Η συνάντηση Άνθιμου με τον Φύρερ προκαλεί τις ιστορικές μνήμες της πόλης

[Χυδαίοι χαρακτηρισμοί που καταπίνονται χάριν του κοινού μίσους που ενώνει]

Από παλαιότερη τρυφερή συνάντηση του Άνθιμου με Αριστερό ριζοσπάστη πρωθυπουργό

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Το κύριο μέρος αυτού του άρθρου έχει ήδη δημοσιευθεί στο φιλόξενο  Shades magazine: «Η συνάντηση του μητροπολίτη της Θεσσαλονίκης με τον Φύρερ«. Tο αναμεταδίδουμε με κάποιες προσθήκες και παραπομπές και προσαρμοσμένο στα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του δικού μας μπλογκ:

Όταν ο Κάσσανδρος ίδρυσε τη Θεσσαλονίκη, κάπου στα 315 π.Χ., μεταξύ των πρώτων κατοίκων της υπήρξαν και Εβραίοι έποικοι. Από τότε η παρουσία τους στην πόλη ήταν συνεχής με αποκορύφωμα τα τέλη του 15ου αιώνα, οπότε βρήκαν καταφύγιο στην πόλη της οθωμανικής αυτοκρατορίας κυνηγημένοι Εβραίοι της χριστιανικής Ευρώπης, κυρίως από την Ισπανία. Η συμπεριφορά του χριστιανικού πληθυσμού απέναντί τους δεν ήταν ποτέ άψογη, υπήρξαν και φορές που ήταν απίστευτα ατιμωτική, με αποκορύφωμα το πογκρόμ του Κάμπελ στα  1931, από τους ακροδεξιούς της οργάνωσης 3Ε. Το 1942 συνεργεία της ελληνικής δημοτικής αρχής, κατέστρεψαν το εβραϊκό νεκροταφείο που είχε ξεκινήσει να απλώνεται, από το 1493 οπότε και έφτασαν στην πόλη από την Ισπανία οι πρώτοι Σεφαραδίτες, στον χώρο της σημερινής πανεπιστημιούπολης. Μάρμαρα από τις επιτύμβιες στήλες χρησιμοποιήθηκαν για την πλακόστρωση δρόμων και πεζοδρομίων, σε πισίνες επαύλεων πλούσιων Θεσσαλονικέων, ενώ πλακοστρώθηκε και τμήμα του ναού του Αγ. Δημητρίου. Η Μητρόπολη της Θεσσαλονίκης φορτώθηκε με ένα ακόμη αμάρτημα, από τα πάρα πολλά που μπορούν να τις καταλογιστούν  («Η αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης»), ανάμεσά τους και το ψεύτικο βυζαντινό θαύμα της μυροβλησίας, που σκαρώθηκε με κρυφούς σωλήνες (Βλ. Cyril Mango  καθηγητή βυζαντινής και νεοελληνικής γλώσσας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης: «Βυζάντιο, η αυτοκρατορία της Ν.Ρώμης», Μορφ.Ίδρ.Εθν.Τραπέζης-1999, σ.188 ).

Με αφορμή τα αποκαλυπτήρια του μνημείου του εβραϊκού νεκροταφείου, με τους 300.000 τάφους που ξεθεμελιώθηκε στη ναζιστική Κατοχή, ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, αυτός ο φιλελεύθερος Δημοκράτης που, με όλες τις αδυναμίες του, βάζει συχνά τα γυαλιά στους συντηρητικούς μικροαστούς βουλευτές της Αριστεράς ή στους νέους Παπαθεμελήδες της πόλης, όπως «Ο αεροσυνοδός του Αγ.Φωτός κ.Αμανατίδης (ΣΥΡΙΖΑ)», μίλησε με τη γνωστή του γενναιότητα: «Η πόλη της Θεσσαλονίκης άργησε αδικαιολόγητα πολύ να σπάσει τη σιωπή της. Σήμερα όμως μπορεί να λέει ότι ντρέπεται για όσους δοσίλογους Θεσσαλονικείς συνεργάστηκαν με τους κατακτητές, για όσους γείτονες καταχράστηκαν περιουσίες, για όσους πρόδωσαν εκείνους που προσπάθησαν να διαφύγουν. Κυρίως, ντρέπεται για τις Αρχές της πόλης: για τον δήμαρχο και τον γενικό διοικητή που συμφώνησαν αδιαμαρτύρητα να καταστρέψουν οι εργάτες του δήμου εν μια νυκτί 500 χρόνια μνήμης και να μετατρέψουν το μεγαλύτερο εβραϊκό νεκροταφείο της Ευρώπης σε έναν κρανίου τόπο. Ντρέπεται για τον έφορο της αρχαιολογικής υπηρεσίας που “εξεπλάγη” όταν το 1946 η εβραϊκή κοινότητα διαμαρτυρήθηκε για τη χρήση των επιτύμβιων πλακών ως οικοδομικού υλικού για την ανοικοδόμηση του ναού του Αγ.Δημητρίου. Και ντρέπεται για εκείνους τους πρυτάνεις που μετά τον πόλεμο έχτισαν την πανεπιστημιούπολη δίπλα και πάνω στα κατεστραμμένα μνήματα. ….Αναγνωρίζουμε δηλαδή ότι η απώλεια των 56.000 Εβραίων Θεσσαλονικέων είναι απώλεια για όλους μας – χριστιανούς, Εβραίους, μουσουλμάνους, άθεους και αγνωστικιστές. Το Ολοκαύτωμα δεν σφράγισε μόνο το παρελθόν της πόλης μας, έκανε κάτι χειρότερο: της έκλεψε το μέλλον. Ποιος αμφιβάλλει ότι μια Θεσσαλονίκη μητέρα-πατρίδα μιας ανθούσας και κοσμοπολίτικης εβραϊκής κοινότητας θα ήταν μια άλλη πόλη;» (Στ.Τζίμας-Καθημερινή  11.11.2014).

Υπό το βλέμμα της Μεγαλόχαρης -φωτο lifo.gr

Στις 19.2.2017, ο Αρχιεπίσκοπος Λιάπης υποδέχθηκε την ξενοδόχο του ροζ New Dream και τον Φύρερ υμνητή του Εωσφόρου στα εγκαίνια του πατρικού οίκου της Αγ.Φιλοθέης της Αθηναίας, παρουσία των υπουργών Γαβρόγλου και Zουράρι («Εθνική Ενότης: Ιερώνυμος-Μιχαλόλιάκος-Γαβρόγλου-Ζουράρις»). Έριξε έτσι και το τελευταίο φύλο συκής, ενθαρρυμένος από την έκκληση του τ.Υπουργού Παρασκευόπουλου για συνεννόηση με τη Χ.Α. και από την εκδρομή του υφυπουργού Στρατιωτικών Βίτσα και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με τρεις βουλευτές της «σποράς των νικημένων του ‘45» στα νησιά των ανατολικών μας συνόρων. Ανάμεσά τους ήταν και ο υμνητής του ναζιστή παιδεραστή Στράιχερ και προσκυνητής του τάφου του Μουσολίνι Χρ.Παππάς, ύστερα από αίτημα του οποίου είχε διωχθεί ποινικά με τον μεσαιωνικό νόμο περί βλασφημίας-που θα τον καταργούσε ο ΣΥΡΙΖΑ-ο μπλόγκερ «Παστίτσιος», επειδή γελοιοποιούσε τον θεομπαίχτη μάντη Παϊσιο. Οι αντιδράσεις τότε σε αυτήν την προκλητική τερατωδία υπήρξαν σχεδόν ανύπαρκτες (ο Μικροπολιτικός στα ΝΕΑ και ο «Ημερόδρομος»). Έπεσε μια αδικαιολόγητη σιγή που παραπέμπει στην ιερή Ομερτά Κέντρου και Αριστεράς (της Δεξιάς είναι αυτονόητα δεδομένη) με τον Αρχιεπίσκοπο και αναρωτιέμαι πόσο έχει ξεπέσει το ήθος των ανθρώπων που βλέπουν τα καμώματα του Άνθιμου, αλλά όχι και τα συναφή του Ιερώνυμου, που μάλιστα έχει πολύ θεσμικότερη θέση στον κρατικό μηχανισμό και ήρξατο πρώτος χειρών αδίκων.

Το αρχιεπισκοπικό άνοιγμα στους υπόδικους Ναζιστές-Σατανιστές, άνοιξε την όρεξη του Άνθιμου, παλιού ακροδεξιού αλλά και φίλου του ΣΥΡΙΖΑ από το 2013 («Όταν η Αριστερά συζητάει με Δεσπότες»), οπότε η λυκοφιλία Τσίπρα-Ιερώνυμου, επισφραγίστηκε με το γελοίο συνέδριο «Αριστερά και Εκκλησία» στη Θεσσαλονίκη. Έτσι, δέχτηκε (26.3) το χιτλερικό ζεύγος στο Μητροπολιτικό Μέγαρο. Αυτή τη φορά υπήρξε καταιγισμός διαδικτυακών αντιδράσεων. Ακόμη και το tvxs του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Κούλογλου, που ήλπιζε σε νίκη της Ακροδεξιάς στην Ολλανδία, αντέδρασε. Όμως οι επιλεκτικές ευαισθησίες και οι προνομιακές ασυλίες στην κριτική, είναι αναξιόπιστες. Σε κάθε περίπτωση ο γνωστός ακροδεξιός μητροπολίτης, ο Μακεδονομάχος από τα Κούκουρα της Ηλείας, ελέγξιμος για πάρα πολλά, είναι υπόλογος απέναντι στο εβραϊκό στοιχείο από παλιότερα (Βλ. «Άνθιμος κατά των Εβραίων και Διεθνούς Πανεπιστημίου, 25.6.2012).

Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι πως στο βίντεο που υπάρχει στη δικογραφία της υπόδικης εγκληματικής οργάνωσης, στο οποίο ο Φύρερ μιλάει σε οπαδούς του για τις σχέσεις της Χ.Α. με μητροπολίτες, ανάμεσά τους και για τον μητροπολίτη Σπάρτης, για τον οποίο λέει ότι έβαλε ένα Γηροκομείο να τον ψηφίσει, αναφέρεται απαξιωτικά, χρησιμοποιώντας και ένα χυδαίο επίθετο για τον Άνθιμο, που παραπέμπει στη λέξη του Καμπρόν και το οποίο, σεβόμενος τους αναγνώστες μας και το άρθρο μου, δεν θα τον μεταφέρω εδώ, κατηγορώντας τον πως εξ αιτίας του δεν έγινε αρχιεπίσκοπος ο Σπάρτης «που είναι καθαρός», σε αντιδιαστολή προφανώς με τον Ιερώνυμο, που κατά τον Μιχαλολιάκο δεν είναι. Τώρα τι ήθελε να πει με το επίθετο «καθαρός», είναι ένα ερώτημα που επιδέχεται πολλές ερμηνείες, από τιμητικές για τον Αρχιεπίσκοπο μέχρι προσβλητικές. Φαίνεται πως οι αντιευαγγελικές συγκλίσεις με τη Χ.Α. στο μεταναστευτικό, στο προσφυγικό, στο θέμα του τεμένους και της θρησκευτικής μισαλλοδοξίας, στην υποκριτική ομοφοβία, στην υποτίμηση των γυναικών, στον Εθνικισμό, στη νοσταλγία της Δικτατορίας, στον Αντισημιτισμό, στη φιλία με την πολιτικά πρωτόγονη Ρωσία και στο μίσος κατά της Δύσης και σε πολλά ακόμη ζητήματα, έκαναν τον Άνθιμο και τον Ιερώνυμο να προσποιούνται πως έχουν ξεχάσει τις βρισιές και τους υπαινιγμούς του χιτλερίσκου εναντίον τους. Είναι κι αυτό δείγμα του αρχιερατικού ήθους τους, καθώς και των ηθών όλης της Ιεραρχίας της κρατικής Εκκλησίας, που συναινεί με τη σιωπή της.

Στο βίντεο (1:22) ο χυδαίος χαρακτηρισμός του φύρερ για τον Άνθιμο.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

21 Responses to Η συνάντηση Άνθιμου με τον Φύρερ προκαλεί τις ιστορικές μνήμες της πόλης

  1. Ο/Η Aαρών λέει:

    Ακόμη και η Hellasfporce αγανακτεί.
    Ο Άνθιμος θα μας πει πως ΚΑΙ η παιδεραστία των ιερέων ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ;

    https://hellasforce.com/2015/04/06/%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%B5%CF%83-%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B1%CE%B3/

  2. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.tribune.gr/crime/news/article/179309/dioxis-kata-anthimou-gia-to-koukouloma-viasmou-anilikou-se-orfanotrofio.html
    Διώξεις κατά Άνθιμου για το κουκούλωμα βιασμού ανηλίκου σε ορφανοτροφείο
    12 Οκτωβρίου 2015,

    http://archive.romfea.gr/diafora-ekklisiastika/3933-2842
    27 Ιουλίου 2009
    Γράφτηκε από τον/την Αιμίλιος Πολυγένης

    ImageΣε διαθεσιμότητα τέθηκε ο ιερέας, που φέρεται να αποπειράθηκε να βιάσει 20χρονο με διανοητικά προβλήματα σε ερημικό τόπο στη Στυλίδα Φθιώτιδος,
    ο οποίος λειτουργούσε σε εκκλησία της Θεσσαλονίκης.

    Όπως ανακοινώθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης «ο εν λόγω ρασοφόρος είναι ιερομόναχος και δεν ανήκει στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, αλλά είχε προσωρινώς διορισθεί, κατόπιν αιτήσεως του, σε μια μικρή ενορία της Θεσσαλονίκης «άχρι καιρού».

    Επίσης, η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης τονίζει πως «κατόπιν του δημιουργηθέντος ηθικού ζητήματος, ο ιερομόναχος τίθεται σε διαθεσιμότητα και ήδη κινείται η προβλεπόμενη διαδικασία απολύσεως από την προσωρινή εφημεριακή του θέση, και επομένως υποχρεούται να επιστρέψει στην Μονής της μετανοίας του».

    Να σημειωθεί, ότι ο εν λόγω ιερομόναχος συνελήφθη από την Αστυνομία στο ξενοδοχείο όπου διέμενε για ολιγοήμερες διακοπές, μετά από καταγγελίες 20χρονου, ομολογώντας ότι οδήγησε τον νεαρό σε ερημική περιοχή και επιχείρησε να ικανοποιήσει της ανώμαλες ορέξεις του.

    Τέλος, ο εισαγγελέας Λαμίας άσκησε δίωξη εις βάρος του, για ασέλγεια σε βαθμό κακουργήματος, και τον παρέπεμψε αύριο να απολογηθεί στον ανακριτή.

    http://www.iefimerida.gr/news/209944/o-anthimos-kalei-se-agrypnia-toys-pistoys-kata-toy-gay-pride-sti-thessaloniki

    O Ανθιμος καλεί σε αγρυπνία τους πιστούς κατά του Gay Pride στη Θεσσαλονίκη

    http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/anthimos-allo-oi-omofulofiloi-tis-ekklisias
    Ανθιμος: «Αλλο οι ομοφυλόφιλοι της εκκλησίας…»
    «Θανάσιμο αμάρτημα» η ομοφυλοφιλία για τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, αλλά για την ομοφυλοφιλία εντός της εκκλησίας είπε: «Αυτό, είναι άλλο».

  3. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Η Προέλευση της λατρείας του Αγίου Δημητρίου

    Όπως o Skedros αποκαλύπτει στην ειλικρινή συζήτηση του προβλήματος, η πλειονότητα των σύγχρονων μελετητών δεν δέχεται την ύπαρξη ενός ιστορικού Αγίου Δημητρίου, που μαρτύρησε για την πίστη του στη Θεσσαλονίκη

    http://www.ucc.ie/milmart/demorig.html

    The Origin of the Cult of St. Demetrius
    (This is my paper «Thessalonica’s Patron: Saint Demetrius or Emeterius ?» Harvard Theological Review 93 (2000), 221-34)
    Summary: The earliest firm evidence for the cult of St. Demetrius is archaeological, the remains of the church which was erected in his honour at Thessalonica in the mid-5th century. While scholars are agreed that the surviving accounts of his trial and execution are fictitious, it is difficult to explain the origin of this fiction. The most popular theory has been that the cult of St. Demetrius of Thessalonica owes its origin to the translation of some relics of St. Demetrius the Deacon from Sirmium to Thessalonica. A stronger case can be made, however, that it actually developed as a result of the translation of some alleged relics of the military martyrs Ss. Emeterius and Chelidonius, an orarium and gold ring, to Thessalonica, probably in 379. These rested undisturbed in their shrine, which gradually fell into disrepair, until a prefect of Illyricum by the name of Leontius received an unexpected cure there c.412/13. He then cleaned up the surrounding area and built a whole new church for the relics. During the course of this operation he found an ill-preserved inscription which he took to identify the martyr whose relics had cured him as Demetrius rather than Emeterius (and Chelidonius).
    ……………………

    As Skedros reveals in his frank discussion of the problem, the majority of modern scholars do not accept the existence of a historical St. Demetrius who was martyred for his faith at Thessalonica

    Ψευδο-μυροβλύτης ο Άγιος Δημήτριος!
    O Νίκος Ζαχαρόπουλος ομότιμος καθηγητής θεολογικής πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης παραδέχεται: Με αγωγό έστελναν το μύρο στον δήθεν μυροβλύτη Αγ. Δημήτριο της Θεσσαλονίκης!

  4. Ο/Η Κάσυ Διάρη λέει:

    O ρατσισμός τιμωρείται στην Ευρώπη και οι Ελληναράδες θα γίνουν αιτία να πληρώσουμε πρόστιμα και αποζημιώσεις
    Για’αυτό οι Μιχαλολιάκοι και οι Λαφαζάνηδες δεν θέλουν την ΕΕ

    http://www.lifo.gr/now/greece/139027
    Καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωδικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την υπόθεση της Μανωλάδας
    Η Ελλάδα καταδικάστηκε για «καταναγκαστική εργασία στις φυτείες φράουλας» και επιδικάστηκε αποζημίωση σε 42 μετανάστες

    30.3.2017

    Οι δύο εργοδότες, καθώς και ο φρουρός που άνοιξε πυρ και ένας ένοπλο επιστάτη, συνελήφθησαν και δικάστηκαν για απόπειρα φόνου –στη συνέχεια οι κατηγορίες μετατράπηκαν σε πρόκληση σοβαρών σωματικών βλαβών– και για εμπορία ανθρώπων. Με απόφαση της 30ής Ιουλίου 2014, δικαστήριο στην Πάτρα τούς αθώωσε για την κατηγορία της εμπορίας ανθρώπων ενώ καταδίκασε τον ένοπλο φρουρό και έναν από τους εργοδότες για πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης και παράνομη χρήση πυροβόλων όπλων -οι ποινές τους ήταν εξαγοράσιμες. Είχε επίσης, επιδικάσει 1.500 ευρώ για τους 35 εργαζόμενους που αναγνωρίστηκαν ως θύματα – δηλαδή, 43 ευρώ για τον καθένα. Οι δύο καταδικασθέντες άσκησαν έφεση, η οποία εκκρεμεί και έχει ανασταλτικό χαρακτήρα. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταδίκασε σήμερα ομόφωνα την Ελλάδα για παράβαση των άρθρων 4 και 2, της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου που ορίζουν την απαγόρευση της καταναγκαστικής εργασίας. Έκρινε, ότι η κατάσταση των προσφευγόντων αποκάλυπτε εμπορία ανθρώπων και καταναγκαστική εργασία, με δεδομένο ότι η εκμετάλλευση μέσω της εργασίας αποτελεί «μια πτυχή εμπορίας». Το Δικαστήριο έκρινε επίσης, ότι το κράτος παρέβη τις υποχρεώσεις του προκειμένου να αποτρέψει την εμπορία ανθρώπων, να προστατέψει τα θύματα, να διερευνήσει αποτελεσματικά τα διαπραχθέντα αδικήματα και να τιμωρήσει τους υπεύθυνους. Στους προσφεύγοντες επιδικάστηκε αποζημίωση 16.000 ευρώ για καθέναν που συμμετείχε στη διαδικασία ενώπιον του ποινικού δικαστηρίου και 12.000 ευρώ για τους υπολοίπους προσφεύγοντες για το σύνολο των βλαβών που τους προκλήθηκαν. Επίσης, το Δικαστήριο τους αναγνώρισε 4.363,64 ευρώ συνολικά για τα δικαστικά έξοδα.

  5. Ο/Η Κάσυ Διάρη λέει:

  6. Ο/Η Antifa2 λέει:

    Σκατιάρης σημαίνει κοπρολάγνος ή απλά πολύ βρωμιάρης;

    http://xnews.gr/roh/articles/?id=10020915

    Μιχαλολιάκος για Άνθιμο: «Σκατιάρης που το έπαιξε δίπορτο».
    Άνθιμος για Μιχαλολιάκο: «Πρόβλημα και επικίνδυνος»

    Ο Μιχαλολιάκος, ακούγεται να λέει τον Άνθιμο «Μεγάλο πολιτικάντη και σκατιάρη»: «Αυτός ο σκατιάρης αν δεν ήτανε, δεν θα ήταν Αρχιεπίσκοπος ο Ιερώνυμος, θα ήταν ο Ευστάθιος που είναι καθαρός… Το έπαιξε δίπορτο ο Άνθιμος…. Ο Σπάρτης είναι πολύ καλός, δέχτηκε τα παιδιά από την τοπική οργάνωση, έβαλε ένα ολόκληρο γηροκομείο και μας ψήφισε στις εκλογές ο Σπάρτης.

    Καλός αλλά επίσης πολιτικάντης, παρά τα πύρινα λόγια του είναι ο Καλαβρύτων. Αυτοί που είναι διαμάντια στην εκκλησία, τους έχω μετρήσει και ζυγίσει, να ξέρεις είναι: Ο Ανδρέας ο Κονίτσης, ο λεβέντης.

    Πλήρωνε και το γραφείο μας όποτε είμαστε… Ο Πειραιώς Σεραφείμ και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, ο οποίος βοήθησε τώρα στις εκλογές με όλες του τις δυνάμεις και παρά λίγες χιλιάδες ψήφους θα έβγαινε για πρώτη φορά στην ιστορία της Κύπρου εθνικιστής βουλευτής.

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://greekcivilwar.wordpress.com/2016/03/03/gcw-58/

    Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης στην Κατοχή. Μια συνέντευξη της Ρένας Μόλχο και μια μεγάλη συζήτηση
    …………….
    Τι δείχνει η περίπτωση των Εβραίων για την ελληνική κοινωνία;

    «Το ποσοστό της απώλειας των Εβραίων αλλά και η διαχείριση αυτού του θέματος είναι, κατά την άποψή μου, ο καθρέφτης της ελληνικής κοινωνίας. Υπό την έννοια ότι αν σώθηκε μόνο το 13% των Εβραίων, δηλαδή αν έχουμε ποσοστό απώλειας 87% στην Ελλάδα, αυτό είναι αρνητικό ως προς τη συνείδηση της ελληνικής κοινωνίας, αυτών που μπορούσαν να βοηθήσουν και δεν το έκαναν. Στη Θεσσαλονίκη το νούμερο απώλειας των Εβραίων είναι 96%, που είναι 4 μονάδες υψηλότερο και από το Βερολίνο! Δηλαδή μέσα στη «φωλιά του λύκου» ήταν μικρότερο το ποσοστό απώλειας απ’ ό,τι εδώ… Πώς μεταφράζεται αυτό το πράγμα; Οι Γερμανοί όταν πήγαιναν κάπου προσπαθούσαν να προσεταιριστούν τη φιλία και την εμπιστοσύνη του τοπικού πληθυσμού για να μπορούν να λεηλατήσουν τους διωκόμενους με την άνεσή τους. Γιατί ήξεραν ότι αν ο τοπικός πληθυσμός αντιδρούσε δεν θα μπορούσαν να διεκπεραιώσουν το έργο τους. Οπως δεν μπόρεσαν σε πολλά σημεία της Ελλάδας».

    Προφανώς θεωρείτε ότι η Θεσσαλονίκη δεν θα πρέπει να είναι υπερήφανη γι’ αυτό το κομμάτι της Ιστορίας της.

    «Αυτό είναι βέβαιο. Γι’ αυτό και δεν διδάσκεται τίποτε στη Θεσσαλονίκη περί Εβραίων. Ενώ πριν από τον πόλεμο υπήρχε μάθημα Εβραιολογίας. Τώρα γιατί δεν υπάρχει;». *

    ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΟΥ

    Δεν είναι μια ανοιχτή, πολυπολιτισμική πόλη η Θεσσαλονίκη;

    «Λουλούδια στο μνημείο του Ολοκαυτώματος των Εβραίων στη Θεσσαλονίκη» «Είναι μια πόλη που έχει μεγάλη δυνατότητα να είναι ανοιχτή. Αλλά αν δεν ξέρεις την ιστορική σου κληρονομιά και την απορρίπτεις και την καθηλώνεις μέσα στη σιωπή, από πού θα τροφοδοτηθείς να έχεις σημεία αναφοράς και πρότυπα; Και πώς θα αναπτυχθεί η ανεκτικότητα και το ένστικτο της ανοχής στην ετερότητα, όταν δεν είναι γνωστά αυτά από το παρελθόν της Θεσσαλονίκης; Ποιος είναι ο λόγος που αποκρύπτονται; Ποιος είναι εν γένει ο λόγος που αντί να γιορτάζουμε την απελευθέρωση τον Οκτώβριο του ’45 που, όπως μού έχει πει ο πατέρας μου ήταν η σπουδαιότερη μέρα της ζωής του, γιορτάζουμε το ΟΧΙ του Μεταξά στους Ιταλούς; Είναι μόνο αυτή η ηρωική στιγμή των Ελλήνων; Στη Θεσσαλονίκη υπάρχει σιωπή. Μια ένοχη σιωπή που διαιωνίζεται».

    Η βασική αιτία που από την πόλη της Φεντερασιόν φτάσαμε στη σημερινή «βουβή» πόλη, ποια είναι;

    «Η νομιμοποίηση των αντισημιτών από τον πολιτικό λόγο και από το πολιτικό λόμπι. Γιατί στη Θεσσαλονίκη υπήρχαν δύο ειδών πολίτες. Υπήρχαν οι πρόσφυγες και οι ντόπιοι χριστιανοί. Θα μπορούσαν να υπερισχύσουν εκείνοι οι οποίοι σε καθημερινή βάση συναλλάσσονταν με τους Εβραίους. Οι Εβραίοι και οι χριστιανοί στη Θεσσαλονίκη συνυπήρχαν και συμβίωναν θετικά. Υπήρχαν χριστιανοί που εξαιτίας της συνύπαρξής τους με τους Εβραίους είχαν μάθει ισπανοεβραϊκά, έχω ακούσει η ίδια τον καθηγητή Μανόλη Ανδρόνικο να μιλά με τον Μόλχο στα ισπανοεβραϊκά. Κατά κάποιον τρόπο, ο αντισημιτισμός, ειδικά στη Θεσσαλονίκη, ήταν εισαγωγής. Ηρθε από μέρη όπου οι Εβραίοι ήταν μειονότητα ή εκείνοι που ζούσαν εκεί δεν γνώριζαν Εβραίους».

    Σήμερα τι συμβαίνει στη Θεσσαλονίκη;

    «Υπάρχει μια μικρή μερίδα ανθρώπων που αγωνίζονται συνέχεια. Μια πρωτοπορία που έχει θεσσαλονικιώτικη συνείδηση, ξέρει την Ιστορία της πόλης και την παρακολουθεί. Υπάρχει η αντιρατσιστική, το στέκι των μεταναστών, μικρές ομάδες που αγωνίζονται. Και μετά, μονάδες: Ντίνος Χριστιανόπουλος κ.ά. Το περιθώριο. Εγώ είμαι κατεξοχήν το επίσημο περιθώριο στην πόλη! Το ερώτημα όμως είναι: Αρκούν αυτοί για να προωθήσουν ριζικές αλλαγές; Γιατί χωρίς αλλαγές, θα επικρατεί εσαεί το δίδυμο Παπαγεωργόπουλος – Ψωμιάδης!».

    Θεωρείτε ότι υπάρχει αντισημιτισμός στην Ελλάδα του 21ου αιώνα;

    «Βεβαίως και υπάρχει. Εντονότατος!».

    Και πού οφείλεται;

    «Κατ’ αρχήν στο ότι η Ελλάδα δεν είναι ακόμη κοσμικό κράτος. Κανείς δεν τολμά ν’ αγγίξει τον θεσμό της Εκκλησίας, ο οποίος είναι αναμεμιγμένος στην κρατική πολιτική. Ομως ο βασικός λόγος είναι η παντελής άγνοια, αφού πουθενά στην Ελλάδα δεν διδάσκεται κάτι σχετικά με την εβραϊκή Ιστορία ή τον πολιτισμό των Εβραίων. Και αυτό φάνηκε στην εκδίκαση της υπόθεσης Πλεύρη».
    ………………………..

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/synidioktitis_se_roz_ksenodoxeio_o_n_mixaloliakos-63650957/

    «ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ»
    Συνιδιοκτήτης σε ροζ ξενοδοχείο ο Ν. Μιχαλολιάκος
    Στο Διοικητικό Συμβούλιο ξενοδοχείου ημιδιαμονής στην πλατεία Αττικής φιγουράρει και το όνομα του Νίκου Μιχαλολιάκου. Η επιχείρηση απασχολεί και… αλλοδαπούς
    ΕΘΝΟΣ
    9:00, 30/4/2012

    https://eleftheroiellines.blogspot.gr/2012/05/blog-post_197.html

    Ο ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ [ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ]
    Το 1982 που ο Νίικος Μιχαλολιάκος ίδρυσε τον εσωτερικό κύκλο της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ τον ανήγγειλε με μία έκδοση που την έκανε κάποιος εξαφανισμένος συνεργάτης του και τη προλόγισε ο ίδιος ο Νίκος ΜΙχαλολιάκος. Συγγραφέας είναι ο Οδυσσέας Πατεράκης που εγκατέλειψε λίγα χρόνια μετά το Νίκο Μιχαλολιάκο και ήταν ο ιδρυτής της στοάς «ΒΕΛΖΕΒΟΥΛ» που έδρασε στο Ηράκλειο της Κρήτης τη δεκαετία του 80 και εκδόθηκε από τις εκδόσεις του Β. Ψιακή «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΙΣ» (Ιπποκράτους 112, 1982).

    Το εξώφυλλο τα λέει όλα. Το βιβλίο είναι ένα μανιφέστο σατανολατρείας αφιερωμένο στον Εωσφόρο. Αν προσέξει κανείς το βιβλίο στο εξώφυλλό του δεν αναφέρεται καθόλου στον Εωσφόρο αλλά στη σελίδα του εσωτερικού τίτλου κάνει ξεκάθαρη μνεία «ΤΟ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΟΥ» (βλέπε επισυναπτόμενα 1 και ΝΙΚ).Ο πρόλογος που υπογράφει ο Νίκος Μιχαλολιάκος είναι ξεκάθαρα σατανιστικός με αναφορές στο μυστικιστή Yeats ενώ όλα τα περιεχόμενα «ποιήματα» υμνούν τον σατανά τους δαίμονες το αντίχριστο το θάνατο τη κόλαση και τον εωσφόρο. Χαρακτηριστικό είναι το «ποίημα» που υπάρχει στις σελίδες 16 και 17 με τίτλο ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Μη φανταστεί κανείς ότι ο Μιχαλολιάκος με τη λέξη «ΑΥΓΗ» αναφέρεται στο φως αλλά στο φως του σκοταδιού δηλαδή στο απόλυτο σκοτάδι που λατρεύει ο Νίκος Μιχαλολιάκος. Στην έβδομη σειρά (έβδομη!) το διαβάζουμε ξεκάθαρα. Στο οπισθόφυλλο αυτού του σατανιστικού βιβλίου διαβάζουμε (ΜΙΧ 7) τον συγγραφέα και τον Νίκο Μιχαλολιάκο να περιμένουν και πάλι το μήλο από τον διάβολο-φίδι!!!

    Ο Νίκος Μιχαλολιάκος ήταν πάντα στην υπηρεσία του διεθνούς σατανισμού και το ανεξήγητο η εξαφάνιση του συνεργάτη του Οδυσσέα Πατεράκη που κανείς δε ξανάκουσε γι αυτόν εδώ και τριάντα χρόνια.
    Β. ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ

    https://elegxos.wordpress.com/2013/02/16/%CF%8D%CE%BC%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CF%89%CF%83%CF%86%CF%8C%CF%81/

    Ύμνοι της »Χρυσής Αυγής» στον… Εωσφόρο!

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    Έχουμε φασιστικό θεοκρατικό καθεστώς και ταπεινώνονται με τόσο άθλιο τρόπο εκβιαστικά, φτωχοί μετανάστες επειδή είπαν τη γνώμη τους για ανόητες θρησκευτικές τελετές;

    http://www.romfea.gr/diafora/13850-ston-mitropoliti-ioanninon-metaniomenos-o-albanos-podosfairistis

    Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr. Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

    Στον Μητροπολίτη Ιωαννίνων μετανιωμένος ο Αλβανός ποδοσφαιριστής

    Σάλος είχε ξεσπάσει πριν λίγες ημέρες στο διαδίκτυο με αφορμή τις δηλώσεις του Αλβανού ποδοσφαιριστή Άντι Λίλα του ΠΑΣ Γιάννενα σε θέματα θρησκευτικού περιεχομένου.

    Συγκεκριμένα, ο ποδοσφαιριστής στο βίντεο χλεύαζε τους τακτικούς αγιασμούς που γίνονται στην ομάδα, ενώ ειρωνευόταν τους ιερείς και τον Μητροπολίτη, για τον οποίο ανέφερε ότι εκείνος δεν του φίλησε του χέρι, αλλά «το άρπαξε και το έσφιξε».

    Χαρακτηριστική ήταν η στιγμή όταν μιλώντας στην κάμερα ανέφερε ότι την ώρα του αγιασμού, αυτός κρύφτηκε ώστε να μην πέσει πάνω του ούτε μία σταγόνα νερού.

    Σήμερα ο Αλβανός ποδοσφαιριστής πέρασε το κατώφλι της Ιεράς Μητροπόλεως Ιωαννίνων, φανερά μετανιωμένος για την αγανάκτηση που προκάλεσε δημόσια.

    Ο ποδοσφαιριστή συνοδευόταν από τον από τον Νομικό Σύμβουλο της ΠΑΕ κ. Βήττα, ο οποίος σχολιάζοντας την συνάντηση έγραψε: «Θελει δύναμη να ζητας συγνώμη..ακόμη μεγαλύτερη δύναμη να συγχωρείς…Μεγαλείο του Αγίου Ιωαννίνων…τον ευχαριστούμε…απλά υπέροχος».

    Από την πλευρά του ο Σεβασμιώτατος απευθυνόμενος προς τον ποδοσφαιριστή τόνισε: «Μπράβο που είχες το κουράγιο και τη δύναμη να έρθεις εδώ για να εκφράσεις τη μετάνοιά σου».

    «Είναι καλό να εκφράζουμε τη μετάνοιά μας και τη συγνώμη μας, με χαροποίησε που ομολόγησε το λάθος του. Είμαστε γείτονες με τους Αλβανούς, έχουμε μακραίωνη κοινή πορεία και ελπίζουμε να έχουμε και στο μέλλον χωρίς να πληγώνουμε ο ένας τον άλλον για θέματα πίστης και όχι μόνο. Πρέπει να παραδειγματιστούμε σήμερα από τον ποδοσφαιριστή Λίλα, γιατί υπάρχουν και πολλοί ορθόδοξοι που προσβάλλουν θέματα πίστης» πρόσθεσε ο Μητροπολίτης κ. Μάξιμος.

    Τέλος ο ποδοσφαιριστής Λίλα μετά την συνάντηση τόνισε: «Ζήτησα να συναντηθώ με μια μεγάλη προσωπικότητα για να εκφράσω τη συγγνώμη μου για όσους πλήγωσα. Ήταν η πιο δύσκολη εβδομάδα της ζωής μου, αλλά μετά από αυτή τη συνάντηση αισθάνομαι πολύ καλύτερα».

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      Θα έπρεπε να ξεσπά σάλος, όταν οι ιερείς ζητούν να κάνουν αυτή την ιεροτελεσία μαύρης μαγείας, που την έχουν δώσει το εντυπωσιακό όνομα «Αγιασμός». Εχουν βάλλει τον Θεό τους να ασχολείται και με το ποδόσφαιρο, μάλιστα παρακολουθεί όλα τα ματς, που λαμβάνουν χώρα στις Ορθόδοξες, Καθολικές κλπ χώρες. Τόσο τον περιφρονούν, οι ίδιοι.. Φαντάζομαι ότι κάθε Κυριακή έχει να λύσει μια μεγάλη σπαζοκεφαλιά. Με ποιους να πάει και ποιους να αφήσει.

      Όταν η Ελλάδα είχε κερδίσει το ευρωπαικό κύπελο, ο Χριστόδουλος μπροστά στις κάμερες των δημοσιογράφων δήλωσε, ότι ο Θεός φρόντισε να κερδίσει η Ελλάδα (προσβολή για την αξία των Ελλήνων ποδοσφαιριστών). Λίγες εβδομάδες αργότερα, η Ελλάδα έπαιξε με την Αλβανία και έχασε. Ο Χριστόδουλος, κατάπιε την γλώσσα του.

      Η ιστορία ακούγεται κάπως ασήμαντη, αλλά δεν είναι. Δείχνει την τρομερή δύναμη της εκκλησίας που μπορεί να απαγορεύει τους ανθρώπους να λένε την αρνητική άποψη τους, για την εκκλησία και γενικότερα την Ορθοδοξία και όταν την λένε, μπορεί και χρησιμοποιεί μηχανισμούς για να τους επαναφέρει σε τάξη. Ο πολίτης, είναι ανυπεράσπιστος μπροστά σ’ αυτούς τους αδίστακτους ρασοφόρους, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με την δημοκρατία, την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση της γνώμης.

      Αλλωστε τα είπε όλα ο Θεός. Εμείς οφείλουμε να υπακούμε στους επαγγελματίες ψεύτες που παριστάνουν τους αντιπροσώπους του Θεού.. Τυπική περίπτωση φασισμού. Εξ ου και οι καλές σχέσεις ιερατείου και ΧΑ, ΑΝΕΛ κλπ.

  10. Ο/Η Σατανιστικά Χρυσαυγίτικα λέει:

    http://www.thetoc.gr/politiki/article/poios-einai-o-upopsifios-antiperifereiarxis-tis-xrusis-augis-pou-umnei-ton-ewsforo

    Ποιος είναι ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης της Χρυσής Αυγής που υμνεί τον Εωσφόρο
    Σάλος έχει ξεσπάσει μετά τις αποκαλύψεις για τα ποιήματα που είχε γράψει παλαιότερα ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου της Χρυσής Αυγής Οδυσσέας Πατεράκης- Υμνεί τον Εωσφόρο

    26 Φεβ. 14

    Τα ποιήματα του κ. Πατεράκη, περιστρέφονται γύρω από το σκοτάδι και την Κόλαση
    Οι…καλλιτεχνικές τάσεις της Χρυσής Αυγής, έχουν ως αποτέλεσμα να εμφανίζονται «μαργαριτάρια» από το παρελθόν της οργάνωσης, τα οποία κυρίως αποδεικνύουν ότι ο σκληρός πυρήνας του κόμματος ουδεμία σχέση έχει με Χριστιανισμό τον οποίο όψιμα αγκάλιασε, αλλά αντίθετα έχει θρησκευτικές αναφορές στον…Εωσφόρο.

    Αυτό προκύπτει από την περίπτωση του υποψηφίου αντιπεριφερειάρχη της Χρυσής Αυγής στο Ηράκλειο και εποχικού πυροσβέστη Οδυσσέα Πατεράκη, ο οποίος είναι συνοδοιπόρος του Νίκου Μιχαλολιάκου από το 1980 και μάλιστα ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής είχε υπογράψει τον πρόλογο ενός βιβλίου του κ. Πατεράκη με τίτλο «Το Αστραφτερό Σκοτάδι του Εωσφόρου- Εθνική των Ελλήνων Θρησκεία».

    Τα ποιήματα του κ. Πατεράκη, περιστρέφονται γύρω από το σκοτάδι και την Κόλαση, αναφέρει σε δημοσίευμα του ο Ελεύθερος Τύπος, ο οποίος παρουσιάζει μερικά αποσπάσματα: «Φωνή από την άβυσσο σου γνέφει και δειλά, με πάλλευκες εικόνες ως της Κόλασης, πνιγμένο φως θωρώντας στ’ αστραφτερό σκοτάδι σου, τον πόνο αναπολώντας κάποιας χαμένης γης».
    (….)

    Παράλληλα, εντύπωση προκαλούν και οι αναρτήσεις του κ. Πατεράκη στο facebook, στις οποίες έγραφε: «Εχεις τους λόγους σου να μας μισείς Εβραίε. Εμείς να δεις…ο ναζισμός δεν είναι ποινικοποιημένος στη χώρα μας και ως εκ τούτου δεν συνιστά ποινικό αδίκημα το να αυτοπροσδιορίζεται ως ναζί. Τελεία και παύλα».

  11. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/03/blog-post_817.html

    Σοκ! Τάγματα εφόδου χρυσαυγιτών νεοναζί κακοποίησαν βάναυσα φοιτητή – Τον πέρασαν για … μέλος του Ρουβίκωνα

    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή, 31 Μαρτίου 2017
    Πηγή: bloko.gr

    Σοκ και αποτροπιασμό προκαλούν οι νέες άγριες βιαιοπραγίες χρυσαυγιτών νεοναζί που ακολούθησαν την επίθεση νωρίτερα το μεσημέρι την οργανωμένη επίθεση κουκουλοφόρων στα
    κεντρικά γραφεία της εγκληματικής οργάνωσης στην Μεσογείων.

    Το bloko.gr παρουσιάζει αποκαλυπτικό σετ φωτογραφιών για τη μεταχείριση που «επιδαψίλευσαν» στον 20χρονο φοιτητή Αλέξιο Λάζαρη, ο οποίος μένει στην περιοχή των Ελληνορώσων κι επέστρεφε στο σπίτι του μετά από το πανεπιστήμιο.

    Το λάθος του; Το σακίδιο πλάτης που κατά τους χρυσαυγίτες νεοναζί βασιβουζούκους αποτέλεσε τεκμήριο ενοχής. Οι τραμπούκοι βάνδαλοι που βρίσκονταν σε κοντινό καφέ στέκι τους που βρίσκεται στη συμβολή των οδώ Σεβαστουπόλεως και Δαβάκη, μόλις είδαν το νεαρό του επιτεθηκαν με ακατανόμαστες φράσεις και τον χτύπησαν ανελέητα μέχρι λιποθυμίας.

    Ο νεαρός μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται,

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      http://www.tovima.gr/society/article/?aid=871300

      Μετακλητός υπάλληλος στο γραφείο Μιχαλολιάκου ο συλληφθείς 42χρονος για τον άγριο ξυλοδαρμό φοιτητή

      Ομάδα της Χρυσής Αυγής που βρισκόταν στην καφετέρια του 42χρονου επιτέθηκε στον φοιτητή – Ποινική δίωξη για ληστεία και επικίνδυνη σωματική βλάβη άσκησε ο εισαγγελέας
      ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/04/2017

      Ο κατηγορούμενος για τον ξυλοδαρμό του σπουδαστή από τις 31 Δεκεμβρίου 2012 διορίστηκε μετακλητός υπάλληλος στη Βουλή στο γραφείο του προέδρου Νίκου Μιχαλολιάκου.

      Επιπλέον εμφανίζεται να εκτελεί και χρέη «πορτιέρη» στα γραφεία της ΧΑ στη Λ. Μεσογείων όπου το πρωί της Παρασκευής σημειώθηκε επίθεση από αγνώστους.

      Παράλληλα φέρεται ως ιδιοκτήτης καφετέριας στους Αμπελοκήπους που κι αλλες φορές τα τελευταία χρόνια είχε αναφερθεί ότι λειτουργεί ως τοποτηρητήριο αλλά και «ορμητήριο» χρυσαυγιτών με επιθέσεις στην ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων. Παράλληλα το 2012 είχε θέσει υποψήφιος ως σύμβουλος της «Ελληνικής Αυγής»

      Ομάδα της Χρυσής Αυγής που βρισκόταν στην καφετέρια του 42χρονου επιτέθηκε στον φοιτητή επειδή τον θεώρησαν «ύποπτο», καθώς είχε στην πλάτη του σακίδιο και τον χτύπησαν μέχρι λιποθυμίας στο κεφάλι και στο σώμα.

      Ο φοιτητής διακομίστηκε και νοσηλεύεται στον Ερυθρό Σταυρό.Η έρευνα της Κρατικής Ασφάλειας συνεχίζεται για τον εντοπισμό και την σύλληψη των υπολοίπων δραστών.

      Ο εισαγγελέας απήγγειλε βαριές κατηγορίες απήγγειλε εναντίον του στελέχους της Χρυσής Αυγής. Σε βάρος του 42χρονου ασκήθηκε ποινική δίωξη για ληστεία κατά συναυτουργία και επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά συναυτουργία και παραπέμφθηκε ενώπιον του 14ου τακτικού ανακριτή από τον οποίο ζήτησε και έλαβε ολιγοήμερη προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί.

      • Ο/Η Kάσυ Διάρη, σερβιτόρα λέει:

        http://www.ethnos.gr/koinonia/arthro/o_ypallilos_tis_boulis_me_to_steki_ton_neonazi-63902026/
        ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ «BRISTOL»

        Ο υπάλληλος της βουλής με το στέκι των νεοναζί

        Στην οδό Δαβάκη στους Αμπελοκήπους και σε απόσταση αναπνοής από τα κεντρικά γραφεία της Χρυσής Αυγής, βρίσκεται το «Bristol».
        ΕΘΝΟΣ
        14:00, 13/10/2013

        Ο υπάλληλος της βουλής με το στέκι των νεοναζί

        Για τους περαστικούς είναι άλλο ένα καφέ της περιοχής. Οι «μυημένοι» ωστόσο ξέρουν ότι πρόκειται για ένα από τα πιο δημοφιλή στέκια χρυσαυγιτών, τα τραπεζοκαθίσματα του οποίου τιμούν τακτικά στελέχη και βουλευτές της ΧΑ. Τα «μυστικά του Bristol» αποκάλυψε στην κατάθεσή του στις ανακριτικές Αρχές και ο «μάρτυρας Γ’», ο οποίος όχι μόνο το κατονόμασε ως στέκι μελών και πρωτοκλασάτων της Χρυσής Αυγής, αλλά και σημείωσε στην κατάθεσή του ότι «ο ιδιοκτήτης του καφέ είναι διορισμένος υπάλληλος της Χρυσής Αυγής στη Βουλή».
        Πρόκειται για τον Χρήστο Ζέρβα του Δημητρίου, ο οποίος στις 31 Δεκεμβρίου 2012 διορίστηκε υπάλληλος στη Βουλή και ειδικότερα στο γραφείο του προέδρου Νίκου Μιχαλολιάκου. Ο ίδιος δίνει νέα… ώθηση στον ορισμό του «πολυθεσίτη» αφού εμφανίζεται να εκτελεί και χρέη «πορτιέρη» στα γραφεία της ΧΑ στη Λ. Μεσογείων. Κομβικό ρόλο στην τριγωνική εργασιακή διαδρομή του Χρ. Ζέρβα, έχει το «Bristol», το οποίο σύμφωνα και με επώνυμες καταγγελίες, λειτουργεί ως τοποτηρητήριο αλλά και «ορμητήριο» χρυσαυγιτών που εφορμούν στην ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων.

        Στο στόχαστρο των Αρχών

        Ο «Πυρήνας… Bristol» φαίνεται ότι αποτελεί αγαπημένο στέκι ομοϊδεατών του Χρήστου Ζέρβα. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής», ένας εκ των χρυσαυγιτών θαμώνων του καφέ έχει μπει στο στόχαστρο των ερευνών της Αντιτρομοκρατικής. Μολονότι ο τίτλος ιδιοκτησίας του μαγαζιού είναι στο όνομα συγγενικού προσώπου που φέρει το ίδιο επώνυμο, ο υπάλληλος της Βουλής διαθέτει μεγάλο μέρος του χρόνου του εκεί, κινούμενος με την άνεση του αφεντικού. Σε προφίλ στο Facebook, όπου έχουν αναρτηθεί φωτογραφίες από το «στρατηγείο», ο ίδιος ποζάρει με την παρέα του «Bristol», φορώντας μπλουζάκια «Pitbull» (αγαπημένη μάρκα των χρυσαυγιτών) και με φόντο την πινακίδα του μαγαζιού. Η οικογένεια Ζέρβα εμφανίζεται πίσω από κάθε δραστηριότητα της καφετέριας, ενώ στα επίσημα ψηφοδέλτια της ΧΑ, υπάρχει υποψήφιος βουλευτής στον νομό Ιωαννίνων, του οποίου τα πλήρη στοιχεία είναι Χρήστος Ζέρβας του Δημητρίου. Για τη σχέση μεταξύ ΧΑ και «Bristol», υπάρχει πλήθος μαρτυριών περίοικων, οι οποίοι αναφέρουν πως το στέκι που διαφημίζεται ως μπιραρία, στην πραγματικότητα είναι ορμητήριο χρυσαυγιτών, κάτι που καταγγέλλεται και σε ιντερνετικά φόρουμ. Χαρακτηριστική είναι και η μαρτυρία του δημοσιογράφου Γιώργου Καραμέρου, ο οποίος πριν από περίπου έναν χρόνο, είχε δεχτεί φραστική επίθεση από τον Ηλία Κασιδιάρη και την παρέα του, απλά επειδή πέρασε έξω από το «Bristol» στο οποίο η «ομάδα κρούσης» απολάμβανε τον καφέ της.
        «Καραμέρο οικολόγε μ…πανο κρυφοαριστερέ, άντε γ…σου εσύ και όλοι οι ρουφιάνοι, το σινάφι σου. Να βάλεις τους Πακιστανούς στο σπίτι σου, με τα παιδιά σου ρε» και άλλες χυδαίες εκφράσεις είχαν εκτοξευτεί σύμφωνα με τη μαρτυρία του Γ. Καραμέρου από τον Ηλ. Κασιδιάρη και τα μαυροφορεμένα παλικάρια του.


        Ο Χρ. Ζέρβας (κάτω δεξιά) ποζάρει με την παρέα τού «Bristol», φορώντας μπλουζάκι «Pitbull», αγαπημένη μάρκα των χρυσαυγιτών.

        Ο δημοσιογράφος είχε καταγγείλει το περιστατικό στο μπλογκ του, γράφοντας: «Κατά σατανική σύμπτωση 24 ώρες πριν τον ξυλοδαρμό της Κανέλλη και την ώρα της δίκης του Κασιδιάρη είχα ένα ραντεβού στην οδό Δαβάκη στους Αμπελόκηπους. Ψάχνοντας γύρω στις 11.00 τον αριθμό και το κτίριο έπεσα περπατώντας στα τραπεζοκαθίσματα μιας καφετέριας που είναι στον δρόμο, ονόματι «Bristol». Μια παρέα 8 έως 10 ατόμων όλοι άνδρες και μπρατσωμένοι κάθονταν με κουστουμαρισμένο τον Κασιδιάρη και συνομιλούσαν σε αναμμένα κάρβουνα».
        Εξάλλου, μόνο τυχαία δεν θα πρέπει να θεωρείται η επιλογή του ονόματος της καφετέριας, καθότι στους εθνικιστικούς κύκλους είναι γνωστό πως το ομώνυμο τμήμα (Bristol Division) της εθνικιστικής αγγλικής οργάνωσης English Defence League (EDL) είναι από τα πιο σκληροπυρηνικά…
        Ο «πολυθεσίτης» Χρ. Ζέρβας παρέχει τις υπηρεσίες του και στα κεντρικά γραφεία της Χρυσής Αυγής. Αδιάψευστος μάρτυρας είναι το πρόσφατο ρεπορτάζ του βρετανικού καναλιού Channel 4. Στο σχετικό βίντεο, εμφανίζεται ο «εκλεκτός» του Ν. Μιχαλολιάκου να εμποδίζει τη λήψη πλάνων και την είσοδο των ξένων δημοσιογράφων στους εσωτερικούς χώρους των γραφείων, ενεργώντας ως πορτιέρης.
        Για το ποιόν των θαμώνων του «Bristol», έχει αναφερθεί και ο «Μάρτυρας Γ’» καταθέτοντας πως εκεί συχνάζει μεταξύ άλλων και ένας αστυνομικός, που πήγαινε μαζί με χρυσαυγίτες για εκπαίδευση σκοποβολής στο Χαϊδάρι. «Ψηλός περίπου 1,90μ και γυμνασμένος, ο οποίος συχνάζει στο καφέ ‘Bristol’ που είναι πίσω από τα Κεντρικά Γραφεία της Χρυσής Αυγής στους Αμπελοκήπους», είχε καταθέσει ο μάρτυρας.

        Ο υπάλληλος της βουλής με το στέκι των νεοναζί


        ΜΠΑΡΟΚ ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΡΟΚ ΗΧΟΣ

        Αυτοψία στην καφετέρια που «αράζει» ο Κασιδιάρης

        Hταν μια συνηθισμένη ηλιόλουστη μέρα στο καφέ-σνακ μπαρ (όπως αναφέρεται στην ταμειακή απόδειξη) «Bristol» στους Αμπελοκήπους. Η διακόσμηση που παραπέμπει σε βρετανική παμπ και η μουσική επένδυση από rock και mainstream ακούσματα, δεν μαρτυρούν τη «δεξαμενή» από την οποία προέρχεται ο κύριος όγκος των θαμώνων του. Σίγουρα ένας ανυποψίαστος πελάτης δεν φαντάζεται ότι το συγκεκριμένο καφέ μπορεί να αποτελεί αγαπημένο στέκι μελών της Χρυσής Αυγής.
        Ωστόσο, οι μυημένοι εύκολα αντιλαμβάνονται ότι η ψαγμένη μουσική δεν είναι εκείνο το στοιχείο που ενώνει τους θαμώνες.
        Σύμφωνα με τους περίοικους το μαγαζί είναι ανοιχτό από το πρωί, σερβίρει καφέ, ενώ, όσο προχωράει η μέρα, τη σκυτάλη παίρνει η λίστα με τις μπίρες. Μάλιστα, όπως μας τονίζουν κάτοικοι της περιοχής, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν εντοπίσει τον βουλευτή της ΧΑ, Ηλία Κασιδιάρη, να «αράζει» με την παρέα του στη συγκεκριμένη καφετέρια ή να κάνει ανάληψη μετρητών σε κοντινή τράπεζα επί της Σεβαστουπόλεως.

        Το ΦΕΚ διορισμού του Χρ. Ζέρβα στο Κοινοβούλιο.


        Djs με… ιδεολογία

        Κατά τη σύντομη παραμονή μας στον χώρο, προσπαθήσαμε να ακτινογραφήσουμε το χρυσαυγίτικο στέκι. Στους τοίχους, το μπαρόκ σκηνικό συνέθεταν κάδρα με γνωστές φυσιογνωμίες της ροκ σκηνής.
        Δίπλα στην πόρτα και σε ευδιάκριτο σημείο βλέπει κανείς ένα σετ ντραμς, ενώ από κάτω ακριβώς βρίσκεται το πόστο του «μουσικού επιμελητή». Μια σύντομη αναζήτηση στα social media, όπου γίνονται αναφορές για το «Bristol», είναι άκρως αποκαλυπτική για τις πεποιθήσεις αρκετών εκ των περιστασιακών Djs που έχουν περάσει από τα decks του. Φυσικά, η Χρυσή Αυγή πρωταγωνιστεί στις αναρτήσεις τους στο Facebook…
        Στη γαλαρία της καφετέριας, ένας γκριζομάλλης κύριος παρακολουθούσε ειδήσεις στην τηλεόραση. Εδειχνε απόλυτα εξοικειωμένος με τον χώρο και στο μεσοδιάστημα βοηθούσε διακριτικά στις δουλειές του μαγαζιού, στις οποίες απασχολούνται και άλλα μέλη της οικογένειας Ζέρβα. Λίγη ώρα πριν αποχωρήσουμε, στο μαγαζί εμφανίστηκε και ο «σεκιουριτάς» των κεντρικών γραφείων της ΧΑ, ο Χρήστος Ζέρβας…
        ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ

      • Ο/Η Antifa2 λέει:

        http://tvxs.gr/news/ellada/o-drastis-tis-epithesis-sto-foititi-kai-steki-ton-neonazi

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://www.efsyn.gr/arthro/syllipsi-hrysaygiti-gia-tin-epithesi-enantion-toy-foititi

    Μετακλητός υπάλληλος του Μιχαλολιάκου ο συλληφθείς Χρυσαυγίτης UPD

    Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε ο δράστης Ο Χρήστος Ζέρβας είναι γνωστό στέλεχος της Χ.Α. | ΕΦ.ΣΥΝ./Μάριος Βαλασόπουλος
    01.04.2017

    Συντάκτης: Μάνος Τσαλδάρης

    Η αστυνομία προχώρησε το πρωί του Σαββάτου στη σύλληψη γνωστού Χρυσαυγίτη (Χρήστος Ζέρβας) που ταυτοποιήθηκε για τη βάναυση επίθεση εναντίον 24χρονου φοιτητή της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, την Παρασκευή. Ο συλληφθείς είναι ιδιοκτήτης της καφετέριας Bristol, όπου συχνάζουν ομοϊδεάτες του.

    Η σύλληψη έγινε στους Αμπελόκηπους γύρω στις 08.30 με βάση συγκεκριμένη μαρτυρία και ο 42χρονος -που αρνείται τη συμμετοχή του στην επίθεση- οδηγήθηκε το μεσημέρι στον εισαγγελέα, ο οποίος άσκησε ποινική δίωξη για ληστεία κατά συναυτουργία και επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά συναυτουργία.

    Στη συνέχεια παραπέμφθηκε ενώπιον του 14ου τακτικού ανακριτή από τον οποίο ζήτησε και έλαβε ολιγοήμερη προθεσμία προκειμένου να απολογηθεί.

    Γνωστός Χρυσαυγίτης

    Ο Χρήστος Ζέρβας είναι γνωστό στέλεχος του ναζιστικού μορφώματος. Στις 31 Δεκεμβρίου 2012 διορίστηκε για πρώτη φορά υπάλληλος στη Βουλή και ειδικότερα στο γραφείο του προέδρου Νίκου Μιχαλολιάκου, θέση την οποία κατέχει μέχρι και σήμερα. Παράλληλα, είναι υπεύθυνος ασφαλείας των γραφείων της Χ.Α. στην Αθήνα.

    Η δημοσιογράφος Ανζελίκ Κουρούνις μέσα από το ντοκιμαντέρ της «Χρυσή Αυγή: Προσωπική Υπόθεση» προσπαθεί να ερμηνεύσει το φαινόμενο της εισόδου της ναζιστικής οργάνωσης στο Κοινοβούλιο.

    Στην προσπάθειά της να μπει στο μυαλό των χρυσαυγιτών, η Ανζελίκ Κουρούνις συνομιλεί όχι μόνο με ψηφοφόρους, αλλά και με στελέχη της ναζιστικής οργάνωσης και μέλη των ταγμάτων εφόδου που επιχειρούν να παραπλανήσουν σχετικά με τη ναζιστική τους συγκρότηση και να εμφανιστούν μπροστά στην κάμερα ως απλοί καθημερινοί πολίτες, χύνοντας παράλληλα το δηλητήριο του μίσους.

    Η καλύτερη στιγμή της ταινίας είναι το ανέλπιστο δώρο που κάνει στη δημοσιογράφο ο Χάρης Μέξας, μέλος του πενταμελούς του Πυρήνα Νοτίων Προαστίων.

    Το ηγετικό στέλεχος του τοπικού Πυρήνα της Χρυσής Αυγής ξεχνά ότι φορά στο πέτο το μικρόφωνο-ψείρα και άθελά του ομολογεί αυτήν ακριβώς τη μεθοδευμένη επιχείρηση παραπλάνησης της κοινωνίας και βέβαια της Δικαιοσύνης εκ μέρους της ναζιστικής οργάνωσης.

    Ανάμεσα στους χρυσαυγίτες που μιλούν στην κάμερα ξεχωρίζει και ο Χρήστος Ζέρβας (1.51)

  13. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/04/blog-post_69.html
    3 Απριλίου 2017
    Δύο έτη φυλάκισης στον χρυσαυγίτη Μ. Γιαννόγκωνα για επίθεση τάγματος εφόδου στην Πετρούπολη

    Σε δύο έτη φυλάκισης με τριετή αναστολή καταδικάστηκε σήμερα από το Θ’ Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών το ηγετικό στέλεχος της Χρυσής Αυγής Μιχάλης Γιαννόγκωνας, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής, για το αδίκημα της διατάραξης κοινής ειρήνης από κοινού (α. 189 παρ. 2 ΠΚ), σε επίθεση τάγματος εφόδου της ναζιστικής οργάνωσης στην Πετρούπολη την 8 Οκτώβρη 2011.

    Θυμίζουμε ότι το Σάββατο 8/10/2011, μετά τις 12 το μεσημέρι, ομάδα φασιστών της Χρυσής Αυγής με ρόπαλα και κράνη, σε διάταξη τάγματος, επιτέθηκαν σε μέλη του ΣΕΚ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ που έκαναν εκείνη την ώρα εξόρμηση με την εφημερίδα Εργατική Αλληλεγγύη και καλούσαν τον κόσμο στην πανεργατική απεργία της 19/10/11. Χτύπησαν 2 άτομα, έναν μαθητή και την Κατερίνα Πατρικίου, τότε δημοτική Σύμβουλο Πετρούπολης με την Ανυπόταχτη Πετρούπολη, έσπασαν το τραπεζάκι της εξόρμησης, βρίζοντας και χαιρετώντας ναζιστικά. Το δικαστήριο καταδίκασε τους δύο εκ των κατηγορουμένων και έπαυσε υφ’ όρον την ποινική δίωξη για το αδίκημα της διατάραξης κοινής ειρήνης από κοινού για τους υπόλοιπους τρεις.

    Ο Μιχάλης Γιαννόγκωνας είχε καταθέσει στον Άρειο Πάγο το 2014 καταστατικό ίδρυσης νέου κόμματος με την επωνυμία «Εθνική Αυγή», σε περίπτωση μη νομιμοποίησης του συνδυασμού της Χρυσής Αυγής λόγω της ποινικής δίωξης για εγκληματική οργάνωση.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γιαννόγκωνας είναι αυτός που κρατάει τη σημαία της Βέρμαχτ στο πρόσφατο βίντεο που αποκάλυψε η Εφημερίδα των Συντακτών.

  14. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Απέδωσε η συνάντηση Άνθιμου – Φύρερ, οι ναοί της Θεσσαλονίκης απέκτησαν νταβατζήδες

    Ένταση κατά την αγρυπνία για το gay pride στη Θεσσαλονίκη
    Μέλη «παραθρησκευτικών οργανώσεων» εμπόδισαν δημοσιογράφους να μπουν στην εκκλησία

    Ένταση επικράτησε έξω από την εκκλησία της Αχειροποίητου στη Θεσσαλονίκη, στην αγρυπνία που διοργανώνεται από την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ως διαμαρτυρία κατά του gay pride που πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες.

    Η ένταση ξεκίνησε, όταν τέσσερα άτομα με χαρακτηρισμούς και σπρωξίματα απώθησαν δημοσιογράφους και φωτογράφους από την πόρτα της εκκλησίας, αποκλείοντάς τους την είσοδο. Τα πνεύματα ηρέμησαν με παρέμβαση του πρωτοσύγκελου, ο οποίος έσπευσε στο σημείο και επέτρεψε στους εκπροσώπους του Τύπου την είσοδό τους στην εκκλησία.

    Όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων τα άτομα αυτά δεν είχαν καμία σχέση με τη διοργάνωση της αγρυπνίας. Σύμφωνα με πληροφορίες είναι μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων και δεν σχετίζονται με τη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης.

    «Μόλις ενημερώθηκα για το περιστατικό έστειλα αμέσως τον πρωτοσύγκελο στο σημείο για να διευκολύνει το έργο των δημοσιογράφων. Τέτοιες πράξεις δεν έχουν καμία σχέση με την εκκλησία και τις καταδικάζω. Τα άτομα αυτά είναι άγνωστα σε μένα και δεν έχουν κανέναν ρόλο στη Μητρόπολη» δήλωσε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, Άνθιμος, στο thestival.gr.

  15. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Ευλογημένη η συνάντηση Άνθιμου – Φύρερ Νο2, αθρόα μεταστροφή ναζιστών στην Ορθοδοξία.

    Επτα μήνες με αναστολή στον χρυσαυγίτη που φώναξε στην Μάγδα Φύσσα «Πού είναι ο Παύλος σου τώρα;» Κατηγορούμενος: Εγώ είμαι χριστιανός ορθόδοξος.

    http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/styles/708×320/public/magdafyssa-708.jpg?itok=6KQuJPe7

    Ποινή φυλάκισης 7 μηνών με τριετή αναστολή επέβαλλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο στον άνδρα που φώναξε στη μητέρα του Παύλου Φύσσα ειρωνικά «Πού είναι ο Παυλος σου;» σε μια από τις συνεδριάσεις της δίκης των κατηγορουμένων της Χρυσής Αυγής, πριν από λίγους μήνες.

    Το Ζ’ Μονομελές Πλημμελειοδικείο, έκρινε ένοχο τον -κατ’ ομολογία του- χρυσαυγίτη για τα αδικήματα της έργω και λόγω εξύβρισης και για προσβολή μνήμης νεκρού, καθώς το δικαστήριο αποφάσισε πως αυτός ήταν ο άνδρας που φώναξε «Πού είναι ο Παύλος σου τώρα;».

    Για την οικογένεια Φύσσα η οποία προσκόμισε πλούσιο φωτογραφικό υλικό με τη δράση του κατηγορουμένου, αυτός είναι ο άνδρας που εξύβρισε με αυτόν τον τρόπο την μητέρα του αδικοχαμένου Παύλου.

    Η Μάγδα Φύσσα παρούσα στο δικαστήριο, υποστήριξε ότι ο κατηγορούμενος προσέβαλε το νεκρό παιδί της. «Οι χειρονομίες του ήταν σεξουαλικού περιεχομένου και χυδαίες. Δεν ήταν το προτεταμένο δάχτυλο, ούτε οι βρισιές, αλλά αυτό το χαιρέκακο πρόσωπο του. Το ευχαριστιόταν όταν έλεγε ό,τι έλεγε».

    Πρόεδρος: Ήταν κακεντρεχής;

    Μ. Φύσσα: Πολύ. Ήταν ευχαριστημένος για το ότι είμαι σε αυτή τη θέση και ο γιος μου είναι εκεί που είναι.

    Τον άνδρα που εξύβρισε τη μητέρα Φύσσα αναγνώρισε και ο αστυνομικός που διενέργησε την έρευνα για την ταυτοποίηση του δράστη.

    «Πήγα στο δικαστήριο όπου είχε συμβεί το περιστατικό για να διαπιστώσω τις περιγραφές που αναφέρονταν στη μήνυση. Εγώ τον τακτοποίησα από τις φωτογραφίες και την ταυτότητα που είχε επιδώσει στην είσοδο της αίθουσας. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι είναι αυτός», είπε χαρακτηριστικά.

    Κατατοπιστική για το τί έλαβε χώρα στην αίθουσα του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων ήταν και η κατάθεση του αδελφού της Μάγδας Φύσσα. «Καθώς εκδικαζόταν η υπόθεση, ήταν ένας μάρτυρας που ζήτησε να μπουν μέσα οι δικοί του άνθρωποι που δεν άφηνε η αστυνομία. Υπήρξε χλευασμός από την άλλη πλευρά και η πρόεδρος διέκοψε τη δίκη. Είχε δημιουργηθεί ένταση και φώναζαν “αίμα – τιμή – χρυσή αυγή”. Εμείς καθόμασταν στη μέση των καθισμάτων προς το κέντρο και άρχισαν να έρχονται προς εμάς με ύβρεις. Μείναμε εκστατικοί γιατί η επίθεση γινόταν με ανοχή της αστυνομίας. Η αστυνομία είχε πρόσωπο σε εμάς και πλάτη σε αυτούς. Έρχονταν πάνω μας απειλητικά και αυτός άρχισε να βρίζει την αδελφή μου. Ήταν μέσα στο ακροατήριο», περιέγραψε ο μάρτυρας τονίζοντας πως συνεχώς η οικογένεια Φύσσα λοιδορείται και από τον συγκεκριμένο άνδρα. «Ήθελε να την πληγώσει, να προσβάλει το παιδί. Σκοπός τους είναι να φύγει αυτή η μάνα από τη δίκη γιατί τους ενοχλεί».

    «Δεν χλεύασα εγώ»

    Ο κατηγορούμενος ο οποίος δεν εκπροσωπήθηκε από δικηγόρο, υποστήριξε πως ο ίδιος είναι «χριστιανός ορθόδοξος», ενώ αρνήθηκε ότι ήταν εκείνος που χλεύασε τη μητέρα του Παύλου Φύσσα. «Έχω πάει και άλλες μέρες στη δίκη. Δεν είχα καμία διαφορά. Δεν έχω ενοχλήσει ποτέ», είπε και ανέφερε πως ήταν οι «άλλοι» που άρχισαν τα συνθήματα προκαλώντας ένταση. «Όταν άρχισαν οι χειρονομίες, φόρεσα το κασκόλ μου και ξεκίνησα να φεύγω», είπε απολογούμενος.

    Πρόεδρος: Για ποιο λόγο να κάτσουν να ασχοληθούν με εσάς για αυτό το περιστατικό; Εκείνη την ημέρα είναι λογικό από όλα τα άτομα να ασχολούνται με εσάς;

    Κατηγορούμενος: Εγώ είμαι χριστιανός ορθόδοξος. Φαίνομαι στο βίντεο. Ακούγεται μια βαβούρα και από κάτω ακούγεται «πού είναι ο Παύλος σου τώρα;», αλλά εγώ δεν ήμουν κάτω…

    Πρόεδρος: Τότε γιατί να πιστοποιήσουν εσάς;

    Κατηγορούμενος: Έλα μου ντε; Για αυτό θέλω τους αστυνομικούς… Αρνούμαι την κατηγορία. Δεν ξέρω γιατί με στοχοποίησαν. Να καλέσουμε και την πρόεδρο να ρωτήσουμε πώς διακόπηκε η δίκη αυτή!

    Πρόεδρος: Δεν έχετε κατηγορία για διακοπή της δίκης…

    Κατηγορούμενος: Ναι, αλλά κατηγορούν εμάς τους χρυσαυγίτες…

    Πηγή: Επτα μήνες με αναστολή στον χρυσαυγίτη που φώναξε στην Μάγδα Φύσσα «Πού είναι ο Παύλος σου τώρα;» | iefimerida.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s