Βεβήλωση των Μνημείων Ολοκαυτώματος σε Άρτα και Καβάλα

[Η ποικιλία που χαρακτηρίζει το ιδεολογικοπολιτικό υπόβαθρο των φορέων τέτοιων λόγων και πράξεων μίσους, αποδεικνύει ακόμη μια φορά την κεντρική θέση του αντισημιτισμού στο ελληνικό φαντασιακό]

Εδώ το μνημείο της Καβάλας, με τη δήμαρχο. Φωτογραφίες από το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο (kis.gr)

Με ελάχιστη χρονική διαφορά, δύο μνημεία αφιερωμένα στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων της Άρτας και της Καβάλας αντίστοιχα, βανδαλίστηκαν από αγνώστους ή μάλλον εκείνους τους αγνώστους που κατασταλτικοί και πολιτικοί μηχανισμοί ελάχιστα ενδιαφέρονται να εντοπίσουν, αντίθετα με εκείνα τα παιδιά που καίνε σημαίες μέσα στο σκοτάδι και συλλαμβάνονται πριν σβήσει η εβδομάδα.

Για τα θλιβερά αυτά γεγονότα, το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο της Ελλάδας έχει ήδη εκδώσει ανακοινώσεις, εκφράζοντας τον αποτροπιασμό των Ελλήνων Εβραίων μπροστά στα – όχι πρωτοφανή – δείγματα του αντισημιτικού μένους που σαρώνει τον τόπο.

ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ

Ειδικότερα στην Καβάλα, η καταστροφή ήρθε λίγες ημέρες μετά τις διαμαρτυρίες που προκάλεσε η πρόθεση τοπικού σφαγείου να ακολουθήσει τις επιταγές του κασρούτ προκειμένου να ανοιχτεί στην αγορά κασσέρ κρέατος. Η τελετουργική θανάτωση του ζώου ή σεχιτά, προκύπτει με ένα ακαριαίο και θανάσιμο χτύπημα. Φυσικά, οι μέθοδοι που ακολουθούνται από τη ντόπια και διεθνή βιομηχανία κρέατος (ηλεκτροσόκ, χτύπημα με σφύρα στο κεφάλι, πιστόλι) κάθε άλλο παρά ανώδυνες μπορούν να χαρακτηριστούν. Πάντως, σε μια κίνηση που γεννά ερωτηματικά, οι ίδιοι εκείνοι που απολαμβάνουν σε εθνικές και θρησκευτικές εορτές και όχι μόνο τη σάρκα χιλιάδων ζώων που θανατώθηκαν υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, τοποθετήθηκαν από αριστερά και δεξιά ως υπερασπιστές των δικαιωμάτων των ζώων. Μάλιστα, πίσω από τη βιομηχανία χαλάλ και κασσέρ κρεάτων, κάποιοι διέκριναν ύποπτα υπουργικά κυκλώματα και τρομερά συμφέροντα, όμως όταν προφανής αιτία όλων αυτών των αντιδράσεων είναι ο αντισημιτισμός και όχι κάποια γενικευμένη συμπόνια, η συνωμοσιολογία δεν θα μπορούσε να λείπει.

Οι διαμαρτυρίες για τη σεχιτά δεν συνδέονται απαραίτητα με το βανδαλισμό, αλλά, υπενθυμίζουν πως στην Καβάλα υπάρχει ένα προηγούμενο που ξεκινά ήδη από τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε η ίδια η εγκατάσταση του μνημείου. Τότε, ανάμεσα στους εχθρούς του εγχειρήματος – το οποίο μάλιστα δεν χρηματοδοτήθηκε από το δημόσιο, κάτι πρωτοφανές δεδομένης της ιστορικής του σημασίας – μετρήθηκαν τόσο ο Μητροπολίτης της περιοχής όσο και η δήμαρχος της πόλης.

Η βιαιότητα με την οποία καταφέρονται οι διάφοροι πολιτικοί και κοινωνικοί μηχανισμοί ενάντια στους Εβραίους – στοχοποιώντας πρόσωπα, θρησκευτικές πρακτικές και την ιστορική μνήμη – και η μεγαλύτερη διασπορά των βανδαλισμών στον ελλαδικό χώρο, δεν αποτελούν έκπληξη αλλά αποτύπωμα των καταστάσεων που διαμορφώνονται εδώ και χρόνια, άλλοτε σιωπηρά κι άλλοτε εκρηκτικά. Η δε ποικιλία που χαρακτηρίζει το ιδεολογικοπολιτικό υπόβαθρο των φορέων τέτοιων λόγων και πράξεων μίσους, αποδεικνύει ακόμη μια φορά την κεντρική θέση του αντισημιτισμού στο ελληνικό φαντασιακό. Εν τέλει, μπορεί όλοι να μην είναι ναζί, αλλά όταν το επιτρέπει η συγκυρία, οι περισσότεροι καταλήγουν με τους ναζί ή σιγοντάρουν απαθείς και απρόθυμοι. Πρόκειται για μια ιστορία που ξεκινά από τη συγκρότηση του ελληνικού έθνους, διασχίζει την τρομακτική εμπειρία των Βαλκανικών Πολέμων και της Κατοχής και φτάνει στις μέρες μας μέσα από τις λεηλατημένες περιουσίες, τα κατεστραμμένα νεκροταφεία, τα αντισημιτικά / αντισιωνιστικά παραληρήματα και τον ιστορικό αναθεωρητισμό.

Ανεξάρτητα από την επίκληση διαφορετικών προσχημάτων, είτε πρόκειται για δήθεν άδολη κριτική στο Ισραήλ, αντίθεση σε «ξεπερασμένες» πρακτικές ή αγνό αντισημιτισμό, ο δρόμος που χαράζεται είναι ένας και περνάει μέσα από τη σχετικοποίηση και υποτίμηση του Ολοκαυτώματος, οδηγώντας τελικά στην οριστική δολοφονία της μνήμης και μαζί κάθε ενοχής και ενδοιασμού από την πλευρά θυτών και επιγόνων. Μια στρατηγική που ουσιαστικά αποβλέπει στην απελευθέρωση του μίσους κατά των Εβραίων, των μουσουλμάνων και όσων δεν εντάσσονται στο ελληνοχριστιανικό αφήγημα.

kis.gr via Eine Parodie der Utopie

Advertisements
This entry was posted in conspiracy theories, σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

9 απαντήσεις στο Βεβήλωση των Μνημείων Ολοκαυτώματος σε Άρτα και Καβάλα

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.

    «…Δέκα χιλιάδες χριστιανοί μέ ἀγαποῦνε καί ἕνας μέ μισεῖ. Χίλιοι Τοῦρκοι μέ ἀγαποῦνε καί ἕνας ὄχι τόσον. Δέκα χιλιάδες ῾Εβραῖοι θέλουν τόν θάνατόν μου καί ἕνας ὄχι».

    Εκαρτέρησεν ὁ Κύριος ὕστερα ἀπό τήν σταύρωσίν του τριάντα χρόνια νά μετανοήσουν, ἀλλά δέν μετενόησαν. Τότε τούς κατηράσθη,τούς ἀφώρισε, τούς ὠργίσθη καί ἀφῆκε τόν διάβολον μέσα εἰς τήν καρδίαν των, καθώς τό ἔχουν ἕως τήν σήμερον.

    Μεγάλην εὐσπλαχνίαν ἔχει ὁ Θεός, ἀλλά ἔχει καί μεγάλην ὀργήν, καί καθώς ἐπαίδευσε τούς ῾Εβραίους, παιδεύει καί ἡμᾶς ἀνίσως καί δέν κάμνωμεν καλά. Βάνει ὁ Θεός τόν βασιλέα μέσα εἰς τήν ῾Ιερουσαλήμ καί θανατώνει χίλιες ἑκατόν εἴκοσι χιλιάδες ῾Εβραίους, καί τόσον, ὁποῦ ἔγινε τό αἷμα ὡσάν θάλασσα. Τριάντα φλωριά ἐπώλησαν οἱ ῾Εβραῖοι τόν Χριστόν μας,τριάντα εἰς τό φλωρί ἐπώλησεν ὁ Χριστός μας χίλιες χιλιάδες ῾Εβραίους. ᾿Εσύ ἔμαθες καί πωλεῖς τόν Χριστόν καί ἐκεῖνος δέν ἠμπορεῖ νά σέ πωλήση; Καί τώρα μή δυνάμενοι οἱ ῾Εβραῖοι νά τόν μετασταυρώσουν τόν Χριστόν, κάθε Μεγάλην Παρασκευήν τόν κάνουν ἀπό κερί καί τόν σταυρώνουν καί ὕστερα τόν καίουν · ἤ παίρνουν ἕνα ἀρνί καί τόν κτυποῦν μέ τά μαχαίρια καί τό σταυρώνουν ἀντί τοῦ Χριστοῦ.

    ᾿Ακούετε κακίαν τῶν ῾Εβραίων καί τοῦ διαβόλου; Καθώς γεννηθῇ τό ῾Εβραιόπαιδον, ἀντί νά τό μαθαίνουν νά προσκυνῆ τόν Θεόν, οἱ ῾Εβραῖοι παρακινούμενοι ἀπό τόν πατέρα των τόν διάβολον, εὐθύς ὁποῦ γεννηθῆ τό μαθαίνουν νά βλασφημᾶ καί νά ἀναθεματίζη τόν Χριστόν μας καί τήν Παναγίαν μας, καί ἐξοδεύουν πενῆντα , ἑκατόν πουγγιά νά εὕρουν κανένα χριστιανόπουλο νά τό σφάξουν, νά πάρουν τό αἷμα του, καί μέ ἐκεῖνο νά κοινωνοῦν. ῾Ο διάβολος θέλει νά πίνωμεν τό αἷμα τῶν παιδίων καί ὄχι ὁ Θεός.

    ῾Ο Χριστός μᾶς παραγγέλλει νά εὐχώμεθα ὅλον τόν κόσμον. ῾Ο ῾Εβραῖος, ὅσον καί ἄν εἶναι φίλος σου, πήγαινε καλημέρισέ τον, καί βάλε τό αὐτί σου νά ἀκούσης τί σοῦ λέγει. ᾿Εσύ τόν εὔχεσαι καί τόν χαιρετᾶς, καί ἐκεῖνος σέ καταρᾶται καί σοῦ λέγει, κακή ἡμέρα σου, διότι ἡ καλή ἡμέρα εἶναι τοῦ Χριστοῦ, καί δέν θέλει οὔτε νά τήν ἀκούση, οὔτε νά τήν εἰπῆ ὁ ῾Εβραῖος. Κύτταξε εἰς τό πρόσωπον ἕνα ῾Εβραῖον ὅταν γελᾶ· τά δόντια του ἀσπρίζουν, τό πρόσωπόν του εἶναι ὡσάν πανί ἀφωρισμένο, διότι ἔχει τήν κατάραν ἀπό τόν Θεόν καί δέν γελᾶ ἡ καρδία του· ἔχει τόν διάβολον μέσα του ὁποῦ δέν τόν ἀφήνει.

    Κύτταξε καί ἕνα χριστιανόν εἰς τό πρόσωπον, ἄς εἶναι καί ἁμαρτωλός · λάμπει τό πρόσωπόν του, χύνει ἡ χάρις τοῦ ῾Αγίου Πνεύματος. Σφάζει ὁ ῾Εβραῖος ἕνα πρόβατον καί τό μισό τό ἐμπροσθινόν τό κρατεῖ διά λόγου του καί τό πισινό τό μουντζώνει καί τό πωλεῖ εἰς τούς χριστιανούς διά νά τούς μαγαρίση. Καί ἄν σοῦ δώση ὁ ῾Εβραῖος κρασί ἤ ρακί εἶναι ἀδύνατον νά μή τό μαγαρίση πρῶτον, καί ἄν δέν προφθάση νά κατουρήση μέσα, θά πτύση.

    Οταν ἀποθάνη κανένας ῾Εβραῖος τόν βάζουν μέσα εἰς ἕνα σκαφίδι μεγάλο καί τόν πλένουν μέ ρακί, καί τοῦ βγάνουν ὅλην του τήν βρώμα, καί ἐκεῖνο τό ρακί τό φτιάνουν μέ μυριστικά καί τότε τό πωλοῦν εἰς τούς χριστιανούς εὐθηνότερον διά νά τούς μαγαρίσουν. Πωλοῦν ψάρια εἰς τήν πόλιν οἱ ῾Εβραῖοι; ᾿Ανοίγουν τό στόμα τοῦ ὀψαρίου καί κατουροῦν μέσα καί τότε τό πωλοῦν εἰς τούς χριστιανούς.

    Ο ῾Εβραῖος μοῦ λέγει πώς ὁ Χριστός μου εἶναι μπάσταρδος, καί ἡ Παναγία μου πόρνη, τό ἅγιον Εὐαγγέλιον λέγει πώς τό ἔγραψεν ὁ διάβολος. Τώρα ἔχω μάτια νά βλέπω τόν ῾Εβραῖον; ῞Ενας ἄνθρωπος νά μέ ὑβρίση, νά φονεύση τόν πατέρα μου, τήν μητέρα μου, τόν ἀδελφόν μου, καί ὕστερα τό μάτι νά μοῦ βγάλη, ἔχω χρέος ὡσάν χριστιανός νά τόν συγχωρήσω. Τό δέ νά ὑβρίση τόν Χριστόν μου καί τήν Παναγίαν μου, δέν θέλω νά τόν βλέπω. Καί ἡ εὐγένειά σας πῶς σᾶς βαστᾶ ἡ καρδία νά κάνετε πραγματείας μέ τούς ῾Εβραίους; ᾿Εκεῖνος ὁποῦ συναναστρέφεται μέ τούς ῾Εβραίους, ἀγοράζει καί πωλεῖ, τί φανερώνει; Φανερώνει καί λέγει, πώς καλά ἔκαμαν οἱ ῾Εβραῖοι καί ἐθανάτωσαν τούς προφήτας καί ὅλους τούς διδασκάλους καί ὅλους τούς καλούς. Καλά ἔκαμον καί κάμνουν νά ὑβρίζουν τόν Χριστόν μας καί τήν Παναγίαν μας. Καλά κάμνουν καί μᾶς μαγαρίζουν καί πίνουν τό αἷμά μας.

    https://roides.wordpress.com/2016/08/01/1aug16/
    Ο αντισημιτισμός του Χριστιανοσοσιαλιστή Ν.Ψαρουδάκη

    https://roides.wordpress.com/2014/11/22/22noe14/
    Αθλιότητες του νεοελληνικού Αντισημιτισμού

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο «Σκατιάρης» πατριώτης και κατήγορος της πορνείας» του πολιτικού γάμου και της ομοφυλοφιλίας, συνεπίσκοπος ομοφυλόφιλων επισκόπων («άλλο η ομοφυλοφιλία των κληρικών») και μητροπολίτης ατιμώρητων παιδεραστών κληρικών, ο Σατανιστής Ναζιστής της υπόδικης εγκληματικής συμμορίας της «σποράς των νικημένων του ’45» και η ιδιοκτήτρια του πορνο-New Dream-Hotel

    Άνθιμος: Οι Εβραίοι πίσω από την κατάργηση της Κυριακής Αργίας

    Από το 2007, εκκρεμεί μια απάντηση.

    Έκκληση 12 Ορθόδοξων, (Ρώσων, Ουκρανών, Ελλήνων, Γεωργιανών και οικουμενικών Εκκλησιών), να αποσυρθούν τα χυδαία αντισημιτικά κείμενα από τα ορθόδοξα λειτουργικά και λατρευτικά κείμενα, όπως έχουν κάνει προ πολλού οι Καθολικοί και οι Ευαγγελικοί.

    http://www.jpost.com/Jewish-World/Jewish-News/Priests-Remove-anti-Semitic-liturgy

    Ιερείς: Απομακρύνετε την αντισημιτική λειτουργική

    BYETGAR Lefkovits 20, Απριλίου, 2007 00:06
    Αποκλειστικό: οι Εβραίοι αποκαλούνται Θεοκτόνοι στις πασχαλιάτικες λειτουργίες των ορθόδοξων σεχτών

    Μια ομάδα 12 Ορθόδοξων ιερέων έχουν ζητήσει από Εκκλησία τους να αναθεωρήσει τις πάγιες θεολογικές της θέσεις προς τους Εβραίους και το κράτος του Ισραήλ, και να αποκόψει τα αντισημιτικά χωρία από τις λειτουργία της. Οι αντιφρονούντα ιερείς υποβάλλουνι τα αιτήματά τους σε μια δήλωση 12 σημείων που εγκρίθηκαν κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας επίσκεψης στο Ισραήλ που έχει ως στόχο να παρακινήσει συζήτηση στο χριστιανικό κόσμο των Ορθοδόξων και να αμφισβητήσει αιώνων αντισημιτικές απόψεις. «Δυστυχώς, υπάρχουν ορισμένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί που διαδίδουν αηδιαστικό αντισημιτισμό κάτω από τη σημαία της Ορθοδοξίας, που είναι ασυμβίβαστος με τον Χριστιανισμό,» δήλωσε ο αιδεσιμότατος Ιννοκέντιος Παβλώφ, καθηγητής της θεολογίας στο Βιβλικό Θεολογικό Ινστιτούτο της Μόσχας. «Πρέπει να υψώσουμε τη φωνή μας ……..

    http://www.jpost.com/Jewish-World/Jewish-News/Priests-Remove-anti-Semitic-liturgy

    PRIESTS: REMOVE ANTI-SEMITIC LITURGY

    BYETGAR LEFKOVITS APRIL 20, 2007 00:06

    Exclusive: Jews called ‘God-killers’ in Orthodox sects’ Easter prayer services.

    A group of 12 Orthodox priests have called on their Church to review its longstanding theological positions toward Jews and the State of Israel, and to excise anti-Semitic passages from its liturgy. The dissident priests made their demands in a 12-point declaration adopted during a weeklong visit to Israel that is meant to spur debate in the Orthodox Christian world and to challenge centuries-old anti-Semitic views. «Sadly, there are some Orthodox Christians who propagate disgusting anti-Semitism under the banner of Orthodoxy, which is incompatible with Christianity,» said Rev. Innokenty Pavlov, professor of theology at Moscow’s Biblical Theological Institute. «We have to raise our voices and call on Orthodox laity and the Church leadership to formulate an official position of the Orthodox Church toward our relations with Judaism, as it was formulated a few decades ago by the Catholic Church,» he added, referring to the Second Vatican Council of 1962 to 1965. The 10-page declaration issued Thursday calls for the renunciation of replacement theology and the removal of anti-Semitic passages from Church liturgy – particularly Easter services – and endorses the eternal connection between the Jewish people and the Land of Israel. The passages appear in the standard Orthodox liturgy all over the world. The dozen Orthodox priests who signed the declaration – some in open defiance of directives from church leadership – represent five different Orthodox churches, including the Russian, Greek, Ukrainian, Georgian and Ecumenical Orthodox Churches. «We came to the firm belief that it is high time for the Orthodox Church to correct its attitude toward Jews and Judaism,» the declaration states. Unlike the Catholic and Protestant churches, the Orthodox Church has never removed anti-Semitic passages from its liturgy, which still refers to Jews as Christ killers, said Dr. Dmitry Radyehsvky, director of the Jerusalem Summit, a conservative Israeli think tank that co-sponsored the visit.

  3. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Ο George Finlay, LL.D. είχε παρατηρήσει, μεταξύ τών άλλων, και ότι «οι Έλληνες ανέκαθεν ήταν ισχυρογνώμονες και επηρμένοι».Ο («δάσκαλος τής γενιάς μας») Ηλίας Πετρόπουλος δεν παρέλειπε να επαναλαμβάνει ότι οι Νεοέλληνες είναι ανιστόρητοι και ρατσιστές, καθώς και πολλά άλλα (ασχολήθηκε, μάλιστα, και με την «προγονοπληξία»).

    Ο Κοσμάς ο Αιτωλός¹ προέτρεπε τους «ευσεβείς» να κάνουν τα ψώνια τους κάθε Σάββατο (που ήταν κλειστά τα ισραηλιτικά καταστήματα) για να «σπάσει»ι το εμπόριο τών ισραηλιτών.
    Ενδεικτικά αναφέρω και τις ρατσιστικές σφαγές τών ισραηλιτών αφενός κατά την άλωση τού Αγρινίου («… οἱ δὲ ἑβραῖοι ὑπέφεραν τὰ πάνδεινα, καί οἱ πλεῖστοι ἐφονεύθησαν ἀνηλεῶς …») και αφετέρου κατά την άλωση τής Τριπόλεως («Οἱ ἐν Τριπολιτσᾷ ἑβραῖοι, … ὅλοι κατεστράφησαν οἱ μὲν διὰ σιδήρου, οἱ δὲ διὰ πυρός, …»). Μη ξεχνάμε και το γνωστό ταξίδι τού Ταχήρ Αμπάζη στο Μεσολόγγι όπου είδε με τα μάτια του κάποιους ελληναράδες, πρωτοστατούντων και κάποιων κληρικών (χριστιανών ορθοδόξων), αφενός να περιφέρουν θριαμβευτικά γυμνές μουσουλμάνες και ισραηλίτισσες και να τις βιάζουν ασύστολα² και αφετέρου να γκρεμίζουν επιδεικτικά μουσουλμανικούς και ισραηλιτικούς τόπους λατρείας.

    Οι Νεοέλληνες δεικνύουν μία μηδενική ανοχή στην διαφορετικότητα και στο διαφορετικό. Είναι γνωστά και τα τρία πρωτόκολλα που υπογράφησαν την 22 Ιανουαρίου / 3 Φεβρουαρίου 1830 στο Λονδίνο. Στο τρίτο πρωτόκολλο, με αίτηση τής Γαλλίας, εξασφαλίσθηκε η προστασία τών χριστιανών καθολικών τής Ελλάδος. Οι Έλληνες χριστιανοί καθολικοί, λοιπόν, είχαν την προστασία τής Γαλλίας, η οποία (εκτιμώντας τις προθέσεις τών Νεοελλήνων για «ομόθρησκο» χριστιανικό ορθόδοξο κράτος) έσπευσε να κατοχυρώσει την προστασία τους, ταυτόχρονα με την ίδρυση τού ανεξαρτήτου Ελληνικού κράτους (πρώτο πρωτόκολλο). Επίσης, στο μετέπειτα νεοελληνικό κράτος, συντελέσθησαν «πογκρόμ» και κατά τών Σαρακατσαναίων, μόνο και μόνο επειδή ήταν διαφορετικοί. Το γεγονός ότι οι Σαρακατσαναίοι ήταν παντελώς άσχετοι με τους ληστές τών βουνών, δεν εμπόδιζε τους χωροφύλακες, κάθε φορά που οι λήσταρχοι τούς γελοιοποιούσαν, να ξεσπούν στους … Σαρακατσαναίους!

    Επανερχόμενος στα δεινά τών Ελλήνων ισραηλιτών: θα επιθυμούσα να επισημάνω δύο γεγονότα:
    α΄ Την εκθεμελίωση (και τη σύληση) τού ισραηλιτικού νεκροταφείου τής Θεσσαλονίκης, που αποδόθηκε στους nazi· όμως, το μεγαλύτερο ισραηλιτικό νεκροταφείο τού Βερολίνου έμεινε ανέπαφο.
    β΄ Μετά τη γενοκτονία τών ισραηλιτών, το ποσοστό όσων διασώθησαν ανέρχεται σε περίπου 37%. Ενδεικτικά, διασώθηκε (κατά προσέγγιση) στη Γαλλία το 56%, στο Βέλγιο το 36%, στη Τσεχοσλοβακία το 21%, στις Κάτω Χώρες το 20%· απαιτώ, λοιπόν, από τους ελληναράδες να εξηγήσουν πώς στην Ελλάδα (όπου η χιτλερική κατοχή διήρκεσε λιγότερο από τα συγκεκριμένα κράτη) οι διασωθέντες δεν υπερβαίνουν το 13%!³

    ¹ κατά κόσμον Κώνστας Δημητρίου
    ² εδώ και αιώνες, η γυναίκα αποτελεί το σύνηθες θύμα τού κάθε μαλάκα άνδρα – αν και κάθε γενίκευση είναι ρατσιστική και μόνο ρατσιστική, καλό είναι όσοι άνθρωποι έτυχε να γεννηθούμε άνδρες να ζητήσουμε κάποια συγγνώμη από όσους ανθρώπους έτυχε να γεννηθείτε γυναίκες
    ³ μικρότερα ποσοστά διασωθέντων ισραηλιτών καταγράφησαν μόνο στη Γερμανία (5%) και στην Πολωνία (2,5%)

  4. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Οσοι αδυνατούν να αντλήσουν διδάγματα από αλήθειες, ιδέες και αξίες που μπορούν να τους βγάλουν από το τέλμα που έχουν περιέλθει χρειάζονται έναν εχθρό που να αναλάβει αυτός τις ευθύνες, ένα » αντί». Ετσι έχουμε τους αντιφασίστες ΄αντιιμπεριαλιστές, τους αντιμουσουλμάνους, τους αντισημίτες, τους αντισιωνιστές κλπ. Ολοι αυτοί στην πραγματικότητα, ταυτίζονται με τον «εχθρό» τους. Όταν οι αντιφασίστες πραγματοποιούν πορείες σύγκρουσης με τους φασίστες και προβαίνουν σε πράξεις βιαιότητας, είναι φασίστες. Οι αντισιωνιστές, θέλουν να τους αφανίσουν, για να γίνουν αυτοί σιωνιστές στην θέση τους.
    Ο αντισημιτισμός (και ο αντιεβραισμός), είναι μια βολική θεωρία συνωμοσιολογίας, για να δικαιολογήσει την ανικανότητα, όλων αυτών που δεν μπορούν να κατανοήσουν ή δεν θέλουν να κατανοήσουν τις πραγματικές αιτίες που τους έφεραν στην κατάσταση που βρίσκονται. Να παραδεχθούν πως αυτοί και μόνο αυτοί ευθύνονται, για την μοίρα τους.
    Ο αντιεβραισμός, δεν χαρακτηρίζει μόνο τους ναζί ή τους θρησκόληπτους. Είναι ιδίωμα και όλων αυτών που αυτοχαρακτηρίζονται ελληνοκεντρικοί, και που διαδίδουν συχνά τον ισχυρισμό, πως οι Εβραίοι διοικούν της Ελλάδα εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια, και έχουν ως τελικό στόχο τον αφανισμό της, σαν να μην είμαστε εμείς αυτοί που το κάνουμε νυχθημερόν και χρειαζόμαστε ξένα χέρια, για να εξαφανιστεί η Ελλάδα. Μάλιστα, μερικοί φθάνουν στον εξωφρενικό ισχυρισμό, πως οι ηγέτες του σιωνισμού είναι απόγονοι των ερπετοειδών!..
    Τους μόνους που «κατανοώ» είναι οι ναζιστές οι οποίοι είναι αποδεδειγμένα αθεράπευτα άρρωστοι και που χρειάζονται πάντα ένα ισχυρό εχθρό, για να συσπειρώνουν κοντά τους, τους δυστυχισμένους. Και που τα γκάλποπ, τους θέλουν εκλογικά στάσιμους.
    Ολοι οι άλλοι λοιπόν, μας φταίνε, αρκεί να μην μπούμε στην βάσανο της επίμονης έρευνας και προσεκτικής μελέτης των αιτιών (που συχνά είναι βαθιά κρυμμένες) οι οποίες ευθύνονται για την κακοδαιμονία μας. Τυπικός τρόπος σκέψης αδύναμων και αποτυχημένων ανθρώπων.
    Υπάρχει και κάτι άλλο, που είναι ένα κωμικοτραγικό στοιχείο. Οι Χριστιανοί ενώ χαρακτηρίζονται από αντισημιτισμό και έχθρα προς τους Εβραίους, την ίδια στιγμή λατρεύουν ένα Θεό που προέρχεται από την εβραική Βίβλο, τον Χριστό, που ήταν εβραίος και διάφορους Απόστολους- με κορυφαίο τον Παύλο- οι οποίοι υπήρξαν εβραικής καταγωγής.
    Πλήρης σύγχυση και παράνοια στο κρανίο των νεοελλήνων!
    Ο ρατσισμός, ενάντια στους Σημίτες- εβραίους, μουσουλμάνους, ανθρώπους με διαφορετικότητα κλπ, είναι απαράδεκτος και απορριπτέος. Ολοι οι άνθρωποι, πέρα από φυλές, έθνη, σύνορα, χρώμα έχουν μέσα τους ότι «καλό» και «κακό» έχει ο άνθρωπος διαχρονικά από την φύση του.
    Οι πνευματικές και οικονομικοκοινωνικές συνθήκες , η σύγχρονη τεχνολογία, όπως η ηλεκτρονική κλπ μας παρέχουν για πρώτη φορά, την δυνατότητα μίας οικοδόμησης της ανθρωπότητας, πάνω σε οικουμενικές και παγκόσμιες βάσεις, απαλλαγμένη από ατομικά και συλλογικά συμπλέγματα κατωτερότητας.
    Από τον βιβλίο του Πλούταρχου, «περί Αλεξάνδρου τύχης ή αρετής»: «πατρίδα μεν την οικουμένην, συγγενείς δε τους αγαθούς, αλλόφυλους δε τους πονηρούς»

  5. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Να συνεργάζεσαι με τους ναζί για τον αφανισμό των εβραίων, να υφαρπαζεις τις περιουσίες τους, (αλήθεια, που πήγαν τα σπίτια 65000 εβραίων της Θεσσαλονίκης), και να βεβηλωνεις και τα μνημεία της εξόντωσης τους. Πόσο πιό χαμηλά να πέσουμε ως λαός?

  6. Ο/Η Πωλίνα Γεμιστού λέει:

    Μού κάνει εντύπωση το εξής: Ενώ είναι ηλίου φαεινότερο πως είσθε ειδήμονες στην Εβραιολογία, ουδέποτε τολμήσατε να θίξετε τα εξής ζητήματα που κάνουν τζίζ:

    1) Πώς γίνεται τα καθεστώτα που ευνόησαν ιδιαιτέρως τους εν Ελλάδι Εβραίους να είναι οι δύο δικτατορίες, 4η Αυγούστου και 21η Απριλίου; Είναι γνωστά τα συγχαρητήρια τηλεγραφήματα του μακαριστού προέδρου του ΚΙΣ Ιωσήφ Λόβιγγερ προς τον Γεώργιο Παπαδόπουλο, για την μετατροπή του ΚΙΣ σε «Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου». Όποιος τα αμφισβητεί, ευχαρίστως να τα αναρτήσω.
    Από την χθεσινή κυριακάτικη «Καθημερινή» μάθαμε πως και οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης στέλνανε συγχαρητήρια τηλεγραφήματα στον μπαρμπα-Γιάννη Μεταξά γιατί τους έλυσε όλα τα προβλήματα. Μεταφέρω: «ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΞΑ: Η Ισραηλιτική Κοινότης Θεσσαλονίκης, διά του προέδρου αυτής κ. Γατένιο, απηύθυνε προς τον Αρχηγόν της Κυβερνήσεως κ. Ιωάννην Μεταξά την κάτωθι επιστολήν: «Σεβαστέ μου κ. Πρόεδρε, η Ημετέρα Κοινότης πληροφορηθείσα παρά του Αντιπροέδρου αυτής κ. Χαϊμάκη Κοέν το ενδιαφέρον και την συμπάθειαν, όπερ επεδείξατε υπέρ του Ισραηλιτικού πληθυσμού Θεσσαλονίκης, αισθάνεται υποχρέωσίν της όπως σπεύση και εκφράση Υμίν ευλαβώς τας θερμάς ευχαριστίας της επί τούτω να διαδηλώση δε την προς Υμάς ευγνωμοσύνην της διότι και εμπράκτως ευηρεστήθητε να εκδηλώσητε την συμπάθειαν ταύτην ενισχύσαντες τους απόρους Ισραηλίτας της πόλεώς μας επί ταις εορταίς του επικειμένου Πάσχα μας. Η ευγενής αύτη χειρονομία, Κύριε Πρόεδρε, βεβαιωθείτε ότι μας συνεκίνησε κει επί τούτω δέξασθε, Κύριε Πρόεδρε, την έκφρασιν του απεριορίστου προς Υμάς σεβασμού μεθ’ ου διατελούμεν».» http://www.kathimerini.gr/903035/opinion/epikairothta/politikh/80-xronia-prin-sthn-k–02iv1937
    Είναι, λοιπόν, τουλάχιστον φαιδρό να ισχυριζόμαστε ότι ο κάργα εβραιόφιλος Μεταξάς κατέστρεψε το Εβραϊκό Νεκροταφείο Θεσσαλονίκης για να φτιάξει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο

    2) Ποτέ δεν έχετε επισημάνει πως στις Εκλογές της 1ης Νοεμβρίου 1920, ομοθυμαδόν οι εν Ελλάδι Εβραϊκές Κοινότητες ψήφισαν «δαγκωτό» Βασιλόφρονες

    3) Ποτέ δεν τολμήσατε να πείτε πως 4ης Αυγούστου και επί Απριλιανής Χούντας δεν είχαμε ούτε ένα περιστατικό αντισημιτισμού.

    4) Ορθώς επισημαίνετε την βεβήλωση των Μνημείων του Εβραϊκού Ολοκαυτώματος ανά την Ελλάδα. Την ίδια ώρα, βεβηλώνονται δεκάδες ορθόδοξες εκκλησίες, τα αγάλματα των Ηρώων του 1821 κλπ. αλλά γι’ αυτά τα περιστατικά δεν βγάλατε άχνα. Δύο μέτρα και δύο σταθμά;

    • Ο/Η מישהו λέει:

      http://mao.gr/ioannis-metaxas-4-august/

      «Μοντέρνοι» μύθοι για τη δικτατορία Μεταξά
      Του Διονύση Ελευθεράτου*

      [………..]

      Εννέα ημέρες έπειτα από την αιματοχυσία, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη δικτατορία του, ο Μεταξάς τοποθέτησε έμπιστούς του σε νευραλγικές θέσεις του κρατικού μηχανισμού. Μεταξύ άλλων ανέθεσε το υπουργείο Εσωτερικών στον Θεόδωρο Σκυλακάκη, έναν απόστρατο συνταγματάρχη που ήταν ακραιφνής φιλοχιτλερικός, έστω κι αν η παλιά φιλία του με τον Σοφοκλή Βενιζέλο τον καθιστούσε και «δίαυλο επικοινωνίας» του Μεταξά με το Κόμμα των Φιλελευθέρων.
      Ο Σκυλακάκης ήταν εκ των ιδρυτών της φιλοναζιστικής οργάνωσης «Εθνικόν Κυρίαρχον Κράτος», πιθανόν δε και μυστικός αρχηγός της ομογάλακτης «Τρία Έψιλον». Μιας από τις φασιστικές οργανώσεις τις οποίες αργότερα διέλυσε ο Μεταξάς, επιθυμώντας, όπως τονίζει κι ο καθηγητής Ιστορίας Γιώργος Μαργαρίτης, «να δημιουργήσει από την αρχή ένα μαζικό φασιστικό κίνημα που θα του επέτρεπε να έχει το πάνω χέρι στη ‘συγκυβέρνηση’ με τον Γεώργιο Β΄». Αυτόν το ρόλο κλήθηκε να διαδραματίσει η Εθνική Οργάνωση Νεολαίας (ΕΟΝ). Για σύντομο χρονικό διάστημα ο Σκυλακάκης υπήρξε, στην ουσία, υπαρχηγός του Μεταξά. Η υπέρμετρες φιλοδοξίες του, όμως, προκάλεσαν την αποπομπή του από την κυβέρνηση, το 1937. Προτού εισβάλουν οι Γερμανοί στην Ελλάδα ο Σκυλακάκης εκτοπίστηκε, ως «ύποπτος συνεργασίας με τον εχθρό».
      Η σημειολογία της περίπτωσης του Σκυλακάκη αποτυπώνει μια ιδιορρυθμία του καθεστώτος της 4ης Αυγούστου, από την οποία πολλοί επίδοξοι «διακοσμητές» του Μεταξά πασχίζουν να βγάλουν «ξύγκι»: το καθεστώς διαπνεόταν από ολοφάνερο θαυμασμό για θεμελιώδη χιτλερικά και μουσολινικά πρότυπα, αλλά καθόριζε τις τύχες μιας χώρας που τελούσε κάτω από την αγγλική γεωπολιτική κυριαρχία. Στο Λονδίνο, ήδη, πολλοί αξιωματούχοι έξυναν το κεφάλι τους από μερική αμηχανία. «Η θέση μας στην Ελλάδα ήταν όντως αλλόκοτη- ενισχύαμε μια φασιστική κυβέρνηση εναντίον μιας άλλης», έγραψε αργότερα ο γνωστός βρετανός στρατηγός, Χ. Μ. Ουίλσον.
      «Ο πόλεμος πλησίαζε και δεν υπήρχε καιρός για παρεξηγήσεις» σημειώνει ο Γ. Μαργαρίτης. Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, η 4η Αυγούστου αδυνατούσε να γίνει απολύτως πιστό αντίγραφο της ναζιστικής Γερμανίας και της φασιστικής Ιταλίας. Δεν θα μπορούσε πχ να διαπνέεται από μίσος για τους Εβραίους, αν και μεμονωμένα στελέχη του καθεστώτος, όπως ο Σκυλακάκης, δημοσιοποιούσαν και αντισημιτικές ιδέες. Από πού κι ως πού, όμως, ένας «φασισμός αλά ελληνικά» δεν είναι φασισμός;
      Το περί ανυπαρξίας ρατσισμού «επιχείρημα» διατύπωσε, σε άρθρο του με τίτλο «γιατί ο Μεταξάς δεν ήταν φασίστας», στην ιστοσελίδα «Πρόταγκον» (7/8/12), ο Γ. Λυκοκάπης. Δεν ήταν όμως το μόνο. «Ο φασισμός χαρακτηριζόταν από ασυνήθιστα ακραίο εθνικισμό, που θα εκπλήρωνε το ιστορικό πεπρωμένο» τονίζει ο αρθρογράφος, υπενθυμίζοντας το «mare nostrum» του Μουσολίνι, τον «ζωτικό χώρο» του Χίτλερ, αλλά και τις θέσεις της «Χρυσής Αυγής». Η αντιδιαστολή: «Ο Μεταξάς δεν είχε σχέση με στρατιωτικούς τυχοδιωκτισμούς».
      Μα ήταν δυνατόν να επιχειρηθούν «στρατιωτικοί τυχοδιωκτισμοί», ανάμεσα στα θρύψαλα της Μεγάλη Ιδέας; Ο εθνοκεντρισμός του Μεταξά μοιραία εκδηλωνόταν διαφορετικά: με το όραμα του «Τρίτου Ελληνικού Πολιτισμού» που θα συνένωνε το πνεύμα της αρχαιότητας με την ορθόδοξη θρησκευτική πίστη του Βυζαντίου. Ο προσεκτικός μελετητής θα παρατηρήσει ότι ο «Τρίτος Ελληνικός Πολιτισμός» συγγένευε σε πολλά με το «Τρίτο Ράιχ». Είχαν άλλωστε το ίδιο… προσδόκιμο ζωής: Χιλιόχρονο ήθελε το ένα ο Γκέμπελς, χιλιόχρονο και τον άλλον ο Μεταξάς.
      […………]

      *Πηγή: εφημερίδα ΠΡΙΝ, Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

    • Ο/Η Αρετή λέει:

      Μετά το ψέμα σου ότι ο Ανδρέας Ιωσήφ ήταν δήθεν ισραηλίτης, δεν ξέρω κατά πόσον αληθεύουν όσα γράφεις για τις ευχαριστίες του ΚΙΣ στους δικτάτωρες – άλλωστε, είναι γνωστό ότι το internet γέμει hoaxes. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και εάν είναι ακριβώς έτσι, έχουμε ανακοινώσεις της ελληνικής αυτοκέφαλης χριστιανικής ορθόδοξης εκκλησίας σε αμφοτέρους τους δικτάτωρες με ασύγκριτα πάρα πολύ περισσότερη δουλικότητα και «γλείψιμο».
      Ως γνωστόν, οι Έλληνες χριστιανοί ορθόδοξοι προέβησαν σε σφαγές κατά των Ελλήνων ισραηλιτών (μια απ’ τα ίδια θα έκαναν και κατά των Ελλήνων χριστιανών καθολικών αν δεν αναλάμβανε την προστασία τους η Γαλλία). Μόνο στη Θεσσαλονική δεν μπορούσαν να γίνουν αυτές οι ρατσιστικές σφαγές επειδή, απλούστατα, εκεί οι Έλληνες ισραηλίτες ήταν η συντριπτική πλειοψηφία (αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Θεσσαλονική, επειδή είχε προβάλει σθεναρότατη αντίσταση, καταστράφηκε ολοσχερώς από τους οθωμανούς και έτσι οι εξ Ισπανίας ισραηλίτες βρήκαν μία εγκαταλελειμμένη μεγαλόπολη για να εγκατασταθούν – βέβαια, στη συνέχεια εξελίχθηκε σε κοσμοπολίτικη και με κατοίκους Έλληνες χριστιανούς, και ορθοδόξους και καθολικούς, Αρμένιους, Ιταλούς, Γάλλους, ακόμη και Αιγύπτιους, καθώς και απ’ όλους τους Βαλκάνιους).
      Η έλευση Ελλήνων χριστιανών ορθοδόξων (θρησκόληπτων) από τη Μικρά Ασία δρομολόγησε την εξόντωση τους. Γι’ αυτό και δεν υπάρχει Έλλην ισραηλίτης οπαδός του ΠΑΟΚ. Τότε ιδρύθηκε και η ρατσιστική οργάνωση εεε, τόσο ρατσιστική ώστε ο Μεταξάς την έβγαλε εκτός νόμου και ξανασυστάθηκε το 1941 από τα κατοχικά στρατεύματα.
      Για την ιστορία, το ισραηλίτικο νεκροταφείο της Θεσσαλονίκης, ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου, καταστράφηκε επί κατοχής.

  7. Ο/Η דני λέει:

    Υπομονή παιδιά. Η τουρκική αστυνομία θα είναι σύντομα κοντά σας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s