Ο Ρωμιός αντιμέτωπος με την ωμή πραγματικότητα

[Μόνο η γενναία αυτοκριτική μπορεί να φέρει τη λύση]

rwmios

Από το βιβλίο του Μίνου Αργυράκη «Η Πολιτεία Έπλεε Εις την Μελανόλευκον» (Θεμέλιο, 1963)

Του σχολιαστή μας Γιάννη
Ο Ρωμιός ζει μέσα στον κόσμο του φαντασιακού του. Όλα είναι τακτοποιημένα. Είναι απόγονος ένδοξων προγόνων, των οποίων τα διανοήματα όχι μόνο αγνοεί, αλλά σιχαίνεται και να πιάσει απλώς στα χέρια του, έργα τους, τα οποία οι κουτοευρωπαίοι έχουν περί πολλού. Διαθέτει μοναδικό DNA, το οποίο περιέχει υλικό που δεν απαντάται σ’ άλλους λαούς (από έρευνες Ρώσων επιστημόνων…). Έχει την αμετάφραστη σ’ άλλες γλώσσες, λέξη, «φιλότιμο». Είναι τετραπέρατος. Έχει την μόνη αληθινή θρησκεία: την Ορθοδοξία. Απαιτεί από τους δανειστές του, να του διαγράψουν το χρέος, διότι έγινε κάτω από απεχθείς όρους. Σάμπως, οι δανειστές του είπαν ή δανείζεσαι ή σε βομβαρδίζει το ΝΑΤΟ. Θεωρεί ότι ζει στην ωραιότερη χώρα, την οποία καταστρέφει συνεχώς και ανελέητα, αλλά ταυτόχρονα ισχυρίζεται ότι οι ξένοι την επιβουλεύονται και θέλουν να την αγοράσουν για ένα κομμάτι ψωμί. Βαυκαλίζεται, πως τα σκληρά μέτρα των μνημονίων, είναι η απόδειξη ότι υπάρχει ένα ύπουλο και καταχθόνιο σχέδιο, εναντίον της Ορθοδοξίας και της Ελλάδος. Και ο μακροσκελής αυτός κατάλογος, τέτοιων φαντασιώσεων δεν έχει τέλος.

Πόσο ψέμα, για να αποφύγει την αλήθεια! Μία αλήθεια που λέει με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο, πως η Ρωμιοσύνη και μόνο αυτή ευθύνεται για την κατάντια της. Δεν χωράει αμφιβολία, ότι η Ρωμιοσύνη έχει κι άλλα βέλη στην φαρέτρα της φαντασίωσης της, ώστε να αντιμετωπίσει την αλήθεια. Όμως, κάτι αλλάζει!.. Οι εκβιασμοί προς την Ευρώπη (δραχμή, Grexit κλπ), δεν αποδίδουν. Ήδη, ασύνειδα άρχισε να νιώθει μία δυσαρέσκεια προς τον εαυτό της, καθώς υποψιάζεται ότι τα πράγματα δεν εξελίσσονται έτσι όπως ήθελε. Ότι πιθανόν, συμβαίνει κάτι άλλο, για το οποίο δεν είχε την παραμικρή ιδέα και κινδυνεύει να «πιαστεί στον ύπνο». Οι αδαείς «πολίτες» αυτής της χώρας, βρίσκονται σε μία κατά μέτωπο πορεία σύγκρουσης με την ιστορική αλήθεια και όσο και αν προσπαθήσουν είναι αδύνατον να αλλάξουν κατεύθυνση, για να την αποφύγουν. Αργά ή γρήγορα, θα βρεθούν αντιμέτωποι μαζί της και θα είναι μία οδυνηρή εμπειρία που θα προκαλέσει πολλές παρενέργειες. Ίσως όμως να αποτελέσει και μία πρώτης τάξεως ευκαιρία, για αυτοΐαση από τις διαστρεβλώσεις της, που συνίστανται κυρίως, στην ιστορική αμνησία, στην μεταφυσική και στην μακραίωνη προσφυγή σε μία πολιτική παρωδία.

Advertisements
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

12 Responses to Ο Ρωμιός αντιμέτωπος με την ωμή πραγματικότητα

  1. Ο/Η Παλιός λέει:

    http://www.protagon.gr/apopseis/editorial/44341359388-44341359388

    Μαζέψτε τον Καμμένο, προσοχή στην προβοκάτσια
    Αν ο Καμμένος θέλει να μαζέψει ψήφους παριστάνοντας τον Τουρκοφάγο, ας το κάνει ως αρχηγός των ΑΝΕΛ και όχι ως υπουργός. Το παιχνίδι της έντασης βολεύει μόνο την Τουρκία, η προβοκάτσια παραμονεύει

    Γιώργος Καρελιάς
    1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

    Οι πιο νουνεχείς στον ΣΥΡΙΖΑ έχουν αντιληφθεί πόσο ανόητο και, εντέλει, επικίνδυνο είναι να παίζει η Ελλάδα στο παιχνίδι της έντασης με την Τουρκία και έχουν αρχίσει να αποδοκιμάζουν τους «παλικαρισμούς» του Πάνου Καμμένου, στο πλαίσιο της ανταλλαγής λεκτικών τσαμπουκάδων με υπουργούς της τουρκικής κυβέρνησης.

    Δυστυχώς οι νουνεχείς αυτοί είναι λίγοι μέχρι στιγμής (εδώ και εδώ) και δεν είναι από αυτούς που έχουν τη δυνατότητα να βαρέσουν την καμπάνα του κινδύνου. Αλλά έστω κι έτσι, έστω αυτοί οι λίγοι, κάνουν το αυτονόητο. Αυτό που δεν μπορούν ή (και) δεν θέλουν να κάνουν ο Πρωθυπουργός και οι συν αυτώ: να μαζέψουν τον υπουργό Αμυνας από τα τηλεοπτικά παράθυρα, τα οποία με μεγάλη συχνότητα και ευκολία του παραχωρούνται (εδώ), για να παίζει το παιχνίδι των «καουμπόηδων» με τους απέναντι, τους τούρκους προβοκάτορες ή κουφιοκεφαλάκηδες. Αν ο Καμμένος θέλει να μαζέψει ψήφους, να το κάνει ως αρχηγός των ΑΝΕΛ και όχι ως υπουργός. Διότι το παιχνίδι της έντασης βολεύει μόνο την Τουρκία και τα σχέδια του Ερντογάν μέχρι το δημοψήφισμά του.
    Αυτό είναι το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει ένας σοβαρός Πρωθυπουργός: να μαζέψει τον αμετροεπή υπουργό του από τα κανάλια, όπως σωστά επισήμαναν και από την αντιπολίτευση (εδώ και εδώ).

    http://www2.iefimerida.gr/news/289480/attica-bank-edose-ston-kalogritsa-776-ekat-epi-syriza#ixzz4a8r37n6I

    Attica Bank: Εδωσε στον Καλογρίτσα 77,6 εκατ. επί ΣΥΡΙΖΑ
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    Φταίει ο Σόιμπλε
    Μια ερώτηση που σέρνεται απειλητικά αλλά δεν κατατίθεται.
    Αριστερά κοινοβουλευτική ήθη;

    http://mononews.gr/ti-vlepi-o-filis-piso-apo-tis-ipoptes-kinisis-kammenou-gia-tin-agora-tou-eona-ta-f35/126086

    Τι βλέπει ο Φίλης πίσω από τις ύποπτες κινήσεις Καμμένου για την αγορά του αιώνα με τα F35;
    By Ιάσων Στατήρης – February 24, 2017

    (….)
    Ακόμα περισσότερες ανησυχίες προκαλεί η χθεσινή “βόμβα” που έριξε ο πρώην υπουργός Παιδείας, υποστηρίζοντας πως τα συγκεκριμένα μαχητικά αεροσκάφη δεν είναι κατάλληλα για τις επιχειρησιακές ανάγκες του ελληνικού στρατού στο Αιγαίο, και ως εκ τούτου θα ήταν μία περιττή αγορά – αν αυτό πράγματι ισχύει, μιλάμε για σκάνδαλο!

    (….) όμως θα πρέπει να γνωρίζουμε υπό ποιες συνθήκες θα αποκτηθούν αυτά τα αεροσκάφη. Πρέπει να γνωρίζουμε ποιο είναι το τίμημα και τι ακριβώς θα πάρει η Ελλάδα. Μιλάμε για μία προμήθεια που εκτιμάται ότι μπορεί να φτάσει τα 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ, και σε περίοδο κρίσης δεν είναι δυνατόν να δοθούν τέτοια χρήματα με αδιαφανή τρόπο.

    Έχει λοιπόν δίκιο ο Νίκος Φίλης να ζητά απαντήσεις για την υπόθεση των F-35. Και τις απαντήσεις αυτές τις ζητά σε τελική ανάλυση και ο ελληνικός λαός.

  2. Ο/Η Red λέει:

    Δικαστικά τερτίπια μεθοδευμένα από τα πάνω όπως τα έχουμε δει ξανά και ξανά

    https://tsak-giorgis.blogspot.gr/2017/02/blog-post_802.html

    Ζ. Κωνσταντοπούλου: Πάει για παραγραφή το σκάνδαλο Ζήμενς (Βίντεο)
    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017 | 11:00 π.μ.

    Ασχετα την γενική άποψη που έχει κανένας για την Ζωή Κωνσταντοπούλου και το πολιτικό της μόρφωμα –εμείς έχουμε τοποθετηθεί ξεκάθαρα- τα όσα ισχυρίστηκε σήμερα στην τηλεοπτική εκπομπή του Παπαδάκη σχετικά με την δικαστική πορεία που έχει πάρει το σκάνδαλο της Ζήμενς δεν απέχουν από την πραγματικότητα.

    Όπως γνωρίζουμε, η δίκη για το σκάνδαλο Siemens, που αφορά τη σύμβαση που είχε συνάψει ο γερμανικός κολοσσός με τον ΟΤΕ στα τέλη της δεκαετίας του 1990, ξεκίνησε την Παρασκευή, 24 Φλεβάρη και αμέσως διακόπηκε για τις 6 Μάρτη.

    [….]

    Όπως ακούμε και στο βίντεο που παραθέτουμε η πρόεδρος της «Πλεύσης Ελευθερίας» εκτιμάει εκτός των άλλων ότι η δίκη –«δίκη κοροϊδίας» την χαρακτήρισε- με τους ρυθμούς που ξεκίνησε δεν πρόκειται να τελειώσει πριν την παραγραφή και αυτού του σκανδάλου.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Όχι μόνο τα διανοήματα των αρχαίων του είναι άγνωστα και ξένα προς τα ήθη και τις συμπεριφορές του, αλλά ακόμη και το ηθικό περιεχόμενο της υποτιθέμενης θρησκείας του, όπως περιλαμβάνεται στα Ευαγγέλια του είναι σχεδόν ολότελα άγνωστο και αντίθετο από την καθημερινή του πρακτική.
    Έχει αντικατασταθεί από τις μαντείες του Παΐσιου, από το συναξάρι του οσίου Βησσαρίωνος Λαμίας και από τα θαύματα του Εφραίμ της Ν.Μάκρης, όλα αφορολόγητα.

    https://roides.wordpress.com/2009/05/11/11may09/
    Είναι η Ορθοδοξία χριστιανική;

    Ο καλός καθηγητής της Θεολογικής Αθηνών Σάββας Αγουρίδης ομολογούσε: «Το θλιβερό μ’εμάς τους Ορθοδόξους είναι ότι αποστρεφόμαστε την αυτοκριτική, κι έχουμε μια δοξολογική τοποθέτηση, όταν μιλάμε για το παρόν μας είτε για το παρελθόν μας. Ζώντας κάτω από δυσμενείς συνθήκες…η ελληνική Ορθοδοξία δεν είχε δυστυχώς την άνεση ούτε να κοιτάξει τον εαυτό της με μεγαλύτερη αντικειμενικότητα«(«Μοναχισμός»)..

    …………….

    O Περικλής Κοροβέσης («Ελευθεροτυπία», 18.7.’05) βάζει το ερώτημα «σε τι Θεό πιστεύουν οι Νεοέλληνες» και αφήνει την έρευνα της Κάπα Research που έγινε στις 7.2.’05 για λογαριασμό του «Ταχυδρόμου» να απαντήσει: «….το 32,4% πιστεύουν στην μετενσάρκωση…το 57,7 στην μαύρη μαγεία και το 38,5 στην ύπαρξη φαντασμάτων…στη μοίρα πιστεύουν το 65,2%….Στο ΠΑΣΟΚ το 71,8% πιστεύουν στο μάτιασμα…».
    …………….

    Η συντηρητική «Καθημερινή», αποκαλύπτει τη θλιβερή πραγματικότητα της χώρας που καυχιέται πως διαθέτει την ορθή δόξα, όπως περιγράφεται από έγκυρα και επίσης συντηρητικά χείλη: «Η ελληνική κοινωνία μαστίζεται από τυφώνα κρουσμάτων διαφθοράς. ……Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για την έκταση της διαφθοράς στους κόλπους της Δικαιοσύνης κάνει ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Δημήτρης Παξινός, σε μια χειμαρρώδη συνέντευξη που παραχώρησε στην ‘Κ’. ‘Υπήρχε ασυδοσία και μάλιστα με τη βούλα, …. ‘Εχουμε φθάσει εδώ και καιρό στο έσχατο σημείο αδιαφορίας, ωχαδελφισμού ….υπάρχουν ανεπαρκείς δικαστές, γνωστοί στους «παροικούντες την Ιερουσαλήμ», ίσως και πιο επικίνδυνοι από τους επίορκους»………..ζούμε σε μια χώρα που σε επίπεδο διαφθοράς πλησιάζει τριτοκοσμικές χώρες………..Αλλά το θέμα είναι ποιός θα ελέγξει ποιόν……..όταν πρόκειται για καρχαρίες του δημόσιου βίου;». Ποιος; πάντως όχι ο «κυρίαρχος λαός» που σήμερα τουλάχιστον γιγαντώνει με την ψήφο του τη σαπίλα και υποκριτικά φωνασκεί κατά της διαφθοράς των άλλων όταν πέφτει θύμα της.

    https://roides.wordpress.com/2009/05/08/8may09/

    Ο πληθυσμός της Ελλάδας εμφανίζεται 97 % ορθόδοξος, αλλά ο Διογένης θα χρειαζόταν το φανάρι του για να εντοπίσει μεταξύ τους έναν Χριστιανό. Το γεγονός που προκύπτει από την εμπειρία κάθε τίμιου και λογικού ανθρώπου πως το εκκλησίασμα δεν συγκροτείται από τους καλύτερους, είναι απόρροια της πραγματικότητας πως στις θρησκείες καταφεύγουν κυρίως οι έντρομοι και οι εκμεταλλευτές τους και βέβαια ο φόβος δεν ενθαρρύνει την εντιμότητα. Μάταια στην «Απόκρισή» του ο Λασκαράτος προσκάλεσε όπως αναφέρει στην «Αυτοβιογραφία» του «το Σημερινό Ανατολικό Ορθόδοξο κλήρο και τους Ορθόδοξους λαούς να ξαναέμβουνε στη θρησκεία του Χριστού». Ο καλός παπα-Φιλόθεος Φάρος («Η Εκκλησία ως σκάνδαλο και ως Σωτηρία») επισημαίνει πως είναι επιβεβλημένη «μια επανανακάλυψη της Εκκλησίας…..που τη σφετερίζεται μια πραγματικότητα που είναι η πιο βλάσφημη παραχάραξή της και η κατάργησή της».

    H ευσεβής “Espresso”(29.11.’06) απορεί γιατί ο δολοφόνος πέντε ανθρώπων «πήγαινε στην Εκλησία και κοινωνούσε τακτικά». Είναι όμως φανερό πως η ορθόδοξη πίστη δεν εξημερώνει τα ήθη.
    ………………….

    Η φοβία της Ορθοδοξίας προς τον καθαρό χριστιανικό λόγο, εκδηλώθηκε με την αγχώδη προσπάθεια να εμποδίσει την μετάφραση του Ευαγγελίου. Με το πρόσχημα που είχε χρησιμοποιήσει και η Ρωμαία αδελφή της κατά του Λούθηρου, πως ο λαός δεν είναι άξιος να κατανοήσει το περιεχόμενό του-τότε γιατί ο Χριστός απευθύνθηκε στον λαό;- ή ακόμη χειρότερα με τη δικαιολογία ότι η ασάφεια των δυσνόητων λόγων του Ιησού θα οδηγούσε σε παρερμηνείες και αιρέσεις, πολεμήθηκε λυσσαλέα η μετάφρασή του στην Ν. Ελληνική. Το 1638 ο μοναχός Μάξιμος Καλλιπολίτης με προτροπή του προτεσταντίζοντος πατριάρχη Λούκαρι, μετέφρασε την Κ. Διαθήκη, προλογιζόμενη μάλιστα σε λαϊκή γλώσσα από τον πατριάρχη, δεχόμενος επιθέσεις από τον ιεροκήρυκα της Μ. Εκκλησίας Μελέτιο Συρίγο και πολλούς άλλους. Ο Αλεξανδρείας Μητροφάνης, πνευματικό τέκνο του Λούκαρι, χάρις στον οποίο σπούδασε σε Αγγλία, Ολλανδία, Γερμανία και Ελβετία, μετέφρασε «εις το απλό ελληνικόν» την Κ. Διαθήκη, αλλά δεν δίστασε να συνυπογράψει το ανάθεμα κατά του εκθρονισμένου ευεργέτη του, αποκηρύσσοντας παράλληλα και φερόμενη ως μητροφάνεια καλβινίζουσα ομολογία που είχε εκδοθεί στη Δύση. Η Σύνοδος που συνεκλήθη το 1672 στα Ιεροσόλυμα από τον πατριάρχη Δοσίθεο, αποδοκίμασε την μετάφραση των Γραφών, διακηρύσσοντας πως δεν μπορούν τα ιερά κείμενα να διαβάζονται από τον λαό, παρά μόνο από τους «γεγυμνασμένους επί σοφία».

    Στις αρχές του 18ου αιώνα, ο Λέσβιος μοναχός και διάκος Σεραφείμ (Στέφανος Πωγωνάτος), μετέφρασε με την οικονομική βοήθεια του Αγγλικανού αρχιεπισκόπου την Κ. Διαθήκη, κατηγορώντας τους Επισκόπους πως ήθελαν τον λαό αμαθή για να μπορούν να συμπεριφέρονται αναίσχυντα. Στον πρόλογό του διέσυρε τους επισκόπους γράφοντας πως εκπόνησε την μετάφραση για ιερείς και κάποιους αρχιερείς που δεν καταλαβαίνουν την ελληνική. Το 1704 ο πατριάρχης Γαβριήλ Γ΄ απαγόρευσε την κυκλοφορία της «ανωφελούς» μετάφρασης. Το 1714 ο Σεραφείμ δέχτηκε την βάρβαρη επίθεση του Αλέξανδρου Ελλάδιου, που με το βιβλίο του «Η σημερινή κατάστασις της Ελληνικής Εκκλησίας«, υποστήριξε πως ο ελληνικός λαός που θεωρείτο από τους διανοούμενους της Δύσης αμαθής, κατανοούσε το αρχαίο κείμενο των Γραφών, άρα η μετάφραση περίττευε, ενώ παράλληλα έβριζε τον Σεραφείμ τον οποίο παρουσίαζε ως κοινό αλήτη και κλέφτη. Αν αυτές και χειρότερες υπήρξαν οι αντιδράσεις για μεταφορά στην ελληνική, η μετάφραση στις βαλκανικές γλώσσες συνάντησε σφοδρότατες αντιδράσεις από το πατριαρχείο αφού εδώ έμπαινε και ο πολιτικός παράγων. Ο Σεραφείμ που ήταν και στέλεχος της «Απελευθερωτικής Εταιρείας», προδρόμου της Φιλικής, περιήλθε την Ευρώπη για τους σκοπούς της Επανάστασης και εξελίχθηκε σε καθηγητή της Ρωσικής Βασιλικής Ακαδημίας. Μετά τον θάνατο όμως του προστάτη του μεταρρυθμιστή τσάρου Μ. Πέτρου συνελήφθη και ανακρίθηκε στην μονή Νιέφσκι, όπου υπήρχε αντίτυπο του βιβλίου του Ελλαδίου. Διέφυγε την θανατική ποινή αλλά πέθανε εξόριστος στην Σιβηρία το 1735 στα μουντρούμια του Οχότσκ («Μπαϊρακτάρη «Οι μεταφράσεις..»).

    EcclesiaOrth1_4O M. I. Γεδεών, στις Κανονικές διατάξεις «των αγιωτάτων πατριαρχών Κωνσταντινουπόλεως» (1888), δημοσιεύει «Γράμμα συνοδικόν κατά της μεταφράσεως των Αγ. Γραφών», στο οποίο τονίζεται ότι η μετάφραση είναι απαγορευμένη, περιττή και ανωφελής. Το 1823 ο πατριάρχης Άνθιμος ο Γ΄, εξαπολύει εγκύκλιο εναντίον κάθε νεοελληνικής μετάφρασης. Το 1836 η πατριαρχική Σύνοδος όρισε να καίγονται οι μεταφράσεις των Γραφών. Είχε προηγηθεί η πυρπόληση μετάφρασης της «Καινής Διαθήκης» από τον επίσκοπο Κρήτης το 1833. Το 1828, ο κληρικός Κ.Τυπάλδος Ιακωβάτος, ανέλαβε επ’αμοιβή την μετάφραση της Γραφής για λογαριασμό της “Βιβλικής Εταιρείας”, αλλά οι αντιδράσεις του πατριαρχείου, τον απεθάρρυναν και εγκατέλειψε (Γιώργος Μεταλληνός «Το ζήτημα της μεταφράσεως…»).. Εχθρός της μετάφρασης της αγ. Γραφής ήταν και ο πρόεδρος της Ι.Συνόδου μητροπολίτης Κυνουρίας Διον. Παρδαλός (1835), διώκτης του Καϊρη. Την 1η Μαϊου του 1839 ο Γρηγόριος ο Στ΄, αποκάλυψε τους ενόχους που κρύβονται πίσω από την μετάφραση. Επρόκειτο για τους «λαοπλάνους λουθηροκαλβινιστάς» (Μ.Γεδεών «Κανονικαί διατάξεις των πατριαρχών»). Το 1844 ο λόγιος αρχιμανδρίτης Νεόφυτος Βάμβας, δημοσίευσε μετάφραση της Γραφής, η οποία αποδοκιμάστηκε από τον Γρηγόριο Στ΄, την Σύνοδο της ελλαδικής Εκκλησίας (A history of the British and Foreign Bible Society, τ. 3, σ.240. Εκδ. Βιβλικής Εταιρείας) και τον όχλο των πιστών. Το 1897 η ρωσικής καταγωγής βασίλισσα Όλγα, διεπίστωσε πως οι τραυματίες πολέμου τους οποίους επισκεπτόταν μοιράζοντας Κ. Διαθήκες, δεν μπορούσαν να τις διαβάσουν. Ζήτησε τότε από την Σύνοδο να επιτρέψει την μετάφρασή της. Παρά την ευμενή διάθεση του αυλικού αρχιεπισκόπου Προκόπιου, ομόφωνα η Σύνοδος απέρριψε το αίτημα. Το 1901 ο Αλ. Πάλλης, δημοσίευσε στην «Ακρόπολη» του Γαβριηλίδη σε συνέχειες την μετάφραση του Ευαγγελίου, πράγμα που προκάλεσε την αποδοκιμασία της Ιεραρχίας και του πατριάρχη Ιωακείμ. Μάλιστα η ειλικρινής προσπάθεια της πιστής και πονόψυχης βασίλισσας που είχε προηγηθεί εντάχθηκε τώρα υπό το φως της υποτροπής, σε συνωμοσία του πανσλαβισμού (του τότε εθνικού κίνδυνου), δίνοντας την ευκαιρία στον όχλο των ευσεβών πατριωτών να φωνάζει «Κάτω η Σλάβα». Στις 27 Οκτωβρίου 1901 οι «Καιροί» ρίχνουν το σύνθημα «Πυρπολήσατε την μετάφρασιν της Σλαύας…είνε έργον Σλαυϊκόν». Επακολούθησε δημόσια καύση της νεοελληνικής απόδοσης, επίθεση στα γραφεία της εφημερίδας, αιματηρή εξέγερση των θρησκόληπτων φοιτητών και του όχλου με νεκρούς και τραυματίες, παραίτηση του αρχιεπισκόπου και της κυβέρνησης και απαγόρευση χρήσης της μετάφρασης που ανακλήθηκε μόλις το 1924, αφού το 1911 είχε κατοχυρωθεί συνταγματικά το αμετάφραστο εκτός αν υπήρχε έγκριση του πατριαρχείου, που απέκτησε το μεταφραστικό copyright στον ελλαδικό χώρο. Χρειάστηκε να φθάσουμε στο 1975 για να επιτρέψει το Σύνταγμα τη μετάφραση της αγ.Γραφής, διατηρώντας όμως το δικαίωμα δίωξης αν κριθεί πως προσβάλλεται η θρησκεία. Η Εκκλησία έχασε μία μάχη, αλλά όχι και τον πόλεμο, αφού ελάχιστοι λαϊκοί άνθρωποι διάβασαν τα Ευαγγέλια και ακόμη λιγότεροι έχουν το θάρρος, το ενδιαφέρον ή την ικανότητα να επισημάνουν τις αντιφάσεις τους, ή να συγκρίνουν το πνεύμα τους με την πρακτική και τα δόγματα της Εκκλησίας. Το νεφέλωμα της «Ιεράς Παράδοσης«, ήλθε να σταθεί ισόκυρο με τον ευαγγελικό λόγο, να τον συσκοτίσει και να δικαιολογήσει τα πάντα. Τα τελευταία ψήγματα χριστιανικού ήθους, έχουν χαθεί κάτω από το βάρος νεκρών τύπων, νοσηρών τελετουργιών, που δεν αφήνουν ούτε μόριο οξυγόνου στον ευαγγελικό σπόρο για να βλαστήσει. Από κοντά και η φοβερή αίρεση του φυλετισμού, των αλληλομισούμενων εθνικών κρατικών Εκκλησιών που κονταροχτυπιούνται με το πνεύμα του οικουμενικού Χριστιανισμού.

  4. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.mixanitouxronou.gr/i-agia-athanasia-tou-egaleo-i-voskopoula-apo-tin-amaliada-pou-evlepe-oramata-ke-i-panagia-afine-anorthografa-minimata-sto-stithos-tis-korifea-stigmi-tis-otan-pethane-ke-anastithike/

    Η «Αγία» Αθανασία του Αιγάλεω. Η βοσκοπούλα από την Αμαλιάδα που «έβλεπε» οράματα και η Παναγία άφηνε ανορθόγραφα μηνύματα στο στήθος της. Κορυφαία στιγμή της όταν «πέθανε» και «αναστήθηκε»…

    Οι αυτόπτες μάρτυρες της «ανάστασης» της Αθανασίας ήταν επίλεκτα μέλη της τοπικής κοινωνίας: ο δεσπότης με δυο τρεις έμπιστους παπάδες, ο διοικητής χωροφυλακής Πύργου και ένας μοίραρχος που υπηρετούσε στην Αμαλιάδα. Σύμφωνα με όσα δήλωσαν και δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα Πατρίς του Πύργου, «όταν επανήλθε η ψυχή της Αθανασίας στο σώμα της, σείστηκαν τα θεμέλια του σπιτιού». Τότε η Παναγία της ζήτησε ένα ποτήρι νερό, είπαν και όταν της το έφερε ήπιε το μισό. Έβλεπαν μάλιστα το ποτήρι ψηλά στον αέρα και το νερό να λιγοστεύει χωρίς να χύνεται… Ο αγνός κόσμος της Αμαλιάδας είχε πλέον πειστεί ότι η αθώα βοσκοπούλα είχε άμεση επαφή με την Παναγία και ότι μπορεί, εξ ονόματός της να κάνει θαύματα, όπως να βρίσκει τα σημεία που υπήρχε νερό, κάτι πολύτιμο για τις αγροτικές καλλιέργειες της περιοχής….

    Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/i-agia-athanasia-tou-egaleo-i-voskopoula-apo-tin-amaliada-pou-evlepe-oramata-ke-i-panagia-afine-anorthografa-minimata-sto-stithos-tis-korifea-stigmi-tis-otan-pethane-ke-anastithike/

    http://www.mixanitouxronou.gr/agia-tou-egaleo-pou-dikastes-athoosan-logo-omadikis-vlakias/

    Η Αγία του Αιγάλεω, που οι δικαστές αθώωσαν λόγω «ομαδικής βλακείας»…

    Οι καταγγελίες για το ίδρυμα της Μάνδρας και οι δίκες Η κατάσταση με την «Αγία» Αθανασία έφτασε στο απροχώρητο, όταν ήρθαν στο φως ,καταγγελίες για τη μεσαιωνική κατάσταση που επικρατούσε στο ίδρυμά της και για το πώς η ίδια εξαπατούσε ηλικιωμένους. Το ίδρυμα της Παναγίας της Φανερωμένης, που δημιούργησε έξω από τη Μάνδρα Αττικής, ήταν ουσιαστικά ένα ιδιωτικό γηροκομείο. Για να δεχτεί οποιονδήποτε ηλικιωμένο ως τρόφιμο, του έπαιρνε τη σύνταξή του και άλλα περιουσιακά στοιχεία….

    Η «Αγία Αθανασία» ζει μέχρι σήμερα, ανάμεσα σε ανθρώπους που πίστεψαν στην αγιότητά της. Είναι πολύ ηλικιωμένη και καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι. Παρά τη δύσκολη κατάστασή της, εκκλησιάζεται συχνά….


    O Δεσπότης Λαμίας με την Αθανασία και με τον Τσίπρα

  5. Μήν ανυσηχείτε, έρχονται οι Εσκιμώοι να βάλουν τα πράγματα στήν θέση τους. Καί τότε θα δείς που θα πάνε οι αρχαίοι «μας» «πρόγονοι» οι μεγάλοι αυτοί διανοητές, καί τότε θα δείς που θά πάει τό μοναδικό DNA τού καθαρόαιμου Ελληνα καί η ορθή του δόξα. Καί τότε θα δείς πόσο όμορφη θα γίνει η ωραία Χώρα Ελλάς, όταν φορέσει τό ρούχο τών Εσκιμώων. Καί τότε, χαιρέτα μας τόν πλάτανο καί τίς κρύες βρυσούλες, (όσες έχουν απομείνει τελος πάντων)

  6. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Ο George Finlay, LL.D. είχε παρατηρήσει, μεταξύ τών άλλων, και ότι «οι Έλληνες ανέκαθεν ήταν ισχυρογνώμονες και επηρμένοι».
    Όσον αφορά την αυτοκριτική, εάν πράγματι είναι γενναία, θα πρέπει να φέρει αυτοκτονία!

  7. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Χριστιανικώτατοι οἱ Ῥωμῃοί. Ὑπάρχει Ῥωμῃὸς ποὺ δὲν ξέρει τὸ παρακάτω; Δὲν εἶναι τὸ παρακάτω πυλώνας τῆς σημερινῆς Νεοελλαδικῆς κουλτούρας;

    «Matt 7:1 [Codex Sinaiticus (א or 01) (4th century)]
    Mη κρινεται ϊνα μη κριθητε

    Matt 7:1 [Codex Vaticanus Graecus 1209 (B03) (4th century)]
    Μὴ κρείνετε ἵνα μὴ κριθῆτε»
    https://greeknewtestament.net/mt7-1

    «Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε· 2 εν ω γαρ κριματι κρινετε κριθησεσθε και εν ω μετρω μετρειτε μετρηθησεται υμιν. 3 τί δὲ βλέπεις τὸ κάρφος τὸ ἐν τῷ ὀφθαλμῷ τοῦ ἀδελφοῦ σου, τὴν δὲ ἐν τῷ σῷ ὀφθαλμῷ δοκὸν οὐ κατανοεῖς; 4 ἢ πῶς ἐρεῖς τῷ ἀδελφῷ σου· ἄφες ἔκβαλω τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σου, καὶ ἰδοὺ ἡ δοκὸς ἐν τῷ ὀφθαλμῷ σοῦ; 5 ὑποκριτά ἔκβαλε πρῶτον ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ σοῦ τὴν δοκόν, καὶ τότε διαβλέψεις ἐκβαλεῖν τὸ κάρφος ἐκ τοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ ἀδελφοῦ σου.»
    http://www.ccel.org/w/westcott/gnt/matthew/matthew.htm#chapter 7

    • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

      Τὸ κείμενο ποὺ ἀποδίδεται στὸν Ἰησοῦ δὲν προτρέπει στὴν αὐτοκριτική Ἡ αὐτοκριτικὴ θέτει κάποια μέτρα καὶ σταθμά, τὰ ὁποῖα τὸ κείμενο θεωρεῖ δεδομένο ὅτι οἱ πιστοὶ τὰ φοβοῦνται. Δὲν λέει νὰ κρίνουν τοὺς ἄλλους μὲ τὰ μέτρα ποὺ κρίνουν τοὺς ἑαυτούς τους.

  8. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Η ανάπτυξη της κοινότητας Ανάβρα Μαγνησίας εκτός από παράδειγμα προς μίμηση, είναι επίσης μία ισχυρή απάντηση στον ευρέως διαδεδομένο ισχυρισμό: οι ξένοι φταίνε..
    Όπως λέει ο δήμαρχος της κοινότητας του ορεινού χωριού: αν βάλλεις » κώλο σου κάτω» θα βρείς χρήματα

  9. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Μὴ μοῦ πεῖτε πῶς δὲν εἶναι ἀλήθεια! Τὸ μερίδιό μου τὸ θέλω στὴν Ἑλβετία! https://scontent-lht6-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16864800_179104959253845_5825414703112663185_n.jpg?oh=35f416ef0be31096c8deab2df36feefc&oe=5934066B

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Το άρθρο του καλού μας σχολιαστή Γιάννη, έτυχε πολύ καλής υποδοχής από τους φίλους μας όπως και του άξιζε. Ευχαριστούμε κι αυτόν κι αυτούς.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s