Ιερές εθνικές λογοκρισίες της Ιστορίας από το ΚΚΕ

[Με αφορμή κάποιους Μακεδονομάχους μαθητές: Ο ανίερος εθνικισμός έχει και κόκκινες ρίζες]

Συγκινητικός χαιρετισμός από τον οικοδεσπότη και συνομιλητή ακροδεξιού εκβιαστή («ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ»), στον αγράμματο, φασίστα, τυραννικό (υπεύθυνο για τα μαρτύρια των τροφίμων-και παιδιών) του Οίκου Τυφλών Καλλιθέας («τριλογία κατά του φασισμού») και διεφθαρμένο Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, που ήταν κι αυτός, όπως και ο Διόδωρος των Ιεροσολύμων, οικονομικός δωρητής του Κόμματος (από επιστημονικό ενδιαφέρον για την Ιστορία του). Σε ποια χώρα του κόσμου ο ΓΓ του ΚΚ, βγάζει επικήδειο («Το ΚΚΕ ηρωοποιεί αρχιεπίσκοπο») στη σορό του Μεγάλου Αρχιερέα («με αποθήκη όπλων!»), που επιβαρύνεται και ως χουντικός.

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Τo θέμα δεν φαίνεται επίκαιρο, αφορά άρθρο του Ριζοσπάστη που γράφτηκε το 2005. Όμως είναι διαχρονικό. Ξαφνικά, έσκασε ο εθνικιστικός παροξυσμός μιας μαθητικής μειοψηφίας που καθοδηγείται από τη Χ.Α. και την ακροδεξιά. Ο εθνικισμός όμως δεν έπεσε από τον ουρανό. Υπηρετείται, λίγο ή πολύ, από όλα τα κόμματα της Βουλής (η εξωκοινοβουλευτική Ρωσόφιλη ΛΑΕ του Λαφαζάνη διεκδικεί τα πρωτεία μαζί με τη Χ.Α. και τους ετοιμοθάνατους ΑΝΕΞΕΛ), ακόμη και από το ΚΚΕ που έχει προσχωρήσει στις τάξεις των Μακεδονομάχων. Μα θα πείτε, εθνικιστικό το ΚΚΕ; Ασφαλώς και ναι και ιδού ένα ακόμη κρούσμα, που έχει περάσει ολότελα απαρατήρητο. Ασήμαντο από πρώτη όψη, βαρυσύμαντο αν αναλυθεί. Η ελληνική Αριστερά, με τιμητικές μειοψηφικές εξαιρέσεις, υποστηρίζει τις παλαιστινιακές θέσεις, ακόμη και την εγκληματική θεοκρατική οργάνωση Χαμάς («Γιατί οι σταλινικοί…υποστηρίζουν τη Χαμάς»;-31/07/2014), που δολοφονεί αθώα παιδιά (9 Ιουλ 2011-Η αντιπροσωπεία του ΚΚΕ επισκέφτηκε στη Ραμάλα τα γραφεία της ΧΑΜΑΣ). Η άθλια αυτή στάση δεν υπαγορεύεται από κάποιο δίκιο που (δεν) έχουν οι Παλαιστίνιοι, αλλά από καθαρό αντισημιτισμό και μίσος για τη Δύση που κάνει το αυτονόητο, υποστηρίζει κριτικά το Ισραήλ. Είναι γνωστή η παλιά δήλωση του Μακεδονομάχου και φίλου της Χρυσής Αυγής Μίκη Θεοδωράκη πως «οι Εβραίοι βρίσκονται «στη ρίζα του κακού» («Είναι οι Εβραίοι η ρίζα του κακού*;», Περικλής Κοροβέσης-‘Εφημερίδα τών Συντακτών’, 2.6.2018, «*Κατά Μίκη Θεοδωράκη»). Η Αριστερά δεν δίνει δεκάρα τσακιστή για τους Παλαιστινίους. Αυτό φαίνεται και από την απόλυτη αδιαφορία της να καταγγείλει τον μεγαλύτερο εχθρό τους, τη Χαμάς. Μάλιστα η υποτιθέμενη φιλία της για τους Παλαιστινίους σταματά απότομα εκεί που αρχίζει ο ανίερος ελληνικός εθνικισμός, που δρα αντιχριστιανικά στους λεγόμενους Αγίους Τόπους [«Αριστερά του Εθνικισμού και της Χριστοκαπηλίας;»…(Θανάσης Ν. Παπαθανασίου, Δρ Θεολογίας, αρχισυντάκτης του ορθόδοξου περιοδικού «Σύναξη» «Η νύχτα του Πατριαρχείου»-2.4.2005): Τα «δικαιώματα του γένους μας στην Αγία Γη» εμφανίζονται να είναι ο συναγερμός που εγείρει άπαντες: δεξιούς κι αριστερούς, αρχιεπισκοπικούς και αντιαρχιεπισκοπικούς…Πώς είναι δυνατόν εκκλησιαστικοί άνδρες να προσδιορίζουν ατιμώρητα ως κύριο προσόν ενός Πατριάρχη το ελληνικό DNA; Πόσο εκκλησιαστικός είναι ο αποκλειστικός των Παλαιστινίων κληρικών από το βαθμό του επισκόπου, ώστε να διασφαλίζεται ότι αποκλείεται η εκλογή Αραβα Πατριάρχη;..»]. Στο Ριζοσπάστη λοιπόν έχει δημοσιευτεί άρθρο (10.4.2005), με τίτλο «Σχετικά με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων», που ευτυχώς υπάρχει και στο διαδίκτυο, όπου και το βρήκα. Το υπογράφει ο κ.Τηλέμαχος Λουγγής και προφανέστατα είχε γραφτεί με αφορμή το σπάσιμο του υπονόμου που λέγεται πατριαρχείο Ιεροσολύμων, λόγω των πρωτοφανών μαζικών αποκαλύψεων του 2005. Ο  κ.Λουγγής έχει λαμπρές σπουδές στην Ιστορία, με μεταπτυχιακούς τίτλους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είναι εκδότης της επτάτομης σειράς «Βυζάντιο. Ιστορία και πολιτισμός» (Δεκέμβρη του 2017 εκδόθηκε-εκδ. Ηρόδοτος-ο 4ος τόμος). Άρα είναι σε θέση να γνωρίζει άριστα το θέμα και μάλιστα οφείλει να το έχει ερευνήσει σε βάθος, όταν γράφει στο επίσημο όργανο του κόμματος ως Πρόεδρος του Κ.Μ.Ε.

Γράφει λοιπόν:  «….Οταν, τον έβδομο αιώνα πια, η ακατάσχετη αραβική προέλαση εκτόπισε τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία από τις ανατολικές της επαρχίες, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων παραδόθηκε ομαλά το 638 (πατριάρχης Σωφρόνιος, χαλίφης Ομαρ ιμπν Χατάμπ 634-644) και απέκτησε έτσι όλα τα προνόμια που οι μουσουλμάνοι απονέμουν από τότε στους αλλόθρησκους που υποτάσσονται εθελοντικά,…Από τότε και ως τις μέρες μας χρονολογείται η παραδοσιακή αραβοφιλία του ορθόδοξου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, εφόσον η Ορθόδοξη Εκκλησία αισθάνεται πάντα την ανάγκη να είναι προσκολλημένη σε μια ισχυρή κρατική εξουσία. Είναι χαρακτηριστικό, ότι από το 1099 έως το 1187 που τα Ιεροσόλυμα κατέχονται από τους χριστιανούς σταυροφόρους και όχι από τους αλλόθρησκους Αραβες, οι ορθόδοξοι πατριάρχες Ιεροσολύμων διαμένουν μόνιμα στην Κωνσταντινούπολη και επιστρέφουν και πάλι στα Ιεροσόλυμα όταν αυτά ανακαταλαμβάνονται από τους Άραβες. Ακόμα και σήμερα, το ποίμνιο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων (δηλαδή οι ορθόδοξοι, αραβόφωνοι της Ιορδανίας στην τεράστια πλειοψηφία τους) είναι σχετικά πολύ μικρό, ίσως ακόμα μικρότερο και από 200.000 ψυχές και, με δοσμένες τις αντικειμενικές αυτές συνθήκες, είναι να απορεί κανείς, ποιας εμβέλειας μπορεί να είναι, τι είδους μέλλον μπορεί να έχει το εθνικό έργο που αποδίδεται, από τους Ελληνες κληρικόφρονες στο Πατριαρχείο αυτό…Η παραδοσιακή αραβοφιλία και η στήριξη του Πατριαρχείου από και στις αραβικές κεντρικές εξουσίες, ιδιαίτερα στο βασίλειο της Ιορδανίας, βρέθηκαν μπροστά σε ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο που λέγεται Ισραηλινή κατοχή από το 1967 και εξής και, κατ’ επέκταση, μπροστά στην προώθηση των αμερικανικών συμφερόντων και βλέψεων στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής. Καθώς, όπως η Ορθόδοξη Εκκλησία συνηθίζει να προσκολλάται πάντα σε μια ισχυρή κοσμική εξουσία σύμφωνα με την ιστορικά επιβεβαιωμένη τακτική της (βλ. Βυζάντιο, Οθωμανική Αυτοκρατορία, τσαρική Ρωσία αλλά και σύγχρονη Ελλάδα), δεν αποκλείεται κάποιοι παράγοντες να σκέφθηκαν ότι, τώρα, χρειάζονται κάποιες μεταβολές σε μια αραβόφιλη παράδοση που ισχύει από το 638. Ετσι, η είδηση ότι η Εκκλησία της Ελλάδας, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά και άλλοι παράγοντες, ήταν απόλυτα σύμφωνοι για την εκλογή του κ. Ειρηναίου ως πατριάρχη Ιεροσολύμων (φαίνεται μάλιστα ότι την υποβοήθησαν) ακολουθήθηκε από την επόμενη είδηση, ότι ο νέος πατριάρχης πούλησε παλαιστινιακή γη στους Ισραηλινούς και ότι, οι Αραβες γενικά, αγανάκτησαν από την πράξη αυτή και ζητούν την παραίτηση του κ. Ειρηναίου τόσο έντονα, ώστε ακόμα και η ελληνική κυβέρνηση να αναγκαστεί να προβεί μετά τη γενική κατακραυγή σε σχετικές υποδείξεις προς την κατεύθυνση της παραίτησής του.…οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα και αλλού, ορθόδοξοι, μουσουλμάνοι, άθεοι και άλλοι, δεν έχουν το παραμικρό συμφέρον ή ενδιαφέρον να ασχοληθούν, πολύ περισσότερο να πάρουν μέρος σε σκοτεινής προέλευσης διαμάχες, όπου το αντικείμενο της αμφισβήτησης είναι το αν ένας πάμπλουτος θρησκευτικός θεσμός ή φορέας θα αλλάξει ή όχι προσανατολισμό, προς τον τάδε ή το δείνα κοσμικό «εγγυητή». Την ώρα που ο διεθνής ιμπεριαλισμός σπρώχνει …».

Ο κ.Λουγγής, που ονομάζει «Αραβοφιλία» τον σκανδαλώδη αποκλεισμό των Αράβων Ορθοδόξων από τη διοίκηση του πατριαρχείου, λέει πολλές αλήθειες,  αλλά αποκρύπτει πέντε κρίσιμες, ίσως γιατί ο στόχος του είναι ο διεθνής Ιμπεριαλισμός και όχι ο κοντινός του ελληνικός ιμπεριαλισμός και εθνικισμός. Άλλωστε δεν κοστίζει απολύτως τίποτα να τα βάζεις με τον πρώτο, ενώ με τον δεύτερο ως αντίπαλο κάνεις εχθρούς και χάνεις προνόμια και ανοχές (του ΣΔΟΕ ας πούμε που δεν ελέγχει το ΚΚΕ).

Α. Το πατριαρχείο Ιεροσολύμων ήταν αραβικό, είχε Άραβα πατριάρχη, μέχρι το 1543, οπότε με μπαμπεσιά Ρωμιού καλόγερου, με τη βοήθεια της Υψηλής Πύλης, πέρασε σταδιακά σε ρωμέϊκα χέρια.

Β. Το ιθαγενές παλαιστινιακό Ορθόδοξο ποίμνιο δεν έχει αποδεχτεί αυτήν την ρατσιστική αποικιοκρατική αθλιότητα. Σήμερα μάλιστα εξεγείρεται ακόμη και με διαδηλώσεις σε βάρος του σφετεριστή Ρωμιού πατριάρχη, ενώ το 1999, τις αντιδράσεις είχε καταγράψει, επικρίνοντας την ελληνική ιμπεριαλιστική εκκλησιαστική πολιτική, ο συντηρητικός πρόξενος Άγγελος Σ.Βλάχος στον 4ο τόμο της σειράς «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΙΡΟ ΕΝΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ».

Γ.Το πατριαρχείο επανδρώνεται από Έλληνες κληρικούς, από παιδιά φτωχών οικογενειών που με τη συνενοχή του ελληνικού Κράτους που παρακολουθεί αδιάφορο και ενισχύει με μυστικά κονδύλια, στρατολογούνται ανήλικοι (από 12 χρονών) και ρασοφορούν μαθητεύοντας στα νύχια της σκοτεινής Αγιοταφικής Αδελφότητας («Το πατριαρχείο του Αγίου Φωτός στρατολογεί ανήλικα αγόρια»), έτοιμα να καλογερέψουν στα 18 τους, ύστερα από την πλύση εγκεφάλου, που ανυπεράσπιστα από όλους υπέστησαν ως ανήλικοι.

Δ. Εκκλησιολογικά η επάνδρωση μιας Εκκλησίας με αποκλεισμό των ιθαγενών και με εισαγόμενους κληρικούς με αποκλειστικά φυλετικά κριτήρια, είναι αντικανονική, αιρετική, αντιευαγγελική και απαράδεκτη.

Ε. Το πατριαρχείο Ιεροσολύμων, για προφανείς εγγενείς λόγους, είναι διαβόητο για απειράριθμα, κάθε λογής απίστευτα σκάνδαλα των κληρικών του.

Παλαιστίνιοι διαδηλώνουν κατά του άρπαγα αποικιοκράτη Γαργαλιανιώτη πατριάρχη (οικονομικός μετανάστης από 12χρονος), προκαθήμενου του οσίου Ησυχίου Καπιτωλιάδος και άλλων συναφών.

Σαν να μην έφταναν οι «εθνικής σκοπιμότητας» αποσιωπήσεις, ο πρόεδρος του Μαρξιστικού ερευνητικού Κέντρου, γράφει: «Από τότε (εννοεί το 638) και ως τις μέρες μας χρονολογείται η παραδοσιακή αραβοφιλία του ορθόδοξου Πατριαρχείου Ιεροσολύμων». Η φράση αυτή όμως μπορεί να δημιουργήσει ψεύτικες εντυπώσεις. Το πατριαρχείο δεν ήταν απλά αραβόφιλο (ελληνικό υπονοείται). Ήταν καθαρά ιθαγενές, επανδρωμένο με ντόπιους, όχι με κατοίκους της Ελλάδας, αλλά με Άραβες όπως και το πατριαρχείο Αντιοχείας, που έδιωξε τον εισβολέα Έλληνα πατριάρχη Σπύρο Ευθυμίου (1898) και ανακαταλήφθηκε από τους Άραβες στα 1899. Αντιγράφω από το βιβλίο του Λατίνου βικάριου στο Ισραήλ, Hanna Kildani, πτυχιούχου Ιστορίας, Θεολογίας και Φιλοσοφίας, του λατινικού πατριαρχείου των Ιεροσολύμων “Μοdern Christianity in the Holy Land”. “The Greek Orthodox Patriarchate Introduction”): «Η αραβική εκκλησιαστική λογοτεχνία υπογραμμίζει ότι: «Ο Έλληνας Γερμανός απέκτησε τέλεια γνώση στα αραβικά και ότι μεταξύ των πολλών επισκεπτών που ήρθαν στην πόλη της Ιερουσαλήμ υπήρχε ένας νεαρός από τον Μωρέα, ο Γερμανός, που είχε περάσει αρκετά χρόνια στην Αίγυπτο και έμαθε αραβικά εκεί. Έκανε καλή χρήση της αραβικής μέχρι το σημείο που δεν υπήρξε υποψία ότι ήταν ελληνικής καταγωγής. Αναμίχθηκε με τους μοναχούς και απέδειξε τις ικανότητες και τις δεξιότητές του. Χειροτονήθηκε από τον πατριάρχη Atallah (σημ. Λ.: Δωρόθεο Β΄) ως διάκονος και συνέχισε να προχωρεί στην Ιεραρχία έως ότου καθιερώθηκε ως Πατριάρχης το 1534 μ.Χ. με την παραίτηση του Πατριάρχη Atallah». Ο Γερμανός διορίστηκε στη νέα του θέση από τον Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης Ιερεμία Ι, που τον συνέστησε στους Οθωμανούς ηγέτες για τη θέση του Πατριάρχη της Ιερουσαλήμ». Τον Γερμανό μετά από μακρότατη πατριαρχεία 42 χρόνων που του έδωσε την ευκαιρία να αλλάξει τη σύνθεση της Ιεραρχίας, διαδέχτηκε ο ανιψιός του Σωφρόνιος Δ΄ («με πονηριά και εξαπάτηση»), το πατριαρχείο των Παλαιστινίων είχε γίνει ελληνική οικογενειακή υπόθεση, ερήμην του ποιμνίου του, γεγονός που το κατέστησε την πιο διεφθαρμένη και σκανδαλώδη Ορθόδοξη Εκκλησία του κόσμου, όπου ο πατριάρχης δεν λογοδοτεί πουθενά. Ο Άραβας ιστορικός σημειώνει πως το πατριαρχείο εμποδίζει τους ερευνητές να έχουν πρόσβαση σε πηγές της Βιβλιοθήκης και των Αρχείων του για το επίμαχο χρονικό διάστημα και επισημαίνει κάτι που θα έπρεπε να ενοχλεί αφόρητα τις ορθόδοξες συνειδήσεις, αν υπήρχαν: Η ελληνοποίηση έφερε τη λατινοποίηση πολλών Ορθόδοξων Αράβων που δεν ανέχθηκαν το σκάνδαλο. Είναι αστείο το πώς παρουσιάζει τον Δωρόθεο II Αττάλα ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών καθηγητής Χρυσόστομος Α΄ στα 1900, στην προσπάθειά του να υπονοήσει ελληνική καταγωγή (Η εκκλησία Ιεροσολύμων κατά τους τέσσαρας τελευταίους αιώνας: [1517-1900]): «Πολλά δεν είναι γνωστά για τον πατριάρχη αυτό, ούτε η καταγωγή του δεν είναι γνωστή. Ίσως η καταγωγή του να ήταν από την Παλαιστίνη. Ο λαός τον ονόμαζε Αττάλα (σημ.Λ.: Ανοησίες, είναι κλασσικό αραβικό επώνυμο της περιοχής, δεν είναι παρατσούκλι), όνομα το οποίο έμεινε και στα επίσημα έγγραφα. Ανέβηκε στον πατριαρχικό θρόνο το 1493. Υποθέτουμε ότι ως πατριάρχης αποτελούσε μέλος της Αγιοταφικής Αδελφότητας και του ιεροσολυμιτικού κλήρου. Πρέπει επίσης να ήταν κάτοχος της δέουσας ελληνικής παιδείας».  Μια ακόμη αιτία για την οποία ένας «φιλοπαλαιστίνιος» υποτίθεται, κομμουνιστής ιστορικός όφειλε να πει την αλήθεια, είναι το γεγονός πως η ελληνική αδελφότητα έχει εγκαθιδρύσει καθεστώς μαφιόζικης αποικιοκρατίας, λυμαινόμενη το παλαιστινιακό ποίμνιο Για το τι καθεστώς διαφθοράς έχουν εγκαθιδρύσει στα Ιεροσόλυμα οι Ρωμιοί ανήλικοι χωρικοί, που εξελίχθηκαν σε πατριάρχες (ο σημερινός Θεόφιλος, ροβόλησε στα Ιεροσόλυμα εκ Γαργαλιάνων, 12χρονος-εφλέγετο υπό θείου ζήλου), αφού είχαν μυηθεί από πολύ μικροί στα ιερά μυστήρια της Αδελφότητας του Τάφου, θα καταφύγουμε στον Ριζοσπάστη, για ν α πάρουμε μια αμυδρή ιδέα («Συνεντεύξεις και δηλώσεις στο σίριαλ Βαβύλη», 29.3.2005): «Χρηματισμοί, πωλήσεις ακινήτων του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, παρασκήνια, «εθνικές αποστολές», πρακτοριλίκια και καρφώματα, «εμπλουτίζουν» το σίριαλ της διαφθοράς σε κράτος και Εκκλησία» και δυο μήνες μετά (10.5, «Για μια σακούλα ευρώ»): «Ρασοφόροι να παίζουν ξύλο για μια μαύρη σακούλα με…ευρώ και πληρεξούσια του Πατριαρχείου. Ιερωμένοι να μουντζώνουν και να βρίζουν οι μεν τους δε και να ερίζουν για το ποιος πρέπει να έχει τα κλειδιά του «θησαυροφυλακίου»…Ξυλοδαρμοί και συμπλοκές παπάδων στο χώρο του Πατριαρχείου. Αυτές οι εικόνες, που τις τελευταίες μέρες διαδραματίζονται στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, αποδεικνύουν ότι η σαπίλα στους κόλπους της Εκκλησίας δεν έχει τέλος. Μέρα με τη μέρα, αποκαλύπτεται ότι ο τσακωμός δεν αποτελεί απλά μια διαμάχη υπέρ ή κατά του Ειρηναίου, πως πίσω από αυτήν κρύβονται τεράστια συμφέροντα».

Ο κ.Λουγγής ξέρει πως κανείς δεν θα τον αντικρούσει για την απόκρυψη του ελληνικού αποικιοκρατικού ρατσισμού, γιατί κανείς σχεδόν σε αυτή η χώρα των συγκρουόμενων Μαφιών και συμφερόντων δεν ενδιαφέρεται για την αλήθεια όταν αυτή δεν ευνοεί τις ανομολόγητες» εθνικές» σκοπιμότητες. Ακολουθεί λοιπόν στο σημείο αυτό με έντεχνες υπεκφυγές την εθνική γραμμή του ΚΚΕ, «Μη θίγετε τα κακώς κείμενα» της Άριας φυλής μας. Η παραχάραξη της Ιστορίας είναι γεγονός και το ΚΚΕ δεν δίστασε τώρα σε ζητήματα όπως το Μακεδονικό να συμπορευτεί με τους Μακεδονομάχους στη βάση του τυφλού αντιδυτικισμού του, όχι στον τραγικά άθλιο βαθμό που το έκανε ο Λαφαζάνης με το πουτινικό ασκέρι της δραχμής, όμως αυτό δεν είναι ελαφρυντικό.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

«H Λιάνα Κανέλλη συνομιλεί φιλικά με Μαφιόζο φυλετιστή πατριάρχη». «Η συνέντευξη του αισχρού ρατσιστή, μαστροπού, κλέφτη, αρχαιοκάπηλου, λαθρέμπορου χρυσού, άρπαγα, Σιμωνιακoύ, σκεύους εκλογής κοσμικών εξουσιών, εξαγοραστή αρχιερατικών συνειδήσεων, ηθικού αυτουργού δολοφονιών και διαφθορέα πατριάρχη Ιεροσολύμων Διόδωρου Καρίβαλη.…«Κηδεύεται αύριο ο πατριάρχης Διόδωρος» (Ριζοσπάστης, 21.12.200)… Ο πατριάρχης Διόδωρος, μετά τις καταστροφές που υπέστη το κτιριακό συγκρότημα της ΚΕ του ΚΚΕ στον Περισσό από την πλημμύρα της 21ης Οκτώβρη 1994 και ανταποκρινόμενος σε σχετική έκκληση του αείμνηστου ευρωβουλευτή του κόμματος Β. Εφραιμίδη για συμμετοχή στην προσπάθεια διάσωσης του Ιστορικού Αρχείου του ΚΚΕ, είχε προβεί στη συμβολική χειρονομία της προσφοράς ενός εκατομμυρίου δραχμών…».

Advertisements
This entry was posted in Ieres_Ependyseis, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Για την Αριστερά, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

6 Responses to Ιερές εθνικές λογοκρισίες της Ιστορίας από το ΚΚΕ

  1. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    https://athens.indymedia.org/post/1529407/

    Γιατί οι σταλινικοί (αριστερά, όπως μπαίνουμε στο μαυσωλείο) υποστηρίζουν τη Χαμάς;
    από SituOnLine

    31/07/2014 11:03 πμ.
    Αναδημοσιεύσεις
    …Επειδή η Χαμάς συμπυκνώνει τον “ελληνικό αντι-ιμπεριαλισμό”, ιδιαίτερα το πώς αυτός συνδέεται με τα μόνιμα χαρακτηριστικά μιας καθυστερημένης κοινωνίας, όπως είναι:

    by athemita στο 29/07/2014

    …Επειδή η Χαμάς συμπυκνώνει τον “ελληνικό αντι-ιμπεριαλισμό”, ιδιαίτερα το πώς αυτός συνδέεται με τα μόνιμα χαρακτηριστικά μιας καθυστερημένης κοινωνίας, όπως είναι:

    ο ρατσισμός,
    ο αντισημιτισμός,
    η στρατοκαυλίαση, η μανία με τα όπλα και την ΟΠΛΑ,
    η θυματοποίηση, η θανατολαγνεία και η νεκροφιλία,
    η προγονοπληξία,
    η συνομωσιολογία,
    η μαλακία περί αντιστασιακού πνεύματος των ΕΛΛ-ήνων
    η μαλακία περί “έθνους ανάδελφου”,
    ο λαϊκισμός,
    η λατρεία του χώματος, των κοκάλων, τους αίματος, του εργατικού σπέρματος και των δακρύων του λαού,
    ο σεξισμός και η ομοφοβία,
    ο θρησκευτικός-ιδεολογικός φονταμενταλισμός,
    η στρατιωτική ήττα και η ηττοπάθεια,
    ο μικρομεγαλισμός,
    η υπονόμευση του εχθρού (κυριολεκτικά, με τα τούνελ),
    οι αυτοκτονικές τάσεις με τα τυφλά χτυπήματα σε πολιτικούς στόχους και σε αμάχους
    κλπ.
    Συνοπτικά: Στην Ελλάδα οι σταλινικοί προσπάθησαν το 1946-1949 να γίνουν Χαμάς, αλλά η διεθνής κοινότητα —με τη Σοβιετική Ένωση συμπεριλαμβανομένη— τους έβαλε το αυστηρότερο κωλοδάχτυλο που έβαλε ποτέ. Η στρατιωτική τους ήττα αποτελεί τραύμα, δηλαδή σωματικές-ψυχικές νευρωτικές εκδηλώσεις και βιώματα που εισβάλλουν στην ενδοψυχική υποκειμενική πραγματικότητα μέσω της ιστορικής συνθήκης. Η τυφλή βία της Χαμάς, ιδίως οι ρουκέτες Qassam χωρίς σκοπευτικά όργανα, θυμίζει στους “μαρξιστές-λενινιστές” αντισημίτες τον “τυφλό” κανονιοβολισμό κατά της πόλης της Θεσσαλονίκης τη νύχτα της 9ης προς 10η Φεβρουαρίου του 1948 με περισσότερα από 50 βλήματα…

    Το ΚΚΕ, αποτελώντας από τη δεκαετία του 1970 το καλύτερο εκκολαπτήριο για τα χρυσά αβγά του φιδιού, ανενδοίαστα δίνει άλλοθι στον αντισημιτισμό…

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Για γέλια ή για κλάματα;


    O όσιος Ησύχιος μητροπολίτης Καπιτωλιάδος, 14χρονος ροβολήσας εκ Μενιδίου, παραμένει στη θέση του για να ελέγχει με τον πύρινο λόγο του την έκλυση των ηθών


    Μις Παναγίου Τάφου 2016

    http://www.kathimerini.gr/942155/article/epikairothta/kosmos/palaistinioi-epite8hkan-sto-aytokinhto-toy-patriarxh-ierosolymwn-8eofiloy

    6.1.2018
    Παλαιστίνιοι επιτέθηκαν στο αυτοκίνητο του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλου
    REUTERS

    Οι διαδηλωτές, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την απόφαση του πατριαρχείου να πουλήσει γη σε εβραϊκές κοινότητες, επιτέθηκαν στο αυτοκίνητο που επέβαινε ο πατριάρχης, πετώντας μπουκάλια και πέτρες, ενώ κάποιοι εξ’ αυτών χτυπούσαν το όχημα με τις μπουνιές τους, προτού απομακρυνθούν από τις παλαιστινιακές δυνάμεις ασφαλείας. Επιπλέον, οι διαδηλωτές έσπασαν τα τζάμια τριών αυτοκινήτων από το κονβόι, αλλά όχι εκείνου που μετέφερε τον πατριάρχη.

    Όπως σχολιάζει το Reuters, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων αποτελεί έναν εκ των σημαντικότερων ιδιοκτητών γης στους Αγίους Τόπους και τα τελευταία χρόνια έχει δεχτεί επικρίσεις τόσο από Ισραηλινούς, όσο κι από Παλαιστινίους, μετά την απόφαση του να πουλήσει «φιλέτα» γης σε επενδυτές.
    _________________________________________

    Ο αρχιεπίσκοπος Νικηφόρος τ. Κωνσταντίνης: (Π.Νικολόπουλος, περ.«Ε-Κ. Ελευθεροτυπίας»- 12.6.’05).

    «……Η πλειονότητα των αγιοταφιτών…ήταν συνήθως παιδιά πολύτεκνων ή φτωχών ανθρώπων που τους είχε τσακίσει ο πόλεμος και στάλθηκαν από τους γονείς τους οποίους κάποιος ιερέας είχε ενημερώσει ότι θα έβρισκαν ένα κομμάτι ψωμί….ακόμη και την δυνατότητα σπουδών….αρκετοί δεν άντεχαν και έφευγαν. Τουλάχιστον 500 μοναχοί έχουν εγκαταλείψει το Πατριαρχείο τα τελευταία 50 χρόνια. ….Όσοι ήλθαν πιστεύοντας ότι θα μπορούσαν να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι, όταν είδαν την πραγματικότητα, έφυγαν κακήν κακώς. Όταν κανείς τολμούσε να διαμαρτυρηθεί, διωκόταν. Πολλοί σε μεγάλη ηλικία βρέθηκαν αβοήθητοι στον δρόμο………Για να είναι κανείς μέλος της αδελφότητας πρέπει…..να διώξει από μέσα του κάθε αξιοπρέπεια……….Όσοι κατάφερναν να προσκολληθούν στον πατριάρχη και να υπομένουν κάθε εξευτελισμό, εξασφάλιζαν θέσεις….οφέλη, χρήματα, δύναμη. Για τους υπόλοιπους η επίγεια Κόλαση. Πολλές φορές δεν είχαμε ούτε ένα πιάτο φαγητό…κοιμόμασταν νηστικοί…κάποιοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την ποιότητα του φαγητού το πετούσαν στην πόρτα του πατριάρχη».

    https://roides.wordpress.com/2012/05/06/6may12/
    Οι ιερόδουλες και οι εκδιδόμενοι ιερωμένοι με ΑIDS
    ……………………………..
    Ο διάδοχος του διαβόητου Ειρηναίου, διαδόχου του διαβόητου Διόδωρου, διαδόχου του διαβόητου Βενέδικτου, πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.Θεόφιλος έδωσε δείγμα ήθους προάγοντας σε αρχιεπίσκοπο «γνωστό από τη γνωστή υπόθεση στο ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΡΙΩΝΑ΄…», προκαλώντας την αντίδραση του μητροπολίτη Πέτρας Κορνήλιου (χολωμένου είναι αλήθεια που δεν πήρε κάποια επιτελική θέση): «Θα μας πάρουν με τα γιούχα. Θα αρχίσει ο Τύπος…να θυμάται» (εβδομαδιαία εφημερίδα του ακροδεξιού εκβιαστή Άρχοντα Οφφικιάλιου Γρηγόρη ΜΙχαλόπουλου «Νέοι Άνθρωποι», 9.12.2005). Την ίδια πληροφορία πως ο Πέτρας παρουσίασε καταδίκη 7μηνης φυλάκισης «για ανήθικη συμπεριφορά μέσα σε σινεμά της Αθήνας» του Αρχιεπισκόπου Ιορδάνου Θεοφύλακτου επιβεβαίωσε μετά από καιρό και το «Πρώτο Θέμα» (22.1.2006). Για την ιστορία το νέο απόκτημα του επισκοπάτου, διορίστηκε αρχικά και μέλος του εκκλησιαστικού Δικαστηρίου-είχε κάποια εμπειρία στα δικαστήρια έστω και από το εδώλιο-ενώ πριν ήταν Σκευοφύλαξ.
    __________________________

    Ο εθνικός Γραμματέας του ΚΚΕ

    Ο Χαρίλαος Φλωράκης

    Ο επίτιμος Πρόεδρος του ΚΚΕ Χαρίλαος Φλωράκης, στον επικήδειο που εκφώνησε, τόνισε τα εξής:
    «Μακαριστέ Σεραφείμ,
    Διπλό χρέος μού υπαγορεύει τα στερνά τούτα λόγια στο σημερινό ξόδι σου. Είναι το χρέος του κοντοχωριανού και συντοπίτη, καθώς και το χρέος του συναγωνιστή.
    Μαζί ξεκινήσαμε στη δεύτερη δεκαετία του αιώνα, από τα χωριά του κάμπου της Καρδίτσας εσύ, και των Αγράφων εγώ. Και οι δύο αγωνιστήκαμε για την πατρίδα, από διαφορετικό ταμπούρι, φυσικά, ο καθένας, αλλά ενάντια στον κοινό κατακτητή, στον κοινό εχθρό. Η ζωή και η πορεία σου επιβεβαιώνουν μια ιστορική αλήθεια: Οτι, δηλαδή, έντιμοι αγωνιστές και πατριώτες υπήρξαν σε όλες τις οργανώσεις της Εθνικής Αντίστασης.
    Στο τέλος της δεκαετίας του ’20, χωρίστηκαν οι δρόμοι. Υστερα από χρόνια ανέβηκες ψηλά κι έγινες αρχηγός της Εκκλησίας. Οσο ψηλά, όμως, κι αν έφτασες, δε χάθηκε από μέσα σου ο ξωμάχος του θεσσαλικού κάμπου και η ντομπροσύνη του, ούτε, φυσικά, η παλικαριά του αντάρτη. Και παρά τη μακρά θητεία σου και στη δημόσια ζωή, δεν ενέδωσες στον πειρασμό της υποκρισίας και της μισαλλοδοξίας. Η στάση σου απέναντι στα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα στη χώρα μας, η εθνική σου υπερηφάνεια, οι χωρίς προκαταλήψεις σχέσεις σου απέναντι σ’ εκείνους που είχαν διαφορετική θρησκευτική, φιλοσοφική ή πολιτική θεώρηση, συνέβαλε στο χτύπημα της μισαλλοδοξίας και στο άνοιγμα του δρόμου της εθνικής συμφιλίωσης. Η ιστορία θα στο αναγνωρίσει αυτό.

    https://roides.wordpress.com/2015/01/09/9dec15/

    Η εξέγερση των τυφλών κατά της κρατικής Εκκλησίας & τα ανθρωποφάγα σκυλιά ενός τυραννικού παπά

    ………………….

    Το χρονικό της εξέγερσης περιληπτικά έχει ως εξής: Απόγευμα γύρω στις 6, μια ομάδα τυφλών παραβιάζει-γκρεμίζει την αλυσοκλειδωμένη πόρτα του Οίκου Τυφλών επί της οδού Σπάρτης. Μια άλλη ομάδα εισβάλλει πηδώντας τον τοίχο του ιδρύματος … Μπλοκάρονται τα τηλέφωνα ώστε να μην ειδοποιηθεί άμεσα η αστυνομία και τοποθετούνται μεγάφωνα. Εντός ολίγου, οι τυφλοί καταληψίες είναι περίπου 300, ανάμεσα στους οποίους όλοι οι μαθητές (γύρω στους 100) του ιδρύματος. Βράδυ στις 10 πριν γίνει ακόμα σαφές το βάθος της εξέγερσης, σπεύδει στον Οίκο Τυφλών ο εισαγγελέας Μεταξάς και ζητάει από τη δημιουργηθείσα Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα (19μελής) αποχώρηση των καταληψιών, εισπράττοντας κάθετη άρνηση. Αργά το βράδυ στη 1 καταφθάνει επιστολή του τότε αρχιεπισκόπου (σημ.Λασκ.: ο δημοσιογράφος αποφεύγει να γράψει το όνομά του, ήταν ο Σεραφείμ) που μη αντιλαμβανόμενος την συνειδητότητα της εξέγερσης … πατρικά νουθετεί: «Αποχωρήστε και δεν θα διωχθείτε ποινικά». Κανείς δεν τη λαμβάνει σοβαρά υπόψη.

    Τα πράγματα σε χρόνο μηδέν αγριεύουν. Απ’ την επόμενη κιόλας μέρα τα μέλη της Συντονιστικής καλούνται για ανακρίσεις στο Α.Τ. Καλλιθέας (διοικητής ο περιβόητος Καραθανάσης) όπου επίμονα ρωτούνται για τα πολιτικά τους φρονήματα. «Αποτελούν άμεσο εθνικό κίνδυνο, εφαρμόστε εναντίον τους τους νόμους περί συμμοριτοπολέμου» απαιτεί με επιστολή της στον τότε υπουργό Υγείας-Πρόνοιας η Εκκλησία της Ελλάδας λίγες μέρες μετά. «Αν δεν υποχωρήσουν, θα τους προσθέσω άλλη μια αναπηρία», απειλεί δημόσια (και… χριστιανικά) ο τότε διευθυντής της
    …………………….

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Επειδή το ΚΚΕ και η Αριστερά μάχονται μόνο το διεθνή Ιμπεριαλισμό, για τα δικά μας στέλνουν πρωθυπουργικό αεροπλάνο (με τη σιωπηρή συναίνεση του ΚΚΕ) να φέρει το «Άγιο Φως»

    http://www.jerusalem-patriarchate.info/main/page/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9

    14 ετών
    Ὁ Πανιερώτατος Μητροπολίτης Ἐλευθερουπόλεως κ. Χριστόδουλος (κατά κόσμον Χρῆστος) Σαριδάκης ἐγεννήθη ἐν Καμάραις Ἡρακλείου Κρήτης τῷ 1943. Εἰς Ἱεροσόλυμα ἀφίκετο τῷ 1957.

    http://www.jerusalem-patriarchate.info/main/page/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B92

    13 ετών
    Ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Γεράσων κ. Θεοφάνης (κατά κόσμον Θεοδόσιος Χασαπάκης) ἐγεννήθη ἐν Λουτροῖς Μυτιλήνης τῷ 1948. Εἰς Ἱεροσόλυμα ἀφίκετο τῷ 1961. Ἀποφοιτήσας τῆς Πατριαρχικῆς Σχολῆς τῷ 1966 ἐκάρη Μοναχός

    15 ετών
    Ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀβήλων κ. Δωρόθεος (κατά κόσμον Δημήτριος) Λεώβαρις ἐγεννήθη ἐν Πιτυοῦντι Χίου τῷ 1948. Εἰς Ἱεροσόλυμα ἀφίκετο τῷ 1963.

    15 ετών
    Ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἰόππης κ. Δαμασκηνός (κατά κόσμον Ἀναστάσιος) Γκαγκανιάρας ἐγεννήθη ἐν Βλάστῃ Κοζάνης τῷ 1952. Εἰς Ἱεροσόλυμα ἀφίκετο τῷ 1967.

    14 ετών
    Ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντίνης κ. Ἀρίσταρχος (κατά κόσμον Ἀντώνιος) Περιστέρης ἐγεννήθη ἐν Πρινιᾷ Μαλεβυζίου Κρήτης τῷ 1948. Τῷ 1962 ἀφίκετο εἰς Ἱεροσόλυμα.

    http://www.jerusalem-patriarchate.info/main/page/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B93

    12 ετών
    Ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Καττάρων κ. Μακάριος (κατά κόσμον Γεώργιος) Μαυρογιαννάκης ἐγεννήθη ἐν Χάρακᾳ Ἡρακλείου Κρήτης τῷ 1968.
    Εἰς Ἱεροσόλυμα ἀφίκετο τῷ 1980.

    13 ετών
    Ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἱεραπόλεως κ. Ἰσίδωρος (κατά κόσμον Ἠλίας) Φακίτσας ἐγεννήθη ἐν Ἀχλαδέᾳ Τρικάλων τῷ 1973. Εἰς Ἱεροσόλυμα ἀφίκετο τῷ 1986

    Ένας Ορθόδοξος Θεολόγος, πιθανότατα ο μόνος, καταγγέλλει το εκκλησιολογικό σκάνδαλο του φυλετισμού, δηλαδή της πλήρους απαξίωσης των συμπατριωτών του Χριστού Παλαιστινίων Ορθοδόξων, που καθοδηγούνται θρησκευτικά από τους σκανδαλοποιούς Έλληνες Αγιοταφίτες, χωρίς να δικαιούνται από το 1534 Άραβα πατριάρχη και αραβική Σύνοδο.

    «Η νύχτα του Πατριαρχείου»
    του Θανάση Ν. Παπαθανασίου, Δρα Θεολογίας, αρχισυντάκτη του ορθόδοξου περιοδικού «Σύναξη», σε άρθρο του στην «Ελευθεροτυπία» (2.4.2005)

    «Στη σκοτεινιά της εκκλησιαστικής κρίσης και μέσα στην κλαγγή των αντιμαχομένων περί του «ποιος έκανε τι», «ποιος έστειλε ποιον», «ποιος εισέπραξε πόσα», φαίνεται πως υπάρχει μια κραυγή που κάνει όλες τις πλευρές να μαρμαρώνουν και να ομονοούν: «Να μη χάσουμε το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων»! Λένε πως όταν ανακαλύφθηκε τι είναι το νερό φάνηκε να ξεμπερδεύουμε με ένα ερώτημα, όμως στην πραγματικότητα βρεθήκαμε μπροστά στη γέννηση δύο ερωτημάτων: «τι είναι το οξυγόνο» και «τι είναι το υδρογόνο». Κατά παρόμοιο τρόπο, η κραυγή που προαναφέρθηκε γεννά δύο ερωτήματα: «ποιο είναι το χάσιμο» και «ποιοι είναι αυτοί που το φοβούνται».Τι νόημα μπορεί να έχουν αυτά τα ερωτήματα τη στιγμή που παγίως και ομοφώνως το Πατριαρχείο (στην πραγματικότητα όχι μόνο των Ιεροσολύμων) χαρακτηρίζεται από εκκλησιαστικά, πολιτικά, καθηγητικά χείλη ως προκεχωρημένο φυλάκιο του Ελληνισμού; Τα «δικαιώματα του γένους μας στην Αγία Γη» εμφανίζονται να είναι ο συναγερμός που εγείρει άπαντες: δεξιούς κι αριστερούς, αρχιεπισκοπικούς και αντιαρχιεπισκοπικούς…

    Όσο όμως αντιδημοφιλή κι αν είναι στη σημερινή συγκυρία τα ερωτήματα αυτά, η αποσιώπησή τους δείχνει το μέγεθος της κρίσης της εκκλησιαστικής συνείδησης, κρίσης πολύ βαθύτερης και πολύ διαρκέστερης από αυτήν που σκιαγραφείται ως ανεπάρκεια ή αναξιότητα προσώπων. Το Πατριαρχείο όντως περισφίγγεται από δαγκάνες. Αλλά πρόκειται για τις δαγκάνες του εθνικισμού και του φυλετισμού. Με ποια θεολογική λογική θεωρείται ένα Πατριαρχείο… προίκα ενός κράτους, ενός έθνους ή μιας φυλής; Πώς είναι δυνατόν εκκλησιαστικοί άνδρες να προσδιορίζουν ατιμώρητα ως κύριο προσόν ενός Πατριάρχη το ελληνικό DNA; Πόσο εκκλησιαστικός είναι ο αποκλειστικός των Παλαιστινίων κληρικών από το βαθμό του επισκόπου, ώστε να διασφαλίζεται ότι αποκλείεται η εκλογή Αραβα Πατριάρχη; Είναι άραγε τυχαίο ότι άνθρωποι που εμφανίζουν τον εθνικισμό τους ως πατριωτική αντίσταση στην παγκοσμιοποίηση, είναι στην πραγματικότητα άθλιοι παγκοσμιοποιητές που δεν αφήνουν το πλήρωμα μιας τοπικής Εκκλησίας ακηδεμόνευτο; Ο εθνικισμός και ο φυλετισμός, όσο γλυκερά και να μεταμφιεστούν, είναι καρκίνος στα σπλάχνα της Ορθοδοξίας, με εκτεταμένες μάλιστα μεταστάσεις κατά τους τελευταίους καιρούς. Ο Χριστός -έλεγε ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος- σταυρώθηκε έξω από τα τείχη της Ιερουσαλήμ, ώστε έτσι να φανερώσει ότι η θυσία του προσφέρθηκε σε όλη την ανθρωπότητα και ότι δεν είναι μονοπώλιο ενός έθνους.

    Ο εθνικισμός και ο φυλετισμός, αντιθέτως, σύρουν τον σταυρωμένο μέσα στην πόλη, μπασταρδεύουν το έργο Του, φαρμακώνουν την Εκκλησία με μια λογική προχριστιανική και αντιχριστιανική. Κίνδυνος απώλειας φυσικά και υπάρχει. Είναι η απώλεια των ορθόδοξων κριτηρίων. Και οι δρόμοι αυτής της απώλειας είναι πολλοί, όπως, π.χ. να αποσιωπάται η θεμελιώδης θεολογική αλήθεια ότι μετά τον Χριστό δεν υπάρχουν ούτε ιεροί τόποι ούτε ιερές φλόγες που διαθέτουν τάχα εγγενώς αγιοσύνη.

    Το θέμα δεν είναι να μείνουν οι (ορθόδοξοι) Ελληνες για να μην έρθουν οι (ορθόδοξοι) Ρώσοι ή να φύγουν οι (ορθόδοξοι) Ελληνες για να μείνουν οι (ορθόδοξοι) Αραβες, αλλά να φύγουν ο εθνικισμός και ο φυλετισμός από όλους τους κλάδους των ορθοδόξων. Ουδείς εθνικιστής είναι καλύτερος άλλου».

    Και κατέληγε ο κ.Παπαθανασίου: «Προσωπικά, όμως, ελάχιστη αισιοδοξία έχω πως η νύχτα αυτού του πανάθλιου ανταγωνισμού θα ξεψυχήσει στο ορατό μέλλον. Η ικεσία για έναν πανορθόδοξο αναθεματισμό της εθνικιστικής αίρεσης δεν είναι παρά ψίθυρος».

  4. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    http://www.efsyn.gr/arthro/einai-oi-evraioi-i-riza-toy-kakoy

    ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ

    Είναι οι Εβραίοι η ρίζα του κακού;*


    Περικλής Κοροβέσης – Εφημερίδα τών Συντακτών

    02.06.2018, 15:35

    Οι Εβραίοι διοικούν τον κόσμο; Εχουν ένα τόσο ισχυρό παγκόσμιο συνωμοτικό δίκτυο και βρίσκονται πίσω από κάθε κυβέρνηση ώστε στα χέρια τους οι πολιτικοί γίνονται ανδρείκελα; Το παγκόσμιο αρπαχτικό κεφάλαιο που σήμερα κυριαρχεί στον κόσμο είναι στα χέρια των Εβραίων;

    Είναι όντως μια γάγγραινα για την ανθρωπότητα, που θέλει να διαβρώσει τον χριστιανισμό και να φέρει το βασίλειο του Σατανά; (Εμείς δεν καίμε τον Εβραίο στην Ανάσταση;) Είναι αλήθεια πως σκοτώνουν μικρά παιδιά μέσα σε ένα βαρέλι με καρφιά; Μήπως είχαν δίκιο φωτεινά μυαλά της ανθρωπότητας, όπως Βολτέρος, Βάγκνερ, Νίτσε και πάρα πολλοί άλλοι, που ήταν φανατικά αντισημίτες; Πώς είναι δυνατόν να συμπέσουν οι αντιλήψεις του Χίτλερ και του Στάλιν σχετικά με τους Εβραίους;

    Ο πρώτος με την τελική λύση, δηλαδή την εξόντωση όλων των Εβραίων, και ο δεύτερος με τη συνωμοσία των Εβραίων γιατρών που ήθελαν να ανατρέψουν την ΕΣΣΔ. (Ευτυχώς αυτοί δεν κατέληξαν στην τελική λύση, γιατί πέθανε ο Στάλιν. Αλλά φυλακίστηκαν και βασανίστηκαν απάνθρωπα.) Η λίστα των «εγκλημάτων» των Εβραίων είναι ατελείωτη.

    Θα προσθέσω κάτι που άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά, από αριστερό συγκρατούμενό μου, την εποχή της χούντας: «Αν ο Χίτλερ έκανε ένα καλό, είναι που εξολόθρευσε τους Εβραίους. Κρίμα που του ξέφυγαν μερικοί». Αυτός ήταν ένα παιδί με ήθος και επώνυμο στέλεχος των Λαμπράκηδων (ίσως να ήταν μαθητής του Μίκη). Είδαμε και πάθαμε να του αλλάξουμε γνώμη. Τελικά πείστηκε πως είχε λάθος.

    Δεν ξέρω αν θα γινόταν μια δημοσκόπηση με τέτοια ερωτήματα ή αντίστοιχα στη χώρα μας σε τι συμπεράσματα θα κατέληγε. Αν κρίνω πως αυτή η κοινωνία ανέδειξε τρίτο κόμμα τη Χρυσή Αυγή, τότε ίσως να φανεί πως είμαστε περισσότερο αντισημίτες από ό,τι φανταζόμαστε. Αλλά γιατί όλο αυτό το μίσος για τους Εβραίους που ξεκινάει περίπου εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια;

    Αν θέλουμε να βρούμε μια γενεσιουργό αιτία, αυτήν πρέπει να την ψάξουμε στον μονοθεϊσμό. Τέσσερις είναι οι βασικές μονοθεϊστικές θρησκείες (αν και προϋπήρχαν και άλλες μικρότερες μονοθεϊστικές θρησκείες που τις αποκαλούμε μονολατρίες). Η θρησκεία του Ισραήλ, του Ζαρατούστρα (μαζντεϊσμός), χριστιανισμός και ισλάμ.

    Ολες έχουν έναν ιδρυτή-προφήτη: Μωυσή, Ζαρατούστρα, Χριστό και Μωάμεθ. Θα πρέπει να εκλάβουμε τον μονοθεϊσμό ως θρησκευτική επανάσταση και όχι ως εξέλιξη του πολυθεϊσμού. Ηταν η πλήρης ανατροπή του. Η θρησκεία του Ζαρατούστρα, μετά την κατάκτηση της Περσίας από τους Αραβες, συρρικνώθηκε και μετανάστευσε στις Ινδίες, αλλά δεν μακροημέρευσε. Αντίθετα ο μονοθεϊσμός του Μωυσή, με τις δύο νέες θρησκείες, τον χριστιανισμό και το ισλάμ (ο Θεός είναι ο ίδιος για όλους), κυριάρχησε παγκοσμίως μέχρι τις μέρες μας.

    Το ισλάμ εμφανίζεται εφτά αιώνες μετά τον χριστιανισμό και έτσι βγαίνει εκτός ανταγωνισμού. Ιουδαϊσμός και χριστιανισμός βρέθηκαν στα μαχαίρια από την πρώτη στιγμή. Οι χριστιανοί κατηγορούσαν τους Εβραίους γιατί δεν δέχονταν τα «Καλά Νέα», το Ευαγγέλιο δηλαδή και την έλευση του Μεσσία. Οι δε Εβραίοι απαντούσαν πως οι προφητείες δεν έχουν ακόμα εκπληρωθεί, το οποίο ισχύει ακόμα και σήμερα.

    Και οι δύο θρησκείες ήταν επιθετικές και ανταγωνιστικές για περίπου τέσσερις αιώνες -οι Ρωμαίοι δεν μπορούσαν να τις ξεχωρίσουν- μέχρι που ο χριστιανισμός γίνεται επίσημη θρησκεία των Ρωμαίων, άρα κρατική θρησκεία και μάλιστα αυτοκρατορική. Και ο συσχετισμός δυνάμεων αλλάζει άρδην. Τώρα έχουμε μια κρατική θρησκεία μαζί με τον μηχανισμό του κράτους εναντίον μιας θρησκείας που δεν είχε τίποτα άλλο εκτός από τους ραβίνους και τους πιστούς, που συσπειρώθηκαν γύρω από τη θρησκεία τους, τις τελετουργίες τους και τις συνήθειές τους.

    Δεν ήταν οι ίδιοι που ήθελαν να αποκλειστούν από την κοινωνία, αλλά ήταν η ίδια η κοινωνία που τους γκετοποίησε απαγορεύοντας κάθε επάγγελμα, εκτός από αυτό του εμπόρου και του χρηματιστή. Στους χριστιανούς απαγορευόταν να δανείζουν χρήματα με τόκο. Και από ό,τι ξέρω, ισχύει ακόμα. Τότε, πώς γίνεται να έχουμε χριστιανικές τράπεζες; Και πρέπει να ομολογήσω πως αγνοώ και τη θέση του Πατριαρχείου και της Ιεράς Συνόδου επί του θέματος (αν κάποιος ξέρει, παρακαλώ να καλύψει το κενό μου). Στη συνέχεια έχουμε εθνοκαθάρσεις ή καλύτερα θρησκειοκαθάρσεις.

    Γιατί αυτοί που ήταν υποχρεωμένοι να εγκαταλείψουν τη χώρα δεν ήταν αλλόφυλοι αλλά γηγενείς. Το 1290 εκκαθαρίζεται η Αγγλία από τους Εβραίους. Στη Γαλλία το 1394 και στην Ισπανία το 1492. Να σημειώσουμε πως όταν ο Σέξπιρ έγραφε τον αντισημιτικό Σάιλοκ («Ο έμπορος της Βενετίας») δεν υπήρχε κανένας Εβραίος στην Αγγλία, αλλά έγραψε τον μύθο του αντισημιτισμού, προσφιλές λαϊκό θέμα. Και οι Εβραίοι της Ισπανίας βρήκαν άσυλο στην Ισλαμική Οθωμανική Αυτοκρατορία, στη Θεσσαλονίκη.

    Παραλείποντας μικρότερα πογκρόμ και άγριες και αιματηρές διώξεις, π.χ. Ιερά Εξέταση, να σταθούμε στην επίσημη εκδοχή του απόλυτου κακού που αντιπροσωπεύουν οι Εβραίοι. Υπεύθυνοι για την ήττα των Γάλλων στον Γαλλοπρωσικό Πόλεμο ήταν οι Εβραίοι (υπόθεση Ντρέιφους). Το ίδιο έγινε και με την ήττα των Γερμανών στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μίσος που κατέληξε στο Ολοκαύτωμα.

    Το 1881, ο τσάρος Αλέξανδρος δολοφονείται από τους μηδενιστές. Αλλά υπεύθυνοι βέβαια ήταν οι Εβραίοι. Τον επόμενο χρόνο περνάει ένας νόμος εναντίον των Εβραίων που αγγίζει τη νομοθεσία των ναζί. Και ακολουθούν πογκρόμ για μια εικοσαετία σε μεγάλη έκταση κυρίως στην Ουκρανία. Μπορούμε να πούμε πως αντισημιτισμός είναι ο πιο αρχαίος ρατσισμός που έδωσε την πατέντα για όλους τους ρατσισμούς ανά τους αιώνες. Σήμερα ο αντισημιτισμός λέγεται ισλαμοφοβία και ξενοφοβία.

    *Κατά Μίκη Θεοδωράκη.

    Έντυπη έκδοση

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://enosy.blogspot.com/2018/12/pitsirikos.html#more

    ΣΆΒΒΑΤΟ, 1 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2018
    Μαθητικές κινητοποιήσεις σωτήριο έτος 1897

    Τρομακτικό από κάθε άποψη, φίλε μου Πιτσιρίκο, αυτό που συμβαίνει με τους μαθητές και τις διαμαρτυρίες τους σχετικά με την Μακεδονία. Τρομακτικό και γελοίο, για την ακρίβεια.

    Τα παλικαράκια αυτά που αγνοούν σχεδόν το 90% σχεδόν της Ελληνικής Ιστορίας θέλουν να επιβάλουν το όνομα που οι ίδιοι πιστεύουν ότι ταιριάζει στους κατοίκους της ΠΓΔΜ, βροντοφωνάζουν ότι η Μικρά Ασία είναι ελληνική και ίσως μέσα στις κατειλημμένες αίθουσες των σχολείων να τραγουδάνε εκτός από το «Μακεδονία ξακουστή» και κανένα σύνθημα για τον κακομοίρη τον Αλβανό που δεν πρόκειται να γίνει Έλληνας ποτέ.

    Βλέποντας τους μαθητές φουσκωμένους από τον εθνικισμό, οι Έλληνες αριστεροί άρχισαν να κατηγορούν την κανονική και imitation (δηλαδή την ΝΔουλα) Χρυσή Αυγή ότι κρύβονται πίσω από τις μαθητικές κινητοποιήσεις, προκαλώντας την αντίδραση του βουλευτή Βορίδη.

    Το αστείο στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι μάλλον ο Τσεκουράτος έχει δίκιο, όταν αρνείται την ανάμιξη της κρυφαυγίτικης ΝΔουλας.

    Το σύστημα εκπαίδευσης -όπως πολύ όμορφα έγραψες- σε συνδυασμό με την μη συνειδητοποίηση της πραγματικότητας στέλνει τις κοινωνίες και την νεολαία, φυσικά, στην βολική αγκαλιά της φασιστικής ασπρόμαυρης αντίληψης των πραγμάτων.

    Να δεις που αν γίνει καμία καινούργια έρευνα δεν θα επιβεβαιώσει μονάχα την πεποίθηση των Ελλήνων ότι ο πολιτισμός τους είναι ανώτερος των υπολοίπων λαών αλλά και την σιγουριά τους ότι η γη είναι επίπεδη και ο ήλιος γυρίζει γύρω από αυτήν.

    Ο Αμβροσιος και ο κάθε Αμβρόσιος δεν μιλάει σε τοίχο, σε ζώα μιλάει.

    Μια ένεση ιστορίας πάντως στους μαθητές που ονειρεύονται την ανακατάληψη της Μικράς Ασίας δεν θα έβλαπτε, αν και πιστεύω ότι δεν θα είχε και κανένα φοβερό αποτέλεσμα.

    Παρ’ όλ’ αυτά, θα άξιζε να διαβάζανε για τον πόλεμο του 1897 και την Μικρασιατική Καταστροφή.

    Ίσως κάποιοι να υποψιάζονταν κάτι.

    Γιατί το μέλλον αυτών των παιδιών, αν συνεχίσουν με τα ίδια ανιστόρητα και άδεια μυαλά, είναι σχεδόν προδιαγεγραμμένο.

    Μαύρα κασόνια περιμένουν όσους δεν προλάβουν να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό για μια δουλειά με καλύτερες αποδοχές και προοπτικές.

    Θυσία σε μια πατρίδα που απλά δεν υπάρχει πουθενά αλλού, παρά μονάχα στο κούφιο τους το κεφάλι.

    Είναι, επίσης, θλιβερό να παρακολουθείς την αυτοαποκαλούμενη «αντιμνημονιακή αριστερά» να παίζει το παιγνίδι και να ρίχνει νερό στον μύλο των νεοναζί.

    Αναφέρομαι σε όλους αυτούς που διαδήλωναν δίπλα στους Κασιδιάρηδες για την Μακεδονία και χειροκροτούσαν τον Μίκη όταν ξέπλενε τους «πατριώτες» νεοναζί της Χρυσή Αυγή.

    Όλοι αυτοί έχουν όνομα και επώνυμο και δεν είναι τυχαίο, κατά την γνώμη μου, που οι περισσότεροι -Ρινάλντι, Λαφαζάνης, Κωνσταντοπούλου κλπ- υπήρξαν σύντροφοι με τον Τσίπρα και το σιχαμένο παρεάκι του στον ΣΥΡΙΖΑ.

    Ούτε είναι επίσης τυχαίο ότι πολλοί από αυτούς έβγαζαν για χρόνια το ψωμάκι τους δουλεύοντας ως επαγγελματικά στελέχη στον Περισσό.

    Άλλωστε, για μια ψήφο -έτσι λέγεται- δεν έγινε κάποτε γραμματέας του κόμματος ο … ρεαλιστής Γιάννης Δραγασακης.

    Ο εθνικισμός, πάντως, είναι το γήπεδο όπου παίρνει τα πρωταθλήματα η Ακροδεξιά, ό,τι κι αν πιστεύουν οι προαναφερθέντες «αριστεροί» σημερα.

    Πάντως, δεν είναι μονάχα γελοίος ο εθνικισμός σε μια χώρα εθελόδουλη, αμόρφωτη και παραδομένη στους ξενους, είναι και τρομερά επικίνδυνος.

    Όπως το 1897 και το 1922, οι Έλληνες κοιτούν την σκιά τους στον τοίχο και νομίζουν πως είναι το ύψος τους.

    Μονάχα που τώρα δεν υπάρχουν οι εφεδρείες που υπήρχαν παλαιότερα, για να χρησιμοποιηθούν μετά την αναπόφευκτη καταστροφή.

    Σήμερα το τέλος είναι πιο κοντά από ποτέ.

  6. Ο/Η Frixos λέει:

    Σχολιασμος επι του σχολιου του Λασκαρατου σχετικα με την καταληψη του Οικου Τυφλων στην Καλλιθεα, το μακρυνο 1976

    0:23 Ο Γιωργος Γρηγοριου, τυφλος του ΕΛΑΣ, ζητιανευε στην Ομονοια και σε λαϊκες αγορες, όταν πεθανε του βρηκανε μερικα εκατομυρια στο στρωμα. Τον αναφερει και ο θειος Ισιδωρος σε ένα αφηγημα του στην «Καλυβα»
    https://greekcivilwar.wordpress.com/2016/02/01/gcw-15/
    https://panosz.wordpress.com/2008/10/16/isidoros-4/

    σε καποια σκηνη διακρινεται και ο θειος, δραστηριος από τοτε.

    0:29 Εμφανιζεται στην ταινια ο Παναγιωτης Κουρουμπλης, τοτε φοιτητης Νομικης και εκπροσωπος του Πασοκ (ΠΑΣΠ) στην καταληψη. Η φωνη που ακουγεται από τα μεγαφωνα είναι δικη του, ητανε φωνακλας από τοτε.

    0:39 Εμφανιζεται η Αφροδιτη (αν θυμαμαι καλα) .

    1:20 Μιλαει ο Προεδρος του Πανεληνιου Συλογου Τυφλων, Βασιλης Τσούπρας πριν 2-3 χρονια ο Κουρουμπλης μου ελεγε ότι ζουσε ακομα), συντηρητικος ανθρωπος, πολιτευτης με τη Χριστιανικη Δημοκρατια, του Ψαρουδάκη. (Τον Κουρουμπλη φαινεται ότι τοχει η μοιρα του: από τον Τσουπρα στον Τσίπρα).

    2:10 παλι ο Γιωργος Γρηγοριου

    2:35 Ο Λευτερης Καρβουνης (ΚΚΕ), τυφλος, παιζει χοντρο ξυλο με τους αστυνομικους, εφαγε καμποσες αλλα προλαβε και δαγκωσε το χερι σε καποιον από αυτους.

    Τελος λιγα λογια για την Μαρια Παπαλιου, δημιουργο της ταινιας «Ο Αγωνας των Τυφλων». Η ωραιοτερη γυναικα της Αθήνας, κοσμοπολιτισα, αερατη, όταν εμφανιζοταν μεσα στη μπιχλα του αγωνα οι αγωνιστες βαζανε τα οπλα …παρα ποδα.
    Με αφορμη την ταινια ειχε υπογραψει και ο Σαρτρ σε ένα κειμενο διαμαρτυριας.

    Αυτά ταύτα

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.