Υπάρχουν Μακεδονομάχοι μητροπολίτες και στη σλαβική Μακεδονία

[Αντίχριστοι ρασοφόροι, υμνητές κι αυτοί, του Σταυρωτή Μεγαλέξανδρου]

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Δεν πάει καιρός, που στην πόλη των Σκοπίων μητροπολίτες της «Ορθόδοξης Εκκλησίας της Μακεδονίας», κατέβηκαν με εθνικά λάβαρα, Σταυρούς και ιερές Εικόνες, σε συλλαλητήριο μαζί με  λίγες χιλιάδες εθνικιστές (δεν υπήρχαν οργανωμένοι Ναζιστές όπως στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα), να διαμαρτυρηθούν κατά της κυβέρνησής τους, αψηφώντας την παγωνιά και το χιόνι («Protest in Skopje for defending Macedonia’sconstitutional name», 27.2.2018). Κρίνοντας από τις φωτογραφίες που είδα, το δικό τους συλλαλητήριο υπολειπόταν σαφέστατα σε κακογουστιά από τα δυο ρωμέικα, το κιτς των οποίων υπήρξε ασυναγώνιστο. Οι διαδηλωτές στην πόλη των Σκοπίων ήταν από τη μερίδα των πολιτών, που θεωρεί πως  η προσθήκη ενός προσδιορισμού μπροστά στο όνομα της Μακεδονίας τους, τους προσβάλει. Είναι οι ίδιοι που θεωρούν ότι η αποκαθήλωση των αγαλμάτων του Μεγαλέξανδρου (που τον θεωρούν ήρωα και δικό τους) τους αδικεί. Αν και Ορθόδοξοι Χριστιανοί οι περισσότεροι, όπως και οι Ρωμιοί ομόθρησκοι και πολιτικά ομοϊδεάτες τους, δεν ενοχλούνται από το γεγονός πως ο εξολοθρευτής της Θήβας υπήρξε ένας διαβολικός Σταυρωτής των 2.000 ηρωικών νέων της Τύρου, αλλά και αρκετών Ελλήνων, όπως ο γιατρός του εραστή του, του Ηφαιστίωνα και ο ανιψιός του δασκάλου του, του Αριστοτέλη. Ο τελευταίος μάλιστα σταυρώθηκε επειδή αρνήθηκε να τον προσκυνήσει τον παρανοϊκό Αλέξανδρο ως Θεό. Για να πω την αλήθεια, θεωρώ πραγματική αθλιότητα, αποκλειστικά για εσωτερική ελληνική κατανάλωση, την απαίτηση της κυβέρνησης Τσίπρα να έχει λόγο για τα αγάλματα των Σκοπίων. Θα ήταν αντίθετα κατανοητό αν η (επιλεκτικά) αντιιμπεριαλιστική (προς τον ιμπεριαλισμό των άλλων) κυβερνητική Αριστερά μας, αντί να διεκδικεί την κληρονομική χρησικτησία της μνήμης παρανοϊκών εγκληματιών, να απομάκρυνε τα δικά μας αγάλματα του Ελληνομακεδόνα ιμπεριαλιστή. Αλλά θυμίζω πως ο κ. Τσίπρας προανήγγειλε τη συμμαχία του «με τον Διάβολο», δίνοντας φιλική συνέντευξη σε ακροδεξιά μπλογκς, υποσχόμενος ανέγερση αγάλματος του Μακεδόνα κατακτητή στην Αθήνα, γεγονός που είχαμε τότε καταγγείλει («Αλ.Τσίπρας: Άγαλμα του Μεγαλέξαντρου στην Αθήνα», 23.11.2011): «….λοιπόν, δεν θα είχες αντίρρηση για την ανέγερση αγάλματος του Μ. Αλεξάνδρου στην Αθήνα, που όλο εξαγγέλλεται και όλο κάπου κολλάει με πρόφαση τον …ΣΥΡΙΖΑ!Όχι, δεν θα είχα αντίρρηση». 

Η Ορθόδοξη Εκκλησία στην Νότια και Ανατολική Ευρώπη, δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά μιας χριστιανικής οικουμενικής Εκκλησίας. Απαρτίζεται στο μέγιστο μέρος της από απροκάλυπτα (όπως η ελληνική) ή συγκαλυμμένα (όπως η ρωσική) κρατικές εθνικές Εκκλησίες, αλληλομισούμενες, που είναι τυφλά όργανα των πιο δεξιών και εθνικιστικών κύκλων των χωρών τους. Ακόμη και στις ΗΠΑ, η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι διαιρεμένη σε πάνω από 15 Εκκλησίες, με κυρίαρχο κριτήριο της διάσπασης, την εθνική καταγωγή των μεταναστών του πληρώματος κάθε δικαιοδοσίας. Ακραία και μοναδική περίπτωση αδιάντροπα ρατσιστικής Εκκλησίας στον κόσμο, είναι το πραξικοπηματικά ελληνικής ηγεμονίας (από το 1534) πατριαρχείο Ιεροσολύμων, που περιφρονεί κατάφωρα, ληστεύει και δυναστεύει το ποίμνιο των συμπατριωτών του Χριστού Παλαιστινίων Ορθοδόξων, με την υποκριτικά φιλοπαλαιστινιακή (στην ουσία συγκαλυμμένα αντισημιτική) Αριστερά να στηρίζει το εκκλησιολογικό τερατούργημα, μαζί με τους επαγγελματίες πατριώτες («Αριστερά του Εθνικισμού και της Χριστοκαπηλίας;», «H Λιάνα Κανέλλη συνομιλεί φιλικά με Μαφιόζο φυλετιστή πατριάρχη»).

Στην Ελλάδα η σχέση του κλήρου με το πανανθρώπινο Ευαγγέλιο είναι σαφέστατα εχθρική και φτάνει μέχρι την κατεδάφιση από Ελληνορθόδοξους επισκόπους, με χουντικά τανκς, Ορθόδοξων ναών , επειδή έχουν σλαβική γραφή, χωρίς να διαμαρτύρεται γι’αυτό ούτε ένας πιστός ή ιερωμένος. Το γεγονός αποδεικνύει συλλογική υποκρισία, αφού κανείς τους δεν φαίνεται να πιστεύει ότι οι ορθόδοξες εκκλησίες τους είναι θεία κατοικητήρια  («Ο Ιερός Εξεταστής του Εθνους»). Συχνά το νοσηρό μίσος των κρατικών ρασοφόρων μας για τον Χριστό και για τη διδασκαλία του παίρνει απίστευτα προκλητικές διαστάσεις. Ενδεικτικά επισημαίνω την επιθετικότητα Μητροπολιτών κατά των ξένων αδελφών («όσα αυτοίς εποιήσατε, εμοί εποιήσατε κλπ»)  του επίσης πρόσφυγα στην Αίγυπτο Χριστού, τον συμφυρμό τους με τους χιτλερικούς Εωσφοριστές και τη δημόσια καταπάτηση του Ευαγγελίου, το οποίο προτείνουν για όρκο σε υποκριτές πολιτικούς, σε μια δημόσια διαπόμπευση του λόγου του Χριστού που γίνεται μέσα στο Κοινοβούλιο («Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος αποκαλεί άπιστο και μεθυσμένο τον Αρχιεπίσκοπο». «…‘Συ δε τον νόμον τον κωλύοντα ομνύναι, τούτον όρκον ποιείς; Ω της ύβρεως! ω της παροινοίας!’…»).

Ας ελπίσουμε πως σε πείσμα του οικοδεσπότη του ζεύγους Φύρερ («Μιχαλολιάκος για Άνθιμο: «Σκατιάρης που το έπαιξε δίπορτο»), του άπληστου εκ μικράς Αλεξανδρουπόλεως επιπηδήσαντος δεσπότη (Α΄ Κανόνας Σαρδικής: «..φαύλη συνήθεια, … βλαβερωτάτη…διαφθορά εξ αυτών των θεμελίων εκριζωτέα, …των Επισκόπων..από πόλεως μικράς εις ετέραν πόλιν μεθίστασθαι»), ενός πολύ επιλεκτικά ηθικολόγου και πρωτοκάθεδρου της εξέδρας Φράγκου Φραγκούλη, το Μακεδονικό θα λυθεί. Οι πολίτες που τρέχουν στα συλλαλητήρια που οργανώνουν οι επιτήδειοι, θα πρέπει να αντιληφθούν πως ρίχνουν έτσι νερό στο μύλο της Ακροδεξιάς, πως κάνουν πολλαπλό κακό στην πατρίδα μας και πως ανήκουν σε εκείνο το κωμικοτραγικό είδος εγωιστή και επιπόλαιου, ο οποίος θα εξέφραζε ακριβώς την αντίθετη γνώμη αν βρισκόταν στην άλλη πλευρά των συνόρων μας. Οι μέθοδοι των εθνικιστών είναι παντού ίδιες. Κρατική συνωμοσία έχει υποστεί ο Σλαβομακεδόνας αρχιμανδρίτης Νικόδημος Τσαρνιάς στην Ελλάδα, με την αρωγή της πρωτοφανώς πρόθυμης εκκλησιαστικής ηγεσίας: «Από την ΕΥΠ στο FBI μέσω Ιεράς Συνόδου»: «…Την όλη υπόθεση διεκπεραίωσε η ΕΥΠ. Στην ίδια εκπομπή εμφανίστηκε (τηλεφωνικά και ανωνύμως) ο υπεύθυνος της ΕΥΠ Βόρειας Ελλάδας, ο οποίος εξήγησε τον τρόπο που παγίδευσε και φωτογράφισε τον Τσαρκνιά για να τον εξοντώσει (κατά δική του έκφραση)…» (Ιός-Ελευθεροτυπία, 19.10.2002). Κρατική σκευωρία καταγγέλλει και ο πιστός στη σερβική Εκκλησία, πρώην μητροπολίτης Παραβαρδαρίου Ιωάννης στη Σλαβομακεδονία: «FYROM: Καταδίκασαν τον Αρχιεπίσκοπο Αχρίδας σε 3ετή φυλάκιση» «για υπεξαίρεση 200.000 ευρώ  από την Ορθόδοξη Αρχιεπισκοπή της Αχρίδας, προκειμένου να αγοράσει ακίνητα και γη για την αρχιεπισκοπή, κατηγορία που αρνήθηκε από την αρχή μέχρι το τέλος».

*

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ
Από τα παρακάτω δημοσιεύματα, μπορεί κάποιος να πάρει μια ιδέα της υποταγής στην κρατική πολιτική και στον πειρασμό του εξουσιασμού, ο οποίος αποτελεί το κυρίαρχο στοιχείο στο Δεσποτάτο της βαλκανικής και ρωσικής Ορθοδοξίας:

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, conspiracy theories, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Επάναστἀτες του Κώλου, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

22 Responses to Υπάρχουν Μακεδονομάχοι μητροπολίτες και στη σλαβική Μακεδονία

  1. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ο Χριστιανισμός είναι μονοθεϊστική θρησκεία. Αρα, διεκδικεί τον μόνο αληθινό Θεό. Από την άλλη μεριά, ο Θεός είναι μία μεταφυσική έννοια και σαν τέτοια δεν πρόκειται ποτέ να την «κρατήσουμε» στα χέρια μας. Δεν πρόκειται ποτέ να τον γνωρίσουμε πραγματικά. όσο και να ερευνούμε την έννοια Θεός. Οπως, και με το χρήμα, που είναι μία μεταφυσική κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι θα δέχεται πάντα πολλές ερμηνείες, όλες αυθαίρετες και προϊόντα του πνευματικού και πολιτιστικού επίπεδου αυτών που τον ερμηνεύουν. Τώρα αν προσθέσει κάποιος και την ασυναγώνιστη λαγνεία των Χριστιανών για εξουσία και φιλιχρηματία, μπορεί, νομίζω, να αντιληφθεί γιατί υφίστανται χριστιανικές πολυάριθμες διαιρέσεις και ακραία διαφθορά και αλληλοσπαραγμός στους κόλπους της.
    Σ’ ότι αφορά το σκοπιανό, το θέμα πρέπει να λυθεί μέχρι το καλοκαίρι και για το δικό μας συμφέρον. Αν ως πολιτική ηγεσία και λαός, διαθέταμε κοινή λογική, έπρεπε να είχε λυθεί εν τη γενέσει του.
    Διόλου δεν με απασχολεί, αν αυτοί οι άνθρωποι είναι Σλάβοι ή όχι. Εκείνο που μετράει, είναι ότι δεν θέουν να αυτοπροσδιορίζονται ως τέτοιοι, αλλά ως Μακεδόνες. Και αυτό είναι κάτι που κανείς, δεν έχει το δικαίωμα να τους εμποδίσει να το κάνουν. Δεν θα εξετάσω σ’ αυτή την περίπτωση, ποιος πραγματικά ήταν ο Αλέξανδρος ή ο Φίλιππος. Αυτοί οι άνθρωποι, έχουν μία εξωραϊσμένη εικόνα γι’ αυτά τα ιστορικά πρόσωπα και θέλουν να αισθάνονται απόγονοί τους. Πάλι, χωρίς να είμαι ειδικός γύρω απ’ αυτό το θέμα, έχω την αίσθηση, ότι η πλειοψηφία δεν πολυνοιάζεται τόσο για τον Αλέξανδρο όσο να καλύψει την επιθυμία να απορρίψει την σλαβική καταγωγή και να υιοθετήσει μία ιστορική καταγωγή, αυτή της μακεδονικής.
    Και εμείς κάνουμε ότι μπορούμε να τους έχουμε σαν Σλάβους γείτονες και όχι σαν Μακεδόνες, κάτι που έθετε τις βάσεις για αδελφικές σχέσεις μαζί τους. Τώρα πια, έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος και τα Σκόπια στην εναγώνια προσπάθειες τους να υπάρξουν σαν έθνος, στράφηκαν προς την Γερμανία, την Αμερική και την Τουρκία και απομακρύνθηκαν από εμάς.
    Τελειώνοντας, να επαναλάβω: Οφείλουμε να το λύσουμε το θέμα, μέχρι το καλοκαίρι και πάνω απ’ όλα, να βγάλουμε τα απαραίτητα συμπεράσματα, ότι η πολιτική μας μέχρι τώρα στο σκοπιανό, μας οδηγεί σε αδιέξοδο και ότι πρέπει να μάθουμε να σκεπτόμαστε λογικά. Αλλά η μέχρι τώρα στάση μας, όπως και με την Τουρκία (κλείσιμο των συνόρων, αγορά καινούργιου πολεμικού υλικού ωστε να προετοιμαστούμε για πολεμική αναμέτρηση μαζί της και άλλα τέτοια που ακούγονται από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και διαδίκτυο) δεν προσφέρονται για αισιοδοξία..

    • Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

      Έχετε δίκιο. Δυστυχώς, έχει περάσει ένα τέταρτο αιώνος και ακόμη δεν μπορούμε να τα βρούμε με τη Μακεδονία. Οι επιλογές μας χαρακτηρίζονται από έλλειψη ορθής κρίσεως.

      • Ο/Η Γιάννης λέει:

        Στην αρχή το όλο ζήτημα με την ονομασία των Σκοπίων, ήταν σχετικά ασήμαντο. Τώρα πια, έχει καταντήσει γελοίο. Ψάχνουμε για σύνθετη ονομασία και μάλιστα τέτοια που να δείχνει ότι και τα δύο μέρη έχουν κάνει υποχώρηση και ταυτόχρονα, να ικανοποιεί και τις δύο πλευρές. Κουραφέξαλα. Μόνο η αποδοχή σύνθετης ονομασίας, είναι μία φιλότιμη υποχώρηση από πλευρά τους. Αλλά ξέχασα, φιλότιμο έχουν μόνο οι νεοέλληνες.
        Δεν τα γράφω αυτά, για να εντυπωσιάσω ή να πρωτοτυπήσω. Αρκετοί άλλοι πριν από εμένα, τα είπαν και μάλιστα καλλίτερα. Τα γράφω, γιατί τα πιστεύω. Είναι θέμα που έπρεπε να είχε ξεχαστεί και εμείς καθόμαστε και ξοδεύουμε τεράστια ενέργεια, γιατί λέει θα μας πάρουν οι Σκοπιανοί την Θεσσαλονίκη και άλλα τέτοια φαιδρά.
        Σκεφτόμαστε και κάνουμε πολιτική, με το κεφάλι στραμμένο σ’ ένα φαντασιακό παρελθόν. Δηλαδή, καν υπαρκτό.
        Πολιτική σημαίνει εξετάζω το πραγματικό μου ιστορικό παρελθόν, αναλύω το τώρα και έχω στραμμένο το βλέμμα μου στο μέλλον.
        Να το πω αλλιώς: θα προτιμούσα να μην υπάρχει ελληνικό κράτος και το αρχαίο ελληνικό κλέος -που είναι προϊόν μερικών εκατοντάδων προσωπικοτήτων και όχι της μαζας, όπως πιστεύουν πολλοί – να ήταν ευρέως γνωστό και αφετηρία σκέψης και δημιουργίας στο μυαλό των Ελλήνων, αλλά και της Ευρώπης, παρά να είχαμε ένα κράτος που να έχει το μέγεθος της Ευρώπης με τα χάλια αυτού του κράτους μέσα στο οποίο διάγουμε την ζωή μας και που όταν κάποιος αρχίζει να αντιλαμβάνεται την σαπίλα και την διαφθορά του και γενικά «τι παίζει» μ’ αυτό το άθλιο κράτος, νιώθει αηδία.
        Και να διευκρινίσω κάτι που έθιξα σ’ αυτό το σχόλιο μου: όταν λέω «αφετηρία σκέψης και δημιουργίας» δεν εννοώ ότι οι Ελληνες τα είπαν όλα και το μόνο που μας χρειάζεται είναι να τους παπαγαλιζουμε όπως κάνουν διάφοροι ελλαδέμπορες ή οι μαρξιστές με τον Μαρξ.
        Κανένας σοφός αρχαίος Ελληνας ή όποιοσδήποτε άλλος, δεν μπορεί να «τα είπε όλα». Υπάρχουν τόσα πολλά και υπέροχα πράγματα που περιμένουν να τα ανακαλύψουμε!
        Η ανθρώπινη πνευματική περιπέτεια, θα τελειώσει μόνο με τον οριστικό και αναπόφευκτο αφανισμό του ανθρώπινου είδους, πάνω στο πλανήτη. Και με την ανοησία που κουβαλάμε εμείς οι άνθρωποι, δεν αποκλείεται να επέλθει σύντομα..
        Αλλά, όσα και να προσάψει κάποιος στους αρχαίους Ελληνες, εκ των πραγμάτων, είναι οι πρώτοι που έθεσαν τις βάσεις της λογικής, του Λόγου, των τεχνών και της επιστήμης. Συνεπώς, είναι αδύνατον να τους αγνοήσεις.
        Να το πω αλλιώς; Ας είναι ο ελληνικός πολιτισμός, ένα ισχυρό εργαλείο της εξωτερικής πολιτικής μας, που θα μας κάνει πολύ ισχυρότερους από όσο μας κάνουν τα τανκς , τα πολεμ. αεροσκάφη και πλοία.

      • Ο/Η Γιάννης λέει:

        Ο κ. Μπιτσάκης, είναι ένας άνθρωπος που έχει περάσει τα ενενήντα χρόνια ζωής και βρίσκεται σε θαυμάσια φυσική κατάσταση και του εύχομαι τα καλλίτερα. Την βιολογική πορεία αυτού το ανθρώπου την εύχομαι σ’ όλους (εκτός απ΄τους εχθρούς μου, που είναι πολλοί). Αλλά, μεχρις εδώ.
        Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς για αυτό το άρθρο! «Πλαστογραφούν και ιδιοποιούνται την ιστορία». Μα η μακεδονική ιστορία, δεν είναι οικόπεδο που ανήκει σε κάποιους συγκεκριμένους ανθρώπους! Αν παλι υπάρχει κάποιο ιστοριοφυλάκιο στο οποίο φυλάσσονται οι ιστορίες των λαών και είναι κατοχυρωμένη η μακεδονική ιστορία αποκλειστικά στους Ελληνες, παρακαλώ ας με ενημερώσει κάποιος ώστε να αλλάξω γνώμη.
        Στην έξορία, είχε κάποιους συναγωνιστές του, λέει, που ένιωθαν Μακεδόνες. Και λοιπόν; Εγώ στην εποχή της νεότητας μου, έκανα παρέα με διάφορους που έλεγαν ότι η Μακεδονία είναι βουλγάρικο έδαφος και ένοιωθαν περισσότερο Βούλγαροι παρά Ελληνες. Είχα πήξει να ακούω μαζί τους, βουλγάρικα τραγούδια. Και μάλιστα δάκρυζαν όταν τα άκουγαν. Δεν έπαθα κάτι. Ούτε αυτοί, έκαναν κάτι εναντίον της Ελλάδος. . Με τον καιρό, έπαψαν να τα ακούνε (και να δακρύζουν).
        Ο κ. Μπιτσάκης, τους αναγνωρίζει το δικαίωμα να αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν με την προϋπόθεση θα λάβουν υπόψιν τους τους όρους που θέτει. Ή είναι ελεύθεροι να αποφασίσουν το όνομα τους ή δεν είναι. Είναι τιμή μας, που θέλουν να χρησιμοποιήσουν ένα όνομα που στην συνείδηση των ανθρώπων του κόσμου, έχει σχέση με την Ελλάδα. Και να ρωτήσω -ρητορικά – πώς θα μας συνέφερε περισσότερο να ονομαζόταν τα Σκόπια; «Δημοκρατία της Μακεδονίας» ή με την ταμπέλα «Σλαυομακεδοίαι» που διαχωρίζει, δημιουργεί απόσταση; Ή την Τουρκία σήμερα (υποθετικά); Ετσι όπως ονομάζεται, ή πχ η Μ. Ασία να ονομάζονταν Ιωνία; Δεν θα μείωνε σημαντικά την ένταση που υπάρχει διαχρονικά ανάμεσα σε μας και την Τουρκία;
        Σ’ ότι αφορά τον ισχυρισμό πώς δεν χρειάζεται να σπρώξουμε τα Σκόπια προς τους ιμπεριαλιστικούς» μηχανισμούς (ΕΕ – ΝΑΤΟ), γιατί το θέλουν οι ίδιοι, το αφήνω ασχολίαστο..

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Ο κ. Ευτυχιος του Αvir, είναι το ζωντανό παράδειγμα του τι κακό κάνει ο δογματισμός ακόμη και σε καλλιεργημένους ανθρώπους.

      • Ο/Η Po λέει:

        έχω αρκετά βιβλία του, συμφωνώ.

      • Ο/Η Avir λέει:

        δογματικοί με γεροντική άνοια (αν και παλιό το κείμενο βρε γκαβό) λοιπόν οι άνθρωποι που προσέφεραν πραγματικά στην πατρίδα τους, αντιστάθηκαν στον φασισμό (όχι γράφοντας μπούρδες σε ιστολόγια αλλά με αγώνες) και τίμησαν διεθνώς τη χώρα τους και την αριστερά. Σας διαβάζω με μεγάλη προσοχή 🙂

      • Ο/Η Μίμης ο σιδεράς λέει:

        Όταν μιλάει ο Μέγας Ευτύχιος, οι υπόλοιποι να το βουλώνουμε, γιατί αυτό απαιτεί η σταλινική Κομμούνα του Λαφαζάνη.

  2. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/200056/friki-fernoyn-anilika-agoria-me-trena-apo-voylgaria-gia-na-kanoyn-piatsa-sti

    ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ
    Φρίκη: Φέρνουν ανήλικα αγόρια με τρένα από Βουλγαρία για να κάνουν πιάτσα στη Θεσσαλονίκη
    06|04|2015



    ‘Their love affair is attested to by many historians of the time, such as Plutarch, who recounts an episode showing that the love between the two was common knowledge among the troops, and much appreciated. At a dancing contest, Bagoas had won the honors then went to sit by the side of the king, «which so pleased the Macedonians that they shouted out for him to kiss Bagoas, and never stopped clapping their hands and shouting till Alexander took him in his arms and kissed him warmly,» (Plutarch, The Lives). The episode is attested by several ancient writers.’
    In the film «Alexander» was also used this scene with kiss.

    http://www.iefimerida.gr/news/178651/anthimos-den-afinoyn-na-vrethei-o-megas-alexandros-giati-tha-ginei-seismos-pagkosmios

    ΚΑΙ Η ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΣΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ
    Ανθιμος: Δεν αφήνουν να βρεθεί ο Μέγας Αλέξανδρος γιατί θα γίνει σεισμός παγκόσμιος
    6|11|2014

    Η σημερινή ομιλία του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθιμου, από άμβωνος, τα είχε όλα: Από σχολιασμό της ήττας της Εθνικής, ως και την ανασκαφή στην Αμφίπολη.


    Before Eternity: An Historical Novel and Love Story About Alexander the Great and His Lover Hephaestion

    http://www.thessnews.gr/article/6020/anthimos-stin-thessnews-asyllipto-na-mi-didasketai-o-megas-alexandros-

    Άνθιμος στην ThessNews: «Ασύλληπτο να μη διδάσκεται ο Μέγας Αλέξανδρος»
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΥΡΜΑΤΣΗΣ
    Από το φύλλο της THESSNEWS #22 (07-08/10/2016)

    Προβληματισμένος από τη νέα απόφαση του υπουργείου Παιδείας να μη διδάσκεται ο Μέγας Αλέξανδρος στην Α΄Λυκείου, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κκ Άνθιμος. Μιλώντας στην ThessNews τονίζει πως δεν μπορεί να το φανταστεί «ότι θα λείψει ένα τέτοιο γεγονός από τα βιβλία της Μέσης Εκπαίδευσης».

    «Εμείς που είμαστε Μακεδόνες, 40 χρόνια δοσμένοι στον αγώνα για την Μακεδονία, δεν μπορούμε να δεχθούμε τέτοιο πράγμα. Ένα τεράστιο άγαλμα που υπάρχει στην παραλία του Μ. Αλεξάνδρου, είναι δυνατόν να λείψει; Πώς θα λείψει;», σημειώνει ο Μητροπολίτης θέτοντας παράλληλα και τον παράγοντα των Σκοπίων.

    «Οι Σκοπιανοί έχουν “φάει τα σίδερα” για να δημιουργήσουν αγάλματα που να δηλώνουν την παρουσία των Μακεδόνων, που θέλουν να πουν ότι είναι πρόγονοί τους. Επομένως εμείς θα γυρίσουμε πίσω εις βάρος της εθνικής μας προελεύσεως και της δικής μας ιστορίας; Το θεωρώ ασύλληπτο», επισημαίνει τασσόμενος αρνητικά απέναντι στη νέα απόφαση του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη.

    (…..)


    http://www.voria.gr/article/ochi-anthimou-se-mpoutari-ke-voles-kata-theanos-fotiou

    Οριστικά στο δημόσιο παραμένει το οικόπεδο του πρώην ορφανοτροφείου «Μέγας Αλέξανδρος», λέει η κυβέρνηση. Τι απαντά ο Άνθιμος.

    του Νίκου Ηλιάδη

    Οριστικά στο δημόσιο παραμένει το οικόπεδο του πρώην ορφανοτροφείου «Μέγας Αλέξανδρος» όπου πρόκειται να λειτουργήσει μέσα στους επόμενους μήνες πρότυπο πάρκο για Άτομα με Αναπηρίες, ασχέτως της τύχης που θα έχει η κατάληξη της συζήτησης μεταξύ δήμου Θεσσαλονίκης και Μητρόπολης Θεσσαλονίκης για την εξεύρεση άλλου χώρου προκειμένου να κατασκευαστεί ίδρυμα ανιάτων. Αυτό ανέφερε στη Voria.gr κυβερνητική πηγή την ίδια ώρα που ο μητροπολίτης Άνθιμος, μιλώντας επίσης στη Voria.gr απορρίπτει την πρόταση του δημάρχου Γιάννη Μπουτάρη να κατασκευαστεί το ίδρυμα σε έκταση την οποία έχει ο δήμος στα Λουτρά Θέρμης.

    «Όχι» από Άνθιμο

    (….)

    • Ο/Η Κάσυ Διάρη, θεούσα λέει:

      https://www.vice.com/gr/article/vvgbem/ypothesi-viasmou-anilikou-papafeio
      «Καθαρός» ο Άνθιμος για την Υπόθεση Βιασμού Ανηλίκου στο Παπάφειο

      Ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης απαλλάσσεται από την κατηγορία ότι συγκάλυψε υπόθεση βιασμού στο ορφανοτροφείο.


      ΕΜΕΤΙΚΟ ΚΥΡΗΓΜΑ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΙΜΟ «ΜΑΥΡΙΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ!»

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Μητροπολίτης Αγαθάγγελος θα οδηγήσει τις αυριανές διαμαρτυρίες για να υπερασπιστεί το όνομα, το Σύνταγμα και την ταυτότητα

    https://javno.mk/mitropolitot-agatangel-ke-gi-predvodi-utreshnite-protesti-za-odbrana-na-imeto-drzhavata-identitetot/

    http://www.mia.mk/File/Get/134133252

  4. Ο/Η Ιβάν Τσίπρας λέει:

    Πατριώτες πιστολέρος του ελληνικού πολιτισμού, της Αριστεράς και της Ορθοδοξίας


    «Παράγκες», όπλα και παρασκήνιο: Μάχη σε ένα «Σούπερ Τσίρκο» (tvxs)
    Tο πρωτάθλημα – παρωδία της «Σούπερ Λιγκ» διακόπηκε, ο Ιβάν Σαββίδης αναζητείται στο πλαίσιο του αυτοφώρου, και η κυβέρνηση δηλώνει αποφασισμένη να προχωρήσει στην ριζική εκκαθάριση των γηπέδων της σήψης.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ο Άδωνις θα μπορούσε να απευθύνει το ίδιο ερώτημα και στους μητροπολίτες, και στην παράταξή του για άλλους συμμορίτες του ποδοσφαίρου τους οποίους στεγάζει, αλλά δεν θα το κάνει

      http://www.athensvoice.gr/politics/425694_adonis-kata-tsipra-anarotiemai-apo-poy-ton-krata-o-ivan-savvidis

      12.03.2018
      Άδωνις κατά Τσίπρα: Αναρωτιέμαι από πού τον κρατά ο Ιβάν Σαββίδης
      Το σχόλιο του αντιπροέδρου της ΝΔ για τα όσα εκτυλίχθηκαν στην Τούμπα

      • Ο/Η Παλιός λέει:

        Όλοι κοροϊδεύουν και όλοι απευθύνουν στους άλλους ρωτήματα που έπρεπε να είχαν απευθύνει και στον εαυτό τους

        Επίθεση Γεννηματά σε Τσίπρα με αφορμή το ποδόσφαιρο

        Με αφορμή τη φράση του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, ότι δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος στο θέμα του ποδοσφαίρου η επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Φώφη Γεννηματά, έστρεψε τα βέλη της στον ίδιο και την κυβέρνηση.

        «Δεν μπορεί πράγματι να συνεχίζονται αυτά τα απαράδεκτα φαινόμενα στο χώρο του ποδοσφαίρου. Επειδή όμως πριν από λίγο ο κ. Τσίπρας έκανε μια δήλωση, δεν μπορώ παρά να σταθώ σε αυτήν. Μας είπε, ότι πρέπει να προχωρήσει η εξυγίανση στο χώρο χωρίς να υπολογίζει κάνεις το πολιτικό κόστος . Και εγώ τον ρωτώ ευθέως. Γιατί δεν το έπραξε μέχρι σήμερα; Ποιος τον εμπόδισε; Είναι ή δεν είναι κυβέρνηση σε αυτό τον τόπο;», είπε χαρακτηριστικά η κ. Γεννηματά.

  5. Ο/Η Hλίθιοι κακούργοι Εθνικιστές λέει:
  6. Ο/Η Ανθιμώ η αμαρτωλή ηγουμένη λέει:

    http://aristeristrouthokamilos.blogspot.gr/2018/02/blog-post_12.html

    2 Φεβρουαρίου 2018
    Οι Μάγισσες του Εθνομηδενισμού και το Θεωρητικό Κουλουβάχατο της Πατριωτικής Αριστεράς

    Η Μακεδονία λοιπόν είναι ελληνική.
    Κρύβουμε την ιστορία κάτω από το χαλί, ξεχνούμε ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες κατέκτησαν τις ελληνικές πόλεις με τη βία, ξεχνούμε ότι οι έλληνες κάτοικοι ήταν μειοψηφία στους αιώνες στην περιοχή ή ότι οι Σλάβοι είναι εκεί από τον 6ο αιώνα, ξεχνάμε πολέμους και ανταλλαγές πληθυσμών, ξεχνάμε ότι με βάση αυτά τα κριτήρια η Θεσσαλονίκη είναι εβραϊκή πόλη, ξεχνάμε ότι μας δόθηκε ως κράτος το 50+ της περιοχής μετά από πετυχημένους πολέμους το 1913 και όχι βάσει εθνολογικής πληθυσμιακής υπεροχής.
    Όχι, “η Μακεδονία είναι Ελλάδα”.
    Θα μπορούσε να είναι και σύνθημα νέας εκστρατείας για ανακατάληψη εδαφών όπως το “να πάρουμε την Πόλη” αν μπορούσαμε να το κάνουμε. Απλά δεν μπορούμε. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ο εθνικισμός είναι πόλεμος με άλλα μέσα όπως και η οικονομία. Πόλεμος σε προετοιμασία, πόλεμος σε αναζήτηση κατάλληλης συγκυρίας. Αφού η Μακεδονία είναι ελληνική, αφού η αρχαία Μακεδονία περιελάμβανε την μισή τουλάχιστον πΓΔΜ ιστορικά και το ένα τρίτο της Βουλγαρίας, κάποια ευνοϊκή στιγμή “θα την πάρουμε πίσω όλη”, όχι μόνο το κομμάτι που μας παραχώρησαν οι διεθνείς συνθήκες. Και με μια νέα ανταλλαγή πληθυσμών θα την ομογενοποιήσουμε ξανά…
    Αυτή είναι η ρηχότητα του εθνικισμού. Ως εκεί φτάνει. Λύνει τα προβλήματα των συνόρων με βία και πόλεμο.

    Γιατί για να παρασύρουμε τα πλήθη πρέπει να βρούμε προδότες. Να απευθυνθούμε στο ένστικτο της αυτοσυντήρησης, στο θρησκευτικό συναίσθημα, στην ανάγκη πίστης και όχι έρευνας, στην ανυπομονησία της επιβολής και της λύσης του γόρδιου δεσμού του καπιταλισμού με μαγικό τρόπο. Να κάψουμε τις μάγισσες και να διώξουμε τον διάβολο του εθνομηδενισμού από μέσα τους.
    Όλα αυτά είναι κατανοητά ως ανάγκες επιβίωσης του ανιστόρητου δεξιού συντηρητισμού, των φανατικών του όποιου δόγματος, πολιτικού ή θρησκευτικού, ακόμα και των αριστερών κρατιστών και προσωπολατρών. Είναι όμως ακατανόητα για ανθρώπους της έρευνας, της γνώσης, της συλλογικης δημοκρατικής ανανέωσης και μεταρρύθμισης της κοινωνίας μας.
    Τι δουλειά έχουν τέτοιοι σκεπτόμενοι άνθρωποι με την Κανέλλη και τον Καραμπελιά για να μην πω με την Λουκά και την Καϊλή; Με τύπους δλδ και περσόνες που απλά μεταφέρουν την άγνοιά τους σε διάφορους πολιτικούς χώρους με μοναδικό τους επίδικο να βρουν ικανοποίηση στον τεράστιο προσωπικό τους ναρκισσισμό; Και ταλαιπωρούν όπου μπορούν τη δημόσια ζωή δεκαετίες τώρα με τη βοήθεια των σκανδαλοφυλλάδων και των ΜΜΕ της διαπλοκής;
    Τα γράφω αυτά γιατί είδα εντελώς ανόητα άρθρα πολλών αξιόλογων αναλυτών που έχουν πιαστεί στα δίχτυα της εκστρατείας κατά του ανύπαρκτου εθνομηδενισμού και υπέρ του υπαρκτού καραμπελισμού. Επίσης, είδαμε κόμματα πρώην συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ που συμμετείχαν σε εθνικιστικές διαδηλώσεις και μάλιστα δίπλα στην ΧΑ, θεωρώντας μείζον το εθνικό μέτωπο και όχι τον αντιφασιμό, όπως λέει και ο πρόσφατα ανανήψας Μίκης, να αναπτύσσουν ένα θεωρητικό κουλουβάχατο όπου ανακατεύεται η αντίσταση στην παγκοσμιοποίηση με την υπεράσπιση του έθνους και την κατίσχυση της “πατρίδας” απέναντι στους φαντασιακούς εχθρούς της. Ένα κουλουβάχατο που ανακατεύει σε νέα μακεδονική σαλάτα τον πλούτο της ενδογενούς και τοπικής παραγωγής με την τοπική παραγωγή φαντασιώσεων και προγονοπληξίας, και βέβαια ορθοδοξίας uber alles και την αντίσταση στα μνημόνια και στη διάλυση του μικρομεσαίου παραγωγικού ιστού από την ΕΕ, με την υπεράσπιση ό,τι πιο συντηρητικού και αντιδραστικού έχει παράξει αυτή η κοινωνία. Με σημαία την καταπολέμηση των μαγισσών του εθνομηδενισμού.

  7. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Kρατικές εθνικές Εκκλησίες

    31 Μαίου 2018

    Σκοπιανό – Ραγδαίες εξελίξεις: Τέλος το «Μακεδονία» για την Εκκλησία των Σκοπίων


    Ως προσπάθεια για εξομάλυνση όλων των σημείων που συνιστούν «αγκάθια» στην επίλυση του θέματος της ονομασίας των Σκοπίων εκλαμβάνεται η απόφαση της σχισματικής Ορθόδοξης Εκκλησίας της γείτονος να αποποιηθεί τον όρο «Μακεδονία» από την τίτλο της και να μετονομαστεί σε «Αρχιεπισκοπή Αχρίδων».

    Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η Αγία και Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου «εξέτασε το αίτημα της σχίσματικης Εκκλησίας των Σκοπίων, που υποστηρίχθηκε καί διά επιστολής του Ζόραν Ζάεφ για αναλήψη πρωτοβουλίας επαναφοράς τῆς Εκκλησίας αυτής στήν κανονικότητα υπό τον τίτλο της Αρχιεπισκοπής Αχρίδων» και «αποφάσισε να επιληφθεί και να πράξει τα δέοντα».

    • Ο/Η Θεολόγος λέει:

      Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr. Παρασκευή, 01 Ιουνίου 2018

      Ποβαρντάρσκας Αγαθάγγελος: »Δεν ζητήσαμε να αλλάξει το όνομα της Εκκλησίας μας»

      Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης

      «Ψευδείς και αναληθείς οι πληροφορίες ότι ζητήσαμε να αλλάξει το όνομα της Μακεδονικής Εκκλησίας, στην επίστολή μας προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο» – δήλωσε σε τηλεοπτική συνέντευξη ένας εκ των σκληροπυρηνικών Ιεραρχών της σχισματικής Μακεδονικής Εκκλησίας, Μητροπολίτης Ποβαρντάρσκας Αγαθάγγελος.

      Ο Μητροπολίτης Αγαθάγγελος έκανε λόγο για σύγχηση από τα ΜΜΕ, ενώ παραδέχτηκε ότι εστάλη επιστολή στο Φανάρι για αναγνώριση της Εκκλησίας.

      «Στη Ιερά Σύνοδος της εκκλησίας μας αποφασίσαμε να στείλουμε γράμμα προς το Ουκουμενικό Πατριαρχείο μόνο για να ζητήσουμε το αυτοκέφαλο, δηλαδή να γίνει αναγνώριση της Αγίας μας Μακεδονικής εκκλησίας ως αυτοκέφαλη» τόνισε χαρακτηριστικά ο σχισματικός Μητροπολίτης.

      Σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο Μητροπολίτης Αγαθάγγελος ανέφερε: «Πιστεύω πως ούτε ένας Αρχιερέας της Ιεράς Συνόδου δεν θα αποχωρήσει από το άγιο Μακεδονικό όνομα, την αγία μας μακεδονική εκκλησία, επειδή αυτή είναι κάστρο και στήλη του κράτους, κάστρο και στήλη της αλήθειας για το μακεδονικό λαό, κάστρο και στήλη γι’ όλους που αισθάνονται Μακεδόνες και τέτοιοι πόλοι υπάρχουν στην Αμερική, Αυστραλία, Ευρώπη, ακόμα και στην Αφρική».

      «Κανείς δεν σκέφτεται να υποχωρήσει, αυτό είναι το όνομα του Κράτους και της Εκκλησίας μας, εμείς είμαστε εθνική εκκλησία, εκκλησία του μακεδονικού μας λαού» – συνέχισε ένας εκ των φανατικών Ιεραρχών της σχισματικής Εκκλησίας.

      Επίσης ο Ιεράρχης της «Μακεδονικής» Εκκλησίας υπογράμμισε ότι «εδώ και πολύ καιρό έχουμε υποστεί αδικίες, οι οποίες δεν θα σταματήσουν ούτε στο μέλλον. Ζούμε σε δύσκολα χρόνια, αλλά ο Χριστός πάντοτε νικάει.»

      «Ο Χριστός έστειλε τον Απόστολο Παύλο σε αυτή την Μακεδονική γη να κηρύξει το Ευαγγέλιο, και δεχτήκαμε το Ευαγγέλιο από τον Απόστολο Παύλο! Αυτό είναι το πρώτο δένδρο της Μακεδονικής Εκκλησίας στα Βαλκάνια και η πρώτη εκκλησία στη Ευρώπη. Δεν φοβάμαι, πιστεύω στο Θεό και στη Παναγία η οποία προστατεύει την αγία μας μακεδονική γη, μέχρι τώρα μας έσωσαν πολλές φορές, και τώρα θα κάνουν το ίδιο» – πρόσθεσε κλείνοντας ο Μητροπολίτης Αγαθάγγελος.

      Αξίζει να αναφερθεί ότι ο εν λόγω Μητροπολίτης τον Φεβρουάριο του 2018 συμμετείχε σε συγκέντρωση στα Σκόπια, λέγοντας τα εξής: «Άλλαξαν το όνομα Voden (Έδεσσα), άλλαξαν το όνομα Lerin (Φλώρινα), άλλαξαν το όνομα Solun (Θεσσαλονίκη) και τώρα θέλουν ολόκληρη η μακεδονική γη μας να αλλάξει όνομα και να αποκτήσει προσθήκη».

      Τέλος ο Μητροπολίτης της Σκοπιανής Εκκλησίας έλεγε τότε: «Η αγαπημένη μας χώρα «Μακεδονία» χωρίστηκε σε τρία μέρη. Του Αιγαίου, του Πιρίν και του Βαρδάρη. Ευχαριστούμε τον θεό που διατηρήσαμε ελεύθερο το κομμάτι του Βαρδάρη, έτσι ώστε εμείς, ως έθνος «μακεδονικό» να ζήσουμε ελεύθεροι..»

      • Ο/Η του κώλου λέει:

        Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr. Σάββατο, 02 Ιουνίου 2018

        Εδέσσης: »Προτρέπω τη συμμετοχή στα συλλαλητήρια για την Μακεδονία»

        Τον Κλήρο και τον Λαό της Επαρχίας του προτρέπει ο Σεβ. Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Ιωήλ, να συμμετάσχουν στα νέα συλλαλητήρια που θα πραγματοποιηθούν για την Μακεδονία σε Έδεσσα και Πέλλα.

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αν εξαιρέσεις την υπουργική άγνοια για μια καθαρά ευαγγελική φράση, η δήλωση είναι καλή, από έναν όμως που έχει δυστυχώς με ενέργειές του αναγνωρίσει στην Εκκλησία τον κοσμικό της ρόλο.

    http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/22135-n-kotzias-den-afora-tin-ekklisia-to-onoma-tis-pgdm

    Ν. Κοτζιάς: «Δεν αφορά την Εκκλησία το όνομα της πΓΔΜ»

    Ρεπορτάζ: Αιμίλιος Πολυγένης

    Στην εκπομπή της ΕΡΤ «Η Επόμενη Μέρα» μίλησε το βράδυ της Δευτέρας 4 Ιουνίου ο Υπουργός Εξωτερικών κ. Νίκος Κοτζιάς για την ονομασία των Σκοπίων και την στάση της Εκκλησίας στην διαπραγμάτευση και την μετονομασία της σχισματικής Εκκλησίας των Σκοπίων.

    »Η χριστιανική πίστη έχει μία φράση την οποία τη γέννησε η ορθοδοξία και την αναπαρήγαγε ο καθολικισμός. «Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ», η Εκκλησία της Ελλάδος στην απόφαση της Ιεράς Συνόδου για την συμμετοχή της στα προηγούμενα συλλαλητήρια λέει ότι θα συμμετάσχει διότι από το πώς θα πάει η δική μας διαπραγμάτευση εξαρτάται και το όνομα της Εκκλησίας αυτού του Κράτους και είχα απαντήσει τότε ότι λυπάμαι, διότι η Εκκλησία γνωρίζει» δήλωσε ο Υπουργός Εξωτερικών.

    »Και τι γνώριζε η εκκλησία; Ότι υπάρχει μία διαπραγμάτευση ανάμεσα στην Εκκλησία των Σκοπίων και στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, την οποίαν έπρεπε να σέβεται η Ιερά Σύνοδος. Αυτή η διαπραγμάτευση είναι ενός έτους, ήταν σε εξέλιξη τον Γενάρη και το Φλεβάρη και το ήξεραν» πρόσθεσε ο κ. Κοτζιάς.

    Σε άλλο σημείο ο Υπουργός Εξωτερικών τόνισε: »Διότι πρώτα από όλα «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ», δεν τους αφορά το όνομα. Ως πολίτες τους αφορά αλλά ως θεσμός δεν είναι δικό τους θέμα και αν περνάνε στα της πολιτικής μετά να μην απορούν αν τα της πολιτικής περνάν στα της Εκκλησίας, που δεν το θέλω. Επίσης δεν είναι δικό τους αντικείμενο διότι το αν θα αναγνωριστεί η Αυτοκεφαλία, και οτιδήποτε άλλο μιας Εκκλησίας αυτό είναι θέμα του Οικουμενικού Πατριάρχη, δεν είναι θέμα της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν είναι αντικείμενο τους. Και το τρίτο είναι ότι εφόσον το θέμα πάει να λυθεί, και πάει να λυθεί, καλό είναι να μην μπερδεύονται ας το αφήσουν να λυθεί και ακόμα καλύτερα θα ήτανε να υποστήριζαν αυτή τη λύση.»
    …………………………

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.