Ο Λαφαζάνης αγρυπνεί: Τούρκοι, Αλβανοί και «Σκοπιανοί» μας απειλούν

[Η ιλαροτραγωδία του νέου Αριστερού αντιδυτικού Εθνικισμού]

Η Μακεδονομάχος Γεωργία Μπιτάκου, της «Συντονιστικής Επιτροπής της Αθήνας για το συλλαλητήριο για το Σκοπιανό», εν μέσω μελών της Ι.Συνόδου (με νεγκλιζέ άμφια).

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Σε κορυφαίο πατριώτη αναδεικνύεται ο υπερασπιστής του δήμιου Μιλόσεβιτς, ο αγέραστος (τα μαλλιά του δεν λένε να ασπρίσουν όπως τα γένια του) φοιτητής του Μαθηματικού Αθηνών Παναγιώτης Λαφαζάνης, συμμαχητής της παρηγορήτρας του Χρυσαυγίτη Μπούκουρα Ραχήλ Μακρή («Σύλληψη δημοσιογράφου μετά από μήνυση της Ραχήλ Μακρή»), στον επικό πόλεμο των διοδίων και αγωνιστής του ακατάσχετου του πρώτου γραφείου που πρέπει να το ξεχρεώσουν οι φορολογούμενοι («Σε πλειστηριασμό αύριο και τα γραφεία της ΛΑΕ!»). Συνεπής μαχητής του Εθνικού Αντιμνημονιακού Μετώπου, όχι μόνο δεν έχει πει μισή κουβέντα κατά της αντιμνημονιακής «σποράς των νικημένων του ‘45», αλλά έχει επιδιώξει και συμμαχίες με συγγενείς της δυνάμεις («Ηχητικό-Καζάκης (ΕΠΑΜ): Αδέλφια μας, οι Χρυσαυγίτες!», «Παραλήρημα ρατσισμού και συνωμοσιολογίας από τον Δ. Καζάκη», «Ε.ΠΑ.Μ.–Πρώτο βήμα Λαφαζάνη – Καζάκη για εκλογική συνεργασία»). Ταυτόχρονα είχε επιτύχει και την επιδιώκει ξανά, συστέγαση με την επίσης φλογερή Μακεδονομάχα Ζωή Κωνσταντοπούλου, επανειλημμένα σεσημασμένη ως μαχητική αγωνίστρια των δικαιωμάτων της Χ.Α. («Πού το πάει η Ζωή Κωνσταντοπούλου με τη Χρυσή Αυγή»), που τόσο βάναυσα καταπατήθηκαν από το αστικό Κράτος, ύστερα από επίμονες  προτροπές της Ε.Ε. («Συμβούλιο της Ευρώπης: Να απαγορευθεί η Χρυσή Αυγή») αλλά και των Σιωνιστών («Να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή ζητάει το Παγκόσμιο Εβραϊκό..»), οι οποίοι δεν σέβονται τα δικαιώματα της ανθρωπιστικής οργάνωσης Χαμάς. Αγωνιστής της δραχμής, πολιορκητής του Νομισματοκοπείου, φίλος των Ελλήνων κυνηγών, των μαθητικών παρελάσεων, των δοξολογιών στις εθνικές επετείους, άνθρωπος που τιμά το Άγιο Όρος και το δηλώνει με επίταση, ακόμη κι όταν δεν ψηφίζει κουτοπόνηρα (Σεπτέμβρη 2014) το ένοχο «λευκό» στις φοροαπαλλλαγές του («Όλοι σεβόμαστε και τιμούμε το Άγιο όρος»-Iskra, 4.8.2017), οπαδός στενών επαφών με τους Ισλαμιστές του Ιράν, με τον δικτάτορα του Αζερμπαϊτζάν και με τη Ρωσία του Πούτιν, ο οποίος δολοφονεί πολιτικούς του αντιπάλους, φυλακίζει ασεβείς καλλιτέχνιδες, καταδιώκει τους ομοφυλόφιλους, στηρίζει τους ευσεβείς «Λύκους της Νύχτας» ενώ ενισχύει και τη Χ.Α. («Η Χρυσή Αυγή στην Μόσχα: Θέτουμε τις βάσεις της ελληνορωσικής..»), ο Παναγιώτης Λαφαζάνης που τιμά το επώνυμό του το οποίο αποδεικνύει τα κληρονομικά του χαρίσματα («λαφαζάνης-Βικιλεξικό»,  «πολυλογάς, φαφλατάς, που συνήθως λέει ψέματα»), έχει το όραμα μιας Ελλάδας της βαλκανικής Ανατολής, την οποία αυτός και οι φίλοι του θα μετατρέψουν σε Κούβα ή Βενεζουέλα της Μεσογείου, σε δουλική συνεργασία με τον brutal και αντιοικολογικό ρωσικό καπιταλισμό («Η υπόκλιση του Λαφαζάνη στον Μίλερ της Gazprom»), την οποία δουλικότητα, αν και αποδεδειγμένη ακόμη και με βίντεο, ο επικεφαλής της ΛΑΕ που λέει την αλήθεια στο λαό, την αρνείται με άρθρο που δημοσιεύτηκε στην Iskra («H ΜΟΝΤΑΖΙΕΡΑ ΚΑΙ ‘Η ΥΠΟΚΛΙΣΗ’ ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΟΝ MILLER», Του ΠΕΤΡΟΥ ΛΙΟΝΗ-Σαβ. 25/4/15–14:55), το οποίο μετά το κράξιμο έχει αποσυρθεί, αλλά μπορείτε να το διαβάσετε σωσμένο ολόκληρο εδώ («Η ‘Πλεύση’ της Κωνσταντοπούλου και το ΕΑΜ του Λαφαζάνη»-comment), ως δείγμα ήθους ενός κόμματος, που προσπαθεί να εξαπατήσει μέρα μεσημέρι τους φίλους του, αντί να παραδεχτεί το συγκεκριμένο καραγκιοζιλίκι του αρχηγού του.

Η λαφαζανική Iskra έχει γίνει φωλιά ακροδεξιών, συνωμοσιολόγων («Για την προβολή των ακροδεξιών από την Ίσκρα», enosy.blogspot-18.1.2018), ανθρώπων της Εκκλησίας συνήγορων δολοφόνων παιδιών («Λαφαζανική Iskra: Ρωμηοσύνη-Μλάντιτς-Ορθοδοξία»). Πρόσφατα ο ίδιος ο Λαφαζάνης «κατήγγειλε», το πρώην αφεντικό του, αποκαλύπτοντας τον δικό του τυφλό αντιδυτικισμό, που τον κάνει να μην θέλει λύση του ‘Μακεδονικού’, οχυρωμένος πίσω από δήθεν «πατριωτικές» προφάσεις, που τον συστρατεύουν με κωμικοτραγικό τρόπο με την Ακροδεξιά:  «Ο Τσίπρας ακολουθεί με δουλικότητα την αμερικανική στρατηγική στο Μακεδονικό» (SBC-23.1). «Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ»…».  «…υπάρχει μια βλέψη, μια επιδίωξη των Σκοπίων για μια ευρύτερη ενσωμάτωση όλης της Μακεδονίας στην επικράτεια τους….η Τουρκία διεκδικεί με απαράδεκτο τρόπο τα μαλλιά της κεφαλής της.…Η Αλβανία …. διεκδικεί την Τσαμουριά..». Ο Λαφαζάνης δικαιολόγησε και τη συστράτευση χιλιάδων ανθρώπων δίπλα σε Χρυσαυγίτες, ακροδεξιούς και χουντικούς κληρικούς, ξεχωρίζοντας τον πάντα «σοφό και αθώο λαό», από την εξέδρα των ομιλητών της Θεσσαλονίκης, στην οποία δεν τον αφήνουν οι πρωταγωνιστές να ανεβεί, ως κομπάρσο του ακροδεξιού θεατρινισμού: «Ο κόσμος, σε αντίθεση με την εξέδρα των επισήμων, βρήκε ευκαιρία μέσα από το θέμα της FYROM να διαμαρτυρηθεί, να βγάλει την οργή του, να αντιδράσει απέναντι σε μια συνολική πορεία η οποία είναι αδιέξοδη».

Οι σταλινικοί του ΚΚΕ και της ΛΑΕ, δεν διστάζουν να αρνούνται τον πυρήνα της ιδεολογίας τους, την ταξικότητα, τον διεθνισμό και τη φιλία των λαών, απορρίπτοντας την ειρηνική συνύπαρξη, την καλή γειτονία, την καλοπροαίρετη συνεννόηση δυο γειτονικών λαών, μόνο και μόνο γιατί αυτή τη στιγμή η επίτευξη ενός τέτοιου στόχου δεν είναι επιθυμία της ελληνικής κυβέρνησης αλλά περνάει μέσα από το ΝΑΤΟ. Στριμώχνουν, δαιμονοποιούν και ταυτίζουν όλους τους πολίτες της φτωχής και μικρής γειτονικής μας χώρας, που αναζητούν μια θέση στη διεθνή σφαίρα, με την ακροδεξιά τους, στοιχιζόμενοι αναγκαστικά και οι ίδιοι με τη δική μας εκκλησιαστική και πολιτική ακροδεξιά. Αυτή είναι μια συμπλεγματική αντιμετώπιση ανθρώπων που δεν αγαπούν ούτε τους Έλληνες ούτε τους Σλαβομακεδόνες, ούτε την Ειρήνη και τη Φιλία των λαών και πολεμούν το κοινό καλό χάριν των κομματικών ιδεοληψιών τους. Είναι στάση επαγγελματιών της πολιτικής που τρέφονται διακινώντας μίσος κατά των δυτικών Δημοκρατιών, οραματιζόμενοι τη χώρα μας έξω από το καλύτερο υλικά, ηθικά και πολιτισμικά παγκόσμιο περιβάλλον. Δεν ενδιαφέρονται να διορθώσουν τα ελαττώματα της Δύσης, τα διογκώνουν τα χαρακτηρίζουν αδιόρθωτα και απολύτως σύμφυτα με το σύστημα και τα χρησιμοποιούν στην επιχειρηματολογία τους. Έχουν στο μυαλό τους την ελπίδα της επιστροφής των σταλινικών τυραννιών, για τον απλό λόγο ότι μόνο μέσα σε κλειστό και επαρχιώτικο περιβάλλον, μπορούν να φανταστούν ηγετικό ρόλο για τη δική τους συμπλεγματική ασημαντότητα.

***

ΔΥΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ

  1. «Tο πολιτικό μόρφωμα του Βαρουφάκη την βγαίνει από αριστερά σε ΛΑΕ, «Πλεύση Ελευθερίας» κλπ». «Την εποχή που παρακολουθούμε το εθνικιστικό παραλήρημα της Ζωής Κωνσταντοπούλου που στηρίζει με τα μπούνια το συλλαλητήριο της Κυριακής…».
  2. «Ενας αστός διπλωμάτης απαντάει στον «κομμουνιστή» Ρούντι Ρινάλντι για το όνομα της Μακεδονίας». «..Μας επαναλαμβάνει δηλαδή ο «κομμουνιστής» Ρινάλντι, με άλλα λόγια το γνωστό σύνθημα των ακροδεξιών ‘Το όνομα της Μακεδονίας είναι η ψυχή μας’. Εντάξει το να είναι εντελώς ανιστόρητος το καταλαβαίνουμε και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο παρά να του συστήσουμε να διαβάσει το σχετικό κεφάλαιο από το βιβλίο του Βασίλη Ραφαηλίδη «Οι Λαοί των Βαλκανίων». Ισως τότε αντιληφθεί ότι «η σημερινή ελληνική Μακεδονία είναι μέρος μόνο μιας ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής, που αναμφισβήτητα περιλαμβάνει και την περιοχή των Σκοπιών, αφού ήταν κι αυτή Μακεδονία, τόσο κατά την ελληνική αρχαιότητα και τη βυζαντινή περίοδο, όσο και κατά την περίοδο της τουρκικής κατοχής των Βαλκανίων»…».
Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

19 Responses to Ο Λαφαζάνης αγρυπνεί: Τούρκοι, Αλβανοί και «Σκοπιανοί» μας απειλούν

  1. Ο/Η Ζωή Μιχαλολιάκου λέει:


    14.648 προβολές
    4 Φεβ 2018 ▹ Γεωργία Μπιτάκου – Ομιλία στο Σύνταγμα
    καθοδόν Gk
    Δημοσιεύτηκε στις 4 Φεβ 2018
    Γεωργία Μπιτάκου στο Σύνταγμα: Οι πολιτικοί μας «εφιάλτες» ξεπουλούν την Πατρίδα μας και συμβάλλουν στην πιο ανελέητη γενοκτονία του Ελληνικού λαού. Θα το επιτρέψουμε αυτό;
    Μάχη γίνεται πίσω από την Γεωργία Μπιτάκου για να την βγάλουν από τα μικρόφωνα. Βλέπεις δεν βολεύει να υπάρχουν φωνές που να λένε ανοικτά για την γενοκτονία ως αποτέλεσμα της κατοχής που ζεί ο λαός μας.
    Γιατί αν δεν έχεις ανθρώπους πως θα υπερασπίσεις την Μακεδονία και γενικότερα την πατρίδα σου; Όπως είπε και ο Κασιμάτης θέτοντας ως ημερομηνία ορόσημο την είσοδο στα μνημόνια το 2010 με την υπογραφή παραχώρησης την εθνικής κυριαρχίας άνευ όρων και αμετάκλητα, άναψε στην ουσία το Νταχάου για τους Έλληνες που εκτός της οικονομική καταστροφής περιλαμβάνει και εδαφικό διαμελισμό.

    xryshaygh.com/enimerosi/view/mikhs-theodwrakhs-kai-oi-chrusaugites-agapoun-thn-patrida-binteo#ixzz56UYPgT1r

    Μίκης Θεοδωράκης: Και οι Χρυσαυγίτες αγαπούν την Πατρίδα …

    Ακολουθούν αποσπάσματα από την αποκλειστική συνέντευξη του Μίκη Θεοδωράκη στο STAR και τον Άρη Λάμπο στον απόηχο του Συλλαλητηρίου της Αθήνας.

    O μουσικοσυνθέτης σχετικά με την κριτική και την επίθεση του δέχθηκε για την παρουσία της Χρυσής Αυγής στο συλλαλητήριο διερωτήθηκε «Η Χρυσή Αυγή ήταν 200-300. Όταν είναι 1 εκατομμύριο ο κόσμος τι σημασία έχει;» και επισήμανε: «Θα μου πείτε γιατί όχι τη Χρυσή Αυγή που αγαπούν την Πατρίδα; Ναι την αγαπούν, αλλά με ένα τρόπο εριστικό».

    Όσον αφορά τον αριθμό που αναφέρει ο Μίκης Θεοδωράκης σημειώνουμε πως μόνο η συντεταγμένη πορεία της Χρυσής Αυγής προς την πλατεία Συντάγματος αριθμούσε χιλιάδες Χρυσαυγίτες, κάτι που αποδεικνύεται και από φωτογραφικό υλικό.

    Αν πάλι λάβουμε υπόψη τις συστημικές δημοσκοπήσεις που δίνουν πανελλαδικό ποσοστό 8-10% στην Χρυσή Αυγή, τότε στατιστικά στην συγκέντρωση ήταν τουλάχιστον 100.000 ψηφοφόροι του κόμματος. Επιπλέον το θέμα του συλλαλητηρίου αφορούσε την Μακεδονία και σημειώνοντας ότι οι Χρυσαυγίτες διακρίνονται για την ευαισθησία τους στα εθνικά θέματα, τότε ο αριθμός τους στην συγκέντρωση ήταν πολύ παραπάνω.

    Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι: Όλοι αποδέχονται ότι η Χρυσή Αυγή αγαπάει την Πατρίδα!

    https://www.efsyn.gr/arthro/i-zoi-gia-syllalitirio-kai-tin-paroysia-theodoraki
    Η Ζωή για το συλλαλητήριο και την παρουσία Θεοδωράκη
    Συντάκτης:
    efsyn.gr

    Η επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας αποθεώνει «τη μαζική, ειρηνική, μεγαλειώδη και μοναδική παρουσία» των πολιτών στο χθεσινό συλλαλητήριο ενώ αναφερόμενη στην ομιλία του Μίκη Θεοδωράκη τονίζει πως μίλησε «ως πατριώτης και διεθνιστής. Ως πραγματικός αριστερός».

    • Ο/Η Μητροπολίτης Σοδόμων και Γομόρρας κ.κ. Αφροδίσιος λέει:

      Ναι, μωρέ, έτσι είναι! Τα παιδιά μάς βγήκαν λίγο παραπάνω οξύθυμα και εριστικά. Αν βελτιώσουν τους τρόπους τους και την αισθητική τους μπορεί να αποτελέσουν και σοβαρή εναλλακτική στη βαλλόμενη πατρίδα μας, να καταστούν «γλυκιά ελπίδα», όπως είχε πει και ο κορυφαίος του Χριστιανοναζισμού Αμβρόσιος.

  2. Ο/Η SF λέει:

    [Ο (συγκαλυμμένος;) αντιδυτικισμός ως αίτιο λαϊκής συνέγερσης ·
    https://agrimologos.com/2018/02/08/8-2-18/

  3. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    Ο λαϊκισμός δεν χάνει ποτέ

    Όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσα μνημόνια και όσες καταστροφές, η Ελλάδα δεν αλλάζει

    Μάνος Βουλαρίνος

    Με μεγάλη συγκίνηση παρακολούθησα το χτεσινό συλλαλητήριο των εθνικοφρόνων που έγινε για να μην έχει πουθενά τον όρο Μακεδονία το όνομα της ΠΓΔ της Μακεδονίας. Το συλλαλητήριο που θα έκανε να δακρύσει κάθε άνθρωπος που συγκινείται από το τρίπτυχο Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια. Το συλλαλητήριο που έκανε τον Αντώνη τον Σαμαρά να δακρύσει, πιθανότατα αναλογιζόμενος τις ηρωικές εποχές που αποχωρούσε από την εθνομηδενιστική κυβέρνηση Μητσοτάκη προκειμένου να ανοίξει τον δρόμο της επιστροφής στην εξουσία στο πατριωτικό ΠΑΣΟΚ του Αντρέα.

    Είναι πραγματικά συγκινητική η διαπίστωση πως, όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσα μνημόνια και όσες καταστροφές, η Ελλάδα δεν αλλάζει. Το πανηγυρτζίδικο πνεύμα, που προηγήθηκε κάθε εθνικής καταστροφής, δεν υποχωρεί με τον ίδιο τρόπο που δεν υποχωρεί το πάθος για ποτό ενός αλκοολικού ή το πάθος για τσιγάρο ενός νικοτινομανή.

    Το πνεύμα του εθνικού διχασμού, το πνεύμα τριών γενιών Παπανδρεϊσμού, το πνεύμα των συλλαλητηρίων για τον πολέμαρχο Οτσαλάν, των λαϊκών δικαστηρίων με κατηγορούμενο τον Κλίντον, το πνεύμα των λαοσυνάξεων για τις ταυτότητες, το πνεύμα των αγανακτισμένων της πλατείας και του ηρωικού πατριωτικού «ΟΧΙ» στο δημοψήφισμα, το πνεύμα τουΣΥΡΙΖΑ, θα ζει και θα βασιλεύει για πάντα. Το πνεύμα που μετράει το σωστό με τον όγκο του συγκεντρωμένου πλήθους, που μπερδεύει την πολιτική με τα ομοιοκατάληκτα συνθήματα και τον πατριωτισμό με το ανέμισμα των σημαιών. Το πνεύμα του ελληνικού νταουλιού που στο ρυθμό του θα πρέπει να χορέψει όλος ο πλανήτης, το πνεύμα που χωρίζει τον κόσμο σε καλούς Έλληνες και κακούς ξένους, σε πατριώτες και προδότες ή όπως θα έλεγαν η Ελένη η Λουκά, ο Νίκος ο Μιχαλολιάκος και ο Μίκης ο Θεοδωράκης, σε πατριώτες και εθνομηδενιστές.

    Το πνεύμα του λαϊκισμού θα ζει για πάντα και θα κερδίζει πάντα, γιατί ακόμα κι αυτοί που παριστάνουν τους εχθρούς του είναι έτοιμοι να το υπηρετήσουν πιστά κάθε φορά που αυτό θα ωφελεί τις επιδιώξεις τους. Ο λαϊκισμός, άλλωστε, φαίνεται να είναι σαν τα διαιτητικά λάθη. Είναι κακός μόνο όταν είναι σε βάρος της ομάδας μας. (Πολύ διαφωτιστικές και αρκετά διασκεδαστικές είναι οι αντιδράσεις στο συλλαλητήριο α) των φιλοκυβερνητικών που, μέχρι χτες, δεν έχαναν την ευκαιρία να υμνήσουν κάθε μαζική διαμαρτυρία και β) κάποιων αντικυβερνητικών, που τα κηρύγματα τους εναντίον του λαϊκισμού ακόμα ηχούν – ως μνημεία υποκρισίας πια – στα αυτιά μας.)

    Φίλες, φίλοι και οι υπόλοιποι, σε έναν κόσμο που αλλάζει, η Ελλάδα παραμένει ένας φάρος σταθερότητας. Ενας φάρος που δείχνει οτι ο πιο εύκολος δρόμος προς την εξουσία ήταν, είναι και θα είναι ο δρόμος του λαϊκισμού. Είναι τα συνθήματα στο θυμικό και όχι οι κουβέντες στη λογική. Το ήξερε ο Αντρέας, το ήξερε ο γιός του, το ήξερε ο πρωτεργάτης του αντιμνημονιακού αγώνα Σαμαράς, το ήξερε ο Αλέκσης (που δεν ξέρει και τίποτε άλλο) και σιγά-σιγά φαίνεται να το μαθαίνει και ο Κυριάκος. Και μπράβο τους.

    Υ.Γ. Μπορεί η χτεσινή συγκέντρωση να είχε πάρα πολλά κοινά με τις συγκεντρώσεις των αγανακτισμένων (της πάνω μεριάς της πλατείας) και του εθνικοπατριωτικού – περήφανου ΟΧΙ στο δημοψήφισμα, αλλά, νομίζω, πως το πιο κοντινό στο χτεσινό συλλαλητήριο ήταν η συγκέντρωση για την άλλη μεγάλη απειλή που έριξε τη σκιά της πάνω στον ελληνισμό: Η λαοσύναξη του Μακαριστού για την αναγραφή του θρησκεύματος στις αστυνομικές ταυτότητες.

    http://www.athensvoice.gr/politics/416420_o-laikismos-den-hanei-pote

  4. Ο/Η του κώλου λέει:

    Όλος ο καλός ο κόσμος στο Σύνταγμα


    ΜΕΘΟΔΙΟΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

    Ένας εριστικός μεν πατριώτης δε

    και ο μυστικά κονδύλια με τον τρελό της μεταπολίτευσης

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Μίκυ δεν είναι μόνος στο αριστερό κέρας της Μακεδονικής φάλλαγγας

    Οι σταλινικοί του ΚΚΕ και της ΛΑΕ, δεν ντρέπονται να φορτώνουν σε έναν μικρό λαό, τη ρετσινιά του αλυτρωτισμού, να του ζητούν να τον απαλείψει από το Σύνταγμά του αν και ξέρουν πως αυτό έχει ήδη γίνει, να συζητούν τόσο προσβλητικά για το όνομα που του επιτρέπουν να έχει. Λησμονούν πως ακροδεξιοί (και όχι μόνο) που νοσταλγούν χαμένες πατρίδες, υπάρχουν και στην Ελλάδα, χωρίς κανείς να διανοείται να χρεώσει τον αλυτρωτισμό τους σε όλους μας.

    Σχετικά με την αξιοθρήνητη περίπτωση του πρώην υπουργού της ΝΔ Μίκυ, θέλω να πω μόνο αυτό. Για πολλά χρόνια σχεδόν σύσσωμη η Αριστερά κάλυπτε τον Αντισημιτισμό του, την Τουρκοφαγία του, τον Αντιδυτικισμό του, τις τυχοδιωκτικές μεταλλάξεις του, τον διογκωμένο ναρκισσιστικό εγωκεντρισμό του. Τώρα ήλθε η ώρα να τον λουστεί, ως πλυντήριο και άλλοθι μιας ομαδικής κιτς ακροδεξιάς, αυτοκαταστροφικής για την Ελλάδα, φρεναπάτης .

    Ο πρώην Υπουργός της ΝΔ και προπαγανδιστής του Καραμανλή το 1974 με την εκβιαστική απειλή: «Καραμανλής ή τανκς», ήταν πάντα ο ίδιος. Απλώς πολλοί έκαναν πως δεν το καταλάβαιναν:

    https://roides.wordpress.com/2011/03/04/4mar11/
    Η Σπίθα του Μίκη θα κάψει τους Ανθέλληνες
    04/03/2011

    http://www.oakke.gr/na467/theod467.htm

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Η ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ

    Το ελληνικό αντισημιτικό καθεστώς τον καλύπτει

    Από το 1997 και μετά η αυστριακή βουλή τιμάει κάθε 5 Μάη σε ειδική εκδήλωση τα θύματα του ναζισμού. Η ημέρα έχει επιλεγεί γιατί είναι η επέτειος της απελευθέρωσης του αυστριακού στρατοπέδου συγκέντρωσης Μαουτχάουζεν. Φέτος οι Αυστριακοί ματαίωσαν την προγραμματισμένη παρουσίαση του ομώνυμου έργου του Μ. Θεοδωράκη με μία οξύτατη καταγγελία εναντίον του για αντισημιτισμό. Μετά από τη δυσαρέσκεια που έκφρασε η ελληνική κυβέρνηση, οι αυστριακοί ελάφρωσαν κάπως στη συνέχεια τον Θεοδωράκη. Αλλά το σκάνδαλο έγινε και το απόστημα έσπασε. Επιτέλους, ο αντισημιτισμός του ελληνικού κράτους αρχίζει να ξεσκεπάζεται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και μάλιστα από μια χώρα που υπήρξε από τα λίκνα του γενοκτονικού αντισημιτισμού.

    Προς τιμή της η αυστριακή βουλή αποκάλυψε ότι ο συνθέτης του αντιναζιστικού έργου «Μαουτχάουζεν» έχει μετατραπεί σήμερα σε ανοιχτό και ενθουσιώδη αντισημίτη. Έτσι η πρόεδρος της Βουλής Μπάρμπαρα Πράμερ ματαίωσε την παρουσίαση του «Μαουτχάουζεν» που ήταν ένα έργο βαθύτατα δημοκρατικό και αντι-αντισημιτικό και το αντικατέστησε με άλλα μουσικά έργα. Αιτιολόγησε χωρίς προφάσεις την απόφαση αυτή κάνοντας αναφορά στις «επανειλημμένες αντισημιτικές δηλώσεις του Μίκη Θεοδωράκη τα προηγούμενα χρόνια, με τις οποίες ο ίδιος άφησε άσχημες εντυπώσεις».

    Κι επειδή αμέσως σύσσωμο το πολιτικό καθεστώς στην Ελλάδα έσπευσε να λιθοβολήσει τους αυστριακούς, να θυμίσουμε στους αναγνώστες μας τις δύο ακραία αντισημιτικές δηλώσεις του Μ. Θεοδωράκη με πιο χαρακτηριστική την τελευταία του Φλεβάρη του 2011:

    Δήλωση Νοέμβρη 2003 σε εκδήλωση: «…θα πω μια κουβέντα του Προέδρου μας Σαρτζετάκη, ότι είμαστε λαός ανάδελφος. Είμαστε μόνοι μας. Αλλά χωρίς αυτό το φανατισμό, την αυτογνωσία και τον φανατισμό που έχουν οι εβραίοι. Είμαστε δύο λαοί ανάδελφοι στον κόσμο, εμείς και εβραίοι, αυτοί όμως έχουν τον φανατισμό και καταφέρνουν να επιβάλλονται… Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι αυτός ο μικρός λαός είναι στη ρίζα του κακού, όχι του καλού».

    Δήλωση Φλεβάρη 2011 σε συνέντευξη στον Γ. Καραμπελιά που μεταδόθηκε από το κανάλι High: «Να διευκρινίσω ένα πράγμα: ότι είμαι αντισημίτης». Στη δήλωση αυτή ο Καραμπελιάς αντιδρά με αμηχανία και «διορθώνει» τον πολιτικό αρχηγό του και αρχηγό της «Σπίθας» με το «πολιτικά ορθό»: (Καραμπελιάς) «εε… αντισιωνιστής». Ο Θεοδωράκης όμως παρασύρεται από το φανατισμό του: «Ναι, είμαι αντισημίτης και αντισιωνιστής. Αγαπώ τον εβραϊκό λαό και έχω ζήσει μαζί του, αλλά οι Αμερικανοεβραίοι κρύβονται πίσω από τα πάντα, τις επιθέσεις στο Ιράκ, τις οικονομικές επιθέσεις στην Ευρώπη, στην Αμερική, στην Ασία, οι Εβραιοαμερικάνοι βρίσκονται πίσω από τον Μπους, τον Κλίντον και πίσω από τις τράπεζες».

    Πρόκειται για τον κλασσικό ορισμό του αντισημίτη. Να σημειώσουμε εδώ ότι μετά τον Χίτλερ όλοι οι αντισημίτες που θέλουν να ακολουθήσουν το δρόμο του, καλλιεργώντας το νέο μίσος της εξόντωσης, φροντίζουν να δηλώνουν πόσο αγαπάνε τον εβραϊκό λαό ακριβώς για να μην κατηγορηθούν σαν χιτλερικοί. Βέβαια μία τέτοια δήλωση ύστερα από τη φράση «είμαι αντισημίτης» φαντάζει τουλάχιστον γελοία…

    http://www.iospress.gr/texts_2011/20110125.htm
    Η πολιτική δραστηριοποίηση Μίκη Θεοδωράκη και Βασιλείου Μαρκεζίνη

    του ΔΗΜΗΤΡΗ ΨΑΡΡΑ

    Μιλώντας για τη μειονότητα στη Θράκη θα ξεπεράσει ακόμα και τον πιο ακραίο εθνικιστή: «Πολλοί λένε ότι πρέπει να σεβόμαστε τη θέληση των ανθρώπων για την καταγωγή τους. Εγώ θα έλεγα: θες να είσαι Τούρκος; Πήγαινε στην Τουρκία». Τη φράση του σκέπασε το χειροκρότημα των παρισταμένων. Και συνέχισε γελώντας: «Τι κάθεσαι και υποφέρεις;» Στο ίδιο μήκος κύματος και ορισμένα κείμενα που προβάλλει η επίσημη ιστοσελίδα της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών. Ανάμεσά τους και η θέση ότι «καλός ως αρχή ο φράκτης των 12,5 χλμ., θα χρειαστεί όμως να επεκταθεί σε όλο το μήκος των συνόρων στον Εβρο».

    http://newpost.gr/parapolitika/221236/mikhs-theodwrakhs-se-repoysh-den-agapas-thn-patrida-phgaine-sth-nighria

    Mίκης Θεοδωράκης σε Ρεπούση: Δεν αγαπάς την πατρίδα; Πήγαινε στη Νιγηρία

    https://xyzcontagion.wordpress.com/2011/02/08/mikis-theodorakis-eimai-antisimitis/

    Μίκης Θεοδωράκης: Να διευκρινίσω ένα πράγμα, ότι είμαι αντισημίτης.
    Posted by Βασιλική Μετατρούλου στο 2011/02/08

    http://www.tanea.gr/news/politics/article/5508112/doyreios-ippos-gia-th-makedonia-toy-aigaioy/

    Επιστολή Μίκη Θεοδωράκη: Δούρειος ίππος του Τίτο τα Σκόπια
    Μίκης Θεοδωράκης | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/01/2018

    http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/858062/syllalitirio-athina-mikis-theodorakis-eimai-iremos-kai-etoimos#ixzz567Ikw1sI
    03 Φεβρουαρίου 2018 17:38 ΕΛΛΑΔΑ Newsbomb
    Συλλαλητήριο Αθήνα – Μίκης Θεοδωράκης: Είμαι ήρεμος και έτοιμος

  6. Ο/Η U.K. λέει:

    http://www.lifo.gr/articles/opinions/179179/o-flogeros-kai-oi-kynikoi-o-mikis-theodorakis-kai-to-syllalitirio
    Financial Times: «Μίκης Θεοδωράκης: Ο πρώην αριστερός που έγινε Εθνικιστής»

    https://www.ft.com/content/f1065294-09c9-11e8-8eb7-42f857ea9f09
    Greek protesters take to streets in battle over Macedonia’s name
    Attempt by Athens to settle dispute with northern neighbour runs into popular furore

    Protesters waved Greek flags and shouted “Hands off Macedonia” as the 92-year-old composer Mikis Theodorakis, Greece’s best-known cultural figure, made a rare public appearance to appeal for national unity to counter what he described as a “threat to our territorial integrity”.
    “There is one Macedonia and it is, was and always will be Greek,” said the former leftwing activist and culture minister, who has become an outspoken nationalist.

  7. Ο/Η Λαφαζανιές λέει:

    απ’ την Κική κι απ’΄την Κοκό, ποιά να διαλέξω
    Εθνομπολσεβικισμός
    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=940418

    Λαφαζάνης: Γιατί δεν πήγα στο συλλαλητήριο
    Η χώρα, οιονεί αποικία
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/02/2018 13:25
    Λαφαζάνης: Γιατί δεν πήγα στο συλλαλητήριο

    Το «γιατί» δεν συμμετείχε στο συλλαλητήριο της Αθήνας εξηγεί, με δήλωσή του, ο γραμματέας του Π.Σ. της Λαϊκής Ενότητας, Παναγιώτης Λαφαζάνης:

    «Κατ’ αρχήν θέλουμε αυτονοήτως να τονίσουμε ότι σεβόμαστε εκείνη την μερίδα των πολιτών που προσήλθαν στο Σύνταγμα, πολλοί από κάθε άκρη της πατρίδας μας, για να εκφράσουν ανιδιοτελώς και με τον δικό τους τρόπο τις πατριωτικές ευαισθησίες και ανησυχίες τους.

    »Σε όλους αυτούς όμως και σε όλο τον ελληνικό λαό θα πρέπει να πούμε ότι στο Σύνταγμα ο αυθεντικός προοδευτικός και δημοκρατικός πατριωτισμός παραμερίστηκε για να κυριαρχήσει από τον σκληρό πυρήνα των διοργανωτών μια στείρα νεοεθνικοφροσύνη και να στηθεί ένα πολιτικό πλυντήριο για πολλούς που ξεπούλησαν την χώρα μας και για άλλους που θέλουν να την θέσουν σε μια ακόμα πιο αντιδραστική κατεύθυνση».

  8. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

  9. Ο/Η Red λέει:

    https://www.thepressproject.gr/article/123484/Feu-ena-megaleiodes-sullalitirio-mia-istoriki-stigmi
    ThePressProject

    Το σημαντικότερο όμως πρόβλημα, που με ουρανομήκη μυωπία αντιμετώπισαν η Πλεύση Ελευθερίας και η Λαϊκή Ενότητα, είναι πως όταν επιχειρήσεις να θέσεις το κοινωνικό πρόβλημα ως πρόβλημα εθνικό, αυτή τη δουλειά θα την κάνει χίλιες φορές καλύτερα από σένα ο αυθεντικός εθνικιστής. Ακούσατε προσεκτικά τους ανθρώπους που έλεγαν ότι μπορεί να χάσαμε το εισόδημά μας, αλλά δεν θα μας πάρουν την πατρίδα μας; Έχουν ξανακουστεί αυτά, όταν φτωχοί άνθρωποι έμεναν χωρίς φαΐ για να αγοράσουν ζωστήρες για την παραστρατιωτική στολή τους.

    Αυτές τις μέρες, με τις ευλογίες ενός κομματιού της Αριστεράς, καταφέραμε να ξαναβγάλουμε τους φασίστες από τη θέση άμυνας και να τους δώσουμε το προνομιακό πεδίο που ζητούν, για να εκφράσουν την κοινωνία: να πουν ότι δεν είμαστε χωρισμένοι με βάση κανένα συμφέρον, υπάρχουν κακοί ξένοι και καλοί Έλληνες, ενωμένοι και ακομμάτιστοι. Και μαζί να κάψουν τη Libertatia, να επιτεθούν στο Εμπρός και ποιος ξέρει τι άλλο, στις ώρες που θα ακολουθήσουν.

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η Iskra του Λαφαζάνη της Σρεμπρένιτσα, βλέπει μακεδονικό αλυτρωτισμό.
    Μόνο που δεν μας λέει που τον βλέπει και τι θα έπρεπε να αλλάξει.

    http://www.iskra.gr/%CE%B5%CE%BB%CE%BB-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82/

    Η ελληνική τραγωδία και το συλλαλητήριο της Αθήνας

    Δεν είμαστε από εκείνες τις πλευρές του αριστερού προοδευτικού δημοκρατικού χώρου που παρακάμπτουμε με ευκολία το υπαρκτό θέμα του αλυτρωτισμού της FYROM με όλες τις προεκτάσεις του.

    Εμείς, αντίθετα, από την Iskra μιλήσαμε πρώτοι για τον αλυτρωτισμό της γείτονος και σιγά σιγά ψελλίζουν, χωρίς σφαιρική θεώρηση, κάτι ανάλογο και πολλοί άλλοι, κολλημένοι, όμως, οι περισσότεροι μονομερώς σε μια στείρα ονοματολογία.

    Αυτόν τον αλυτρωτισμό τον γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τόσο παλιότερα από την εποχή της ενιαίας “σοσιαλιστικής” Γιουγκοσλαβίας όσο και πρόσφατα με τις αλλεπάλληλες επισκέψεις μας και συναντήσεις και στα Σκόπια και το Βελιγράδι.

    Και αυτόν τον αλυτρωτισμό με τις θεσμικές προεκτάσεις του, θεωρούμε ως πρόβλημα με την γειτονική χώρα και όχι απλώς το όνομα.

    Δεν είμαστε, επίσης, της λογικής μικρή χώρα είναι η FYROM, δεν βαριέσαι, δεν μπορεί να κάνει ζημιά στην Ελλάδα, άρα ας κάνουμε τα στραβά μάτια, αφού δεν διατρέχουμε προς το παρόν κίνδυνο. Κατ’ αρχήν οι μικρές χώρες δεν διαθέτουν ασυλία και κατά δεύτερον αν σε μια στιγμή στο μέλλον τα Σκόπια συμμαχήσουν με μια μεγαλύτερη δύναμη της περιοχής ή μια μεγάλη διεθνή ιμπεριαλιστική δύναμη, μπορεί να εξελιχθούν σε απειλή και μάλιστα σοβαρή.
    ………………………..
    _________________________________

    Τα άπλυτα του ρωμέικου μακεδονικού αλυτρωτισμού, είναι άγνωστα στο μπουλούκι των Λαφαζαναραίων:

    http://www.iospress.gr/ios2002/ios20020707a.htm
    Ελευθεροτυπία, 7/7/2002
    ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

    Τα Μυστικά του Βούρκου
    Η καταγγελία της «πλαστογράφησης της ιστορίας της Μακεδονίας» από τους βόρειους γείτονές μας αποτέλεσε, ως γνωστόν, τη βασική ιαχή των εθνικιστικών συλλαλητηρίων της περασμένης δεκαετίας.
    «Προβλήματα αφηγήσεως»
    …………………

    «Εθνολογικές» τακτοποιήσεις
    ………………………
    Ο βασανιστής μητροπολίτης
    ………………………
    Οι απαγορευμένες αμφιβολίες

    __________________________
    http://www.echedoros-a.gr/2017/05/blog-post_358.html
    Όταν η ιδέα του Μιλόσεβιτς για συνομοσπονδία Γιουγκοσλαβίας – Ελλάδας, απέτυχε

  11. Ο/Η Ζωή (του Μεγαλέξαντρου) λέει:

    https://enosy.blogspot.gr/2018/02/blog-post_3.html

    ΣΆΒΒΑΤΟ, 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2018
    Τα συλλαλητήρια για το μακεδονικό ως «ανασύνταξη» του κράτους

    Του Γιώργου Καλαντζόπουλου

    Η Ζωή Κωνσταντοπούλου δηλώνει ότι: «Ας είναι η Μακεδονία η αφορμή που ο κόσμος θα ξεσηκωθεί». Στο “μπας και γίνει τίποτα…”, δεν προσβλέπει μόνον η Ζωή. Προσβλέπουν και άλλοι που είναι αφοσιωμένοι στον αγώνα για την κοινωνική ανατροπή, απογοητευμένοι από την αναποτελεσματικότητα της πολιτικής τους δράσης. Όμως, στο τυχαίο της στιγμής, που θα ανοίξει το παράθυρο για ένα διαφορετικό μέλλον, προσβλέπουν αρκετοί περισσότεροι.

    Ακόμα και νοικοκυραίοι που δεν είναι διατεθειμένοι να κουνήσουν το χεράκι τους για τίποτα άλλο πέρα απ’ αυτά που αφορούν στην οικογένειά τους. Αισθάνονται ότι δεν έχουν στον ήλιο μοίρα και με μελαγχολία παρατηρούν τα πράγματα να εξελίσσονται απ’ τον καναπέ του σπιτιού τους.

    Όλοι αυτοί, αντιλαμβάνονται τα συλλαλητήρια ως “ευκαιρία”, παρόμοια με το “μάνα” εξ ουρανού και λένε να την αρπάξουν. Μόνον που αγνοούν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, ότι η οργάνωση των συλλαλητηρίων για το Μακεδονικό, μόνον “τυχαία” δεν είναι. Όταν παίζεις ρουλέτα στο καζίνο, χάσεις – κερδίσεις, το καζίνο είναι τελικά κερδισμένο…

  12. Ο/Η Left λέει:

    https://www.efsyn.gr/arthro/organoseis-tis-aristeras-kataggelloyn-syllalitirio-tis-kyriakis
    Οργανώσεις της Αριστεράς καταγγέλλουν το συλλαλητήριο της Κυριακής

    efsyn.gr

    Κοινή δήλωση εξέδωσαν 12 οργανώσεις της Αριστεράς εν όψει του συλλαλητηρίου της Κυριακής 4 Φεβρουαρίου για το όνομα της ΠΓΔΜ. Καταγγέλλουν τη ρητορική μίσους των διοργανωτών και τονίζουν ότι καμία σχέση δεν έχει η καλλιέργεια του εθνικισμού με οποιαδήποτε αγωνιστική ή αντιιμπεριαλιστική «διάθεση» και πως αυτά τα συλλαλητήρια είναι εχθρικά προς το λαϊκό εργατικό κίνημα και την Αριστερά.

    Ειδικότερα, στη δήλωση που υπογράφουν οι ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Αριστερή Ριζοσπαστική Κίνηση, Ανασύνθεση ΟΝΡΑ, Ξεκίνημα-Σοσιαλιστική Διεθνιστική Οργάνωση, Διεθνιστική Εργατική Αριστερά – Κόκκινο Δίκτυο, Κομμουνιστική Τάση-Νεολαία Ενάντια στον Καπιταλισμό, ΝΑΡ για την Κομμουνιστική Απελευθέρωση, Σοσιαλιστικό Εργατικό Κόμμα, ΕΚΚΕ, ΟΚΔΕ Σπάρτακος, Αριστερή Συσπείρωση, Ενωτική Πρωτοβουλία Παρέμβασης και Διαλόγου, αναφέρονται τα εξής:

    «Οι ακροδεξιοί διοργανωτές, η ρητορική μίσους, τα εθνικιστικά συνθήματα, οι αναφορές στη “σωτηρία” από “τον στρατό και τα σώματα ασφαλείας”, η εμφάνιση της εγκληματικής ναζιστικής συμμορίας Χρυσής Αυγής ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του συλλαλητηρίου της 21ης Γενάρη. Αυτά άνοιξαν τον δρόμο για την επέλαση των δολοφονικών ταγμάτων εφόδου της Χρυσής Αυγής και άλλων φασιστοειδών στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα την άγρια επίθεση στον Κοινωνικό Χώρο «Σχολείο», τον εμπρησμό της κατάληψης Libertatia και τις ανοιχτές απειλές σε αγωνιστές.

    »Καμία σχέση δεν έχει η καλλιέργεια του εθνικισμού με οποιαδήποτε αγωνιστική ή αντιιμπεριαλιστική “διάθεση”. Αυτά τα συλλαλητήρια είναι εχθρικά προς το λαϊκό εργατικό κίνημα και την αριστερά. Προσπαθούν να στρέψουν την οργή της εργατικής τάξης και του λαού από τη φτώχεια και τα μνημόνια προς τον εθνικισμό, την δεξιά και την ακροδεξιά. Όποιος συμμετέχει σε αυτά ή τα στηρίζει, συνειδητά η ασυνείδητα, δίνει έδαφος στην καλλιέργεια του εθνικισμού, του σκοταδισμού και του φασισμού

  13. Ο/Η Το ρεζιλίκι του Λαφαζάνη λέει:

    H ΜΟΝΤΑΖΙΕΡΑ ΚΑΙ ‘Η ΥΠΟΚΛΙΣΗ’ ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΟΝ MILLER», Του ΠΕΤΡΟΥ ΛΙΟΝΗ-Σαβ. 25/4/15–14:55
    Έχουν πράγματι εξαφανίσει το άρθρο-πλυντήριο της υπόκλισης Λαφαζάνη στο Ρώσο αρχικαπιτάλα

    Υπάρχει αυτό εδώ που δεν ανοίγει
    ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ – iskra
    archive.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=section&id…
    H ΜΟΝΤΑΖΙΕΡΑ ΚΑΙ »Η ΥΠΟΚΛΙΣΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΟΝ MILLER». διαχειριστής. H ΜΟΝΤΑΖΙΕΡΑ ΚΑΙ »Η ΥΠΟΚΛΙΣΗ ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΣΤΟΝ MILLER». (Σαβ. 25/4/15 – 14:55). Του ΠΕΤΡΟΥ ΛΙΟΝΗ. Έχει λυσσάξει κυριολεκτικά ο εσμός των εγχώριων και ξένων κατεστημένων κύκλων με την προσέ.

    Εκείνο που φαίνεται πως δεν υπάρχει είναι και ο Πέτρος Λιονής, που φέρεται ως συγγραφέας του άρθρου. Δεν έχει ξαναγράψει τίποτα, ούτε στην Iskra ούτε πουθενά.
    Δεν εμφανίζεται ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ στο ερώτημα Πέτρος Λιονής στο Google.
    Mόνο κάποιος νεκρός στην Αυστραλία
    Petros Lionis (1930-2011) Grave Site | BillionGraves
    https://billiongraves.com/grave/Petros-Lionis/8295551
    Μετάφραση αυτής της σελίδας
    20 Νοε 2011 – Grave information for Petros Lionis, located in the Gungahlin Cemetery, Mitchell Australian Capital Territory. This headstone image, GPS location and personal data were contributed and verified by volunteers to provide you with the most valuable cemetery and genealogy data in the world. Remove Image.

    Με λίγα λόγια νομίζω πως για να καλύψουν το ρεζιλίκι του Λαφαζάνη, επινόησαν κάποιο ανύπαρκτο όνομα γιατί όλοι τους ντρεπόντουσαν να διαψεύσουν φωτογραφία και βίντεο επώνυμα.

  14. Ο/Η Zωή Λαφαζάνη Κασιδιάρη-Αιθνωλώγως λέει:

    Ο «Σκοπιανός» Εχθρός [2006]
    http://www.lithoksou.net/p/o-%C2%ABskopianos%C2%BB-exthros-2006

    Δημήτρη Λιθοξόου

    Η ελληνική εθνική κοινότητα αποφάσισε στα τέλη του 1991 για την ύπαρξη του Σκοπιανού Εχθρού [1]. Τα χαρακτηριστικά του, όπως το ίδιο το ελληνικό Έθνος τα προσδιόρισε, ήταν πως επρόκειτο για ένα μη έθνος, ένα ανθρώπινο συνονθύλευμα που σφετεριζόταν την ελληνική ιστορία και τα ελληνικά σύμβολα, κάποιοι βάρβαροι που καραδοκούσαν την ευνοϊκή συγκυρία, ώστε εκμεταλλευόμενοι προβοκάτσιες πεμπτοφαλαγγιτών και υλοποιώντας τα σχέδια ισχυρών ανθελληνικών δυνάμεων, να αποσπάσουν εδάφη από την Ελλάδα.

    Το ελληνικό έθνος “ήξερε” επίσης πως στα βόρεια σύνορα της χώρας κατοικούσαν μέχρι τότε Γιουγκοσλάβοι και Βούλγαροι, ότι η Μακεδονία είχε απελευθερωθεί από τον τουρκικό ζυγό με τους βαλκανικούς πολέμους και αποτελούσε πλέον τμήμα της Ελλάδας, ο δε πληθυσμός της Μακεδονίας ήταν ελληνικός από αρχαιοτάτων χρόνων.

    Η ηγεσία του έθνους (δημοσιογράφοι, δεσποτάδες, πολιτικοί και διανοούμενοι) κάλεσε σε εγρήγορση για την προάσπιση των ιερών και των οσίων. Το έθνος απάντησε με συλλαλητήρια εκατοντάδων χιλιάδων λαού σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και πολλά μικρότερα σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Μαζικές διαδηλώσεις επίσης οργανώθηκαν από τους Έλληνες της διασποράς. Το βασικό σύνθημα αυτών των συλλαλητηρίων ήταν: “Μακεδονία, 4.000 χρόνια ελληνική”.

    Σύντομα η Ελλάδα γέμισε μακεδονολόγους. Το Έθνος άκουγε, εμπέδωνε και επαναλάμβανε τις εθνικές θέσεις. Η Μακεδονία έγινε η ψυχή του Ελληνισμού [2]. Η βασική εθνική γραμμή απέναντι στο Σκοπιανό Εχθρό ήταν πως δεν υπάρχει μακεδονικό έθνος, άρα δεν μπορεί να υπάρξει και μακεδονικό κράτος. Σε σχέση με το δέον γενέσθαι υπήρχαν δύο απόψεις.

    Το ρεύμα της υπεράσπισης της εθνικής θέσης ως τις ακραίες συνέπειες [3], με κύριους πολιτικούς εκφραστές τον υπουργό Εξωτερικών Αντώνη Σαμαρά και την υφυπουργό Βιργινία Τσουδερού, απέβλεπε στη μη συγκρότηση κράτους (ανεξαρτήτως ονομασίας) [4], μιλούσε για ύπαρξη ελληνικής μειονότητας [5] στα Σκόπια και την ανάγκη προάσπισης των δικαιωμάτων της, πρότεινε την κήρυξη οικονομικού εμπάργκο, συνιστούσε λήψη μέτρων στρατιωτικής ετοιμότητας και συνομιλούσε με το Μιλόσεβιτς για το ενδεχόμενο κοινών συνόρων με τη Σερβία [6]. Ήταν το πλέον δημοφιλές καθώς πρότεινε στο Έθνος (και κυρίως στα λαϊκά στρώματα που η παγκοσμιοποίηση περιθωριοποιούσε) μια αυτόνομη ελληνική στρατηγική που εκπληρούσε τα εθνικά οράματα.

    Το δεύτερο ρεύμα, με βασικό εκπρόσωπο τον πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, επιδίωκε μία νίκη επί του συμβολικού, αποσκοπούσε στην ικανοποίηση του εθνικού αισθήματος, χωρίς να εκτρέψει τη χώρα από την ευρωπαϊκή πορεία της και δίχως να τη φέρει αντιμέτωπη με την αμερικανική πολιτική στα Βαλκάνια. Το πολιτικά ρεαλιστικό αυτό ρεύμα εκπροσωπούσε το χώρο ενός μειοψηφικού αλλά δυναμικού και εξωστρεφώς προσανατολισμένου κοινωνικά και οικονομικά τμήματος του πληθυσμού. Εθνική φοβία της ηγεσίας αυτού του ρεύματος ήταν η πιθανότητα συγκρότησης πολιτικού μειονοτικού κινήματος των Μακεδόνων της Ελλάδας [7].

    Η κοινή γνώμη στο εξωτερικό, πλην της Βουλγαρίας, της Σερβίας και της Αλβανίας (όπου οι εκεί πληθυσμοί, ο καθένας χωριστά για τους δικούς του ιδιαίτερους εθνικούς λόγους, κατανοούσαν την ελληνική στάση), έμεινε έκπληκτη από τη συμπεριφορά της Ελλάδας. Έχοντας εντελώς διαφορετική πληροφόρηση από αυτή των Ελλήνων [8], οι ξένοι γνώριζαν ότι υπάρχει μακεδονικό έθνος, ιστορικά διαμορφωμένο εδώ και ένα αιώνα [9], ότι το έθνος αυτό αποτελούσε, μέχρι τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, τη μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού της ομόσπονδης Δημοκρατίας της Μακεδονίας, ενώ υπήρχαν και εθνικές μακεδονικές μειονότητες στην Αλβανία, τη Βουλγαρία και την Ελλάδα. Σε πολλά δε ξένα πανεπιστήμια διδασκόταν η μακεδονική γλώσσα. Γρήγορα η έκπληξη των ξένων μετατράπηκε σε αντιπάθεια για τους Έλληνες που χαρακτηρίστηκαν ως τραμπούκοι των Βαλκανίων.

    Στην Ελλάδα αντιτάχθηκαν στην εθνική γραμμή του Σκοπιανού Εχθρού δύο χώροι. Μια νέα κίνηση μέσα στο χώρο της μακεδονικής μειονότητας, που προέκυψε ως απάντηση στην στρεφόμενη εναντίον της, ελληνική εθνική θέση περί “ανύπαρκτων” και ένα μικρό αντιεθνικιστικό κίνημα ακτιβιστών, με ερείσματα κυρίως στο φοιτητικό χώρο της Αθήνας, που βρέθηκε αντιμέτωπο με δικαστικές διώξεις και μια καθολικά εθνική περιφρόνηση.

    Κάποιοι διανοούμενοι επιχείρησαν επίσης να λογικέψουν το Έθνος, μιλώντας για έντιμο συμβιβασμό [10], ωστόσο οι περισσότεροι από αυτούς σύντομα εγκατέλειψαν την προσπάθεια καθώς κινδύνεψαν να περιθωριοποιηθούν.

    Το ανένδοτο εθνικό ρεύμα δέχεται πλήγμα το Φεβρουάριο του 1992, όταν μετά την πρώτη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, αποπέμπεται από την κυβέρνηση ο Αντώνης Σαμαράς και το υπουργείο Εξωτερικών αναλαμβάνει ο ίδιος ο Μητσοτάκης. Η απήχηση που έχει ωστόσο η σκληρή εθνική γραμμή ωθεί την πολιτική ηγεσία (πλην κκε που θεωρεί το ζήτημα της ονομασίας δευτερεύον) [11] στην αδιάλλακτη θέση της μη αναγνώρισης του γειτονικού κράτους, ακόμα και εάν υπάρχει επιθετικός προσδιορισμός στο όνομα Μακεδονία (όχι παράγωγα) [12]. Για δεύτερη φορά το ρεύμα αυτό βρίσκεται σε ηγεμονική θέση το Φεβρουάριο του 1994, επί πρωθυπουργίας Ανδρέα Παπανδρέου, με υπουργό Εξωτερικών το σημερινό πρόεδρο Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, όταν η Ελλάδα επιβάλει εμπάργκο στη Μακεδονία.

    Στην αρχή η Ελλάδα εκμεταλλευόμενη το δικαίωμα του βέτο στις συλλογικές αποφάσεις των ευρωπαϊκών οργάνων, εκβιάζει τους εταίρους να αποδεχτούν τις εθνικές της θέσεις. Το Δεκέμβριο του 1991 οι δώδεκα υπουργοί Εξωτερικών αποφασίζουν στις Βρυξέλες ότι προϋπόθεση αναγνώρισης είναι και “η μη χρησιμοποίηση ονόματος που υπονοεί εδαφικές διεκδικήσεις”. Τον Απρίλιο του 1992, το δεύτερο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών ερμηνεύει αυτό τον όρο ως απόφαση μη ύπαρξης της λέξης Μακεδονία στην ονομασία του νέου κράτους. Τον Ιούνιο, στη διάσκεψη κορυφής στη Λισσαβόνα, οι ευρωπαίοι εταίροι υποχωρούν στις ελληνικές πιέσεις και αποφασίζουν τη μη αναγνώριση εφόσον στην ονομασία θα υπάρχει η λέξη Μακεδονία. Τον Αύγουστο η Ρωσία παρεμβαίνει στην ελληνομακεδονική διαμάχη παίρνοντας το μέρος του γείτονα. Με επιστολή του υφυπουργού Εξωτερικών Βιτάλι Τσούρκιν προς τον Γκλιγκόροφ, αναγνωρίζει τη Δημοκρατία της Μακεδονίας με το συνταγματικό της όνομα. Το Δεκέμβρη του 1992 η Ελλάδα απορρίπτει βρετανική πρόταση για όνομα Μακεδονία – Σκόπια, στο συμβούλιο κορυφής του Εδιμβούργου. Τον Απρίλιο του 1993 η Μακεδονία, με την απόφαση 817, γίνεται δεκτή στον ΟΗΕ με το προσωρινό όνομα Former Yugoslav Republic of Macedonia (Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας). Το Φεβρουάριο του 1994 οι ΗΠΑ αναγνωρίζουν το νέο κράτος με το προσωρινό όνομα. Λίγες μέρες αργότερα η κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου απαντά με εμπάργκο.

    Η αμερικανική κυβέρνηση αποφασίζει να τελειώνει με την ανεξάρτητη ελληνική πολιτική στέλνοντας τον υφυπουργό Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ στις αρχές Σεπτεμβρίου του 1995 στην Αθήνα. Ο Χόλμπρουκ ζητά από την Ελλάδα άρση του εμπάργκο και αναγνώριση του γειτονικού κράτους (υπογραφή συμφωνίας). Την εθνικά αδιάλλακτη Ελλάδα εκπροσωπεί ο τότε υπουργός Εξωτερικών και μετέπειτα πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας [13]. Ο Χόλμπρουκ εκβιάζει τον Παπούλια και στη συνέχεια τον παρακάμπτει, πείθοντας τον Ανδρέα Παπανδρέου με τη βοήθεια της νεαράς συζύγου του άρρωστου έλληνα πρωθυπουργού. Η Ελλάδα υπογράφει τη λεγόμενη ενδιάμεση συμφωνία, αφήνοντας σε εκκρεμότητα το ζήτημα του ονόματος. Την συμφωνία ανακοινώνουν ταυτόχρονα στις 4 Σεπτεμβρίου, οι Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ στα Σκόπια και ο επιτετραμμένος της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα Τομ Μίλερ, υπογραμμίζοντας συμβολικά ποιος παίρνει τις σημαντικές αποφάσεις στην περιοχή.

    Τα επόμενα χρόνια η ηττημένη στο μακεδονικό ελληνική πολιτική ηγεσία παγώνει το ζήτημα της ονομασίας, ελπίζοντας να βγει προφήτης ο Μητσοτάκης και να ξεχάσει ο ιθαγενής πληθυσμός την “περήφανη” εθνικά θέση του όχι στο Μακεδονία και όχι στα παράγωγα [14]. Στο μεταξύ η μία χώρα μετά την άλλη εγκαταλείπουν το Former Yugoslav Republic of Macedonia και αναγνωρίζουν τη Δημοκρατία της Μακεδονίας με το συνταγματικό της όνομα.

    Το 2001 υπογράφεται συμφωνία σύνδεσης και σταθεροποίησης της Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το τελειωτικό χτύπημα στις φαντασιώσεις του ελληνικού εθνικισμού, το δίνουν πάλι οι ΗΠΑ. Όταν εκτιμούν πως οι εξελίξεις στα Βαλκάνια επιβάλουν να ενισχυθεί περαιτέρω το γειτονικό κράτος, η αμερικανική κυβέρνηση ανακοινώνει το Νοέμβριο του 2004 την αναγνώριση της Δημοκρατίας της Μακεδονίας.

    Όσοι συμμετέχουν στη λήψη των αποφάσεων και όσοι νομίζουν πως επηρεάζουν αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις στην Ελλάδα, (εκτός λίγων εξαιρέσεων) συμφωνούν πως η εθνική θέση σχετικά με το «σκοπιανό ζήτημα» πρέπει να είναι η άρνηση ύπαρξης μακεδονικού έθνους, μακεδονικής γλώσσας και μακεδονικής μειονότητας. Από εκεί και πέρα διαφοροποιούνται.

    Οι μη φανατικοί και ρεαλιστές υποστηρίζουν ένα συμβιβασμό με αναγνώριση σύνθετης ονομασίας στο όνομα.

    Οι εθνικά ανένδοτοι ελπίζουν και εύχονται τη διάλυση του «σκοπιανού» κράτους αρνούμενοι κάθε συμβιβασμό για το όνομα. Επίσης υποστηρίζουν ή απειλούν με τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την εισδοχή της Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Μην έχοντας καταλάβει τίποτα τα τελευταία χρόνια, άλλοι χαμένοι μέσα στις εθνικιστικές φαντασιώσεις τους και άλλοι παίζοντας τα μικροπολιτικά τους παιχνίδια, θεωρούν πως η Ελλάδα μπορεί να απειλήσει ξανά τους Ευρωπαίους και τους Αμερικάνους με βέτο.

  15. Ο/Η Δωροθέα Καλιαρντή, ταξοίαρχως εα λέει:

    Ο Ραφαηλίδης έφυγε νωρίς και μας άφησε ανάμεσα στους Λαφαζάνηδες


    Τα Βαλκάνια ονομάστηκαν «πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης». Και οι Ευρωπαίοι αυτή τη στιγμή δίνουν περισσότερη σημασία στην πυρίτιδα που υπάρχει εδώ παρά στο όνομα της πυριτιδαποθήκης. Τα ονόματα δεν κάνουν ζημιά, παρά μόνο σ’ αυτούς που τα χάνουν και δεν έχουν να εμπορευτούν τίποτα άλλο εκτός από ονόματα. Που, όσο πιο ένδοξα είναι, τόσο πιο καλή τιμή πιάνουν στη μαύρη αγορά των ονομάτων. Τα Σκόπια θέλουν το όνομα Μακεδονία, για τον ίδιο λόγο που δεν τους το δίνουμε εμείς. Ξέρουν πως θα μπορούσαν να το εμπορευτούν, όπως εμείς εμπορευόμαστε το ένδοξο όνομα Ελλάδα, που αν δεν το είχαμε κανείς δεν θα μας δάνειζε, τέτοιοι αχαΐρευτοι που είμαστε. Το όνομα μας είναι η τραπεζική μας εγγύηση. Λέμε: δώστε κάτι στον αόμματο! Μη βλέπετε που είναι ανάπηρος. Οι πρόγονοί του όμως, είχαν κάτι μάτια, να! Διαπερνούσαν τα ουράνια και έφταναν εκεί που βρίσκονταν κρυμμένες από κάθε βέβηλο βλέμμα αδαούς και ηλιθίου οι Ιδέες του Πλάτωνα.

  16. Ο/Η Κλέων Ι. λέει:

    Βρισκόμαστε στη σφαίρα του αντιδραστικού, οπισθοδρομικού αντικαπιταλισμού.
    Το γεγονός ότι κάποιοι αυτοπροσδιορίζονται ως αντικαπιταλιστές δεν τους καθιστά αυτομάτως προοδευτικούς, ούτε αποκτά κανείς ανοσία στην αντιδραστική, οπισθοδρομική σκέψη.
    Χρέος κάθε δημοκρατικού και προοδευτικού ανθρώπου είναι να μην αφήσει αυτές τις λογικές να κυριαρχήσουν. Αυτή η σημερινή ‘αριστερά’ είναι πλέον μια σέχτα ανορθολογιστών τσαρλατάνων, με χαρακτηριστικά που βρίσκει κανείς μόνο σε φανατικούς παλαιοημερολογίτες και Μάρτυρες του Ιεχωβά.

    Πρέπει ν’ αρχίσουμε να το λέμε με το όνομά του:
    – Αντιδραστικός αντικαπιταλισμός και οπισθοδρομικές σέχτες τσαρλατάνων και πιστών του δεινοσαυρικού αντιιμπεριαλισμού της δεκαετίας του 1960, το αντίστοιχο στην αριστερά φανατικών παλαιοημερολογιτών και Μαρτύρων του Ιεχωβά, με ‘αριστερούς’ Κλεομένηδες και θεωρίες συνωμοσίας.

  17. Οι Αριστερές του πλανήτη Σειρίου σκίζουν επαναστατικώς!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s