Μπλογκ Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές για τη μαζική σφαγή των αρνιών

[Ενώνουμε τη φωνή μας για την κατάργηση του βάρβαρου εθίμου της μαζικής σφαγής των πασχαλιάτικων αρνιών]

φωτο©Richard Austin, dailymail.co.uk

φωτο©Richard Austin, dailymail.co.uk

Τα αρνάκια και τα κατσικάκια έχουν ανθρώπινα αισθήματα. Αγαπούν βαθιά: «Σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα ευρήματα των ειδικών του Πανεπιστημίου Claremont,  στον οργανισμό των κατοικιδίων απελευθερώνεται η ορμόνη της αγάπης, ωκυτοκίνη, στην περίπτωση στενής επαφής με το αφεντικό ή τα μέλη της «οικογένειάς» του. Πρόκειται για την ίδια ορμόνη, που εκκρίνεται στους ανθρώπους και ευθύνεται για το στενό δέσιμο ανάμεσά τους. Οι δοκιμές έλαβαν χώρα σε ένα καταφύγιο ζώων στο Άρκανσο, όπου πολλά είδη έρχονταν σε επαφή μεταξύ τους. Εκεί, οι ειδικοί εντόπισαν έναν σκύλο ο οποίος έπαιζε συχνά με ένα κατσίκι. Τα παιχνίδια τους περιείχαν κυνηγητό, χοροπηδητό και εικονικούς καυγάδες (κατά τους οποίους έδειχναν δόντια και μούγκριζαν ο ένας στον άλλον). Τα δύο νεαρά ζώα τοποθετήθηκαν μαζί σε έναν χώρο για περίπου 15 λεπτά, όπου άρχισαν να παίζουν. Στη συνέχεια, οι ερευνητές έλαβαν δείγμα αίματος τόσο από τον σκύλο όσο και από το κατσίκι. «Είδαμε ότι ο σκύλος είχε 48% αύξηση στα επίπεδα της ωκυτοκίνης στο τέλος του παιχνιδιού με τον φίλο του. Αυτό δείχνει ότι ο σκύλος εμφάνιζε ένα δέσιμο με το άλλο ζώο» αναφέρει ο δρ Ζακ. «Η πιο εντυπωσιακή ήταν ωστόσο η αντίδραση του κατσικιού απέναντι στον σκύλο. Βάσει των αναλύσεων φάνηκε ότι το ζώο εμφάνιζε 210% αύξηση στα επίπεδα της ωκυτοκίνης στον οργανισμό του. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μεταφραστεί σε πραγματικό “έρωτα”» λέει χαριτολογώντας ο ειδικός (ΤΟ ΒΗΜΑ, Ειρήνη Βενιού-  28/04/2014).

Δεν είμαστε αιθεροβάμονες. Δεν ζητάμε την απαγόρευση της κρεατοφαγίας με Νόμο. Αυτό είναι ακατόρθωτο σήμερα και έχει μεγάλες οικονομικές προεκτάσεις, αλλά σχετίζεται και με αμφισβητούμενες αντιλήψεις για την σωστή ανάπτυξη του ανθρωπίνου σώματος. Θα επιτευχθεί πιθανόν στο μέλλον αν συνεχιστεί ευθύγραμμα ο εκπολιτισμός του ανθρώπου. Ζητάμε αυτό που λέει ο τίτλος. Απονομιμοποίηση στις συνειδήσεις των ανθρώπων ενός βάρβαρου μαζικού εθίμου. Αυτονόητα ζητάμε και την όσο των δυνατών πιο ανώδυνη διαβίωση και σφαγή των ζώων διατροφής. Ας ξεκινήσουμε με την τήρηση των υπαρχόντων νόμων που κατάφωρα παραβιάζονται και ας επιδιώξουμε την ψήφιση ακόμη καλύτερων. Δεν είναι μόνο ο ελληνικός λαός «Χριστιανικός». Ας μιμηθεί τους υπόλοιπους «Χριστιανούς» της Οικουμένης, που δεν καταφεύγουν σε τέτοιες ασχήμιες (ούτε σε δολοφονικά βαρελότα!) για να γιορτάσουν την Ανάσταση.

********

Όσοι θέλουν ας υπογράψουν την έκκληση

********

Τα αρνιά, ως ζώα πράα και ήρεμα, δεν διαθέτουν κανένα φυσικό μηχανισμό για να μπορέσουν να αμυνθούν έναντι όλης αυτής της βαναυσότητας που υφίστανται. Το μόνο που μπορούν να κάνουν εκείνη την τραγική στιγμή που χάνουν τη ζωή τους, είναι να βελάσουν με όση δύναμη τους μένει… Περιμένουν στη μακριά ουρά τρομοκρατημένα και πανικόβλητα, οσμίζοντας την οσμή του θανάτου. Η κορτιζόλη τους (χημική ουσία που προκαλεί καρκίνο στον ανθρώπινο οργανισμό) εκτοξεύεται στα ύψη. Ένα-ένα κρεμιέται με δεμένα τα πίσω του πόδια, ενώ το κοφτερό μαχαίρι ξεσκίζει τη σάρκα τους. Το αίμα αναβλύζει και τα ζώα τινάζονται με σπασμούς μέχρι να χυθεί η σταγόνα εκείνη που θα τα παραδώσει στον θάνατο. Ο σφαγέας τα κατεβάζει από το τσιγκέλι και αρχίζει το γδάρσιμο, και το ξερίζωμα των εσωτερικών τους οργάνων…».

Αναδημοσίευση από αρχείο Απριλίου 2016

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

22 Responses to Μπλογκ Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές για τη μαζική σφαγή των αρνιών

  1. Ο/Η once in a blue λέει:

    Σωστά είναι όλα αυτά. Αλλά ποια ακριβώς είναι η αντιπρόταση; Ότι λόγω της βάρβαρης σφαγής των ζώων, αφαιρούμε πλήρως το κρέας από τη διατροφής μας; Ότι εναντιωνόμαστε στο έθιμο μόνο λόγω του τρόπου θανατώσης, αλλά κατά τα άλλα υποστηρίζουμε την κατανάλωση κρέατος; Και ποιο είναι πρακτικά το νόημα αν καταργήσουμε μεν το έθιμο, αλλά αντι της Κυριακής του Πάσχα, φάμε (αναγκαστικά) κρέας μία οποιαδήποτε άλλη μέρα;

    Προσωπικά, είμαι υπέρ του περιορισμού της κατανάλωσης κρέατος, ψαρικών και γαλακτοκομικών προίοντων σε 2-3 φορές το μήνα. Το πρόβλημά μου είναι- όπως και πολλών άλλων, νομίζω- ότι αδυνατώ να βρω διαπιστευμένα σημεία στα οποία να πωλούνται κρέατα τα οποία προέρχονται από ζώα που αφενός εχουν ζήσει μια ελεύθερη ζωή σε φάρμα, αφετέρου έχουν θανατωθεί με ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΩΔΥΝΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ. Και αυτό να είναι ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ. Αν γνωρίζει καποιος, θα ήμουν ευγνώμων να με ενημέρωνε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Δεν είμαστε αιθεροβάμονες.
      Δεν ζητάμε την απαγόρευση της κρεατοφαγίας.
      Αυτό είναι ακατόρθωτο σήμερα και έχει μεγάλες οικονομικές προεκτάσεις, αλλά σχετίζεται και με αμφισβητούμενες αντιλήψεις για την σωστή ανάπτυξη του ανθρωπίνου σώματος.

      Ζητάμε αυτό που λέει ο τίτλος.
      Απονομιμοποίηση στις συνειδήσεις των ανθρώπων ενός βάρβαρου μαζικού εθίμου.
      Αυτονόητα ζητάμε και την όσο των δυνατών πιο ανώδυνη διαβίωση και σφαγή των ζώων διατροφής. Ας ξεκινήσουμε με την τήρηση των υπαρχόντων νόμων που κατάφωρα παραβιάζονται και ας επιδιώξουμε τη ψήφιση ακόμη καλύτερων.
      Δεν είναι μόνο ο ελληνικός λαός «Χριστιανικός». Ας μιμηθεί τους υπόλοιπους «Χριστιανούς» της Οικουμένης που δεν καταφεύγουν σε τέτοιες ασχήμιες (ούτε σε βαρελότα!) για να γιορτάσουν την Ανάσταση.

      • Ο/Η once in a blue λέει:

        Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σας, η οποία, ακριβώς επειδή είναι σφαιρική, θεωρώ πως θα ήταν ιδανική ως περιγραφή των αιτημάτων της έκκλησης.

        υ.γ. δεν είμαι Χριστιανή κι ούτε, φυσικά, συμφωνώ με το έθιμο.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Σας ευχαριστούμε.
        Την έχω ήδη, με αφορμή την παρέμβασή σας, προσθέσει στο αρχικό κείμενο του ποστ.

  2. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    O ελέφαντας Raju κλαίει με δάκρυα χαράς την ώρα που τον απελευθερώνουν ύστερα από 50 χρόνια κακοποίησης και αλύσίδων στην Ινδία.

    Ο Raju, ένα χρόνο τώρα, χωρίς δάκρυα

  3. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    http://www.kavalapost.gr/175052/diamartyria-filozoon-stin-platia-kapnergati-enantia-sti-sfagi-amnoerifion-pascha/

    Διαμαρτυρία φιλόζωων στην πλατεία Καπνεργάτη ενάντια στη σφαγή αμνοεριφίων το Πάσχα

    Με σύνθημα «Ανάσταση είναι η νίκη της ζωής επί του θανάτου, όχι το αντίθετο» φιλόζωοι και χορτοφάγοι της Καβάλας πραγματοποίησαν δράση ευαισθητοποίησης των πολιτών για την κατάργηση του εθίμου του οβελία
    08|04|2017

    Ένα αιματηρό και παρεξηγημένο θρησκευτικό έθιμο

    Στο χριστιανικό Πάσχα θυσιάζονται τα δύστυχα ζώα συμβολίζοντας τη θυσία του κατά Ιωάννη αποκαλούμενου Αμνού του Θεού (1:29), δηλαδή του Χριστού, που με την πράξη αυτή της αγάπης του θέλησε να μας σώσει από τον θάνατο και την αμαρτία. Ο Χριστός, όμως, ήταν άνθρωπος ή θεάνθρωπος και όχι αμνός. Ο Ιωάννης, προφανώς, χρησιμοποιώντας αυτή τη μεταφορά, ήθελε να περάσει το μήνυμα ότι ο Χριστός θα θυσιαζόταν σαν αμνός για να αίρει τις αμαρτίες μας και να μας χαρίσει την αιώνια ζωή. Θυσιάστηκε, όμως, ο ίδιος. Δεν θυσίασε κανένα ζώο στη θέση του, ενώ αντιθέτως έλεγε ότι θέλει έλεος και αγάπη και όχι θυσίες.

    Γενοκτονία αμνοεριφίων

    Εκατοντάδες χιλιάδες αμνοερίφια σφάζονται κάθε χρόνο τη Λαμπρή αυτή ημέρα του Πάσχα. Ο αριθμός τους ενδέχεται να φτάνει έως και τα δύο εκατομμύρια σύμφωνα με επίσημα στοιχεία.

    Το οδυνηρό ταξίδι προς τον θάνατο

    Πολλά από τα αρνιά προς σφαγή στοιβάζονται κατά εκατοντάδες σε φορτηγά για να ταξιδέψουν από τον ένα τόπο στον άλλο μέσα σε συνθήκες ασφυκτικού συνωστισμού, χωρίς νερό και φαγητό επί ώρες. Αυτό τους προκαλεί στρες και πανικό, ενώ πολλά από αυτά πεθαίνουν πριν φτάσουν στον προορισμό τους. Τα υπόλοιπα οδηγούνται με κλωτσιές και σπρωξιές στον τόπο του θανάτου τους.

    Η σφαγή των αθώων

    Τα αρνιά, ως ζώα πράα και ήρεμα, δεν διαθέτουν κανένα φυσικό μηχανισμό για να μπορέσουν να αμυνθούν έναντι όλης αυτής της βαναυσότητας που υφίστανται. Δεν μπορούν να τρέξουν γρήγορα, να πετάξουν ή ακόμα να δαγκώσουν. Το μόνο που μπορούν να κάνουν εκείνη την τραγική στιγμή που απολύουν τη ζωή τους, είναι να βελάσουν με όση δύναμη τους μένει… Περιμένουν στη μακριά ουρά τρομοκρατημένα και πανικοβλημένα, οσμίζοντας την οσμή του θανάτου. Ένα-ένα κρεμιέται με δεμένα τα πίσω του πόδια, ενώ το κοφτερό μαχαίρι ξεσκίζει τη σάρκα τους. Το αίμα αναβλύζει και τα ζώα τινάζονται με σπασμούς μέχρι να χυθεί η σταγόνα εκείνη που θα τα παραδώσει στον θάνατο. Ο σφαγέας τα κατεβάζει από το τσιγκέλι και αρχίζει το γδάρσιμο, το ξεντέριασμα και το ξερίζωμα των εσωτερικών τους οργάνων.

    Χωρίς αναισθητικό

    Πολλές σφαγές γίνονται εκτός οργανωμένων σφαγείων για να γλιτώσουν το κόστος. Έτσι, τα περισσότερα αρνιά σφάζονται έχοντας πλήρως τις αισθήσεις τους. Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής και την Πανελλήνια Ένωση Κτηνιάτρων Δημοσίων Υπαλλήλων, η σφαγή των αμνοεριφίων σε υπαίθριους χώρους αποτελεί παράβαση.

    Τα κακοποιημένα κορμιά σε πλήρη θέαση

    Στις αγορές, οι κρεοπώλες μοστράρουν τα άψυχα και κακοπαθημένα κορμιά των αμνών και τα εντόσθιά τους, γνωρίζοντας ότι αυτό το θέαμα δεν προκαλεί καμία αισθητική ή ηθική δυσαρέσκεια, αφού άλλωστε το αγοραστικό κοινό είναι εθισμένο σε τέτοιου είδους θεάματα. Ακόμα και στη μικρή οθόνη «παρελαύνουν» τα κρεμασμένα από τα τσιγκέλια πτώματα των σφαγιασμένων ζώων με τα τηλεοπτικά πάνελ ειδήσεων να αγωνιούν για του φτωχού το αρνί, ενώ κακόγουστες διαφημίσεις προβάλλουν σε γκρο πλαν τον γδαρμένο, κακοπαθημένο και σουβλισμένο αμνό.

    Όλη η παραπάνω βαρβαρότητα φτάνει στο αποκορύφωμά της με το σούβλισμα του δύστυχου ζώου. Ο πάσσαλος ή το παλούκι ήταν σύμβολο της Οθωμανικής κυριαρχίας. Ο θάνατος δια του διοβελισμού προοριζόταν για ειδεχθείς κακούργους ή για όσους αντιστέκονταν στην κρατική εξουσία. Η μέθοδος του παλουκώματος αποκαλύπτει τη σαδιστική πλευρά της εξουσίας η οποία σχετίζεται με τη γενετήσια, πατριαρχική ή φαλλοκρατούμενη οθωμανική κυριαρχία. Με άλλα λόγια, η πρακτική του βιασμού των υποταγμένων, το παλούκωμα και άλλα παρεμφερή βασανιστήρια έχουν την ίδια αιτία.

  4. Ο/Η Ιωάννα Κ. λέει:

  5. Ο/Η SF λέει:

    [Mας είχαν ζεστά φασόλια, 1 κουραμάνα και τσιγάρα·
    Συγκινητικές μαρτυρίες από το Μέτωπο του ’40

  6. Ο/Η Po λέει:

    o Λέφτης μας σατιρίζει βάζοντας μια άθεη γεροντοκόρη σε βίντεο…
    Αποδεχόμαστε καλοπροαίρετα τη σάτιρα αν και δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια, θεωρούμε τον τρόπο με τον οποίο φέρονται οι οργανωμένοι Άθεοι εξίσου γραφικό με αυτό των Θρησκόληπτων..

    Σιγά την… αντίσταση που κάνουν οι γραφικοί οργανωμένοι Άθεοι, τρώγοντας «προκλητικά» (my ass) κρέας τη μεγάλη Παρασκευή.

    Το ζήτημα είναι φιλοσοφικά βαθύτερο από το επιδεικτικό μάσημα κρέατος…

    Επομένως, (επιτέλους!) συμφωνούμε απολύτως με τον Λέφτη.

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      Οι περισσότεροι άθεοι, είναι Χριστιανοί κατά την έννοια, ότι χρησιμοποιούν ένα παρόμοιο τρόπο να σκέπτονται, ανάλογο με τον Χριστιανικό. Αρκούνται, στο να κάνουν τα αντίθετα από αυτά των πιστών. Αλλά αυτό θυμίζει, περισσότερο αίρεση, παρά έναν άλλο τρόπο σκέψης που μπορεί να παράγει ιδανικά στην θέση των χριστιανικών.
      Υπάρχουν όσο υπάρχει ο Χριστιανισμός και πέφτουν εάν πέσει και αυτός.
      Απλώς, παρέχουν ένα επιχείρημα στους ρασοφόρους, να επικαλούνται τον κίνδυνο της αθεισμού προς τους πιστούς, ώστε να τους προκαλούν φόβο.
      Ας μη ξεχνάμε, ότι οι περισσότεροι επίσκοποι, μητροπολίτες κλπ , δεν πιστεύουν στον Θεό.

  7. Ο/Η Lawyer λέει:

    http://lawyersfortheanimalprotection.blogspot.gr/p/blog-page_2581.html

    ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΖΩΟΥ:

    Το παρακάτω κείμενο αφορα ερωτησεις που υποβάλαμε σε δύο δικηγόρους οταν φτιάχναμε το Παρατηρητήριο Κακοποιησης Ζώων την Βάσω Τάκη η οποία εχει απαντήσει στις ερωτήσεις και εχουν προστεθέι κομμάτια απο τον Γιώργο Τσιγκινίδη και την Ελένη Θεοφιλίσου εθελοντές τηα ομάδας Εθελοντών Δικηγόρων και Νομικών Υπέρ της Προστασίας των Ζώων

    Κακοποίηση ζώου και όλοι ψάχνουν τα σωματεία?
    Τι μπορούμε να κάνουμε ως σωματεία?: Τίποτε εφόσον εσεις δεν καταθέσετε επώνυμη γραπτή καταγγελία με αριθμό πρωτοκόλλου στις αρμόδιες αρχές. Δεν έχουμε ούτε τη δυνατότητα, αλλά ούτε και την αρμοδιότητα να το πράξουμε αντί για σας υποκαθιστώντας κάθε πολίτη,την αστυνομία, την εισαγγελία και τις κτηνιατρικές υπηρεσίες των νομαρχιών μαζί.

    Τί μπορείτε να κάνετε εσείς:

    1 . Ακούω ένα σκυλάκι να κλαίει από μια κοντινή αυλή , τι να κάνω?
    Αρχικά πρέπει να προσδιορίσουμε την αιτία του κλάματος και ανάλογα να ενεργήσουμε.

    Η πιο απλή και συνηθισμένη περίπτωση είναι να κλαίει επειδή είναι μόνο του, ειδικά εάν είναι κουτάβι, οπότε του μιλάμε και προσπαθούμε να το ηρεμήσουμε. Παράλληλα ενημερώνουμε τους ανθρώπους που το έχουν και τους δίνουμε οδηγίες πώς πρέπει να αντιμετωπίσουν το θέμα ότι δηλ. θα πρέπει στην αρχή να το αφήνουν λίγη ώρα μόνο και να αυξάνουν το χρόνο σταδιακά, ώστε το σκυλί να είναι σίγουρο ότι θα επιστρέψουν. Επίσης είναι σημαντικό να τους πούμε ότι πρέπει να φροντίσουν ώστε το σκυλί τους να μην κλαίει( και να μην γαυγίζει) στην αυλή ή στο διαμέρισμα σε ώρες κοινής ησυχίας, γιατί οποιοσδήποτε γείτονας ενοχληθεί μπορεί να καλέσει το 100, οπότε μπορεί να τους επιβληθεί κάποιο πρόστιμο.

    Άλλη αιτία που μπορεί να κλαίει είναι γιατί το έχουν δεμένο. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να ελέγξετε εάν παραμένει δεμένο πάρα πολλές ώρες ή και μόνιμα, οπότε στην περίπτωση αυτή θεωρείται ότι υπάρχει κακοποίηση και ενεργούμε όπως παρακάτω.

    Οι ερωτήσεις 2, 3 ,4 και 5 αφορούν κακοποίηση ζώου και ενεργούμε ως ακολούθως.

    2. Είδα έναν γείτονα να δέρνει το σκυλί του στο μπαλκόνι του τι να κάνω?
    3. Είδα σκυλάκια δεμένα αποστεωμένα κυνηγών στο κτήμα τους τι να κάνω?
    4. Μια κυρία πνίγει επανειλημμένα τα μικρά της γάτας του κήπου της και τα πετάει στα σκουπίδια τι να κάνω?
    5. Ένας άρρωστος μάλλον πυροβολεί τις γάτες με αεροβόλο/ κρεμάει σε τσιγκέλι κρέας και τις σκοτώνει/ ρίχνει κεζάπι από το μπαλκόνι του, μπορώ να κάνω κάτι α ναι τι?

    1η δυνατότητα : Πηγαίνουμε στην Αστυνομία και ζητάμε να καταγραφεί το περιστατικό στο βιβλίο συμβάντων. Παίρνουμε αριθμό πρωτοκόλλου για την καταγγελία που υποβάλλαμε. Θα βοηθούσε εάν είχαμε και τα στοιχεία του γείτονα ή των κυνηγών ή της γριάς κυρίας κλπ Η Αστυνομία οφείλει να αναζητήσει τον δράστη, να τον καλέσει στο Τμήμα και να του κάνει συστάσεις ώστε να μην επαναληφτεί το γεγονός. Σε σοβαρή κακοποίηση ζώου οφείλει να μηνύσει τον δράστη αυτεπάγγελτα, κάτι που φυσικά σπάνια θα έκανε από μόνο του το Αστυνομικό όργανο.

    2η δυνατότητα : Υποβάλλουμε μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα ή μήνυση στην Αστυνομία ή στην Ασφάλεια (εάν ο δράστης είναι άγνωστος κατα αγνώστων), ώστε να κινηθεί αυτεπάγγελτα η σχετική διαδικασία. Δίνουμε και τα πλήρη στοιχεία μας, γιατί θα κληθούμε να καταθέσουμε σαν μάρτυρες.

    3η περίπτωση : Εάν πρόκειται για ιδιαίτερα σοβαρή κακοποίηση ενημερώνουμε ( αίτηση στον εισαγγελέα) τον εισαγγελέα και του ζητάμε να αφαιρέσει προσωρινά με διάταξή του το σκυλί από την κατοχή του ιδιοκτήτη και να το παραδώσει σε ζωοφιλικό σωματείο ή σε καταφύγιο ζώων. Γι αυτό στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να ζητήσετε τη βοήθεια του τοπικού ζωοφιλικού σωματείου. Εάν δεν υπάρχει σωματείο ο Εισαγγελέας θα πρέπει να βρει το κατάλληλο μέρος για την προσωρινή φιλοξενία του σκύλου.

    Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις μπορούμε να ενεργήσουμε από μόνοι μας ή να ζητήσουμε τη βοήθεια του τοπικού ζωοφιλικού σωματείου ή κάποιου Δικηγόρου. Επίσης, ανάλογα με τη σοβαρότητα του περιστατικού μπορούμε για αρχή να μιλήσουμε στον ιδιοκτήτη και να τον προειδοποιήσουμε ότι εάν συνεχιστεί η ίδια κατάσταση θα καλέσουμε την Αστυνομία. Είναι σημαντικό να γνωρίζουν οι κάτοχοι ζώων ότι υπάρχει νομοθεσία σε αυτή τη χώρα που προστατεύει τα ζώα και επίσης είναι σημαντικό να μην αδιαφορούμε όταν αντιλαμβανόμαστε περιστατικά κακοποίησης και να μην διστάζουμε να κάνουμε κάποιες ενέργειες. Μόνο έτσι μπορεί να συνετιστεί ο κάθε αδιάφορος ιδιοκτήτης, με την απειλή δηλαδή λήψης μέτρων σε βάρος του.

    Πρόσθετο 1: Γιωργος Τσιγγινίδης
    Διακριτική λύση δεν υπάρχει. Επιλέγεις είτε να αντιμετωπίσεις το θέμα (οπότε αναπόφευκτα το μαθαίνουν οι ιδιοκτήτες του ζώου) είτε να μην κάνεις τίποτα. Για να αντιμετωπίσεις νομικά το ζητημα ενός συγκεκριμένου ζώου, έχεις τις εξης δυνατότητες :

    α) διοικητική αφαίρεση του ζώου από τους ιδιοκτήτες του με διάταξη-απόφαση του οικείου εισαγγελέα πρωτοδικών. Για να εκδοθεί τέτοια απόφαση, χρειάζεται να υποβληθεί σχετική αιτιολογημένη αίτηση προς τον εισαγγελέα, δηλ. να εκτίθενται στην αίτηση τα περιστατικά διαβίωσης του ζώου και από τα οποία με βάση τα διδάγματα της κοινής πείρας και λογικής να προκύπτει ότι το ζωο πράγματι κακοποιείται.

    β) καταγγελία – μηνυτήρια αναφορά στο τοπικό αστυνομικό τμημα της περιοχής του ζώου κατά των ιδιοκτητών του. Βάσει αυτής η αστυνομία κινει αυτεπαγγέλτως στη συνέχεια τη διαδικασία ποινικής δίωξης των ιδιοκτητών.

    Η καταγγελία θέλει λιγο προσοχή, δηλ. καλό είναι τα περιστατικά της κακοποίησης να ειναι προφανή (να μπορούν να αποδειχτούν εύκολα), για να αποφευχθεί ο κίνδυνος μήνυσης κατά του καταγγέλοντος από τους ιδιοκτήτες του ζώου.

    Πρόσθετο 2:
    Alice Cha
    ν. 4039/2012: άρθρο 16 » Κακοποίηση των ζώων» παράγραφος α΄: «…απαγορεύεται ο βασανισμός, η κακοποίηση, η κακή και βάναυση μεταχείριση οποιουδήποτε είδους ζώου, καθώς και οποιαδήποτε πράξη βίας κατ’ αυτού….», άρθρο 20 «Ποινικές κυρώσεις»: …. 2.: » Οι παραβάτες των διατάξεων των παραγράφων α΄και β΄ του άρθρου 16 τιμωρούνται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή από πέντε χιλιάδες (5.000) έως δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ». (τουλάχιστον ενός έτους = ποινή φυλάκισης από ένα έτος έως πέντε). Μπορείτε να καταθέσετε έγγραφη καταγγελία στην αστυνομία περιγράφοντας με ακρίβεια όσα γνωρίζετε, χωρίς να αναφερθείτε σε κάτι που δεν μπορείτε να αποδείξετε (είτε με μάρτυρες είτε με άλλα αποδεικτικά στοιχεία).
    Η αστυνομία υποχρεούται να την προωθήσει άμεσα στον αρμόδιο εισαγγελέα προκειμένου να κρίνει αν θα ασκήσει ποινική δίωξη ( άρθρο 37 Κώδικα Ποινικής Δικονομίας: «Οι ανακριτικοί υπάλληλοι οφείλουν να ανακοινώσουν χωρίς χρονοτριβή στον αρμόδιο εισαγγελέα οτιδήποτε πληροφορούνται με κάθε τρόπο για αξιόποινη πράξη που διώκεται αυτεπαγγέλτως»).
    Το συγκεκριμένο αδίκημα διώκεται αυτεπαγγέλτως.

    6. Είδα ένα ζώο σε άσχημη κατάσταση σε ένα pet shop τι μπορώ να κάνω?

    Εάν το σκυλί είναι σε άσχημη κατάσταση ενεργούμε όπως παραπάνω δηλ. καταγγελία σε Αστυνομία ή Εισαγγελέα κλπ γιατί υπάρχει κακοποίηση . Περαιτέρω, ο νόμοςαναφέρει πολύ αναλυτικά τις συνθήκες υπό τις οποίες πρέπει να διαβιούν τα ζώα στα pet-shops. Εάν υπάρχει παραβίαση αυτών των διατάξεων, ενημερώνουμε την Δ/ση Κτηνιατρικής της Νομαρχίας, η οποία είναι υποχρεωμένη να ελέγξει την καταγγελία και να επιβάλλει κυρώσεις. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης μπορεί να επιβληθεί πρόστιμο έως 1500 ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής μπορεί να ανασταλεί η άδεια λειτουργίας από 6 μήνες έως 3 χρόνια ή και να αφαιρεθεί οριστικά.

    7. Ο Δήμος έριξε φόλα στα σκυλιά- γάτες τις περιοχής μου τι μπορώ να κάνω?

    Εάν έχω αποδείξεις (κυρίως μάρτυρες) καταθέτω μήνυση ή μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα ή στην Αστυνομία για να ασκηθεί αυτεπάγγελτα ποινική δίωξη. Εάν δεν έχω αποδείξεις καταθέτω μήνυση κατ΄ αγνώστων στην Ασφάλεια. Παράλληλα φροντίζω να πάρει το θέμα δημοσιότητα στέλνοντας καταγγελία στις τοπικές ή μη εφημερίδες ή σε κανάλια, αποφεύγοντας όμως να κατονομάσω τον Δήμο απ΄ ευθείας εάν δεν έχω επαρκείς αποδείξεις.

    Επίσης, σε κάθε περιστατικό δηλητηρίασης με φόλα πρέπει να κάνουμε τις ενέργειες που αναφέρω παρακάτω.

    8. Κάποιος άγνωστος γείτονας ρίχνει επανειλημμένα φόλες στη γειτονία μας τι να κάνουμε?

    Καλούμε την Αστυνομία επί τόπου, στο μέρος δηλ. όπου βρίσκεται ακόμα το πτώμα ή τα πτώματα, η οποία υποχρεούται να έλθει και να κάνει μήνυση αυτεπάγγελτα κατ΄ αγνώστων. Εάν υπάρχουν κάποιες υποψίες ή στοιχεία ενημερώνουμε την Αστυνομία. Συγχρόνως φροντίζουμε να βγάλουμε φωτογραφίες, ενώ παράλληλα ειδοποιούμε και την Δ/ση Κτηνιατρικής της Νομαρχίας να έλθει γιά να πάρει το πτώμα και να το στείλει σε επίσημο Τοξικολογικό Εργαστήριο, προκειμένου να επιβεβαιωθεί από τον έλεγχο των σπλάχνων το είδος του δηλητηρίου. Εάν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα φροντίζουμε να πάρουμε μια βεβαίωση κτηνιάτρου ότι το ζώο πέθανε από δηλητηρίαση. Εάν δεν καλέσουμε την Αστυνομία καταθέτουμε στην Ασφάλεια μήνυση κατ΄ αγνώστων, παραδίδοντας μαζί τις φωτογραφίες και τη βεβαίωση.

    Εκτός από αυτές τις ενέργειες μπορούμε να κολλήσουμε στη περιοχή αφίσες που ενημερώνουν τον κόσμο ότι η δηλητηρίαση ζώων είναι ποινικό αδίκημα και ότι τιμωρείται από το νόμο. Γενικά φροντίζουμε να δώσουμε δημοσιότητα στο γεγονός με την ελπίδα ότι θα αποτρέψουμε τον δράστη από τέτοιες ενέργειες στο μέλλον. Εάν υπάρχει η δυνατότητα επικηρύσσουμε τον δράστη με κάποιο ποσό, για όποιον μας δώσει αξιοποιήσιμες πληροφορίες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να μείνουμε απαθείς μπροστά σε τέτοια φαινόμενα, γιατί όσο δεν αντιδρούμε τόσο οι δράστες αποθρασύνονται και ξαναχτυπούν.

    9. Μια φίλη μου πήρε σκύλο/γατo αλλά δεν τον φροντίζει καθόλου τι να της πω?
    Φροντίζω να την ενημερώσω για τις υποχρεώσεις που έχει εκ του νόμου, ότι δηλαδή πρέπει να φροντίζει το κατοικίδιό της, διαφορετικά υπάρχει κακοποίηση και θα έχει σοβαρές συνέπειες. Από το να της γίνει μήνυση έως να της το αφαιρέσουν με εντολή εισαγγελέα.

    10. Ποιο είναι το πρόστιμο κακοποίησης η φόνου ζώου?
    -Νόμος 1197/1981. Η κακοποίηση, ο βασανισμός και η δολοφονία ζώου είναι πλημμέλημα και τιμωρείται με φυλάκιση έως 5 μήνες ή χρηματική ποινή από 300 έως 1500 ευρώ ή και με τις δύο ποινές.
    -Νόμος. 4039/2012: άρθρο 16 » Κακοποίηση των ζώων» παράγραφος α΄: «…απαγορεύεται ο βασανισμός, η κακοποίηση, η κακή και βάναυση μεταχείριση οποιουδήποτε είδους ζώου, καθώς και οποιαδήποτε πράξη βίας κατ’ αυτού….», άρθρο 20 «Ποινικές κυρώσεις»: …. 2.: » Οι παραβάτες των διατάξεων των παραγράφων α΄και β΄ του άρθρου 16 τιμωρούνται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή από πέντε χιλιάδες (5.000) έως δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ». (τουλάχιστον ενός έτους = ποινή φυλάκισης από ένα έτος έως πέντε). Μπορείτε να καταθέσετε έγγραφη καταγγελία στην αστυνομία περιγράφοντας με ακρίβεια όσα γνωρίζετε, χωρίς να αναφερθείτε σε κάτι που δεν μπορείτε να αποδείξετε (είτε με μάρτυρες είτε με άλλα αποδεικτικά στοιχεία).

    Σύμφωνα με το νέο νόμο 4039/12 αρ. 20 παρ. 2, η θανάτωση/κακοποίηση ζώου τιμωρείται ποινικά με φυλάκιση 1 έως 5 χρ. και με χρηματική ποινή από 5.000 έως 15.000 χιλ. ευρώ. Παράλληλα επιβάλλεται και διοικητικό πρόστιμο ύψους 30.000 ευρώ (!!!), για κάθε ζώο και κάθε περιστατικό.
    (Ε. Θ. Δικηγόρος)

    Συνεχεια:

    11.Μπορεί να γίνει καταγγελία κακοποίησης αν δεν έχεις δει το περιστατικό;..μία φίλη μου άκουσε ότι στο ….. ένας κυνηγός σκότωσε τα δύο του σκυλιά γιατί κυνήγησαν τα κατσίκια του.Τι μπορεί να κάνει; Αν ξέρουμε το όνομά του;

    Η φίλη σου μπορει να κάνει καταγγελία αλλά πρέπει να γνωστοποιήσει (και) το ονομα αυτού που της τα είπε, προκειμένου να κληθεί αυτός για να καταθέσει πότε, από ποιόν και υπο ποιές συνθήκες έγινε το περιστατικό της θανάτωσης. Δεχεται να καταθέσει αυτός που της τα είπε ; Αυτό ειναι το ζητούμενο. Σημειωτέον ότι η καταγγελία πρέπει να γινει στο αστυνομικό τμημα της περιοχής όπου έγινε το συμβάν. Δυστυχως πέρασε η προθεσμία της αυτόφωρης (σύντομης) διαδικασίας και θα κινηθεί πλέον η υπόθεση με την τακτική (χρονοβόρα) διαδικασία αλλά αξίζει τον κοπο για την τιμωρία του δράστη.

    12. Είμαστε ομάδα εθελοντών, θα παμε στο Δημαρχειο απο τους φιλοζωους εθελοντες …… για να ζητησουμε βοηθεια με τα αδεσποτακια, θα ρωτησουμε και για χωρο για καταφυγιο. Ο δημος δεν ειναι υποχρεωμενος να βοηθησει; αν αρνηθει καθε προταση για βοηθεια;

    Όσον αφορά το αμιγώς νομικό μέρος : δεν υπάρχει νομική υποχρέωση του Δημου να σας βοηθήσει οικονομικά ή παραχωρώντας σας χωρο για καταφύγιο ή άλλως πως. Εξάλλου η αδειοδότηση ενός καταφυγίου ειναι δυσκολη διαδικασία. Αλλο ζητημα βέβαια είναι το να συμφωνήστε με σύμβαση που θα υπογραφτεί μεταξύ κάποιου απο εσας ατομικά (διότι δεν ειστε νομιμα συνεστημένο σωματείο) και του Δημου, με την οποία θα αναλάβετε για λογαριασμό του Δήμου έναντι κάποιας αμοιβής το έργο της περισσυλογής κλπ των αδέσποτων της περιοχής σας, έργο που κατά το νομο υποχρεούται να κάνει ο Δημος.

    Τ. Γ,
    Δικηγόρος,
    Νομικός σύμβουλος σωματείων θεσσαλονικής

    Βάσω Τάκη
    Δικηγόρος
    Αντιπρόεδρος Συλλόγου Ζωόφιλων Ημαθίας (ΖΩ.Η.)
    Για το Παρατηρητηριο κακοποιησης ζωων

  8. Ο/Η Κουλτούρα ρε λέει:

    • Ο/Η του κώλου λέει:

      Ο Υπουργός των ΣΥΡΙΖΕΛ Κοτζιάς θα το έλεγε σεβασμό στις λαϊκές παραδόσεις

      http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=873840

      Ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς, από την πλευρά του, χαρακτηρίζει «περιττή» την αντιμαχία για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός από τα Ιεροσόλυμα στην Αθήνα

      (…….)

      «Η προοδευτικότητα δεν πρέπει να μετριέται με χτυπήματα στην καρδιά της παράδοσης του λαού. Είναι το σύνολο των αγώνων και των αποτελεσμάτων για οικονομική ανεξαρτησία και κοινωνική χειραφέτηση».

  9. Ο/Η Αction λέει:

    Το γδάρσιμο των ζώων γίνεται όσο αυτά ακόμη είναι ζωντανά γιατί αυτό βοηθάει στην ποιότητα της γούνας!! , χωρίς αναισθητικό

    πηγή: (διαβάστε περισσότερα) http://www.alphafm.gr/archives/6439

    ΣΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΓΟΥΝΟΦΟΡΩΝ ΖΩΩΝ. ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΜΕ ΣΚΛΗΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ

    http://www.ethnos.gr/koinonia/arthro/eleutherosan_52_000_mink_stin_kastoria-27054949/

    Ελευθέρωσαν 52.000 μινκ στην Καστοριά
    Αγνωστοι εισέβαλαν τα ξημερώματα της Παρασκευής και του Σαββάτου σε μονάδες εκτροφής στο Χιλιόδεντρο και στη Σιάτιστα, άνοιξαν τα κλουβιά και άφησαν τα ζώα να πλημμυρίσουν» τον κάμπο

    ΕΘΝΟΣ
    30/8/2010

    Ακτιβιστές «Τα κοράκια της εκδίκησης»
    «Κατηγορώ» για γενοκτονία ζώων

    Με μία οργισμένη και απειλητική ανακοίνωσή τους που δημοσιεύτηκε σε διαδικτυακό ιστότοπο, η οργάνωση «Κοράκια της εκδίκησης» ανέλαβε την ευθύνη πριν από ενάμιση χρόνο για την απελευθέρωση των 7.000 μινκ από τη μονάδα του Λ. Παπαχαρίδη.
    «Αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τον θάνατο όσων ζώων χτυπήθηκαν από αυτοκίνητα, πέθαναν από πείνα και δίψα, αλληλοσπαράχθηκαν, για τις ζημιές που αυτά προκάλεσαν και για τις ενδεχόμενες επιπτώσεις στο τοπικό οικοσύστημα. Πρώτα όμως θα αναλάβει το σινάφι των γουναράδων την ευθύνη για τη γενοκτονία που διαπράττει καθημερινά, για τη φριχτή εξόντωση εκατοντάδων χιλιάδων ψυχών κάθε χρόνο, για το γδάρσιμο αθώων πλασμάτων που είχαν την ατυχία να γεννηθούν ντυμένα με μια όμορφη γούνα, για τις άθλιες συνθήκες αιχμαλωσίας τους. Μέχρι τότε αναλαμβάνουμε μόνο την ευκαιρία και τη χαρά που δώσαμε στα πλάσματα αυτά να ζήσουν ελεύθερα, κάποια για πολύ, κάποια για λίγο», ανέφερε η ανακοίνωση.

  10. Ο/Η Μυλοπόταμος λέει:

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ
    ΘΑΝΑΤΩ ΘΑΝΑΤΟΝ ΠΑΤΗΣΑΣ

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΒΡΕ!
    ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    Άνθρωποι και σκύλοι στην υπερχρεωμένη Ελλάδα
    https://roides.wordpress.com/2014/09/16/16sep14/

    Σταματείστε τα πειράματα στα ζώα
    https://roides.wordpress.com/2009/09/28/28sept09/

    Η επικίνδυνη αρχοντοχωριατιά των Τσίπρα-Μπαλτά
    https://roides.wordpress.com/2016/04/25/25apr16/
    [Όταν η Τέχνη ασχημονεί και η πολιτική την επιβραβεύει]


    ………….
    Από τα προκλητικά μειονεκτήματα της επιλογής Φαμπρ, νομίζω πως λιγότερο τονίστηκε η περιφρόνησή του και ο σαδισμός του για τα ζώα, η οποία αν συνδυασθεί με άλλες βακχικού τύπου καλλιτεχνικές του ανησυχίες, μπορεί να μας οδηγήσει σε συμπεράσματα που μόνο ψυχαναλυτές θα μπορούσαν να θεμελιώσουν.
    ………………..

    Το αρνάκι στην εξέδρα του αρχιμανδρίτη
    https://roides.wordpress.com/2015/04/23/23apr15/

    Ποιοι είναι τα Ζώα; Καταγγείλτε το, που να πάρει!
    https://roides.wordpress.com/2008/01/10/zwa100108/

    Τι κάνει η Αριστερά για τα ζώα;
    https://roides.wordpress.com/2013/06/11/11jun13/

    Διόλου τυχαίο νομίζω που ο φιλόσοφος της περίφημης «σχολής της Φρανκφούρτης» Τεοντόρ Αντόρνο, που από πολύ νέος διάβαζε την ‘Κριτική του Καθαρού Λόγου’ του Καντ, αποδίδοντας σε αυτή την ανάγνωση περισσότερα από ότι όφειλε σε οποιονδήποτε από τους ακαδημαϊκούς του δασκάλους, είναι αυτός που είπε πως «Η πιθανότητα για ένα πογκρόμ ξεκινά κάθε φορά που το βλέμμα ενός θανάσιμα πληγωμένου ζώου πέφτει πάνω σε κάποιον κι αυτός με περιφρόνηση λέει, ‘είναι απλά ένα ζώο’». Για τον Αντόρνο το πρόβλημα έγκειται στο ότι όσοι ασκούν καταπιεστική εξουσία «αντιλαμβάνονται ως ανθρώπινο μόνο τον αντικατοπτρισμό της δικής τους εικόνας» (‘Minima Moralia’-1951).

    Τα γουναράδικα του ΣΥΡΙΖΑ
    https://roides.wordpress.com/2013/08/01/01aug13/

    Δεσπότης ευλόγησε χουντικούς κυνηγούς
    https://roides.wordpress.com/2012/02/27/27feb12/
    Χουντοσύναξη των κυνηγών του Κιλκίς στη Μαυροπλαγιά, ενώπιον του μητροπολίτη Εμμανουήλ, περιφερειακών και δημοτικών συμβούλων!

    Ιερείς που δε σέβονται τα ζώα
    https://roides.wordpress.com/2013/03/06/6mar13/
    Κληρικοί με όπλα, κυνηγοί ή βασανιστές ζώων

    Σαδιστής και φασίστας μητροπολίτης, βασανιστής σκύλων, αναφωνεί «παρούσα» στη Σύνοδο
    https://roides.wordpress.com/2015/11/21/21nov15/

    τριλογία κατά του φασισμού
    https://roides.wordpress.com/2014/12/28/28dec14/
    1. Ο φασισμός του ανθρώπου απέναντι στα ζώα
    (με αφορμή το φιλμ «Λευκός Θεός»)

  12. Κατ’ αρχάς, ένα πράγμα είναι εντελώς ξεκαθαρο, είτε αρέσει, είτε δέν αρέσει, τά ζώα δέν είναι τροφη γιά τόν άνθρωπο. Δέν είμαστε, λόγω τής εξέλιξης μας καί τής δομής τόύ σώματός μας καί τών οργάνων αυτού, σαρκοφάγα ζώα, αλλά φυτοφάγα, κι ας τό χωνέψουν κάποιοι. Η οδοντοστοιχία μας δέν είναι φτιαγμένη γιά σάρκες, ούτε τά έντερά μας τά οποία λόγω τού μεγάλου τους μήκους δέν είναι φτιαγμένα γιά να συγκρατούν πολτοποιημένες σάρκες. ¨Ολα τα σαρκοφάγα ζώα έχουν τά κατάλληλα δόντια να ξεσκίζουν καί να μασούν σάρκες καί τά έντερά τους είναι κοντα καί έτσι αποβάλλονται γρήγορα οί διάφορες τοξίνες απο τίς σάρκες. Τά δικά μας έντερα συγκρατούν τήν πολτοποιημένη σάρκα γιά πολύ χρονικό διάστημα ώσπου να αποβληθεί καί οί τοξίνες καί άλλα μικρόβια παραμένουν καί δηλητηριάζουν τόν οργανισμό μας.
    Στήν πρώτη παράγραφο τού άρθρου περιγράφεται η στενή σχέση τών μή ανθρώπινων όντων, ζώα, όπως έχουν κακώς χαρακτηριστεί. Αισθάνονται τό ίδιο με εμάς τήν αγάπη, τόν φόβο τήν ανησυχία τήν κοινωνικότητα, τόν τρόμο τού θανάτου καί άλλα. Γιατί, τότε τά κακοποιούμε, τά βασανίζουμε, τά σφάζουμε, τά περιγελούμε τά εκμεταλλευόμαστε για ψυχαγωγία καί ένδυση? Λυπάμαι που ο κ. Λασκαράτος υποστηρίζει πως δέν μπορούμε να καταργήσουμε τήν βρώση κρέατος διά νόμου. Μπορούμε, όπως λέει, να τρώμε καί να σφάζουμε τά ζώα, αρκει να τά σφάζουμε ανώδινα καί να ζούνε σέ κάπως καλύτερες συνθήκες. Μήπως θά πρέπει όταν έχουμε στό πιάτο μας τεμάχια απο αρνάκι γουρουνάκι καί μοσχαράκι να κάνουμε καί μια προσευχούλα καί να ζητάμε συγνώμη απο τό ψημένο ζώο καί πως λυπούμαστε που τό σφάξαμε καί τό ψήσαμε να τό φάμε, αλλά τά κάναμε όλα αυτά με λεπτότητα. Στήν περίπτωση αυτή δέν βλέπω τόν λόγο εφ’ όσον τά ζωα είναι ίδια μέ εμάς, γιατί να μήν σφάζουμε καί ανθρώπους καί παιδάκια τού γάλακτος. Θά θέλατε ένα παιδάκι τού γάλακτος στόν φούρνο ή στήν σούβλά? Να κι ένας τρόπος να ελλατώσουμε τόν υπερπληθυσμο. Να τρώμε ό ένας τόν άλλον. Ο ίδιος ο ΟΗΕ έχει κάνει έκκληση στήν ανθρωπότητα να καταργήσει τήν βρώση κρέατος αν θέλει να σώσει τόν πλανήτη καί τήν υγεία του. Ενα μαγάλο μέρος τής ατμοσφαιρικής ρύπανσης, τής καταστροφής τού πριβάλλοντος καί αλλίωση τού κλίματος οφείλεται στήν κρεατοπαραγωγή, Είναι ανήθικο να υποστηρίζουμε πως μπορούμε να σφάζουμε καί να τρώμε τά ζώα αρκεί να τά σφάζουμε ανώδινα. Αυτό είναι ένας υποκριτικός τρόπος να παραμείνουμε ανήθικοι εγκληματίες αρκεί τό έγκλημά μας να γίνεται ανώδυνα. Ετσι, μόνο τήν ενοχή μας κοροϊδεύουμε καί τόν εαυτό μας.
    Οί νόμοι καθώς προέρχονται απο κυβερνητικές δυνάμεις έχουν τήν δύναμη να αλλάξουν τόν κόσμο. Διά νόμου, λοιπόν, μπορεί να απαγορευθεί καί να καταργηθεί η κάθε σφαγή κάθε ζώου καί να ενημερωθεί ο κόσμος γιά τίς ολέθριες καταστροφές που προκαλούνται από τό κρέας. Να κλείσουν τά φρικτά σφαγεία, διά νόμου, τά τσίρκα, τά δελφινάρια τά γουναράδικα κ.λ.π.
    Η μητέρα Γή παράγει τά πάντα γιά τήν σωστή μας διατροφή καί όλα τά χορταρικά καί φρούτα είναι συγχρόνως φάρμακα γιά κάθε ασθένεια. Γιατί, λοιπόν να τρώω κρέας? Ας μου δώσει κάποιος μιά λογική καί ηθική απάντηση καί τά οφέλη τού κρέατος καί τότε βλέπουμε.
    Μέ πολύ λίγα λόγια, τά ζώα δέν είναι κρέας. Τά ζώα δέν είναι τροφή. Ας απελευθερωθεί επι τέλους η ανθρωπότητα απο τόν εθισμό όχι μόνο σέ φυσική ύλη, όπως η κρεατοφαγία, καί τό κάπνισμα, αλλά καί σε συνήθειες, σε πρωτόγονες παραδόσεις καί απηρχαιομένες τελετουργίες καί έθιμα. Η ανθρωπότητα έχει εθιστεί στό κρέας στό αίμα στήν σφαγή στήν καταστροφή. Ενα τέλος στήν σφαγή καί κατανάλωση σαρκών ζώων θά επιφέρει ειρήνη καί θα μάθει ο κόσμος να σέβεται τήν ζωή όλων. Πιστεύω πως έτσι θα σταματήσουν καί οι αλληλοσκωτομοί καί οι πόλεμοι. Ζητάμε τήν χάραξη μιάς νέας ηθικής ενός νέου πολιτισμού καί μιά ειρηνική συμβίωση καί αλληλοκατανόηση ανθρώπων καί ζώων. Ας τό καταλάβουν οι άνθρωποι η σφαγή, η βρώση, η εκμετάλευση ο βασανισμός καί γενικά η φρικαλέα συμπεριφορά τού ανθρώπου απέναντι στά ζώα, είναι καθαρός φασισμός. Αυτό σημαίνει φασισμός. Εγώ, σάν πιό δυνατός μπορώ να σέ σκοτώσω να σε βασανίσω καί να σε εκμεταλευτώ. Ο φασισμός τού ανόητου παλικαρά απέναντι στόν φιλύσηχο καί αδύναμο είτε αυτό είναι άνθρωπος είτε ζώο.

    • Ο/Η once in a blue λέει:

      Θαυμάζω βαθύτατα όλους εσάς που αρνείστε να φάτε ζώα και δείχνετε έμπρακτα την αγάπη σας προς αυτά. Και το λέω απολύτως ειλικρινά.

      Ωστόσο, θεωρώ οτι οι θέσεις περί ολοκληρωτικής απόρριψης της κρεατοφαγίας, πέρα από τις όποιες αντιρρήσεις μεγάλου μέρους της ιατρικής επιστημονικής κοινότητας, θα μπορούσαν ίσως να γίνουν αποδεκτές όσον αφορά τους ενήλικες, αλλά όχι τα παιδιά. Διότι, δε μπορώ να φανταστώ ότι θα υπάρξει έστω και ένας σοβάρος παιδίατρος που θα συναινέσει στο να μην καταναλώσει ένα παιδί κρέας έως ότου ολοκληρωθεί η ανάπτυξή του.

  13. Ο/Η Πρεζόνι λέει:


    Πρόβατο επί σφαγήν

  14. Ο/Η Mπαλαρίνα λέει:

    O «ιπτάμενος» παπάς στη Χίο
    Ο πάτερ Χριστόφορος 16.4.2017



    κι άλλος

  15. Ο/Η Ζωόφιλοι κατά Εκκλησίας λέει:

    http://www.lifo.gr/articles/mikropragmata/140812

    Από τον ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ

    Αν αγαπάς τα ζώα (όλα τα ζώα, όχι μόνο σκύλους και γάτες) δεν ξέρεις από πού να πρωτοαρχίσεις. Το Πάσχα που σουβλίζονται άπειρα αρνιά μοιάζει με σταγόνα στον ωκεανό το να ζητάς το παρακάτω. Πάντως η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (56 Σωματεία) και η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 130 Ζωοφιλικών Σωματείων έγραψαν στην Αστυνομία, την Εισαγγελία, τη Μητρόπολη Πάτρας αλλά και στον Αρχιεπίσκοπο ζητώντας κάτι συγκεκριμένο: ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΚΙΣΤΟΥ ΕΘΙΜΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Προς:  Εισαγγελία Πρωτοδικών Πατρών  Αστυνομική Διεύθυνση Πατρών  ΑΤ Πατρών Κοινοποίηση:  Γ.Α.Δ. Αχαΐας  Ιερά Μητρόπολις Πατρών  Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και πάσης Ελλάδος  Δήμος Πατρέων

    Θέμα: Απαγόρευση κάκιστης τήρησης εθίμου με ταλαιπωρία ζώων στις Eκκλησίες.

    Αξιότιμοι κύριοι, Με αφορμή την επεισοδιακή Ανάσταση στον Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου στην Πάτρα το 2015, με το ζωντανό αρνί δεμένο στην εξέδρα της Αναστάσεως για τις ανάγκες λοταρίας, την ώρα που οι πιστοί προσέρχονταν για να γιορτάσουν την Ανάσταση, και την ώρα που οι καμπάνες χτυπούσαν ενώ παντού ακούγονταν κροτίδες και το ζώο προσπαθούσε να λυθεί βελάζοντας, η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία και η Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή επισημαίνει και υπενθυμίζει ότι τέτοια πράξη συνιστά κακοποίηση και απαιτείται η διαδικασία αυτόφωρο σε περίπτωση εφαρμογής τέτοιων συμπεριφορών. Η κακοποίηση ζώου είναι βαρύ πλημμέλημα βάσει του Ν.4039/12. Οι παραβάσεις δε της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του Ν.1197/81 όπως αυτές τροποποιήθηκαν με το άρθρο 47 του Ν.4235/2014, τιμωρούνται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και με χρηματική ποινή από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ έως δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ, αλλά και διοικητικά πρόστιμα της τάξης έως 30.000 ευρώ ανά ζώο Για όλα τα παραπάνω παρακαλούμε για τις ενέργειές σας άμεσα προκειμένου να προληφθούν και να απαγορευθούν εφέτος τέτοιες συμπεριφορές και τήρηση τέτοιων εθίμων εν μέσω λατρευτικών τελετών σε χώρους μάλιστα όπως οι εκκλησίες που αφενός είναι καταφανώς παράνομες αφ’ ετέρου προσβάλλουν τη χώρα μας προβάλλοντας βάρβαρα-παγανιστικά έθιμα. Σε περίπτωση μη τήρησης του νόμου παρακαλούμε όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες και διαδικασίες. Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (56 Σωματεία) και Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή 130 Ζωοφιλικών Σωματείων Η Πρόεδρος Η Γραμματέας Α. Βυσσίνου Μπομπολάκη Μ. Χουστουλάκη

  16. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s