Ιερά αποκριάτικα συμπλέγματα

[Τολμηρές συνευρέσεις λίγο πριν τη Σαρακοστή]

synevresseis1

Μπλογκ Ρ. και Λ. Εμμονές

Οι συμβουλές μιας ηγουμένης

«-Τι έχεις πάθει κόρη μου κι είσαι έτσι αλαφιασμένη;
-Έχω φαγούρα στο μουνί Αγία Ηγουμένη
-Σύρε μπροστά στην είσοδο εκεί στην Άγια Βρύση
και τρίψε το με Αγιασμό. Θα σε ανακουφίσει
-Πήγα μπροστά στην είσοδο, πήγα στην Άγια Βρύση
μα δεν ανακουφίστηκα, χρειάζομαι γαμήσι
-Τι λόγια λες αμαρτωλή; Σώπα και μας ακούνε
κι εμάς μας λείπει η ψωλή αλλά δε βλασφημούμε…
-Και τι να κάνω η χριστιανή που είμαι καυλωμένη;
Εσείς δεν έχετε ορμές Αγία Ηγουμένη;
-Λες να μην έχω κόρη μου; Τι λες; Να ‘χω αγιάσει;
Καμιά αδερφή μες στη μονή δεν έχει τέτοια κράση…
-Και τότε; Πως τη βγάζετε; Ποιο είναι το μυστικό σας;
Πείτε μου και δε θα το πω. Δίνω όρκο στο Θεό σας
-Κοίτα να δεις κοπέλα μου. Είσαι μικρή, δεν ξέρεις
μα αν συνεχίσεις όπως πας, για πάντα θα υποφέρεις.
Τόσο καιρό που φύλαγες την τρύπα σου για προίκα
σου γίναν τα μουνόχειλα σα ξεραμένα σύκα
synevresseis2Πρέπει λοιπόν σιγά σιγά τον πόνο να απαλύνεις
Γι αυτό σου λέω με Αγιασμό την τρύπα σου να πλύνεις.
-Την πίσω τρύπα ή την μπροστά; Ποιο δάχτυλο να βάλω;
Πες μου πως γίνεται σωστά. Αχ! Δεν αντέχω άλλο.
-Άκουσε κόρη μου καλά. Δώσε την προσοχή σου.
Ποτέ δεν πρέπει μόνη σου να πλένεις το μουνί σου.
Τράβα λοιπόν στην είσοδο, εκεί στην Άγια Βρύση
Κι εγώ θα στείλω άμεσα κάποιον να σε φροντίσει
-Ποιος θα ναι; Πως θα λέγεται; Και ποια η καταγωγή του;
Θα ‘χει λεφτά; Θα ‘χει όνομα; Αξίες στη ζωή του;
-Κόρη μην είσαι αφελής. Αφού κι εσύ το ξέρεις
πως όταν φτάνει η στιγμή της καύλας κι υποφέρεις
δεν έχουν νόημα τα λεφτά ούτε η ανατροφή του
μα να έχει μήκος αρκετό και πάχος το καυλί του
να στέκεται αγέρωχο, περήφανο γενναίο
κι όσο κι αν το ταλαιπωρείς να παραμένει ακμαίο
Τράβα λοιπόν και μη ρωτάς. Στη Βρύση που σου είπα
Και συμβουλή: Πρώτη φορά, ποτέ την πίσω τρύπα.»
«…Μετά τα λόγια τα σοφά που είπε η Ηγουμένη
η κόρη έφυγε τρέχοντας κι απ τη χαρά χεσμένη
πήγε αμέσως μόνη της και στήθηκε στη βρύση
προσμένοντας καρτερικά κάποιον να τη φροντίσει
Ήταν ντυμένη ελαφρά, κιλότα δε φορούσε
γιατί η κάψα στο μουνί την (ε)ταλαιπωρούσε
πέφτει στα δυο τα γόνατα τάχα πως προσευχόταν
και μέσα της τον ψωλαρά περίμενε κι ευχόταν
να ναι μαζί της τρυφερός μα κι άγριος όταν πρέπει
και να ναι η πούτσα του ορθή σαν την Αγία Σκέπη
να φέρεται με σεβασμό να ξέρει να προσφέρει
αυτό που δεν κατάφερνε μονάχη με το χέρι…
Κι εκεί, σκυφτή στα τέσσερα βλέπει ένα καβαλάρη
που είχε ωραία κορμοστασιά, τεράστιο παπάρι
και βγάζει ένα αναστεναγμό που πλάνταξε η φύση
Να τονε το λεβέντη μου! Αυτός θα με γαμήσει!!
Σηκώνει το κεφάλι της και του γελάει με τρόπο
κλείνει το μάτι πονηρά του κάνει λίγο τόπο
να έρθει από τα δεξιά τη φόρα του να πάρει
και να μπορέσει εύκολα την τρύπα να κεντράρει
Κι ο καβαλάρης βλέποντας τον κώλο τον παρθένο
έτσι άσπρο και λαχταριστό έτσι καλοστημένο
αρπάζει το παπάρι του φωνάζει Εν Τούτω Νίκα
και της το βάζει άγαρμπα από την πίσω τρύπα
Τι ήταν να το κάνει αυτό; Την ξάφνιασε την Κόρη
της γύρισαν τα μάτια της. Βροντάστραψαν τα όρη
Έβγαλε δυνατή κραυγή της κόπηκε η ανάσα
της λύγισαν τα γόνατα της έφυγαν τα ράσα
Όμως μετά το ξάφνιασμα, μετά την πρώτη αντάρα
μετά το σοκ που ένιωσε της κόρης η κωλάρα
ο πόνος -τι παράξενο!- άρχισε να ‘χει γλύκα
πολύ το φχαριστιότανε αυτό το Εν Τούτω Νίκα
Τι κι αν λιγάκι πιο νωρίς την είχαν ορμηνέψει
διείσδυση στον κώλο της να μην την επιτρέψει;
Τι κι αν η κάψα στο μουνί ήταν το πρόβλημά της;
Τι κι αν την ξάφνιασε άγαρμπα ο ωραίος αναβάτης;
Αυτή το φχαριστιότανε. Θα το ‘κανε και πάλι
θα το ‘κανε και με ψωλή ακόμα πιο μεγάλη
Άσ’ την να λέει την άσχετη την Άγια Ηγουμένη
διπλά σε φτιάχνει το καυλί που από πίσω μπαίνει..»
«-Τι έχεις πάθει κόρη μου και πας σα συγκαμένη;
-Μου κάναν Οθωμανικό Αγία Ηγουμένη
synevresseis3-Σου άρεσε;
-Μου άρεσε
-Θα ξαναπάς;
-Δεν ξέρω. Καλό το πισωκολλητό μα τώρα υποφέρω…
-Δώσε καιρό στον κώλο σου να ηρεμήσει λίγο
-Πόσο καιρό; Πονάω πολύ τα πόδια σαν ανοίγω
-Σε δύο μέρες αρχικά θα πάψεις να υποφέρεις
έπειτα θέλει άλλες εφτά μέχρι να συνεφέρεις
Ό,τι σου λέω οι σοφοί πατέρες μας το βρήκαν
του κώλου τα εννιάμερα πως λες εσύ να βγήκαν;»

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

17 Responses to Ιερά αποκριάτικα συμπλέγματα

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η Εκκλησία της ξενοδόχου του ως άνω ευαγούς (είχε συν τοις άλλοις, αλλοδαπούς υπαλλήλους και κάτι μικροπροβληματάκια με την Εφορία) ξενοδοχείου κυρίας Ζαρούλια (από εκεί και η τρίτη φωτογραφία μιας από τις κρεβατοκάμαρες),

    ξέρει τον τρόπο να προσκαλεί τρυφερά τον υμνητή του «Εωσφόρου», τον Φύρερ της «σποράς των νικημένων του ’45», στα ανακαινισμένα με λεφτά των «αιρετικών» Ευρωπαίων φορολογούμενων μέγαρά της

    και τα κόλπα για να καταδιώκει την μεγάλη και αξέχαστη Δόμνα Σαμίου,για τα «Γαμοτράγουδα», όπως το παραπάνω:

    http://www.domnasamiou.gr/?i=portal.el.publications&id=117

    Καθολική αντίθεση κατά της δίωξης
    Εφημερίδα , Ελευθεροτυπία , 10 Ιανουαρίου 2005

    Μπαράζ αντιδράσεων προκάλεσε η δημοσιοποίηση από τη σαββατιάτικη «Ε» μηνυτήριας αναφοράς πρωτοψάλτη κατά της Δόμνας Σαμίου για τηλεοπτική εκπομπή με θέμα τολμηρά παραδοσιακά αποκριάτικα τραγούδια. Η εκπομπή μεταδόθηκε πέρσι τις Απόκριες από την ΕΤ3 και ήταν ουσιαστικά η μαγνητοσκοπημένη μετάδοση της συναυλίας της Δόμνας Σαμίου με τα εν λόγω τραγούδια στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσσαλονίκης το 2003. Τα τραγούδια που παρουσιάστηκαν έχουν κυκλοφορήσει σε διπλό δίσκο με τίτλο «Τα Αποκριάτικα – Ανίερα Ιερά» πριν από 10 χρόνια. … Το τετρασέλιδο που συνοδεύει την όλη δισκογραφική δουλειά υπογράφουν η λαογράφος-εθνολόγος της Ακαδημίας Αθηνών Μιράντα Τερζοπούλου, ο καθηγητής Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μ.Ζ. Κοπιδάκης και ο μουσικολόγος Λάμπρος Λιάβας.
    Η μηνυτήρια αναφορά του πρωτοψάλτη Θ. Ακρίδα έγινε γνωστή μόλις πρόσφατα. Να προσθέσουμε ότι η Δόμνα Σαμίου αποφάσισε τελικά να πάει στον πταισματοδίκη Αθηνών που την καλεί σε προανάκριση. …Μεταφέρουμε σήμερα (αλφαβητικά) τις απόψεις δέκα ανθρώπων του πνεύματος και της τέχνης γι’ αυτή την ενέργεια που μας γυρίζει ο’ άλλες εποχές:
    …………………

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η αμαρτωλή διαπλοκή της Εκκλησίας με τις πιο διαστροφικές μορφές της Εξουσίας:

    LIFO-ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ

    http://www.lifo.gr/team/lola/58297

    Σπάνιο υλικό: Μίνως Αργυράκης (1919-1998) Σπάνιο φωτογραφικό υλικό και οπτικά ντοκουμέντα των δραστηριοτήτων του (ζωγραφικών, σκηνογραφικών, θεατρικών, κινηματογραφικών, δισκογραφικών, εκδοτικών…) από τα τέλη του ’50 έως τα μέσα του ’80 11.6.2015
    ……………..


    ……………..


    Ο Μίνως Αργυράκης πρωταγωνιστής στους «Άρχοντες» (1977) του Μανούσου Μανουσάκη. Πηγή: «Ιστορία του Ελληνικού Κινηματογράφου» [Αιγόκερως, 1982] του Γιάννη Σολδάτου
    ……………


    Σκηνικά και κοστούμια του Μίνου Αργυράκη για την «Πορνογραφία» (1982-83). Βλέπουμε τον Σπύρο Μπιμπίλα, την Σαπφώ Νοταρά και κάποια άλλη πρωταγωνίστρια που δεν την αναγνωρίζω. Πηγή: hadjidakis.gr
    _____________

    Στην ταινία «Οι Άρχοντες» ο Αργυράκης έπαιζε το ρόλο ενός πορνο-μητροπολίτη (φωτ.πιο πάνω), που έβαζε χέρι σε μια μεγαλοκυρία την οποία υποδυόταν η Ειρήνη Δογάνη

    http://www.tainiothiki.gr/v2/poster/view/13/
    Περιγραφή Περιεχομένου:

    Αφίσα με αλληγορική παράσταση του Μίνου Αργυράκη, στην οποία εικονίζεται ένα παράξενο ον που μοιάζει με ερπετό και έχει δύο κεφάλια: το ένα ανήκει σε έναν παπά, με δύο κέρατα στο καλυμμαύχι του και δυο φτερά στους ώμους. Το άλλο κεφάλι ανήκει σε έναν στρατηγό που δίνει διαταγές και έχει το δεξί χέρι ψηλά, δείχνοντας κάτι. Έχει, επίσης, δυο πόδια με μακριά νύχια και στο κέντρο του σώματος μια μεγάλη τρύπα, από την οποία ξεπροβάλλει πλήθος κόσμου, ενώ πιο ψηλά, από το πλήθος ξεχωρίζει μια μαυροφορεμένη γυναίκα κρατώντας όπλο στο χέρι. Γύρω από το ερπετό εικονίζεται και πάλι το πλήθος των ανθρώπων που καραδοκούν για να ξεπεταχτούν από παντού. Στο βάθος διακρίνεται η θάλασσα και κάποια στεριά. Στο κάτω μέρος της αφίσας αναγράφεται ο τίτλος της ταινίας με κόκκινα κεφαλαία γράμματα: ΑΡΧΟΝΤΕΣ. Από κάτω με πεζά γράμματα: “Τ’ είχες Γιάννη τ’ είχα πάντα”. Και πιο κάτω: “Μια ταινία του Μανούσου Μανουσάκη”. Στο κάτω μέρος της απεικόνισης η υπογραφή του καλλιτέχνη: “Minos Argyrakis 77”.

    Η ταινία παρουσιαζόταν ως εξής:

    http://www.tainiothiki.gr/v2/filmography/view/1/269/
    Σύνοψη της υπόθεσης:

    Ένα κλειστό κοινωνικό σύστημα διοικείται από μια κάστα αρχόντων: παπάδες, πρέσβεις, πολιτικούς, τραπεζίτες και στρατιωτικούς. Όλοι τους εκπορνεύονται για τη νομή της εξουσίας με την ίδια απλότητα που πίνουν τον καφέ τους, αναρριχώνται και διαρκώς δολοπλοκούν. Από την άλλη πλευρά υπάρχει ο λαός. Εξαθλιωμένος πάντα, παίζει συνέχεια προ-πο μήπως και βρει την τύχη του, αναζητεί κρυμμένους θησαυρούς, χειροκροτεί τους άρχοντες, κάποτε όμως συναισθάνεται τη δυναμή του. Το ιστορικό αδιέξοδο μιας τέτοιας κοινωνίας επέρχεται με την παράδοσή της στην πυρά και την αλληλοσφαγή των μελών της. Αυτό όμως δεν είναι το τέλος, μπορεί να είναι μια άλλη αρχή. Ίδωμεν.
    ______________________

    http://tovatraxi.com/photos/photo-news/kata-tou-karnavaliou-i-ekklisia/#.WLPJTzvyiM8
    Κατά του καρναβαλιού τάχθηκε ξανά η Εκκλησία

  3. Ο/Η Μίμης ο σιδεράς λέει:

    http://www.lifo.gr/articles/people_articles/134936
    Δόμνα Σαμίου: «Δεν υπάρχουν βρώμικες λέξεις, μόνο βρώμικα μυαλά- γνωστό αυτό»

    Μια συναρπαστική συζήτηση του Αντώνη Μποσκοϊτη με την παθιασμένη ερευνήτρια του δημοτικού μας τραγουδιού
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪΤΗΣ 26.2.2017


    Η Δόμνα Σαμίου σε νεαρή ηλικία

    ―Ας αφήσουμε τα «Της κυρα – Θάλασσας» κι ας πάμε στα «Αποκριάτικα». Ξέρετε ότι ισοδυναμεί με αναρχική πράξη η έκδοση ενός τέτοιου δίσκου;

    Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η επίσημη Εκκλησία κυνήγησε τα τραγούδια αυτά ως άσεμνα και απρεπή για τα χρηστά ήθη. Ήταν χρέος μου να τα καταγράψω, όπως κατέγραψα όλα τα άλλα δημοτικά τραγούδια μέχρι σήμερα.

    ―Στο ένθετο της έκδοσης, η μουσικολόγος Μιράντα Τερζοπούλου αναφέρεται στην κυρίαρχη θρησκεία που εξοβελίζει κατά κανόνα στον περιθωριακό, αλλά παντοδύναμο χώρο της μαγείας, ότι δεν μπορεί να ιδιοποιηθεί…

    Συμφωνώ. Ιστορικά, αν το δούμε επί του θέματος, το βέβηλο, το ανίερο και το άσεμνο αποτελούσαν πτυχές του λαϊκού μας πολιτισμού, που ελάχιστα είχαν ανιχνευθεί, αφού επί δεκαετίες, ίσως και αιώνες, η αστική ηθική και η συντηρητική νοοτροπία των συλλόγων, τις αποσιωπούσαν συνειδητά. Σίγουρα, σε εποχές βυζαντινού σκοταδισμού, ενδεχομένως τα τραγούδια αυτά να θεωρούνταν προϊόντα μαγείας και ακατονόμαστων σατανικών πράξεων.

    ―Σατανικές πράξεις δεν ήταν σίγουρα, αλλά πως βλέπετε όλη αυτή την «αυτονόμηση» των γεννητικών οργάνων από το ανθρώπινο σώμα; Τα «μουνιά» και οι «πούτσες» δίνουν και παίρνουν ως αυθύπαρκτες οντότητες. Από την Ελασσόνα ως την Καστοριά κι από την Κοζάνη ως την Κάρπαθο, η όλη δράση των γεννητικών οργάνων αναδεικνύει την αιώνια πάλη των δύο φύλων και ωθεί τον άνθρωπο στη χαρά της σαρκικής ηδονής.

    ―Η απόλυτη σύγκρουση με την Εκκλησία που μοιάζει να μισεί το ανθρώπινο σώμα. Γι’ αυτό ακριβώς ουδέποτε οι εκκλησιαστικοί κύκλοι είδαν με καλό μάτι τα συγκεκριμένα λαϊκά άσματα. Παράβλεψαν, έτσι, πως τέτοια τραγούδια είναι οι πιο κατάλληλες πηγές για να κατανοήσουμε κοινωνιολογικά την ενίοτε υποβαθμισμένη θέση της γυναίκας σε έναν ανδροκρατούμενο πολιτισμό, καθώς και τις προκαταλήψεις για την απόκρυφη ερωτική επιθυμία της γυναίκας. Πηγή: http://www.lifo.gr

  4. Ο/Η Ένας λέει:

    Στις επιστολές του κ. Ακρίδα απάντησε μόνο ο κ. Χριστόδουλος, ο οποίος μάλιστα εξέφρασε και τη συμπαράστασή του στον πρωτοψάλτη.

    http://news.in.gr/culture/article/?aid=592077

    Από ψάλτη του Μεσσολογγίου

    Μήνυση κατά της Δόμνας Σαμίου για τα σκωπτικά τραγούδια της Καθαράς Δευτέρας

    Πρωτοψάλτης από το Μεσολόγγι υπέβαλε μήνυση κατά της Δόμνας Σαμίου, επειδή εμφανίστηκε στην ΕΤ3 να τραγουδά τα σκωπτικά και διονυσιακού χαρακτήρα τραγούδια της Καθαράς Δευτέρας.
    Όπως μετέδωσε το Mega, ο Θεόδωρος Ακρίδας από το Μεσολόγγι υπέβαλε τη μήνυση στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών
    O πρωτοψάλτης έστειλε και επιστολές προς τον πρωθυπουργό, βουλευτές και τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, διαμαρτυρόμενος για το ύφος των τραγουδιών αυτών, που παρουσιάζονται μέσω της δημόσιας τηλεόρασης.
    Στις επιστολές του κ. Ακρίδα απάντησε μόνο ο κ. Χριστόδουλος, ο οποίος μάλιστα εξέφρασε και τη συμπαράστασή του στον πρωτοψάλτη.

    http://vapsomalliades.blogspot.gr/2014/02/aids.html

  5. Ο/Η Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια λέει:

    http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/h_forologiki_folitsa_tou_zeugous_mixaloliakou-63746925/

    ΣΤΑ ΑΔΥΤΑ ΤΟΥ NEW DREAM

    Η φορολογική φωλίτσα του ζεύγους Mιχαλολιάκου

    Είναι ιδιοκτήτες ακινήτων αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, αλλά τα παραχωρούν δωρεάν σε τρίτους αποποιούμενοι κάθε οικονομικό όφελος και στην Εφορία εμφανίζονται ως «βιοπαλαιστές».
    ΕΘΝΟΣ
    14:00, 2/12/2012


    Κακόγουστη διακόσμηση, πολυκαιρισμένα έπιπλα και με το μπορντό χρώμα να κυριαρχεί στους τοίχους και στις κουρτίνες, το ξενοδοχείο του ζεύγους Μιχαλολιάκου αποπνέει μια παρακμιακή ατμόσφαιρα.

    Κρυφτούλι με τον νόμο
    Σκιές στις φορολογικές δηλώσεις και εξελλη-νισμένοι εταίροι
    Γκρίζες ζώνες υπάρχουν και στις φορολογικές δηλώσεις του ενοικιαστή του κτιρίου του Ξενοδοχείου. Η εταιρεία New Dream – Π.Β. ΤΣΙΑΝΤΟΣ ΕΠΕ στη φορολογική δήλωση του 2011 εμφάνισε τζίρο ύψους 448.000 ευρώ και κατέβαλε στη Λυδία AE ποσό 104.000 για ενοίκιο και άλλα 12.000 ευρώ στην Ελένη Ζαρούλια. Το εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι η εταιρεία ενέγραψε υπέρογκες δαπάνες και έξοδα με αποτέλεσμα το καθαρό φορολογητέο της εισόδημα να προσγειωθεί στα 12.000 ευρώ! Λογιστικές ακρότητες… Επισημαίνεται ότι οι εταίροι της ΕΠΕ είναι ο Πέτρος (PETRO) Τσιάντος (CANDO) γεννημένος στους Αγίους Σαράντα Αλβανίας στις 17/11/1971 και ο Βαγγέλης (VANGJEL) Τσιάντος (CANDO) γεννημένος στο Αργυρόκαστρο Αλβανίας στις 12/12/1977. Από τα στοιχεία της ταυτότητάς τους είναι εμφανές ότι τα ονόματά τους είναι εξελληνισμένα. Οι αδελφοί Τσιάντος έχουν και άλλες εμπορικές δραστηριότητες. Σύμφωνα με το ΦΕΚ στις 3 Νοεμβρίου 2011 καταχωρίστηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο το καταστατικό της σύστασης Εταιρείας Περιορισμένης Ευθύνης με την επωνυμία ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΙΝΟΒΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ με τον διακριτικό τίτλο NOVITA ΕΠΕ. Στην εταιρεία συμμετέχουν ως εταίροι οι Πέτρος και Βαγγέλης Τσιάντος.
    ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ

    Μια νύχτα στο «New Dream»
    Πήγαμε, είδαμε και… απόδειξη δεν πήραμε

    Τετάρτη βράδυ και λίγο μετά τις 21.00 επισκεφθήκαμε το «New Dream», στη συμβολή των οδών Λιοσίων και Σεπολίων, στην πλατεία Αττικής. Μιλήσαμε με τους αλλοδαπούς εργαζόμενους, εξερευνήσαμε εξονυχιστικά τα τριτοκοσμικά δωμάτιά τους και αποχωρήσαμε λίγες ώρες μετά, μη λαμβάνοντας την προβλεπόμενη απόδειξη που όφειλε να μας δώσει ο ρεσεψιονίστ, ενώ είχαμε καταβάλει το ποσό των 25 ευρώ. Ακολουθώντας τη φωτεινή ένδειξη για τη «μυστική» είσοδο του μοτέλ από την οδό Σεπολίων και αφού περάσαμε ένα μπαρ που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου, εισήλθαμε στο αίθριό του.
    Κατευθυνθήκαμε προς τη ρεσεψιόν και αφού διασχίσαμε αλλεπάλληλες σκάλες, φτάσαμε στο χολ της κυρίας εισόδου, όπου ο ευγενής υπάλληλος πίσω από το γκισέ μάς καλησπέρισε με ελαφρώς ξενική προφορά. Δίχως να χάσει ούτε λεπτό, ζητώντας ταυτότητες και άλλα τέτοια, μας παρέδωσε τάχιστα το κλειδί ενός δωματίου που βρισκόταν στον πρώτο όροφο. Στον διάδρομο παρατηρήσαμε το κτίριο καλύτερα, του οποίου η παλαιότητα ήταν εμφανής, παρά τις επισκευαστικές προσπάθειες.
    Η διακόσμηση στο δωμάτιο κακόγουστη, με το μπορντό χρώμα να κυριαρχεί στους τοίχους και στις κουρτίνες. Η πολυκαιρισμένη ροζ μοκέτα που κοσμούσε το πάτωμα ήταν σημαδεμένη από τσιγάρα και λεκέδες. Πάνω από το διπλό κρεβάτι, ένα κάδρο με δύο γυμνούς έγχρωμους αθλητές σε στάση γυμναστικού συμπλέγματος, φωτισμένο με σποτ συμπλήρωνε την παρακμιακή ατμόσφαιρα.
    Η αλλοδαπή καθαρίστρια

  6. Ο/Η βουκατιος λέει:

    Μπραβο στη Δομνα αλλα και σε εσας που τα προβαλεται αλλα και ενα μαγαλο ΜΠΡΑΒΟ στο σοφο ΛΑΟ μας

  7. Ο/Η Κροκεάτης λίθος λέει:

    Από Κροκεές χαιρετίσματα.
    Είμαστε δυο φίλοι Κροκεάτες που δεν ξεχνάμε το άρθρο σας για συμπολίτη μας-συμπατριώτη μας-συγχωριανό μας, που του φέρθηκε πολύ άσχημα ο δεσπότης Σπάρτης

    https://roides.wordpress.com/2013/11/11/11noe13/

    Απρέπεια. Παπάς και μητροπολίτης αρνήθηκαν κανονική τελετή κηδείας
    Posted on 11/11/2013 by Po
    ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΡΕΠΕΙΑΣ

    Στις Κροκεές Λακωνίας, στις 6/10/2013, ο παπάς του χωριού και ο μητροπολίτης Σπάρτης αρνήθηκαν την κανονική τελετή κηδείας

    http://www.krokeai.com/town/Karnavali/Pictures/Karnavali_05_pictures.htm
    Το Καρναβάλι της Λακωνίας
    The Carnival ( Mardi Gras ) of Krokees, Laconia Greece



    Ο παπα καρνάβαλος το πρώτο άρμα της παρέλασης το οποίο και
    σατιρίζειτο τρέχον σκάνδαλο του κλήρου. Και είπεν ο Κύριος :
    Ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι αρπάξουμε όπως λέει και το λαϊκό τραγούδι.
    Papa-Karnavalos (for close up click here ) the first float of the parade
    the «carnavalos». Satirizes the recent scandals of the clergy in Greece. A sign reads: “ And the Lord said: Whatever we can eat, whatever we can drink and whatever we can steal.”


    Άλλη μιά φωτογραφία του παπά –καρνάβαλου
    Another view of Papa-Karnavalos


    Το θέμα είναι παρμένο απο μια παλιά διαφήμιση μακαρονιών ( Ακάκιε! μην ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι Μίσκο! ) όπου η μάρκα μακαρονιού έχει αντικατασταθεί με το όνομα «Γιοσάκη» ένα απο τα πολλά ονόματα που χρησιμοποίησε ο κεντρικός χαρακτήρας του σκανδάλου των κληρικών
    The theme of this Despoti (Bishop) on the donkey is taken from and old advertisement of a spaghetti brand.The spaghetti brand has been replaced with the name of «Yiosaki» one of the many names used by the central character implicated in the current clergy scandal.


    Άλλοένα άρμα παπάδων τελειώνει την παρέλαση του μπροστά στοταχυδρομείο
    Another float with priests «papades» finishing their turn in front
    of the post office.

  8. Ο/Η Psycho λέει:

    Δεκαήμερο Βοκκάκκιου, Παζολίνι,ο κηπουρός και οι καλόγριες

  9. Ο/Η atheofobos λέει:

    Σχετικά με του κώλου τα εννιάμερα
    ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ!
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2015/05/blog-post_5.html

  10. Ο/Η Τμσς λέει:

    Του κώλου τα 9μερα του πού τσουπ τα 40.

    Τζμς

  11. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ο Ομηρος ψάλλει την οργήν του ήρωος των ηρώων,
    Βιργίλιος τον πλάνητα Αινείαν, μετά τρώων,
    την Λάουραν την τρυφεράν Πετράρχης άδων πάλλει,
    την μυροβόλον στρατιάν ο Τουρκουάτος ψάλλει,
    άλλοι υμνούν τας καλλονάς ανθέων μυροβόλλων,
    κι εγώ υμνώ τον εύτορνον της Καρολίνας κώλον!
    Ζυες, Πυραμίδες, κήποι κρεμαστοί, ο κολοσσός της Ρόδου,
    της Κρήτης ο λαβύρινθος της δυσχερούς εξόδου,
    ο Αρτέμιδος ναός κι ο τάφος του Μαυσώλου,
    επτά τα πάλαι θαύματα ήσαν του κόσμου όλου,
    αλλ’ ‘ογδοον και σύγχρονον, θεώμενον δυσκόλως,
    είναι ο δυσπερίγραπτος της Καρολίνας κώλος!
    Είναι λευκόν, λευκότατον το γάλα των προβάτων,
    λευκόν το κρίνον, το ανθούν εντός αγρών αβάτων,
    λευκόν το στρώμα το πυκνόν της πάχνης, το παρθένον,
    λευκότατος και ο αφρός κυμάτων θραυομένων,
    και των ορέων η χιών λευκή, ακτινοβόλος,
    αλλ’ όχι όσον ο λευκός της Καρολίνας κώλος!
    Πλην του Πηγάσου την γοργήν αναχαιτίζει πτήσιν,
    και εκ των νεφών τον ποιητήν κρημνίζει εις την φύσιν,
    μία βροντώδης έκκρηξις, ευώδης πλην διόλου,
    του θαυμασθέντος του κλεινού, της Καρολίνας κώλου!
    Νεοελληνική αθυροστομία της Μαίρη Κουκουλέ- εκδ. Νεφέλη

  12. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    Περιοχή: Αττική & γύρω νησιά

    Τις μεγάλες αποκριές
    φέραν ένα τσβάλ’ ψωλές
    τρέξαν οι αρχοντοπούλες
    τρέξαν και τσ’ αρπάξαν ούλες.

    Και μια χήρα παπαδιά
    δεν επρόλαβε καμιά.
    Πιάνει, τνάζει τα τσβάλια,
    βρίσκει μια με δυο κεφάλια.

    Τούτη κάνει για τα μένα
    πούν’ τα μηριά μ’ σγκαμένα.

    Τήνε βάζει στην τσουκάλα
    για να κάν’ μεγάλ’ κεφάλα.
    Τήνε βάζει στο λαΐνι
    να χοντρύνει, να μακρύνει.

  13. Ο/Η του κώλου λέει:

    Στην Αίγινα για τα Κούλουμα ο Τσίπρας και ο Πολάκης –

    Στην Αίγινα πέρασαν την Καθαρά Δευτέρα ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και η οικογένειά του. Μαζί τους και ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης.
    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, o Αλέξης Τσίπρας και ο Παύλος Πολάκης έφαγαν σε παραθαλάσσιο εστιατόριο, ενώ ο Πρωθυπουργός έπαιξε μαζί με τα παιδιά του στην παραλία, απολαμβάνοντας στιγμές χαλάρωσης, λίγες ώρες πριν από την επιστροφή των δανειστών στην Αθήνα.
    Δείτε τις φωτογραφίες από το δελτίο του Star:

  14. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.iospress.gr/mikro2003/mikro20030315.htm

    Ο ορθόδοξος φονταμενταλισμός επιτίθεται με λογοκρισία και δαιμονοποίηση του αποκριάτικου γλεντιού

    Η απάντηση του Ξινού Νερού

    «Ο Καρνάβαλος αναπέμπει μόνον ειδωλολατρικήν δυσωδίαν»
    (Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος Πασαλής)

    ΣΚΗΝΗ ΤΡΙΤΗ: Φλώρινα. Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας Θεόκλητος Πασαλής ξιφουλκεί εναντίον του …Καρνάβαλου. Με εγκύκλιό του καλεί το δήμαρχο και τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Αμυνταίου να μην αναβιώσουν το Καρναβάλι της περιοχής, διότι είναι «βαρύ δαιμόνιον», «ακάθαρτον», «μιαρόν» (βλ. ανταπόκριση του Σπύρου Κουταβά, «Ε» 7/3). Ειδικά επιτίθεται ο κ. Θεόκλητος στο χωριό Ξινό Νερό που οργανώνει το τοπικό καρναβάλι: «Παρέμεινεν μόνον μικρά εστία μολύνσεως εις την κοινότητα Ξινού Νερού, διά να έχωμεν μέτρον συγκρίσεως του καθαρού με το ακάθαρτον». Παρόμοια εγκύκλιο απέστειλε ο μητροπολίτης προς τους συλλόγους Ποντίων, Μικρασιατών, Θρακικής Εστίας, κ.λπ., τους οποίους θεωρεί προνομιακούς συνεργάτες στα αντιδραστικά του σχέδια.

    Ο κ. Θεόκλητος δεν πρωτοτυπεί. Η πρωτοβουλία του αποτελεί θλιβερή μίμηση του γνωστού Καντιώτη, προκατόχου του στο θρόνο της μητρόπολης. Βέβαια οι καλές γλώσσες της περιοχής αμφιβάλλουν αν έχει συντάξει ο ίδιος το «καντιωτίζον» κείμενο. Οι ειδικοί γνώστες των εκκλησιαστικών πραγμάτων της περιοχής αναγνωρίζουν την πένα του αρχιερατικού επιτρόπου Αμυνταίου κ. Σεβαστιανού, γνωστού κι αυτού από τις φιλοβασιλικές κορόνες και τις απειλές εις βάρος «ανεπιθύμητων» πολιτών της περιοχής.

    Οταν πρωτοτοποθετήθηκε από το δικτατορικό καθεστώς στη θέση του μητροπολίτη Φλώρινας το 1967 ο Αυγουστίνος Καντιώτης επιδίωξε αμέσως να υλοποιήσει το παλιό του όραμα, να καταργήσει τις αποκριάτικες εκδηλώσεις. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’50 εκστράτευε στην Πάτρα κάθε χρόνο, ακολουθούμενος από τους ζηλωτές του, με μόνιμο στόχο τη διάλυση του Καρναβαλιού. Τελικά κατόρθωσε το 1970 να διακόψει οριστικά το κεντρικό Καρναβάλι του νομού Φλώρινας που διεξαγόταν στο Αμύνταιο. Την ώρα της αποκριάτικης πομπής χτύπησε τις καμπάνες της πόλης, έβγαλε στους δρόμους τις ομάδες κρούσης της μητρόπολης και διάλυσε τους συγκεντρωμένους «καρναβαλιστές». Ολα αυτά σε στιγμές σκληρής στρατοκρατίας.

    Από τότε τη σκυτάλη την πήρε το Ξινό Νερό. Το Καρναβάλι του δεν έχει κανένα ιδιαίτερο χρώμα, εφόσον για άλλους λόγους, οι ίδιοι μηχανισμοί (στρατός, Εκκλησία, αυταρχική τοπική διοίκηση) επιδίωξαν επί δεκαετίες την βίαιη εκρίζωση της τοπικής παράδοσης. Ομως χρόνο με το χρόνο και χάρη στη φιλοπονία και το ταλέντο των κατοίκων, το Καρναβάλι φούντωσε. Κέρδισε με το σπαθί του την υποστήριξη όλων των κατοίκων του νομού, την οικονομική βοήθεια της πολιτείας και απέκτησε και σπόνσορα!

    Η επίθεση στο Ξινό Νερό δεν είναι χωρίς σημασία. Εχουμε ξαναγράψει ότι πρόκειται για πραγματικό «γαλατικό» χωριό, που οι κάτοικοί του δεν παραδόθηκαν επί δεκαετίες στη δεσποτεία του θρησκευτικού αλλά και πολιτικού καντιωτισμού. Η αγωνιστική του παράδοση επέζησε στους σημερινούς κατοίκους. Πίσω, λοιπόν, από τον ιδιότυπο αυτό αφορισμό ενός ολόκληρου χωριού, κρύβεται και η εκδικητικότητα του θεοκρατικού μηχανισμού, ο οποίος διαβλέπει ότι χάνει τα παλιά του προνόμια, όσο ο νομός προοδεύει και όσο ο κόσμος παύει να λειτουργεί με το φόβο του μεταξικού νομάρχη Τσακτσήρα ή του φονταμενταλιστή Καντιώτη.

    Στη θλιβερή πρωτοβουλία του μητροπολίτη, μοναδική σε ολόκληρη την Ελλάδα, έδωσαν αποστομωτική απάντηση οι …πιστοί. Με μια πρωτοφανή κοσμοσυρροή κατέφθασαν την Κυριακή το μεσημέρι στο Ξινό Νερό για να παρακολουθήσουν την παρέλαση των αρμάτων και των μασκαρεμένων νέων της περιοχής. Οι δρόμοι του χωριού γέμισαν από επισκέπτες και η ουρά των παρκαρισμένων αυτοκινήτων έφτανε χιλιόμετρα μακριά. Παρούσα η πολιτική ηγεσία του νομού, ο υφυπουργός Πολιτισμού Γιώργος Λιάνης, ο νομάρχης Γιάννης Στρατάκης, αλλά και ο δήμαρχος Αμυνταίου Γιάννης Λιάσης, αποδέκτης της επιστολής του μητροπολίτη. Το μεσαιωνικό κήρυγμα μίσους έπεσε στο κενό.

    Το μήνυμα του Ξινού Νερού είναι νομίζουμε σαφές: ο μόνος τρόπος να αντιμετωπιστεί η επιστροφή του ορθόδοξου φονταμενταλισμού είναι η παγερή αδιαφορία στις απειλητικές επικλήσεις θεών και δαιμόνων και η αυτονόητη διεκδίκηση της πολιτισμικής ελευθερίας. Οσο για την Εκκλησία, ας αναλάβει κι αυτή τις ευθύνες της. Ας διοργανώσει -κατά τη συνήθειά της- μια πανελλαδική συλλογή υπογραφών και ας ζητήσει δημοψήφισμα με δύο θέματα: πρώτον, την κατάργηση των καρναβαλικών εκδηλώσεων και δεύτερον, την υποχρέωση όλων των εκδοτών να υποβάλουν τα βιβλία τους προς έγκριση στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών και στους τοπικούς μητροπολίτες.

    (Ελευθεροτυπία, 15/3/2003)

    http://www.mixanitouxronou.gr/o-mitropolitis-florinas-pou-polemise-to-karnavali-tis-patras-ke-aforise-tous-katikous-tou-choriou-xino-nero-florinas/
    Ο μητροπολίτης Φλώρινας Aυγουστίνος Καντιώτης που πολέμησε το καρναβάλι της Πάτρας και αφόρισε τους μασκαράδες στο Ξινό Νερό…

    Το 1955 πραγματοποίησε μια εκστρατεία εναντίον των καρναβαλιστών της Πάτρας, κατά την οποία μοιράστηκαν φυλλάδια, που μεταξύ άλλων έγραφαν ότι το καρναβάλι και οι αντίστοιχες ειδωλολατρικές γιορτές, είναι υπεύθυνες για σεισμούς και πολλά άλλα δεινά. Η προσπάθειά έπεσε στο κενό και το Καρναβάλι της Πάτρας συνεχίστηκε κανονικά. Ο αυστηρός Μητροπολίτης όμως δεν το έβαλε κάτω. Σχεδόν τριάντα χρόνια μετά τη πρώτη αντικαρναβαλική εκστρατεία του, επανήλθε δριμύτερος. Το 1984 αφόρισε τους κατοίκους του χωριού Ξινό Νερό της Φλώρινας επειδή αναβίωσαν το καρναβάλι. Οι καρναβαλιστές, όχι μόνο οργάνωσαν αποκριάτικη παρέλαση, αλλά σατίρισαν και την εκκλησία και τους ιερείς. Οι αποκριάτικες εκδηλώσεις θεωρήθηκαν ειδωλολατρικές και οι κάτοικοι υπέστησαν τις συνέπειες. Στο βίντεο της «Μηχανής του Χρόνου» περιγράφονται όλες τις κυρώσεις που επέβαλε ο Καντιώτης στους κατοίκους, οι οποίοι τις «πληρώνουν» μέχρι σήμερα….

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Άλλη μια υγιής αντίδραση, μετά από αυτή της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ (Ο Μικροπολιτικός. Ευτυχώς θα κλείσει και δεν θα ενοχλεί το αριστεροακροδεξιό καθεστώς).
    http://www.tanea.gr/news/politics/mikropolitikos/article/5427061/dysarestes-synanthseis-sto-moyseio-ths-agias-filothehs/

    Οι υπόλοιποι σιωπούν και κάνουν πως δεν είδαν, δεν ξέρουν, δεν άκουσαν.

    http://www.imerodromos.gr/ieronymos-mihaloliakos/

    Σώσον Κύριε τους φασίστες!

    ΔΑΝΗΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
    danispapav@imerodromos.gr

    Χείρα βοηθείας προσφέρει (για μια φορά ακόμη) η διοίκηση της Εκκλησίας στη «Χρυσή Αυγή», την εγκληματική, φασιστική συμμορία. Και μάλιστα τη χείρα του αρχιεπισκόπου…

    Στο φωτογραφικό στιγμιότυπο που ακολουθεί ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ανταλλάσσει χειραψία με τον αρχηγό της Χ.Α, Ν. Μιχαλολιάκο, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, στο σπίτι της αγίας Φιλοθέης, στην Πλάκα.


    Η εγκαρδιότητα αποτυπώνεται στο πρόσωπο του αρχιεπισκόπου, ενώ η σεμνή χαρά του Μιχαλολιάκου δεν κρύβεται στο επόμενο στιγμιότυπο.


    Προφανώς ο φυρερίσκος της Χ.Α παρέστη στην εκδήλωση προσκεκλημένος από τους οικοδεσπότες, εν προκειμένω από την Αρχιεπισκοπή. Άρα η συνάντηση του με τον αρχιεπίσκοπο δεν ήταν τυχαία, οπότε θα μπορούσε κανείς να πει ότι οι καλοί τρόποι επέβαλαν στον κ. Ιερώνυμο να τον χαιρετίσει. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, η συνάντηση ήταν προγραμματισμένη και η φωτογραφική της αποτύπωση έχει έντονο συμβολισμό.

    Ο αρχηγός μιας οργάνωσης που δικάζεται για σωρεία εγκληματικών πράξεων, που ο ίδιος έχει αναλάβει την πολιτική ευθύνη για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, που ομνύει στο Χίτλερ, βρίσκει στην αγκαλιά της Εκκλησίας την κολυμβήθρα του Σιλωάμ και τον εξιλασμό για τον ίδιο και ότι εκπροσωπεί.

    Ωστόσο η εκδήλωση της Αρχιεπισκοπής έδωσε την ευκαιρία στο Μιχαλολιάκο να επιβεβαιώσει τους ιδιαίτερους δεσμούς της Χ.Α και με τον άλλο ισχυρό πυλώνα του συστήματος, τις ένοπλες δυνάμεις.

    Στο επόμενο φωτογραφικό στιγμιότυπο, ανταλλάσσει θερμή χειραψία με ανώτατο στρατιωτικό, εκπρόσωπο των ενόπλων δυνάμεων. Εδώ, η γλώσσα του σώματος, λέει ίσως περισσότερα από τα λόγια που πιθανόν αντήλλαξαν.

    Στην περίπτωση αυτή, ο φασίστας Μιχαλολιάκος «κερδίζει» και την αναγνώριση της ηγεσίας του στρατού (ή ενός τμήματος της), παρά το ότι ο ανώτατος αξιωματικός γνωρίζει (πρέπει να γνωρίζει) ότι έχει απέναντι κάποιον που επαίρεται στις ομιλίες του ότι είναι «η σπορά των νικημένων του 1945»!

    Θα αφήσουμε ασχολίαστο το γεγονός ότι όλα αυτά έγιναν παρουσία του υπουργού Παιδείας, Κ. Γαβρόγλου και του υφυπουργού Παιδείας, Κώστα Ζουράρι, εκπροσώπων της κυβέρνησης στην εν λόγω εκδήλωση.

    Βεβαίως, θυμόμαστε και την κοινή εμφάνιση των βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος και της Χρυσής Αυγής στο Καστελόριζο.

    Θα πει κανείς ότι υπάρχουν πολύ περισσότερες αποδείξεις, ίσως και πιο ισχυρές, για τους δεσμούς της Χρυσής Αυγής με την Εκκλησία και το Στρατό. Σωστά, όμως πολλές φορές οι «μικρές χειρονομίες» έχουν μεγαλύτερη σημασία από τα μεγάλα λόγια…

  16. Ο/Η Θεολόγος λέει:

  17. Παράθεμα: Οι συμβουλές μιας ηγουμένης – kosmopolitis.se

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s