H Εισαγγελέας του αγίου Αμβροσίου

[Μια κριτική θεώρηση των υπερασπιστικών ισχυρισμών της]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Θα ήθελα πρώτα να προτείνω στον Επαναστάτη της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς Υπουργό Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ, να νομοθετήσει να μην δικάζονται οι μητροπολίτες στις περιφέρειές τους, δεδομένου ότι οι ευσεβείς δικαστές θα τεθούν προ του ευλόγου διλήμματος κατά πόσον μπορούν να κατηγορήσουν τον πνευματικό τους πατέρα που εκπροσωπεί (έμμισθα) τον θεό τους. Επικαλούμαι και την συνηγορίαν προς τούτο του Σεβασμιοτάτου συγκάτοικου του Αμβρόσιου, τ.Θεσσαλιώτιδος και νυν Βρεσθένης Θεόκλητου, που στρεφόμενος δικαστικώς κατά του προκατόχου του μητροπολίτου Κωνσταντίνου ο οποίος τον συκοφαντούσε πως δήθεν συνελήφθη με διάκο, πολύ στενό φίλο του Χριστόδουλου, σε gay bar όπου διακινούντο ναρκωτικά, έστησε ολόκληρη σκευωρία με ευσεβείς δικαστές και με τον όσιο Γιοσάκη, για να δικάσει τον συκοφάντη του στον Πειραιά, του οποίου δήθεν ήταν μόνιμος κάτοικος και όχι στην Καρδίτσα όπου δεσπότευε. Η ευαίσθητος αυτή κίνησίς του, ενώ είχε τον αγνόν κίνητρον να διεξαχθεί η δίκη  με την αντικειμενικότητα  αγνώστων δικαστών και όχι με την εύνοια ευλαβών δικαστών της Καρδίτσης, πνευματικών του τέκνων, παρεξηγήθη («Αλώνιζε» ο Γιοσάκης στα δικαστήρια Πειραιά», «Παραπομπή ζεύγους δικαστών»), αργότερα δε που ο πονόψυχος Αμβρόσιος του παρείχε φιλοξενία, εγένοντο αμφότεροι αποδέκτες κακοήθων σχολίων [«Ο κ. Θεόκλητος φιλοξενούμενος». Πριν λίγες μέρες δημιουργήθηκε σκάνδαλο στο Αίγιο, όταν συνελήφθη αρχιμανδρίτης και ο συνοδός του (που έμενε στο σπίτι του αρχιμανδρίτη!), ότι έκλεψαν από σούπερ μάρκετ! (εφημ. «Αιγίοχος»). …διεπιστώθη η κλοπή, αλλά όχι από τον ιερέα αλλά από νεαρό φοιτητή που έμενε στο σπίτι του αρχιμανδρίτη ως… φιλοξενούμενος (!) με την άδεια του κ. Αμβρόσιου («Τύπος Αιγιάλειας», 10/3/2011). Το όνομα του αρχιμανδρίτη δεν αποκαλύφθηκε (το απέκρυψαν και ο Τύπος και ο μητροπολίτης), αλλά…πρόκειται για αρχιμανδρίτη, που μετετέθη στο Αίγιο από την Μητρόπολη Καρδίτσας, όταν εκεί μητροπολίτης ήταν ο κ. Θεόκλητος….θυμίζει τις δραστηριότητες του νυν Βρεσθένης κ. Κουμαριανού, εξ αιτίας των οποίων αναγκάστηκε σε παραίτηση (και όχι σε εκκλησιαστική δίκη και πιθανή καθαίρεση, όπως νομοθετούν οι Κανόνες της Εκκλησίας, χάρη στον προστάτη του Χριστόδουλο….). «… είναι νωπές οι μνήμες από την εμπλοκή του Θεόκλητου στο παραδικαστικό, στις κατηγορίες για κιναιδισμό, εμπλοκή σε υποθέσεις ναρκωτικών αλλά και στον ξεσηκωμό τοπικών κοινωνιών όταν ο Χριστόδουλος αποπειράθηκε να τον αποκαταστήσει …»].

Έχουμε συνηθίσει να θεωρούμε τον Εισαγγελέα ως δημόσιο κατήγορο. Συμβαίνει όμως να λειτουργεί και ως υπεράσπιση σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπου ο κατηγορούμενος είναι εμφανώς αθώος ή αν ο Εισαγγελέας είναι ιδιαίτερα πονόψυχος και ο κατηγορούμενος είναι αναξιοπαθών (π.χ. καθαρίστρια κλπ). Ομολογώ όμως πως κατά την ταπεινή μου γνώμη ο δεσπότης Ντερτιλή και Παναγιώταρου, δεν εμπίπτει σε κάποια από τις δυο περιπτώσεις. Νομίζω πως η υπερασπιστικοί ισχυρισμοί της κας Εισαγελέως δεν αντέχουν στον στοιχειωδέστερο κριτικό έλεγχο και δημιουργούν για πολλοστή φορά ερωτηματικά για τη Δικαιοσύνη, η οποία μάλιστα πρωτόδικα είχε αθωώσει σκανδαλωδώς τον Άγιο.  Θα προσπαθήσω, όπως έχω υποχρέωση ως πολίτης που ενδιαφέρεται για τη λειτουργία των θεσμών, να θέσω κάποια ερωτηματικά για τα δικανικά ρήματα της κυρίας, η οποία φέρει το όνομα της συζύγου του μυθικού βασιλιά Αίμου. Ένα στοιχειώδες ερώτημα που θα του έθετε ενώπιον του ακροατηρίου κάθε άνθρωπος που παρατηρεί τα δημόσια τεκταινόμενα, θα ήταν αν το άγριο ομοφοβικό δεσποτικό υβρεολόγιο είναι ειλικρινές ή προσχηματικό, επειδή αυτή η υποτιθέμενη οργή του κατά της ομοφυλοφιλίας δεν έχει εκδηλωθεί κατά κάποιου (εκ των πολλών) ροζ Μητροπολίτη, όπως για παράδειγμα της Μπέμπας, της Σούλας ή του Χωροφύλακα, κλπ (όπως τους είχε υποδείξει ο εκκλησιαστικός συντάκτης και παράγων Βασίλης Αντ.Λαμπρόπουλος: Σκάνδαλα-«Ολα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε»),  ούτε κατά κληρικών της Μητρόπολης του, ούτε κατά των ηγετών της οργάνωσής του «Χρυσοπηγής», ούτε κατά επισκόπων του στενού του περιβάλλοντος που έχουν βάσιμα και δημόσια κατηγορηθεί ως ομοφυλόφιλοι. Για να είμαι δίκαιος θα ομολογήσω πως η κα Εισαγγελεύς, δεν είναι υποχρεωμένη να παρακολουθεί ούτε την πιο κραυγαλέα ροζ εκκλησιαστική επικαιρότητα, βυθισμένη στις νομικές της μελέτες, στις δικογραφίες της ή ενδεχομένως και στις προσευχές της. Όμως η αποδοχή του ισχυρισμού του Αμβρόσιου πως δεν έχει αναφερθεί κάποιο περιστατικό βίας λόγω του δημοσιεύματος, δημιουργεί νέα ερωτηματικά. Κατ’αρχήν το ότι δεν έχει αναφερθεί σημαίνει πως δεν συνέβη; Αποκλείεται μαθητές κάποιου Γυμνασίου ή Λυκείου της δεσποτικής φεουδαρχίας του να άσκησαν λεκτική ή και σωματική βία σε βάρος «παρδαλών» συμμαθητών τους, πειθόμενοι τοις κείνου ρήμασι; Στα σοβαρά αποκλείει κάποιος αγρότης των Καλαβρύτων να έσπασε στο ξύλο τον γιό του με το «κουσούρι», ακούγοντας τον πνευματικό του πατέρα ή κάποια ευλαβική  μητέρα του Αιγίου να καταχέριασε την κόρη της που μελετούσε κρυφά την ποίηση της Σαπφούς; (οι χυδαίοι όροι «παρδαλός» και «κουσούρι», προέρχονται από το φιλάνθρωπο λεκτικό πνευματικό οπλοστάσιο των Καλλινίκου-Χουντοδούλου, αμφοτέρων κατηγορηθέντων επί παρδαλότητι και κουσουρίω. Για πιο απαιτητικούς πιστούς, υπάρχει και η ορολογία του εκπροσώπου Τύπου του Χριστόδουλου αρχιμανδρίτη Επιφάνιου, γνωστού από την υπόθεση απόπειρας αγοράς ροζ κασετών αντιπάλου μητροπολίτη από τον υπόκοσμο της Ομόνοιας, πως ομοφυλοφιλία είναι να  «βάζει κανείς βενζίνη στο αυτοκίνητό του από την εξάτμιση και όχι από το ρεζερβουάρ» -από ολοσέλιδη επιστολή του στα Νέα, 16.4.2004).

Δεδομένου πως ο λόγος του Θανάση Λενή δεν περιορίζεται στα στενά όρια του δεσποτάτου του, αλλά μεταφέρεται τηλεοπτικά, διαδικτυακά και δια του Τύπου στο πανελλήνιο, δεδομένου επίσης πως ο δεσπότης είναι και πολιτικό πρόσωπο, δηλωμένος Χουντικός, υπερασπιστής των βασανιστών της δικτατορίας, υμνητής του φονιά Ντερτιλή και της υπόδικης «γλυκιάς» εγκληματικής ναζιστικής εωσφορικής οργάνωσης της «σποράς των νικημένων του ‘45», με τους οποίους φωτογραφίζεται, συγχρωτίζεται και ανταλλάσσει επαίνους, πως γνωρίζει η κα Εισαγγελέας πως δεν έχει οπλίσει με τις αποστολικές του παραινέσεις  τα χέρια των καταδικασμένων Χρυσαυγιτών δολοφόνων του Πακιστανού μουσουλμάνου Σαχζάτ Λουκμάν, που μπορεί να πίστεψαν τη συκοφαντία του ότι οι μουσουλμάνοι παντρεύονται ανήλικα μικρά κοριτσάκια («Ο Καλαβρύτων και το ψέμα για τη Χαμάς») και να αγριεύτηκαν; Πως ξέρει πόσο μπορεί να έχει επηρεάσει αυτούς που κλώτσησαν μέχρι θανάτου το Ζακ, όταν ο ίδιος ο έμμισθος κρατικός εκπρόσωπος του Χριστού αποενοχοποιεί τους πυροβολισμούς κατά των ομοφυλόφιλων («Αν είχα όπλο, και μπορούσα από τον νόμο, θα το χρησιμοποιούσα να τελειώνουμε»;). Πως ξέρει η Εισαγγελέας πως ο Αμβρόσιος δεν έχει επηρεάσει ένα από τα δεκάδες ή και εκατοντάδες δημοσιοποιημένα ή αφανή περιστατικά βίας κατά ομοφυλόφιλων; Από πού συνάγει η Εισαγγελέας το αυθαίρετο συμπέρασμα ότι «Ο λόγος του Δεσπότη δεν έχει τη δύναμη να διεγείρει άτομα ή ομάδες στο να προχωρήσουν σε ακραίες καταστάσεις»; Πως υποβιβάζει τόσο την πνευματική και ποιμαντική του εμβέλεια; Πως τεκμηρίωσε τον ισχυρισμό της; Θεωρεί πως το σύνολο της κοινωνίας, ακόμη και οι ευλαβείς Ναζιστές και Ακροδεξιοί και Εωσφοριστές, περιφρονούν τον πιο εμβληματικό ίσως δεσπότη της εθνικοφροσύνης, αυτόν που η ακτινοβολία του ξεπερνά ακόμη και την επιρροή του αγίου Σεραφείμ του Πειραιά, διώκτη ωσαύτως της ομοφυλοφιλίας (λαβόντος την σκυτάλην του αντιομοφυλοφιλικού αγώνος από τον ιερόν Καλλίνικον), που ατυχώς πάνω στο ιερό του πάθος κατά των ομοφυλόφιλων (πλην δεσποτάδων) του ξέφυγαν ο παιδεραστής Θεολόγος Λαλαούνης και ο (ακόμη ανώνυμος) εξομολόγος ιερέας του Ορφανοτροφείου χαφιές του, που δρούσαν μέσω στην ιερή του επικράτεια; Είπε η θεμιστοπόλος: «Ο μητροπολίτης μπορεί να είναι λαοπρόβλητος και να χαίρει σεβασμού, πόσοι όπως ενστερνίζονται ή παρασύρονται από τα λόγια του; Μόνο άνθρωποι που ήδη τα πιστεύουν αυτά. Η κοινωνία μας έχει κάνει βήματα μπροστά». Κατ’αρχήν η  Εισαγγελέας γνωρίζει ότι οι μητροπολίτες δεν εκλέγονται με λαϊκή ψήφο και δεν είναι λαοπρόβλητοι.  Οι ίδιοι δεν υιοθετούν αυτόν τον μειωτικό γι’ αυτούς τίτλο του «λαοπρόβλητου»,  αφού αυτοαποκαλούνται θεοπρόβλητοι. Άλλωστε οι ιδιότητες του λαοπρόβλητου  και του χαίροντος σεβασμού, αντιφάσκουν ευθέως με τον ίδιο τον ισχυρισμό της πως ο δεσπότης λίγους μπορεί να επηρεάσει. Αλλά ακόμη κι αν πράγματι ο Αμβρόσιος είναι για το ποίμνιό του μια καρικατούρα που επηρεάζει λίγους, για να γίνουν πράξεις βίας αυτοί οι λίγοι είναι υπεραρκετοί. Αρκεί ένας παλαβός για να γίνει το κακό.

Σχετικώς τώρα με τους δικαστές του Εφετείου που καταδίκασαν τον Αμβρόσιο σε 7 μήνες με αναστολή, απορρίπτοντας την εισαγγελική υπεράσπιση, θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε αν στο σκεπτικό της καταδίκης τους με το ελαφρυντικό του προτέρου έντιμου βίου, λόγω του καθαρού του ποινικού μητρώου από ποινές της αδέκαστης Δικαιοσύνης, έλαβαν υπ’όψιν τους τη δημόσια καταγεγραμμένη, επίμονη ροπή του δεσπότη προς τον ρατσισμό, τον φασισμό, το Ναζισμό και τη λατρεία της πιο ωμής βίας, όπως αυτής των βασανιστών της Χούντας, καθώς και τη δεδηλωμένη του φιλία προς υπόδικους εγκληματικής οργάνωσης της «σποράς των νικημένων του ‘45», πολλώ δε μάλλον που ο δεσπότης ηγεμονεύει στα μαρτυρικά Καλάβρυτα;

Advertisements
This entry was posted in IERES_ATAXIES, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

7 Responses to H Εισαγγελέας του αγίου Αμβροσίου

  1. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.kalami.net/2005/ellada/ekkl_ellad_skandala.html

    Mε αφορμή τα σκάνδαλα στην Εκκλησία της Ελλάδος
    Μερικά ερωτήματα που δεν έχουν πάρει απάντηση

    Γράφει ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Βασίλης Α. Λαμπρόπουλος

    Όσο για τα λεγόμενα ροζ σκάνδαλα από τις εκκλησιαστικές σχολές τα παιδιά «εκπαιδεύονται» στην αρσενοκοιτία! Πηγαίνετε σε μία εκκλησιαστική σχολή και δείτε μαζεμένα τα παιδιά. Είναι εύκολο να διαπιστώσετε πόσα απ΄ αυτά είναι κουνιστοί. Τα παιδιά αυτά οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία.
    Ως παλαιός, και επί 28 χρόνια, εκκλησιαστικός συντάκτης, που παρακολουθεί και τα τωρινά τεκταινόμενα έχουμε να πούμε ότι:
    • Τίποτε απ΄ αυτά δεν ήταν άγνωστα στο εσωτερικό της Εκκλησίας. Όλα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε για την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα, το Χωροφύλακα κ.λπ.

    https://www.esiea.gr/efyge-o-vasilis-ant-lampropoylos/

    ΕΦΥΓΕ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤ. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

    22.10.2006 12:00

    Μία ακόμη μεγάλη απώλεια για τη δημοσιογραφία είχαμε χθες, καθώς ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Βασίλης Λαμπρόπουλος του Αντωνίου, έφυγε ξαφνικά από ανακοπή καρδιάς.
    Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος γεννήθηκε στο Μεσολόγγι το 1942 και αποφοίτησε από τα Ναυτικά Εκπαιδευτήρια Οινουσσών Χίου «Διαμαντή και Καλλιόπης Πατέρα». Παράλληλα με τη δημοσιογραφία σπούδασε θέατρο και δημόσιες σχέσεις, ενώ ειδικεύτηκε με σεμινάρια σε θέματα διεθνών σχέσεων, ευρωπαϊκής πολιτικής, κοινωνιολογίας, ψυχολογίας των ΜΜΕ, δημοσίων σχέσεων, τεχνικής εντύπου, ραδιοφωνικής τεχνικής, ελληνικής γλώσσας, στατιστικής και δημοσκοπήσεων.
    Από το 1964 ως το 1992 εργάστηκε στις ημερήσιες εφημερίδες των Αθηνών «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ», «ΑΘΗΝΑΪΚΗ», «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», στο περιοδικό «ΕΠΙΚΑΙΡΑ» και στους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς «ΕΡΤ», ΥΕΝΕΔ, Αθήνα 9,84 και Ωχ FM. Επίσης συνεργάστηκε με εφημερίδες και ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς του Σίντνεϊ της Αυστραλίας.
    Διατήρησε πολυετή συνεργασία με όλα τα έντυπα, τα ΜΜΕ και τους πολιτιστικούς φορείς της Ιεράς Πόλης του Μεσολογγίου. Συμμετείχε ως επιμορφωτής σε σεμινάρια, διαλέξεις και ομιλίες, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
    Είχε εκδώσει περισσότερα από εξήντα βιβλία διαφόρου περιεχομένου με ιδιαίτερη αγάπη στα ποιητικά.
    Διετέλεσε ειδικός σύμβουλος του υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, του ΟΤΕ, της Τράπεζας Αθηνών, της Γενικής Γραμματείας Δασών και Περιβάλλοντος, της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και μέλος της Συνοδικής Επιτροπής Τύπου της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Στη συνδικαλιστική του δράση υπήρξε μέλος και πρόεδρος του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου (1986-1992) και πρόεδρος του Στεγαστικού Συνδέσμου μελών της ΕΣΗΕΑ.
    Για τη γενική δημοσιογραφική και κοινωνική του δράση είχε τιμηθεί από πολλούς οργανισμούς και φορείς.
    Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ συλλυπείται τους οικείους του και αποχαιρετά με βαθύτατη θλίψη τον εκλεκτό συνάδελφο, ο οποίος τίμησε με το έργο του την ελληνική δημοσιογραφία.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.hri.org/cgi-bin/brief?/news/greek/eragr/2005/05-02-10_1.eragr.html#01
    The Hellenic Radio (ERA): News in Greek, 05-02-10
    http://www.hri.org/cgi-bin/brief?/news/greek/eragr/2005/05-02-10_1.eragr.html#01
    Μητροπολίτης ιδιοκτήτης αντρικού πορνείου Αποκαλύψεων συνέχεια…
    10/2/2005 12:32:00 μμ (Τελευταία ενημέρωση: 10/2/2005 6:39:12 μμ)

    Χιονοστιβάδα θυμίζουν πλέον οι συγκλονιστικές αποκαλύψεις για επίορκους κληρικούς, που βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας ταλανίζοντας το χώρο της ελλαδικής Εκκλησίας. Οι νέες καταγγελίες έγιναν δια στόματος του γ.γ. του Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδας Ευστάθιου Κολλά, ο οποίος μιλώντας στη ΝΕΤ 105,8 αποκάλυψε ότι είχε ενημερώσει τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, χωρίς όμως να τον ακούσει, ότι ένας υποψήφιος μητροπολίτης διατηρούσε πορνείο ανδρών. «Είναι ελάχιστοι, όσοι δημιουργούν προβλήματα στην Εκκλησία και είναι αυτοί, που μπήκαν στην Εκκλησία για να κρύψουν με τα ράσα τους τις βρωμιές τους και τις κοιλιές τους», δήλωσε ο πατήρ Κολλάς και συμπλήρωσε, «ανησυχώ ποιοι θα είναι αυτοί, που θα αναλάβουν την κάθαρση. Ποιοι διαθέτουν καθαρά χέρια για να κάνουν κάτι τέτοιο. Από τους αρχιερείς δεν περιμένω τίποτα. Πρέπει να συγκροτηθεί ένα εκκλησιαστικό δικαστήριο από επισκόπους, έγγαμους ιερείς και πιστούς».
    …………………



    εξ αριστερών: Σεραφείμ, Αμβρόσιος, Καλλίνικος, ούτε ένα φτύσιμο

    Πολεμιστές κατά της ομοφυλοφιλίας
    Οι περιπέτειες του ιερούς Καλινίκου, εν Χρυσοπηγή πατρός Αμβροσίου και Χριστοδούλου και προκατόχου Σεραφείμ Μεντζελόπουλου, διώκτη των «παρδαλών»

    ΕΘΝΟΣ 4/2/2006

    Αποχώρηση Καλλίνικου με… σκιές σκανδάλων

    Ως δικαιολογία παρουσιάστηκε η επιδείνωση της υγείας του αλλά την απομάκρυνσή του συνοδεύουν καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα

    TOY ΠΕΤΡΟΥ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

    Με μια λιτή ανακοίνωση έξι αράδων περίπου ο μητροπολίτης Πειραιώς Kαλλίνικος έριξε το μεσημέρι της Παρασκευής τους τίτλους τέλους της αρχιερατικής του πορείας:

    «O Σεβασμιώτατος Mητροπολίτης κ. Kαλλίνικος -ανέφερε η ανακοίνωση της μητρόπολης- άγων το ογδοηκοστόν έτος της ηλικίας του και επιβαρυνθείσης της υγείας του απεφάσισε σήμερον 3η Φεβρουαρίου ε.ε. εις την Iεράν Σύνοδον της Eκκλησίας της Eλλάδος την εκ του Θρόνου της Iεράς Mητροπόλεως Πειραιώς οικειοθελή παραίτησίν του, επιθυμών να ζήσει το υπόλοιπον της ζωής του εν περισυλλογή και προσευχή».

    Λίγες ώρες πριν αποφασίσει ότι ήγγιγκεν η ώρα της περισυλλογής, ο κ. Kαλλίνικος απευθύνθηκε στους στενούς του συνεργάτες στη μητρόπολη λέγοντας «παιδιά μου μη φοβάσθε, θα παραμείνουν όλα ως έχουν, δεν θα αλλάξει τίποτα, τα έχω κανονίσει όλα».

    Ενημέρωσε

    O γηραιός ιεράρχης το μεσημέρι της Παρασκευής, στις 3.30 μ.μ., έκρινε σκόπιμο να ενημερώσει άλλα δύο πρόσωπα του στενού περιβάλλοντός του: τον αναπληρωτή διευθυντή του ραδιοφωνικού σταθμού «Πειραϊκή Eκκλησία 91,2 FM» Λυκούργο Mαρκούδη και τον διευθυντή του Παιδικού Σταθμού της μητρόπολης.

    Tα αίτια που οδήγησαν τον ιδρυτή και καθηγούμενο της Xρυσοπηγής στην παραίτηση συνδέθηκαν με την κατάσταση της υγείας του. Oσοι βρέθηκαν ανήμερα των Φώτων μέσα στο ιερό της Aγίας Tριάδας είδαν τον κ. Kαλλίνικο να υποφέρει από έντονες ζαλάδες. Θορυβημένοι από την εικόνα του γηραιού αρχιερέα που ήταν έτοιμος να πέσει σε λιποθυμικό σοκ, οι κληρικοί του έδωσαν καφέ για να συνέλθει.

    Στον Πειραιά οι κληρικοί επισήμαιναν ότι η επιδείνωση της κατάστασης της υγείας του κ. Kαλλίνικου δεν ήταν άμοιρη των όσων μεσολάβησαν το προηγούμενο διάστημα. Oι καταγγελίες για ηθικά παραπτώματα, τα διαδοχικά μηνύματα εκκλησιαστικών παραγόντων που προέτρεπαν τον «παππού» «να αποχωρήσει πριν ξεσπάσουν και άλλα σκάνδαλα» και η ανακριτική διαδικασία του περασμένου Mαϊου προκάλεσαν την κατάρρευση του κ. Kαλλίνικου.

    O μητροπολίτης Πειραιώς κλήθηκε τον Mάιο του 2005 να απολογηθεί για τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης που διατύπωσε σε βάρος του ο θεολόγος και ιεροψάλτης Hλίας Pεδιάδης – Tούμπας. Tην ανάκριση είχε αναλάβει ο μητροπολίτης Eλασσώνος κ. Bασίλειος, ο οποίος τηρούσε διακριτικές αποστάσεις από το γενικότερο κλίμα προστασίας υπέρ του «παππού» που επικρατούσε. Tο ανακριτικό υλικό που συνέλεξε ο κ. Bασίλειος παρέπεμπε τον κ. Kαλλίνικο σε δίκη.

    H δίκη διεξήχθη στο εκκλησιαστικό δικαστήριο και ο μητροπολίτης Πειραιά αθωώθηκε. Tο ανακριτικό υλικό όμως παρέμεινε για να θυμίζει ότι, εκτός από την επιστολή που είχε αποστείλει ο κ. Pεδιάδης – Tούμπας στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ για ηθικά παραπτώματα του μητροπολίτη Πειραιά, υπήρξαν και άλλες τέσσερις επιστολές ανάλογου περιεχομένου. Oι επιστολές αυτές για τις οποίες ποτέ δεν έγινε γραφολογική εξέταση γνησιότητας φέρονται να τις απέστειλαν στην εκκλησιαστική διοίκηση, σύμφωνα με το ανακριτικό υλικό, ο μακαριστός καθηγούμενος της Mονής Πετράκη αρχιμανδρίτης Xριστόφορος Παπαδόπουλος, ο αρχιμανδρίτης Φιλόθεος Nικολάκης, ο Iωάννης Nικολίτσης ο οποίος στη συνέχεια ακολούθησε τον ιερατικό δρόμο και πήρε το σχήμα του αρχιμανδρίτη με το όνομα Nικόδημος και ο λαϊκός Σπυρίδων Mικελάτος.
    _________________________________

    Ο ιερός Καλλίνικος (Καρούσος) Πειραιώς, άρχων της «τρόϊκας» της Χρυσοπηγής (Καλλίνικος-Αμβρόσιος-Χριστόδουλος για τους «παρδαλούς»:

    http://www.opengov.gr/ministryofjustice/?c=2026

    Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων
    ……………

    Τα πρωτεία στην ρητορική μίσους έχουν εκκλησιαστικοί άρχοντες. Αναφέρουμε δηλώσεις που έχουν κάνει ή γραπτά που έχουν δημοσιευθεί από τον πρώην αρχιεπίσκοπο Χρήστο Παρασκευαϊδη (Χριστόδουλος) και τους μητροπολίτες Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αθανάσιο Λενή (Αμβρόσιος), Θεσσαλονίκης Διονύσιο Ρούσα (Άνθιμος), Πειραιώς Χρήστο Μεντζελόπουλο (Σεραφείμ) και πρώην Πειραιώς Κωνσταντίνο Καρούσο (Καλλίνικος). Ο κ. Παρασκευαϊδης είχε δηλώσει για την ομοφυλοφιλία: Αλλά σκεφθείτε που έχουμε φθάσει. Σε ποιο κατάντημα έχει φθάσει σήμερα η ανθρωπότητα, η οποία αυτό που είναι αμαρτία βοώσα και κράζουσα, θέλει να την καλύψει. Να μη λέμε, να μη μιλάμε, γιατί ενοχλούνται αυτοί που έχουνε το κουσούρι, γιατί θέλουνε όλοι οι άλλοι να το αποδεχθούν ως μια φυσιολογική κατάσταση. Ο κ. Καρούσος είχε χρησιμοποιήσει τον όρο «παρδαλοί», για να χαρακτηρίσει τους ομοφυλόφιλους. Πρόσθεσε ότι «οι παρδαλοί ρίχνουν λάσπη για να έχουν συνενόχους» αναφερόμενους στους πολλούς gay άντρες που στελεχώνουν την ιεραρχία της Εκκλησίας.
    ………..

    https://www.tanea.gr/2005/03/11/greece/hlias-pediadhs-toympas-oi-kataggelies-moy-einai-alithines/

    ΤΑ ΝΕΑ

    HΛIAΣ PEΔIAΔHΣ – TOYMΠAΣ «Οι καταγγελίες μου είναι αληθινές»

    Βραδέλης Στέλιος
    11 Μαρτίου 2005 | 00:00

    «Οι καταγγελίες που είχα κάνει το 1992 στον τότε Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ για
    τις σεξουαλικές επιθέσεις που δέχθηκα από τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ.
    Καλλίνικο, είναι αληθινές», είπε στα «NEA» ο θεολόγος- μουσικολόγος κ. Ηλίας Ρεδιάδης-Τούμπας.
    ………………
    «Πριν από περίπου μία εβδομάδα ενημερώθηκα τηλεφωνικώς από δημοσιογράφους που
    μου είπαν ότι το θέμα της καταγγελίας που είχα κάνει εναντίον του κ.
    Καλλίνικου θα επανερχόταν στην επικαιρότητα ύστερα από προτροπή διαφόρων
    Ιεραρχών. Μεταξύ των οποίων – όπως μου ειπώθηκε – ο Ζακύνθου Χρυσόστομος, ο
    Σύρου Δωρόθεος, ο Θεόκλητος αλλά και το περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου, ο
    καθένας για τους δικούς του διαφορετικούς λόγους».

    Ο κ. Τούμπας ξεκαθαρίζει ότι «τη φορά αυτή δεν δέχθηκα απειλές από αγνώστους
    εναντίον της ζωής μου», και υποστηρίζει ότι δεν προτίθεται να κινηθεί νομικά
    εναντίον του κ. Καλλίνικου – εκτός και αν προκληθεί. «H τιμωρία τού
    Μητροπολίτη Πειραιώς για τα όσα ανήθικα έπραξε θα έρθει από τον Κύριο»,
    καταλήγει.
    ………………..

    https://www.tovima.gr/2008/11/24/archive/erga-kai-imeres-toy-k-kallinikoy/
    ΤΟ ΒΗΜΑ

    Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου
    ………………

    «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος. Κατά τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο ο Μητροπολίτης Πειραιώς «υπήρξε φάρος και δείκτης πορείας πνευματικής, πρότυπον ιεραποστολικού ζήλου, αυστηρός τηρητής του ηθικού νόμου του Ευαγγελίου, πρότυπο ζωής και πολιτείας». Για πολλούς φτωχούς στον Πειραιά ο Καλλίνικος Καρούσος είναι ο άνθρωπος που τους προσφέρει ένα κομμάτι ψωμί. Για τον Αρχιεπίσκοπο κ. Χριστόδουλο, τους Μητροπολίτες Καλαβρύτων, Σάμου και Δημητριάδος είναι ο πνευματικός τους πατέρας. Για ορισμένους ιεράρχες είναι η πηγή δεινών, για κάποιους άλλους ο άνθρωπος που τους στήριξε και τους εξέλεξε μητροπολίτες. Τελικά πού βρίσκεται η αλήθεια και πού το ψέμα;

    Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες.
    …………………..
    http://unfollow.com.gr/print-edition/o-enskipsas-tragikos-tsarlatanos/
    UNFOLLOW

    Ο «ενσκήψας τραγικός τσαρλατάνος»
    Διονύσιος Καλιντέρης | Τεύχος Μάιος 2014

    Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ είναι γνωστό ότι επιδίδεται ανενόχλητος σε κηρύγματα μίσους. Λιγότερο γνωστό είναι το παρελθόν του, οι καταγγελίες του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας για την «ψυχοπαθολογική του κατάσταση» και η ικανότητά του στους ενδοεκκλησιαστικούς ελιγμούς. Αυτό που πλέον δεν κρύβεται είναι η χριστιανική αγάπη του για το ψηφοδέλτιο του Γιάννη Μώραλη στο Δήμο Πειραιά…

    ….τον Αύγουστο 1998, με επιστολή τους προς τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, η οποία αργότερα δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Απογευματινή, οι αρχιμανδρίτες Ιάκωβος Γιοσάκης, Κύριλλος Σταυρόπουλος, Ιάκωβος Βασιλείου, Αθηναγόρας Ιβάνοβ, Ευλόγιος Τσαλαπατάνης και ο μοναχός Κλαύδιος χαρακτηρίζουν τον Σεραφείμ Μεντζελόπουλο «δράκο με αιμοβόρα ένστικτα», που «αντί καρδίας έχει ηφαίστειο λάβας», «δεν ξέρει τι σημαίνει αγάπη και συγχώρεσι» και «εστιάζει την ηθική κάτω από τη μέση, μόνο στο σλιπάκι». «Όλες του οι κινήσεις», συνοψίζουν, «έχουν τα τυπικά χαρακτηριστικά του ανέραστου αιμοδιψούς Δράκουλα». «Φιλάμε το χεράκι σας και σας ζητάμε συγγνώμην αν σας κουράσαμε. Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας» καταλήγει η επιστολή, αφού προηγουμένως υποδεικνύεται για τα Κύθηρα η υποψηφιότητα του Κύριλλου Χριστάκη, για την οποία είχε ήδη απασχολήσει τον Μακαριότατο και φίλος επιχειρηματίας. Πράγματι, μητροπολίτης Κυθήρων εξελέγη ο Κύριλλος Χριστάκης.

    Ούτως ή άλλως, ο Σεραφείμ Μεντζελόπουλος, ο οποίος είχε λάβει το μοναχικό του όνομα προς τιμήν του Σεραφείμ Τίκα, ήταν άκρως ταυτισμένος με την προηγούμενη κατάσταση για να μπορέσει επί Χριστόδουλου να δει προκοπή. Εξ ου, και δεν άργησε να αναζητήσει την τύχη του στην αλλοδαπή – και μάλιστα στους Αντίποδες. Το Δεκέμβριο του 2000 εξελέγη από την Ιερά Σύνοδο του Οικουμενικού Πατριαρχείου (τιτουλάριος) επίσκοπος Χριστιανουπόλεως και τοποθετήθηκε βοηθός του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού – γνωστού από τις πολυάριθμες ποιητικές του συλλογές και ως Σ. Σ. Χαρκιανάκη. «Έχω την μεγαλειώδη τιμή να έλκω την αρχιερωσύνη μου… από τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο… τη προτάσει του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Στυλιανού, (ειλικρινώς τό λέω αυτό με συγκίνηση βαθειά) Πατρός μου και ευεργέτου μου, διϊστορικώς και διαχρονικώς» δηλώνει μέχρι σήμερα ο άλλοτε συνοδικός ανακριτής.

    Ωστόσο, τα αισθήματα δεν είναι αμοιβαία. Η ξενιτιά έπεφτε βαριά στον φιλόδοξο κληρικό και η παραμονή του στην Ωκεανία διήρκεσε μόλις μέχρι τον Απρίλιο του 2002. Έκτοτε, ο διακρινόμενος για την ελευθεροστομία και το εκρηκτικό του ταμπεραμέντο Στυλιανός καταγγέλλει ότι η σύντομη αυστραλιανή εξόρμηση του Σεραφείμ δεν ήταν παρά ένας πονηρός ελιγμός για την προαγωγή του στον επισκοπικό βαθμό. Μάλιστα, όταν το 2006 ετέθη ζήτημα εκλογής του Χριστιανουπόλεως στη μητρόπολη Πειραιά, ο Στυλιανός φρόντισε με επιστολή του να ενημερώσει όλη την ελλαδική ιεραρχία για το ποιόν του υποψηφίου. Χαρακτηριστικά είναι όσα ο ίδιος έγραψε στην εφημερίδα της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας Το Βήμα της Εκκλησίας: «Εκθέτοντας πάντως και δημοσιοποιώντας αδιάψευστα πειστήρια (από το επίσημο Υπηρεσιακό Αρχείο της Ι. Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας) περί του τρόπου με τον οποίο μας επαγίδευσε εις το να μας υποκλέψει το ιερώτατο Επισκοπικό αξίωμα ο εκ της Εκκλησίας της Ελλάδος ενσκήψας τραγικός τσαρλατάνος Αρχιμ. Σεραφείμ Μεντζελόπουλος, δεν είχαμε την αξίωση, μήτε ασφαλώς την αφέλεια να πιστεύσουμε, ότι θα εματαιώναμε την ως άριστα ενορχηστρωμένη από τους πρωτεργάτες της “Χρυσοπηγής” εκλογή του, εις την Μητρόπολη Πειραιώς. Έπρεπε όμως να μάθουν και να ξέρουν ποιον επί τέλους εκλέγουν με τόσες τυμπανοκρουσίες και ασυναγώνιστον από άλλον συνυποψήφιο (!), για να μην μπορούν να επικαλεσθούν αργότερα άγνοια ή δήθεν παραπληροφόρηση. (…) Εξ όσων όμως εδημοσιεύθησαν μέχρι στιγμής στα επίσημα Δελτία ειδήσεων, τέτοια ευαισθησία δεν φαίνεται ούτε κατά διάνοια να πέρασε από τις συνειδήσεις των εκλεκτόρων, έστω και ενός για δείγμα! Αντιθέτως, επί 72 ή 74 εκλεκτόρων Μητροπολιτών έλαβεν, ο άλλοτε “αποδιοπομπαίος’” και περιφρονούμενος, ψήφους 63, ως ανεγράφη! (…) Θα μπορούσαμε βέβαια και άλλα βαρυσήμαντα τεκμήρια να παρουσιάσουμε, τα οποία χαρακτηρίζουν εις το διηνεκές το γενικό ήθος και την ψυχοπαθολογική κατάσταση του νέου Μητροπoλίτη Πειραιώς Σεραφείμ Μεντζελοπούλου. Δεν το πράττομε όμως, διότι με όσα ήδη κατηγγείλαμε εδώ, εδόθη επαρκής απάντηση εις τους εν Ελλάδι διαπορούντας πώς έγινε εν Αυστραλία Επίσκοπος Χριστιανουπόλεως ο περιπετειώδης Αρχιμανδρίτης».
    …………………
    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2015/12/blog-post_15.html

    Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2015


    ……………….
    Προς τον Πρόεδρον και τα μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος
    Μακαριώτατε,
    Σεβασμιώτατοι,

    Στις 15 Οκτωβρίου τρέχοντος έτους [2010] η εβδομαδιαία εφημερίδα της Πάτρας Κόσμος της ενημέρωσης, κυκλοφόρησε με ένα πολύ τολμηρό κύριο θέμα στην πρώτη σελίδα.
    Ο αρχιμανδρίτης και ιεροκήρυκας της Μητροπόλεως Πατρών Κύριλλος Κωστόπουλος φέρεται να είπε σε ιδιωτική συζήτηση στην γυναικεία Μονή Αγίου Νικολάου Μπάλα, όπου είναι γέροντας, ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ήταν ομοφυλόφιλος (είχε το “κουσούρι” γράφει κατά λέξη το δημοσίευμα) και “προτιμούσε να χειροτονεί ιερείς που είχαν το κουσούρι” (επισυνάπτω το σχετικό δημοσίευμα).
    Η είδηση αναμεταδόθηκε από πλείστα όσα Μέσα Γενικής Ενημέρωσης και ο Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος δήλωσε πως θα εξετάσει σε βάθος την υπόθεση. Ακούστηκε ότι διενεργεί ανακρίσεις αλλά…
    Έκτοτε δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση για το θέμα. Ο αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος δεν διέψευσε το γραφέν, η Μητρόπολις Πατρών δεν προέβη σε καμία επίσημη ανακοίνωση και διερωτάται ο κάθε σκεπτόμενος πιστός αν είναι αυτό επίπεδο εκκλησιαστικής ζωής.
    Αν ένας κληρικός λέει τέτοια πράγματα, τότε ο απλός πιστός τι θα πρέπει να κάνει; Ποιον να ακούσει και ποιον να εμπιστευθεί;
    ………………..

    http://www.tyxikos.gr/06-1-19.html

    Την 28.1.05 ο «Ορθόδοξος Τύπος» εδημοσίευσε βαρυσήμαντον άρθρον του Καθηγητού κ. Ιωάννου Κορναράκη, εις το οποίον ανεφέροντο και αυτά τα εύστοχα: «Η μέχρι σήμερα αρχιεπισκοπική θητεία του κ. Χριστοδούλου έχει ήδη εμπεδώσει στον κοινωνικό χώρο μια θλιβερή πραγματικότητα: τη βεβαιότητα ότι προστατεύει και στηρίζει συνεχώς, με τη σιωπή του, την ομοφυλοφιλία στον εκκλησιαστικό χώρο. Επανειλημμένες προκλήσεις και προτροπές του δημοσιογραφικού κόσμου (και όχι μόνον) για κάθαρση της Εκκλησίας, από σπιλωμένους λειτουργούς της, πέφτουν συνεχώς στο κενό. «Αργεί (σήμερα) ο νόμος και το Ευαγγέλιο», γιατί έχει μπει λουκέτο στα εκκλησιαστικά δικαστήρια! Οι γνωστές υποθέσεις φτάνουν σπανίως εκεί, αλλά και αν φτάσουν, δεν εκδικάζονται! Η εκκλησιαστική δικαιοσύνη σιωπά, γιατί σιωπά ο Μακ. κ. Χριστόδουλος! (…)

    Ιστορία όντως θλιβερή, αν σκεφθεί κανείς την εξαπάτηση του πληρώματος της Εκκλησίας με ένα ενθρονιστήριο λόγο εντυπωσιακό και φέρελπι για το μέλλον της Εκκλησίας. Ιδού όμως το μέλλον αυτό! «Η Εκκλησία είναι διεφθαρμένη», διακηρύσσεται στον ευρύτερο κοινωνικό χώρο!».

    Πράγματι, τα «άδηλα και τα κρύφια» απεκαλύφθησαν, ολίγον κατ’ ολίγον και ο Αρχιεπίσκοπος ηναγκάσθη, την ανάγκην φιλοτιμίαν ποιούμενος, να ομολογήση ενώπιον της Ιεράς Συνόδου ότι «επίορκοι» Μητροπολίται κατελήφθησαν από «φιληδονία», διό και μετέτρεψαν τας Μητροπόλεις των εις «θερμοκήπια αθλιοτήτων»… Τώρα τηρεί σιωπήν ο Μακ. κ. Χριστόδουλος. (…)

    http://www.kentri.gr/index.php/dik/2787-2012-01-07-12-38-32

    Ο Ματθίας για τη διαπλοκή Δικαιοσύνης και Εκκλησίας
    Σάββατο, 06 Δεκεμβρίου 2008 13:35

    Ο πρώην Πρόεδρος του Αρείου Πάγου Στέφανος Ματθίας, υπήρξε ένας από τους πλέον διακεκριμένους δικαστές των τελευταίων δεκαετιών. Ως Προέδρος του Αρείου Πάγου από το 1996 μέχρι το 2002, υπήρξε υπόδειγμα ακεραιότητας και δικαιοκρισίας. Όταν παίρνει δημόσια θέση και αυτό το κάνει πολύ σπάνια, ο λόγος του έχει πάντα ιδιαίτερη βαρύτητα.
    Μιλώντας χθες σε εκδήλωση της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου με θέμα «Κράτος και Εκκλησία: Υπόγειες διαδρομές», μίλησε για τη διαπλοκή δικαστών Εκκλησίας και πολιτικής εξουσίας.
    Με ιδιαίτερη καυστικότητα ο κ Ματθίας είπε ότι οι Έλληνες δικαστές διαπλέκονται με την Εκκλησία από θρησκοληψία ή από ωφελιμισμό. Σύμφωνα με τον πρώην πρόεδρο του Αρείου Πάγου, «οι θεοφοβούμενοι δικαστές συχνάζουν σε μονές και εκκλησίες, συναναστρέφονται κατά κανόνα κληρικούς, δεν παρακολουθούν τις κοινωνικές εξελίξεις, είναι αφελείς αλλά και τυπολάτρες, υπερβολικά αυστηροί σε ηθικοθρησκευτικά διλλήματα, στην αναγνώριση ελαφρυντικών υπέρ των κατηγορούμενων και στην επιμέτρηση των ποινών».
    Αλλοίμονο σε όποιον πέσει σε τέτοια σύνθεση.

    Ανέφερε ως παραδείγματα την περίπτωση Γιοσάκη, του οποίου κάποιοι δικαστές είχαν γίνει πειθήνια όργανα και στον οποίο είχαν αλλοτριώσει τη δικαστική τους συνείδηση. Αλλά και την περίπτωση της προέδρου Πρωτοδικών Ροδόπης που όπως είπε «ευνόησε συνειδητά τον ηγούμενο της Μονής Βατοπεδίου με τη σκέψη, όπως η ίδια παραδέχτηκε, ότι αυτός θα διέθετε την περιουσία που θα του αναγνωριζόταν σε αγαθοεργίες. Ξεχνώντας τη δικαστική της ιδιότητα, μερολήπτησε από θρησκοληψία».
    Αναφέρθηκε επίσης και την επιρροή της Εκκλησίας στην επιλογή της ηγεσίας της Δικαιοσύνης. «Κατά τις προαγωγές από υπουργικό συμβούλιο στις ηγετικές θέσεις της δικαστικής ιεραρχίας η Εκκλησία στηρίζει τους θεοφοβούμενους δικαστικούς λειτουργούς και ότι καμιά φορά εισακούεται. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η πεποίθηση ορισμένων διαδίκων και δικαστών ότι η Εκκλησία είναι σε θέση να ασκεί σε επίδικες υποθέσεις και στις προαγωγές των δικαστών ουσιαστική επιρροή…».
    Τα φαινόμενα αυτά ήταν γνωστά, αλλά κανένας δεν μιλούσε. Αποτελούσαν ταμπού. Το γεγονός όμως ότι αυτά λέγονται τώρα από έναν δικαστή και μάλιστα του διαμετρήματος του κ. Ματθία, που έχει εξαντλήσει τη δικαστική ιεραρχία, δικαιώνουν το kentri.gr, που συχνά πυκνά αναφέρεται στα φαινόμενα αυτά (πατήστε εδώ και εδώ ).
    Ούτε η θρησκοληψία ούτε ο ωφελιμισμός συνάδουν με το λειτούργημα του δικαστή. Η Δικαιοσύνη χρειάζεται δικαστές επαρκείς, με ανοιχτά μυαλά και καντιανή ηθική.

  3. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Προβλέπεται (ποινικές) Δίκες να διεξάγωνται σε άλλον τόπο.
    Μια απ’ αυτές είναι και η Δίκη τού Κορκονέα που έγινε σε α΄ βαθμό στην Άμφισσα και γίνεται σε β΄ βαθμό στη Λαμία. Έχει συμπληρωθεί 10ετία (6 Δεκεμβρίου 2008) και ακόμη να τελεσιδικήσει!

  4. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ο Αμβρόσιος είναι ένας πραγματικός Χριστιανός που κάνει πράξη την Π. Διαθήκη και την Ν. Διαθήκη. Και τα δύο, βρίθουν από ρατσισμό, μίσος για το διαφορετικό, διχόνοια και φασισμό. Ο Ιησούς επανειλημμένα χρησιμοποίησε φράσεις που περιέχουν την βία και το μίσος. Ενδεικτικά να υπενθυμίσω την φράση του: » Ο μη ων μετ’ εμού κατ’ εμού εστί» (Ματθαίος ιβ’ 30) Συνεπώς, η Εισαγγελέας σαν καλή Χριστιανή, υπερασπίστκε με διάφορα τεχνάσματα τον Αμβρόσιο και στο πρόσωπο του, τον ρατσισμό της θρησκείας της. Το δε σκίτσο που δείχνει τον Ιησού να αποδοκιμάζει την δικαιοσύνη και τον Αμβρόσιο, είναι παραπλανητικό και αναληθές

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://www.ekklisiaonline.gr/nea/omilia-tou-syrou-dorotheou-parousia-dikaston-olis-tis-choras/

    Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ ΔΩΡΟΘΕΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    Τρίτη, 03 Οκτώβριος 2017 18:40

    http://www.ereportaz.gr/o-liakounakos-o-dorotheos-ta-150-000-evro-ke-gnosti-dikigoriki-eteria/
    06 Μαΐου 2017
    Ο Λιακουνάκος, ο Δωρόθεος, τα 150.000 ευρώ και η γνωστή δικηγορική εταιρεία

    «Δίχτυα» ακόμη και στις φυλακές Κορυδαλλού είχε ρίξει η εγκληματική οργάνωση την δράση της οποίας έχει αποκαλύψει (εδώ και εδώ) το ereportaz.

    https://tsak-giorgis.blogspot.com/2017/11/blog-post_6.html

    Τελικά τι είναι ο δεσπότης Σύρου Δωρόθεος; «Νταβατζής» ή «τρελή», «μεγάλη καλιαρντή», και «ψεύτρα»;
    Από giorgis , Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2017 | 5:34 π.μ.

    https://www.documentonews.gr/article/agia-triada-xrysodaktylwn-gia-ta-tamata-ths-thnoy

    Αγία τριάδα χρυσοδάκτυλων για τα τάματα της Τήνου

    Κώστας Βαξεβάνης, Βασίλης Ανδριανόπουλος

    Δημοσίευση
    6.11.2017 | 14:47

    Documento #51
    5.11.2017

    Μίζες και μπίζνες από Μπαμπάμτση, Παπουτσάκη, Στασινόπουλο με τις ευλογίες του μητροπολίτη Δωρόθεου. Η ομάδα του Πάνου Μπαμπάμτση είναι αυτή που διαχειρίζεται τα πολύτιμα μέταλλα από τα τάματα στην Παναγία της Τήνου.

    Ο Μπαμπάμτσης, καταδικασμένος σε οκτώ χρόνια φυλάκιση για εκβιασμό, μαζί με τον καταδικασμένο για εμπόριο ναρκωτικών Μανώλη Παπουτσάκη που συνελήφθη την Πέμπτη και τον συνέταιρό τους Γιάννη Στασινόπουλο έχουν αναλάβει να παραλαμβάνουν τα τιμαλφή από το Ιερό Ιδρυμα Ευαγγελιστρίας της Τήνου, να τα μεταφέρουν στην Τουρκία όπου τα λιώνουν και να επιστρέφουν στο ίδρυμα ράβδους χρυσού. Το σκανδαλώδες δεν είναι μόνο πως αυτή η διαδικασία έχει ανατεθεί σε ποινικούς με ευθύνη και του μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεου, αλλά ότι είναι διαβλητή και, όπως αναφέρει το πόρισμα του ΣΔΟΕ, περιλαμβάνει μίζες και στημένους διαγωνισμούς, κατά παραδοχή των τριών.

    http://directnews.gr/greece/6411–2.html

    Εμπλέκουν τον Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο στο παραδικαστικό κύκλωμα Νο2 !

    Τον Μητροπολίτη Σύρου Δωρόθεο, εμπλέκει ο διαβόητος αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης στο παραδικαστικό κύκλωμα Νο2!

    Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την «έκθεση ανάλυσης» των χιλιάδων τηλεφωνικών συνομιλιών που έχει καταγράψει ο “αρχικοριός” της ΕΥΠ, προκειμένου να εντοπίσει μια από τις μεγαλύτερες συμμορίες που λυμαινόταν το χώρο της Δικαιοσύνης.

    Η έκθεση αυτή υπογράφεται από δυο αξιωματικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Οργανωμένου Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής και βρίσκεται στα χέρια του εισαγγελέα Εφετών, Ισίδωρου Ντογιάκου, που διερευνά την υπόθεση.

    Τον Μητροπολίτη Σύρου “ανακατεύει” σε συνομιλίες που είχε με το Γιοσάκη ο γνωστός επικοινωνιολόγος και από τους στενούς συνεργάτες του μακαριστού Αρχιεπίσκοπου Αθηνών Χριστόδουλου, Σωτήρης Τζούμας.

    http://www.lamiareport.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2252:simera-i-diki-sti-lamia-toy-qkosmikoyq-kalogeroy-apo-ti-mykono&catid=38:2010-04-22-20-27-04&Itemid=3

    Σήμερα η δίκη στη Λαμία του «κοσμικού» καλόγερου από τη Μύκονο
    Δημοσιεύτηκε στις 16 Ιουνίου 2010

    Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, θα καθίσει σε λίγη ώρα ο 24χρονος «κοσμικός» καλόγερος που «ψώνιζε» από gay site και πουλούσε εικόνες.

    Αν διαβάσετε, όσα γράφει η εφημερίδα VETO για τον βίο και την πολιτεία του 24χρονου μοναχού του Αγίου Όρους, που σήμερα δικάζεται στη Λαμία, θα κολαστείτε στην κυριολεξία.
    Ο 24χρονος «Χάρης» μαζί με φίλο του Αρχιμανδρίτη, ήταν δημοφιλείς στο νησί της Μυκόνου, με υψηλές γνωριμίες και μέσα στο κύκλωμα των celebrities του νησιού των ανέμων, αποσπώντας τους χρηματικά ποσά «για την εκκλησία φυσικά», κάνοντας παράλληλα ζωή, όχι απλά κοσμικού, αλλά φανταστείτε ότι έψαχνε μέσω ιστοσελίδας ομοφυλοφίλων να βρει το ιδανικό ταίρι.

    Γιατί κάθεται στο εδώλιο?
    Ο 24χρονος ιερομόναχος κατηγορείται ότι προσπάθησε να πουλήσει πολύτιμη εικόνα του Σωτήρος από ιστορικό μοναστήρι.
    Την 1η Σεπτεμβρίου του 2006, ο 20χρονος τότε κληρικός, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, παρέλαβε την πολύτιμη εικόνα από ιερέα, για να την πάει σε εργαστήριο συντηρήσεως. ‘Όμως ο καλόγερος «Χάρης» βρέθηκε στη Λαμία, όπου συλλαμβάνεται επ’ αυτοφώρω να προσπαθεί να πουλήσει την εικόνα σε αστυνομικούς της Ασφάλειας που προσποιήθηκαν του αγοραστές.

    Στο εδώλιο δίπλα στο βασικό κατηγορούμενο, θα καθίσει και ο Πρωτοπρεσβύτερος, σήμερα, της Μητρόπολης Μυκόνου, που ήταν ο τότε ιερέας που παρέδωσε την εικόνα στον 24χρονο ιερομόναχο.
    Σύμφωνα με τους καθ’ όλα βάσιμους ισχυρισμούς του συνηγόρου του Πρωτοπρεσβυτέρου, γνωστού Ποινικολόγου κ. Γιώργου Δούμα, ο ιερέας τότε «παρέδωσε την εικόνα στον μοναχό, προκειμένου να επιληφθεί της συντηρήσεώς της».

    Η ακροαματική διαδικασία ξεκινά σε λίγη ώρα και φανταστείτε τι θα ακουστεί στην αίθουσα του Δικαστηρίου.

    https://www.koutipandoras.gr/article/emplekomenos-se-mizes-kai-skandala-me-xryso-o-eklektos-ths-ekklhsias-gia-to-syllalhthrio
    02/02/2018, 16:02

    Εμπλεκόμενος σε μίζες και σκάνδαλα με χρυσό ο «εκλεκτός» της Εκκλησίας για το συλλαλητήριο
    Ομιλητής στο συλλαλητήριο της Κυριακής στο Σύνταγμα για το «Μακεδονικό» από πλευράς Εκκλησίας θα είναι μητροπολίτης εμπλεκόμενος σε υπόθεση μιζών και στο σκάνδαλο με τον χρυσό της Τήνου. Ο λόγος για τον μητροπολίτη Σύρου, Δωρόθεο.

  6. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Διάβασα σε ιστοσελίδα σφουγκοκολάριου του Χριστόδουλου-που σε κάθε επέτειο της δραστηριότητάς του μας πρήζει-ότι τάχα ο Λενής θέλει να παραιτηθεί και ο κλήρος του τον παρακαλάει να μείνει!!Πιο ηλίθιο αστείο δεν έχει ακουστεί!!Αν κάνετε μια έρευνα θα διαπιστώσετε ότι στα 40!!!-ελπίζω γρήγορα να του τα κάνουν-χρόνια,που έχει στο Αίγιο οι κληρικοί έχουν υποφέρει τα μέγιστα!!Κληρικός-μακαριστός τώρα-που ήξερε πρόσωπα γεγονότα και καταστάσεις-έλεγε ότι έστελνε έξω από τα σπίτια κληρικών,που υποπτευόταν ΩΤΑΚΟΥΣΤΕΣ!!!Και βέβαια,αφού αυτά είχε μάθει και πολύ καλά μάλιστα στη χωροφυλακή!!!Αλλά κι ο Θεός του παίρνει χρήσιμους και σωστούς ανθρώπους αφήνοντας ό,τι κακό και αισχρό να διοικεί και να βασανίζει!!Όσο για το Λενή και τους…κληρικούς που τον παρακαλούν μου θυμίζουν τη λαϊκή ρήση:Τραβάτε με κι ας κλαίω!!ΦΤΟΥ σε όλους!!!

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μας τα θύμισε ο σχολιαστής μας Θεολόγος, τον οποίο ευχαριστούμε


    Για τον ιερό Καλλίνικο, διώκτη της ομοφυλοφιλίας (των άλλων) πνευματικό πατέρα του πρώην ταγματάρχη Χωροφυλακής Αμβροσίου (διώκτου της ομοφυλόφιλίας ωσαύτως) υποκλαπείσα τολμηρή τηλεφωνική συνομιλία μεταξύ του πανοσιολογιότατου Νεκταρίου Μουλατσιώτου (τη διέψευσε ως «φωνομοντάζ») και του νεαρού, πρώην μοντέλου (φωτ.) Σεβασμιοτάτου μητροπολίτου Μάνης (ΓΟΧ) Παρθενίου, όπως είχε μεταφερθεί από τον Σπ.Καρατζαφέρη, χωρίς να υποβληθεί μήνυση από τους θιγόμενους («Καλλίνικος ο π…», κλπ), υποθέτω λόγω χριστιανικής μεγαλοθυμίας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.