Ερώτηση προς ΣΔΟΕ: Πληρώθηκε φόρος από 1) λείψανο Αγ. Ελένης και 2) τη Νέα Στέψη της;

Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος του ΣΔΟΕ; [Κοσμοσυρροή για το ιερό λείψανο της Αγίας Ελένης. Κοσμοσυρροή και στη Νέα Στέψη της ως Ελληνίδα… Βασίλισσα!]

«Η δεύτερη αυτή στέψη της Αυγούστας Αγίας Ελένης, της Ελληνίδας μάνας του Βυζαντίου και της Ρωμιοσύνης μας, από ελληνικά και ορθόδοξα χέρια, μέσα στην ίδια την μικρή μας και κλυδωνιζόμενη Ελλάδα»  Φωτο από noiazomai.gr

1. Διαβάζουμε στα μέσα Μαΐου:
Κοσμοσυρροή για το ιερό λείψανο της Αγίας Ελένης. […]τέλεση Δοξολογίας στον Ιερό Ναό Αγίας Βαρβάρας, του ομώνυμου Δήμου της Αττικής, για την υποδοχή του ιερού λειψάνου της Αγίας Ελένης, παρουσία της πολιτειακής, πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας της χώρας, με τον υπουργό Ναυτιλίας Π.Κουρουμπλή, τον υφυπουργό Εξωτερικών Ι. Αμανατίδη, την υπουργό Τουρισμού Ε. Κουντουρά, τον αντιπρόεδρο της Ν.Δ. Κ. Χατζηδάκη, τον πρώην πρωθυπουργό Λ. Παπαδήμο, τους αρχηγούς ΓΕΣ, ΓΕΑ, Λιμενικού Σώματος και Αστυνομίας, τις δημοτικές αρχές των Δήμων Αιγάλεω και Αγίας Βαρβάρας, μέλη του διπλωματικού σώματος και προπάντων με την παρουσία χιλιάδων λαού.
Οι πόρτες του Ι.Ν. της Αγίας Βαρβάρας, κατά την παραμονή των ιερών κειμηλίων, για έναν μήνα, θα ανοίγουν από αύριο στις 7 το πρωί και θα κλείνουν στις 10 το βράδυ.

Ερώτηση προς ΣΔΟΕ: Για την προαναφερόμενη κοσμοσυρροή ‘χιλιάδων λαού’, που σημαίνει εισπράξεις εκατοντάδων χιλιάδων €υρώ – Το Ελληνικό δημόσιο τι ακριβώς εισέπραξε;;;

2Προσφάτως, όχι προς έκπληξή μας,  μαθαίνουμε ότι διετελέσθη, μια δεύτερη στέψη της Αγίας Βασίλισσας της Αυτοκρατορίας μας, με ελληνικό στέμμα, μέσα στην ίδια την Ελλάδα, έγινε την παραμονή της εορτής των Αγίων Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, το Σάββατο 20 Μαίου 2017 μ.Χ., μετά το τέλος του πανηγυρικού εσπερινού στον Ι. Ναό Αγίας Βαρβάρας, όπου φιλοξενείται για πρώτη φορά στα ελλαδικά χρονικά το άγιο λείψανό της!

Ερώτηση προς ΣΔΟΕ:  Για την προαναφερόμενη επίσης κοσμοσυρροή αμνοεριφίων έτοιμων να πληρώσουν, που σημαίνει εισπράξεις κάποιων χιλιάδων €υρώ – Το Ελληνικό δημόσιο τι ακριβώς, και πάλι, εισέπραξε;;;

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

17 Responses to Ερώτηση προς ΣΔΟΕ: Πληρώθηκε φόρος από 1) λείψανο Αγ. Ελένης και 2) τη Νέα Στέψη της;

  1. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Να πληρώνει φόρο η 7η Τέχνη και να μην πληρώνουν φόρο οι απατεώνες νεκρολάτρες με τα δήθεν λείψανα σκληρών Ρωμαίων αυτοκρατόρων, που τα έχουν φασκιώσει μέσα στο ασήμι σαν τη μούμια του Τουταγχαμών είναι μεγάλη πρόκληση.

    http://www.protothema.gr/culture/article/520693/-epanafora-tou-forou-dimosion-theamaton-sta-eisitiria-ton-kinimatografon-/
    Επανέρχεται ο ΦΔΘ
    Επαναφορά του Φόρου Δημοσίων Θεαμάτων στα εισιτήρια των κινηματογράφων
    23/10/2015

  2. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η στέψη του τοτέμ

    Όλος ο καλός ο κόσμος

    Η Σοφία της Ισπανίας

    http://www.romfea.gr/diafora/15148-o-arxiepiskopos-upodexthike-tin-basiliki-oikogeneia-stin-agia-eleni


    Ο Αρχιεπίσκοπος υποδέχθηκε την Βασιλική Οικογένεια στην Αγία Ελένη

    Μπλογκ olympia του συνεργάτη και συμβούλου στο Yπ.Εθ.Α. του υπερευσεβή Καμμένου
    Εννοείται πως το πόρισμα της έρευνας δεν ανακοινώθηκε ποτέ, αν δεχθούμε δηλαδή πως έγινε έρευνα

    https://olympia.gr/2011/07/12/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%BB%CE%AE-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AF%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B2%CE%AF%CE%BD/
    Μετά τον μερακλή Αρχιμανδρίτη και βίντεο με πολιτικά στελέχη να ψαρεύουν παλικαράκια στο διαδίκτυο…

    Posted by olympiada στο Ιουλίου 12, 2011

    Την διενέργεια επείγουσας ένορκης διοκητικής εξέτασης διέταξε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.Ιερώνυμος σχετικά με οπτικό υλικό που προβλήθηκε το Σάββατο και την Κυριακή το βράδυ στην τηλεοπτική εκπομπή του Kontra Channel , «Mακελειό¨. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, γνωστός αρχιμανδρίτης της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, στενός συνεργάτης αξιωματούχου της Ιεράς Συνόδου(και εκ των πιο άμεσων συνεργατών του Μακαριωτάτου)που προίσταται σε ιστορικό ναό της Αθήνας και συμμετέχει σε επιτροπή της Ελλαδικής Εκκλησίας, εικονίζεται ημίγυμνος να ερωτοτροπεί μπροστά σε web camera, να συνομιλεί με νεαρό και να αυτοικανοποιείται. Ο εν λόγω αρχιμανδρίτης και υποψήφιος μητροπολίτης που φέρεται να ανήκει σε λόμπι ιερών πατέρων με τα ίδια γούστα, να αναζητά ερωτικούς συντρόφους και να κλείνει διαδικτυακά ραντεβού για σαρκικές απολαύσεις, τέλεσε πριν από λίγο καιρό μαζί με τον αρχιεπίσκοπο …..Πρέπει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο βίντεο δεν είναι το μόνο που έχει στην διάθεση της η εκπομπή καθώς οι πληροφορίες λένε ότι υπάρχουν κι άλλα με ανώτερους και ανώτατους κληρικούς να εικονίζονται γυμνοί και να ερωτοτροπούν σε σαδομαζοχιστικές τάσεις έχοντας στο λαιμό τους και στα πόδια τους μέχρι και…λουριά…… Ακολουθεί η ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής Αθηνών

    «Σχετικά με κληρικό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, για την περίπτωση του οποίου έγινε αναφορά στο πλαίσιο τηλεοπτικής εκπομπής χθες το βράδυ,

    ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος διέταξε την άμεση διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης για την διερεύνηση και πλήρη διαλεύκανση της φερομένης υπόθεσης.

    Εκ του Γραφείου Tύπου»

    Ο κατά τον Φύρερ «σκατιάρης» Άνθιμος, με χιτλερική ιδιοκτήτρια πορνο-ξενοδοχείου

    https://www.hotelnewdream.gr/

    http://www.tribune.gr/crime/news/article/179309/dioxis-kata-anthimou-gia-to-koukouloma-viasmou-anilikou-se-orfanotrofio.html
    Διώξεις κατά Άνθιμου για το κουκούλωμα βιασμού ανηλίκου σε ορφανοτροφείο
    12 Οκτωβρίου 2015,

    http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/anthimos-allo-oi-omofulofiloi-tis-ekklisias
    Ανθιμος: «Αλλο οι ομοφυλόφιλοι της εκκλησίας…»
    «Θανάσιμο αμάρτημα» η ομοφυλοφιλία για τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, αλλά για την ομοφυλοφιλία εντός της εκκλησίας είπε: «Αυτό, είναι άλλο».
    18 Μαρ. 15 (11:57)

    https://roides.wordpress.com/2009/08/03/02aug0/
    Εφημέριος του Παναγιότατου Άνθιμου σε διακοπές στη Στυλίδα
    03/08/2009

    (Ειδήσεις από το βασίλειο της Υποκρισίας)
    ………….

    Αντιγράφω από την ευσεβή «Απογευματινή»:

    « Σοκ στη Στυλίδα. Ιερέας από τη Θεσσαλονίκη κατηγορείται ότι αποπλάνησε 20χρονο αγόρι, το οποίο έχει διανοητικά προβλήματα, με στόχο να ικανοποιήσει τις αρρωστημένες ορέξεις του. Οι γονείς του παιδιού κατήγγειλαν το περιστατικό στο αστυνομικό τμήμα της Στυλίδας. Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν, ο παπάς οδήγησε τον 20χρονο σε ερημική περιοχή, όπου επιχείρησε να τον βιάσει.Μετά από έρευνα, ο ιερέας εντοπίστηκε σε ξενοδοχείο της Στυλίδας, συνελήφθη και σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος του.

    Το μεσημέρι, ο… άνθρωπος του Θεού, οδηγήθηκε στον εισαγγελέα της Λαμίας, ο οποίος άσκησε δίωξη σε βάρος του για κακουργηματικές πράξεις και παραπέμφθηκε στον ανακριτή απ’ όπου πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την ερχόμενη Τρίτη».

    Την επομένη μαθαίνουμε από μπλογκ της Λαμίας-αφού ο αθηναϊκός Τύπος εμφανίζει κάποια αδιαφορία για το γεγονός πως:

    «Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο αρχιμανδρίτης που κατηγορούνταν για ασέλγεια σε βαθμό κακουργήματος. … με εγγύηση 15.000 € και να παρουσιάζεται στο αστυνομικό τμήμα κάθε πρώτη και 15 του μήνα… σε σχέση με το κατηγορητήριο, η υπεράσπιση του αρχιμανδρίτη κατέθεσε, σειρά από αποφάσεις ανωτάτων δικαστηρίων, σύμφωνα με τις οποίες όλες οι πράξεις οι οποίες αποδίδονταν στο κατηγορητήριο δεν είχαν σχέση με την ασέλγεια ως πράξη και η οποία διώκεται σε βαθμό κακουργήματος.

    Πάντως έξω από τα δικαστήρια βρέθηκαν ιερωμένοι που έφτασαν στη Λαμία από το Άγιο Όρος για να συμπαρασταθούν στον Αρχιμανδρίτη καθώς και άλλοι φίλοι και συγγενείς από την Ευρυτανία και τη Θεσσαλονίκη…».
    ……………………

  4. Ο/Η 666 λέει:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=444281

    Έντυπη Έκδοση Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

    ΟΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΣΜΑΤΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ
    Αγριοι και δολοφόνοι
    Είναι συνήθως αυτοκράτορες, επίσκοποι ή πατριάρχες και γυναίκες σύζυγοι ή μητέρες αυτοκρατόρων που εξαγόρασαν την αγιοποίησή τους με «υπηρεσίες», όπως δωρεές, ανέγερση εκκλησιών, ευνοϊκούς νόμους

    (….)
    Μέγας Κωνσταντίνος και Αγία Ελένη

    http://terrapapers.com/?p=38912
    Ο «Μέγας» Αιμοχαρής Κωνσταντίνος

    «Αυτό το τέρας ο Κωνσταντίνος, με το ψυχρό αίμα, που παριστάνει τον άγιο, αυτός ο υποκριτής, ο βάρβαρος, έκοψε του γιού του το λαρύγγι, στραγγάλισε την γυναίκα του, σκότωσε τον πεθερό και τον γαμπρό του….

    http://luben.tv/originals/48682
    8 Άγιοι της Ορθοδοξίας χειρότεροι κι από τον Παΐσιο
    Ο τύπος που έβαλε αρκούδες να κατασπαράξουν παιδάκια και άλλες -εντελώς αληθινές- ιστορίες ηρώων του χριστιανισμού
    LUBEN CREW · 19 Ιανουαρίου 2015

    http://www.pare-dose.net/5312#ixzz4k4JiNCmL

    Κωνσταντίνου και Ελένης («άγιοι» άνθρωποι) – Εννέα ειδεχθή εγκλήματα του Μεγάλου Αγίου Ισαποστόλου Κωνσταντίνου

    22/05/2015 | 6.316 εμφανίσεις | 1 σχόλιο

    Άγιοι Κωνσταντίνος και ΕλένηΟ Κωνσταντίνος έκαψε τη γυναίκα του Φαύστα με καυτό λάδι, έπνιξε τον γιο του Κρίσπο στα δημόσια λουτρά και καρατόμησε τους μισούς συγγενείς του φοβούμενος μην του πάρουν τον θρόνο του. Διά την ενημέρωση τού αναγνώστη σημειώνομε εννέα ειδεχθή εγκλήματα τού Μεγάλου Αγίου Ισαποστόλου Κωνσταντίνου που αφορούν τον άμεσο πολιτικό και συγγενικό περίγυρό του.

    Όλα τα εγκλήματά του είναι πάρα πολλά για να τεθούν σε καταλόγους. Η βαρβαρότητά των ήταν μάλλον πρωτοφανής και άκρως ανατριχιαστική. Για ατιμίες, πολέμους, φόνους, δολοφονίες, φρικαλεότητές, αυθαιρεσίες, απάτες, κ.λπ., του ιδίου και της μάνας του Ελένης αναφερθείτε τουλάχιστον στα σχετικά κεφάλαια τών εξής έξι βιβλίων:

    1. Σιμόπουλος Κυριάκος, «Ο Μύθος των “Μεγάλων” της Ιστορίας», Τρίτη Έκδοση, Εκδόσεις Στάχυ, 2000.
    2. Ρασσιάς Βλάσσης, «Μια ιστορία αγάπης της χριστιανικής επικρατήσεως», Ανοικτή πόλις.
    3. Joseph Wheless, «Forgery in Christianity», Kessinger Publishing.
    4. Robert Taylor, Rev., «The Diegesis», Kessinger Publishing, or Health Research.
    5. Christopher Bush Coleman, Ph. D., «Constantine the Great and Christianity», Columbia University Press 1914.
    6. Karlheinz Deschner, Η Εγκληματική Ιστορία του Χριστιανισμού, Μετάφραση Ρουμπινή Ζαρκάδη, Δέσποινας Βλασσοπούλου, Μ. Αργυροηλιοπούλου, Τ. Φατσέα, Ξ. Αλμυρού από τα Γερμανικά, με τίτλο πρωτοτύπου: «Kriminalgeschichte des Christentums». 10 Τόμοι, Εκδόσεις Κάκτος, 2004-2006.

    Έχομε και λέμε περιληπτικώς:

    1. Μαξιμιανός. Πενθερός του και πενθερός του πατέρα του. Πατέρας της δεύτερης γυναίκας του, Φαύστας. Αυτοκράτωρ. Τον συνέλαβε στην Μασσαλία διά δόλου και τον εκρέμασε. +309-310.
    2. Μαξέντιος. Κουνιάδος του. Γιος του προηγουμένου. Αυτοκράτωρ. Τον εσκότωσε διά πολέμου που εκήρυξε ο ίδιος χωρίς λόγο, στην Μιλβία Γέφυρα του ποταμού Τίβερη. +312.
    3. Ρέμος. Γιος του Μαξεντίου και της Γαλερίας. Βρέφος στην κούνια. Έβαλε δικούς του ανθρώπους να το στραγγαλίσουν με κορδόνια την ώρα που κοιμόταν δίπλα στη μάνα του. +312.
    4. Βασσιανός. Γαμπρός του. Άνδρας της αδελφής του Αναστασίας. Καίσαρ. Τον δολοφόνησε. +314-315.
    5. Φαύστα. Δεύτερη γυναίκα του. Κόρη του Μαξιμιανού. Την εζεμάτιξε μέσα σε καζάνι με καυτό νερό ή λάδι. +320. (Για τον θάνατό της ενέχεται και η μάνα του, Αγία Ελένη!).
    6. Σώπατρος. Διδάσκαλος, σύμβουλος και στενός φίλος του. Φιλόσοφος. Τον εφόνευσε αφού επενόησε και προφασίστηκε ψευδείς κατηγορίες. +321.
    7. Λικίνιος. Γαμπρός του. Άνδρας της αδελφής του Κωνσταντίνας. Συναυτοκράτωρ. Κατόπιν πολέμου τον εκρέμασε, +325-326.
    8. Λικινιανός. Ανιψιός του. Γιος της αδελφής του Κωνσταντίνας. Δεκατετράχρονο αγόρι που δεν έφταιξε σε τίποτα. Το σκότωσε μπροστά στα μάτια, τα παρακάλια και τους απαρηγόρητους σπαραγμούς της μάνας του, και αδελφής του απτοήτου «Μεγάλου». +326.
    9. Κρίσπος. Πρώτος του γιος από την πρώτη του γυναίκα, Μινερβίνα. Ναύαρχος και Καίσαρ. Τον αποκεφάλισε (ή έπνιξε, ή δηλητηρίασε κατ’ άλλους). +326.

    Διαβάστε περισσότερα: Κωνσταντίνου και Ελένης («άγιοι» άνθρωποι) – Εννέα ειδεχθή εγκλήματα του Μεγάλου Αγίου Ισαποστόλου Κωνσταντίνου | Πάρε-Δώσε http://www.pare-dose.net/5312#ixzz4k4JiNCmL

  5. Ο/Η 666 λέει:

    http://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/17335/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BE%CE%B7%CE%B3%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%B8%CE%AC%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B1%CF%82

    Ανεπαρκείς οι εξηγήσεις Αγαθάγγελου για τα οικονομικά της Εστίας
    ΡΕΠΟΡΤΑΖ


    Ο επίσκοπος Φαναρίου, Αγαθάγγελος Χαραμαντίδης.

    Ανεπαρκείς οι εξηγήσεις Αγαθάγγελου για τα οικονομικά της Εστίας
    Κυριακή, Σεπτέμβριος 21, 2008 – 18:06

    Κυριακή, Σεπτέμβριος 21, 2008 – 18:06
    Οι εξηγήσεις που έδωσε το πνευματικό παιδί του Αρχιεπισκόπου, ο επίσκοπος Φαναρίου Αγαθάγγελος Χαραμαντίδης, στις δικαιολογημένες απορίες και εύλογες ερωτήσεις του προέδρου και των μελών του διοικητικού συμβουλίου της Εστίας Εκκλησιαστικής Εκπαιδεύσεως κρίθηκαν ανεπαρκείς και, φυσικά, δεν… φώτισαν τα έξι μέλη και τον πρόεδρο.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, την περασμένη Παρασκευή σε γραφείο της Ιεράς Συνόδου συγκεντρώθηκαν ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της Εστίας και κάλεσαν τον θεοφιλέστατο κ. Αγαθάγγελο να τους απαντήσει σε ερωτήσεις και απορίες που έχουν δημιουργηθεί σχετικά με τη διαχείριση της Εστίας το χρονικό διάστημα που ο κ. Αγαθάγγελος διατελούσε πρόεδρος.

    Ενα από τα θέματα ήταν και η αποκάλυψη της «Espresso» για το ποσόν των 129.000 ευρώ που είχε προπληρώσει ο κ. Αγαθάγγελος για «αναδιαμόρφωση των λουτρών της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών». Μάλιστα, τριμελής επιτροπή που εστάλη από τη σημερινή διοίκηση της Εστίας στην ακαδημία (Κηφισιά) και είδε το έργο που -σύμφωνα με τον θεοφιλέστατο- κόστισε 129.000 ευρώ αρνήθηκε να υπογράψει την παραλαβή του, αφού σύμφωνα με πληροφορίες: «Το κόστος του έργου δεν εκτιμήθηκε περισσότερο από 40.000 ευρώ». Υπάρχει, δηλαδή, μια διαφορά περίπου 90.000 ευρώ.

    http://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/15273/%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89-wc

    «Στέγνωσε» από μετρητά λόγω… WC
    ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    «Στέγνωσε» από μετρητά λόγω… WC
    Τρίτη, Αύγουστος 5, 2008 – 17:37

    Με συνοπτικές διαδικασίες, που εγείρουν ερωτήματα, το πνευματικό παιδί του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου, ο επίσκοπος Φαναρίου Αγαθάγγελος, αν και τέως πρόεδρος της Εστίας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης έκανε ανάληψη από τραπεζικό λογαριασμό της Εστίας ποσού 150.000 ευρώ για να προπληρώσει οικοδομικές και υδραυλικές εργασίες που τώρα ξεκινούν, αλλά και για να «καλύψει οφειλές» της Εστίας προς οργανισμό του οποίου ο ίδιος είναι γενικός διευθυντής, της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Ο θεοφιλέστατος κ. Αγαθάγγελος, πρόεδρος της Εστίας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, οκτώ ημέρες αφότου επαύθη με απόφαση (25/06/08) της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου από τη θέση του προέδρου της Εστίας, συνέταξε χειρόγραφα πρακτικό με ημερομηνία 3 Ιουλίου 2008, το οποίο έχει στη διάθεσή της η «Espresso» και στο οποίο αναφέρει επί λέξει: «Σήμερα, Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008, ώρα 11.00 π.μ., συνήλθε το Δ.Σ. της Εστίας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης στο γραφείο της Γενικής Διεύθυνσης της Αποστολικής Διακονίας επί της οδού Ιασίου 1, συγκείμενο από τους: θεοφ. επίσκοπο Φαναρίου Αγαθάγγελο, πρόεδρο, αιδεσιμ. π. Αναστάσιο Βλαβιανό, αντιπρόεδρο, αιδεσιμ. π. Βασίλειο Βολουδάκη, γραμματέα, αρχιμ. π. Αλέξιο Ψωΐνο, αρχιμ. π. Προκόπιο Πετρίδη, ελλογ. καθηγητή κ. Σπ. Κοντογιάννη, απουσιάζοντος του αιδεσιμ. π. Νικ. Σκιαδαρέση με θέμα συζήτησης….» Ομως διοικητικό συμβούλιο τον Ιούλιο δεν έγινε. Αλλωστε και στο πρακτικό υπάρχει υπογραφή μόνο του θεοφιλέστατου και όχι των μελών.

    Σύμφωνα με το πρακτικό αποφασίσθηκε η μεταφορά του ποσού των 129.710 ευρώ από τον λογαριασμό της Εστίας σε λογαριασμό πολιτικού μηχανικού, «προς εξόφλησιν των λουτρών και αποδυτηρίων της Εστίας της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών». Δηλαδή ο κ. Αγαθάγγελος προπλήρωσε το έργο ανακατασκευής και αναδιαμόρφωσης των λουτρών πριν καλά-καλά αυτό ξεκινήσει. Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, για την ανάθεση του έργου δεν έχει γίνει διαγωνισμός, αλλά απευθείας ανάθεση. Το θέμα των λουτρών είχε συζητηθεί σε συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Εστίας τον περασμένο Ιανουάριο, αλλά μέχρι και την 3η Ιουλίου δεν είχε γίνει απολύτως καμία ενέργεια.

    Επίσης, σύμφωνα με το ίδιο πρακτικό, ο κ. Αγαθάγγελος αποφάσισε τη μεταφορά του ποσού των 21.539 ευρώ από τον λογαριασμό της Εστίας στον υπ’ αριθμό 558002-18 της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος «προς κάλυψιν οφειλών», χωρίς να αναφέρεται τίποτε περισσότερο, αν και παραμένει άγνωστο αν η Αποστολική Διακονία είχε οικονομικές δοσοληψίες με την Εστία. Να σημειωθεί ότι ο κ. Αγαθάγγελος είναι γενικός διευθυντής της Αποστολικής Διακονίας.

    Ετσι στις 3 Ιουλίου απέστειλε με fax, μαζί με το πρακτικό που συνέταξε, δακτυλογραφημένη εντολή (το έγγραφο έχει η «Espresso») προς την Εθνική Τράπεζα (στο υποκατάστημα Μητροπόλεως) ζητώντας τη μεταφορά των ανωτέρω ποσών (129.710 ευρώ και 21.539 ευρώ), με αποτέλεσμα σήμερα η Εστία να έχει «στεγνώσει» από μετρητά. Η Εστία Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και έχει ως σκοπό τη μέριμνα για σίτιση και διαμονή φοιτητών και μαθητών σχολικών μονάδων της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης. Του όλου θέματος έλαβε γνώση ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
    Ο θεοφιλέστατος κ. Αγαθάγγελος, κατά κόσμον Βασίλειος Χαραμαντίδης, γεννήθηκε στη Χαλκίδα το 1961. Διάκονος χειροτονήθηκε το 1983 και πρεσβύτερος το 1988 από τον μητροπολίτη Θηβών και Λεβαδείας Ιερώνυμο, τον σημερινό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών.

  6. Ο/Η του κώλου λέει:

    https://www.thepressproject.gr/article/82967/Ou-pliroseis

    Θάνος Καμήλαλης

    SPECIAL: Ου πληρώσεις

    Η κυβέρνηση, όπως είναι γνωστό, «χαλάρωσε» τα capital controls για χάρη της Εκκλησίας. Θα προξενούσε έκπληξη, αν δεν ήταν μόνο το τελευταίο κεφάλαιο σε μια μακρά λίστα ευνοϊκών ρυθμίσεων υπέρ του κλήρου, που στην περίοδο της κρίσης έχουν καταντήσει προκλητικές
    Θάνος Καμήλαλης
    Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015


    Ο Καραμανλής κατήργησε το φόρο από την εκμίσθωση γαιών και οικοδομών και έκανε κρατική δαπάνη τη μεταφορά του Αγίου Φωτός


    Η συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου προσέφερε απαλλαγές από τον ΕΝΦΙΑ και από τον φόρο χαρτοσήμου

    Κι όμως, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, οι «ιερές» φοροαπαλλαγές είναι σχετικά καινούριο φαινόμενο , που ισχύει εδώ και λιγότερο από δύο δεκαετίες κι εντάθηκε μετά το 2004. Όσο μάλιστα η υπερφορολογία παρασύρει όλο και μεγαλύτερα τμήματα της ελληνικής κοινωνίας, αυτές μεγαλώνουν και το «ταμπού» στις σχέσεις εκκλησίας – κράτους για το οποίο έγραφε από το 2011 η Le Monde κυριαρχεί.

    Η διάταξη του 1945 και ο «αρχηγός κράτους»

    Ο «χορός» των ευνοϊκών φορολογικών ρυθμίσεων υπέρ του κλήρου ξεκινάει το 1997, όταν η κυβέρνηση Σημίτη απαλλάσσει την Εκκλησία της Ελλάδας από την υποχρέωση καταβολής του Φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας. Ίσως όμως αυτό να είναι πταίσμα μπροστά στην επόμενη παρόμοια νομοθετική παρέμβαση της ίδιας περιόδου, που κατήργησε μια εκκλησιαστική υποχρέωση σχεδόν 60 ετών.

    Το 1945 θεσπίστηκε για πρώτη φορά η εισφορά της Εκκλησίας στο ελληνικό κράτος, ως αντάλλαγμα για την κάλυψη της κρατικής δαπάνης για τη μισθοδοσία των κληρικών. Συγκεκριμένα οριζόταν η καταβολή του 25% των ακαθάριστων εσόδων της Εκκλησίας στον κρατικό προϋπολογισμό, ποσοστό που αργότερα ανέβηκε στο 35%. Είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν η εισφορά ανταποκρινόταν στα πραγματικά δεδομένα, κάτι που οδήγησε την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ τον Ιανουάριο του 2004 να τη χαρακτηρίσει «αναποτελεσματική». Μόνο που αντί να την τροποποιήσει ή να εγκαταστήσει ελεγκτικούς μηχανισμούς και ενόψει τον εκλογών το Μάρτιο εκείνης της χρονιάς, η κυβέρνηση την κατήργησε εντελώς. Η κατάργηση της υποχρεωτικής εκκλησιαστικής εισφοράς προβλέπεται από το άρθρο 15 του ν. 3220/2004 και υπογράφεται από τους τότε υπουργούς Τσοχαντζόπουλο, Ρέππα, Χριστοδουλάκη, Ευθυμίου, Πετσάλνικο, Σκανδαλίδη και Βερελή.

    Ελάχιστους μήνες μετά η νεοεκλεχθείσα κυβέρνηση της Ν.Δ θέλησε να δώσει και τα δικά της δείγματα «καλής πίστης». Με τον ν. 3296/2004 η Εκκλησία σταδιακά απαλλάχθηκε από το φόρο 10% που επιβάρυνε τα εισοδήματα της από την εκμίσθωση γαιών και οικοδομών των μητροπόλεων, των ναών, των μοναστηριών. Όπως προβλέφθηκε, το ποσοστό επιβάρυνσης μειώθηκε στο 7% το 2006, στο 4% το 2007 και τελικά το 2008 εκμηδενίστηκε. Το νόμο υπογράφουν ο Α.Παπαληγούρας, ο Γ.Αλογοσκούφης και ο νυν Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος.

    Η κυβέρνηση Καραμανλή ήταν επίσης εκείνη που αποφάσισε το 2004 να μεταφέρεται το Άγιο Φως στην Ελλάδα με κρατικά έξοδα και τιμές αρχηγού κράτους, ενώ από το 1988 μέχρι τότε τη μεταφορά την αναλάμβανε η ίδια η Εκκλησία ή ιδιώτης. Πριν λίγους μήνες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ κατάφερε ναι… ξεπεράσει εκείνη την ιδέα, φέρνοντας με τον ίδιο τρόπο τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας. Την κατάσταση περιέγραψε μάλλον καλύτερα από τον καθένα ο Νίκος Φίλης, νυν υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και τότε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ: «Δυο αρχηγοί κρατών επισκέφτηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ την Ελλάδα και είναι το Aγιο Φως και τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας»

    Αποτέλεσμα όλων αυτών των διαδοχικών «δώρων» των ελληνικών κυβερνήσεων ήταν το 2011 να έχει δημιουργηθεί χαοτική διαφορά μεταξύ των κρατικών εσόδων και εξόδων από την εκκλησιαστική δραστηριότητα. Σύμφωνα με τότε ανακοίνωση του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου που είχε σκοπό να απαντήσει σε ανάλογες κριτικές, «η Κεντρική Υπηρεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι Ιερές Μητροπόλεις, οι Ενορίες, οι Ιερές Μονές και τα Εκκλησιαστικά Ιδρύματα κατέβαλαν συνολικά κατά το έτος 2011 φόρους ύψους 12,6 εκατ ευρώ». Σύμφωνα με ερώτηση στη Βουλή την ίδια χρονιά του τότε βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Παπαδημούλη «η μισθοδοσία των κληρικών κοστίζει στο κράτος 220 εκατ. ευρώ»

    Τα βάρη στο «ποίμνιο»

    Στα χρόνια της κρίσης με σειρά νομοθετικών εξαιρέσεων η Εκκλησία απέφυγε να αναλάβει οποιοδήποτε επιπλέον μέρος των φορολογικών βαρών που επωμίστηκε το μεγαλύτερο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας. Το ιερατείο παρά τις κατά καιρούς αντιδράσεις κατορθώνει να πετύχει ή να διατηρεί την απαλλαγή του από:

    ΕΝΦΙΑ: Τα ακίνητα της Εκκλησίας έχουν απαλλαχθεί από την καταβολή του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων, τουλάχιστον όσον αφορά τους λατρευτικούς χώρους και τους κοινωφελείς χώρους που ιδιοχρησιμοποιούνται. Ανάλογη ρύθμιση περιείχε και το Έκτακτο Ενιαίο Τέλος Ακινήτων (το γνωστό »χαράτσι της ΔΕΗ»), που αποτελεί τον «πρόγονο» του ΕΝΦΙΑ. Ο ΕΝΦΙΑ όμως δεν έκανε μόνο αυτό. Το 2010 η κυβέρνηση Παπανδρέου είχε καταργήσει τη «φοροαπαλλαγή ιερών ναών, μητροπόλεων και ιερών μονών, συμπεριλαμβανομένων των Ιερών Μονών του Αγίου Ορους για τα εισοδήματα από εκμίσθωση κτισμάτων και γαιών των νομικών αυτών προσώπων». H πρόσκαιρη εκείνη κατάργηση ορισμένων προνομίων είναι ένα επιχείρημα που έχει χρησιμοποιηθεί εκτενώς από τους εκπροσώπους της Εκκλησίας. που προσπαθούν κατά καιρούς να απαντήσουν στα επιχειρήματα περί προκλητικής φοροαπαλλαγής. Ωστόσο είναι λιγότερο γνωστό ότι ο ΕΝΦΙΑ φρόντισε (και) γι αυτό, ακυρώνοντας εκείνη τη ρύθμιση.

    Φόρο δωρεάς: Τα εκκλησιαστικά έσοδα από δωρεές των πιστών στα παγκάρια των ενοριών και των μοναστηριών παραμένουν αφορολόγητα. Σύμφωνα με το τεύχος 5 του Επίσημου Δελτίου της, η Εκκλησία της Ελλάδος διαθέτει 7.945 ενορίες και πάνω από 500 μοναστήρια και ησυχαστήρια, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σε αυτά τα μετόχια μονών του Αγίου Ορους. Η μη επιβολή ΦΠΑ σε αυτά τα έσοδα τα καθιστά ουσιαστικά τα μόνα νόμιμα «μαύρα» χρήματα στην Ελλάδα. Την ίδια στιγμή που οι ελληνικές κυβερνήσεις έχουν ανεβάσει επανειλημμένα τον ΦΠΑ σε όλα σχεδόν τα αγαθά και τις υπηρεσίες, με τελευταίο παράδειγμα την κατάργηση του μειωμένου φόρου σε νησιά του Αιγαίου.

    Φόρο χαρτοσήμου, δηλώσεις Ε9 κ.α.: Τον Σεπτέμβριο του 2014, 16 βουλευτές της ΝΔ κατέθεσαν τροπολογία για περαιτέρω ιερές φοροαπαλλαγές, στο νομοσχέδιο του υπουργού Παιδείας, Ανδρέα Λοβέρδου, για το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας. Σύμφωνα με αυτήν:

    • Θεσπίζεται το αφορολόγητο για εισοδήματα μοναχών από συντάξεις, έως 9.500 ευρώ

    • Απαλλάσσονται οι μονές του Αγίου Όρους από την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων Ε9

    • Απαλλάσσονται οι Ιερές Μονές από την καταβολή τέλους χαρτοσήμου, όπως ισχύει για το Δημόσιο και τους Δήμους.

    • Απαλλάσσονται από την τήρηση των δηλώσεων απόδοσης του τέλους χαρτοσήμου το οποίο ορίζεται ότι αποδίδεται στο Ελληνικό Δημόσιο από τους μισθωτές των ακινήτων.

    • Τα πρόσωπα που παρέχουν εργασία (μισθωτή ή άλλου είδους) στο Άγιο Όρος θα πληρώνουν οι ίδιοι την εφορία και δεν θα κάνει παρακράτηση η Ιερά Κοινότητα ή η Ιερά Μονή.

    Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί το «παρών» που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ, σε μία άσχετη με το βασικό θέμα τροπολογία που κατατέθηκε με διαδικασίες – εξπρές. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Θ. Δρίτσας είχε δηλώσει τότε ότι το κόμμα του δεν διαφωνεί «κατ’ανάγκη επί της ουσίας, είμαστε όμως αιφνιδιασμένοι και δεν προλαβαίνουμε να μελετήσουμε το θέμα στην έκτασή του»

    • Ο/Η Nikolaos λέει:

      «Το 1945 θεσπίστηκε για πρώτη φορά η εισφορά της Εκκλησίας στο ελληνικό κράτος, ως αντάλλαγμα για την κάλυψη της κρατικής δαπάνης για τη μισθοδοσία των κληρικών. Συγκεκριμένα οριζόταν η καταβολή του 25% των ακαθάριστων εσόδων της Εκκλησίας στον κρατικό προϋπολογισμό, ποσοστό που αργότερα ανέβηκε στο 35%. Είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν η εισφορά ανταποκρινόταν στα πραγματικά δεδομένα, κάτι που οδήγησε την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ τον Ιανουάριο του 2004 να τη χαρακτηρίσει «αναποτελεσματική». Μόνο που αντί να την τροποποιήσει ή να εγκαταστήσει ελεγκτικούς μηχανισμούς και ενόψει τον εκλογών το Μάρτιο εκείνης της χρονιάς, η κυβέρνηση την κατήργησε εντελώς. Η κατάργηση της υποχρεωτικής εκκλησιαστικής εισφοράς προβλέπεται από το άρθρο 15 του ν. 3220/2004 και υπογράφεται από τους τότε υπουργούς Τσοχαντζόπουλο, Ρέππα, Χριστοδουλάκη, Ευθυμίου, Πετσάλνικο, Σκανδαλίδη και Βερελή.»

      Άρα είναι μάταιη κάθε επίκληση προς το ΣΔΟΕ αφού το μάυρο χρήμα των παγκαριών είναι νόμιμο και με τη βούλα….άρα όχι μαύρο. Να λοιπόν γιατί δεν ιδρώνει καθόλου το αυτί τους.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Η επίκληση έχει την έννοια να φιλοτιμηθούν οι Επαναστάτες του ΣΥΡΙΖΑ, που θα διαφώτιζαν την καθυστερημένη καπιταλιστική Δύση, να νομοθετήσουν κατά τη λογική και το δίκιο. Επειδή αποκλείεται να το κάνουν λόγω προχωρημένης ηθικής πώρωσης, η επίκληση παίρνει τη θέση του δημόσιου ξεμπροστιάσματος, χυδαϊστί κραξίματος ή ξεφωνητού.

        Ναι ξέρoυμε πως ούτε των κυβερνώντων φίλων του λαού ιδρώνει το αυτί.
        Θα πληρώσουν οι συνταξιούχοι και σκασίλα τους.

      • Ο/Η Po λέει:

        θα το συνεχίσουμε… εμμονικά.
        χλεύη.

  7. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Συμφωνώ.
    Όχι μόνο πρέπει να φορολογούνται, αλλά οι αφελείς που τους πληρώνουν να καταβάλλουν και ΦΠΑ.

  8. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Αντιδράσεις για τον οικονομικό έλεγχο στην Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας

    http://www.protothema.gr/greece/article/686706/adidraseis-gia-ton-oikonomiko-elegho-stin-mitropoli-aitolias-kai-akarnanias-/

    Tο πόρισμα των επιθεωρητών του υπουργείου Οικονομικών διαβιβάσθηκε στον Εισαγγελέα Μεσολογγίου.
    Πολλά δυσμενή σχόλια και αντιδράσεις προκάλεσε το πόρισμα ελέγχου από επιθεωρητές του Υπουργείου Οικονομικών στην Μητρόπολη Αιτωλίας & Ακαρνανίας. Το πόρισμα, που δημοσιοποίησε το protothema.gr, περιγράφει «ότι η εν γένει διαχείριση της Ιεράς Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας ασκούνταν, καθ’όλη τη διάρκεια της υπό έλεγχο περιόδου, με πρακτικές μη σύμφωνες με τους γενικούς διαχειριστικούς κανόνες που διέπουν τα Ν.Π.Δ.Δ και χωρίς επαρκείς διαδικασίες εσωτερικού ελέγχου».
    Χαρακτηριστικά το πόρισμα αναφέρει ότι: «διαπιστώσαμε ότι το Ταμείο εμφανίζει πιστωτικό υπόλοιπο(δηλαδή αρνητικό), στη μεγαλύτερη διάρκεια των χρήσεων 2008 έως και 2012, κάτι το οποίο δεν δικαιολογείται από τους κανόνες της λογιστικής(είναι αδιανόητη η καταβολή ποσών πέρα αυτών που το ταμείο διαθέτει). Γενικά η ύπαρξη πιστωτικού ταμειακού υπολοίπου αποτελεί ανωμαλία, που υποκρύπτει, συχνά, απόκρυψη εσόδων και συνιστά, κατά πάγια δικαστηριακή νομολογία, ανακρίβεια των λογιστικών βιβλίων, που εμποδίζει τη διενέργεια των απαραίτητων ελεγκτικών επαληθεύσεων».
    Μετά την δημοσιοποίηση του θέματος, η Μητρόπολη εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία μεταξύ άλλων αναφέρεται «Έχουμε εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη και συνετό θα ήταν όλοι να επιδείξουν υπομονή στην δικαστική κρίση, η οποία μπορεί να αργεί χρονικά, πάντοτε όμως κρίνει με βάση το σύνολο του προσαχθέντος και αποδειχθέντος υλικού και όχι φυσικά με όρους δημοσιότητας και εντυπωσιασμού, όπως συνέβη σε ανάλογες περιπτώσεις που σκανδάλισαν τους πιστούς της Εκκλησίας μας».
    Σχολιάζοντας την ανακοίνωση της Μητρόπολης ο πληρεξούσιος δικηγόρος των «Μαχόμενων Χριστιανών» κ. Ανδρέας Τσώκος μας έστειλε την κάτωθι επιστολή:
    Κύριε Διευθυντά,
    Διαβάζοντας κανείς, με καλή προαίρεση και σεβασμό, το Δελτίο Τύπου της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας, απάντηση στη δημοσίευση για το Πόρισμα του Υπουργείου Οικονομικών που αφορά στην οικονομική διαχείριση της Μητρόπολης, οδηγείται αβίαστα σε κάποιες σκέψεις και ερωτήματα. Δηλαδή:

    1. Τι έφταιξε, ποια ήταν η αιτία, και ασχολήθηκε το αρμόδιο Υπουργείο με την οικονομική διαχείριση της Μητρόπολης και κατέληξε σε τέτοιο πόρισμα; Ήταν φήμες ή διαπιστώσεις μετά από νόμιμο και ενδελεχή έλεγχο; Γιατί από φήμες δε φτάνει καμία αρχή να ασκήσει δίωξη σε βαθμό κακουργήματος, και μάλιστα με το νόμο περί καταχραστών του δημοσίου χρήματος, αν δεν συντρέχουν και δεν στοιχειοθετούνται οι προς αυτό νομικές προϋποθέσεις.

    2 . Στην α’ παράγραφο αναφέρει το Δελτίο Τύπου της Μητρόπολης, ότι « οι υπηρεσίες της Ιεράς Μητροπόλεώς μας συνεργάστηκαν άψογα με τους ελεγκτές και παρείχαν κάθε απαιτούμενο έγγραφο και πληροφορία προς επιτέλεση του έργου τους». Ωστόσο γιατί οι ελεγκτές στην έκθεσή τους αναφέρουν ότι, κατά τον έλεγχό τους, κάποιες φορές, δεν τους παρέχονταν στοιχεία ή παρέχονταν στοιχεία άσχετα προς τα ζητούμενα; Ποιος λέει ψέματα και ποιος λέει αλήθεια;

    3. Γράφει, στη β. παράγραφο, το Δελτίο Τύπου της Μητρόπολης, ότι, όταν λάβει πλήρη γνώση του Πορίσματος, θα απαντήσει νόμιμα και τεκμηριωμένα και θα παρέξει κάθε απαιτούμενη εξήγηση. Όλα αυτά δεν τα παρείχε, νόμιμα και τεκμηριωμένα, στους δύο ελεγκτές, κατά το έργο τους; Γιατί οι άνθρωποι αυτοί συνέταξαν «πόρισμα», δηλαδή κατέληξαν σε συμπέρασμα, ύστερα από έρευνα και μελέτη στοιχείων. Τι στοιχεία και εξηγήσεις δεν δόθηκαν στους ελεγκτές και θα χρειαστεί να δοθούν τώρα, ώστε να ανασκευαστεί όλο το αρνητικό για την υπόθεση πόρισμα;

    4. Γράφει, στη γ. παράγραφο, το Δελτίο Τύπου της Μητρόπολης, ότι η « αποσπασματική επιλογή και δημοσιοποίηση ολίγων γραμμών από ένα πολυσέλιδο πόρισμα είναι κατακριτέα και καθόλου τυχαία..» και «αποσκοπεί όχι φυσικά στην ενημέρωση, αλλά αντίθετα στην παραπληροφόρηση της κοινής γνώμης και των πιστών». Ευτυχώς που δεν δημοσιεύονται και οι εκατό (100) σελίδες του Πορίσματος, γιατί το πρόβλημα τότε ίσως θα γινόταν έντονα συνειδησιακό για τους εμπλεκόμενους κληρικούς, αφού με όσα αναφέρονται εκεί γι αυτές και για ανάλογες περιπτώσεις, που αν αποδειχθούν, έρχονται αντιμέτωποι και με τον «ποινικό κώδικα» της Εκκλησίας, το «Πηδάλιο», το οποίο οι περισσότεροι των πιστών δεν το γνωρίζουν και δεν ξέρουν τι προβλέπει για τέτοια αμαρτήματα…
    Γιατί αναφέρεται η Μητρόπολη, στην ίδια παράγραφο, σε εμπνευστές και καθοδηγητές επιθέσεων, που είναι γνωστοί, λέει, και έχουν ονοματεπώνυμο; Τα έντονα γράμματα αυτής της φράσης τι θέλουν να υποδηλώσουν άραγε; Επίθεση είναι όταν δημόσια και στο φως της ημέρας διατυπώνονται ερωτήματα και ζητούνται απαντήσεις; Κι αλήθεια, που στηρίχθηκε η εισαγγελέας για να ασκήσει ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος; Στις συκοφαντίες, τις επιθέσεις και την παραπληροφόρηση ή σε όσα οι δύο ελεγκτές κατέγραψαν ύστερα από μελέτη και έρευνα;

    Κανείς δεν έχει κάτι προσωπικά με τον Μητροπολίτη. Κανείς δεν έχει κάτι προσωπικά με κανέναν εμπλεκόμενο. Ως χριστιανοί έχουμε με τις πράξεις και τις ενέργειες, όταν αυτές απάδουν προς την πίστη μας και βέβαια σκανδαλίζουν.
    Είθε όλα να αποδειχθούν μάταια και ψευδή, προς όφελος και οικοδομή των πιστών και της μητέρας Εκκλησίας.
    Ας έχουμε, όντως, εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού και στην αδέκαστη Ελληνική Δικαιοσύνη.

    Αθήνα 08 Ιουνίου 2017

    • Ο/Η Po λέει:

      Νικόλαε μπράβο!
      Θα μπορούσαμε ίσως να το ανεβάσουμε ως κεντρική ανάρτηση;

      αναμένουμε την άδειά σας.

      • Ο/Η Nikolaos λέει:

        μα φυσικά, άλλωστε αυτό δεν το έχω γράψει εγώ, αναδημοσίευση από το πρώτο θέμα είναι. Εδώ είναι άλλα δύο λινκ που δίνουν μια πληρέστερη εικόνα μιας γνωστής κατάστασης που όλοι γνωρίζουν αλλά κανείς δεν μιλάει… μπας και πάει στον παράδεισο.

        http://www.protothema.gr/greece/article/680568/upourgeio-oikonomikon-porisma-katapeltis-gia-tin-oikonomiki-diaheirisi-sti-mitropoli-aitolias-akarnanias/

        http://www.protothema.gr/greece/article/680903/apadisi-mitropoli-aitolias-akarnanias/

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        O κ.Ροϊδης εννοεί αυτό Νικόλαε:
        https://roides.wordpress.com/2017/06/16/16jun17/#comment-96260

      • Ο/Η Nikolaos λέει:

        εννοείται, στην ίδια ενορία, αρκετά χρόνια αργότερα, συνέβη και το περιστατικό που είχα αναφέρει στο πρώτο μου παρθενικό σχόλιο στο ιστολόγιό σας, στο άρθρο για το Χριστόδουλο που έκανε ευχέλαιο στο Χρηματιστήριο αλλά απεδείχθη πρωταπριλιάτικό ψέμμα. Ελπίζω να το έχετε φυλάξει στα αρχεία σας επειδή εγώ δεν το έκανα.
        Αναφερόμουν σε γεγονός που συνέβη πολλά χρόνια μετά, όταν ο καρκίνος πήρε τη μάνα μου και πήγαινα πρόσφορο στην ίδια ενορία στη μνήμη της, όχι επειδή εγώ το πίστευα αλλά επειδή θα το ήθελε η ίδια. Την τελευταία φορά, πρόλαβα 5 λεπτά πριν κλείσει ο ναός, και όπως άλλες φορές πήγα κατευθείαν στην πρόθεση να αφήσω το πρόσφορο. Άνοιξα την πόρτα απροειδοποίητα και αντίκρισα σκορπισμένα πάνω στην πρόθεση εκατοντάδες βρωμερά χαρτονομίσματα και δύο παπάδες να τα μαζεύουν με τις χούφτες τους και να τα χώνουν στις φαρδιές τσέπες των ράσων τους. Τα είχαν ξεχωρίσει από τις σακούλες με τα πρόσφορα, τα πρόσφορα ήταν στοιβαγμένα όλα σε μια γωνία στο πάτωμα. Με είδαν και κοκκίνησα….
        Δεν είναι κάποια μεγάλη ενορία, αλλά αν όλα αυτά συμβαίνουν σε μια εκκλησιαστική κοινότητα, αναλογικά φανταζόμαστε τί συμβαίνει λίγο πολύ παντού.

      • Ο/Η Nikolaos λέει:

        Να συμπληρώσω επίσης ότι επί χρόνια η μητέρα μου πήγαινε ανελλιπώς κάθε εβδομάδα στον «Κύκλο» στην ενορία, εκεί που μαζεύονται όλες οι ευσεβείς κυρίες και η βαριεστημένη παπαδιά τους αραδιάζει παραμύθια. Είχαν τυπώσει και μοιράσει σε όλες μια λίστα με τα ονόματα των μελών και το τηλέφωνο οικίας. Όταν η μάνα μου εξαφανίστηκε επειδή ο καρκίνος χτύπησε στον εγκέφαλο, καμία τους, ούτε η παπαδιά,ούτε η «υπεύθυνη» δεν πήραν ούτε ένα τηλέφωνο να ρωτήσουν τί κάνει, αν μπορούν να βοηθήσουν σε κάτι, αν και είχαν πλήρη ενημέρωση από τα κουτσομπολιά. Καμία από αυτές τις θεούσες δεν παρουσιάστηκε στην κηδεία της.

        Να συμπληρώσω ακόμα πώς και σε εκείνο το στάδιο ακόμα, η μητέρα μου ζήτησε να πάει στην εκκλησία να κοινωνήσει αλλά όχι στην ενορία επειδή ντρεπόταν. Έτσι ένα Σάββατο πρωί, ψυχοσάββατο ήταν, με τα χίλια ζόρια σηκωθήκαμε και την πήγα σε άλλο ναό. Λίγο οι μεταστάσεις στον εγκέφαλο, λίγο οι ακτινοβολίες που μόλις είχε ξεκινήσει, λίγο το οπιούχο Lonarid που έπαιρνε για να μην ουρλιάζει από τον πόνο, φαινόταν «φτιαγμένη» και φυσικά ήταν υποβασταζόμενη αφού έχανε την ισορροπία της. Κατά τη διάρκεια της Λειτουργίας πήρε από το διπλανό άδειο κάθισμα ένα φυλλάδιο -ο άγιος Ονήσιμος νομίζω- που έγραφε σαχλαμάρες για την σημαντική βοήθεια που προσφέρει δήθεν η εκκλησία στους φυλακισμένους και για αυτό όταν αποφυλακίζονται βγαίνουν όλοι καλύτεροι. Τη φυλλάδα αυτή που διανέμεται δωρεάν, την είχε παρατήσει μια θεούσα που καθόταν παραδίπλα και σταυροκοπιόταν ευλαβικά. Μόλις είδε οτι το είχε πάρει η μητέρα μου, της το άρπαξε επιθετικά από τα χέρια με περιφρόνηση, βασίζοντας το «κουράγιο¨της στο γεγονός οτι η μάνα μου έμοιαζε καθυστηρημένη. Ακόμα και όταν η μάνα μου της ζήτησε συγγνώμη επειδή δεν ήξερε οτι ήταν δικό της, η άλλη την αγνόησε εντελώς και συνέχισε να σταυροκοπιέται. Της εύχομαι ολόψυχα να μην την πιάνει το Lonarid και να λιώνει ζωντανή.
        Και στο παραπάνω σχόλιο με τα χαρτονομίσματα σκορπισμένα στην πρόθεση, τότε ήμουν άνεργος χωρίς εισόδημα, κληρονομιά δεν πήρα αφού ότι οικονομίες υπήρχαν πήγαν για ένα αξιοπρεπή θάνατο (δικά της ήταν τα λεφτά άλλωστε, αυτή τα μάζεψε με οικονομίες) και η εικόνα με τους παπάδες να βουτάνε τα χαρτονομίσματα χωρίς καν να τα μετράνε και να μην χωράνε όλα στις παλάμες τους, μου χτύπησε κάπως.

        Δεν βρίσκω απολύτως καμία διαφορά στις παραπάνω κυρίες, με ράσα ή χωρίς, με έναν ταξιτζή που είχα δει μια φορά στο Μεταξουργείο, να βγαίνει από το ταξί και να κατευθύνεται τρέχοντας προς οίκο ανοχής και να ξεκουμπώνει τη ζώνη του πριν καν φτάσει στο κατώφλι.

  9. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Δεν έχουν τον Θεό τους στη Μύκονο: Μετέτρεψαν τον ναό του Αγίου Γεωργίου σε οίκο εμπορίου

    http://www.protothema.gr/greece/article/689757/den-ehoun-ton-theo-tous-sti-mukono-metetrepsan-ton-nao-tou-agiou-georgiou-se-oiko-eboriou/

    http://www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=Fit&f=ZmlsZXMvMS8yMDE3LzA2LzE5L211XzMuanBn&t=636334739789915039&w=1000&h=1000

    Ο μισός χώρος του ναού έχει μετατραπεί σε κανονικό παζάρι – Σταυρουδάκια πωλούνται σε …τιμές Μυκόνου, από 25 ευρώ το ένα! Εικονίσματα έναντι 75 ευρώ το κομμάτι!
    Αλγεινή εντύπωση προκαλεί στους τουρίστες η εικόνα που αντικρίζουν εντός του Ναού του Αγίου Γεωργίου στη χώρα της Μυκόνου: Οι ιερωμένοι έχουν τοποθετήσει πάγκους πάνω στους οποίους πωλούνται από μαρτυρικά μέχρι εικόνες με τις μορφές των Αγίων και μάλιστα σε εξωφρενικές τιμές.

    Η εκκλησία θυμίζει το Ναό του Σολωμόντα σε μια πιο σύγχρονη βερσιόν ταυτισμένη με τον αγοραστικό παροξυσμό της Μυκόνου που φαίνεται να κυριαρχεί σε όλα, ακόμα και στην θρησκεία.

    Το εντυπωσιακό είναι ότι ο μισός χώρος του ναού έχει μετατραπεί σε κανονικό παζάρι. Σταυρουδάκια πωλούνται σε …τιμές Μυκόνου, από 25 ευρώ το ένα! Εικονίσματα έναντι 75 ευρώ το κομμάτι!

    Το μόνο που απουσίαζε για να ολοκληρωθεί το σκηνικό μιας πραγματικής λαϊκής αγοράς είναι η ύπαρξη ταμειακής μηχανής.

    Άραγε είναι ενημερωμένη η Μητρόπολη Σύρου και η Αρχιεπισκοπή Αθηνών για την μετατροπή σε οίκο εμπορίου ενός ναού που βρίσκεται στην καρδιά του πιο προβεβλημένου τουριστικού προορισμού της χώρας;

    Και σαν κερασάκι…το σχόλιο μια θεούσας που σπεύδει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα καταφεύγοντας στο κατάπτυστο και αντίχριστο κόλπο του αποδιοπομπαίου τράγου:

    Αλήθειες 19/06/201716:38
    Σας πείραξε που πουλαν εικόνες και σταυρούς αν πούλαγαν κελεμπίες και χιμπαπ θα ήταν όλα καλά

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s