«Κεκτημένο» το δικαίωμα της Εκκλησίας να συναποφασίζει με την Πολιτεία της ΑριστεροΑκροΔεξιάς

Υπήρξαν ρητές διαβεβαιώσεις τόσον του κ. υπουργού, όσον και του Προέδρου του ΙΕΠ, σε όλες τις συναντήσεις, ότι δεν υφίσταται κανένα ζήτημα ως προς την υποχρεωτικότητα του ΜτΘ, τις ώρες διδασκαλίας του και την ονομασία του, ενώ θα παραμείνει στον κορμό των μαθημάτων στην Β’ καί Γ΄ Λυκείου, χωρίς να γίνει επιλεγόμενο» -Μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης, Εφραίμ ]

Δεν θα υποστηρίξω ότι η χώρα μας είναι Θεοκρατική Πολιτεία. Δεν είναι. Εν τούτοις, και σε αντίθεση με άλλες χώρες της Ευρ. Ένωσης δεν έχει πραγματοποιηθεί ο χωρισμός της εκκλησίας από το κράτος. Το πρόβλημα της διδασκαλίας των «θρησκευτικών» (βλ. 90% Ορθοδοξία) συναρτάται από τις αντιφάσεις, τις αγυρτείες και τις εκάστοτε ψηφοθηρικές αγοραίες πρακτικές των κυβερνώντων.

Ας δούμε τι λέει θριαμβικά (και με το δίκιο του) ο εισηγητής μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης, Εφραίμ: «Πρέπει εδώ εξ αρχής να δεχθούμε ότι διάλογος, μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας για την διδακτέα ύλη των θρησκευτικών στην εκπαίδευση έγινε για πρώτη φορά. Και μάλιστα ετονίσθη ότι η Εκκλησία συναποφασίζει με την Πολιτεία διά θέματα αφορώντα εις αυτήν, ως τούτο απορρέει εκ του Συντάγματος και του Καταστατικού αυτής Χάρτου (Ν. 590/1977). Τούτο πλέον αποτελεί ένα κεκτημένο για την Εκκλησία μας».

Απαντάμε. Το Σύνταγμα της χώρας μας εγγυάται την ελευθερία της συνείδησης των πολιτών. Το άρθρο 2 κατοχυρώνει την ίση μεταχείριση των Ελλήνων, ανεξαρτήτως του αν ανήκουν ή όχι στην επικρατούσα θρησκεία. Το Σύνταγμα εγγυάται το απαραβίαστο της συνείδησης. Κατά συνέπεια το κράτος (θα όφειλε να) είναι θρησκευτικά ουδέτερο.

Τι λέει ο πονηρός και έμπειρος αρχ. Ιερώνυμος: Το Σύνταγμα της χώρας στην παράγραφο 2 του άρθρου 16 προβλέπει τα εξής: «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες»… Μέσω αυτής της παραγράφου, η εκκλησία μέσω του πολύπειρου και πονηρού Ιερώνυμο ουσιαστικά αντικαθιστά και επιβάλει στο άρθρο 16 (που μιλά για «θρησκευτική συνείδηση» γενικώς και όχι ‘ορθόδοξη’ ειδικώς) τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας ορίζει στο άρθρο 9, παρ. Ε΄ τα εξης: «παρακολουθεί (η Δ.Ι.Σ.) το δογματικόν περιεχόμενον των διά τα σχολεία της Στοιχειώδους και Μέσης Εκπαιδεύσεως προοριζομένων διδακτικών βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών». Αυτό ο αρχ. Ιερώνυμος το εξήγγειλε  δημοσίως κι ανερυθρίαστα (και μπράβο του), και δεν εδέχθη καμία αντίδραση από κ α ν έ ν α κόμμα (ούτε το τιμημένο ΚΚΕ είπε κουβέντα), εκτός του Ποταμιού.

Το ζήτημα επομένως είναι πολύ σοβαρό και τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα απ΄ όσο αρχικώς φαίνονται.

O Μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης, Εφραίμ –μέλος της επιτροπής διαλόγου μεταξύ υπουργείου και Εκκλησίας δήλωσε : «Πρέπει εδώ εξ αρχής να δεχθούμε ότι διάλογος, μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας για την διδακτέα ύλη των θρησκευτικών στην εκπαίδευση έγινε για πρώτη φορά. Και μάλιστα ετονίσθη ότι η Εκκλησία συναποφασίζει με την Πολιτεία διά θέματα αφορώντα εις αυτήν, ως τούτο απορρέει εκ του Συντάγματος και του Καταστατικού αυτής Χάρτου (Ν. 590/1977). Τούτο πλέον αποτελεί ένα κεκτημένο για την Εκκλησία μας» […]«Ως προς τις γενικές παρατηρήσεις της Ι. Συνόδου επί των νέων Προγραμμάτων και της “φιλοσοφίας” αυτών, καταθέτομεν, εν συνεχεία προς την Σεπτήν Ιεραρχίαν, το σχετικόν κείμενον – απάντησιν των Συντακτών των νέων ΠΣ, τά οποία παρέχουν κατάλληλες εξηγήσεις καί διευκρινίσεις και “εκάλυψαν” τις θέσεις μας». Για τα θρησκευτικά: «Υπήρξαν ρητές διαβεβαιώσεις τόσον του κ. υπουργού, όσον και του Προέδρου του ΙΕΠ, σε όλες τις συναντήσεις, ότι δεν υφίσταται κανένα ζήτημα ως προς την υποχρεωτικότητα του ΜτΘ, τις ώρες διδασκαλίας του και την ονομασία του, ενώ θα παραμείνει στον κορμό των μαθημάτων στην Β’ καί Γ΄ Λυκείου, χωρίς να γίνει επιλεγόμενο».

Και πιστέψτε τώρα εσείς τον πρώην υπουργό της σφοδρής αγωνιστικότητας του μήνας-μπαίνει-μήνας-βγαίνει-ο-μισθός-να-πέφτει-Ναι-σε-Όλα, σύνδροφο Φίλη όταν λέει: «Όσα ισχυρίζεται ο κ. Ιερώνυμος και τινές περί αυτόν περί «συναπόφασης» και «διαλόγου από μηδενική βάση» ανήκουν στη σφαίρα των ευσεβών τους πόθων[…] Η ουσία δεν αλλάζει. Το νέο μάθημα των Θρησκευτικών ήρθε για να μείνει»

Απαντάμε: Η τυχοδιωκτική συμμορία που μας κυβερνά ήρθε και θέλει να μείνει στην εξουσία, παραβιάζοντας εμφανώς, και σε πολλά ακόμη άλλα ζητήματα εκτός των θρησκευτικών, το Σύνταγμα.

Το μάθημα λοιπόν «των Θρησκευτικών που ήρθε για να μείνει»  είναι ομολογιακό. Δεν πανηγυρίζουν ποτέ χωρίς λόγο οι της Ιεράς Συνόδου, πολύπειροι ιεράρχες είναι, όχι κορόϊδα.

Μερικό συμπέρασμα: Δεν είμαστε βεβαίως Θεοκρατική Πολιτεία μεν, αλλά δεν είμαστε και κοσμικό κράτος. Είμαστε μια σχετικά εκσυγχρονισμένη Θεοκρατική Πολιτεία η οποία, μέσα από αντιφάσεις προσπαθεί(;) να προσαρμοστεί στην νεωτερικότητα. Το κράτος παραβιάζει συνεχώς τον καταστατικό του χάρτη και σε αντίθεση με το περιεχόμενό του, μέσω της προμετωπίδα του Συντάγματος: «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος». Δηλαδή το ίδιο το Σύνταγμα αυτοπαραβιάζεται, αφήνοντας ανοικτές τις δυνατότητες για άλλες παραβιάσεις. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα νομοθετήματα και τα «παραθυράκια»τους. Όπως συμβαίνει με τις φωτογραφικές διατάξεις προς εξυπηρέτηση ημετέρων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Ο προσηλυτισμός απαγορεύεται ρητά από το Σύνταγμα (άρθρο 13, παρ. 2), εν τούτοις ο νόμος 1566/85 κατατάσσει ανάμεσα στους σκοπούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα «γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης«…

Να υπογραμμίσω ότι οι αντισυνταγματικές παρεμβάσεις της εκκλησίας δεν περιορίζονται στον σχολείο. Ακόμα και βουλευτές εκβιάζονται (τώρα λιγότερο) να δώσουν θρησκευτικό όρκο. Μέχρι και τελετή ορκωμοσίας του Προέδρου της Δημοκρατίας έχει καθιερωθεί.

Το τι και ποιος είναι «προοδευτικός» καταγράφεται από τις πράξεις του. Τα λεγόμενα αριστερά και κομμουνιστικά κόμματα και μορφώματα σε όλα αυτά προτιμούν τη σιωπή. Δικαιολογούνται  μόνο οι Αντι»εξουσιαστές» που είναι πάντα έτοιμοι να «τα σπάσουν», λόγω αμορφωσιάς-κυρίως βλακείας.

ΥΓ1:

Ας θυμηθούμε το 2008, τότε που ο Συνήγορος του Πολίτη ύστερα από προσφυγές πολιτών ζήτησε να εξαιρούνται από το μάθημα των Θρησκευτικών όσοι θέλουν, χωρίς να γνωστοποιούν το θρήσκευμά τους. Υπενθυμίζεται πως ο τότε υπ. Παιδείας όταν ήταν στο υπουργείο Εξωτερικών χρηματοδότησε αφειδώς την «Αλληλεγγύη» του κ. Φουρλεμάδη (την πρώην μη Κυβερνητική Οργάνωση – σκάνδαλο της Εκκλησίας). Και η απόφασή του για τα θρησκευτικά αποτελεί «copy paste» της σχετικής απόφασης της «Ιεράς» Συνόδου.

ΥΓ2:

Το «πακέτο»θρησκευτικά δεν τελειώνει εδώ, υπάρχει και η ομαδοποιημένη σχολική προσευχή. Θα επανέλθουμε.

 

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

3 Responses to «Κεκτημένο» το δικαίωμα της Εκκλησίας να συναποφασίζει με την Πολιτεία της ΑριστεροΑκροΔεξιάς

  1. Ο/Η Ντένης ο τρομερός λέει:

    http://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/Xania-Apokalypseis-gia-ton-papa-poy-aselgise-se-19xroni-se-stasi-leoforeioy-Ti-anaferoyn-aytoptes-martyres/597116
    Χανιά: Αποκαλύψεις για τον παπά που ασέλγησε σε 19χρονη σε στάση λεωφορείου – Τι αναφέρουν αυτόπτες μάρτυρες!

    http://www.documentonews.gr/article/o-mpagasas-toy-n-asimoy-katarghthhke-otan-oi-logokrites-ths-ekklhsias-dialegoyn-tragoydia-gia-ta-orhskeytika
    Ποιοι καλλιτέχνες δεν αρέσουν στην Ιερά Σύνοδο
    «Ο μπαγάσας του Ν. Άσιμου, καταργήθηκε»: Όταν οι λογοκριτές της Εκκλησίας διαλέγουν τραγούδια για τα Θρησκευτικά

    Δημοσίευση
    28.06.2017 | 15:30

    Ποια τραγούδια αρέσουν στην Εκκλησία; Ποια θεωρούνται εποικοδομητικά για την προαγωγή της «ορθοδόξου χριστιανικής πίστεως»; Ο εισηγητής στην Ιερά Σύνοδο της Τρίτης που είχε ως αποκλειστικό αντικείμενο τις προωθούμενες αλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών, μητροπολίτης Ύδρας Εφραίμ, παρουσίασε ποια τραγούδια, αλλά και γελοιογραφίες και άλλου είδους αναφορές, «κόπηκαν» από τα νέα βιβλία των θρησκευτικών με βάση την οπτική των κληρικών.
    Το φάσμα των ανεπιθύμητων καλλιτεχνών είναι τόσο ποικιλόμορφο ώστε να συμπεριλαμβάνει τον Νικόλα Άσιμο και την… Ριάνα!
    Συγκεκριμένα, σύμφωνα πάντα με τα όσα ανέφερε ο μητροπολίτης Ύδρας Εφραίμ, καθ’ υπόδειξιν της Εκκλησίας «δεν χώρεσαν» στο βιβλίο της Ά Λυκείου:
    Α) Ένα ινδιάνικο παραδοσιακό παραμύθι (Ο Άνεμος) για τον «Άνεμο» που απήγαγε την όμορφη κόρη ενός ινδιάνου φυλάρχου.
    Β) Οι στίχοι από το τραγούδι «Ο Μπαγάσας» του Νικόλα Άσιμου (Ρε μπαγάσα, περνάς καλά εκεί πάνω…).
    Γ) Η «Συννεφούλα», του Σαββόπουλου.
    Δ) Το τραγούδι «Umbrella» της Ριάνα.

    «Μαύρο» και σε γελοιογραφία του Economist
    Η… μαρμάγκα «έφαγε» και μία γελοιογραφία του Economist, η οποία, σύμφωνα με την Ιερά Σύνοδο, εξέτρεφε «αντιθρησκευτικά ερεθίσματα που υποβάλλουν στον μαθητή στο πλαίσιο ενός μαθήματος θρησκευτικής αγωγής, την αποδοχή της ιδέας ότι οι θρησκείες είναι υπαίτιες για την βία στον κόσμο και ότι η ισχυρή πίστη, οδηγεί στη μισαλλοδοξία».
    Ο λόγος είναι ότι η γελοιογραφία του έγκριτου περιοδικού απεικόνιζε ένα πεδίο μάχης γεμάτο ερείπια και νεκρούς και έναν επιζώντα να αναφέρει πως «όλα ξεκίνησαν με μια διαφωνία ποιανού ο Θεός ήταν πιο ειρηνικός, καλοσυνάτος και συγχωρητικός».

    Από τα… «ψαλίδια» της Εκκλησίας δεν γλίτωσε ούτε η προσέγγιση στο ζήτημα της ελευθερίας και του αυτεξούσιου του ανθρώπου, «στο οποίο έχει συνεισφέρει τόσες πολλές και κεφαλαιώδεις προτάσεις η ορθόδοξη πατερική και εν γένει θεολογική γραμματεία», σύμφωνα με την Ιερά Σύνοδο, ωστόσο «περιορίζεται σέ ἐκπαιδευτικό ὑλικό μέ πατερικά κείμενα μόλις 1 σελίδας καί ἐμπλέκεται μέ ἄσχετα πρός τήν ὀρθόδοξη ὀπτική, δοκίμια γιά τούς φυλακισμένους, στίχους ἀπό ἑλληνικό παραδοσιακό τραγούδι γιά τήν φυλακή, στίχους γιά τήν «Ἔξοδο» τῶν Ἑβραίων, ἀπό ξένα τραγούδια (spirituals, ὅπως τό «Go Down Moses» τοῦ Louis Armstrong κ.λπ.). Εἶναι σαφές καί ἐδῶ ποῦ πέφτει τό κέντρο βάρους: ἡ βασική θέαση τοῦ ζητήματος τῆς ἐλευθερίας μέ ἀφετηρία τήν κοσμική ὀπτική διαφόρων τεχνῶν καί ἐπιστημῶν (πολιτική, κοινωνιολογία κ.λπ.) στήν ὁποία ἁπλῶς συνεισφέρει καί συμβάλλει ἡ θεολογική προσέγγιση.»
    Προοδευτική προσέγγιση, αλλά το ψαλίδι… ψαλίδι
    Για τα δεδομένα της Εκκλησίας, από την οποία δεν λείπουν συχνά-πυκνά υπερσυντηρητικές, ρατσιστικές και μισαλλόδοξες τοποθετήσεις ιεραρχών της, η Εισήγηση του μητροπολίτη Ύδρας Εφραίμ έχει κάποια προοδευτικά χαρακτηριστικά, καθώς υπάρχουν στοιχεία αυτοκριτικής όπως ότι «όταν μιλᾶμε γιά ἕναν Θεόν πού προσβάλλεται ἀπό τίς ἁμαρτίες μας σάν τούς θεούς τοῦ δωδεκαθέου, τότε αὐτόν τόν Θεόν σᾶς ὁμολογῶ δέν τόν θέλω, δέν τόν ἔχω ἀνάγκη».
    «Ὡσαύτως πρέπει μέ συντριβή νά ὁμολογήσωμεν ὅτι ἀκόμη καί τό «Κατηχητικό» τῆς ἐνορίας τό ἀπωθοῦν τά παιδιά, διότι διαιωνίζει πολλές φορές ἰδεολογήματα νεκρά προτεσταντικῆς ἠθικολογίας καί τῆς ὀρθολογικῆς «ἀπολογητικῆς». Ὅπως ἐπίσης ὅτι καί τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν στά σχολεῖα μας, χρόνια τώρα εἶναι μιά βαθμολογούμενη «πληροφόρηση» ἄσχετη μέ τή δίψα τοῦ ἀνθρώπου γιά ψηλαφητή ἀλήθεια καί ψηλαφητή χαρά ζωῆς», αναφέρει σε άλλο σημείο της εισήγησής του ο μητροπολίτης.
    Παρ’ όλ’ αυτά το γεγονός ότι εν έτει 2017 βιβλία που προορίζονται να διδαχθούν σε δημόσια σχολεία όχι απλώς περνάνε από την προέγκριση της Εκκλησίας αλλά συνδιαμορφώνονται από τους κληρικούς («διεξήλθομεν γραμμή-γραμμή ὅλο τό Πρόγραμμα Σπουδῶν» αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική εισήγηση) αποτελεί απαράδεκτο αναχρονισμό που κάποια στιγμή πρέπει να εκλείψει από τη ζωή της χώρας.
    Δείτε ολόκληρη την εισήγηση του μητροπολίτη Ύδρας, Εφραίμ, στην Ιερά Σύνοδο.

  2. Ο/Η Liberal λέει:

    https://www.facebook.com/petros.tatsopoulos

    Petros Tatsopoulos
    16 ώρες ·
    Διονύσης Σαββόπουλος και Νικόλας Άσιμος. Λογοκριμένοι από την Πρώτη Φορά Αριστερά. Επειδή ενοχλούν τους παπάδες. Δέκα χρόνια νωρίτερα εάν μας το έλεγε κάποιος. Τη σουίτα στο Δρομοκαϊτειο την είχε εξασφαλισμένη.

    Ο Petros Tatsopoulos πρόσθεσε 2 νέες φωτογραφίες.
    Χθες στις 8:07 π.μ. ·
    Η εκκλησία θα συναποφασίζει με την πολιτεία για το μάθημα των Θρησκευτικών. Μάλιστα. Θα μου επιτρέψετε να πω ότι αυτή η λύση, που εκ πρώτης όψεως μοιάζει τόσο «δίκαιη» και «ισορροπημένη», θα βλάψει πολύ περισσότερο από όσο θα έβλαπτε ένα a la carte προπαγανδιστικό μάθημα Θρησκευτικών, την ύλη του οποίου θα όριζε αποκλειστικά η εκκλησία. Θα δώσει μια επίφαση «επιστημονικότητας» σ’ ένα μάθημα καθαρής μυθολογίας. Τηρουμένων των αναλογιών, θα είναι σαν για το μάθημα της αστρονομίας να συναποφασίζουν και οι αστρολόγοι ή για το μάθημα της δαρβινικής θεωρίας να συναποφασίζουν και οι οπαδοί του Δημιουργισμού. Όχι. ΔΕΝ είναι όλα… απόψεις. Εάν η Ελλάδα του Τσίπρα θέλει να μοιάσει στην Τουρκία του Ερντογάν, που προσανατολίζεται ήδη στην απαγόρευση της διδασκαλίας της εξελικτικής θεωρίας ως… δυσνόητης (ειλικρινά, αυτό δήλωσαν!), έχει ακόμη μπροστά της πεδίον δόξης λαμπρόν. Εμείς δεν πρόκειται να τους ακολουθήσουμε ποτέ σε αυτόν τον λαϊκιστικό κατήφορο. Ας είμαστε προκαταβολικά ηττημένοι στον πόλεμο κατά της Βλακείας.

  3. Ο/Η του κώλου λέει:

    Το σκάνδαλο παιδεραστίας του καρδινάλιου Τζορτζ Πελ ταλανίζει το Βατικανό

    «Ανυπομονώ να εμφανιστώ στο δικαστήριο, δεν έχω διαπράξει ό,τι μου προσάπτουν, είναι ψευδή»

    Σκληρός διώκτης της ομοφυλοφιλίας

    29/06/2017

    Από απλός ιερέας στη χώρα του έγινε ένας από τους πλέον έμπιστους συμβούλους του Βατικανού: η άνοδος του πιο υψηλόβαθμου καθολικού ιερέα της Αυστραλίας, του καρδινάλιου Τζορτζ Πελ, σημαδεύτηκε στη δύση της από καταγγελίες για σκάνδαλο σεξουαλικών εγκλημάτων που ανατρέχουν στο παρελθόν του, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters και του AFP, που αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

    Οπως αναφέρει το BBC, για δύο δεκαετίες ο Τζορτζ Πελ υπήρξε στην «πρώτη γραμμή» εκπροσωπώντας την Καθολική Εκκλησία στη διαμάχη γύρω από θέματα όπως η ομοφυλοφιλία, το Aids και η έρευνα για τα βλαστοκύτταρα.

    Ο Πελ είναι από το 2014 ελεγκτής των οικονομικών του Βατικανού–ο πλέον υψηλόβαθμος αξιωματούχος της Εκκλησίας που κατηγορείται για σεξουαλικά εγκλήματα.

    Για τους πιστούς του, ο 76χρονος καρδινάλιος ενσωματώνει τις αξίες της καθολικής εκκλησίας της Αυστραλίας, αλλά για τους επικριτές του αντιπροσωπεύει έναν θεσμό, ο οποίος απέτυχε να αντιμετωπίσει με σωστό τρόπο αυτές τις βαριές κατηγορίες.

    Ο Πελ, εναντίον του οποίου ασκήθηκε δίωξη σήμερα για σεξουαλικά εγκλήματα και καλείται να εμφανιστεί στις 18 Ιουλίου ενώπιον δικαστηρίου της Μελβούρνης, αρνείται κατηγορηματικά τις κατηγορίες που του αποδίδονται και υποστηρίζει ότι δεν γνώριζε για τα κρούσματα παιδεραστίας στην εκκλησία της Αυστραλίας υπονοώντας ακόμη και ότι πρόκειται για συνωμοσία εις βάρος του.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s