Ο βασανισμός ενός κροκόδειλου είναι το προοίμιο περισσότερης βαρβαρότητας

[Η κραυγή της Τιτίκας Σαριγκούλη]

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Γράφω το παρόν έχοντας πλήρη συναίσθηση ότι η συντριπτική πλειοψηφία του «σοφού λαού» αλλά και των πολιτών, θα το εύρισκε, αν το έβλεπε, από υπερβολικό έως γελοίο. Να ευχαριστήσω κατ’αρχήν τον εκπαιδευτικό που μου έστειλε την είδηση και να συνεχίσω. Θα ξεκινήσω από μια ρήση του Αντόρνο την οποία έχω επικαλεστεί ξανά, όταν είχα την αφέλεια να ελπίζω ότι θα μπορούσε η ζωοφιλία να βρει έδαφος στις γραμμές ενός κυβερνητικής προοπτικής κόμματος, με αριστερή προέλευση «Τι κάνει η Αριστερά για τα ζώα;» (11.7.2013). Έγραφα: «Διόλου τυχαίο νομίζω που ο φιλόσοφος της περίφημης «σχολής της Φρανκφούρτης» Τεοντόρ Αντόρνο, που από πολύ νέος διάβαζε την ‘Κριτική του Καθαρού Λόγου’ του Καντ, αποδίδοντας σε αυτή την ανάγνωση περισσότερα από ότι όφειλε σε οποιονδήποτε από τους ακαδημαϊκούς του δασκάλους, είναι αυτός που είπε πως «Η πιθανότητα για ένα πογκρόμ ξεκινά κάθε φορά που το βλέμμα ενός θανάσιμα πληγωμένου ζώου πέφτει πάνω σε κάποιον κι αυτός με περιφρόνηση λέει, ‘είναι απλά ένα ζώο’». Για τον Αντόρνο το πρόβλημα έγκειται στο ότι όσοι ασκούν καταπιεστική εξουσία «αντιλαμβάνονται ως ανθρώπινο μόνο τον αντικατοπτρισμό της δικής τους εικόνας» (‘Minima Moralia’-1951)».

Πόσο απλά να το πει κανείς στα αυτιά των υποκριτών και των ηλίθιων, που δεν μπορούν να καταλάβουν πως η βαρβαρότητα δεν έχει φραγμούς, απλώνεται παντού σαν χολέρα και θα χτυπήσει ακόμη κι αυτούς που την ασκούν, με την ίδια βιαιότητα, αν μη τι άλλο με τους νευτώνιους Νόμους της μηχανικής αντίδρασης. Είναι μια πραγματική αθλιότητα να βασανίζεται τόσο μαρτυρικά ένα απηγμένο και αιχμάλωτο ζώο μιας άλλης ηπείρου, για να διασκεδάζουν στη θέα του οι κρετίνοι τουρίστες και ντόπιοι και να εθίζονται τα παιδιά τους εξ απαλών ονύχων στην κτηνωδία. Μα το γράφει η «Εσπρέσσο», θα μου πείτε. Όχι η ευσεβής ροζ «Εσπρέσσο», αλλά και η αποκρυφιστική ακροδεξιά «Ελεύθερη Ώρα» της Αποστολικής Διακονίας να το έγραφε, αν ήταν αλήθεια, θα είχαμε αυστηρή υποχρέωση να το δούμε. Το τεράστιο πρόβλημα είναι γιατί λογοκρίνουν την είδηση, σνομπάροντάς την με αριστερή έπαρση, προφανώς ως δήθεν «αστική παραξενιά» ή εκζήτηση, η Αυγή, ο Ριζοσπάστης και η Εφημερίδα των Συντακτών («εδώ καράβια χάνονται» κλπ). Μιλώντας για τον Ριζοσπάστη, εκεί έχουμε όχι μόνο μια ανόητη δημοσιογραφική υπεροψία, αλλά και μια συνειδητή, πραγματικά επικίνδυνη και ολοκληρωτικών προδιαγραφών αντίληψη, όπως την είχε διατυπώσει στη Νίτσα Λουλέ που τον βιογράφησε (1995), ο Χαρίλαος Φλωράκης, όπου μιλούσε απαξιωτικά για τη φιλοζωία, δεν θυμάμαι δυστυχώς την ακριβή διατύπωση, αλλά ήταν νομίζω το κλασσικό «πεθαίνουν παιδιά από την πείνα» (επειδή οι φιλόζωοι ταΐζουν τις γάτες;). Πάλι καλά, γιατί ο Ένγκελς αυτοπαρουσιαζόταν ως ανώμαλος σαδιστής σε γράμμα του στον Μαρξ (1857), λέγοντας πως το πολύωρο κυνήγι της αλεπούς τον κρατάει σε «διαβολική διέγερση» και του δίνει «τη μεγαλύτερη φυσική ευχαρίστηση που ξέρει». Αργότερα το πνευματικό τέκνο του Χαρίλαου, ο επικίνδυνα κουτός Λαφαζάνης, ο συνήγορος των δολοφόνων των παιδιών της Σρεμπρένιτσα, ως υπουργός του Τσίπρα, δεν ντράπηκε  ψηφοθηρώντας, να χρίσει τους κυνηγούς «οικολόγους» («Λαφαζάνης: το κυνήγι είναι ψυχαγωγία που αναδεικνύει μια νέα ποιότητα ζωής»-21 Απριλίου 2015).

Η είδηση τώρα, με πρωταγωνίστρια μια ηλικιωμένη γυναίκα, καλλιτέχνιδα και συνειδητά αριστερή, που έβαλε τα γυαλιά σε πολλούς δειλούς ή αδιάφορους, που κρατούν το στόμα τους κλειστό, σηκώνοντας μόνη με τους αδύνατους ώμους της, το βάρος μιας δημόσιας καταγγελίας: «Μπαρούτι» η Σαριγκούλη με τον κροκόδειλο-ατραξιόν σε ξενοδοχείο στην Κρήτη! (16.7.2017). «Η «γιαγιά της TV» που βρέθηκε στο νησί για περιοδεία, έγινε έξαλλη αντικρίζοντας το μεγάλων διαστάσεων ερπετό στριμωγμένο σε έναν μικρό χώρο με νερό και τζαμαρία για να τον χαζεύουν οι επισκέπτες.

«Είναι απαράδεκτο να ταλαιπωρείται έτσι ένα εξωτικό ζώο για να διασκεδάζουν οι τουρίστες. Πρέπει να επέμβουν οι αρμόδιοι. Είναι ντροπή» δήλωσε παραχωρώντας μας και τις σχετικές φωτογραφίες. Η ηθοποιός ανακάλυψε τον κροκόδειλο στριμωγμένο σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο με νερό σε ξενοδοχείο που βρίσκεται έξω από το Ηράκλειο. «Ο δυστυχισμένος κροκόδειλος έχει μήκος δύο μέτρα και, όπως έμαθα, η ηλικία του είναι περίπου 20 ετών. Το ζωντανό δεν μπορεί να κινηθεί, όπως μου κατήγγειλαν οι άνθρωποι που εργάζονται στο ξενοδοχείο, και η ζωή του σε αυτόν τον χώρο είναι δραματική. Από ό,τι είδα κι εγώ είναι ένα πράγμα σαν ψοφίμι, αφού δεν μπορεί να κινηθεί» μας είπε η Τιτίκα Σαριγκούλη. «Από ό,τι κατάλαβα, το ζωντανό βρίσκεται εκεί σαν ατραξιόν στους ενοίκους του» πρόσθεσε εκνευρισμένη….» (ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ).

Πέρασαν ημέρες και δεν ακούστηκε τίποτα για εισαγγελική παρέμβαση ή για την αντίδραση κάποιου Κρητικού βουλευτή. Η ίδια εκκωφαντική σιωπή που επικράτησε και για τον κροκόδειλο που είχε φυλακιστεί εν είδει ατραξιόν, στην 6 μέτρων μήκους πισίνα μιας ταβέρνας ξενοδοχειακού συγκροτήματος, στο ίδιο νησί (zoosos/gr, 15.6.2012) στην περιοχή Γαζίου Αμμουδάρας Ηρακλείου. Για κάποιο περίεργο λόγο οι κροκόδειλοι στενάζουν στο νησί, αν θυμηθούμε και την ιστορία του άτυχου Σήφη του Ρεθύμνου, που πέθανε από το κρύο. Και βέβαια δεν περίμενα να ευαισθητοποιηθεί ο «σκαφάτος» Κρητικός Πολάκης, ο εκ των διασκεδαστών των πρωθυπουργικών διακοπών, που πυροβολεί στον αέρα και δεν συναισθάνεται τι γράφει και τι λέει.

Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να βασανίζει κανένα ζωντανό πλάσμα. Έχει δικαίωμα να σκοτώσει έναν κροκόδειλο, αμυνόμενος. Να τον απαγάγει όμως από την φυσική του εστία και να τον φυλακίσει τυραννικά είναι μια κτηνωδία ποινικά κολάσιμη κι όσοι ανέχονται την ατιμωρησία της, να μην διαμαρτυρηθούν όταν αυτή η πολυπλόκαμη αυθαιρεσία χτυπήσει αύριο, με άλλο τρόπο ασφαλώς, αυτούς και τα παιδιά τους. Μπορεί ο κροκόδειλος να είναι σαρκοβόρο (όχι τόσο αδικαιολόγητο όμως και τόσο παράλογα άγριο και αρπακτικό όσο ο μέσος άνθρωπος), αλλά ο σαδισμός και η στέρηση φυσικών δικαιωμάτων δεν είναι πολιτισμός. Είναι μορφή φασισμού και η ελληνική κοινωνία που υποκριτικά καταγγέλλει την Ευρώπη για τα δικά της αμαρτήματα, οφείλει να κάνει τα αναγκαία βήματα του παραπέρα εκπολιτισμού της, γιατί κανείς δεν μπορεί να είναι ασφαλής σε παραδείσια νησίδα, μέσα σε έναν ωκεανό δυστυχίας των άλλων που ο ίδιος τη δημιούργησε. Όποιος δει την εξαιρετική ταινία που παίζεται τώρα «Η γυναίκα του Ζωολογικού κήπου», γύρω από την πραγματική ιστορία ενός ζευγαριού, που ως φύλακες του ζωολογικού κήπου της Βαρσοβίας έσωσαν με τεράστιο οικογενειακό κίνδυνο, εκατοντάδες Εβραίους και ζώα από τους Ναζί, θα αντιληφθεί πως η καλοσύνη δεν μπορεί να είναι μονομερής και επιλεκτική, καθώς και τα θαυμάσια αισθήματα που μπορούν να αναπτύξουν τα ζώα όταν νιώθουν ασφάλεια και ανθρώπινη στοργή και πως αξίζει αυτή η προσπάθεια συμφιλίωσης και επικοινωνίας, που θα αποβεί αποφασιστικά ωφέλιμη για το μέλλον του πολιτισμού μας.

Το λόγο έχουν οι Κρητικοί, οι πελάτες του ξενοδοχείου, οι ευαίσθητοι και νομοταγείς πολίτες, η Δικαιοσύνη και οι οικολογικές και φιλοζωικές οργανώσεις. Να εφαρμοστούν τα νόμιμα. «Δίκες-εξπρές για τους βασανιστές ζώων». «Σε εγρήγορση καλούνται οι Εισαγγελείς προκειμένου να οδηγούν πάραυτα στο εδώλιο και με την αυτόφωρη διαδικασία τα «κτήνη» που βασανίζουν, κακοποιούν και θανατώνουν ανυπεράσπιστα ζώα» (ΕΘΝΟΣ-14/4/2017). Το αδίκημα διώκεται αυτεπάγγελτα και αρκεί μια απλή καταγγελία (και η στενή παρακολούθηση της τύχης της) στο τοπικό Αστυνομικό τμήμα, που υποχρεούται να επιληφθεί.

Μην μειδιάτε ειρωνικά. Αύριο ο κροκόδειλος θα είστε εσείς. Αυτοί που καθηλώνουν ζώα, αυτοί που απολαμβάνουν το θέαμα και αυτοί που αδιαφορούν, δεν θα σταματήσουν εκεί. Οι δικοί σας δήμιοι περιμένουν στην στροφή του δρόμου σας. Αυτοί που έμαθαν να μην σέβονται όλες τις εκφράσεις της ζωής, δεν θα σας σεβαστούν στο Γηροκομείο, στο Νοσοκομείο ή στην αδύναμη μοναξιά του σπιτιού σας, που θα σας οδηγήσει η αναπόφευκτη ειμαρμένη του χρόνου που καραδοκεί για όλους μας. Και ο δικός σας ξενοδόχος, μπορεί να είναι κάποιος στενός συγγενής, που τη σκληρότητά του θα γευτείτε χάρις στον μιθριδατισμό που έχουν αναπτύξει απέναντί της οι δικοί σας και οι γείτονες που θα την ανεχτούν.

 

Advertisements
This entry was posted in περιβάλλον, σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

11 Responses to Ο βασανισμός ενός κροκόδειλου είναι το προοίμιο περισσότερης βαρβαρότητας

  1. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    http://www.902.gr/eidisi/theatro/74086/tin-ithopoio-titika-sarigkoyli-vraveyse-o-dimitris-koytsoympas-video-foto

    29/08/2015

    Την ηθοποιό Τιτίκα Σαριγκούλη βράβευσε ο Δημήτρης Κουτσούμπας

    Τιμητικό έπαινο στην ηθοποιό Τιτίκα Σαριγκούλη απένειμε το βράδυ του Σαββάτου ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στην εκδήλωση που πραγματοποιεί ο Όμιλος για την Unesco Νομού Πειραιώς και Νήσων, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Πέτρας 2015 στον Κοινωνικό – Πολιτιστικό Χώρο του Θεάτρου στην Πετρούπολη, με την παράσταση «Βάκχες» του Ευρυπίδη.

    Μοναδικότητα στη συγκεκριμένη παράσταση προσδίδει το ότι στη διάρκειά της επί σκηνής υπάρχει ερμηνεία του έργου στη νοηματική γλώσσα. Για την πρωτοβουλία αυτή έγινε η βράβευση των συντελεστών της.

    Ο Δημ. Κουτσούμπας σημείωσε κατά την απονομή: «Καλή δύναμη σε όλους και όλες. Έρχονται δύσκολες μέρες αλλά με ελπίδα, με κουράγιο και με αγώνα, θα τις αντιμετωπίσουμε. Είναι ιδιαίτερη στιγμή απόψε, σε αυτή την πραγματικά πρωτοποριακή παράσταση που είναι για όλους, και είναι ιδιαίτερη χαρά να τιμήσουμε τη συντρόφισσα την Τιτίκα Σαριγκούλη, μια σπουδαία φυσιογνωμία της τέχνης, των γραμμάτων, του πολιτισμού της πατρίδας μας». Στην ηθοποιό χάρισε επίσης εκ μέρους της ΚΕ του ΚΚΕ ένα πρωτότυπο λεύκωμα αφιερωμένο στα 100 χρόνια του ΚΚΕ, με λογότυπα από εκατοντάδες καλλιτέχνες που πήραν μέρος στον διαγωνισμό.

    Από την πλευρά της η Τιτίκα Σαριγκούλη σημείωσε μεταξύ άλλων: «Το Κομμουνιστικό Κόμμα ήταν πάντα ο φορέας του πολιτισμού. Το σοβιετικό κράτος ήταν το πρώτο κράτος που είχε ιδρύσει υπουργείο Πολιτισμού», είπε και αναφέρθηκε στην προσφορά του Κόμματος στον τομέα του πολιτισμού.

    Τιμητικοί έπαινοι απονεμήθηκαν από την παγκόσμια Unesco και την Unesco Πειραιά και Νήσων για την πολιτιστική και ανθρωπιστική τους προσφορά και στους υπόλοιπους συντελεστές της παράστασης.

    Τον τιμητικό έπαινο στον σκηνοθέτη της παράστασης Γ. Παπαθεοδώρου επέδωσε ο Ν. Σοφιανός, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, ενώ ο Β. Σίμος, δήμαρχος Πετρούπολης, επέδωσε τον τιμητικό έπαινο στον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδας, Γ. Γιαλλούρο. Εκπρόσωπος της Unesco επέδωσε τον τιμητικό έπαινο στην Κ. Ροντήρη, εκπρόσωπο του Πειραϊκού θεάτρου «Δημήτρης Ροντήρης» και η Όλγα Γεροβασίλη επέδωσε τον τιμητικό έπαινο στον ηθοποιό Σπ. Φωκά.

    http://www.womenonly.gr/gossip/arthro/titika_sarigkouli_eimai_mia_gria_gerontokori-6660270/

    Το έργο μου παρουσιάζεται μέσα από τα 57 βιβλία που έχω γράψει. Τα 39 είναι επικό θέατρο. Το «σεβαστό» υπουργείο, όμως, δεν μου έχει δώσει την τιμητική σύνταξη, γιατί δεν τα θεωρεί τίποτα. Με έχει αφήσει με τη σύνταξη των 476 ευρώ. Τα… καταφέρνω. Πότε ασπρίζω, πότε βάζω κεραμίδια, πότε κάνω μονώσεις στην ταράτσα στο σπίτι που μένω, αφού εγώ το συντηρώ.

    (….)
    Έχετε φίλους;
    «Όλο τον κόσμο. Είμαι από το 1950 στο Κίνημα της Ειρήνης. Ήταν η διακήρυξη της Στοκχόλμης και αντιμετώπιζες εκτελεστικό απόσπασμα. Γύριζα με ένα πακέτο τσιγάρα και μέσα είχα 17 υπογραφές για την ειρήνη, ίσον 17 σφαίρες. Εάν με έπιανε η ασφάλεια, αντιμετώπιζα εκτελεστικό απόσπασμα. Ο σύντροφος Νίκος Νικηφορίδης εκτελέστηκε, εγώ τη γλίτωσα. Τότε είχα στείλει στον Στάλιν ένα δώρο. Γιόρταζε τότε (1950) τα 70 του χρόνια. Ήταν μια σημαία που είχε κεντημένο επάνω «Η χώρα της Ηλέκτρας δεν θα πολεμήσει ποτέ τη χώρα της Ζώγιας», η οποία φιλοξενήθηκε στο μουσείο του Κρεμλίνου».
    Δεν φοβάστε που ζείτε μόνη;
    «Δεν φοβάμαι τίποτα. Πέρα από την παρανομία, που τα έπαιζα όλα για όλα. Όταν εκτέλεσαν τον Μπελογιάννη, εγώ το βράδυ πήγαινα λουλούδια στο νεκροταφείο. Η ασφάλεια δεν ήθελε λουλούδια. Εγώ πήγαινα να στήνω πανό, να μοιράζω προκηρύξεις και δεν με έπιασαν ποτέ».
    (….)

  2. Ο/Η Τ. Τουτ. λέει:

    Κρετινισμός.
    Θριαμβευτικά αναγγέλλεται ότι ο άλλος κροκόδειλος του Ηρακλείου που αναφέρετε στο άρθρο σας βρίσκεται στη φοβερή φυλακή ενός ενυδρίου


    Δημοσιεύτηκε στις 8 Σεπ 2014
    Ο ξάδερφος του Σήφη του κροκόδειλου από το φράγμα των ποταμών στο Ρέθυμνο είναι σε ενυδρείο στο Ηράκλειο Κρήτης. Συγκεκριμένα στην Αμουδάρα Ηρακλείου, σε μια Ταβέρνα.
    Διαβάστε και τα ανόητα 4 σχόλια
    16.246 προβολές και ούτε μια καταδίκη.

    Ο Σήφης, που ήταν πολύ πιο τυχερός

  3. Ο/Η Mimi metallurgico λέει:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=273312

    Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Σάββατο 7 Μαΐου 2011

    Η Μαύρη Αφροδίτη στο κλουβί
    Γράφει ο ΣΠΥΡΟΣ ΜΑΝΟΥΣΕΛΗΣ

    Αφορμή για το σημερινό άρθρο στάθηκε η προβολή -σε μία και μοναδική αίθουσα σε όλη την Αττική!- της συγκλονιστικής ταινίας του Γαλλοτυνήσιου σκηνοθέτη Αμπντελατίφ Κεσίς «Venus noire».

    Η ταινία «Μαύρη Αφροδίτη» μάς διηγείται τη δραματική ιστορία της Σάαρτζι ή Σάρα Μπάρτμαν (Saart-Jie ή Sarah Baartman), μιας νεαρής μαύρης που ανήκε στη φυλή Κχόι ή φυλή των Οτεντότων (Hottentos), όπως υποτιμητικά την αποκαλούσαν οι Ολλανδοί άποικοι (στη λαϊκή ολλανδική «Οτεντότος» σημαίνει τραυλός και πνευματικά καθυστερημένος).

    Με σκοπό να κερδίσει κάποια χρήματα η ίδια και πολύ περισσότερα ο κύριός της, η Σάρα μεταφέρθηκε στην Ευρώπη στις αρχές του 19ου αιώνα -αρχικά στην Αγγλία και κατόπιν στη Γαλλία- όπου και αναγκάστηκε να επιδεικνύει τα ιδιαιτέρως πληθωρικά ανατομικά της «προσόντα» σε κακόγουστες παραστάσεις.

    Οπως και οι περισσότερες γυναίκες της φυλής Κχόι, η Σάαρτζι, το όνομα της οποίας σημαίνει «Μικρή Σάρα» (Saart-Jie), διέθετε δυσανάλογα ογκώδεις γλουτούς, μεγάλα στήθη και υπερμεγέθη γεννητικά όργανα. Ανατομικά χαρακτηριστικά που για τους Κχόι αλλά και για τις περισσότερες αφρικανικές φυλές αποτελούν σωματικές ενδείξεις μεγάλης θηλυκότητας και άρα γονιμότητας, ενώ για τους πολιτισμικά καταπιεσμένους και σεξοφοβικούς Ευρωπαίους της εποχής αποτελούσαν ένα οπτικό ερέθισμα για τις πιο διεστραμμένες ερωτικές τους φαντασιώσεις και, ταυτόχρονα, την απτή απόδειξη της σωματικής και πνευματικής ανωτερότητας του λευκού ανθρώπου σε σχέση με τις κατώτερες μαύρες φυλές με τα εμφανή «ζωώδη» χαρακτηριστικά.

    Στην ταινία περιγράφεται με μεγάλη ευαισθησία η βασανιστική ζωή της Σάαρτζι στην Ευρώπη από το 1810 μέχρι τον πρόωρο θάνατό της, το 1815. Ωστόσο, η άτυχη κοπέλα θα γίνει ευρύτερα γνωστή και θα μείνει στην ιστορία ως η «Αφροδίτη των Οτεντότων». Μια μάλλον ειρωνική επωνυμία που, ενώ επινοήθηκε αρχικά από τους εκμεταλλευτές της για να διαφημίσουν ένα βάρβαρο λαϊκό θέαμα επιπέδου τσίρκου, κατόπιν θα υιοθετηθεί -καθόλου άκριτα, όπως θα δούμε- και από τους μεγαλύτερους επιστήμονες της εποχής.

    Περί ζωώδους ερωτισμού

    Γιατί όμως η περίπτωση της Σάαρτζι (και των ομοίων της) παρουσιάζει, εκτός από κοινωνικό, ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον; Και γιατί, στις αρχές του 21ου αιώνα, ένας σύγχρονος σκηνοθέτης ένιωσε ότι ήταν σκόπιμο και οδυνηρά επίκαιρο να ασχοληθεί μαζί της;

    Το κλειδί της απάντησης στα παραπάνω ερωτήματα θα μπορούσε, πιστεύουμε, να αναζητηθεί στο διπλό νόημα που υποκρύπτεται στην «καλλιτεχνική» της επωνυμία «Αφροδίτη των Οτεντότων». Με άλλα λόγια, στη ρητή συσχέτιση -κατά τον 18ο και 19ο αιώνα- των μαύρων γυναικών της φυλής των Οτεντότων με τις ρατσιστικές φαντασιώσεις των ερωτικά καταπιεσμένων ανθρώπων της Δύσης, στις οποίες σαφώς παραπέμπει η επίκληση της Αφροδίτης, της παγανιστικής δηλαδή θεάς του έρωτα.

    Η συσχέτιση του ζωικού, ηθικά αχαλίνωτου και κοινωνικά ανεξέλεγκτου ερωτισμού με τις μαύρες γυναίκες είχε ξεκινήσει στη χριστιανική Δύση από τον Μεσαίωνα. Ηδη από τις πρώτες ανακαλύψεις «εξωτικών» φυλών που ζούσαν στη νότια Αφρική, οι Ευρωπαίοι εξερευνητές αποκόμισαν και μετέφεραν στη Δύση μια εντελώς διαστρεβλωμένη εικόνα των ιθαγενών, οι οποίοι, υποτίθεται ότι «εκ φύσεως» επιδίδονταν ασταμάτητα, και χωρίς κοινωνικές αναστολές, στις πιο ζωώδεις σεξουαλικές δραστηριότητες.

    Για παράδειγμα, ο μεγαλύτερος Γάλλος φυσιοδίφης του 18ου αιώνα, Ζορζ Λουί Μπιφόν, ήταν απολύτως πεπεισμένος για τις «ασυγκράτητες ερωτικές ορέξεις των μαύρων, που αρμόζουν σε πιθήκους», όπως γράφει ο ίδιος. Θα υποστηρίξει μάλιστα ότι τέτοιες ζωώδεις ερωτικές ορμές ωθούν τις νέγρες να ζευγαρώνουν ακόμη και με πιθήκους. Και θα ήταν σφάλμα να πιστέψει κανείς ότι επιστημονικοφανείς απόψεις όπως αυτές του Μπιφόν αποτελούσαν εξαίρεση ή μειοψηφία στο πλαίσιο της δυτικής σκέψης κατά τον 18ο και τον 19ο αιώνα.

    Περιττό βέβαια να τονίσουμε ότι, όπως αποκάλυψαν πολύ μετέπειτα σοβαρότερες ανθρωπολογικές και εθνογραφικές έρευνες, οι «επιστημονικές» απόψεις εκείνης της εποχής μάς λένε πολύ περισσότερα για τα σεξοφοβικά ήθη και τους περιορισμούς των Δυτικών παρατηρητών παρά για την πραγματική ερωτική συμπεριφορά των ιθαγενών, η οποία, όντας εντελώς ακατανόητη τότε, θεωρήθηκε εσφαλμένα ως απολύτως ανορθολογική ή και… ζωώδης.

    […..]

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://roides.wordpress.com/2016/03/21/21mar16/

    Η εκτέλεση ενός αθώου ελέφαντα

    [Όταν η επιστήμη έχει γίνει τυφλό όργανο της κερδοσκοπίας]

    Πρόσφατα διάβαζα κάπου μια έκκληση συλλογής υπογραφών υπέρ της απελευθέρωσης ενός δύστυχου ελέφαντα, που κάποιοι ιερείς στην Ινδία, νομίζω Βραχμάνοι, είχαν καθηλώσει με αλυσίδες στον περίβολο ενός ναού. Η φρικτή αυτή ιστορία που παραπέμπει στον δικό μας παπά στην Πάτρα που έβγαλε πέρυσι, στην τελετή της Ανάστασης, ένα αρνάκι επί σφαγήν στη λοταρία, απλά μας θυμίζει πόσο διαστροφικά πρόσωπα επανδρώνουν σε μεγάλο ποσοστό τα ιερατεία των διαφόρων θρησκειών
    ……………………………

    Το αιχμάλωτο ζώο δούλεψε για 25 χρόνια σε τσίρκο, όπου υπέστη την κτηνώδη εκπαίδευση που συνηθιζόταν εκείνην την εποχή (βασανισμός με μυτερά εργαλεία κλπ), δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, γιατί ο κατάπτυστος θεσμός της σε μικρό χώρο αιχμαλωσίας των ζώων, συνεχίζεται (όπως κι εκείνος των πειραματόζωων). Εξελίχθηκε σε ‘φίρμα’, όμως τα βάσανα εξάντλησαν την υπομονή της και κατηγορήθηκε πως σκότωσε τρεις από τους βασανιστές της. Το πράγμα πήρε εκρηκτικές διαστάσεις στα 1902, οπότε ένας μεθύστακας εκπαιδευτής προσπάθησε να την αναγκάσει βασανίζοντάς την να πιει ουίσκυ πιέζοντας ένα αναμμένο τσιγάρο στην προβοσκίδα της κι αυτή εκτός εαυτού τον συνέτριψε. Το συμβάν αυτό έγινε αιτία να υποχρεωθεί η Τόψυ σε καταναγκαστικά έργα, μεταφέροντας βαριά υλικά οικοδομής για μια παραμυθένια κατασκευή ενός κάστρου σε ένα Λούνα παρκ η οποία ονομάστηκε «Ταξίδι στο φεγγάρι». Αποκαλύφθηκε όμως πως κι εκεί βασανίστηκε με αιχμηρά εργαλεία, εξωθούμενη να αποδώσει το μέγιστο. Η σταγόνα ξεχείλισε όταν ο εκπαιδευτής της την καβάλησε μεθυσμένος σε μια κεντρική λεωφόρο. Ο ηλίθιος συνελήφθη και η Τόψυ τον ακολούθησε για να τον εκδικηθεί, προσπαθώντας να εισβάλει στο αστυνομικό τμήμα. Με δεδομένη τη δυσκολία χειρισμού της, αποφασίστηκε μετά από πολλές συζητήσεις να της γίνει ευθανασία. Έγιναν διάφορες προτάσεις εξόντωσής της με πυροβόλο ή με απαγχoνισμό, όταν εμφανίστηκε σαν από μηχανής θεός ο έμπειρος πλέον στην εξόντωση ζώων, Έντισον.

    Γύρω στα χίλια άτομα μαζεύτηκαν να απολαύσουν το θέαμα, σε μια επίδειξη μεσαιωνικής σκληρότητας. Υπήρξαν πολλά τεχνικά προβλήματα σχετικά με την εκτέλεση, που τελικά ξεπεράστηκαν. Ρίχτηκε και η ιδέα να κοπεί εισιτήριο για τους ανώμαλους φιλοθεάμονες, όμως ευτυχώς η φιλοζωϊκή SPCA (‘Society for the Prevention of Cruelty to Animals’-‘Ένωση για την Παρεμπόδιση της Κτηνωδίας προς τα Ζώα’), το απέτρεψε.

    Η ελεφαντίνα πρόβαλε σθεναρή αντίσταση σε όλα τα στάδια της μεταφοράς της και της εκτέλεσης. Το δύστυχο ζώο είχε αντιληφθεί πως όλοι αυτοί γύρω της απεργάζονταν το χαμό του. Αρνήθηκε επίμονα αρχικά να φάει και δηλητηριασμένα με (καυστικό στη γεύση) κυανιούχο κάλιο καρότα, που της προσφέρθηκαν. Ένας από τους δήμιους της χτυπήθηκε κι αυτός από το ρεύμα και το αθώο ζώο έφυγε τυραννισμένο, έχοντας σίγουρα τα χειρότερα αισθήματα για το ανθρώπινο είδος, που της φέρθηκε από γεννησιμιού της με ανείπωτη κτηνωδία. Παρ’όλα αυτά, ακόμη και οι φιλόζωοι θεώρησαν την εκτέλεσή της ως την λιγότερο επώδυνη που μπορούσε να επιτευχθεί.

    Η εκτέλεση απαθανατίστηκε από τον μαέστρο της σε ταινία και προβλήθηκε για τους γνωστούς σκοπούς του σε όλη τη χώρα. Ακόμη και ελέφαντα σκοτώνει συμπολίτες μου το AC!
    ………………….

    http://www.peoplegreece.com/article/ratzou-aichmalotos-ke-thima-vasanistirion-gia-50-oloklira-chronia/

    Θύμα βασανιστηρίων επί 50έτη: Δείτε τον ελέφαντα που δακρύζει με την απελευθέρωσή του
    ……………………

  5. Ο/Η Mimi metallurgico λέει:


    Δημοσιεύτηκε στις 23 Μαρ 2017
    Η ιστορία τoυ Ζαν και της συζύγου του που ως φύλακες του ζωολογικού κήπου της Βαρσοβίας έσωσαν Εβραίους και ζώα κατά την επέλαση των Ναζί στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, θέτοντας σε κίνδυνο την ζωή τους.

  6. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    http://www.mixanitouxronou.gr/anatrichiastiko-vinteo-me-kakopiisi-krokodilon-odigise-tin-ithopio-tzein-birkin-se-rixi-me-ton-iko-modas-hermes-katangeli-to-vanafso-telos-ton-erpeton-ke-apeti-tin-metonomasia-tis-tsantas-pou-efere-t/

    Ανατριχιαστικό βίντεο με κακοποίηση κροκοδείλων οδήγησε την ηθοποιό Τζέιν Μπίρκιν σε ρήξη με τον οίκο μόδας «Hermes». Καταγγέλλει το βάναυσο τέλος των ερπετών και απαιτεί τη μετονομασία της τσάντας που έφερε το όνομα της…

    Οριστικό τέλος στη συνεργασία της με τον οίκο «Hermes» έβαλε η ηθοποιός και τραγουδίστρια Τζέιν Μπίρκιν απαιτώντας από τον οίκο μόδας να πάψει να χρησιμοποιεί το όνομά της στην ομώνυμη, διάσημη τσάντα του λόγω της «βάναυσης», εκτροφής κροκοδείλων και των πρακτικών της σφαγής τους.
    «Ζήτησα από τον «Hermes» να αλλάξει όνομα στη «Birkin Croco» μέχρι να υιοθετήσει καλύτερες πρακτικές που να ικανοποιούν τους διεθνείς κανονισμούς στην κατασκευή αυτής της τσάντας», ανέφερε η Μπίρκιν σε συνέντευξή της στα μέσα ενημέρωσης.
    Η τσάντα Birkin από δέρμα κροκοδείλου και η τσάντα Kelly, που πήρε το όνομά της από την εκλιπούσα ηθοποιό Γκρέις Κέλι, είναι δύο από τα δημοφιλέστερα προϊόντα του οίκου Hermes Την αντίδραση αυτή πυροδότησε η ανακοίνωση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού για την ηθική μεταχείριση των ζώων από τους ανθρώπους (PETA), όταν έδωσε στη δημοσιότητα ένα σκληρό βίντεο που δείχνει τις βάναυσες μεθόδους που χρησιμοποιούνται στα παράνομα εκτροφεία ερπετών που προμηθεύουν τον οίκο.
    Η Μπίρκιν τόνισε ότι συνυπέγραψε το αίτημα με τίτλο «Mercy For Animals» (Οίκτο για τα Ζώα)–μία πρωτοβουλία του ηθοποιού Γιοάκιν Φοίνιξ, που καλεί «να πετάξουμε τα δέρματα από τη ντουλάπα μας». Οριστικό τέλος στη συνεργασία της με τον οίκο «Hermes» έβαλε η ηθοποιός και τραγουδίστρια Τζέιν Μπίρκιν απαιτώντας από τον οίκο μόδας να πάψει να χρησιμοποιεί το όνομά της στην ομώνυμη, διάσημη τσάντα του λόγω της «βάναυσης», εκτροφής κροκοδείλων και των πρακτικών της σφαγής τους. «Ζήτησα από τον «Hermes» να αλλάξει όνομα στη «Birkin Croco» μέχρι να υιοθετήσει καλύτερες πρακτικές που να ικανοποιούν τους διεθνείς κανονισμούς στην κατασκευή αυτής της τσάντας», ανέφερε η Μπίρκιν σε συνέντευξή της στα μέσα ενημέρωσης. Η τσάντα Birkin από δέρμα κροκοδείλου και η τσάντα Kelly, που πήρε το όνομά της από την εκλιπούσα ηθοποιό Γκρέις Κέλι, είναι δύο από τα δημοφιλέστερα προϊόντα του οίκου Hermes

    Την αντίδραση αυτή πυροδότησε η ανακοίνωση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού για την ηθική μεταχείριση των ζώων από τους ανθρώπους (PETA), όταν έδωσε στη δημοσιότητα ένα σκληρό βίντεο που δείχνει τις βάναυσες μεθόδους που χρησιμοποιούνται στα παράνομα εκτροφεία ερπετών που προμηθεύουν τον οίκο. Η Μπίρκιν τόνισε ότι συνυπέγραψε το αίτημα με τίτλο «Mercy For Animals» (Οίκτο για τα Ζώα)–μία πρωτοβουλία του ηθοποιού Γιοάκιν Φοίνιξ, που καλεί «να πετάξουμε τα δέρματα από τη ντουλάπα μας»….

  7. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

  8. Ο/Η Ελέφαντες λέει:

    https://animalpetitions.org/245962/tell-yahoo-japan-to-halt-online-ivory-sales/

    Tell Yahoo! Japan to Stop Selling Elephant Ivory
    Posted by African Wildlife Foundation

    Target: Masayoshi Son, Director of Yahoo! Japan and Chairman of SoftBank Corp.

    Goal: Stop the slaughter of Africa’s dwindling elephant populations by ending ivory sales.

    As many as 35,000 elephants have been killed annually in recent years for their ivory, fueling a poaching crisis in many African countries. To combat this crisis, technology giants like Google, Amazon, eBay and Alibaba have taken a stand against selling ivory – but Yahoo! Japan remains a major seller of ivory, with US $27 million worth of ivory products sold on Yahoo! Japan Auctions in the last 10 years alone.

    SoftBank, with a 43 percent share of Yahoo! Japan, is uniquely positioned to ensure that Yahoo! Japan acts in a socially and environmentally responsible manner and bans the advertisement and sale of all elephant products. Send a message to Masayoshi Son, the Director of Yahoo! Japan and Chairman of SoftBank Corp., urging him to end ivory sales and help stop the slaughter of Africa’s dwindling elephant populations.

    PETITION LETTER:

    Dear Mr. Son,
    I am writing to urge you……..

  9. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.athensvoice.gr/taste/thema/giati-oi-anthropoi-ginontai-vegans

    Γιατί οι άνθρωποι γίνονται vegans;

    Με αφορμή το 2ο Vegan Life Festival ρωτήσαμε 3 παθιασμένους vegans γιατί άλλαξαν τη διατροφή τους
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΝΑΤΣΙΟΥ


    Στις ερωτήσεις απαντούν η Κατερίνα Λιακοπούλου, 24 ετών, τελειόφοιτη Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ (κατεύθυνση περιβαλλοντολόγου μηχανικού, βιοκλιματικού σχεδιασμού και αειφόρου ανάπτυξης), ο Jason-Αντιγόνη Dane, 31 ετών, αρθρογράφος στο LesbianGR, ακτιβιστής για τα ανθρώπινα και ζωικά δικαιώματα και ο Φραγκίσκος Σακελλαρίδης, 31 ετών, διοργανωτής του Vegan Life Festival και συνιδιοκτήτης της εταιρείας Velo (vegan-ethical sunglasses).

    Τι ακριβώς είναι ο βιγκανισμός; Πρόκειται απλά για διατροφή που αποκλείει κάποιες διατροφικές ομάδες ή για κάτι περισσότερο;

    Φ. Σ.: Είναι μια φιλοσοφία ζωής. Είναι η ιδέα ότι όλα τα ζώα έχουν το δικαίωμα στην ελευθερία και την αγάπη μας. Είναι ο πιο πρακτικός και άμεσος τρόπος να αλλάξουμε τον κόσμο. Έχει άμεση σχέση με τις διατροφικές συνήθειες, αλλά είναι κάτι πολύ παραπάνω.

    Κ. Λ.: Ο βιγκανισμός είναι στάση ζωής και όχι απλά μια διατροφική επιλογή ή προτίμηση. Είναι συνειδητές καθημερινές αποφάσεις που πρέπει να παρθούν, ώστε η ύπαρξη ενός ατόμου να είναι κατά το δυνατόν -όσο επιτρέπουν δηλαδή τα όρια μια κοινωνίας θεμελιωμένης στον καπιταλισμό- ηθική και μη καταστρεπτική, και αφορούν περισσότερους τομείς πέρα από το φαγητό, όπως τον ρουχισμό και τη μόδα, αλλά ακόμα και την ανθρώπινη εκμετάλλευση και φυσικά το περιβάλλον.

    J.-A. D.: Είναι μια ηθική στάση, ένας φιλειρηνικός τρόπος ζωής που αποστρέφεται τη βία, συγκεκριμένα απόσχει από κάθε μορφή εκμετάλλευσης των μη ανθρώπινων ζώων. Εμείς, τα ανθρώπινα ζώα, δεν χρειαζόμαστε καθόλου ούτε να τρώμε, ούτε να εκμεταλλευόμαστε τα άλλα ζώα, για να είμαστε υγιή κι ευτυχισμένα. Τουναντίον, η πραγματική ευτυχία βρίσκεται στην αρμονική συνύπαρξη με τα ζώα.

    Όλο και περισσότεροι άνθρωποι γίνονται vegan σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό ισχύει και για την Ελλάδα;

    Κ. Λ.: Σίγουρα. Ο βιγκανισμός στην Ελλάδα εξαπλώνεται ραγδαία. Ακόμα και σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα των τριών χρόνων που βρίσκομαι εγώ μέσα σε αυτήν την κοινότητα, τα πράγματα έχουν διαφοροποιηθεί τελείως και εξελίσσονται συνεχώς. Υπάρχουν πολλά μέρη που μπορούμε να προμηθευτούμε ό,τι θελήσουμε, αλλά και πάρα πολλά μαγαζιά για να βγούμε να φάμε και να διασκεδάσουμε, τα οποία μάλιστα συνεχώς πληθαίνουν. Το γεγονός ότι είμαστε μια μεσογειακή χώρα βοηθάει πολύ στο να κάνει ο κόσμος τη στροφή και να ασπαστεί αυτή τη στάση ζωής, καθώς η παραδοσιακή διατροφή μας είναι κατά βάση χορτοφαγική και ο κόσμος μπορεί να μην το συνειδητοποιεί, αλλά είναι συνηθισμένος σε βίγκαν πιάτα και γεύσεις.

    Φ. Σ.: Η αφύπνιση των ανθρώπων γίνεται το ίδιο γρήγορα στην Ελλάδα όπως και σε όλον τον κόσμο. «Τίποτα δεν μπορεί να αντισταθεί σε μια ιδέα που έχει έρθει η ώρα της», είχε πει ο Βικτώρ Ουγκώ.

    J.-A. D.: Βεβαίως, υπάρχουν βίγκαν μητροπόλεις, όπως το Βερολίνο, το Λονδίνο, το Τορίνο, η Νέα Υόρκη (τα βίγκαν εστιατόρια που επισκέφθηκα εκεί μετρούν δεκαετίες), αλλά και η Αθήνα όπως και όλη η Ελλάδα έχουν μπει δυναμικά στο παγκόσμιο βίγκαν δίκτυο. Βίγκαν εστιατόρια ξεφυτρώνουν στην Αθήνα, πολλά εστιατόρια εισάγουν βίγκαν επιλογές στο μενού τους και γενικά όλο και περισσότερα άτομα αντιλαμβάνονται την αξία του βίγκαν λάιφσταιλ. Η νέα γενιά, οι γυναίκες και οι ευαισθητοποιημένοι φεμινιστές άνδρες, αλλά και η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα θα έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη ότι πρωτοστατούν στο βίγκαν κίνημα.

    Σχολιάστε το vegan κίνημα στην Ελλάδα.

    Κ. Λ.: Υπάρχουν πολλές ομάδες που ασχολούνται με την εξάπλωση του βιγκανισμού και την ενημέρωση του κοινού αλλά και τη διοργάνωση δράσεων, από διαμαρτυρίες μέχρι ομαδικά πικ νικ. Και φυσικά υπάρχει το Vegan Life Festival! Νομίζω ότι βρισκόμαστε σε πολύ καλό επίπεδο, αναπτυσσόμαστε και αυξανόμαστε με πολύ γρήγορους ρυθμούς, ενώ η κοινότητα που έχει δημιουργηθεί είναι πραγματικά εκπληκτική. Ο κόσμος είναι ακόμα ίσως λίγο διστακτικός στο να δεχθεί μια τόσο διαφορετική προσέγγιση από αυτήν που έχει συνηθίσει τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά όλα δείχνουν ότι η κοινωνία όλο και περισσότερο αποδέχεται τον βιγκανισμόι.

    (….)

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μαϊάμι Φλώριντα
    Έλληνας υπήκοος, μετανάστης, δολοφονεί τη γάτα Στρούσι με δυο βέλη το κεφάλι της
    Συνελήφθη και φυλακίστηκε
    Οι μυστικές υπηρεσίες εντόπισαν το βίντεο που είχε σβήσει ο δράστης ξενοδοχοϋπάλληλος
    Οι ζωόφιλοι επικήρυξαν τον ένοχο για 23.700 ευρώ

    http://www.miamiherald.com/news/local/crime/article159652724.html


    BY DAVID OVALLE

    JULY 05, 2017

    The death of Strushie the cat — shot in the head with an arrow behind a South Beach hotel — horrified pet lovers and animal activists.

    But when Miami Beach detectives reviewed the Franklin Hotel’s surveillance system looking for clues, they found that footage from that day had suspiciously been erased. The department turned to the U.S. Secret Service’s Electronic Crimes Task Force, which specializes in recovering erased data from computers, phones and other devices.

    What they turned up led to the arrest early Wednesday of hotel clerk Georgios Lollias, 36, who admitted he shot the beloved stray cat using a crossbow in April, according to an arrest report.

    The lost footage showed Lollias hunting for Strushie while attempting to “conceal the crossbow from anyone that may be in the area,” the report said. Then, Lollias shot into the bushes where the cat was hiding, puncturing Strushie’s skull and brain, police said.

    A woman who feeds Strushie regularly later found the bleeding cat, but it could not be saved and had to be euthanized.

    H ψυχική του ισορροπία είναι εμφανής

  11. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/patra-synelhfthh-iereas-poy-skotwse-2-skylia.4607438.html

    Πάτρα: Συνελήφθη ιερέας που σκότωσε 2 σκυλιά

    Κτηνωδία στην περιοχή της Οβρυάς. Ιερέας πυροβόλησε και σκότωσε δύο σκυλιά. Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΛ.ΑΣ.

    Απριλίου 03 2017 12:25

    Ένας 65χρονος ιερέας συνελήφθη από αστυνομικούς της Ασφάλειας Πατρών, διότι, σύμφωνα με την Αστυνομία, υπήρξε καταγγελία σε βάρος του, για τη θανάτωση δύο σκύλων. Σύμφωνα με την ίδια καταγγελία, ο φερόμενος ως δράστης πυροβόλησε με κυνηγετικό όπλο δύο σκύλους, οι οποίοι είχαν μπει στην αυλή του σπιτιού του, με αποτέλεσμα να τους τραυματίσει θανάσιμα.
    AdTech Ad
    Στην συνέχεια, σύμφωνα πάντα με την Αστυνομία, ο 65χρονος φέρεται να μετέφερε με φορτηγό τις σορούς των δύο ζώων σε άγνωστο σημείο, όπου φέρεται να τις ενταφίασε. Οι αστυνομικοί κατέσχεσαν το κυνηγετικό όπλο του 65χρονου, το οποίο κατείχε νόμιμα, καθώς και δύο κάλυκες φυσιγγίων που βρήκαν κοντά στον σημείο του περιστατικού.
    Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.
    «Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στην Πάτρα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών, 65χρονος ημεδαπός, διότι σύμφωνα με καταγγελία, χθες το πρωί πυροβόλησε με κυνηγετικό όπλο δυο σκύλους, που είχαν εισέλθει στην αυλή της οικίας του, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό τους. Στην συνέχεια φόρτωσε τις σορούς τους σε φορτηγό αυτοκίνητο (αγροτικό) και τις ενταφίασε σε άγνωστο τόπο. Οι αστυνομικοί κατέσχεσαν το κυνηγετικό όπλο του δράστη, το οποίο κατείχε νόμιμα, καθώς και τους δύο κάλυκες φυσιγγίων που βρήκαν κοντά στον τόπο του περιστατικού.»
    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s