Εμείς και η Καρέκλα μας θα πούμε Ναι σε Όλα (με σφιγμένη καρδιά)

[«Μην αντιστέκεστε τόσο πολύ» η το αφροδισιακό της Εξουσίας]

Ο σύντροφος Π. Σκουρλέτης για ΔΕΗ:
Στημένο αποκάλεσε το διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση μέρους των παραγωγικών μονάδων της ΔΕΗ ο Πάνος Σκουρλέτης, ο οποίος όμως τελικά διευκρίνισε ότι θα πειθαρχήσει στην όποια συλλογική απόφαση της κυβέρνησης και του κόμματος γιατί έχει γαλουχηθεί με αυτόν τον τρόπο και δεν είναι στην Αριστερά για να κάνει προσωπική καριέρα.

Κ. Σέλτσας (ΣΥΡΙΖΑ): «Θα ψηφίσω με σφιγμένο στομάχι τα μέτρα, αλλιώς θα πάω μοναχός στο Άγιο Όρος»
Εγώ θα στηρίξω την απόφαση της κυβέρνησης, δεν το κρύβω, αλλά έχω τα ερωτηματικά, έχω το σφίξιμο της καρδιάς, έχω το σφίξιμο του στομαχιού που το έχουμε όλοι οι αριστεροί που έχουμε μια διαδρομή 30-40 χρόνια μέσα στην Αριστερά. Δηλαδή κάτι παίρνουν από τα σωθικά μας αυτές οι αποφάσεις, αλλά παρόλα αυτά είμαι μάχιμος. Διαφορετικά θα έπρεπε να πάω στο Άγιο Όρος για μοναχός».

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

4 Responses to Εμείς και η Καρέκλα μας θα πούμε Ναι σε Όλα (με σφιγμένη καρδιά)

  1. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Τι σφοδρό συναίσθημα! Πόσο τραγική η κατάσταση που έχει περιέλθει αυτός, ό μάχιμος Αριστερός! Να έχεις να επιλέξεις, ή να γίνεις καλόγερος στο Αγιο Ορος ή να χάσεις τον παχυλό μισθό… εε ήθελα να πω να κάνεις πέτρα το στομάχι, την καρδιά, και να χάσεις κάποιο από τα εσωτερικά σου όργανα (ας πούμε την χοληδόχο κύστη), γιατί πρέπει να ψηφίσεις τέτοια μέτρα. Ευτυχώς, αποφάσισε συνετά και ψηφίζει τα μέτρα, γιατί αν πήγαινε καλόγερος, όχι μόνο η Αριστερά θα ήταν πιο φτωχή, από την απουσία του, αλλά και η ελληνική βουλή και ο πολιτικός κόσμος.. Τέτοια διλήμματα, μπορούν να καταστρέψουν έναν άνθρωπο, ψυχικά ή σωματικά και χρειάζεται να είσαι ατσάλινος χαρακτήρας για να συμμετέχεις στο κοινοβούλιο.
    Σκεφθείτε, ότι μόνο τριακόσιοι άνθρωποι, ανάμεσα σε δέκα εκατομμύρια, μπορούν να κάνουν αυτό ψυχοφθόρο επάγγελμα. Ολοι οι άλλοι, είμαστε κοινοί θνητοί. Τιμή και δόξα στους αγωνιστές..

  2. Ο/Η Antifa2 λέει:


    Ο υποψήφιος Ζαπατίστας Αγιορείτης Σέλτσας

    Mε τον Παππά και τον αντισημίτη φιλοχρυσαυγίτη Καρυπίδη

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ξέρει την Βουλγαρική, γεννήθηκε στο Ξινό Νερό, πιθανότατα ήταν πρόεδρος της Κοινότητας
      2ο δημοσίευμα Ιού παρακάτω
      «..Ο πρόεδρος του Ξινού Νερού, ο γιατρός κ. Κωνσταντίνος Σέλτσας προσπάθησε να προλάβει τα γεγονότα….».

      Αλλά και στο τελευταίο δημοσίευμα, κι όμως παρακάθεται στον Καρυπίδη και θεωρεί το Άγιο Όρος εναλλακτική επιλογή αξιοπρεπούς βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ!!!
      «….Να λοιπόν ο Σεβαστιανός και πάλι στο Ξινό Νερό, επικεφαλής των προκλητικών νεοναζιστών. Μας διηγείται και πάλι ο πρόεδρος κ. Σέλτσας:
      «Δίπλα σ’ όλα τ’ άλλα, βλέπω και τον Αρχιμανδρίτη Σεβαστιανό….».
      ————————————————————–
      Ελληνική Βουλή:
      http://www.hellenicparliament.gr/vouleftes/viografika-stoicheia/?MPId=1fd44fec-af2b-4b22-93ab-a434013ef33e

      Κωνσταντίνος Δημητρίου Σέλτσας

      ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ

      Γεννήθηκε τον Ιανουάριο του 1956 στο Ξινό Νερό Φλώρινας.

      Παντρεμένος και πατέρας τριών παιδιών.

      Οδοντίατρος

      Οδοντιατρική Σχολή Α.Π.Θ
      Ξένες γλώσσες:
      Βουλγαρική

      http://www.iospress.gr/ios2008/ios20080928.htm

      Ελευθεροτυπία, 28/9/2008

      ΟΙ ΣΛΑΒΟΦΩΝΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

      Η υπαρκτή-ανύπαρκτη μειονότητα

      Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από την ελληνική Μακεδονία. Δεν υπάρχει, κι όμως όλοι ασχολούνται μαζί του. Από τα ΜΜΕ και τις εντεταλμένες υπηρεσίες ώς την ειδική εμπειρογνώμονα του ΟΗΕ.

      …………………………….

      Το 1990 ο νομάρχης της κυβέρνησης Μητσοτάκη επιχείρησε ν’ απαγορεύσει τη γιορτή με τα ΜΑΤ.

      *Το καλοκαίρι του 1991 ο στρατός πραγματοποίησε εκφοβιστική παρέλαση στο χωριό, με σκοπό «τον εντυπωσιασμό» των κατοίκων «για να σταματήσουν τις [υποτιθέμενες] βλέψεις προσάρτησης στα Σκόπια» (επιστολή φαντάρου στην «Εποχή» 10.11.91).

      *Το 1994, η «Εκπομπή» του Νάσου Αθανασίου (σημ. Λασκ.: βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ σήμερα) στο MEGA έκανε λόγο για «γλέντι εχθρότητος» – με μοναδικό «αποδεικτικό» στοιχείο τη συμμετοχή (ως χορευτή) ενός ντόπιου ακτιβιστή του μειονοτικού κόμματος «Ουράνιο Τόξο»! Φυσικά, ο «Στόχος» και τα συναφή ένυπα παρότρυναν τακτικά τους «ελληνόψυχους» να «διαλύσουν το πανηγύρι».

      *Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Θέμος Αναστασιάδης καλούσε φέτος τις αρχές να απαγορεύσουν στο εξής κάθε παρόμοια εκδήλωση: «Το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει ένα κράτος που σέβεται τον εαυτό του, είναι να πει: «Α, έτσι είστε; Εχετε και απαιτήσεις; Ε, κομμένα τα λαογραφικά πανηγύρια και οι δήθεν αθώοι χοροί μέχρι να χαλαρώσετε, κι αν έρθετε στα σύγκαλά σας το ξανασυζητάμε»» («Πρώτο Θέμα» 27.7.08). Δεν διευκρινίζεται πάντως επαρκώς αν η προτεινόμενη «δήλωση» απευθύνεται στην κυβέρνηση Γκρούεφσκι ή στους πολιτιστικούς συλλόγους ελληνικών χωριών, τους αποτελούμενους από έλληνες πολίτες, που οργανώνουν τα «δήθεν αθώα λαογραφικά πανηγύρια»…

      Τελικά, το όλο θέμα εξαφανίστηκε από την επικαιρότητα εξίσου ξαφνικά κι αδικαιολόγητα όπως ήρθε. Παρά την ετοιμότητα και τις τόσες «ζωντανές συνδέσεις» τους, τα αθηναϊκά κανάλια απαξίωσαν τελικά να δείξουν έστω κι ένα πλάνο (με ήχο) από το «εθνικά ύποπτο» γλέντι. Εμειναν έτσι μόνο η «Χρυσή Αυγή» κι ο «Στόχος» να πανηγυρίζουν καλοκαιριάτικα για την «εθνική νίκη» τους, επειδή εμπόδισαν ένα (1) «σκοπιανό πούλμαν» με μετανάστες από την Αυστραλία να μπει στο ελληνικό έδαφος.

      Ο,τι δεν έγινε τον Ιούλιο συνέβη ωστόσο στις 31 Αυγούστου, μετά τις «γιορτές μίσους» στο Βίτσι: Υπό την προστασία περιπολικού της ΕΛ.ΑΣ. και συνοδευόμενοι από τηλεοπτικές κάμερες, οι χρυσαυγίτες κι οι συνοδοιπόροι τους του Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου επέδραμαν στη Μελίτη και σ’ άλλα επιλεγμένα χωριά της Φλώρινας, σκορπώντας απειλητικά φέιγ-βολάν. Στο Ξινό Νερό, χωριό που έχει αποκρούσει στο πρόσφατο παρελθόν επανειλημμένες επιδρομές τους («Ιός» 29.11.98, 19.12.98 & 20.2.99), οι νεοναζί κατέλαβαν μεσημεριάτικα με στρατιωτικό σχηματισμό την κεντρική πλατεία βρίζοντας τους κατοίκους σαν «Γυφτοσκοπιανούς» και «Βουλγάρους» κι υψώνοντας θριαμβευτικά μια ελληνική σημαία στο κτίριο της παλιάς κοινότητας.
      ………………..

      http://www.iospress.gr/ios1998/ios19981129a.htm

      Ελευθεροτυπία, 29/11/1998

      ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΙΣΟΥΣ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ
      …………………

      Τις σκηνές από αυτή την «επίσκεψη» των απόστρατων καταδρομέων στο Ξινό Νερό τις καταγράφουμε στις επόμενες σελίδες. Οι ερωτώμενοι υπουργοί απάντησαν στον κ. Χαϊτίδη, επιχειρώντας να μετριάσουν τις εντυπώσεις. Ο κ. Πάγκαλος προσπάθησε να αποδώσει την αντίδραση των κατοίκων του Ξινού Νερού σε παρεξήγηση («οι διαμαρτυρίες ομάδας εντοπίων προέκυψαν από λανθασμένη πληροφόρηση ότι οι εκδρομείς επρόκειτο να καταθέσουν στεφάνι σε μνημείο του Εμφυλίου Πολέμου και όχι των Μακεδονομάχων»), και υποστήριξε ότι στη συγκέντρωση «παρεισέφρησαν και άτομα φίλα προσκείμενα στο ‘Ουράνιο Τόξο’, τα οποία προέβησαν σε ορισμένες αποδοκιμασίες».
      Ο κ. Λάμπρος Παπαδήμας, ως υφυπουργός Εσωτερικών (τότε ακόμα) καλύπτει καταρχήν τον πρόεδρο του χωριού («επειδή τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν εντάσεις και τριβές, ο πρόεδρος της κοινότητας απέστειλε με δική του πρωτοβουλία έγγραφο, με το οποίο απαγόρευε την πραγματοποίηση της εκδήλωσης»), και αναφέρεται σε μικροεντάσεις κατά την πραγματοποίηση της εκδήλωσης. «Τέλος σας πληροφορούμε ότι δεν υπήρξε ουδεμία εκδήλωση με χαρακτήρα ‘αντεθνικό’ ή ‘φιλοσκοπιανό’, όπως αναφέρει ο ερωτών βουλευτής».
      Επισκεφτήκαμε την περιοχή, επειδή, τόσο η ερώτηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας όσο και οι απαντήσεις των υπουργών, μας είχαν αφήσει σοβαρά ερωτηματικά. Διαπιστώσαμε ότι πράγματι οι τοπικές δημοτικές αρχές είχαν εξαρχής προειδοποιήσει τους «απόστρατους» καταδρομείς να μην επιχειρήσουν την επίσκεψή τους. Γνώριζαν από τα προηγούμενα χρόνια ότι σκοπός των επισκεπτών ήταν να τιμήσουν τη «νίκη τους» κατά τον εμφύλιο. Ομως ο πληθυσμός της περιοχής είναι σε μεγάλη πλειοψηφία απόγονοι των ηττημένων εκείνης της περιόδου. Και η οργανωμένη τελετή των «επισκεπτών» μέσα στο χωριό μοιάζει στα μάτια των κατοίκων με παρέλαση νικηφόρου στρατού μέσα σε κατακτημένη πόλη.
      Ο πρόεδρος του Ξινού Νερού, ο γιατρός κ. Κωνσταντίνος Σέλτσας προσπάθησε να προλάβει τα γεγονότα. Με έγγραφό του προς τη «Λέσχη Φίλων των Καταδρομών, Ο Πράσινος Μπερές», δήλωσε σαφώς ότι η εκδήλωσή τους είναι ανεπιθύμητη: «Σας γνωρίζουμε ότι δεν είστε ευπρόσδεκτοι στην Κοινότητά μας, την 29η Αυγούστου 1998 και να ακολουθήσετε άλλη κατεύθυνση, διότι δεν συμμετέχουμε στις εμφυλιοπολεμικές σας υστερίες.» (αρ. πρωτ. 1178/20/8/98)
      Οι νοσταλγοί των γιορτών εθνικοφροσύνης περιφρόνησαν την προειδοποίηση και προχώρησαν προκλητικά στην εκδήλωση. Φαίνεται ότι η περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας εξαιρείται από την «εθνική συμφιλίωση» και εκεί επιτρέπονται (ή μήπως επιβάλλονται;) ακόμα οι γιορτές μίσους. Υποτίθεται, βέβαια, ότι σκοπός της επίσκεψής τους στο Ξινό Νερό ήταν να τιμήσουν έναν ήρωα του μακεδονικού αγώνα (τον Παπαπέτρο) και όχι του εμφυλίου. Ομως η ημέρα που διάλεξαν και η υπόλοιπες τελετές που πρόβλεπε το πρόγραμμά τους δεν άφηναν καμιά αμφιβολία. «Για μας είναι σαφές ότι οι τελετές αυτές εμπίπτουν στο νόμο για την εθνική συμφιλίωση και την άρση των συνεπειών του εμφυλίου», παρατηρεί ο πρόεδρος. «Ας έρχονταν στο κάτω-κάτω της γραφής την ημέρα του Μακεδονικού Αγώνα. Την ίδια στάση θα κρατήσω και του χρόνου.»
      Το Ξινό Νερό έχει μια μεγάλη ιστορία αγώνων και θυσιών. Ομως η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων του βρέθηκαν, τόσο στον εμφύλιο, όσο και κατά το Μακεδονικό Αγώνα, στην πλευρά των νικημένων. Αρκετές δεκάδες οικογένειες έχουν δικούς τους πολιτικούς πρόσφυγες στην ξενιτιά, απ’ αυτούς τους «σημαδεμένους» που απαγορεύεται η επιστροφή τους, επειδή -λέει- «δεν είναι Ελληνες το γένος». Πολλοί έχουν υποφέρει από το κυνηγητό της γλώσσας τους, της ντόπιας «μακεδονικής», που θεωρήθηκε κατά καιρούς εθνικό μίασμα.
      Μερικοί κάτοικοι θεωρούν τον ίδιο τον Παπαπέτρο «μακεδονομάχο» (με την έννοια του «μακεδονοφάγου») και διηγούνται ότι κατέδιδε στους Τούρκους τους ντόπιους εξεγερμένους. Κάποιοι θα προτιμούσαν στη θέση της προτομής του να βρίσκονταν κάποιοι άλλοι τοπικοί αγωνιστές, όπως ο Αλέξο Τουρούντζεφ (που κρεμάστηκε από τους Τούρκους σε ηλικία 21 χρόνων το 1905) ή ο Μάτε Μπούλεφ (που σκοτώθηκε στο δεύτερο αντάρτικο το 1949) ή ακόμα ο Ιλία Στράζο, ο καθοδηγητής της περιοχής στον Δημοκρατικό Στρατό, καταδικασμένος δις εις θάνατον, που έμεινε 20 χρόνια στο Γεντί Κουλέ και έχασε -δολοφονημένες από τον Εθνικό Στρατό- τις τρεις αδελφές του.
      Η πραγματική ιστορία της περιοχής δεν έχει ακόμα γραφτεί με ειλικρίνεια. Είμαστε ακόμα πολύ κοντά στα γεγονότα, και οι πληγές του εμφυλίου νωπές. Οι άνθρωποι ζουν ακόμα και οι μνήμες χωρίζουν, δεν ενώνουν. Παρόμοιες γιορτές, όπως αυτή που επιχείρησε ο «Πράσινος Μπερές», ξαναζωντανεύουν την ανάμνηση της βίας και του διχασμού.
      Δυστυχώς, ούτε το επίσημο κράτος έχει δώσει την τελική λύση στο πρόβλημα. Κατά κάποιο τρόπο, το φάντασμα του «εσωτερικού εχθρού» είναι ακόμα παρόν. Πώς αλλιώς να εξηγήσουμε ότι ακόμα και σήμερα, στην ελληνική Βουλή, για τα επεισόδια αυτά μεταξύ Ελλήνων πολιτών ερωτάται (και δέχεται να απαντήσει) ο υπουργός Εξωτερικών;

      http://www.iospress.gr/mikro1998/mikro19981219.htm

      Το ντοκουμέντο της επιδρομής

      Ελευθεροτυπία, 19/12/1998

      «Η εκδήλωσή μας έληξε σε ένα κλίμα πραγματικού ενθουσιασμού και πιστεύω στο Μέλλον.»
      (ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, 4-10/12/98)

      Η πρόκληση των «Χρυσαυγιτών» και των συνοδοιπόρων τους, μετά την επιτυχή έκβαση της επιδρομής τους στο Ξινό Νερό, συνεχίζεται. Αποθρασυμένοι από την προστασία που τους παρείχε η τοπική αστυνομία και εκπρόσωποι της εκκλησίας, επανέρχονται για να διαμαρτυρηθούν, επειδή, λέει, τους αδικήσαμε. Στα γραφεία της εφημερίδας έφτασαν δυο κείμενα, τα οποία φέρονται ότι προέρχονται από δυο οργανώσεις που συμμετείχαν στο επεισόδιο της 29ης Νοεμβρίου. Το πρώτο τιτλοφορείται «Διαμαρτυρία του Πατριωτικού Συνδέσμου Θεσσαλίας» και φέρει σφραγίδα με σήμα το γνωστό φασιστικό σύμβολο διπλού πέλεκυ πίσω από το δικέφαλο αετό. Στο τέλος του κειμένου υπάρχουν δύο υπογραφές, χωρίς όμως να αναφέρονται τα ονόματα αυτών που υπογράφουν. Το δεύτερο κείμενο -κι αυτό με δυσανάγνωστη υπογραφή- προέρχεται από τον «Πατριωτικό Πολιτιστικό Σύλλογο Σάρισα» με έδρα την Κατερίνη. Για τη δραστηριότητα των δυο αυτών οργανώσεων δεν γνωρίζουμε ιδιαίτερα πράγματα, πέρα από το ότι προβάλλονται από τη γνωστή εφημερίδα «Στόχος».

      Τα δυο κείμενα μας υποχρεώνουν λοιπόν να επανέλθουμε. Δημοσιεύουμε τα φωτογραφικά ντοκουμέντα της επιδρομής, για να μη μείνει καμιά αμφιβολία για το χαρακτήρα και τη μορφή της φασιστικής πρόκλησης. Δημοσιεύουμε επίσης την ομόφωνη καταγγελία του κοινοτικού συμβουλίου του Ξινού Νερού. Ελπίζουμε ότι την τελική απάντηση στην πρόκληση θα τη δώσει η ελληνική Βουλή, μετά από τη σχετική ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του Συνασπισμού Φώτης Κουβέλης. Θυμίζουμε, επίσης, ότι ο αρχηγός της ΕΛΑΣ έχει δώσει υπόσχεση στον βουλευτή του νομού Γιώργο Λιάνη, ότι δεν θα επαναληφθεί το φαινόμενο να καλύπτει και να προστατεύει η τοπική αστυνομία παρόμοιες εμφυλιοπολεμικές και φασιστικές εκδηλώσεις.
      Οι φωτογραφίες είναι αποκαλυπτικές για το χαρακτήρα της επίσκεψης και το είδος των επισκεπτών. Διακρίνονται καθαρά οι ναζιστικές σημαίες της «Χρυσής Αυγής», και αποτυπώνονται σαφώς οι διαθέσεις των επιδρομέων. Φαίνεται η πολυάριθμη αστυνομική παρουσία γύρω τους, και διακρίνεται ο Αρχιμανδρίτης Σεβαστιανός που συνόδευσε την κουστωδία από το Αμύνταιο
      ———————–

      Ο Αρχιμανδρίτης Σεβαστιανός με την άτυπη συνήγορο της Χ.Α. Ζωή Κωνσταντοπούλου.
      https://roides.wordpress.com/2016/05/30/30may16/
      Εθνικοθρησκευτική περιοδεία Ζωής-Ραχήλ
      30/05/2016
      [Σε «φωλιά των φανατικών Δεξιών»-Βράβευση από «Χρυσαυγίτη» ιερωμένο]


      _____________________________

      http://www.iospress.gr/mikro1998/mikro19981205.htm
      Ελευθεροτυπία, 5/12/1998

      Παρακράτος της Χρυσής Αυγής στη Φλώρινα

      «Συγκέντρωση Εθνικιστών στο Ξινό Νερό του Νομού Φλώρινας»
      (Χρυσή Αυγή, 4/12/98)
      Ο Χρυσαυγίτης Αρχιμανδρίτης

      Μέσα στο πλήθος, ο πρόεδρος της κοινότητας διακρίνει και τον Αρχιμανδρίτη Αμυνταίου Σεβαστιανό. Πρόκειται για τον ιερωμένο που προκάλεσε επεισόδιο κατά την τελετή των Θεοφανίων, όταν επέμενε να ψάλλει «νίκας τοις βασιλεύσι», παρά τις διαμαρτυρίες των παρισταμένων επισήμων. Ηταν ο ίδιος παρών στην επιδρομή της 29ης Αυγούστου και μάλιστα πρωταγωνίστησε στα επεισόδια, προκαλώντας τους κατοίκους με φράσεις όπως «εσείς είστε αφορισμένοι». Σε ομιλία του κατά τη δοξολογία της 28ης Οκτωβρίου ο Αρχιμανδρίτης είχε επιτεθεί και πάλι κατά των κατοίκων του χωριού και του προέδρου της κοινότητας. Να λοιπόν ο Σεβαστιανός και πάλι στο Ξινό Νερό, επικεφαλής των προκλητικών νεοναζιστών. Μας διηγείται και πάλι ο πρόεδρος κ. Σέλτσας:
      «Δίπλα σ’ όλα τ’ άλλα, βλέπω και τον Αρχιμανδρίτη Σεβαστιανό.
      – Εσύ τι θέλεις εδωπέρα;
      – Με κάλεσαν να κάνω μνημόσυνο.
      – Δεν έχεις κανένα λόγο να βρίσκεσαι εδώ. Σήκω φύγε.»
      Τελικά δεν έφυγε ούτε ο Σεβαστιανός ούτε κανείς από τους Χρυσαυγίτες. Κάτω από τη δρακόντεια αστυνομική προστασία προχώρησαν σε τρισάγιο, κατέθεσαν στεφάνια, είπαν τον ύμνο της Χρυσής Αυγής, έβγαλαν ομιλία. Τα συνθήματά τους ήταν όλα απειλητικά και υβριστικά για τους κατοίκους: «Βούλγαροι», «Γυφτοσκοπιανοί», «Του χρόνου εμείς θα ‘μαστέ εδωπέρα, εσείς δεν θα ‘στε.»

      http://www.iospress.gr/mikro1999/mikro19990220.htm
      Ελευθεροτυπία, 20/2/1999
      Ο Αγιος Βαλεντίνος του μίσους

      Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου, μερικές δεκάδες ακροδεξιοί «εκδρομείς», κάτω από το πρόσχημα της τέλεσης μνημόσυνου πεσόντων ηρώων, αναστατώνουν έναν ολόκληρο νομό, και οι αρχές δείχνουν ανήμπορες να προστατεύσουν τον τοπικό πληθυσμό από την πρόκληση. Πρόκειται για την τελευταία πράξη ενός θλιβερού σίριαλ που παίζεται εδώ και λίγους μήνες στον ακριτικό νομό της Φλώρινας, και ιδιαίτερα στο κεφαλοχώρι της περιοχής του Αμύνταιου, το Ξινό Νερό.

      ……………………
      «Μας είχε ενημερώσει κάποια ένωση αποστράτων αξιωματικών ότι θα έρθουν να στεφανώσουν την προτομή τη Δευτέρα», μας λέει ο νεοεκλεγμένος δήμαρχος Αμύνταιου Κώστας Θεοδωρίδης. «Είχαμε όμως και την πληροφορία ότι κάποια άλλη οργάνωση θα έρθει την Κυριακή.» Είχε βουίξει τις προηγούμενες μέρες ο ακροδεξιός εθνικιστής τηλεπαρουσιαστής Βελλόπουλος από το κανάλι του στη Θεσσαλονίκη, προαναγγέλλοντας την επιδρομή της οργάνωσης «Διγενής» (άλλη πάλι αυτή) στο Ξινό Νερό.

  3. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/03/blog-post_577.html

    Λυπηθείτε τον Συριζαίο βουλευτή που «σπαράζουν τα σωθικά του»
    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017 | 10:42 μ.μ.


    «Θα ψηφίσω την απόφαση της κυβέρνησης. Έχω τα ερωτηματικά μου, δεν το κρύβω. Έχω το σφίξιμο της καρδιάς και του στομαχιού όπως όλοι οι αριστεροί, κάτι παίρνουν από τα σωθικά μας αυτές οι αποφάσεις. Παρ’ όλα αυτά είμαι μάχιμος. Διαφορετικά θα έπρεπε να πάω στο Άγιο Όρος».

    Κώστας Σέλτσας – Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ στον Flash 96

    Εχει σε ένα βαθμό δίκιο ο κυβερνητικός βουλευτής να θεωρεί δηλαδή λιγότερο εγκληματικές τις αποφάσεις που παίρνουν και υλοποιούν οι επικεφαλείς των καλογέρων του λεγόμενου «αγίου» όρους, -βλέπε σκάνδαλο Βατοπεδίου- απ’ την εγκληματική πολιτική που υλοποιεί αυτός και η κυβέρνησή του.

    Υπάρχει όμως μια διαφορά. Η αστική δικαιοσύνη τους, έβγαλε πεντακαθαρίδηδες του καλογέρους του «αγίου» όρους. Ο ελληνικός λαός όμως είναι δεδομένο ότι θα δικάσει σε πολιτικό «θάνατο» όλους αυτούς που μας οδηγούν στην εξαθλίωση. Και μεν οι καλόγεροι θα εξομολογηθούν και θα προσδοκούν τον «παράδεισο». Ο Σέλτας και οι περισσότεροι απ’ τους όμοιους του, θα μείνουν στα αζήτητα της πολιτικής ζωής.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s