Χρυσές δουλειές με τα λείψανα αγίων

[Η μεταφορά (περιοδεία) λειψάνων και η έκθεσή τους για προσκύνημα έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερα δημοφιλής, αλλά και επικερδής δραστηριότητα, μια και οι ουρές των πιστών αφήνουν και τον απαραίτητο οβολό τους.]

Οπως γίνεται συνήθως σε κάθε Προσκύνημα λειψάνων πωλούνται βιβλία, μπουκαλάκια με αγιασμένο νερό, σταυρουδάκια, κομποσκίνια και άλλα συναφή | ΕΦ.ΣΥΝ./ ΜΑΡΙΟΣ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Οπως γίνεται συνήθως σε κάθε Προσκύνημα λειψάνων πωλούνται βιβλία, μπουκαλάκια με αγιασμένο νερό, σταυρουδάκια, κομποσκίνια και άλλα συναφή | ΕΦ.ΣΥΝ./ ΜΑΡΙΟΣ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ

Χαρακτηριστική η περίπτωση της Αγίας Ζώνης, που για πρώτη φορά άρχισε η «περιφορά» της τη δεκαετία του ‘90 από τον Εφραίμ.

Η ιστορία αυτής της (όχι μόνο χριστιανικής) παράδοσης πηγαίνει αιώνες πίσω, με πολλά επεισόδια, συχνά ευτράπελα, ακόμα και ακραία περιστατικά σε ό,τι αφορά οστά (λείψανα) αγίων στη χώρα μας.

Ορισμένα από τα περιστατικά αυτά είχαν καταγραφεί στις σελίδες του «Ιού» (12/4/1998, «Ιερή Οστεοπόρωση»):

Το 1964 η Καθολική Εκκλησία επέστρεψε στην Πάτρα την κάρα του Αγ. Ανδρέα, με μια τελετή που ένωσε τον τότε πρωθυπουργό Γεώργιο Παπανδρέου, τον αρχηγό της ΕΡΕ Παναγιώτη Κανελλόπουλο και τη διάδοχο του θρόνου Ειρήνη. Μέχρι τότε, το χρυσό κουτί περιείχε μόνο ένα μικρό τμήμα ενός δαχτύλου του αγίου.

Το 1979, διαδήλωση 3.000 ατόμων πολιόρκησε το μέγαρο της μητρόπολης στο Αργοστόλι με αίτημα την απομάκρυνση του μητροπολίτη Προκόπιου Μενούτη. Οι πιστοί κατηγορούσαν τον ιεράρχη ότι μαζί με άλλους προέβη σε τεμαχισμό του σκηνώματος του Αγίου Γερασίμου, προκειμένου να το «αξιοποιήσει». Μια βδομάδα αργότερα η Διαρκής Ιερά Σύνοδος έθεσε σε διαθεσιμότητα τον μητροπολίτη.

Το 1994, «για πρώτη φορά έρχεται στην πρωτεύουσα, στον Ιερό Ναό Αγίου Κοσμά Αιτωλού Αμαρουσίου, τμήμα των ιερών λειψάνων του αγίου -η κάτω γνάθος- για προσκύνηση. Εως τις 20/12/1994. Τηλ. 6899… κ.λπ.».

Το 1995, από τη Μονή Βατοπεδίου έφτασε στην Αθήνα η Αγία (ή Τιμία) Ζώνη της Παναγίας. Εκατοντάδες χιλιάδες πιστοί περίμεναν ώρες ατέλειωτες και παραδίπλα οι πάσης φύσεως έμποροι επένδυαν και κερδοσκοπούσαν. Ο πατέρας Εφραίμ που έφερε το λείψανο ευχαρίστησε τον χορηγό της επιχείρησης, ιδιοκτήτη της ΛΑΝΤΑ ΕΛΛΑΣ, μίλησε για τα θαύματα του λειψάνου, αλλά και για τον αγώνα της Μονής του στο πλευρό των Σέρβων αδελφών του (που εκείνη την εποχή ξεπάστρευαν αμάχους μουσουλμάνους, πολίτες της Σρεμπρένιτσα).

Το 1995, η ελληνική πλευρά έδωσε στη δημοσιότητα λίστα με προϊόντα «λεηλασίας» που είχαν μεταφερθεί στη Βουλγαρία. Μεταξύ άλλων, τα απαχθέντα, από το 1917, λείψανα από τη Μονή Εικοσιφοινίσσης. Επρόκειτο για την Εσθήτα της Θεοτόκου, την κάρα και το σαγόνι του Αγ. Διονυσίου, το δεξί χέρι της Μαρίας Μαγδαληνής, ένα τεμάχιο του Ανδρέου του Πρωτοκλήτου και των Αγίων Χαραλάμπους, Θεοδώρου Στρατηλάτου, Παντελεήμονος και Μοδέστου και πλήθος άλλων οστών!

Το 2002, για να εγκαινιάσει το εργοστάσιό του στον όρμο του Αγίου Ιωάννη στη Μαγνησία, ο βιομήχανος κ. Λούλης (πρώην διοικητής του Αγίου Ορους) επιστράτευσε τον ηγούμενο Εφραίμ, για να του φέρει στους Μύλους Λούλη την «Αγία Ζώνη».

◼ Το 2010. «Πού μπορείτε να προσκυνήσετε λείψανα του Αγίου Γρηγορίου. Λείψανα του αγίου βρίσκονται: 1) στη Μονή Βατοπαιδίου, 2) στη Μονή Γρηγορίου, 3) στον Ναό των Αγίων Αποστόλων στην Κωνσταντινούπολη» (από τον ιστότοπο Προσκυνητής).

Το 2011 έγραφε ο τοπικός Τύπος: «Μοναδική ευκαιρία, ειδικά για τις γυναίκες, καθώς δεν μπορούν να πάνε στο Αγιο Ορος – προσκύνημα της Αγίας Ζώνης στον Ι. Ν. Αγίας Σκέπης – μέχρι το απόγευμα της Δευτέρας»!

Το 2014 «τα λείψανα του πιο διάσημου αγίου στον κόσμο, μετά τον Αγιο Βασίλη, βρίσκονται σε εκκλησία της Ελλάδας. Ο Δήμος Λέσβου, με συγκεκριμένες εκδηλώσεις, τιμά τη μνήμη του Αγίου Βαλεντίνου, θέλοντας να προβάλει το γεγονός ότι τα λείψανα του αγίου βρίσκονται –κατόπιν δωρεάς της Ελισαβέτας Μπαρτζίλι τον Μάρτιο του 1893– στον Ιερό Ναό Μεταστάσεως Θεοτόκου της Μυτιλήνης, στον οποίο εναποτέθηκαν οριστικά από το καλοκαίρι του 2014».

πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών 

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

10 Responses to Χρυσές δουλειές με τα λείψανα αγίων

  1. Ο/Η atheofobos λέει:

    Επειδή η ιστορική αλήθεια πρέπει να λάμψει, κατόπιν ερευνών μου διαπίστωσα πως η Παναγία είχε, τουλάχιστον μέχρι στιγμής, 3 ζώνες όλες θαυματουργές!
    Σχετικά γράφω στα:
    ΜΗΠΩΣ Η ΒΡΑΚΟΖΩΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ;
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2011/12/blog-post_06.html
    ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ!
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2011/12/blog-post_13.html
    Επίσης έχετε παραλείψει ότι στην εποχή μας υπάρχουν εκτός από τα κόκκαλα και άλλα αντικείμενα που μπορεί να προσκυνήσει το χριστεπώνυμον ποίμνιον.
    ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΤΩΜΑΤΟΛΕΙΨΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2016/07/blog-post_16.html

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μητρόπολη Φθιώτιδος, Αθανασίας του Αιγάλεω, ΣΥΡΙΖΑ και Χρυσής Αυγής.
    Την λατρεύουν οι τοπικοί βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, την τιμά η Χ.Α. και έχει το ρεκόρ των λειψάνων.

    https://roides.wordpress.com/2013/05/07/7may13/
    Η Χρυσή Αυγή στη Μητρόπολη Κωσταλεξίου

    ………………………………….
    Ο δεσπότης Νίκος Πρωτοπαπάς, παρουσιαζόταν ως ένας από τους εννιά ή δέκα μητροπολίτες [σε «δεκάδες» (!) τους μετράει (μπερδεύοντας τις επιθυμίες του με την πραγματικότητα) ο κ.Σπ.Ραπανάκης της «Αυγής» στις 4.5.2013], που δήθεν καταδίκασαν τη Χ.Α. Είχαμε αμέσως επισημάνει πως για πολλούς από αυτούς ή και για όλους, και ειδικά για τον Φθιώτιδος, αυτό ήταν ψέμα ή απλά μια αμφίσημη και υποκριτική, στην καλύτερη περίπτωση ανεπίτρεπτα χλιαρή καταδίκη, χωρίς δυστυχώς κανείς να ανασκευάσει. Ειδικά για το δεσπότη του Ζητουνίου είχαμε τονίσει: «Η φρασεολογία των μητροπολιτών θα ήταν κωμική αν δεν αποκάλυπτε την υποκριτική προσπάθειά τους να εντάξουν την όποια καταδίκη της Χ.Α. στην αισχρή θεωρία των δυο άκρων: Φθιώτιδος: «Τα άκρα δεν ωφελούν….» (6.11.2012).
    —–Λίγο αργότερα ο κ.Πρωτοπαπάς δήλωσε στο περιοδικό του φίλου του κ.Τσίπρα και της Χ.Α. κ.Γ.Τράγκα Crash (11/2012): «Σεβόμεθα όλα τα πολιτικά κόμματα και μάλιστα εκείνα που είναι μέσα στη Βουλή. Είναι άστοχο εμείς οι εκκλησιαστικοί ή να επαινούμε ή να κατηγορούμε, διότι αυτομάτως διαχωρίζουμε τους οπαδούς τους από την ενότητα του σώματος της Εκκλησίας. Άλλο να διαφωνώ με τις θεωρίες τους και άλλο να διαφωνώ μετά ψόγου. Είναι κρίμα στην κρίση απαξίωσης, που διέρχεται η πολιτική, να ρίπτουμε και εμείς τον λίθο του αναθέματος. Το κόμμα του κ. Νίκου Μιχαλολιάκου φαίνεται, ότι ικανοποιεί ένα μεγάλο μέρος ταλαιπωρημένων και αγωνιώντων πολιτών. Ο κόσμος αναζητεί ασφάλεια, κοινωνική γαλήνη, πρόοδο και αξιοκρατία. Αν λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν και τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα τους πόθους και τις αναζητήσεις του λαού, τα πράγματα θα αλλάξουν».
    …………………………
    https://roides.wordpress.com/2015/03/16/ridicule-2/
    Ridicule

    Τρεις ευσεβείς βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Φθιώτιδaς

    ………….

    Σχετικά με την προσωπικότητα του τοπικού μητροπολίτη που λανσάρει την αφορολόγητη τεχνητή μούμια του αρχαιοκάπηλου πορνοκαλόγερου αγίου Βησσαρίωνα και έχει επαφές με την απατεώνισσα αγία Αθανασία του Αιγάλεω, «μια σύγχρονη δισεκατομμυριούχο, με τεράστια κινητή και ακίνητη περιουσία, τόσο στην περιοχή της Λοκρίδας, Λιβανάτες, Αταλάντη, Καμένα Βούρλα, όσο και στην περιοχή της Αττικής» (lamiareport, 3.3.2013), είναι και τα παρακάτω:

    «Μητροπολίτης απαγόρευσε κηδεία καθολικού»
    ………………..
    (28.1.2015- ΦΘΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ): «Θετικά εξέπληξε τον Μητροπολίτη ο νεοεκλεγείς βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Βέττας, ο οποίος ζήτησε την ευχή του πριν πάει να ορκιστεί στη Βουλή. Ο Δημήτρης Βέττας ακολουθώντας το παράδειγμα του Αλ.Τσίπρα, που πριν πάει να ορκιστεί πρωθυπουργός ζήτησε την ευχή του Ιερώνυμου, έτσι κι αυτός επισκέφθηκε τον Μητροπολίτη Νικόλαο. Μάλιστα όπως είπε ο Μητροπολίτης είναι η πρώτη φορά που τον επισκέπτεται βουλευτής αμέσως μετά την εκλογή του…»
    …………………………..
    Παρά ταύτα, στις 24.11.2013 συναντήθηκαν στο Γοργοπόταμο ο δεσπότης της Φθιώτιδας και ο κ.Τσίπρας. Ακολούθησε ο σύντομος παλαιοκομματικός διάλογος:

    -«Κύριε Πρόεδρε να προσέξετε την Εκκλησία»

    -«Το έχουμε υπόψη μας Σεβασμιώτατε».

    ………………..
    Η “Espresso”, ανέδειξε η “Espresso” αποκαθήλωσε. Στις 6.3.’07 κάτω από τον τίτλο «Ο Βησσαρίων έμεινε μισός», κάνει τη μεγάλη αποκάλυψη πρωτοσέλιδα: «Αποστολή στο χωριό που δεν έχει καλές αναμνήσεις από τον ιερομόναχο»:

    Ο αιδεσιμώτατος Βησσαρίωνας, εφημέριος του Καππαδοκικού Καρδίτσας, πιάνεται στα πράσα με το δάσκαλο. Το τρυφερό ζευγάρι το σκάει στην Αθήνα όπου με τα κέρδη από τις αρχαιοκαπηλίες (ασημένιο Ευαγγέλιο στα αραμαϊκά φερμένο το 1922 από τη Μικρασία, αδαμαντοποίκιλτο χρυσό δισκοπότηρο, εικόνες) στεγάζεται σε ιδιόκτητο διαμέρισμα. Ο δάσκαλος μεταβιβάζει την ερωτική φωλιά στο όνομά του και ο πανοσιώτατος αναγκάζεται να σπιτωθεί στο μοναστήρι. Η κοινή λογική λέει πως ο μικρόκοσμος της Εκκλησίας εγνώριζε και με το παραπάνω τον αυστηρώς ακατάλληλο βίο του αγίου κι ας μην τον είχε στείλει στον Εισαγγελέα. Ένα ολόκληρο χωριό επίσης ήξερε από πρώτο χέρι, κι όμως η υπόθεση κουκουλωνόταν για ένα χρόνο και ίσως και για πάντα αν δεν την αποκάλυπτε ένα ευσεβές σκανδαλοθηρικό έντυπο, που φοβήθηκε τη θεία τιμωρία και κυριεύτηκε από κρίση ειλικρίνειας.
    ………………………..


    …………………

    Ἱερά Λείψανα

    Ἐν τῇ Ἱερᾷ Μητροπόλει:

    Ἁγ. Νεκταρίου,
    Ὁσίου Δαβίδ,
    Ἁγ. Μηνᾶ τοῦ Καλλικελάδου,
    Ἁγ. Μεγαλομάρτυρος Ἐφραίμ,
    Ἁγ. Νικολάου Πλα­νᾶ,
    Ὁσίου Ξε­νο­φῶντος,
    Ἁγ. Ἰωακείμ Ἰθακησίου,
    Χοζεβιτῶν Ἁγίων, κ.ἄ.
    Ἐν τῇ Ἱερᾷ Μονῇ Ἀγάθωνος:

    Τιμία Κάρα τοῦ Ἁγίου Ἰωάν­­νου τοῦ Νηστευτοῦ.
    Τιμία Κάρα καί τεμάχια τοῦ Ἱεροῦ Λειψάνου τοῦ Ὁ­σίου Ἀγάθωνος, κτίτορος τῆς Μονῆς.
    Τεμάχια ἱερῶν Λειψάνων τῶν Ἁγίων Πα­ντε­λεήμονος, Νικο­λάου Μύρων, Πα­ρα­σκευῆς, Βαρ­βά­ρας, Γεωργίου τοῦ Τρο­παιο­φό­ρου, Ἰακώβου τοῦ Ἀδελ­φοθέου, Μο­δέστου, Γρη­γο­ρίου τοῦ Θεολόγου, Ὁσίας Ξένης, Τρύφωνος, Ὁσίας Εὐ­πρα­ξίας, Ἀναστασίας τῆς Φαρμακολυτρίας, Κη­ρύ­κου, Μαρίνης, Μακκαβαίων, Βλα­σίου, Ἀντύπα Περ­γά­μου, Μερκουρίου, Συμεών τοῦ Στυλίτου, Προκοπίου, Πολυκάρπου Σμύ­ρ­νης, Ἐλευθερίου, Ὁσίας Μη­τρο­δώ­ρας καί πολλῶν ἄλλων.
    Ἐν τῇ Ἱερᾷ Μονῇ Μετ/σεως Κ. Βούρλων:

    Ἱ. Λείψανα τοῦ Ὁσ. Γρηγορίου τοῦ Μυ­ρο­βλή­του,
    Τεμάχιον Ἁγ. Μεγαλομ. Χριστοφόρου,
    Τεμάχιον Ἁγ. Ἱερομ. Κυ­ρίλ­λου τοῦ Λουκάρεως Πατρ. Κων/πόλεως.
    Ἐν τῇ Ἱερᾷ Μονῇ Ἁγίου Γεωργίου Μα­­λε­σί­νας:

    Τιμία Κάρα τοῦ Ἁγίου Νικηφόρου τοῦ Ὁ­μο­λογητοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως.
    Τεμάχια Ἱερῶν Λειψάνων τῶν Ἁγίων Γεωργίου, Χαρα­λά­μπους, Μοδέστου, Παρασκευῆς, Διονυσίου τοῦ Ἀρεο­πα­γί­του, Εὐθυμίου τοῦ Μεγάλου, Κηρύκου, Ἀναστασίας, Μαρίνης, Τρύφωνος, Εὐδο­κίας, Ἐλευ­θε­ρίου.
    Ἐν τῇ Ἱερᾷ Μονῇ Παναγίας Δαμάστας:

    Τεμάχια Ἱερῶν Λει­ψά­νων τῶν Ἁγίων Βαρ­βά­ρας, Ματρώνας, Παρασκευῆς, Χαραλάμπους, Μηνᾷ, Στυ­­λια­νοῦ, Ἰωνᾶ μάρτυρος, τῶν Ὁσίων Σεραφείμ, Κασσιανοῦ, Μελάνης, Ξένης, Πε­­λα­γίας, Ἰωάννου τῆς Κλί­μα­κος καί Θωμᾶ τοῦ Ἀ­πο­­­στόλου, Ἱσαποστόλου Μαγ­δα­­λη­νῆς, σφα­­για­­σθέ­ντων νη­πίων.
    Ἐν τῇ Ἱερᾷ Μονῇ Ἁγίου Γεωργίου Μύλων:

    Τε­­μά­χια Ἱερῶν Λει­ψά­νων τῶν Ἁγίων Κοσμᾶ τοῦ Ἀναρ­γύ­ρου, Μιχαήλ Συνάδων, Νικο­λάου τοῦ Νέου, Γεωρ­γίου Νεομάρτυρος, Τρύφωνος.
    Ἐν τῇ Ἱερᾷ Μονῇ Ἁγίου Γεωρ­γίου Στυλίδος:

    Τε­μά­χια Ἱερῶν Λει­ψά­νων τῶν Ἁγίων Ἰωάν­νου τοῦ Χρυ­σο­στό­μου, Παρασκευῆς, Ὁ­σίου Ξενο­φῶ­ντος, Ἀν­δρέου Κρήτης, Γε­δεών Λα­ρί­σης.
    Ἐν τῇ Ἱερᾷ Μονῇ Πα­να­γίας Ἀντι­νί­τσης:

    Τε­μά­χια Ἱερῶν Λειψάνων τῶν Ἁ­γίων Χα­ραλάμπους, Κυ­ρια­κῆς, Βαρβάρας, Μά­μα­ντος καί Μοδέστου.
    Ἐν τῷ Ἐ­νο­ρια­κῷ Ναῷ Ἁγίου Δη­μη­τρίου Ἐλάτειας

    Τμῆμα τοῦ ἱεροῦ Λειψάνου τοῦ Ἁγίου Νε­κτα­ρίου Πε­ντα­πό­λεως.
    Ἐν τῷ Ἐνο­ρια­κῷ Ναῷ Ὁσίου Σεραφείμ Ζελίου

    Τμῆμα ἱεροῦ Λειψάνου τοῦ Ὁ­σίου Σεραφείμ.
    Ἐν τῷ Ἐνοριακῷ Ναῷ τοῦ χωρίου «Ὅσιος Σεραφείμ»

    Τμῆμα Ἱε­ροῦ Λειψάνου τοῦ Ὁ­σίου Σεραφείμ.
    Ἐν τῷ Ἐνοριακῷ Ναῷ Ἁγίου Κων/νου Λο­­­κρί­δος

    Τεμάχια ἱε­ρῶν Λειψάνων τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμο­λο­γη­τοῦ, Πα­ντε­λεή­­μο­νος, Χαρα­λά­μπους, Κοσμᾶ καί Δαμιανοῦ τῶν Ἀναργύρων, Ἀ­ρέθα, Τρύ­φω­νος, Ἐλευ­θε­ρίου, Μο­δέ­στου, Κλήμεντος, Πλά­τω­νος, Ἀγαθαγγέλου Μεγα­λο­μάρ­τυ­ρος.

    http://www.imfth.gr/news_events/ta-iera-leipsana-ton-agion-trion-ierarhon-sto-ekklisiastiko-lykeio-lamias
    Τα ιερά Λείψανα των αγίων Τριών Ιεραρχών στο Εκκλησιαστικό Λύκειο Λαμίας
    ……………
    https://roides.wordpress.com/2015/03/16/ridicule-2/
    ……………………………………
    Α. «Σάλος με τον απατεώνα ιερέα στη Φθιώτιδα – «Οι Μητροπόλεις το γνώριζαν και δεν έκαναν τίποτα«, λέει ένα από τα πολλά θύματά του στο LamiaReport….» (newsbomb.gr.-6.1.2015): Σε αργία τέθηκε ο ιερέας στη Φθιώτιδα, ο οποίος βρισκόταν πίσω από μεγάλη απάτη με δάνεια. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ τα θύματα του ιερέα είναι πάρα πολλά, αφού η δράση του ξεκινάει πολλά χρόνια πριν από τη βόρεια Ελλάδα και συνεχίζει μέχρι σήμερα….

    Β. «Αίσιο τέλος για τον πρώην ιερέα που ήθελε να αυτοκτονήσει. (lamiareport.gr1.8.2012).

    Γ. «Σε διαθεσιμότητα τέθηκε ο ιερέας, που φέρεται να αποπειράθηκε να βιάσει 20χρονο με διανοητικά προβλήματα σε ερημικό τόπο στη Στυλίδα Φθιώτιδος, ο οποίος λειτουργούσε σε εκκλησία της Θεσσαλονίκης..» (romfea.gr, 27.7.2009). Σύμφωνα με ανακοίνωση που είχε εκδώσει η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, «Η αρμοδιότητα για την διενέργεια της υπό του Νόμου 5383/ 1932 «περί Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων» προβλεπομένης διαδικασίας ανήκει στην Ι.Μητρόπολη εντός της περιοχής της οποίας φέρεται ότι διέπραξε ηθικό παράπτωμα», έκτοτε όμως δεν ανακοινώθηκε τίποτα, ενώ ο ιεράς κρύφτηκε στο Αγ.Όρος.

    Τέλος μέσα στα σύνορα της Μητρόπολης έγιναν δυο πολιτικές δίκες που αφορούσαν άλλους επισκόπους και κληρικούς άλλων επισκοπών και σκιαγραφούν την πολύ σκοτεινή πλευρά της κρατικής Εκκλησίας, που ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει πως δεν την ξέρει:

    Α. «Ακολασίες στις δεσποτικές αυλές»; – “Ροζ” εκβιασμοί κάτω από το ράσο και πάνω από 400 χιλιάδες ευρώ σε λογαριασμό του εκβιαστή!

    Ποιος και γιατί εκβίαζε τον Μητροπολίτη; – Ροζ ιστορίες με καταθέσεις χιλιάδων ευρώ! «Ακολασίες στις δεσποτικές αυλές»; Πληθώρα από ερωτηματικά παραμένουν αναπάντητα παρά την καταδίκη του κατηγορουμένου για τα ιλιγγιώδη ποσά που πέταξαν από το Καρπενήσι για χάρη του Δεσπότη. Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ με όλες τις λεπτομέρειες που πραγματικά συγκλονίζουν από την εφημερίδα «ΗΜΕΡΑ«. Έτριβαν τα μάτια τους και δεν πίστευαν στα αυτιά τους όσοι προχθές παρακολουθούσαν την εξέλιξη μιας ποινικής υπόθεσης στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων στη Λαμία. Ήταν απλοί θεατές σ’ ένα «θέατρο του παραλόγου» όπου οι βασικοί πρωταγωνιστές απουσίαζαν. Έτσι μάρτυρες και διάδικοι, όπως επίσης και οι δικαστές, προσπαθούσαν να καταλάβουν «τι έγινε στα δεσποτικά δώματα εκείνη την περίοδο», όπως χαρακτηριστικά διερωτήθηκε στην αγόρευσή του ο εισαγγελέας κ. Κουκούτσης. Μια απορία που έμεινε μέχρι το τέλος. Μια απορία που υπήρξε οδηγός και στην απόφαση του δικαστηρίου και προβλημάτισε ιδιαίτερα τους Εφέτες…».

    Β. «Σήμερα η δίκη στη Λαμία του «κοσμικού» καλόγερου από τη Μύκονο (16.6. 2010):

    Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, θα καθίσει σε λίγη ώρα ο 24χρονος «κοσμικός» καλόγερος που «ψώνιζε» από gay site και πουλούσε εικόνες. Αν διαβάσετε, όσα γράφει η εφημερίδα VETO για τον βίο και την πολιτεία του 24χρονου μοναχού του Αγίου Όρους, που σήμερα δικάζεται στη Λαμία, θα κολαστείτε στην κυριολεξία. Ο 24χρονος «Χάρης» μαζί με φίλο του Αρχιμανδρίτη, ήταν δημοφιλείς στο νησί της Μυκόνου, με υψηλές γνωριμίες και μέσα στο κύκλωμα των celebrities του νησιού των ανέμων, αποσπώντας τους χρηματικά ποσά «για την εκκλησία φυσικά», κάνοντας παράλληλα ζωή, όχι απλά κοσμικού, αλλά φανταστείτε ότι έψαχνε μέσω ιστοσελίδας ομοφυλοφίλων να βρει το ιδανικό ταίρι. Ο 24χρονος ιερομόναχος κατηγορείται ότι προσπάθησε να πουλήσει πολύτιμη εικόνα του Σωτήρος από ιστορικό μοναστήρι….».
    ……………..
    Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βαρεμένος λανσάρει τον βρυκόλακα Βησσαρίωνα

    xryshaygh.com/enimerosi/view/periodeia-chrushs-aughs-sthn-fthiwtida-episkepsh-sthn-mhtropolh-thn-purosbe
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Περιοδεία Χρυσής Αυγής στην Φθιώτιδα: Επίσκεψη στην Μητρόπολη, την Πυροσβεστική, το Νοσοκομείο και σε σύλλογο Πολυτέκνων – Φωτορεπορτάζ, Βίντεο
    Κυριακή, 10 Ιουλίου 2016 – 13:01

    http://altpressfthiotida.com/%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC/%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%86%CE%B8%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80/

    Ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας Νικόλαος αποδίδει τιμές στον εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής και ρίχνει σωσίβιο στο Γ. Κοτρωνιά!

    Posted on Ιούνιος 17, 2013 by Altpressfthiotida
    ……………………..
    Σε αντιστάθμισμα ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας Νικόλαος φρόντισε να αποκαταστήσει την τρωθείσα τιμή της Χ.Α. και έμμεσα να δώσει στήριξη στον υπόλογο στη συνείδηση του δημοκρατικού κόσμου κ. Κοτρωνιά. Ειδικότερα, το πρωί της Κυριακής 16/6 την ίδια ώρα που στην μαρτυρική πόλη της Υπάτης εκπρόσωποι φορέων κατέθεταν στεφάνια στο μνημείο των θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας ο εκπρόσωπος του ναζιστικού μορφώματος Απόστολος Γκλέτσος παρέστη στα εγκαίνια του Ιερού ναού της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο συνοικισμό Ευρυτάνων Λαμίας. Ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας Νικόλαος κατά την διάρκεια των εγκαινίων όχι μόνο προσφώνησε με ιδιαίτερη θέρμη τον εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής αλλά και τον τοποθέτησε σε τιμητική θέση δίπλα του στο τραπέζι που ακολούθησε την τελετή των εγκαινίων (φωτο).

    Μια νέα κατάμαυρη Ιερή Συμμαχία αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά στην περιοχή μας

    xryshaygh.com/enimerosi/view/o-antistrathgos-eleutherios-sunadinos-sto-mnhmosuno-tou-gerontos-fwtiou#ixzz4aSl0MhhQ
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
    Ο Αντιστράτηγος Ελευθέριος Συναδινός στο μνημόσυνο του Γέροντος Φωτίου μαζί με τον Μητροπολίτη Φθιώτιδος
    Τρίτη, 6 Μαΐου 2014 – 13:25
    Το Σάββατο 3 Μαΐου τελέστηκε από τον Μητροπολίτη Φθιώτιδας Νικόλαο το ετήσιο μνημόσυνο για τον μακαριστό Πνευματικό της Ιεράς Μονής Παναγίας Δαμάστας Γέροντα Φώτιο.

    https://roides.wordpress.com/2014/10/05/5oct14/
    Λειτουργία Κυριακής: Αρχιμανδρίτης Σάπιος σε γυναίκα τροχονόμο: «Δεν ντρέπεσαι μωρή γαϊδούρα να μου ζητάς και ασφαλιστήριο…»

    https://roides.wordpress.com/2015/03/16/ridicule-2/
    ……………………
    Ο παλιότερος τοπικός μαοϊκός και εθνικόφρων ταυτόχρονα βουλευτής Κυριακάκης, είχε από πριν εκδηλώσει το ταλέντο του παρακολουθώντας ακόμη και ομιλία του γνωστού από το επεισόδιο στην εθνική οδό χριστοδουλικού αρχιμανδρίτη Ιγνάτιου Σάπιου (βλ. «Οι γκέι, η γκόμενα και η αστυνομικός που εκνεύρισαν τον Αρχιμανδρίτη. Η απάντηση του Ι. Σάπιου για το επεισόδιο στην εθνική οδό», lamiastar.gr 3.10.2014), παρουσία όλης της ντόπιας εθνικοφροσύνης. Του έχουμε αφιερώσει ήδη του βουλευτή , ένα άρθρο (‘ΣΥΡΙΖΑ: Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια’).

    https://roides.wordpress.com/2014/10/10/10oct14/
    ΣΥΡΙΖΑ: Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια
    10/10/2014
    Όταν η Αριστερά ψαρεύει στα θολά νερά του παλαιοκομματισμού και της λαϊκής Δεξιάς
    …………….
    «Την ανάγκη να παραμείνει η ΜΕΡΥΠ στη Λαμία τόνισαν οι επίσημοι που παραβρέθηκαν στην έδρα της Μεραρχίας για τον εορτασμό του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου, προστάτη του στρατού ξηράς…..Δείτε στο βίντεο τι είπαν ο Στρατηγός, ο Μητροπολίτης, οι βουλευτές Σταυρογιάννης και Κυριακάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου…».

    Το τι είπε ο θαυμαστής του Μάο, μπορείτε να το ακούσετε από το βίντεο του Υστερόγραφου
    ………………….
    ΥΓ

    Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Βέττας

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://roides.wordpress.com/2009/01/06/6dec09/

    Mαύρη Μαγεία στην Ορθοδοξία (6)-Tυμβωρυχία
    06/01/2009


    ………………
    Το κουφάρι του συγκεκριμένου Εφραίμ ανακάλυψε η ηγουμένη μακαρία Μακαρία. Tα βιογραφικά της δεν αναφέρουν (από σεμνότητα) τις σπουδές της. Δεκαενιάχρονη φυλακίστηκε σε μοναστήρι. Υποθέτω πως θα πρόλαβε να φοιτήσει στο Δημοτικό.
    http://www.anthosorthodoxias.net/forum/viewtopic.php?t=2850

    Διηγείται η ίδια:
    http://clubs.pathfinder.gr/pavmaria/506807
    «…Ό καιρός περνούσε και ή φωνή πιο δυνατή, πιο φλογερή με προέτρεπε• ‘Σκάψε και θα βρεις αυτό που επιθυμείς’ κι έδειξα τον τόπο στον εργάτη πού είχα φωνάξει εκείνες τις μέρες για μία μικρή επισκευή στο παλιό Ηγουμενείο. …. φθάνοντας περίπου ένα και εβδομήντα βάθος πρώτα έφερε εις το φως ο κασμάς το κεφάλι τού άνθρωπου του Θεού. Την ίδια δε στιγμή σκορπίστηκε άρρητη ευωδία σε όλη τη γύρω ατμόσφαιρα. Ό εργάτης χλώμιασε, δέθηκε ή γλώσσα του, κόπηκε ή μιλιά του. ‘Άφησε με μόνη, σε παρακαλώ’, είπα στον εργάτη, και απο¬μακρύνθηκε…..Η ψυχή μου γέμισε από αγαλλίαση, απόκτησα μεγάλο θησαυ¬ρό, και παίρνοντας το χώμα με προσοχή έβλεπα την αρμονία του σκηνώματος του, πού, αν και τόσους αιώνες μέσα στη γη, δεν εί¬χε αλλοιωθεί…».
    …………………
    Το πτώμα έφερε αστρονομικό, μαύρο και ανεξέλεγκτο χρήμα, τον άγιο Αττικής που γύρευε μερίδιο, τον πανταχού παρόντα ευλαβή δικηγόρο κ.Διονύσιο Πελέκη και τους απαραίτητους «φίλους της Ι.Μονής», εν οις και δικαστικούς, χρειαζούμενους για να μην τυλιχτεί άδικα η καλόγρια σε μια κόλλα χαρτί ως κοινή απατεώνισσα, συκοφαντημένη από κάποιον δεσπότη που ρίχτηκε στη μοιρασιά της λείας..
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8334&pubid=1572603

    Υποψιάζομαι πως δεν είναι όλοι οι φίλοι της Μονής ανιδιοτελείς όπως ο αφιλοχρήματος κ. Πελέκης: «..Ο πατέρας της συζύγου του πρώην υπουργού Ναυτιλίας Γ. Βουλγαράκη αμισθί προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Ι. Μητρόπολη της γενέτειράς του Ναυπάκτου, σε Μονές του Αγίου Ορους, στην ΙΜ Ν. Μάκρης, στην Ι. Μονή του Αγίου Συμεών, σε ορφανοτροφεία και ιδρύματα. Υπογραμμίζει δε ότι ‘ούτε εγώ, ούτε μέλος της οικογενείας μου σε καμμίαν περίπτωσι δεν κάνουν μπίζνες. Σεβόμεθα απολύτως την Εκκλησίαν του Χριστού και ζούμεν με φόβον Θεού’». (Έθνος 13/9). Αυτές οι άμισθες υπηρεσίες των θεοφοβούμενων πατέρα και κόρης (θυμηθείται πως δεν πληρώθηκε ούτε δραχμή για τα χρυσά συμβόλαια του άλλου Εφραίμ) , ανάγκασαν τον κ. Βουλγαράκη να ξανοιχτεί με οφ σορ εταιρείες, νόμιμα και ηθικά, για να εξασφαλίσει τα παιδιά του. Ο ευσεβής όμως κ.Πελέκης και η θυγατέρα του μας δείχνουν με τη χριστιανική τους αφιλοχρηματία το μόνο δρόμο. Τα τεράστια κέρδη της Εκκλησίας ΑΕ δεν πρέπει να τα καρπώνονται ιδιώτες, πρέπει να φορολογηθούν υπέρ του κοινωνικού συνόλου.

    Υπάρχουν και δύσπιστοι που τολμούν να αμφισβητούν την αυθεντικότητα και την ιστορική εμβέλεια του λειψάνου Εφραίμ:
    ………………………
    Κύριε Ροΐδη,
    ενώνω κι εγώ τη φωνή μου με αυτήν του Πανιερότατου Παντελεήμονα: Πόσα έχει εισπράξει η μονή Εφραίμ Μάκρης από την εμπορία του πτώματος; Πόσα δηλώθηκαν, πόσα φορολογήθηκαν, που διετέθησαν και ποιο είναι το φιλανθρωπικό της έργο; Πως η πολιτεία ανέχεται να εμφανίζεται κάποιος ιερός σκελετός από το πουθενά, να ταυτοποιείται με όραμα μιας καλόγριας, και να εκτίθεται σε κερδοφόρα προσκύνηση σε απελπισμένους ανθρώπους, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δημόσια υγεία και αξιοπρέπεια; Οι νόμοι της ταφής δεν ισχύουν για τα μοναστήρια; Η ιστορική εμπειρία που πιστοποιεί τη διαχρονική επίδοση της Εκκλησίας σε τέτοιες απάτες δεν ευαισθητοποιεί την εισαγγελική υποψία; Τι γυρεύουν οι ευλαβείς δικαστικοί στην αυλή μιας μονής που μάλιστα έχει δικαστικές εκκρεμμότητες; Ως πότε οι αγαθοί υπουργοί του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ θα παραπλανιούνται από ανώτερους κρατικούς υπαλλήλους και θα κλείνουν τα μάτια σε εξώφθαλμες απάτες σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος;

    Παραπέμπω στην ομιλία του πρώην προέδρου του Αρ. Πάγου κ.Ματθία:
    ……………………………

    http://www.iospress.gr/ios2008/ios20081207.htm
    Η ΑΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    «Νόμιμον», «ηθικόν» και ασυμβίβαστο

    Η αναπάντεχη αποκάλυψη ότι το σκάνδαλο του Βατοπεδίου συνδέεται με το σκάνδαλο των υποκλοπών φέρνει ξανά στην επικαιρότητα το φάκελο της υπόθεσης Τσαλικίδη. Και ίσως είναι ο πιο σημαντικός φάκελος απ’ αυτούς που μπήκαν στο αρχείο και πρέπει πάλι να ανοίξουν.
    ………………………

    5. Ο άλλος Εφραίμ

    Αλλη μια σύμπτωση από τις πολλές που συναντάμε αυτές τις μέρες. Οι δικηγορικές οικογένειες Πελέκη και Σοφού συναντιούνται σε έναν άλλο Εφραίμ. Πρόκειται για την υπόθεση της Μονής του Οσίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη. Ο Διονύσιος Πελέκης και ο Θέμης Σοφός συνεργάστηκαν ως δικηγόροι της μονής κατά του τότε μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα και έπειτα από μεγάλη δικαστική μάχη πέτυχαν την καταδίκη, την καθαίρεση και τη φυλάκισή του. Στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης βρισκόταν η διαχείριση του πλούτου που συγκεντρώνεται στη Μονή από τους πολυάριθμους προσκυνητές και δωρητές.

    Σημαντικό ρόλο στην υπόθεση έπαιξαν μαγνητοφωνημένα αποσπάσματα από συνομιλίες του μητροπολίτη που είχαν υποκλαπεί και μεταδόθηκαν από τηλεοπτικές εκπομπές, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί η θέση του κατηγορούμενου με «ροζ» αιτιάσεις.

    Στην πραγματικότητα οι δικηγορικές οικογένειες Πελέκη και Σοφού συνεργάζονται στενά. Η από κοινού υπεράσπιση της Μονής Εφραίμ δεν είναι κι αυτή συμπτωματική. Από το 1999 έχει ιδρυθεί σωματείο με την επωνυμία «Σύλλογος φίλων της Ιεράς Μονής Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και του Αγίου Εφραίμ Ν. Μάκρης».

    Ο πρώτος που υπογράφει τη σύσταση του σωματείου και αναλαμβάνει ταυτόχρονα τη νομική του εκπροσώπηση είναι ο Διονύσιος Πελέκης. Στα ιδρυτικά μέλη συναντάμε τη σύζυγό του αλλά και τους Ιωάννη και Θεμιστοκλή Σοφό. Ηδη από το 1996 ο Διονύσιος Πελέκης είχε ξεκινήσει μια εκστρατεία αγιοποίησης του Οσίου Εφραίμ. Στις 17/12/96 υποβλήθηκε προς την Ιερά Σύνοδο επιστολή, την οποία υπέγραφε πρώτος αυτός, με το αίτημα να επισπευστούν οι διαδικασίες αγιοποίησης «παρακάμπτοντας το ταχύτερον δυνατόν πάσαν διαδικαστικήν βραδύτητα». Την επιστολή συνυπέγραφε ο βουλευτής Γεώργιος Βουλγαράκης.
    ……………………….

    http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/erga_kai_imeres_tis_agias_oikogeneias-31052948/

    Εργα και ημέρες της… αγίας οικογένειας

    Πατέρας και δύο γιοι δικηγόροι, η κόρη συμβολαιογράφος, μια μεγάλη δικηγορική εταιρεία που στεγάζεται σε ένα τεράστιο πολυτελές γραφείο στο κέντρο της Αθήνας και μια στενή και παλιά σχέση με την Εκκλησία και ιδιαίτερα με το Αγιον Ορος

    ΕΘΝΟΣ
    11:58, 19/9/2010
    …………….
    Ζούμεν με φόβον Θεού. Είμεθα δικηγόροι και τίποτε άλλο» είχε υποστηρίξει σε παλαιότερη επιστολή του προς το «Εθνος της Κυριακής» ο Διονύσης Πελέκης, πατέρας της Αικατερίνης Πελέκη – Βουλγαράκη, που με την κατάθεσή της στην εξεταστική επιτροπή για το Βατοπέδι έκανε πάλι άνω-κάτω τη Νέα Δημοκρατία.
    Αν ήθελε πάντως κανείς να είναι περισσότερο ακριβής, θα έλεγε ότι η οικογένεια Πελέκη είναι κάτι παραπάνω από μια απλή οικογένεια δικηγόρων, ενώ οι παραδοσιακοί δεσμοί της τόσο με την Εκκλησία όσο και με τη Νέα Δημοκρατία είναι δύσκολο να περάσουν απαρατήρητοι.
    …………..

    Ο… άλλος Εφραίμ
    Το 1996 ο Πελέκης πρωτοστάτησε σε εκστρατεία αγιοποίησης του Οσίου Εφραίμ. Την σχετική επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο υπέγραφε και ο Γ. Βουλγαράκης. Το 1999 ιδρύθηκε ο «Σύλλογος φίλων της Ιεράς Μονής Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και του Αγίου Εφραίμ Ν. Μάκρης», ιδρυτικό μέλος του οποίου είναι ο Διον. Πελέκης. Τη Μονή Οσίου Εφραίμ εκπροσώπησε ο Πελέκης στην αντιδικία που είχε με τον πρώην Μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα. Υστερα από δικαστική μάχη στην οποία αναμείχθηκαν και μαγνητοφωνημένες ροζ συνομιλίες του πρώην μητροπολίτη, ο Παντελεήμων καθαιρέθηκε και καταδικάστηκε σε φυλάκιση.
    ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ

  4. Κυριακή τής ορθοδοξίας καί οι αναθεματισμοί εναντίον τού Ελληνισμού.

    http://www.pare-dose.net/2654

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    https://leipsanothiki.blogspot.gr/2013/11/174.html

    Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013
    174 – Τα ιερά λείψανα ως πνευματικά φράγματα

    Το άφθορο λείψανο του Αγίου Σπυρίδωνα

    Το άφθορο λείψανο του Αγίου Γερασίμου

    https://leipsanothiki.blogspot.gr/2014/03/288.html
    Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014
    288 – Η κάρα του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

    Ψάχνοντας στο Παγκόσμιο Διαδίκτυο για πληροφορίες περί λειψάνων Αγίων, η λειψανοθήκη συναντά συχνά και επικριτικά ή αντιχριστιανικά κείμενα (αλλοίμονο), όπως για παράδειγμα αυτό που αναφέρεται σε τέσσερεις κάρες του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου.

    1. Η κάρα του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου στην Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου Αγίου Όρους

    Η κάρα φέρει αδιάφθορο το αριστερό αυτί. Σύμφωνα με όλες τις μέχρι στιγμής πληροφορίες φέρεται να βρισκόταν ήδη στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου πριν την άλωση και τη δήωση της Κωνσταντινούπολης το 1204 από τους Λατίνους σταυροφόρους της Δ΄ Σταυροφορίας.

    Διαβάστε εδώ περιγραφή της επίσκεψης του Έλληνα Μητροπολίτη του Πίτσμπεργκ (αγγλ. Pittsburgh) των ΗΠΑ κ. Σάββα στο παρεκκλήσι του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου στο Ντουόμο της Φλωρεντίας μαζί με τις φωτογραφίες που τράβηξε (και εδώ).

    162 – Οι λειψανοθήκες του Σωτήρος Χριστού στη Μόσχα

    Η κάρα της Μόσχας δεν φαίνεται από τις φωτογραφίες να έχει άφθορο αυτί, όπως πολλοί Ρώσοι πιστεύουν, και σύμφωνα με στοιχεία που προσκομίζονται σε διάφορα ρωσικά φόρουμ (πχ εδώ), η Ιερά Μονή Βατοπαιδίου, όταν έγινε γνωστό στα τέλη του 17ου αιώνα ότι η κάρα δεν θα επιστραφεί από τους Ρώσους, ανταπάντησε ότι δεν επρόκειτο στην πραγματικότητα για την κάρα του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, αλλά για την κάρα του Ανδρέα Καισαρείας της Καππαδοκίας, γνωστού για την ερμηνεία του στην Αποκάλυψη του Ιωάννη, που είχε σταλθεί στη Ρωσία, από λάθος όπως είπαν, αντί της αυθεντικής κάρας του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου. Η παύση, όπως φαίνεται, των πληρωμών λίγο μετά συνηγορεί, ως ένα βαθμό, και στην ακρίβεια αυτής της ιστορικής πληροφορίας.

    Δες επίσης και εδώ:

  6. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Στην Αγία Πετρούπολη το δεξί χέρι του Αγίου Γεωργίου


    https://sites.google.com/site/arxonmixail/%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%88%CE%B1%CE%BD%CF%89%CE%BD


    ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΟΔΙ ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΗΣ


    ΠΟΔΙ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ


    ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΗΣ


    ΧΕΡΙ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ

    http://www.ierakatixisis.com/2016/12/blog-post.html

    ΔΕΥΤΈΡΑ, 5 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2016

    Στη χώρα της ρεμούλας, βασιλιάς ο Αγιογδύτης.

    Οι Έλληνες Εισαγγελείς ας θυμηθούν κι ας λάβουν σοβαρά υπόψη τους, πως το άρθρο 13 του Συντάγματος των Ελλήνων δεσμεύει το Κράτος, τη Δικαστική εξουσία αλλά και τους δεσποτάδες στην τήρηση των Νόμων απέναντι στους οποίους θεωρητικά είναι όλοι ίσοι. Η παραβίαση των Νόμων αλλά και των Ιερών Κανόνων από το δεσποταριό είναι έγκλημα που τελείται κατ’ εξακολούθηση…

    Την έλευση του λειψάνου της Αγίας Ελένης και τμήμα του Τιμίου Σταυρού ανακοίνωσε παραμονή της εορτής της Αγίας Βαρβάρας, στο εορτάζον προσκύνημα του ομώνυμου Δήμου, ο «αρχηγός» της «Αποστολικής Διακονίας» επίσκοπος Φαναρίου Αγαθάγγελος Χαραμαντίδης. Τον Μάιο του 2017 το ευσεβές πλήρωμα θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία ( μετά από αυτήν της Αγίας Βαρβάρας ) να γίνει αιμοδότης των τσαρλατάνων «αγίων» της διεφθαρμένης Κρατικής Εκκλησίας, «ακουμπώντας» στα Ιερά παγκάρια τους όσα ψίχουλα του απέμειναν από τότε στις τσέπες.
    Η (….) είναι μαζί με την «Αλληλεγγύη» οι πιο διεφθαρμένοι οργανισμοί της Κρατικής εκκλησιαστικής μηχανής. Η ρεμούλα πάει σύννεφο και το σύννεφο φέρνει πάντοτε βροχή. Στην προκειμένη περίπτωση βρέχει ευρώ και τα λαμόγια της εκκλησιαστικής διοίκησης δεν κρατούν ομπρέλες, παρά έχουν τις τσέπες ανοικτές. Αν ένας αδιάφθορος Εισαγγελέας αποφάσιζε να μπει στα άδυτα της καλά προστατευμένης (…..) θα ξεχνιόταν για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του εκεί μέσα…

  7. Ο/Η Orthodox Holy child abuse λέει:

    http://stjohnthewonderworker.org/our-community/our-clergy/


    Fr. Daniel is the author of a book and a number of articles on literature, culture, semiotics, and theology, including “How to ‘Make’ Love: Living an Orthodox Understanding of Love Instead of Dying for Romantic Love” in The Glory and Honor of Marriage: Orthodox Christian Resources (St. Vladimir’s Seminary Press, 2016),

    http://www.pokrov.org/eugene-priest-found-guilty-sex-teen-prostitute/

    Eugene priest found guilty of sex with teen prostitute

    Author: Jack Moran


    Daniel MacKay, 42, leaves court with his wife, Nancy. A jury on Thursday deliberated less than 90 minutes before finding the Eugene priest guilty of paying for sex with an underage prostitute. (Jack Moran/The Register-Guard)
    Date Published: 03/03/2017
    Publication: The Register-Guard (Eugene OR)

    Saint John the Wonderworker Orthodox Church (Eugene OR)

    Saint John the Wonderworker Orthodox Church
    Saint John the Wonderworker Orthodox Church in Eugene, Oregon, belongs to the Serbian Orthodox Church in North and South America, Western American Diocese.

    The parish was established in May of 1991 as Saint Paul the Apostle Eastern Orthodox Mission and was associated with Christ the Saviour Brotherhood (CSB). At the time, CSB belonged to the Archdiocese of Vasiloupolis.

    Father Daniel James Mackay worked as a priest at the parish.

    Search Pokrov.org

    Go
    > Home
    > Take Action
    > Reporting Abuse
    > Priest Accused?
    > Documents Needed
    > Education and Prevention
    > Individuals
    > Convicted
    > Sanctioned
    > Sued
    > Public Allegations
    > All Persons
    > Groups
    > Cult Abuse
    > General Abuse
    > Financial Misconduct
    > Resources
    > Articles
    > Books
    > Links
    > Contact Us

  8. Ο/Η Eφοριακός του Τσιπριστάν λέει:

    http://atheofobos2.blogspot.gr/2016/07/blog-post_16.html

    http://atheofobos2.blogspot.gr/2011/12/blog-post_06.html
    ΜΗΠΩΣ Η ΒΡΑΚΟΖΩΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ;


  9. Ο/Η Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος λέει:

    http://sfrang2.blogspot.gr/2009/09/blog-post_05.html

    Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος

    Στο 8ο τεύχος του περιοδικού «Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ» δημοσιεύτηκε ένα αφιέρωμα στον Επτανήσιο σατιρικό ποιητή Ιωάννη Κολώνια και ειδικά στο ποίημά του με τίτλο «Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος». Το αντιγράφουμε αυτούσιο με την άδεια του εκδότη κ. Μάριου Βερέττα που επιμελήθηκε την παρουσίαση και τα σχόλια:

    Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος

    Στις Εκδόσεις «Περίπλους», του εκλεκτού συναδέλφου Διονύση Βίτσου, ανακαλύψαμε έναν θησαυρό: το σατιρικό ποίημα του Ιωάννη Κολώνια με τίτλο «Το Εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος».

    Ο Ιωάννης Κολώνιας υπήρξε ένας αθυρόστομος σατιρικός ποιητής, που έζησε στα τέλη του 19ου αιώνα στη Ζάκυνθο, την Αθήνα, την Καλαμάτα, και πέθανε αλκοολικός στις Καρυές του Άθωνα.

    Το ποίημα «Το εσώβρακον του Αγίου Γρύφωνος» προέρχεται από τον Καζαμία του Ιωάννη Κολώνια, που κυκλοφόρησε την Πρωτοχρονιά του 1896. Τα παρακάτω αποσπάσματα αντιγράφηκαν από την έκδοση του «Περίπλου».
    Ο ποιητής περιγράφει κατ’ αρχήν τον ήρωά του:

    «Ιεροκήρυξ ξακουστός και ρήτωρ εκ των πρώτων
    εγύριζεν σ΄Ανατολήν, Δύσιν, Βοράν και Νότον
    κηρύττων με ευφράδειαν πολλήν και ευγλωτίαν
    προτρέπων εις μετάνοιαν εκάστην κοινωνίαν.

    Τους δε πιστούς εφείλκυε με τη ρητορικήν του
    ως εφελκύει σίδηρον ο πόλος του μαγνήτου.
    Είχε δε λείψανα πολλά οσίων και μαρτύρων
    δια των πολλών θαυμάτων του τον θαυμασμόν ενσπείρων.

    Και νόσους εθεράπευε πολλάς και μαλακίας
    δια των λειψάνων του αυτών της θείας ενεργείας…»

    Ώσπου έξαφνα ο θεός Έρως ετόξευσε ευθύβολα τον ρασοφόρο:

    «Κηρύττων εκ του άμβωνος ο ρήτωρ διακρίνει,
    σε πλήθος άλλων γυναικών, μια νιά σαν μπουγαρίνι.
    Όσον κι αν είναι τις παπάς τ’ωραίον τον ελκύει
    γιατί τα άνθη εις την γην ο πλαστουργός εκφύει,
    βεβαίως ν’απολαύωμεν αυτών την ευωδίαν
    να απολαύσει ήθελε κι εκείνος την κυρία…»

    Η κυρία δεν είχε αντίρρηση κι ας ήταν παντρεμένη:

    «Η νέα ήτο σύζυγος κόντε τινός ζαπλούτου,
    την είδε, την ηγάπησε, έχασ’ ευθύς τον νού του.
    Ήτο πτωχή! Τι προς αυτό αφού πονεί η καρδία!
    τα πλούτη δεν μας φέρουνε τελείαν ευτυχία.

    Έρως και αφοσίωσις, ομόνοια κ’ ειρήνη
    την ευτυχίαν φέρουσι παντού την ευφροσύνη…
    Εκείνος την ελάτρευε την είχε ‘κόνισμα του
    το ίνδαλμα του βίου του, η τέρψις, η χαρά του.

    Τον ηγαπούσε και αυτή, αλλ’ όσο μια γυναίκα!
    Που έχει στην καρδίαν της χώρο για άλλους δέκα…»

    Και ιδού η ευκαιρία της συνάντησης των δύο εραστών:

    «Ο κόντες ετοιμάστηκε μίαν λαμπρά πρωία
    να πάη εις το κτήμα του στην εξοχή μακρία…
    Εκείνη: «Να περίστασις!» στην κουβερνάντα λέει,
    διότι της ειχε προειπεί το πάθος που την καίει.
    «Τρέξε αμέσως στου παπά, πόνοι με έχουν ζώσει
    να φέρει τ’ άγια λείψανα ευθύς να με σταυρώσει»»

    Ο παπάς βέβαια δεν άργησε να ανταποκριθεί. Κατέφθασε με τα λείψανα και τον διάκονό του. Ο ίδιος ανέλαβε τη «θεραπεία» της κοντέσας και ο διάκονος της καμαριέρας της. Δυστυχώς όμως:

    «Πλην πριν να τελειώσουνε, πριν επανέλθ’ η τάξις,
    ακούεται εις την αυλήν ο θόρυβος αμάξης.
    Επέστρεφεν ο κύριος και βλέπων μαζευμένους
    δούλους και δούλες στην αυλήν πολύ τεταραγμένους,

    «Πώς τι συμβαίνει;» ερωτά. Κ’ εκείνοι: «Η κυρία
    μόλις εφύγατ’ έπαθεν σφοδρή κεφαλαλγία
    κ’ είναι επάνω ο παπάς αυτός και την σταυρώνει
    με τ’ άγιά του λείψανα να μαλαχθούν οι πόνοι»»

    Ο κόντες έτρεξε στην κρεβατοκάμαρα, όπου την τελευταία στιγμή ο παπάς πρόλαβε και ντύθηκε, ενώ η κοντέσα έμεινε ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Μόλις έφυγε ο ρασοφόρος με τη συνοδεία του, ο δύστυχος κόντες έσκυψε να χαϊδέψει την άρρωστη, αλλά κάτω από το προσκεφάλι της έκανε μια συνταρακτική ανακάλυψη:

    «…πλην κάτω αφ’ το προσκέφαλο εξείχον δυό κορδέλλαις.
    Ταις τράβηξε κι απόρησε κ’ είχε μεγάλο δίκιο
    γιατ’ έβγαλ’ ένα ‘σώβρακο, πολύ μεγάλο, ανδρίκιο!»

    Η μοιχαλίδα όμως δεν έχασε την ψυχραιμία της και εξήγησε αμέσως την παρουσία του ξένου ανδρικού εσώρουχου:

    «Ως ότου το κεφάλι μου, ψυχή μου, μου περάσει
    τώχει αφήσει ο παπάς τους πόνους να μου γιάνη
    είναι τ’ Αγίου Γρύφωνος όπου για πόνους κάνει.

    Είναι πολύ θαυματουργός αφού το σώβρακό του
    αμέσως μ’ εθεράπευσε, σκέψου το κόκκαλό του.
    Ω! Αγιέ μου Γρύφωνα πολύ θα σε δοξάζω
    και την αγίαν μνήμην σου με νήστεια θα γιορτάζω»

    Στη συνέχεια, η κοντέσα ενημέρωσε κρυφά τον ρασοφόρο εραστή της, ο οποίος κατέφυγε στον ηγούμενο του μοναστηριού για συμπαράσταση. Κι εκείνος αφού τον συμβούλεψε να μην βγάζει ποτέ το σώβρακό του σε ξένα σπίτια:

    «Αμέσως δίνει διαταγάς να ενδυθούν παπάδες,
    Διακόνοι, εξαπτέρυγα, θυμιατά, λαμπάδες.
    Διότι τ’ αγίου Γρύφωνος το ‘σώβρακο θα φέρουν
    εις τον ναόν και με ωδάς και ύμνους θα γεραίρουν.

    Όλη αυτή η ιερά λοιπόν ακολουθία
    επήγανε στου δυστυχούς του κόντε την οικία.
    Ανέρχεται ο ‘γούμενος την κεφαλήν του γέρνει
    και με πολλήν ευλάβειαν το εσωβράκι παίρνει.

    Το έφερε να τ’ ασπασθούν όσ’ ήσαν παρησία
    τ’ ασπάζεται κι ο σύζυγος εν πίστει κ’ ευλαβεία…»

  10. Παράθεμα: Χρυσές δουλειές με τα λείψανα αγίων | Ασμοδαιος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s