Ντροπή! Στα δικαστήρια η Σώτη Τριανταφύλλου για… ρατσιστικά σχόλια

 Διώκεται η ελευθερία του λόγου [Στα δικαστήρια στέλνει ο κ.Παναγιώτης Δημητράς τη Σώτη Τριανταφύλλου για ένα κείμενό της στην ηλεκτρονική σελίδα της Athens Voice]

Συγκεκριμένα η Σώτη Τριαντραφύλλου είχε περιλάβει τη φράση που αποδίδεται στον Μάρκο Πόλο πως «φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι, ενώ μετριοπαθής είναι εκείνος που σε κρατάει για να σου κόψουν το κεφάλι». Την μήνυση εναντίον της την κατέθεσε ο διαχειριστής του blog «Παρατηρητήριο Ρατσιστικών Εγκλημάτων» Παναγιώτης Δημητράς, με αφορμή κείμενό της που είχε δημοσιευθεί.

Ο κύριος Δημητράς ισχυρίζεται πως αρκεί ένα απλό ψάξιμο στο Διαδίκτυο για να αντιληφθεί κανείς ότι η συγκεκριμένη φράση εσφαλμένα αποδίδεται στον Μάρκο Πόλο και είναι προϊόν ψεμμάτων με ραστιστικό στόχο.

Στο ζήτημα παρενέβη χθες ο συγγραφέας και πρώην βουλευτής Πέτρος Τατσόπουλος που έγραψε στο προφίλ του στο facebook: «Παναγιώτη, γνωρίζεις πόσο εκτιμώ τον κόπο και τα χρόνια που έχεις αφιερώσει στο Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι. Διατηρώ και τις καλύτερες αναμνήσεις από τη συνεργασία μας τον καιρό που ήμουν στο Συμβούλιο της Ευρώπης, τόσο για τα δικαιώματα των Ρομά όσο και για τα εγκλήματα της ναζιστικής Χρυσής Αυγής. Ωστόσο, σε μια χώρα όπου καθημερινά κάνει θραύση ατιμωρητί η ρατσιστική ρητορική του μίσους προς πάσα κατεύθυνση -ισλαμοφοβική, αντισημιτική ή όποια άλλη-, το να παραπέμπεται για να δικαστεί, ύστερα από δική σου πρωτοβουλία, για δημόσια υποκίνηση ισλαμοφοβικής βίας η… Σώτη Τριανταφύλλου, το θεωρώ ντροπή. Τίποτε άλλο, Παναγιώτη. Μόνο ντροπή».

Η δίκη θα γίνει στις 21 Ιουλίου στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

Πηγή

Ο Μάρκο Πόλο και η Σώτη…

Στις 21 Ιουλίου δικαστής (-ινα) του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών θα πρέπει να κρίνει αν ο Μάρκο Πόλο είπε ή δεν είπε μια αρνητική φράση για τους Μουσουλμάνους! Δεν πρόκειται για τρολάρισμα αλλά για ένα πραγματικό γεγονός. Αν ο δικαστής κρίνει ότι δεν είπε την φράση αυτή η Μάρκο Πόλο, τότε η συγγραφέας και δημοσιογράφος Σώτη Τριανταφύλλου κινδυνεύει να καταδικαστεί.

Η ιστορία είναι ενδεικτική ενός ακόμα παραλογισμού που βιώνει αυτή η χώρα. Ξεκίνησε με ένα άρθρο της Τριανταφύλλου το οποίο αναφερόταν στους μουσουλμάνους και επικαλείτο μια φράση του Μάρκο Πόλο: «φανατικός μουσουλμάνος είναι αυτός που σου κόβει το κεφάλι, ενώ μετριοπαθής είναι εκείνος που σε κρατάει για να σου κόψουν το κεφάλι». Κάποιος αμφισβήτησε ότι ο Μάρκο Πόλο είχε πει κάτι τέτοιο και μήνυσε την Τριανταφύλλου με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο για δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους.

Σε μια χώρα με στοιχειώδη κανονικότητα, η Τριανταφύλλου και κάθε Τριανταφύλλου θα είχε το δικαίωμα της άποψης και της κριτικής και μάλλον θα ήταν αδιανόητο να οδηγείται στα δικαστήρια γιατί επικαλείται μια φράση του Μάρκο Πόλο ώστε να υποστηρίξει ένα επιχείρημά της. Και αυτό ανεξάρτητα από τον βαθμό διαφωνίας ή συμφωνίας με τις απόψεις της. Στη χώρα μας όπου η ρατσιστική ρητορική μίσους διακινείται καθημερινά με πολλές και ισχυρές δόσεις και χωρίς καμία τιμωρία, επιλέγεται να οδηγηθεί στα δικαστήρια μια συγγραφέας επειδή εκφράζει τις απόψεις της. Όσο ακραίες και αν θεωρούνται αυτές.

Είναι τουλάχιστον παράδοξο. Ιδιαίτερα αν σκεφτεί κάποιος ότι ιστορικοί δεν έχουν συμφωνήσει ακόμα για τον ακριβή χρόνο και τόπο γέννησης του Μάρκο Πόλο. Τώρα ένας δικαστής ενός Πρωτοδικείου θα πρέπει να λύσει το παρακάτω αίνιγμα: ο εξερευνητής για τον οποίο δεν είναι βέβαιο πότε ακριβώς έζησε αλλά το γνωρίζουμε περίπου, είπε αυτή την αρνητική για τους μουσουλμάνους φράση; [©Γιάννης Παντελάκης –liberal.gr]

***

Σώτη Τριανταφύλλου: «Με εμπλέκουν σε περιπέτειες χωρίς λόγο»

Τη δική της προσέγγιση μεταφέρει μέσω του liberal.gr η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου με αφορμή τη μήνυση που υπεβλήθη εναντίον της, για την αναφορά σε άρθρο της, σχετικά με τους μουσουλμάνους.

Όπως σημειώνει:

«Πρώτον, περίμενα ότι κάποια στιγμή, θα βρισκόταν κάποιος να με «τιμωρήσει» για τα γραπτά μου. Ήμουνα βέβαιη ότι θα βρεθεί τρόπος να με εκθέσουν περισσότερο από την στοχοποίησή μου. Εκείνο που φαίνεται τώρα εξοργιστικό είναι ότι ο άνθρωπος αυτός εκμεταλλεύεται την ιδιότητά του, προκειμένου να δημιουργήσει θόρυβο για κάτι ανούσιο και  ανύπαρκτο.

Βεβαίως, ήμουν από την αρχή, εναντίον του αντιρατσιστικού  νόμου. Ακριβώς, γιατί ήξερα πόσο εύκολο θα είναι σε κάποιον να σκηνοθετεί ζητήματα για τις εντυπώσεις. Το πρόβλημα είναι ότι ο μονοθεματικός ακτιβισμός κάποιων που υπερασπίζονται κατά βούληση, τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι επικίνδυνος. Είναι άλλες οι θέσεις μου για τη βία που πηγάζει από το Ισλάμ και άλλες οι θέσεις μου για τους μετανάστες. Απλώς αυτός ο κύριος απομόνωσε μια φράση την οποία αγνοούσαν οι πάντες και αδιαφόρησε για τα υπόλοιπα.

Αμφιβάλλω αν υπάρχει άλλος που να έχει τοποθετηθεί τόσο αναλυτικά και τόσο ψύχραιμα απέναντι στην ανάγκη ενσωμάτωσης των μεταναστών με τον κατάλληλο τρόπο. Σε ό τι αφορά τη βία, δεν κάνω τίποτε άλλο από να την απεχθάνομαι από όποιον την χρησιμοποιεί ή την υποθάλπει. Οτιδήποτε ακραίο με απωθεί. Είτε προέρχεται από το ακραίο Ισλάμ είτε από οποιονδήποτε άλλο εξτρεμισμό. Αυτό στηλιτεύω στα κείμενά μου και στα βιβλία μου. Όχι το δικαίωμα των ανθρώπων στην ιδεολογία και στην πίστη τους…». [liberal.gr]

Advertisements
This entry was posted in φασισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός. Bookmark the permalink.

44 Responses to Ντροπή! Στα δικαστήρια η Σώτη Τριανταφύλλου για… ρατσιστικά σχόλια

  1. Ο/Η doulosofos λέει:

    Σε δίκη για υποκίνηση ισλαμοφοβικής βίας η Σώτη Τριανταφύλλου
    Παραπέμπεται η γνωστή συγγραφέας για ρατσιστικό μίσος.

    Παραθέτω σχόλιο του Θάνου Τζήμερου στο Facebook:

    «Γελοιότητα χωρίς τέλος σ΄ αυτή τη χώρα. Ή, ο απόλυτος φασισμός του «αντιρατσισμού». Και μερικά ενδιαφέροντα: ο υποβαλών την μήνυση έχει μια ΜΚΟ που έχει πάρει εργολαβία (κυριολεκτικά) τις μειονότητες: ρομά, αλλοδαποί, «μακεδόνες» σλαβόφωνοι Έλληνες, μουσουλμάνοι και έτσι βγάζει το παντεσπανάκι του. Την ονομάζει με το βαρύγδουπο όνομα Ελληνικό Τμήμα ενός ανύπαρκτου (!!!) Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι και λέω ανύπαρκτου διότι το εν λόγω Παρατηρητήριο με πολύ βρώμικο παρελθόν που ανάγεται στα χρόνια του ψυχρού πολέμου και μπόλικη κατασκοπία έκλεισε εδώ και δέκα χρόνια (!!!) λόγω ενός τεράστιου οικονομικού σκανδάλου. Ο τύπος όμως διατηρεί το… ελληνικό τμήμα του και κάνει σόου με μηνύσεις! Κάτι σαν το ΚΚΕ. Στις περιφερειακές εκλογές ο εν λόγω ήταν υποψήφιος με την άλλοτε ΔΗΜΑΡ και νυν συριζαία, Γιαννακάκη (με την οποία συντάχθηκαν και αρκετοί πρώην Δρασίτες αλλά τώρα το έχουν ξεχάσει εντελώς). Τίγκα στον φιλελευθερισμό μιλάμε! Σώτη, μη μασάς, είμαστε μαζί σου!»

  2. Ο/Η Po λέει:

    Τον Σεραφείμ Πειραιώς ποιος θα του κάνει μήνυση;
    Οι ρατσιστικές του «επεμβάσεις» μετρούν πολλές χιλιάδες λέξεις.

    Μα τη Σώτη;;;

  3. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Εάν τυχόν η κυρία Τριανταφύλλου καταδικασθεί (πιθανότητα που δεν μπορώ να αποκλείσω¹), και εφόσον η καταδικαστική Απόφαση καταστεί αμετάκλητη, θα δικαιούται να προσφύγει ενώπιον τού ΕΔΔΑ² το οποίο έχω τη βεβαιότητα ότι θα τη δικαιώσει (έχει καταντήσει, πια, ρουτίνα η Ελλάς να καταδικάζεται από το ΕΔΔΑ για «ατυχείς» Δικαστικές Αποφάσεις³). Θα κληθεί, λοιπόν, το Ελληνικό δημόσιο να τής καταβάλει χρηματική αποζημίωση.
    Το δυσάρεστο είναι ότι αυτή την αποζημίωση, στην πράξη, θα την πληρώσουμε εμείς οι φορολογούμενοι.

    ¹ «να φυλάγεσαι: από τα μπροστινά τού μοναχού, τα πισινά τού μουλαριού και την Απόφαση τού Δικαστού» (γνωστή παροιμία)
    ² ΕΔΔΑ: Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων Ανθρώπου
    ³ και εδώ μπαίνει το θέμα γιατί αυτοί οι Δικαστές ποτέ δεν παραπέμπονται στο πειθαρχικό με το ερώτημα τής παύσεως; αφού οι πιθανότητες είναι μόνον δύο: είτε είναι μεροληπτικοί είτε είναι ανεπαρκείς

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Επιτρέψτε μου να πω τη γνώμη μου.

    Ρατσιστικές δηλώσεις έχουν κάνει δεκάδες Χρυσαυγίτες, και βουλευτές των ΑΝΕΞΕΛ, πολλοί μητροπολίτες όπως οι Πειραιώς, Καλαβρύτων, Θεσσαλονίκης, ο Μαντινείας που τελικά δεν κάθισε στο σκαμνί (η υπόθεση μπήκε στο αρχείο) και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος όταν δήλωσε (2.11.2016): «Ο τόπος μας μας περνάει από στιγμή σε στιγμή στον αφελληνισμό και στον αποχριστινιασμό» («Διασπορά ψευδών ειδήσεων….με αποτέλεσμα να προκαλέσει φόβο σε αόριστο αριθμό ανθρώπων…», Άρθρο 187 Π.Κ).
    Πιθανολογώ πως το εθνεγερτήριο σάλπισμά του ενέπνευσε τους Ελληνορθόδοξους πατριώτες,που υποστηρίζοντας πατρίδα και θρησκεία χτύπησαν χτες, για τρίτη συνεχή φορά, στη Λέρο, με 20 θύματα συνολικά ανάμεσά τους και μια έγκυο, που τώρα κινδυνεύει. Δεν άκουσα τίποτα για δηλώσεις καταδίκης του τοπικού μητροπολίτη, διαδόχου του παιδεραστή δεσπότη Νεκτάριου.

    https://www.lerosnews.gr/1/2/ta-nea-tis-lerou/10478-leros-neo-peristatiko-epitheshs-se-metanastes.html
    ΛΕΡΟΣ: Νέο περιστατικό επίθεσης σε μετανάστες!
    Μαϊ 05, 2017
    ………………
    ___________________________

    Οι δηλώσεις της Σ.Τριανταφύλλου ήταν σαφέστατα ρατσιστικές και αδικούν πρώτα από όλα την ίδια, που ασφαλώς δεν είναι ρατσίστρια και δεν αποσκοπούσε στο να σκορπίσει μίσος, άλλωστε το κοινό της δεν είναι αυτής της ποιότητας και δεν παρακίνησε κανέναν σε βία. Η κίνηση του κ.Δημητρά ήταν και αυτή εσφαλμένη και άδικη.
    Θα είναι το λιγότερο γελοίο να καταδικαστεί η καλή συγγραφέας σε μια χώρα που ο ρατσισμός δεν καταδικάζεται σχεδόν ποτέ.

    Δεν δέχομαι τις απαξιωτικές δηλώσεις του κ.Τζήμερου για τον κ.Δημητρά, που έχει να επιδείξει μια τεράστια και μοναδική προσφορά στο αντιρατσιστικό κίνημα, με όλο το οξύθυμο του χαρακτήρα του, του οποίου έχουμε και εμείς γίνει αποδέκτες, χωρίς όμως να επηρεαζόμαστε από αυτό στην κρίση μας για τη δράση του και για την προσωπικότητά του.

    Εάν ήμουν στη θέση του κ.Δημητρά θα απέσυρα τη μήνυση και αν ήμουν στη θέση της κας Τριανταφύλλου, θα ζητούσα συγνώμη για αυτές τις άδικες γενικεύσεις που δεν την τιμούν.

    Κανείς δεν είναι τέλειος, είναι όμως αστείο άνθρωποι που βρίσκονται στο καλό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, να μην μπορούν να συνεννοηθούν.

    • Ο/Η tryfonaration λέει:

      Θα ήθελα να επεκταθείτε λίγο πάνω στο ποιο είναι αυτό το «καλό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας» στο οποίο ανήκει ένα άτομο που επιδίδεται συστηματικά σε ρατσιστικό λόγο και λόγο μίσους. Το τσουβάλιασμα, χαρακτηριστικό φασιστικό γνώρισμα, φαίνεται να έχει κεντρική θέση στο λόγο της κας Τριανταφύλλου, όπως άλλωστε και στων περισσότερων εκ των αναγνωστών σας κρίνοντας από τα σχόλια.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Δεν νομίζω να υπάρχει ίχνος τσουβαλιάσματος στον όρο «καλό κομμάτι της κοινωνίας».
        Είναι σαφές πως υπάρχουν και άλλα, το αδιάφορο κομμάτι (σαν τον χλιαρό επίσκοπο Λαοδικείας), το κακό, κλπ
        Νομίζω πως με τον όρο καλό κομμάτι, κάθε λογικός άνθρωπος εννοεί τους ανθρώπους που δεν κάνουν ατιμίες, ενδιαφέρονται για τους συνανθρώπους τους και ειδικά τους αδύναμους και κατατρεγμένους, τους ανθρώπους που πιστεύουν και σέβονται τα δικαιώματα των άλλων κλπ.
        Οι άνθρωποι αυτοί ανήκουν σε όλο το πολιτικό φάσμα, πλην της γνωστής προδοτικής ρατσιστικής εγκληματικής οργάνωσης της σποράς των νικημένων του ’45.
        Αν διαφωνείτε, παρακαλώ να μου το πείτε για να βρούμε μεταξύ μας κάποια άκρη. .

      • Ο/Η tryfonaration λέει:

        Δεν αναφερόμουν σε εσάς για το τσουβάλιασμα αλλά στην κα Τριανταφύλλου, νομίζω είναι ξεκάθαρο από τα λεγόμενά μου. Εν προκειμένω τσουβαλιάζει όλους τους μουσουλμάνους, σε άλλα γραπτά της δεν μένει μόνο σε αυτούς.
        Ο λόγος της κας Σώτης είναι λόγος ανθρώπου που ενδιαφέρεται για τους αδύναμους και τους κατατρεγμένους; Η συντριπτική πλειοψηφία των πιο αδύναμων και κατατρεγμένων ανθρώπων στην χώρα μας και σε όλη την Ευρώπη σήμερα είναι μουσουλμάνοι (αν και όχι μόνο μουσουλμάνοι), πρόσφυγες πολέμων -δημιουργημένων από τα αρπακτικά της δύσης- ή οικονομικοί μετανάστες. Δείξτε μου σας παρακαλώ ένα της γραπτό που να δείχνει κατανόηση και συμπόνια για αυτούς τους ανθρώπους, που με βάση τις ανθρωπιστικές θεσμοθετημένες αξίες τις δύσης θα έπρεπε να βοηθούνται κατά προτεραιότητα και άνευ περιορισμών. Η κα Σώτη εκπροσωπεί αυτές τις αξίες κατά την άποψή σας;

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Δεν είχα καταλάβει καλά.

        Η Σώτη Τριανταφύλλου όπως λέω και στα δυο σχόλιά μου κακώς, πάρα πολύ κακώς, έγραψε αυτό για τους Μουσουλμάνους.
        Αν το έγραφε στο Ιράν θα είχε ίσως ένα νόημα.
        Το να το γράφει εκ του ασφαλούς στην Ελλάδα, προσφέρει κακές υπηρεσίες, γιατί στρέφεται ενάντια σε πολύ αδύναμα πλάσματα, ειδικά και λόγω της παρουσίας της Χ.Α..
        Ο κ.Δημητράς όμως ενήργησε απερίσκεπτα και βρέθηκε τώρα να διώκεται η Σώτη ενώ η αδέκαστη Δικαιοσύνη απέρριψε τις καταγγελίες του για μητροπολίτες κλπ.
        Προσωπικά δεν θεωρώ φίμωση τη δίωξη κατά ρατσιστικού λόγου.
        Ας ρωτήσουν τους Αιγύπτιους ψαράδες στο Πέραμα, όσοι πιστεύουν πως ήπιος Μουσουλμάνος είναι αυτός που κρατάει το κεφάλι του Δυτικού για να του το κόψουν οι σκληροί.

        Αλλά είπαμε, να μην έχει δικαστεί για ρατσισμό ούτε ένας μητροπολίτης, να μην χαρακτηρίζονται ρατσιστικά ακόμη και μαχαιρώματα Χρυσαυγιτών και να διωχθεί η κα Σώτη, πάει πολύ.
        Η Τριανταφύλλου δεν είναι ρατσίστρια ούτε αντιδραστική.
        Ισχυρογνώμων είναι, στάθηκε στο άρθρο της αυτό πρόχειρη και απληροφόρητη με χαμηλή κρίση και πάρα πολύ άδικη.
        Είπα πως έπρεπε να ανακαλέσει.
        Δεν διαθέτει προφανώς το σχετικό θάρρος.
        Αυτό δεν παύει να μην την κατατάσσει στο προοδευτικό τμήμα της κοινωνίας.
        Κανείς μας δεν είναι τέλειος.
        Η κρίση μας για πρόσωπα είναι συνολική και πρέπει να παίρνει υπ’όψιν της όλα τα δεδομένα.

      • Ο/Η tryfonaration λέει:

        Το πώς ένα άτομο που επιδίδεται συστηματικά, επαναλαμβάνω: συστηματικά, σε ρατσιστικό λόγο μίσους δεν είναι ρατσίστρια και κατατάσσεται στο προοδευτικό μέρος της ελληνικής κοινωνίας πραγματικά με ξεπερνάει.
        Κοιτάξτε, πιστεύω ότι οι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν και να γίνουν καλύτεροι και πρέπει να τους δίνονται ευκαιρίες, αλλά αντίστοιχα πιστεύω ότι οι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να πάνε κατά διαόλου ανεξαρτήτως πρότερου βίου. Η κα Τριανταφύλλου έχει πάρει αυτόν τον δρόμο εδώ και καιρό και αμφιβάλλω ότι υπάρχει ελπίδα επιστροφής στην περίπτωσή της. Έως τότε θα την κρίνω βάσει αυτών που πράττει και λέει σήμερα και όχι βάσει αυτών που έπραττε και έλεγε κάποτε.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Αυτό το «συστηματικά» από που προκύπτει;
        Αν υπάρχουν τέτοια δείγματα γραφής που αγνοούμε, θα παρακαλούσα να μας τα υποδείξετε. Υποθέτω πως θα έχουν κατατεθεί και στην δικογραφία ως επιβαρυντικά. Αν υπάρχουν τέτοια στοιχεία, σε οτι με αφορά, το πράγμα αλλάζει.

      • Ο/Η tryfonaration λέει:

        Οι απόψεις της αυτές κρατάνε τουλάχιστον από τότε: http://www.kathimerini.gr/840070/article/proswpa/proskhnio/s-triantafylloy-to-metriopa8es-islam-einai-enas-my8os
        http://www.athensvoice.gr/politiki/rock-and-roll-will-never-die
        Αλλά εσείς συνεχίζετε να την υπερασπίζεστε. Ξέρετε η απόσταση από εκεί που βρίσκεται η κα Τριανταφύλλου τώρα (και βρίσκεται εκεί εδώ και πολύ καιρό, πιθανότατα πολύ περισσότερο από τότε που αποκαλύφθηκε) μέχρι το να πυροβολεί μετανάστες στα σύνορα δεν είναι καθόλου μεγάλη.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Συγνώμη αλλά τα παρακάτω από τα δημοσιεύματα που μου υποδεικνύετε, δείχνουν νηφάλια κριτική με σοβαρή επιχειρηματολογία, την οποία προσυπογράφω σε μεγάλο βαθμό και πάντως είναι απόλυτα σεβαστή.

        Το μόνο ρατσιστικό που βρίσκω είναι αυτή η ρήση που από το 2015 την αποδίδει συστηματικά στον Μ.Πόλο (δεν μου φαίνεται λογικό να το έχει πει, όπως με επιχειρήματα εξέθεσα, αλλά από την άλλη απορώ γιατί δεν της απάντησε ο κ.Δημητράς από τότε στο σημείο αυτό, όχι πως υποχρεούτο,αλλά αφού ψάχνει τόσο πολύ τα σχετικά….) και η οποία ακόμη κι αν έχει ειπωθεί, είναι απαράδεκτα ισοπεδωτική, άκρως επικίνδυνη και άδικη και πρέπει όποιος τη χρησιμοποιεί «αθώα», να την κρίνει κιόλας.

        Αυτό εδώ πάντως δεν είναι ρατσιστικός λόγος και αν ήμουν δικαστής θα το εξελάμβανα ως στοιχείο υπεράσπισης της κας Τριανταφύλλου:

        http://www.kathimerini.gr/840070/article/proswpa/proskhnio/s-triantafylloy-to-metriopa8es-islam-einai-enas-my8os
        29.11.2015
        ………………………..
        @@@@Θα επαναλάβω την αυτονόητη αλήθεια ότι, πράγματι, υπάρχουν μουσουλμάνοι που έχουν απομακρυνθεί από τη θρησκεία, που έχουν, τρόπον τινά, εκκοσμικευτεί. Αν ακούσουμε ανθρώπους σαν τον Μπουαλέμ Σαμσάλ –τον Αλγερινό συγγραφέα του βιβλίου «2084»– που διέρρηξαν τη σχέση τους με τη μουσουλμανική τους ανατροφή, θα καταλάβουμε το επίσης αυτονόητο: όποιος παραμένει στο εσωτερικό του μουσουλμανισμού έχει συγκεχυμένα συναισθήματα έναντι της τζιχάντ. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι λείπουν οι φιλειρηνικοί άνθρωποι που τηρούν το Ραμαζάνι και περνάνε κάπου κάπου μια βόλτα από το τζαμί. Αλλά τις τελευταίες δεκαετίες, οι μετανάστες από την Αφρική και την Ανατολή ανατρέφονται σε θεοσεβούμενες κοινότητες, μερικές από τις οποίες είναι οριακά φανατικές ή φανατικές.
        …………..
        @@@@Η ρητορική μίσους δεν ωφελεί – αλλά δεν ωφελεί ούτε η εθελοτυφλία, ο εξωραϊσμός μιας πολύ ανησυχητικής κατάστασης που μοιάζει σήμερα με ελέφαντα σε δωμάτιο. Η ισλαμοφοβία είναι φυσικό και αναμενόμενο αντανακλαστικό. Από την πλευρά τους, οι ηγεσίες ορθώς πράττουν όταν προσπαθούν να διατηρήσουν την κοινωνική συνοχή και να αποτρέψουν πράξεις βίας εκ μέρους των Ευρωπαίων. Για να καθησυχαστούν όμως οι ευρωπαϊκοί πληθυσμοί, είναι απολύτως απαραίτητη η ενεργός κινητοποίηση των μουσουλμάνων εναντίον του εξτρεμισμού. Κάτι που, όπως φαίνεται, δεν συμβαίνει σε μαζική κλίμακα.
        …………………

        @@@@Με το πρόσχημα των «δικαιωμάτων», επιτρέπει τη δημιουργία ξεχωριστών κοινοτήτων που εξελίσσονται σε παράλληλες κοινωνίες οι οποίες όχι μόνον δεν σέβονται τους νόμους και το έθος της χώρας υποδοχής αλλά εφαρμόζουν δικό τους πρόγραμμα ανατροπής αυτών των νόμων και του έθους. Ο πλουραλισμός μπορεί να μας εμπλουτίζει, η πολυπολιτισμικότητα όμως υπονομεύει την κοινωνική συνοχή και τους θεσμούς της δημοκρατίας. Και, παρότι η Αριστερά πιστεύει στην πρόοδο μέσω της ανάπτυξης «δικαιωμάτων», το δικαίωμα στη Σαρία –μερικώς ή ολικώς– αποδεικνύει για ακόμα μία φορά στην Ιστορία ότι η ανθρωπότητα μπορεί να οπισθοχωρήσει, ότι ο δρόμος δεν μας οδηγεί υποχρεωτικά προς τα μπρος.
        ………………….
        @@@@ Οπως έχουμε επαναλάβει συχνά, οι ΗΠΑ διέπραξαν εγκληματικό σφάλμα όταν υποστήριξαν τους μουτζαχεντίν εναντίον της αφγανικής κυβέρνησης η οποία προσέκειτο στην τότε ΕΣΣΔ. Η εξωτερική πολιτική της ΕΣΣΔ ήταν, σε πολλές περιπτώσεις, καλοήθης – όσο καλοήθης μπορεί να είναι η πολιτική μιας διεθνούς δύναμης: όμως, η λεγόμενη «εισβολή» στο Αφγανιστάν ξεσήκωσε τις υπερευαίσθητες ευρωπαϊκές ψυχές και οι ΗΠΑ βρήκαν ευκαιρία να επιτεθούν στην ΕΣΣΔ μέσω των φανατικών μουσουλμάνων. Οι οποίοι στη συνέχεια δημιούργησαν πυρήνες εξισλαμισμού σε όλη τη Δύση ευνοούμενοι από την πολιτική της πολυπολιτισμικότητας. Αυτά παθαίνει όποιος εφαρμόζει την ανόητη πολιτική τού «ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου».
        ………………………

        @@@@Τέλος, ένα από τα κίνητρα της ριζοσπαστικοποίησης των μουσουλμάνων δεύτερης και τρίτης γενιάς είναι η φθονερή απόρριψη ενός συστήματος και μιας κοινωνίας στην οποία, παρότι τους δόθηκαν όλα τα μέσα, απέτυχαν να ενσωματωθούν. Η «ριζοσπαστικοποίηση» δεν πρέπει να αποδίδεται στη φτώχεια: η μαρξίζουσα ερμηνεία παραείναι εύκολη.

        Αυτό εδώ πάλι ελέγχεται

        http://www.athensvoice.gr/politiki/rock-and-roll-will-never-die
        @@@το ισλάμ δεν είναι μια θρησκεία σαν τις άλλες, αγαπητοί συμπολίτες° είναι πολιτικό πρόγραμμα, είναι ιδεολογία εκβαρβαρισμού.

        και αυτό εδώ είναι άδικο:
        http://www.athensvoice.gr/politiki/rock-and-roll-will-never-die
        @@@@αν οι μετριοπαθείς μουσουλμάνοι (που, σας διαβεβαιώ, είναι λιγοστοί και αμήχανοι μέσα στο αγριεμένο ισλαμικό πλήθος), θέλουν να αποφύγουν τον στιγματισμό, πρέπει να κατέβουν μαζικά στους δρόμoυς –σήμερα, τώρα– και να διαμαρτυρηθούν για τα εγκλήματα εναντίον της ανθρωπότητας που διαπράττονται στο όνομα του Αλλάχ@@@

        Να εξηγήσω τι εννοώ.
        Έχει γίνει μισή διαδήλωση των πιστών της Μητρόπολης Καλαβρύτων κατά των πραγματικά ρατσιστικών δηλώσεων του μητροπολίτη τους;

        Πως ζητάς διαδηλώσεις καλών μουσουλμάνων;
        Που στο Ιράν ή στη Δύση;

        Και στη Δύση, ζητάς από ταλαίπωρους που αγωνίζονται να ζήσουν, να βγουν στο δρόμο κατά των κακών ομοθρήσκων τους;

        Πάντως ρατσιστικά δεν είναι αυτά και τα περισσότερα από όσα γράφει είναι χρήσιμοι και καλής προαίρεσης προβληματισμοί

      • Ο/Η tryfonaration λέει:

        Πολύ ωραία όλα αυτά, επιτρέψτε μου να έχω διαφορετική ερμηνεία της αφετηρίας των λεγόμενων της εν λόγω κυρίας και του ποιόντος της, λύστε μου όμως σας παρακαλώ μια απορία. Γιατί γράφετε ξεκάθαρα την άποψή σας για το περιστατικό (που αν καταλαβαίνω συνοψίζεται στο ότι θεωρείτε ότι το συγκεκριμένο άρθρο της κας Τριανταφύλλου εξέφερε ρατσιστικό λόγο, και ότι η εν λόγω πράξη πρέπει να διώκεται ποινικά) σε σχόλιο ενός άρθρου κάποιου άλλου το οποίο αναρτήσατε στο μπλογκ σας με τίτλο «Ντροπή! Στα δικαστήρια η Σώτη Τριανταφύλλου για… ρατσιστικά σχόλια» και υπότιτλο » Διώκεται η ελευθερία του λόγου», ενώ η άποψη σας, που διαφέρει ριζικά, δεν βρήκε χώρο πουθενά σε κάποιο άρθρο;

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κύριε,
        εδώ γράφουν δυο άνθρωποι, οι γνώμες των οποίων δεν ταυτίζονται 100%.
        Δεν έγραψα εγώ το άρθρο που λέτε.
        Η δική μου θέση έχει την διαφορά πως η συγκεκριμένη φράση είναι ρατσιστική και πολύ κακώς γράφτηκε. Συμφωνώ όμως πως ο κ.Δημητράς δεν έπρεπε για τους πολλούς λόγους που εξέθεσα να την καταδιώξει.

        Εξακολουθώ να πιστεύω και μάλιστα από τα άρθρα που με παραπέμψατε πως η κα Τριανταφύλλου δεν εμφορείται από μίσος και ρατσιστική διάθεση. Θα ήμουν ευτυχής αν αναγνώριζε δημόσια πως η αποδιδόμενη στον Μ.Πόλο φράση χρήζει επίκρισης και όχι επίκλησης. Αυτό θα την τιμούσε ιδιαίτερα.
        Το ίδιο πιστεύω πως ο κ.Δημητράς, πρέπει να σταματήσει τη δίωξη ή αν αυτό δεν γίνεται να καταθέσει σαν μάρτυρας με υπερασπιστική διάθεση, μη επιθυμώντας να σηκώσει μόνη η κα Σώτη στους ώμους της τις αμαρτίες του εν Ελλάδι ακμάζοντος ρατσισμού.

      • Ο/Η tryfonaration λέει:

        Καλώς, με συγχωρείτε για την σύγχυση. Σχετικά με το αν είναι σωστό ή όχι να διώκεται ποινικά ο ρατσιστικός λόγος είναι ένα θέμα για το οποίο προσωπικά δεν έχω πάρει ξεκάθαρη θέση ακόμη, αν και ο λόγος που προτρέπει σε πράξεις ρατσιστικού μίσους δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πρέπει να διώκεται. Οι γραμμές είναι αρκετά λεπτές. Όπως και να χει με εκπλήσσει πώς η περίπτωση της κας Τριανταφύλλου δεν είναι ακόμη ξεκάθαρη για εσάς.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Εκείνο που δεν μου είναι ξεκάθαρο είναι το γιατί χρησιμοποιήθηκε δυο χρόνια μετά από την πρώτη της φορά, ως άλλοθι η μαλλον πλαστή δήθεν ρήση του Μ.Πόλο. Είναι δυνατον μια τόσο ευφυής γυναικα να κάνει τέτοια γκάφα χωρίς να της την έχει επισημανει κάποιος για δυό χρόνια;
        Την βόλευε και την πίστεψε, όπως τόσο συχνά συμβαίνει;

      • Ο/Η tryfonaration λέει:

        Ας μην πέφτουμε στην συνηθισμένη πλάνη ευφυής και γνωστικός = ενάρετος. Είναι πάμπολλα τα παραδείγματα, του παρελθόντος και του παρόντος, πανέξυπνων και μορφωμένων ανθρώπων που συμπεριφέρονται ως αντικοινωνικά τέρατα. Θα αρκούσε ίσως να φέρει κανείς ως παράδειγμα τους ναζί επιστήμονες. Και η απάντηση είναι προφανής. Δεν είναι χαζή και δεν το κάνει κατά λάθος.

      • Ο/Η Po λέει:

        είμαι κατά των «αντιρατσιστικών νόμων» τους θεωρώ αναποτελεσματικούς και ενδεχομένως, σε «κατάλληλα» χέρια μετατρέπονται σε θανάσιμα εργαλεία λογοκρισίας.
        Μόνο με τον Λόγο προϊόν παιδείας προϊόν εκπαιδευτικού συστήματος κλπ.

        σε δυόμιση ώρες περίπου θα εμφανιστεί ανάλογη ανάρτηση.

        Σας ευχαριστώ για τον δημιουργικό διάλογο που είχατε με τον κ. Λασκαράτο, δυστυχώς απουσίαζα για προσωπικούς λόγους…

  5. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ἐγὼ βρῆκα πρῶτο καὶ καλύτερο τὸν παρακάτω σύνδεσμον: http://www.meforum.org/2637/marco-polo-islamophobe . «This is the question I often ask myself whenever I read pre-modern writings on Islam. Take that elementary schoolbook hero, Marco Polo and his famous memoirs, for example. By today’s standards, the 13th century Venetian merchant would be denounced as a rabid «Islamophobe.» For me, however, his writings contain a far more important lesson — one in continuity — and deserve closer scrutiny.» Τὸ ὑπογράφει κάποιος Raymond Ibrahim. http://raymondibrahim.com/ https://en.wikipedia.org/wiki/Raymond_Ibrahim Ἐπιτρέπεται νὰ τὸ διαβάσουμε ἢ εἴναι στὸ Index Librorum Prohibitorum ἢ Linkorum Prohibitorum? Ὁ κύριος Raymond Ibrahim ὡς Κόπτης ἔχει δικαίωμα γνώμης; Ἐπιτρέπεται νὰ διαβάζουμε Marco Polo; Ἢ θὰ μποῦν στὰ σπίτια μας καὶ θὰ μᾶς κατασχέσουν βιβλία καὶ ὑπολογιστές; Τὸ παράδειγμα τοῦ Πατέρα Παστιτσίου εἶναι νωπό. Τί ἐπιτρέπει ἡ Αὐτοῦ Ὀρθότης; Σὲ ὅσους βάζουν ῥήσεις στὸ στόμα φιλοσόφων ποὺ ὑποτίθεται ἀντικατοπτρίζουν τὴν στάσιν τους ἔναντι τῶν θρησκειῶν ἢ τῆς Ἑλληνικῆς Ἐθνικῆς Θρησκείας, τοὺς μηνύουν οἱ Πάπες τῆς πολιτικῆς ὀρθότητος;

    • Ο/Η Μοχάμεντ Αλί Αχμέτ [علم علي أحمد‎] λέει:

      http://www.islamophobiawatch.co.uk/another-fake-anti-islam-quote-from-the-far-right/

      Another fake anti-Islam quote from the far right

      Posted on November 24, 2014 by Bob Pitt

      We recently remarked, in connection with the New Daily Patriot falsely attributing a quote to Zakir Naik, on how the far right happily post and repost transparently fake Islamophobic propaganda without making the slightest attempt to check its accuracy.

      Here is another recent example, from Britain First’s Facebook page. It quotes Marco Polo as stating that “the militant Muslim is the person who beheads the infidel, while the moderate Muslim holds the feet of the victim”. As you can see, it has proved quite popular, having been shared nearly 1,800 times.

      The book known as The Travels of Marco Polo dates from around the year 1300. The distinction between “militant Muslims” and “moderate Muslims” is clearly modern day terminology, and the claim that the “moderates” are not essentially different from violent terrorists is a familiar Islamophobic trope. It doesn’t require much intelligence to work out that the quotation couldn’t possibly have come from Marco Polo.

      Even a quick google reveals the source of the quote. It can be found in a post entitled “Great Thinkers on Islam” that appeared in 2008 on Islam Watch, an extremist anti-Muslim website that claims to expose “this religion of terror, hatred and mayhem”.

      As you can see, the quotation, albeit in a slightly different wording, is attributed to a philosophy professor named Dr M. Sabieski (an individual of such obscurity that, even if he actually existed, he has left no trace on the internet). A quote from The Travels of Marco Polo follows directly after, and reads: “The law which their prophet Mohamed has given to muslims is that any harm done to any one who does not accept their law and any appropriation of his goods, is no sin at all.”

      What appears to have happened is that back in the day someone reproduced the quotation from “Sabieski” and misattributed it to Marco Polo. It has been circulating around the internet ever since, uncritically reposted by Islamophobes too stupid and bigoted to realise that Marco Polo never said anything of the sort.

  6. Ο/Η Πωλίνα Γεμιστού λέει:


    Η κυρία Σωτη(ρία) θά έπρεπε να κάτσει στο σκαμνί, όχι όμως για ρατσισμό, αλλά για ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗ. Στο επίμαχο άρθρο της λίγο μετά το Μπατακλάν (14/11/2015) στην «Athens Voice», όπου αναφέρει την «μαϊμού» ατάκα του Μάρκου Πόλου για τους Ισλαμιστές, αποδίδει στον Γεννάδιο Σχολάριο την περίφημη φράση του Λουκά Νοταρά «κρειττότερον εστίν ειδέναι εν μέση τη πόλει φακιόλιον βασιλεύον Τούρκου ή καλύπτραν λατινικήν»!..
    Κι όπως φαίνεται από τα σχόλια, επί 1,5 χρόνο, χιλιάδες αναγνώστες της «Athens Voice» που διάβασαν το άρθρο, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ την γκάφα της κ. Σωτηρίας. Αυτό είναι το μορφωτικό επίπεδο των αναγνωστών του Ρωμέικου. Για να μήν επισημάνω ότι ακόμη και την φράση του Λουκά Νοταρά την αναφέρει φανερά λάθος η κ. Σώτη στο άρθρο της, αποδεικνύοντας ότι δεν μπορεί να ξεχωρίσει μεταξύ δημοτικής και παλιότερων ελληνικών. ΙΔΟΥ:

    Το μόνο για το οποίο εντυπωσιάζομαι είναι ότι επί τόσες ώρες δεν βρέθηκε κάποιος από τους δαιμόνιους αναγνώστες σας να πεί στο liberal και στον κ. Παντελάκη ότι δεν χρειάζεται να κρίνει ο δικαστής αν η φράση του Μάρκου Πόλου για τους Ισλαμιστές είναι «μαΪμού» ή όχι. Το θέμα έχει λυθεί από το snopes 10 ολόκληρους μήνες πρίν κάνει την γκάφα η κ. Σωτηρία και εξοργίσει τον κ. Δημητρά. Ο οποίος κ. Δημητράς (αν και δηλώνει άθεος) είναι γιός χριστιανού υπουργού της Χούντας, αλλά κανείς δεν φιλοτιμήθηκε να το επισημάνει. Το γιατί είναι προφανές: Ο γιός του υφυπουργού Κοινωνικών Ασφαλίσεων της 21ης Απριλίου, αλησμόνητου Ηλία Δημητρά, είναι φίλος των κ.κ. Ροΐδη + Λασκαράτου. Να τα λέμε όλα, αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί…

    Με εκτίμηση
    Πωλίνα

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      @O οποίος κ. Δημητράς (αν και δηλώνει άθεος) είναι γιός χριστιανού υπουργού της Χούντας, αλλά κανείς δεν φιλοτιμήθηκε να το επισημάνει. Το γιατί είναι προφανές: Ο γιός του υφυπουργού Κοινωνικών Ασφαλίσεων της 21ης Απριλίου, αλησμόνητου Ηλία Δημητρά, είναι φίλος των κ.κ. Ροΐδη + Λασκαράτου. Να τα λέμε όλα, αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί…

      Αγαπητή Πωλίνα,
      δεν έχουμε την τιμή να είμαστε φίλοι του, αλλά και αν ήμασταν, ο κ.Ροϊδης δεν δίστασε να ασκήσει την κριτική του.
      Σχετικά με το άσχετο ζήτημα του πατέρα Δημητρά, έχει γίνει στο μπλογκ μας η σχετική συζήτηση:

      https://roides.wordpress.com/2009/03/24/24mar09/#comment-16772

      74 Responses to Ο Π.Π.Γερμανός είχε Αλτσχάϊμερ;

      Ο/Η skinious λέει:
      24/03/2009 στο 4:08 μμ
      Μη κομίζετε γλαύκαν εις Αθήνας. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ότι την 25η Μαρτίου δεν έγινε τίποτα. Συμβολικά προτάθηκε η ημερομηνία λόγω σύμπτωσης με τον Ευαγγελισμό. Οκ.. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ; ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ η σημασία της?

      Η αλήθεια για τον ΠΠΓ και το ΠόΤΕ ευλόγησε τα όπλα, εδω: http://skinious.blogspot.com/2008/03/2-1821.html

      Οσο για τον κ. Χολέβα, πραγματικά ενδιαφέρουσα η περί του πατρός του απορία. Ισως να σου την έλυνε ο έτερος «γιός χουντικού» ο κ. Π. Δημητράς. Φαντάζομαι να τον ξέρεις.

      ΚΑΛΗ ΑΥΡΙΑΝΗ
      ……………………………

      Απάντηση
      Ο/Η laskaratos λέει:
      24/03/2009 στο 6:19 μμ
      Πατριώτα skinious,
      δεν αισθάνομαι πως κομίζω γλαύκαν από τη στιγμή που εκατοντάδες εκπαιδευτικοί και ιερείς βεβαιώνουν τους μαθητές και το ποίμνιον, πως η Επανάσταση ξεκίνησε στις 25 στη Λαύρα. Η ημερομηνία έχει σχέση με την ιδεολογική χρήση της Ιστορίας, δεν είναι αθώα, ανατρέπει την πραγματικότητα, επιχειρεί να αθώσει την Εκκλησία που η Ιεραρχία της στην συντριπτική της πλειοψηφία συνεργάστηκε με τον κατακτητή και μπήκε εκ του πονηρού. Εμένα και πολλούς ακόμη που δεν πιστεύουμε πως η θέαινα της Ναζαρέτ είχε αναπτύξει επαναστατικήν δράσιν, μας ενοχλεί η προσπάθεια αναμίξεώς Της.

      Στο θέμα του κ.Χολέβα, ασφαλώς δεν δέχομαι την αρχή της οικογενειακής ευθύνης, όπως αυτοί που προσπάθησαν να συσχετίσουν αγωνιστή της Δημοκρατίας, στέλεχος του ΣΥΝ με τη δράση συγγενούς του, ενώ οι πολιτικές του θέσεις βρίσκονται στον αντίποδα.
      Ο εκλεκτός και ευσεβής επιστήμων κ.Χολέβας, αν είναι όντως γιός του χουντικού υπουργού, και αν κρίνω από το περιεχόμενο της αρθογραφίας του σε εκκλησιαστικά, πατριωτικά και ιστορικά σαιτς, πρέπει να είναι υπερήφανος και για την εθνική, επιστημονική και πολιτική προσφορά του καθηγητού πατρός του και για την συνεισφορά της Εκκλησίας εις το έργον της Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών. Δικαίωμά του, δεν μπορούμε να έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις, δεν είχα καμμία πρόθεση να τον θίξω. Θα κριθεί από τα γραπτά του και μόνο.
      Ο κ.Δημητράς αν κρίνω από τα γραπτά του,και αν όντως είναι γιός του χουντικού υπουργού, κινείται σε ολότελα αντίθετη πολιτική κατεύθυνση με αυτόν που λες πατέρα του. Βρίσκω τη σύγκριση που επιχείρισες ατυχή.
      Απάντηση

  7. Ο/Η Μοχάμεντ Αλί Αχμέτ [علم علي أحمد‎] λέει:

  8. Παράθεμα: Ντροπή! Στα δικαστήρια η Σώτη Τριανταφύλλου για… ρατσιστικά σχόλια | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές – pegida-agia-paraskevi

  9. Ο/Η kostas karpenisi λέει:

    πολυ καλα τα ειπε ο μαρκο πολο και η τριανταφυλλου.Ολοι οι μουσουλμανοι πρεπει να απελλαθουν απο τις μη μουσουλμανικες χωρες και να σταλουν στις 60 μουσουλμανικες χωρες που κοβουν τισ κλειτοριδες πετροβολουν μεχρι θανατου τις μοιχαλιδες και κρεμανε τους γκευ

  10. Ο/Η doulosofos λέει:

    Παρακαλώ ρίξτε μια ματιά και στο άρθρο του κ. Γιάνναρου. Έχει ενδιαφέρον για όσους ακόμα πιστεύουμε ότι ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός πρέπει να αναπτύξει αντισώματα απέναντι στην ισλαμική χολέρα αλλά δεν θέλουμε να παραδώσουμε αυτή την άμυνα στους Φασίστες.
    http://www.capital.gr/arthra/3209773/to-bataclan-den-sunebi-pote

  11. Ο/Η Περαστική λέει:

    Μια σύντομη δήλωση για τη δίωξη
    See you in court…
    ΣΩΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
    06.05.2017 – 07:00

    Η υπόθεση έχει μια φαιδρή πλευρά και μια σοβαρότερη: τη φαιδρή είτε τη βλέπει κανείς, είτε δεν τη βλέπει. Όσο για τη σοβαρή δεν σχετίζεται με το τι είπε ή τι δεν είπε ο …Μάρκο Πόλο, αλλά με το αν έχω δικαίωμα να εκφράζω τη γνώμη μου, έστω κι αν είναι μειονοτική ή ενοχλητική.

    Στο συγκεκριμένο πρόβλημα την έχω εκφράσει σε πλήθος άρθρων καθώς και στο δοκίμιο «Πλουραλισμός, πολυπολιτισμικότητα, ένταξη, αφομοίωση». Ο ενάγων ίσως έβρισκε πολύ περισσότερες αφορμές να εξοργιστεί στο βιβλίο απ’ ό,τι στο άρθρο. Αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι είναι οκνηροί: διατρέχουν στα γρήγορα ένα αρθρίδιο, αλλά τους πέφτει πολύ να μελετήσουν ένα βιβλίο 400 σελίδων.

    Για το περιεχόμενο του βιβλίου και των άρθρων μπορούμε να συζητάμε επί μακρόν, αλλά δεν είναι αυτό το επίδικο θέμα. Ωστόσο, επισημαίνω με την ευκαιρία ότι το Ισλάμ δεν είναι φυλή ώστε να τίθεται ζήτημα ρατσισμού: είναι θρησκεία και μάλιστα θρησκεία με πολιτικό πρόγραμμα. Πολλοί άνθρωποι ταυτίζουν τη φυλή με τη θρησκεία ― η ανάλυση είναι λανθασμένη από την αφετηρία της.

    Δεν είναι το μοναδικό λάθος: οι πολιτικώς ορθοί ― οι οποίοι είναι κάθε άλλο παρά «ορθοί» ― τροφοδοτούν με τον φανατισμό τους ρατσιστικά, ομοφοβικά και κοινωνικά υπερσυντηρητικά αισθήματα και εκδηλώσεις.

    Δεν πρόκειται να υποχωρήσω ― είμαι αυτή που είμαι και πιστεύω αυτά που πιστεύω. Και δεν αναζητώ ούτε οπαδούς, ούτε θαυμαστές ώστε να κάνω συμβιβασμούς.

  12. Ο/Η massilia λέει:

    Επιτρέψτε μου να πω ότι αν αντί για την κ. Τριανταφύλλου, τη συγκεκριμένη φράση είχε χρησιμοποιήσει ο Φαήλος ή ο Δ. Καμμένος κανένας δεν θα σκεφτόταν να πει ντροπή για τη μήνυση του Π. Δημητρά. Προσωπικά, δεν ξέρω αν ο Μάρκο Πόλο έγραψε ή όχι την επίμαχη φράση (αν και η χρήση των όρων φανατικός και μετριοπαθής τον 13ο αιώνα είναι όπως και να το κάνουμε προβληματική). Αυτό που θα μπορούσε να κάνει η κ. Τριανταφύλλου θα ήταν απλά να παραπέμψει στο συγκεκριμένο απόσπασμα του βιβλίου του Μάρκο Πόλο απ’ όπου άντλησε τον αφορισμό της. Αν υπάρχει, να το συζητήσουμε. Αν όχι, η χρήση της αποτελεί ξεκάθαρη μισαλλόδοξη ενέργεια, είτε μας αρέσει είτε όχι, είτε προέρχεται από τον Κασιδιάρη είτε από μια συγγραφέα που της αρέσει το rock n roll κι έχει γράψει βιβλίο με τον Ηλία Ιωακείμογλου. Απλά πράγματα.

    Στην απάντηση της η Τριανταφύλλου κάνει πως δεν καταλαβαίνει περί τίνος πρόκειται και μιλάει περί ανέμων και υδάτων, περί μεταναστών και αντιρατσιστικού νόμου. Το ίδιο ισχύει και για τον Τατσόπουλο και τον Παντελάκη, οι οποίοι παραδόξως φαίνεται να πιστεύουν πως μια συγγραφέας έχει μειωμένη ευθύνη ως προς την αλήθεια των γραπτών της απ’ οποιονδήποτε κοινό θνητό. Θα συμφωνήσω όμως με την Πωλίνα Γεμιστού, αυτοί είναι οι πνευματικοί μας ταγοί στον 21ο αιώνα, μια εποχή που όπως έγραψε ένας φιλόσοφος χαρακτηρίζεται από τη γενικευμένη κίνηση εξαφάνισης κάθε πραγματικής ικανότητας. Μια εποχή της οποίας οι «διανοούμενοι» μπορούν, με ευκολία να ανακαλύπτουν αντι-μουσουλμανικές αναφορές σε έργα του 13ου αιώνα αλλά δεν έχουν καταφέρει ακόμα να μάθουν ποιας θρησκείας ο ιδρυτής προέτρεπε τους οπαδούς του: Τους εχθρούς μου, τους μη θελήσαντάς με βασιλεύσαι επ’ αυτών, αγάγετε ώδε, και κατασφάξατε αυτούς.

    Τέλος, έχω μια απορία σε ότι αφορά τον τίτλο του thread: Η ντροπή στην οποία αναφέρεστε κ. Ροίδη είναι επειδή διαφωνείτε με την παραπομπή ανθρώπων στη δικαιοσύνη για ρατσιστικά σχόλια γενικώς, επειδή διαφωνείτε με την παραπομπή της κ. Τριανταφύλλου στη δικαιοσύνη ακόμα κι όταν κάνει ρατστιστικά σχόλια ή επειδή η κ. Τριανταφύλλου δεν πρέπει, σε καμία περίπτωση, να παραπέμπεται στη δικαιοσύνη;

    • Ο/Η Po λέει:

      Λέτε: «Επιτρέψτε μου να πω ότι αν αντί για την κ. Τριανταφύλλου, τη συγκεκριμένη φράση είχε χρησιμοποιήσει ο Φαήλος ή ο Δ. Καμμένος κανένας δεν θα σκεφτόταν να πει ντροπή για τη μήνυση του Π. Δημητρά»

      Αγαπητέ massilia,
      εμείς εδώ τουλάχιστον θέλουμε οι πάντες να λένε άφοβα τις απόψεις τους, και προσωπικά είμαι κατά κάθε είδους λογοκρισίας (αλήθεια, ποιοι κρίνουν; ποιοι οι «αρμόδιοι»;κλπ.)
      είμαι επίσης κατά της απαγόρευσης ακόμη και ναζιστικών βιβλίων μίσους.

      Τα θέλω όλα ελεύθερα. Είμαι κατά του κάθε είδους ολοκληρωτισμού, απ’όπου κι αν προέρχεται.
      Θέλω την κοινωνία να αναμετριέται ελεύθερα και άφοβα με τον εαυτό της.

  13. Ο/Η kostas karpenisi λέει:

    TA τελευταια χρονια καταλαβαινουν ολο και περισσοτεροι την ισλαμικη εισβολη και κατοχη των μη ισλαμικων χωρων απο τους τζιχαντιστες.Δεν περιμενει κανεις απο τους γενιτσαρους της αριστερας και τα γιουσουφακια να συμμετεχουν στον αγωνα για να προστατευσουμε τις γυναικες και τα παιδια μας.Ολοι οι αλλοι ομως πρεπει να βαλουμε ενα τερμα στον πολεμο που γινεται εναντιον μας εδω και 1400 χρονια απο τους ισλαμιστες με θυματα πανω απο 400,000,000 άπιστους εκ των οποιων τα 70.000.000 ειναι ινδοι.Οι μουσουλμανοι πρεπει να φυγυν απο τις μη μουσουλμανικες χωρες και να παρουν μαζι τους και τους γενιτσαρους τα γιουσουφακια και τα φασιστακια της αριστερας

  14. Ο/Η K λέει:

    «TA τελευταια χρονια καταλαβαινουν ολο και περισσοτεροι την εβραϊκή εισβολη και κατοχη των μη εβραϊκών χωρων απο τους σιωνιστές.Δεν περιμενει κανεις απο τους γενιτσαρους της αριστερας και τα γιουσουφακια να συμμετεχουν στον αγωνα για να προστατευσουμε τις γυναικες και τα παιδια μας.Ολοι οι αλλοι ομως πρεπει να βαλουμε ενα τερμα στον πολεμο που γινεται εναντιον μας εδω και 1400 χρονια απο τους Εβραίους με θυματα πανω απο 400,000,000 Άρειους…»

    Αν το παραπάνω σχόλιο ήταν έτσι, θα το αφήνατε στο όνομα της ελευθερίας της έκφρασης;
    Μεγάλες στιγμές για το μπλογκ του ορθού λόγου να διαβάζεται και από αναγνώστες του Στόχου. Κατάντια

    ΥΓ1. Για το αγράμματο στο(κ)άδι και την κα Σώτη: «ισλαμιστής» είναι (νεωτερική) πολιτική ταυτότητα, «μουσουλμάνος» είναι θρησκευτική ταυτότητα.

    • Ο/Η Po λέει:

      θα ήταν καλύτερα να το λογοκρίνω;
      Διότι, αν και επαίσχυντη, παραμένει άποψη.

      βγάζετε αβίαστα ορισμένα συμπεράσματα.

  15. Ο/Η massilia λέει:

    Θα συμφωνήσω μαζί σας κ. Ροίδη. Αλλά σ’ αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να είχαμε δείξει την ίδια αγανάκτηση κι όταν παραπέμφθηκε ο Πλεύρης για το βιβλίο του για τους Εβραίους και να είχαμε χαιρετήσει την αθώωση του σα νίκη της ελευθερίας του λόγου στην Ελλάδα. Ευτυχώς κάτι τέτοιο δεν συνέβη, γιατί μπορεί να τεκμηρίωνε μια κάποια συνέπεια στο λόγο μας αλλά θα μας χαρακτήριζε ως εκτός τόπου και χρόνου ιδεαλιστικά πρόβατα.

    Σε ότι αφορά την υπόθεση Τριανταφύλλου, τα πράγματα φαίνονται μάλλον να ξεκαθαρίζουν: Από υπερβολικό ζήλο, η συγγραφέας φαίνεται να παρασύρθηκε και χρησιμοποίησε ένα μισαλλόδοξο αντιμουσουλμανικό hoax (από το γεγονός ότι σε όλες τις μέχρι σήμερα δημοσιεύσεις της για το θέμα η Τριανταφύλλου δεν έχει υποδείξει το σχετικό απόσπασμα στο βιβλίο του Μάρκο Πόλο συνάγω ότι το συγκεκριμένο τσιτάτο είναι ανύπαρκτο). Το τσιτάτο αυτό, ακόμα κι αν ήταν αληθινό, χρησιμοποιημένο τη συγκεκριμένη στιγμή, δεν αποτελεί προσωπική άποψη (έστω και ενοχλητική) αλλά συκοφαντία στη βάση θρησκευτικών πεποιθήσεων, και μάλιστα απέναντι σε μια ιδιαίτερα ευάλωτη ομάδα στη χώρα μας. (Το ότι επιπλέον είναι ψεύτικο απλά μιλάει εύγλωττα για το επίπεδο της συγγραφέως ως αρθρογράφου).

    Αυτό που με ξένισε κ. Ροίδη είναι ότι στην ανάρτηση σας για το ζήτημα δεν υπάρχει ούτε μια έστω λέξη επικριτική για την κ. Τριανταφύλλου ενώ περισσεύει το ανάθεμα στον κ. Δημητρά. Αν συμφωνείτε με την κ. Τριανταφύλλου ότι στην Ελλάδα της Ελεύθερης Ωρας, των κυβερνώντων ΑΝΕΛ, του αθώου Πλεύρη, της καταδίκης του Παστίτσιου και της αθώωσης του Βατοπεδίου το σοβαρό πρόβλημα είναι η δικτατορία της πολιτικής ορθότητας πάω πάσο. Αλλά νομίζω ότι αυτό το μπλογκ έχει πολύ σοβαρότερα θέματα να το απασχολήσουν από την προστασία του δικαιώματος έκφρασης μισαλλόδοξων απόψεων.

    • Ο/Η Po λέει:

      δεν γράφω ποτέ θετικά για κάποιον που χρησιμοποιεί δικαστικά μέσα σε ζητήματα άποψης, δεν είναι προσωπικό το θέμα, δεν έχω κάτι με τον κ. Δημητρά, διαφωνώ με τη μέθοδό του.

      Για μένα οι διαφορές λύνονται με τον λόγο.

      • Ο/Η massilia λέει:

        Επιμένω ότι το μπλογκ έχει καλύτερα πράγματα ν’ ασχοληθεί από το δικαίωμα έκφρασης μισαλλόδοξων – μισανθρωπικών απόψεων. Στην Ελλάδα το δικαίωμα αυτό είναι κατοχυρωμένο κι εξασκείται απ’ όλο το φάσμα του πολιτικού και μηντιακού χώρου.

        Σχετικά με τα δικαστικά μέσα, παρόλο που συμμερίζομαι την αντιπάθειά σας, θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι υπάρχουν περιπτώσεις που άτομα έχουν αναγκαστεί να τα χρησιμοποιήσουν προκειμένου να υπερασπίσουν τους εαυτούς τους και την υπόθεση της ελευθερίας απέναντι στην ολοκληρωτική επιβουλή, χαρακτηριστικό παράδειγμα η Δίκη του Αιώνα στη Γαλλία (υπόθεση Κραβτσένκο) που αποτέλεσε ένα από τα πρώτα χτυπήματα του σταλινισμού στη μεταπολεμική Ευρώπη.

  16. Ο/Η kostas karpenisi λέει:

    Θελει προσοχη να μη θιξουμε τα καυμενα τα προσφυγακια και τους μεταναστες που λεει και το επαμ του Καζακη.Δεν παρακολουθειτε τι γινεται στα στρατοπεδα που βιαζονται απο ομαδες μοτζαχεντιν γυναικες και παιδακια.Την επιδημια βιασμων στις Σκανδιναυικες χωρες?Στη Σουηδια απο 500 βιασμους το χρονο πριν 10 χρονια σημερα γινονται 5000 βιασμοι καθε χρονο και ποσες χιλιαδες ακομα δεν καταγραφονται.Ο ελληνοδυτικος πολιτισμος δεχεται μεγαλη επιθεση απο τους ισλαμιστες εισβολεις δηθεν καυμενους μεταναστες σε συνεχεια του ισλαμικου αγωνα που γινεται εδω και 1400 χρονια και δεν εχει σταματησει.Προηγηθηκε βεβαια η γενοκτονια των λαων απο τους χριστιανους και των ελληνων και αλλων λαων αλλα συνεχιζεται ακομα και σημερα απο την ετερη μονοθειστικη θρησκεια

    Τα γιουσουφακια και οι γενιτσαροι της δηθεν αριστερας[αριστερος ηταν ο Ζαχαριαδης που με την 5η ολολελεια του 49 παρεδιδε τη Μακεδονια και τη Θεσσαλονικη στον πατερουλη Σταλιν και τη σοσιαλιστικη Βουλγαρια.Οι σημερινοι αριστεροι ειναι δηθεν, ,θελουν να μοιασουν στα προτυπα τους ] ειναι ταγμενοι και αυτοι στην καταστροφη του ελληνοδυτικου πολιτισμου.Γιαυτο και υπαρχει αυτη η συμμαχια του τχζιχαντισμου των ισλαμιστων με τη δηθεν αριστερα.

    Μετα τα επεισοδια στην πρωτοχρονια στην Κολωνια περυσι απο τα προσφυγακια που επιτεθηκαν σε ολες τις απιστες γυναικες στο σταθμο του τραινου και στις 1200 βιασαν 3 και μαχαιρωσαν αλλες 3 παρουσια της γερμανικης αστυνομιας,πρεπει ολοι να ξυπνησουμε κι να μην κοιμωμαστε με τα τσαρουχια,πλην των δηθεν αριστερων

  17. Σώτη Τριανταφύλλου: Είμαι εναντίον οποιασδήποτε σκοταδιστικής θρησκείας

    Η συγγραφέας υπερασπίζεται το δικαίωμα να διαφωνείς με την πολιτική ορθότητα

    Η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου κατηγορείται για «υποκίνηση ισλαμιστικής βίας» και «ρατσισμού» εξαιτίας ενός άρθρου στην AV. Θέλησε να δώσει μια εξήγηση μιλώντας σε εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ.

    «Παρουσιάσατε σαν σε όλη μου τη ζωή να έχω πει μία φράση, που αποδίδω στον Μάρκο Πόλο. Έγραψα ένα βιβλίο, στο οποίο αναλύω το φαινόμενο και την πολιτική της πολυπολιτισμικότητας, του πλουραλισμού και διαπιστώνω τη δυσκολία ένταξης των μουσουλμανικών κοινοτήτων, στις δυτικές κοινωνίες. Αυτό ήταν ένα βιβλίο, ένα δοκίμιο, μέσα στο οποίο υπήρχαν μία σειρά από θέσεις, από ιδέες, από διαπιστώσεις», είπε η κ. Τριανταφύλου και συμπλήρωσε: «Αυτή τη φράση την έβαλα για να εικονογραφήσω αρχικά μία θέση που έχω, η οποία ήταν η εξής: Θα περιμέναμε περισσότερη και εντονότερη αντίθεση στους ριζοσπάστες ισλαμιστές από τους μετριοπαθείς. Και δεν την είχαμε αυτή. Είναι πολύ αδύναμες οι φωνές και έχουν γίνει δημοσκοπήσεις, που καλό θα ήταν να μην είχαν βγει στο φως, διότι δεν χρειάζεται να τα ξέρουμε όλα, στις οποίες μεγάλο μέρος των μουσουλμάνων στη δύση, υποστηρίζουν υπό όρους, την τρομοκρατία. Είναι μεγάλη συζήτηση. Ωστόσο, δεν θα ήθελα να μιλήσουμε για το περιεχόμενο των άρθρων. Αυτό που παίζεται σήμερα, είναι το αν ένας αρθρογράφος μπορεί να διαφωνεί με την πολιτική ορθότητα».

    «Δεν ήξερα την ύπαρξη του παρατηρητηρίου», είπε χαρακτηριστικά η συγγραφέας. Ήξερα την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Δεν είναι μόνο στην Ελλάδα ότι πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο ένα συγκεκριμένο πράγμα όλοι μαζί και αν υπάρχει διαφωνία να μην την εκφράζουμε για να μην θίξουμε κοινότητες, μειονότητες και άλλες καταστάσεις. Αυτό είναι μία καλή ιδέα, η οποία στην πράξη μπορεί να γεννήσει τέρατα. Και υπάρχουν μία σειρά από παρεξηγήσεις. Το αίτημα να γίνει έλεγχος σε μένα είναι μία ισοπεδωτική ιδεολογία. Κατηγορούμαι για ρατσισμό, χωρίς να έχω αναφέρει πουθενά οποιοδήποτε υπαινιγμό περί φυλής. Είμαι εναντίον οποιασδήποτε σκοταδιστικής θρησκείας. Δεν είμαι εναντίον κάποιας φυλής», κατέληξε.

    http://www.athensvoice.gr/kosmos/soti-triantafylloy-eimai-enantion-opoiasdipote

    • Ο/Η Po λέει:

      Πέτρος Τατσόπουλος στο φέησμπουκ:

      Δεν είναι ντροπή να κάνεις ένα λάθος -αλλά προφανώς δεν προδίδει ιδιαίτερη ευφυία να διορθώνεις ένα λάθος μ’ ένα χειρότερο. Ο Παναγιώτης Δημητράς τσουβάλιασε -με μια αίσθηση ρουτίνας, θέλω να πιστεύω- το άρθρο της Σώτης Τριανταφύλλου μαζί με δεκάδες άλλα άρθρα, που συλλήβδην τα θεωρούσε ρατσιστικά. Δεν περίμενε -όπως ομολογεί και ο ίδιος στη σελίδα του- ότι από όλα τα άρθρα (ακροδεξιών ιεραρχών και πολιτικών, ως επί το πλείστον) η/ο εισαγγελέας θα ξεχώριζε μονάχα το άρθρο της Σώτης Τριανταφύλλου και θα ασκούσε μονάχα σε αυτήν ποινική δίωξη. Ως εδώ, όλα πολύ ανθρώπινα. Ας πούμε, καλή τη πίστει, ότι ήταν μια γκάφα από υπερβάλλοντα αντιρατσιστικό ζήλο. Ωστόσο, από τη στιγμή που το «δυστύχημα» συνέβη, ο Παναγιώτης Δημητράς κάνει ό,τι μπορεί για να πολλαπλασιάσει τις συνέπειες εις βάρος του. Φιλοξενεί στη σελίδα του τα χολερικά σχόλια κάθε πικραμένου, αρκεί να στρέφονται κατά της Σώτης και όσων υποστηρίζουν το δικαίωμα της Σώτης στο δημόσιο λόγο, κάθε αστοιχείωτου που δεν κατάλαβε ποτέ ούτε για ποιο λόγο ψηφίστηκε ο αντιρατσιστικός νόμος το 2014 ούτε πού αποσκοπούσε. Το ότι θα αθωωθεί η Σώτη στο δικαστήριο με μαθηματική ακρίβεια, μάλλον θα σοκάρει αυτούς τους αδαείς, εάν δεν τους εμφυσήσει και την ιδέα ότι η «έδρα» ήταν… μιλημένη. Επειδή έτυχε να είμαι ο ειδικός αγορητής για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, από την ομάδα των Ανεξάρτητων Δημοκρατικών Βουλευτών, κι έχω συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Παναγιώτη Δημητρά, τόσο για ομιλίες μου στην ελληνική βουλή όσο και στο Συμβούλιο της Ευρώπης, θλίβομαι ειλικρινά με τον ολισθηρό δρόμο που έχει πάρει. Στο τέλος της ημέρας, θα κοιτάζει τριγύρω του, θ’ αντικρίζει τους νέους του «φίλους» και θα τον πιάνει αναγούλα. Με την αγάπη μου.

      ***
      Μερικές μέρες πριν, στις 4 Μαΐου:

      Παναγιώτη, γνωρίζεις πόσο εκτιμώ τον κόπο και τα χρόνια που έχεις αφιερώσει στο Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι. Διατηρώ και τις καλύτερες αναμνήσεις από τη συνεργασία μας τον καιρό που ήμουν στο Συμβούλιο της Ευρώπης, τόσο για τα δικαιώματα των Ρομά όσο και για τα εγκλήματα της ναζιστικής Χρυσής Αυγής. Ωστόσο, σε μια χώρα όπου καθημερινά κάνει θραύση ατιμωρητί η ρατσιστική ρητορική του μίσους προς πάσα κατεύθυνση -ισλαμοφοβική, αντισημιτική ή όποια άλλη-, το να παραπέμπεται για να δικαστεί, ύστερα από δική σου πρωτοβουλία, για δημόσια υποκίνηση ισλαμοφοβικής βίας η… Σώτη Τριανταφύλλου, το θεωρώ ντροπή. Τίποτε άλλο, Παναγιώτη. Μόνο ντροπή.

  18. Ο/Η kostas topoliana λέει:

    posits metanastes n.a. ensomatosoyme app toys 5.000.000.000 ftoxoys kai peinasmenoys?mporoyme toys 500.000.000;

  19. Ο/Η kostas karpenisi λέει:

    απο ολη αυτη την ωραια συζητηση λειπει η πλευρα που με επιχειρηματα μαρξιστικα αλλα και απο τα βιβλια των κροποτκιν μπακουνιν μαλατεστα που θα μας πεισει γιατι εχουν δικιο οι μουσουλμανοι που κοβουν καθε χρονο τις κλειτοριδες κοριτσιων ανηλικων στην αγγλια καθε χρονο,γιατι η αξια της μαρτυριας μιας γυναικας σε δικαστηριο τησ σαρια ειναι μιση απο ενος ανδρα,γιατι ειναι σωστο οι μουσουλμανες να τρωνε ξυλο καθε μερα απο τους ανδρες τους ,αλλα οχι με σφυρια και τσεκουρια οπως κανουν μερικοι πιστοι στο κορανι,αλλα με βιτσες και ζωστηρες.Με μαρξιστικα επιχειρηματα να μας εξηγησουν γιατι ειναι σωστο να σκοτωνονται οι μουσουλμανες απο τους γονεις τους οταν μιλησουν ή φιλησουν καποιον νεο.Να μας τεκμηριωσουν γιατι εκανε καλα ο Μωαμεθ και παντρευτηκε τησ Αισε 6 χρονων και εκανε σεξ μαζι της οταν ηταν 9 χρονων.Που ειναι η ανταρσυα ο ρουβικωνας το τιμημενο κκε η ροσιναντε να τα πουν και να τα τεκμηριωσουν με μαρξιστικα και αναρχικα επιχειρηματα?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s