Δικαστικές γνωματεύσεις υπέρ της Εκκλησίας των κρυφοομοφυλόφιλων

[Οι μητροπολίτες (επομένως και οι πιστοί) μπορούν να βρίζουν όλους τους ομοφυλόφιλους]

[Έμειναν «άφωνες» όσες άκουσαν το «κήρυγμα» του Αρχιμανδρίτη Κύριλλου]

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Αντιγράφω από το arcadia.portal (19.4.): «Δικαίωση για τον Μητροπολίτη Αλέξανδρο για τις δηλώσεις του περί ‘ομοφυλοφίλων’»: «Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του εκκλησιαστικού περιοδικού ‘Ο Σωτήρ’, που εκδίδεται από την ομώνυμη αδελφότητα θεολόγων, τόσο η Εισαγγελία Τριπόλεως όσο και η Εισαγγελία Εφετών Ναυπλίου, μετά από προκαταρκτική εξέταση που διενήργησαν και με σχετικές αποφάσεις τους στις 4 Νοεμβρίου και 22 Δεκεμβρίου 2016 αντίστοιχα, έθεσαν στο αρχείο την υπόθεση, με το σκεπτικό ότι «ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας δεν διέπραξε κάποιο αδίκημα με την τοποθέτησή του εκείνη, σύμφωνη κατά πάντα με την αλήθεια της πίστεως, που ως Ορθόδοξος Ιεράρχης οφείλει να διαγγέλλει». Ολόκληρο το δημοσίευμα στο περιοδικό ‘ο Σωτήρ’ αναφέρει: ‘Συντριβή της ομοφυλοφιλικής δικτατορίας’…» (!!!).

Δεν θα σχολιάσω την προκλητική υποκρισία του μητροπολίτη της Τρίπολης και του χουντικού «Σωτήρα», που προήλθε από τη διάσπαση της κακόφημης μεσαιωνικής «Ζωής», της αμαρτωλής μήτρας δηλαδή που γέννησε τον φιλοχρυσαυγίτη Αμβρόσιο και τον συνθαλαμίτη του Ιερώνυμο (βλ. «Η ‘Ζωή’ μέσα από τα μάτια του Χ. Γιανναρά (μέρος 2ο)». Προσποιούνται ότι αγνοούν πως ο κόσμος των μητροπολιτών και γενικά των ρασοφόρων, έχει σπάσει κάθε ρεκόρ ομοφυλοφιλίας αλλά και παράνομων και διαστροφικών σεξουαλικών συμπεριφορών που προκαλούν αηδία, όπως η ατιμώρητη και συγκαλυπτόμενη παιδεραστία και η πρόσφατη αθλιότητα του σεσημασμένου πλην ατιμώρητου αυνανιζόμενου επιδειξία πατρός Νικοδήμου της Θεσσαλονίκης μέσα σε λεωφορείο  («Γνωστός στην αστυνομία ο παπάς που παρενόχλησε σεξουαλικά»). Υποχρεούμαι όμως ως πολίτης που εντέλλεται να υπερασπίζεται το Σύνταγμα (ΑΡΘΡΟ 120/4: «H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία»), να επικρίνω τη δικαστική απόφαση, γιατί μπορεί να μην πρόκειται βεβαίως για βίαιη απόπειρα κατάλυσης του Συντάγματος, αλλά πρόκειται για μια επικίνδυνη γνωμάτευση, που μάλλον περιφρονεί το Σύνταγμα και την κοινή λογική και ανοίγει επικίνδυνους ατιμώρητους ρατσιστικούς δρόμους. Θα προχωρήσω λοιπόν σε μερικές παρατηρήσεις, γιατί ο δικαστής πρέπει να κρίνει σύμφωνα με τους Νόμους του Κράτους, που υπερτερούν αυτών της Εκκλησίας. Οι Νόμοι είναι σαφώς πάνω από τους Ι.Κανόνες και αφορούν το σύνολο της κοινωνίας και όχι μόνο τους πιστούς, όπως οι δεύτεροι.

Τρίπολη: Αγιασμός στα γραφεία της χιτλερικής συμμορίας, της αυτοπροσδιοριζόμενης από τον φύρερ της, ως «σπορά των νικημένων του 1945» (Φωτ. από τα arcadiaportal.gr, Οκτώβριος 28, 2012 – 21:23).

Α) Δεν έχουμε δει την ελάχιστη ευαισθησία της Δικαιοσύνης όταν παραβιάζονται Ι.Κανόνες που δεν συμφέρουν τους Μητροπολίτες, όπως για παράδειγμα η απαγόρευση (ποινή καθαίρεση) του μεταθετού των Μητροπολιτών, παρ’ όλο που το Σύνταγμα επιτάσσει να «τηρεί απαρασάλευτα…τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες» (άρθρο 3,1). Το λέω αυτό γιατί ο Παπαριώτης μητροπολίτης της Τρίπολης Αλέκος Παπαδόπουλος, πήρε διαζύγιο αντικανονικά το 1995 και επομένως και αντισυνταγματικά από την νύμφη του την Μητρόπολη Ναυπακτίας και εγκατέλειψε τα παιδιά του γιατί ήθελε να είναι κοντά στο χωριό του το Πάπαρι.  Αντί ο Εισαγγελέας να ζητήσει να επιστρέψει στο Κράτος τους μισθούς 22 ετών που αχρεωστήτως του καταβάλλει το Κράτος, διακόπτει και την ποινική δίωξη που είχε ασκηθεί εναντίον του και είχε προκαλέσει τότε την οργή της Χρυσής Αυγής, που τον υπερασπίστηκε: «Διώκουν με τον «αντιρατσιστικό» νόμο τον Μητροπολίτη Μαντινείας», (xryshayghcom27.9.2016)

Β) Έχουμε δει τον ίδιο τον Αρ.Πάγο να νομολογεί με τρόπο πάρα πολύ περίεργο, προκειμένου να προστατεύσει διεφθαρμένους κληρικούς και γενικά απατεώνες που πρόσκεινται στην Εκκλησία: «Ολισθηρό πατινάζ στον (Άρειο) Πάγο | Το Κουτί της Πανδώρας» (30.1.2012).

Γ) Aντιγράφω από το μπλογκ δημοφιλή στους μητροπολίτες ευλαβικού νεαρού κοσμικού γλεντζέ, δηλαδή από την ευσεβή Romfea (24.9.2016), τις αντιευαγγελικές χυδαιότητες που είχε πει ο μητροπολίτης: «Είναι άνθρωποι της ανωμαλίας και αυτή καταδικάζεται από τη ζωή και την κοινωνία. Τους λυπάμαι, προσεύχομαι να τους συγχωρήσει ο Θεός, να μετανοήσουν, να αλλάξουν τακτική και να γίνουν τίμια μέλη της κοινωνίας μας. Η Εκκλησία ακολουθεί τον νόμο του Θεού και την κατάσταση της φύσεως, ο καθένας που έχει το κουσούρι του δεν μπορεί να το εμφανίζει δημόσια και να μην ντρέπεται» υποστήριξε και επανέλαβε ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι «άρρωστοι» και ότι θα πρέπει να θεραπεύσουν την αρρώστια τους. Τέλος ερωτηθείς αν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στους κόλπους της εκκλησίας είχε δηλώσει: «Δεν ξέρω αλλά, αν υπάρχουν, πρέπει να τους απομακρύνουμε». Τα έλεγε αυτά και ο Χουντόδουλος, που το «κουσούρι» του φαίνεται πως τον έστειλε στον άλλο κόσμο με ηπατίτιδα C  (Μιχάλης Καλόπουλος – greatlie.com–«Χριστόδουλε, πού την κόλλησες..»). Αυτά είναι άκρως προσβλητικές και εξουθενωτικές βρισιές πεζοδρομιακής υφής, ανάξιες Επισκόπου, τις οποίες το χαμηλού μορφωτικού επιπέδου μέρος των πιστών, τις παίρνει στα σοβαρά και μπορεί να γίνει ιδιαίτερα εχθρικό, τυραννικό και επικίνδυνο για τους ομοφυλόφιλους που βρίσκονται στο έλεός του κυρίως για τους εφήβους.Δεν είναι μια απλή και χαμηλόφωνη έκφραση ποιμαντικής άποψης προς το εκκλησίασμα στα πλαίσια κηρύγματος, είναι κραυγαλέα έκφραση μίσους (παρά τις ταυτόχρονες προσχηματικές φραστικές αναδιπλώσεις, προσβλητικές κι αυτές: «τους λυπάμαι…» κλπ, που μάλλον κάνουν τη δήλωση χειρότερη), κατά ενός μεγάλου μέρους του πληθυσμού, το οποίο δεν έχει παρανομήσει και εκμηδενισμού της προσωπικότητας αθώων, έξω από τα ευαγγελικά πλαίσια που υποτίθεται ότι οφείλουν να εμπνέουν τον κρατικό υπάλληλο Αρχιερέα, τον οποίο πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι και ο οποίος, αν μη τι άλλο, οφείλει να σέβεται τους Νόμους που ψηφίζει η Βουλή. Άλλωστε έχει δώσει διαβεβαίωση γι’αυτό μπροστά στον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας («…διαδηλώ δε υπακοήν εις το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους»). Oι δηλώσεις έγιναν (23.12.2015), δίκην πολιτικού ανδρός, σε τηλεοπτικό κανάλι έξω από το ναό με αφορμή την ψήφιση την προηγούμενη ημέρα ενός νόμου με πρωτοφανή συναίνεση και πλειοψηφία βουλευτών όλων των κομμάτων (193 ΝΑΙ/56 ΟΧΙ), με την εξαίρεση σύσσωμου του ΚΚΕ και των χιτλερικών. Αναρωτιέμαι τι είδους χριστιανική ηθική αλλά και κοινή ηθική, σύμφωνα με τις συλλογικές αξίες της κοινωνίας, έχει ο μητροπολίτης που ιερείς του αγιάζουν ατιμωρητί, δίπλα στην έδρα του, τα γραφεία των νοσταλγών της ναζιστικής Κατοχής (έχουν καταγγελθεί βάσιμα από συμπαθούντα μητροπολίτη και ως «Σατανιστές») και ενοχλήθηκε με ύφος πολιτικού παράγοντα θεοκρατικού καθεστώτος, για την κατά το Σύνταγμα ψήφιση ενός ανθρωπιστικού νόμου, που ισχύει κατά κανόνα προστατευτικότερος σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.

Δ) Οι δυο Εισαγγελίες, αν είναι ακριβής η διατύπωση, προχωρούν και σε μια οιωνεί προτροπή προς τους μητροπολίτες, ότι αυτές οι βρισιές είναι αποκύημα της πίστης την οποία ο Ιεράρχης «οφείλει να διαγγέλλει». Ξεπερνώντας το ερώτημα  σε ποιο ευαγγελικό χωρίο αναφέρεται η ελάχιστη μνεία του Χριστού στην ομοφυλοφιλία, αναρωτιέμαι από πότε ολόκληρη η κοινωνία υποχρεούται να σέβεται τους εκκλησιαστικούς Κανόνες; Σε ποιο νόμο του Κράτους και σε ποιο άρθρο του Συντάγματος αναφέρεται αυτό; Η κρατική Εκκλησία που οφείλει συνταγματικά να το κάνει στο εσωτερικό της, τους παραβιάζει σωρηδόν και προκλητικότατα (π.χ. στις εκλογές Αρχιερέων), χωρίς να ευαισθητοποιείται απολύτως κανείς. Θα μπορούσαν οι Εισαγγελείς να σημειώσουν πως ο μητροπολίτης δικαιούται να απευθύνει αυτές τις ύβρεις στους σκανδαλωδώς πολυάριθμους ομοφυλόφιλους ρασοφόρους και στους δηλωμένους ενήλικους πιστούς, τέλος πάντων στο εκκλησίασμά του. Με ποιο δικαίωμα τις απευθύνει και στην υπόλοιπη κοινωνία;  Οι παπάδες έχουν δαιμονοποιήσει τον πολιτικό γάμο, τις προγαμιαίες σχέσεις, τη μοιχεία, την ομοφυλοφιλία κλπ Από πού κι ως που νομιμοποιούνται να τρομοκρατούν τους ανυπεράσπιστους ανήλικους που ανακαλύπτουν την ομοφυλοφιλία τους και να βρίζουν τους εκτός Εκκλησίας  ενήλικες που ασκούν αυτά τα καθ’όλα νόμιμα δικαιώματά τους, απαξιώνοντάς και προσβάλλοντάς τους κατάφωρα και εκθέτοντάς τους στο μίσος των φανατικών;

Ε) Είναι γνωστές οι στενές σχέσεις μεγάλης μερίδας δικαστών με τους εκκλησιαστικούς μηχανισμούς. Ο ίδιος ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Επικρατείας, που διόρισε η αριστεροακροδεξιά κυβέρνηση Τσίπρα, είναι τιτλούχος του Πατριαρχείου («Εντιμολογιώτατος  Άρχων Μέγας Νομοφύλαξ, ο οποίος νομολόγησε μειοψηφικά και χαρακτηριστικά στην υπόθεση των τηλεοπτικών  καναλιών), παρακαθήμενος παλιότερα δημόσια του σεσημασμένου αργότερα και περιέργως, προκλητικότατα και αναιτιολόγητα ατιμώρητου παιδεραστή μητροπολίτη Λερου Νεκτάριου, γνωστού ως «Σουλτάνας του Αιγαίου» (βλ. «Οι «δικαστικοί υπάλληλοι» (!) του κ. Τσίπρα»). Για να μην αναφερθώ στον Άρχοντα του παραδικαστικού και ακόμη ατιμώρητο από την Εκκλησία αρχισκανδαλοποιό Γιοσάκη και στον παρομοίως υπόδικο ευσεβέστατο επικοινωνιολόγο του Χουντόδουλου Σωτήριο Τζούμα («Οι κατηγορούμενοι για το «Παραδικαστικό Νο 2»», η δίκη αργεί να ξεκινήσει, ξεύρετε τώρα φόρτος εργασίας κλπ), παραπέμπω σε δημόσιες επισημάνσεις του παλιού Προέδρου του Αρ.Πάγου για τις σχέσεις αρχιερατείου και δικαστών: «Ο Ματθίας για τη διαπλοκή Δικαιοσύνης και Εκκλησίας».

Στ)»Μη κτήσησθε χρυσόν μηδέ άργυρον μηδέ χαλκόν εις τας ζώνας υμών, .. μηδέ δύο χιτώνας μηδέ υποδήματα μηδέ ράβδον». «Έχοντες δε διατροφάς και σκεπάσματα τούτοις αρκεσθησόμεθα». Ο μιτροφόρος κάτοικος του μητροπολιτικού Μεγάρου της Τρίπολης, έχει προφανέστατα γράψει τις δυο αυτές εντολές, και πάρα πολλές ακόμη, του Χριστού και του Παύλου στα παλιά του τα παπούτσια και καμία Εισαγγελία δεν θα τον εγκαλέσει γι’αυτό. Η πίστη του είναι επιλεκτική και φουντώνει περίεργα όταν ακούει για ομοφυλόφιλους. Αν δεχτούμε λοιπόν πως οι μητροπολίτες έχουν την υποχρέωση και το δικαίωμα να «διαγγέλουν» την έστω ετεροβαρή και αντιευαγγελική «πίστη» τους με αυτές τις ύβρεις urbi et orbi και όχι μόνο στις γριές και στους κρυφοομοφυλόφιλους άντρες των εκκλησιαστικών τους ακροατηρίων, τότε το ίδιο δικαίωμα και την ίδια υποχρέωση έχουν και οι πιστοί τους. Το Σύνταγμα δεν κάνει διακρίσεις τέτοιων δικαιωμάτων. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν πως ο αντιρατσιστικός νόμος καταργείται στο σκέλος του ομοφοβικού ρατσισμού και πως ανοίγει ο ασκός του Αιόλου να βρίζουν όλοι οι «πιστοί» όπως και οι αντάξιοί τους δεσποτάδες.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΗΣ ΙΕΡΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ

α) «10% – Γνώμη – Ουαί υμίν! Έτσι η Αγία Ιερά Σύνοδος με την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα και τις λοιπές θεές, από δω το γύρισε, από κει το έφερε, μας είπε (2/6/2005) [Περιοδικό Εκκλησία, 7/2005] ότι η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά ενός κληρικού είναι παντελώς άσχετη με την άσκηση του δημοσίου λειτουργήματός του. Και ότι οι κληρικοί δεν είναι δημόσια πρόσωπα, επομένως είναι πολύ κακό να βγαίνουν τα άπλυτά τους στη φόρα…».

Απολαύστε λοιπόν τη θρασύτατη υποκρισία της Ι.Συνόδου στη σελίδα 561 του επίσημου οργάνου της περιοδικού «Εκκλησία» (Έτος ΠΒ΄, τεύχος 7, Ιούλιος 2005-Αθήναι):  «Αίτηση θεραπείας της Ιεράς Συνόδου, ενώπιον της Επιτροπής προσωπικών δεδομένων»:

http://www.ecclesia.gr/greek/press/ekklisia/2005_ioulios.pdf

«…πρόκειται περί δεδομένων αναφερομένων εις αυστηρώς προσωπικήν (ομοφυλοφιλικήν) συμπεριφοράν παντελώς άσχετον προς την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος. Συνεπώς και αν εισέτι γίνει δεκτόν ότι ο Μητροπολίτης είναι δημόσιον πρόσωπον τουθ’ όπερ ημείς αρνούμεθα…τα δεδομένα αυτά δεν συνδέονται με την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος» !!!).

β) Σεραφείμ. Ο αντάρτης που έγινε Αρχιεπίσκοπος. Οπλοφορούσε, έβριζε ..“Κατάντησα αρχιεπίσκοπος πούστηδων” (‘Μηχανή του Χρόνου’, 8 Απρ 2015)

γ) Ο Σπύρος Μαρκεζίνης για τα «ανεπανόρθωτα» της Εκκλησίας Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Α΄ μου περιέγραψε τα της Εκκλησίας ως ανεπανόρθωτα. Εκτός της ανωμάλου οικονομικής διαχειρίσεως….μου επέδειξε σωρείαν φωτογραφιών αρχιερέων και πάντως ιερωμένων, εις ασέμνους στάσεις με τας ‘ανηψιάς’ των ή παιδάρια” (“Τα εις Εαυτόν”-εκδ. Φερενίκη-2002).

δ) Tο ΚAΛAMI | «Σκάνδαλα, Εκκλησία της Ελλάδος» (Β.Α.Λαμπρόπουλος): «..Πηγαίνετε σε μία εκκλησιαστική σχολή και δείτε μαζεμένα τα παιδιά. Είναι εύκολο να διαπιστώσετε πόσα απ΄ αυτά είναι κουνιστοί. Τα παιδιά αυτά οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία. Ως παλαιός, και  επί 28 χρόνια, εκκλησιαστικός συντάκτης, που παρακολουθεί και τα τωρινά τεκταινόμενα έχουμε  να πούμε ότι: Τίποτε απ΄ αυτά δεν ήταν άγνωστα στο εσωτερικό της Εκκλησίας. Όλα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε για την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα, το Χωροφύλακα κ.λπ.

ε) «ΔΙΣ: Απελθέτω απ’’ εμού το «ροζ» ποτήριον», Καθημερινή, 07.07.2002-Γρ. Καλοκαιρινός:

http://www.kathimerini.gr/123591/article/epikairothta/ellada/dis-apel8etw-ap-emoy-to-roz-pothrion

«Μην ξεσκεπάσετε ποτέ αυτό το καζάνι που βράζει. Γιατί, θα ξεχειλίσει καυτή βρώμα και θα μας κάψει όλους». Αυτήν την απάντηση έδινε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ, σε όποιον δικό του έκανε λόγο για «ηθικά ζητήματα» στον εκκλησιαστικό χώρο….».

στ)Πρωτοπρεσβύτερος Ευστάθιος Κολλάς, εκλεγμένος Πρόεδρος του συνδικαλιστικού σωματείου των ιερέων ΙΣΚΕ: «Γεμίσαμε από ομοφυλόφιλους μητροπολίτες» (ESPRESSO, 17/01/2007).

Ο μητροπολίτης Μαντινείας «δεν ξέρει» αν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στο χώρο της Εκκλησίας. Αναρωτιέμαι αν οι δικαστικοί δικαιούνται να αγνοούν, μαζί με τα υπόλοιπα, και αυτήν την πτυχή της ακραίας και ολότελα αμοραλιστικής υποκρισίας του μητροπολίτη, που δήθεν ενοχλείται από την ομοφυλοφιλία των πολιτών και δεν ξέρει τίποτα για την παγκοίνως γνωστή ομοφυλοφιλία των άγαμων δεσποτάδων.  «Υποκριτά έκβαλε πρώτον εκ του οφθαλμού σου την δοκόν και τοτε διαβλέψεις εκβαλείν το κάρφος εκ του οφθαλμού του αδελφού σου» (Ματθ. 7,5). Αν υπάρχει κάπου η «ομοφυλοφιλική δικτατορία» του φαρισαϊκού «Σωτήρα», αυτό το «κάπου» είναι η κρατική Εκκλησία.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Δικαιοσύνη, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

15 Responses to Δικαστικές γνωματεύσεις υπέρ της Εκκλησίας των κρυφοομοφυλόφιλων

  1. Ο/Η του κώλου λέει:

  2. Ο/Η Κάσυ Διάρη, θεούσα λέει:


    Δεβελέκος για Ουρανία: “Εμετική η κατάσταση στη Χρυσή Αυγή”
    jailgoldendawn / 17/11/2014

    http://www.tanea.gr/news/greece/article/5019476/tagma-satanistwn-h-xrysh-aygh-epimenei-o-mhtropoliths-peiraiws/#sthash.7yUIKdOB.dpuf
    ΤΑ ΝΕΑ
    «ΤΑΓΜΑ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» ΕΠΙΜΕΝΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/05/2013 11:33 |

    http://www.newsonly.gr/ellada_arxeio/arthro/h_gymni_alitheia_tis_xrysis_augis-129185973/
    14:00 21/10
    Η γυμνή αλήθεια της Χρυσής Αυγής


    Σήμερα βγαίνει… από τα ρούχα της με την κατάσταση, στο παρελθόν, ωστόσο, οι λόγοι ήταν επαγγελματικοί. Εξου και η φωτογράφηση για το «Playboy» (πάνω), πολύ πριν ντυθεί στα χρώματα της ΧΑ. Η πρώην Playmate σηκώνει το λάβαρο του κόμματος. Κάτω, με το ίνδαλμά της, βουλευτή Γ. Γερμενή, πιο γνωστό ως «Καιάδα».


    21/12/2012, Πάρνηθα, Κασιδιάρης, Χειμερινό Ηλιοστάσιο και η σημαία της Βέρμαχτ, νυχτερινή ορκωμοσία στη σβάστικα


    ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
    Κόκα τιμή Χρυσή Αυγή
    Χρήστες ναρκωτικών ουσιών αποδεικνύεται πως είναι κάποιοι εκ των κατηγορουμένων του ναζιστικού μορφώματος
    ΕΘΝΟΣ 14:00, 17/5/2015

    https://jailgoldendawn.com/2014/10/05/%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7/

    Χρυσή Αυγή Σπάρτης και ο γραμματέας της Γ. Ορφανάκος: βιασμοί, καταχρήσεις χρημάτων, πογκρόμ

    http://agonaskritis.gr/%CE%BF-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B7%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%80%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B5-%CE%B2/

    Ο λυκειάρχης στην Ιεράπετρα που είχε βρεθεί κατηγορούμενος για παιδεραστία στα τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=463378
    Λαμπρόπουλος Βασίλης Γ.

    Μέλος της «Χρυσής Αυγής» κατηγορείται για βιασμό 15χρονης
    Καταγγελίες για πιέσεις και απειλές σε βάρος της οικογένειας του θύματος
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/06/2012 07:16

    Μέλος της «Χρυσής Αυγής» κατηγορείται για βιασμό ανήλικης αλβανίδας και δημιουργεί «ρατσιστικό» ντελίριο εναντίον της οικογένειας του θύματος προκειμένου να έχει καλύτερη δικαστική τύχη!

    Μπροστά σε μια πρωτοφανή περίπτωση βρίσκονται, τα τελευταία 24ωρα, οι αστυνομικοί αλλά και κάτοικοι περιοχής στην βορειοανατολική Αττική.

    http://www.ant1news.gr/news/Politics/article/338166/boyleytis-paiderastis-poios-ton-katigorei-kai-ti-apanta
    Δημοσίευση: 04 Μαρτίου 2014 13:59
    Βουλευτής-παιδεραστής; Ποιος τον κατηγορεί και τι απαντά
    Αναληθή, ψευδή και απολύτως συκοφαντική χαρακτηρίζει ο Γιάννης Λαγός, τη δήλωση του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη ότι ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής κατηγορείται και για παιδεραστία.

    http://kke4ever.blogspot.com/2013/08/37.html
    Κυριακή, 11 Αυγούστου 2013
    Ρατσιστής και φίλος της Χρυσής Αυγής ο 37χρονος παιδεραστής-βιαστής στο Αιγάλεω !

    http://www.efsyn.gr/arthro/sto-trimeles-o-akrodexios-gymnasiarhis-tis-mytilinis
    Στο τριμελές ο ακροδεξιός γυμνασιάρχης της Μυτιλήνης

    27.03.2017, 10:33
    Με απόφαση του εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Μυτιλήνης παραπέμπεται να δικαστεί από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Μυτιλήνης o καθηγητής μέσης εκπαίδευσης, διευθυντής του 6ου Γυμνασίου Μυτιλήνης, Βασίλειος Μακρυπούλιας, κατηγορούμενος για παράβαση καθήκοντος κατ’ εξακολούθηση για πράξεις τελεσθείσες στο διάστημα από Μάρτιο 2012 έως και 31 Ιανουαρίου 2017.
    Στη σχετική δικογραφία που συντάχθηκε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία εκείνα που αφορούν τις πράξεις και τις παραλείψεις του γυμνασιάρχη ως προς την υπόθεση της σεξουαλικής παρενόχλησης ανήλικων μαθητριών από τον διαχειριστή της σχολικής καντίνας,

    http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/to_nazistiko_euaggelio_tou_xristou_pappa-63804855/

    Το ναζιστικό ευαγγέλιο του Χρήστου Παππά

    ΕΘΝΟΣ
    14:00, 31/3/2013
    Ανήμερα της 25ης Μαρτίου γιόρτασε την επέτειο «ξαλαφρώνοντας» στα γραφεία του τηλεοπτικού σταθμού Mega.

    Οπως έχει αποκαλύψει η ιστοσελίδα Jungle Report, άρθρα που έχει δημοσιεύσει σε χρυσαυγίτικα περιοδικά εξυμνούν τον μισάνθρωπο ναζιστή, φανατικό αντιεβραίο και γνωστό παιδεραστή Γιούλιους Στράιχερ.







    http://pestoedo.blogspot.gr/2010/02/blog-post_3539.html
    Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2010
    Η ΞΕΚΟΥΜΠΤΩΤΗ ΡΟΜΠΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ


    Η παρουσίαση του ψηφοδελτίου της Χρυσής Αυγής στην Αρκαδία έγινε τη Δευτέρα στην Τρίπολη
    ΤΕΤΆΡΤΗ, 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2015

  3. Ο/Η Θεολόγος λέει:

  4. Ο/Η του Καμμένου λέει:


    Ένας πιστός ακροδεξιός της Αριστερής κυβέρνησης, που κρύβεται πίσω από το παιδί του.
    Μα τι χριστιανική αγωγή του έδωσε;
    Τι θα πει ο αρχιεπίσκοπος καλέ;
    και ο πατριάρχης Μαντινείας και Τριπόλεως

    https://agrimologos.com/2017/06/16/16-6-17/

    [άτακτο παιδάκι φορά πεοφόρα πλουμιστή γραβάτα·

    Για την απόφαση του χτεσινού Eurogroup, ο κ. Καμμένος πόσταρε μια γραβάτα μα τι γραβάτα…

    … την οποία δεν ανέβασε εκείνος αλλά ήταν μια ακόμη άτακτη πράξη του παιδιού.

    Συμβαίνουν και στα καλύτερα σπίτια. Γνωστό αυτό.

  5. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Τί θυμήθηκα τώρα….
    Η μητέρα μου την πρώτη φορά που αρρώστησε από καρκίνο, νέα γυναίκα με δύο ανήλικα και με δυσμενή πρόγνωση όπως της είχε πει ειλικρινά και ξερά ο ιατρός, έβαλε τα κλάματα γιατί θα μας άφηνε μόνους. Μπροστά στην σκέψη ενός πρόωρου μαρτυρικού θανάτου, και με δεδομένη την ομολογούμενη αδυναμία της ιατρικής, είχε ανάγκη από ένα στήριγμα που ξεπερνούσε τα όρια αυτού του κόσμου και θα της έδινε ελπίδα. Ελπίδα οτι τελικά θα ζήσει, ελπίδα οτι και αν πεθάνει, η ζωή είναι αιώνια και συνεχίζεται και μετά. Έτσι ξεκίνησε να συχνάζει στην Εκκλησία μετά από πολλά χρόνια που είχε ξεκόψει αυτή την κακή συνήθεια (ο πατέρας της ήταν ψάλτης οπότε μικρή, μέχρι να σηκωθει να φύγει από το σπίτι, ή θα πήγαινε εκκλησία ή…θα πήγαινε πάλι εκκλησία).

    Στην ενορία της περιοχής μας λοιπόν, γνώρισε τον εφημέριο, εντυπωσιάστηκε από τα κηρύγματά του, και έγινε και πνευματικός της και εξομολόγος της. Μας μιλούσε συχνά για τα ωραία πράγματα που έλεγε στο ναό, για τον ενθουσιασμό που είχε το εκκλησίασμα για το άτομό του. Δύσκολα ξεγέλαγε άνθρωπος την κρίση της μάνας μου, όταν έλεγε οτι κάποιος είναι καλός άνθρωπος, ήταν όντως καλός άνθρωπος. Του είχε εμπιστευθεί τους φόβους της για την ασθένεια, τις ανησυχίες της για εμάς, είχε φτάσει και στο σημείο να εξομολογείται και αυτός προφανώς ήταν πολύ καπάτσος, είχε λέγειν, πειθώ και την παρηγορούσε με ιστορίες από το ευαγγέλιο, από τους πατέρες της ερήμου, φιλοκαλία, κλίμακα κλπ. Δεν νομίζω εξάλλου να είναι και πολύ δύσκολο όταν έχεις απέναντί σου έναν φοβισμένο άνθρωπο.

    Ο αρχιμανδρίτης χωρίς να τον έχω δει ποτέ, χωρίς να έχει έρθει ποτέ σπίτι μας, ήταν παρών από τα ωραία λόγια του που μας μετέφερε κάθε τόσο στο γεύμα η μάνα μου. Οπότε μια φορά πήγα και εγώ στην εκκλησία να τον γνωρίσω. Μια φορά μόνο τον είδα μέσα στα 4-5 χρόνια που άκουγα το όνομά του στο σπίτι μας.έβγαζε κήρυγμα για την 25η Μαρτίου και είπε κάτι που σήμερα σκεπτόμενος, λέω ότι ήταν σπάνιος άνθρωπος. Η μοναδική περίπτωση έλληνα κληρικού, πατριώτη και…σιωνιστή. Είπε αυτολεξεί οτι «οι έλληνες είναι ο αγαπημένος λαός του Θεού, μετά τους εβραίους». Μετά την ακουλουθία η μητέρα μου με οδήγησε κοντά του να τον χαιρετίσω. Ένας υπέρβαρος σαραντάρης με ένα χαμόγελο που μου φάνηκε φτιαχτό, και του σουλούπι του γενικά δεν μου ενέπνευσε κάτι το θετικό, ούτε το αρνητικό θα έλεγα, ένας άνθρωπος που περνάει απαρατήρητος απλά. Την ίδια εντύπωση θα του προκάλεσα και εγώ γιατί όσες φορές τον συνάντησα μετά στο δρόμο, μάλλον δεν με θυμόταν για να με χαιρετήσει έστω από απέναντι.

    Σε αντίθεση με τον ξάδελφό μου, τον οποίον ο αρχιμανδρίτης, αν και τον είχε δει και αυτόν μόνο μία φορά στην εκκλησία σαν και εμένα, τον είχε σταμπάρει. Μάλιστα μια φορά ο ξάδελφος περπατώντας στο δρόμο, σταμάτησε ένα αμάξι δίπλα του, οδηγός ήταν ο αρχιμανδρίτης, και τον ρώτησε αν ήθελε να μπει μέσα να τον πάει όπου θέλει. Ο ξάδελφος έμεινε εμβρόντητος και αρνήθηκε και έκτοτε τον είχε βάλει στη μαύρη λίστα. Βλέπετε, ο ξάδελφος, σε αντίθεση με μένα, ήταν μποντιμπιλνταράς και δύσκολα μπορούσες να αγνοήσεις κάτω από τα ρούχα τους καλοσχηματισμένους δικέφελους, τρικέφαλους, τετρακέφαλους, sixpack και ότι άλλο βάζει ο νους σας. Και ήταν και παντρεμένος.

    Φυσικά η ιεραποστολική δράση του αρχιμανδρίτη δεν σταματούσε μόνο στα όρια της ενορίας του. Είχε και οικουμενικές ανησυχίες, επιθυμούσε «ίνα πάντες εν ώσιν» με την κάθε δυνατή ερμηνεία/παρερμηνεία αυτής της φράσης. Έτσι, αργά ένα βράδυ (ένα από τα πολλά μάλλον) κατευθύνθηκε με το αμαξάκι του προς το Σταθμό Λαρίσης για να μεταστρέψει στην Ορθοδοξία δύο παπικούς πολωνούς. Δεν επέστρεψε ζωντανός. Μάρτυρας της ορθοδοξίας. Δεν ξέρω αν ο ιατροδικαστής στη νεκροψία είδε σημάδια βιασμού, πάντως λίγο που άνοιξαν το φέρετρο στην κηδεία που τελέστηκε εν μέσω δέους και παγωμάρας, το πρόσωπο του είχε γίνει μπλε από το ξύλο της αρκούδας που έφαγε. Λίγες μέρες αργότερα άρχισαν να ανοίγουν διάφορα στόματα με αναφορές όχι και τόσο κολακευτικές για την ευαγγελική δράση του μακαρίτη. Το πιο χυδαίο είναι οτι 10 μέρες μετά την εκδημία του, ήταν η πανήγυρη της ενορίας, της οποίας οι εορτασμοί δεν ανεστάλησαν λόγω πένθους, ήταν πολλά τα λεφτά που θα πλημμύριζαν τα παγκάρια, γιατί να τα χάσουν. Θυμάμαι εκείνο το κενό στο βλέμμα της μητέρας μου, την απογοήτευση για τον εμπαιγμό, πώς μπόρεσε και ξεγελάστηκε και εμπιστεύθηκε τις φοβίες της, τα προσωπικά της σε έναν άνθρωπο που αυτοπαρουσιαζόταν «Ὡς ἄγγελος, βίον ἰσάγγελον, ἐπολιτεύσω ἐν γῇ, τρωθεὶς θείῳ ἔρωτι·»

    Μου κάνει εντύπωση οτι ψάχνοντας το ιντερνετ με το ονοματεπώνυμό του, δεν βρήκα την παραμικρή αναφορά για την περίπτωσή του, για το θανατό του, και τότε θυμάμαι, δεν υπήρχε ακόμα ιντερνετ, οι εφημερίδες το είχαν αντιμετωπίσει ως μικρή είδηση με 50 λέξεις. Το όνομά του βέβαια φιγουράρει ανάμεσα στους κεκοιμημένους αδελφούς περιβόητης μονής στην Αθήνα.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Eξαιρετικό σχόλιο,
      αντιπροσωπευτικό μιας εποχής αλλά και διαχρονικών καταστάσεων
      Ευχαριστούμε.

  6. Ο/Η Τουρκοβασίλης λέει:

    http://arxon.gr/2017/06/%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CF%86%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CF%80/

    Μαντινείας Αλέξανδρος: «Θα αφήσετε τα παιδιά σας στα χέρια της πολιτείας;»

    Του Επαμεινώνδα Μανδρώνη

    Ημερίδα με θέμα: «Τί δρομολογείται στην Παιδεία», πραγματοποιήθηκε χθες στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Τρίπολης, υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Μαντινείας και Κυνουρίας, αλλά και τοπικών φορέων.

    Ακολούθησαν χαιρετισμοί του Δήμαρχου Τρίπολης του Περιφερειακού Συμβούλου κ. Ι. Κατσίρη, ενώ εισηγήσεις πραγματοποίησαν η κα Μαρία Μαντουβάλλου, Καθηγήτρια Φιλοσοφικής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,

    http://www.mcnews.gr/logotexnia/sinentefkseis/maria-madoubalou-exun-sxedio-na-alwsoun-to-eliniko-ethnos.html
    Μαρία Μαντουβάλου: «Έχουν σχέδιο να αλώσουν το Ελληνικό έθνος»

    Στην εκπομπή Take the money & run προσκεκλημένη της Φωτεινής Μαστρογιάννη ήταν η πρ. αναπληρώτρια καθηγήτρια της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών κα Μαρία Μαντουβάλου.

    Σύμφωνα με την κα Μαντουβάλου αυτό που γίνεται στα Πανεπιστήμια είναι προδοσία γιατί δεν είναι μόνο η διαφθορά, δεν είναι μόνο η αναξιοκρατία, δεν είναι οι χρηματισμοί, η κατασπατάληση των πόρων, των δήθεν κονδυλίων ερευνών που δεν δίνει κανείς απόδειξη του τι έκανε αλλά είναι η προσπάθεια που γίνεται μέσω των κονδυλίων να αλλάξουμε την σύνθεση στη Θράκη προκειμένου οι Πομάκοι να γίνουν Τούρκοι και όχι μόνο.

  7. Ο/Η Lawyer λέει:

    http://groups.yahoo.com/group/greekhr/message/4748

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
    Κριεζώτου 6, 10671, Αθήνα, τηλ. 210 3613117

    Δελτίο Τύπου

    Το διοικητικό συμβούλιο της ΕΕΔΑ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση στις 5
    Νοεμβρίου 2004:

    ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

    http://www.hlhr.gr/press/deltiotypou5%5B1%5D.10.2004.doc

    Την Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2004, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών δήλωσε από άμβωνος
    ότι η ομοφυλοφυλία είναι «κράζουσα αμαρτία» και «κουσούρι», ενώ
    υπεραμύνθηκε του «δικαιώματος» εκπροσώπων πολιτικών θεσμών να εκφέρουν
    δημόσια αντίστοιχες απαξιωτικές απόψεις για μια κοινωνική κατηγορία
    ευρωπαίων πολιτών. Η Ένωση δεν αμφισβητεί το δικαίωμα των εκπροσώπων
    θρησκευτικών κοινοτήτων να ορίζουν, με μέτρο τα δικά τους δογματικά
    κριτήρια, ποιές συμπεριφορές των μελών τους θεωρούν ηθικά καταδικαστέες.
    Ενδεχόμενες προσωπικές εκτροπές στο δημόσιο λόγο υπόκεινται, εν τέλει, σε
    δημόσια κριτική, κατά πολύ αποτελεσματικότερη από την κίνηση κατασταλτικών
    διατάξεων και μηχανισμών.

    Ωστόσο, καθ’ όσον η συγκεκριμένη θρησκευτική κοινότητα αποτελεί ταυτόχρονα
    πολιτειακό μόρφωμα, οι εκπρόσωποί της τυγχάνουν ανώτατοι κρατικοί
    αξιωματούχοι και το πεδίο της παρέμβασης είναι η δημόσια πολιτική συζήτηση,
    ο ρατσιστικός λόγος προσλαμβάνει θεσμικές διαστάσεις. Ως τέτοιος, είναι
    καταφανώς ανεπίτρεπτος και ενθαρρύνει αντί, όπως θα όφειλε, να αποτρέπει
    διακρίσεις και ρατσιστικές πρακτικές, οπότε παύει να καλύπτεται από το
    προστατευτικό θεσμικό πλαίσιο της ελευθερίας λόγου και πεποιθήσεων. Όποιος
    θεωρεί εαυτόν ελεύθερο να προβαίνει σε τέτοια κηρύγματα ως θρησκευτικός
    ηγέτης με αυτόκλητη πολιτική αποστολή, απαλλάσσει τους επικριτές του από το
    βάρος της απόδειξης του θεσμικού ρατσισμού του.

    Έτσι, το επίμαχο περιστατικό επαναφέρει στην επικαιρότητα τα ζητήματα που
    απορρέουν από το ισχύον αναχρονιστικό καθεστώς σχέσεων μεταξύ κράτους και
    εκκλησίας. Το καθεστώς αυτό προκαλεί σειρά προβλημάτων όχι μόνο στις λοιπές
    θρησκευτικές κοινότητες και στα μέλη τους, αλλά επί πλέον και στην ίδια την
    Εκκλησία της Ελλάδος, την οποία πρωτίστως θα συνέφερε το ν’ απεμπλακεί από
    τα βάρη που συνεπάγεται, ακόμη και για τη γνήσια και ανεμπόδιστη έκφραση
    των ανωτέρω και άλλων ανάλογων απόψεών της, η πρόσδεσή της με το κράτος.
    Μέχρι, πάντως, να συντελεσθεί η επιθυμητή απεμπλοκή, θα ανέμενε κανείς από
    τον προκαθήμενο ενός νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου να ελέγχει τη ρύμη
    του δημόσιου λόγου του, ώστε να μη δημιουργείται η εντύπωση ότι η εφαρμογή
    των νόμων εξαρτάται από το δικό του κριτήριο της αμαρτίας.

    Για το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης,

    ο πρόεδρος ο γενικός
    γραμματέας
    Δημήτρης Χριστόπουλος Γιάννης
    Κτιστάκις

  8. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Έχουν απαντηθεί αυτά;

    του γνωστού ακροδεξιού δημοσιογράφου, εκδότη και τηλεοπτικού;

    • Ο/Η Πατρινός λέει:

      Κουκούλωμα και σ’αυτό.

      http://amaliadanews.gr/%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CE%BB%CE%BF%CF%87%CE%B1%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%83/

      Ο Πατρινός μοναχός που έγινε λοχαγός στο στρατό… και του αρέσουν οι τσόντες!
      1 Δεκεμβρίου 2013

      Σε σκάνδαλο μεγατόνων εξελίσσεται η αποκάλυψη της επί 10 χρόνια ερωτικής σχέσης που διατηρούσε ο αρχιμανδρίτης, με βαθμό λοχαγού, στη Λήμνο με μία 48χρονη Χ.Κ. που είχε γνωρίσει σε μοναστήρι της Πάτρας όταν ήταν ακόμα μοναχός.

      Οι αποκαλύψεις γύρω από τον βίο του ιερωμένου προκαλούν αίσθηση και δεν συνάδουν καθόλου με τον ρόλο που του έχει ανατεθεί.

      Στην τοπική κοινωνία της Λήμνου επικρατεί αναβρασμός, ενώ ήδη, μετά τις καταγγελίες που έκανε η 48χρονη στο ΓΕΕΘΑ έχει διαταχθεί ΕΔΕ και ο ρασοφόρος αναμένεται να κληθεί για εξηγήσεις. Οι καταγγελίες αφορούν σε παράνομη οπλοφορία, σε πλαστογραφία επίσημων εγγράφων και σε παράνομες λόγω της ιδιότητάς του ερωτικές σχέσεις.

      Καλά ενημερωμένες πηγές, κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο που ενώ στην κοινωνία παρουσιαζόταν σαν «εκπρόσωπος του Θεού», στην προσωπική του ζωή ήταν βίαιος, επιθετικός, νευρικός και είχε «πάρα πολλά πάθη». Ένα από αυτά και η παρακολούθηση ταινιών πορνό μέσω διαδικτύου ή καναλιών της συνδρομητικής τηλεόρασης.

      Όλα ήρθαν στο φως μετά από καταγγελία του ίδιου του στρατιωτικού ιερέα στο Αστυνομικό Τμήμα της Λήμνου, ο οποίος κατέθεσε μήνυση εναντίον μιας γυναίκας για παραβίαση οικογενειακής στέγης. Όταν κλήθηκε η συγκεκριμένη γυναίκα στην Αστυνομία, αποκαλύφθηκε ότι όχι μόνο δεν ήταν μια άγνωστη, όπως ισχυρίστηκε, που μπήκε μέσα στο σπίτι του χωρίς τη δική του άδεια, αλλά αντίθετα, όπως υποστήριξε η ίδια, διατηρούσε εδώ και αρκετό καιρό ερωτική σχέση μαζί του.

      Παπάς για κλάματα..

      Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, ο αρχιμανδρίτης με την 48ρονη γνωρίστηκαν πριν από περίπου 12 χρόνια σε μοναστήρι της Πάτρας, όταν ο ιερέας ήταν ακόμα μοναχός. Ερωτεύθηκαν και από τότε ξεκίνησε μια σχέση πάθους η οποία έμελλε να τελειώσει με εκατέρωθεν μηνύσεις που κατατέθηκαν πριν από μερικές ημέρες.

      «Στην αρχή έμεναν Θεσσαλονίκη. Αργότερα ο ιερέας πήγε στη Λήμνο και η γυναίκα έμεινε στην συμπρωτεύουσα. Ήταν μια σχέση με ένταση. Υπήρχαν πολλά προβλήματα αλλά επειδή η γυναίκα δεν δούλευε και την συντηρούσε, τον είχε ανάγκη και γιαυτό δεν έφευγε από κοντά του. Ο ιερέας προς τα έξω έδειχνε καλή εικόνα γιατί ήθελε να γίνει μητροπολίτης. Αυτό που ζούσε όμως η γυναίκα ήταν το άκρως αντίθετο. Ήταν βίαιος, επιθετικός, νευρικός και είχε πάρα πολλά πάθη.Του άρεσαν πολύ οι ερωτικές ταινίες», επισημαίνουν οι καλά γνωρίζοντες τα πράγματα.

      Η καινούργια γνωριμία

      Αφορμή της διάλυσης της σχέσης του αρχιμανδρίτη με την 48χρονη στάθηκε η γνωριμία του μια άλλη κοπέλα, 30 ετών, η οποία εργάζεται στο νησί της Λήμνου.

      Τον περασμένο Δεκέμβριο ανακοίνωσε στην μέχρι πρότινος ερωμένη του ότι οι «δρόμοι τους θα έπρεπε να χωρίσουν». Εκείνη όπως ήταν λογικό αντέδρασε έντονα και αποφάσισε να τον επισκεφθεί στο σπίτι που διατηρεί στο νησί. Όταν ο αρχιμανδρίτης αντιλήφθηκε την παρουσία της κάλεσε την αστυνομία και της έκανε μήνυση, υποστηρίζοντας ότι δεν την γνωρίζει.

      «Μετά την γνωριμία της με τον αρχιμανδρίτη, η 30χρονη άρχισε να απειλεί την πρώην σύντροφό του και να της ζητά επίμονα να φύγει από το σπίτι. Εκείνη αντέδρασε και έγινε ότι έγινε» επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.

      Αίσθηση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι τα στοιχεία που προσκόμισε η γυναίκα μετά τη σύλληψη της, έπεισαν την αστυνομία και τον εισαγγελέα, καθώς αφέθηκε αμέσως ελεύθερη.

      Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα προσκόμισε δύο πλαστές στρατιωτικές υπηρεσιακές ταυτότητες τις οποίες είχαν εκδώσει από κοινού ώστε να απολαμβάνει τα προνόμια που έχουν οι συγγενείς των στρατιωτικών. Συγκεκριμένα, στη μία εμφανιζόταν ως αδελφή του άγαμου αρχιμανδρίτη στρατιωτικού ιερέα και στην άλλη ως σύζυγος του.

      • Ο/Η Nikolaos λέει:

        «Οι αποκαλύψεις γύρω από τον βίο του ιερωμένου προκαλούν αίσθηση και δεν συνάδουν καθόλου με τον ρόλο που του έχει ανατεθεί.»

        Βαθιά νυχτωμένοι όσοι το πιστεύουν αυτό….

        Το Πορνό σε Κάνει Θρήσκο Σύμφωνα με Νέα Μελέτη

        https://www.vice.com/gr/article/watching-porn-is-making-you-more-religious-new-study-says

        Οι λάτρεις του πορνό προσεύχονται και πηγαίνουν στην εκκλησία περισσότερο από εκείνους που απλώς παρακολουθούν X-rated βίντεο.

        https://i1.wp.com/www.covenanteyes.com/lemonade/wp-content/uploads/2017/05/your-church-is-looking-at-porn.png?resize=1200%2C628

        Η συμβατική σοφία λέει ότι πορνό και θρησκεία δεν ταιριάζουν. Η θρησκεία θεωρεί ότι το πορνό είναι αμαρτωλό. Το πορνό θεωρεί πως η θρησκεία βρίθει από ιδέες για γέλια και για κλάματα. Σύμφωνα με το Catholic Education Resource Center: «Το πρόβλημα με τη χρήση του πορνό είναι ότι ευνουχίζει τους άντρες, υποβαθμίζει τις γυναίκες, καταστρέφει γάμους και προσβάλλει τον Κύριο».

        Φυσικά, η στάση του Catholic Education Resource Center δεν προκαλεί έκπληξη. Αλλά παρόλο που η θρησκεία δεν υποστηρίζει την πορνογραφία, μια νέα μελέτη από το τμήμα Κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα δείχνει ότι μπορεί το αντίθετο να στέκει, δηλαδή ότι η παρακολούθηση πολύ πορνό μπορεί να κάνει τους ανθρώπους πιο θρήσκους.

        Κατά κάποιο τρόπο έχει νόημα, σωστά; Η μελέτη με τίτλο «Μειώνει τη θρησκευτικότητα η παρακολούθηση πορνογραφίας με την πάροδο του χρόνου;» πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.314 ανθρώπων που ρωτήθηκαν το 2006 και το 2012, στο πλαίσιο της αντιπροσωπευτικής αμερικανικής έρευνας Portraits of American Life Survey (PALS). Όπως υποδηλώνει ο τίτλος της, οι ερευνητές ξεκίνησαν με την κλασική υπόθεση ότι μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη θρησκεία σημαίνει λιγότερο ενδιαφέρον για το πορνό και ήθελαν να διαπιστώσουν εάν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το πορνό σήμαινε λιγότερο ενδιαφέρον για τη θρησκεία με την πάροδο του χρόνου. «Ένα από τα παλιότερα και πιο συνεπή ευρήματα σε μελέτες για τους συσχετισμούς και το ιστορικό χρήσης του πορνό είναι ότι οι άνθρωποι που είναι περισσότερο θρήσκοι τείνουν να βλέπουν πορνό λιγότερο συχνά», δήλωσε στο Broadly ο Samuel Perry, συντάκτης της μελέτης και επίκουρος καθηγητής Κοινωνιολογίας και Θρησκευτικών Σπουδών στο πανεπιστήμιο.

        Αλλά όταν ο Perry συνέκρινε το πόσο συχνά οι άνθρωποι παρακολουθούσαν πορνό με τα ποσοστά της θρησκευτικότητας (χρησιμοποιώντας δείκτες όπως η συχνότητα της προσευχής και οι θρησκευτικές αμφιβολίες), διαπίστωσε κάτι πιο περίπλοκο από αυτό που λέει η κοινή λογική. Ενώ οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν συνέχεια πορνογραφία τείνουν να είναι λιγότερο θρήσκοι από εκείνους που δεν βλέπουν ποτέ, τα άτομα που παρακολουθούσαν πορνό τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα φάνηκε να έγιναν πιο θρήσκα στη διάρκεια της εξαετούς περιόδου από τα άτομα που παρακολουθούσαν μηνιαίως ή λιγότερο.

        Τι συμβαίνει; Παρόλο που ο Perry σημείωσε ότι παλιότερες μελέτες βασίζονταν πάντα στο τι έλεγε ο καθένας προσωπικά για την παρακολούθηση του πορνό –και οι πιο θρήσκοι ίσως δεν έλεγαν όλη την αλήθεια από ενοχή–, πιστεύει ότι οι άνθρωποι «που είναι πολύ θρήσκοι, ειδικά οι άντρες ευαγγελιστές χριστιανοί, συχνά νιώθουν να είναι σε πόλεμο με τον εαυτό τους σχετικά με το θέμα του πορνό», που μπορεί να τους οδηγήσει σε «υπερεκτίμηση της επίδρασής του στην ίδια τους τη ζωή».

        Πράγματι, σύμφωνα με μελέτη του 2015 που διεξήχθη από τον Joshua Grubbs και δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Archives of Sexual Behavior, οι θρησκευόμενοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να πουν ότι είναι «εθισμένοι» στο πορνό από τους μη θρησκευόμενους – έστω κι αν το βλέπουν με την ίδια συχνότητα. Στον ιστότοπο Catholics Come Home, η σελίδα με πληροφορίες για την πορνογραφία σε παραπέμπει αμέσως σε «εκείνους που υποφέρουν από αυτό τον εθισμό», χωρίς να αναγνωρίζει πως ο περιστασιακός χρήστης του PornHub μπορεί επίσης να θέλει να σώσει την ψυχή του από την αιώνια καταδίκη μέσω της δύναμης του Κυρίου.

        Οι ιδιαιτερότητες της έρευνας του Perry ήταν επίσης διαφωτιστικές. Οι αμφιβολίες θρησκευτικού περιεχομένου αυξάνονταν όταν τα άτομα παρακολουθούσαν πορνό πιο συχνά – μέχρι που οι άνθρωποι είπαν ότι παρακολουθούσαν πορνό μερικές φορές την εβδομάδα, σημείο όπου οι αμφιβολίες μειώθηκαν. Ο Perry το αποδίδει στη γνωστική ασυμφωνία και «την ενοχή και την ντροπή». «Θέλουμε να είμαστε η ενσάρκωση των πραγμάτων που λέμε ότι πιστεύουμε», είπε ο Perry. «Όταν είμαστε αντιμέτωποι με τη γνωστική ασυμφωνία, ουσιαστικά έχουμε μία από δύο επιλογές για να επιλύσουμε την ασυμφωνία.

        Μπορούμε να αλλάξουμε τη συμπεριφορά μας ή να αλλάξουμε τις πεποιθήσεις και τις αξίες μας. Όταν το θέμα αφορά την πορνογραφία και τη θρησκεία, κάποιοι θρήσκοι χρήστες πορνό επιτυγχάνουν να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους και είτε το χρησιμοποιούν λιγότερο συχνά είτε καθόλου. Άλλοι, ωστόσο, αντί να αλλάξουν τη χρήση της πορνογραφίας, απλώς προσαρμόζουν τις θρησκευτικές πεποιθήσεις και αξίες τους ώστε να είναι πιο συνεπείς με αυτό που ζουν στην πραγματικότητα. Γι’ αυτό μπορεί στους χρήστες πορνό να δούμε μια πτώση στη συμμετοχή σε θρησκευτικές εκδηλώσεις ή μια αύξηση των αμφιβολιών θρησκευτικού περιεχομένου με την πάροδο του χρόνου».

        Άλλοι δείκτες της θρησκευτικότητας αυξήθηκαν με τη χρήση πορνό. «Στο θέμα της εξάσκησης της θρησκείας, δηλαδή της προσευχής και της συμμετοχής στη λατρευτική διαδικασία, εκείνοι που έβλεπαν πορνό σε μεγαλύτερες συχνότητες νωρίτερα, με την πάροδο του χρόνου φάνηκε να προσεύχονται συχνότερα και να πηγαίνουν συχνότερα στην εκκλησία συγκριτικά με τους πιο μετριοπαθείς χρήστες του πορνό», είπε ο Perry.

        Αυτό θα μπορούσε να οφείλεται σε έναν αριθμό παραγόντων. Ένας είναι η «στιγμή της μετάνοιας», σημείο όπου μια εξαρτημένη από το πορνό μπορεί να αποφασίσει ότι θα διορθωθεί και θα σταματήσει να προσβάλλει τον Κύριο. Πιο πιθανός, όμως, κατά την άποψη του Perry, είναι η επανόρθωση. «Νομίζω ότι εδώ είναι που μπαίνει η ενοχή», είπε. «Έχουμε θρήσκους τύπους που δεν θέλουν να σταματήσουν να χρησιμοποιούν πορνογραφία, οπότε αντί να σταματήσουν, απλώς γίνονται ακόμα περισσότερο θρήσκοι. Είναι σαν να λένε: «ΟΚ, Θεέ, δεν σε υπακούω σε αυτό το κομμάτι της ζωής μου, αλλά κοίτα όλα αυτά που κάνω εδώ πέρα!»»

  9. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    H Oρθοδοξία απελευθερώνει

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2265166/Come-waters-lovely-Hundreds-Russian-Orthodox-Christians-plunge-icy-pool-celebrate-baptism-Jesus.html

    Come on in, the water’s lovely!

    και νουθετεί

    http://www.mirror.co.uk/news/world-news/priest-caught-camera-battering-driver-7742480

    ‘Priest’ caught on camera battering driver with brother in shocking roadside brawl
    The man in black gown can be seen delivering a series of sharp blows to the back of the other man’s head


    A Russian Orthodox priest who lost his parish over financial irregularities has been arrested after he beat a driver in a roadside brawl
    Father Theodosius said he regretted what happened but claimed they had been unable to move their vehicle because the car had broken down and that the businessman had also threatened them.

  10. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    M’αρέσεις πολύ

    Παπάς μεθυσμένος ελληνικα – Ο ΠΑΠΑΣ ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ – GREEK PRIEST DRUNK 1 – No 1 Ελληνας Παπας.


    Τό βίντεο μας αποτελείται από μιά συρραφή σκηνών από τό YouTube για τούς παππάδες. Είναι στά πλαίσια τής σάτιρας και όμως δείχνει τήν πραγματικότητα, όπου θά πρέπει νά καταλάβουμε πώς μακράν απέχουν οι παπάδες από τήν Αποστολική «διαδοχή» (εφόσον τέτοια δέν υφίσταται) και ότι είναι ξένοι και παρίσακτοι στην Χριστιανική Πίστη μέ τήν Βιβλική τοποθέτηση, καί όχι μέ τήν θρησκευτική.

  11. Παράθεμα: «Στην ενορία της περιοχής μας, όταν η μητέρα αρρώστησε από καρκίνο» | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s