Για τη δολοφονία της Σουζάν Ίτον (Susan Eaton) στην Κρήτη

[Δέκα σημεία κι ένα ΥΓ]

φωτο: lifo.gr

του ©Δημήτρη Φύσσα αποκλειστικά για το Ροΐδη & Λασκαράτου Εμμονές

Α. Όταν οι χριστιανοί οπλοφόροι τρομοκρατούσαν άοπλους Τουρκοκρητικούς  ήδη επί Κρητικής πολιτείας (τέλη 19ου αιώνα) και μέχρι το 1923 δεν πείραζε, γιατί και οι άλλοι τα ίδια είχαν κάνει.

Β. Όταν οι Γυπαραίοι τρομοκρατούσαν πολιτικούς αντιπάλους ή και ολόκληρους πληθυσμούς (π.χ. στη Μακεδονία) δεν πείραζε, γιατί και οι κωνσταντινικοί τραμπούκοι και οι επίστρατοι του Μεταξά (1916  και εξής) τα ίδια κάνανε ή  θ α  κάνανε.

Γ. Όταν οι Γυπαραίοι δολοφόνησαν το Δραγούμη (1920) δεν πείραζε, γιατί είχε προηγηθεί η απόπειρα κατά του Βενιζέλου στο Παρίσι, ενώ  θ α  έπονταν και η δεύτερη του 1933.

Δ. Όταν Κρητικοί πολίτες δολοφονούσαν εν ψυχρώ Γερμανούς αιχμάλωτους αλεξιπτωτιστές το Μάη του 1941 δεν πείραζε, γιατί και οι άλλοι θ α ισοπεδώνανε αργότερα την Κάντανο και άλλα χωριά.

Ε. Όταν το 1990 ο Κρητικός φοιτητής Γιώργος Πετροδασκαλάκης δολοφόνησε τους καθηγητές Στέφανο Πνευματικό και Βασίλη Ξανθόπουλο, ενώ τραυμάτισε σοβαρά  το συνάδελφό τους Σωτήρη Περσίδη, μέσα στο πανεπιστήμιο κι ενώ αυτοί δίδασκαν, πάλι δεν πείραζε, πρώτο, γιατί αυτοί δεν ήταν Κρητικοί, και δεύτερο γιατί το είχανε αδικήσει το παιδί στα μεταπτυχιακά. Ίσως γι΄ αυτό ο δράστης επί ένα χρόνο δεν είχε εντοπιστεί, μέχρι που βρέθηκε το πτώμα του στην Κρήτη και η υπόθεση δε διευκρινίστηκε πλήρως ποτέ.

ΣΤ. Όταν το πρότυπο του Κρητικού αρσενικού είναι ο «Καπετάν Μιχάλης» του Καζαντζάκη, με όσα αυτό συνεπάγεται, δεν πειράζει, γιατί τον πνίγει το εθνικό δίκιο.

Ζ. Όταν ο πολιτικός γυρολόγος και «πανεπιστημιακός» Κώστας Ζουράρις, Βραχασιώτης εκ πατρός, υποψήφιος νομάρχης Λασιθίου κλπ κλπ κλπ, έκανε  τις διάφορες βίαιες «υπεραρσενικές» δηλώσεις του (π.χ. εναντίον της κ. Μαρίας Ρεπούση, με την οποία πλέον είναι στο ίδιο κόμμα, τον ΣΥΡΙΖΑ), δεν πείραζε,  γιατί είναι απλά γραφικός και άκακος.

Η. Όταν η Κρήτη πρωτοπορεί σε αυτοδικίες (π.χ. βεντέτα Μουζουράκη – Δικονιμάκη μόλις το 1995), οπλοκατοχή – οπλοχρησία,  τροχαία δυστυχήματα, ενδοοικογενειακή βία κατά των γυναικών, καταγγελίες για βιασμούς, καλλιέργεια και εμπορία ναρκωτικών, ζωοκλοπή, «μαυροπουκαμισίλα» – βαριά αντρίλα, απειλητικές μαντινάδες  κλπ, δεν πειράζει, γιατί πρόκειται για γραφικότητες, που εξάλλου φέρνουν και ψήφους και τουρισμό

Θ. Όταν τα Ζωνιανά ανακηρύσσονται από διάφορους διανοούμενους σε περίπου ιδανική κοινωνία δεν πειράζει, γιατί πρόκειται για πυρήνα αντίστασης και ελληνικότητας, όπου οι θεσμοί των κουτόφραγκων δεν έχουν πέραση.

Ι. Όταν ο μέχρι προχτές αναπληρωτής υπουργός Υγείας, ο κ. Πολάκης, πέρα απ΄ όλα τ΄ άλλα «κατορθώματά» του- λέει ότι έκανε χάρη σε  κάποιο μη αρεστό δημοσιογράφο και δεν τον έστειλε  «τρία μέτρα κάτω από τη γη, τρία μέτρα», δεν πειράζει, γιατί «τον πνίγει το δίκιο του»: έτσι ο μέχρι χτες πρωθυπουργός κ. Τσίπρας κάλυψε τον υπουργό και ουσιαστικά κυβερνητικό του εκπρόσωπο

Όταν…

Όταν  λοιπόν έχουμε τόσα «δεν πειράζει», μη μου λέτε ότι ξαφνικά ότι «πειράζει» που ο Γιάννης Παρασκάκης, μεγαλωμένος  με τέτοιες φαλλοκρατικές παραδόσεις κρητικού εξαιρετισμού,  φέρεται πως σημάδεψε και χτύπησε με το αυτοκίνητό του Σουζάν Ίτον, άγνωστή του Αμερικανίδα δρομέα, την κουβάλησε στην ερημιά, τη βίασε και τη σκότωσε.

ΥΓ. Προλαβαίνω μια ένσταση. Σ΄ ένα τέτοιο πλαίσιο, όπως το παραπάνω, χρειάζεται πολλή θέληση και πολύ ισχυρή προσωπικότητα για να πηγαίνεις κόντρα στο ρεύμα της ούγκανης βαρβατίλας.  Γι΄ αυτό και τόσοι Κρητικοί άντρες είναι τόσο εξαιρετικοί, ακραία εξαιρετικοί θα έλεγα. Θα μπορούσα ν΄ αναφέρω γνωστότατους πολιτικούς ή καλλιτέχνες, θα μπορούσα ν΄ αναφέρω φίλους μου. Προτιμάω όμως να επικαλεστώ τη μνήμη του Μίμη Μαλανδράκη, του γλυκύτατου πρώην πεθερού μου, που ξέφυγε από το φαλλοκρατικό σωρό αν και ήταν όχι απλά Κρητικός, μα και καραβανάς στρατιωτικός, πολεμιστής  με τον Εθνικό Στρατό στον Εμφύλιο Πόλεμο.

 

Advertisements
This entry was posted in Ασμοδαίος, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

10 Responses to Για τη δολοφονία της Σουζάν Ίτον (Susan Eaton) στην Κρήτη

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://agonaskritis.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%AD%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CE%B7-%CF%80%CF%85%CF%81%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%87/

    Επετειακό αφιέρωμα: Η πυρπόληση των Χανίων (23-24 Iανουαρίου 1897) και η ανακίνηση του Κρητικού ζητήματος που οδήγησε στην τελευταία κρητική επανάσταση
    23/01/2018
    Κανένα σχόλιο

    Γράφει ο Γιώργος Λιμαντζάκης*

    ……………………………..

    Ο φαύλος κύκλος της βίας γνώρισε νέα έξαρση στις 27 Ιανουαρίου, όταν μια τυχαία σύγκρουση στο Παλιοπέτσι Σητείας στάθηκε αφορμή να ξεκινήσει η εκκαθάριση του μουσουλμανικού πληθυσμού της επαρχίας, η οποία κράτησε περίπου μία εβδομάδα. Η επαρχία δεν είχε ξαναπάρει μέρος στις προηγούμενες εξεγέρσεις, και οι άλλοι Κρητικοί μιλούσαν με περιφρόνηση «για τα πρόβατα της Σητείας». Με αφορμή τα τελευταία γεγονότα, ωστόσο, η διακοινοτική βία γνώρισε μια πρωτόγνωρη έξαρση εκεί, με το αποτέλεσμα που περιγράφει ο Bérard: «Το Ισλάμ της Σητείας αφανίστηκε… Άντρες σφαγμένοι, γυναίκες ξεκοιλιασμένες, αγόρια ευνουχισμένα, κορίτσια καμένα ή βιασμένα, μέλη βγαλμένα και ριγμένα στα σκυλιά, στήθη κομένα, καμένα πτώματα, πυροβολισμοί, σπαθιές και μαχαιριές, τίποτα δεν έλεψε από την αποτρόπαιη σφαγή» (10).

    Οι μουσουλμάνοι υποστήριξαν πως ο αριθμός των θυμάτων έφτασε τα 1.200 με 1.500 άτομα, αλλά οι Γάλλοι ναύτες υπολόγισαν τα θύματα σε 850 περίπου (11).
    ………………………

    10. V. Βérard, Κρητικές Υποθέσεις, 2010, σελ. 225.

    11. Σύμφωνα με ξένες μαρτυρίες, τα θύματα ανήλθαν σε 851 (458 άνδρες και 393 γυναίκες), όπως προκύπτει και από επιστολή του Βρετανού προξένου Alfred Biliotti προς τον υπουργό Εξωτερικών Salisbury στις 20 Ιουλίου 1897.

    *
    Απόφοιτος Τουρκικών Σπουδών, κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος (ΜΑ)στις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές, Υποψήφιος Διδάκτωρστο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Πάντειου Πανεπιστημίου

    https://roides.wordpress.com/2017/07/08/8jul17/

    Πόσα βραβεία θα εισπράξει ακόμη ο Γλέζος;
    08/07/2017
    [Με την ευκαιρία της απόδοσης τιμής, από τους Μεϊμαράκη-Βούτση (πατέρα)]


    Ο Γλέζος χαιρετά τα πλήθη
    ………………

    Η ‘Die Welt’ φιλοξένησε (5.5.2013) άρθρο του Γλέζου: «Την ίδια ώρα, οι νικητές έμπαιναν στην Κάνδανο. Στην περιοχή γύρω από το χωριό είχαν χάσει 27 άντρες. Τότε ως αντίποινα πήραν μια πρωτοφανή, ακόμα και για καιρό πολέμου απόφαση» (σημ.Λασκ.: «πρωτοφανή…απόφαση»! Ο Γλέζος δεν έμαθε ποτέ τι έκανε ο «χριστιανικός» ελληνικός στρατός στους άμαχους των τουρκικών εδαφών που κατέλαβε το 1922). Και συνέχιζε: «Σκότωσαν όσους κατοίκους βρήκαν και ξεθεμελίωσαν το χωριό. Φεύγοντας, περήφανοι για το έργο τους, άφησαν και σχετικές πινακίδες! Αναζητήστε τις στο διαδίκτυο». Πολύ καλά έκανε η εφημερίδα που τον φιλοξένησε και ο Γλέζος που τα έγραψε αυτά, αλλά θα ήθελα και κάποια ελληνική εφημερίδα και ο Γλέζος να μνημόνευαν τη μοίρα των Τουρκοκρητικών κατοίκων της Καντάνου, ιδίως των γυναικόπαιδων. Από τη μεγάλη νεοελληνική σιωπή, ανασύρω μια μικρή αναφορά: «… στις 30 Μαΐου 1823, το ελληνικό στράτευμα (5000 άνδρες) εξεστράτευσε στην επαρχία Σελίνου και άρχισε να πολιορκεί το φρούριο της Κανδάνου. Οι Σελινιώτες Τούρκοι, που ήταν οι πιο αξιόμαχοι της Κρήτης, πείσθηκαν από τον Τομπάζη να εγκαταλείψουν την Κάνδανο και να καταφύγουν στα Χανιά …Η συμφωνία όμως παραβιάστηκε από αρκετούς Κρητικούς, κυρίως Σφακιανούς, παρά την επιμονή του Τομπάζη να τηρηθεί. .. επιτέθηκαν στους Τούρκους που αποχωρούσαν και εξολόθρευσαν πολλούς, περίπου 800. Οι περισσότεροι όμως, σώθηκαν από τους Τούρκους των Χανίων, που ειδοποιήθηκαν για το σχέδιο των Ελλήνων και έσπευσαν να τους βοηθήσουν» [Σπυρίδων Τρικούπης (1925). Ιστορία της Ελληνικής Επαναστάσεως. Αθήνα: Ι.Ν. Σιδέρης, σελ. 62]. Παλιάνθρωποι και μπαμπέσηδες υπάρχουν και στην Ελλάδα και είναι ένα ερώτημα τι θα είχαν κάνει οι Έλληνες αν διέθεταν τη δύναμη των ΗΠΑ. Υποθέτω ότι έκαναν ακόμη και οι πολιτισμένοι Αθηναίοι, στη σφαγή της Μήλου, για να μην καταφύγω σε χρονικά πολύ πλησιέστερα γεγονότα, που ο Γλέζος κάνει πως δεν τα ξέρει, όπως δεν θέλει να ξέρει ο Γλέζος «όλων των Ελλήνων», για τους δωσίλογους «Σουμπερίτες» Κρητικούς, που οργίασαν σε βάρος των συμπατριωτών τους στη διάρκεια της γερμανικής ναζιστικής Κατοχής και όχι σκέτα γερμανικής, όπως αρέσει στο Γλέζο και σε πολλούς να λένε (από κακοήθεια ή από βλακεία).
    ………………..

    __________________________________

    Από την Κάνδανο είχαν διωχθεί οι Τουρκοκρητικοί
    Ο Τουρκοκρητικός ήρωας του Γιορουλμάζ ξεκίνησε από την Κάνδανο, κι έτσι βρίσκει ευκαιρία ο Soloup να μιλήσει για «τα τερτίπια της Ιστορίας και της μοίρας..

    https://katerinatoraki.blogspot.com/2015/03/soloup.html

    Σάββατο, 14 Μαρτίου 2015
    Ο Soloup για το Αϊβαλί και τα εγγόνια της Λωζάνης

    …………………
    «Τα παιδιά του πολέμου» του Αχμέτ Γιορουλμάζ, βιβλίο στο οποίο ο συγγραφέας, δεύτερης γενιάς Τουρκοκρητικός, αφηγείται την ιστορία των προγόνων του που έζησαν στα Χανιά, σαν Κρητικοί ανάμεσα στους Κρητικούς και που μετά την ανταλλαγή βρέθηκαν στο Αϊβαλί, σχεδόν σαν ξένοι ανάμεσα σε ξένους. Ήταν μια ωραία έκπληξη η χρησιμοποίηση και αυτού του βιβλίου (που επίσης έχω διαβάσει), γιατί παρουσιάζει και την άλλη πλευρά, αυτή των Τουρκοκρητικών και περιγράφει τη ζωή τους και τα μέρη που έζησαν, στην Κάνδανο, στην Κίσσαμο, στα Χανιά. Και είναι συγκινητική η περιγραφή που κάνει ο Soloup για την επικοινωνία με τον Τούρκο συγγραφέα και τη συνάντηση που ποτέ δεν έγινε.
    ………………………..

    [Εμάς τους Κρητικούς μας κεντρίζει ίσως περισσότερο το θέμα των Τουρκοκρητικών και γενικότερα το θέμα της συμβίωσης Χριστιανών και Μουσουλμάνων στην Κρήτη. Γράφονται πολλά τα τελευταία χρόνια. Νομίζω το βιβλίο της Μάρως Δούκα «Αθώοι και φταίχτες» έδωσε μια νέα διάσταση στην αναζήτηση και στον τρόπο που και οι ερευνητές αλλά και εμείς οι απλοί πολίτες και οι αναγνώστες προσεγγίζουμε το θέμα. Ένα άλλο βιβλίο από την πλευρά της «Ανατολίας» είναι το μυθιστόρημα «Κρήτη μου» της Σαμπά Αλτίνσαϊ, στο οποίο η συγγραφέας ασχολείται με τα ζητήματα των σχέσεων Χριστιανών και Μουσουλμάνων της Κρήτης (στην περιοχή Χανίων) κατά την περίοδο της Επανάστασης του 1898 και της εγκατάστασης του Γεωργίου ως Ύπατου Αρμοστή Κρήτης.]

    Το βιβλίο του Soloup για το Αϊβαλί ασχολείται με τους διωγμένους και τους ανταλλαγμένους του 1922. Να όμως που, πέρα από την αναγνωστική απόλαυση το ίδιο, γεννά και την επιθυμία να ανατρέξουμε σε τούτα και σε άλλα βιβλία, να πιάσουμε το νήμα από την αρχή και να αναζητήσουμε τα δικά μας χνάρια και τις δικές μας διαδρομές σε ετούτα τα ταραγμένα χρόνια…
    ……………..

  2. Ο/Η Γιαννης λέει:

    Δεν αρκούν οι φαλλοκρατικές παραδόσεις και ο κρητικός εξαιρετισμός, για να ερμηνεύσουν το συμβάν. Οχι πως δεν συμβάλλουν σε τέτοια συμβάντα , αλλά και αι άλλες ράτσες στην Ελλάδα, διακατέχονται από τέτοιες αντιλήψεις. Για παράδειγμα, οι πόντιοι με την γνωστή φράση: πόντιος και με ένα μάτι.
    Ούτε μπορούμε να συγκρίνουμε τις αλαζονικές εκφράσεις του Πολάκη ή τις ανόητες δηλώσεις του Ζουράρη, με αυτό το πολύ βίαιο γεγονός.
    Η φαλλοκρατία, είναι σύμπτωμα και όχι αιτία.
    Το έχω ξαναγράψει. Γεννιόμαστε και ζούμε σε μία κοινωνία όπου κυριαρχεί ο εξουσιασσμός. Ο οποίος στην καθημερινότητα μας, εκφράζεται με την επιθυμία να κυριαρχήσω στον διπλανό μου με κάθε μέσο και τρόπο και να εκτονώσω πάνω του όλα τα συμπλέγματα που με ταλαιπωρούν ώστε να απαλλαγώ απ’ αυτά έστω και για λίγο, για να νιώσω έναν ατομικό εξαιρετισμό. Πρόκειται για μια παρακμιακή και βαθιά άρρωστη κατάσταση.
    Στην προκειμένη περίπτωση, ο δράστης είχε βίαιο σεξουαλικό κίνητρο με το οποίο ήθελε να αποδείξει στον εαυτό του ότι είναι ένα εξαιρετικό και ιδιαίτερο άτομο που μπορεί να επιβάλλει την θέληση του, με οποιοδήποτε τρόπο σε όποιον ήθελε.
    Βέβαια, πίσω από τέτοιες επιθυμίες ελοχεύει μια προσωπικότητα που αισθάνεται ανασφαλής και ανεκπλήρωτη και που επιχειρεί μέσω τέτοιων βίαιων πράξεων να ξεπεράσει τα μειονεκτήματα του.
    Δεν είναι τυχαίος, ο τρόπος που έδρασε. Ηταν τόσο δειλός, που ακινητοποίησε το θύμα του με πολύ βίαιο τρόπο κτυπώντας το με αυτοκίνητο και ρίχνοντας το κάτω αναίσθητο, πιθανόν οδηγούμενος και από την φιλοσοφία των πολεμικών τεχνών της Ανατολής, όπου ο αντίπαλος πρέπει με οποιονδήποτε τρόπο να ακινητοποιηθεί.
    Σε τι ευθύνεται η κοινωνία της Κρήτης σε αυτή την περίπτωση, αλλά και σε πολλές άλλες;
    Στο ότι έχει διαχρονικά καθιερώσει μια ιδιότυπη δικαιοσύνη, στην οποία τα κίνητρα και οι πράξεις του ατόμου συχνά υπερτερούν το νόμου του κράτους. Υπάρχει μια περιφρόνηση προς το κράτος, και αυτός που παραβιάζει το νόμο του νομοθέτη ξέρει πως έχει πολλές πιθανότητες να να μη λογοδοτήσει και σε κάθε περίπτωση αισθάνεται πως θα προκαλέσει τον θαυμασμό των συμπολιτών του. Πιστεύω πως αν οι κρητικοί σταματήσουν να αισθάνονται υπεράνω του νόμου, το νησί θα πάψει να έχει τα πρωτεία σ’ αυτά τα θέματα (αν είναι αλήθεια πως η Κρήτη αποτελεί κάτι το ξεχωριστό).
    Φυσικά ακόμη και έτσι, θα συνεχίσουν να συμβαίνουν αυτά, σε όλα σχεδόν τα μήκη και πλάτη της γης.
    Εδώ θέλω να προσθέσω το εξής: δεν μου αρέσει το κράτος. Αυτός ο μέγας εξουσιαστής, με τα ατέλειωτα ψέμματα του.
    Φαίνεται, πως δεν αρέσει ούτε σε πολλούς κρητικούς. Μόνο που υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Οι κρητικοί δέχονται όλες τις οικονομικές, διοικητικές, πολιτικές σχέσεις με το ελληνικό κράτος, αλλά αρνούνται τους νόμους του περι δικαιοσύνης και της έννομης λειτουργίας του, τους οποίους προσαρμόζουν στις δικές τους παραδόσεις με όλα τα απορρέοντα προβλήματα.
    Θα πρέπει να αποφασίσουν.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://radioena.in/%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CF%84%CE%B7%CE%BD%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%B4%CE%AD%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%85/

    Κρήτη: Κτηνωδία με εκτέλεση αδέσποτου σκύλου – «Ήθελε ένα θάνατο αργό και βασανιστικό»!
    Το ζώο εντόπισε σε άθλια κατάσταση και μεταφέρθηκε σε κτηνίατρο. Παρά τις προσπάθειες ήταν αδύνατον να παραμείνει ζωντανό…
    by Κώστας Χάρλας 20/04/2019

    https://tvxs.gr/news/viral/broxi-oi-sfaires-se-kideia-igoymenoy-stin-kriti-binteo
    Βροχή οι σφαίρες σε κηδεία ηγούμενου στην Κρήτη [Βίντεο]
    21:10 | 17 Ιαν. 2017

    https://theshadesmag.wordpress.com/2017/06/20/oromapoupirovolisestonaera/

    Ο Ρομά που πυροβόλησε στον αέρα
    Μερικές αυτονόητες σκέψεις, που θεωρούνται αιρετικές

    Πυροβολούν στον αέρα μόνο οι Ρομά; Ασφαλώς και όχι. Πυροβολούν πολλοί σε πολλά μέρη και ιδίως στην Κρήτη, όπως κάνει, και φωτογραφίζεται με θράσος, ο γιατρός-υπουργός Πολάκης (που ενεργεί και ως κοινωνικό υπόδειγμα), όπως έγινε πρόσφατα στην κηδεία πρώην πρωθυπουργού, και δεν εννοώ το επίσημο άγημα. Πυροβόλησαν μπροστά στα μάτια του αρχηγού της Αντιπολίτευσης και πάρα πολλών κρατικών οργάνων όλων των βαθμίδων της κρατικής Ιεραρχίας. Ρίχνουν «μπαλωθιές» ακόμη και στην κηδεία εκκλησιαστικών ανδρών, όπως αυτή του Χριστόφορου της Μονής Βοντησίου («Χαμός στην Κρήτη με μπαλωθιές σε κηδεία ηγούμενου», 17.1.2017), με μια πολύ περίεργη αντίληψη που έχουν ακόμη και για το πώς πρέπει να τιμήσουν έναν μοναχό που έφυγε. Πυροβολούν σε γάμους και σε κάθε γιορτή και βεβαίως συμβαίνουν κι εκεί θανάσιμα ατυχήματα, όπως αυτό με τον ποδοσφαιριστή Γ.Γυπαράκη στην Ασή Γωνιά, ανήμερα το Πάσχα (21.4.2014).Θέλω να επισημάνω λοιπόν, πως με τη συνενοχή του πελατειακού Κράτους, είτε των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ είτε της αριστεροακροδεξιάς συγκυβέρνησης, οι δολοφονικοί πυροβολισμοί πέφτουν ακόμη και στην αναστάσιμη γιορτή της κρατικής Εκκλησίας, με κίνδυνο να την βάψουν με αίμα και να την κάνουν από γιορτή «νίκης του θανάτου», θανατηφόρα τραγωδία.

  4. Ο/Η Kαφριστάν λέει:

  5. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Εύστοχα τα όσα γράφετε.

    Ανέκαθεν έλεγαν (ορθώς) ότι η ατιμωρησία οδηγεί σε ασυδοσία: ξεκινώντας από τα μικρά φθάνουν στα μεγάλα. Η λεγόμενη «μαγκιά» (συνυφασμένη, άλλωστε, και με θρασυδειλία) έχει ως αποτέλεσμα την παγίωση, πια, τού μπάχαλου.
    Ζούμε σε μία παράνοια!

  6. Ο/Η kpap01 λέει:

    Φιλότημη προσπάθεια κ.Ρό, εξαιρετικά τά παραδείγματα, δέν έχω γνώσεις ώστε νά ελέγξω τήν ακρίβεια, αλλά θά δεχθώ χάριν τής υπόθεσης οτι τά παραδείγματα είναι ακριβώς όπως τά λέτε. ΔΕΝ εξηγούν τό αποτρόπαιο καί φρικτό έγκλημα τό οποίο παραπέμπει ευθέως σέ παθοψυχολογική κάτάστηση. Αλλο είναι τό κρίσιμο: Πώς μπορούμε νά εντοπίσομε τούς άλλους 5-10 στήν Κρήτη ίσως 30 σέ όλη τήν Ελλάδα πού δέν προέβησαν ακόμη στό δικό τους έγκλημα αλλά οι 4-5 εξ αυτών ειναι στατιστικά αναμενόμενο πώς θά τό εκδηλώσουν στήν ενεργό ζωή τους.
    Αν η επιστήμη τής Ψυχολογίας έχει πραγματικά στοιχεία καλής γνώσης (επιστήμης) επί τού αντικειμένου της τότε θά ήθελα τό συγκεκριμένο άτομο μαζί μέ άλλα ανάλογης συμπεριφοράς νά τεθούν στή διάθεση τών πλέον επιφανών καί αναγνωρισμένων εκπροσώπων της σέ συνθήκες εργαστηρίου πού εκείνοι θά πρότειναν μέ ένα καί μόνο σκοπό: Νά μελετηθεί καί νά ταυτοποιηθέί τό διανοητικό, τό κοινωνικο καί ψυχολογικό τους Profile ώστε νά εξαντληθεί κάθε πιθανότητα πρόληψης. Η οποία ανάγεται καί στήν καταπολέμιση τών συνθηκών πού ευνοούν τέτοια διαταραχή, ψυχική η διανοητική «ασθένεια» καί πρακτικότερα νά εντοπισθεί ένας αριθμός από τόυς επόμενους 20-30 εν δυνάμει εγκλημαατίες.
    Να τό θέσω σάν παράδειγμα:
    Θά μπορούσε τό άτομο αυτό νά εντοπισθεί σάν εν δυνάμει πιθανός εγκληματίας-δολοφόνος, 1-εβδομάδα, 1-μήνα, 1-χρόνο, 3-Χρόνια, 5-χρόνια προτού διαπράξει τό έγκλημα?. Είχε η συμπεριφορά του καί τό profile του στοιχεία τέτοια πού νά τόν ξεχωρίζουν από τόν κανονικό μέσο άνθρωπο γιά τόν οποίο μάς είναι αδιανόητο νά φτάσει σέ τέτοιο σημείο ακόμα καί σέ κατάσταση παραισθήσεων πχ θυμός, μέθη, επήρεια ουσιών κλπ?
    Ορίστε πεδίον δόξης (άμυνα υπερ τής κοινωνίας) για τήν επιστήμη τής ψυχολογίας καί τούς διακεκριμένους εκπροσώπους της.

  7. Ο/Η μανωλης λέει:

    Στερεότυπα , προκαταλήψεις , διάλεγμα από το σωρό των γεγονότων (και τελείως άσχετων μεταξύ τους γεγονότων) μόνο και μόνο για να ενοχοποιήσει ο αρθρογράφος την καταγωγή του φερόμενου ως δολοφόνου. Μόνο στην Κρήτη γίνονται τέτοια περιστατικά ; Πάντως το πρόβλημα του αρθρογράφου με τους Κρητικούς είναι πράγματι τεράστιο…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.