Mαύρη Μαγεία στην Ορθοδοξία (6)-Tυμβωρυχία

Διαβάστε τα Μέρη [1][2][3] [4][5]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

(Β’ δημοσίευση)

Μιράκωλο. Η Θεία Χάρις αναδύεται από την πανώρια μορφή του οσίου.

Μιράκωλο. Η Θεία Χάρις αναδύεται από την πανώρια μορφή του οσίου.

Η μονή με το θαυματουργό σκελετό του Εφραίμ Ν. Μάκρης έγινε γνωστή από τις εφόδους στα πλούσια παγκάρια της του Πανιερότατου Παντελεήμονα τον οποίο η Σύνοδος δεν καθαιρεί, εξαντλώντας κάθε επιείκια για τον άτυχο συνάδελφο που ξέρει πολλά και απειλεί να μιλήσει. Για να πούμε την αλήθεια δεν ήταν ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος μητροπολίτης που ληστεύει τα αφορολόγητα ελέω Σημίτη παγκάρια. Κάθε άλλο μάλιστα. Έκανε όμως ένα στρατηγικό λάθος. Τα έβαλε με μια μονή με πολύ ισχυρούς προστάτες. Στην βιασύνη του ξέχασε κάτι ακόμη. Ο προκάτοχός του Νικόδημος που είχε εκθρονισθεί άδικα ως χουντικός από το χουντικό αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, καιροφυλακτούσε. Δύσκολο δεν ήταν λοιπόν να βρεθούν ερωτικές κασέτες του δεσπότη με κάποιον φαντάρο, μαγνητοφωνημένες συνομιλίες του με ανώτατο δικαστικό, αυθαίρετη βίλλα με πισίνα, τεράστιες καταθέσεις και οφ σορ εταιρεία στις Παρθένες Νήσους της Καραϊβικής και κάμποσοι ακόμη σκελετοί στο ντουλάπι του, από αυτούς που βρίσκει για τους αρχιερείς όποιος έχει συμφέρον να ψάξει.

Το κουφάρι του συγκεκριμένου Εφραίμ ανακάλυψε η ηγουμένη μακαρία Μακαρία. Tα βιογραφικά της δεν αναφέρουν (από σεμνότητα) τις σπουδές της. Δεκαενιάχρονη φυλακίστηκε σε μοναστήρι. Υποθέτω πως θα πρόλαβε να φοιτήσει στο Δημοτικό.

Διηγείται η ίδια:
http://clubs.pathfinder.gr/pavmaria/506807
«…Ό καιρός περνούσε και ή φωνή πιο δυνατή, πιο φλογερή με προέτρεπε• ‘Σκάψε και θα βρεις αυτό που επιθυμείς’ κι έδειξα τον τόπο στον εργάτη πού είχα φωνάξει εκείνες τις μέρες για μία μικρή επισκευή στο παλιό Ηγουμενείο. …. φθάνοντας περίπου ένα και εβδομήντα βάθος πρώτα έφερε εις το φως ο κασμάς το κεφάλι τού άνθρωπου του Θεού. Την ίδια δε στιγμή σκορπίστηκε άρρητη ευωδία σε όλη τη γύρω ατμόσφαιρα. Ό εργάτης χλώμιασε, δέθηκε ή γλώσσα του, κόπηκε ή μιλιά του. ‘Άφησε με μόνη, σε παρακαλώ’, είπα στον εργάτη, και απο¬μακρύνθηκε…..Η ψυχή μου γέμισε από αγαλλίαση, απόκτησα μεγάλο θησαυ¬ρό, και παίρνοντας το χώμα με προσοχή έβλεπα την αρμονία του σκηνώματος του, πού, αν και τόσους αιώνες μέσα στη γη, δεν εί¬χε αλλοιωθεί…».

Για το «μεγάλο θησαυρό» η ηγουμένη κυριολεκτεί, αφού το πτώμα γεννοβόλησε δισεκατομμύρια. Όσο για το αναλλοίωτο μπορείτε κ.Ροιδη να διαπιστώσετε και εσείς από τη φωτογραφία. Δεν πρόκειται ούτε καν για κλασσικό φαινόμενο σαπουνοποίησης ή μουμιοποίησης, αλλά για κανονικό σκελετό από αυτούς για τους οποίους διαβάζαμε μικροί στη «Νήσο των θησαυρών». Δεν έχει τίποτα από την άγρια φρεσκάδα της σκουλικόβρωτης μούμιας του πανοσιότατου Βησσαρίωνα ή από τα μαμούθ της Σιβηρίας που ο χριστιανικός βίος τους οδήγησε τη Θεία Χάρη να τα διατηρήσει ανέπαφα. Δεν έχει τίποτα ούτε από το τυμπανιαίο πτώμα των αφορισμένων. Είναι όμως πιο καλοδιατηρημένο από εκείνα τα κομματάκια του Σεραφείμ του Σαρώφ που εισήγαγε ο Τοποτηρητής Μενιδιού, Λιοσίων και Χασιάς κ.Νίκος Χατζηνικολάου ερευνητής της NASA!

Η νεκροκεφαλή του άγνωστου πτώματος αυτοαποκαλύφθηκε στην ηγουμένη: «..Το βράδυ τής ιδίας ημέρας βλέπω στον ύπνο μου τον Όσιον …εγώ τού έβαλα μία λαμπάδα αναμμένη από καθαρό κερί, και τότε άκουσα την φωνή του να μου λέγει: ‘Σ’ ευχαριστώ πολύ. Ονομάζομαι Εφραίμ’». Έτσι επιστημονικά έγινε η ταυτοποίηση του πτώματος, που έφερε στη μονή χιλιάδες προσκυνητές, εκατοντάδες «θαύματα», όπως αυτό: «…ξαφνικά απλώθηκε μια ευωδιά και η φλογίτσα που κρατα ο Aγιος,ζωντάνεψε, βγήκε από το βιβλίο και στάθηκε σε κάποιο έπιπλο σχηματίζοντας το σημείο του σταυρού…… κατεβαίνοντας στην κουζίνα βλέπει τον Aγιο να ανεβαίνει για τα επάνω δωμάτια κρατώντας ένα σταυρό…». Αυτά τα οράματα όμως, αν δεν είναι κόλπα κάποιου θεομπαίχτη, η ψυχιατρική τα αποδίδει σε σχιζοφρένεια.
http://clubs.pathfinder.gr/pavmaria/647284?forum=65775&read=17

Το πτώμα έφερε αστρονομικό, μαύρο και ανεξέλεγκτο χρήμα, τον άγιο Αττικής που γύρευε μερίδιο, τον πανταχού παρόντα ευλαβή δικηγόρο κ.Διονύσιο Πελέκη και τους απαραίτητους «φίλους της Ι.Μονής», εν οις και δικαστικούς, χρειαζούμενους για να μην τυλιχτεί άδικα η καλόγρια σε μια κόλλα χαρτί ως κοινή απατεώνισσα, συκοφαντημένη από κάποιον δεσπότη που ρίχτηκε στη μοιρασιά της λείας..
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8334&pubid=1572603

Υποψιάζομαι πως δεν είναι όλοι οι φίλοι της Μονής ανιδιοτελείς όπως ο αφιλοχρήματος κ. Πελέκης: «..Ο πατέρας της συζύγου του πρώην υπουργού Ναυτιλίας Γ. Βουλγαράκη αμισθί προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Ι. Μητρόπολη της γενέτειράς του Ναυπάκτου, σε Μονές του Αγίου Ορους, στην ΙΜ Ν. Μάκρης, στην Ι. Μονή του Αγίου Συμεών, σε ορφανοτροφεία και ιδρύματα. Υπογραμμίζει δε ότι ‘ούτε εγώ, ούτε μέλος της οικογενείας μου σε καμμίαν περίπτωσι δεν κάνουν μπίζνες. Σεβόμεθα απολύτως την Εκκλησίαν του Χριστού και ζούμεν με φόβον Θεού’». (Έθνος 13/9). Αυτές οι άμισθες υπηρεσίες των θεοφοβούμενων πατέρα και κόρης (θυμηθείται πως δεν πληρώθηκε ούτε δραχμή για τα χρυσά συμβόλαια του άλλου Εφραίμ) , ανάγκασαν τον κ. Βουλγαράκη να ξανοιχτεί με οφ σορ εταιρείες, νόμιμα και ηθικά, για να εξασφαλίσει τα παιδιά του. Ο ευσεβής όμως κ.Πελέκης και η θυγατέρα του μας δείχνουν με τη χριστιανική τους αφιλοχρηματία το μόνο δρόμο. Τα τεράστια κέρδη της Εκκλησίας ΑΕ δεν πρέπει να τα καρπώνονται ιδιώτες, πρέπει να φορολογηθούν υπέρ του κοινωνικού συνόλου.

Υπάρχουν και δύσπιστοι που τολμούν να αμφισβητούν την αυθεντικότητα και την ιστορική εμβέλεια του λειψάνου Εφραίμ: «Ο Όσιος Εφραίμ της Αττικής, που ακόμη δεν έχει αναγνωρισθεί από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, σύμφωνα με τις μοναχές του μοναστηριού και τους προσκυνητές διεξάγει θαύματα. Ενώ, σύμφωνα με τις ίδιες τις μοναχές, προσέφεραν εκατοντάδες χιλιάδες δραχμές στον Μητροπολίτη πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονα κάθε φορά που πήγαινε να λειτουργήσει στο μοναστήρι. Και αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα μοναστήρι που διαθέτει ισχυρούς υποστηρικτές, φίλους και πιστούς». (ΤΟ ΒΗΜΑ Μ.Αντωνιάδου 9.4.2006).  Η ίδια δημοσιογράφος είχε φωτογραφίσει στις 19/03/2006 τη μονή της Ν.Μάκρης: «..Οπως αυτή σήμερα στην Αθήνα, αγίου του οποίου αμφισβητείται ακόμη και η ύπαρξη αλλά στο μοναστήρι που του έχει αφιερωθεί προσέρχονται χιλιάδες πιστοί, επώνυμοι και ανώνυμοι, προσκυνούν τα λείψανά του και δηλώνουν ότι γίνονται θαύματα. Ενώ το Οικουμενικό Πατριαρχείο επί δέκα ολόκληρα χρόνια αποφεύγει να προχωρήσει στην ανακήρυξη του συγκεκριμένου προσώπου σε αγίου». Η ίδια θυμίζει πως για κάποιο διάστημα ο πατριάρχης Μ. Μεταξάκης είχε αποσύρει από την πιάτσα των Αγίων τον Φανούρη, αλλά αυτός επέστρεψε. Είναι γεγονός πως για την ύπαρξη πολλών αγίων δεν υπάρχουν αδιάσειστα ντοκουμέντα όπως υπάρχουν για την ύπαρξη της Αγίας Τριάδας. Θυμίζω και την περίπτωση της μυθικής αρχιπυροβολήτριας αγ. Βαρβάρας (Προσοχή, το θέμα είναι ΚΑΙ εθνικόν διότι αφορά τας Ε.Δ.).

Θέλω να υπερασπιστώ τη μακαρία Μακαρία και τον Εφραίμ της, που το σουξέ τους θα ζήλευαν ο δρ. Μεσμέρ και ο κόμης Καλλιόστρο του Τάγματος των Αδελφών του Ελέους. Η πρόσκαιρη εχθρότητα του πατριαρχείου δεν νομίζω πως υποκρύπτει θεολογική διαφωνία αλλά το πιθανότερο σημαίνει δυσαρέσκεια διότι το Φανάρι δεν έχει ακόμη εισπράξει τα νόμιμα δικαιώματά του από τον χρυσορόα Πακτωλό. «Ηδη από το 1996 ο Διονύσιος Πελέκης είχε ξεκινήσει μια εκστρατεία αγιοποίησης του Οσίου Εφραίμ. Στις 17/12/96 υποβλήθηκε προς την Ιερά Σύνοδο επιστολή, την οποία υπέγραφε πρώτος αυτός, με το αίτημα να επισπευστούν οι διαδικασίες αγιοποίησης ‘παρακάμπτοντας το ταχύτερον δυνατόν πάσαν διαδικαστικήν βραδύτητα’. Την επιστολή συνυπέγραφε ο βουλευτής Γεώργιος Βουλγαράκης».
http://www.enet.gr/online/online_text/c=100,dt=07.12.2008,id=94769572,7341668,15429604

Δικηγόροι της μονής είναι και η νομική οικογένεια Σοφού. Το όνομα αυτό ακούστηκε και στην υπόθεση της Vodafone: «Η υπόθεση αυτή, που έκλεισε με ένα πρωτοφανές κουκούλωμα, άφησε πίσω της έναν νεκρό, τον Κώστα Τσαλικίδη, για τον οποίο κανείς από όσους έχουν μελετήσει την υπόθεση δεν έχει πειστεί ότι αυτοκτόνησε».

Και τώρα αποκαλύπτεται ότι ο άνθρωπος που ανέλαβε τη νομική υποστήριξη των συγγενών του άτυχου στελέχους της Vodafone υπήρξε διορισμένος σύμβουλος του τότε υπουργού Δημόσιας Τάξης κ. Βουλγαράκη. …….Αλλη μια σύμπτωση από τις πολλές που συναντάμε αυτές τις μέρες. Οι δικηγορικές οικογένειες Πελέκη και Σοφού συναντιούνται σε έναν άλλο Εφραίμ. Πρόκειται για την υπόθεση της Μονής του Οσίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη. Ο Διονύσιος Πελέκης και ο Θέμης Σοφός συνεργάστηκαν ως δικηγόροι της μονής κατά του τότε μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα και …πέτυχαν την καταδίκη, την καθαίρεση (σ.Λασκ. Ο «Ιός» θέλει να πει έκπτωση) και τη φυλάκισή του. Στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης βρισκόταν η διαχείριση του πλούτου που συγκεντρώνεται στη Μονή από τους πολυάριθμους προσκυνητές και δωρητές. Σημαντικό ρόλο στην υπόθεση έπαιξαν μαγνητοφωνημένα αποσπάσματα από συνομιλίες του μητροπολίτη που είχαν υποκλαπεί και μεταδόθηκαν από τηλεοπτικές εκπομπές, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί η θέση του κατηγορούμενου με «ροζ» αιτιάσεις. Στην πραγματικότητα οι δικηγορικές οικογένειες Πελέκη και Σοφού συνεργάζονται στενά. Η από κοινού υπεράσπιση της Μονής Εφραίμ δεν είναι κι αυτή συμπτωματική. Από το 1999 έχει ιδρυθεί σωματείο με την επωνυμία «Σύλλογος φίλων της Ιεράς Μονής Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και του Αγίου Εφραίμ Ν. Μάκρης». Ο πρώτος που υπογράφει τη σύσταση του σωματείου και αναλαμβάνει ταυτόχρονα τη νομική του εκπροσώπηση είναι ο Διονύσιος Πελέκης. Στα ιδρυτικά μέλη συναντάμε τη σύζυγό του αλλά και τους Ιωάννη και Θεμιστοκλή Σοφό….»
http://www.iospress.gr/ios2008/ios20081207.htm

Ούτε η μούμια του Τουταγχαμών δεν ευωδιάζει όσο τα ιερά κουφάρια της Ορθοδοξίας. Η δημοσιογράφος του «ΒΗΜΑΤΟΣ» αποκαλύπτει την τεχνική του θαύματος της μυρόβλυσης: (Κλασσική είναι η περίπτωση του μυροβλήτη Αγ.Δημήτριου, που δεν είναι του παρόντος): «Υπάρχει περίπτωση αρχιερέα που «διακρίθηκε» για την επίδοσή του στις αγιοποιήσεις – ιδιαίτερα των προκατόχων του, εις εκ των οποίων ήταν πολλαπλώς αμφισβητήσιμος – και όταν ο ίδιος εγκατέλειψε τον μάταιο τούτο κόσμο οι στενοί του συνεργάτες φρόντισαν να γεμίσουν το φέρετρό του και τον τάφο του με αρωματικά βότανα, ουσίες και αιθέρια έλαια, ίσως για να αναβλύσει μύρο και αυτός όταν θα γίνει η εκταφή του ώστε να συντρέχουν οι προϋποθέσεις για τη δική του αγιοποίηση».

Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή. Χριστόδουλος και Παντελεήμων (δεξιά), σε �νδοξες ημ�ρες.

Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή. Χριστόδουλος και Παντελεήμων (δεξιά), σε ένδοξες ημέρες.

Ομιλεί ο Πανιερότατος Παντελεήμων και στην προσπάθειά του να σώσει το τομάρι του, γίνεται αποκαλυπτικός:
«…Κατόπιν εντολής μου ο … κ. Ν. Θέμελης (τ. πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου) προέβη στον έλεγχο της οικονομικής διαχείρισης της μονής και εισηγήθηκε, μέτρα που ….απέτρεπαν την απόκρυψη των εσόδων της μονής και επομένως τη δυνατότητα διαρροής σημαντικών χρηματικών ποσών εις τρίτους …….Αποτέλεσμα ήταν να φανερωθούν τα πραγματικά έσοδα εκ της κηροπωλησίας και μόνον, τα οποία έτσι πολλαπλασιάστηκαν (62 εκ. δρχ. από 1/1-15/7/98 έναντι 50 εκ. δρχ. για ολόκληρο το έτος 1997 και 18 εκ. δρχ. για ολόκληρο το έτος 1996) και να καθίσταται αδύνατη η διαρροή των εσόδων αυτών. Αυτό θορύβησε τις μοναχές και τους λαϊκούς που τις περιβάλλουν και τις επηρεάζουν και το Ηγουμενοσυμβούλιο αποφάσισε, από 15-7-98, να τοποθετήσει πινακίδα στα παγκάρια ότι το κερί διανέμεται δωρεάν, προτρέποντας όμως τους προσκυνητές να καταθέτουν τον οβολό τους σε άλλο παγκάρι, ελεγχόμενο μόνον από τις μοναχές Με τους απολογισμούς των χρήσεων 1999 και 2000 η μονή δήλωσε έσοδα 175 και 200 εκ. δρχ. αντίστοιχα. Μετά το έτος αυτό έπαψε να στέλνει στη Μητρόπολη Αττικής προϋπολογισμούς και απολογισμούς προς έγκριση. Τα πραγματικά έσοδα της μονής είναι πολλαπλάσια εκείνων που δηλώνονται. Οπως παραδέχτηκαν οι μοναχές και στο δικαστήριο, κανένα απολύτως φιλανθρωπικό ή κοινωφελές έργο δεν πραγματοποιείται υπό της μονής. Αναρωτιέμαι πού πάνε τόσα πολλά χρήματα. Η μονή έχει ισχυρούς «φίλους» οι οποίοι μάλιστα, μετά τη μηνυτήρια αναφορά μου στον εισαγγελέα και την καταγγελία μου στη Σύνοδο, συνέστησαν σωματείο «Φίλων Ιεράς Μονής του Αγ. Εφραίμ». Τα ιδρυτικά του μέλη είναι ανώτατοι δικαστικοί, γνωστοί μεγαλοδικηγόροι και γνωστοί μεγαλοδημοσιογράφοι».
Θ.Τάτσης-ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 17/07/2006
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=17.07.2006,id=93348588
ενώνω κι εγώ τη φωνή μου με αυτήν του Πανιερότατου Παντελεήμονα: Πόσα έχει εισπράξει η μονή Εφραίμ Μάκρης από την εμπορία του πτώματος; Πόσα δηλώθηκαν, πόσα φορολογήθηκαν, που διετέθησαν και ποιο είναι το φιλανθρωπικό της έργο; Πως η πολιτεία ανέχεται να εμφανίζεται κάποιος ιερός σκελετός από το πουθενά, να ταυτοποιείται με όραμα μιας καλόγριας, και να εκτίθεται σε κερδοφόρα προσκύνηση σε απελπισμένους ανθρώπους, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δημόσια υγεία και αξιοπρέπεια;  Οι νόμοι της ταφής δεν ισχύουν για τα μοναστήρια; Η ιστορική εμπειρία που πιστοποιεί τη διαχρονική επίδοση της Εκκλησίας σε τέτοιες απάτες δεν ευαισθητοποιεί την εισαγγελική υποψία; Τι γυρεύουν οι ευλαβείς δικαστικοί στην αυλή μιας μονής που μάλιστα έχει δικαστικές εκκρεμμότητες; Ως πότε οι αγαθοί υπουργοί του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ θα παραπλανιούνται από ανώτερους κρατικούς υπαλλήλους και θα κλείνουν τα μάτια σε εξώφθαλμες απάτες σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος;

Παραπέμπω στην ομιλία του πρώην προέδρου του Αρ. Πάγου κ.Ματθία:

«Μιλώντας σε εκδήλωση της Ελληνικής Ενωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, περιέγραψε ένα «τοπίο αφύσικου εναγκαλισμού» δικαστών, κληρικών και πολιτικής εξουσίας, που ευνοεί τις υποθέσεις που ενδιαφέρουν την Εκκλησία και προωθεί στην ιεραρχία «θεοσεβούμενα πρόσωπα», θίγοντας κατάφωρα με τον τρόπο αυτό την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης. .Εξίσου καυστικός ήταν και ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Ν. Αλιβιζάτος, ο οποίος τόνισε ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο δημιουργεί αδικαιολόγητα προνόμια για την Εκκλησία, προσβάλλει βάναυσα το αίσθημα δικαιοσύνης και ευνοεί την αδιαφάνεια.Βαθύς γνώστης …ο κ. Ματθίας ήταν ιδιαίτερα καυστικός. Οπως είπε, οι Ελληνες δικαστές διαπλέκονται με την Εκκλησία είτε γιατί είναι επιρρεπείς σε αναχρονιστικές φυλετικές και θρησκευτικές εμμονές είτε από απλό ωφελιμιστικό υπολογισμό. Σύμφωνα με τον κ. Ματθία, που ξέρει καλά πρόσωπα και πράγματα «οι θεοφοβούμενοι δικαστές συχνάζουν σε μονές και εκκλησίες, συναναστρέφονται κατά κανόνα κληρικούς, δεν παρακολουθούν τις κοινωνικές εξελίξεις, είναι αφελείς αλλά και τυπολάτρες, υπερβολικά αυστηροί σε ηθικοθρησκευτικά διλήμματα, στην αναγνώριση ελαφρυντικών υπέρ των κατηγορουμένων και στην επιμέτρηση των ποινών».
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=06.12.2008

H Δικαιοσύνη όφειλε να ελέγξει τα μυστήρια της Ν.Μάκρης. Στο μεταξύ ας ρίξει μια ματιά στην περίπτωση του πανοσιώτατου ηγούμενου Κάλλιστου που δρα κι αυτός στην επικράτεια του δεσπότη της NASA στο Κορωπί:
http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=21&la=2&catid=1&artid=902754

[Α’ δημοσίευση]

*

Μας απέκλεισαν από το facebook χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας. Το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε!

Advertisements
This entry was posted in IERES_ATAXIES, Ieres_Ependyseis, IERI_Exoussia, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.