Οι ακροδεξιοί σ υ γ κ υ β ε ρ ν ή τ ε ς είπαν «Όχι» στο Τέμενος

Με τι εξάμβλωμα κυβερνά η Αριστερά [Αιτιολόγησαν την καταψήφιση επικαλούμενοι τις αρχές του κόμματος: οι «αρχές» των ΑΝΕΛ βαρύνουν περισσότερο των εθνικών συμφερόντων]

τροποποιημένη φωτογραφία δανεισμένη από το protagon.gr

Παρά το γεγονός ότι η αιτιολογική έκθεση της κυβέρνησης, στην οποία υπογραμμίζεται με έμφαση πως η χώρα είναι πολλαπλώς εκτεθειμένη στο πεδίο των διεθνών – διακρατικών σχέσεών της.

Συγκεκριμένα αναφέρεται:  «Το ζήτημα (του Τεμένους) τίθεται σταθερά στις διμερείς διεθνείς συναντήσεις ως πάγιο αίτημα από όλα τα ενδιαφερόμενα μουσουλμανικά κράτη εδώ και πολλά έτη (ενδεικτικά αναφέρουμε τα έτη 1940, 1948, 1951, 1956, 1971, 1979, 1985, 1986, 1989), με αποτέλεσμα η Ελλάδα όχι μόνο να αντιμετωπίζει συνεχείς διαμαρτυρίες από φίλιες χώρες, αρνητικές αναφορές σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις για τη θρησκευτική ελευθερία και διαβήματα του Οργανισμού Ισλαμικής Συνεργασίας (ενός ισχυρότατου διεθνή οργανισμού με 57 μουσουλμανικά κράτη – μέλη), αλλά και να προσφέρονται κράτη ή ακόμα και ιδιώτες για τη χρηματοδότηση των δαπανών κατασκευής του […] Η έλλειψη ισλαμικού τεμένους έχει ως αποτέλεσμα να αποδυναμώνεται η διεθνής εικόνα και αξιοπιστία της χώρας μας όχι μόνο σε διμερές διακρατικό επίπεδο, αλλά και στους διεθνείς οργανισμούς και fora όπου διεξάγεται τακτικός και θεσμικός διάλογος για τα θέματα των θρησκευτικών ελευθεριών».

Ο κ. Κατσίκης, εκπρόσωπος ΑΝΕΛ: «Εμείς, συνεπείς στην πάγια πολιτική μας τακτική και θέση μας και σε συνέχεια αυτής, το άρθρο αυτό που αφορά το μουσουλμανικό τέμενος θα το καταψηφίσουμε». Ναι. Το οποίο νομοθέτημα ωστόσο συνυπογράφει, ως υφυπουργός Παιδείας ένα άλλο στέλεχος των ΑΝΕΛ, ο γνωστός κ. Κων. Ζουράρης! (σχιζοφρένεια ή εμμονή στη καρέκλα; )

Εκ του ασφαλούς. Βεβαίως
Γρ. Ψαριανός (Ποτάμι): «Πάλι κάποιοι άλλοι θα βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά, αφού οι συνεταίροι μας δεν γουστάρουν τέτοια και τους αντικαθιστούμε με κάποιους άλλους, πρόθυμους σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων.«

ΥΓ:
Χαρείτε τον, αριστεροί συγκυβερνήτες του…
Ο Καμμένος προέτρεψε δημότες να λιντσάρουν έναν Δήμαρχο. Ουδείς τον ενόχλησε και ο σοφός ψηφοφόρος τον έστειλε στη Βουλή τροπαιούχο. Ο Καμμένος αποκάλεσε πρώην Πρωθυπουργούς «προδότες» και ο προϊστάμενός του Πρωθυπουργός τον έκανε υπουργό. Τώρα συμπεριφέρθηκε σαν χούλιγκαν; Εσταξε η ουρά του γαϊδάρου!

Χούλιγκαν ή τραμπούκος; Βεβαίως, το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Αυτά είναι, συνήθως, συμπληρωματικά. Το ερώτημα ανακύπτει μετά τις χειρονομίες που έπιασε ο φωτογραφικός φακός τον Π. Καμμένο να κάνει στις κερκίδες ενός κολυμβητηρίου. Αλλά η απάντηση είναι εδώ και καιρό δεδομένη. Ας δούμε γιατί:

– Τον Σεπτέμβριο του 2013 ο Πάνος Καμμένος προέτρεψε δημότες να λιντσάρουν τον δήμαρχό τους (εδώ). Eνας εισαγγελέας παράγγειλε δίωξη εναντίον του και έκτοτε αγνοείται η τύχη της. Η τύχη της δίωξης αγνοείται. Του Καμμένου η τύχη καθόλου. Αυτή η συμπεριφορά και πολλές ανάλογες που προηγήθηκαν και ακολούθησαν, τού άνοιξαν διάπλατα της λεωφόρο της επιτυχίας.
– Τον Ιανουάριο του 2015 ο σοφός ελληνικός λαός τον διατήρησε στη Βουλή και αμέσως μετά ο αριστερός Πρωθυπουργός τον έκανε υπουργό.
– Τον Ιούνιο του 2015, την ώρα που ετοιμαζόταν να υπογράψει το τρίτο Μνημόνιο (το οποίο δεν θα υπέγραφε «ούτε νεκρός»!) ο υψηλόφρων αυτός άνδρας κραύγαζε προς τους πολιτικούς αντιπάλους του: «Στα τέσσερα εσείς»!
-Δύο μήνες μετά πάλι ο σοφός ψηφοφόρος επιβράβευσε τον «πολιτικό τραμπουκισμό» του ανδρός και τον διατήρησε στη Βουλή. Ευλόγως ο αριστερός Πρωθυπουργός τον διατήρησε στην ίδια υπουργική θέση. Ευτυχώς, διότι αλλιώς, μετά το «ούτε νεκρός», θα έπρεπε να τρέχει στην Ιαπωνία, για να μάθει τι είναι το Σεπούκου. Διαβάστε τη συνέχεια στου Γιώργου Καρελιά >>>

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

4 Responses to Οι ακροδεξιοί σ υ γ κ υ β ε ρ ν ή τ ε ς είπαν «Όχι» στο Τέμενος

  1. Ο/Η Δρ.Νο λέει:

    http://www.athensvoice.gr/politiki/epistoli-fotia-me-aihmes-kata-polaki-gerovasili-gia

    Επιστολή φωτιά με αιχμές κατά Πολάκη – Γεροβασίλη για κάλυψη γιατρών που έκαναν παράνομες
    Από την πρώην γενική επιθεωρήτρια της Υπηρεσίας Ελέγχου Δαπανών Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης

    24.05.2017 – 12:31

    Βαριές αιχμές κατά του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη και της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης,΄Ολγας Γεροβασίλη, αφήνει με επιστολή της η πρώην γενική επιθεωρήτρια της Υπηρεσίας Ελέγχου Δαπανών Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΥΠΕΔΦΚΑ) του ΕΟΠΥΥ, κυρία Γεωργία Γεωργιάδου, λίγες ημέρες μετά την απομάκρυνσή της από τη θέση της γενικής επιθεωρήτριας, σύμφωνα με δημοσίευμα του protothema.gr.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://roides.wordpress.com/2016/08/08/8aug16/

    Χ.Α. και ΑΝΕΛ θέλουν να κλείσουν οι Ορθόδοξοι ναοί των μουσουλμανικών χωρών;

    08/08/2016

    [Αν όχι τζαμί στην Αθήνα γιατί εκατοντάδες ορθόδοξοι ναοί στο χώρο του Ισλάμ;]


    Λειτουργία σε Ορθόδοξο ναό του Πακιστάν

    του Αναγνώστη Λασκαράτου

    Διακόσιοι έξι βουλευτές (ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, Δημ. Συμπαράταξης, ΚΚΕ, Ποταμιού και Ένωσης Κεντρώων) υπερψήφισαν την ανέγερση του τζαμιού, ενώ καταψήφισαν οι ΑΝΕΞΕΛ (με την εξαίρεση και εδώ του Κ.Ζουράρι) και οι χιτλερικοί. Να σημειώσουμε πως η Αθήνα είναι η μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που στερείται τεμένους παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες από άλλα κράτη και παρά τις σχετικές αρνητικές αναφορές σε όλες τις διεθνείς εκθέσεις για τη θρησκευτική ελευθερία στην Ελλάδα. Αξίζει να πούμε πως το τέμενος δεν θα έχει δυστυχώς μιναρέ, ενώ οι Ορθόδοξες Εκκλησίες έχουν παντού στην Ελλάδα τα (ενοχλητικά και θορυβώδη) καμπαναριά τους. Για μια ακόμη φορά ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως και με το ‘Σύμφωνο Συμβίωσης’, έδειξε μια αδικαιολόγητη καθυστέρηση στο να διορθώσει μια τεράστια ντροπή για τη χώρα, παρ’ όλο που συμφωνούσαν όλα τα κόμματα, με τη μοναδική εξαίρεση των ακροδεξιών συμμάχων του στην κυβέρνηση. Αιτία της καθυστέρησης είναι πάντα η ίδια. Να μην δυσαρεστήσει ο κ.Τσίπρας τη φιλική του Ακροδεξιά και την Εκκλησία κι ας δυσφημείται η πατρίδα μας ως άδικη, πολιτισμικά καθυστερημένη και μισαλλόδοξη.

    ………………………………….

    Για την ανοχή των μουσουλμανικών χωρών απέναντι στους Ορθόδοξους ενδεικτικά, παραπέμπω στα παρακάτω:

    Τιμητικές εκδηλώσεις στο Κατάρ για τον Ελληνορθόδοξο Αρχιεπίσκοπο Καττάρων Μακάριο (24 Μαΐου 2013). Να σημειώσω πως κι εδώ οι Ορθόδοξοι (όλοι τους μετανάστες) έχουν ρεζιλευτεί, γιατί το ρατσιστικό και σκανδαλοποιό ελληνικό πατριαρχείο Ιεροσολύμων έχει καταπατήσει εκκλησιαστικό χώρο που ανήκει στο αραβικό πατριαρχείο της Αντιόχειας, γεγονός που έκανε το τελευταίο να αρνηθεί τη συμμετοχή του στο πρόσφατο φιάσκο της «Μεγάλης Συνόδου».

    Η ελληνορθόδοξη Εκκλησία της Τεχεράνης
    Η Ορθοδοξία στο Πακιστάν
    Ο Συρορθόδοξος Ινδικός ναός του Αγίου Βασιλείου στο Κουβέιτ
    Ο ινδικός Ορθόδοξος καθεδρικός ναός του Αγ.Θωμά στο Ντουμπάι
    Ορθόδοξο Πάσχα στο ρουμανικό ναό του Αφγανιστάν στο Κανταχάρ.
    Ο Άραβας Ορθόδοξος ιερέας των ΗΠΑ (πατριαρχείο Αντιοχείας) Δαυϊδ Alexander περιγράφει την κοινή θρησκευτική ζωή Ρουμάνων, Βουλγάρων, Γεωργιανών, Αλβανών, Μακεδόνων, Καναδών, Αμερικανών, Σέρβων, Καρπαθορώσων και Αράβων Ορθοδόξων στρατιωτών στο Αφγανιστάν.
    Είναι λοιπόν οι χώρες Ιράν, Πακιστάν, Αφγανιστάν, Κατάρ, Ντουμπάι, Κουβέιτ, Τυνησία, πιο ανεξίθρησκες από την Αθήνα; Αυτός ο διεθνής αυτοεξευτελισμός της Ελλάδας και η επικίνδυνη έκθεσή της στην αντιπάθεια του ισλαμικού κόσμου λέγεται πατριωτισμός;

    https://roides.wordpress.com/2010/11/18/18nov10b/

    Αθήνα: Η πιό μισαλλόδοξη πρωτεύουσα του κόσμου;


    Ορθόδοξος Ναός Τύνιδας, Rue de Rome
    ……………….
    Την ίδια στιγμή που με εξαίρεση την φονταμενταλιστική Σαουδική Αραβία, λειτουργούν ορθόδοξοι ναοί σε κάθε ισλαμική πρωτεύουσα, ακόμη και όπου δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου ορθόδοξοι πιστοί (π.χ.Τύνιδα-φωτ.2), τη στιγμή που στην Ισταμπούλ λειτουργούν ελεύθερα δεκάδες ελληνορθόδοξοι, συρορθόδοξοι, αρμενορθόδοξοι, βουλγαρικοί και τουρκορθόδοξοι ναοί, τη στιγμή που σε 3 μουσουλμανικές χώρες λειτουργούν ελεύθερα ελληνορθόδοξα πατριαρχεία, (ακόμη και όταν έχουν πίσω τους μια ιστορία καταπίεσης των ντόπιων λαών επί ρωμαϊκής ορθόδοξης κυριαρχίας), παράλληλα με καθολικά, ουνιτικά, συροϊακωβίτικα, ασσυριακά, αρμένικα πατριαρχεία και επισκοπές, δίπλα σε Κόπτες, Αιθίοπες, Ινδούς, Ερυθραίους πατριάρχες και επισκόπους, σε προτεστάντες Ιεραπόστολους και σε Καθολικούς και Αγγλικανούς αρχιεπισκόπους, στην Αθήνα φαίνεται να είναι απαγορευμένη ακόμη και η δημόσια μουσουλμανική προσευχή. Ακόμη και στη Βαγδάτη την παλιά ιστορική έδρα του Χαλιφάτου λειτουργούν δυο ορθόδοξοι και δεκάδες ασσυριακοί ναοί. Ακόμη και στην αραβική χερσόνησο τα κράτη δίνουν οικοπεδο (κρατούν την ιδιοκτησία) για να αναγερθούν ορθόδοξοι ναοί.

    Στην Ισταμπούλ το ρωμέϊκο πατριαρχείο οργανώνει δημόσιες τελετές, περιφορές Επιταφίων, αγιασμούς υδάτων με σκηνοθετημένα περιστέρια που προσγειώνονται στα κατάμαυρα μαλλιά του αρχηγού ελληνικού εθνικιστικού Ορθόδοξου κόμματος, την ίδια στιγμή που το μοναδικό τζαμί της Αθήνας που διασώθηκε, έχει γίνει μουσείο. Ο τουρκικός λαός ανέχεται ένα επισκοπάτο για το οποίο ο πρέσβης στην Πόλη και λόγιος Άγγελος Βλάχος («Μια φορά κι έναν καιρό, ένας διπλωμάτης») έγραφε σε άκρως απόρρητη αναφορά του (1948) προς το υπουργείο (την είχε δακτυλογραφήσει μόνος του για να αποφύγει κάποια διαρροή): «Η Ιερά Σύνοδος…..είναι συγκέντρωσις φαυλοβίων και χρηματιζομένων ανθρώπων πολλοί των οποίων έχουν φθάσει εις σημείον πωρώσεως…. παιδείας ευρυτέρας ουδείς δύναται να γίνει λόγος, όσον δε αφορά την συνείδησιν της αποστολής….ίσως μόνον ο μητροπολίτης Σάρδεων την έχει…..Ο κατώτερος κλήρος, οι μητροπολίται δηλαδή της αύριον…..μολύνεται και σχηματίζει την θλιβεράν διαδοχήν μιας κακής κληρονομιάς». Η χαριστική βολή ήταν για τους φοιτητές της Θεολογικής της Χάλκης: «οι εισερχόμενοι….προέρχονται από κύκλους μη ανεπτυγμένους».
    …………………….

  3. Ο/Η Θεολόγος λέει:

  4. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Δεδομένου ότι δεν θέλω την ύπαρξη κανενός χώρου λατρείας, θα ήταν αντιφατικό εάν ήθελα να ανεγερθεί μουσουλμανικός. Αλλά, [καλώς ή κακώς (κακώς κατά τον γράφοντα)] υπάρχουν χριστιανικοί ορθόδοξοι χώροι λατρείας, οπότε δημιουργείται θέμα στοιχειώδους ισότητος που φαίνεται να συνηγορεί υπέρ τής ανεγέρσεως και μουσουλμανικών. Μήπως, όμως, πάμε στο αίολο «επιχείρημα» «ισότης στην παρανομία»;
    Επίσης, όπως δεν θέλω η ανέγερση χριστιανικών ορθοδόξων εκκλησιών να γίνεται με χρήματα ημών τών φορολογουμένων, ομοίως δεν θέλω να γίνεται και με τα μουσουλμανικά τεμένη. Έχω τη βεβαιότητα ότι και η Σαουδική Αραβία και το Ιράν θα χρηματοδοτούσαν, με προθυμία, την ανέγερση μουσουλμανικών χώρων λατρείας (σουνιτικών η πρώτη, σιιτικών το δεύτερο).
    Εδώ τίθεται και ένα ακόμη θέμα διεθνών σχέσεων: Τι θα ανεγερθεί, σουνιτικό ή σιιτικό τέμενος; Το λογικό θα είναι σουνιτικό αφού οι σουνίτες πλησιάζουν το 90 % τού μουσουλμανικού πληθυσμού. Σε κάθε περίπτωση, εάν το επίσημο κράτος ανεγείρει σουνιτικό τέμενος, θα δυσαρεστήσει τα σιιτικά κράτη. Ενώ με τη χρηματοδότηση από τα μουσουλμανικά κράτη, εκτός τών άλλων, αποφεύγουμε και αυτόν τον διπλωματικό «σκόπελο»!
    Τέλος, θεωρώ ατυχή την επιλογή τού Βοτανικού· τα τζαμιά θα πρέπει να ανεγερθούν σε πολυσύχναστα σημεία και όχι σε υποβαθμισμένες περιοχές διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος γκεττοποιήσεως!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s