Γιατί ο πατριάρχης Ιεροσολύμων δεν διαψεύδει τον μύθο πως το «Άγιο Φως» πέφτει από τον ουρανό;

[Ο Δάσκαλος του Γένους Αρχιεπίσκοπος Νικηφόρος Θεοτόκης αποκαλύπτει την απάτη και εξηγεί την σιωπή των πατριαρχών]

Σύγχρονη ρωσική έκδοση για τον Θεοτόκη

του Αναγνώστη Λασκαράτου
O αθεόφοβος πατριάρχης Θεόφιλος και οι θεομπαίχτες προκάτοχοί του Βενέδικτος, Διόδωρος και Ειρηναίος, που οι κηδεμόνες τους, τους ξεφορτώθηκαν από τις ηλικίες των 12, 14,15 και 14 ετών αντίστοιχα παραδίνοντάς τους στα χέρια του ταφικού αδελφάτου (τον  Διόδωρο μαζί με τον αδελφό του όσιο Βενέδικτο του Ρόδου του Αμάραντου, που συνελήφθη από την Αστυνομία να ψαρεύει νεαρούς στον Πειραιά) και των οποίων ο σκανδαλώδης βίος, από τα αποσπάσματα που κατά καιρούς δημοσιεύτηκαν στον ελληνικό Τύπο, δεν αντέχει στον δημόσιο έλεγχο, έχουν αποφύγει να δηλώσουν επίσημα αν όλη αυτή η βλάσφημη θαυματολογία περί ουρανόπεμπτου Φωτός είναι έγκυρη ή πλαστή, όπως και προφανέστατα είναι. Βλέπετε, πως τη «Δημιουργική ασάφεια», δεν την εφηύρε ο κ.Βαρουφάκης που θα ξεγελούσε τους Κουτόφραγκους, ήταν εξ αμνημονεύτων χρόνων χρήσιμη σε όλους τους απατεώνες. Ο εκ πολύτεκνης οικογένειας Ηλίας Γιαννόπουλος ο Γαργαλιανιώτης (Θεόφιλος),  αφήνει λοιπόν να αιωρείται ο ισχυρισμός περί θαύματος, χωρίς ο ίδιος να έχει δεσμευτεί δημόσια γι’αυτό, για να μην βρεθεί κάποτε απολογούμενος για μια αθεολόγητη ασχήμια, η οποία παρουσιάζει τον Θεό σαν ευτελή ταχυδακτυλουργό που δίνει κάθε χρόνο τακτική παράσταση στο πρόστυχο κοινό των θαυμαστών του, που γαβριούν κάθε Μεγάλο Σάββατο σαν αγέλη αγρίων, εδώ και εκατοντάδες χρόνια, όπως το περιγράφουν με περιφρόνηση οι λόγιοι και οι ευσεβείς ξένοι περιηγητές.

Ο εγγονός του αγωνιστή του 1821 οπλαρχηγού Γιάννη Δυοβουνιώτη (του συμπολεμιστή του Αθανάσιου Διάκου) Κωνσταντίνος, Κοσμήτορας της Θεολογικής, διευθυντής Θρησκευμάτων στο Υπ. Παιδείας (1927), μέλος (1928) της Ακαδημίας Αθηνών και αργότερα και Γραμματέας της και  πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθήνας (1931-32), γράφει στα 1936  στον Β΄τόμο της «Επετηρίδος της Εταιρείας Βυζαντινών Σπουδών» (σελ. 3-19), ένα άρθρο (“Περί του εν Ιεροσολύμοις αγίου φωτός“), στο οποίο μεταφέρει το ερώτημα του Λαρισαίου Ελευθέριου Μιχαήλου, το οποίο έθεσε στα 1775 στον Νικηφόρο Θεοτόκη, ήδη εκλεγμένο Αρχιεπίσκοπο Φιλαδελφείας, δηλαδή επίσκοπο των Ελλήνων της Ιταλίας με έδρα τη Βενετία, που δεν είχε όμως αποδεχθεί τον διορισμό του: «Αληθές ή πλάσμα τω εν θεοδέγμονι του Σωτήρος Τάφω κατά την κυριώνυμον του Πάσχα ημέραν φως;». Η απάντηση του σοφότατου κληρικού, μετέπειτα Αρχιεπισκόπου των Νοτίων ρωσικών επαρχιών Αστραχανίου και Σταυρουπόλεως, ήταν η παρακάτω: «Ουκ απ΄ ουρανού κατέρχεται, ουδ΄ από του τάφου αναβλύζει, αλλ΄ ο επί την διακονίαν ταύτην ταχθείς αρχιερεύς εν τω λεγομένω εισελθών κουβουκλίω, τον πυρίτην παίων, πυρ εξάγει επάνω του ζωοδόχου τάφου, είτα εφάψας τας εν τω τάφω πρότερον τριβείσας λαμπάδας κρατών εξέρχεται και το φως μεταδίδωσιν ως ηγιασμένον τη επαφή και προσαύσει του παναγίου τάφου. Και ο μεν αγελαίος λαός εκ του τάφου το φως αναβλύσαν νομίζει, ουδείς δ΄ αυτώ τουναντίον ειπείν θαρσεί, δεινόν τι παθείν δεδιττόμενος». Δηλαδή το Φως είναι προϊόν των πατριαρχικών σπίρτων, που η αγέλη των πιστών θεωρεί θαύμα, το οποίο κανείς (πατριάρχης κλπ) δεν τολμά να διαψεύσει, φοβούμενος τι θα πάθει (ή και τι έσοδα και «αγελαίους» «πιστούς» θα χάσει η θρησκευτική επιχείρησή του).

Όσοι θεωρούν πως ο Θεός είναι ένας φτηνιάρης επιδειξίας φακίρης που αν δεν του αρκούν σπίρτα και τσακμάκι μέσα στο Κουβούκλιο (που υπεραρκούν), κατέχει και τις στοιχειώδεις γνώσεις ενός πλανόδιου αλμπάνη φαρμακοτρίφτη του Φαρ Ουέστ ή ενός Ιρακινού μάγου ή του τσαρλατάνου ενός τσίρκου και ξέρει να προκαλεί την αυτανάφλεξη του λευκού φωσφόρου (στους 30 °C), που έχει αρχικά ψυχρή φλόγα η οποία δεν καίει κανέναν για να εντυπωσιάζει το ελεεινό πλήθος ή ενός βοηθού χημικού εργαστηρίου που αναμιγνύει υγρή διφωσφίνη (P2H4) με αέρια φωσφίνη (PH3), για να την αναφλέξει όταν βγει στον ατμοσφαιρικό αέρα, είναι αισχροί βλάσφημοι των θείων. Τι είδους θεός είναι αυτός που άνθρωποί του επαναλαμβάνουν με ραντεβού επιδείξεις θαυμάτων τρίτης διαλογής μπροστά σε έναν άθλιο όχλο ασεβών, που κορυβαντιούν  με τρόπο που τόσο περιπαιχτικά έχει διεκτραγωδήσει απαξιωτικά μια πολυάριθμη διαχρονική ακολουθία από αξιόπιστους παρατηρητές;

Της Αριστεράς δεν της έφτανε η απλή πτήση που θεσμοθέτησε η Μιμή Λιάνη με τον τουριστικό πράκτορα το 1988, καθιέρωσε από το 2016 τη μεταφορά του Φωσφόρου ή Αναπτήρα Αρχηγού Κράτους με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο. Αλλά επειδή αυτοί οι λαοπλάνοι της Αριστεροδεξιάς και του πατριωτικού Κέντρου, που αποκτηνώνουν την εκλογική τους πελατεία και διαφθείρονται από αυτήν, θα μας πουν πως όλοι αυτοί οι ταξιδιώτες που αγανακτούσαν και ειρωνευόντουσαν ήταν ετερόδοξοι άρα αναξιόπιστοι και ο Λαφαζάνης της Σρεμπρένιτσα και η πορφυρογέννητη Κωνσταντοπούλου των γερμανικών αποζημιώσεων θα μας πουν πως ο Αδαμάντιος Κοραής ήταν αντιδραστικός φιλελεύθερος Δυτικός της Γαλλικής Επανάστασης, χωρίς να υπάρχει εκεί η Ρουμάνα επίτροπος Κρέτσου (να αγιάσει το στόμα της) για να τους τρέψει σε φυγή, να παραθέσω εδώ τα λόγια του αρθογράφου Γ.Λ.Α.  της μνημειώδους «Μεγάλης Ελληνικής Εγκυκλοπαίδειας», που στα 1926 βρήκε το θάρρος να γράψει και τα παρακάτω στο λήμμα Άγιον Φως: «…έχουν σβύσει κηρία…εν τω Ναώ, όστις είναι κατάμεστος…ιδίως ιθαγενών ορθοδόξων, κραυγαζόντων…εις τιμήν του Πατριάρχου και εις ύβριν των Αρμενίων. Είναι μια από τας ασχημοτέρας επιδείξεις της θρησκοληψίας όχλου βαρβάρου…….Είναι δε τόσος ο φανατισμός, ώστε νομίζεται ότι το φως αυτό φωτίζει αλλά δεν καίει…..η τελετή είναι μια ωραία θεατρική αναποφεύκτως αναπαράστασις συμβολική της Αναστάσεως….Δυστυχώς την ασχημίζει ο βάρβαρος φανατισμός του λαού και έτι δυστυχέστερον ότι η εκκλησία αφήνει και υποκαίει την δυσειδαιμονίαν αντί στεντορείως να φωνάξει ότι δεν πρόκειται περί θαύματος. Αυτός ο Πατριάρχης Χρύσανθος (1680) σπουδάσας αστρονομίαν …εν Παρισίοις…παρεκφεύγει να δηλώσει κατηγορηματικώς την σκηνοθεσίαν. («Εγχειρίδιον περί…υπεροχής της Αγίας πόλεως….».Ιερουσαλήμ 1728)……Νομίζομεν ..ότι οι κληρικοί μας είχον ηθικήν υποχρέωσιν….ώστε η εορτή…να απαλλαγεί από τον θεοκαπηλικό της χαρακτήρα«.

Μπαίνω στον πειρασμό να προσθέσω και μια από τις δεκάδες παρόμοιες απόψεις ενός Δυτικού, του Ιππότη D’ Arvieux (Lawrence, 1635-1702), ενός ευγενούς από τη Μασσαλία, με άριστη γνώση της Μέσης Ανατολής και των ανατολικών γλωσσών (μιλούσε άπταιστα αραβικά, τουρκικά, περσικά και εβραϊκά), που χρησιμοποιήθηκε επανειλημμένα από τον Λουδοβίκο 14ο ως πρεσβευτής στη μουσουλμανική Μεσόγειο. Αφού περιγράφει αποσβολωμένος την ανεκδιήγητη κλωτσοπατινάδα και τους καυγάδες των πιστών στην ασεβή μανία τους να πάρουν τη φωτιά, μπροστά στο υπό αναστήλωσιν Κουβούκλιον των Αλεξίου Τσίπρα και Τόνιας Μωροπούλου (ευσεβούς συνεργάτιδος Κοσκωτά το πάλαι ποτέ), καταλήγει: «Αυτοί οι πιστοί θα έλιωναν τον Αρχιεπίσκοπο αν δεν τον έσωζαν οι Γενίτσαροι…δεν έβλεπες παρά αιμόφυρτα κεφάλια, φλεγόμενα γένεια, μαυρισμένα μάτια, σχισμένα ρούχα, γρατζουνισμένα πρόσωπα, σπασμένα, τραυματισμένα, εξαρθρωμένα χέρια…Δεν άκουγες παρά μόνο άναρθρες κραυγές μέσα σε ένα πανδαιμόνιο….Ποτέ στη ζωή μου δεν είδα τόση παραφροσύνη, τόση ασέβεια, τόσους εξωφρενισμούς…» (“Mémoires du chevalier d’Arvieux ….par R.P. Jean-Baptiste Labat”-Paris, 1735).

Ο Νικηφόρος Θεοτόκης ήταν σκεύος της επιλογής του πατριάρχη Σαμουήλ Α΄ Χαντζερή, ίσως του μόνου τίμιου πατριάρχη της Τουρκοκρατίας, μιας φωτεινής εξαίρεσης μέσα σε ένα συρφετό αισχρών αλλαξοπατριαρχών. Ο κατά κόσμον Σκαρλάτος, εκλέχτηκε χωρίς να το επιδιώξει (εξαίρεση πρωτοφανής), έδωσε μεγάλη προσοχή στην Παιδεία, υποστήριξε μαχητικά τα δικαιώματα των γυναικών, πολέμησε τον θεσμό της προίκας, αποδοκίμασε τους γάμους συμφέροντος, κατάργησε τα πεσκέσια των παπάδων στο πατριαρχείο, περιόρισε δραστικά τους εράνους, ψαλίδισε τα προνόμια του πατριάρχη ενισχύοντας τη συλλογική διοίκηση, σπάζοντας και μοιράζοντας και σε τρεις ακόμη Αρχιερείς την παντοδύναμη και ανεξέλεγκτη μέχρι τότε πατριαρχική σφραγίδα στα τέσσερα,  πράγματα που επέσυραν την δυσαρέσκεια των Γερόντων μητροπολιτών μνηστήρων του πατριαρχικού αυταρχισμού, τις συκοφαντίες τους στον Σουλτάνο και την έκπτωσή του από το θρόνο, στον οποίο επέστρεψε αργότερα θριαμβευτικά κατ’απαίτησιν της Συνόδου, παρά την θέλησή του να μείνει στην αφάνεια. Η δεύτερη βραχύβια πατριαρχεία του κατέληξε σε εξορία, είχε όμως προλάβει να επιτεθεί στους σκοταδιστές Κολλυβάδες  «τους  «αγιορείτες πολέμιους του Διαφωτισμού». Ακόμη και η ερωτική του κλίση ήταν ασυνήθιστη για πατριάρχη, αφού φημολογείτο ότι ήταν ετεροφυλόφιλος και μάλιστα πως είχε κάποια τρυφερή σχέση με την καλλιεργημένη αρχόντισσα Ρωξάνδρα Καρατζά.

Αντάξιος αυτού του σεβαστού πατριάρχη ήταν και ο αρχιμανδρίτης Θεοτόκης, που ανήκει στους ευαγγελικούς αντίποδες του σκοτεινού κόσμου των ακροδεξιών καλογερικών μέντιουμ, τα οποία προστατεύει προκλητικά ο περί βλασφημίας νόμος, τον οποίο με ιερό μένος διατήρησε ο Τσίπρας, τόσο που οι ευσεβείς υφιστάμενοι του Παπαγγελόπουλου, την ανάγκην φιλοτιμίαν ποιούντες, αθώωσαν τον μπλόγκερ Παστίτσιο, κάνοντας χρήση της πολύφερνης παραγραφής του Νώμου Παρασκεβώπουλλλου, αφήνοντάς του όμως το παλιό δικαστικό στίγμα του βλάσφημου (κατά του θεού Παϊσιου). Ήταν δάσκαλος της ελληνικής και ιταλικής Λογοτεχνίας, των Μαθηματικών, της Φυσικής και της Φιλοσοφίας. Όσον αφορά στη Φυσική, μια επιλογή σχεδόν απαγορευμένη για Ορθόδοξο ιερωμένο, ο Θεοτόκης ανήκε στους λίγους Γραικούς σοφούς που εισήγαγαν και υποστήριξαν τη Νευτώνεια  Mηχανική στην ελληνική βιβλιογραφία και διδασκαλία, (Efthymios Nicolaidis «Science and Eastern Orthodoxy: From the Greek Fathers to the Age of Globalization»,  Johns Hopkins University Press, 2011), βασιζόμενος για τη συγγραφή του δικού του συγγράμματος  στις ιταλικές μεταφράσεις των πρωτοπόρων βιβλίων του Oλλανδού Peter van Musschenbroeks (“Elementa Physicae conscripta in usus academicos”) και του Γάλλου Φυσικού αββά Ιωάννη Αντουάν Nollet, πρώτου καθηγητή Πειραματικής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο των Παρισίων (“Fisica Sperimentale”-1746).

Αυτά τα λίγα, για να ξέρουμε ποιοι είναι από τη μεριά του Ορθού Λόγου, της Επιστήμης και του σεβασμού του ηθικού περιεχομένου της ευαγγελικής διδαχής και ποιοι έχουν επιλέξει την όχθη της απατεωνιάς και της αισχρής βλασφημίας, μιας ανατολίτικης αγυρτίας, η οποία μεταφέρεται, για δεύτερη φορά από το χρεοκοπημένο αεροπλάνο ενός σαλτιμπάγκου πρωθυπουργού, με τη συνοδεία υπουργών εκπροσώπων του «νέου» στην πολιτική, δηλαδή των Γεροβασίλη-Αμανατίδη και με τα αγήματα του Παλαιο-νέο-ημερολογίτη Σαλαμινομάχου, που εξομολογείται τις αμαρτίες του στον καταδικασμένο χιτλερικό ηγούμενο της Μονής Εσφιγμένου και περιμένει την εντολή του Αρχιεπισκόπου Ζαρούλια, Μιχαλολιάκου και Λαυρεντιάδη για να ρίξει την κρυφοκαραμανλική αριστεροακροδεξιά παρέα των φίλων του Βατοπεδίου, που παριστάνουν την κυβέρνηση.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

20 Responses to Γιατί ο πατριάρχης Ιεροσολύμων δεν διαψεύδει τον μύθο πως το «Άγιο Φως» πέφτει από τον ουρανό;

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Περί της μεταφοράς του Αγίου Φωτός και περί άλλων τινών, ομιλεί και ο κάτωθι αιβγαινύς κε μωρφομαίνως κρατικός υπάλληλος, υβρίζων και μαινόμενος, που θα μπορούσε να κάνει καριέρα ως Καρολόγος της Λαχαναγοράς ή ως αρχιδιάκος του Χριστόδουλου. Τέτοιο ταλέντο είναι άδικο να χάνεται.
    Παραθέτω και την εισαγωγήν του ευλαβούς αναρτήσαντος καθώς και το πρώτον σχόλιον (ασεβούς) επισκέπτου. Ασφαλώς προσωπικώς συντάσσομαι με τον εργατικόν ιερέαν που μισθοδοτελίται από το Κράτος δια να διαφωτίζει το κοινόν του νοήμονος ακροατηρίου (του Γηροκομείου της Μητροπόλεως Ρόδου;)
    Ευχαριστούμε την ευσεβή σχολιάστριά μας δίδα Παυλίνα Γεμιστού
    https://roides.wordpress.com/2017/04/11/11apr17b/#comment-94455
    ήτις κατέθεσεν το δοκουμένδον.


    ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑ ΑΘΕΟΥΣ ΣΥΡΙΖΑ
    Κλεάνθης Λοΐζος

    Δημοσιεύτηκε στις 10 Απρ 2017
    Ο εφημέριος του Αγίου Παντελεήμονος στην μεσαιωνική πόλη της Ρόδου, Παπα Χρήστος, δεν άντεξε στο κήρυγμά του και επιτέθηκε στους άθεους της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Αφού μοίρασε, για μία ακόμη φορά, φρέσκα ψάρια σε 500 φτωχές οικογένειες ανήμερα της Κυρακής των Βαΐων.

    Σχόλια
    petrovgr Πριν από 1 ημέρα
    Αυτός ο άνθρωπος καθαρίζει καμία 1.400 ευρώ καθαρά (τα νόμιμα) για να λέει κυρελέησον και μετά να κάνει κήρυγμα μίσους. Μου αρέσει που σε κάποια φάση λέει και για τις «άγιες μέρες», απορώ πώς δε γελάει ο κόσμος από κάτω. Την ίδια στιγμή νέοι άνθρωποι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά είτε την κάνουν για το εξωτερικό, είτε φτιάχνουνε καφέδες για να ζήσουνε με ψίχουλα. Καμία σχέση ούτε με Χριστό ούτε με την δουλειά του όλα αυτά που λέει.
    ________________

    Παρακαλώ εις την επομένην επίσκεψίν της εις Ρόδον η αρχηγός της Πλεύσεως, να τον βραβεύσει τιμητικώς

    • Ο/Η Γιάννης Ιωάννου λέει:

      Γιατί ο Πατριάρχης εισέρχεται στο κουβούκλιο φορώντας μόνο το εσωτερικό άμφιο και – εξ όσων γνωρίζω – ελέγχεται πριν εισέλθει στο κουβούκλιο από την Ισραηλινή αστυνομία και από εκπροσώπους των άλλων δογμάτων κατά πόσον μεταφέρει μαζί του σπίρτα ή άλλο υλικό το οποίο θα προκαλούσε φωτια? Επίσης, περί ύπαρξης κανδύλας εντός του κουβουκλίου η οποία παραμένει αναμμένη, από την οποία ο Πατριάρχης ανάβει τη λαμπάδα και απλά διαβάζει ευχές ώστε με τη χάρη του Θεού να μετατραπεί σε Άγιο Φως, εάν αυτό όντως αληθεύει δεν θα ήταν ήδη γνωστό τοις πάσι ως αναμφισβήτητο γεγονός αντί για φημολογίες? Ωστόσο, δεν μου διαφεύγει βίντεο που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο παλιά στο οποίο Αρχιμανδρίτης του Αγίου Τάφου την δεκαετία του 1970 μιλούσε για την κανδύλα και ότι δεν θα μπορούσε να το ξέρει ο κόσμος αφού η αφή του Αγίου Φωτός δεν είναι μυστήριο αλλά ακολουθία. Επίσης, υπάρχει παράδοση για θαύμα, κατά την εποχή της οθωμανικής κατοχής των Αγίων Τόπων όπου κατέλαβαν το κουβούκλιο από άλλο δόγμα και το Άγιο Φως ανεδείθη από κολώνα, δηλαδή από χώρο εκτός κουβουκλίου, και το σημάδι της ανάδεισης αυτης υπάρχει μέχρι σήμερα.
      Ευχαριστώ.

      • Ο/Η Po λέει:

        Ευχαριστώ για το ευπρεπές σας σχόλιο.
        Μια ερώτηση: Πιστεύετε στους, έως τώρα, νόμους της Φυσικής Επιστήμης;
        Αν ναι, εκεί θα βρείτε όλες τις απαντήσεις.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Τι συγκίνησις!
    Η θεούσα κωμμμουνοίστρεια Κανέλλη με τον άγιο αρχιαπατεώνα πατριάρχη Διόδωρο Καρίβαλη, που όμοιό του δεν είχαν τόσης αξίας να βάλουν οι Παλαιστίνιοι (λαθρεμπόριο χρυσού, Ρουμάνες καλόγριες, χρηματισμός κλπ κλπ), ομιλούν περί της ελληνικότητος του πατριαρχείου (Ο Χριστός ήτο Έλλην καλέ).
    Μόνο για βαστάζοι είναι άξιοι οι Παλάιστίνιοι Ορθόδοξοι, δεν το ξεύρετε καλέ;


    Ρωτήστε και την κα Σακοράφα

    Περί του Αγίου Διοδώρου, ομιλεί η Καθημερινή:

    http://www.kathimerini.gr/96780/article/epikairothta/ellada/olo-to-paraskhnio-sta-ierosolyma

    22.07.2001
    Ολο το παρασκήνιο στα Ιεροσόλυμα
    Του Γρηγόρη Καλοκαιρινού
    ………………………….

    Η «Πολιτεία» Διόδωρου

    Ο Πατριάρχης Διόδωρος -ο επιλεγόμενος «Βούδας» από τους αρχιερείς των ελληνορθοδόξων εκκλησιών- ανέβηκε στον θρόνο το 1981, έπειτα από ένα παζάρι συναλλαγών, πολιτικών και οικονομικών. Ηταν Μητροπολίτης Αμμάν, είχε σώσει λέγεται τη ζωή του μακαρίτη Χουσεΐν της Ιορδανίας και απολάμβανε της υποστηρίξεώς του. Εκτός από τη βοήθεια Χουσεΐν, για να γίνει Πατριάρχης ο Διόδωρος, «έταξε» και αρκετά «πακέτα» δολάρια στους μητροπολίτες. Η επιστολή του Μητροπολίτη Διοκαισαρείας Ιακώβου προς τον Ανδρέα Παπανδρέου, το 1983, αποκαλύπτει πολλά και λέγεται ότι την έχει η κ. Δήμητρα Λιάνη στο αρχείο της.

    Διάκονος του Πατριαρχείου, πρώην γνωστός τραγουδιστής -έστειλε έχει πει, μάλιστα και σχετική επιστολή στο Οικουμενικό Πατραρχείο με αποκαλύψεις- πολλές φορές περιέγραψε δημοσίως και σε εκκλησιαστικούς κύκλους, τον καβγά Διοδώρου – Ιακώβου για τα «υπόλοιπα» που χρωστούσε ο πρώτος και τα είχε «ταμένα» στον δεύτερο για να τον ψηφίσει Πατριάρχη. Μόλις, λοιπόν, κάθησε στον θρόνο ο Διόδωρος, φαίνεται να έβαλε δύο στόχους, την συσσώρευση πλούτου και την… καλοπέραση. Περνούσε πολλούς μήνες τον χρόνο στην πατριαρχική βίλα του Αγίου Κωνσταντίνου Καμένων Βούρλων, όπου τον υπηρετούσαν Ρουμάνες καλόγριες. Μία από αυτές είχα μάλιστα, κακό τέλος. Στο μοναδικό προσκύνημα του Τάφου της Παναγίας στη Γεσθημανή ήταν κενή η θέση ηγουμένου. Ο αρχιμανδρίτης Συνέσιος ζητεί την τοποθέτησή του εκεί και ο Διόδωρος δίνει τη συγκατάθεση, έναντι… 80.000 δολαρίων, τα οποία και κατέβαλε ο Συνέσιος (άραγε πού βρίσκουν Αγιοταφίτες μοναχοί τόσο μεγάλα ποσά;). Ομως, ο Πατριάρχης, και τα χρήματα πήρε και τη θέση δεν του έδωσε. Θυμωμένος ο αρχιμανδρίτης, ήλθε στην Ελλάδα, πήγε στη βίλα Καμένων Βούρλων και επειδή γνώριζε «καλά» τα κατατόπια -είχε υπηρετήσει διάκονος εκεί- προσπάθησε να κλέψει χρήματα από το χρηματοκιβώτιο.

    Τον αντελήφθη η Ρουμάνα μοναχή Λάικα και εκείνος αναγκάστηκε για να διαφύγει να την χτυπήσει στο κεφάλι με ένα βαρύ αντικείμενο. Οταν διαπίστωσε ότι την είχε σκοτώσει, έβαλε φωτιά για να χαθούν τα ίχνη. Η δολοφονία, όμως, αποκαλύφθηκε και ο Συνέσιος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 28 ετών από τα ισραηλινά δικαστήρια. Ο φάκελος «Λάικα» βρίσκεται στα αρχεία της Μοσάντ, ενώ ο Συνέσιος δεν «μίλησε»ποτέ, παρά τις παροτρύνσεις, ακόμη και Ισραηλινών να κάνει αποκαλύψεις.

    Οι Ρουμάνες

    Φαίνεται ότι ο Διόδωρος είχε ιδιαίτερη αδυναμία στις Ρουμάνες. Λέγεται ότι πήγαιναν στα Ιεροσόλυμα να υπηρετήσουν από μοναστήρια τις πατρίδας τους και πολλές από αυτές το πρωί φορούσαν το σχήμα και προσεύχονταν και το βράδυ «εργάζονταν» σε καμπαρέ στο Τελ Αβίβ. Εντονες φήμες, που συζητείται, ότι και γι’ αυτές οι Ισραηλινοί έχουν στοιχεία, αναφέρουν πως ορισμένες από τις καλόγριες εκ Ρουμανίας «ετύγχανον της ιδιαιτέρας ευνοίας» του Πατριάρχου. Η τελευταία μάλιστα -συμπληρώνουν οι πληροφορίες- έφυγε από το Ισραήλ λίγες ώρες μετά το θάνατο του Διοδώρου με 6 εκατομμύρια δολάρια στη βαλίτσα της, με τα οποία άνοιξε επιχείρηση στην πατρίδα της. Λέγεται δε, ότι οι ισραηλινές αρχές γνώριζαν την περίπτωση, αλλά την άφησαν να φύγει, για να μην δημιουργηθεί διπλωματικό επεισόδιο, κάτι που το έχουν μετανοήσει τώρα.

    Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση μεγάλης Ελληνίδας καλλιτέχνιδος, η οποία πέρασε άσχημες ώρες με την υγεία της. Οταν οι Ισραηλινοί γιατροί τη διαβεβαίωσαν ότι θα γίνει καλά, ιδιαίτερα συγκινημένη, πήγε στον Πανάγιο Τάφο να προσκυνήσει. Εκεί θέλησε, να αφιερώσει ακριβό κόσμημα που είχε στον λαιμό της. Τότε παρενέβη κληρικός Αγιοταφίτης που τη συνόδευε και της είπε: «Κυρία…, αν πράγματι αισθάνεσθε ότι πρέπει να αφιερώσετε το κόσμημά σας στον Χριστό, ως ευγνωμοσύνη που σας έσωσε, καλύτερα πουλήστε το και δώστε τα χρήματα σε φτωχούς. Εάν το αφήσετε εδώ, σε δυο – τρεις ημέρες θα κοσμεί τον λαιμό κάποιας Ρουμάνας».

    Το χρήμα

    Η σχέση με το χρήμα, φαίνεται να ήταν επίσης ξεχωριστά έντονη για τον Διόδωρο. «Ο Χιώτης ήταν παραδόπιστος», μας είπε χαρακτηριστικά Αγιοταφίτης. Είχε «ιδιαίτερες σχέσεις» με Μητροπολίτες που διαχειρίζονταν προσκυνήματα και περιουσιακά στοιχεία του Πατριαρχείου. Από παντού έπαιρνε «μίζες». «Νοίκιασε» για 90 χρόνια μεγάλες εκτάσεις στους Ισραηλινούς, κάτι που εξόργισε τους Παλαιστινίους, ενώ δεν δίστασε να κάνει και πλαστογραφίες εις βάρος Εβραίων, υπογράφοντας συμβόλαια που τελικά δεν ίσχυαν, αφού όμως πρώτα είχε εισπράξει τα χρήματα. Σε αυτές τις «ιστορίες» συμμετείχαν και Αγιοταφίτες. Υποθέσεις τέτοιες βρίσκονται στα ισραηλινά δικαστήρια, όπως και η τελευταία με την εξαφάνιση τεράστιων ποσών ακόμη και από τράπεζες της Ελβετίας, μετά το θάνατό του. Εχει αρχίσει ειδική έρευνα για 20 περίπου εκατομμύρια δολάρια. Είναι επίσης γνωστή στους Ελληνες πολιτικούς η περίπτωση που συνελήφθη ο Διόδωρος από την αστυνομία του Ισραήλ, με πλάκες λαθραίου χρυσού. Επενέβη η ελληνική κυβέρνηση και έκλεισε το θέμα. Ομως ο φάκελος έμεινε στα αρχεία της Μοσάντ, όπως και εκατοντάδες άλλοι φάκελοι.

    Κλείνοντας τη «σταχυολόγηση» των έργων και του βίου Διοδώρου, θα καταθέσουμε, ίσως την πιο χαρακτηριστική μαρτυρία, που φανερώνει το μέγεθος της εξαρτήσεως του εκδημήσαντος Πατριάρχου με το χρήμα.

    Βαριά άρρωστος τα τελευταία 2 χρόνια -ήταν περίπου 140, 150 κιλά, με μειωμένη όραση, είχε υψηλό σάκχαρο, καρδιά και υπεβάλλετο σε αιμοκάθαρση- ενώ μιλούσε, έγερνε το κεφάλι και κοιμόταν αφήνοντας τον συνομιλητή του αμήχανο, ειδικά όταν δεν υπήρχε άλλος μπροστά και μάλιστα Αγιοταφίτης. Ακόμη και δημοσιογράφοι που του έχουν πάρει συνέντευξη, είχαν γίνει μάρτυρες αυτού του γεγονότος. Ομως το να ξυπνούσε ο Διόδωρος και να συνέχιζε τη συζήτηση ήταν απλό και το συνέστηναν στους συνομιλητές του Αγιοταφίτες: «Την ώρα που τον παίρνει ο ύπνος, ρώτησέ τον, πόσο πάει σήμερα η τιμή του δολαρίου Μακαριότατε; Αμέσως θα ξυπνήσει και θα σου απαντήσει οπότε και θα συνεχίσετε να μιλάτε, μέχρι να επαναληφθεί η ίδια σκηνή».
    ………………………..

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Α η Εστία, η ακοίμητος φρουρός των παραδόσεων της φυλής (ή της Δήμητρας Λιάνη-Ολυμπιακή Αεροπορία και του Τσίπρα-πρωθυπουργικό αεροπλάνο)

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μια εντελώς ξεχωριστή περίπτωση.
    Είναι και ο μόνος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ που ρώτησε επίσημα γιατί οι Τσίπρας-Κοτζιάς δεν τήρησαν τη θορυβώδη υπόσχεση που είχαν δώσει για την κατάργηση του ανεξέλεγκτου των Μυστικών Κονδυλίων του Υπ.Εξ.
    Τον είχαμε επισημάνει:
    https://roides.wordpress.com/2015/05/11/11may15/

    Γιατί δεν αλλάζει ο κ.Κοτζιάς το αμαρτωλό καθεστώς των μυστικών κονδυλίων;
    11/05/2015
    [Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επείγεται να φέρει διαφάνεια;]
    ………………….
    Ένα μήνα (και κάτι) μετά (17/4 ), βρέθηκε ένας (αριθμ. 1) βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, που φιλοτιμήθηκε να σπάσει την ομερτά, χωρίς η παρέμβασή του να τύχει της ανάλογης δημοσιότητας, ίσως γιατί είναι πολλά τα ορφανά που μπορούν να προκύψουν από την κατάργηση ή από το νόμιμο έλεγχο του φιλόπτωχου πατριωτικού ταμείου του Υπ.Εξ.:
    …………………….
    ________________________
    Τώρα:

    https://www.thepressroom.gr/ellada/voyleytis-syriza-gia-metafora-agioy-fotos-ayto-den
    Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ για μεταφορά Αγίου Φωτός: «Αυτό δεν συμβαίνει σε ένα πολιτισμένο κράτος»
    11/04/2017


    ……………….

  5. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Αγνοούσα την περίπτωση του Νικηφόρου Θεοτόκη. Πρόκειται, για μία φωτεινή εξαίρεση με ανοικτούς τους ορίζοντες της σκέψης του και με ανάλογο ήθος. Αλλά στην σκοταδιστική Ορθοδοξία, οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα, που την θέλει πρωταγωνιστή και υπαίτιο, για την θλιβερή ιστορία αυτού του τόπου.
    Λιτή και εντυπωσιακή, είναι η περιγραφή του ευγενούς από την Μασσαλία. Μας περιγράφει μία σκηνή παράνοιας, η οποία αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι οι φανατισμένοι πιστοί, δεν μπορούν να έχουν καμία σχέση με το θείο, την ευσέβεια και αντιλαμβάνονται τον Θεό σύμφωνα με τα ταπεινά και ποταπά ένστικτα τους.
    Πέρασαν αιώνες από την περιγραφή του Ιππότη D’ Arvieux και ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε. Το σκηνικό στην Ιερουσαλήμ, με την κωμικοτραγική ιστορία με το Αγιο Φως-Απάτη, είναι περίπου το ίδιο, και οι φανατισμένοι ταλιμπάν της Ορθοδοξίας, πιστεύουν ή κάνουν πως πιστεύουν τα περί συμμετοχής του Θεού, σ’ αυτήν την βαρετή και ανούσια απάτη της πλάκας, από τους ρασοφόρους.
    Τους ιεράρχες ουδόλως τους ενδιαφέρει αν αυτό το θλιβερό σκηνικό της απάτης και η θλιβερή συμπεριφορά των πιστών τιμά τον Θεό τους (άλλωστε είναι στα κρυφά, άθεοι). Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να φροντίζουν οι πιστοί να βρίσκονται σ’ αυτήν την κατάσταση αποβλάκωσης και παράνοιας, ώστε να τους εξουσιάζουν στην αιωνιότητα. Γι’ αυτό κανείς πατριάρχης Ιεροσολύμων, δεν πρόκειται να διαψεύσει αυτή την γελοία ιστορία ταγκανίκα μάο μάο (Αγιο Φως). Εκτός και αν κάποτε βρεθούν κάποιοι και τους «πάρουν με τις πέτρες».

  6. Ο/Η ανορθολογισμός υπέρ των εμμονών λέει:

    Όταν λες «αθεόφοβος και θεομπαίχτες» κ. Λασκαράτε, μιλάς για μομφές. Τότε προς τι το ροϊδης γουορντπρες κομ, το μέγεθος του οποίου εκτός από εμμονές δείχνει και αεργία;
    Εκτός κι αν η κριτική είναι από την χριστιανική οδο…

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Είναι απόλυτα λογικό και δίκαιο ένας πατριάρχης και μάλιστα όταν λέγεται Θεόφιλος και γενικά όλοι οι δεσποτάδες να κρίνονται με τα κριτήρια που οι ίδιοι έχουν θέσει.
      Εγώ τουλάχιστον τους κάνω αυτήν την παραχώρηση.
      Δηλώνουν για θεό τους τον Θεό του Ευαγγελίου.
      Το βρίσκω άκομψο να τους ελέγξουμε με μέτρα μαρξιστικά, αθεϊστικά, βουδιστικά κλπ.
      Με μέτρο το Ευαγγέλιο είναι προφανέστατα αθεόφοβοι.
      Αν έχετε άλλη άποψη και επιχειρήματα, παρακαλώ να τα καταθέσετε.
      (Για τα περί αεργίας, εγώ εργάζομαι ως μπάτλερ μητροπολίτη του εξωτερικού, ο οποίος δεν μου κολλάει ένσημα)

      Με την ευκαιρία, έτσι για να ξέρετε πως δίνουμε πάντα πλήρη απάντηση.
      Εντελώς ενδεικτικά από εκατοντάδες δημοσιεύματα περί το ελληνικό πατριαρχείο:

      http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=327874
      Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

      Ερευνα για την εκλογή του πατριάρχη Ιεροσολύμων
      Του ΘΩΜΑ ΤΣΑΤΣΗ
      «Η αστυνομία διερευνά τον ισχυρισμό ότι ο Ελληνας πατριάρχης αγόρασε τον τίτλο του, δωροδοκώντας με 13 εκατομμύρια δολάρια», ανέφερε ο τίτλος χθεσινού ρεπορτάζ της ισραηλινής εφημερίδας «Haaretz», φέρνοντας τα πάνω κάτω στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.
      Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας, που προβλήθηκε στην πρώτη σελίδα, «το αίτημα να ξεκινήσει ποινική έρευνα προήλθε από τον έκπτωτο Ελληνορθόδοξο πατριάρχη Ειρηναίο, που εγγράφως απευθύνθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στο Ανώτατο Δικαστήριο. Ανάλογο αίτημα απηύθυνε και στον εισαγγελέα Μοσέ Λάντορ».

      Ο Ειρηναίος, σύμφωνα με τη «Haaretz», στην καταγγελία του αναφέρει ότι η αναγνώριση του Θεόφιλου το 2007 έγινε στο πλαίσιο «συμφωνίας δωροδοκίας». Ο τελευταίος, όπως έγραψε στο χθεσινό της φύλλο η ισραηλινή εφημερίδα, υποσχέθηκε στο βοηθό τού τότε αρμόδιου υπουργού για τα εκκλησιαστικά θέματα Ραφί Εϊτάν ότι θα πληρώσει 13 εκατομμύρια δολάρια από κεφάλαια του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων για να αναγνωριστεί από την ισραηλινή κυβέρνηση.

      Ο πατριάρχης Θεόφιλος διαδέχτηκε στο θρόνο των Ιεροσολύμων τον Ειρηναίο μετά την καθαίρεση του τελευταίου τον Ιούνιο του 2005. Η εκλογή του Θεόφιλου έγινε τον Αύγουστο του 2005, ενώ η αναγνώρισή του από την κυβέρνηση του Ισραήλ ήρθε στις 16 Δεκεμβρίου 2007. Το Ισραήλ έως τότε συνέχιζε να αναγνωρίζει ως νόμιμο προκαθήμενο της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων τον Ειρηναίο, κρατώντας για δυόμισι χρόνια σφραγισμένες τις οικονομικές υπηρεσίες τού Πατριαρχείου.

      Η έκπτωση του Ειρηναίου ήταν αποτέλεσμα μιας πολύμηνης κρίσης στην Εκκλησία της Ελλάδος και στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, που ξεκίνησε όταν έγινε γνωστή η παρουσία του Απόστολου Βαβύλη στα Ιεροσόλυμα. Από το 2005 ο Ειρηναίος παραμένει σε χώρο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων «απομονωμένος» από την Αγιοταφιτική κοινότητα.

      Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Μάιο του 2007 η κυβέρνηση της Ιορδανίας, το ορθόδοξο ποίμνιο της οποίας υπάγεται στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, ήρε την εμπιστοσύνη της από τον πατριάρχη Θεόφιλο, αλλά έπειτα από πιέσεις το κλίμα δυσπιστίας κατά του πατριάρχη μεταστράφηκε.

      tsatsis.thomas01@gmail.co

      κι αυτό:

      http://www.haaretz.com/israel-news/business/greek-orthodox-church-sells-jerusalem-land-to-jewish-investors-1.349913

      Greek Orthodox Church Sells Jerusalem Land to Jewish Investors
      NIS 80 million deal solves capital’s leasing problems through 2051.

      Ranit Nahum-Halevy Mar 18, 2011 2:15 AM
       

      The Greek Orthodox Patriarchate sold most of its leasing rights to large swaths of Jerusalem to a group of Jewish investors last week. The NIS 80 million agreement puts an end to the long draw-out land affair – at least for the next 140 years.
      ……….

      • Ο/Η ανορθολογισμός υπέρ των εμμονών λέει:

        Ο μη πιστεύων (α) διαρκώς εγκαλεί τους ιεράρχες για ασυνέπεια. Έναντι των πιστών κυρίως ή έναντι της κοινής λογικής; Πρφανώς το πρώτο, εκτός κι αν το ιστολόγιο έχει αυτοθεραπευτικό χαρακτήρα. Το φαινόμενο της απιστίας εμφανίζει μορφή χιονοστιβάδας και έτσι οι πιστοί κατανοούν ότι η τιμιότητα, η ανιδιοτέλεια και τα συναφή που οδηγούν στην επικαλούμενη πνευματικότητα του άυλου κόσμου βρίσκονται εξ ορισμού εκτός της χριστιανικής πίστης, εφόσον η δομή του ιερατείου της (β) στατιστικά αντιφάσκει. Συχνότατα εμφανίζονται πρωτοσέλιδα εφημερίδων και ασχολίαστες ή σχολιασμένες φωτογραφίες. Αυτές καταφανώς απευθύνονται στο θυμικό (γ).

        Ως περαστικός λοιπόν, κατανοώ ότι το ιστολόγιο έγινε από τους (α) για να πείσει τους πιστούς να αλλαξοπιστήσουν μέσω των τεχνικών (β) και (γ). Λογικά μιλώντας, αυτό δείχνει πλήρη αγνωσία περί της χριστιανικής πίστης, αφού νομίζετε ότι έτσι θα επηρεάσετε το συνειδησιακό «αποτέλεσμα». Ούτε η αστική δημοκρατία της δύσης δεν καταρρέει με στατιστικά κριτήρια και φωτογραφίες.

        Υποθέτω ότι στοχεύετε και στην σχέση κράτους-πίστης. Αν πάμε λοιπόν στα ιστορικά, εκεί θα φανεί με καταιγιστικά πυρά ότι η επανάσταση επιδιώκεται σταθερά από τον χριστιανικό (άρα διεθνικό) πυρήνα, που φροντίζει για την επανένωση των πιστών ανατολής-δύσης. Ο αντίπαλος προκαλεί το δυτικό σχίσμα και περί το 1750 έχουμε σοβαρές προοπτικές αναβίωσης του υπερεθνικού κράτους που έπαψε να λειτουργεί -τυπικά- το 1453. Το 1821 προέκυψε με καθυστέρηση και χίλια ζόρια από μια παράταξη που στηρίχθηκε τυπικά και σ’ αυτήν που δεν θα επαναστατούσε ποτέ (Κοραής). Κανένα ελληνικό έθνος-κράτος με «επικρατούσα θρησκεία» δεν επιδίωξε ουδείς να δημιουργήσει, κάτι που καταγράφεται ακόμα και στα στοχευμένα κείμενα του Υψηλάντη. Αυτό δημιουργήθηκε από τις εξαγορές συνειδήσεων του 1824 και του 1830 κυρίως (και άλλους μεταγενέστερους λόγους), αλλά η κριτική σας δεν βλέπω να εστιάζεται εκεί.

        Αν το ράσο ως εξαρτημένο ανακλαστικό αηδίας είναι το μοναδικό καύσιμο του ιστολογίου, κακώς μπήκα, θεωρήστε ως μη λεγόμενα όσα είπα και καλά να είστε πάντα.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        To ιστολόγιο αυτό πολεμάει τον ανορθολογισμό και τη διαφθορά σε όλες τους τις εκφράσεις, θρησκευτικές, πολιτικές και κοινωνικές, με τις όποιες δυνατότητες διαθέτει και με το δικαίωμα που του δίνει η παρούσα Δημοκρατία.
        Ομολογώ πως δεν κατανοώ τι προσπαθείτε να μας πείτε.
        Ειδικά το παρακάτω, εκτός από την πρώτη σειρά στην οποία η απάντηση είναι ναι, μου φαίνεται ακατάληπτο:

        #Υποθέτω ότι στοχεύετε και στην σχέση κράτους-πίστης. Αν πάμε λοιπόν στα ιστορικά, εκεί θα φανεί με καταιγιστικά πυρά ότι η επανάσταση επιδιώκεται σταθερά από τον χριστιανικό (άρα διεθνικό) πυρήνα, που φροντίζει για την επανένωση των πιστών ανατολής-δύσης#.

        #(Ως περαστικός λοιπόν, κατανοώ ότι το ιστολόγιο έγινε από τους (α) για να πείσει τους πιστούς να αλλαξοπιστήσουν μέσω των τεχνικών (β) και (γ).

        Αυτό κύριε είναι καταφανώς ένα δικό σας συμπέρασμα τραβηγμένο από τα μαλλιά
        Η πίστη του καθενός είναι δική του υπόθεση, η καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η εκμετάλλευση ανηλίκων, οι φοροκλοπές και οι φορολογικές και δικαστικές ασυλίες, η διάχυση φυλετικού και θρησκευτικού μίσους, η συνεργασία με τη Δικτατορία και με ναζιστικά εγκληματικά στοιχεία και η καταλήστευση του δημόσιου ταμείου, που προέρχεται από μια τέτοια πίστη, ή πιο σωστά «πίστη», οπλισμένη μάλιστα με την κρατική ισχύ, είναι αυτό που μας αφορά και νομίζω πως αυτό είναι προφανές σε κάθε καλόπιστο αναγνώστη.
        Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε.

        Αυτά εδώ τα συνεχή περιστατικά για παράδειγμα δεν μπορούν να αφήσουν κανέναν αδιάφορο:

        https://roides.wordpress.com/2017/02/21/21jan17/

        Αν συνεχίζετε να έχετε απορίες, θα γίνουμε πολύ πιο σαφείς

      • Ο/Η ανορθολογισμός υπέρ των εμμονών λέει:

        Το «τραβηγμένο από τα μαλλιά» δικό μου συμπέρασμα επιβεβαίωσε σήμερα η λαϊκή αντιπρόσωπος Βάκη. Προέτρεψε τους χριστιανούς (δεν εξετάζουμε εδώ την ουσία του συνομιλητή της) να απορρίψουν τα πιστεύω τους διαβάζοντας Κοραή! Νομίζει δηλαδή ένα μέρος του ΣΥΡΙΖΑ ότι ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ήταν ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ή κάτι σαν …ουδέτερος. Και ουδείς από το κόμμα της θα βγει να της πει «τι κοτσάνες είναι αυτές;», αφού τα πανεπιστήμια τέτοια διδάσκουν.
        Κάπως έτσι είναι και τα δικά σας επιχειρήματα και οι φωτογραφίες. Ξεχάσατε τον Ι. Μεταξά. Ύστερα θα έπρεπε να εξ ηγήσετε γιατί ο φασίστας δεν συμφώνησε με τον Μουσολίνι. Ξεχάσατε τον Καποδίστρια. Ύστερα θα έπρεπε να εξηγήσετε γιατί ο «διώκτης» της Φιλικής Εταιρείας την ίδρυσε και οργάνωσε την Επανάσταση. Ξεχάσατε τον φίλο του Κοραή με το κρυμμένο χέρι. Ύστερα θα έπρεπε να εξηγήσετε αν ήταν ίδια τα μυαλά του με του Αλέξανδρου Μουρούζη που επίσης απεικονίζεται έτσι.

        Ο χριστιανός λέει «καλό-κακό» με βάση τον κώδικά του και παράγει έναν πολιτικό νόμο που στηρίζεται στον κώδικα αυτόν. Εσείς πηγαίνετε από το μερικό των ανθρώπων στο γενικό της κοσμολογίας με βάση έναν ηθικό κώδικα που δεν μας λέτε από πού προκύπτει. Αδιέξοδο, ακόμα κι αν βρείτε χιλιάδες περιπτώσεις παπάδων και μητροπολιτών. Με την επιχειρηματική οδό σας η αστική δημοκρατία έπρεπε να θεωρείται παράνομη και ειδεχθές πολίτευμα (η ψήφος εξαγοράζεται, 90 στους 100 υπουργούς κλέβουν).
        Άρα το πού στοχεύει το ιστολόγιό σας παραμένει μετέωρο μεταξύ αυτών που λέτε και αυτών που προκύπτουν ως κατά συρροή γεγονότα του.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Δεν απαντήσατε σε τίποτα από αυτά που σας είπα.
        Χριστιανός που να πιστεύει στο Άγιο Φως δεν υπάρχει.
        Οι Χριστιανοί πιστεύουν πως ο θεός τους παραβιάζει τους φυσικούς νόμους μυστικά και φανερώνεται μόνο στους δίκαιους, στους πονεμένους και στους αδικημένους.
        Ραντεβού με τον πρόστυχο όχλο και με αισχρούς αρχιερείς του Σκότους, δεν δίνει ποτέ.

      • Ο/Η ανορθολογισμός υπέρ των εμμονών λέει:

        Μάχεστε λοιπόν κατά ενός χριστιανισμού που ορίσατε με αξιώματα και επιθετικούς προσδιορισμούς.
        Καλό δρόμο.

      • Ο/Η Θεολόγος λέει:

        Ανορθολογισμέ ο κ.Λασκαράτος έχει δίκιο.
        Υπάρχει ο Χριστιανισμός του Ευαγγελίου, ανοιχτός σε κάθε άνθρωπο να τον μελετήσει, να τον ασπασθεί ολικά ή κριτικά, να τον απορρίψει κοκ.
        Ο χριστιανισμός της κρατικής και εθνικής Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν έχει σχέση με τον Χριστιανισμό των ευαγγελικών κειμένων. Στα περισσότερα είναι εχθρικός πως το κήρυγμά του.
        To Eυαγγέλιο δεν είναι a priori ιδιοκτησία κανενός. Οποιοσδήποτε μπορεί να ελέγξει την Εκκλησία για την ασυνέπειά της απέναντι σε αυτά που ισχυρίζεται ότι αντιπροσωπεύει.

  7. Ο/Η Bολταίρος λέει:

    Άρχισαν τα θαύματα.
    Δυο σήμερα

  8. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=135054

    Ο «θρόνος» των Ιεροσολύμων, ο εμίρης και ο Πατριάρχης
    * Πώς κόπηκαν οι πέντε υποψήφιοι διάδοχοι του Διόδωρου
    ΤΟ ΒΗΜΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/07/2001

    Το μεσημέρι της περασμένης Τρίτης ο ισραηλινός υπουργός Δικαιοσύνης Μεΐρ Σεντρίτ απέστειλε στο Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων τον κατάλογο των υποψηφίων διαδόχων του Πατριάρχη Διόδωρου. Ο κ. Σεντρίτ προχώρησε στη διαγραφή πέντε ιεραρχών: των μητροπολιτών Βόστρων κ. Τιμοθέου, Ιεραπόλεως κ. Ειρηναίου, Καπιτωλιάδος κ. Ησύχιου, Ιόππης κ. Δαμασκηνού καθώς και του Αρχιεπίσκοπου Κυριακουπόλεως κ. Σιλβέστρου. Με αυτόν τον τρόπο υλοποίησε το σχέδιο του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου, ο οποίος τον Σεπτέμβριο και ενώ επισκεπτόταν το Μπαχρέιν ζήτησε από τον «φίλο» του εμίρη, τον οποίο έβλεπε για πρώτη φορά, να παρέμβει στην εκλογή του Πατριάρχη Ιεροσολύμων.

    Ετρωγαν λοιπόν και έπιναν στα παλάτια του Μπαχρέιν ο Πατριάρχης, ο Μητροπολίτης Βαγδάτης κ. Κωνσταντίνος ­ του Πατριαρχείου Αντιοχείας ­ και ο Μητροπολίτης Ελβετίας κ. Δαμασκηνός όταν ο κ.κ. Βαρθολομαίος ζήτησε από τον εμίρη να τον βοηθήσει στην εκλογή του εκλεκτού του στα Ιεροσόλυμα την ίδια ώρα που ο Πατριάρχης Διόδωρος χαροπάλευε.

    * Διαδηλώσεις και πλακάτ

    Ηταν Ιανουάριος του 2000 όταν οι Προκαθήμενοι των Ορθοδόξων Εκκλησιών συνέρρεαν στη Βηθλεέμ για να γιορτάσουν το Ιωβηλαίο. Την πρώτη ημέρα όμως της άφιξής τους έξω από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων τούς ανέμενε μια δυσάρεστη έκπληξη: δεκάδες Αραβες, ορθόδοξοι στο δόγμα, διαδήλωναν με πλακάτ και διαμαρτύρονταν για τις αποφάσεις του Πατριάρχη και των Μητροπολιτών. Δεν ήταν ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που οι άραβες ορθόδοξοι της περιοχής διαμαρτύρονταν για τη στάση που τηρούσαν οι ιεράρχες τους. Μια σειρά αποφάσεις τους για την εκποίηση ακινήτων σε ισραηλινών συμφερόντων εταιρείες είχαν προκαλέσει την μήνιν των Αράβων, οι οποίοι ταυτόχρονα έβλεπαν ότι αυτά τα έσοδα δεν πήγαιναν για τη δημιουργία σχολείων, νοσοκομείων ή για την ενίσχυση των ήδη υπαρχόντων.

    Και οι Ισραηλινοί όμως έβλεπαν με σκεπτικισμό τα όσα συνέβαιναν, αφού υπήρξαν στιγμές που ενώ το Πατριαρχείο προχωρούσε στην υπογραφή συμβολαίων για την ενοικίαση ακινήτων, στη συνέχεια αμφισβητούσε τις αποφάσεις του και τις… υπογραφές του. Πολλές φορές το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών κλήθηκε να χειριστεί καταστάσεις και να δώσει λύσεις καθώς η πώληση οικοπέδων αλλά και η ενοικίασή τους απειλούσαν το status quo των Ιεροσολύμων, μιας περιοχής που καθημερινά ταλανίζεται από τις συγκρούσεις.

    http://www.orthodoxia.gr/show.cfm?id=483&obcatid=1

    Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ CTHN ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

    Παρασκήνιο, βρωμιά και σκάνδαλα στην Εκκλησία του Χριστού

    Έμπορος ναρκωτικών δίπλα στον Πατριάρχη Ειρηναίο

    Το πάζλ των παρασκηνιακών διαδικασιών που προηγήθηκαν της εκλογής του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Ειρηναίου άρχισε να δείχνει το ρόλο που διαδραμάτισε και το περιβάλλον του Προκαθημένου της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η φημολογία εκκλησιαστικών κύκλων άλλωστε που συνόδευε ως σήμερα την εκλογή του Πατριάρχη Ειρηναίου ήθελε τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο να παίζει το ρόλο του πρωταγωνιστή! Οι «κακές γλώσσες» μάλιστα υποστηρίζουν πως ο θρόνος του Πατριάρχη Ειρηναίου έχει ως βάση τη στρατηγική ενός μυστικού μέχρι πρότινος επιτελείου του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Χριστοδούλου. Ωστόσο, η Αρχιεπισκοπή με ανακοίνωση της διαψεύδει κάθε ανάμειξη της στην εκλογή και αρνείται κατηγορηματικά ότι σχετίζεται με δύο συγκεκριμένα πρόσωπα που βρίσκονταν μέχρι και την ενθρόνιση του αποδεδειγμένα στο πλευρό του Πατριάρχη Ειρηναίου.

    Εκκλησιαστικοί κύκλοι στηριζόμενοι σε γραπτές μαρτυρίες του υποστράτηγου ε.α. Γιάννη Τριανταφυλλάκη και του καταζητούμενου για εμπόριο ναρκωτικών Αποστόλου Βαβύλη ή Αποστόλου Φωκά κατ’ εντολή του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου είχαν ταξιδεύσει από τις αρχές σχεδόν του 2002 άνθρωποι της απολύτου εμπιστοσύνης του προκειμένου να συνδράμουν σημαντικά στις προετοιμασίες για την εκλογή του Πατριάρχη Ειρηναίου Σκοπελίτη.
    Στην ομάδα που συστήθηκε προς το σκοπό αυτό συμμετείχε σύμφωνα με τις μαρτυρίες και ο αρχιμανδρίτης Νικόδημος Φαρμάκης της γνωστής Μονής Χρυσοπηγής. Ο τελευταίος πάντως αρνήθηκε κάθε ανάμειξη και χαρακτήρισε πλαστή επιστολή που φέρει την υπογραφή του και επιβεβαιώνει την συνεργασία των ανωτέρω προσώπων. Η ομάδα αυτή, προσθέτουν οι ίδιες πηγές, πραγματοποίησε δύο επισκέψεις, μία στον τότε δήμαρχο Ιεροσολύμων και νυν αντιπρόεδρο και υπουργό Οικονομικών της Ισραηλινής κυβέρνησης και μία στον Γιασέρ Αραφάτ κατά τις οποίες φέρονται να παρουσιάστηκαν ως εκπρόσωποι της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι οποίοι μετέβησαν στο Ισραήλ για να βοηθήσουν τον τότε υποψήφιο Μητροπολίτη Ιεραπόλεως Ειρηναίο Σκοπελίτη, νυν Πατριάρχη Ιεροσολύμων. Στην ομάδα αυτή προστέθηκαν και Παλαιστίνιοι γραφίστες ειδικοί σε θέματα μοντάζ, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές. Η αμοιβή των υπηρεσιών της ανωτέρω ομάδας, θα άγγιζε τα 300.000 δολάρια, υποστήριζαν.

    Μέσα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της ανωτέρω ομάδας και σύμφωνα πάντοτε με τις μαρτυρίες τους ανήκει και το μοντάζ άσεμνων φωτογραφιών που έφεραν ως πρωταγωνιστές τους αντιπάλους υποψηφίους του Πατριάρχη Ειρηναίου. Συγκεκριμένα, ως ισχυρίζονται, από περιοδικά που απευθύνονται σε ομοφυλοφίλους επέλεγαν φωτογραφίες από τις οποίες αποσπούσαν με μοντάζ το κεφάλια και στη θέση τους έβαζαν τα κεφάλια του Μητροπολίτη Βόστρων Τιμοθέου και του υποστηρικτή αυτού Αρχιεπισκόπου Τιβεριάδος Αλεξίου αλλά και του Μητροπολίτη Πέτρας Κορνηλίου. Ελληνική ημερήσια εφημερίδα μάλιστα δημοσίευσε ορισμένες φωτογραφίες, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση των ανωτέρω, οι οποίοι προσέφυγαν στην ελληνική δικαιοσύνη. Η αγωγή τους, ως ισχυρίζονται εκκλησιαστικοί κύκλοι αναμένεται να εκδικαστεί στην Αθήνα στις 24 Φεβρουαρίου.

    Πληροφορίες αποδίδουν στην ομάδα αυτή και το σχεδιασμό της δήθεν απόπειρας κατά της ζωής του Πατριάρχη Ειρηναίου, από άτομο που συνελήφθη από τις Παλαιστινιακές Αρχές. Το σενάριο απέβλεπε στο να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός ο Μητροπολίτης Βόστρων Τιμόθεος έτσι ώστε να ανοίξει ο δρόμος για την καθαίρεσή του!

  9. Ο/Η Σωτήριος Καλαμίτσης λέει:

    Γιατί ο Αρχιραββίνος δεν διαψεύδει τον μύθο ότι ο Μωυσής σήκωσε τη ράβδο του και χώρισε τον Νείλο στα δύο;

  10. Ο/Η R. λέει:

    https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-1.816980

    Israel News

    Greek Orthodox Church Quietly Selling Off Israeli Real Estate at Fire Sale Prices

    A neighborhood in Jerusalem was sold for just a few million dollars, with the identity of the buyer kept secret

    Nir Hasson Oct 13, 2017 9:23 AM

    Protests against Greek Orthodox patriarch intensify over church land sales

    Israeli land sale by Orthodox Church puts tenants’ homes in danger

    In Nazareth, Christians protest sale of church land to private developers

    An anonymous company registered in a tax shelter paid $3.3 million for 240 apartments, a commercial center and open areas in the center of Jerusalem.

    The deal, for what appears to be a ridiculously low price, was made by the Greek Orthodox Patriarchate of Jerusalem, the second largest real estate owner in Israel, after the Israel Lands Authority. In recent years the Patriarchate has been quietly selling off its properties in various parts of the country to companies hidden in tax shelters, for sums so low one wonders whether the church is trying to get rid of its assets at any cost.

    While the reason for the numerous sales and the low price remain a mystery, three agreements obtained by Haaretz shed some light on the transactions. For example, the lands sold in Jerusalem have meanwhile been resold to another company, also registered in a tax shelter. Also, some six dunams near the Clock Tower square in Jaffa, consisting of dozens of businesses, have been sold for a mere $1.5 million and 430 dunams in Caesarea, including large parts of the national park and amphitheater, were sold for only $1 million.

    All the purchasers are foreign companies registered in tax shelters, so it is impossible to obtain information about their owners. In a few decades, when the existing leases for those lands expire, their fate will be determined by those unknown purchasers.

    The church bought or acquired most of its lands during the 19th century. Traditionally the church didn’t sell its lands but leased them out, usually for 99 years, to public bodies like the Jewish National Fund or the Israel Lands Authority.
    read more: https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-1.816980

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s