Φασιστάκια στο Μαθηματικό Αθήνας: Ονομαστική στοχοποίηση τεσσάρων καθηγητών

[Με την υπογραφή της παράταξης ΑΕΠ – ΕΑΑΚ (που έχει λάβαρο- trademark τον Άρη Βελουχιώτη βλ. google ‘ΑΕΠ – ΕΑΑΚ’ ) ]

Ιούνιος 2008: Αντιδρώντας στη σύνταξη τετραετών συμβάσεων προγραμματισμού ανάμεσα στο ΑΠΘ και το υπουργείο Παιδείας, ομάδα φοιτητών εισέβαλε στην αίθουσα όπου συνεδρίαζε η Σύγκλητος και απαίτησε να μη συζητηθεί το θέμα σε εκείνη ή οποιαδήποτε άλλη συνεδρίαση. Ο πρύτανης αρνήθηκε να δεσμευθεί. Γρονθοκοπήθηκε στο κεφάλι και τον αυχένα και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.

Ρ & Λ Εμμονές: Στόχος τους π ά ν τ α η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών

Τέσσερις καθηγητές του Μαθηματικού Αθήνας βρήκαν τοιχοκολλημένη στην πόρτα του γραφείου τους ανακοίνωση με την υπογραφή φοιτητικής παράταξης, η οποία τους στοχοποιεί ονομαστικά γιατί υπογράψανε ψήφισμα ενάντια στην ενδοπανεπιστημιακή βία.

Λεπτομερέστερα, απόγευμα της Δευτέρας τέσσερις καθηγητές του τμήματος –η κ. Λεωνή Δάλλα και οι κ.  Γιάννης Εμμανουήλ, Μιχάλης Μαλιάκας, Στέλιος Νεγρεπόντης (ομότιμος)– βρήκαν τοιχοκολλημένη ανακοίνωση με την υπογραφή ΑΕΠ-ΕΑΑΚ (φοιτητική παράταξη της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς), η οπoία κάτω από τον τίτλο «Μαθηματικό Αθήνας ή αλλιώς CSI Miami» γράφει, ανάμεσα στ’ άλλα:

«Όσοι υπογράφουν το κείμενο «υιοθετούν φαντασιόπληκτη ρητορεία προκειμένου μεθοδευμένα να απονομιμοποιήσουν το άσυλο».
«Δεν μας εκπλήσσουν τέτοιου είδους πολιτικές πρωτοβουλίες από τους γνωστούς αντιδραστικούς καθηγητάδες που πάντα έψαχναν την παραμικρή αφορμή για να επιτεθούν στο άσυλο και τις διαδικασίες των φοιτητικών συλλόγων. Η αλήθεια είναι ότι τα πανεπιστήμια συγκριτικά με οποιονδήποτε άλλον κοινωνικό χώρο εμφανίζουν το μικρότερο ποσοστό περιστατικών εγκληματικότητας»
Οι υπογράφοντες κατηγορούνται, ακόμα, «για διάδοση χυδαίων ψεμάτων, χωρίς καμία προσπάθεια στοιχειοθέτησης… είναι στοχευμένη και επιδιώκει την εμπέδωση της αυταρχικοποίησης στο πανεπιστήμιο».

Για το θέμα έχει ενημερωθεί ο πρόεδρος του Τμήματος Μαθηματικών κ. Απόστολος Μπουρνέτας.

Υπενθυμίζεται ότι το κείμενο κατά της βίας, που είχε δημοσιευτεί ένα μήνα πριν, έγραφε, ανάμεσα στ’ άλλα: «Εμείς, καθηγητές των πανεπιστημίων της χώρας, ζητάμε με την υπογραφή μας από τις πανεπιστημιακές αρχές και την κυβέρνηση να αποκαταστήσουν άμεσα το ακαδημαϊκό περιβάλλον στους πανεπιστημιακούς χώρους. Δεν μπορούν να γίνονται μαθήματα και έρευνα σε καθεστώς ανασφάλειας και διαρκούς διακινδύνευσης των φοιτητών, των διδασκόντων και των εργαζομένων. Δεν έχουν θέση στα πανεπιστήμια η λαθρεμπορία, η διακίνηση ναρκωτικών, οι πυροβολισμοί, οι ληστείες, οι κλοπές, οι απειλές, οι επιθέσεις, η βία, οι καταστροφές, η αυθαιρεσία. Να αναλάβει η κυβέρνηση τις ευθύνες της τώρα! Δεν θα συμβιβαστούμε με την παρακμή, τον φόβο και την αδράνεια». 

Athens Voice

 

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, φασισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης. Bookmark the permalink.

2 Responses to Φασιστάκια στο Μαθηματικό Αθήνας: Ονομαστική στοχοποίηση τεσσάρων καθηγητών

  1. Ο/Η Τσιπρικός ΜΑΤατζής λέει:

    Δεν ισχύει πάντα το άσυλο
    Όταν ενοχλείται ο Αρχιεπίσκοπος ο ΣΥΡΙΖΑ βαράει άγαρμπα

    ….όσο γινόταν η περιένδυσή του Αρχιεπισκόπου με τη τήβεννο και τα διάσημα του Ιονίου Πανεπιστημίου από τον Πρύτανη, οι φοιτητές δεχόντουσαν δακρυγόνα και χειροβομβίδες κρότου λάμψης. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων προσαγωγών που πραγματοποίησαν τα ΜΑΤ, μια φοιτήτρια ξυλοκοπήθηκε και άλλη μια σύρθηκε βίαια πάνω στα καπό αυτοκινήτων, όπως καταγγέλουν οι φοιτητές.

    …. αν και οι καθηγητές γνώριζαν ότι θα γίνει επέμβαση της αστυνομίας, δεν τους επέτρεψαν την είσοδο, καταργώντας το Πανεπιστημιακό άσυλο που στην ουσία ξεκινάει από την πόρτα της Πρυτανείας.
    https://www.vice.com/gr/article/epitimos-kathigitis-ieronumos

    Γιατί o Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Έγινε Επίτιμος Διδάκτορας Ήχου και Εικόνας;
    Άννα Νίνη

    Dec 15 2016

    Ρωτήσαμε το Ιόνιο Πανεπιστήμιο για την απόφαση που ξεσήκωσε αντιδράσεις.

    Τη Δευτέρα το απόγευμα υπήρχαν κλούβες των ΜΑΤ μπροστά από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στην Κέρκυρα για να υποδεχτούν τους φοιτητές που είχαν συγκεντρωθεί έξω από τη σχολή για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην αναγόρευση του Ιερώνυμου σε επίτιμο Διδάκτορα του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας .

    Λίγες μέρες πριν από την επιτιμοποίηση του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, οι διαφωνούντες φοιτητές δημοσίευσαν μια ανακοίνωση στην οποία εξέφραζαν την αντίθεση τους στην ενέργεια του Πανεπιστημίου, τονίζοντας πως «Το Πανεπιστήμιο αποτελεί χώρο διάδοσης και έκφρασης ελεύθερων ιδεών. Η εκκλησία αντιθέτως, επικρίνει, κατηγορεί και λογοκρίνει οτιδήποτε διαφοροποιείται στην πολιτική της. Το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας ως καλλιτεχνικό και τεχνολογικό τμήμα θα έπρεπε με τις δράσεις του να προάγει τις τέχνες και τις επιστήμες. Η εκκλησία έχει τον δικό της ρόλο στην κοινωνία, ο οποίος όμως δεν συμβαδίζει με τα ιδεώδη ενός κοσμικού πανεπιστημίου όπου θα έπρεπε να προάγονται οι ιδέες της ελευθερίας, της ισότητας, της έρευνας και της προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων».

    Ο Πρόεδρος του τμήματος Ανδρέας Φλώρος, μιλώντας στο VICE, όταν ρωτήθηκε για τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση της σχολής να κάνει επίτιμο διδάκτορα το ανώτατο στέλεχος της Ελλαδικής εκκλησίας, απάντησε πως «το σκεπτικό, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, είναι ότι ο άνθρωπος Ιερώνυμος έχει ασχοληθεί επί μέρους με κάποια κομμάτια της τέχνης, τα οποία εγκρίνονται με ακαδημαϊκούς όρους και είναι δυνατόν να στοιχειοθετήσουν τη συγκεκριμένη τιμή της επιτιμοποίησης. Αυτό είναι το πρώτο κομμάτι. Το δεύτερο κομμάτι είναι ότι εφόσον είμαστε ένα τμήμα τέχνης, χωράνε οι πολλές διαφορετικές εκφράσεις της τέχνης. Η ψηφιακή τέχνη, η παραδοσιακή μορφή της τέχνης και η Βυζαντινή τέχνη με την οποία έχει ασχοληθεί ο Μακαριότατος».

    Η πραγματικότητα όπως είναι, μέσα από το Newsletter του VICE Greece

    Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι απόφοιτος του τμήματος Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής σχολής και έχει επίσης πτυχίο Θεολογίας. Παρόλα αυτά ο κ. Φλώρος επέμεινε πως «η επιτιμοποίηση δεν γίνεται με βάση τις σπουδές κάποιου, γίνεται με το εν γένει έργο που έχει να παρουσιάσει σε όλη του τη ζωή». Αρνήθηκε ότι η επιλογή του Ιερώνυμου έγινε επειδή είναι υψηλόβαθμο στέλεχος της Εκκλησίας, λέγοντας πως «δεν επιτιμοποιήθηκε η κεφαλή της εκκλησίας, αλλά ο Ιερώνυμος ως άνθρωπος».

    Ακόμη όμως και αν αποφασίστηκε η επιτιμοποίηση αυτή βάσει του προσώπου και όχι βάσει του τίτλου του Αρχιεπισκόπου που φέρει, το Πανεπιστήμιο αποφάσισε να κάνει επίτιμο διδάκτορα έναν άνθρωπο που έχει κάνει ομοφοβικές δηλώσεις, λέγοντας για παράδειγμα πως η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τη ζωή. Παρόλα αυτά, η ιδιότητα του κληρικού δεν μπορεί να αφαιρεθεί από τα κομμάτια που συμπληρώνουν τον άνθρωπο Ιερώνυμο. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι.

    Ρωτήσαμε τον υπεύθυνο καθηγητή του Τμήματος τον παραπάνω προβληματισμό μας και απάντησε πως «είμαστε ένα τμήμα Τεχνών ήχου και εικόνας, το οποίο ως μοναδικό στο συγκεκριμένο αντικείμενο στον ελλαδικό χώρο πρεσβεύει τη σύγχρονη τέχνη. Και μέσα στη σύγχρονη τέχνη εμπίπτουν πάρα πολλά πράγματα. Θέλουμε να δώσουμε το περιθώριο να συνδυάσουμε παραδοσιακά πράγματα, όπως θρησκευτικές ταυτότητες, με πιο σύγχρονα πράγματα, όπως την επιτιμοποίηση που κάναμε πέρυσι την περίοδο του φεστιβάλ μας στον Stelarc. Τότε δεχτήκαμε επικρίσεις από άλλες μερίδες. Όχι από τους φοιτητές, αλλά από μια άλλη μερίδα της κοινωνίας. Σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον, το ίδιο το τμήμα μπορεί να φέρει σε διάλογο τη μια πλευρά και την άλλη, σε σχέση με την τέχνη, τα όρια της τέχνης, το ποιόν της. Αυτή είναι η άποψη του τμήματος». Παράλληλα με αυτές τις δηλώσεις, ο κ. Φλώρος σχολίασε και τη στάση των φοιτητών που ήταν αντίθετοι από την πρώτη στιγμή με την επιτιμοποίηση, εξηγώντας πως «οι φοιτητές αυτή τη στιγμή αντέδρασαν κάνοντας μια κατάληψη μέσα στο τμήμα, μια κατάληψη που προσωπικά δεν μπορώ να την αποδεχτώ σαν άνθρωπος. Θεωρώ ότι οι αποφάσεις των συλλογικών οργάνων, ειδικά όταν αυτές είναι ομόφωνες -γιατί έτσι δουλεύει το δημοκρατικό σύστημα – θα πρέπει να γίνονται σεβαστές, αλλά δεν θα πρέπει να γίνεται προσπάθεια να επιβάλλονται».

    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

    Τι συνέβη όμως πριν αποφασιστεί να επιτιμοποιηθεί ο Ιερώνυμος από το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας; Εγινε προσπάθεια και πρόταση να γίνει επίτιμος καθηγητής στο τμήμα Ιστορίας του Ιόνιου Πανεπιστημίου. Κάτι που θα έβγαζε περισσότερο νόημα, αν λάβουμε υπόψη τα πτυχία Θεολογίας και Αρχαιολογίας που διαθέτει ο Αρχιεπίσκοπος. Ομως, σύμφωνα με πληροφορίες από το Πανεπιστήμιο, οι καθηγητές αυτού του τμήματος αρνήθηκαν. Πριν από δυο χρόνια, το Τμήμα Μουσικής του ίδιου Πανεπιστημίου είχε επιτιμοποιήσει ακόμη έναν κληρικό, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, ο οποίος διαθέτει πτυχίο Θεολογίας και ένα διδακτορικό με τίτλο «Περὶ τὴν κωδικοποίησιν τῶν ἱερῶν κανόνων καὶ τῶν κανονικῶν Διατάξεων ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ».

    Τη Δευτέρα, λίγο πριν την αναγόρευση του Αρχιεπισκόπου απαγορεύτηκε η είσοδος στους φοιτητές που διαφωνούσαν με τη διαδικασία, αν και είχαν λάβει ηλεκτρονική πρόσκληση στα mail τους. Οι καθηγητές κατέβηκαν στην είσοδο της σχολής και τους είπαν να εκλέξουν μια επιτροπή για να συζητήσουν τις διαφωνίες τους. Ωστόσο εκείνοι διαφώνησαν και ζήτησαν να δουν τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου, κάτι που δεν έγινε. Η είσοδος δεν τους επετράπη και στη συνέχεια, όσο γινόταν η περιένδυσή του Αρχιεπισκόπου με τη τήβεννο και τα διάσημα του Ιονίου Πανεπιστημίου από τον Πρύτανη, οι φοιτητές δεχόντουσαν δακρυγόνα και χειροβομβίδες κρότου λάμψης. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων προσαγωγών που πραγματοποίησαν τα ΜΑΤ, μια φοιτήτρια ξυλοκοπήθηκε και άλλη μια σύρθηκε βίαια πάνω στα καπό αυτοκινήτων, όπως καταγγέλουν οι φοιτητές.

    Οι ίδιοι τονίζουν πως αν και οι καθηγητές γνώριζαν ότι θα γίνει επέμβαση της αστυνομίας, δεν τους επέτρεψαν την είσοδο, καταργώντας το Πανεπιστημιακό άσυλο που στην ουσία ξεκινάει από την πόρτα της Πρυτανείας. Προς το παρόν συνεχίζουν την κατάληψη στο τμήμα τους και όπως ανέφεραν θα τη συνεχίσουν μέχρι την Παρασκευή.

    Αν ρίξει κανείς μια ματιά στις επιτιμοποιήσεις των ιερέων, θα παρατηρήσει πως τα Πανεπιστήμια θέλουν και επιδιώκουν να διατηρούν στενές σχέσεις με τα υψηλόβαθμα και μη στελέχη της Εκκλησίας. Για παράδειγμα, το 2013 ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έλαβε τον τίτλο του επίτιμου διδάκτορα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.. Σε μια εποχή που τα Πανεπιστήμια αιμορραγούν λόγω της υποχρηματοδότησης, δαπανώνται χρήματα που μας φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο μοτίβο της θεοκρατίας του Ιράν.

    • Ο/Η Κορφιάτης λέει:

      Μια φοιτητική διαμαρτυρία πολιτισμένη, δικαιολογημένη και δημοκρατική αντιμετωπίστηκε με βία από την παπαδοκρατία των ΣΥΡΙΖΕΛ, ακόμη και με χημικά
      Έξω το φασιστοπαπαδαριό από τα Πανεπιστήμια

      http://pandiera.gr/%CE%BA%CE%AD%CF%81%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%84-%CF%83%CE%B5-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD/

      Κέρκυρα: ΜΑΤ σε φοιτητές που αντιδρούν στην βράβευση Ιερώνυμου (βίντεο)

      Δεκ 13, 2016

      Σε διαμαρτυρία στην είσοδο της Ιονίου Ακαδημίας προχώρησαν την Δευτέρα 12 Δεκέμβρη, φοιτητές που αντιδρούν στην απόφαση της Πρυτανείας να προχωρήσει σε ανακήρυξη του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου σε επίτιμο διδάκτορα του τμήματος Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου.
      Οι φοιτητές κρατούσαν πανό που έγραφε «Τον λόγο στις σχολές τον έχουμε εμείς και όχι οι πρυτάνεις και οι ιερείς».
      Οι φοιτητές αντιμετωπίστηκαν από τα ΜΑΤ με χρήση χημικών

      Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Φοιτητών του τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας (ΤΗΧΕΙ) του Ιονίου Πανεπιστημίου, αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του τα εξής:
      «Η απόφαση αυτή γεννά ερωτηματικά από τη μια για την σχέση Εκκλησίας-Πανεπιστημίου και από την άλλη για την προσφορά του κ. Ιερώνυμου και γενικά της Ορθόδοξης Εκκλησίας της χώρας μας στην Παιδεία, την ελεύθερη έκφραση, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την διαμόρφωση μιας κοινωνίας ελευθερίας και ισότητας.
      Το Πανεπιστήμιο αποτελεί χώρο διάδοσης κι έκφρασης ελευθέρων ιδεών. Η Εκκλησία, αντιθέτως, επικρίνει, κατηγορεί και λογοκρίνει οτιδήποτε διαφοροποιείται στην πολιτική της. Το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας ως καλλιτεχνικό και τεχνολογικό τμήμα θα έπρεπε με τις δράσεις του να προάγει τις τέχνες και τις επιστήμες.

      Η Εκκλησία έχει τον δικό της ρόλο στην κοινωνία, ο οποίος όμως δεν συμβαδίζει με τα ιδεώδη ενός κοσμικού πανεπιστημίου όπου θα έπρεπε να προάγονται οι ιδέες της ελευθερίας, της ισότητας, της έρευνας και της προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
      Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κ. Ιερώνυμος τι είδους σχέση έχει με την καλλιτεχνική δημιουργία, την ελεύθερη έκφραση και έρευνα; Πώς έχει συμβάλλει μέχρι τώρα η Εκκλησία στην ελεύθερη έκφραση και δη στην καλλιτεχνική;»

      Οι φοιτητές παραθέτουν για να μας θυμίσουν την .. προσφορά της Εκκλησίας στην κουλτούρα της χώρας μας:

      • Ρητορική μίσους προς το διαφορετικό (διαφορετικές θρησκείες, σεξουαλικές προτιμήσεις κ.ά.) από φορείς της Εκκλησίας στα Μ.Μ.Ε. και σε δημόσιες ομιλίες.
      • Πολιτική κατά των προσφύγων από ενορίες και άλλους φορείς της εκκλησίας μακριά από τις αξίες της αλληλεγγύης και της αγάπης.
      • Σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών: Κήρυξη διήμερου πένθους από Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας . Έντονη επίκριση από φορείς της Εκκλησίας και τον ίδιο τον κ. Ιερώνυμο.
      • Επιβολή της πρωινής προσευχής και των χριστιανικών συμβόλων στα σχολεία. Κατάρες από φορείς της Εκκλησίας κατά των υποστηρικτών της κατάργησης του μαθήματος των θρησκευτικών στα σχολεία, το οποίο προάγει μόνο την Ορθοδοξία και καμία άλλη θρησκεία.
      «Προσφορά» της Εκκλησίας στην καλλιτεχνική δημιουργία:
      Αυτή η ιστορία κρατάει χρόνια. Αναφέρουμε μερικά μόνο παραδείγματα καταπάτησης της ελεύθερης έκφρασης στην τέχνη:
      • Χριστός Πάσχων (Εθνικό Θέατρο) : Μετά από αντίδραση της Εκκλησίας απαγορεύτηκε το χειροκρότημα στο τέλος της παράστασης.
      • (1980) Ο άγιος Πρεβέζης: Ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του σκηνοθέτη και του θιάσου της παράστασης και απαγόρευση της.
      • (2003) Εικαστική Έκθεση Outlook: Απόσυρση του έργου του καλλιτέχνη Τιερί ντε Κορντιέ «Πότισέ με», μετά από έντονη αντίδραση της Εκκλησίας.
      • (2007) Εικαστική διοργάνωση ArtAthina: Κατάσχεση έργου της Εύης Στεφανή και σύλληψη του διευθυντή της έκθεσης με τις ευλογίες της Εκκλησίας. Να σημειωθεί ότι και το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας συμμετείχε στην ίδια έκθεση το 2016.
      • (2012) CorpusChristi, Θέατρο Χυτήριο: Χαρακτηρισμός του έργου από την Εκκλησία ως βλάσφημο, άκρως προσβλητικό για το πρόσωπο του Χριστού / επεισόδια και γιουχάρισμα προς τους ηθοποιούς έξω από το θέατρο (με την συμμετοχή φορέων της Εκκλησίας)/ Κατέβασμα της παράστασης .
      Τα παραπάνω καταδεικνύουν ότι ο διαχωρισμός της Εκκλησίας και του κράτους πρέπει να είναι πλήρης χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το κράτος δεν παρεμβαίνει ανέκαθεν στην καλλιτεχνική δημιουργία με μέτρα καταστολής ή λογοκρισίας.
      Ως Διοικητικά Συμβούλια του ΤΗΧΕΙ και ΤΙΣ πιστεύουμε ότι μέσα στο πανεπιστήμιο δεν χωράνε τέτοιου είδους πρακτικές και πολιτικές όπως οι άνωθεν και μάλιστα με μεγάλες πανεπιστημιακές τιμητικές διακρίσεις.
      Ο νέος πρύτανης ως γνήσιος συνεχιστής της παράδοσης αναγορεύσεων της κ. Σαλή-Παπασαλή (αναγόρευση του κ. Βαρθολομαίου πριν από 2 χρόνια ακριβώς) αντί να σπαταλά χρήματα για την προβολή και το management, επιβάλλεται να ασχοληθεί με τα προβλήματα που κατατρύχουν το ΙΠ, όπως η δημόσια και δωρεάν σίτιση και στέγαση, οι υποδομές, η πρόσληψη προσωπικού…
      Όλα αυτά την ίδια περίοδο που το δημόσιο πανεπιστήμιο καταρρέει και η Εκκλησία ανθεί και επεκτείνεται.»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s