Σώτη Τριανταφύλλου, Μια σύντομη δήλωση για τη δίωξη

[See you in court…] Ολόκληρη η δήλωσή της στην Athens Voice:

Η υπόθεση έχει μια φαιδρή πλευρά και μια σοβαρότερη: τη φαιδρή είτε τη βλέπει κανείς, είτε δεν τη βλέπει. Όσο για τη σοβαρή δεν σχετίζεται με το τι είπε ή τι δεν είπε ο …Μάρκο Πόλο, αλλά με το αν έχω δικαίωμα να εκφράζω τη γνώμη μου, έστω κι αν είναι μειονοτική ή ενοχλητική.

Στο συγκεκριμένο πρόβλημα την έχω εκφράσει σε πλήθος άρθρων καθώς και στο δοκίμιο «Πλουραλισμός, πολυπολιτισμικότητα, ένταξη, αφομοίωση». Ο ενάγων ίσως έβρισκε πολύ περισσότερες αφορμές να εξοργιστεί στο βιβλίο απ’ ό,τι στο άρθρο. Αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι είναι οκνηροί: διατρέχουν στα γρήγορα ένα αρθρίδιο, αλλά τους πέφτει πολύ να μελετήσουν ένα βιβλίο 400 σελίδων.

Για το περιεχόμενο του βιβλίου και των άρθρων μπορούμε να συζητάμε επί μακρόν, αλλά δεν είναι αυτό το επίδικο θέμα. Ωστόσο, επισημαίνω με την ευκαιρία ότι το Ισλάμ δεν είναι φυλή ώστε να τίθεται ζήτημα ρατσισμού: είναι θρησκεία και μάλιστα θρησκεία με πολιτικό πρόγραμμα. Πολλοί άνθρωποι ταυτίζουν τη φυλή με τη θρησκεία ― η ανάλυση είναι λανθασμένη από την αφετηρία της.

Δεν είναι το μοναδικό λάθος: οι πολιτικώς ορθοί ― οι οποίοι είναι κάθε άλλο παρά «ορθοί» ― τροφοδοτούν με τον φανατισμό τους ρατσιστικά, ομοφοβικά και κοινωνικά υπερσυντηρητικά αισθήματα και εκδηλώσεις.

Δεν πρόκειται να υποχωρήσω ― είμαι αυτή που είμαι και πιστεύω αυτά που πιστεύω. Και δεν αναζητώ ούτε οπαδούς, ούτε θαυμαστές ώστε να κάνω συμβιβασμούς.

See you in court.

Athens Voice

Advertisements
This entry was posted in conspiracy theories, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

27 Responses to Σώτη Τριανταφύλλου, Μια σύντομη δήλωση για τη δίωξη

  1. Ο/Η doulosofos λέει:

    Ανάρτηση του Θάνου Τζήμερου στις 4/4/2016.
    Πικρές αλήθειες που συνεχίζουν να υφίστανται.

    http://www.liberal.gr/arthro/40428/apopsi/arthra/i-thriskeia-os-poiniko-adikima.html#.WQ3hE3F5x_A.facebook

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Benslama, Fethi (2016). Un furieux désir de sacrifice : le surmusulman. Paris: Seuil. ISBN 9782021319095. OCLC 950464909.
      https://de.wikipedia.org/wiki/Fethi_Benslama

      Διάβασα ἀπὸ αὐτὸν τὸν ἱστότοπο https://hpd.de/artikel/himmelswahn-14382 γιὰ αὐτὸ βιβλίο. Δὲν κάνω μετάφρασιν καὶ τὰ στοιχεῖα γιὰ τὸν συγγραφέα εἶναι ἀπὸ τὴν Wiki. Ὁ Fethi Benslama εἶναι ψυχολόγος καὶ ψυχαναλυτής, καθηγητὴς γαλλικοῦ πανεπιστημίου καὶ τυνησιακῆς καταγωγῆς. Νεαρὸς μουσουλμάνος τοῦ ἐμπιστεύεται, ὅτι ντρέπεται γιὰ τὸν μὴ ἰσλαμικὸ τρόπο ζωῆς του, τόσο πολὺ ποὺ θὰ ἤθελε νὰ αὐτοκτονήσῃ. Ὅταν τὸν ἐρωτᾷ πῶς τὸ ἐννοεῖ, ὁ νεαρὸς λέει ὅτι τοῦ εἶναι ἀδύνατον νὰ ἀκολουθήσῃ τὶς ἐπιταγὲς τοῦ Κορανίου καὶ τοῦ Ἱεροκήρυκος στὸ τζαμί του στὴν καθημερινή του ζωή. Ὁ ψυχολόγος λέει ὅτι ἦταν τόσο ὑπερβολικές, ὥστε νὰ μὴν ἔχουν τίποτα κοινὸ μὲ τὴν καθημερινὴ μουσουλμανικὴ ζωή. Ὀ ἀσθενής του ἤθελε νὰ γίνῃ ἕναν ὑπερμουσουλμάνος. Ἐξ’οὗ καὶ ὁ τίτλος τοῦ βιβλίου του.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ακούστε. Το να λες πως όλοι τους είναι επικίνδυνοι επειδή έτσι τους διατάζει το Κοράνι είναι σαν να λες ότι όλοι οι Χριστιανοί είναι ελεήμονες επειδή το απαιτεί το Ευαγγέλιο.
      Οι συλλογικές δαιμονοποιησεις είναι εξαιρετικά επικίνδυνες, εξωπραγματικές και άδικες.

      • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

        Τὸ Εὐαγγέλιο, τὸ Κοράνι, τὸ Κεφάλαιο κτλ εἶναι βιβλία μὲ κάποιο περιεχόμενο. Τὰ διαβάζουν ἄνθρωποι διαφόρων νοητικῶν καὶ ψυχικῶν χαρισμάτων, ὅπως μὲ διαφορετικὸ ὑπόβαθρο. Καλοί, κακοὶ καὶ μέτριοι ὑπάρχουν παντοῦ. Τὰ ποσοστὰ παρουσιάζουν τὸ ἐνδιαφέρον.

      • Ο/Η Po λέει:

        Ο Νικόλας Σεβαστάκης στο φέησμπουκ:

        Δυο διαστάσεις, διαφορετικές μεταξύ τους:
        Το πρώτο είναι ο πειρασμός για »δικαστικοποίηση» μιας πολιτικής αντίθεσης, μιας βαθιάς ηθικής διαφωνίας, μιας έριδας για λεπτά δημόσια ζητήματα.
        Το δεύτερο είναι η λεκτική υπερβολή και εκτράχυνση που δεν έχει σχέση με την ελευθεροστομία αλλά με τον φανατισμό. Αν πω »ριζοσπαστικό Ισλάμ με ολοκληρωτικές τάσεις» και πω »το Ισλάμ» ή »η Ανατολή» ή κάτι πιο γενικευτικό, δεν δείχνω το ίδιο πράγμα.
        Το ξέρω φυσικά ότι ο δημόσιος λόγος γίνεται πιο καθαρός και ενδεχομένως πιο αιχμηρός, όταν ενσωματώσει ένα επίπεδο πολεμικής, μια δόνηση θερμής εναντίωσης. Κερδίζει κάτι, χάνει κάτι. Κερδίζει σε αντήχηση, χάνει ενίοτε στην στόχευση της κριτικής. Για παράδειγμα, εγώ είμαι πολύ κοντά σε μια ριζική κριτική σε όλες τις »θρησκείες-ιδεολογίες» (όχι στην θρησκευτική εμπειρία, ούτε στους φορείς της) και επειδή σήμερα δεν είμαστε στην εποχή των χριστιανικών θρησκευτικών πολέμων αλλά στη συγκυρία μιας ορισμένης ισλαμιστικής επιθετικότητας, συμμερίζομαι μια προοδευτική και ρεπουμπλικανική εναντίωση στο ριζοσπαστικό και εξτρεμιστικό πολιτικό Ισλάμ. Και το θεωρώ και σημαντικό θέμα για τη σύγχρονη δημοκρατική σκέψη.
        Ζω όμως σε μια χώρα όπου από διάφορες πλευρές και κυρίως από ένα βαθύ »δεξιό» εθνο-ορθόδοξο, αντι-μουσουλμανικό κλπ διαδίκτυο, βγαίνει κάτι άλλο: τραμπικό, ακροδεξιό κλπ.
        Γι αυτό έχει σημασία το πως μιλάμε και όχι μόνο το θέμα.
        Προτιμώ πια να δουλεύω στην απόχρωση μέσα στη θέση (που είναι όμως η υπεράσπιση μιας κοσμικής και ρεπουμπλικανικής πολιτικής κοινότητας) παρά στην απόλυτα εντυπωσιακή θέση.
        Όχι γιατί με ενδιαφέρει η πολιτική ορθότητα αλλά γιατί μας διαβάζουν πολλοί που δεν μπαίνουν στις αναλυτικές διακρίσεις, Δεν έχουν το χρονο, τη διάθεση, τις δυνατότητες. Ε, σε αυτούς δεν μπορώ να τους λέω Αριστερά-Πυρ, Μουσουλμανισμός-Πυρ, Φιλελευθερισμός-Πυρ….
        Η δικαστικοποίηση (όπως και η μανία των ενστάσεων και των προσφυγών που έχει καταλάβει πολλούς συγχρόνους) μου είναι αντιπαθής. Ειδικά όταν δεν αφορά ανθρώπους από ένα μαχητικό αντιδημοκρατικό άκρο αλλά μια συγγραφέα, τη Σώτη Τριανταφύλλου, με κοσμοπολίτικη και φιλελεύθερη σκευή. Λέω όμως πως με ζητήματα λεπτά της δημόσιας κριτικής και αντιπαράθεσης, χρειαζόμαστε την προσοχή και στη λέξη. Και στο νεύμα που κάνουμε μέσα από ένα άρθρο ή μια γνώμη. Γιατί πάντα θα σπεύσουν κάποιοι να σε κάνουν εργαλείο στη δική τους ατζέντα, στους δικούς τους πολιτισμικούς πολέμους. Και είναι καλό να μην τους αφήνεις το ελεύθερο

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        @ «μας διαβάζουν πολλοί που δεν μπαίνουν στις αναλυτικές διακρίσεις, Δεν έχουν το χρονο, τη διάθεση, τις δυνατότητες. Ε, σε αυτούς δεν μπορώ να τους λέω Αριστερά-Πυρ, Μουσουλμανισμός-Πυρ, Φιλελευθερισμός-Πυρ….

        @»Η δικαστικοποίηση (όπως και η μανία των ενστάσεων και των προσφυγών που έχει καταλάβει πολλούς συγχρόνους) μου είναι αντιπαθής. Ειδικά όταν δεν αφορά ανθρώπους από ένα μαχητικό αντιδημοκρατικό άκρο αλλά μια συγγραφέα, τη Σώτη Τριανταφύλλου, με κοσμοπολίτικη και φιλελεύθερη σκευή.

        Ακριβώς έτσι.

  2. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Αὐτὸ εἶναι πραγματικὴ εἴδησις, ἢ ὄχι; IHF: International Helsinki Federation (For Human Rights).

    http://ihf-hr.org/Statement.07December2007.pdf
    «IHF Forced to Close Down
    Vienna, 7 December 2007
    Dear colleagues, friends and supporters,
    With deep regret I must inform you that on 27 November 2007, in my capacity as the
    President of the “International Helsinki Federation for Human Rights (IHF)”, I was forced to
    submit a request of bankruptcy to the Commercial Court in Vienna to start an insolvency
    procedure (the IHF is registered in Austria and is therefore bound by Austrian law). This had
    to be done due to the Federation’s grave financial crisis caused by an economic crime. The
    former IHF financial manager has been taken in pre-trial detention after he confessed to
    having embezzled a large amount of money over several years. Two other external persons
    are under investigation as well. Their criminal trial will start in early January next year.
    As a result, as of 27 November 2007, the IHF is a NGO in dissolution. Its office will be
    closed within a few days and the organization can no longer implement projects, organize
    human rights advocacy, issue statements or reports. On January 30th, 2008, the liquidator
    who primarily has to bear in mind the interests of the creditors of the IHF will present the
    final results of his efforts to the Commercial Court which then will decide upon the final
    liquidation of the organization.
    I would like to take this occasion to thank you all for your cooperation, your interest and
    support in the past years and wish you all the best for the future.
    Sincerely,
    Ulrich Fischer, Former IHF-President»

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Επειδή το θέμα αυτό πολώνει ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο στρατόπεδο, γιατί και οι δυο πρωταγωνιστές της υπόθεσης ανήκουν στον κόσμο του δυτικού Ουμανισμού, θα ήθελα να πω τη γνώμη μου ξανά,
    https://roides.wordpress.com/2017/05/05/5may17b/#comment-95060
    αναλυτικότερα, μιας και δεν μπορώ να πάρω απόλυτα το μέρος κανενός, γιατί σαφώς έχουμε τη σύγκρουση δυο εγωισμών και δυο πολύ δύσκολων και παρορμητικών ανθρώπων.
    Επαναλαμβάνω επίσης την εκτίμηση που τρέφω και για τους δυο πρωταγωνιστές.

    1. Η δήλωση ήταν ρατσιστική και στιγματίζει το σύνολο των μουσουλμάνων, φανατικών ή μη. Άδικο και επικίνδυνο, τώρα με τον θόρυβο που σηκώθηκε με την αστοχία του κ.Δημητρά, πιο πολύ ακόμη. Δεν βοηθάει σε τίποτα την βελτίωση αυτού του δύστυχου κόσμου. Πέρα από αδικαιολόγητες προχειρότητες της συγγραφέως-πως θα μπορούσε να είχε ειπωθεί κάτι τέτοιο από τον κοσμοπολίτη Μ.Πόλο εκείνη την εποχή, που ο χριστιανικός κόσμος κολυμπούσε στην αισχρότερη βαρβαρότητα, την ίδια στιγμή που η ισλαμική Επιστήμη και ο πολιτισμός του μουσουλμανικού κόσμου ανθούσαν ακόμη;-υπάρχει και η ουσία του μηνύματος του πρώτου άρθρου της συγγραφέως, που εμένα με ενοχλεί πολύ.
    Ο εξαίρετος Ομπάμα στην μνημειώδη ομιλία του στο Πανεπιστήμιο του Κάιρου το 2009 είπε, δίνοντας και ένα μέτρο συμπεριφοράς που κανείς φιλελεύθερος και δημοκράτης Δυτικός, κανείς δίκαιος άνθρωπος, κανείς που οραματίζεται μια καλύτερη ανθρωπότητα, με περισσότερη ευτυχία για τον τελευταίο πολίτη και για τον τελευταίο αδέσποτο σκύλο, δεν μπορεί να αγνοήσει.:

    «Ήταν το Ισλάμ που κρατούσε το φως της μάθησης επί τόσους αιώνες, ανοίγοντας το δρόμο προς την Αναγέννηση στην Ευρώπη, και τον Διαφωτισμό. Ήταν η καινοτομία σε μουσουλμανικές κοινότητες που ανέπτυξε την άλγεβρα, την μαγνητική πυξίδα και τα εργαλεία πλοήγησης, την δεξιοτεχνία μας στη γραφή και την τυπογραφία, της κατανόησης του πώς εξαπλώνονται οι ασθένειες και του πώς μπορούμε να τις γιατρέψουμε».

    Κάτι έχω γράψει και εγώ σχετικά
    https://roides.wordpress.com/2012/10/27/27oct12/

    Το καλό πρόσωπο του Ισλάμ


    Η φιλανθρωπία του Ηγεμόνα. Ο χαλίφης Χαρούν αλ Ρασίντ τα βράδια μεταμφιεζόταν και συνοδευόμενος από έναν σωματοφύλακα γυρνούσε στην πόλη, για να ακούσει τη φωνή του λαού.

    ……………………..
    Εμάς τους κληρονόμους της ελληνικής γης και γλώσσας, μας αφορά ιδιαίτερα αυτή η περίοδος του Ισλάμ, αφού η σοφία του στην Αστρονομία, στη Χημεία, στην Ιατρική, στην Αρχιτεκτονική, στην Τέχνη, στη Μηχανική, στην Οπτική, στη Φιλοσοφία, στα Μαθηματικά, χτίστηκε πάνω στα ελληνικά θεμέλια. Όσον αφορά στην υποτιθέμενη παραδοσιακή ισλαμική μισαλλοδοξία, η ανοχή του Ισλάμ στις θρησκείες της Βίβλου, είναι ασύγκριτα μεγαλύτερη από αυτή του Καθολικισμού και της Ορθοδοξίας, που καταδίωξαν με τον πιο άγριο τρόπο κάθε διαφορετική θρησκεία η «αίρεση», που εμφανίστηκαν στον κυρίαρχο γεωγραφικό τους χώρο. Καθόλου τυχαίο που οι Εβραίοι που κυνηγήθηκαν άγρια από τη Δύση, βρήκαν καταφύγιο στη φιλόξενη γι’αυτούς πολυφυλετική και πολυθρησκευτική Οθωμανική Αυτοκρατορία, παρά το (μέχρι και τους νεότερους χρόνους) μίσος των ορθόδοξων κληρικών, όπως ο Βλάχος μάντης Κοσμάς ο Αιτωλός, που βυσσοδομούσαν και απεργάζονταν κάθε άτιμη πράξη και συκοφαντία εναντίον τους, κινητοποιώντας συχνά το χριστιανικό όχλο για να ικανοποιήσουν οικονομικά συμφέροντα χριστιανών εμπόρων.
    …………………………..

    2. Την γκωλική ρήση του Μάη του ΄68 για τον Σαρτρ, «δεν συλλαμβάνεις τον Βολταίρο», μας θυμίζει ο εξαίρετος Νίκος Δήμου και έχει πολύ δίκιο
    http://doncat.blogspot.gr/2017/05/on-narrete-pas-voltaire.html
    αλλά…

    3. Υπάρχει και η ισονομία, ο σεβασμός του Νόμου,υπάρχει η αυξημένη ευθύνη της κας Τριανταφύλλου να προσέχει τι λέει, σίγουρα βέβαια ο αντιρατσιστικός Νόμος δεν ψηφίστηκε για ανθρώπους σαν κι αυτήν, σε μια χώρα που ξεχειλίζει από ναζιστικό ρατσισμό και συγχωρείστε με πάλι, αλλά η καλή συγγραφέας δεν είναι Βολταίρος. Προς Θεού! Κι αν πλησιάζει να είναι, να ένας λόγος παραπάνω να μην τροφοδοτεί τη σαρωτική απαξίωση εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων και να μη νομιμοποιεί τις κινδυνολογικές χυδαιότητες του Αρχιεπισκόπου, πολλών μητροπολιτών ή βουλευτών των ΑΝΕΞΕΛ και της Χ.Α. Της τελευταίας η ξενοφοβία στάζει αίμα αθώων, προχτές στη Λέρο χτύπησαν και μια έγκυο πρόσφυγα χωρίς να πει λέξη ο τοπικός μητροπολίτης που ελέω ΣΥΡΙΖΑ τον πληρώνουμε εμείς. Στο σπίτι του κρεμασμένου (Ορθόδοξου φονταμενταλισμού), δεν μιλάς για σχοινί.

    4. Ο κ.Δημητράς έκανε ένα στρατηγικό λάθος. Αν αθωωθεί η Σώτη, θα είναι προηγούμενο και δεδικασμένο για να αθωωθούν πολλά συνειδητά καθάρματα που εμπορεύονται το μίσος. Αν καταδικαστεί, θα φέρνει το βάρος μιας άδικης-τηρουμένων των αναλογιών-καταδίκης ο κ.Δημητράς. Νομίζει πως μπορεί να το σηκώσει;
    Όπως σχολίασα και χτες, πρέπει να αποσύρει την μήνυση,

    5. Η απάντηση της κας Τριανταφύλλου είναι κι αυτή πρόχειρη και παρελκυστική. Οφείλει κι αυτή συγνώμη και αναγνώριση των λαθών της, σε πολιτικό και σε ιστορικό επίπεδο.

    6. @»Το Ισλάμ δεν είναι φυλή ώστε να τίθεται ζήτημα ρατσισμού: είναι θρησκεία και μάλιστα θρησκεία με πολιτικό πρόγραμμα

    Ο ρατσισμός δεν είναι μόνο φυλετικός, είναι πολλών λογιών, θρησκευτικός, ταξικός, σεξιστικός.
    Είναι δυνατόν να λέγονται μετά την πρώτη ψυχρολουσία των πολύ ουσιαστικών προχειροτήτων της του πρώτου άρθρου (δεν είναι μια νέα δημοσιογράφος ή συγγραφέας βίπερ), νέες προφανείς ανακρίβειες ως απάντηση;

    7. Να της θυμίσω τον δίκαιο και σοφό Σουλτάνο Σαλαδίνο, με πόση γενναιοψυχία φέρθηκε στην πτώση της Ιερουσαλήμ, όταν άφησε τον πανάθλιο Λατίνο πατριάρχη Ηράκλειο να φύγει με τους θησαυρούς του;

    8. Κανείς δεν απεχθάνεται το φανατικό Ισλάμ όσο εμείς. Γι’αυτό ξεφωνίσαμε και μια πολύφερνη αριστερή φεμινίστρια πανεπιστημιακό με μαντήλα

    Αριστερές θεσμικές φεμινίστριες με μαντίλα
    https://roides.wordpress.com/2016/02/11/11feb16/

    κι άλλη μια βασιλόφρονα σύμμαχό της

    ……………….

    και ζητήσαμε με δυο άρθρα μας την κατάργηση της Σαρίας που η Αριστερά διατηρεί με φανατισμό, για ευτελέστατους λόγους, στη Θράκη
    https://roides.wordpress.com/2016/05/21/21may16/

    Θεοκρατία και μισογυνισμός από τον ΣΥΡΙΖΑ

    …………….
    Κανείς άλλωστε ή ελάχιστοι γνωρίζουν ότι σε καμία ευρωπαϊκή χώρα, ούτε καν στην Τουρκία, όπως προανέφερα, δεν εφαρμόζεται η Σαρία για τις οικογενειακές διαφορές. Εφαρμόζεται μόνο μεταξύ των Ελλήνων μουσουλμάνων της Δυτικής Θράκης!
    …………….

    9. @αλλά με το αν έχω δικαίωμα να εκφράζω τη γνώμη μου, έστω κι αν είναι μειονοτική ή ενοχλητική.

    Είναι σαφέστατο πως ο αντιρατσιστικός Νόμος δεν επιτρέπει να εκφράζουμε τη γνώμη μας αν κριθεί ρατσιστική η επικίνδυνη, όχι μειονοτική (μειοψηφική θέλει να πει) αν και η πλειοψηφία των πολιτών, συμφωνούν μαζί της και το ξέρει πολύ καλά, αλλά διεκδικεί τον στέφανο της αιρετικής.
    Με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ, αυτό δεν αφορά μόνο το Ολοκαύτωμα,για το οποίο πολύ σωστά απαγορεύεται η «γνώμη» της αμφισβήτησής του, ως του μεγαλύτερου εγκλήματος που έγινε ποτέ, αφορά ακόμη και την «Εθνοκάθαρση» του ’22, όπου χωρούν πολλές επιστημονικές και όχι σκοπιμοθηρικές γνώμες μεταξύ σφαγής και εθνοκάθαρσης.

    10.@ και μάλιστα θρησκεία με πολιτικό πρόγραμμα»

    ενώ το Βατικανό, οι Σταυροφορίες, τα Χριστιανοδημοκρατικά κόμματα, ο Λ.Ορθόδοξος συναγερμός η κρατική ελληνική Εκκλησία, ο Ρώσος πατριάρχης, ο εθνικός πατριάρχης Ιεροσολύμων του ελληνικού Παναγίου Τάφου, οι βυζαντινοί πατριάρχες, ο αντιβασιλιάς Δαμασκηνός, ο Ρουμάνος φασίστας αντιβασιλιάς πατριάρχης Μύρων, ο Αλβανός πρωθυπουργός Φαν Νόλι, ο Πρόεδρος Μακάριος, οι επίσκοποι-πρίγκηπες του Μαυροβουνίου, ο Σέρβος πατριάρχης, το Άγιο Φως αρχηγός Κράτους, ο Ιερώνυμος του υπουργικού συμβουλίου ΓΑΠ και των υπουργών Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, οι Ζαπατίστας μισογύνηδες αγιορείτες του απατεώνα Αλέξη….μιλάμε σοβαρά;

    11. Καταλήγω με το τέλος του παραπάνω άρθρου μου για το καλό Ισλάμ:

    Πως πρέπει να είναι η βασιλική συμπεριφορά; Μεγαλόψυχη και γενναιόδωρη. Στην Ασία είχε τεθεί το θέμα πολλές φορές όπως με τη γενναιοψυχία του Κύρου απέναντι στον Κροίσο αλλά και όταν ο αιχμάλωτος βασιλιάς της Πενταποταμίας Πώρος, απάντησε κατά τον Πλούταρχο στο ερώτημα του Μεγαλέξανδρου:

    -Πώς θέλεις να σου φερθώ;
    -Βασιλικά.

    __Ο Ο διάλογος (1071) του αιχμάλωτου, μετά την ήττα του Ματζικέρτ, ορθόδοξου Ρωμαίου αυτοκράτορα Ρωμανού Διογένη, που προδόθηκε (τυφλώθηκε και πέθανε) από τη γυναίκα του, την Εκκλησία του και τους αυλικούς του, με τον Σουλτάνο των Σελτζούκων Τούρκων Αλπ Αρσλάν, δείχνει και το βασιλικό έλεος, που τόσο συχνά συναντάμε στους σοφούς ηγεμόνες του Ισλάμ:

    Σουλτάνος: «Τι θα μου έκανες αν εγώ ήμουν ο αιχμάλωτός σου».
    Αυτοκράτορας: «Ίσως σε σκότωνα, ίσως σε εξόριζα στους δρόμους της Κωνσταντινούπολης».
    Σουλτάνος: «Η τιμωρία μου θα είναι σκληρότερη. Σε συγχωρώ και σε ελευθερώνω».

    12. Διακινδυνεύω μια πρόβλεψη. Η κα Τριανταφύλλου θα αθωωθεί (και εγώ θα την αθώωνα). Ο κ.Δημητράς ξέρει την τέχνη να γίνεται αντιπαθής, δίκαια ίσως λόγω χαρακτήρα, αλλά και άδικα γιατί έχει προσφέρει τεράστιο έργο καταδικάζοντας στο ΕΔΑΔ πολλές ρωμέικες ατιμίες. Ελπίζω να κάνει πίσω, θα πέσουν να τον φάνε και προοδευτικοί άνθρωποι. ‘Ηδη τον αποδοκίμασαν ευγενικά οι Τατσόπουλος-Δήμου και πολλοί ακόμη, όπως ο κος Ρο και με δικό της σκεπτικό η ασημαντότητά μου. Αστόχησε.

    • Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

      «… γιατί σαφώς έχουμε τη σύγκρουση δυο εγωισμών και δυο πολύ δύσκολων και παρορμητικών ανθρώπων.»
      Με αυτή την φράση, τα είπατε όλα!

      Επειδή έχω διαβάσει το κοράνι σε δύο διαφορετικές μεταφράσεις [αφενός τής Ελένης Μιλίλη (εκδόσεις «Κάκτος», Αθήνα 1980) και αφετέρου τού υπουργείου ισλαμικών υποθέσεων, βακουφίων και ιερού κηρύγματος Σαουδικής Αραβίας (Μεδίνα Μουνάββαρα 1998)], θα τολμούσα να γράψω ότι ο μουσουλμανισμός είναι χειρότερος από το χριστιανισμό (άλλωστε, δεν υπάρχει καλή θρησκεία). Όμως, το θέμα μας δεν είναι αυτό, δεν είναι ποσοτικό! Το θέμα είναι ότι οι μουσουλμάνοι δεν είχαν διαφωτισμό. Ο Κορνήλιος Καστοριάδης είχε πει ότι οι Ανατολικοευρωπαίοι (τών Ελλήνων συμπεριλαμβανομένων) δεν πρόκειται να φθάσουν ποτέ τον φιλεύθερο τρόπο σκέψεως (ούτε την ανοχή τού διαφορετικού) τών Δυτικοευρωπαίων. Μη ξεχνάμε ότι στο μεσαίωνα, όταν οι δεισιδαιμονίες και η πανώλης καταταλαιπωρούσαν την Ευρώπη, στη Βαγδάτη ήκμαζαν η επιστήμη, οι τέχνες και ένας φιλελεύθερος τρόπος ζωής (τού σεξουαλικού συμπεριλαμβανομένου, αδιανόητου για πολλούς χριστιανικούς λαούς τής εποχής – με λίγα λόγια, οι μουσουλμάνοι τής Βαγδάτης, και όχι μόνο, αδιαφορούσαν για τις επιταγές τής θρησκείας τους). Δηλαδή, είχε δρομολογηθεί ο διαφωτισμός τών μουσουλμάνων. Δυστυχώς, κάποια γεγονότα, από τα οποία (κατά τη γνώμη μου) σημαντικότερο είναι η καταστροφή τής Βαγδάτης από τους Μογγόλους, «φρέναραν» τον διαφωτισμό τών μουσουλμάνων· και, όσο ζούμε τουλάχιστον, δεν νομίζω να συμβή.
      Στο θέμα μας. Το πρόβλημα είναι η διατύπωση: άλλο μουσουλμάνος, άλλο θρησκόληπτος μουσουλμάνος και άλλο ισλαμιστής. Βέβαια, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ότι κάθε μουσουλμάνος είναι εν δυνάμει ισλαμιστής· όπως, ομοίως, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί και ότι κάθε άνθρωπος είναι εν δυνάμει εγκληματίας.
      Τέλος, θα επιθυμούσα να επικαλεσθώ το γνωστό βιβλίο, τού Raoul Vaneigem: «Rien n’ est sacré, tout peut se dire. Réflexions sur la liberté d’ expression» (που κυκλοφόρησε το 2003). Όποια ή όποιος διαφωνεί με το περιεχόμενο ενός βιβλίου ή κειμένου, ας καθήσει (αν έχει «όρεξη») να γράψει για να το αντικρούσει.

    • Ο/Η kostas topoliana λέει:

      mono poy kapsane tis ellinikes vivliothikes poy den kapsane oi xristianoi itan arketo syn oi 400.000
      000 nekroi app maxairi ta teleftaia 1400 xxronia

    • Ο/Η Δημητροπσαροκωστοπουλαίοι (ήτοι: το κακό συναπάντημα) λέει:

      https://www.andrewbostom.org/2009/06/manchild-in-cairo/
      Manchild in Cairo
      Posted on 8th June 2009 | 2 Comments

      Manchild Obama: Insistent that no one see Islam as it actually is

  4. Ο/Η Frixos λέει:

    Το ισλαμ δεν ειναι η μονη θρησκεια με πολιτικο προγραμμα.
    Καμια θρησκεια δεν περιοριζοτανε αυτοβουλως στα «πνευματικα» της καθηκοντα, ολλες οι θρησκειες ασκουσαν πολιτικη.
    Ο Ιουδαϊσμος, η παλαιοτερη των μονοθεϊστικων θρησκειων, ασκειτο στη βαση της αμεσης ενασχολησης με την πολιτικη. Το αφηγημα του ειναι ότι ο πρωτος πονικος και αστικος κωδικας (οι δεκα εντολες) είναι νομοθετικη εργασια του Μεγαλοδυναμου!!!
    Αυτο συνεβαινε καθως διαφορες ιερατικες σεχτες (Φαρισαιοι, Σαδουκαιοι) σφαζονταν εντος του Σανχεντρίν, του ανωτατου δικαστικου συβμουλιου, που ειχε την αρμοδιοτητα της ερμηνειας των νομων για το ποια θα ασκει την πολιτικη εξουσια.
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δηλαδη καθισταται σαφες ότι η Θρησκειες αποτελουσαν παντοτε ένα κανονιστικο συστημα για τις κοινωνιες.
    Καποιοι από αυτους ασκουσαν την εξουσια στη βαση του …επιχειρηματος ότι είναι απ’ ευθειας απογονοι του θεου.
    Με αυτή το επιχειρημα μπηκε στο παιχνιδι της διεκδικησης της εξουσιας και ο Κυριος Ημων Ιησους Χριστος (όχι ως φτωχοσυγγενεις του Θεου, όπως διατεινονταν ότι ηταν οι Μακαβαιοι, αλλα) ως Υιος του και μαλιστα ΜΟΝΟΓΕΝΗΣ, δηλαδη μοναχοπαιδι!!!
    Η Πινακιδα με τα αρχικα ΙΝΒΙ, που βλεπουμε πανω στο σταυρο του μαρτυριου δεν ειναι ο αριθμος κυκλοφοριας του Θεανθρωπου, αλλα σημαινει ΙΗΣΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ και αποτελει την ιστορικη αποδειξη ότι ο Κυριος ειχε βλεψεις όχι για την ουρανια βασιλεια αλλα για τον επιγειο θρονο.
    Βεβαια όταν ζοριστηκε στα δικαστηρια, που τον τραβαγε η ιερατικη αλητεια και ρωτηθηκε –«Εισαι εσυ ο Βασιλευς των Ιουδαιων?» απαντησε με μισολογα –«Συ ειπας» και τετοια… (αν ηταν θα απαντουσε «Ξερεις ποιος ειμαι εγω ρε?»).
    Ετσι προεκυψε ο Χριστιανισμος!
    Επειδη όμως ο χριστιανισμος προσεταιρίστηκε το ελληνιστικο πνευμα (κυριως τον Πλατωνισμο και αργοτερα ολιγον στον Αριστοτελισμο), προκειμενου να μπορεσει να πουλησει τη σαβουρα του ως πνευματικο προϊον στη πλεον πολιτισμενη Δυτικη Ρωμαϊκη αυτοκρατορια, δημιουργηθηκε δηλαδη ένα; Κενο καθως τραβηξε την κουβερτα για να σκεπασει το κεφαλι και κι αφησε ξεσκεπαστα τα ποδια!
    Επειδη όμως η φυση συχαινεται το κενο και ο ανθρωπος είναι μερος της φυσης, αυτό το κενο ηρθε να το αναπληρωσει, 600 περιπου χρονια αργοτερα, ο Ισλαμισμος (παραλλαγη του Ιουδαιο-Χριστιανισμου) με τη μορφη ενός κανονιστικου και καθαρα δικαιϊκου συστηματος που θα ρυθμιζε τις αναγκες γενικωτερα τις υποθεσεις καποιων νομαδικων λαων.
    Η Αναγεννηση, ο Διαφωτισμος και –εν τελει- η Γαλλικη επανασταση ηταν που απεκλεισαν σε σημαντικο βαθμο τη θρησκευτικη αριστοκρατια από την πολιτικη και την περιορισαν αμοιγως πνευματικα της (my ass) καθηκοντα.
    Αυτά όμως συνεβησαν στην Ευρωπη και όχι στον υπολοιπο κοσμο που εξακολουθουν να κανουν κουμαντο οι ιερεις.

    Ο Ισχυρισμος της κυριας Σωτης ………………….

    Συνεχάει ………..

    • Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

      Ο Ernst Wilhelm Heine στο βιβλίο του: «Das Halsband der Taube»¹ γράφει: «Εάν ο θεός ήταν μάγκας, θα έπρεπε να στείλει στη γη την θυγατέρα του (αντί για τον υιό του) οπότε αυτή θα γλύτωνε τη σταύρωση κι εμείς θα γλυτώναμε από τους χριστιανούς».
      Επίσης, στο ίδιο πραγματεύεται και το μεγαλοφυές όσο και πανούργο τέχνασμα τού ελέγχου τών πιστών δια τών τύψεων. Και επειδή δεν είναι όλοι οι άνθρωποι κακοί, ανήγαγε σε «αμαρτία» τη σεξουαλική πράξη, ακόμη και τον πόθο της. Όλοι οι θρήσκοι, λοιπόν, θα νοιώθουν τύψεις και θα παρακαλούν την εκκλησία για συγχώρηση. Έτσι, δια τών τύψεων επιτυγχάνεται ο ελέγχος.
      Έχετε δίκιο. Κάθε θρησκεία επιδιώκει τη χειραγώγηση τών πιστών της· ο χριστιανισμός επινόησε και τη μέθοδο τών τύψεων ακόμη και για πράξεις φυσιολογικές (όπως ο έρωτας)!
      ¹ στην Ελλάδα κυκλοφόρησε με τίτλο «Το κολλιέ τού περιστεριού» από τον εκδοτικό οίκο «Κονιδάρη»

  5. Ο/Η Elias λέει:

    Η φράση κλειδί που κάνει όλη τη διαφορά είναι : το Ισλάμ δεν είναι φυλή ώστε να τίθεται ζήτημα ρατσισμού.

    Το Ισλάμ δεν είναι κληρονομικό χαρακτηριστικό, όπως το ύψος η εφυία κλπ. αλλά τρόπος θεώρησης της πραγματικότητας, άρα αυτός που το ασπάζεται αυτομάτως έχει ευθύνη για το περιεχόμενο του. Στο βαθμό λοιπόν που το περιεχόμενο είναι ασύμβατο με τις αρχές της δημοκρατικής δυτική κοινωνίας αυτομάτως έχουμε το δικαίωμα της κριτικής του. Στην περίπτωση ακόμα που πράξεις που εκπορεύονται από αυτή την πίστη είναι ασύμβατες με το ποινικό δίκαιο της χώρας (γάμος ανήλικων, κλειτοριδεκτομή, λιθοβολισμός μοιχών κλπ) κρίνονται και καταδικάζονται από αυτό.

    Και κάτι άλλο : πιστεύω ότι πραγματικός στόχος των όψιμων υποστηριχτών του ισλάμ από τον αριστερο-αναρχικό χώρο δεν είναι άλλος από αυτό ακριβώς το δημοκρατικό δυτικό μας πολίτευμα. Το μίσος τους για τους δημοκρατικούς μας νόμους είναι τέτοιο, που μόνο με το μίσος των φανατικών ισλαμιστών κατά της δυτικής κοινωνίας μπορεί να συγκριθεί. Από κει πηγάζει και η ιδιότυπη αυτή λυκοσυμμαχία. Ο εχθρός του εχθρού φίλος μου. Κάτι αντίστοιχο με την κατσίκα του γείτονα που έφερε το Σύριζα στην εξουσία.

  6. Ο/Η Frixos λέει:

    Η κυρια Σωτη είναι ανθρωπος που τοποθετει τον εαυτο της στην πλευρα του δυτικου πολιτισμου και του ορθολογισμου. Το ιδιο και ο κυριος Δημητρας που εχει θεσει εαυτον επικεφαλης μιας (εστω και σκιωδους) αρχης που είναι ταγμενη στην προασπιση των δυτικων πολιτισμικων αξιων, που είναι εναντιες στο ρατσισμο.
    Αυτα με βρισκουν συμφωνο και με χαροποιουν, από ΄κει και περα υπαρχουν διαφορα παρελκομενα που ενοχλουν την αισθητικη μου και αναστατωνουν το θυμικο μου. Προφανως αυτά δεν αποτελουν το μειζον προβλημα σε μια χωρα που ο ναζισμος προκαλει απροκαλυπτα από τα εδρανα της βουλης ενω ο προκαθημενος της εκκλησιας αλλαζει τον Υπουργο παιδειας.
    Αυτό βεβαια δεν μας εμποδιζει να αναφερθουμε σε αυτά:
    Η αποψη μου για τον πολιτικο ρολο των θρησκειων αναφερθηκε στο προηγουμενο σχολιο και θεωρω ότι αυτά που λεει η Σωτη είναι μονο ένα μερος της αληθειας: Με ενοχλουν τα τσαντορ, οι μπουργκες, οι μαντηλες και όλα οσα επιτασει ο θρησκευτικος φανατισμος. Όμως δεν παραλληλα με αυτά καλουμαστε να απαντησουμε τι θα κανουμε με τα τσεμπερια, τις Κρητικες βρακες και τα φακιολια, τα κομποσκοινια στα χερια των δημοσιων λειτουργων κ.ο.κ.
    Δεν ειμαι της αποψης ότι όλα αυτά πρεπει να αντιπετωπιστουν συμψηφιστικά, ουτε ότι οσα κατακτηθηκαν με αγωνες και αιμα θα πρεπει να θυσιαστουν στο βωμο της ανεκτικοτητας. Ο Νιτσε κατηγορουσε την Ευρωπη ότι εχει περιελθει σε μια βαθεια απαθεια, σε έναν «ιδιοτυπο βουδισμο» και δεν αντιδρουσε σε ότι την κατεστρεφε. «-Θα με θυμηθουν μετα τον επομενο μεγαλο Ευρωπαϊκο πολεμο» ελεγε.
    Απεδειχθη ότι ειχε δικιο!
    Αν δεν αντιδρασουν οι δημοκρατικες κοινωνικες και πολιτικες δυναμεις θα αναλαβει εργολαβικα τη δουλεια ο Ναζισμος.
    Χρειαζεται όμως προσοχη, ο λογος σου δεν πρεπει να στοχοποιει έναν ολοκληρο κοσμο που ετυχε να είναι υποκειται σε μια κατασταση, αλλα να αφυπνιζει αυτους που απευθυνεται χωρις να πολωνει, κατι που αποτελει χαρακτιριστικη συμπεριφορα του.
    Επιπροσθετως το να πουλαει καποιος μουρη κοσμοπολιτη σε μια χωρα που αποτελει κατσικοχωρι της Ευρωπης είναι τουλαχιστον αντιαισθητικο για τα δικα μου γουστα.
    Ακομα και αν δεχθουμε ότι το εστετ ενεχει στοιχεια πολιτικης ταυτοτητας τοτε το εστετολογιο αποκτα ιδιετερη σημασια: (όπως τονισε και καποιος σχολιαστης το «Καλυτερα φακιολι τουρκικο παρα τιάρα ενετικη μεσα στην Πολη» δεν το ειπε ο Σχολαριος Γεναδιος αλλα ο Λουκας Νοταρας.

    Από την άλλη το να εγκαλεις στις μερες μας δικαστικα την Σωτια για ρατσιστικο μισος σημαινει ότι μαλλον ηρθε η ωρα να κοιταχτεις στον καθρεφτη μηπως εχεις αρχισει να μοιαζεις με ιερεα της πολιτικης ορθοτητας (καθως η θεολογια εχει πολες μορφες).

  7. Ο/Η Πωλίνα Γεμιστού λέει:

    Αγαπητοί μου κύριοι Ροΐδη + Λασκαράτε,
    μόλις επέστρεψα από την Σαββατιάτικη έξοδο και διάβασα την νέα σας ανάρτηση για την δίωξη της κ. Σωτηρίας «στα πεταχτά». Επιτρέψτε μου να δηλώσω ότι φρίττω με την αγραμματοσύνη που διέπει και τους πιό μορφωμένους ανθρώπους αυτής της χώρας. Αναφέρομαι στον 82χρονο διαφημιστή κ. Νίκο Δήμου, που (θέλοντας να υποστηρίξει την φιλενάδα του την κ. Σωτηρία) θυμήθηκε την θρυλική φράση του Στρατηγού Ντέ Γκώλ για τον Σάρτρ, «Δεν συλλαμβάνεις τον Βολταίρο» (1968)!..
    Κανείς από τους δαιμόνιους αναγνώστες σας δεν τόλμησε (από άγνοια, θέλω να πιστεύω) να υπενθυμίσει στον (νυμφευμένο κάποτε με θυγατέρα Μπενρουμπή) κ. Νικό-δημο ότι τόσον ο Στρατηγός Ντέ Γκώλ, όσον και ο Πατριάρχης του Γαλλικού Διαφωτισμού, Βολταίρος, ήσαν φανατικοί αντισημίτες, όπως αποδεικνύεται από μιά απλή περιήγηση σε εγκυρότατες εβραϊκές ιστοσελίδες (βλέπε π.χ. εδώ και εδώ).
    Αγαπητοί μου κύριοι Ροΐδη + Λασκαράτε, που δηλώνετε φανατικοί οπαδοί του Διαφωτισμού,
    οφείλετε να παραδεχθείτε (δεν γνωρίζω αν έχετε κάνει σχετική ανάρτηση στο παρελθόν) ότι ο Γαλλικός Διαφωτισμός (βλέπε δηλώσεις Ντιντερό, Ντ’ Ολμπάχ, Ντ’ Αλαμπέρ και λοιπών Γάλλων Διαφωτιστών κατά Εβραίων) ήταν ανυπόφορα Αντισημιτικός.
    Θα σάς συνιστούσα να αγοράσετε από την «Αμαζόνα» το κλασικό βιβλίο του (Εβραίου!..) Πατριάρχη του Γαλλικού Νεοφιλελευθερισμού, Ρεημόν Αρόν «De Gaulle, Israel and the Jews» για να αντιληφθείτε πόσο αντισημίτης υπήρξε ο Ντέ Γκώλ, αν και λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε ακόμη και στην Wikipedia… Ωστόσο, επειδή είναι πολλά τα 16 ευρώ που ζητάει ο κ. Μπέζος, σάς συνιστώ να κατεβάσετε εδώ την πρόσφατη (και καλύτερη κατά κοινή ομολογία) βιογραφία του Ντε Γκώλ από τον Jonathan Fenby και σάς εγγυώμαι ότι θα φρίξετε για το μίσος που έτρεφε ο Στρατηγός για τους συμπατριώτες του Χριστού μας.
    Όσο για τον Βολταίρο, το να σάς πείσω πόσο αντισημίτης υπήρξε, είναι σαν να παραβιάζω ανοικτές πόρτες. Βουρβουλακιάζουν οι αντισημιτικές ατάκες του Βολταίρου στο Διαδίκτυο και επιτρέψτε μου να αναρτήσω την πιό γνωστή απ’ όλες, που επικαλείται στο κατάπτυστο βιβλίο του «Εβραίοι όλη η Αλήθεια»και ο αρχιναζί Κώστας Πλεύρης. Διπλή, λοιπόν, η γκάφα του (αστοιχείωτου, προφανώς) κ. Νικό-δημου να επικαλεστεί τον Ντέ Γκώλ και τον Βολταίρο για να υποστηρίξει την παλιά του φιλενάδα κ. Σωτηρία…
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία
    Πωλίνα

  8. Ο/Η Πωλίνα Γεμιστού λέει:

    Ξέχασα (λόγω κόπωσης) την ανάρτηση της ατάκας του Βολταίρου που υποσχέθηκα

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Δις Πωλίνα Γεμιστού,
      ορθότατα ο κ.Δήμου επικαλέστηκε τον Ντε Γκωλ για να δικαιολογήσει τη θέση του.

      Πουθενά και ποτέ δεν έχουμε ταχθεί με όλες τις πτυχές της προσωπικότητας του καθενός.
      Ο Βολταίρος μας εκφράζει στο κομμάτι του Διαφωτισμού και πουθενά δεν εγκωμιάσαμε τον Ντε Γκωλ.
      Εμείς δεν διακινούμε ούτε δόγματα ούτε βίους Αγίων και δεν κρύψαμε πως ο Βολταίρος άνοιξε δίαυλο με τους παπάδες πριν πεθάνει.

      https://roides.wordpress.com/2015/08/23/23aug15/
      Ο θάνατος του κυρίου Βολταίρου…
      23/08/2015
      […ή η εισβολή του παπαδαριού στις επιθανάτιες κλίνες των φιλοσόφων]


      ……………………….
      Θα μπορούσαν να γραφτούν βιβλία για τους δια βίου φόβους των σοφών και επιστημόνων, που απειλούνταν από τη Δαμόκλειο σπάθη της ιερής αστυνομίας, από…..
      μέχρι την επαμφοτερίζουσα στάση του Βολταίρου, που θα τη δούμε σε λίγο.
      …………………….

      Λένε επίσης, και είναι ευρύτατα παραδεκτό, πιθανότατα για να διασώσουν το κύρος του Βολταίρου, πως στην έκκληση του υποκριτή παπά να αποκηρύξει το Σατανά, μια πονηρή απαίτηση που αν γινόταν αποδεκτή θα ήταν σαν να ομολογούσε πως υπήρξε συνεργός του, απάντησε με το γνωστό πνεύμα του: «Καλέ μου άνθρωπε είναι πολύ αργά για να κάνω κι άλλους εχθρούς».
      …………………….

    • Ο/Η GLADIUS ULTOR λέει:

      Καλά ρε «Πωλίνα Γεμιστού» aka
      «Γιολάντα Μ.», «Ανδρέας Μαρικάς», «Βάταλος», «Σίφνιος άρραβών «, «Ανδρέας Μαρικάς «, «Αγαθίας ο Σχολαστικός «, «Παύλος Γλουτής», «Σαύλος Φαύλος», «Νικόλαος Βελάσκος» για να πούμε μόνο τα πιο φρέσκα, εδώ μεταφέρθηκες τώρα, μετά το κράξιμο και διώξιμο από τα άλλα σου, παλιά, λημέρια;;;;
      Απαπαπα!

      ΥΓ: Σχολιάστριες και σχολιαστές εδώ μέσα, να έχετε υπόψη πώς πρόκειται για μεγάλο troll !!!! Να μου τον προσέχετε…., είναι κι ευαίσθητος 🙂

  9. Ο/Η Frixos λέει:

    @Epaminondas Papayannis 8.03 μμ
    οταν μιλας για ελεγχο μεσω των τυψεων αναφερεσαι στο περιφημο ενοχικο συνδρομο του Ιουδα(ιο-χριστιαν)ισμου απο το οποιο καταλαμβανεται και διακατεχεται οποιος δηλητηριαζεται απο τη συγκεκριμενη ασθενεια:
    Ας δουμε μερικες σκεψεις του Νιτσε πανω σε αυτο και σε γενικωτερα θεολογικα θεματα:

    «Την περισσότερη ανεντιμότητα τη δείχνουμε απέναντι στο Θεό: δεν του επιτρέπουμε να αμαρτήσει!»

    «Και ο χρόνος μετριέται από την καταραμένη μέρα από την οποία άρχισε αυτή η συμφορά: Από την πρώτη μέρα του Χριστιανισμού! Γιατί να μην τον μετρούμε από την τελευταία μέρα του Χριστιανισμού; Γιατί όχι από σήμερα; Επαναξιολόγηση όλων των αξιών!»

    «Δεν είναι η αγάπη τους για την ανθρωπότητα, είναι η ανικανότητα της αγάπης τους αυτή που εμποδίζει τους σημερινούς χριστιανούς να μας κάψουν.»

    «Μια επικινδυνη αποφαση: Η χριστιανική απόφαση να βρίσκει άσχημο και κακό τον κόσμο, τον έκανε άσχημο και κακό.»

    «Η ίδια η λέξη «Χριστιανισμός» είναι παρανόηση: Κατά βάθος υπήρχε μόνο ένας χριστιανός κι αυτός πέθανε επάνω στον σταυρό…»

    «(Ο Ιησούς) πέθανε πολύ νωρίς• αυτός ο ίδιος θα απαρνιόταν τη διδασκαλία του, αν έφτανε στη δική μου ηλικία!»

    «Η ηθική είναι ο πιο αποτελεσματικός μηχανισμός για να σέρνεις την ανθρωπότητα από τη μύτη.»

    «Η Ηθική είναι η έκφραση του αγελαίου ενστίκτου στο άτομο»

    «Δεν μπορώ να πιστέψω σε ένα Θεό που θέλει να τον υμνούν όλη την ώρα..»

    «Μου φαίνεται περίεργο που ο Θεός έμαθε Ελληνικά, όταν αποφάσισε να γίνει συγγραφέας, και που δεν τα έμαθε καλύτερα.»
    (επειδή τα Ευαγγέλια γράφτηκαν σε -γεμάτο λάθη- Ελληνικά)

    «Θα πίστευα μόνο σε ένα Θεό που θα ήξερε να χορεύει.»

    «Ποιο από τα δύο: Είναι ο άνθρωπος μια από τις γκάφες του Θεού ή ο Θεός μια από τις γκάφες του ανθρώπου;»

    «Όταν χαιρετώ έναν θρησκομανή, αισθάνομαι την ανάγκη να πλύνω τα χέρια μου.»

    «Αρνούμαστε το θεό και αρνούμαστε την ευθύνη ενώπιον του θεού, μόνο έτσι σώζουμε τον κόσμο»

    «Δύο μεγάλα Ευρωπαϊκά ναρκωτικά: το αλκοόλ και ο Χριστιανισμός.»

    «Μα τι άλλο είναι τώρα αυτές οι εκκλησίες εκτός από τάφοι και μαυσωλεία του θεού;»

    ΥΓ:
    Και αν ολαυτα αφορουν στον «εξευγενισμενο» χριστιανισμο, το φορτιο του Ισλαμ που ανελαβε να κουβαλησει η Σωτη ειναι πολυ πιο βαρυ (και να’χεις και τον Δημητρα στο σβερκο σου)

  10. Ο/Η kostas topoliana λέει:

    ta prosfygakia syntrofoi ta prosfygakia apo to maroko kai tin algeria

  11. Ο/Η Δημητροπσαροκωστοπουλαίοι (ήτοι: το κακό συναπάντημα) λέει:

    http://doncat.blogspot.com/2017/05/blog-post_24.html

    By Nikos Dimou, Greek author, since 2006, over two million pageviews. Site: ndimou.gr (Greek and English),
    Wednesday, May 24, 2017
    Το Μάντσεστερ αθωώνει την Σώτη

    Προτείνω να μην γίνει η δίκη. Καθόλου. Είναι αστείο να δικάζεται η Σώτη Τριανταφύλλου επειδή (δήθεν) προπαγανδίζει την ισλαμοφοβία – όταν οι ισλαμιστές ανατινάζουν μικρά παιδιά – ακριβώς για να μας προκαλέσουν ισλαμοφοβία.

    Ρώτησαν κάποτε έναν Γάλλο συγγραφέα αν είναι εναντίον της θανατική ποινής και απάντησε: «Απόλυτα! Με τον όρο να αρχίσουν πρώτοι οι δολοφόνοι!»

    Έχω την ελπίδα ότι τα αθώα θύματα τόσων αναίτιων επιθέσεων θα επιδράσουν στη σκέψη των δικαστών – ώστε αυτή η γκροτέσκα δίκη να ακυρωθεί πριν καν αρχίσει.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Kρίμα για τον Νίκο Δήμου.
      Λυπάμαι που με τον τρόπο αυτό χρεώνει έμμεσα πλην σαφώς, απολύτως αυθαίρετα σε όλους τους μουσουλμάνους, σε ένα τεράστιο δηλαδή αριθμό εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων την πράξη κάποιων παρανοϊκών, που συγκροτούν βεβαίως ένα πλατύ ρεύμα, αλλά όχι πλειοψηφικό.
      Αρνείται έμμεσα την ιδιαιτερότητα των αισθημάτων κάθε ανθρώπου, την ικανότητα των μουσουλμάνων να σκέπτονται και να ενεργούν ανθρώπινα, το αυτονόητο γεγονός πως εκατομμύρια μουσουλμάνων είναι και οι ίδιοι θύματα των φοβερών διώξεων των ισλαμικών καθεστώτων.
      Με την ίδια λογική θα πρέπει όλοι οι Χριστιανοί να χρεωθούν τις Σταυροφορίες, την Ιερά Εξέταση, τα εγκλήματα των Γερμανών χριστιανών Ναζιστών και ειδικά οι Έλληνες τα μαχαιρώματα της χριστιανικής Χ.Α. προς μουσουλμάνους μετανάστες.
      Όσο για το «ανέκδοτο» για τον συγγραφέα, είναι για τα σκουπίδια.
      Τώρα που χρειάζεται παγκόσμια συστράτευση κατά του Isis, είναι εγκληματικό και άκρως επικίνδυνο και παράλογο, να τσουβαλιάζουμε διχαστικά με αυτό και τους μουσουλμάνους που το εχθρεύονται.

      Η Σώτη Τριανταφύλλου πρέπει να αθωωθεί διότι δεν είναι ρατσίστρια, έκανε όμως ένα πάρα πολύ σοβαρό λάθος το οποίο δεν έχει την γενναιότητα να παραδεχθεί.
      Η δίωξη ήταν επιλεκτική, προηγούνται χρυσαυγίτες και κληρικοί, πραγματικοί ρατσιστές, λόγοις και έργοις, που μένουν στο απυρόβλητο.

  12. Ο/Η Δημητροπσαροκωστοπουλαίοι (ήτοι: το κακό συναπάντημα) λέει:


    – Έχουν κατορθώσει οι ισλαμιστές να φιμώσουν τις κριτικές, έναντι του Ισλάμ, φωνές; Να μην τολμάμε να κριτικάρουμε το Ισλάμ, όπως τον χριστιανισμό π.χ.;

    Προφανώς. Το δείχνει η σημερινή κατάσταση. Κινητοποιούνται νόμοι περί βλασφημίας. Το Ισλάμ γίνεται πολιτικό ταμπού ή απλώς θεωρείται τόσο τρομακτικό ώστε πρέπει να βουβαθούμε για να μη μας κατασπαράξει.

    – Αν είχατε σαρκάσει τους χριστιανούς, όπως τους μουσουλμάνους, νομίζετε πως και πάλι θα βρισκόταν κάποιος να κινηθεί εναντίον σας νομικά; Κάποιος σεβασμιώτατος δεσπότης παραδείγματος χάριν, ή θεολόγος της «Νέας Ζωής»…

    Μπορεί αλλά όλοι, σχεδόν όλοι, θα τον θεωρούσαν γραφικό.

    – Εκπλαγήκατε από τη μήνυση του κ. Δημητρά; Θα παραστείτε στη δίκη; Στα social media «διοργανώνονται» events, εναντίον αλλά και υπέρ σας.

    Δεν εξεπλάγην. Ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό. Κι εγώ επίσης. Όσο για τα events, το να καλείς όχλο στο δικαστήριο για να καθυβρίσει δικηγόρους και μάρτυρες είναι κάτι που μπορεί να κρίνει ο καθένας. Αυτή είναι η ποιότητα του καθεστώτος στο οποίο ζούμε.

    – Γράφετε, «Πολιτικό σχέδιο του Ισλάμ είναι ο σκοταδισμός, ο προσηλυτισμός, ο πόλεμος, η βία». Θεωρείται πως εκπορεύεται αυτό το σχέδιο από συγκεκριμένα κέντρα ή ενυπάρχει στο δόγμα του Ισλάμ, οπότε αντανακλαστικά και αναπότρεπτα συμβαίνει;

    Το Ισλάμ δεν είναι μόνο θρησκεία, δεν είναι πνευματικότητα. Είναι πολιτικό πρόγραμμα, τρόπος ζωής, δικαιικό σύστημα: έχει στρατηγική βίαιης επιβολής. Πίσω του βρίσκονται ισχυρές ισλαμικές χώρες και μεγάλα συμφέροντα.

    – Είστε αρνητική όσον αφορά την ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα;

    Όχι, δεν είμαι αρνητική. Είναι πολύ αργά για να κάνουμε πίσω. Αλλά το τέμενος πρέπει να ανήκει στο ελληνικό κράτος και να ελέγχεται από αυτό. Όλες του οι δραστηριότητες πρέπει να υπόκεινται στην ελληνική εξουσία προκειμένου να μην παραβιάζονται οι νόμοι.

    – Στα «Παρισινά προάστια» ευθύνεται μόνο η θρησκεία για την «αποκομμένη ένταξη» των μουσουλμανικών πληθυσμών στην γαλλική κοινωνία; Το οικονομικό σύστημα, οι τάσεις αποκλεισμού των νεοφερμένων, η ξενοφοβία, ο «τοπικισμός» των λευκών γηγενών, ακόμα και η δική τους χριστιανική ταυτότητα όταν αναπόφευκτα λειτουργεί σαν «σύνορο», δεν είναι και αυτά κρίσιμα σημεία ενός πολυπαραγοντικού ζητήματος;

    Όχι. Δεν υπάρχει καμιά διάκριση, το σχολείο είναι δωρεάν και υποχρεωτικό για όλους και γίνονται σκληρές προσπάθειες ένταξης, με πλήθος θετικές διακρίσεις. Στις οποίες δεν ανταποκρίνονται αυτοί οι πληθυσμοί διότι βρίσκονται στον αστερισμό της ισλαμικής προπαγάνδας και δέχονται αφόρητη πίεση από τις ίδιες τις κοινότητες.

    – Γράφετε, «όπου υπάρχει πολύ θεός, υπάρχει εις βάρος των ανθρώπων», «δεν καταλαβαίνω πως φωτισμένοι άνθρωποι γίνονται ιμάμηδες ή παπάδες». Είστε εναντίον της θρησκοληψίας λοιπόν, όποιον θεό κι αν αυτή προσεταιρίζεται, όμως το Ισλάμ βρίσκεται στην προμετωπίδα της κριτικής σας. Γιατί; Ποιες διαφοροποιήσεις του από τον Χριστιανισμό και τις άλλες θρησκείες καθιστούν σήμερα το Ισλάμ περισσότερο επικίνδυνο;

    Ο χριστιανισμός πέρασε από πλείστες εσωτερικές μεταρρυθμίσεις καθώς και από τον Διαφωτισμό. Και μετά από κάμποσες σφαγές, ενσωματώθηκε στον δυτικό πολιτισμό και προκάλεσε πολιτισμό ο ίδιος. Το Ισλάμ σταμάτησε να παράγει πολιτισμό από τα μέσα του Μεσαίωνα. Το Ισλάμ γεννήθηκε και παρέμεινε στην έρημο.

    «Η πολυπολιτισμικότητα είναι μια πολιτική κοινωνικού κατακερματισμού που εξασθενεί τον νόμο και το κράτος δικαίου» – Δεν υπάρχει πραγματικά μετριοπαθές Ισλάμ; Είναι η πλειονότητα των μουσουλμάνων ευεπίφοροι στην εξτρεμιστική κατήχηση; Το Ντάες θεωρεί πως επαναφέρει την εκκοσμικευμένη (για τα δικά του μέτρα) μεγάλη μάζα των μουσουλμάνων στον δρόμο του Αλλάχ. Αλλά τα τεράστια προσφυγικά ρεύματα από τις περιοχές που ελέγχει το Ι.Κ., δεν αποδεικνύουν ότι η πλειονότητα των μουσουλμάνων δεν αντέχουν στην πράξη, στην καθημερινή τους ζωή, τη ριζοσπαστική διαστρέβλωση, ή την «μέχρι κεραίας» εφαρμογή του Κορανίου;

    Υπάρχουν φυσικά άνθρωποι που έχουν μουσουλμανική παιδεία, που προέρχονται από μουσουλμανικές οικογένειες αλλά που δεν εφαρμόζουν τη θρησκεία: δεν προσεύχονται, δεν πάνε στο τζαμί, δεν κάνουν Ραμαζάνι και τα λοιπά. Αυτοί οι άνθρωποι είναι εξοργισμένοι με την πορεία που έχει πάρει το Ισλάμ και εκφράζονται πολύ πιο αιχμηρά από μένα.

    Επίσης, υπάρχουν μετριοπαθείς που απορρίπτουν την τζιχάντ και θέλουν να ζήσουν ειρηνικά στη Δύση. Ωστόσο, οι θεσμοί και οι ηγέτες των μουσουλμανικών πληθυσμών στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ κρατούν ασαφή θέση έναντι του εξτρεμισμού. Μπορείτε να βρείτε έγκυρες δημοσκοπήσεις όπου οι μουσουλμάνοι διαφόρων χωρών εκφράζουν τη στήριξή τους ή την απόρριψή τους στον ισλαμικό φονταμενταλισμό. Τα αποτελέσματα έχουν ενδιαφέρον και διαρρηγνύουν κάμποσους μύθους.

    – Πολυπολιτισμικότητα. Γράφετε, «η εφαρμογή της πολυπολιτισμικότητας εμποδίζει την αφομοίωση και κατακερματίζει την κοινωνία, η οποία δεν επιτυγχάνει εθνική ταυτότητα» και «η πολυπολιτισμικότητα είναι το αντίθετο της κοινωνικής συνοχής».

    Η πολυπολιτισμικότητα είναι μια πολιτική κοινωνικού κατακερματισμού που εξασθενεί τον νόμο και το κράτος δικαίου. Αναγνωρίζει διαφοροποιήσεις του νόμου, αποθεώνει τη λεγόμενη «διαφορετικότητα» και καταλήγει στα κινήματα αντιρατσισμού που είναι στην πραγματικότητα υποτίμηση και συρρίκνωση των μελών των μειονοτήτων σε αθώα νήπια. Ο αντιρατσισμός είναι εκδοχή του ρατσισμού.

    – Η κοινωνική συνοχή δεν εξαρτάται κυρίως από την μετουσίωση φιλελεύθερων αρχών, όπως η αξιοκρατία, η ισοπολιτεία, σε κοινωνικές νόρμες και πολιτικές πρακτικές;

    Η κοινωνική συνοχή είναι μία ηγεσία, μία γλώσσα, ένας πολιτισμός, δηλαδή ενιαίο σύστημα αξιών. Δεν μιλάμε για κουλτούρα (φαγητά, τραγούδια κτλ), μιλάμε για πολιτισμό: ηθική, νομοθεσία, τέχνη, φιλοσοφία, επιστήμη.

    – Δεν είναι η πολυπολιτισμικότητα, όπως και η (οικονομική) παγκοσμιοποίηση, μια αναπότρεπτη εξέλιξη που εδράζει πρωτίστως στην τεχνολογική πρόοδο; Ο άνθρωπος μετακινείται σε μακρινές χώρες, απλά γιατί, πλέον, μπορεί να το κάνει. Το να στρέφεσαι σήμερα εναντίον της πολυπολιτισμικότητας δεν μοιάζει λίγο με «κυνήγι ανεμόμυλων»;

    Πολυπολιτισμικότητα δεν είναι η συνύπαρξη πολλών φυλών ή πολλών θρησκειών στην ίδια χώρα. Είναι η δημιουργία ξεχωριστών κοινοτήτων που ζουν με τους δικούς τους νόμους αγνοώντας ή παραβιάζοντας τους νόμους του κράτους. Αυτό που περιγράφετε είναι ο πλουραλισμός.

    – Δεν είναι ο μεγαλύτερος όγκος των μουσουλμάνων οικονομικών μεταναστών, οι πιο φιλοπρόοδοι και εκκοσμικευμένοι στις κοινωνίες των χωρών προέλευσής τους; Μήπως είναι άνθρωποι που ασφυκτιούσαν στο ισλαμικό περιβάλλον, έχοντας οι ίδιοι κατά κόρον καταπιεστεί εντός του;

    Υπάρχουν κάθε λογής άνθρωποι με κάθε λογής υπόβαθρο και επιδιώξεις. Γενικά πάντως η ρητορική περί αποικιοκρατίας έχει δημιουργήσει πάθη: οι μουσουλμάνοι έρχονται να ζήσουν σε χώρες που μισούν εκ προοιμίου. Στην πραγματικότητα, το πρόβλημα ήταν ο τρόπος με τον οποίον έγινε η απο-αποικιοποίηση ― και βλέπουμε τα αποτελέσματα: λιγοστές χώρες προχώρησαν αφού πέταξαν τους Ευρωπαίους στη θάλασσα. Δεν τους πέταξαν για να ιδρύσουν δημοκρατίες, τους πέταξαν για να ιδρύσουν εθνικιστικά και θεοκρατικά καθεστώτα.

    – Οι μετανάστες, ειδικά η β΄γενιά τους, θεωρείται μια πληθυσμιακή μάζα δυναμική και παραγωγική, ένας εν δυνάμει κινητήριος μοχλός των κοινωνιών που υποδέχτηκαν τους γονείς τους. Θεωρείτε πως η ισλαμική θρησκεία λειτουργεί ως κρίσιμος παράγοντας ανατροπής της παραπάνω γενικής παραδοχής;

    Η πρώτη γενιά ήταν δυναμικότερη και εμφορούνταν συχνά από αριστερές ιδέες που τότε περιελάμβαναν το κοσμικό κράτος. Οι επόμενες γενιές είναι επιρρεπείς στο Ισλάμ και στην εγκληματικότητα. Εξαιρέσεις υπάρχουν, περιττό να το λέμε. Σήμερα, παρατηρείται εθνοτική αναδίπλωση, νοσταλγία ενός παρελθόντος που δεν υπήρξε ποτέ. Το ίδιο συμβαίνει στις αφροαμερικανικές κοινότητες στις ΗΠΑ: οι Αφροαμερικανοί δημαγωγοί καλλιεργούν μίσος για τη λευκή πλειοψηφία που εξάλλου δεν είναι πια πλειοψηφία. Εκδίκηση, σύμπλεγμα θύματος…

    – Γιατί το «αμερικανικό χωνευτήρι» είναι επιτεύξιμο και λειτουργικό, ενώ το ευρωπαϊκό (ή το ελληνικό), όχι; Θα περίμενε κανείς χώρες με σαφέστερη εθνική ταυτότητα, όπως οι ευρωπαϊκές έναντι των ΗΠΑ, να μπορούν να αφομοιώσουν με λιγότερους κραδασμούς.

    Δεν υπάρχει πια χωνευτήρι στις ΗΠΑ. Στη θέση της πολιτικής αφομοίωσης εφαρμόζεται, αντιθέτως, η πολιτική της πολυπολισμικότητας. Δημιουργούνται ξεκομμένες κοινότητες που ζουν με τους δικούς τους νόμους χωρίς στενές επαφές με το mainstream.

    – Χαρακτηρίζετε «εθελοτυφλία» την πολιτική των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων αναφορικά με την παρουσία του ισλάμ στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Χωρίς να εκτραπεί σε πρακτικές που δεν συνάδουν με τις αξίες του, πως μπορεί ο δυτικός πολιτικός κόσμος να διαχειριστεί ζητήματα, όπως το Ισλάμ και η μετανάστευση; Ώστε να μην καταντά το προσφυγικό και μεταναστευτικό ζήτημα μια παθογένεια- επιχείρημα στην πολιτική φαρέτρα της ευρωπαϊκής ακροδεξιάς.

    Τα εθνικιστικά και ακροδεξιά κόμματα οφείλουν την όποια δημοτικότητά τους στην ανάλυση αυτού του προβλήματος. Αν το πρόβλημα περάσει στα χέρια πιο αγαθών πολιτικών δυνάμεων πιθανώς να έχουμε κάποια εργαλεία να το αντιμετωπίσουμε. Η αριστερά έκανε δώρο στους εθνικιστές την ιδέα της περί κοσμικού κράτους. Μπράβο.

    http://www.huffingtonpost.gr/2017/05/18/eidiseis-politiki-koinwnia-culture-soti-traintafylloy-synenteyksi-_n_16683882.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s