Αδυναμία διάκρισης του ασήμαντου από το σημαντικό, η καρδιά της παρακμής

[Ο ελληνικός λαός σήμερα είναι ένας λαός αποξενωμένος από τον εαυτό του. Σε απόσταση από την ίδια του τη ζωή. Σε αδυναμία διάκρισης του ασήμαντου από το σημαντικό. Αυτή η αδυναμία διάκρισης είναι η καρδιά της παρακμής του]

Το στιγμιαίο συλλαλητήριο

Του ©Λευτέρη Κουσούλη, Το Βήμα 21.01.2018

Υπάρχουν σταθεροί τόποι. Τόποι γης. Με χώμα και πέτρες. Με θάλασσες και κάμπους. Τόποι γενέθλιας αναφοράς.

Υπάρχουν σταθεροί τόποι. Τόποι ιδεών. Βιωμάτων. Αγώνων. Ιστορίας. Τόποι συνείδησης.

Οι σταθεροί τόποι είναι η αφετηριακή και κινητήρια θέση μας. Γύρω τους υπάρχει ο θεμελιακός πυρήνας της ύπαρξής μας.

Η συζήτηση για το Σκοπιανό που επανέρχεται με προβληματισμό, ένταση και κραυγές ανακινεί αυτό το θεμελιακό, ακρογωνιαίο στοιχείο.

Τα δεδομένα της σημερινής κατάστασής μας είναι γνωστά. Και μόνο μέσα από την επίγνωση της πραγματικής ζωής, την επίγνωση του παρόντος μας, κατανοείται καλύτερα η αδυναμία χειρισμού των θεμάτων που συνδέονται και με εμάς και με τον κόσμο, όπως αυτό του Σκοπιανού – ή όπως το ονομάσουμε.

Ο ελληνικός λαός σήμερα είναι ένας λαός αποξενωμένος από τον εαυτό του. Σε απόσταση από την ίδια του τη ζωή. Σε αδυναμία διάκρισης του ασήμαντου από το σημαντικό. Αυτή η αδυναμία διάκρισης είναι η καρδιά της παρακμής του. Η αλλοίωση που προκύπτει εκδηλώνεται στην καθημερινή ζωή ως αδιαφορία για τα σημαντικά.

Αδιαφορεί για το περιβάλλον και τη φύση. Τη φύση μέσα στην οποία ζει, τον φιλοξενεί και τον τρέφει. Κανονικός καταπατητής του τόπου του, πληγώνει με κάθε τρόπο το σώμα της χώρας του. Το κάλλος της είναι τουριστικό προϊόν. Και η θαυματοποιητική λειτουργία της φύσης δεν τον αγγίζει και δεν τον αφορά.

Αδιαφορεί για τον νόμο και την αξία του. Αδιαφορεί γα τις προϋποθέσεις της αξιοπρεπούς, δημοκρατικής και ελεύθερης συνύπαρξης. Ετσι ο νόμος, ως όπλο του αδυνάτου, έχει ήδη νεκρωθεί. Από την αναξιοκρατία που ο λαός χειροκρότησε μέχρι την καθημερινή ανομία που δυναμώνει και στηρίζει με την καθημερινή στάση του.

Αδιαφορεί για το δημόσιο σχολείο και τη σταθερή επί χρόνια τώρα υποβάθμισή του. Προσπερνώντας με την καθυστερημένη συνείδησή του την ανάγκη της γνώσης, της κριτικής σκέψης και της πολύμορφης συνάντησης με τον στοχασμό και τη σκέψη. Πρόταξε άλλα αγαθά. Συμβιβάστηκε με την υλική βελτίωση της ζωής του, θεωρώντας γραφικές τέτοιες αναζητήσεις. Συνακόλουθα αδιάφορο τον άφησε και τον αφήνει το ζήτημα της ελληνικής γλώσσας, του εκφυλισμού της, της υποβάθμισης της αξίας της, ως στοιχείου της ταυτότητας μιας κοινότητας ανθρώπων.

Αυτός ο αλλοτριωμένος σύγχρονος Ελληνας διαμόρφωσε μια σχέση προτεραιότητας με τις προϋποθέσεις της υλικής του ευμάρειας. Η άκοπη σχετικά και σε γραμμική εξέλιξη μετά το 1974 διαρκής βελτίωση της καθημερινής ζωής θεωρήθηκε αυτονόητο δικαίωμα, διαρκές και αιώνιο. Η συζήτηση για τις προϋποθέσεις της διάρκειας αυτής της κατάστασης ήταν για τον λαό μια εχθρική υπόθεση, την είδε σαν απειλή και καταψήφιζε κάθε τολμηρό ψιθυριστή της αλήθειας.

Ετσι προέκυψαν στον χρόνο μια στάση και μια συμπεριφορά που απόλυτα τον εκφράζουν: o ελληνικός λαός είναι οπαδός των προβλημάτων και εχθρός των λύσεων. Πρόκειται για μια ανώτερη μέθοδο αυτοκαταστροφής. Και περαιτέρω βύθισης στην παρακμή και στην αλλοίωση που εκφράζεται με την εύκολη αποδοχή του ψεύδους και ταυτόχρονα την αδιαμαρτύρητη αποδοχή των πικρών καρπών του.

Αποξενωμένος από τον εαυτό του και αλλοιωμένος στην πορεία, ηχεί παράδοξο και παράλογο για αυτόν κάθε αίτημα που τον καλεί όλα να γίνουν από την αρχή. Να στοχαστεί την πορεία του, να αξιοποιήσει την εμπειρία του, να ανασυνταχθεί πολιτικά και να αναζητήσει περιεχόμενο και νόημα στη σχέση του με τον εαυτό του και στη σχέση του με τον κόσμο.

Οπως σε κάθε εποχή παρακμής και κρίσης, το ζήτημα αυτό επανέρχεται πάντοτε με την ίδια μορφή. Είναι η σχέση με την ευθύνη. Και ευθύνη σημαίνει: συνειδητοποίηση των συνθηκών, επίγνωση των δυσκολιών, αποδοχή του κόστους και των κινδύνων, προσπάθεια και δοκιμασία στον μακρύ ιστορικό χρόνο.

Αυτές είναι οι προϋποθέσεις της ατομικής και συλλογικής αξιοπρέπειας και ελευθερίας.
Διαφορετικά κανένα στιγμιαίο συλλαλητήριο δεν φέρνει σωτηρία.

Ο κ. Λευτέρης Κουσούλης είναι πολιτικός επιστήμονας.

This entry was posted in σκέψεις, Ασμοδαίος, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

31 Responses to Αδυναμία διάκρισης του ασήμαντου από το σημαντικό, η καρδιά της παρακμής

  1. Ο/Η Ιωάννης ο Ιταλός λέει:

    http://skra-punk.com/2018/01/21/den-ine-karnavali-simerino-dyo-logia-gia-syllalitirio-sti-thessaloniki/

    Στρατής Μπουρνάζος

    Δεν είναι καρναβάλι το σημερινό: δυο λόγια για το συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη

    Jan 21, 20180
    Παρακολουθώ το συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης live. Σημειώνω πρόχειρα δύο σημεία, που θεωρώ σημαντικά:

    α) Θεωρώ μείζον πολιτικά ότι στο συλλαλητήριο, όπως διαβάζω, συμμετέχουν όλοι οι βουλευτές της ΝΔ και των ΑΝΕΛ στη Βόρεια Ελλάδα, βουλευτές της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (και η ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή), ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας ο μητροπολίτης Άνθιμος, πλήθος ιεραρχών, πολλοί (ή και όλοι) οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Το θεωρώ πολύ ενδεικτικό και, επίσης, το βρίσκω, απελπιστικό. Και, ασφαλώς, αν κάποιους πρέπει να μεμφθούμε πρώτα από όλα είναι οι πολιτικοί που μετέχουν – οι ευθύνες τους είναι πολύ βαριές.

    Την εικόνα των ιεραρχών δεξιά και αριστερά στο βήμα τη βρίσκω ζοφερή, την εικόνα του πλήθους, νέων και γερόντων, που συνέρρευσαν, στενάχωρη. Απελπισία όμως μού δημιουργεί η εικόνα των παριστάμενων βουλευτών της ΝΔ, των ΑΝΕΛ, της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (τρομάρα τους) και του περιφερειάρχη. Και συγγνώμη για όσους ξεχνάω, πολιτικούς, πολιτευτές και παράγοντες, γιατί θα είναι κάμποσοι, ασφαλώς.
    β) Κατά τη γνώμη μου, σαφώς το στίγμα του συλλαλητηρίου (όπως δίνεται από τα καλέσματα, το περιεχόμενο, τους ομιλητές –προεξάρχοντος του στρατηγού Φραγκούλη Φράγκου–, τις αποδοκιμασίες όταν ακούστηκε το όνομα του Προέδρου της Δημοκρατίας) βρίσκεται δεξιά της δεξιάς: είναι ακροδεξιό. Ωστόσο όλα αυτά που ακούω (πλαστογράφηση της Ιστορίας, παραχάραξη της αλήθειας, η αρπαγή του ονόματος, ρήσεις του Παύλου Μελά και του Μεγαλέξανδρου, ο Βουκεφάλας, τα αιματοβαμμένα χώματα, η προδοσία να δώσουμε το όνομα, δεν έχουμε το δικαίωμα απέναντι στους προγόνους, οι Έλληνες που αιωνίως αμύνονται, ο Τίτο και το «κατασκευασμένο» έθνος, ο αλυτρωτισμός των Σκοπίων κλπ. κλπ.) είναι τόσο μα τόσο γνώριμα. Δεν είναι μόνο δεξιά και ακροδεξιά· ταυτόχρονα, ήταν για πάρα πολλά χρόνια και συνεχίζουν να είναι, συστατικό κομμάτι του επίσημου λόγου, της κυρίαρχης αφήγησης, την οποία αναπαρήγαγε ένα ευρύτατο φάσμα, πολύ πέραν της Δεξιάς (Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι το μοναδικό κόμμα που δεν μετείχε στα συλλαλητήρια του 1991 ήταν το ΚΚΕ).

    Έχει μεγάλη σημασία αυτό, όχι μόνο επιστημονικά αλλά και πολιτικά, ότι δεξιά-ακροδεξιά και επίσημη εθνική αφήγηση, ιδίως σε ότι αφορά τα «εθνικά θέματα», ταυτίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό στον ελληνικό 20ό αιώνα. Και όταν αυτά κανοναρχούν το σχολείο, η τηλεόραση και οι ιεράρχες, όταν αυτά κυριαρχούν στον πολιτικό λόγο (τα τελευταία χρόνια πασπαλισμένα, ενίοτε, και με μια γερή δόση αντιιμπεριαλισμού και αντιμνημονίου), ας μην ξαφνιαζόμαστε που χιλιάδες άνθρωποι συρρέουν. Και ας μην τους θεωρούμε ηλίθιους, παράφρονες ή γραφικούς.
    Γιατί όλες αυτές τις υπερπαπάρες τις έχουμε πιει μαζί με το γάλα που μεγαλώσαμε· γι’ αυτό και ενώ επιστημονικά είναι έωλες και φαιδρές, κοινωνικά και πολιτικά είναι πολύ ισχυρές: και η μείξη αυτή κάθε άλλο παρά φαιδρή ή γραφική είναι. Γι’ αυτό δεν είναι καρναβάλι.

    ΥΓ1: Δεν μπορώ, βέβαια, να ελέγξω το αν ήταν όλοι οι βουλευτές της ΝΔ και των ΑΝΕΛ. Αν έλειπαν κάποιοι ή κάποιες, τιμή τους και πρέπει να το επισημάνουμε: είναι πράξη δύσκολη και τιμητική Και εύχομαι να μην είναι όλοι – αλλά αυτό δεν αλλάζει την πολιτική ουσία.
    ΥΓ2. Το σχόλιο γράφεται ταυτόχρονα με το συλλαλητήριο. Έτσι επισημαίνω απλώς, καθώς δεν προλαβαίνω να το αναλύσω, ότι πρέπει να σταθούμε στην ομιλία και παρουσία του απόστρατου (και γνωστού τουρκοφάγου) στρατηγού Φραγκούλη Φράγκου. Δεν υπάρχει τίποτα γραφικό ούτε φαιδρό σε αυτήν. Αποθεωνόμενος από το πλήθος («Είναι τρελός, είναι τρελός ο στρατηγοοός!») μίλησε για «γυφτοσκοπιανούς», και εξέφρασε με επιθετικότητα και χυδαιότητα («αν δεν το θέλουμε εμείς, οι “Σκοπιανοί” δεν μπαίνουν πουθενά) τον ελληνικό εθνικισμό, με αναφορές και στο «ξεπούλημα» της Ελλάδας. Επίσης, μίλησε για το δάκρυ της Παναγιάς όταν άρχισε να ψιχαλίζει, κατήγγειλε τον Μπουτάρη ως χρηματοδοτούμενο από τον Σόρος, και μνημόνευσε ευφήμως τον Χριστόδουλο. Το κλείσιμο της ομιλίας του, μόνο ανατριχίλα προξενεί: «Ας φωνάξουμε επιτέλους! Ζήτω ο ελληνικός στρατός! Ζήτω οι ειδικές δυνάμεις»! Πέρα από τις προσωπικές επιδιώξεις του Φράγκου κάτι επικίνδυνο φτιάχνεται. Αν σκεφτούμε και τον εμπρησμό της κατάληψης Libertatia λίγο πριν αρχίσει το συλλαλητήριο το σκηνικό γίνεται εφιαλτικό.

  2. Ο/Η Ιωάννης ο Ιταλός λέει:

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η καρδιά της χτυπάει πάντα ακροδεξιά

    • Ο/Η του κώλου λέει:

      Ορθόδοξη Λευκή Μαγεία(2)-Το μέντιουμ Κοσμάς Αιτωλός (Β)

      Ορθόδοξη Λευκή Μαγεία(2)-Το μέντιουμ Κοσμάς Αιτωλός (Β)

      (Οι Εβραίοι σφάζουν μικρά παιδιά και πίνουν το αίμα τους)

      [……………..]
      Αυτό που δεν μας λέει το ευλαβές «Αντίβαρον», είναι πότε και ποιός κατέγραψε, ταυτοποίησε και χρονολόγησε τις προφητείες αυτές και πως συμβαίνει πολλές από δαύτες να αποδίδονται και σε έναν άλλο αγύρτη τον αγράμματο φανατικό καλόγερο Παπουλάκο (πρώην χασάπη), που πέθανε φυλακισμένος και βασανισμένος από τη Σύνοδο και του οποίου την αγιοποίηση προωθεί ο ρόκερ και θεατρόφιλος ηγούμενος Μουλατσιώτης. Η κλασσική μέθοδος της παρουσίασης ιστορικών γεγονότων ως προφητειών με τη μέθοδο της προχρονολόγησης (Νοστράδαμος κλπ) εφαρμόστηκε αποδεδειγμένα και για τις προφητείες του Αγαθάγγελου για το «ξανθό γένος των Ρώσων» που θα σώσει το Ρωμέϊκο, που γράφτηκαν τον 18ο αι. και αποδόθηκαν σε μυστηριώδη μοναχό του 13ου αι. Οι ετεροχρονισμένες προφητείες του Κοσμά που δεν αντέχουν τη δοκιμασία της κριτικής, διασώζονται στο απυροβλητο για να μην ενοχληθεί η Εκκλησία, μαζί με το χυδαίο αντισημητικό του παραλλήρημα..


      Τη νύχτα της 29ης Ιουνίου 1931, ελληνορθόδοξοι κάψανε την εβραϊκή συνοικία Κάμπελ της Θεσσαλονίκης και ξεσπιτώσανε 500 οικογένειες


      Εβραίοι πίνουν αίμα μικρών χριστιανών

      3. Ο αρρωστημένος αντισημητισμός του
      Ο Κοσμάς μισούσε από θρησκευτικό φανατισμό τους Εβραίους. Στην Ορθοδοξία το μίσος εναντίον τους, που εκφράστηκε από νωρίς με κατάρες, βρισιές, και εγκληματικές πράξεις, επιβιώνει μέχρι σήμερα στα λειτουργικά κείμενα.

      Το μίσος του Κοσμά συναντήθηκε με τα συμφέροντα των χριστιανών εμπόρων. Οι Εβραίοι οργάνωναν παζάρια την Κυριακή, οπότε το ποίμνιο του Κοσμά ήταν απαγορευμένο να δουλεύει κι έτσι οι Εβραίοι μονοπωλούσαν οικονομικά την ημέρα αυτή πράγμα πολύ επιζήμιο για τα παγκάρια του Οθωμανού πατριάρχη που έπρεπε να πληρώσει χρυσάφι στον Σουλτάνο που του πούλησε τον πατριαρχικό θρόνο. Όπως συνηθίζεται ο νοσηρός άνθρωπος που μισεί κάποιον πιστεύει πως και ο άλλος τον μισεί. Αυτή η ιδέα του σφηνώθηκε στο μυαλό και έγινε μανία καταδίωξης: « Χιλιάδες Εβραίοι θέλουσι τον θάνατό μου και ένας όχι….». Μάλιστα η Εκκλησία ισχυρίζεται με παιδαριώδεις διηγήσεις πως η πρόβλεψή του επιβεβαιώθηκε: «Οι Εβραίοι της Ηπείρου συκοφάντησαν τον Αιτωλό ως οργανωτή επαναστάσεως. Προσκλήθηκε τότε στο Βεράτιο για να απολογηθεί και καταγοήτευσε τόσο τον διοικητή ώστε αντί να καταδικασθεί του δόθηκε μικρός θρόνος όπου και ανέβηκε κηρύσσοντας τον λόγο του Θεού. Τότε οι Εβραίοι προσέλαβαν μουσουλμάνο εισπράκτορα ο οποίος ανάφερε στον διοικητή ότι λιγόστευαν οι φόροι διότι ο κόσμος παρακολουθεί την διδασκαλία του Αιτωλού αντί να ασχολείται με την γεωργία. Ο διοικητής διέταξε να τον σταματήσουν αλλά ο εισπράκτορας παρερμήνευσε την διαταγή και ενέργησε κρυφά ώστε να θανατωθεί».

      Το κήρυγμα μίσους του Κοσμά καρποφόρησε και γέννησε τις μεταγενέστερες σφαγές και λεηλασίες των Εβραίων από Ρωμιούς στο Βραχώρι, στην Τριπολιτσά και τα πογκρόμ σε όλη την ελληνική επικράτεια..

      [……………..]

      • Ο/Η Ακοσμος Αιτωλος λέει:

        Ολα τα σχολια σωστα και τεκμηριωμενα,αλλα η αποδειξη για τον προδοτικο λογο του κοσμα, ειναι εκτος των αλλων Η ΔΙΔΑΧΗ Γ .Πρακαλω Ρο και Λα αναρτηστε την να λαμψει η αλληθεια! ευχαριστω

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Αγαπητέ Άκοσμε,
        υπάρχει αναφορά μας στη Γ΄ Διδαχή εδώ:

        Ορθόδοξη Λευκή Μαγεία(2)-Το μέντιουμ Κοσμάς Αιτωλός (Β)


        …………………………
        Καταλήγει ο κ. Ζήσης, χωρίς να ντρέπεται καθόλου, με τη Διδαχή Γ΄ του Κοσμά, ο οποίος αποκαλύπτει πως ο πατριάρχης της Αλεξάνδρειας μετακίνησε ένα βουνό και σκότωσε έναν Εβραίο:
        «……. Εις την Αλεξάνδρειαν ήτον ένας Πατριάρχης, το όνομά του Ιωακείμ, αγιώτατος άνθρωπος, σοφός και ενάρετος. Ακούγοντας ο βασιλεύς τον Πατριάρχην, πως ήτον άγιος άνθρωπος τον αγάπα κατά πολλά. Λέγει ο Εβραίος του βασιλέως. Κάτι πολλήν αγάπην έχεις με τον Πατριάρχην. Του λέγει ο Βασιλεύς. ο Ιωακείμ, ο Πατριάρχης, είναι καλός, δίκαιος άνθρωπος. Του λέγει ο Εβραίος, σαν βεζύρης οπού ήτον: Κράξε, Βασιλεύ, τον Πατριάρχην να έλθη. ……Λέγει ο Εβραίος του Πατριάρχου. τι θέλομεν να φιλονικώμεν; Εγώ ακούω, οπού λέγει ο Χριστός σας εις το ευαγγέλιον πως όποιος έχει πίστιν όσον με ένα σπυρί σινάπι μετατοπά ένα βουνό από τον τόπον του και πηγαίνει σ’ άλλο μέρος. Λέγει ο Πατριάρχης. αληθινά έτσι το λέγει το ευαγγέλιον. Λέγει του ο Εβραίος λοιπόν, αν είσαι άξιος, πρόσταξε και συ να σηκωθή από τον τόπον του το βουνό και τότε να πιστεύσω. ….Ήτον ένα βουνό από την Αίγυπτον έως τρεις ώρες μακριά. Λέγει ο Εβραίος. Βασιλέα, πρόσταξε τον Πατριάρχη να σηκώση εκείνο το βουνό να πιστεύσωμεν και εμείς. Τότε πιάνει ο Πατριάρχης και θυμιάζει από μακριά εκείνο το βουνό και κάμνοντας τον Σταυρόν του τρεις φορές, λέγοντας και το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Σε προστάζω εσέ βουνό να σηκωθής και να έρθης εδώ. Και, ω του θαύματος! Ευθύς εσηκώθη εκείνο το βουνό και έγινε τρία, εις τύπον της Αγίας Τριάδος, και εκίνησε και ερχόταν. Φωνάζει ο βασιλεύς και λέγει. για το όνομα του Θεού! Βοήθησέ μας και εχαθήκαμε. Ερχόταν απάνω τους το βουνό. Και κάνοντας πάλιν δέησιν ο Πατριάρχης εστάθη το βουνό έως έξι μίλια μακριά από την Αίγυπτον και το ωνόμασαν Ντουρ νταγ. θέλει να ειπή. στάσου βουνό πάλιν. Ο Εβραίος δεν επίστευσεν και λέγει Πάλιν λέγει το Ευαγγέλιον πως όποιος έχει πίστιν, ανίσως και τύχη ανάγκη να πιή θανάσιμον φαρμάκι, δεν αποθαίνει. λοιπόν πρόσταξε τον Πατριάρχην να του κάμω ένα φαρμάκι να το πίη …. Ο Εβραίος παρεσκεύασε ιδίαις χερσίν ένα φαρμάκι, το οποίο μόνο να το ήγγιζες στα χείλη θα απέθνησκες. Ο Πατριάρχης ήπιε όλο το ποτήρι και δεν έπαθε τίποτε. Και λέγει τώρα στον βασιλιά. «Πες του να ξεπλύνη τώρα το ποτήρι και να πιη το ξέπλυμα». Και μόλις το ήπιε ο Εβραίος πέθανε μπροστά σε όλους!

        Όποιος νομίσει πως το παραμύθι της μετακίνησης του βουνού, είναι απλό κόλπο του ψευτο-Κοσμά, πλανάται. Ο πατριάρχης είναι ο Ιωακείμ ο Πάνυ (1488-1565) που είχε καταραστεί τον οικουμενικό πατριάρχη Ιωαννίκιο όταν άρπαξε πραξικοπηματικά το θρόνο. Οι βιογράφοι του αναφέρουν πως είχε μαγικές ικανότητες, μετακινώντας ένα τζαμί ή ένα βουνό.

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Να μην ξεχνάμε ποιος μας έφερε εδώ,συνεργαζόμενος με μερίδα της Ακροδεξιάς και νομιμοποιώντας το μίσος κατά της Δύσης, κατά των γειτονικών λαών και κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, υμνώντας παράλληλα τους αθλιότερους εκπροσώπους του διεφθαρμένου και εθνικιστικού παπαδαριού

    http://www.efsyn.gr/arthro/otan-o-p-kammenos-yperaspizotan-ta-oyk

    Όταν ο Π. Καμμένος υπερασπιζόταν τα ΟΥΚ
    27.03.2015
    Δημήτρης Αγγελίδης

    Όσοι περιμένουν από τον Πάνο Καμμένο να διερευνήσει με στοιχειώδη σοβαρότητα τις ευθύνες για τα συνθήματα των αντρών της ΟΥΚ του Πολεμικού Ναυτικού, που χρησιμοποίησαν το δημόσιο βήμα της παρέλασης της 25ης Μαρτίου για να μας κάνουν κοινωνούς των κατακτητικών τους ονειρώξεων, μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτούν.

    Το 2011, στη δίκη των αντρών της ΟΥΚ του Λιμενικού στο Ναυτοδικείο Πειραιά για τα ακραία ρατσιστικά συνθήματα που είχαν φωνάξει στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου 2010 (και τότε υπήρχε μια νέα κυβέρνηση που είχε φέρει στην επικαιρότητα το θέμα της ιθαγένειας των μεταναστών δεύτερης γενιάς με το γνωστό νόμο Ραγκούση), ο Πάνος Καμμένος, βουλευτής τότε της ΝΔ, είχε προσέλθει αυτοβούλως στο Ναυτοδικείο για να καταθέσει ως μάρτυρας υπεράσπισης των ΟΥΚ. Το δικαστήριο δεν του το επέτρεψε.

    Στο πλευρό των αντρών των ΟΥΚ είχε σταθεί επίσης ο Θάνος Πλεύρης, τότε του ΛΑΟΣ, και είχε καταθέσει ως μάρτυρας υπεράσπισης ο γνωστός στρατηγός Φραγκούλης Φράγκος, ο οποίος, παρόλο που ήταν αρχηγός ΓΕΣ την περίοδο της παρέλασης, δεν είχε αντιληφθεί τίποτα από τα αποκρουστικά συνθήματα που φώναζε η μονάδα των ΟΥΚ.


    «Και το όνειρο μας είναι / στην Πόλη εμείς να μπούμε / σημαία να υψώσουμε / τον ύμνο εμείς να πούμε»,
    Έλληνας γεννιέσαι, δεν γίνεσαι ποτέ, το αίμα σου θα χύσουμε, γουρούνι Αλβανέ», «Τους λένε Σκοπιανούς, τους λένε Αλβανούς, τα ρούχα μου θα ράψω με δέρματα απ’ αυτούς», «Θα γίνει μακελειό, μετά θα εκδικηθώ, όταν θα προσκυνήσετε σημαία και σταυρό» και άλλα παρόμοια μισαλλόδοξα συνθήματα.

  5. Ο/Η των κώλων λέει:
  6. Ο/Η Βεριτάμπλ Μακεδών (με σφαγίδα γνησιότητος) λέει:

    Αίσχος Προδότες πρακτοράκια το Σόρος και των Εβραίων. Οι αληθινοί Μακεδόνες μιλούνε αρβανιτοβλαχοποντιακά όπως και ο Μέγας Βουκεφάλας. Οι άλλοι οι απατεώνες είναι όλοι τους «σλάβοι που ήρθαν τον έβδομο αιώνα μΧ» και καμια σχέση δεν έχουν με την Μακεδονία ΜΑΣ που είναι μόνο μία και Αιλυνοικί, σε αντίθεση με τους Καλάς του Αφγανισταν που είναι γνήσιοι Έλληνες Μακεδόνες απόγονοι του μεγάλου Βουκεφάλα του Εκπολιτιστή. Είναι αδιανόητο αυτοί που δε μιλουν καν την ελληνική [τη μόνη γλώσσα παγκοσμίως έχουσα 69000000000000 (β)λήμματα (διαδώστε Σοιναιλυνες!!!!!!!) ] να έχουν το θράσος να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες! Του γλωσσικού αυτού περιορισμού εξαιρούνται μόνον οι ομιλούντες την Βλαχικήν(Βλάχοι Ελληνομακεδόνες), την Αλβανικήν(Αρβανίτες Ελληνομακεδόνες), οι Καραμανλήδες(δηλαδή τουρκόφωνοι πλην γνήσιοι Ελληνομακεδόνες κι αυτοί βεβαίως) και ασφαλώς οι «σλαβόφωνοι Έλληνες» οι οποίοι τελευταίοι είναι κι αυτοί γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και ουδεμία σχέση έχουν με τους γυφτοσλάβους στην αντίπερα πλευρά των συνόρων «που ήρθαν τον έβδομο αιώνα» μη χεσω!
    Αν οι τελευταίοι σας μπέρδεψαν ελαφρώς και έχετε τώρα την αγωνία για το πως θα ξεχωρίσετε τους Έλληνες γνησίους απογόνους των αρχαίων Μακεδόνων και του Βουκεφάλα(που απλώς σλαβοφωνούν χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι για την καταγωγή τους ασφαλώς) από τους άλλους τους σφετεριστές που όπως η γώσσα τους ξεκάθαρα αποδεικνύει είναι απόγονοι των γυφτοσλάβων «που ήρθαν τον έβδομον αιώνα», όπως όλοι γνωρίζουν, τότε θα σας συνιστούσα να ακολουθήσετε έαν εξαιρετικά απλό, αποτελεσματικό και προπάντων αλάνθαστο τυφλοσούρτη:

    ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Α: Μιλάει σλαβικά στην από δω μεριά των συνόρων = «ε και που μιλάει σλαβικά τι πα να πει αυτό; Δηλαδή όποιος μιλάει σλαβικά θεωρείται αυτόματα «σλάβος» απόγονος σλάβων; Από που κι ως που; Τί ηλιθια λογική είναι αυτή και ρατσιστική θα πρόσθετα.» (του άλλοθι τούτου ίσως εξαιρεθούν όσοι «Σλαβόφωνοι Έλληνες»(και επουδενί «μειονότητα») διέπραξαν το σφάλμα να ψηφίσουν το «Ουράνιο Τόξο» στας τελαευταίας εκλογάς)
    ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β: Μιλάει σλαβικά στην από κει μεριά = Ε φως φανάρι ότι είναι γυφτοσλάβος που ήρθε τον έβδομο αίωνα για να σφετεριστεί τον Βουκεφάλα ΜΑΣ. Μπορεί να λέει πως είναι μακεδόνας ενώ μιλάει σλαβικά; Αν είναι δυνατόν!!!!! Μονό όποιος στην από δω μεριά των συνόρων μιλάει Βλαχοποντιοαλβανοκαραμανλίδικα (ή και σλαβικα αρκεί να μην ψηφίζει Ουράνιο Τόξο) μπορεί να δηλώνει γνήσιος Μακεδόνας απόγονος του Μεγαλου Βουκεφάλα! Αντιθέτως όποιος μιλάει σλαβικά είναι ασφαλώς ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ!!!!! εξαιρούνται οι Πομάκοι οι οποίοι όπως έμαθα τις προάλλες από δημοσιογράφο που εμφανίζεται στο κανάλι του Καρατζαφέρη είναι κι αυτοί γνήσιοι Έλληνες απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων 100% που την ελληνικότητα τους θα τη ζήλευαν και οι Καλάς φσσστ δηλαδή τι να λέμε… (τουλάχιστον όσοι βόσκουν στην από δω μεριά των συνόρων)

    Δεν έχουν κανένα δικαίωμα οι Εβραιοι που μας κυβερνουν να παραδόσουν στους γυφτοσκοπιανούς το όνομα το οποίο όλη η υφήλιος αναγνωρίζει ως αποκλειστική ελληνική ιδιοκτησία γι αλλωστε και μόλις 140 χώρες(συμπεριλαμβανομένων Ρωσίας, Αμερικής και Κίνας) ονομάζουν επίσημα τα Σκόπια ως Μακεδονία(ενώ όλες οι υπόλοιπες τους λένε έτσι μονο ανεπίσημα γιατί θελουν να αποφύγουν την κλαψομουνίαση της Ελλάδας)
    Σοβαρευτείτε λοιπόν ανθελληνικα τομάρια γιατί θα τρίζουν οι κοκκάλες του Μεγάλου Βουκεφάλα με την προπαγάνδα που σας πληρώνει η Μοσαντ που την πληρώνει ο Σόρος που τον πληρώνει ο Κισιγκερ που τον πληρώνει ο Τίτο που τον πληρώνει το ΚΚΕ που το πληρωνει ο Διεθνής ιμπεριαλισμός που τον πληρώνει ο Δημοσθένης(οχι ο Λιακό) για να κάνετε ενάντια στην ελληνική Μακεδονία που είναι ελληνική των Ελληνων γιατι Μακεδονία σημαίνει ελληνική Ελλάδα που είναι μία και ελληνική Μακεδονία δηλαδή ίσον Ελλάδα!

  7. Ο/Η Κάσυ Διάρη λέει:

  8. Τι λες μωρή αδελφή; Για τον Γ.Γ. του ΝΑΤΟ!
    Στο 0:14

  9. Ο/Η Αλέξανδρος Κομνηνός λέει:

    Είχα καιρό να μπω στου Ροϊδη Εμμονές. Λέω, να δω τι γράφουν τα παλικάρια για το μακεδονικό. Σας πόνεσε – και φαίνεται – η μαζική συμμετοχή του κόσμου. Δεν πειράζει, ξιδάκι. Ο ελληνισμός του Καποδίστρια, του Κολοκοτρώνη και του Νικηταρά τυχαίνει να έχει καρδιά ορθόδοξη και λαϊκή. Εσείς αντίθετα αγωνιάτε για τον μέσο Γερμανό φορολογούμενο (βλ. άρθρο για Γερμ. Αποζημιώσεις). Ο καθένας με τα πρωτάγματά του! Να μας συγχωρέσετε που τιμάμε περισσότερο τους εθνικούς μας ευεργέτες, που έχυσαν το αίμα τους, από ότι την θολοκουλτούρα σας.

    Μετά την δολοφονία του Καποδίστρια, το Ελλαδιστάν πάει από επιτροπεία σε επιτροπεία. Ρέουν τα γαλλικά φράγκα και βρετανικές λίρες εδώ και αιώνες. Τα γράφει ο νομπελίστας Σεφέρης στα απομνημονεύματά του. Δικοικούν οι δάκτυλοι των διαφωτισμένων που τόσο θαυμάζετε, αλλά για το αποτέλεσμα μας φταίει η …. «εκλησία»!!!. Σωστά; Διότι το ΠΑΣΟΚ από την εκκλησία έπαιρνε τα δάνεια, σωστά; Και με θρησκευτικά ερείσματα έπειθε τον κόσμο! Ορθόν; Και όταν κατεβαίνει το λαϊκό αίσθημα στον δρόμο (σε όλα τα χρώματα και τις εκδοχές του) σας πιάνει ανατριχίλα.

    Σας φαίνεται ίσως κιτς που ο Κολοκοτρώνης έγραψε ολόκληρη επιστολή ζητώντας ένα ταπεινό σώβρακο, που δεν είχε στην φυλακή, αντί να ζητήσει την τελευταία έκδοση του Ντιντερό. Ο Νικηταράς με μια χριστιανική σημαία κατέβαινε στην μάχη, μάλλον ως αρχηγός καρνάβαλος και αυτός, σωστά; Οι ανώτατοι ιεράρχες απουσίαζαν και τότε απ’τον αγώνα, απουσιάζουν και σήμερα. Το ελληνικό κράτος τότε έδωσε στον «καρνάβαλο» Νικηταρά άδεια ζητιάνου να συνεχίσει εκεί στην εκκλησία το καρναβάλι του. Ωραία λέξη επιλέξατε… καρνάβαλος! Νομίζω, αν ζούσε σήμερα ο Νικηταράς θα προτιμούσε την ντροπή της φτώχειας και της ταπεινότητας ανάμεσα σε άλλους ανώνυμους «καρνάβαλους», από την άπλυτη ντροπή της ξετσιπωσιάς των «διαφωτισμένων» Γερμανοτσολιάδων που δεν σέβεστε τίποτα, ούτε την ανθρωπιά, ούτε την ιστορική μνήμη. Το καλό είναι ότι είμαστε μικρός τόπος και πλέον φαίνεται ποιος είναι ποιός.

    • Ο/Η Po λέει:

      Ναι.
      Συμφωνούμε, είστε αήττητοι.

    • Ο/Η Άννα Ζωζώ Κομνηνή Σαπουνάκη λέει:

      Αχ ο σοφός Λαός του Θεού ξεύρει



      • Ο/Η Αλέξανδρος Κομνηνός λέει:

        Μάλιστα. Εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου ξεχύθηκαν στους δρόμους, και εσείς είδατε μόνο τις τηλεπερσόνες του συστήματος και πέντε γραφικοόυς, δηλαδή χρησιμοποιείτε το διαδίκυο για να σερβίρετε τις μασημένες μπουκιές των καναλαρχών, που κατά τα άλλα θεωρρείτε κανάλια της διαπλοκής. Ξεχάσατε φοτό του Γεωργιάδη και των βουλευτών της ΧΑ. Διότι προφανώς απευθύνεστε σε ηλιθίους.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Kύριε Αλέξανδρε Κομνηνέ,
      ατυχήσατε σφόδρα.
      Ο αρθρογράφος του παρόντος Λευτέρης Κουσούλης, είναι (γιός ιερέα, αν κρίνω από σχόλιο στο παρακάτω) υπερασπιστής του λαϊκού κλήρου, ακριβώς όπως κι εσείς.
      Απλά αυτός δεν κοροϊδεύει τον εαυτό του και βλέπει (στο παραπάνω) τα προφανή που εσείς δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να δείτε:
      Στο παρακάτω όμως, νομίζω πως ταυτίζεστε:

      http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=932849
      Κουσούλης Λευτέρης

      Παπαδαριό!
      ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/01/2018 13:23

      Η αδυναμία διάκρισης είναι ένα από τα πολλά πρόσωπα της παρακμής.

      Κάθε φορά που η κατεστημένη Εκκλησία , ως μηχανισμός εξουσίας, παρεμβαίνει ή επιχειρεί να παρέμβει στα δημόσια πράγματα και στο δημόσιο χώρο , οι ψευδοδιανοούμενοι της αριστεράς και της δεξιάς έχουν εύκολη την καταγγελία.

      Διαθέτουν και τη λέξη. ‘’ Παπαδαριό’’! Και ξεμπερδεύουν με την ‘’ανυπόφορη’’ συνείδησή τους.

      Ανυποψίαστοι και για την προσβολή και για το ψεύδος και για την ισοπέδωση.

      Και επειδή η σκέψη απαιτεί πάντα μια διαδρομή στοιχειώδους επιχειρηματολογίας , βολεύονται στην εύκολη αποδοχή που βρίσκει στους πολλούς ο καταγγελτικός λόγος εναντίον του αδύναμου άλλου. Αμέσως μετά, έχοντας κάνει το καθήκον τους , αποσύρονται στην ασφάλεια των κολλεγίων τους.

      Αυτή η ψευδοδιανόηση της αριστεράς και της δεξιάς τυπικά γνωρίζει , αλλά δεν θα βρει ποτέ το θάρρος να αναγνωρίσει.

      Σήμερα σε όλη τη χώρα εκατοντάδες αφοσιωμένοι ιερείς, βουβά, επίμονα , προσηλωμένα ,εργάζονται στις καθημαγμένες ενορίες τους στηρίζοντας με κάθε τρόπο καθημαγμένους συνανθρώπους μας.

      Δεν ζητούν αντάλλαγμα, ούτε χειροκρότημα στο δημόσιο χώρο.

      Είναι οι απόστολοι της εμπνευσμένης ζωής, μακράν , πέραν και εναντίον , στην πράξη ,κάθε λόγου και κάθε ενέργειας που πασχίζει για την δικαίωση..Αυτοί είναι η Εκκλησία. Θα πρέπει να αισθάνονται υπερήφανοι για την καθημερινή επαναστατική πράξη τους.

      Και μαζί με τους χιλιάδες έλληνες που στηρίζουν το έργο αυτών των μαχόμενων ιερέων, λέμε στους αποξενωμένους από την πραγματική ζωή ψευδοδιανοητές:

      Ζήτω το παπαδαριό!

      Σχόλια αναγνωστών (12)
      ……………….
      Είσαι παπαδοπαίδι, κύριε Κουσούλη; | 15/01/2018 21:37
      Κύριε Λευτέρη, αντιλαμβάνομαι ότι υμνείς το παπαδαριό, επειδή ο μπαμπάς σου ήταν ιερέας. ΣΕ ΡΩΤΑΩ: Δεν ανησυχείς ως Χριστιανός που η Εκκλησία ταΐζει κάθε μέρα 150.000 μουσουλμάνους (λαθρο)μετανάστες, κατά δήλωση του ίδιου του Ιερώνυμου; Δεν φοβάσαι ότι εσείς οι Χριστιανοί θα καταντήσετε μειοψηφία στην Ελλάδα, με τον μαζοχισμό που σάς δέρνει και σάς ωθεί να ταΐζετε τους εχθρούς σας;
      Ελένη Γκόρου
      ……………………

      • Ο/Η Αλέξανδρος Κομνηνός λέει:

        Βλέπω έχω την τιμή να μου απευθύνει απάντηση και ο Ρο και ο Λασκαράτος! Το παρόν άρθρο φέρει τον τίτλο «Αδυναμία διάκρισης του ασήμαντου από το σημαντικό». Ωραίος τίτλος, άστοχο περιεχόμενο. Θα πρέπει, σύμφωνα με τον τίτλο, να είμαστε μικροί με τα μικρά και μεγάλοι με τα μεγάλα. Συνεπώς, 365 μέρες τον χρόνο είναι λογικό να θυμόμαστε την απουσία της ιεραρχίας, όταν απουσιάζει, αλλά μια ημέρα θα πρέπει να μιλήσουμε και για την παρουσία του ορθόδοξου λαϊκού αισθήματος, όταν αυτό εμφανίζεται. Ο μηδενισμός και ο νιχιλισμός – έμφυτος στην αθεϊστική «γραμμή» του ιστολογίου – οδηγεί στο αντίθετο, να είστε μεγάλοι με τα μικρά (για την ακρίβεια με τα μηδενικά τύπου Ζορό Νομάρχη και Άνθιμου) και μικροί με τα μεγάλα (τεράστια συμμετοχή του κόσμου με μη κομματικά ερείσματα). Τέλος, αναγνωρίζω πως έχετε ο θάρρος της γνώμης σας και αναρτάτε ακόμα και αντίθετα σχόλια στα οποία μπαίνετε στον κόσμο να απαντήσετε, πράγμα που σας τιμά.

  10. Ο/Η Ακοσμος Αιτωλος λέει:

    Φιλοι Λα, και Ρο οσον αφορα τη Διδαχη Γ του μαντατολογου κοσμα,ηθελα να αναρτηθει η παραγραφος οπου με σαφηνεια αναφερει οτι ευχαριστω.

  11. Ο/Η Ακοσμος Αιτωλος λέει:

    Δεν μπορω να καταλαβω τι απο αυτα που εγραψα ειναι ψεμα η υβριστικο…..

  12. Ο/Η Avir λέει:

    σπάω το κεφάλι μου να βρω ποιοι είναι αυτοί, και πόσοι, που δεν έχουν αναφερθεί στον αλυτρωτισμό των γειτόνων. Μέχρι στιγμής έχω βρεί τον κύριο Λασκαράτο, τον Κύριο Ροΐδη και κάποιους που καίνε σημαίες. Δεν ξέρω αν υπάρχουν κι άλλοι, εννοώ στο εσωτερικό της χώρας. 😉

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Μην το σπάσετε. Να σας βοηθήσω εγώ να βρείτε κι άλλους:
      https://elawyer.blogspot.gr/2018/01/to.html?spref=fb

      • Ο/Η Avir λέει:

        ΜΚΟ, TEDx κλπ οκ το πιάσαμε το υπονοούμενο 🙂

      • Ο/Η Po λέει:

        ποιο υπονοούμενο

      • Ο/Η Θάνος λέει:

        ΑVIR όποιος δεν μπορεί να απαντήσει καταφεύγει σε γρίφους. Απορώ με την υπομονή των μπλόγκερς απέναντι σε αυτούς σαν και σένα που ρίχνουν κατηγορίες και μετά δεν μπορούν να απαντήσουν στα επιχειρήματα των μπλόγκερς και λένε ακαταλαβίστικα

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Για να δούμε τι θα απαντήσει ο σχολιαστής της Iskra Αvir, σε αυτό:

        Η Ελλάδα έχει υπογράψει από το 1995 τη γνωστή «Ενδιάμεση Συμφωνία» με την π.Γ.Δ.Μ. με την οποία υπεδείκνυε τα συνταγματικά άρθρα που ζητούσε από τη χώρα αυτή να τροποποιηθούν. Η π.Γ.Δ.Μ. τίμησε τη συμφωνία αλλά η ελληνική πλευρά δεν σέβεται την υπογραφή της εφευρίσκοντας τώρα δια των πολιτικάντηδων που φοβούνται να λύσουν το πρόβλημα, νέες δήθεν διαφωνίες περί έναν ανύπαρκτο συνταγματικό αλυτρωτισμό. Απλά οι Μακεδονομάχοι του γλυκού νερού ετοιμάζουν τη δεύτερη καταδίκη της Ελλάδας για τον ίδιο λόγο:

        http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=329831
        «Χάγη: Η Ελλάδα παραβίασε την Ενδιάμεση Συμφωνία με την ΠΓΔΜ»
        Ελευθεροτυπία, 5.12.2011

        τελευταία ενημέρωση: 13:45 Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

        Δεκτή, με ψήφους 15 υπέρ και 1 κατά, έκανε το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, την προσφυγή της ΠΓΔΜ κατά της Ελλάδας, σχετικά με την εφαρμογή της Ενδιάμεσης Συμφωνίας της 13ης Σεπτεμβρίου του 1995.

        ..το Διεθνές Δικαστήριο, με ψήφους 14 υπέρ και 2 κατά, αποφάνθηκε ότι έχει αρμοδιότητα να εξετάσει την προσφυγή της ΠΓΔΜ της 17ης Νοεμβρίου του 2008 .. η Ελλάδα είχε αμφισβητήσει την αρμοδιότητα του Δικαστηρίου. Ακολούθως, με ψήφους 15 προς έναν, αποφασίστηκε ότι η Ελλάδα, εμποδίζοντας την ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, παραβίασε το Άρθρο 11, παράγραφος 1, της Ενδιάμεσης Συμφωνίας της 13ης Σεπτεμβρίου 1995..».

      • Ο/Η Avir λέει:

        Θάνος
        Στα ακαταλαβίστικα δεν μπαίνει κανείς στον κόπο να απαντήσει. Στα κατανοητά 😉 απαντούν όλοι.

        laskaratos
        Επιμένεις να απαντάς σε εμένα. Να απαντήσεις στο σύνολο σχεδόν του πολιτικού κόσμου και στην συντριπτική πλειοψηφία του λαού, διότι όλοι αυτοί εκφράζουν την ίδια άποψη με εμένα. Όσο για τις παραβιάσεις της ενδιάμεσης, πρέπει να έχετε πολύ προκατάληψη για να μην βλέπετε ότι ποτέ δεν έγινε σεβαστή από τους γείτονες, αφού όπου βρεθούν χρησιμοποιούν το όνομα Μακεδονία αντί για FYROM

  13. Ο/Η Ακοσμος Αιτωλος λέει:

    Φιλοι Λα και Ρο , τις ευχαριστιες μου εχω πολλες φορες εκφρασει, επειδη στο Αγρινιο στις 28-1-18, θα γινει ημεριδα με σκοπο να ονομαστει η ιονια οδος, σας παρακαλω κανετε μια αναφορα στην παραγραφο της διδαχης Γ,στην οποια ο μαντατολογος προσπαθει να πεισει τα αμνοεριφια οτι ο θεος εφερε το τουρκο για να μας προφυλλαξει στην πιστη απο τους δυτικους.ευχαριστω (ολες οι αναφορες σας ,αναφερονται σε αλλες παραγραφους της διδαχης Γ )

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Έχουμε αναφερθεί και σε αυτό, εδώ:

      Ορθόδοξη Λευκή Μαγεία(2)-Το μέντιουμ Κοσμάς Αιτωλός (Α’)

      Ορθόδοξη Λευκή Μαγεία(2)-Το μέντιουμ Κοσμάς Αιτωλός (Α’)
      18/02/2009

      (Οι Εβραίοι σφάζουν μικρά παιδιά και πίνουν το αίμα τους)


      ……………………

      Παράλληλα ο Κοσμάς διαφώτιζε τον λαό πόσο χρήσιμη ήταν η οθωμανική κατοχή. Εξηγεί ο κ.Γιώργος Μεταλληνός: «Στη θέση του απέναντι στους Τούρκους μένει πιστός στη χαραγμένη ήδη από τον πατριάρχη Γεννάδιο τακτική. Βραχυπρόθεσμη συνεργασία και κατευνασμός του «θηρίου» και πρόκριση του Τούρκου, ως λιγότερο επικίνδυνου για την «ψυχή», από τον Φράγκο: «Και διατί δεν έφερεν ο Θεός άλλον βασιλέα, που ήταν τόσα ρηγάτα εδώ κοντά να τους το δώση, μόνον ήφερε τον Τούρκον μέσαθε από την Κόκκινην Μηλιά και του το έχάρισεν; Ήξερεν ο Θεός, πως τα άλλα ρηγάτα μας βλάπτουν εις την πίστιν, και ο Τούρκος δεν μας βλάπτει. Άσπρα (χρήματα) δώσ’ του καί καβαλλίκευσέ τον από το κεφάλι…». Έδινε έτσι μιαν απάντηση στους δυτικόφρονες ενωτικούς. Δεν δίσταζε όμως, όταν έπρεπε, να αποκαλύπτει τους εχθρούς της πίστεως και του Γένους: «Ό αντίχριστος ο ένας είναι ο Πάπας και ο έτερος είναι αυτός, που είναι εις το κεφάλι μας….».
      http://www.apologitis.com/gr/ancient/kosmas.htm


      Ο πρόεδρος του συλλόγου Κοσμάς ο Αιτωλός κ. Μάξιμος φωτογραφίζεται με πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ

      Επικίνδυνος ο Φράγκος για την ψυχή του κ.Μεταλληνού, αλλά στη Δύση σπουδάζουν οι ορθόδοξοι καθηγητές της Θεολογικής, στη Φραγκιά τρέχει όταν αρρωσταίνει βαριά κάθε μεγαλοδεσπότης αφήνοντας τα λείψανα και τα ευχέλαια για το κοπάδι των πιστών του και τα ορθόδοξα μοναστήρια έχουν όλες τις ανέσεις που τους δίνει η δυτική τεχνολογία και απομυζούν τα κονδύλια της Ε.Ε.

      Οι αγάδες συμπαθούσαν τον Κοσμά. Μας το λέει ο ίδιος: «Χίλιοι Τούρκοι με αγαπώσι και ένας όχι τόσο.. Το κήρυγμα υποταγής στην Εξουσία και μίσους προς τη Δύση το εκτίμησε και ο Αλή πασάς. Οι οπαδοί του Κοσμά το θεωρούν κι αυτό όχι ενοχοποιητικό σημάδι άθλιας διαπλοκής με τον τύραννο, αλλά αγιότητας που ημέρευε και θηρία όπως ο Αλής! Ο Αλβανός σατράπης έχτισε πάνω στον τάφο του Κοσμά ναό και του έφερναν συχνά για προσκύνηση στα Γιάννενα τη μαγική νεκροκεφαλή του για την οποία διέταξε να κατασκευάσουν ασημένια θήκη. Ο Αλής ποτέ δεν ξέχασε πως ο δεύτερος μετά τον Νοστράδαμο μετά Χριστόν προφήτης, είχε προμαντέψει (όπως θα έκανε κάθε σοβαρή τσιγγάνα) την ανέλιξή του με την προφητεία υπ’αριθμ. 115: «Θά γίνης μεγάλος άνθρωπος, θά κυριεύσης όλη τήν Αρβανιτιά, … Θά αφήσης μεγάλο όνομα στήν οικουμένη. Καί στήν Πόλι θά πάς, μά μέ κόκκινα γένεια. Αυτή είναι η θέλησι τής θείας προνοίας. Ενθυμού όμως είς όλην τήν διάρκειαν τής εξουσίας σου νά αγαπάς καί νά υπερασπίζεσαι τούς χριστιανούς, άν θέλης νά μείνη η εξουσία εις τούς διαδόχους σου«.

      Ο Κοσμάς πιστός στην πατριαρχική γραμμή της εχθρότητας προς τον διαφωτισμό, εργαζόταν για να μείνει ο λαός αμαθής όπως και ο ίδιος. Το ομολογεί ταυτόχρονα με το γεγονός πως ήταν πράκτορας του πατριαρχείου: «…εγώ, στοχαζόμενος την αμάθειάν μου…παρακινούμενος περισσότερον από τον κυρ Σωφρόνιον πατριάρχην». Αυτοπαρουσιαζόταν με «όλη την ταπείνωση που τον διακρίνει»: «…από το σχολείον έμαθα τα 24 γράμματα…Έμαθα και πέντε-έξ ελληνικά και έμαθα πολλών λογιών γράμματα…..από όλα τα έθνη….εδιάβασα πολλά και διάφορα βιβλία και περί Εβραίων και περί Ελλήνων και περί άλλων ασεβών…ερεύνησα τα βάθη της σοφίας….» (Κ.Σαρδελή «Κοσμάς…»). Το σχολείο που ήθελε ο Κοσμάς ήταν ένα ιεροδιδασκαλείο, αντίστοιχο με τους μουσουλμανικούς μεντρεσέδες, φυτώριο τυφλωμένων πιστών. Οι Ορθόδοξοι καταλαβαίνουν την ποιότητα του ισλαμικού τεκέ όπου διδάσκεται το Κοράνι. Αδυνατούν όμως να αντιληφθούν την ποιότητα του σχολείου όπου διδάσκεται η «Αμαρτωλών Σωτηρία» και οι Επιστολές του Παύλου. Ήθελε λοιπόν ο Κοσμάς το σχολείο προέκταση της Eκκλησίας, χώρο όπου θα εξοβελίζονταν τα «άθεα γράμματα», δηλαδή η επιστήμη και θα διδασκόντουσαν τα κολυβογράμματα, τα συναξάρια, το χτωήχι και το ψαλτήρι.
      ……………………….

Αφήστε απάντηση στον/στην laskaratos Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.