Ένα ερώτημα στην απλόχερη περιφέρεια Δούρου

[Έργα και ημέρες ενός αποδέκτη του δημοσίου χρήματος, το οποίο η Ειρήνη η Συριζαία διαθέτει στην ιερή αγορά ψήφων]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Με αφορμή την αποκάλυψη πως διατέθηκε «Δώρο εκατομμυρίων ευρώ στην Εκκλησία από την Περιφέρεια» («Περισσότερα από 117 εκατ. ευρώ έχει δώσει επιχορήγηση η Ρένα Δούρου στην Εκκλησία της Ελλάδος…»), αντιπαρερχόμενος τα εύλογα ερωτήματα, όπως ως πότε η Εκκλησία θα παριστάνει την καλή, με χρήματα των πολιτών ή γιατί η περιφέρεια δεν διαθέτει το ποσόν για δικές της ανθρωπιστικές δράσεις ή με ποιο δικαίωμα η εν λόγω κυρία στερεί την περιφέρεια από λεφτά τα οποία δεν έχει εξουσιοδοτηθεί να διαθέτει με υποψία εκλογικού συμφέροντος, περνάω στο αυτονόητο ερώτημα με ποιο κριτήριο, ποιες προτεραιότητες ποια στόχευση, ποιο σχεδιασμό επελέγησαν οι αποδέκτες και τέλος στο κορυφαίο ερώτημα τι έλεγχο ασκεί η Περιφέρεια ή έστω το Κράτος σε αυτά τα ιδρύματα, ειδικά σε όσα από αυτά φιλοξενούν παιδιά ή αδύναμους ανθρώπους,  ώστε να γνωρίζει ότι θα πάνε στον υποτιθέμενο προορισμό τους και θα διατεθούν μέσω αξιόπιστων προσώπων με τρόπο νόμιμο και ηθικό; Στην μεγάλη λίστα των ευεργετημένων της κυρίας που συνεντευξιαζόταν προεκλογικά στο φιλοχρυσαυγίτικο «Αγιορείτικο Βήμα» κάνοντας γλοιώδεις δηλώσεις για τον Άθωνα και για την Εκκλησία («ΣΥΡΙΖΑ και Εκκλησία συμβαδίζουν στις δράσεις τους», ως γυναίκα «ζηλεύω και το καταπολεμώ ως οφείλω», που δεν μπορεί να επισκεφθεί αυτό το τμήμα της ελληνικής επικράτειας-19.3.2014), φιγουράρει και το ίδρυμα περίθαλψης ατόμων με νοητική στέρηση Κόκκορη, όπου Διευθυντής είναι ο αρχιμανδρίτης Νικόδημος Φαρμάκης, Γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής Κοινωνικής Προνοίας και Ευποιίας.

Μια αναφορά στον κ.Δ/ντή στα ΤΑ ΝΕΑ-Ηρειώτου Ματίνα,14.2. 2005

Θα παραθέσω χωρίς σχόλια δημοσιεύματα για τον άνδρα, μοναχό της χουντικής οργάνωσης «Χρυσοπηγή», που μεταξύ των πολλών χαρίτων του ήταν και η κατοχή περιστρόφου: «Tα μυστικά της Iερουσαλήμ» (Athens Voice, Ν.Γεωργιάδης-9.2.2005) «Ένας δεύτερος παράγων που παίζει ρόλο στο παρασκήνιο και πλαισιώνει τον Bαβύλη φέρεται να είναι ο Nικόδημος Φαρμάκης, κοντινός άνθρωπος του Mητροπολίτη Kαλίνικου Πειραιώς και τέκνον της Aδελφότητος Xρυσοπηγής. Σήμερα κατοικεί στο Mοναστήρι της Xρυσοπηγής. Aνήκει στον σκληρό πυρήνα των Xρυσοπηγητών». Να θυμίσω πως ο ιερός Καλλίνικος σναγκάστηκε σε παραίτηση «για λόγους υγείας», όταν κατηγορήθηκε για σεξουαλικές παρενοχλήσεις ανδρών, ακόμη και δίπλα στην Αγία Τράπεζα («Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου«, ΤΟ ΒΗΜΑ-ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ, 24.11.2008, 23:50). Αλλά πως βρέθηκε όμως ο όσιος Νικόδημος στην αυλή του κουροτρόφου ευσεβών νέων ιερού Καλλίνικου;

«Νόμιμο το παιδομάζωμα των δεσποτοκαλόγερων;». «O κουμπουροφόρος αρχιμανδρίτης Νικόδημος Φαρμάκης, ο γνωστός συνοδός του Βαβύλη στην «εθνική σταυροφορία» στην Ιερουσαλήμ, είχε οριστεί στις 15 του Σεπτέμβρη του 2004 μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων Αθηνών. Την εισήγηση για την τοποθέτησή του έκανε ο πρόεδρος του Συμβουλίου, εισαγγελέας Πρωτοδικών Π. Αγγελόπουλος. Το γεγονός, που είχαμε σχολιάσει πριν μερικές εβδομάδες, κάνοντας λόγο για παιδομάζωμα που οργανώνουν οι δεσποτάδες και οι οργανώσεις τους, παραδέχτηκε επίσημα στη Βουλή ο υπουργός Δικαιοσύνης, Αν. Παπαληγούρας, απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΝ Ν. Κωνσταντόπουλου. Κατά τον υπουργό, τον χρόνο του ορισμού του ως μέλους του ΔΣ δε βαρυνόταν με καμία «ενοχοποιητική σκιά» και αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση στοιχείων εναντίον του ο Νικόδημος παραιτήθηκε από τη θέση του. Τόσο απλά. Για το παιδομάζωμα των χρυσοπηγιτών και των άλλων δεσποτοκαλογέρων ούτε λέξη. Για τις δημόσιες δηλώσεις Καλλίνικου, ότι πήρε τον Φαρμάκη από ίδρυμα σε ηλικία 11 ετών και τον μεγάλωσε ο ίδιος στο μοναστήρι καμιά κουβέντα. Ξαναρωτάμε, λοιπόν. Βάσει ποιου νόμου δικαιούνται οι δεσποτοκαλόγεροι να παίρνουν ανήλικα ορφανά παιδιά, να τα κλείνουν σε μοναστήρια και να τα μετατρέπουν σε γκάνγκστερ; («Κόντρα», 2.4.2005).

Η αποκάλυψη της οπλοφορίας του οσίου Νικόδημου έφερε στο φως και άλλους κουμπουροφόρους κληρικούς, όπως τον αγιότατο Νεκτάριο μητροπολίτη Καλύμνου (κατηγορήθηκε για παιδεραστία, η υπόθεση κουκουλώθηκε), τρισμάκαρα Νικηφόρο Διδυμοτείχου (συκοφαντούμενον υπό Σπ.Καρατζαφέρη και τινων κληρικών ως μητροπολίτου “Tάνγκα”) και τον αρχιμανδρίτη όσιο Αθανάσιο Λεωνίδα Μισσό, το σύνολο εβδομήκοντα ένοπλους ρασοφόρους. Ο πρόεδρος του ΣΥΝ μάλιστα κ.Ν.Κωνσταντόπουλος, άστραψε και βρόντηξε στη Βουλή: ,«Δώστε στη δημοσιότητα τους κληρικούς και ιεράρχες που οπλοφορούν. Είναι περίπου εβδομήντα τον αριθμό» (28.3.’05, σημ. Λασκ.: Ο αριθμός  αφορούσε και ιερείς και Ιεράρχες). Ο υπουργός Δικαιοσύνης Αν.Παπαληγούρας αναγκάζεται να παραδεχτεί: «Πράγματι την 15η Σεπτεμβρίου του 2004 προτάθηκε και στη συνέχεια στις 14 Οκτωβρίου ορίστηκε ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων Αθηνών ο Αρχιμανδρίτης Νικόδημος Φαρμάκης με εισήγηση του Εισαγγελέα Πρωτοδικών…… Συνομολογώ πράγματι, ατυχής η επιλογή…» ( «Συνεδριάσεις Ολομέλειας»).

Ο παλιός ήταν αλλιώς

(ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΑ’ ΣΥΝΟΔΟΣ Α, Πέμπτη 10 Μαρτίου 2005).)  «…Και κάτι ακόμα. Κυρία Υπουργέ, επειδή δεν ήσασταν εδώ, θα σας παρακαλούσα να πάρετε τα Πρακτικά από την προηγούμενη ερώτηση ενός συναδέλφου της Νέας Δημοκρατίας προς τον Υφυπουργό Δημόσιας Τάξης, για να δείτε εκεί ότι το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης περιγράφει ζοφερές καταστάσεις για βρωμερά κυκλώματα, στα οποία εμπλέκονται αυτοί τους οποίους αναφέρετε, ο κ. Βαβύλης, ο κ. Φαρμάκης, ο μοναχός που παίρνει άδεια οπλοφορίας, σαν να μη συμβαίνει τίποτε. Ο Βαβύλης ως μοναχός και ο Φαρμάκης ως μοναχός αλωνίζουν σε κρίσιμους τομείς της εξωτερικής πολιτικής και της δημόσιας τάξης. Και έρχεστε με την τυπική απάντηση ότι δεν έχει το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης σχέση με το Βαβύλη; Ή δεν έχει η ΕΥΠ; Μα, μιλάμε για παρακρατικό κύκλωμα, που διεισδύει και δρα και εκμεταλλεύεται την Εκκλησία, τη δικαιοσύνη και τα κρατικά κέντρα. Και εσείς κάθεστε; Και εδώ η «αγία αποχή»; Έπρεπε να κληθεί από εισαγγελέα ο κ. Καλλίνικος; Δεν μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, στα πλαίσια της ευθύνης που έχει για την εποπτεία, να τον φωνάξει και να του πει: «Πώς, κύριε, συμβαίνει όλα αυτά τα βρωμερά και επικίνδυνα που αποκαλύπτονται, για τα παρακρατικά κυκλώματα να ανήκουν στο κλίμα της «ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ»; Να προμηθεύονται από τη «ΧΡΥΣΟΠΗΓΗ» τηλέφωνα, να έχουν το «καλώς έχειν» από τη «ΧΡΥΣΟΠΗΓΗ», να αξιοποιούν τις ευχέρειες της «ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ», να βγαίνει παραιτηθείς ιεράρχης και να λέει ότι η «ΧΡΥΣΟΠΗΓΗ» με την ΕΥΠ αναζήτησαν στοιχεία σε βάρος του;» Και βγαίνει ο κ. Καλλίνικος και λέει: «Ναι, αναζητήσαμε στοιχεία από όλες τις κρατικές υπηρεσίες». Και εσείς δεν το φωνάζετε; Γιατί; Είναι εθνικός αφοριστής και εθνικός υβριστής ο κ. Καλλίνικος; Δεν μπορείτε να τον φωνάξετε και να του πείτε: «Τι είναι αυτά που συμβαίνουν κάτω από το ράσο της «ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ»; Στο κλίμα της «ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ» δεν ανήκουν όλα αυτά τα «άνθη του κακού», που μολύνουν σήμερα το δημόσιο βίο της χώρας;». Έτσι λοιπόν ο όσιος Φαρμάκης απεμακρύνθη από τα ανήλικα τα οποία προστάτευε με το κουμπούρι του και ενεκλείσθη (προσωρινώς) πίσω από τα τείχη της φωλιάς του ιερού Καλλίνικου στο Καπανδρίτι.

«Aπό Iεροσόλυμα μέχρι Bατικανό έφθασε η… χάρη της «τριάδας» BABYΛHΣ – TPIANTAΦYΛΛAKHΣ – NIKΟΔHMΟΣ (Μπαΐλης Πάνος, ΤΑ ΝΕΑ-10.2.2005). «KAI ΝΕΕΣ αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τον ρόλο που διαδραμάτισαν στις εκλογές για την ανάδειξη νέου Πατριάρχη στα Ιεροσόλυμα οι τρεις φερόμενοι ως απεσταλμένοι του Χριστόδουλου, Βαβύλης, Τριανταφυλλάκης και το μέλος της Χρυσοπηγής μοναχός Νικόδημος Φαρμάκης…Ωστόσο ο κ. Τιμόθεος αποφεύγει να πει οτιδήποτε άλλο τη στιγμή που στην Αγιοταφική Κοινότητα επανέρχεται το θέμα της απόπειρας δολοφονίας εναντίον του, τον Νοέμβριο του 2002, από δύο κουκουλοφόρους. Ορισμένοι κληρικοί δεν αποκλείουν πλέον πίσω από την υπόθεση να βρίσκονται οι «Έλληνες απεσταλμένοι», αν και αυτό φαντάζει τουλάχιστον υπερβολικό».

«Νικόδημος Φαρμάκης: Γνώριζα τον Βαβύλη ως Φωκά», Ναυτεμπορική-21.2.2005  «Κατάθεση στους αξιωματικούς της ασφάλειας έδωσε ο αρχιμανδρίτης Νικόδημος Φαρμάκης, ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, κατέθεσε πως γνώρισε τον Βαβύλη ως Απόστολο Φωκά στα Ιεροσόλυμα και ότι δεν γνώριζε ότι το διαμέρισμα στο Χολαργό στο οποίο είχε επισκεφθεί τον Βαβύλη πριν από περίπου οκτώ μήνες είχε ενοικιασθεί με το δικό αριθμό αστυνομικής ταυτότητας και ΑΦΜ. Πρόσθεσε ότι τελευταία φορά που συνάντησε τον Βαβύλη ήταν τον Οκτώβριο του 2004 και πώς έμαθε για το πραγματικό όνομα του καταζητούμενου μόλις ήρθαν στο φως της δημοσιότητας οι πληροφορίες για τον Βαβύλη». «Eπισκεπτόταν έναν… άγνωστο» (Νεσφυγέ Λία-ΤΑ ΝΕΑ, 22.2.2005) «..όση ώρα έμεινε τότε στο διαμέρισμα της οδού Μελά κοίταζε τα εκκλησιαστικά βιβλία στην πλούσια βιβλιοθήκη… Έτσι, δεν…πρόσεξε ότι στο κουδούνι της εξώπορτας υπήρχε το δικό του επώνυμο και όχι το «Απόστολος Φωκάς» ή έστω, το «Μοναχός Ραφαήλ»! Σύμφωνα με τον ισχυρισμό του, την πραγματική ταυτότητα του «Φωκά» την πληροφορήθηκε μόλις τις τελευταίες εβδομάδες, όταν άρχισαν οι αποκαλύψεις για τη δράση του. Ωστόσο, ο Νικόδημος Φαρμάκης δεν εξήγησε γιατί δεν ανέφερε στην Αστυνομία την ύπαρξη του συγκεκριμένου διαμερίσματος, από τη στιγμή μάλιστα που παραδέχθηκε ότι είχε επισκεφθεί εκεί τον Βαβύλη – «Φωκά». Δεν εξήγησε, επίσης, πώς το διαμέρισμα όχι μόνο νοικιάσθηκε στο όνομά του, αλλά ο Βαβύλης χρησιμοποίησε και τον αριθμό της αστυνομικής του ταυτότητας (το συμβόλαιο ενοικίασης είναι στο κοσμικό του όνομα, Νικόλαος Φαρμάκης), όπως και τον αριθμό του φορολογικού του μητρώου! Ο Νικόδημος Φαρμάκης, πάντως, παραδέχθηκε χθες ότι εκτός από την επίσκεψη,είχε πάει άλλες δύο φορές στην οδό Μελά και περίμενε έξω από το σπίτι τον «Φωκά» προκειμένου να κάνουν μαζί δουλειές, όπως… να «παραδώσουν ράσα»…».

Για το ίδρυμα Κόκορη ομιλεί σε συνέντευξή του, en passant, ο μητροπολίτης Δωδώνης, τ.Ζακύνθου, τ.Δωδώνης, τ.ηγούμενος Πεντέλης άγιος Χρυσόστομος, σε περίοδο αντιπαλότητας με τον άσπονδο φίλο του Ιερώνυμο Β΄, υπαινισσόμενος οικονομικό σκάνδαλο για το ίδρυμα. (City Press-Παπαδημητρίου, 26-12-2011): «Ερώτηση: Τότε υπήρξαν οικονομικές και άλλες υποθέσεις που είχαν πλήξει την τότε ηγεσία της Εκκλησίας… Μητρ.: Γιατί, δεν έχουμε οικονομικές τώρα; Τι έγινε με την «Αλληλεγγύη»; Τι έγινε με το Ίδρυμα Κόκκορη; Τι έγινε με τα… φιλέτα της Βουλιαγμένης, που τα πούλησαν αντί πινακίου άνευ φακής στη Σύνοδο;»

*

Μας απέκλεισαν από το facebook χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας, ή κάντε ΚΛΙΚ στο εικονίδιο του facebook, κάτω από κάθε ανάρτησή μας. Το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε!

 

Advertisements
This entry was posted in IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

10 Responses to Ένα ερώτημα στην απλόχερη περιφέρεια Δούρου

  1. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Έχει ιδίαν αντίληψη η καλή κυρία Ρένα

    https://orthodoxia.info/news/portfolio/%CF%86%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%B1%CE%B6-%CE%BF-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%BD%CF%85/

    ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος κοντά στα παιδιά του ιδρύματος Κόκκορη

    https://m.naftemporiki.gr/story/120666/ekklisia-diergasies-sti-dini-ton-apokalupseon

    Εκκλησία: Διεργασίες στη δίνη των αποκαλύψεων
    Τετάρτη, 16 Φεβ 2005 16:46UPD: 17:14

    Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος ενημέρωσε τη Σύνοδο ότι έθεσε σε πεντάμηνη αργία τον αρχιμανδρίτη Νικόδημο Φαρμάκη, και τον υποβίβασε σε ιερομόναχο.

    http://www.greeklaws.com/pubs/uploads/1216.pdf

    Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Ν.Ο.Π.Ε Τμήμα Νομικής Πανεπιστημιακό έτος 2004-2005

    Μάθημα Ατομικά και Κοινωνικά Δικαιώματα

    Θέμα Προσωπική ζωή ιεραρχών
    Personal life of clerics
    Διδάσκων καθηγητής Κος.Ανδρ.Δημητρόπουλος

    Αθήνα,Ιούνιος 2005 1

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ………………………………………………………………………………..σελ.5 Α΄
    Από τη συστατική επιστολή Χριστόδουλου στα Ιεροσόλυμα………..σελ.27 Ζητούν κατασχέσεις για την κομπίνα στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων……………………………………………………………………………..σελ.27 ΄΄70 ιεράρχες-πιστολάδες΄΄και ποιους ιεράρχες επηρεάζει η Χρυσοπηγή του παρασκηνίου………………………………………………………………………..σελ.28 Κλυδωνίζεται η Εκκλησία από την υπόθεση Γιοσάκη…………………σελ.28 Πανορθόδοξη ΄΄απομόνωση΄΄στον Πατριάρχη Ειρηναίο………………σελ.29 ΄΄Μπίζνες΄΄ για ηλεκτρονικά από 4 μητροπολίτες………………………..σελ.30 Θέμα με 60 οικόπεδα………………………………………………………………….σελ.31 Τα οικονομικά της Εκκλησίας……………………………………………………σελ.31 Η ακριβή …διατροφή της Εκκλησίας………………………………………….σελ.32 Εκκλησία και ομοφυλοφιλία,ηθικολογία και ηθική…………………….σελ.32

    ………
    ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΔΥΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Σκάνδαλα στο Βατικανό…………………………………………………………….σελ.53 Δ΄ΜΕΡΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Φοιτητής πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει τα επίκαιρα εκκλησιαστικά τεκταινόμενα……………………………………………………………………………..σελ.55 Ηγούμενος(ανώτατος εκκλησιαστικός),που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του,σχολιάζει.. …………………………………………………….σελ.55 ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ……………………………………………………σελ.57
    ……………….

    Β΄ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    …………
    Λίγο καιρό αργότερα εμφανίζεται μεταξύ Αθήνας και Ιταλίας,όπου
    συμμετείχε στις δραστηριότητες της Μagna Grecia.Στην οργάνωση
    συμμετείχαβ ο Νικόδημος Φαρμάκης της ΄΄Χρυσοπηγής΄΄ κι ο Γιάννης
    Τριανταφυλλάκης.Και οι τρεις είχαν πάει στα Ιεροσόλυμα,σύμφωνα με
    καταθέσεις τους,να βοηθήσουν στην εκλογή Ειρηναίου.Η γνωστοποίηση της
    σχέσης του Απόστολου Βαβύλη με τον Πατριάρχη Ειρηναίο και τον
    αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο έφερε σε δύσκολη θέση και τους δύο
    κληρικούς.
    Σε συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου ο Πατριάρχης Ειρηναίος είπε ότι τον
    Βαβύλη τον έστειλε στα Ιεροσόλυμα ο αρχιεπίσκοπος Χροστόδουλος.Στη
    συνέχεια εξέδωσε και ανακοίνωση για το ίδιο θέμα.Η απάντηση της
    Αρχιεπισκοπής Αθηνών ήταν άμεση.΄΄Δε στείλαμε πουθενά κανέναν΄΄.Και
    το ερώτημα ποιος από τους δύο ιεράρχες είναι πιο κοντά στην αλήθεια
    παραμένει χωρίς να έχει δοθεί απάντηση. ………………………

    ΄΄70 ιεράρχες-πιστολάδες΄΄και ποιους ιεράρχες επηρεάζει η Χρυσοπηγή του παρασκηνίου Ο τέως πρόεδρος του ΣΥΝ κατήγγειλε στη Βουλή ότι εβδομήντα κληρικοί κι ιεράρχες οπλοφορούν,ζήτησε τη διάλυση της ΄΄Χρυσοπηγής΄΄ και των 27 άλλων παραεκκλησιαστικών οργανώσεων,αλλά και τον έλεγχο στην οργάνωση ΄΄φίλοι του Τζανείου΄΄,της οποίας,κατά τον ίδιο,ηγείται ο μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος. Η Μοναστική Αδελφότητα της Χρυσοπηγής το τελευταίο διάστημα βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων.Κι αυτό κυρίως για δύο λόγους.Ο πρώτος είναι ότι ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος προέρχεται από το μοναστήρι,του οποίου υπήρξε ιδρυτικό μέλος.

    Ο δεύτερος είναι ότι ο ιερομόναχος Νικόδημος Φαρμάκης,στέλεχος του μοναστηριού,είναι εκ των πρωταγωνιστών,καθώς αποδείχτηκε ότι διατηρούσε σχέσεις με τον Απόστολο Βαβύλη. Το ενδιαφέρον είναι ότι τα στελέχη της Χρυσοπηγής συμμετέχουν τα τελευταία χρόνια στη νομή εξουσίας της Εκκλησίας.Και αυτό,κυρίως μέσω της προώθησης εκλεκτών υποψηφίων ή με επιθέσεις εναντίον άλλων.Στόχος της είναι να αυξάνει τη δύναμή της όλο και περισσότερο.

    Κλυδωνίζεται η Εκκλησία από την υπόθεση Γιοσάκη
    …………..

  2. Ο/Η Θεολόγος λέει:


    https://www.protothema.gr/politics/article/363232/i-rena-dourou-sto-agioreitiko-vima-den-katargisei-ti-shesi-kratous-ekklisias-monomeros-o-suriza/

    Ρένα Δούρου στο «Αγιορείτικο Βήμα»: ΣΥΡΙΖΑ και Εκκλησία συμβαδίζουν στις δράσεις τους

    Θα στηρίξουμε το Άγιο Όρος – Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα καταργήσει μονομερώς τις σχέσεις εκκλησίας – κράτους – Ως γυναίκα «ζηλεύει και το καταπολεμά, ως οφείλει» ότι δεν μπορεί να επισκεφθεί το Άγιον Όρος
    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα προβεί σε καμία μονομερή ενέργεια που θα αλλάζει τις σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας, λέει η υποψήφια περιφερειάρχης Αττικής με το ΣΥΡΙΖΑ, Ρένα Δούρου, σε μεγάλη συνέντευξή της στην ιστοσελίδα agioritikovima.gr, που πρόσκειται στο Άγιον Όρος.

    Κατά τη συνέντευξη αυτή, η Ρένα Δούρου μάλιστα, αναγνωρίζει πως οι δράσεις της Εκκκλησίας συγκλίνουν με εκείνες του ΣΥΡΙΖΑ, πως η Αθωνική πολιτεία ανά τους αιώνες έχει «αναντικατάστατη προσφορά», αλλά και πως η στήριξη από το κράτος και την ΕΕ πρέπει να είναι αποδεκτές από την Ιερά Επιστασία του Αθωνα.


  3. Ο/Η Υπάρχουν λεφτά λέει:


    https://www.liberal.gr/news/oikogeneia-dourou-me-egguisi-tou-dimosiou/21631

    Οικογένεια Δούρου με εγγύηση του Δημοσίου..

    Eίναι γνωστό ότι ο σύντροφος της κ. Δούρου διορίστηκε από την κυβέρνηση διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ. Νόμιμο; Ασφαλώς. Ηθικό όμως;

    – Αυτό που δεν είναι τόσο γνωστό είναι ότι ο αδερφός της κας Δούρου διορίστηκε από τον κ. Ξυδάκη ως υπάλληλος του Ελληνικού Φεστιβάλ με σχέση εργασίας ΙΔΑΧ (δηλαδή αορίστου χρόνου). Ηθικό είναι; Aς απαντήσει ο ίδιος.

    – Και συνεχίζουμε. Εκτός από το φεστιβάλ, ο κ. Δούρος διορίζεται και ως μετακλητός υπάλληλος του Υπουργείου Πολιτισμού! Αλλά για να παίρνει δύο μισθούς, εκδίδεται υπουργική απόφαση που ορίζει ότι εκτός από τον μισθό που θα παίρνει στο υπουργείο Πολιτισμού θα λαμβάνει και το 50% του μισθού που έπαιρνε από το Ελληνικό Φεστιβάλ.

    – Δηλαδή ο κ. Δούρος διορίζεται σε δύο θέσεις στο ίδιο υπουργείο λαμβάνοντας όχι έναν αλλά ενάμιση μισθό. Και για να παίρνει ενάμιση μισθό παρουσιάζεται ως ΙΔΑΧ, για να παρακαμφθούν οι περιορισμοί του Νόμου. Παρότι ο κ. Δούρος δεν είναι ΙΔΑΧ. Όπως και άλλοι δέκα εργαζόμενοι του Ελληνικού Φεστιβάλ, που εντούτοις καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, έχει σύμβαση ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, η οποία και ανανεώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

    Τον περασμένο, μάλιστα, Οκτώβριο, το ΔΣ του Ελληνικού Φεστιβάλ ανανέωσε τις συμβάσεις και των δέκα εργαζομένων ορισμένου χρόνου, ανάμεσα στους οποίους είναι και ο Δούρος.

    Ο κ. Δούρος μέχρι και σήμερα παρουσιάζεται ως συνεργάτης και του κ. Μπαλτά, διαδόχου του κ. Ξυδάκη. Όμως και εδώ προκύπτουν ερωτήματα. Βάσει νόμου, ο κ. Δούρος, ως μετακλητός υπάλληλος, θα έπρεπε να λύσει την εργασιακή του σχέση με το υπουργείο (αυτοδικαίως) με την αποχώρηση του κ. Ξυδάκη. Έμεινε και με τον Μπαλτά. Χωρίς να έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια απόφαση πρόσληψής του. Όμως αν έχει εκδοθεί και δεν αναρτήθηκε, είναι παραβίαση της Διαύγειας. Αν δεν έχει εκδοθεί τότε πώς εργάζεται κατά παράβαση του νόμου ο κ. Δούρος και στο υπουργείο; Εκτός αν εργάζεται εις βάρος της κανονικής του εργασίας, αυτής στο Φεστιβάλ Αθηνών. Δηλαδή γι’ αυτήν για την οποία πληρώνεται από τους Έλληνες φορολογούμενους!

    – Προφανώς το βιοποριστικό πρόβλημα του κ. Δούρου ήταν τεράστιο. Διότι φαίνεται ότι δεν καλύφθηκε από τις έμμισθες θέσεις του στο Δημόσιο. Το έλλειμα αυτό έσπευσε να το καλύψει η ίδια η κα Δούρου, συνάπτοντας συμβάσεις με την σύντροφο παλαιότερα και νύφη της τώρα (σύζυγος του αδερφού της) στο Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής, που ελέγχεται από την ίδια ως περιφερειάρχη. Νόμιμο είναι. Ηθικό όμως είναι;

    Γιατί ακόμα και αν η κα Κασσιανή Δήμου, σύντροφος παλαιότερα και σύζυγος σήμερα του αδερφού της, διαθέτει τα τυπικά προσόντα γι’ αυτή τη θέση, είναι βέβαιο ότι προκύπτουν ερωτήματα για την έμμισθη συνεργασία της με την αδερφή του συζύγου της… Την ώρα μάλιστα, που χιλιάδες δικηγόροι διαθέτουν αντίστοιχα ή και καλύτερα τυπικά προσόντα γι’ αυτή τη θέση.

    https://www.protothema.gr/politics/article/489361/kai-episimos-o-sudrofos-tis-dourou-sto-timoni-tis-eudap-/

    Και επισήμως ο σύντροφος της Δούρου στο «τιμόνι» της ΕΥΔΑΠ

    https://www.thetoc.gr/politiki/article/potami-tria-suggenika-proswpa-tis-dourou-sto-dimosio

    «Οικογένεια πλασμένη για το δημόσιο» χαρακτηρίζει την οικογένεια της Ρένας Δούρου το Ποτάμι, με αφορμή δημοσιεύματα ότι τέσσερα μέλη της (συμπεριλαμβανομένης της ίδιας) μισθοδοτούνται πλέον από το κράτος.

    Ο πρώτος είναι ο σύντροφος της περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννης Μπεσίνης, ο οποίος τοποθετήθηκε το καλοκαίρι διευθύνων σύμβουλος στην ΕΥΔΑΠ.

    Ο δεύτερος, ο αδελφός της κυρίας Ρένας Δούρου, Πάνος Δούρος, φέρεται να εισπράττει «ενάμιση μισθό» ως απασχολούμενος στο Υπουργείο Πολιτισμού και στο Φεστιβάλ Αθηνών.

    «Στην κρατικοδίαιτη οικογένεια προστέθηκε και η σύζυγος του αδελφού, η οποία ως δικηγόρος άρχισε να αναλαμβάνει υποθέσεις του Περιφερειακού Ταμείου Αττικής», αναφέρει το Ποτάμι, συμπληρώνοντας με νόημα:

    «Το ηθικό πλεονέκτημα του ΣΥΡΙΖΑ σε όλο του το μεγαλείο».

  4. Ο/Η Psycho λέει:


    Μια κυρά τρανή/τι σεμνή κι αγία/σαν την Παναγία!
    Όπου κι αν φανή/όλοι κάτω σκύβουν/και τα μάτια τρίβουν
    Την κοιτούν γνωστοί/κι άγνωστοι ακόμα/μ’ ανοικτό το στόμα
    Σ’ όλα της σωστή/δεν ευρίσκει μία/σαν κι αυτή ομοία.
    Σκέτη φορεσιά/πάντα θα φορέσει/στο Θεό ν’ αρέσει.
    Και στην Εκκλησιά/πρώτη πρώτη τρέχει/βρέχει και δεν βρέχει.
    Μόνο μιαν αυγή,/όπως λεν καμπόσες/σιχαμένες γλώσσες,
    Έτυχε να βγη/από κάποιο σπίτι/μ’ έν’ Αρχιμανδρίτη
    Γ.Σουρής.

    https://www.athensvoice.gr/politics/546199_i-ekklisia-ehei-anagki-ta-lefta-soy-kai-ta-pairnei

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ…ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ


    Η Εκκλησία έχει ανάγκη τα λεφτά σου (και τα παίρνει)© ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΡΑΚΛΑΣ / INTIME NEWS

    Τα καλά νέα είναι τόσο σπάνια που δύσκολα τα πιστεύει κανείς,
    Μάνος Βουλαρίνος

    SHARES 1112

    Η περιφέρεια Αττικής έδωσε 117 εκατομμύρια ευρώ στην Εκκλησία.

    Νομίζω πως δεν πρέπει να υπάρχει συμπολίτης που είναι αναγκασμένος να πληρώνει στο ακέραιο όλους τους φόρους που του αναλογούν από την αμοιβή του χωρίς καμία δυνατότητα απόκρυψης εισοδημάτων (μτφ. ιδιωτικός υπάλληλος) ή συμπολίτης που προσπαθεί να αποκρύψει κάποια εισοδήματα προκειμένου να επιβιώσει ή να μην αισθάνεται εντελώς κορόιδο (μτφ. ελεύθερος επαγγελματίας) ή συμπολίτης που να αντιλαμβάνεται ότι αν τα φτύσουν αυτοί που πληρώνουν φόρους θα πάρουν μαζί τους και όλους τους υπόλοιπους (μτφ. αλλεργικός στο σανό) που να μην έχει λίγο θυμώσει με την κυβέρνηση του Αλέκση που χρησιμοποιεί τα χρήματα του για να εξαγοράσει ψήφους. Προφανώς η διαδικασία εξαγοράς ψήφων με τα λεφτά των φόρων δεν είναι επινόηση του φίλου και συνεργάτη της κυρίας Παναγοπούλου, αλλά, τις τελευταίες τουλάχιστον δεκαετίες, κανένας δεν φορολόγησε τόσο πολύ και κανείς δεν δωροδόκησε τόσο απροκάλυπτα και με τόσο μεγάλη αδιαφορία για το αύριο.

    Ευτυχώς, ο μικρός, αλλά δικαιολογημένος, αυτός θυμός έρχεται να εξισορροπηθεί από την ανακούφιση της διαπίστωσης πως τα λεφτά από το άρμεγμα των αγελάδων που πια αντί για γάλα βγάζουν αίμα (μτφ. φορολογούμενοι) πάνε και πέρα από πολιτικές σκοπιμότητες, εκεί που υπάρχει πραγματική ανάγκη.

    Φίλες, φίλοι και οι υπόλοιποι, καταλαβαίνω ότι δυσκολεύεστε να το πιστέψετε, αλλά τα χρήματα που ο Αλέκσης και η χαρούμενη παρέα του σας κλέβ… συλλέγουν, χρησιμοποιούνται και για σκοπούς πέραν της ανάγκης να μικρύνει κάπως αυτό που έρχεται. Καταλαβαίνω πως είναι δύσκολο να πιστέψετε ότι, πέρα από το κομματικό, χρησιμοποιούνται και για το κοινό καλό. Όμως είναι αλήθεια και ιδού η απόδειξη:

    117 (εκατό και δέκα και εφτά) εκατομμύρια προσέφερε η Περιφέρεια της Αττικής (μτφ. η συντρόφισσα Ρένα Δούρου) στην Εκκλησία, δηλαδή σε μητροπόλεις, ενορίες και σωματεία ή οργανισμούς που στηρίζονται από τη Εκκλησία.

    Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΔΩΣΕ 117 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (λεπτομέρειες εδώ)
    https://www.athensvoice.gr/greece/545838_117-ekat-eyro-apo-tin-perifereia-attikis-stin-ekklisia

    Προφανώς αυτά τα χρήματα από μόνα τους δεν είναι ικανά να λύσουν όλα τα προβλήματα αυτού του άπορου οργανισμού, αλλά είμαι σίγουρος πως δεν είναι τα μόνα που θα εισπράξει η χτυπημένη από την κρίση και ευρισκόμενη στα όρια της πτώχευσης, Εκκλησία. Θέλω να πιστεύω ότι η περιφέρεια Αττικής δεν θα είναι η μόνη που θα συνδράμει με τα χρήματα των φορολογούμενων το θεάρεστο έργο της Εκκλησίας και του CEO της Ιερώνυμου. Στην πραγματικότητα είμαι τόσο σίγουρος που θα έβαζα στοίχημα ότι όλες οι περιφέρειες προσφέρουν το κάτι τις τους στην Μητέρα μας, ακόμα κι αυτές που δεν διοικούνται από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και όσο να’ναι δεν βρίσκονται τόσο κοντά στο δρόμο του Θεού.

    Κάποιοι κακόπιστοι, σίγουρα υπηρέτες του Μινώταυρου του νεοφιλελευθερισμού, ισχυρίζονται ότι η πολιτεία δεν θα έπρεπε να χρηματοδοτεί την Εκκλησία και το όποιο έργο της με μοναδικές πιθανές εξαιρέσεις τις περιπτώσεις που περίσσευαν χρήματα από το δικό της. Λένε, αυτοί οι υπηρέτες της αθεΐας και του καπιταλισμού, ότι δεν μπορεί να υποστηρίζεις οποιοδήποτε έργο, οποιουδήποτε, όταν π.χ. τα νοσοκομεία είναι στην κατάσταση που είναι. Φτάνουν μάλιστα στο σημείο να ειρωνευτούν τις πάγιες (μτφ. ΓΤΠ) θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ αναρωτώμενοι αν θα μας πουλούσαν όλους σκλάβους στην Ιερά Σύνοδο σε περίπτωση που δεν ήταν υπέρ του διαχωρισμού Εκκλησίας και Κράτους. Κάποιοι, ακόμα πιο ακραίοι νεοφιλελεύθεροι, αμφισβητούν την προοδευτικότητα της συντρόφισσας Δούρου αγνοώντας πως με σχεδόν 130 νεκρούς στην καμπούρα σου (πολιτικά μιλώντας πάντα) έχεις απόλυτη ανάγκη την σωτηρία της ψυχής (ή ακόμα καλύτερα, την σωτηρία των ψήφων) που μόνο η Εκκλησία μπορεί να υποσχεθεί.

    Εμείς οι υπόλοιποι, εμείς που η νέα τάξη πραγμάτων και η παγκοσμοιοποίηση δεν μας έχουν αλλοτριώσει πλήρως, χαιρόμαστε που ένα μέρος των χρημάτων μας, αντί να πάει σε άχρηστες υποδομές ή κρατικές επενδύσεις, καταλήγει στην Εκκλησία. Εκεί που άνθρωποι φωτισμένοι από τη χάρη του Θεού, θα τα διαχειριστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ιδανικά θα θέλαμε όλα μας τα χρήματα να πηγαίνουν σε αυτούς τους ανθρώπους, στον Ιερώνυμο και την παρέα του, αλλά για κάτι τέτοιο ίσως να πρέπει να εκλέξουμε μια ακόμα πιο αριστερή κυβέρνηση.

    Μέχρι τότε θα αρκεστούμε να προσφέρουμε αυτά τα ελάχιστα 117 εκατομμύρια μέσω της συντρόφισσας Δούρου και τα, ποιός ξέρει πόσα ακόμα, μέσω άλλων συντρόφων ή συναγωνιστών, έχοντας ως μοναδική στεναχώρια τη σκέψη πως αν οι φόροι μας ήταν ακόμα ψηλότεροι θα μπορούσαμε να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα. Και μπράβο μας και σε καλή μεριά στον Ιερώνυμο.

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    Όταν δίνεις δικαιώματα στον Τζήμερο να σε ρεζιλέψει

    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΞΑΝΑ!
    Τα θαύματα της αριστεράς του Κυρίου. Η Δούρου εγκρίνει 1.400.000 ευρώ για αποπεράτωση (αγιογραφίες κ.λπ.) ναού.Σε μια απολαυστική τοποθέτηση ο Θ. Τζήμερος διακωμωδεί την προεκλογική της ευσέβεια.

    H τέχνη να βγάζεις κέρδη από τις ζημιές σου


    Δημοσιεύτηκε στις 17 Μαΐ 2019
    Διαλέγω να παλέψω, να σας κοιτάξω στα μάτια και να απαντήσω στις πιο σκληρές σας ερωτήσεις.
    Θα σας απαντήσω μόνο με αλήθεια για οτιδήποτε.
    Στέκομαι απέναντι σας και σας ζητώ να μείνουμε ενωμένοι, να μείνουμε δυνατοί.
    O αγώνας για την αλήθεια ξεκινάει.

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Εδώ ανδρώθηκε ο Νικόδημος Φαρμάκης, στη χουντική παρεκκλησιαστική οργάνωση Χρυσοπηγή του αντιδαρβινιστή ιεραπόστολου της νεότητος Καλλίνικου, κουροτρόφου ευλαβών νέων

    http://www.kathimerini.gr/311582/article/epikairothta/politikh/drash-kai-anodos-me-th-xrysophgh

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

    29.01.2008
    Δράση και άνοδος με τη Χρυσοπηγή

    Το 1962 ο Χριστόδουλος ολοκληρώνει επιτυχώς τις σπουδές του στη Νομική και εγγράφεται στη Θεολογική Σχολή απ’ όπου θα αποφοιτήσει το 1967. Στο μεταξύ, μαζί με τους συνιδρυτές της Χρυσοπηγής αναπτύσσουν πλούσια δράση, διοργανώνοντας κατηχητικά και προσελκύοντας δεκάδες νέα παιδιά.

    Το 1965 χειροτονείται πρεσβύτερος και τοποθετείται εφημέριος στο Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Παλαιό Φάληρο. Λίγο μετά την «πραξικοπηματική» εκλογή Ιερωνύμου στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο, διορίζεται, κατόπιν εξετάσεων, γραμματεύς στην Ιερά Σύνοδο. Είναι η μεγάλη ευκαιρία του Χριστόδουλου να οικοδομήσει νέες σχέσεις, να γνωρίσει και να γνωριστεί στο διοικητικό μηχανισμό της Εκκλησίας. Ο Χριστόδουλος κερδίζει την εμπιστοσύνη πολλών μητροπολιτών, ενώ σταδιακά ισχυροποιεί την προσωπική του σχέση με τον Ιερώνυμο.

    Πολλοί είναι οι εκκλησιαστικοί παρατηρητές που θα μιλήσουν για στενούς δεσμούς της Χρυσοπηγής με τον Αρχιεπίσκοπο της χούντας. Για τα μέλη της μοναστικής αδελφότητας, ο Ιερώνυμος ήταν ένας οραματιστής, ακέραιος και σπάνιος ιεράρχης. Αποψη που δεν έκρυψε ποτέ ο Χριστόδουλος, έστω και αν αργότερα, ως Αρχιεπίσκοπος, δήλωνε ότι δεν ανήκε ποτέ στο στενό περιβάλλον του Κοτσώνη. Αξίζει, ωστόσο, να σημειωθεί πως το 1973 η Αδελφότητα έλαβε ένα μεγάλο «δώρο». Με τη σύμφωνη γνώμη του Ιερωνύμου ιδρύθηκε με βασιλικό διάταγμα η Ιερά Μονή της «Παναγίας της Χρυσοπηγής» στο Καπανδρίτι. Το καθεστώς της είναι ιδιαίτερο, αφού είναι το πρώτο συνοδικό μοναστήρι στην Ελλαδική Εκκλησία. Την ίδια περίοδο, οι λαϊκές αντιδράσεις κατά της δικτατορίας διογκώνονται. Οι φοιτητές ξεσηκώνονται.

    Το Πολυτεχνείο γίνεται το σύμβολο του αντιδικτατορικού αγώνα. Η χούντα συλλαμβάνει και βασανίζει εκατοντάδες πολίτες. Η διοίκηση της Εκκλησίας σιωπά ηχηρά.

    Η άνοδος του Σεραφείμ στον θρόνο των Αθηνών, με τις «ευλογίες» του νέου ισχυρού ανδρός Δημήτρη Ιωαννίδη, βρίσκει τον Χριστόδουλο να υπηρετεί ως αρχιγραμματέας, μία από τις ισχυρότερες θέσεις της Συνόδου. Ο Σεραφείμ τον διατηρεί στη θέση του και τον στηρίζει να εκλεγεί μητροπολίτης.

    Στις 14 Ιουλίου 1974, λίγες ημέρες πριν από τη μεταπολίτευση, η Ιεραρχία τον αναδεικνύει Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού. Πολλοί είναι αυτοί που θα μιλήσουν και πάλι για τον παρασκηνιακό ρόλο της Χρυσοπηγής και θα επικρίνουν την «τρόικα».

    Εδώ και ο Χωροφύλακας Αμβρόσιος

    https://www.reader.gr/news/politiki/kalavryton-amvrosios-i-horofylaki-i-hrysopigi-kai-dikastirio-gia-ypokinisi-misoys
    Καλαβρύτων Αμβρόσιος: Η Χωροφυλακή, η Χρυσοπηγή και το δικαστήριο για υποκίνηση μίσους

    Η πορεία του Αμβρόσιου στα εκκλησιαστικά πράγματα αρχίζει το 1955.

    Τότε, ο 17χρονος Αθανάσιος Λενής γνωρίστηκε με τον μητροπολίτη πρώην Πειραιώς, τον παραιτηθέντα και αποσυρθέντα αρχικά στο μοναστήρι της Χρυσοπηγής και τώρα στην Παιανία, Καλλίνικο.

    Η φιλία τους κρατάει ακόμα και όταν ο Καλλίνικος πρώην Πειραιώς αρχίζει να ανεβαίνει τα εκκλησιαστικά αξιώματα.

    Μαζί με το μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο θα ιδρύσουν τη «Χρυσοπηγή» και θα αποτελέσουν μια ισχυρή «τρόικα» στο εσωτερικό της Ελλαδικής Εκκλησίας.

    Για την ιστορία η Χρυσοπηγή «γεννήθηκε» κι αυτή στα μαύρα χρόνια της επταετίας. Το Βασιλικό Διάταγμα «περί Συνοδικής-Σταυροπηγιακής Ιεράς Ανδρώας Κοινοβιακής Μονής ‘Παναγιάς Χρυσοπηγής» υπεγράφη στις 19 Ιανουαρίου 1973 από το δικτάτορα Γεώργιο Παπαδόπουλο…

    Το 1968 ο κ. Αμβρόσιος άρχισε να υπηρετεί ως ιεροκήρυκας στη Χωροφυλακή.

    Φυσικά είναι τα πέτρινα χρόνια της Χούντας, όταν άνθρωποι εξορίζονται και βασανίζονται. Ο μητροπολίτης Αμβρόσιος αποχώρησε από εκεί, με το βαθμό του Ταγματάρχη, το 1976 για το Θρόνο της μητρόπολης Καλαβρύτων.

    Στον ενθρονιστήριο λόγο του, μια φράση προκαλεί αίσθηση αφού απευθύνει «θερμόν εν Κυρίω ασπασμόν προς όλους εκείνους τους αγαπητούς μου αξιωματικούς και οπλίτας της Ελληνικής Χωροφυλακής και Αστυνομίας Πόλεων οι οποίοι την στιγμήν ταύτην, συνεπεία οιουδήποτε ατυχούς συμβάντος εν τη ενασκήσει του υπηρεσιακού των καθήκοντος, εστερήθησαν των αγαθών της υγείας και της ελευθερίας».

    Ωστόσο, δεν είχε να πει ούτε ένα παρηγορητικό λόγο για όλους εκείνους που βασανίστηκαν και υπέφεραν στα υπόγεια και στην ταράτσα του κτηρίου στην οδό Μπουμπουλίνας 18, όπως μπορεί να δει κανείς στο συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ του Νίκου Κούνδουρου «Τα Τραγούδια της Φωτιάς».

    Ο λαλίστατος μητροπολίτης Αμβρόσιος πάντως… αυτοπροσδιορίστηκε πρόσφατα, στις 21 Ιανουαρίου 2018 για την ακρίβεια, μιλώντας στο συλλαλητήριο που οργανώθηκε στο Αίγιο, κατά της χρήσης του όρου Μακεδονία στην ονομασία της πΓΔΜ.

    Απευθυνόμενος στους συγκεντρωμένους είπε ότι προτιμά να τον αποκαλούν φασίστα, παρά αντάρτη.

    https://www.documentonews.gr/article/hpian-apo-thn-idia-xrysophgh
    Ηπιαν από την ίδια… Χρυσοπηγή!

    https://www.tanea.gr/2005/03/11/greece/hlias-pediadhs-toympas-oi-kataggelies-moy-einai-alithines/
    ΤΑ ΝΕΑ
    HΛIAΣ PEΔIAΔHΣ – TOYMΠAΣ «Οι καταγγελίες μου είναι αληθινές»

    Βραδέλης Στέλιος
    11 Μαρτίου 2005 | 00:00

    «Οι καταγγελίες που είχα κάνει το 1992 στον τότε Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ για
    τις σεξουαλικές επιθέσεις που δέχθηκα από τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ.
    Καλλίνικο, είναι αληθινές», είπε στα «NEA» ο θεολόγος- μουσικολόγος κ. Ηλίας Ρεδιάδης-Τούμπας.

    «Πριν από περίπου μία εβδομάδα ενημερώθηκα τηλεφωνικώς από δημοσιογράφους που
    μου είπαν ότι το θέμα της καταγγελίας που είχα κάνει εναντίον του κ.
    Καλλίνικου θα επανερχόταν στην επικαιρότητα ύστερα από προτροπή διαφόρων
    Ιεραρχών. Μεταξύ των οποίων – όπως μου ειπώθηκε – ο Ζακύνθου Χρυσόστομος, ο
    Σύρου Δωρόθεος, ο Θεόκλητος αλλά και το περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου, ο
    καθένας για τους δικούς του διαφορετικούς λόγους».

    Ο κ. Τούμπας ξεκαθαρίζει ότι «τη φορά αυτή δεν δέχθηκα απειλές από αγνώστους
    εναντίον της ζωής μου», και υποστηρίζει ότι δεν προτίθεται να κινηθεί νομικά
    εναντίον του κ. Καλλίνικου – εκτός και αν προκληθεί. «H τιμωρία τού
    Μητροπολίτη Πειραιώς για τα όσα ανήθικα έπραξε θα έρθει από τον Κύριο»,
    καταλήγει.
    ………………..
    ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ

    «Είναι φαντασιόπληκτος»


    ………………………..
    Στους εγκεφάλους τής εναντίον του επίθεσης, όπως λέει, συγκαταλέγει
    δημοσιογράφους και ιεράρχες. «Γνωρίζω ποιοι είναι, αλλά αυτό θα φανεί εκεί που
    χρειάζεται», σημειώνει. Όσο για τον ιεροψάλτη που τον κατήγγειλε, ο κ.
    Καλλίνικος περιορίζεται να δηλώσει: «Είναι ένας φαντασιόπληκτος που παραμένει
    πικραμένος διότι τον απομάκρυνα από τη θέση του πρωτοψάλτη στη μητρόπολη». Για
    δε την κρίση στην Εκκλησία, ο Μητροπολίτης Πειραιώς υποστηρίζει ότι «σε κάθε
    επάγγελμα παρεισφρέουν άνθρωποι κίβδηλοι. Σε κάθε ομάδα ανθρώπων υπάρχει ένας
    Ιούδας».

    Εννοείτε τον κ. Θεόκλητο;

    «Νομίζω ότι φέρει πολύ μεγάλη ευθύνη για ό, τι δημιουργήθηκε στον χώρο της
    Εκκλησίας».

    Ο ίδιος δήλωσε ότι η Χρυσοπηγή τον πολέμησε…

    «Αυτό είναι τεράστιο ψέμα. Απλούστατα, η Χρυσοπηγή πάντοτε ήθελε υγιείς
    ανθρώπους. Εγώ προσωπικά ως πατέρας επί 20 χρόνια αντιτίθεμαι σε εσφαλμένες
    του εισηγήσεις. Δεν το έκανα τώρα. Όλες οι εισηγήσεις του ήταν εσφαλμένες.
    Όλες. Δεν είμαι εναντίον προσώπων. Θέλω το καλό της Εκκλησίας. H παρουσία όμως
    του Θεόκλητου δίπλα στον Χριστόδουλο είναι επιζήμια».

    Σε περίπτωση, δηλαδή, που στο μέλλον καταλάβει κάποια θέση και πάλι την
    Ιεραρχία;

    «Θα τον συμβούλευα ότι είναι καλύτερο γι’ αυτόν να αποσυρθεί σε μια ερημιά και
    να ασχοληθεί με την προσευχή και τη μελέτη των Γραφών».

  7. https://www.athensvoice.gr/politics/546199_i-ekklisia-ehei-anagki-ta-lefta-soy-kai-ta-pairnei

    6 Σχόλια
    http://www.athensvoice.gr

    Ορέστης • 2 μέρες πριν
    Η αγία …συναλλαγή είναι προφανής.

    ο συριζώνυμος κι η …αριστερά του Κυρίου έχουν ξεπεράσει προ πολλού σε αγυρτεία κι «σιμωνία» τον Χριστόδουλο…

    η Ελλάδα δεν σώζεται – διότι είναι σάπια η κοινωνία, σάπια η εκκλησία, σάπιο το πολιτικό σύστημα κι ΣΑΠΙΑ η δικαιοσύνη.

    Ρωμηος • 2 μέρες πριν
    Η εκκλησια εχει χαρισει δισεκατομυρια στο Ελληνικο κράτος..Εθρεψε ανθρωπους σε ολες τις δυσκολες εποχες της πατριδας..υποχρέωση που δεν τηρησε η ελληνικη πολιτεια…

    Ντιπ Ξετσίπωτος Ρωμηος • 2 μέρες πριν
    Οι Έλληνες έχουν χαρίσει δισεκατομύρια στην εκκλησία η οποία χωρίς τους Έλληνες δε θα υπήρχε. Αυτά τα λεφτά όμως βγήκαν από τις τσέπες μας και δε ξερω για σένα αλλά εγώ δεν τα βγάζω εύκολα.

    stm • 2 μέρες πριν
    Ούτε ο Καραμανλής ο νεώτερος τέτοια ρουσφέτια στην Εκκλησία. Εύγε.

    pan. zaras • 2 μέρες πριν
    Ναι η Ελλάδα ειναι χριστιανικο κρατος….Μπορεί να μη σας αρεσει ,άλλα θα πρεπει να ζήσετε με αυτό….

    Ντιπ Ξετσίπωτος pan. zaras • 2 μέρες πριν
    Όπως και εσείς ότι εμείς που δεν πιστεύουμε δε γουστάρουμε να πληρώνουμε την εκκλησία. Ελλάδα είμαστε όχι Σαουδική Αραβία.

  8. Ο/Η laskaratos λέει:


    Ο υμνητής του Ναζιστή παιδεραστή Στράιχερ και ο παπα-Μεντζελόπουλος του Πειραιά, υπερασπίζονται στην Αστυνομία τον ανδρισμό του ανυπεράσπιστου θεού, ο οποίος προσεβλήθη από καλλιτέχνες

    Η κατάσταση στην Εκκλησία δημιουργεί εύλογα ερωτήματα:

    Ίδρυμα Θεολόγου Λαλαούνη
    Η Μητρόπολη Πειραιά

    https://roides.wordpress.com/2018/10/13/13oct18/
    Γιατί η Μητρόπολη Πειραιά υμνεί ένα ίδρυμα παιδεραστίας;
    …………….

    Από τη στιγμή που ερχόταν στο ίδρυμα παπάς για να μας εξομολογήσει και την εξομολόγησή μας την έλεγε χαρτί και καλαμάρι στον Λαλαούνη και μας έβαζε τιμωρία μετά, σε ποιον να μιλήσουμε και τι να του πούμε;». («To ελληνικό Spotlight: 50 χρόνια βιαστής ανηλίκων στον Πειραιά» «Πρώτο Θέμα», 4.9.2017).
    https://www.protothema.gr/greece/article/710533/to-elliniko-spotlight-50-hronia-viastis-anilikon-ston-peiraia/

    …………………….
    Έχουμε όλη την καλή διάθεση να κάνουμε πως πιστεύουμε πως ο απηνής διώκτης της ομοφυλοφιλίας (όχι όλων) Μεντζελόπουλος, αμείλικτος εγκόσμιος Δημόσιος Κατήγορος της Υπερουράνιας Εισαγγελίας Ηθικής των Αιδοίων και στοργικός Επίσκοπος των ελαχίστων αδελφών του Χριστού, επισκεπτόμενος συχνά το ίδρυμα (όπως είχε ως τοπικός εκκλησιαστικός πατέρας στοιχειώδη υποχρέωση) και συζητώντας με τα ορφανά (κατά το επιτακτικό του επισκοπικό καθήκον), δεν πήρε χαμπάρι τίποτα, δεν υποψιάστηκε, βυθισμένος στις πνευματικές περισυλλογές του. Γιατί όμως τώρα, όχι μόνο δεν δίνει εξηγήσεις για τον Εξομολόγο, για τον οποίο σε μια κανονική χώρα θα είχε διαταχθεί δικαστική και εκκλησιαστική έρευνα ή έστω θα είχαν ζητηθεί δημόσιες εξηγήσεις, όχι μόνο δεν ζητά δημόσια συγνώμη για τα όσα παραπλανητικά και επικίνδυνα έγραφε η ιστοσελίδα του, όχι μόνο δεν ανασκευάζει με σημείωση μέσα στο κείμενο, όχι μόνο δεν δικαιολογείται και δεν ανακαλεί έστω με μια υποσημείωση, αλλά εξακολουθεί να εξαπατά το κοινό και τους πιστούς υμνώντας ξεδιάντροπα ένα εγκληματικό άντρο. Έτσι όμως αποκαλύπτεται πως όχι μόνο δεν φοβάται τους (κοιμώμενους και απαθείς) θεσμούς μιας χρεοκοπημένης και υποκριτικής κοινωνίας, αλλά πως περιφρονεί κατάφωρα το Θεό, αναποδογυρίζοντας την ευαγγελική διδασκαλία:

    «Ιερά Μητρόπολις Πειραιώς». ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ…ΤΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ…εἶναι ἱστορικά ἀναγκαῖο, ἀλλά και ἕνεκα δικαιοσύνης νά ἀναφερθοῦν μερικά ὀνόματα ἀπ’ αὐτά τά συλλογικά, πνευματικά φυτώρια πού με…εὐλογημένους λαϊκούς θεολόγους… κράτησαν ὁλόκληρες δεκαετίες καί κρατοῦν καί σήμερα τίς ἐκκλησιαστικές Θερμοπύλες, διατηρώντας ἀναμμένη τή δάδα τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς Ρωμιοσύνης…ὅπως εἶναι:… , το «Παιδικό Σπίτι» (1970),..» (Ημερόλογιο τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς 2008).
    https://www.imp.gr/component/flexicontent/2-uncategorised/21-istoria.html
    ……………………………….

    https://www.efsyn.gr/ellada/dikaiosyni/151294_me-tin-katathesi-moshoy-xekinise-i-diki-gia-paidiko-spiti

    21.05.2018, 15:33
    Με την κατάθεση Μόσχου ξεκίνησε η δίκη για το «Παιδικό Σπίτι»
    efsyn.gr
    Με την κατάθεση του πρώην Συνηγόρου του Παιδιού, Γιώργου Μόσχου, ξεκίνησε σήμερα στο Α’ Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών η δίκη του Κωνσταντίνου Λαλαούνη, πρώην προέδρου του οικοτροφείου «Παιδικό Σπίτι» στον Πειραιά, που καταδικάστηκε πρωτόδικα σε 40 χρόνια κάθειρξη χωρίς αναστολή για αποπλάνηση ανηλίκων και κατάχρηση ανηλίκων σε ασέλγεια.
    ……………………….
    «Για μένα αυτά τα ιδρύματα θρησκευτικού τύπου θα έπρεπε να κλείσουν, δεν υπάρχουν μηχανισμοί εποπτείας και ελέγχου», είπε ο κ. Μόσχος.
    ………………………

    https://www.egnomi.gr/article/100463/lamia_sta_malaka_iereas_poy_katigoreito_gia_aselgeia_se_20xrono.html

    14 Φεβρουαρίου 2019, 15:08
    Το Εφετείο μετέτρεψε το κακούργημα σε πλημμέλημα και έπαψε την ποινική δίωξη.

    Στα πολύ …μαλακά έπεσε ο ιερέας, ο οποίος ήταν κατηγορούμενος στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο της Λαμίας, με την κατηγορία ότι είχε ασελγήσει σε βάρος 20χρονου με βαριά νοητική υστέρηση, σε περιοχή της Φθιώτιδας.

    Το Εφετείο, όχι μόνο μετέτρεψε την κατηγορία από ασέλγεια σε άσεμνες χειρονομίες, αλλά λόγω παραγραφής έπαψε και την ποινική δίωξη σε βάρος του ιερέα.

    Η υπόθεση εκδικάστηκε την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου. Ο ιερέας πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε έξι χρόνια κάθειρξη. Τότε ο ιερέας είχε ασκήσει έφεση και αφέθηκε ελεύθερος.

    Το Μικτό Ορκωτό Εφετείο της Λαμίας μετέτρεψε την αρχική κατηγορία της διενέργειας ασελγών πράξεων σε άσεμνες χειρονομίες και το κακούργημα έγινε πλημμέλημα. Μάλιστα λόγω παραγραφής σταμάτησε και η ποινική δίωξη του κατηγορουμένου.
    __________________________________________


    Σεραφείμ-Αμβρόσιος-Καλλίνικος: Αμείλκτοι διώκτες της ομοφυλοφιλίας

    Ο ιερός Καλλίνικος:
    ΕΘΝΟΣ
    «E» 4/2/2006

    Αποχώρηση Καλλίνικου με… σκιές σκανδάλων

    Ως δικαιολογία παρουσιάστηκε η επιδείνωση της υγείας του αλλά την απομάκρυνσή του συνοδεύουν καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα

    TOY ΠΕΤΡΟΥ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    Με μια λιτή ανακοίνωση έξι αράδων περίπου ο μητροπολίτης Πειραιώς Kαλλίνικος έριξε το μεσημέρι της Παρασκευής τους τίτλους τέλους της αρχιερατικής του πορείας:

    «O Σεβασμιώτατος Mητροπολίτης κ. Kαλλίνικος -ανέφερε η ανακοίνωση της μητρόπολης- άγων το ογδοηκοστόν έτος της ηλικίας του και επιβαρυνθείσης της υγείας του απεφάσισε σήμερον 3η Φεβρουαρίου ε.ε. εις την Iεράν Σύνοδον της Eκκλησίας της Eλλάδος την εκ του Θρόνου της Iεράς Mητροπόλεως Πειραιώς οικειοθελή παραίτησίν του, επιθυμών να ζήσει το υπόλοιπον της ζωής του εν περισυλλογή και προσευχή».

    Λίγες ώρες πριν αποφασίσει ότι ήγγιγκεν η ώρα της περισυλλογής, ο κ. Kαλλίνικος απευθύνθηκε στους στενούς του συνεργάτες στη μητρόπολη λέγοντας «παιδιά μου μη φοβάσθε, θα παραμείνουν όλα ως έχουν, δεν θα αλλάξει τίποτα, τα έχω κανονίσει όλα».

    Ενημέρωσε

    O γηραιός ιεράρχης το μεσημέρι της Παρασκευής, στις 3.30 μ.μ., έκρινε σκόπιμο να ενημερώσει άλλα δύο πρόσωπα του στενού περιβάλλοντός του: τον αναπληρωτή διευθυντή του ραδιοφωνικού σταθμού «Πειραϊκή Eκκλησία 91,2 FM» Λυκούργο Mαρκούδη και τον διευθυντή του Παιδικού Σταθμού της μητρόπολης.

    Tα αίτια που οδήγησαν τον ιδρυτή και καθηγούμενο της Xρυσοπηγής στην παραίτηση συνδέθηκαν με την κατάσταση της υγείας του. Oσοι βρέθηκαν ανήμερα των Φώτων μέσα στο ιερό της Aγίας Tριάδας είδαν τον κ. Kαλλίνικο να υποφέρει από έντονες ζαλάδες. Θορυβημένοι από την εικόνα του γηραιού αρχιερέα που ήταν έτοιμος να πέσει σε λιποθυμικό σοκ, οι κληρικοί του έδωσαν καφέ για να συνέλθει.

    Στον Πειραιά οι κληρικοί επισήμαιναν ότι η επιδείνωση της κατάστασης της υγείας του κ. Kαλλίνικου δεν ήταν άμοιρη των όσων μεσολάβησαν το προηγούμενο διάστημα. Oι καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα, τα διαδοχικά μηνύματα εκκλησιαστικών παραγόντων που προέτρεπαν τον «παππού» «να αποχωρήσει πριν ξεσπάσουν και άλλα σκάνδαλα» και η ανακριτική διαδικασία του περασμένου Mαϊου προκάλεσαν την κατάρρευση του κ. Kαλλίνικου.

    O μητροπολίτης Πειραιώς κλήθηκε τον Mάιο του 2005 να απολογηθεί για τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης που διατύπωσε σε βάρος του ο θεολόγος και ιεροψάλτης Hλίας Pεδιάδης – Tούμπας. Tην ανάκριση είχε αναλάβει ο μητροπολίτης Eλασσώνος κ. Bασίλειος, ο οποίος τηρούσε διακριτικές αποστάσεις από το γενικότερο κλίμα προστασίας υπέρ του «παππού» που επικρατούσε. Tο ανακριτικό υλικό που συνέλεξε ο κ. Bασίλειος παρέπεμπε τον κ. Kαλλίνικο σε δίκη.

    H δίκη διεξήχθη στο εκκλησιαστικό δικαστήριο και ο μητροπολίτης Πειραιά αθωώθηκε. Tο ανακριτικό υλικό όμως παρέμεινε για να θυμίζει ότι, εκτός από την επιστολή που είχε αποστείλει ο κ. Pεδιάδης – Tούμπας στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ για ηθικά παραπτώματα του μητροπολίτη Πειραιά, υπήρξαν και άλλες τέσσερις επιστολές ανάλογου περιεχομένου. Oι επιστολές αυτές για τις οποίες ποτέ δεν έγινε γραφολογική εξέταση γνησιότητας φέρονται να τις απέστειλαν στην εκκλησιαστική διοίκηση, σύμφωνα με το ανακριτικό υλικό, ο μακαριστός καθηγούμενος της Mονής Πετράκη αρχιμανδρίτης Xριστόφορος Παπαδόπουλος, ο αρχιμανδρίτης Φιλόθεος Nικολάκης, ο Iωάννης Nικολίτσης ο οποίος στη συνέχεια ακολούθησε τον ιερατικό δρόμο και πήρε το σχήμα του αρχιμανδρίτη με το όνομα Nικόδημος και ο λαϊκός Σπυρίδων Mικελάτος.
    ______________

    https://www.iefimerida.gr/news/134886/%CE%BF-%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%BF%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CF%87%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CE%B4%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%BF

    «ΣΚΑΤΙΑΡΗΣ Ο ΑΝΘΙΜΟΣ – ΤΟ ΕΠΑΙΞΕ ΔΙΠΟΡΤΟ»
    Ο Μιχαλολιάκος δίνει τους μητροπολίτες που βοήθησαν τη ΧΑ στις εκλογές -Ποιοι έδωσαν ψήφους και χρήματα στο ακροδεξιό κόμμα

    «Έχουμε μητροπολίτες που αξίζουν» εμφανίζεται να λέει στο βίντεο ο γ.γ. της ΧΑ. «Ο Πειραιώς Σεραφείμ, που δεν καταλαβαίνει τίποτε. ……

    Καυγαδάκια φίλων, που βγάζουν άπλυτα στη φόρα:
    http://xristospappas.blogspot.com/2013/04/blog-post_2735.html

    Ο ιστότοπος του εθνικιστή βουλευτή Επικρατείας του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή.

    ………………..
    Ο Μητροπολίτης Πειραιώς ασχολείται με το μόνο κόμμα που διαθέτει εθνικά ανακλαστικά και μάχεται για τα δίκαια της Ελλάδος, αλλά δεν θέτει θέμα στην Ιερά Σύνοδο ….ούτε και για την ιδιαίτερη προτίμηση πολλών συναδέλφων του στα ’’οθωμανικά’’ ήθη. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς με όλους αυτούς αποτελούν μέλη της ίδιας Ιεραρχίας.
    …………

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.