Τελικά ποιος έκαψε τη βίλα της Ζωζώς Σαπουντζάκη;

[Ο Θεός του Αμβρόσιου ή οι «ασύμμετροι» εμπρηστές του Αλέκσι;]

(από το bankwars)

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Από την αρχή διευκρινίζω πως δεν παίζω με τον πόνο της αειθαλούς σταρ, που έχει όλη τη συμπάθειά μου. Είναι φανερό με ποιους θέλω να τα βάλω. Ο Αμβρόσιος δήλωσε πως όλα, δηλαδή η βίλα της Κινέτας και τα παιδάκια, οι γέροι, ένας καλός παπάς στο Μάτι, οι χελώνες του δάσους…κάηκαν από τη  «Θεία δίκη» «για έναν άθεο πρωθυπουργό». Αυτός όμως ο ευσεβής άθεος, είναι παλιός του φίλος, που αδίστακτος καθώς ήταν από αρχηγός της αντιπολίτευσης, άκουγε ευλαβικά και με δουλοφροσύνη το σουρεαλιστικό κήρυγμα του Ναζιστή μητροπολίτη για τη σφαγή των Καλαβρύτων («Ο κ.Τσίπρας ντροπιάζει την Αριστερά»). Αργότερα μάλιστα, ως πρωθυπουργό, την εποχή που φαντασιωνόταν με τους Λαφαζαναραίους και με τον Καμμένο την απόσπαση της Ελλάδας από τον δυτικό κόσμο και την μετατροπή της σε προτεκτοράτο της αυταρχίας του Πούτιν και των ολιγαρχών του, ενθουσιασμένος ο μητροπολίτης-χωροφύλακας τον επαινούσε δημόσια: «Γειά Σου Τσίπρα λεβέντη», χωρίς ο Τσίπρας να κοκκινίζει από ντροπή. Όπως δεν ντρεπόταν όταν ο πιστολέρο πρώην καπνεργάτης Σαββίδης τον προσομοίαζε με τον σημερινό Ρώσο τσάρο, κολακεύοντάς τον φτηνιάρικα σαν φύλαρχο της Κεντρικής Αφρικής.

Ο πρωθυπουργός πάλι, έκανε τις πρώτες ώρες των δυο μεγάλων πυρκαγιών λόγο για «ασύμμετρη απειλή» και  δεν απέκλεισε και το ενδεχόμενο επιχείρησης αποσταθεροποίησης, υποθέτω από τον Γαλαξία της Ανδρομέδας («Όταν ο Τσίπρας ανακαλύπτει την «ασύμμετρη απειλή». «Η κυβέρνηση καταφεύγει στις ίδιες τεχνικές επικοινωνιακής διαχείρισης που κάποτε κατήγγειλε… Ήταν τον Αύγουστο του 2007 όταν ο τότε υπουργός Δημόσιας Τάξης Βύρων Πολύδωρας πέραν του να μιλήσει για τον «στρατηγό άνεμο», είχε αναφερθεί σε «ασύμμετρη απειλή. Ιδού το καυστικό σχόλιο που είχε κάνει τότε το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ…»).  «Με προβληματίζουν τα παράλληλα τρία μέτωπα, οι παράλληλες εστίες, η σκέψη μου είναι εκεί», έλεγε αρχικά ο Τσίπρας για να θολώσει τα νερά.

Προσωπικά αδυνατώ να πιστέψω τον ισχυρισμό του φίλου και παλιού συνθαλαμίτη του Ιερώνυμου, στη σκοτεινή οργάνωση «Ζωή», Αμβρόσιου, πως ο θεός είναι ανώμαλος δολοφόνος και βασανιστής αθώων. Ο Αμβρόσιος, με τη συνένοχη ανοχή ή και την ενθάρρυνση των ομοίων του, φανερών και μουλωχτών, της Συνόδου, της οποίας ο επικεφαλής δεξιώνεται τον φυρερίσκο, έχει φτιάξει έναν θεό στα μέτρα τα δικά του και των σωματοφυλάκων του της Χ.Α. Όσο για τις ασύμμετρες απειλές του Αλέξη, για τις οποίες δεν δόθηκε η ελάχιστη εξήγηση, είναι μαθηματικά βέβαιο πως αυτά τα λεκτικά σκουπίδια θα ξεχαστούν, έχει ήδη συμβεί αυτό και πρόκειται για τις συνήθεις ανοησίες που λένε οι ανίκανοι πρωθυπουργοί για να καλύψουν την αχρηστία τους και τις ανεξόφλητες ακόμη ενοχές της ανύπαρκτης πολιτικής τους ευθύνης.

Advertisements
This entry was posted in IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

15 Responses to Τελικά ποιος έκαψε τη βίλα της Ζωζώς Σαπουντζάκη;

  1. Ο/Η kpap01 λέει:

    Υβριστής τών αντιπάλων του ο κ.Τσίπρας μέ ύπουλα καί άνανδρα χτυπήματα κατά τών ίδιων καί τών συζύγων τους μέ ασύστολη χρήση τού κράτους τού οποίου τού ανατέθηκε η διαχείριση, ενώπιον του ασεβούς δεσπότη ποιεί τήν νήσσαν. Ουδέποτε απάντησε ώς ώφειλε. Γιά τόν Αμβρόσιο νά ντρέπονται όσοι εκ τής εκκλησίας ανέχονται τήν αυθάδη καί ανεβλαβή γλώσσα του.

  2. Ο/Η Po λέει:

    Ιδού ποιες πρωτόβγαλτες Α ρ ι σ τ ε ρ έ ς παρθένες του ΣΥΡΙΖΑ καταφέρονται κατά των προηγούμενων κυβερνήσεων που τα έκαναν σκ… ε… θέλω να πω κόπρανα

  3. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/74453/%CE%BF-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B7%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1

    ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
    Ο Ιερώνυμος χοροστάτησε με πρωτοβουλία του στην κηδεία του πατέρα του Τσίπρα

    30|10|2012
    Στον Ιερό Ναό Αγιου Γεωργίου Διονύσου, πραγματοποιήθηκε η κηδεία του πατέρα του επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλεξης Τσίπρας, Παύλος, ενώ της εξοδίου ακολουθίας χοροστάτησε μετά από πρωτοβουλία του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος.

    http://www.zougla.gr/blog/article/636488

    1) Ο γεννημένος στην Άρτα το 1934 Παύλος Τσίπρας, υπήρξε συνιδρυτής (με τον Ίωνα Παράσχη) της τεχνικής εταιρείας «Σκαπανεύς ΑΤΕ» που μαζί με την «ΕΔΟΚ-ΕΤΕΡ» και την «ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ» ήσαν οι τρείς εταιρείες που έπαιρναν ΟΛΑ τα Μεγάλα Έργα επί 21ης Απριλίου. Ο Στυλιανός Παττακός (Έγινε 100 ετών την παρελθούσα Πέμπτη 8 Νοεμβρίου!) ) έδινε αφειδώς έργα Στον Παύλο Τσίπρα, με αποτέλεσμα ο μπαμπάς του Αρχηγού του Σύριζα να γίνει πάμπλουτος επί 21ης Απριλίου.

    2) Η οικονομική άνεση του «καλού χριστιανού» Παύλου Τσίπρα επί Χούντας, τον έκανε να χρηματοδοτεί τις δράσεις της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, με αποτέλεσμα να τον εκτιμήσει ιδιαιτέρως ο Χουντικός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Κοτσώνης.

    Ο Παύλος Τσίπρας μπαινόβγαινε επί Χούντας στην Αρχιεπισκοπή και βοηθούσε οικονομικά τον «Αγαπισμό» του Κοτσώνη και το Ιεραποστολικό Έργο του (νύν Αλβανίας) Αναστάσιου Γιαννουλάτου στην Αφρική, όπου έπαιρνε έργα ο «Σκαπανεύς»! Εκεί στην Αρχιεπισκοπή (όπου τότε ήταν Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου) πρωτογνώρισε ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Λιάπης τον μπαμπά του Τσίπρα, γι’ αυτό και σκίστηκε να πάει στην προχθεσινή κηδεία του Παύλου στον Διόνυσο, χωρίς να τον καλέσει η οικογένεια Τσίπρα!

    3) Μέσω του χουντικού Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Κοτσώνη, ο Παύλος Τσίπρας συνδέθηκε με την «χριστιανικώτατη» οικογένεια των Αλαβάνων (Κοτσώνης και Αλαβάνοι ήσαν Τήνιοι), η οποία διαχειριζόταν επί 100 χρόνια το χρυσοφόρο Προσκύνημα της Τήνου.
    Έτσι έμαθε τον μικρό Αλέξη (γεννήθηκε το 1974) ο Αλέκος Αλαβάνος, και γι’ αυτό τον πρότεινε για την Αρχηγία του Συνασπισμού τον Φεβρουάριο του 2008.

    Ιερώνυμος και Αμβρόσιος
    Δυο φτωχά χωριατόπουλα που στρατολογήθηκαν και μυήθηκαν στην ακροδεξιά παρεκκλησιαστική οργάνωση «Ζωή», μένοντας στον ίδιο θάλαμο

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=842149

    Αντωνιάδου Μαρία

    Οι σχέσεις… «Ζωής» Ιερωνύμου – Αμβροσίου
    Γιατί ο Αρχιεπίσκοπος κάλυψε τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων και συντάχθηκε με τους ακραίους της Εκκλησίας
    06/11/2016

    Βίοι παράλληλοι
    Επί πολλούς μήνες ο Αρχιεπίσκοπος φαινόταν ότι είχε εναγκαλιστεί τις θέσεις των συντηρητικών της Εκκλησίας και η δήλωσή του στην τηλεοπτική εκπομπή, ότι «αυτά που επισημαίνει ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων δεν είναι λάθη, είναι ο τρόπος που τα λέει. Αν ψάξουμε τα κείμενά του και τα ψηλαφίσουμε, θα δούμε ότι για το θέμα το κεντρικό που θίγει δεν κάνει λάθος», αποτέλεσε την πλήρη επιβεβαίωση. Για όσους όμως γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στην Εκκλησία, ο κ. Ιερώνυμος ουδέποτε θα «άδειαζε» τον κ. Αμβρόσιο. Οι δύο άνδρες μεγάλωσαν μαζί, έζησαν μαζί, μοιράστηκαν το ίδιο αναγνωστήριο και τον ίδιο θάλαμο οικοτροφείου. Οι ζωές τους είναι σχεδόν παράλληλες. Τον Μάρτιο του 1938 στα Οινόφυτα γεννιέται ο Γιάννης Λιάπης και μόλις τέσσερις μήνες αργότερα στην Πάτρα ο Αθανάσιος Λενής. Και οι δύο ζουν φτωχικά παιδικά χρόνια και δουλεύουν από μικροί. Ο Γιάννης βοηθάει τους γονείς του στις αγροτικές δουλειές και στην εκτροφή των προβάτων. Ο Θανάσης ασχολείται με δουλειές του ποδαριού και στηρίζει τη μοδίστρα μητέρα του.

    https://www.kalavrytanews.com/2016/11/blog-post_29.html

    Ιερώνυμος: Ο Αμβρόσιος δεν κάνει λάθος, το πρόβλημα είναι ο τρόπος που τα λέει
    Νοεμβρίου 02, 2016

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT8Q3EO3Ckd4W8WiE1NGj5uE7wX8nR0g8jXhiHS6rNnMad6cSkq
    http://www.tanea.gr/2000/05/12/greece/apo-ti-zwi-ston-ierwnymo/

    ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    Από τη «Ζωή», στον Ιερώνυμο

    Μπαΐλης Πάνος
    12 Μαΐου 2000

    Το 1907 ο ιερέας Ευσέβιος Ματθόπουλος αποφάσισε να «διακονεί τον Θεόν με το
    κήρυγμα του Σταυρού και του Χριστού » μέσα από μια συγκεκριμένη θρησκευτική
    οργάνωση. Έτσι γεννήθηκε η Ζωή, «ένας σύλλογος», «μία αδελφότητα» η οποία στην
    πορεία εξελίχτηκε σε ένα από τους πλέον ζωντανούς οργανισμούς της Εκκλησίας
    στην χώρα μας με λόγο, ρόλο και κυρίως με μέλη φανατικούς και ιδιαίτερα
    μορφωμένους λαϊκούς και κληρικούς.

    Από την πρώτη στιγμή η οργάνωση εξαπλώθηκε σε όλη τη χώρα κάνοντας μέλη
    κληρικούς, θεολόγους αλλά και επιφανείς πολίτες οι οποίοι αναλαμβάνουν ακόμη
    και τα κατηχητικά, αλλά και θέματα «εθνικής διαπαιδαγώγησης» πρωτοστατώντας
    ακόμη και σε συγκεντρώσεις εναντίον προσωπικοτήτων όπως ο Βενιζέλος, ο
    Καζαντζάκης αλλά και εκπαιδευτικών όπως ο Γληνός και η Ρόζα Ιμβριώτη.

    Αυστηροί

    Με τη λήξη του Εμφυλίου οι οργανώσεις και κυρίως η Ζωή ιδρύουν οικοτροφεία,
    σχολές με σκοπό τη στήριξη των νέων. Οι κανόνες αυστηρότατοι κυρίως για τα
    παιδιά που προέρχονται από την επαρχία. Προσευχή, κατηχητικό, ομοιόμορφο
    ντύσιμο, εκκλησιασμός υποχρεωτικός. Ο αριθμός των νέων που ακολουθούν την
    οργάνωση μεγάλος. Μέχρι και το 1960 μαθητές και φοιτητές πυκνώνουν τις τάξεις
    της οργάνωσης. Οι φοιτητές συγκροτούν την ΧΦΕ (Χριστιανική Φοιτητική Ένωση).

    Ζωή και Σωτήρας

    Το 1960 μια ομάδα θεολόγων και κληρικών διαφωνεί με τον τρόπο που λειτουργεί η
    Ζωή. Τον βρίσκουν πολύ συντηρητικό και δημιουργούν τον Σωτήρα, μία οργάνωση
    που ακόμη και σήμερα έχει, σε αντίθεση με την Ζωή που φθίνει, σημαντική
    επιρροή στον χώρο της Εκκλησίας.

    Παράλληλα όμως με αυτές τις δύο, με πρωτοβουλία μητροπολιτών (Καντιώτης)
    δημιουργούνται νέες οργανώσεις όπως ο Σταυρός, η Σπίθα, αλλά και δεκάδες
    αδελφότητες, όπως ο Μέγας Βασίλειος, ο Άγιος Παύλος, που συγκεντρώνουν
    τεράστιες περιουσίες στην Αθήνα αλλά και σε άλλες περιοχές, κυρίως από δωρεές
    μελών.

    http://www.imerodromos.gr/ekklisia-komma-2/

    1920-1950: Οι χαμένες ευκαιρίες για το «κόμμα της Εκκλησίας» (2)
    Ο Εμφύλιος Πόλεμος και η οργάνωση «Ζωή», το ελληνικό Opus Dei: «Εθνικισμός- Χριστιανισμός- Αντικομμουνισμός»- Ο Παύλος η Φρειδερίκη και οι «καλοί στρατιώτες του Χριστού»
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣΣ ΙΣΤΟΡΙΑ • 4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017

    Η αντίδραση του ΚΚΕ
    Το ΚΚΕ διαβλέποντας τον ρόλο που θα έπαιζε η «Δήλωση» στην ιδεολογική αντιπαράθεση, την «χτύπησε» με αλλεπάλληλα δημοσιεύματα των εφημερίδων και των περιοδικών του. Στη «μάχη» αυτή επιστρατεύθηκε το «βαρύ πυροβολικό» των διανοουμένων του Κομμουνιστικού Κόμματος.


    «Ριζοσπάστης», 16 Ιανουαρίου 1947, το άρθρο του Μάρκου Αυγέρη με τίτλο «Χριστιανική μαρτυρία».

    Ο Μάρκος Αυγέρης, σε άρθρο του που δημοσιεύθηκε στο «Ριζοσπάστη» της 16ης Ιανουαρίου 1947 με τίτλο «Χριστιανική Ρητορεία» σημείωνε:

    «Και η δική μας Χριστιανική Ένωσις Επιστημόνων με τη «Δήλωσή» της, που κυκλοφόρησε τελευταία σε χιλιάδες αντίτυπα δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να παίζει το παιχνίδι της αντίδρασης. Κάτω από τη μάσκα του Χριστιανισμού κάνει μια αντιχριστιανική πράξη και μια πράξη καθαρής ιδιοτέλειας. Για να προστατέψει τα συμφέροντα της κυρίαρχης φατρίας, που κινδυνεύουν από τη δυσαρέσκεια και την αναταραχή των λαϊκών μαζών, επιχειρεί να πείσει πως η σημερινή εξαθλίωση του ελληνικού λαού πρέπει κύρια να αναζητηθεί στην έλλειψη χριστιανικής ευλάβειας…».

    Ακόμη εγκαλούσε τους υπογράφοντες για σιωπή μπροστά στην τρομοκρατία του κράτους και των οργανώσεων της Δεξιάς:

    « Εσείς που καλλιεργηθήκατε μέσα σε είκοσι αιώνων χριστιανική ηθική, πέστε μας σε ποια μακρινή Θηβαϊδα ταξιδεύει η χριστιανική σας συνείδηση, ώστε μέσα στη χριστιανική σας «Δήλωση» να μη βρίσκεται ούτε η παραμικρή διαμαρτυρία γι’ αυτό το αιματηρό όργιο που συντηρεί στη χώρα μας η σημερινή χριστιανική ελληνική πολιτεία».

    Και αφού τους χαρακτήριζε «γραμματείς και φαρισαίους», ο Αυγέρης κατέληγε:

    «Αλλά εδώ και είκοσι αιώνες οι ηγετικές αυτές τάξεις των «Γραμματέων και Φαρισαίων» έχουν οριστικά κριθεί. Και ο Χριστιανισμός που θεμελιώνει όλες τις ηθικές αξίες στην αγάπη, μας δίνει μέτρο αλάθευτο για να εκτιμήσουμε την αξία ή την αναξιοπιστία των λειτουργών του».

    Οι σχέσεις με το Παλάτι

    (…)

    Τα καλοκαίρια τα μέλη των Χ.Μ.Ο. ζούσαν σε σκηνές, στις κατασκηνώσεις της «Ζωής», σε ομάδες των 10 παιδιών. Κάθε ομάδα είχε και ξεχωριστό όνομα: «Μαχηταί», «Ίκαροι», «Δημιουργοί», «Ισχυροί», «Άγρυπνοι» κ.λπ.

    Κάθε βράδυ μετά την υποστολή της σημαίας, ο αρχηγός διάβαζε το πολεμικό ανακοινωθέν της ημέρας και ανέλυε στους νέους το νόημα του «αγώνα της χριστιανικής Ελλάδος κατά του αθέου κομουνισμού». Ακολουθούσαν πολεμικά εμβατήρια και η βραδινή προσευχή για τη νίκη των «εθνικών δυνάμεων».

    Από τις Χ.Μ.Ο. και τις κατασκηνώσεις τους εκείνης της εποχής πέρασαν οι αρχιεπίσκοποι Αλβανίας Αναστάσιος και Αμερικής Δημήτριος, οι πανεπιστημιακοί Μάριος Νικολινάκος , Αλέξανδρος Καρακατσάνης, Δημήτρης Κώνστας,ο υπουργός της ΝΔ, Ευρωπαίος επίτροπος και διαχειριστής της εκκλησιαστικής περιουσίας στα χρόνια της Χούντας Γιάννης Παλαιοκρασσάς , οι γνωστοί αγιορείτες ηγούμενοι Βασίλειος Γοντικάκης και Αιμιλιανός Βαφείδης κ.α.

    Ο Παύλος και το «Ελληνικόν Φως»

    (….)

    http://falsefaith.blogspot.com/2009/05/1.html
    30 Μαΐου 2009
    Η «Ζωή» μέσα από τα μάτια του Χ. Γιανναρά (μέρος 1ο)

    Πρόσφατα αγόρασα το «Καταφύγιο Ιδεών» του Χρήστου Γιανναρά, ενός ανθρώπου που γνώριζα μόνο ονομαστικά. Στο αυτοβιογραφικό αυτό βιβλίο, εκτός από την περιγραφή των παιδικών και εφηβικών του χρόνων, ασκεί σκληρή κριτική εναντίον της χριστιανικής οργάνωσης «Ζωή», στην οποία ήταν μέλος επί σειρά ετών. Οι καταγγελίες που εκτοξεύει είναι ιδιαίτερα σοβαρές και συχνά σοκαριστικές, αυτό όμως που ενισχύει το κύρος τους είναι η ίδια η προσωπικότητα του κ. Γιανναρά. Δεν πρόκειται για κάποιον άθεο που ήταν μπλεγμένος στις χριστιανικές οργανώσεις στα νιάτα του και στη συνέχεια αναθεώρησε, αλλά για έναν από τους κατεξοχήν εκπροσώπους της «χριστιανικής διανόησης», φανατικό υποστηρικτή της Εκκλησίας και φορέα ακραίων συντηρητικών απόψεων. Στο βιβλίο αυτό λοιπόν έχουμε μία από τις σπάνιες ευκαιρίες να διαβάσουμε μια «κριτική εκ των έσω» των παραεκκλησιαστικών οργανώσεων, από έναν άνθρωπο που δεν αποκήρυξε ποτέ του την ορθοδοξία.

    (…)

    Την ευρύτατη εμπροσθοφυλακή της οργάνωσης αποτελούσαν τα κατηχητικά – την εποχή μας μιλούσαν για 2.000 περίπου τέτοια σχολεία σε όλη την Ελλάδα, με αριθμό μαθητών που ξεπερνούσε τις 200.000. Κάθε μαθητής είχε ως πρωταρχικό καθήκον να προσελκύσει και άλλα παιδιά στο κατηχητικό… Και κάθε καινούριος που γραφόταν στο κατηχητικό, δεν μπορούσε πια να ξεφύγει εύκολα. Οι απουσίες του ή η διακοπή της φοίτησης θα προκαλούσαν την επίσκεψη της «εφορείας» στο σπίτι… Στόχος ήταν να στρατολογηθούν και οι γονείς στην κίνηση ή το λιγότερο να γραφτούν συνδρομητές στο φύλλο της «Ζωής».

    Φυσικά, τα χιλιάδες παιδιά που στρατολογούνταν μαζικά από την οργάνωση δεν παρακολουθούσαν απλά τα κατηχητικά. Τα χρησιμοποιούσαν στη συνέχεια για «εθελοντική εργασία», που μεταξύ άλλων περιελάμβανε την πώληση περιοδικών και άλλων εντύπων της οργάνωσης. Κάτι ανάλογο με τα σημερινά παιδιά των φαναριών δηλαδή, με χριστιανικό μανδύα βεβαίως:

    Οι διαστάσεις που πήρε η διάδοση της «Ζωής του παιδιού» δεν πρέπει να έχουν το όμοιό τους. Ίσως ποτέ άλλοτε στην Ελλάδα τόσο μεγάλος αριθμός παιδιών δεν στρατεύθηκε με τόση μεθοδικότητα για να προπαγανδίσει ένα έντυπο. Όλα τα παιδιά σε κάθε κατηχητικό χρεώθηκαν με πέντε τουλάχιστον φύλλα. Η αγορά του σχολείου δεν επαρκούσε για να απορροφήσει την πραμάτεια μας. Γι’ αυτό, πήραμε τους δρόμους… Δεν μπορώ να υπολογίσω τον αριθμό των φύλλων που πουλήθηκαν από το πρώτο τεύχος, μα πρέπει να ξεπερνούσαν τις 200.000… Ποτέ δεν ρωτήσαμε – ούτε νομίζω πέρασε κι από το νου μας – τι εμπορικό όφελος είχε η «κίνηση» από την εμπορική κινητοποίηση των χιλιάδων παιδιών του κατηχητικού.

    Η τελευταία πρόταση έχει όλο το ζουμί. Τι έκαναν άραγε όλα αυτά τα λεφτά; Σε άλλο σημείο του βιβλίου, ο συγγραφέας αναφέρει πως ήταν σε θέση να γνωρίζει οτι ειδικά η αδελφότητα της «Ζωής» δεν διέθετε ποτέ ούτε τον ελάχιστο οβολό για φιλανθρωπίες… Στη συνέχεια, θα περάσω στις ειδικά μελετημένες ψυχολογικές μεθόδους που χρησιμοποιούσε η οργάνωση για να ελέγχει τα μέλη της, τις οποίες με γλαφυρότητα εκθέτει ο Χρήστος Γιανναράς:

    (….)

    http://falsefaith.blogspot.com/2009/06/2.html

    Στη «Ζωή» μιλούσαν ανοιχτά για τον π. Αυγουστίνο Καντιώτη (αρχιμανδρίτη τότε, που η δικτατορία των συνταγματαρχών το 1967 τον έκανε μητροπολίτη στη Φλώρινα). Τον ήξεραν καλά, γιατί ήταν πνευματικό γέννημα και θρέμμα, αλλά και αποστάτης της αδελφότητας. Τον θεωρούσαν εξαιρετικά εγωπαθή και ελαφρώς παράφρονα… Και βέβαια αρκούσε να τον ακούσει κανείς, σε κήρυγμα ή ομιλία, για να επαληθεύσει τους χαρακτηρισμούς του Παναγιωτόπουλου: Ξεκινούσε μιλώντας ήρεμα, μα προοδευτικά ερεθιζόταν από τα ίδια του τα λόγια, μέχρι που έφτανε σε πραγματική κρίση υστερίας: ωρυόταν, άφριζε, χτυπούσε τα έδρανα, έχανε κάθε αυτοέλεγχο. Κάθε φορά που μιλούσε, έπρεπε σε κάποιον να επιτεθεί… Τα έβαζε με τη βασίλισσα, την κυβέρνηση, τους δεσποτάδες, τους έβριζε όλους χυδαία, κάποτε με βρισιές καραγωγέα («οι δεσποτάδες είναι πούστηδες», ούρλιαζε από την έδρα).

    http://4.bp.blogspot.com/_JDt1ueRos9M/SiuG0gmk4WI/AAAAAAAABPQ/ziDFNZdC0pk/s320/header.bmp

    Όλη αυτή την ψυχοπαθολογική υστερία οι οπαδοί του την εισέπρατταν σαν άφοβη παρρησία και ακατάβλητο θάρρος, γι’ αυτό τον παρομοίαζαν πάντοτε με τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Τους μάζευε – στίφη ολόκληρα μαινόμενων ανθρώπων με ρόπαλα και σφεντόνες – να σπάσουν τα τζάμια των ξενοδοχείων όπου γίνονταν «καλλιστεία», ή να αποτρέψουν ανάλογες ηθικές παρεκτροπές. Και ούρλιαζαν μέσα στους δρόμους: «Ζήτω ο Χριστός» – «Κάτω η αμαρτία»!

    (…..)

    Ο Μπάστας είχε προσκαλέσει κάποτε στη συγκέντρωσή μας τον τότε μητροπολίτη Λήμνου Διονύσιο, και το θέμα που συζητούσαμε ήταν, αν ο θεολόγος επιτρέπεται να παρακολουθεί έργα αρχαίας τραγωδίας ή όχι (για τα υπόλοιπα θεατρικά έργα δεν υπήρχε πρόβλημα, η απαγόρευση ήταν αυτονόητη). Ο Παναγιωτόπουλος και ο Μπάστας αναπτύξανε διεξοδικά την άποψη πως κι η αρχαία τραγωδία είναι εξίσου ηθικά επιλήψιμη και βλαβερή, όπως κάθε θεατρικό έργο, αφού έρωτες ανθρώπων παρουσιάζει κι αυτή, κι αφού δεν μπορούσαμε να ξέρουμε ποιος θα καθίσει δίπλα μας στην κερκίδα. Τότε ο καημένος ο Διονύσιος εξερράγη διαμαρτυρόμενος, και δεν ξεχνώ την ανακούφιση που ένιωσα, αφού κι ένας Επίσκοπος αντιδρούσε στον πουριτανικό κρετινισμό των ηγετών μας

    (….)

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Βίοι παράλληλοι
    Τσίπρας και Αμβρόσιος επένδυσαν στην Ακροδεξιά (ΑΝΕΞΕΛ-ΧΑ), στο τυφλό μίσος κατά της Δύσης, στη συνωμοσιολογία, στον Πούτιν, στην άγνοια του κόσμου, στο ψέμα και στην απάτη

    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2012/12/blog-post_15.html

    15 Δεκεμβρίου 2012

    Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ,…

    – Ο λαλίστατος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας κατάπιε τη γλώσσα του μπροστά στον Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο. Στο γεύμα που ακολούθησε μετά τις εκδηλώσεις της 13ης Δεκεμβρίου για το ολοκαύτωμα, ο Αλ. Τσίπρας ζήτησε την …άδεια από τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο να αποχωρήσει, αλλά ο Σεβ. δεν τον άφησε με τον τρόπο του, υποδεικνύοντάς του να καθίσει να ακούσει τι έχει να πει. Και «τα άκουσε» για τα καλά ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αφού οι γνωστές Αμβροσιανές μπηχτές έδωσαν και πήραν! Οπότε καλά κάνουν και ο Καλαβρύτων και ο Πειραιώς και όποιος άλλος ιεράρχης και ξεσπαθώνουν. Βρίσκουν και τα κάνουν! Αφού και οι αριστεροί που υποτίθεται πως αμφισβητούν την Εκκλησία, σα μαθητούδια μπροστά τους… Ας μη μιμούνται μετά τους ιεράρχες μας στις …κορώνες. Άλλωστε οι ιεράρχες είναι πιο εξειδικευμένοι σ’ αυτές.

    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2017/12/blog-post_14.html

    4 Δεκεμβρίου 2017
    Καλαβρύτων Αμβρόσιος: «Γειά σου, Πρωθυπουργέ κ. Τσίπρα λεβέντη!»

    Ας ξαναθυμηθούμε, όμως, τις ενθουσιώδεις κορώνες του Σεβ. Αμβροσίου για την Κυβέρνηση Τσίπρα, τις οποίες έγραψε και υπέγραψε τον Φεβρουάριο του 2015. Όχι πολύ παλιά δηλαδή. Ιδού τα Αμβροσιανά …μαργαριτάρια (η ορθογραφία και η στίξη του κειμένου είναι του Σεβασμιωτάτου, όπως ακριβώς δημοσιεύθηκε στο προσωπικό του ιστολόγιο):
    «Από τις πρώτες κι’ όλας στιγμές της αναλήψεως των ευθυνών διακυβερνήσεως της πολύπαθης Χώρας μας ο νέος Πρωθυπουργός και οι Συνεργάτες του εφαρμόζουν μια πολιτική, που αποπνέει ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ! Φαίνεται πως πέρασε πιά η εποχή των μεγάλων και δουλικών ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ σε ΟΛΑ! Περάσαμε στην εποχή της αντιστάσεως! Στην μανία των Ευρωπαίων κατακτητών μας, λέγε με Τρόϊκα κλπ, αντιτάσσουμε την εθνική μας αξιοπρέπεια! Η στάση του κ. Τσίπρα μας γεμίζει τα στήθη με υπερηφάνεια! Ἀλλωστε είναι σε όλους γνωστόν, ὀτι οι μεγάλες νίκες στην πορεία του Έθνους μας ποτέ δεν κατακτήθηκαν από τά Μεγάλα ΝΑΙ, αλλά από τα μεγάλα ΟΧΙ! Αθάνατο παραμένει στη μνήμη μας και στην καρδιά μας το «Μολών λαβέ» του Λεωνίδα και το ΟΧΙ του Ιωάννη Μεταξά!
    Δόξα τω Θεώ, λοιπόν, διότι με Πρωθυπουργό τον ακάματο κ. Τσίπρα οι Ευρωπαίοι Εταίροι μας μαθαίνουν τώρα, ότι ΔΕΝ ΕΙΜΕΘΑ ΔΟΥΛΟΙ ΑΛΛΑ ΕΤΑΙΡΟΙ της Ευρωπαϊκής Ενώσεως! Για πρώτη φορά ακούσθηκε η διαμαρτυρία: «Κύριοι, στο ζήτημα επιβολής κυρώσεων κατά της Ρωσίας από την Ευρώπη, γιατί δεν μας ερωτήσατε;» Δεν είμαστε παρείες, είμαστε ισότιμα Μέλη της Ενώσεως! Η τακτική, λοιπόν, του κ. Τσίπρα γεμίζει τα στήθη μας με εθνική υπερηφάνεια! Βεβαίως το παιγνίδι Τσίπρα είναι πολύ επικίνδυνο! Μπορεί να εξοργίσει τους Ευρωπαίους δανειστές-δολοφόνους μας, αλλά είναι καλύτερα μια έντιμη πενία από μια ευτελιστική και ταπεινωτική ευπορία!
    Εμείς πιστεύουμε, ότι ο Πρωθυπουργός θα κερδίσει την μάχη, θα ανατρέψει τα δεδομένα. Τα άκρως ευτελιστικά, αν μή εξουθενωτικά, Μνημόνια θα πεταχθούν στον κάλαθο των αχρήστων! Μια νέα εποχή, που θα ανακουφίσει τον Έλληνα, πρόκειται να ανατείλει! Τα πρώτα δείγματα της επερχόμενης νίκης Αλέξη Τσίπρα, της νίκης των Ελλήνων, άρχισαν να φαίνωνται ήδη στον ορίζοντα. Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ κ. Ομπάμα εξέφρασε ήδη την πρόθεσή του να μας συνδράμη! Η σκληρή και άκαρδη κα Μέρκελ, θορυβημένη, σπεύδει στη Ουάσιγκτον! Η Ρωσία επίσης εξέφρασε την συμπάθειά της! Οι Ευρωπαίοι Αξιωματούχοι έχουν χάσει τον ύπνο τους! Η Ευρώπη άρχισε να μας υπολογίζει! Κάποιοι Πρωθυπουργοί της Ευρώπης ακούουν πιά όχι μόνο με προσοχή, αλλά και με στοχαστική διάθεση τις ελληνικές θέσεις και απόψεις!
    Θα το επαναλάβουμε, λοιπόν, επειδή εμείς καί πιστεύουμε στον αληθινό Θεό καί προσευχόμεθα για τους Ηγέτες της Χώρας μας, θα επαναλάβουμε τα λόγια: «Δόξα Σοι, ο Θεός ημών». Η καρδιά μας γεμίζει πια με εθνική υπερηφάνεια! Η Ελλάδα μας γίνεται και πάλι αξιοσέβαστη!
    Γειά σου, Πρωθυπουργέ κ. Τσίπρα λεβέντη! Βάλε πια μια τελεία και παύλα, στις μονομερείς και εθνοκτόνες υποχωρήσεις μας! Ο Χριστός μαζί Σου! Η Παναγιά μας στο πλευρό Σου! Καλή επιτυχία για το καλό της Ελλάδος!
    Αίγιον, Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015
    + ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΊΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ»

    http://tempo24.news/eidisi/33364/me-poytin-kai-patriarhi-rosias-o-mitr-amvrosios-kai-o-igoymenos-toy-mspilaioy

    Mε Πούτιν και Πατριάρχη Ρωσίας o Μητρ. Αμβρόσιος και ο Ηγούμενος του Μ.Σπηλαίου
    ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ





  5. Το άρθρο αγνοεί πως ήταν και υποψήφιος του ΛΑΟΣ

    https://grpost.blogspot.com/2018/08/blog-post_17.html

    Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2018
    Πώς η Ρωσία υπονομεύει το Φανάρι μέσω Ελλάδας

    Γράφει
    ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

    Τα τελευταία χρόνια μαίνεται μια άνευ προηγουμένου υπονόμευση του Οικουμενικού Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης από το Πατριαρχείο της Μόσχας, με τη συνεπικουρία του «φιλορωσικού κόμματος» της ελληνικής εκκλησίας. Στόχος η πρωτοκαθεδρία στην Ορθοδοξία και μέσω αυτής η
    διείσδυση του Κρεμλίνου σε όλες τις εκφάνσεις της πολιτικής, κοινωνικής, θρησκευτικής και οικονομικής ζωής της Ελλάδας.

    Προσέξτε:
    Για να μπορέσει το Πατριαρχείο της Μόσχας να εκπορθήσει από την κορυφή της Ορθοδοξίας το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης, έχει διεισδύσει στην εκκλησία της Ελλάδας κι έχει αποκτήσει ισχυρά ερείσματα.
    Πριν από λίγους μήνες, η τοποθέτηση –εκλογή του Αρχιμανδρίτη Χρυσόστομου Πίτση, από την Κω, ως μητροπολίτη Σύμης από το Πατριαρχείο, δημιούργησε έντονες αναταράξεις στην ρωσική και ελληνική εκκλησία, αφού ειδικά η πρώτη επεδίωκαν παντοιοτρόπως τον έλεγχο της συγκεκριμένης Μητρόπολης. Τότε, επιστρατεύτηκε μέχρι και θαλαμηγός γνωστού επιχειρηματία για να μεταβεί στη Σύμη κορυφαίο στέλεχος της ελληνικής Ιεραρχίας για ν’ αποτρέψει αυτή την εκλογή προς όφελος άλλου ιερωμένου, γνωστού για τις ακροδεξιές και φιλορωσικές διαθέσεις του.
    Ταυτοχρόνως, το ρωσικό πόδι είναι εμφανές στο Άγιο Όρος αλλά και στη Βόρεια, την Ανατολική Ελλάδα, τη Θράκη και το Ανατολικό Αιγαίο, όπου κατά κύριο λόγο υπάρχουν οι Μητροπόλεις (συνολικά 36) που υπάγονται πνευματικά στο Φανάρι.

    Προσέξτε:
    Η επιρροή της Ρωσίας (πολιτικά και θρησκευτικά) στην Ιερά Σύνοδο της Ελλάδας δεν είναι διόλου αμελητέα. Οι δυο κατ’ εξοχήν «ρωσόφιλοι» μητροπολίτες που συστηματικά ασκούν ακόμη και πολιτικές παρεμβάσεις είναι ο Μεσογαίας Νικόλαος κι ο Πειραιώς Σεραφείμ. Οι οποίοι θεωρούνται ότι θα είναι οι δυο ισχυροί διεκδικητές του Αρχιεπισκοπικού θρόνου στη μετά Ιερώνυμο εποχή. Κοντά τους, στο «ρωσόφιλο κόμμα» της ελληνικής Ιεραρχίας, συντάσσονται οι Μητροπολίτες Αμβρόσιος (Καλαβρύτων και Αιγιαλείας), Νεκτάριος (Αργολίδας), Ιερόθεος (Ναυπάκτου), Νεκτάριος (Κερκύρας και Παξών).
    Οι περισσότεροι εξ αυτών εμφανίζονται να έχουν ισχυρά ερείσματα στην ελληνική ακροδεξιά (σε όλες τις εκφάνσεις της) κι ισχυρίζονται –εκτός άλλων- ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ασκεί μαλθακή πολιτική έναντι του Βατικανού. Δηλαδή, ότι ακριβώς ισχυρίζεται και το Πατριαρχείο της Μόσχας για να υπονομεύει το Φανάρι.

    Προσέξτε:
    Ο θρησκευτικός φανατισμός αυτών των Ιεραρχών δεν έχει προηγούμενο κι είναι χαρακτηριστικό ότι πριν από καιρό ο Μητροπολίτης Πειραιά κάλεσε σε… μονομαχία …Αγιασμού τον καθολικό μητροπολίτη Σύρου. Για να του αποδείξει ότι ο …Ορθόδοξος Αγιασμός δεν θα χαλάσει ποτέ, εν αντιθέσει με τον …Καθολικό!!!!

    Προσέξτε:
    Πλην των ανωτέρω, η ρωσική επιρροή στην ελληνική εκκλησία ακουμπά και την Πάτρα, όπου πρόεδρος του ιδρύματος του Αγίου Ανδρέα (που οι Ρώσοι θεωρούν προστάτη του στρατού τους) , ανέλαβε ο αυτοαποκαλούμενος «κολλητός» του Πούτιν, Βλαντιμίρ Γιακούνιν. Ο οποίος- συν τοις άλλοις- ήταν αντιπρόεδρος των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, που διεκδίκησαν (και με την υποστήριξη της ελληνικής εκκλησίας) την ΤΡΑΙΝΟΣΕ!!!
    Ενώ είναι κι ο ιδρυτής του θρησκευτικού forum της Ρόδου, στο οποίο ετησίως καλούνται Ευρωπαίοι ηγέτες που είναι φιλικά διακείμενοι με τη Μόσχα, όπως ο Ούγγρος Όρμπαν.
    Ο Γιακούνιν, ήταν εκ των πρωταγωνιστών στην «επιχείρηση» να μη καταφέρει το Οικουμενικό Πατριαρχείο να εκλέξει –διορίσει στη Σύμη, τον Μητροπολίτη Χρυσόστομο Πίτση, χωρίς επιτυχία.

    Προσέξτε:
    Σε περιοχές όπως η Αλεξανδρούπολη (κυρίως), η Κέρκυρα κι η Λήμνος, η ρωσική διείσδυση στα κοινά κι εκκλησιαστικά δρώμενα είναι ισχυρότατη. Μάλιστα, ρωσικοί κύκλοι προωθούν ακόμη και την αγιοποίηση του Ιωάννη Καποδίστρια για να διευρύνουν την επιρροή τους.
    Την ίδια στιγμή έχουν προσεγγίσει ανθρώπους με φιλοδοξίες στον πολιτικό στίβο κι ασκούν μέσω αυτών την επιρροή τους.
    Ένας τέτοιος είναι γνωστός τηλεπωλητής … αλοιφών από … το Άγιο Όρος, που ταυτοχρόνως προβαίνει σε κηρύγματα υπέρ της Ρωσίας από διάφορους περιφερειακούς σταθμούς.
    Ένας άλλος είναι ο δήμαρχος της Αλεξανδρούπολης. Ευάγγελος Λαμπάκης, που έχει στήσει στην όμορφη ακριτική πόλη τη δική του επικράτεια. Πότε καταγγέλλοντας το «κράτος των Αθηνών», πότε αναφέροντας ότι «η Θράκη σήμερα είναι συρρικνωμένη σε τρεις νομούς, ενώ κάποτε έφτανε από το … Μόναχο μέχρι την Κωνσταντινούπολη»! Ενώ έχει μιλήσει για «ανεξάρτητο κράτος της Θράκης»!!!
    Ο άνθρωπος αυτός, ασκώντας ακόμη και δική του εξωτερική πολιτική, αγνόησε τις κυρώσεις της ελληνικής κυβέρνησης (2016) προς τη Ρωσία (για τα γεγονότα στην Κριμαία και στη Σεβαστούπολη) και πρωτοστάτησε στη συμφωνία που υπογράφηκε ανάμεσα στην Κριμαία και το Εμπορικό Επιμελητήριο Έβρου. Δήλωσε, μάλιστα, ότι «οι κυρώσεις που επιβάλλονται στην Κριμαία δεν θα εμποδίσουν τις εμπορικές και οικονομικές σχέσεις μεταξύ των δύο περιοχών»!

    Προσέξτε:
    Άνθρωπος του στενού περιβάλλοντος του δημάρχου Αλεξανδρούπολης, είναι ο Κωνσταντίνος Γκαμπαερίδης, που έχει διατελέσει επίτιμος πρόξενος της Ρωσίας στην πόλη, από το 2015 μέχρι το 2016, που ανακλήθηκε ο διορισμός του με παρέμβαση του υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Κοτζιά.
    Ο Γκαμπαερίδης, εμφανιζόταν ως υπάλληλος της Τουριστικής Ιαματικής Επιχείρησης του Δήμου και τον προηγούμενο Μάιο καταδικάστηκε σε φυλάκιση 15 μηνών λόγω αστοχιών στη διοίκηση της δημοτικής εταιρείας.
    Για τη δράση των Ρώσων στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης γράφηκαν πολλά προσφάτως, με αφορμή την υπόθεση απέλασης των Ρώσων διπλωματών.
    Ενώ, σε χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων που παραχώρησε ο Πάνος Καμμένος, αναγέρθηκε με πρωτοβουλία των δυο ανωτέρω και του Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης, Άνθιμου, ναός με έξοδα Ρώσων και υλικά που μεταφέρθηκαν από την Αγία Πετρούπολη.

    Σκοπιανό κι Ορθόδοξοι Παλαιστίνιοι

    Συμφώνως με όσα έγιναν γνωστά από την απέλαση των Ρώσων διπλωματών στην υπόθεση επηρεασμού της ελληνικής κοινής γνώμης εναντίον επίλυσης του Σκοπιανού, εμπλέκεται και η Αυτοκρατορική Ορθόδοξη Παλαιστινιακή Εταιρεία! Που έλκει την ιστορία της από τα 1882, αφού τότε ιδρύθηκε από τον τσάρο Αλέξανδρο Γ΄, για να ενισχύσει την επέκταση της Ρωσίας στη Μέση Ανατολή. Τη συγκεκριμένη εταιρεία υποστηρίζει τα μάλλα ο Πούτιν, με το ίδιο στόχο που είχε ο τσάρος Αλέξανδρος Γ΄.
    Η συγκεκριμένη οργάνωση έχει βρει πρόσφορο έδαφος στην Πέλλα, ενώ αντιπρόεδρός της είναι ο πρώην Ρώσος πρόξενος στη Θεσσαλονίκη Αλεξέι Ποπόφ. Ένας εκ των δυο Ρώσων υπηκόων (εκτός των εν ενεργεία διπλωματών) στους οποίους απαγορεύτηκε η είσοδος στην Ελλάδα.

    Προσέξτε:
    Ουδείς γνωρίζει επακριβώς με ποιον τρόπο η Αυτοκρατορική Ορθόδοξη Παλαιστινιακή Εταιρεία ενεπλάκη για να επηρεάσει αρνητικά την έκβαση της συμφωνίας των Πρεσπών.
    Όμως, κορυφαία στελέχη του υπουργείου Εξωτερικών αλλά των μυστικών υπηρεσιών ισχυρίζονται σε συζητήσεις τους με δημοσιογράφους ότι διευκόλυναν παντοιοτρόπως τα συλλαλητήρια και προσέγγισαν κρατικούς αξιωματούχους –ακόμη και στρατιωτικούς-.
    Κάτι το οποίο δημοσιεύθηκε στους «Financial Times».
    Κάτι ακόμη:
    Αναλυτές που γνωρίζουν άριστα τα πολιτικά και θρησκευτικά δεδομένα, ισχυρίζονται ότι η συγκεκριμένη εταιρεία εργάζεται με στόχο την επόμενη ημέρα του ελληνικού αρχιεπισκοπικού θρόνου, αφού ήδη επηρεάζει αρκετούς Μητροπολίτες. Ενώ στοχεύεται κι η επόμενη ημέρα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. Το ποίμνιο του οποίου αποτελείται από Άραβες ορθοδόξους που είναι δυσαρεστημένοι από την επιβολή του ΕΝΦΙΑ στα ακίνητα του Πατριαρχείου κι έχουν καταστεί εύκολος στόχος της ρωσικής επιρροής.

    Ρωσία – Άγιο Όρος – Παγκόσμια Ορθοδοξία

    Ο Πούτιν από την ημέρα της εκλογής του επιχείρησε κι επιχειρεί να βάλει ασπίδα στις γεωπολιτικές του επιδιώξεις την Ορθοδοξία. Μάλιστα, ο στενός του συνεργάτης Αλεξάντερ Ντούγκαν, έχει δηλώσει στο περιοδικό «Time» ότι για τον Πούτιν « η Ορθοδοξία αποτελεί τον άξονα του ρωσικού κόσμου που επιδιώκει να οικοδομήσει». Προσθέτοντας ότι το Άγιο Όρος αποτελεί το σημείο από το οποίο πρέπει να γίνει εκκίνηση!
    Σε αγαστή συμπόρευση με τον Πούτιν βρίσκεται κι ο Πατριάρχης Κύριλλος, αφού διαβλέπει ότι μπορεί να καταστεί προκαθήμενος ολόκληρης της Ορθοδοξίας.
    Λεπτομέρεια 1η: Ο πατέρας του Πατριάρχη Κύριλλου είναι εκείνος που προσηλύτισε τον Πούτιν στον Χριστιανισμό, όταν ακόμη ήταν μέλος του πανίσχυρου Κομμουνιστικού Κόμματος και αρχηγός της KGB.

    Λεπτομέρεια 2η: Στον εορτασμό της χιλιετηρίδας του Αγίου Όρους (2016), η Ρωσία και το Πατριαρχείο της Μόσχας καπέλωσαν τις εκδηλώσεις. Μάλιστα, λίγο πριν τους εορτασμούς υπήρξε μέγας καυγάς ανάμεσα στον Κύριλλο και στον Βαρθολομαίο, εξ αιτίας της επιμονής του πρώτου να επανδρώσει με ακόμη περισσότερους Μοναχούς τις μονές στον Άθω. Με αποτέλεσμα να μη παραστεί ο Βαρθολομαίος στους εορτασμούς.

    Λεπτομέρεια 3η: Η Βουλγαρική εκκλησία, τόσο σε επίπεδο της Μητρόπολης Σόφιας όσο και σ’ επίπεδο Πατριαρχείου πάσης Βουλγαρίας, έχει συνταχθεί πλήρως με τις ρωσικές επιδιώξεις.

    Λεπτομέρεια 4η: Η αυτόνομη Ουκρανική Ορθόδοξη εκκλησία υπάγεται πνευματική στο Πατριαρχείο της Μόσχας. Όμως, ο επικεφαλής της Ονούφριος, φιλικά διακείμενος στη Μόσχα, αμφισβητείται σφόδρα από πιστούς που έχουν ταχθεί (στο πλαίσιο της πολιτικής και πολεμικής σύγκρουσης Ρωσίας – Ουκρανίας) στο πλευρό της νεόκοπης σχισματικής «Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας – Πατριαρχείο Κιέβου», που έχει προκαθήμενο τον Μητροπολίτη Κιέβου Φιλάρετο.
    Η σχισματική εκκλησία έχει λάβει την υποστήριξη της φιλοδυτικής κυβέρνησης του Ποροσένκο κι ήδη εντείνονται οι ενέργειες για αναγνώριση του αυτοκέφαλού της, από το Φανάρι.
    Λεπτομέρεια 5η:

    Αν το Οικουμενικό Πατριαρχείο αναγνωρίσει το Πατριαρχείο του Κιέβου, οι Ρώσοι φοβούνται ότι εν συνεχεία θα λάβει σειρά η ανεξαρτησία της εκκλησίας της Λευκορωσίας, που σήμερα ακολουθεί πιστά τις επιταγές των Πούτιν και Κύριλλου.

    Προσέξτε:
    Οι σχέσεις της ελληνικής εκκλησίας με το Φανάρι είναι ιδιαιτέρως τεταμένες.
    Μάλιστα, πριν λίγο καιρό – η κυβέρνηση είχε αποφασίσει ν’ αναβαθμίσει το Γραφείο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Αθήνα, με απόφαση Κατρούγκαλου. Κάτι που θα δυναμίτιζε ακόμη περισσότερο τις σχέσεις των δυο εκκλησιών. Αυτό αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή, με παρέμβαση του Ιερώνυμου στον Τσίπρα.

    Προσέξτε κάτι ακόμη ιδιαιτέρως σημαντικό:
    Μόλις προχθές, η κυβέρνηση τοποθέτησε ως διοικητή του Αγίου Όρους τον δημοσιογράφο και έμπιστο του αρχιεπισκόπου, Κωστή Δήμτσα. Σε μια εποχή που το Άγιο Όρος εμπλέκεται με τις ρωσικές αναμείξεις και παρά την έντονη διαφωνία του Οικουμενικού Πατριάρχη.
    Ο Κωστής Δήμτσας –φανατικός οπαδός του ΠαΣοΚ στα πρώτα δημοσιογραφικά του βήματα στο «Κανάλι 1» του Πειραιά- πέρασε στην επιρροή του Κώστα Καραμανλή, ανέπτυξε σχέσεις με τον Ιερώνυμο αλλά και με τον Αλέξη Τσίπρα.
    Έχει λάβει εντολές για να έχει τεταμένη την προσοχή του σε σχέση με τη ρωσική διείσδυση και να κρατά ισορροπίες ή πήγε ως τοποτηρητής του Ιερώνυμου;
    Θα φανεί στο εγγύς κι απώτερο μέλλον.

    Κάτι τελευταίο:
    Ο Κωστής Δήμτσας έχει άριστη σχέση με τη Μονή Βατοπεδίου. Αυτή είναι η μοναδική του σχέση με τις Μονές στο Περιβόλι της Παναγιάς. Η σχέση με το Βατοπέδι καλλιεργήθηκε μέσω της «Αποστολής» (της ΜΚΟ της Αρχιεπισκοπής στην οποία προΐστατο) στην οποία διοχετεύθηκαν κατά περιόδους πολλά χρήματα. Το δε ερώτημα που προκύπτει είναι αν η συγκεκριμένη Μονή, είχε εμπλοκή στην επιλογή του ως διοικητή του Αγίου Όρους.

    Σας φαίνονται αλλόκοτα ή απίστευτα όλα αυτά; Επειδή πιστεύετε ότι όλα είναι αγγελικά πλασμένα, δίχως η εκκλησία να κυβερνά με κοσμικές, οικονομικές και πολιτικές παρεμβάσεις; Ή δίχως συγκεκριμένα σχέδια που εισχωρούν ακόμη και σε γαιοπολιτικά παιγνίδια;
    Κι όμως! Είναι αληθινά.

  6. Ο/Η Πυρ γυνή και θάλασσα (κυριολεκτώ) λέει:

    http://www.mixanitouxronou.gr/i-polikroti-diki-tis-zozos-sapountzaki-gia-ti-vila-stin-kineta-ixe-katigorithi-oti-itan-doro-tou-logisti-tis-piraikis-patraikis/

    Η πολύκροτη δίκη της Ζωζώς Σαπουντζάκη για τη βίλα στην Κινέττα. Είχε κατηγορηθεί ότι ήταν «δώρο» του λογιστή της Πειραϊκής Πατραϊκής…

  7. Ο/Η Mίμης ο Σιδεράς λέει:

    Στο Λαύριο για να μην κουραστεί το αφεντικό, που κάνει διακοπές στη βιλλα που πληρώνει ο Γιώτης για χάρη του Άλεξ

    https://pbs.twimg.com/media/Dj_gHl0XgAAvBrv?format=jpg

  8. Ο/Η Psycho λέει:

    Oι Οβριοί

  9. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ο Αμβρόσιος είναι ένας τυπικός ιερέας εκπρόσωπος του Θεού της Π. Διαθήκης. Πρόκειται για έναν Θεό ζηλωτή, εκδικητικό, βίαιο, μισαλλόδοξο που επανειλημμένως τιμωρεί με ιδιαίτερα βίαιο τρόπο όσους δεν τον υπάκουσαν. Αποκορύφωμα του αυταρχισμού του είναι η περίφημη φράση του όπου κατηγορηματικά δηλώνει πως δεν υπάρχει άλλος Θεός πλην αυτού (και αν υπάρχουν θα τους εξαφανίσει όλους. «Ο Κύριος μου θα είναι τρομερός με τους θεούς σας και θα τους εξαφανίσει όλους» Σοφονίας) και η αιώνια τιμωρία των αμαρτωλών στην φοβερή κόλαση (τι αγαστή συνεργασία με τον διάβολο). Ο Αμβρόσιος, μιλάει την ίδια γλώσσα με τον Θεό του. Επειδή από την μία, αυτού του είδους η θεότητα άρχισε σιγά σιγά να απορρίπτεται από τους πιστούς και από την άλλη, η τραγωδία ήταν εξαιρετικά επώδυνη για να ισχυριστεί κάποιος ότι ήταν έργο του Θεού, ο Αμβρόσιος άρχισε να αποδοκιμάζεται από διάφορους ιερείς που προβλέπουν πως από τέτοιες δηλώσεις χάνει η εκκλησία.
    Από την άλλη μεριά, ο πρωθυπουργός μίλησε για ασύμμετρες απειλές και το ενδεχόμενο αποσταθεροποίησης της χώρας- δηλαδή της κυβέρνησης, γιατί την χώρα την αποσταθεροποιούμε εμείς οι ίδιοι.
    Ποιο είναι το κοινό σημείο, όπου εφάπτεται ο τρόπος σκέψης και των δύο;
    Ο πρώτος θεωρεί ότι για τις φοβερές απώλειες συνανθρώπων μας και για τα καμμένα σπίτια (όπως και της αξιαγάπητης Ζωζώς) ευθύνεται ο αθεϊσμός και οι άθεοι. Νομίζω πως η επίκληση του «άθεου Τσίπρα» ήταν η πρόφαση για να στραφεί ενάντια στους άθεους, όχι γιατί τους φοβάται αλλά η επίκληση ενός αντιπάλου που εξοργίζει τον Θεό, συμμαζεύει το ποίμνιο στο μαντρί.
    Ο δεύτερος, θεωρεί υπεύθυνα κάποια κέντρα (δεν τα κατονομάζει γιατί απλώς δεν υπάρχουν, αλλά ταυτόχρονα προσπαθεί να προκαλέσει στους πολίτες το αίσθημα του αγνώστου και τον φόβο που αυτό επιφέρει).
    Ο στόχος και των δύο, είναι η απόκρυψη των πραγματικών αιτίων που προκαλούν κατά τακτά διαστήματα τέτοιες τραγωδίες. Δηλαδή, εμείς οι ίδιοι. Πολιτικοί, θρησκευτικοί ταγοί και πολίτες.

  10. Ο/Η Ζ. Σαπουνάκη λέει:

    Γιαννίς, πολύ αξιόλογή η αναλυσίς σας
    Χαίρεστε

  11. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    Ποιότητα
    http://www.thetoc.gr/politiki/article/prwtofanis-ataka-aulwnitou-suriza-o-mitsotakis-leei-ppries

    Πρωτοφανής ατάκα Αυλωνίτου (ΣΥΡΙΖΑ): Ο Μητσοτάκης λέει π@π@ριές

    Μετά από αντιπαράθεση με τον Γεράσιμο Γιακουμάτο (ΝΔ), είπε ότι ο κ. Μητσοτάκης «λέει παπαριές».

    • Δηλαδή επί του προκειμένου κατηγορεί τον αρχηγόν της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως ότι λέγει ανοησίες. Άρα ότι ανοηταίνει. Όμως, επί του προκειμένου, υπάρχει ακόμα ένα ευρύτερον θέμα. Γνωρίζει την σημασίαν της επιμάχου λέξεως; Προφανώς όχι.

  12. Ο/Η πρωθυπουργική βίλα Σουνίου λέει:

    Ο Στάλιν βαριέται να απομακρυνθεί από τη ντάτσα του

    https://www.protothema.gr/politics/article/811167/video-me-hamogela-agalies-kai-filia-tzanakopoulos-dourou-sti-suskepsi-upo-ton-tsipra-sto-laurio/

    Βίντεο: Με χαμόγελα, αγκαλιές και φιλιά Τζανακόπουλος, Δούρου στη σύσκεψη υπό τον Τσίπρα στο Λαύριο

    Με χαρούμενη διάθεση παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα θρηνεί 91 νεκρούς από τη φωτιά στο Μάτι προσήλθαν οι υπουργοί στη σύσκεψη υπό τον Αλέξη Τσίπρα στο Τεχνολογικό Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου.

    Δημήτρης Τζανακόπουλος και Ρένα Δούρου εμφανίστηκαν χαμογελαστοί και αντάλλαξαν φιλιά με όσους τους περίμεναν πριν να μπουν στην αίθουσα της σύσκεψης υπό τον πρωθυπουργό.

    Η περιφερειάρχης Αττικής είχε, μάλιστα, και θερμό ασπασμό με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πάνο Σκουρολιάκο.

  13. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πολιτική αλητεία.
    O σύμβουλος παραμένει στη θέση του

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.