δεν ήταν ότι έπαιξες και έχασες, αλλά πως δήθεν διαπράχθηκε μια μεγάλη αδικία όχι μόνο προς εσένα αλλά και εναντίον κάθε λογικού ανθρώπου.
    Μέχρι και για τα συμφέροντα άλλων θρησκειών νοιάστηκε..
    Ηταν μια γρήγορη ήττα της Ορθοδοξίας, χωρίς να «ανοίξει μύτη» και αυτό μού άρεσε.
    Όλο και πιο απρόθυμη γίνεται η κοινωνία στο να ακολουθήσει την ελληνική εκκλησία, στα γιουρούσια της προς το σκοτεινό παρελθόν της.

  3. Ο/Η Θεολόγος λέει:


    Έπρεπε με το Νόμο περί βλασφημίας
    Υπάρχει πιο βλάσφημος Έλληνας από τον δεσπότη Μεντζελόπουλο;




    Με το «Τάγμα των Σατανιστών»
    Το 2010 ο Σεραφείμ χαρακτήρισε τον Χίτλερ «όργανο του παγκοσμίου Σιωνισμού με μοναδικό σκοπό να πείσει τους Εβραίους να φύγουν από την Ευρώπη και να κατεβούν στο Ισραήλ για να συστήσουν τη νέα αυτοκρατορία», ξεχνώντας ότι ο Χίτλερ σκότωσε εκατομμύρια Εβραίων φυσικά

    Η εφημερίδα του χουντικού εκβιαστή Μιχαλόπουλου


    Αντισημίτης

    Δίπλα σε ορχειδολογίες

    https://www.tanea.gr/2006/04/21/greece/ean-den-imoyn-klirikos-tha-imoyn-astronomos/
    «Eάν δεν ήμουν κληρικός, θα ήμουν αστρονόμος»

    Θεοδωράκης Σταύρος
    21 Απριλίου 2006

    Ως φοιτητής δεν είχατε σχέσεις με γυναίκες;

    Εννοείς σαρκική επικοινωνία;

    Ναι.

    Ποτέ. Ασφαλώς σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος μου άρεσε το άλλο φύλο. Όμως ποτέ
    δεν προχώρησα σε μια τέτοια επικοινωνία.

    Πόσο εύκολο όμως είναι σε έναν φυσιολογικό άντρα να αρνηθεί την επαφή του
    με μια γυναίκα;

    H σχέση με τη γυναίκα στον άνθρωπο ο οποίος προσπαθεί να αφιερωθεί στον Θεό
    δημιουργεί πνευματική σύγχυση. Εγώ, για να ξεπεράσω την επιθυμία της
    νεανικότητάς μου, έκανα «ψυχολογικό διαλογισμό», δηλαδή σκεφτόμουν τη
    ματαιότητα των πραγμάτων, σκεφτόμουν το ανθρώπινο σώμα χωρίς την επιδερμίδα.
    Θυμάστε τους πίνακες που είχαμε στο σχολείο με τους μυς χωρίς το δέρμα;

    Λίγο αποτρόπαιο ακούγεται. Πάντως, υπήρξαν εποχές που οι μητροπολίτες ήταν
    έγγαμοι.

    Μα υπάρχουν και έγγαμοι κληρικοί, άγιοι. Ο Απόστολος Παύλος λέει ότι δίνει
    στον επίσκοπο μια γυναίκα γιατί αν δεν μπορεί να διαχειρίζεται μια οικογένεια,
    πώς μπορεί να διαχειριστεί την Εκκλησία; H Εκκλησία όμως διαπίστωσε ότι οι
    επίσκοποι όταν αποκτούσαν παιδιά, γυναίκα, δημιουργείτο οικογενειοκρατία.


    03.02.2017 – 18:36
    Παραλήρημα Σεραφείμ για ομοφυλόφιλους: «Είναι εγκληματίες και έχουν ψυχολογικά προβλήματα»

    • Ο/Η Σεξολόγος λέει:

      https://www.tovima.gr/2008/11/24/archive/erga-kai-imeres-toy-k-kallinikoy/

      Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου

      ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ
      24 Νοεμβρίου 2008, 23:50 Ενημερώθηκε: 13 Μαρτίου 2005, 00:00

      «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος.

      Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες.

      Ξαφνικά όμως το 1991 ένας ιεροψάλτης καταγγέλλει τον κ. Καλλίνικο για σεξουαλική παρενόχληση. Ο ιεροψάλτης με επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ περιγράφει τέσσερις στιγμές σεξουαλικής παρενόχλησής του από τον Μητροπολίτη Πειραιώς, μία εκ των οποίων καταγγέλλει ότι εκτυλίχθηκε μπροστά στην Αγία Τράπεζα.

      * Οι καταγγελίες

      Ο κ. Τούμπας περιγράφει τις δύο από τις τέσσερις σκηνές ως εξής: «Στα μέσα Σεπτεμβρίου εκλήθην στο Επισκοπείον πρωινήν ώρα, όπου μου επρότεινε ιεροψαλτικήν θέσιν εις τον Πειραιά και μου εζήτησε να του προτείνω το ποσόν (…). Κατόπιν (…) μου εξεδήλωσε τον θαυμασμόν του για τις πνευματικές μου ικανότητες και εκ νέου προέβη σε θωπείες. Με εφίλησε εις την περιοχήν των χειλέων και μου επρότεινε να κανονίσουμε ραντεβού το απόγευμα της Πέμπτης για να κουβεντιάσουμε καλύτερα. (…) Προφασιζόμενος εργασίαν αρνήθηκα εκ νέου, υποσχόμενος τηλεφωνικήν επικοινωνίαν περί καθορισμού απογευματινού «ραντεβού». Πράγματι, επήγα, όπου αντιμετώπισα ένα απροκάλυπτο ερωτικό μένος, εκ μέρους του σεβασμιωτάτου, ο οποίος μου επρότεινε να με οδηγήσει στο ιδιαίτερο δωμάτιο, όπου εγκαταβιούσε εντός του Επισκοπείου. Αντέτεινα τη φυσιολογική σεξουαλική μου ταυτότητα και το γεγονός της αναζητήσεως στο πρόσωπό του πνευματικού πατρός και ουχί προσώπου προς τέρψιν σεξουαλικήν».

      http://www.press-gr.com/2007/12/blog-post_4837.html

      Με εκβιασμό για την ομοφυλοφιλία……του Καλλίνικου …….
      12/04/2007 09:39:00 μ.μ.64

      http://3.bp.blogspot.com/_SwvqahfgyBg/R1WtJaDqamI/AAAAAAAAG80/SkhPCIs2nmA/s400/1.bmp
      ……

      Ο Καλλίνικος λέει στους κύκλους του ότι «εκβιάστηκε για να παραιτηθεί» από τον θρόνο του.
      Ποιος ήταν ο εκβιασμός:
      ……………………..

      https://orthodoxia.info/news/%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85/

      ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ταπεινωμένος αλλά με… δυνατή μνήμη ο ο πρώην Πειραιώς απαντά στις κατηγορίες Σεραφείμ – ΟΛΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ.
      BY ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ
      17/03/2017 08:40

      Στην πλήρη διάψευση των όσων υποστήριξε στην επιστολή του προς την ΔΙΣ και τους εμπλεκόμενους μητροπολίτες ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ σχετικά με την υπόθεση των κατασκηνώσεων στο Καπανδρίτι προχωρά μεσω απαντητικής επιστολής του ο προκάτοχος του, μητροπολίτης πρώην Πειραιώς Καλλίνικος.
      «Κατάπληκτος και με πολλήν θλίψην, έλαβα και ανέγνωσα την (…) επιστολήν σας. Δεν επερίμενα ποτέ από εσάς τον οποίον ευηργέτησα, έδειξα ποικιλόμορφον αγάπην και ηγωνίσθην προκειμένου να εκλεγείτε διάδοχος μου, να λάβω τοιάυτην επιστολήν» ξεκινά ο 92χρονος ιεράρχης την επιστολή προς τον διάδοχο του, στον οποίο από τις πρώτες αράδες, υπενθυμίζει το πως βρέθηκε στον Πειραιά.

      «Ήλθατε εμπερίστατος από την Αυστραλίαν. Ο τότε Αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος δεν Σας εδέχθη. Εγώ Σας αγκάλιασα, Σας επροστάτεψα στον Πειραιά και κατόπιν Σας κατέστησα Μητροπολίτη (Βασιλέα), παραδώσας την Μητρόπολιν, την οποία επί 30 περίπου έτη, εποίμανα με κόπον, μόχθον και θυσίας» γράφει ο ηγούμενος της Χρυσοπηγής, υπενθυμίζοντας στον σημερινό μητροπολίτη τα όσα ο ίδιος του είχε προσφέρει.

      «Τότε που αγωνιζόμουν για να με διαδεχθείτε, μου είπατε μετ’ επιτάσεως να κρατήσω ως διαμονή μου εφ’ όρου ζωής, το Μητροπολιτικό Μέγαρο –το οποίον ο ίδιος ανήγειρα- στην Πειραϊκή. Σας είπα «σ’ αυτό να μείνετε εσείς, ενώ εγώ όσο ζω θα μείνω στο σπίτι της Παιανίας», και το αποδέχθητε. Επίσης μου επροτείνατε και εδέχθην, να έχω αυτοκίνητο, οδηγό και οικονόμο» γράφει ο μητροπολίτης Καλλίνικος και συνεχίζει..

      «Ταύτα πάντα ετηρήσατε απαρεγκλήτως έως και σήμερα και Σας ευχαριστώ. Τώρα με εκδιώκετε από την Παιανία θέτοντας ως χρονικό όριο την 31η Μαρτίου και μου στερείτε στο τέλος της ζωής μου, τους δυο ανθρώπους που ανακουφίζουν τα γηρατειά μου».

      • Ο/Η Reader λέει:


        Unfollow, τε’υχος 29 Μάίος 2014

        http://unfollow.com.gr/print-edition/o-enskipsas-tragikos-tsarlatanos/

        Ο «ενσκήψας τραγικός τσαρλατάνος»
        Διονύσιος Καλιντέρης | Τεύχος Μάιος 2014

        Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ είναι γνωστό ότι επιδίδεται ανενόχλητος σε κηρύγματα μίσους. Λιγότερο γνωστό είναι το παρελθόν του, οι καταγγελίες του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας για την «ψυχοπαθολογική του κατάσταση» και η ικανότητά του στους ενδοεκκλησιαστικούς ελιγμούς. Αυτό που πλέον δεν κρύβεται είναι η χριστιανική αγάπη του για το ψηφοδέλτιο του Γιάννη Μώραλη στο Δήμο Πειραιά…

        Στα τέλη του 1997 η φράση «δεν απαντώ σε κουδουνίστρες» είχε γίνει η αγαπημένη των πιτσιρικάδων στις καφετέριες. Οι μπριόζες αλληλοκαταγγελίες ιερομονάχων των Κυθήρων στα πάνελ του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου είχαν ξετυλίξει το κουβάρι μιας σειράς σκανδάλων, σεξουαλικών αλλά και οικονομικών, που έφθαναν μέχρι τις κατηγορίες για παράνομες ανασκαφές, υπεξαίρεση παλαιών εικόνων, ή και τυμβωρυχία σε τάφους παλαιών μητροπολιτών. Όταν εντέλει οι εξοργισμένοι Κυθήριοι εισέβαλαν στη Μονή Αγίου Θεοδώρου και διά της βίας απομάκρυναν τους πρωταγωνιστές του σκανδάλου, αρχιμανδρίτες Ιάκωβο Γιοσάκη και Κύριλλο Σταυρόπουλο, ο εκκλησιαστικός τους προϊστάμενος, ο μητροπολίτης Ιάκωβος Κορόζης, υποχρεώθηκε από την εύθραυστη υγεία του σε υποβολή παραίτησης, λίγο πριν η Διαρκής Ιερά Σύνοδος υλοποιήσει την απειλή της να τον θέσει σε αργία.

        Η συγκυρία ήταν λεπτή και κάθε κουκί πολύτιμο, διότι ο τότε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών μετρούσε τις τελευταίες μέρες του επί της γης. Πράγματι, την επόμενη άνοιξη, ο Σεραφείμ Τίκας μετέστη εις τα αιωνίους μονάς και διάδοχός του αναδείχθηκε –μέσα από διάφορα απρόοπτα που δεν είναι της παρούσης– ο από Δημητριάδος Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης. Ένα από τα πρώτα καθήκοντα που είχε να αντιμετωπίσει ήταν και η πλήρωση της μητροπόλεως Κυθήρων. Ο τότε γραμματέας των εκκλησιαστικών δικαστηρίων αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Μεντζελόπουλος θεωρούνταν από τους επικρατέστερους για την κατάληψή της.

        Γόνος μεγαλοαστικής οικογένειας, απόφοιτος της Θεολογικής αλλά και της Νομικής (όπου είχε συμφοιτητή τον Κώστα Καραμανλή), διέθετε τη φήμη του αδιάφθορου – προσόν απαραίτητο, μετά από τόσες περιπέτειες, ώστε να ειρηνεύσει το νησί. Λογάριαζε, ωστόσο, χωρίς τον ξενοδόχο, ήτοι την αντισυσπείρωση όσων τον είχαν αντιμετωπίσει στο ρόλο του ανακριτή – και την οικειότητά τους με τη νέα εκκλησιαστική εξουσία. Έτσι, τον Αύγουστο 1998, με επιστολή τους προς τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, η οποία αργότερα δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Απογευματινή, οι αρχιμανδρίτες Ιάκωβος Γιοσάκης, Κύριλλος Σταυρόπουλος, Ιάκωβος Βασιλείου, Αθηναγόρας Ιβάνοβ, Ευλόγιος Τσαλαπατάνης και ο μοναχός Κλαύδιος χαρακτηρίζουν τον Σεραφείμ Μεντζελόπουλο «δράκο με αιμοβόρα ένστικτα», που «αντί καρδίας έχει ηφαίστειο λάβας», «δεν ξέρει τι σημαίνει αγάπη και συγχώρεσι» και «εστιάζει την ηθική κάτω από τη μέση, μόνο στο σλιπάκι». «Όλες του οι κινήσεις», συνοψίζουν, «έχουν τα τυπικά χαρακτηριστικά του ανέραστου αιμοδιψούς Δράκουλα». «Φιλάμε το χεράκι σας και σας ζητάμε συγγνώμην αν σας κουράσαμε. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας» καταλήγει η επιστολή, αφού προηγουμένως υποδεικνύεται για τα Κύθηρα η υποψηφιότητα του Κύριλλου Χριστάκη, για την οποία είχε ήδη απασχολήσει τον Μακαριότατο και φίλος επιχειρηματίας. Πράγματι, μητροπολίτης Κυθήρων εξελέγη ο Κύριλλος Χριστάκης.

        Ούτως ή άλλως, ο Σεραφείμ Μεντζελόπουλος, ο οποίος είχε λάβει το μοναχικό του όνομα προς τιμήν του Σεραφείμ Τίκα, ήταν άκρως ταυτισμένος με την προηγούμενη κατάσταση για να μπορέσει επί Χριστόδουλου να δει προκοπή. Εξ ου, και δεν άργησε να αναζητήσει την τύχη του στην αλλοδαπή – και μάλιστα στους Αντίποδες. Το Δεκέμβριο του 2000 εξελέγη από την Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου (τιτουλάριος) επίσκοπος Χριστιανουπόλεως και τοποθετήθηκε βοηθός του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού – γνωστού από τις πολυάριθμες ποιητικές του συλλογές και ως Σ. Σ. Χαρκιανάκη. «Έχω την μεγαλειώδη τιμή να έλκω την αρχιερωσύνη μου… από τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο… τη προτάσει του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Στυλιανού, (ειλικρινώς τό λέω αυτό με συγκίνηση βαθειά) Πατρός μου και ευεργέτου μου, διϊστορικώς και διαχρονικώς» δηλώνει μέχρι σήμερα ο άλλοτε συνοδικός ανακριτής.

        Ωστόσο, τα αισθήματα δεν είναι αμοιβαία. Η ξενιτιά έπεφτε βαριά στον φιλόδοξο κληρικό και η παραμονή του στην Ωκεανία διήρκεσε μόλις μέχρι τον Απρίλιο του 2002. Έκτοτε, ο διακρινόμενος για την ελευθεροστομία και το εκρηκτικό του ταμπεραμέντο Στυλιανός καταγγέλλει ότι η σύντομη αυστραλιανή εξόρμηση του Σεραφείμ δεν ήταν παρά ένας πονηρός ελιγμός για την προαγωγή του στον επισκοπικό βαθμό. Μάλιστα, όταν το 2006 ετέθη ζήτημα εκλογής του Χριστιανουπόλεως στη μητρόπολη Πειραιά, ο Στυλιανός φρόντισε με επιστολή του να ενημερώσει όλη την ελλαδική ιεραρχία για το ποιόν του υποψηφίου. Χαρακτηριστικά είναι όσα ο ίδιος έγραψε στην εφημερίδα της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας Το Βήμα της Εκκλησίας: «Εκθέτοντας πάντως και δημοσιοποιώντας αδιάψευστα πειστήρια (από το επίσημο Υπηρεσιακό Αρχείο της Ι. Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας) περί του τρόπου με τον οποίο μας επαγίδευσε εις το να μας υποκλέψει το ιερώτατο Επισκοπικό αξίωμα ο εκ της Εκκλησίας της Ελλάδος ενσκήψας τραγικός τσαρλατάνος Αρχιμ. Σεραφείμ Μεντζελόπουλος, δεν είχαμε την αξίωση, μήτε ασφαλώς την αφέλεια να πιστεύσουμε, ότι θα εματαιώναμε την ως άριστα ενορχηστρωμένη από τους πρωτεργάτες της “Χρυσοπηγής” εκλογή του, εις την Μητρόπολη Πειραιώς. Έπρεπε όμως να μάθουν και να ξέρουν ποιον επί τέλους εκλέγουν με τόσες τυμπανοκρουσίες και ασυναγώνιστον από άλλον συνυποψήφιο (!), για να μην μπορούν να επικαλεσθούν αργότερα άγνοια ή δήθεν παραπληροφόρηση. (…) Εξ όσων όμως εδημοσιεύθησαν μέχρι στιγμής στα επίσημα Δελτία ειδήσεων, τέτοια ευαισθησία δεν φαίνεται ούτε κατά διάνοια να πέρασε από τις συνειδήσεις των εκλεκτόρων, έστω και ενός για δείγμα! Αντιθέτως, επί 72 ή 74 εκλεκτόρων Μητροπολιτών έλαβεν, ο άλλοτε “αποδιοπομπαίος’” και περιφρονούμενος, ψήφους 63, ως ανεγράφη! (…) Θα μπορούσαμε βέβαια και άλλα βαρυσήμαντα τεκμήρια να παρουσιάσουμε, τα οποία χαρακτηρίζουν εις το διηνεκές το γενικό ήθος και την ψυχοπαθολογική κατάσταση του νέου Μητροπoλίτη Πειραιώς Σεραφείμ Μεντζελοπούλου. Δεν το πράττομε όμως, διότι με όσα ήδη κατηγγείλαμε εδώ, εδόθη επαρκής απάντηση εις τους εν Ελλάδι διαπορούντας πώς έγινε εν Αυστραλία Επίσκοπος Χριστιανουπόλεως ο περιπετειώδης Αρχιμανδρίτης».

        Όμως, ο περιγραφόμενος τόσο γλαφυρά από τον Αυστραλίας κληρικός δεν είχε ποτέ πρόβλημα να διαγνώσει ποιες συμμαχίες κάθε φορά εξασφαλίζουν την πρόσβαση στην εξουσία. Ούτε τα πληθωρικά εγκώμιά του για τον Στυλιανό Χαρκιανάκη αποτελούν μοναδική εκδήλωση της διαχρονικά παθητικοεπιθετικής τακτικής του.

        Καταπλήσσοντας όσους γνώριζαν την περί Κυθήρων προϊστορία (και όχι μόνο), ο τότε Χριστιανουπόλεως τέθηκε, ευθύς μετά τον επαναπατρισμό του από την Αυστραλία, υπό την προστασία των άλλοτε διωκτών του, της αδελφότητας «Χρυσοπηγή», αναλαμβάνοντας καθήκοντα Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου του μητροπολίτη Πειραιώς (και πνευματικού πατέρα του Χριστόδουλου) Καλλίνικου Καρούσου και κατόπιν τη θέση-κλειδί του Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου.

        Το 2006, με νωπό το σάλο από τις υποθέσεις Βαβύλη, Γιοσάκη κ.ο.κ., ήρθε και για τον Πειραιώς Καλλίνικο η σειρά να εκτιμήσει ότι η εύθραυστη υγεία του δεν του επιτρέπει τη συνέχιση της ποιμαντορίας του. Άλλωστε, οι παλαιές καταγγελίες του ιεροψάλτη Τούμπα («μου εξεδήλωσε τον θαυμασμόν του για τις πνευματικές μου ικανότητες και εκ νέου προέβη σε θωπείες. Με εφίλησε εις την περιοχήν των χειλέων και μου επρότεινε να κανονίσουμε ραντεβού το απόγευμα της Πέμπτης για να κουβεντιάσουμε καλύτερα (…) αντιμετώπισα ένα απροκάλυπτο ερωτικό μένος, εκ μέρους του σεβασμιωτάτου, ο οποίος μου επρότεινε να με οδηγήσει στο ιδιαίτερο δωμάτιο, όπου εγκαταβιούσε εντός του Επισκοπείου» κ.ο.κ.) είχαν κινήσει το ενδιαφέρον και του ανακριτή. Η προαγωγή του Μεντζελόπουλου στη μητρόπολη του λιμανιού προέκυψε ως «ώριμο φρούτο».

        Η πολιτεία του έκτοτε ως Μητροπολίτη Πειραιώς τον έχει καταστήσει διαβόητο για τις αλλεπάλληλες δημόσιες παρεμβάσεις του: «αντισιωνιστικές», «αντι-οικουμενιστικές», αντιομοφυλοφιλικές, συνωμοσιολογικές και πάντοτε φλύαρες. Το ότι ένας δημόσιος λειτουργός μισθοδοτούμενος από τους φόρους μας επιδίδεται ανενόχλητος σε κηρύγματα μίσους που σε όλες τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες θα ενέπιπταν στην αρμοδιότητα του ποινικού δικαίου είναι ήδη ένα προφανές σκάνδαλο. Διαφεύγει, όμως, της προσοχής των πολλών το γεγονός ότι το «σύμπτωμα Μεντζελόπουλου» διακρίνεται (πέρα από την όλως προσωπική πινελιά της εμμονής με όσους μετέτρεψαν, όπως έχει γράψει, «σε αξία ζωής τον σωλήνα αποβολής των περιττωμάτων») από τρία γνωρίσματα: Πρώτον, το γεγονός ότι πρόκειται για μια πρακτική ακραία και απολύτως αντικανονική ακόμη και με τα εκκλησιαστικά μέτρα, που στηρίζεται σε μια συνειδητά προβοκατόρικη τακτική. Δεύτερον, ότι παρ’ όλα αυτά, η πρακτική αυτή ξεδιπλώνεται ανεμπόδιστα, στο βαθμό που κολακεύει το ακροδεξιό και μισαλλόδοξο «βαθύ ασυνείδητο» του «εκκλησιαστικού πληρώματος» – και συνεπώς κάθε πιθανότητα επαναφοράς στην τάξη του θορυβοποιού κληρικού ενέχει τον κίνδυνο μεγάλου πολιτικού κόστους ή και εκκλησιαστικού σχίσματος. Και τρίτον, ότι ο Πειραιώς Σεραφείμ που «δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του» κατέχει άψογα την τεχνική της διγλωσσίας και της αναδίπλωσης (όταν π.χ. συνοδεύει τους χρυσαυγίτες στην υποβολή μηνυτήριας αναφοράς κατά της «βλάσφημης» παράστασης στο θέατρο Χυτήριο, αλλά αργότερα αναλύει διά μακρών την παγανιστική παρέκκλιση της Χρυσής Αυγής).

        Αρκεί να θυμηθεί κανείς ότι ο δεσπότης του Πειραιά είναι, όπως σημειώνει ο θεολόγος και ιστολόγος Παν. Ανδριόπουλος, «ο πρώτος ορθόδοξος Μητροπολίτης μετά το σχίσμα που διάβασε «σύγχρονα» αναθέματα την Κυριακή της Ορθοδοξίας του 2012, ασχέτως αν δεν το ξανατόλμησε έκτοτε». Και επίσης: «είναι ο πρώτος Μητροπολίτης που προχώρησε σε εορτασμό δύο Συνόδων ως «8ης και 9ης Οικουμενικής» στην επαρχία του, αδιαφορώντας πλήρως για έγκριση έστω από την Σύνοδο στην οποία ανήκει». Την ίδια στιγμή βέβαια, πλέκει το εγκώμιο του Οικουμενικού Πατριάρχη, όταν έχει αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητάς του στο να τον καταγγέλλει εμμέσως για προσχώρηση στην «παναίρεση του Οικουμενισμού».

        Ο ίδιος, πάντως, προσπερνώντας τις πανορθόδοξες αποφάσεις για διεξαγωγή διαλόγου με τους Ρωμαιοκαθολικούς, έφθασε να απευθύνει προσφάτως 89σέλιδη καταγγελτική επιστολή (συνυπογραφόμενη και από τον αλβανομάχο Κονίτσης Ανδρέα) στον «Εκλαμπρότατον κ. Φραγκίσκον, Κυρίαρχον του Κράτους του Βατικανού», στον οποίον αρνείται προφανώς την επισκοπική ιδιότητα. Στην επιστολή αυτή, μεταξύ άλλων καταγγέλλεται ο Πάπας για την ποδοσφαιροφιλία του και την ποδοσφαιρική ορολογία που χρησιμοποίησε προς τους συγκεντρωμένους για την Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας στη Βραζιλία. Βρέθηκε, όμως, ο «αντιοικουμενιστής» ιστολόγος Παν. Τελέβαντος να υπενθυμίσει ότι «ο Σεβασμιότατος δήλωσε την Κυριακή των Βαΐων ότι “αγαπά τον Ολυμπιακό”, ο οποίος βεβαίως είναι ποδοσφαιρικός σύλλογος, ενώ το βράδυ, μετά την Ακολουθία του Νυμφίου, μαθαίνουμε από τους άσπονδους φίλους του Σεβασμιότατου, πήγε στη δεξίωση για τη νίκη του Ολυμπιακού». Άλλοι, πάλι, σχολίασαν με απορία το γιατί οι μύδροι του μητροπολίτη για την προβολή «βλάσφημων» προγραμμάτων από τον Σκάι κατά τη Μεγάλη Εβδομάδα δεν συνοδεύθηκαν από καταγγελίες για αντίστοιχα προγράμματα του «φίλιων» συμφερόντων ALPHA.

        Την απάντηση δίνουν οι παραπολιτικές στήλες, απ’ όπου προκύπτει η ολόπλευρη και δημόσια στήριξη από τον Πειραιώς Σεραφείμ στο «κόκκινο» ψηφοδέλτιο του Γιάννη Μώραλη για τον Δήμο Πειραιά, με τη συμμετοχή σε αυτό τριών στελεχών της Μητρόπολης…

        http://unfollow.com.gr/articles/ann/seraph/

        Επιστολή του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ στο UNFOLLOW
        UNFOLLOW | 9/5/2014

        To UNFOLLOW έλαβε επιστολή από τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, στην οποία εκφράζονται διαφωνίες για δημοσίευμα του UNFOLLOW 29 (Μάιος 2014), που κυκλοφορεί στα περίπτερα, δηλαδή την προσωπογραφία του Μητροπολίτη με τίτλο «Ο “ενσκήψας τραγικός τσαρλατάνος”»…

        http://unfollow.com.gr/articles/ann/seraph2/

        Απάντηση του UNFOLLOW στον Μητροπολίτη Σεραφείμ
        Διονύσιος Καλιντέρης | 10/5/2014

        Στη χθεσινή επιστολή του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, που έλαβε τo UNFOLLOW, όπου εκφράζονται διαφωνίες για την προσωπογραφία του Μητροπολίτη με τίτλο «Ο “ενσκήψας τραγικός τσαρλατάνος”» -δημοσίευμα του UNFOLLOW 29 (Μάιος 2014) που κυκλοφορεί στα περίπτερα-, απαντά μετά από προσεκτική ανάγνωση ο συντάκτης της προσωπογραφίας Διονύσιος Καλιντέρης. Η απάντηση του συντάκτη μας:

        (…..)

        Περὶ δε τῶν «κηρυγμάτων μίσους» περιορίζομαι νὰ παραπέμψω στὴν ἔκκλησιν τῆς κ. Θ. Μπακογιάννη (2010) πρὸς «τὴν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νὰ ἐπιληφθεῖ ἀμέσως τοῦ θέματος, διότι μὲ τὶς δηλώσεις του ὁ Μητροπολίτης Σεραφείμ, ὅχι μόνο θέτει ἑαυτόν ἐκτὸς τῆς κοινωνίας τῆς ἀγάπης ποὺ εἶναι τὸ βασικὸ γνώρισμα τῶν Χριστιανῶν, ἰδίως τῶν Ὀρθοδόξων, ἀλλὰ καὶ ἀμαυρώνει τὴ μακρὰ καὶ ἔνδοξη ἱστορία ἀνοχῆς τῆς διαφορετικότητας καὶ προστασίας ὅλων, τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας (…). Μὲ τὶς δηλώσεις του ὅμως ὁ Πειραιῶς Σεραφείμ, ἀγνοώντας ἐπὶ πλέον καὶ τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος συνδέεται ἄμεσα μὲ τὸ κράτος, παρέβη καὶ τὸν ποινικὸ νόμο τῆς Ἑλλάδας, ὁ ὁποῖος ἀπαγορεύει καὶ τιμωρεῖ αὐστηρά, ὅσους ὑποκινοῦν φυλετικὰ μίση καὶ πάθη. Ἀλλὰ ἐπ΄αὐτού ἀρμόδια νὰ ἀποφανθεῖ εἶναι ἡ ἑλληνικὴ Δικαιοσύνη»…

  4. Ο/Η Reader λέει:

    https://ethnikismos.net/2013/04/24/%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%80%CF%80%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB/

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: «ΤΩΡΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ»
    24/04/2013
    http://xristospappas.blogspot.com/2013/04/blog-post_2735.html

    «ΧΡΗΣΤΟΣ Η. ΠΑΠΠΑΣ: Τώρα πέφτουν οι μάσκες.»: Τρίτη, 23 Απριλίου 2013.

    «….Ο Μητροπολίτης Πειραιώς …δεν θέτει θέμα στην Ιερά Σύνοδο… για την ιδιαίτερη προτίμηση πολλών συναδέλφων του στα ’’οθωμανικά’’ ήθη. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς με όλους αυτούς αποτελούν μέλη της ίδιας Ιεραρχίας…».

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ …
    https://xryshaygh.blogspot.com › 2013/04 › blog-post_24
    Ο Μητροπολίτης Πειραιώς ασχολείται με το μόνο κόμμα που διαθέτει εθνικά … τα δίκαια της Ελλάδος, αλλά δεν θέτει θέμα στην Ιερά Σύνοδο για τα δημοσιεύματα που … για την ιδιαίτερη προτίμηση πολλών συναδέλφων του στα »οθωμανικά» ήθη.



    Κουκούτσης στη Βουλή:

    https://www.lifo.gr/now/politics/84607

    Χρυσαυγίτης βουλευτής: Οι μισοί ιεράρχες φορούν ροζ φουστίτσες κάτω από τα ράσα

    22.12.2015

    Αίσθηση πάντως προκάλεσε ο χρυσαυγίτης βουλευτής Δημήτρης Κουκούτσης ο οποίος είπε μεταξύ άλλων ότι «αν εξαιρέσουμε ορισμένους ιεράρχες οι μισοί φορούν ροζ φουστίτσες κάτω από τα ράσα τους». Ο προεδρεύων στη συνεδρίαση Ν. Κακλαμάνης ζήτησε να διαγραφούν από τα πρακτικά οι φράσεις αυτές, με τον κ. Κουκούτση όμως να επιμένει ότι πρέπει να παραμείνουν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.