Ο Χρήστος Πασαλάρης για τα εκκλησιαστικά σκάνδαλα

[Όλοι γνωρίζουν αλλά σχεδόν όλοι σιωπούν]

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Έφυγε από τη ζωή, στα 93 του χρόνια, ο Χρήστος Πασαλάρης, ο «δάσκαλος» της δημοσιογραφίας, ένας ξεχωριστός άνθρωπος του Τύπου με σπουδές στην Ιατρική, στις Πολιτικές Επιστήμες και Δημοσιογραφία (στις ΗΠΑ). Ο πατέρας του είχε δραστηριοποιηθεί στο γαλλικό Σοσιαλιστικό κίνημα, γυναίκα του ήταν η ζωγράφος Λούη Σηλυβρίδου.

Ο μακαρίτης δούλεψε την Κατοχή στον παράνομο Τύπο της Αντίστασης. Πιάστηκε από τους Ναζί και φυλακίστηκε. Ξεκίνησε την επαγγελματική καριέρα το 1946 στον «Ριζοσπάστη» ως αθλητικός συντάκτης και ως αρχισυντάκτης. Το 1946 εξορίστηκε στη Μακρόνησο ως τα τέλη του 1950. Εργάστηκε ως αρχισυντάκτης ή διευθυντής σε σειρά εφημερίδων και περιοδικών: «Ταχυδρόμος», «Έθνος», «Φιλελεύθερος», «Αθηναϊκή», «Εμπρός», «Τα Νέα», «Επίκαιρα», «Βραδυνή», «Απογευματινή», «Ελεύθερος Τύπος», «Μεσημβρινή», «Realnews». Νομίζω πως αυτά τα λίγα αρκούν για να αναδείξουν το μέγεθος της πολιτικής και δημοσιογραφικής εμπειρίας και γνώσης του.

Στις 22 Ιουλίου του 1997, η έγγαμη και μητέρα ενός παιδιού Κάτια Γ., ψυχικά διαταραγμένη ενορίτισσα και ερωμένη του εξομολόγου της αρχιμανδρίτη Άνθιμου Ελευθεριάδη, του μέχρι το 1995 εφημέριου της Παναγίτσας Παλαιού Φαλήρου, που στη συνέχεια πήγε να ασκήσει την παπαδική στο Λονδίνο, τον εκτέλεσε με πυροβολισμό, ενώ ετοιμαζόταν να μπει στο μαύρο τζιπ του: «Η ζωή της περιστρεφόταν γύρω του, ενώ έφτασε στο σημείο να του δίνει τεράστια χρηματικά ποσά, τα οποία σήκωνε από την τράπεζα κρυφά από τον σύζυγό της. Ο αρχιμανδρίτης της είχε πει ότι ονειρεύτηκε την Παναγία να του ζητάει να κάνει κάποια πράγματα, τα οποία δεν μπορούσε να καλύψει οικονομικά, αλλά όταν της το είπε, η Παναγία του απάντησε: «θα σε βοηθήσει η Κάτια»…». («Το έγκλημα πάθους που συγκλόνισε την Ελλάδα. Η δολοφονία του αρχιμανδρίτη..»-Μηχανή του χρόνου, 22.10.2014). Ο αδελφός του αρχιμανδρίτη, ένας άνθρωπος με προφανή βαθιά χριστιανικά αισθήματα, δήλωσε στην Εspresso (9.2.2009, “Κεραυνοί για τη φόνισσα του αρχιμανδρίτη”): «Θέλω να σαπίσει στη φυλακή, δεν τη συγχωρώ για την πράξη που έκανε, δεν πρόκειται να τη συγχωρέσω ποτέ και δεν σηκώνω στο θέμα της δολοφονίας του αδελφού μου καμία, μα καμία, διαπραγμάτευση από κανένα όργανο της συντεταγμένης πολιτείας….Ο αδελφός μου δεν ήταν αδερφή, ήταν άντρας. Αλλά οπωσδήποτε κάθε άνθρωπος έχει αδυναμίες. Δεν πιστεύω όμως ότι ο

Aπό τον ευσεβή βίο του αυστηρών ηθών οικογενειάρχη ιερέως Γεωργίου Πασσιά, μαχητικού Aντιδαρβινιστή και ζηλωτή, τέκνου πνευματικού του οσίου Εφραίμ της Αριζόνα.

αδελφός μου είχε ερωτικές σχέσεις με τη Γ….. Δεν μπορούσε να πάει με μια τέτοια γυναίκα. Μια θεούσα, μια γυναικούλα, μια γυναίκα που δεν είναι στα καλά της…. Αυτά είναι αερολογίες. Είχε ανάγκη ο αδελφός μου να φάει απ’ αυτή λεφτά; …».

Όμως η «Guardian» (‘Αυγή’, 2-8-1997), είχε κατηγορήσει ως «σκοτεινό, μαφιόζο και χουντικό», τον εξομολόγο, προσθέτοντας πως ήταν μπλεγμένος σε ξέπλυμα χρημάτων στην Ανατολική Ευρώπη, πως συναντιόταν συχνά στην Αθήνα και στο Λονδίνο με περίεργους επιχειρηματίες από το πρώην ανατολικό μπλοκ, για να συζητήσει μια σειρά από μη θρησκευτικά σχέδια στην περιοχή και πως η αστυνομία ερευνά πιθανούς δεσμούς του με το ρωσικό υπόκοσμο που χρησιμοποιεί την Ελλάδα σαν βάση. Τρία χρόνια μετά, η «Sunday Express», επανήλθε στη «σκοτεινή προσωπικότητα του ιερωμένου» και τις διασυνδέσεις του με την μαφία («Ελευθεροτυπία», 7-11-2000). Η εφημερίδα έγραψε πως υπήρχε κοινός τραπεζικός λογαριασμός 1,5 δις στερλίνων στο όνομά του. «Μέλη της ενορίας του  (Λονδίνο)-έχουν γίνει θύματα βίας της ρωσικής μαφίας, που προσπαθεί να πάρει πίσω τα χρήματά της…». Η Εκκλησία τον κήδεψε με τιμές. O συνήγορος της δράστριας Αλέξανδρος Κατσαντώνης, υπέθετε ότι η χωρίς ελαφρυντικά αυστηρή καταδίκη της οφειλόταν «στο παραδικαστικό κύκλωμα», «….έχει παρέμβει επίορκος δικηγόρος…..όμως δεν ξέρω τι αντίκτυπο είχε στους δικαστές» και δήλωνε πως «άξιζε και άλλες σφαίρες….ο αρχιμανδρίτης» (Ρ.Μπραϊμιώτου “Espresso”-16.11.’05). Η δύστυχη αφέθηκε τελικά ελεύθερη τον Αύγουστο του 2013 μετά από 16 χρόνια, λόγω καλής διαγωγής Η πρωτόδικη ποινή της ήταν 20 χρόνια κάθειρξη. Αναγνωρίστηκαν τα ελαφρυντικά του πρότερου έντιμου βίου και της ανάρμοστης συμπεριφοράς του θύματος. Στο Εφετείο όμως περιέργως όχι μόνο δεν μειώθηκε η ποινή της αλλά καταδικάστηκε σε ισόβια! Ίσως ο δικαστής να έλαβε υπ’όψιν του και το ότι η δράστρια στέρησε το ποίμνιο από έναν ενάρετο ποιμένα.

Ο Χ. Πασαλάρης λοιπόν, στον συντηρητικό “Ελεύθερο Τύπο” (28-7-’97), χαρακτήρισε τη δολοφονία με τρόπο εύγλωττο και με γνώμη βαρύνουσα, αν ληφθεί υπ’όψιν η τεράστια δημοσιογραφική του εμπειρία: «Ένα από τα πολλά και εξ ίσου νοσηρά που έζησε ο γράφων στην 55ετή καριέρα του, με πρωταγωνιστές βιτσιόζους ιεράρχες και διαβολικές καλόγριες».

«Πολλά και νοσηρά» λοιπόν σκάνδαλα της Εκκλησίας είχε «ζήσει» ο Πασαλάρης ως δημοσιογράφος, γι’αυτό και καταλήγω με ‘ένα σχετικό ποίημα του Γεώργιου Σουρή ως επιμύθιο:

Μια κυρά τρανή/τι σεμνή κι αγία/σαν την Παναγία!
Όπου κι αν φανή/όλοι κάτω σκύβουν/και τα μάτια τρίβουν
Την κοιτούν γνωστοί/κι άγνωστοι ακόμα/μ’ ανοικτό το στόμα
Σ’ όλα της σωστή/δεν ευρίσκει μία/σαν κι αυτή ομοία.
Σκέτη φορεσιά/πάντα θα φορέσει/στο Θεό ν’ αρέσει.
Και στην Εκκλησιά/πρώτη πρώτη τρέχει/βρέχει και δεν βρέχει.
Μόνο μιαν αυγή,/όπως λεν καμπόσες/σιχαμένες γλώσσες,
Έτυχε να βγη/από κάποιο σπίτι/μ’ έν’ Αρχιμανδρίτη.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Διεκδικήσεις, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ο Χρήστος Πασαλάρης για τα εκκλησιαστικά σκάνδαλα

  1. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Θα μπορούσε να είναι ιστορία που συνέβει κατά την διάρκεια της σκοταδιστικής και παρακμιακής Βυζαντινής αυτοκρατορίας, όπου παρόμοιες ιστορίες ήταν του συρμού.
    Αλλά, συνέβει στα τέλη του 20ου αιώνα, και τέτοια νοσηρά φαινόμενα εξακολουθούν να συμβαίνουν και στις μέρες μας. Ποιός δεν είδε στην τηλεόραση της αμίμητες σκηνές στο πατριαρχείο Ιερουσαλήμ, να επιδίδονται οι ιερομόναχοι σε πυγμαχικούς αγώνες και ύβρεις, σκηνές που δεν διαφέρουν καθόλου απ’ αυτές του υποκόσμου και νύχτας; Και τους πιστούς – δήθεν – να μή πιστεύουν στα μάτια τους.
    Η εξουσιολαγνεία, η αρρωστημένη αγάπη για το χρήμα, οι σχέσεις με σκοτεινούς μηχανισμούς, η χλιδάτη ζωή και το ακόρεστο πάθος για εκμετάλλευση των αφελών και των ηλιθίων, τα κύρια χαρακτηριστικά της εκκλησιαστικής εξουσίας που βρίσκεται διαρκώς σε μία νοσηρή παρακμή που σαν πανδημία έχει εγκατασταθεί εδώ και αιώνες σχεδόν σ’ όλους τους βασικούς τομείς που αποτελούν την κοινωνία, και έτσι πια σχεδόν κανείς δεν αντιδρά, καθόσον όπως λέει και το γνωμικό: όμοιος ομοίω αεί πελάζει..
    Και οι πολυπληθείς πιστοί; «Πέφτουν από τα σύννεφα».. Συχνότερα βλέπουμε πιστούς να πέφτουν από τα σύννεφα, παρά βροχή.
    Γιατί όμως, δεν αντιδρούν οι πιστοί; Κατά την γνώμη μου, δύο είναι οι βασικότερες αιτίες.
    1ον το ποίμνιο στο πρόσωπο των ιερέων και στα σκάνδαλα που εμπλέκονται αυτοί, βλέπει το δικό του πρόσωπο. Οι περισσότεροι νεοέλληνες (Ρωμιοί), είμαστε το ίδιο διεφθαρμένοι με την εκκλησιαστική, πολιτική, δικαστική, και «πνευματική» εξουσία.
    2ον Το ποίμνιο, έχοντας κόψει τους δεσμούς του από την πραγματικότητα την οποία αντιμετωπίζει ως εχθρό, ώς μια συνωμοσιολογία εναντίον της Ορθοδοξίας και του Εθνους..και καθόσον δεν έχει από που αλλού να πιαστεί -εφόσον έχει απορρίψει την πραγματικότητα – έχει κατασκευάσει μία ανύπαρκτη εξιδανικευμένη εικόνα για την Ορθοδοξία και αρνείται κατηγορηματικά να διακόψει μαζί της, τις σχέσεις του.
    Και όπως ξέρουμε, οι σχέσεις με κάτι που δεν υφίσταται είναι μια απολύτως αρρωστημένη κατάσταση. Σωστά ειπώθηκε, πως «ο άνθρωπος προτιμά να πιστεύει στο μηδέν παρά στο τίποτα».
    Αυτό κάνουν, οι πιστοί.
    Είναι σαφές, ότι αν οι οπαδοί της Ορθοδοξίας θα εξακολουθούν να την έχουν έξω από το βεληνεκές της κριτικής τους, αυτά τα διεφθαρμένα περιστατικά θα συνεχίσουν να στιγματίζουν την ελληνική κοινωνία. Και είναι εξ ίσου σαφές, πως αν αποφασίσουν να παψουν να παίζουν τον ρόλο του αφελούς που λέει » Οτι προέρχεται από την Ορθοδοξία να είναι θεάρεστο», θα είναι ζήτημα χρόνου αυτά περιστατικά να αντιμετωπίζονται επιτυχώς από την κοινωνία και την δικαιοσύνη. Και συνεπώς, η επιρροή της δύσοσμης εκκλησιαστικής παρακμής θα επηρεάζει σε ασήμαντο βαθμό τους νεοέλληνες.
    Αλλά τίθεται το ερώτημα: μπορεί ο Ρωμιός, να αλλάξει τον εαυτό του;

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://roides.wordpress.com/2016/10/22/22oct16/

    Ένας παλιός Πρόεδρος της Βουλής και Υπουργός Θρησκευμάτων, έχει απαντήσει στον Αρχιεπίσκοπο
    22/10/2016
    [Δημοσίευμα με αφορμή τη συνάντηση Κασιδιάρη-Ιερώνυμου σε επιμνημόσυνη τελετή υπέρ θυμάτων της Χούντας!!!]

    «Η Εκκλησία έχει συμβάλει στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας», δήλωσε στις 20.9 ο κ. Φίλης διερωτώμενος «με ποιο μέρος ήταν η Εκκλησία και που ήταν στη Χούντα και στην Κατοχή».
    ………………………..
    Ο Απόστολος Κακλαμάνης, βουλευτής από το 1974 μέχρι το 2015, υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων (1982-1986), Δικαιοσύνης, Προεδρίας και Υγείας, Πρόεδρος της Βουλής από το 1993 ως το 2004. Μπαρουτοκαπνισμένος, με δικαστικές διώξεις στον πρώτο και δεύτερο «Ανένδοτο», φυλακισμένος το 1967 για αντιστασιακή δράση μέχρι το 1968, συνήγορος υπεράσπισης σε πολλές δίκες της δικτατορίας. Αγωνιστής μέσα από τις γραμμές του ΠΑΚ, τιμωρημένος με στέρηση του διαβατηρίου του.
    ………………………………

    O κ. Kακλαμάνης υπήρξε ιδιαίτερα οξύς με τον δεσποτικό κλήρο τονίζοντας ότι εκμεταλλεύεται τους πιστούς, καθώς «τους μιλούν για πατρίδα άνθρωποι που καπηλεύονται τη θρησκεία και την πίστη, για οικογένεια, άνθρωποι οι οποίοι δεν θέλησαν και ούτε πρόκειται να θελήσουν να κάνουν οικογένεια. Tο πιο αθώο κομμάτι του λαού το αφήνουμε παραδομένο έτσι αμαχητί εις την απληστίαν, την εκμετάλλευση ορισμένων ατόμων τα οποία βρίσκονται σήμερα στους κόλπους της Ιεραρχίας. Πολλοί απορούν τι κάνουν οι άλλοι Ιεράρχες. Ξέρετε πόσοι Ιεράρχες σήμερα έχουν διάφορες αμαρτίες, διαχειριστικές, προσωπικές και η εισαγγελική αρχή ουδέποτε θέλησε, ουδέποτε τόλμησε να βάλει το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων και να βάλει την καρφίτσα εκεί που υπάρχει το πύον».
    …………………
    Για να καταλάβουμε τι ακριβώς εκπροσωπεί η Ιεραρχία του κ.Ιερώνυμου, που την τρέμει το θρασύδειλο καθεστώς Παππά-Τσίπρα, να θυμίσω δυο ακόμη πράγματα: Το πρώτο: Με αφορμή τη δίκη των εκβιασμών του ακροδεξιού Άρχοντα Οφφικιάλιου της Εκκλησίας Μιχαλόπουλου, εκδότη της χουντικής και αποκρυφιστικής ‘Ελ.Ώρας’, με την οποία συνεργάζεται σήμερα (γιατί, τη φοβάται ακόμη;) η ‘Αποστολική Διακονία’, ο μητροπολίτης Ζακύνθου είχε δηλώσει: «Στο ερώτημα πόσοι ιεράρχες κατά τη γνώμη του έχουν πέσει θύματα εκβίασης ή απόπειρας εκβίασης, ο ίδιος απάντησε χαριτολογώντας: ‘Από τους 80 που είμαστε, οι 180’» (in.gr, 4.2.2003, 13:48).
    ……………………………

    Ο Σπύρος Μαρκεζίνης, στο κύκνειο συγγραφικό του άσμα, ένα είδος απομνημονευμάτων του (“Τα εις Εαυτόν”-εκδ. Φερενίκη), που εκδόθηκε το 2002, δυο χρόνια μετά το θάνατό του με τη φροντίδα της κόρης του Ελένης Χέλμη Μαρκεζίνη, διηγείται μια συνομιλία του (ως πρωθυπουργός του Παπαδόπουλου) με τον τότε Αρχιεπίσκοπο τον διαβόητο βασιλοχουντικό Ιερώνυμο Α΄, προς τιμήν του οποίου πήρε και το δικό του εκκλησιαστικό όνομα ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Γιάννης Λιάπης: «…μου περιέγραψε τα της Εκκλησίας ως ανεπανόρθωτα. Εκτός της ανωμάλου οικονομικής διαχειρίσεως….μου επέδειξε σωρείαν φωτογραφιών αρχιερέων και πάντως ιερωμένων, εις ασέμνους στάσεις με τας ‘ανηψιάς’ των ή παιδάρια”. Το συμπέρασμα στο οποίο οδηγήθηκε ο Μαρκεζίνης, ήταν καθαρά ταρτούφικο: «πρέπει να αποφεύγεται οποιαδήποτε ανάμειξις με τα εκκλησιαστικά».
    …………………………….

  3. Ο/Η Red λέει:

    https://tsak-giorgis.blogspot.gr/2018/03/blog-post_83.html

    Δυο λόγια για την πολιτική και επαγγελματική διαδρομή του δημοσιογράφου Χρήστου Πασαλάρη που πέθανε χτες
    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή, 11 Μαρτίου 2018 | 5:34 μ.μ.

    Αφησε χτες την τελευταία του πνοή σε ηλικία 93 χρονών ένας δημοσιογράφος που με την παρουσία του σημάδεψε τον ελληνικό τύπο.Ο Χρήστος Πασαλάρης.
    Κανένας δεν μπορεί να παραγνωρίσει ότι στην μακροχρόνια επαγγελματική του πορεία σε όσα έντυπα υπήρξε διευθυντής τα εκτόξευσε κυκλοφοριακά καθώς και ότι τα γραφόμενά του είχαν κύρος και δεν περνούσαν απαρατήρητα από το πολιτικό προσωπικό της χώρας.

    Μπορεί εδώ και δεκαετίες να είχε καταλήξει ένας αστός δημοσιολόγος και κάποιες στιγμές να είχε υπηρετήσει με ζήλο δεξιές κυβερνήσεις, -ειδικά τότε που αρθρογραφούσε μέσα από τις σελίδες του «Ελεύθερου Τύπου»- δεν έπαυε όμως να ήταν ένα άτομο με ακέραιο χαρακτήρα, και να μην μπορεί να του αποδώσει κανείς οτιδήποτε μεμπτό -πέρα απ’ την κριτική που μπορεί να γίνει για τις πολιτικές του επιλογές- ενώ έχει μια μεγάλη διαδρομή μέσα στο ΚΚΕ. Υπήρξε γραμματέας της ΕΠΟΝ στις ανατολικές συνοικίες της Αθήνας, επικεφαλής ενεργειών της Οργάνωσης Προστασίας Λαϊκών Αγωνιστών (ΟΠΛΑ) ένας άνθρωπος που σε δύσκολες εποχές υπήρξε διευθυντής του «Ριζοσπάστη» και για την δράση του φυλακίστηκε, εξορίστηκε, κινδύνευσε να χάσει την ίδια του την ζωή.

    Τα τελευταία χρόνια της ζωής του αρθρογραφούσε στην βδομαδιάτικη εφημερίδα Realnews όπου διατύπωσε την άποψη ότι είναι «Ιστορική η ευθύνη του ΚΚΕ για επανένωση της Αριστεράς». Σ’ αυτό το έντυπο έγραψε ένα συγκλονιστικό βιωματικό κείμενο που αναφερόταν την εποχή που υπήρξε επικεφαλής της ΟΠΛΑ Πειραιά και πήρε εντολή να εκτελέσει έναν ταγματασφαλίτη. Απέφυγε να το κάνει και στην πορεία ο τότε ταγματασφαλίτης κατέληξε ένας από τους ήρωες ΕΛΑΣίτες στην θρυλική μάχη του «Κάστρου του Υμηττού».

    Αρκετά από τα κείμενα που έγραψε ο Χρήστος Πασαλάρης στην εφημερίδα του Νίκου Χαζηνικολάου, είναι «διαμάντια» όπως αυτό που τιτλοφορείται «Ποιός θα μας σώσει από τους «σωτήρες» μας;» και το ιστορικό του κείμενο «Και εσύ λαέ βασανισμένε, μην ξεχνάς την 24η Φλεβάρη!».

    Επίσης, ίσως είναι ο μόνος αστός δημοσιογράφος που έγραψε τα πράγματα με το όνομα τους σε ότι αφορά την λεγόμενοι «4η εξουσία» και τους «λειτουργούς» της:

  4. Ο/Η Liberal λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/345792/neo-skandalo-gia-ton-omogeni-ierea-me-roz-vinteo-me-tin-peroyviani-vaftisimia-eikones

    ΛΕΙΠΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

    Νέο σκάνδαλο για τον ομογενή ιερέα με το ροζ βίντεο με την Περουβιανή βαφτισιμιά [εικόνες]

    ΕΛΛΑΔΑ 22|06|2017 9:03

    Τελειωμό δεν έχουν τα σκάνδαλα στα οποία εμπλέκεται ο ιερέας από την ελληνορθόδοξη κοινότητα της Νέας Υόρκης, Γεώργιος Πασσιάς, ο οποίος είχε απασχολήσει τα μίντια πριν δυο χρόνια, όταν αποκαλύφθηκε ροζ βίντεο που είχε γυρίσει ο ίδιος.

    Σήμερα, η πολυτάραχη ζωή του απασχολεί την ελληνορθόδοξη κοινότητα και πάλι, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες της New York Post, από τα επίσημα ταμεία της εκκλησίας όπου προΐστατο ο ίδιος, λείπουν 99.249 δολάρια για τα οποία δεν υπάρχει κανένα δικαιολογητικό.

    Οι οικονομικές ατασθαλίες, που έρχονται με έρευνα στην δημοσιότητα, κάνουν φωνές τους… ψιθύρους για ένα ποσό που φέρεται να είχε πάρει η μελαχρινή καλλονή, βοηθός του ιερέα, ύψους 30.000 δολαρίων, από τον λογαριασμό του σχολείου της ενορίας για το οποίο ήταν υπεύθυνη.

    Το ροζ βίντεο με την Περουβιανή βαφτισιμιά


    Ηταν δυο χρόνια πριν, όταν ο 67χρονος πατήρ Γεώργιος Πασσιάς, παντρεμένος και ιερέας στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα στη Νέα Υόρκη, αποκαλύφθηκε ότι διατηρούσε ερωτικές σχέσεις με την 45χρονη Εθέλ Μπουζαλάς και γύρισε μαζί της και ροζ βίντεο το οποίο τον… έκαψε.

    Η αποκάλυψη ήθρε όταν ο ο άνδρας της 45χρονης, Τομ Μπουζάλας, έστειλε email με όλες τις λεπτομέρειες της σχέσης, ενώ λίγο αργότερα στη New York Post έφθασε από ανώνυμο αποστολέα το περίφημο ροζ βίντεο.

    Ο αποστολέας του βίντεο, έγραψε η εφημερίδα New York Post, ήταν ιδιωτικός ντέτεκτιβ και ακολούθησε το ζευγάρι στις περιοχές όπου γυρίστηκαν οι «παράξενες σεξουαλικές τους συναντήσεις».

    Ένα από τα βίντεο που έφτασαν στην Post δείχνει την Μπουζάλας μόνο με ένα εσώρουχο, να πατάει με τα τακούνια της ψωμί μπανάνας τυλιγμένο σε σελοφάν. Σε ένα άλλο βίντεο, η Μπουζάλας τρίβει τα πόδια της στο πρόσωπο του ιερέα, καθώς είναι και οι δύο ξαπλωμένοι στο κρεβάτι. Ένα τρίτο βίντεο δείχνει τον ιερέα να κάνει στοματικό σεξ στην Μπουζάλας ενώ φοράει τα εσώρουχά της.

    Η σχέση φαίνεται να ξεκίνησε το 2006, όταν η Μπουζάλας βρέθηκε στην εκκλησία του Πασσιά αναζητώντας έναν πνευματικό. Ο ιερέας, μάλιστα, βάπτισε την Περουβιανή (μόνο με το μπικίνι της) ώστε να παντρευτεί τον ελληνικής καταγωγής Τομ Μπουζάλας. Η παράνομη σχέση τους άρχισε να αποκαλύπτεται το 2013, όταν επισκέπτες της εκκλησίας την είδαν να κάθεται στα πόδια του.

    Ο Πασσιάς είχε αρνηθεί τότε τις κατηγορίες. «Ισχυρίζονται ότι έχω ερωτικές σχέσεις μαζί της. Είναι η βαφτισιμιά μου, αυτό μόνο», είπε. Στην ανακοίνωση για την απομάκρυνσή του από την εκκλησία ο ιερέας αναφέρει πως οφείλεται σε λόγους υγείας, τις αμαρτίες και τις αδυναμίες του. «Πρέπει να αποσυρθώ και να ακολουθήσω τον δρόμο της σιωπής, της προσευχής, της νηστείας και της απόλυτης αφοσίωσης στον Κύριό μας», ανέφερε χαρακτηριστικά στην επιστολή του.

    Περουβιανή βαφτισιμιά: Με άφησε έγκυο ο ιερέας

    Η ίδια η Περουβιανή πάντως, την εποχή εκείνη που είχε ξεσπάσει το σκάνδαλο, είχε αποκαλύψει σε ηλεκτρονικό μήνυμα που είχε στείλει στον Επίσκοπο Αντώνιο Παρόπουλο της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας των ΗΠΑ ότι νιώθει ότι ο Έλληνας ιερέας την χρησιμοποίησε και την πρόδωσε, ότι υποπτευόταν ότι δεν είναι η πρώτη ερωμένη του ιερέα, αλλά και ότι ο Γεώργιος Πασσιάς την είχε αφήσει έγκυο.

    «Δεν πρόκειται να τολμήσω να ρωτήσω αν ο πατέρας Γεώργιος έχει κάνει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν παρότι όπως φαίνεται… έχει κάνει. Γιατί θα πρέπει να το αμφισβητήσω», αναφέρει η Μπουζάλας στο μέιλ της το οποίο είδε και η New York Post.

    «Έχω μείνει μόνη μου να σηκώσω το βάρος του σκανδάλου ενώ ο ίδιος κρύβεται. Η αδερφή μου λέει ότι έχω χρησιμοποιηθεί και θυματοποιηθεί για τα χρήματά μου και ότι πιθανότατα δεν είμαι το πρώτο θύμα του. Νιώθω τόσο πληγωμένη όσο δεν έχω νιώσει ποτέ στο παρελθόν», λέει η Περουβιανή που είναι μητέρα 3 παιδιών.

    «Ο μεγάλος μου γιος αγαπάει τον πατέρα και τώρα πρέπει να του πω την αλήθεια» προσθέτει.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.