Λειτουργία Κυριακής: Ο Παΐσιος έδιωξε το δαιμόνιο από μέσα της

[Συγκλονιστικό θαύμα πάνω στον τάφο του Αγίου Παϊσίου]
“Από τα δώδεκα μου χρόνια υπέφερα από δαιμόνιο. Η ζωή μου είχε γίνει μαρτύριο. Μετά τους εξορκισμούς που μου διαβάζανε αισθανόμουν σαν να με είχαν δείρει. Το Α’ Σάββατο των νηστειών, το έτος 1995, ο πνευματικός μου προγραμμάτισε να κάνουμε αγρυπνία στην Σουρωτή.

Πριν ξεκινήσουμε, αισθάνθηκα άγριο πόλεμο. Σε όλη την αγρυπνία δεν αισθάνθηκα καθόλου νύστα. Ήμουν στο κέντρο της Εκκλησίας κάτω και γύρω-γύρω μοναχές. Τελείωσε η αγρυπνία και άρχισαν να διαβάζουν αγιασμό. Αγρίεψα πολύ. Με πήγαν να φιλήσω τα λείψανα του Αγίου Αρσενίου.

Ήταν η πρώτη φορά, το λέω και ανατριχιάζω, που αισθάνθηκα και σωματικά κάψιμο. Στο τέλος γύρισα και είπα “Παΐ., Παΐ.”. Με ρώτησε η Ηγουμένη : “Παΐσιος;” και κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου. Τότε αγρίεψα πάρα πολύ, άρχισα να τσιρίζω, με πήγαν στον τάφο, και εκεί φώναξα τρεις φορές “Άγιος”.

Ενώ ήθελα και προσπαθούσα να φύγω με πιάσανε και… με το ζόρι με ξαπλώσανε στον τάφο του Γέροντα ανάσκελα. Είδα τότε το γέροντα να ανασηκώνεται από τη μέση και πάνω σαν να ξυπνά από ύπνο, όχι σαν νεκρός. Ήταν ακριβώς ο ίδιος με τα γένια και τα ράσα του. Ήταν θέμα δευτερολέπτου.

Με ακούμπησε με το χέρι του στο μέτωπο και την ίδια στιγμή είδα να βγαίνει μαύρος καπνός από το στόμα μου. Ηρέμησα παντελώς, αλλά ο σωματικός πόνος δεν έφυγε αμέσως. Κοιμήθηκα και από τον πόνο ξυπνούσα λέγοντας “Πονάω πολύ”.

Επί σαράντα μέρες όμως ένοιωθα μια τέτοια χαρά, που από την χαρά μου έκλαιγα. Ίσως να ήταν παράτολμο αυτό που είπα : “Θεέ μου, έστω και μια ολόκληρη ζωή να βασανίζομαι όπως πρώτα, φθάνει να αισθανθώ πάλι, έστω και για ένα λεπτό αυτή την χαρά”. [ρωμηός]

Advertisements
This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, Λειτουργία Κυριακής, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

5 απαντήσεις στο Λειτουργία Κυριακής: Ο Παΐσιος έδιωξε το δαιμόνιο από μέσα της

  1. Ο/Η του κώλου λέει:

    Τι είπαν σε δείπνο Καμμένος – Αρχιεπίσκοπος

    Τι συζήτησαν για την Συνταγματική Αναθεώρηση και τα ελληνοτουρκικά, τον Αλέξη Τσίπρα, τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Κώστα Καραμανλή – «Με τον Νίκο Κοτζιά σε πολλά ζητήματα είμαστε ένα» είπε ο Πάνος Καμμένος

    Στο δείπνο που κράτησε σχεδόν τρεις ώρες παρακάθισαν ο Εκπρόσωπος Τύπου του Αρχιεπισκόπου Χάρης Κονιδάρης και ο Πρωτοσύγγελος της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών πατέρας Συμεών Βολιώτης.

    Πέρα από τα νηστίσιμα σαρακοστιανά εδέσματα, καλαμαράκια, γαρίδες, μελιτζανοσαλάτα, ταραμοσαλάτα, χταπόδι και πράσινη σαλάτα, πάνω στο τραπέζι ήταν και λευκό κρασί από την Επανωμή.

    «Ούτε καν διαννοούμαι ότι υπάρχει περίπτωση να καταργηθεί το προοίμιο του Συντάγματος (Εις τo όνομα της Αγίας Αδιαιρέτου και Ομοούσιου Τριάδος)» είπε στον Αρχιεπίσκοπο ο κ. Καμμένος. Και συνέχισε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ: «Και ούτε πρόκειται ποτέ να δεχθώ ως κυβερνητικός εταίρος να αλλάξει ούτε λέξη από το άρθρο 3 του Συντάγματος που αφορά στις σχέσεις Εκκλησίας-Πολιτείας».

    «Δεν είναι δυνατόν» υπογράμμισε ο κ. Καμμένος «να μην κατοχυρώνεται συνταγματικά ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδος και να μην προστατεύεται το καθεστώς των σχέσεων της Εκκλησίας μας με το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ο πατριαρχικός Τόμος του 1850 με τον οποίο χορηγήθηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο στην Εκκλησία της Ελλάδος το Αυτοκέφαλο και η Πατριαρχική και Συνοδική Πράξη του 1928, η οποία ορίζει τα σχετικά ζητήματα με την παραχώρηση από το Οικουμενικό Πατριαρχείο στην Εκκλησία της Ελλάδος των Μητροπόλεων των νέων χωρών (Μακεδονίας. Θράκης, και Νησιών Β. Αιγαίου) πρέπει να παραμείνουν κείμενα συνταγματικά κατοχυρωμένα , όπως ακριβώς είναι σήμερα».

    .

    «Η ορθόδοξη χριστιανική θρησκεία είναι και θα παραμείνει η επικρατούσα θρησκεία στη χώρα» είπε ο κ. Καμμένος σημειώνοντας την καταλυτική συμβολή της Ορθόδοξης Εκκλησίας στον αγώνα για την απελευθέρωση του Εθνους, λέγοντας: «Είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι Πολιτεία και Εκκλησία θα συμπορεύονται μαζί γιατί αυτό επιτάσσει το εθνικό συμφέρον».

    Ο Αρχιεπίσκοπος για μία ακόμη φορά, όπως έλεγε σε στενούς του συνεργάτες διαπίστωσε ότι στο πρόσωπο του κ. Καμμένου η Εκκλησία έχει έναν σταθερό και αμετακίνητο φίλο που δεν θα διστάσει να συγκρουστεί για ζητήματα αρχών και αξιών.

    Υπενθυμίζουμε ότι ο Πάνος Καμμένος, όταν είχε ανακύψει το ζήτημα της διδασκαλίας των θρησκευτικών είχε πει στον Αρχιεπίσκοπο: «Αν μου το ζητήσετε Μακαριώτατε θα ρίξω την κυβέρνηση» και ουσιαστικά είχε διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην αποπομπή του πρώην υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη.

    Φυσικά στη συζήτηση τέθηκαν και τα εθνικά θέματα, με αυτό του απαραβίαστου των εθνικών συνόρων να είναι κυρίαρχο. «Κανένας Τούρκος δεν πρόκειται να πατήσει σε ελληνικό έδαφος» είπε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας «γιατί για εμάς οι σημαίες πρέπει να στέκουν στον ιστό τους και να μην τις παίρνει ο αέρας».

    Ο κ. Καμμένος μίλησε με θαυμασμό και σεβασμό για τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή «τον οποίο η διαπλοκή, εγχώρια και ξένη, πολέμησε ανελέητα λόγω της αδιαπραγμάτευτης θέσης του για την προάσπιση των εθνικών συμφερόντων».

    Θύμισε μάλιστα στη συζήτηση και τα σκοτεινά γεγονότα των πυρκαγιών του 2007 και αυτά του Δεκεμβρίου του 2008 ) και στην αθωωτική απόφαση για την υπόθεση του Βατοπεδίου που όπως είπε αποτελεί απόλυτη δικαίωση για τον πρώην πρωθυπουργό και το καλύτερο μνημόσυνο για τον αποβιώσαντα διευθυντή του πολιτικού του Γραφείου Γιάννη Αγγέλου.

    Ο κ. Καμμένος αναχώρησε από την Αρχιεπισκοπή λίγο πριν από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 29 Μαρτίου και ήταν ο πρώτος που ευχήθηκε στον Αρχιεπίσκοπο Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα για τα 79α γενέθλιά του.

    Πηγή: http://www.protothema.gr

  2. Ο/Η Παλιός λέει:

    http://www.newsbeast.gr/weekend/arthro/806264/duo-ek-diametrou-adithetes-apopseis-gia-tin-agiopoiisi-tou-paisiou

    Δύο εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις για την αγιοποίηση του Παΐσιου

    ο ψυχίατρος – ψυχοθεραπευτής, Γιάννης Αυγουστάτος,

    – Κύριε Αυγουστάτε τον Ιανουάριο είχαμε την αγιοκατάταξη του Παϊσίου. Ποια είναι η σημασία μιας τέτοιας κίνησης; Κρύβει κάποιον ιδιαίτερο συμβολικό για τον μέσο θνητό;
    «Έβλεπα κάποια στιγμή ένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία του Φράνκο. Κάποια στιγμή ανέφερε ότι η Εκκλησία είχε σκεφτεί να τον αγιοποιήσει. Με αυτό θέλω να πω ότι η αγιοποίηση έχει γίνει και ένα στοιχείο πολιτικής ισχύος και κατεύθυνσης του κόσμου. Επίσης, στη Ρώμη θεοποιούσαν τους αυτοκράτορες Θεούς. Δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο αυτό».

    – Ποια η σημασία της πίστης στη ζωή μας;
    «Όταν λέμε για θρησκεία μιλάμε για μία ενδόμυχη ανάγκη του ανθρώπου να αναζητήσει κάτι βαθύτερο ή να ψάξει για παρηγοριά κάπου. Ανάλογα με τον τρόπο, που ο κάθε άνθρωπος είναι κατασκευασμένος, μπορεί να έχει χονδροειδή ή λεπτοειδή μορφή. Άλλος μπορεί να καταφύγει σε μία μεταταφύσική θεωρία και άλλος να αγκιστρωθεί σε μία ειδωλολατρική θρησκεία. Μην ξεχνάτε ότι και οι σύγχρονες θρησκείες περιέχουν ένα ειδωλολατρικό στοιχείο. Ειδικά όταν ασκείται φετιχισμός μέσα από τα λεγόμενα θρησκευτικά αντικείμενα. Είδαμε πρόσφατα να τίθενται σε προσκύνημα οι πλαστικές σαγιονάρες του Παϊσίου. Κατά καιρούς συνέβη κάτι ανάλογο με τη ζώνη της Παναγίας, το δοντάκι κάποιου άλλου αγίου ή το Τίμιο Ξύλο, το οποίο αν το ζυγίσει κανείς, θα πρέπει να έχει πολλούς τόνους βάρους. Γιατί όλοι κουβαλάνε ένα κομμάτι από αυτό. Από την άλλη δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι ο κόσμος ζητάει κάτι χειροπιαστό. Ένα φυλακτό, το αγιασμένο νερό ή οτιδήποτε άλλο».

    Εμφυτεύεται στο ασυνείδητο και όταν κάποιος έχει μία μεγάλη ανησυχία, στην οποία δεν μπορεί να βρει απαντήσεις, καταφεύγει στον ανορθολογισμό. Και δεν είναι μόνο η θρησκεία. Ανάλογες περιπτώσεις είναι οι μάγισσες, τα μέντιουμ ή άλλες πηγές».

  3. Ο/Η του κώλου λέει:

    Εφημερίδα «δημοκρατία» – Βιογραφία Γέροντας Παίσιος

  4. Ο/Η Antifa2 λέει:

    Σέρβοι Ορθόδοξοι φονιάδες αδέλφια μας
    Η Ορθοδοξία ενώνει

    http://www.rizospastis.gr/story.do?id=854186
    Παρασκευή 29 Ιούνη 2001

    OΧΙ στην έκδοση Μιλόσεβιτς

    http://www.rizospastis.gr/getImage.do?size=medium&id=27144
    Η αντιπροσωπεία των Ελλήνων βουλευτών έξω από τη γιουγκοσλαβική πρεσβεία

    Υπογράφουν οι παρακάτω βουλευτές:
    Σγουρίδης Π., Βαινάς Γ., Αλαμπάνος Δ., Αναγνωστόπουλος Θ., Γιαννακόπουλος Γ., Γκατζής Ν., Δαιλάκης Σ., Διαμαντίδης Ι., Δαμιανάκης Ε., Δασκαλάκης Γ., Δημοσχάκης Θ., Ζαμπουνίδης Ν., Θεοδώρου Χ., Θωμόπουλος Ι., Ιωαννίδης Φ., Καλαντζής Γ., Κανέλλη Λ., Καρασμάνης Γ., Καρατζαφέρης Γ., Καρράς Κ., Καχριμάκης Μ., Κασσίμης Θ., Κατσαρός Ν., Κατσιγιάννης Α., Κατσιλιέρης Π., Κεδίκογλου Β., Κατσανέβας Θ., Κολοζώφ Ο., Κοντομάρης Ε., Κοσιώνης Π., Κουβέλης Φ., Κουράκης Ι., Κρεμαστινός Δ., Κρητικός Π., Κωνσταντίνου Φ., Κωστόπουλος Δ., Λαμπρόπουλος Ι., Λαφαζάνης Π., Λεβογιάννης Ν., Λέγκας Ν., Λεονταρίδης Θ., Λουκάκης Μ., Λυμπερακίδης Λ., Μακρυπίδης Α., Μαντέλης Α., Μπέζας Α., Μπένος Σ., Μπετενιώτης Ε., Ξηροτύρη – Αικατερινάρη Α., Παναγιωτόπουλος Γ., Παπαγεωργόπουλος Ε., Παπαδημητρίου Ε., Παπαδόπουλος Σ., Παπαδέλης Φ., Παπαθεμελής Σ., Παπαληγούρας Α., Παπανικολάου Ε., Παπαρήγα Α., Παππάς Β., Πολύζος Ε., Σαλαγιάννης Ν., Σαλαγκούδης Γ., Σκανδαλάκης Π., Σκοπελίτης Σ., Σκουλάκης Μ., Σκυλλάκος Α., Σπηριούνης Κ., Σπύρου Σ., Στολίδης Σ., Στριφτάρης Σ., Τζέκης Α., Τσακλίδης Ι., Τσιόγκας Δ., Τσιόκας Θ., Τσουκάτος Θ., Φωτιάδης Π., Χουρμουζιάδης Γ., Χρυσανθακόπουλος Α., Ψωμιάδης Π.
    Επέδωσαν στο Γιουγκοσλάβο πρέσβη το κείμενο διαμαρτυρίας

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s