Λειτουργία του Πριάπου: Δύο εγκυμοσύνες διά της θαυματουργής Αγίας Ζώνης (δοκουμένδον)

[Μετά από τρεις μέρες ξεκίνησε η διαδικασία της εξωσωματικής και μέσα σε 25 ημέρες ήμουν έγκυος, με την πρώτη προσπάθεια]

1) «Η Παναγία μου χάρισε δίδυμα κοριτσάκια»

«Είχε περάσει καιρός που προσπαθούσαμε να αποκτήσουμε ένα παιδάκι. Όταν αποφασίσαμε με το σύζυγό μου να ακολουθήσομε το δρόμο της εξωσωματικής, βρέθηκε στα χέρια της μητέρας μου το βιβλίο «Τα θαύματα της Αγίας Ζώνης». Το διάβασε και έμεινε κατάπληκτη. Ζήτησε διά μέσου κάποιου γνωστού μας την αγία Ζώνη. Ένας φίλος του βρισκόταν στο Μοναστήρι σας και μας έφερε λαδάκι και την ευλογημένη κορδέλα.

Πήρα και εγώ το βιβλίο και το διάβαζα όλο το βράδυ. Όταν το τελείωσα  σταυρώθηκα με λαδάκι και φόρεσα την Τιμία Ζώνη. Συγκινημένη με όσα είχα διαβάσει με πήρε ο ύπνος. Μέσα στον ύπνο μου μου εμφανίσθηκε η Παναγία όρθια δίπλα μου και μου είπε: « Μη φοβάσαι παιδί μου. Θα είμαι συνέχεια δίπλα σου».

Μετά από τρεις μέρες ξεκίνησε η διαδικασία της εξωσωματικής και μέσα σε 25 ημέρες ήμουν έγκυος, με την πρώτη προσπάθεια. Πιστέψτε με ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει αυτό με την πρώτη προσπάθεια. Έτσι βίωσα εγώ και ο σύζυγός μου το θαύμα της Αγίας Ζώνης και της Παναγίας. Η Παναγία μου χάρισε δίδυμα κοριτσάκια, που σε δυό μήνες περίπου θα τα έχω στην αγκαλιά μου.

2) Πραγματοποιήθηκε το μεγαλύτερο θαύμα της ζωής μου

Είναι Τετάρτη 27 Μαΐου, σας καλημερίζω με όλη την αγάπη και τον σεβασμό που σας έχω, για να σας πω ότι με τις προσευχές που κάνατε για μένα και η Τιμία Αγία Ζώνη που μου είχατε στείλει πραγματοποιήθηκε το μεγαλύτερο θαύμα της ζωής μου. Ναι, λοιπόν είμαι έγκυος τρεις εβδομάδες, είμαι στην αρχή ακόμα. Επιτέλους ύστερα από πέντε χρόνια, θα ζήσω κάτι που το ήθελα πολύ εγώ και ο σύζυγος ακόμα περισσότερο. Θέλω να συνεχίσετε τις άγιες προσευχές σας για μένα, να έχω μια ευχάριστη εγκυμοσύνη, να πάνε όλα καλά και δεν με νοιάζει αν είναι αγόρι ή κορίτσι.

Ιερόν Λίνκιον

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, Λειτουργία Κυριακής, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

7 απαντήσεις στο Λειτουργία του Πριάπου: Δύο εγκυμοσύνες διά της θαυματουργής Αγίας Ζώνης (δοκουμένδον)

  1. Ο/Η IK λέει:

    Στην εξωσωματική είναι γνωστόν, ότι λαμβάνονται πολλά ωάρια, τα οποία γονιμοποιούνται και μετά λαμβάνεται ένα ζυγωτό (γονιμοποιημένο ωάριο) το καλύτερο, ενώ τα άλλα ζυγωτά απορρίπτονται. Αυτή η απόρριψη θεωρείται από την Εκκλησία, ως έγκλημα (φόνος), γιατί τα απορριπτόμενα θεωρούνται ως έμψυχα όντα.

  2. Ο/Η atheofobos λέει:

    Ως γνωστόν η Παναγία ως Κεχαριτωμένη διέθετε πλούσια γκαρνταρόμπα και έτσι εκτός από την Εσθήτα της που γιορτάζουμε στις 2 Ιουλίου μέχρι στιγμής διαπίστωσα πως υπάρχουν και 3 Ζώνες της σε 3 διαφορετικά μέρη!
    Η δική μας βέβαια εκτός από παιδιά κάνει και θαύματα και στο παγκάρι όποτε εμφανίζεται!
    ΜΗΠΩΣ Η ΒΡΑΚΟΖΩΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ;
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2011/12/blog-post_06.html
    ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ!
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2011/12/blog-post_13.html

  3. Ο/Η Frixos λέει:

    Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι η θεολογια βρισκεται παντα ενα βημα μπροστα απο την επιστημη!

    Παλια με τον ορο «σεξουαλικη επαφη» ενοουσαμε την ερωτικη συνευρεση χωρις διειδυση, πραξη γνωστη και ως «στα μπουτια», «μασχαλότορνος», «πανω από τα ρουχα» ή και «εξωσωματική»!

    Παντως η πρωτη εξωσωματικη στην ιστορια ηταν η επικονίαση γυναικας απο κρινο, στην οποια μαλιστα εμπλεκονται τρια -3- βασίλεια: Το φυτικο (κρινος), το Ιουδαϊκο (Μαρια) και Η Βασιλεία των Ουρανων (ο Παντοκρατορας).

  4. Ο/Η Liberal λέει:


    ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΖΩΝΗΣ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΟΥ


    ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΣΤΟΝ Ι.ΝΑΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ Θ.ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ


    ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΖΩΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ

  5. Ο/Η Frixos λέει:

    @atheofobos
    ή οπως λεει ο Αρκας: Αθεοφοβος ειναι αυτος που φοβαται τους άθεους!

  6. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Γεννήθηκα και μεγάλωσα, στην Θεσσαλονίκη. Από μικρός έμεινα ορφανός και στους δύο γονείς. Η ζωή μου, ήταν γεμάτη δυστυχία, φτώχια και ταπεινώσεις. Σκέτη κόλαση! Δεν μπόρεσα να μορφωθώ και έκανα δουλειές του ποδαριού και θελήματα και γνώρισα την αδικία και σκληρότητα των ανθρώπων. Αλλά ποτέ μου δεν έχασα την πίστη μου στον Θεό και κάθε Κυριακή πήγαινα στην εκκλησία, όπως επίσης, επισκεπτόμουν διάφορα μοναστήρια για να έχω την ευλογία των μοναχών. Αλλά όσο να ‘ναι, κάποτε κουράστηκα από τις κακουχίες. Μία φορά λοιπόν, που είχα επισκεφθεί ένα μοναστήρι, αποφάσισα να πω τα βάσανα μου σ’ έναν καλόγερο.Το πρώτο βράδυ κιόλας, μου δόθηκε η ευκαιρία να τα πω σ’ έναν μοναχό, που ήταν εξήντα χρόνια στο ίδιο μοναστήρι. Εκατσα λοιπόν και του εξιστόρησα την ζωή μου και κατόπιν πήγα για ύπνο. Την άλλη μέρα, λίγο πριν το μεσημέρι, είδα μπροστά μου τον καλόγερο με πρησμένα και κόκκινα μάτια, ο οποίος μου είπε: Παιδί μου, μου ράγισες την καρδιά με την ιστορία σου, όλο το βράδυ έκλαιγα (Και εγώ ο κακόπιστος, που νόμιζα πως ήταν από τον ύπνο.. ). Θα σου δώσω την εικόνα του Αγιου Φανούριο, να την έχεις σπίτι σου και προσευχήσου και αυτός θα σε βοηθήσει. Ετσι έκανα. Επί τριάντα εννέα ημέρες δεν συνέβαινε τίποτα, αλλά την σαρακοστή εμφανίστηκε στον όνειρό μου και μου είπε! «Σε πάω πολύ! Θα σε βοηθήσω, να κερδίσεις στο ΤΖΟΚΕΡ, ένα εκατ. ευρώ και θα είμαι συνεχώς δίπλα σου» και μου είπε του αριθμούς. Φυσικά, εγώ αμέσως έτρεξα και τους έστειλα από ένα προποτζίδικο. Ο Αγιος, δεν είπε ψέματα! Την ίδια μέρα είχα ένα εκ. ευρώ! Αμέσως πήγα στο μοναστήρι και θέλησα να τους δώσω τα μισά, αλλά αυτοί ταπεινά τα αρνήθηκαν και απλώς μου είπαν να επιστρέψω την εικόνα του Αγίου, γιατί για αυτούς, ήταν σημαντικότερη από τα χρήματα. Ένα πράγμα όμως διατάραξε την ευτυχία μου. Ο Αγιος, εξακολουθούσε να είναι συνεχώς δίπλα μου και αυτό άρχισε να με κουράζει. Τι κι αν άλλαζα πόλεις και χωριά, βουνά και λαγκάδια. Αυτός, εκεί δίπλα μου! Όσπου στο τέλος, πήρα το αεροπλάνο και είμαι πια στην Καραβαική. Τώρα δίπλα μου, δεν έχω πια τον Αγιο. Τώρα δίπλα μου, έχω κάτι θεογκόμενες.. Τι δεν με πιστεύετε; Με τόσα στοιχεία; Θεσσαλονίκη, μοναστήρι, καλόγερος, αριθμοί του ΤΖΟΚΕΡ, Καραιβική. Ορίστε και το όνομα μου..
    Σάββας Ψεματόπουλος

  7. Ο/Η Eleftherios Michail λέει:

    @ Frixos (περι σεξουαλικης επαφης): η και «μπατανας» αλλεως «πινελο» , κατα τους Θεσσαλονικεις!

Σχολιάστε

