Η Ορθόδοξη Εκκλησία κάνει επίσημο άνοιγμα στον ερωτισμό

[Επιτέλους οι ρασοφόροι σπάνε απροκάλυπτα τα σεξουαλικά ταμπού]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Στην ομογενειακή εφημερίδα «Εθνικός Κήρυκας» της Ν.Υόρκης, δημοσιεύτηκε προχτές ρεπορτάζ, του κ. Θεοδώρου Καλμούκου (8 Φεβρουαρίου, 2019) απόσπασμα του οποίου μεταφέρω: «Από τραγουδιστής, μοναχός και διάκος….». Η κουρά και η χειροτονία του έγιναν στην Ιερά Μονή Αγίας Μαρίνας Βόνης στις 20 Νοεμβρίου 2018, από τον Μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου Ανδρέα, ο οποίος είναι συνάμα και καθηγητής στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Εν τω μεταξύ, το Διαδίκτυο είναι γεμάτο από βίντεο τα οποία τον εμφανίζουν με ημίγυμνες κοπέλες του θεάματος σε προκλητικές και ακατάλληλες στάσεις και κινήσεις, όταν ήταν λαϊκός. Από σεβασμό στην ιεροσύνη και την Εκκλησία δεν δημοσιεύουμε το φωτογραφικό υλικό από τα εν λόγω βίντεο, τα οποία ωστόσο είναι προσβάσιμα στο Διαδίκτυο. Σήμερα ο Διάκονος Ευγένιος …. ο οποίος είναι γνωστός στην Ομογένεια ως τραγουδιστής, είναι φοιτητής στη Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού Βοστώνης, ενώ τα Σαββατοκύριακα μεταβαίνει στην κοινότητα των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Μπρούκλιν, όπου συνιερουργεί και ψάλλει με τον νεοδιορισθέντα ιερατικό προϊστάμενο…γνωστό από το Ιονικό Χωριό των Κατασκηνώσεων στην Ελλάδα. Πολλοί φοιτητές της Θεολογικής Σχολής γνωρίζουν για τα βίντεο του… σημερινού Διακόνου Ευγενίου στο Διαδίκτυο, όπως είπαν στον «Ε.Κ.»… Στην ερώτηση αν είχε υπ’ όψη του ότι βρίθει το Διαδίκτυο με βίντεο του διακόνου Ευγένιου και πρώην τραγουδιστή Μάνου με ημίγυμνες κυρίες και μάλιστα ευρισκόμενες σε στάσεις ηδυπάθειας, ο Μητροπολίτης Ανδρέας είπε «όχι, έχω ξαφνιαστεί. Το παιδί αυτό ήλθε με βρήκε, μιλήσαμε κ.λπ.».

Ο μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Ανδρέας μπορεί από σεμνότητα να κρύβει πως σε αυτόν οφείλουμε αυτήν την τολμηρή εξέλιξη, αλλά ασφαλώς και εγνώριζε. Άλλωστε και τώρα που «έμαθε» δεν παίρνει μέτρα, ούτε κάποιος ρασοφόρος από αυτούς τους «αυστηρούς», που σκίζουν τα καλτσόν τους υπέρ της «ηθικής», του το ζήτησε.  Εξ άλλου είναι ο ίδιος που προστάτευσε την υστεροφημία των διαβόητων ομοφυλόφιλων ακροδεξιών μητροπολιτών, που έδιωξε ο χουντικός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Α΄ για να βολέψει στις έδρες τους ανθρώπους των εκκλησιαστικών οργανώσεων, παρουσιάζοντάς τους ως δήθεν αντιστασιακούς με άρθρο του στην «σοβαρή» Καθημερινή, όπου φιλοξενήθηκε. Το έχουμε επισημάνει («Η Εκκλησία τιμάει τον Μητροπολίτη Κάμα Σούτρα»): «Βέβαια την προφανή εξήγηση έχουν δώσει πολλοί, ανάμεσά τους και ο ευσεβής καθηγητής Αναστάσιος Γιανναράς, στην «Καθημερινή»: «Αφασία, ευσεβισμός και εκκλησιαστική συνείδηση» (3-2-2008): «…Την επίταση τροφοδοτεί σωρεία κραυγαλέων ηθικών σκανδάλων κληρικών, κυρίως επισκόπων. Έτσι, όταν η δικτατορία των συνταγματαρχών το 1967 …». Εννιά χρόνια μετά (11.6.2017), ο μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Ανδρέας, κρατικός καθηγητής της Θεολογικής του ΑΠΘ, λέει ψέματα, ισχυριζόμενος ακριβώς τα αντίθετα από ότι είχε γράψει ο Γιανναράς, στην ίδια εφημερίδα: «Για να αποφύγουν τη μεθοδευμένη συκοφάντησή τους, εξαναγκάσθηκαν οι πέντε αρχιερείς από το καθεστώς να υποβάλουν την παραίτησή τους, για λόγους υγείας….» («Η Εκκλησία της Ελλάδος και η χούντα»). Στις προκλητικές ανακρίβειές του δεσπότη, απάντησε με εκτεταμένη επιστολή που η εφημερίδα δεν δημοσίευσε (!) ο Τριαντάφυλλος Τασιόπουλος, εκδότης της Ορθόδοξης εφημερίδας «Αγώνας» (28/6/2017, από τη σελ. 10 και μετά, εδώ: http://www.agonas.org/pdf/1707.pdf ).

Χαιρετίζουμε την χειροτονία του νεαρού διάκου από τον πρωτοπόρο δεσπότη Αρκαλοχωρίου και καλούμε όλους τους μητροπολίτες να μιμηθούν το παράδειγμά του προχωρώντας σε τολμηρότερες επιλογές, ανοιχτά και όχι κρυφά όπως γίνεται μέχρι σήμερα. Θα είναι μια πράξη ειλικρίνειας που θα απελευθερώσει πάρα πολλούς μητροπολίτες που αν και ομοφυλόφιλοι οι ίδιοι, βρίζουν τους ομοφυλόφιλους και χειροτονούν ομοφυλόφιλους κληρικούς, όπως τον μητροπολίτη Χωροφύλακα: «Σκάνδαλα, Εκκλησία της Ελλάδος». «από τις εκκλησιαστικές σχολές τα παιδιά «εκπαιδεύονται» στην αρσενοκοιτία!…οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία…..Όλοι ξέρανε για….το Χωροφύλακα κ.λπ.» (Βασίλης Α. Λαμπρόπουλος-πρώην μέλος της Συνοδικής Επιτροπής Τύπου της Εκκλησίας της Ελλάδος).

***I

Αγαπητοί Αναγνώστες,

Κάποιοι (επίσημοι) καλοπροαίρετοι τους οποίους ενοχλεί η ελεύθερη φωνή μας, μας κατήγγειλαν στο Facebook από το οποίο αποκλειστήκαμε χωρίς καμία -οποίο ήθος-ειδοποίηση εκ μέρους του. Εμείς θα συνεχίσουμε, όπως συνεχίζαμε και πριν τον εθισμό του κόσμου στα κοινωνικά δίκτυα, έτσι θα συνεχίσουμε και χωρίς αυτά. Δεν χρειαζόμαστε κανένα Facebook, και δεν θα μας σταματήσει καμία απόπειρα (όπως και πολλές φορές στο παρελθόν) φίμωσης

Όσοι το επιθυμούν (δεν είναι υποχρεωτικό), ας διαδώσουν το ιστολογιό μας και τη Φωνή του.

Σας ευχαριστούμε.

Advertisements
This entry was posted in IERES_ATAXIES, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

4 Responses to Η Ορθόδοξη Εκκλησία κάνει επίσημο άνοιγμα στον ερωτισμό

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο υπερσυντηρητικός Γιανναράς, ομολογεί την πικρή για την κρατική Εκκλησία αλήθεια, των ομοφυλόφιλων ακροδεξιών μητροπολιτών που έδιωξε ο χουντικός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Α΄, για να βολέψει δικούς του ακροδεξιούς
    Του Χρηστου Γιανναρα
    Αφασία, ευσεβισμός και εκκλησιαστική συνείδηση

    http://www.kathimerini.gr/708016/opinion/epikairothta/arxeio-monimes-sthles/afasia-eysevismos-kai-ekklhsiastikh-syneidhsh

    03.02.2008

    του Χρηστου Γιανναρα
    Αφασία, ευσεβισμός και εκκλησιαστική συνείδηση

    ………………………
    Την επίταση τροφοδοτεί σωρεία κραυγαλέων ηθικών σκανδάλων κληρικών, κυρίως επισκόπων. Ετσι, όταν η δικτατορία των συνταγματαρχών το 1967 συγκροτεί «αριστίνδην» σύνοδο επισκόπων, η οποία εκλέγει αρχιεπίσκοπο Αθηνών το κορυφαίο στέλεχος των ευσεβιστικών οργανώσεων Ιερώνυμο Κοτσώνη και ο Ιερώνυμος επιχειρεί σαρωτική «ηθική κάθαρση» του επισκοπικού σώματος, ό,τι και αν λέμε για λόγους «αντιστασιακούς» εκ των υστέρων, το γενικό αίσθημα λαϊκής ανακούφισης ήταν περισσότερο και από έκδηλο.
    …………..
    _____________________

    Ο Αρκαλοχωρίου Ανδρέας, καθηγητής της κρατικής «Θεολογικής» «πανεπιστημιακής» Σχολής, λέει με ευκολία προκλητικά ψέματα, δημιουργώντας την εντύπωση για τους ακροδεξιούς ομοφυλόφιλους μητροπολίτες που θυσιάστηκαν από τη Χούντα, πως ήταν αντιστασιακοί, που συκοφαντήθηκαν

    http://www.kathimerini.gr/913375/article/epikairothta/ellada/h-ekklhsia-ths-ellados-kai-h-xoynta

    11.06.2017
    Η Εκκλησία της Ελλάδος και η χούντα
    Μητροπολίτης ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΑΝΑΚΗΣ*
    ……………….
    Η απαξίωση κορυφώθηκε με την αξιόμεμπτη πράξη του εξαναγκασμού επτά αρχιερέων σε έκπτωση ή παραίτηση. Για να αποφύγουν τη μεθοδευμένη συκοφάντησή τους, εξαναγκάσθηκαν οι πέντε αρχιερείς από το καθεστώς να υποβάλουν την παραίτησή τους, για λόγους υγείας
    …………………….

    Για τους πέντε που «κατασυκοφαντήθηκαν»:

    https://roides.wordpress.com/2017/10/19/19oct17/

    Η Εκκλησία τιμάει τον Μητροπολίτη Κάμα Σούτρα

    [Η (κραυγαλέα) ομοφυλοφιλία των (εθνικοφρόνων) μητροπολιτών είναι αρετή]


    ……………………….

    Ο Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων Κύριλλος Α΄, Καρμπαλιώτης (από το 1951), που από 18χρονος, μόλις συμπλήρωσε τη νόμιμη ηλικία, είχε χριστεί καλόγερος στους Ζαπατίστας του Άθωνα, εξαναγκάστηκε σε παραίτηση από τη Χούντα το 1967, μαζί με άλλους τέσσερις της ίδιας σεξουαλικής κατεύθυνσης που δεσπότευαν στη Θεσσαλία και στην Ήπειρο. Παραιτήθηκαν την ίδια χρονιά ή την επόμενη, εκβιαζόμενοι με αποκαλύψεις ο Δημητριάδος Δαμασκηνός Χατζόπουλος, ο Ελασσόνος Ιάκωβος Μακρυγιάννης, ο Παραμυθίας Τίτος Ματθαιάκης και ο Λαρίσης Ιάκωβος Σχίζας. Ήταν όλοι τους υπερεθνικόφρονες, μερικοί χρημάτισαν στρατιωτικοί ιερείς, η Χούντα, που τους χορήγησε πλούσιες συντάξεις και τον τίτλο του τέως, δεν είχε το ελάχιστο πολιτικό κίνητρο να τους διώξει, ούτε βεβαίως «ηθικό», αυτό ήταν το εύκολο υπαρκτό πρόσχημα, που θα έδινε κάποια επίφαση κύρους στον πραξικοπηματία Ιερώνυμο Α΄. Χαρακτηριστικό είναι πως μεταξύ των «αρίστων» της αντικανονικής «αριστίνδην» Συνόδου που συνήλθε με Αναγκαστικό Νόμο (!) και εξέλεξε τον ηθικολόγο Κανονολόγο παπά των Ανακτόρων, φιγουράριζε και ο αρχιέκφυλος Κορνάρος της Πρέβεζας. Κίνητρο είχε ο Ιερώνυμος Α΄, η «Ζωή» και γενικά οι παρεκκλησιαστικές οργανώσεις, που μέσω του μεροληπτικού τους πουριτανισμού, ήθελαν να αδειάσουν θέσεις για να βολέψουν δικά τους φυντάνια. Το ωραίο είναι πως σε όλες τις σχετικές εκκλησιαστικές αναφορές, «οι πέντε» εμφανίζονται είτε ως θύματα της Χούντας, που τάχα διώχτηκαν γιατί δεν υπέκυψαν στην Δικτατορία, είτε δεν δίνεται καμία εξήγηση για την απότομη λήξη της δεσποτείας τους. Δεν θα υπέκυπταν λοιπόν οι γενναίοι άνδρες στη Δικτατορία, αλλά υπέκυψαν σαν τρομαγμένα παιδιά στον εκβιασμό της παραίτησης.
    ………………

    Για να αντιληφθεί το κοινό τι έτρεχε με τους πέντε αρχιεθνικόφρονες μητροπολίτες, που τάχα διώχτηκαν από τη Χούντα λόγω φρονημάτων, αντιγράφω από το βιβλίο του Γ.Καρανικόλα (φωτ. 3), τα σχετικά με τον, εξ αυτών, πρώην στρατιωτικό ιερέα μητροπολίτη Τίτο Α΄Ματθαιάκη της Παραμυθίας (αδελφό του μητροπολίτη Ν.Ιωνίας Τιμόθεου και θείο του δεσπότη Στέφανου της Τριφυλίας που κατηγορήθηκε, κι αυτός, από την «Αυριανή» για παιδεραστία και απαλλάχθηκε από τη Σύνοδο, κάτω από πολύ θολές συνθήκες), τον οποίο κατήγγειλε ένορκα ο 29χρονος Μηνάς Π. (ο Καρανικόλας αναφέρει το πλήρες όνομα), γιός του ιερέα Κωνσταντίνου του Κάτω Ξέχωρου Φιλιατών, πως ως μαθητής Γυμνασίου που έμενε στο ιερό Οικοτροφείο Παραμυθίας, δεχόταν τις σεξουαλικές επιθέσεις του αγίου, αυτός και άλλοι συμμαθητές του. Το παπαδοπαίδι κατονομάζει και τον διάκο Χριστόφορο Καραμαγκιώλη ως γνώστη της κατάστασης και τον πρωτοσύγκελο Καρατζά ως συνεργό του μητροπολίτη τον οποίο αποκαλεί «κίναιδο μεγάλης ολκής. Ο Καρανικόλας (σελ. 155-157), επικαλείται και την εβδομαδιαία εφημερίδα του ευσεβέσταστου Οφφικιάλιου ακροδεξιού εκβιαστή και χαϊδεμένου της μεγαλόψυχης, αν και επίμονα καθυβριζόμενης και απειλούμενης από αυτόν Ιεραρχίας, Γρηγόρη Μιχαλόπουλου (‘Νέοι Άνθρωποι’, 14.7. & 28.7.79, φ. 178, 180). Ο Τίτος A΄ έζησε 17 χρόνια μετά την πτώση της Χούντας, αλλά δεν αποκαταστάθηκε στην έδρα του ή σε κάποια άλλη. Αυτό δεν εμποδίζει την ευσεβή ιστοσελίδα Romfea (3.9.2015) να τον υμνεί, σαν να μην ξέρει τίποτα: «Μνήμη Μητροπολίτη πρώην Παραμυθίας Τίτου».


    Ο Τίτος Α΄ με στρατιωτική στολή

    ……………

    Ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας Ελλήνων λογοτεχνών (1991-1992) Κομμουνιστής συγγραφέας Γιώργος Καρανικόλας, στο 255 σελίδων βιβλίο του «Ανορθόδοξοι Έρωτες Ορθόδοξων Κληρικών» (εκδ. Θουκυδίδης, 1979), περιγράφει με αδιάσειστα ντοκουμέντα τον βίο του Κύριλλου, χωρίς να τολμήσει κανείς να τον διαψεύσει, έστω και για την τιμή των όπλων. Ο Γ.Καρανικόλας γίνεται εξαιρετικά τολμηρός και αποκαλυπτικός στις περιγραφές του, που περιλαμβάνουν ερωτικές στάσεις από το Κάμα Σούτρα, του γέρου μητροπολίτη με νεαρό αρχιμανδρίτη. Προσωπικώς νομίζω πως η ιεραποστολική δράσις του Κυρίλλου στην Σχολή Ευελπίδων, όπου χρημάτισε στρατιωτικός ιερέας (1934-1942), δεν ήταν άγνωστη στους χουντικούς αξιωματικούς.


    http://digital.lib.auth.gr/record/63511?ln=el
    Εδώ (βλ. Αριστοτέλειο … – Ψηφιοθήκη), περιγράφονται οι διαβόητοι βίοι «ενάρετων» και τιμημένων μητροπολιτών, τους οποίους «αγνοεί» η μιξοπαρθένα Ιερά Σύνοδος και απαιτεί, πλήρης ιεράς αγανάκτησης, με εξώδικα να της πει κουτσομπολιά ο κ.Ραγκούσης.

    Λίγο πριν την εγκαθίδρυση της Δικτατορίας, ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Καλογεράς, εξέδωσε σε τεύχος αποσπάσματα των 5 εξωδίκων καταγγελιών του, από 18-1-1965 έως 15-12-1966, κατά του Κύριλλου, στις οποίες μεταξύ άλλων τον κατηγορεί πως συνήψε ομοφυλόφιλες σεξουαλικές σχέσεις με επτά καλόγερους, διάκους και αρχιμανδρίτες και δυο λαϊκούς, τους οποίους κατονομάζει, μαζί με ιερωμένο τον οποίο ο δεσπότης απέλυσε επειδή αρνήθηκε να ικανοποιήσει τις ασελγείς επιθυμίες του, οι οποίες παραπέμπουν στο Κάμα Σούτρα (Δώδεκα χρόνια μετά ο αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος ξηλώθηκε από το χουντοδικείο του Ιερώνυμου για «βαρεία εξύβριση, κλοπή και αποσκίρτηση από την Ορθοδοξία»). Ο Άγγελος Δόξας, διακεκριμένος λογοτέχνης και πρόεδρος της ‘Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοβιολογίας’, με σειρά άρθρων του στην μαχητική εφημερίδα του Δημήτρη Πουρνάρα «Ελεύθερος» (το πρώτο από αυτά: «Να πέσουν τα προσωπεία», 29.1.1967), αναφέρθηκε εκτενώς, χωρίς να ενοχληθεί κανείς αρμόδιος, και στην σεξουαλική δράση του Κύριλλου, που επί πλέον σύμφωνα με την «Θεσσαλική Ηχώ», είχε κλέψει μόνο από το Φιλόπτωχο και μόνο σε ένα χρόνο (1960), 2 ½ εκατομμύρια δρχ. τα οποία μοιραζόταν με τους εραστές του. Ο Καρανικόλας επισήμανε το εύγλωττο γεγονός πως κανείς από τους διασυρόμενους ρασοφόρους δεν τόλμησε να μηνύσει την εφημερίδα και τον αρθρογράφο της ή να διαψεύσει.
    …………………..

    https://roides.wordpress.com/2018/07/02/2july18/

    Μητροπολίτης «εργάστηκε» στις «Φυλακές εφήβων Κηφισιάς»

    [Ερωτήματα για ένα κολαστήριο παιδιών, που ζητούν απάντηση από την κρατική Εκκλησία]


    Περιφορά ιερής νεκροκεφαλής στην Πάτρα, με χρυσή τελετουργική μάσκα που κρύβει την εκτυφλωτική λάμψη της Αγιότητας. Στη δεύτερη σειρά, η σεπτή μορφή του Σχίζα. [φωτογραφία ©Αρχείο Αριστείδη Πανώτη
    ………………….

    Η σκανδαλοποιός Μητρόπολη της Λάρισας, που τα διαχρονικά ανομήματά της δεν μπορεί να τα ξεπλύνει ούτε ο Πηνειός, ούτε το λιβάνισμα των πολιτικών της παραγόντων, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ, προς τον Παγκαριότατο μητροπολίτη της, που πρόσφατα πέθανε σε αμφιλεγόμενο χειρουργικό κρεβάτι στις ΗΠΑ («Το σκάνδαλο της απόπειρας μεταμόσχευσης στον δεσπότη Λάππα»), αισθάνεται εδώ και χρόνια ασφαλής κάτω από την πάνδημη Ομερτά και δεν διστάζει να αναφέρεται τιμητικά στην επίσημη ιστοσελίδα της, ανάμεσα στις περιπετειώδεις κωμικοτραγικές δεσποτικές διαδοχές της, ακόμη και στον παλιό δεσπότη της Σχίζα: («ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΛΑΡΙΣΗΣ & ΤΥΡΝΑΒΟΥ») «Ιάκωβος Σχίζας: Γεννήθηκε στην Ανδραβίδα το 1909. Το 1922 συνέχισε τις γυμνασιακές του σπουδές στην Αθήνα, τις οποίες ολοκλήρωσε στην Κύμη, υπό την προστασία του τότε Μητροπολίτου Καρυστίας Παντελεήμονα Φωστίνη. Εργάστηκε στις φυλακές εφήβων της Κηφισιάς, στο Σικιαρίδειο Πρεβεντόριο και στις Τεχνικές Σχολές του Βασιλικού Ιδρύματος (σημ.Λ.: βλ «Βασιλικό παρακράτος προνοίας»). Το 1937 εισήλθε στις τάξεις του Ιερού Κλήρου. Κατά την διάρκεια του ελληνοϊταλικού πολέμου υπηρέτησε στο μέτωπο ως στρατιωτικός Ιερεύς. Εσπούδασε Θεολογία και υπηρέτησε ως Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Αττικής. Το 1960 εξελέγη Μητροπολίτης Λαρίσης και εποίμανε έως το 1968..Εκοιμήθη το 1985 σε ηλικία 76 ετών».

    Τι σημαίνει η «προστασία» του ακροδεξιού δεσπότη Φωστίνη σε ένα γυμνασιόπαιδο το 1922, στο Τάγμα ανηλίκων που είχε ιδρύσει; «Το Τάγμα του Φωστίνη, σύμφωνα με τον επίσης εθνικόφρονα Αυγουστίνο της Φλώρινας, ήταν «εστία μολύνσεως» της οποίας τα έργα «απειλούν να προκαλέσουν ναυτίαν και εις αυτούς τους βουβάλους του βορβορώδους Αλιάκμονος» (περιοδικό «Σπίθα»-Γ.Δ.Καρανικόλα «Ανορθόδοξοι Έρωτες Ορθοδόξων Αρχιερέων»). Ο Φωστίνης «βρέθηκε και στο επίκεντρο καταγγελιών (κυρίως για ηθικής φύσεως σκάνδαλα) για το μοναχικό ‘Τάγμα….’ που είχε ιδρύσει» και το οποίο «φιλοξενούσε νεαρά άτομα που προορίζονταν για κληρικοί» («Ποντίκι», 4.8.’05). «…Το συγκεκριμένο τάγμα θεωρήθηκε άντρο ακολασίας» («Έθνος», 28.1.’06). («Η Εκκλησία των Φαρισαίων ως χώρος αποπλάνησης των νέων»). Οι μητροπολίτες που θήτευσαν εκεί έγιναν σχεδόν όλοι τους αργότερα ήρωες σεξουαλικών και οικονομικών σκανδάλων, με τελευταίο χρονικά στην αλυσίδα τον Αττικής Παντελεήμονα. Η Μητρόπολη τα ξέρει αυτά, αλλά βασίζεται στη λήθη, στην άγνοια και στο Νόμο της συμψηφιστικής σιωπής. Τι σημαίνει «Εργάστηκε στις φυλακές εφήβων της Κηφισιάς», θα το δούμε αναλυτικά παρακάτω και θα αντιληφθούμε γιατί αυτή η επίμονη ενασχόληση του Σχίζα με τη νεότητα («Σικιαρίδειο Πρεβεντόριο», «Τεχνικές Σχολές του Βασιλικού Ιδρύματος»), που συνεχίστηκε και στη δεσποτική θητεία του στη Λάρισα. Τι σημαίνει εκείνο το μυστικοπαθές: «εποίμανε την Ιερά Μητρόπολη έως το 1968». Γιατί έφυγε; Ο Σχίζας πέθανε 17 χρόνια μετά την άτακτη φυγή του. Το 1968 ήταν μόλις 59 χρονών, αδιανόητα νέος για συνταξιούχος δεσπότης. Η Μητρόπολη κάνει το κορόιδο και αποφεύγει να μας πει. Άλλωστε κανείς δεν θα θίξει το θέμα. Η συλλογική σιωπή στη Νότια Δανιμαρκία είναι εξασφαλισμένη.
    …………………………..

  2. Ο/Η Giorgia λέει:

    Δεν μπορώ να κάνω share. Αυτός είναι ο ολοκληρωτισμός της google/ facebook/ youtube. Πρέπει να τρώμε ό,τι μας πασάρουν..Ελευθερία λόγου, για όποιον δεν το ξέρει, σημαίνει να παίρνουμε το ρίσκο να ενοχληθούμε ή να προσβληθούμε με όσα λέει κάποιος συνάνθρωπος μας.

  3. Ο/Η Βαλαωρίτης λέει:

    ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΑ

    http://www.evrytanika.com/article.php?id=981
    Λαμία
    Αρχιμανδρίτης κατηγορείται για ασέλγεια σε 20χρονο
    31 Ιουλ 2009, 12:01
    Αρ. φυλ. 350/29-7-09
    Κατάγεται από ……Ευρυτανίας. Όσοι τον γνωρίζουν μιλάνε για έναν αθώο άνθρωπο πέραν πάσης υποψίας. Χθες απολογήθηκε και αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους
    Ο ίδιος υποστήριξε ότι “παρεξηγήθηκαν” οι κινήσεις του
    Σαν βόμβα έπεσε στην κοινωνία της Ευρυτανίας, η είδηση ότι ο 50χρονος Αρχιμανδρίτης, που συνελήφθη στην Στυλίδα και κατηγορείται για ασέλγεια κατά ενός 20χρονου νεαρού παιδιού με διανοητικά προβλήματα, κατάγεται από χωριό της δυτικής Ευρυτανίας και συγκεκριμένα από τη Βαλαώρα. Από μικρός είχε αφοσιωθεί στο Θεό και έζησε ως μοναχός στην Ιερά Μονή της Αγίας Άννης, στο Άγιο Όρος. Πριν 3 χρόνια, μετά από δικό του αίτημα, τοποθετήθηκε σε μικρή ενορία στη Θεσσαλονίκη.
    Το περιστατικό συνέβη στη Στυλίδα, την Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009. Ο Αρχιμανδρίτης διανυκτέρευσε σε ξενοδοχείο της Στυλίδας, για ένα βράδυ ερχόμενος από τη Θεσσαλονίκη, όπου και διακονεί σε ενορία της περιοχής, με κατεύθυνση το χωριό του, την Βαλαώρα Ευρυτανίας.
    Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε το νεαρό αγόρι στους αξιωματικούς της αστυνομίας, το βράδυ της Παρασκευής και ενώ έκανε τη βόλτα του στην παραλία της Στυλίδας, τον πλησίασε ένας παπάς, ο οποίος άρχισε να συζητά μαζί του για αρκετή ώρα. Μάλιστα, ήταν τόσο φιλικός απέναντί του, που του ζήτησε να μπει στο αυτοκίνητο για να κάνουν μαζί μια βόλτα στην πόλη.
    Όμως, όπως υποστηρίζει ο 20χρονος, ο αρχιμανδρίτης τον μετέφερε στην παραλία του Καλόγερου, σε μια ερημική περιοχή έξω από τη Στυλίδα και άρχισε να τον χαϊδεύει και να τον φιλά. Ο 20χρονος αντέδρασε και έβαλε τις φωνές, με αποτέλεσμα ο ιερωμένος να τρομοκρατηθεί. Έτσι, αφού δεν κατάφερε να τον βιάσει, επέστρεψε ξανά στην πόλη, όπου και τον έβγαλε από το αυτοκίνητο.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία της προανάκρισης ο ιερωμένος πλησίασε τον 20χρονο νεαρό και τον ρώτησε αν μπορεί να του δείξει τον δρόμο προς το ξενοδοχείο του. Το παιδί, που είχε διανοητικά προβλήματα, προθυμοποιήθηκε να εξυπηρετήσει τον ιερέα. Όταν ο εικοσάχρονος μπήκε στο αυτοκίνητό του, τότε αυτός κατευθύνθηκε προς τις Ράχες Φθιώτιδας. Σύμφωνα με την προανάκριση, ο ιερωμένος οδήγησε το παιδί αρχικά στην παραλία και στην συνέχεια στην θέση «Καλόγερος», όπου και επιχείρησε να προβεί σε ασελγείς πράξεις, όπως καταγγέλλουν οι γονείς του παιδιού. Στην δικογραφία έχει καταγραφεί μια σειρά από πράξεις του ιερωμένου. Στη συνέχεια, μετέφερε και πάλι το παιδί στη Στυλίδα και το άφησε λίγα μέτρα μακριά από το σπίτι του. Μάλιστα του ζήτησε να πάει στους γονείς του και να τους ζητήσει δύο ώρες άδεια για να τον επισκεφτεί ο νεαρός 20χρονος στο… ξενοδοχείο του!
    Έκπληκτοι έμειναν οι γονείς του παιδιού, όταν αυτό άρχισε να τους εξιστορεί όλο το περιστατικό. Εξοργισμένος ο πατέρας του, άρχισε να αναζητά τον ιερωμένο στην πλατεία της Στυλίδας. Τον εντόπισε κοντά στο ξενοδοχείο και σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο ιερωμένος επιχείρησε να φύγει. Ο πατέρας του νεαρού όμως κατάφερε να τον ακινητοποιήσει και συγχρόνως ειδοποιήθηκε η αστυνομία. Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον Αρχιμανδρίτη και τον μετέφεραν στο τμήμα. Το Σάββατο το μεσημέρι ο εισαγγελέας της Λαμίας, άσκησε ποινική δίωξη για ασέλγεια σε βαθμό κακουργήματος και παρέπεμψε την υπόθεση στον ανακριτή. Το κατηγορητήριο με τις κακουργηματικές πράξεις είναι ιδιαίτερα βαρύ.
    Η ΜητρόποληΦθιώτιδας
    Πληροφορίες υποστηρίζουν πως, ήδη από το Σάββατο το πρωί, είχε ενημερωθεί ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας για την εξέλιξη της υπόθεσης και στη συνέχεια ενημερώθηκε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ. Νικόλαος, έγινε έξω φρενών με τον Αρχιμανδρίτη, ενώ απέρριψε τις “γέφυρες” που προσπάθησε να στήσει ο Αρχιμανδρίτης ακόμη και μέσα από το κρατητήριο.
    Ο Αρχιμανδρίτης έλαβε το μήνυμα ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν έχει στήριξη από την τοπική Εκκλησία, με αποτέλεσμα να προσπαθήσει ο ίδιος να χαράξει μόνος του την υπερασπιστική του γραμμή. Σύμφωνα με δημοσιεύματα τοπικών μέσων ενημέρωσης, ο Αρχιμανδρίτης ήταν για κάποια χρόνια στο Άγιο Όρος, πριν μετακινηθεί σε ενορία του δήμου Χαλκαίων, στη Θεσσαλονίκη. Ο ίδιος μέσα από τα κρατητήρια αποφεύγει να πει περισσότερα από αυτά που έχει ήδη καταθέσει, ενώ σύμφωνα με δηλώσεις του δικηγόρου του η υπερασπιστική του γραμμή κινείται στην κατεύθυνση της αποφυγής της προφυλάκισης. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι, δε συνέβη τίποτα και ότι ίσως παρεξηγήθηκανν κάποιες κινήσεις του.
    Η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης
    Παρά τις φιλικές σχέσεις Νικόλαου και Άνθιμου, με Κυριακάτικη ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη Θεσ/κης, καταρχάς έθεσε σε διαθεσιμότητα τον Αρχιμανδρίτη και καθιστά υπεύθυνη την Μητρόπολη Φθιώτιδας για τον χειρισμό του θέματος.
    Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης γράφει:
    «Σχετικῶς μὲ τά ὅσα πληροφορηθήκαμε, σήμερα, ἀπὸ τὰ ΜΜΕ γιὰ παράπτωμα ῥασοφόρου κληρικοῦ στὴ Στυλίδα τοῦ νομοῦ Φθιώτιδος, ἡ Ἱερὰ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ἀνακοινώνει τὰ ἑξῆς:
    1. Ὁ ἐν λόγῳ ῥασοφόρος, καταγόμενος ἐξ ἄλλης περιοχῆς, εἶναι ἱερομόναχος, δὲν ἀνήκει σὲ ἱερὰ Μονὴ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, καὶ εἶχε προσωρινῶς διορισθεῖ, κατόπιν αἰτήσεώς του, σὲ μικρὴ ἐνορία τῆς Θεσσαλονίκης «ἄχρι καιροῦ».
    2. Κατόπιν τοῦ δημιουργηθέντος, ὑπαιτιότητί του, ἠθικοῦ ζητήματος, τίθεται σὲ διαθεσιμότητα καὶ ἤδη κινεῖται ἡ προβλεπομένη διαδικασία ἀπολύσεως ἀπὸ τῆς προσωρινῆς ἐφημεριακῆς θέσεώς του, καὶ ἑπομένως ὑποχρεοῦται νὰ ἐπιστρέψῃ στὴν Μονὴ τῆς μετανοίας του.
    3. Ἡ ἁρμοδιότητα γιὰ τὴν διενέργεια τῆς ὑπὸ τοῦ Νόμου 5383/ 1932 «περὶ Ἐκκλησιαστικῶν Δικαστηρίων» προβλεπομένης διαδικασίας ἀνήκει στὴν Ἱερὰ Μητρόπολη ἐντὸς τῆς περιοχῆς τῆς ὁποίας φέρεται ὅτι διέπραξε ἠθικὸ παράπτωμα».
    Οι γονείς
    Οι γονείς του παιδιού που ουσιαστικά συνέλαβαν τον Αρχιμανδρίτη, δεν κρύβουν την αγανάκτησή τους, ιδιαίτερα με τα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και κυρίως για τις θέσεις που εκφράζει ο κατηγορούμενος περί «παρεξήγησης των κινήσεών του». Ο δικηγόρος τους, κ. Ευθύμιος Καραΐσκος, υπογραμμίζει σε όλους τους τόνους ότι τα πραγματικά περιστατικά είναι αδιάψευστα ακόμη και από τις καταθέσεις του Αρχιμανδρίτη.
    Να θυμίσουμε ότι, ο Αρχιμανδρίτης ήθελε να διανυκτερεύσει στη Στυλίδα προερχόμενος από τη Θεσσαλονίκη, για να ταξιδέψει στη συνέχεια στο χωριό του.
    Ωστόσο, όσοι τον γνωρίζουν μιλάνε για έναν άνθρωπο που δε θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο και θεωρούν ότι η απόφαση απόταξης από την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ήταν βιαστική. “Έπρεπε πρώτα να ακούσουν τι έχει να πει ο ίδιος και μετά να αποφασίσουν για την τύχη του”, λένε.
    Εξάλλου όσο ήταν στο Άγιο Όρος, είχε αναπτύξει καλλιτεχνική έφεση στην Αγιογραφία. Έτσι αγιογράφησε τον Άγιο Ταξιάρχη.
    Το αυθεντικό του έργο, μια κινητή εικόνα, φυλάσσεται σε ομώνυμη ιδιωτική εκκλησία στο Καρπενήσι και αποτελεί μέγιστο έργο.

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο πάπας αμφισβητεί την αυθεντικότητα των Ευαγγελίων.
    Την ίδια την Κυριακή προσευχή.
    Η Ορθόδοξη Εκκλησία θα βρει το θάρρος να ακολουθήσει;
    Ασφαλώς όχι.

    Μια ορθολογική παρέμβαση, σε μια προφανέστατα βλάσφημη φράση του «Πάτερ ημών».
    Αντί για το «μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν», μην μας αφήνεις να πέσουμε σε πειρασμό.
    γιατί ο Θεός δεν οδηγεί ποτέ τον άνθρωπο σε πειρασμό

    https://www.theguardian.com/world/2019/jun/06/led-not-into-temptation-pope-approves-change-to-lords-praye
    6 Jun 2019

    Led not into temptation: pope approves change to Lord’s Prayer

    New wording for Catholics asks God not to ‘let us fall into temptation’
    ………………..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.