Στη Χίο: Επιστολή γονέων για να εμποδιστεί παιδάκι από το Ιράκ να πάει στο νηπιαγωγείο

[Η καταγγελία στην οποία προέβη ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στρέφεται κατά της εγγραφής ενός παιδιού από το Ιράκ και απευθύνεται στην διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Χίου και στον δήμο Χίου]

Των Ιλλουμινάτι ιστολόγων Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

κλικ για μεγέθυνση

Ένα πρωτοφανές περιστατικό ρατσιστικού παραληρήματος και μισαλλοδοξίας και μάλιστα σε βάρος ενός μικρού προσφυγόπουλου που πρόκειται να πάει στο νηπιαγωγείο εκδηλώθηκε πρόσφατα και έρχεται σήμερα στο φως της δημοσιότητας.
Το περιστατικό δημοσιοποίησε το astraparis.gr και διαδραματίστηκε στο 11ο νηπιαγωγείο Χίου, στην περιοχή των φυλακών Χίου. Η καταγγελία στην οποία προέβη ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων στρέφεται κατά της εγγραφής ενός παιδιού από το Ιράκ και απευθύνεται στην διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Χίου και στον δήμο Χίου.
Αφού περιγράφει το ιστορικό της εγγραφής του μικρού παιδιού, ο Σύλλογος συγκάλεσε έκτακτη γενική συνέλευση στις 26 Μαρτίου 2018 για να εξετάσει το θέμα και ε συνεχεία προβαίνει στις ακόλουθες διαπιστώσεις: Το προσφυγόπουλο δεν μιλά την ελληνική γλώσσα και ως εκ τούτου θα είναι προβληματική η ένταξή του στο νηπιαγωγείο. Εγείρουν θέμα επάρκειας των εμβολίων που έχει κάνει και επισείουν τον κίνδυνο μετάδοσης ασθενειών σε άλλα παιδιά ή και σε ηλικιωμένους.
Θέτουν θέμα επάρκειας και καταλληλότητας των χώρων του συγκεκριμένου νηπιαγωγείου επειδή υπάρχουν πολλά παιδιά και προτείνουν αν δεν μπορεί να πάει το παιδί σε ειδική δομή με ομόγλωσσα παιδιά, τότε να πάει σε άλλο όμορο νηπιαγωγείο με λιγότερα παιδιά.
Και το αποκορύφωμα της μισαλλοδοξίας έρχεται με το εξής: «Η περίοδος εγγραφής και η ένταξη ενός παιδιού μουσουλμάνου τις μέρες του Άγιου Πάσχα, της μεγαλύτερης χριστιανικής γιορτής, που τα παιδιά εργάζονται πάνω σ’ αυτό το θέμα, βλέπουν βίντεο και συζητούν με τις νηπιαγωγούς, μας προβλημάτισε αρκετά επίσης».
Το κείμενο φέρει περί τις 25 υπογραφές μελών του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου, καθώς και γονέων και κηδεμόνων και είναι το ακόλουθο:

Τι απαντά στο Lifo.gr ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Χίου:
«Το παιδί έχει όλες τις προϋποθέσεις για την εγγραφή του στο νηπιαγωγείο και φυσικά έχει εμβολιαστεί με βάση τους προβλεπόμενους κανονισμούς, ενώ η γλώσσα δεν αποτελεί θέμα σε τόσο μικρή ηλικία. Ήδη ο μικρός από το Ιράκ έχει ξεκινήσει να φοιτά μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και νηπιαγωγοί και συμμαθητές το έχουν αγκαλιάσει» εξηγεί στο Lifo.gr, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Χίου, κ. Αριστείδης Κελεπερτζής.
Όπως διευκρινίζει, «οι κάτοικοι της Χίου δεν έχουν τέτοιες συμπεριφορές και δεν έχουν προβλήματα με τους μετανάστες και τους πρόσφυγες του νησιού. Τουλάχιστον 12 παιδιά φοιτούν στα νηπιαγωγεία της Χίου και ποτέ μέχρι στιγμής δεν υπήρξε πρόβλημα».
Σύμφωνα με τον κ. Κελεπερτζή, πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό και ένα δύο γονείς προφανώς παρέσυραν και άλλους μέσα στην άγνοιά τους στην σύνταξη αυτού του ρατσιστικού κειμένου που περιλαμβάνει ανακρίβειες.
Σημειώνεται, ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου δεν πρόκειται να απαντήσει επίσημα κάτι στον Σύλλογο Γονέων «καθώς πρόκειται για σενάρια».

*

Ευχαριστούμε τον σχολιαστή liberal για την επισήμανση [via racist crimes watch]

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη. Bookmark the permalink.

13 Responses to Στη Χίο: Επιστολή γονέων για να εμποδιστεί παιδάκι από το Ιράκ να πάει στο νηπιαγωγείο

  1. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=482280
    Παπαματθαίου Μάρνυ

    Γονείς ψήφισαν να αποκλειστούν ρομά μαθητές
    «Η εκπαίδευση είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των πολιτών» δήλωσε στο «Βήμα» ο υφυπουργός Παιδείας
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/11/2012

    «Η εκπαίδευση είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των πολιτών» δηλώνει στο «Βήμα» ο υφυπουργός Παιδείας κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, σχετικά με την κίνηση συλλόγων γονέων και κηδεμόνων σε δύο σχολεία του Χαλανδρίου, οι οποίοι και ζητούν να σταματήσουν να φοιτούν σε αυτά μαθητές Ρομά.

  2. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    http://www.athensvoice.gr/politics/433704_limeniko-kathreftis-toy-syriza

    11.04.2018 | 13:33
    Το Λιμενικό καθρέφτης του Σύριζα
    Η ιστορία ενός μικρού κόμματος που ανέβηκε και διατηρήθηκε στην εξουσία εργαλειοποιώντας τους πάντες
    Λίνα Παπαδάκη

    Τον Γενάρη του ’14 ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν πρόθυμος να πιστέψει και να προπαγανδίσει ότι το Λιμενικό Σώμα ήταν μια ομάδα σίριαλ κίλερ που πετούσαν γυναίκες και παιδιά στη θάλασσα για να πνιγούν. Οι βουλευτές, τα στελέχη του και ο φιλικός Τύπος του ΣΥΡΙΖΑ κατήγγελλαν τη συμμορία δολοφόνων που κλωτσούσε παιδικά κεφάλια και γυναίκες με μωρά από την κουπαστή, χωρίς κανείς τους να αρθρώσει μια κουβέντα αμφιβολίας για τις παράλογες κατηγορίες.

    Το καλοκαίρι του ‘15 οι δολοφόνοι έγιναν ήρωες. Έσωζαν κατά εκατοντάδες ναυαγούς από τα βυθισμένα σκάφη και έκαναν τη χώρα παγκόσμιο πρότυπο ανθρωπιάς και αλληλεγγύης. Η Κυβέρνηση, πια, του ΣΥΡΙΖΑ δοξαζόταν μαζί με τους άνδρες του Λιμενικού, χωρίς να μπορέσει να ψελλίσει μια κουβέντα αυτοκριτικής και συγγνώμης για τον προ διετίας διασυρμό τους.

    Τον Σεπτέμβριο του ‘17 οι λιμενικοί έγιναν επαγγελματίες υψηλής τεχνοκρατικής επάρκειας και αποτελεσματικότητας, όταν η πετρελαιοκηλίδα έφτασε από τη Σαλαμίνα μέχρι το Λαύριο κι εμείς αναρωτιόμασταν πώς ήταν δυνατόν να μαυρίσει όλος ο Σαρωνικός και να έχουν γίνει όλα εντάξει. Όμως ο υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ είχε συνδέσει τη μοίρα του με του Λιμενικού και αναπόφευκτα όλα έπρεπε να έχουν λειτουργήσει άψογα, ακριβώς όπως θα είχαν λειτουργήσει άθλια αν βρισκόταν στην αντιπολίτευση

    Όταν έσκασε η υπόθεση Novartis ήρθε και η σουρεαλιστική πινελιά στον καμβά. Οι λιμενικοί έγιναν δικαστές και έκριναν ότι διαψεύστηκαν παταγωδώς οι κατηγορίες που έφεραν τον προϊστάμενό τους υπουργό αναμεμιγμένο σε σκάνδαλο. Στην επίσημη ιστοσελίδα του Σώματος αναρτήθηκε το πόρισμα της αθώωσης του υπουργού Ναυτιλίας, προφανώς κατόπιν ενδελεχούς έρευνας που έκανε το Λιμενικό στη δικογραφία, τις μαρτυρίες και τα οικονομικά της Φαρμακοβιομηχανίας.

    Και τις Άγιες μέρες του Πάσχα, όταν το φως της Άνοιξης είναι πιο έντονο και αναδεικνύει την πραγματική όψη των πραγμάτων, οι λιμενικοί έγιναν Uber. Ο Αλέξης Τσίπρας, η Περιστέρα, ο Ερνέστος, ο μικρότερος και οι λοιποί εκδρομείς κάλεσαν το ταξί, δηλαδή το σκάφος του Λιμενικού, να τους πετάξει από τη Ρόδο στην Τήλο. Ο απλός αριστερός είχε γίνει πια ένας αλαζών κυβερνήτης που δεν τηρεί ούτε τα προσχήματα.

  3. Ο/Η antiochusacharnensis λέει:

    Ανέγνωσα την είδησιν καί διαφωνώ με τους χαρακτηρισμούς εκ μέρους σας εις βάρος των γονέων του συγκεκριμένου συλλόγου Γονέων καί Κηδεμόνων. Μάλιστα, εξηγούμαι σαφεστάτως καί αναλυτικώς. Αναφέρεσθε προς «μισαλλοδοξίας», «παραληρήματος» καί «ρατσισμού». Αλλά για να δούμε καί το αληθές ή ψευδές των τριών επιμάχων χαρακτηρισμών.
    Με τον όρον «μισαλλοδοξία» ετυμολογικώς ορίζεται, προσδιορίζεται καί καθορίζεται το μίσος κατά των αλλοδόξων, δηλαδή κατά όλων όσων έχουν διαφορετική γνώμη σε θέματα θρησκείας, φιλοσοφίας, πολιτικών ή κοινωνικών αντιλήψεων. Αλλά επί του προκειμένου ο επίμαχος σύλλογος γονέων καί κηδεμόνων δεν θέτει το θέμα των όποιων θρησκευτικών, φιλοσοφικών, κοινωνικών ή πολιτικών αντιλήψεων του μικρού μαθητού ή των γονέων του. Άρα, επί του προκειμένου, η θέση σας περί «μισαλλοδοξίας» πρακτικώς δεν υφίσταται καί οφείλετε να την ανακαλέσετε.
    Ας δούμε τώρα καί τί αναφέρεται όσον αφορά την επιστήμην με τον όρον «παραλήρημα», ώστε να δούμε κατά πόσον ισχύει η κατηγορία σας. Παραθέτω ευθύς αμέσως το σχετικόν λήμμα εκ της εγκυκλοπαιδείας «Πάπυρος»-«Λαρούς» του 1.963-1.964μ.α.χ.χ. όλως ενημερωτικώς, προς άρσιν πασών των ενδεχομένων ενστάσεών σας.
    παραλήρημα, (-ατος), το ΑΝ’ φλύαρος ανοητολογία.
    -(Ψυχιατρ.)’ ψυχοπαθολογικόν δημιούργημα, άσχετον προς τον πραγματικόν κόσμον, διά το οποίον όμως ο πάσχων είναι απολύτως πεπεισμένος(παραληρητική άποψις)’///παραλήρημα αισθήσεων’ η υπερδιέγερσις των οργάνων των αισθήσεων’ ο ισχυρός ερεθισμός του πνεύματος μετ’ εντόνου διεγέρσεως.
    (ΕΓΚΥΚΛ.). Η σπουδή του παραληρήματος περιλαμβάνει τρία κλινικά στάδια, ήτοι:
    α) Σπουδήν των συστατικών στοιχείων του παραληρήματος. Ταύτα είναι αι παραληρητικαί ιδέαι, ήτοι ιδέαι ανόητοι, αντίθετοι προς πάσαν πραγματικότητα. Αι παραληρητικαί ιδέαι υποδύονται διάφορα θέματα: διώξεως, ζηλοτυπίας, βλάβης κ.λ.π., θέματα μελαγχολικά, ενοχής, καταστροφής, ταπεινώσεως, θέματα ευφορίας, πλούτου, μεγαλείου, τιμών, γενναιοδωρίας κ.λ.π.
    β) Σπουδήν της ποιοτικής δομής του παραληρήματος. Διακρίνουν σχηματικώς το παραλήρημα εξ ενός θέματος, στερεώς συνυφασμένου καί φαινομενικώς λογικού, παρά την κατά βάσιν εσφαλμένην κρίσιν (τούτο είναι το συστηματικόν παραλήρημα με πλέον χαρακτηριστικόν παράδειγμα την παράνοιαν), καί το παραλήρημα εκ πολλαπλών θεμάτων μετ’ ιδεών ασαφών, ανακριβών, συναπτομένων χαλαρώς καί καθ’ ό το εξωπραγματικόν του περιεχομένου είναι ευνόητον (τούτο είναι το πολύμορφον παραλήρημα, με τύπον το παρανοειδές παραλήρημα).
    γ) Σπουδήν του μηχανισμού του παραληρήματος. Υπάρχουν τέσσαρες διαβαθμίσεις ως προς τον σχηματισμόν του παραληρήματος: ψευδαίσθησις ή αντίληψις άνευ αντικειμένου, παραληρητική ερμηνεία καί εσφαλμένη κρίσις, παραμορφούσα πραγματικόν τι καί φυσιολογικόν γεγονός, ψυχική αναπαράστασις υιοθετουμένη εν τω συνόλω της υπό του πάσχοντος καί τέλος η παραληρητική φαντασία. Εκτός πάσης ψυχιατρικής καταστάσεως είναι δυνατόν να εμφανισθή παραλήρημα επί ατόμων συνήθως φυσιολογικών επί τη ευκαιρία οξειών παθήσεων μεθ’ υψηλού πυρετού (πυρετικόν παραλήρημα). [Λ]
    -παραλήρημα τρομώδες (Ψυχιατρ.)’ το οξύ αλκοολικόν παραλήρημα. Το τρομώδες παραλήρημα εμφανίζεται επί χρονίων αλκοολικών κατόπιν νέας σημαντικής λήψεως οινοπνεύματος ή αποτόμου διακοπής της έξεως, ως καί επί τη ευκαιρία παρεμπιπτούσης νόσου (λοιμώξεως, τραυματισμού κ.λ.π.). Η κρίσις του παραληρήματος εκδηλούται δι’ εντόνου διεγέρσεως μετά τρόμου, σπασμών, οπτικών ή ακουστικών ψευδαισθήσεων καί επιθετικών κατά του περιβάλλοντος αντιδράσεων. [Λ]
    Πηγή: Πάπυρος-Λαρούς, τόμος 30, σελίδα 1.029, στήλη γ΄, σειρές 8-72, Αθήνα 1.963-1.964μ.α.χ.χ.
    Άρα, πρέπει να σκεφθείτε ότι καλώς ή κακώς, δεν τεκμαίρεται στο προκείμενον θέμα «παραλήρημα» εκ μέρους των γονέων καί κηδεμόνων του συγκεκριμένου συλλόγου, καθώς δεν υφίσταται κάτι εκ των οριζομένων βάσει της αναφοράς της εγκυκλοπαιδείας «Πάπυρος»-«Λαρούς».
    Αλλά καί όσον αφορά τα περί «ρατσισμού» καί αυτά δεν υφίστανται, διότι δεν απορρίπτουν τον συγκεκριμένο μαθητή λόγω φυλής, άρα δεν υφίσταται θέμα περί φυλετισμού. Αντιθέτως, όλες οι ενστάσεις του συγκεκριμένου συλλόγου γονέων καί κηδεμόνων είναι όλως νομικής υφής. Δηλαδή:
    (1) θέμα γλώσσης,
    (2) θέμα υγείας,
    (3) θέμα θρησκείας λόγω των πολλών προβλημάτων με τους μουσουλμάνους
    Αλλά για να δούμε καί τα οριζόμενα του ισχύοντος Ελληνικού συντάγματος, ώστε να τεθούν τα ευρύτερα θέματα σχετικώς.
    Αντιγράφω σχετικώς το ισχύον άρθρον του Ελληνικού συντάγματος, εκ της ιστοσελίδος της Βουλής των Ελλήνων, χάριν κάποιων γονίμων προβληματισμών σας.

    MEPOΣ ΔEYTEPO – Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
    ‘Αρθρο 16: (Παιδεία, τέχνη, επιστήμη)

    1. H τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Kράτους. H ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
    2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
    3. Tα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.
    4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους.
    5. H ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου με πλήρη αυτοδιοίκηση. Tα ιδρύματα αυτά τελούν υπό την εποπτεία του Kράτους, έχουν δικαίωμα να ενισχύονται οικονομικά από αυτό και λειτουργούν σύμφωνα με τους νόμους που αφορούν τους οργανισμούς τους. Συγχώνευση ή κατάτμηση ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μπορεί να γίνει και κατά παρέκκλιση από κάθε αντίθετη διάταξη, όπως νόμος ορίζει.
    Eιδικός νόμος ορίζει όσα αφορούν τους φοιτητικούς συλλόγους και τη συμμετοχή των σπουδαστών σ’ αυτούς.
    6. Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων είναι δημόσιοι λειτουργοί. Tο υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό τους επιτελεί επίσης δημόσιο λειτούργημα, με τις προϋποθέσεις που νόμος ορίζει. Tα σχετικά με την κατάσταση όλων αυτών των προσώπων καθορίζονται από τους οργανισμούς των οικείων ιδρυμάτων.
    Oι καθηγητές των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δεν μπορούν να παυθούν προτού λήξει σύμφωνα με το νόμο ο χρόνος υπηρεσίας τους παρά μόνο με τις ουσιαστικές προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 88 παράγραφος 4 και ύστερα από απόφαση συμβουλίου που αποτελείται κατά πλειοψηφία από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς, όπως νόμος ορίζει.
    Nόμος ορίζει το όριο της ηλικίας των καθηγητών των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων εωσότου εκδοθεί ο νόμος αυτός οι καθηγητές που υπηρετούν αποχωρούν αυτοδικαίως μόλις λήξει το ακαδημαϊκό έτος μέσα στο οποίο συμπληρώνουν το εξηκοστό έβδομο έτος της ηλικίας τους.
    7. H επαγγελματική και κάθε άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Kράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από τρία χρόνια, όπως προβλέπεται ειδικότερα από το νόμο, που ορίζει και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων αποφοιτούν από τις σχολές αυτές.
    8. Nόμος ορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους χορήγησης άδειας για την ίδρυση και λειτουργία εκπαιδευτηρίων που δεν ανήκουν στο Kράτος, τα σχετικά με την εποπτεία που ασκείται πάνω σ’ αυτά, καθώς και την υπηρεσιακή κατάσταση του διδακτικού προσωπικού τους.
    H σύσταση ανώτατων σχολών από ιδιώτες απαγορεύεται.
    9. O αθλητισμός τελεί υπό την προστασία και την ανώτατη εποπτεία του Kράτους.
    Tο Kράτος επιχορηγεί και ελέγχει τις ενώσεις των αθλητικών σωματείων κάθε είδους, όπως νόμος ορίζει. Nόμος ορίζει επίσης τη διάθεση των ενισχύσεων που παρέχονται κάθε φορά στις επιχορηγούμενες ενώσεις σύμφωνα με τον προορισμό τους.

    Πηγή: http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-16/

    Εξ όλου αυτού ακριβώς του ισχύοντος άρθρου περί παιδείας, επισημαίνω χάριν του συζητουμένου θέματός μας, δύο(2) μόλις συνταγματικές διατάξεις. Είναι το 16.2Σ. καί το 16.4Σ. καί τις παραθέτω εκ νέου ευθύς αμέσως.

    2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
    4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους.

    Ας αναλύσουμε διεξοδικώς,τις επίμαχες συνταγματικές διατάξεις για να δούμε κάποια σχετικά σημεία.

    Κατ’ άρθρον 16.2Σ. ορίζεται ότι: «2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.».

    Τί μας αναφέρει εδώ; Ας το δούμε περισσότερον.
    (1) Αναφέρεται σε «αγωγή των Ελλήνων» καί όχι σε «αγωγή των πολιτών» ούτε σε
    «αγωγή των κατοίκων της Ελλάδος». Άρα, όλα τα προγράμματα περί «διαπολιτισμικής αγωγής» κ.λ.π. είναι παράνομα καί αντισυνταγματικά.
    (2) Σκοπός της «αγωγής των Ελλήνων» είναι η «ανάπτυξη της εθνικής συνείδησης», δηλαδή πρακτικώς η μετάδοση των εθνικών αξιών καί άρα όλες οι διεθνιστικές θέσεις εντός της παιδείας είναι παράνομες καί αντισυνταγματικές.
    (3) Η οριζομένη «ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης» προφανώς μπορεί να δυσαρεστεί πολλούς πολίτες, όμως πρέπει να κατανοηθεί ότι
    (α) η «θρησκευτική συνείδηση» δεν ταυτίζεται με την Ανατολικήν Ορθόδοξον Εκκλησίαν του Χριστού, καθώς κατ’ άρθρον 13Σ. ορίζεται σαφεστάτως:

    MEPOΣ ΔEYTEPO – Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
    ‘Αρθρο 13: (Θρησκευτική Ελευθερία)

    1. Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός.
    2. Kάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. H άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. O προσηλυτισμός απαγορεύεται.
    3. Oι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και στις ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας.
    4. Kανένας δεν μπορεί, εξαιτίας των θρησκευτικών του πεποιθήσεων, να απαλλαγεί από την εκπλήρωση των υποχρεώσεων προς το Kράτος ή να αρνηθεί να συμμορφωθεί προς τους νόμους.
    5. Kανένας όρκος δεν επιβάλλεται χωρίς νόμο, που ορίζει και τον τύπο του.

    Πηγή: http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-13/

    καί άρα το άρθρον 3.1Σ. περί «επικρατούσης θρησκείας» είναι «διαπιστωτικόν», καθώς απλώς διαπιστώνει την αριθμητική πλειοψηφία των ορθοδόξων χριστιανών στην Ελλάδα καί όχι «ομολογιακόν»,

    (β) επί του προκειμένου θα πρέπει να τεθεί το θέμα κατά πόσον πρέπει να καταργηθεί μέσω μίας συνταγματικής αναθεωρήσεως η επίμαχη «ανάπτυξη θρησκευτικής συνείδησης».

    (4) Ακόμα, κατ’ άρθρον 16.2Σ. προβλέπεται η εκ μέρους του κράτους όσον αφορά τους Έλληνες μαθητές «διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.». Περί αυτού δεν συζητείται κατά πόσον προνοείται καί τηρείται.

    (5) Κατ’ άρθρον 16.4Σ. ορίζεται σαφεστάτως ότι: «Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια.». Άρα, πρακτικώς οι αλλοεθνείς μαθητές ή θα πρέπει να πληρώνουν χάριν φοιτήσεώς τους εντός των κρατικών εκπαιδευτηρίων ή θα πρέπει να φοιτούν σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Υπ’ όψιν ότι επί της επιμάχου συνταγματικής διατάξεως δεν αναφέρεται σε «Έλληνες πολίτες» ή σε «κατοίκους της Ελλάδος», αλλά σε «Έλληνες». Άρα, η διαφορά είναι σημαντική.

    Αν δεν σας αρέσουν οι επίμαχες συνταγματικές διατάξεις, όπως καί το δικαιούσθε, ας προτείνετε μίαν συνταγματικήν αναθεώρησίν τους. Αλλά όσον θα ισχύουν, οφείλετε να τις τηρείτε, καθώς μάλιστα, πρέπει να γνωρίζετε καί το άρθρον 1Σ. καί ειδικώς το 1.2-3Σ.

    ΜEPOΣ ΠPΩTO – Bασικές διατάξεις > TMHMA A΄ – Mορφή του πολιτεύματος
    ‘Αρθρο 1: (Μορφή του πολιτεύματος)

    1. Tο πολίτευμα της Eλλάδας είναι Προεδρευόμενη Kοινοβουλευτική Δημοκρατία.
    2. Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
    3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.

    http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-1/

    Άρα, εφ’ όσον το ισχύον Ελληνικόν σύνταγμα ομιλεί περί εθνικού κράτους, πρέπει να προσαρμοσθείτε προς αυτόν. Άχρηστες ηθικολογίες τέλος. Τα συμπεράσματα δικά σας.-

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Κύριε
    διαβάστε προσεκτικότερα και θα δείτε ότι οι γονείς επικαλούνται το θρήσκευμα του μικρού σε συνδυασμό με την χρονική συγκυρία του Πάσχα.

    • Ο/Η antiochusacharnensis λέει:

      Φίλτατε κύριε Λασκαράτε, συμφωνώ μαζί σας ότι επικαλούνται την θρησκείαν των γονέων του, διότι το παιδί, προφανώς λόγω της μικράς ηλικίας του, δεν μπορεί να επιλέξει ενσυνειδήτως. Αλλά επί του προκειμένου, παρά τις όποιες διαφωνίες μας προς τον επίμαχον σύλλογον γονέων καί κηδεμόνων, οφείλουμε να κατανοήσουμε, ότι το πρόβλημα έγκειται στην ισχύουσα συνταγματική διάταξη περί «αναπτύξεως θρησκευτικής συνειδήσεως» του άρθρου 16.2Σ., βάσει της οποίας το Συμβούλιον της Επικρατείας καί απέρριψεν την πρόσφατον μεταρρύθμισιν του τέως υπουργού Νικολάου Φίλη. Άρα, όσον καί αν διαφωνούμε, όλως αδιάφορον επί του προκειμένου, εάν δεν τεθεί το θέμα της αμέσου συνταγματικής αναθεωρήσεως του άρθρου 16.2Σ. με κατάργησιν της προνοίας περί «αναπτύξεως θρησκευτικής συνειδήσεως», δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους υπερμάχους τέτοιων θέσεων. Αυτό είναι η τελική ουσία καί πρακτική σύνοψη όλου του ζητήματος. Αν λοιπόν θέλεις φίλτατε Λασκαράτε, σου προτείνω να θέσεις το θέμα της συνταγματικής αναθεωρήσεως των επιμάχων συνταγματικών διατάξεων, καθώς ήδη συζητείται η συνταγματική αναθεώρηση εκ μέρους των πολιτικών παρατάξεων εν Ελλάδι.-

      • Ο/Η Po λέει:

        Αγαπητέ κύριε, πολύ σωστά λέτε περί της ισχύουσας συνταγματικής διάταξης περί «αναπτύξεως θρησκευτικής συνειδήσεως» του άρθρου 16.2Σ…
        το άρθρο, διευκρινίζω, δεν κάνει αναφορά περί «αναπτύξεως ορθοδόξου συνειδήσεως», αλλά περί θρησκευτικής συνειδήσεως γενικώς.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        @«Η περίοδος εγγραφής και η ένταξη ενός παιδιού μουσουλμάνου τις μέρες του Άγιου Πάσχα, της μεγαλύτερης χριστιανικής γιορτής, που τα παιδιά εργάζονται πάνω σ’ αυτό το θέμα, βλέπουν βίντεο και συζητούν με τις νηπιαγωγούς, μας προβλημάτισε αρκετά επίσης».

        Να προσλάβουν έναν ιμάμη ώστε να μην ανησυχούν οι Χιώτες γονείς πως το Ιρακάκι δεν θα μυηθεί επαρκώς στα νάματα του Ισλάμ, εκτός κι αν ο Αλέκσις προλάβει να κάνει ταχύρρυθμη προοδευτική συνταγματική αναθεώρηση εντός των προσεχών ημερών και απαλλάξει την Πολιτεία από την υποχρέωση του θρησκευτικού προσηλυτισμού.

  5. Ο/Η antiochusacharnensis λέει:

    Επειδή προσωπικώς πιστεύω πολύ στην έννοια της «πρακτικής πολιτικής», δηλαδή στον τρόπον εφαρμογής των υφισταμένων θεσμών, πρακτικώς θέτω μίαν παράμετρον την οποίαν ενδεχομένως δεν σκεφθήκατε. Ήδη εν Ελλάδι, νομίμως υφίστανται σχολεία διαφόρων θρησκευτικών ομάδων, όπως είναι λόγου χάριν η «Λεόντειος» των Ρωμαιοκαθολικών, τα ισλαμικά σχολεία στη Δυτική Θράκη καί στα Δωδεκάνησα, τα Εβραϊκά σχολεία τα διοικούμενα εκ του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος, τα διάφορα ορθόδοξα χριστιανικά σχολεία, όπως λόγου χάριν η Ένωση Γονέων η «Χριστιανική Αγωγή»(Γ.Ε.Χ.Α.) κ.λ.π. Έτσι, κατανοούμε ότι πρακτικώς υπάρχει καί η νομιμοτάτη επιλογή της εγγραφής όσων παιδιών οι γονείς τους δεν επιθυμούν τα κρατικά σχολεία καί θέλουν μίαν θρησκευτικήν αγωγήν, τέτοια καί άλλα παρόμοια σχολεία, ενώ υπάρχουν καί άλλα περισσότερον «κοσμικά» σχολεία, όπως λόγου χάριν είναι η «Ελληνογερμανική Αγωγή», τα σχολεία «Ι.Μ.Παναγιωτόπουλου», τα σχολεία «Ξενόπουλου», τα σχολεία «Μοντεσσόρι» κ.λ.π. Άρα, πρέπει κάποτε να σκεπτόμαστε καί τέτοιες πρακτικές.
    Αλλά εξ όσων είδα, εσείς επιμένετε μόνον επί της ενστάσεως των γονέων περί του θρησκευτικού σκέλους καί δεν απαντάτε στις ενστάσεις τους όσον αφορά τις ενστάσεις των γονέων περί της υγείας του μικρού Ιρακινού καί περί της γλωσσικής αδυναμίας του να ομιλήσει άλλην γλώσσα πλήν της μητρικής του. Αυτές είναι κρίσιμες παράμετροι τόσον προς την κοινωνία όσον καί προς την διδασκαλίαν εντός μίας σχολικής τάξης.
    Πάντως, πρέπει να σας πω επί του προκειμένου, ότι προσωπικώς, αν καί Έλληνας, λόγω των θρησκευτικών πεποιθήσεών μου, τόσον ως φοιτητής όσον καί ως καθηγητής είχα σφοδρές ιδεολογικές διαμάχες καί μπορώ να σας αποστείλω άφθονον υλικόν εάν το επιθυμείτε, προς δημοσίευσίν του. Βλέπετε, καθώς προσωπικώς είμαι ο ίδιος Έλληνας δωδεκαθεϊστής, αμφισβήτησα την «γελοιότητα του Ελληνοχριστιανισμού» κατά τον τέως πρωθυπουργόν Κωνσταντίνον Σημίτη.Πιστεύω θα δείτε αρκούντως ενδιαφέροντα στοιχεία επί του προκειμένου καί θα κατανοήσετε, ότι δεν γράφω επί τη βάσει του όποιου συναισθηματισμού, αλλά επί τη βάσει της ωμής, κυνικής καί αναλγήτου πραγματικότητος. Θέση μου είναι η εκ μας, δηλαδή εξ όλων όσων είμαστε αλλόθρησκοι, άθεοι-άθρησκοι-αγνωστικιστές, χωριστών σχολείων-συνδικάτων κ.λ.π., μη ωθουμένων εκ της «Ελληνοχριστιανικής αντιλήψεως». Αυτό προσωπικώς θεωρώ είναι το σημαντικότερον επί των θεσμών καί της λειτουργίας τους εν Ελλάδι.-

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      @»εξ όσων είδα, εσείς επιμένετε μόνον επί της ενστάσεως των γονέων περί του θρησκευτικού σκέλους καί δεν απαντάτε στις ενστάσεις τους όσον αφορά τις ενστάσεις των γονέων περί της υγείας του μικρού Ιρακινού (σημ.Λ.: από το Ιράκ παρακαλώ) καί περί της γλωσσικής αδυναμίας του να ομιλήσει άλλην γλώσσα πλήν της μητρικής του».

      Kύριε,
      σας επισήμανα πως τεκμαίρεται η θρησκευτική μισαλλοδοξία των συγκεκριμένων Ρωμιών γονιών με την επίκληση από μέρους τους του Πάσχα, επειδή εσείς δεν βρίσκατε μισαλλοδοξία πουθενά.

      Σε ότι αφορά στον δήθεν κίνδυνο μόλυνσης των Ρωμιών μαθητών από το Ιρακάκι, αυτός βρίσκεται μ.ονο στο μυαλό των γονιών τους και δυστυχώς και στο δικό σας:

      @«Το παιδί έχει όλες τις προϋποθέσεις για την εγγραφή του στο νηπιαγωγείο και φυσικά έχει εμβολιαστεί με βάση τους προβλεπόμενους κανονισμούς, ενώ η γλώσσα δεν αποτελεί θέμα σε τόσο μικρή ηλικία. Ήδη ο μικρός από το Ιράκ έχει ξεκινήσει να φοιτά μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και νηπιαγωγοί και συμμαθητές το έχουν αγκαλιάσει» εξηγεί στο Lifo.gr, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Χίου, κ. Αριστείδης Κελεπερτζής.

      Σε ότι τέλος αφορά στη γλώσσα ένα μέρος απάντησης δίνεται παραπάνω από το Lifo.
      Το υπόλοιπο της απάντησης σας το δίνω εγώ.
      Ο δεσπότης Χίου κ.Βασιλάκης να πληρώσει για τον μικρό Χριστό δάσκαλο της Ελληνικής.
      Όπως βλέπετε όλα λύνονται χωρίς υστερικές κραυγές Ελληνοχριστιανών, που δεν σκέπτονται πως ο Χριστός, θυμωμένος από το πως συμπεριφέρονται στο αδελφάκι του το προσφυγόπουλο,

      μπορεί να στείλει τον Αγαρηνό να πατήσει το νησί, κλπ

      https://roides.wordpress.com/2016/08/22/22aug16/
      Τα παντελόνια των μητροπολιτών
      22/08/2016
      [Με αφορμή το μίσος του δεσπότη Χίου κατά του πρόσφυγα Χριστού]

      • Ο/Η antiochusacharnensis λέει:

        Φίλτατε κύριε Λασκαράτε, όσον αφορά την απάντησίν σου, καλόν είναι να φροντίσεις να προσαρμόσεις το σκεπτικόν σου προς όλως διάφορον απάντησιν προς εμένα, καθώς όλες οι απαντήσεις σου εδράζονται σε όλως ατεκμηρίωτον σκεπτικόν. Έτσι, σου επισημαίνω τα κάτωθι:
        (1) Προσωπικώς δεν είμαι χριστιανός, καθώς προχώρησα πρό ετών σε διαχωρισμόν μου εκ της Εβραϊκής αιρέσεως. Άρα, μη με υπολογίζεις ως μέλος της, διότι εκτίθεσαι. Ειδικώς:
        (α) φοιτητής ων
        (i) την 30ήν Μαΐου 2.000μ.α.χ.χ. υπέγραψα υπέρ της χορηγήσεως αδείας ευκτηρίου οίκου υπέρ της Ελληνικής Εταιρείας Αρχαιοφίλων της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας του Δωδεκαθέου,
        (ii) προσέφυγα στον «Συνήγορο του Πολίτη» καί ζήτησα με αριθμό πρωτοκόλλου 1975/14-2-2001
        (*) την μετατροπήν των χριστιανικών μαθημάτων από μαθήματα βάσης σε μαθήματα ελευθέρας επιλογής,
        (**) την καθιέρωσιν σαφών τίτλων μαθημάτων (π.χ. άλλο «Ιστορία της Τέχνης» καί άλλο «Ιστορία της χριστιανικής τέχνης»)
        (***) εξαίρεσή μου από τα χριστιανικά μαθήματα, εφ’ όσον εγκριθούν οι δύο άλλες αξιώσεις
        Απερρίφθη με το πρόσχημα της διοικητικής αυτοτελείας των μαθημάτων.
        (iii) κατέθεσα ψήφισμα την 9η Νοεμβρίου 2.005μ.α.χ.χ. με τους ιδίους όρους καί με σκοπό την αποκήρυξιν του «Ελληνοχριστιανισμού», απορριφθέν από την γενική συνέλευση της Φιλοσοφικής Σχολής, της οποίας πλειοψηφία ήταν η Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος
        (iv) προεκάλεσα εξάμηνη διαμάχη στον τοπικό τύπο των Αχαρνών το 2.006μ.α.χ.χ., διότι αμφισβήτησα την εορτή των «τριών ιεραρχών» καί ευρυτέρως τον «Ελληνοχριστιανισμό»
        (β) καθηγητής ων
        (i) προκάλεσα διαμάχη λόγω της εμμονής του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας περί της ορκωμοσίας,
        (ii) την 21η Δεκεμβρίου 2.006μ.α.χ.χ. παρέστην σε τελετή ανεπίσημης ονοματοδοσίας, Ελλήνων Δωδεκαθεϊστών, λαβών αυτοβούλως τα ονόματα «Αχιλλεύς»-«Αντίοχος»,
        (iii) διορισθείς το σχολικόν έτος 2.010-2.011μ.α.χ.χ., συγκρούσθηκα με υποδιευθυντή σχολείου, λόγω των «Ελληνοχριστιανικών αντιλήψεών του,
        (iv) διορισθείς το σχολικόν έτος 2.011-2.012μ.α.χ.χ., συγκρούσθηκα λόγω των θρησκευτικών αντιλήψεών μου με διευθύντρια σχολείου καί τελικώς κατέληξα να ζητήσω μετάθεση, όπερ απεδέχθη το υπουργείον, ενώ είχα καί δικαστική διαμάχη
        (v) την 1ην Μαρτίου 2.011μ.α.χ.χ. προεχώρησα σε «Διόρθωση Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης-Διαγραφή Θρησκεύματος» καί τύποις δεν ανήκω πλέον στον Εβραιοχριστιανισμό.
        Άρα, καλόν είναι γνωρίζοντας κάποιος όλα τα σχετικά, να μη διανοηθεί να ξαναγράψει κάτι σχετικόν περί των «Ελληνοχριστιανικών» αντιλήψεών μου.
        (2) Όσον αφορά τις θέσεις των γονέων περί της υγείας του Ιρακινού μαθητού καί της γλωσσικής αδυναμίας του, αυτά είναι αντικειμενικά δεδομένα. Εφ’ όσον λοιπόν τα αρνούνται κάποιοι, προφανώς αυτά τεκμηριώνονται μέσω συγκεκριμένων τρόπων. Ειδικώς, όσον αφορά την υγείαν του Ιρακινού μαθητού, αυτό τεκμηριώνεται μέσω της προσκομίσεως εγγράφων περί της υγείας του Ιρακινού μαθητού. Αλλά καθώς επί του Ιράκ λόγω των πολέμων η δομή της υγείας υπέστη τεράστιες καταστροφές, πρακτικώς είναι δύσκολη επί του προκειμένου η προσκόμιση τέτοιων εγγράφων, εκ της οικογενείας του επιμάχου Ιρακινού μαθητού, εάν βεβαίως υπάρχουν.
        Επίσης, η αδυναμία γλωσσικής επικοινωνίας του Ιρακινού μαθητού, είναι κάτι το αντικειμενικόν καί αυτό δεν υπερβαίνεται σε διάστημα λίγων ημερών, αλλά ούτε καί λίγων ετών. Είναι αντικειμενική δυσχέρεια.
        (3) Η παροχή των επιμάχων στοιχείων ενισχύει το σκεπτικόν μου καί άρα δεν έχει νόημα να προσπαπθείς φίλτατε Λασκαράτε να με αντικρούσεις. Επικαλείσαι την υποστήριξιν εκ μέρους των αριστεροχριστιανών, όταν αμφότεροι αμφισβητούν καί υπονομεύουν το εθνικό κράτος. Άλλως τε, τί ακριβώς να περιμένεις από μίαν Εβραϊκήν αίρεσιν, την καλουμένην «χριστιανισμός», όπως το λέγει καί ο Παύλος, όταν αρνείται τα εθνικά ιδανικά καί ιδεώδη; Προφανώς τέτοιες πρακτικές εφαρμόζουν. Μάλιστα, σχετικώς παραθέτω ευθύς αμέσως τα επίσημα κείμενα της επίμαχης θρησκείας, ώστε να μη επικαλεσθεί ουδείς άχρηστες ηθικολογίες επί τέτοιων θεμάτων.

        28 οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. 29 εἰ δὲ ὑμεῖς Χριστοῦ, ἄρα τοῦ Ἀβραὰμ σπέρμα ἐστὲ καὶ κατ’ ἐπαγγελίαν κληρονόμοι.

        Πηγή: Παύλου Προς Γαλάτας Γ΄28-29 καί
        http://www.myriobiblos.gr/bible/nt2/galatians/3.asp

        Μετάφραση(δική μου)

        28 Δεν υπάρχει Ιουδαίος ούτε Έλληνας, δεν υπάρχει δούλος ούτε ελεύθερος, δεν υπάρχει αρσενικό καί θηλυκό’ διότι όλοι εσείς είστε ένας στον Χριστό Ιησού.
        29 Αν όμως εσείς του Ιησού, άρα του Αβραάμ σπέρμα είστε καί κατά την υπόσχεση κληρονόμοι.

        Σημείωση: Άρα, όπως βλέπεις, μη μου γράφεις ανοησίες περί δήθεν «αλληλεγγύης» εκ μέρους των μητροπολιτών, ως «φιλανθρώπων». Απλώς αρνούνται καί υπονομεύουν το εθνικόν κράτος.

        Αλλά εμείς οι Έλληνες, φίλτατε Λασκαράτε, προφανώς πιστεύουμε στον ορισμόν του Ελληνικού έθνους τον διατυπωθέντα εκ των Αθηναίων τον χειμώνα του 480-479π.α.χ.χ., δηλαδή: αὖτις δὲ τὸ Ἑλληνικὸν ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεά τε ὁμότροπα, τῶν προδότας γενέσθαι Ἀθηναίους οὐκ ἂν εὖ ἔχοι. Αυτό σημαίνει ότι «έπειτα όμως το Ελληνικόν είναι καί όμαιμον καί ομόγλωσσον καί έχει κοινά ιδρύματα θεών καί θυσίες καί ήθη ομότροπα, των οποίων οι Αθηναίοι δεν θα το είχαν σε καλό να γίνουν προδότες». Άρα, μη μου γράψεις εκ νέου άχρηστες ηθικολογίες περί δήθεν «αλληλεγγύης» εκ της απάτριδος Εβραϊκής αιρέσεως καί των μαρξιστών πολιτικάντηδων, διότι δεν έχουν κάποιο νόημα για εμένα καί τους ομόφρονές μου.
        Εμείς θέλουμε την Ελλάδα των καθαρών Ελλήνων, με άμεση απέλαση, ακόμα καί γενική σφαγή αν απαιτηθεί, όλων των παρισταμένων εν Ελλάδι αλλοεθνών καί αλλοφύλων, ώστε η Ελλάδα να ξαναγίνει Ελληνική άπαξ διά παντός. Ξέρω πρακτικώς ότι με τα γραφόμενά μου θα με θεωρήσεις «ρατσιστή», «εθνικιστή» κ.λ.π. καί για να σε προλάβω θα σου πω επί του προκειμένου ότι αδιαφορώ πλήρως περί των όποιων πολιτικών χαρακτηρισμών σου. Δεν έχει νόημα να χαρακτηρίζεις μέσω μίας αλλοτρίας ηθικής αντιλήψεως κάποιον όλως αντίθετον εξ εσού. Αλλά πρέπει να σκεφθείς, ωμώς, κυνικώς καί αναλγήτως, ότι σε όσα κράτη στο εσωτερικό τους υπήρξε πολυεθνικός πληθυσμός, προέκυψαν εθνικές καί θρησκευτικές διαμάχες καί πόλεμοι. Αντιθέτως, όπου υπήρξαν εθνικώς ομοιογενή κράτη, πρακτικώς υπήρξε ειρήνη στο εσωτερικό τους. Καί θα σου καταγράψω ενδεικτικώς εκ της προσφάτου ιστορίας τις περιπτώσεις της Γιουγκοσλαβίας, της Ενώσεως Σοβιετικών Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών, του Αφγανιστάν, της Συρίας, της Λιβύης κ.λ.π. εντός των οποίων η όποια εσωτερική ειρήνη διατηρόταν μέσω της κρατικής καταστολής. Μόλις εξέλιπε η κρατική καταστολή, ανεξαρτήτως της αιτίας, εξερράγησαν οι ποικίλες εσωτερικές διαμάχες. Άρα, το θέμα είναι ακριβώς αυτόν επί του προκειμένου: τί επιθυμούμε; Να προλάβουμε τα μελλούμενα εκδιώκοντας τους λαθρομετανάστες ή να αναμένουμε την εκδήλωσιν των μελλουμένων; Ύλη για φιλοσοφία. Τα συμπεράσματα δικά σας.
        Υστερόγραφον: Εάν το επιθυμείς φίλτατε Λασκαράτε, διαθέτω άφθονα ιστορικά παραδείγματα περί της συγκρούσεως αλλοεθνών πληθυσμών εντός του εσωτερικού διαφόρων κρατών.- .

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κύριε,
        στην απάντησή σας κάνετε δυο ακόμη σοβαρά λάθη.
        1.@1) «Προσωπικώς δεν είμαι χριστιανός,..»

        Πουθενά δεν λέω πως είστε Χριστιανός. Είναι προφανέστατο πως δεν είστε από αυτά που λέτε κατά του Χριστού, από την πρώτη κιόλας σειρά των σχολίων σας (για τους Χριστιανούς, το Ιρακάκι ταυτίζεται με τον Χριστό, το απαιτεί ο ίδιος αυτό).

        2. @»Σημείωση: Άρα, όπως βλέπεις, μη μου γράφεις ανοησίες περί δήθεν «αλληλεγγύης» εκ μέρους των μητροπολιτών, ως «φιλανθρώπων». Απλώς αρνούνται καί υπονομεύουν το εθνικόν κράτος…».

        Είναι βαρύτατη προσβολή στη νοημοσύνη μου να θεωρείτε πως εκλαμβάνω τους μητροπολίτες ως Χριστιανούς ή φιλάνθρωπους. Απλά αναδεικνύω την ασυνέπεια λόγων και πράξεών τους.

        Ο Χριστιανισμός είναι γι’αυτούς ένα επαγγελματικό όχημα. Μισούν το Ευαγγέλιο, τον Χριστό και τη διδασκαλία του, πολύ περισσότερο από ότι εσείς. Ακόμη και η βυζαντινή στολή του Μήδου Σατράπη που φορούν δείχνει αυτόματα το μίσος τους για τον Χριστιανισμό και για τον ελληνισμό (στο δεύτερο διαφοροποιούνται, ουσιαστικά, από εσάς).

        Έχουν επενδύσει σε μια εθνική πολιτική μίσους για όλους τους άλλους.
        Μισούν και το δείχνουν, όχι μόνο τους Μουσουλμάνους, τους Εβραίους, τους Έλληνες εθνικούς κλπ αλλά και τους Ορθόδοξους Σλαβομακεδόνες, τους Χριστιανούς Καθολικούς, τους Χριστιανούς Μάρτυρες του Ιεχωβά ακόμη και τους μη ρασοφόρους ομοφυλόφιλους.
        Μισούν οτιδήποτε δεν ταυτίζεται με τα οικονομικά, εξουσιαστικά και λοιπά τους συμφέροντα.
        Εμπορεύονται το μίσος από το οποίο έχει ανάγκη ο ταλαίπωρος ανόητος όχλος για να εκτονωθεί από τα βάσανα της δύστυχης ζωής του, για την οποία οι μητροπολίτες έχουν βαρύ μερίδιο ευθύνης.

  6. Ο/Η Άσχετος λέει:

    1- δεν υπάρχει θρησκεία γνωστή ως εβραιοχριστιανισμός. εκτός κι αν αναφέρεται κανείς στους εβιονίτες που »έσβησαν» πριν 1900 χρόνια στα ιεροσόλυμα.

    2- με τόσα λαμπρά παραδείγματα (του παρελθόντος) εξελληνισμού και επιτυχούς αφομοίωσης αλλοεθνών στον »κορμό» είναι να απορεί κανείς με την φοβία των ελληναράδων και την προεξοφλητική τους πεποίθηση πως θα αφομοιωθούν από τους ξένους αντί να συμβεί το αντίθετο. να τους αφομοιώσουν.

    βέβαια στα κοινωνικό-φυλετικά disputatia πρέπει να πας διαβασμένος καλά, με συγκροτημένα επιχειρήματα, σιγουριά, αποδείξεις, πηγές σοβαρές, ετοιμότητα πνεύματος, ενέργεια, πάθος και μνήμη ελέφαντα.

    μήπως αυτά μας λείπουν τελικά;

  7. Ο/Η antiochusacharnensis λέει:

    Απαντώ τα κάτωθι επί των γραφθέντων.
    (Α) Προς τον φίλτατον κύριον Λασκαράτον
    (1) Πράγματι, δεν έγραψες ότι προσωπικώς είμαι χριστιανός, αλλά όπως διετύπωσες επί προηγουμένων μηνυμάτων σου τις θέσεις σου προς εμένα, εξ ενός σημείου καί μετά με κατέταξες με τη συγκεκριμένη θρησκεία. Ως εκ τούτου έκρινα σκόπιμη την παράθεσιν των επιμάχων βιογραφικών στοιχείων μου.
    (2) (α) Δεν είπα ότι προσωπικώς εκλαμβάνεις τους μητροπολίτες ως φιλανθρώπους, αλλά πρέπει να κατανοηθεί ότι επί του προκειμένου, η θρησκεία τους είναι μία οικουμενική/κοσμοπολιτική θρησκεία, η οποία καί αρνείται όλες τις επί μέρους εθνικές παραδόσεις, τις υπονομεύει, προωθεί τις επιμειξίες μέσω των μεικτών γάμων κ.λ.π. Άρα, όταν ομιλώ περί «αριστεροχριστιανισμού» ξέρω τί γράφω καί τί ακριβώς υποστηρίζω. Αντιθέτως, οι εθνικές θρησκείες, όπως λόγου χάριν ο Ιαπωνικός Σιντοϊσμός, ο Ιουδαϊσμός, ο Ινδουϊσμός κ.λ.π. εναντιώνονται σε τέτοιες πρακτικές.
    (β) Επί του επομένου σκέλους, απαντώ κάποια σημαντικά στοιχεία, τα οποία ενδεχομένως τα αγνοείς.
    (i) Μέσω του «Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών», με τους Ρωμαιοκαθολικούς, Διαμαρτυρομένους πάσης διομολογήσεως(Λουθηρανούς, Καλβινιστές, Αγγλικανούς κ.λ.π.), «προχαλκηδονίους» απορρίπτοντες την τετάρτην σύνοδον της Χαλκηδόνος του 451μ.α.χ.χ.(Αιγυπτίους Κόπτες, Αρμενίους, Αιθίοπες Κόπτες κ.λ.π.), συζητούν περί της επανενώσεως του διασπασθέντος Εβραιοχριστιανισμού.
    (ii) Μέσω του διαθρησκειακού διαλόγου, μεταξύ των τριών(3) Αβρααμικών θρησκειών(=Ιουδαϊσμού-Χριστιανισμού-Ισλαμισμού), συζητούν περί της συνενώσεως των τριών(3) επιμάχων θρησκειών εντός μίας θρησκείας.
    Το σκεπτικόν τους είναι συγκεκριμένον. Υποστηρίζουν ότι εφ’ όσον υπάρχει ένα κοινό ιερό κείμενο, αυτό μπορεί να υλοποιηθεί.
    Λένε δηλαδή:
    Ιουδαϊσμός=Παλαιά Διαθήκη+Ταλμούδ
    Χριστιανισμός=Παλαιά Διαθήκη+Καινή Διαθήκη
    Ισλαμισμός=Παλαιά Διαθήκη+Κοράνι
    Άρα, βάσει του σκεπτικού τους, εφ’ όσον υπάρχει ως κοινό, το κείμενον της «Παλαιάς Διαθήκης» μεταξύ τριών(3) θρησκειών, πρακτικώς προωθούν τη συνένωση των επιμάχων θρησκειών εντός μίας νέας θρησκείας.
    (iii) Όλες οι θρησκείες απορρίπτουν τους ομοφυλοφίλους διαχρονικώς καί όλοι ανεξαιρέτως οι κρατικοί νόμοι τους καταδικάζουν διαχρονικώς. Μπορώ να σου καταγράψω πολλά ιστορικά στοιχεία περί αυτού. Αν θέλεις, μπορώ να σου παραθέσω σχετικές πηγές από την Αρχαίαν Ελλάδα καί σχετικούς χριστιανικούς θρησκευτικούς κανόνες, όπως καί αντιστοίχους κανόνες του Ισλαμισμού καί του Ιουδαϊσμού. Το περίεργον θα ήταν εάν μου έβρισκες μία κοινωνία που να δεχόταν τους ομοφυλοφίλους.
    (iv) Τα περί εκπορεύσεως του μίσους προς εκτόνωσιν του λαού μη τα υποστηρίζεις διότι δεν ευσταθούν. Πολλές φορές βλέπουμε στην ιστορία τα έθνη να ξεκινούν ολοκλήρους πολέμους,ακριβώς εδραζομένους επί του μίσους καί ταυτοχρόνως ακόμα καί στην ειρήνη το μίσος μεταξύ των επί μέρους εθνικών εχθρών, ανεξαρτήτως των πολλών ετών διατηρήσεώς του, να υπάρχει.
    Λόγου χάριν, με την Τουρκίαν, η Ελλάδα έχει μία διαρκήν ειρήνην από τις 24 Ιουλίου 1.923μ.α.χ.χ., οπότε καί υπεγράφη επισήμως η συνθήκη της Λωζάννης. Παρά λοιπόν ότι επί εννενήντα τέσσερα(94) έτη, οκτώ(8) μήνες καί είκοσι πέντε(25) ημέρες τυπικώς έχουμε ειρήνη, προφανώς αντιλαμβάνεσαι ότι δεν έχουμε καί τις φιλικότερες σχέσεις καί είμαστε σήμερα στα πρόθυρα του πολέμου με την Τουρκία. Προφανώς εδώ, δεν ευθύνεται το παπαδαριό, παρά τις όποιες κατηγορίες μου εναντίον του κατά το παρελθόν, περί διαφόρων ανθελληνικών πράξεών του. Έτερον εκάτερον.
    (Β) Προς τον φίλτατον Άσχετον
    (1) Παρά τις όποιες ενστάσεις σου, υπάρχει Εβραιοχριστιανισμός καί ως όρος χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά εκ του καθηγητού φιλοσοφίας Χαραλάμπους Θεοδωρίδου στο έργο του «Επίκουρος-Η αληθινή όψη του αρχαίου κόσμου», γραφθέν το 1.942μ.α.χ.χ. καί τον απεδέχθη ως όρον η συγγραφέας Λιλή Ζωγράφου στο έργο της «Αντιγνώση, τα δεκανίκια του καπιταλισμού» το 1.974μ.α.χ.χ. καί μέσω του συγκεκριμένου όρου τονίζονται οι Εβραϊκές καταβολές καί οι στενοί δεσμοί της συγκεκριμένης θρησκείας με τον Εβραϊσμό. Άρα, θα μάθεις να διαβάζεις τον επίμαχον όρον με την επίμαχη ερμηνεία εκ μέρους μου.
    (2) Φαίνεται ότι γράφεις ωθούμενος από τη σημερινή εποχή, με τα χαλαρά ήθη καί τα σχεδόν διάτρητα έθιμα, διότι αλλιώς δεν θα έγραφες τέτοιες ανοησίες φίλτατε Άσχετε. Δεν σε κατηγορώ, διότι προφανώς είναι ανθρώπινο κάποιος να μη γνωρίζει τα πάντα. Θέλω μόνον προς κατανόησιν του τρόπου εθνικής επιβιώσεως του Ελληνισμού, να σκεφθείς κάποιες πρακτικές, τις οποίες εσύ καί πολλοί άλλοι σήμερα θα τις θεωρούσατε ως «εγκληματικές». Έτσι σου τις καταγράφω. Μη τις κρίνεις με τα σημερινά μέτρα, του «ανθρωπισμού» κ.λ.π., αλλά με τα τότε μέτρα καί μετά κρίνε.
    (α) Ξέρεις ότι επί Τουρκοκρατίας υπήρχε το παιδομάζωμα. Η συγκεκριμένη πρακτική, αφορούσε την απαγωγή μικρών παιδιών, αγοριών καί κοριτσιών, με σκοπό τη στρατολόγησή τους. Τα αγόρια γίνονταν «γενίτσαροι», δηλαδή «νέοι στρατιώτες» καί τα κορίτσια πήγαιναν στα χαρέμια. Οι νέοι στρατιώτες, ως μουσουλμάνοι δεν αποκτούσαν οικογένειες. Τα κορίτσια μέσα στα χαρέμια τους αποκτούσαν παιδιά με τους Τούρκους αξιωματούχους. Αλλά σε κάθε περίπτωση, τα επίμαχα παιδιά, τόσον οι «γενίτσαροι» όσον καί τα κορίτσια των χαρεμιών καί τα παιδιά τους αποκόπτονταν από τους συγγενείς τους, εξισλαμίζονταν κ.λ.π. Έτσι, πρακτικώς οι μόνοι διαβρωθέντες εθνολογικώς καί αλλοιωθέντες είναι οι Τούρκοι.
    Μάλιστα, υπάρχει καί μία οικογενειακή παράδοσή μας, εκ των συγγενών της μητρός μου, για να δείτε τα ήθη εκείνης της εποχής. Χάριν κατανοήσεως της ιστορίας, παραθέτω κάποια ιστορικά στοιχεία.

    Το ιστορικόν πλαίσιον

    Μετά τον Ελληνοθωμανικό πόλεμο του 1.897μ.α.χ.χ. καί την Ελληνική ήττα, κατ’ απόφασιν των τότε Μεγάλων Δυνάμεων, η Κρήτη κηρύχθηκε αυτόνομη, με τον τίτλον «Κρητική Πολιτεία». Έτσι, αρχές του 1.898μ.α.χ.χ. αφίχθη από την Ελλάδα στην Κρήτη ο πρίγκιπας Γεώργιος. Πέρασαν κάπως τα έτη καί πλέον φθάνουμε περί το 1.900μ.α.χ.χ. Πάντως είναι περί το 1.900-1.905μ.α.χ.χ. Κατά την παράδοσιν, οι άνδρες μίας οικογενείας έλειπαν σε δουλειές, καθώς ο πατέρας καί οι υιοί του είχαν διάφορες αγροτικές εργασίες. Τότε, κάποιος αγάς της ευρυτέρας περιοχής, η οποία υπάγεται στον σημερινό νόμο Χανίων, παρετήρησε ότι στην οικογένεια υπήρχε μία όμορφη κόρη. Έτσι, μέχρι να επιστρέψουν οι άνδρες, οργάνωσε την απαγωγή της καί την έκλεψε. Μόλις επέστρεψαν οι άνδρες, η μητέρα τους ενημέρωσε περί αυτού καί τότε ο πατέρας καί οι υιοί του οργάνωσαν διωγμό κατά του αγά. Εν τω μεταξύ, πρέπει να σημειώσουμε ότι η απαχθείσα κόρη εξισλαμίσθηκε καί απέκτησε από τον αγά ένα παιδί. Μάλιστα ήταν αγοράκι. Λόγω του οργανωθέντος απηνούς διωγμού εκ του πατρός καί των αδελφών της Κρήσσης νεάνιδος καί άλλων ανδρών, ο αγάς πήρε την νεάνιδα καί το αγοράκι του καί νυχθημερόν διωκόμενοι έφθασαν εντός ενός σπηλαίου καί νύκτωρ, καθώς ήταν, κατάκοποι κοιμήθησαν. Όμως, άλλα επιθυμούσαν αυτοί καί άλλα η τύχη απεφάσισεν. Έτσι, νύκτωρ, όρθρου βαθέος, έφθασαν ο πατέρας, οι αδελφοί της Κρήσσης νεάνιδος καί οι άλλοι άνδρες καί αθορύβως εισήλθαν εντός του σπηλαίου, όπου εφόνευσαν τον αγά καί το αγοράκι καί απήγαγαν την Κρήσσα νεάνιδα, την οποίαν επανέφεραν εκ νέου στον χριστιανισμό κ.λ.π.
    Κατά μίαν παράδοσιν, οι συγκεκριμένοι άνδρες, δηλαδή ο πατήρ καί οι αδελφοί, όπως καί η τότε Κρήσσα νεάνιδα, είναι συγγενείς μου.

    (β) Ας δούμε τώρα καί την πρακτικήν των Ελλήνων επί δυτικών κατακτητών.

    Οι δυτικοί κατακτητές, δηλαδή Βενετοί, Γενουάτες, Ιωαννίτες ιππότες κ.λ.π. είχαν άλλη πρακτικήν επί του ιδίου θέματος. Έτσι, όσον αφορά τον γάμον, ασκούσαν το «δικαίωμα της πρώτης νύχτας», βάσει του οποίου, όταν μία γυναίκα παντρευόταν, υποχρεωνόταν να συνευρίσκεται ερωτικώς με τον τοπικόν άρχοντα την πρώτη νύκτα του γάμου της. Προς αποτροπήν του συγκεκριμένου σχεδίου, οι Έλληνες εφήρμοσαν μίαν όλως διάφορον αντίστασιν. Έτσι, όσον αφορά την αποτροπήν της εθνολογικής αλλοιώσεώς τους, θανάτωναν το πρώτο παιδί που γεννιόταν.

    Με τέτοιες πρακτικές επεβίωσεν ο Ελληνισμός φίλτατε Άσχετε. Καί πες με όσον ακροδεξιό θέλεις, όσον φασίστα θέλεις, όσον εθνικιστή θέλεις, όσον ρατσιστή θέλεις κ.λ.π., ποσώς ενδιαφέρομαι περί αυτού. Εμένα προτεραιότητά μου είναι η επιβίωση του Ελληνισμού καί μόνον. Οι άλλοι να πάνε στα τσακίδια. Εάν χρειασθεί ακόμα καί να τους σφάξουμε δεν έχω ηθικό ενδοιασμόν περί αυτού.

    (3) Τα λοιπά περί των υποδείξεων του τί πρέπει να διαθέτω μη μου τα λέγεις, διότι προσωπικώς είμαι απόφοιτος του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ιστορικός. Άρα, προφανώς τα διαθέτω καί σε μεγαλύτερο βαθμό εξ όσων πιστεύεις.-

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.