Ένα ερώτημα στους Έλληνες μετανάστες της Σουηδίας

[Ο Έλληνας μητροπολίτης Σουηδίας σε εκδήλωση δίπλα στον Μιχαλολιάκο]

Τρίτος εξ αριστερών της ιδιοκτήτριας του πορνοξενοδοχείου

Τρίτος εξ αριστερών καθήμενος της ιδιοκτήτριας του πορνοξενοδοχείου

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Η Χ.Α. είναι μια υπόδικη ναζιστική εγκληματική οργάνωση, με τουλάχιστον 22 καταδίκες μελών της μέχρι στιγμής, παρά την προφανή πολιτική, δικαστική και αστυνομική ολιγωρία, την οποία έχει καταγγείλει επίσημα-15-4-2013- και ο αρμόδιος επίτροπος Νιλς Μούιζνιεκ του Συμβουλίου της Ευρώπης. Ξεδιάντροπα και ατιμώρητα αυτοπροσδιορίζεται προδοτικά και κακουργηματικά με το στόμα του Φύρερ της, ως «σπορά των νικημένων του ‘45». Η θέση της  και η πρακτική  της για τους μετανάστες είναι κατάφωρα αντιχριστιανικές («..Ξένος ήμην και ου συνηγάγετέ με…», κλπ κλπ.), ποινικά κολάσιμες, θηριώδεις και αηδιαστικές.

Θα παραθέσω εδώ τη συνέντευξη μιας Ελληνίδας μετανάστριας στη Σουηδία, της Δήμητρας Χαλκιά, που δείχνει πως φέρεται στους μετανάστες η σουηδική ‘Χρυσή Αυγή’: «Έλληνες μετανάστες: 6 μικρές ιστορίες ρατσισμού». (Huffington Post, 20/3/2015): “Βρίσκομαι γύρω στον 1,5 μήνα στη Στοκχόλμη, όπου πήγα για να ζήσω μαζί με τον σύντροφό μου που είναι Σουηδός. Το περιστατικό που μου συνέβη ήταν δυσάρεστο … Ήταν η πρώτη φορά που κατάλαβα πραγματικά το θυμό που σου προκαλεί ο ρατσισμός και πως μπορείς να νιώσεις αδικημένος χωρίς να έχεις προκαλέσει στο παραμικρό. Καθόμουν, λοιπόν, σε μία θέση στο βαγόνι του μετρό όταν μπήκαν μέσα δύο μεσήλικοι άντρες και κάθισαν ο ένας απέναντί μου και ο άλλος δίπλα μου. Ξαφνικά, αυτός που καθόταν δίπλα μου, χτύπησε δυνατά με το χέρι του την μπότα μου και μου είπε να μαζέψω το πόδι μου, το οποίο ήταν προς τη μεριά τους, αλλά δεν ξεπερνούσε το νοητό χώρο της θέσης μου και σε καμία περίπτωση δεν τον ενοχλούσε, και μου είπε να το μαζέψω. Ενώ κατάλαβα τι μου είπε στα σουηδικά, έκανα ότι δεν κατάλαβα και τον ρώτησα στα αγγλικά τι είπε για να ακούσω εκείνον που ήταν μαζί του να σχολιάζει στα γερμανικά «Τι περιμένεις, αφού ο τερματικός σταθμός είναι η Hagsätra». Να σημειώσω ότι οι τελευταίοι τρεις σταθμοί της γραμμής μετρό που βρισκόμουν και τερματικός είναι η Hagsätra θεωρούνται «γκέτο» και πολλοί δεν μιλούν σουηδικά εκεί. Εκεί η πλειονότητα των κατοίκων είναι σκουρόχρωμοι, άραβες, Σύριοι, Κούρδοι, Ιρακινοί και Σομαλοί και, μάλλον, λόγω του σκούρου χρώματος που έχω στο δέρμα, στα μαλλιά και τα μάτια μου και λόγω άγνοιας σουηδικών θα θεώρησαν ότι είμαι κι εγώ ίδιας εθνικότητας. Πληροφοριακά αναφέρω ότι η Σουηδία είναι μία χώρα που έχει συντριπτικά

Επώνυμοι Σουηδοί Ναζιστές το Μάρτη του 1994, προτού μεταμφιεστούν, κατά τα γλοιώδη και υποκριτικά ναζιστικά ήθη, σε κοινοβουλευτικό κόμμα, στο «Sverige Demokraterna» (Φωτ. δημοσιευμένη στις 17.10.2013, στο polimasaren.wordpress.com)

Επώνυμοι Σουηδοί Ναζιστές το Μάρτη του 1994, προτού μεταμφιεστούν, κατά τα γλοιώδη και υποκριτικά ναζιστικά ήθη, σε κοινοβουλευτικό κόμμα, στο «Sverige Demokraterna» (Φωτ. δημοσιευμένη στις 17.10.2013, στο polimasaren.wordpress.com)

περισσότερους μετανάστες από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, τα τελευταία δύο χρόνια και στην οποία το ρατσιστικό νεοναζί κόμμα «Sverige Demokraterna», ήταν τρίτο στις φετινές εκλογές”.

Δεν θέλω να χαρακτηρίσω τον θαυμαζόμενο επίσημα από τον κ.Τσίπρα (Ιούνιος 2012, συνέντευξη του ευσεβή άθεου στον φιλοχρυσαυγίτη Τράγκα των καραμανλικών κονδυλίων) Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Τον έχουν χαρακτηρίσει οι πράξεις του, οι δηλώσεις του, οι φιλίες του και η προέλευσή του, από την εποχή της Δικτατορίας, ακόμη και το εκκλησιαστικό του όνομα, που παραπέμπει στον συνονόματό του, διαβόητο βασιλοχουντικό και διεφθαρμένο προκάτοχό του. Όπως γράψαμε ήδη, πρόσφατα σε εκδήλωση της Αρχιεπισκοπής στο ανακαινισμένο, με λεφτά της Ε.Ε. (Η Αρχιεπισκοπή ξέρει τον τρόπο), παλιό αρχοντικό της αγ. Φιλοθέης, παρουσία των συντρόφων Γαβρόγλου και Ζουράρι, παρέστη τιμητικά προσκεκλημένο και το χιτλερικό βουλευτικό ζεύγος του υπόδικου ποιητή  Μιχαλολιάκου: «Ο ερχομός σου θα σημάνει την αρχή ενός καινούριου κόσμου βγαλμένο απ’ την παλιά σου διδαχή το μήλο πάλι δώσ’ μου….» («Το Αστραφτερό Σκοτάδι Του Εωσφόρου»). Η ευσεβής σύζυγος τυγχάνει και ιδιοκτήτρια του φορολογικού παράδεισου και πορνοξενοδοχείου ‘New Dream’. Το ξεμασκάρεμα του Αρχιεπισκόπου προφανώς συνδέεται με την εκδρομή ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ-Χ.Α. στην Τω και με την προτροπή Παρασκαιβώπουλλλου (με την έγκριση Τσίπρα, που εκφράστηκε ποικιλότροπα και δημόσια): «Να προτιμήσουμε τη σύγκλιση με τη Χ. Α., όχι τη ρήξη». Ο ποιητής ασπάστηκε την δεξιά του Αρχιεπισκόπου (με υπόκλιση τόσο βαθιά που θα την  ζήλευαν και οι Αλ.Τσίπρας, Ν. Φίλης και Δ.Τσακνής της φιλοχρυσαυγίτικης ΕΡΤ), φωτογραφήθηκε τετ α τετ με τον κ.Ζουράρι («να περιστοιχίσει η Χ.Α. την Ρεπούση για να καταλάβει τι πάει να πει συνωστισμός») και συνομίλησε εγκάρδια με πολλούς κληρικούς της βοιωτοπεδινής αυλής.

Δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν ανάμεσά τους ήταν και ο κληρικός για τον οποίο ο εκδότης του φιλοχρυσαυγίτικου «Μakeleio» είχε καταγγείλει σε τηλεοπτική εκπομπή: «Συνεργάτης του Ιερώνυμου, σε Cyber Sex στο διαδίκτυο με νεαρά αγόρια», αναγκάζοντας τότε το Μέγαρο της οδού Αγ.Φιλοθέης να ανακοινώσει: «Σχετικά με κληρικό της Ι.Αρχιεπισκοπής Αθηνών, για την περίπτωση του οποίου έγινε αναφορά στο πλαίσιο τηλεοπτικής εκπομπής, ο Μακαριώτατος διέταξε την άμεση διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης ….» (iaath.gr/, «Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Κυριακή, 10 Ιούλιος 2011 17:01»). Έκτοτε δεν ανακοινώθηκε το παραμικρό, ο κ.Εισαγγελέας δεν επενέβη (εκείνο το «νεαρά αγόρια» δεν δημιουργεί κάποιο ερώτημα για ενδεχόμενο ποινικό θέμα, αν ήταν ακριβές και δεν ήταν μια συνήθης ευσεβής ακροδεξιά δημοσιογραφική συκοφαντία;) και νομίζω πως έχω το δικαίωμα να αναρωτηθώ, αν ο εν λόγω ιερωμένος διασταυρώθηκε με τον κ. Γαβρόγλου (που θα συνέγειρε λέει η αφεντιά του μαζί με τον υπόλοιπο ΣΥΡΙΖΑ, την καθυστερημένη Ευρώπη). Το λέω χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα, απλά ως ένα ελάχιστο ενδεχόμενο, από τη στιγμή που η κρατική Εκκλησία και το (αριστερό τώρα) Κράτος, δεν μας έχουν συνηθίσει να ξεκαθαρίζουν ούτε αυτού του είδους τις ιερές ποινικές εκκρεμότητες.

Ο Άγιος Σουηδίας (και πάσης Σκανδιναβίας παρακαλώ) Κλεόπας, δεν είναι ασφαλώς υπεύθυνος για τις πολιτικές φιλίες και τους προσκεκλημένους του Αρχιεπισκόπου Βουλιαγμένης και Σιβιτανιδείου, Εξάρχου Λαυρεντιάδη και Υπερτίμου Κυριακίδη, υπερυπουργού Παιδείας, που απολύει Υπουργούς και δίνει διαταγές στον Παλαιο- και ταυτόχρονα και Νεο-ημερολογίτη Υπουργό Άμυνας, να ρίξει ή να μην ρίξει την κυβέρνηση. Μπορούσε όμως κάλλιστα να αποχωρήσει διακριτικά, επικαλούμενος «αδιαθεσία» ή έστω να αποφύγει να καθίσει τόσο κοντά στο ζεύγος Φύρερ.

Το ζήτημα είναι τεράστιο γιατί εκτός από τη σατανιστική και τη ναζιστική διάσταση της υπόδικης οργάνωσης, έχει και την αιρετική διάσταση («αίρεση του Εθνοφυλετισμού»-Μεγάλη Τοπική Σύνοδος του 1872, του Οικ. Πατριαρχείου στο οποίο υπάγεται ο ιερός Κλεόπας).  Είναι αυτή μια παράμετρος, για την οποία πολλοί Ιεροί Κανόνες ορίζουν καθαίρεση για τον ιερωμένο και αφορισμό και για τον κληρικό και για τον απλό πιστό, που θα συμπροσευχηθεί με αιρετικούς, έστω και σε απλό Αγιασμό ενός ανακαινισμένου κτιρίου, χωρίς βεβαίως την τέλεση του ευχαριστιακού μυστηρίου (Ι΄ Κανόνας τῶν Αγ. Αποστόλων «ει τις ακοινωνήτῳ, καν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω»). Είναι περιττό να προσθέσω πως ο Μιχαλολιάκος, αρχηγός των Σατανιστών της Χ.Α (καταγγελία μητρ. Σεραφείμ Πειραιώς, όχι βεβαίως πως ο σατανισμός τους, που επεκτείνεται ακόμη και σε μυστηριακές νυχτερινές αποκρυφιστικές τελετές στα βουνά για την Ισημερία, δεν ήταν έτσι κι αλλιώς προφανής), είναι κάτι πολύ χειρότερο από μια τυπική επίσημη εκκλησιαστική «ακοινωνησία», που επιβάλλεται ακόμη και σε ευσεβείς, απόλυτα Ορθόδοξους, κληρικούς αντιπάλων φατριών (Νικόδημος τ.Αττικής, Θεολόγος τ.Λαρίσης, κλπ).

Για να σοβαρευτώ όμως, πέρα από τους Ι. Κανόνες που δεν με αφορούν, παρά κυρίως μόνο ως φορολογούμενο πολίτη, ο οποίος υφίσταται και οικονομικά τις συνεχείς αντισυνταγματικές παραβιάσεις τους (Άρθρο 3,παρ.1, για την κρατική Εκκλησία: «..τηρεί απαρασάλευτα…τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες»). Επιπλέον   τους επικαλούμαι για να δείξω τη μόνιμα επιλεκτική χρήση τους από τους υποκριτές ιερωμένους. Υπάρχει ένα τεράστιο ηθικό θέμα για τους πιστούς αλλά και για τους μη πιστούς Έλληνες της Σουηδίας; Μετανάστες αυτοί, παιδιά μεταναστών και πολιτικών προσφύγων της εποχής της φασιστικής Χούντας,  ανθρώπων στους οποίους η υποδειγματική σουηδική Δημοκρατία έδειξε τεράστια στοργή, και ανοχή μάλιστα, στις αναπόφευκτες παρανομίες ορισμένων μέσα στην προσφυγική δυστυχία τους, θα δεχθούν αυτόν τον μητροπολίτη ανάμεσά τους; Δεν θα τον καταγγείλουν δημόσια, δεν θα τον καλέσουν έστω να δώσει εξηγήσεις, δεν θα τον αποδοκιμάσουν τουλάχιστον; Θα περιμένουν να χτυπήσει ο ανερχόμενος ναζισμός και ο ρατσισμός την πόρτα του δικού τους σπιτιού για να ευαισθητοποιηθούν; Μήπως τότε είναι αργά κατά τη γνωστή ρήση του πάστορα Μαρτίνου Νiemöller  «Πρώτα ήρθαν …».  

ΥΓ:

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

13 Responses to Ένα ερώτημα στους Έλληνες μετανάστες της Σουηδίας

  1. Ο/Η Κάσυ Διάρη λέει:

    https://roides.wordpress.com/2013/08/23/22aug13/#comment-93439

    Καταγγελίες παιδεραστίας Χρυσαυγιτών
    23/08/2013 Από τη δράση Νεοελλήνων χιτλερικών στο χώρο των ανήλικων

    […..]

    https://kollectnews.org/2017/01/27/mitilini-sexoualiki-parenoxlisi-mathitries-fasistes/

    Μυτιλήνη: Χρυσαυγίτης παρενοχλούσε μαθήτριες και ο γυμνασιάρχης τον κάλυπτε
    27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2017

    Ο Μακρυπούλιας είναι αυτός στον κόκκινο κύκλο
    Είναι ο Βασίλης Μακρυπούλιας. Είναι ο διευθυντής του Πανεπιστημιακού Πειραματικού Γυμνασίου Μυτιλήνης. Είναι ο διευθυντής που πριν 7 χρόνια έγινε διάσημος επειδή ανακαλύφθηκε ότι διατηρούσε προσωπικό ιστολόγιο [σε server του υπουργείου παιδείας] στο οποίο υμνούσε τον εθνικοσοσιαλισμό αλλά και γιατί ενώ δηλώνει εθνικοσοσιαλιστής, δηλαδή ναζί, έκανε μήνυση[και την κέρδισε κιόλας] σε δημοσιογράφο επειδή τον αποκάλεσε νεοναζί.
    Και εδώ αρχίζουν τα σοβαρά. Το υπουργείο Παιδείας ανέχεται να μένει στη θέση του γυμνασιάρχη ένας τύπος που είναι ενάντια σε κάθε έννοια σεβασμού του πολιτεύματος που υποτίθεται πως πρέπει να προάγει. Πλέον όμως το υπουργείο Παιδείας δεν ανέχεται απλά έναν εθνικοσοσιαλιστή αλλά και έναν τύπο που καλύπτει σεξουαλική παρενόχληση μαθητριών εντός του σχολείου. Και όχι μόνο αυτό αλλά το κυλικείο του σχολείου παραμένει στον Κεχαγιά επειδή απολαμβάνει την στήριξη του Μακρυπούλια. Αλήθεια, πόσο οκ είναι ένας καταδικασμένος για σεξουαλική παρενόχληση σε ανήλικα κορίτσια να βρίσκεται στον ίδιο χώρο με μαθήτριες γυμνασίου;
    http://www.iefimerida.gr/news/320774/epeigoysa-ede-se-varos-gymnasiarhi-gia-sygkalypsi-sexoyalikis-parenohlisis-mathitrion#ixzz4ZSWtKaEL
    Επείγουσα ΕΔΕ σε βάρος γυμνασιάρχη για συγκάλυψη σεξουαλικής παρενόχλησης μαθητριών
    22|02|2017
    Τη διενέργεια επείγουσας Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης σε βάρος διευθυντή γυμνασίου της Μυτιλήνης προκειμένου να διαπιστωθεί εάν προκύπτουν ευθύνες συγκάλυψης υπόθεσης σεξουαλικής παρενόχλησης μαθητριών του σχολείου από τον ιδιοκτήτη του κυλικείου, διέταξε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
    Αίσθηση προκαλεί και το γεγονός πως στη δίκη της υπόθεσης, ο διευθυντής του Γυμνασίου ήταν ο μόνος μάρτυρας υπεράσπισης του κατηγορούμενου, ο οποίος καταδικάστηκε πρωτόδικα σε ποινή φυλάκισης δυο ετών για «προσβολή σεξουαλικής αξιοπρέπειας ανήλικου κάτω των 15 ετών» και συγκεκριμένα 12χρονης μαθήτριας του εν λόγω σχολείου το 2012 δηλαδή πριν από πέντε χρόνια. Στη δίκη κατέθεσαν εναντίον του επιχειρηματία οι γονείς της μαθήτριας αλλά και οι γονείς άλλων μαθητριών που κατήγγειλαν μεταξύ των άλλων αμέλεια του διευθυντή στα καταγγελλόμενα που αφορούσαν όχι μόνο τη συγκεκριμένη μαθήτρια, αλλά και ανάλογα περιστατικά με άλλα παιδιά.
    Με την ευκαιρία η Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Λέσβου υπενθύμιζε ότι και στο παρελθόν «έχει καταγγείλει τη στάση και τις πρακτικές του συγκεκριμένου διευθυντή γνωστού για τις επικίνδυνες προς την κοινωνία εθνικοσοσιαλιστικές απόψεις του, που έχουν φέρει αναστάτωση στο χώρο της σχολικής κοινότητας και έχουν καταδικαστεί».

    Ο κύριος αυτός:

    https://left.gr/sites/left.gr/files/styles/large/public/xrysi-aygi-lesvos1384945984_0.jpg?itok=1nMyKVZR

    20.11.2013
    πηγή: emprosnet.gr
    Κοινωνία
    Λέσβος: Σύλληψη δημοσιογράφου μετά από μήνυση χρυσαυγίτη γυμνασιάρχη
    Αναβλήθηκε για τις 27/11 η δίκη του δημοσιογράφου – Την άμεση παύση της δίωξης ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ Λέσβου

    Ο γνωστός για τις ναζιστικές του απόψεις εκπαιδευτικός μήνυσε το Στρατή Μπαλάσκα για το χθεσινό του δημοσίευμα με το οποίο τού ασκούσε κριτική για ανάρτηση στον προσωπικό του ιστοχώρο, με τίτλο «Το απόλυτο ψεύδος είναι ένα: Αυτό του Πολυτεχνείου του 1973».
    Όταν ο δημοσιογράφος ενημερώθηκε για τη σε βάρος του μήνυση και την κίνηση της διαδικασίας του αυτοφώρου, πήγε στην Αστυνομία, όπου και συνελήφθη. Στη συνέχεια, μεταφέρθηκε στην Εισαγγελία, όπου και του απαγγέλθηκε η κατηγορία της συκοφαντικής δυσφήμησης διά του Τύπου και παραπέμφθηκε να δικασθεί σήμερα, Τετάρτη, από το Αυτόφωτο Τριμελές Πλημμελειοδικείο. Μετά από αίτημα του μηνυτή, ο οποίος πρόκειται να φέρει μάρτυρες κατηγορίας. Στη σημερινή διαδικασία παρευρέθηκαν προς υποστήριξη του Στρατή Μπαλάσκα, η πρόεδρος της τοπικής ΕΛΜΕ, γενικός γραμματέας της Περιφέρειας, ο πρόεδρος του νομαρχιακού τομέα της ΑΔΕΔΥ και άλλοι εκπρόσωποι φορεών.
    ……………..

    Tο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Λέσβου, με ανακοίνωσή του, εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τη σύλληψη του δημοσιογράφου Στρατή Μπαλάσκα για δημοσίευμά του, μετά από μήνυση του διευθυντή του 6ου Γυμνασίου Μυτιλήνης κ. Μακρυπούλια, ο οποίος θεώρησε το άρθρο ως «συκοφαντική δυσφήμηση διά του Τύπου». Όπως αναφέρει:
    «Ο Βασίλης Μακρυπούλιας είναι γνωστός στην κοινωνία της Μυτιλήνης για τις εθνικοσοσιαλιστικές του πεποιθήσεις και με τη μήνυση αυτή προσπαθεί να τρομοκρατήσει το δημοσιογράφο για να μην ασκεί κριτική εναντίον του.

    • Ο/Η του κώλου λέει:

      http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=219417

      Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

      ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥ

      Ο γυμνασιάρχης προσβλέπει στη Χρυσή Αυγή!

      Του ΣΤΡΑΤΗ ΜΠΑΛΑΣΚΑ


      Μια από τις ιστοσελίδες που προβάλλονται από τον κ. Μακρυπούλια είναι της οργάνωσης ΑΡΜΑ. Η φωτογραφία από εκδήλωσή της δείχνει για τι οργάνωση πρόκειται

      Πριν από περίπου τρία χρόνια είχε προκαλέσει όταν ως συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ (συνδικαλιστικής παράταξης της Νέας Δημοκρατίας), ταμίας τότε του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΜΕ, σε τηλεοπτική συζήτηση υπερασπίστηκε το ρόλο των δικτατόρων Ιωάννη Μεταξά και Γεωργίου Παπαδόπουλου.
      Μια από τις ιστοσελίδες που προβάλλονται από τον κ. Μακρυπούλια είναι της οργάνωσης ΑΡΜΑ. Η φωτογραφία από εκδήλωσή της δείχνει για τι οργάνωση πρόκειται
      Μια από τις ιστοσελίδες που προβάλλονται από τον κ. Μακρυπούλια είναι της οργάνωσης ΑΡΜΑ. Η φωτογραφία από εκδήλωσή της δείχνει για τι οργάνωση πρόκειται
      Οι τότε κρατούντες «τον έκρυψαν» στο Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης, από το οποίο επανήλθε στην εκπαίδευση τον περασμένο Ιούλιο. «Θεοποιημένου βιογραφικού» ένεκα, ο φιλόλογος Βασίλειος Μακρυπούλιας τοποθετήθηκε διευθυντής στο Πειραματικό Γυμνάσιο Μυτιλήνης! Το χούι όμως δεν κόπηκε. Με την προσωπική ιστοσελίδα του http://users.sch.gr/makripulias/ την οποία μάλιστα τιτλοφορεί «ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΡΕΙΟΝ ΗΜΑΡ» (σ.σ. Επιστροφή των Αρείων) προκαλεί επίσημα ως εθνικοσιαλιστής.

      Στην ίδια ιστοσελίδα που στηρίζεται στο ενδοδίκτυο του υπουργείου Παιδείας http://www.sch.gr, ο κ. Μακρυπούλιας δηλώνει πως «είναι τιμή το να αποκαλούμαστε εθνικοσοσιαλιστές», φιλοξενεί κείμενα του ναζί Ρούντολφ Ες και προβάλλει άλλες ιστοσελίδες όπως η ναζιστική http://www.armahellas.gr της οργάνωσης ΑΡΜΑ.

      Μεταξύ των άλλων στα άρθρα του κ. Μακρυπούλια διαβάζει κανείς εθνικοσοσιαλιστικά παραληρήματα περί της «εσωτερικής δύναμης των φωτισμένων αυτού του χρυσού γένους που μέσα από τη φυλετική πίστη παραμένουν σε συνεχή επαφή με τους τελείους του επόμενου κόσμου», αντισημιτικά για τη «σιωνιστική Βίβλο που με την Παλαιά Διαθήκη αρχίζει, ειδικότερα με τη δήθεν δημιουργία του κόσμου από τον Ιαχβέ, και τελειώνει με την καταστροφή αυτού του κόσμου όπως παραδίδεται στην Καινή Διαθήκη και στην Αποκάλυψη του Ιωάννου».

      Κατά τον κ. Μακρυπούλια, ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι «προδότης και ανθέλληνας», ενώ μέσα από άλλο άρθρο του καλεί να γίνουν οι εκπαιδευτικοί προπαγανδιστές των απόψεών του. «Πιο συγκεκριμένα», λέει, «όσοι έχουν την ευκαιρία -εκπαιδευτικοί και όχι μόνο- θα μπορούσαν μέσα από την παιδεία, ενάντια στην παιδεία αυτού του κράτους, ανασυστήνοντας το Κρυφό Σχολειό, να διδάσκουν στα παιδιά τις ιστορικές και φιλοσοφικές αλήθειες που θα τα στρέψει να ανακαλύψουν την οδό προς το αγαθό ενάντια στο ποδόσφαιρο, στα Internet καφέ και στα άλλα σύγχρονα «άρτους και θεάματα».

      »Θα ήταν πράγματι πολύ καλό να συνασπιστούν οι Εθνικιστές ανά κλάδο συνάδελφοι και οργανωμένα να διδάσκουν τις εθνικές αλήθειες στα παιδιά-μαθητές. Να διοργανώνουν εορτές επί τη ευκαιρία σημαντικών γεγονότων, επίσης εκδρομές σε σημαντικά μέρη εθνικής μνήμης αλλά και συνεχώς να υπενθυμίζουν επετείους και σημαντικά εθνικά γεγονότα».

      Και καταλήγει ο κ. Μακρυπούλιας: «Είναι άκρως σημαντική η επαφή μας και η ουσιαστική σχέση μας με εθνικιστικές οργανώσεις και συνδέσμους (πρβλ. Χρυσή Αυγή), οι οποίες ως κιβωτός διατηρούν τον γνήσιο εθνικιστικό Λόγο και Πράξη».

      Ολα τα παραπάνω φυσικά είναι γνωστά, ιδιαίτερα στο χώρο των εκπαιδευτικών, πλέον όμως συμμέτοχη του προβλήματος Μακρυπούλια είναι όλη η σχολική κοινότητα του Πειραματικού Γυμνασίου. Στους τοίχους του σχολείου γράφτηκαν συνθήματα όπως «65 χρόνια μετά την ήττα του φασισμού, οι Γερμανοτσολιάδες γίνονται γυμνασιάρχες» και «ο Μακρυπούλιας είναι δηλωμένος νεοναζί». *

      https://www.efsyn.gr/arthro/epeigoysa-tetarti-ede-gia-gymnasiarhi-sti-mytilini

      ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
      Επείγουσα -τέταρτη- ΕΔΕ για γυμνασιάρχη στη Μυτιλήνη
      22.02.2017
      Συντάκτης: Γιώργος Παγούδης

      Ασφυκτικό γίνεται πλέον το κλίμα στον χώρο της εκπαίδευσης για τον ακροδεξιό γυμνασιάρχη του 6ου Γυμνασίου Μυτιλήνης Βασίλη Μακρυπούλια.

      Ο εκ των πρωταγωνιστών στην υπόθεση σεξουαλικής παρενόχλησης ανήλικων μαθητριών από τον διαχειριστή της καντίνας του σχολείου που προΐσταται, η ανοχή που επέδειξε ο ίδιος, καθώς και η στάση του ως μάρτυρας υπεράσπισης στη δίκη που ακολούθησε, τον φέρνουν τώρα κατηγορούμενο σε επείγουσα ΕΔΕ, που διέταξε για την υπόθεση αυτή το υπουργείο Παιδείας.

      «Έχει δοθεί εντολή για πειθαρχική διερεύνηση της υπόθεσης και το μήνυμα που στέλνει το υπουργείο είναι πως σε τέτοιες υποθέσεις είμαστε αμείλικτοι. Σύντομα θα δείτε τα αποτελέσματα αυτής της διαδικασίας», δήλωσε μιλώντας στην ΕΡΤ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Γιάννης Παντής, προαναγγέλλοντας την τέταρτη ΕΔΕ εις βάρος του συγκεκριμένου γυμνασιάρχη.

      Θυμίζουμε ότι ο Βασίλης Μακρυπούλιας, που έγινε γνωστός στο πανελλήνιο, όταν πρόβαλε σε σχολική εορτή της 17ης Νοεμβρίου βίντεο, στο οποίο χαρακτηρίζεται «μύθος» η ύπαρξη νεκρών στα επεισόδια της εξέγερσης του 1973 , έχει εις βάρος του ακόμα τρεις ΕΔΕ για όσα ρατσιστικά και εθνικοσοσιαλιστικά διαδίδει μέσω του Διαδικτύου, ενώ από τις δικαστικές αρχές πραγματοποιούνται δύο προανακρίσεις.

      Η πρώτη αφορά υποκίνηση ρατσιστικού μίσους ή βίας τελούμενη μέσω διαδικτύου και μια ακόμη για ψευδή ανωμοτί κατάθεση μιας και φέρεται σε σχετική κατάθεση να αρνείται τη διαχείριση του σχετικού ναζιστικού blog που διατηρεί και αργότερα σε δίκη να την αναγνωρίζει.

      Παράλληλα, διεξάγεται και τρίτη προανάκριση με αντικείμενο έρευνας τη στάση του στα γεγονότα που οδήγησαν στην πρωτόδικη καταδίκη του διαχειριστή της καντίνας σε δύο χρόνια φυλάκισης για σεξουαλική παρενόχληση μαθητριών ηλικίας κάτω των δεκαπέντε ετών.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:


    https://left.gr/news/hotel-new-dream-i-forologiki-folitsa-toy-zeygoys-mihaloliakoy

    02.12.2012

    Hotel New Dream: Η φορολογική φωλίτσα του ζεύγους Μιχαλολιάκου

    Είναι ιδιοκτήτες ακινήτων αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, αλλά τα παραχωρούν δωρεάν σε τρίτους αποποιούμενοι κάθε οικονομικό όφελος και στην Εφορία εμφανίζονται ως «βιοπαλαιστές»

    Είναι βασικοί «αιμοδότες» επιχείρησης ΑΕ, χωρίς να εισπράττουν ούτε ένα ευρώ από τα κέρδη της που ξεπερνούν τα 100.000 ευρώ, ενώ προσφέρουν «αμισθί» τις υπηρεσίες τους ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

    Το «ελληνικό δαιμόνιό τους» περιπλέκεται -με το αζημίωτο- με Βορειοηπειρώτες που διαθέτουν εξελληνισμένα ονόματα και οι οποίοι καταβάλλουν διά της τεθλασμένης παχυλά ενοίκια για το ξενοδοχείο – καταφύγιο… φιλήδονων ζευγαριών «New Dream» στην πλατεία Αττικής.

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=367208

    Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

    «Με λένε Στέλιο…»

    Από τη ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΓΑΡΤΑΝΗ-ΧΟΪΔΑ

    Αιφνιδιάστηκε ακόμα και η κυβέρνηση με τις ταραχές στα προάστια της Στοκχόλμης -και όχι μόνο- την περασμένη εβδομάδα. Απίστευτο και όμως αληθινό, αλλά και αποκαλυπτικό: η χώρα-παράδειγμα κοινωνικής και πολιτικής ισότητας, η ακόμα ήρεμη, φιλόξενη αγκαλιά για τα θύματα κάθε δυστυχίας, εμφάνισε άλλο πρόσωπο. Η πλούσια Στοκχόλμη έχει τώρα πια τα γκέτο της.
    Οι Ελληνες στα μαύρα χρόνια της δικτατορίας γνώρισαν τη θαλπωρή του «σουηδικού μοντέλου». Και την απολαμβάνουν μέχρι σήμερα όσοι έμειναν, κι εκείνοι που διακρίθηκαν και οι ανώνυμοι. Από στοιχεία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών προκύπτει πως μεταξύ 44 χωρών του βιομηχανικού κόσμου, η Σουηδία είναι 4η στην προτίμηση των οικονομικών και πολιτικών μεταναστών, κι αν λάβει κανείς υπ’ όψιν τον πληθυσμό της -9,6 εκατομμύρια ψυχές- η σειρά κατάταξής της είναι τότε δεύτερη. Την ευρωπαϊκή κρίση την ένιωσε και η χώρα των υπερβορείων. Κι ας έχει με δημοψήφισμα απορρίψει ως νόμισμά της το ευρώ. Το θέμα θα το επανεξετάσει σε 10 χρόνια. Η κεντροδεξιά κυβέρνηση, στην εξουσία εφτά χρόνια, με την κρίση, το 2008, επέβαλε μέτρα λιτότητας. Μείωσε επιδόματα ανεργίας και υγειονομικής περίθαλψης, ενώ ταυτόχρονα θέσπισε φοροαπαλλαγές για τα μεγάλα εισοδήματα. Τα μέτρα εξισορροπήθηκαν σύντομα από τις μεταρρυθμίσεις, αλλά οι οικονομικά ασθενέστεροι δεν ανέκαμψαν. Στα προάστια, όπως το Husby, από όπου ξεπετάχτηκαν την περασμένη εβδομάδα οι φλόγες της οργής, ανεπαισθήτως για την κυβέρνηση η γκετοποίηση είχε αρχίσει.

    Σε επταώροφες πολυκατοικίες χτισμένες τη δεκαετία του 1960 στο πρόγραμμα για φτηνή κατοικία της μεσαίας τάξης, ένα εκατομμύριο διαμερίσματα, εγκαταλειμμένα από τους Σουηδούς σήμερα, κατοικούνται από μετανάστες 114 εθνοτήτων! Οι άνθρωποι αυτοί μοιάζουν ξεχασμένοι από την πολιτεία, σημειώνει η «Dagens Nyheter». Το 20% των νέων μετοίκων ούτε φοιτούν σε σχολεία ούτε εργάζονται. Δείγμα της οργής τους, οι ταραχές που επί μία εβδομάδα καταθορύβησαν τη σουηδική κοινωνία αλλά και τους μεγάλους σε ηλικία παλαιούς μετανάστες. Αυτοκίνητα πυρπολήθηκαν, σχολεία κάηκαν, βιτρίνες έσπασαν από τις πέτρες που εκσφενδονίζονταν. Αφορμή της εξέγερσης, ο φόνος ηλικιωμένου Πορτογάλου, τουτέστι Ευρωπαίου πρόσφυγα, από αστυνομικούς. Τα αίτια είναι όμως βαθύτερα.

    * Ανισότητες, ρατσισμός, μετανάστες, έγιναν ξαφνικά προβλήματα στην ελεύθερη, φιλόξενη, μεγάθυμη και δημοκρατική κοινωνία. Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως ούτε αρπαγές και πλιάτσικο σε καταστήματα ούτε τραυματισμούς είχαμε, όπως είχε γίνει σε παρόμοιες εξεγέρσεις το 2005 στη Γαλλία και το 2011 στο Λονδίνο. «Οι μετανάστες πρώτης γενιάς μένουν στα γκέτο αδιαμαρτύρητα. Τα παιδιά τους, όμως, που έχουν σουηδική υπηκοότητα, που πήγαν στο σχολείο, που μιλούν σουηδικά, νιώθουν πως δεν έχουν κανένα μέλλον, πως είναι κοινωνικά αποκλεισμένα», λέει η Εβα Αντερσον, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο ης Στοκχόλμης. Η Σουηδία έχει παράδοση στην αποδοχή μεταναστών. Τους εντάσσει δίχως διακρίσεις στο μοναδικό στον κόσμο σύστημα πρόνοιας «από το λίκνο ώς τον τάφο», που έχει.

    Το 15% του πληθυσμού της -η υψηλότερη αναλογία στην Ευρώπη- δεν είναι γεννημένο στη Σουηδία. Ομως μελέτη του ΟΟΣΑ αναφέρει πως στη χώρα αυτή από το 2000 αυξήθηκαν ταχύτερα από οπουδήποτε αλλού οι κοινωνικές ανισότητες. Οι πλούσιοι έγιναν πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι. Ωστόσο, έχουν ακόμα το υψηλότερο στον κόσμο βιοτικό επίπεδο οι Σουηδοί. Οι χαμηλοί φόροι στην εργατική τάξη επιτρέπουν στους εργαζόμενους να έχουν υψηλά εισοδήματα, ενώ τα επιδόματα ανεργίας δεν είναι ανάλογα με την ακρίβεια στην αγορά. Ωστόσο, η χώρα τιμά τις παραδόσεις της. Για τους ελέγχους που άρχισε φέτος η αστυνομία σε άτομα με σκούρο δέρμα ξεσηκώθηκαν οι ίδιοι οι Σουηδοί. Από τους 103.000 μετανάστες που μπήκαν στη χώρα το 2012, άσυλο χορηγήθηκε σε 44.000 άτομα από Συρία, Αφγανιστάν, Ιράκ, Σομαλία, Τουρκία, αριθμός διπλάσιος από το 2011. Και οι υπόλοιποι πήραν άδεια προσωρινής παραμονής. Αλλά η ανεργία, που πλήττει κυρίως τους νέους, είναι ωρολογιακή βόμβα. Στο 8% πανεθνικά, για τους μετανάστες διπλασιάζεται και για τις νεαρές ηλικίες στα γκέτο τετραπλασιάζεται. Οι αιτιάσεις κατά των μεταναστών είναι όλο και πιο συχνές. Την κατάσταση υποδαυλίζει το ακροδεξιό ξενοφοβικό κόμμα Δημοκράτες της Σουηδίας, η οδυνηρή έκπληξη του 2010, που μπήκε με 5,7% στη Βουλή. Οι δημοσκοπήσεις το θέλουν τώρα τρίτο κόμμα, με 10% τουλάχιστον. Σας θυμίζει τίποτα;

  3. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη, σχιζοφρενίς λέει:

    Ο Σεραφείμ Πειραιά ψήφισε ΑΝΕΛ, θαυμαζει τον Καμμένο

    http://thecaller.gr/ellada/serafim-psifise-anel-agapa-k-thaymazi-kammeno/

  4. Ο/Η Μίμης ο σιδεράς λέει:

    http://tvxs.gr/news/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%BF/%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B4%CF%85%CF%83%CF%83%CE%AD%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%B7%CE%B4%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%8E%CE%BD%CE%B7

    Η επιστολή του Οδυσσέα Ελύτη στους Έλληνες μετανάστες της Σουηδίας, του Αντώνη Χατζή

    «Tον Δεκέμβριο του 1979 ο ποιητής Οδυσσέας Ελύτης βρέθηκε στη Στοκχόλμη για την απονομή του Νόμπελ Λογοτεχνίας. Για τους Έλληνες μετανάστες της Σουηδίας, εργάτες, κυρίως καθαριστές οι περισσότεροι, ήταν ένα μεγάλο γεγονός. Ένοιωθαν υπερηφάνεια, που ένας συμπατριώτης τους τιμήθηκε με το μεγαλύτερο βραβείο του κόσμου. Του Αντώνη Χατζή

    Θεωρούσαν ότι το βραβείο ήταν και δικό τους και θυμάμαι ένα ρεπορτάζ στη σουηδική τηλεόραση στα στέκια των Ελλήνων: «Εμείς έχουμε ιστορία» έλεγαν. «Μη μας βλέπετε μόνο σαν σκουπιδιάρηδες». Και απήγγειλαν κάποιο στίχο από το Άξιον Εστί. Ο Ελύτης ανταπέδωσε την αγάπη τους με μία επίσκεψη στην Ελληνική Κοινότητα Στοκχόλμης. Συγκινημένος και ο ίδιος έμεινε πολλές ώρες μαζί με τους μετανάστες.

    Νέος, τότε, δημοσιογράφος ρεπόρτερ της ελληνικής εκπομπής της σουηδικής ραδιοφωνίας του ζήτησα να δω το λόγο που είχε εκφωνήσει για να πάρω σημειώσεις. Μου τον έδωσε και μου είπε να τον κρατήσω. Είναι δακτυλογραφημένος και έχει τις διορθώσεις που έκανε με το χέρι του. Ένα κειμήλιο για μένα…».

    Διαβάστε την επιστολή:

    http://diskoryxeion.blogspot.gr/2012/07/blog-post_24.html

    ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΛΛΙΦΑΤΙΔΗΣ με λένε Στέλιο

    Ήταν προς τα τέλη της δεκαετίας του ’80, όταν είχα δει στην ΕΤ-1 –για πρώτη και τελευταία έως ώρα φορά– την ταινία του Σουηδού Johan Bergenstråhle “Jag Heter Stelios” από το 1972 (ξαναπροβλήθηκε από την ET-3 την 30/12/2000, όπως διαπίστωσα από ένα ψάξιμο στο δίκτυο). Δεν θυμάμαι ποιος ήταν ο λόγος· το λέω, γιατί κάποιος λόγος θα υπήρχε. Μπορεί κάτι να είχα διαβάσει πιο πριν, κάποια κριτική σε κινηματογραφικό περιοδικό, κάτι τέλος πάντων… δεν μπορώ να θυμηθώ. Η ταινία εκείνη, με τον ελληνικό τίτλο «Με Λένε Στέλιο», με είχε εντυπωσιάσει· δεν ξέρω αν θα με εντυπωσίαζε το ίδιο και τώρα, αλλά τότε ήμουν 20+ ετών, ενώ τώρα όχι…

    Όπως αντιλαμβανόμαστε και από το σχετικό κείμενο-απόκομμα, που είχα την πρόνοια να φυλάξω δίχως, πάντως, να σημειώσω την ημερομηνία προβολής (μάλλον γραμμένο από τον Νίνο Φένεκ Μικελίδη στην Ελευθεροτυπία), το “Jag Heter Stelios” ήταν ένα κοινωνικό φιλμ, που πραγματευόταν τα προβλήματα προσαρμογής μιας παρέας ελλήνων μεταναστών στην σοσιαλδημοκρατική Σουηδία των τελών της δεκαετίας του ’60 με αρχές του ’70 (επί πρωθυπουργίας Olof Palme δηλαδή). Εκείνο που μου είχε προξενήσει εντύπωση στο φιλμ, και το οποίον εξακολουθώ μετά από τόσα χρόνια να θυμάμαι, είναι η άνεση του σουηδού σκηνοθέτη να δείξει και να καταδείξει, ένα άλλο πολύ διαφορετικό πρόσωπο (το οποίον, ίσως, ν’ αγνοούμε ακόμη και σήμερα στην Ελλάδα), εκείνο του (σουηδικού) ρατσισμού και της ξενοφοβίας.
    Για να πω την αλήθεια, την ταινία τη θυμήθηκα με αφορμή έναν πρόσφατο ελληνικό δίσκο, για τον οποίον ήδη έχω γράψει στο δισκορυχείον, το «Παράξενα Παραμύθια» ή “Weird Fairytales”, που τύπωσε ο Νικόλας Μαλεβίτσης πριν λίγους μήνες ως το δεύτερο τεύχος του fanzine Η Λάθος Άκρη του Τηλεσκοπίου (δες κι εδώ http://is.gd/Cxcrtk). Εκεί, ανάμεσα σε άλλα, υπήρχε και το track «Εναντίον όλων των αρτίων» του σουηδού πειραματιστή Leif Elggren (γνωστός μας από την εποχή του άλμπουμ «Από Μηχανής Μουσική» στην Ano Kato το 1991). Ένα κομμάτι, ένα κείμενο βασικά, που απομυθοποιεί το σώμα της σημερινής σουηδικής κοινωνίας, εκείνο που πετάει στο καλάθι των αχρήστων το ένα του πλευρό – όσους στα… επτά τους χρόνια διαπίστωσαν ότι έτσι κι αλλιώς είναι αποκλεισμένοι από παντού, ότι τίποτα δεν έχει νόημα, ότι δεν υπάρχει καμιά δυνατότητα και σίγουρα δεν υπάρχει καμιά δικαιοσύνη, όπως γράφει (ανάμεσα σε άλλα) και ο Elggren. Αυτή την απομυθοποίηση την είχε περιγράψει ο Θοδωρής Καλλιφατίδης μέσα από το αυτοβιογραφικό του μυθιστόρημα Utlänningar (Μετανάστες), που είχε πρωτοκυκλοφορήσει στη Σουηδία, το 1970 (εκδ. Bonniers) και πάνω σ’ αυτό το βιβλίο βασίστηκε το σενάριο της ταινίας τού Bergenstråhle.

    Όπως βλέπουμε και στο απόκομμα, στο “Jag Heter Stelios” πρωταγωνιστούσαν διάφοροι έλληνες ερασιτέχνες ή μη ηθοποιοί (έπαιζαν και Σουηδοί βεβαίως) που ζούσαν τότε στη σκανδιναυική χώρα, όπως ο Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου, η Μαρία Αντύπα, ο γνωστός κινηματογραφιστής/φωτιστής Ανδρέας Μπέλλης, ο Σάββας Τζανετάκης, κάποιος Αναστάσιος Μαργέτης (υπάρχει και συνθέτης Τάσος Μαργέτης, δεν ξέρω αν πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο) και βεβαίως η Δέσποινα Τομαζάνη (μία κανονική ηθοποιός), η οποία ένα χρόνο αργότερα (1973) θα συμμετείχε, έχοντας πρωταγωνιστικό ρόλο, σ’ ένα από τα πιο απροσάρμοστα θρίλερ όλων των εποχών, το hard core “Thriller/ a cruel picture” του Bo Arne Vibenius. Η ταινία αυτή (με τη φοβερή μουσική του Ralph Lundsten) που κανονικά θα έπρεπε να κάνει τον Quentin Tarantino ν’ αλλάξει επάγγελμα πουλώντας μαλλί της γριάς στις παιδικές χαρές, είχε ανεβεί στο YouTube σε οκτώ μέρη τον Σεπτέμβριο του 2010. Δυστυχώς, όμως, πολύ γρήγορα αποσύρθηκαν τα μέρη με τις σκληρές και hard core σκηνές και τώρα μπορεί να τη δει κανείς μόνο πετσοκομμένη (αξίζει όμως κι έτσι).
    Μουσική στο «Με Λένε Στέλιο» είχαν γράψει ο Bengt Ernryd και ο Carlo Mognaschi (η μουσική θυμίζει σε διάφορες σκηνές τον… Γιάννη Μαρκόπουλο του “Vortex”). O πρώτος πάντως δεν ήταν τυχαίο πρόσωπο. Ο Ernryd στα χρόνια του ’60 ανήκε και αυτός στη σουηδική jazz πρωτοπορία, έχοντας ηχογραφήσει ένα τουλάχιστον ιστορικό LP (όπως πληροφορούμαι από το popsike.com). Αναφέρομαι στο “Musik” [Magnum MLP 713, 1967], στο οποίο συμμετείχαν οι Bengt Ernryd τρομπέτα, σακουχάτσι, φωνή, Lars Olovsson τρομπόνι, Wåge Finér άλτο, τενόρο, claves, Chris Holmström άλτο, βαρύτονο, φλάουτο κλαρινέτο, Gösta Wälivaara μπάσο και Ivan Oscarsson ντραμς. Σήμερα, ο Ernryd βρίσκεται ακόμη στο σκηνή, παίζοντας με το σχήμα BE Five (Bengt Ernryd Five) στο οποίο συμμετέχουν οι Jonas Knutsson, Mats Öberg, Christian Spering και Bengt Berger (από τους Arbete och Fritid και δεκάδες άλλα projects).
    Περίπου εκείνη την εποχή που είχα πρωτοδεί το “Jag Heter Stelios” στην ΕΤ-1 (και πάντως μετά την ταινία) είχα βρει και το βιβλίο του Θοδωρή Καλλιφατίδη, έτσι όπως είχε τυπωθεί στην ελληνική γλώσσα πλέον (μτφ. Νατάσα Τσίρκα) ως «Με Λένε Στέλιο» από τις εκδόσεις Πλειάς, το 1974. Από ’κει αντιγράφω ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα:

    «Η συστηματοποίηση της εργασίας είναι ολοκληρωτική. Μόνο στη δουλειά που είναι σφραγισμένη στο διαβατήριό σου μπορείς να εργαστείς. Έτσι γίνεσαι πρώτα λαντζέρης, μετά οδοκαθαριστής, κατόπιν ταχυδρομικός διανομέας και εφημεριδοπώλης, κ’ ύστερα από τέσσερα χρόνια μπορεί να μπεις στη Σουηδική Ακαδημία, μα το διαβατήριό σου θα γράφει ‘νυχτοφύλακας’ ή κάτι ανάλογο.
    Δεν μπορείς να ξεπεράσεις αυτή την αθλιότητα αν δεν έχεις τύχη, και δεν σου λείπει η τσίπα. Πολλοί από μας φλέρταραν αδιάκριτα τις κοπέλες πίσω απ’ τα παραθυράκια και μερικοί κάτι έβγαζαν. Μια φορά γνώρισα κάποιον ειδικευμένο στα κορίτσια που δούλευαν στην Εφορία. Τα κατάφερνε να μην πληρώνει φόρο γι’ αρκετά χρόνια ώσπου ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε μια μπουφετζού.
    Φυσικά πολλοί ξένοι παραβιάζουν τους κανονισμούς εργασίας ή άλλους παρόμοιους περιορισμούς, όχι όμως πάντα από δική τους πρωτοβουλία. Ίσως –και είναι συχνά– ο εργοδότης που τους χρειάζεται σε κάποια άλλη εργασία να αγνοεί εντελώς τους κανονισμούς επειδή βέβαια δεν προορίζονται για κείνον. Μπορεί πάλι να προσλάβει κάποιον πριν ακόμη του χορηγηθεί άδεια εργασίας πράγμα που αν γίνει γνωστό από την αστυνομία σπάνια λογίζεται σαν λάθος του εργοδότη.
    Τον ξένο, τις πιο πολλές φορές, δεν τον καταλαβαίνουν –ιδιαίτερα στην αρχή– και για τον αστυνομικό είναι φυσικά πιο εύκολο να υποψιάζεται κάποιον που δεν αντιλαμβάνεται τι λέει.
    Για πιο σοβαρά αδικήματα υπάρχει βέβαια ένας διερμηνέας που φοβάται το ίδιο με τους άλλους. Συνήθως είναι ξένος κι ο ίδιος, και διορθώνει τον πελάτη του σύμφωνα με τη διάθεση του αστυνομικού κι αυτό είναι κάτι που συμβαίνει καθημερινά. Ο διερμηνέας δεν θέλει να χάσει τη δουλειά του, πρέπει να δείξει πως είναι πιστός, ίσως-ίσως και να κολακεύεται από τη θέση του. Η αποξένωση δεν είναι μόνο μια ιδιότητα, είναι μία κατάσταση.
    Πολλοί Σουηδοί καυχιούνται πως δεν έχουν κανένα λόγο οι ξένοι να διαμαρτύρονται. Κατά κάποιο τρόπο βέβαια έχουν και δίκιο: ο ξένος έχει πεινάσει, έχει κρυώσει, έχει καταδιωχτεί κ’ έχει μείνει χωρίς δουλειά στη χώρα του.
    Σ’ αυτό το επιχείρημα όμως κρύβεται κάτι που θα ’θελα να ονομάσω ‘ανομολόγητο ταξικό διαχωρισμό’: νομίζουν δηλαδή πως πρέπει να του αρκεί του ξένου που έχει εξασφαλίσει ένα υψηλότερο βιοτικό επίπεδο. Δεν εμπιστεύονται τη θέλησή του να μπει μέσα σ’ αυτή την καινούρια κοινωνία, και να δημιουργήσει, όχι μόνο καλλιτεχνικά, αλλά με μια ενεργό συμμετοχή σε όλους τους τομείς της σουηδικής ζωής.
    Ένας Σουηδός φίλος μού είπε κάποτε: ‘Μπορεί να γίνεις όσο καλός είναι δυνατόν, καλύτερος όμως από ένα Σουηδό δεν θα γίνεις ποτέ’.
    Έτσι αισθάνονται οι πιο πολλοί ξένοι. Φτουράνε μέχρι να βρεθεί κάποιος Σουηδός.(…) Γενικά τους μεταχειρίζονται σαν απροσάρμοστα παιδιά που πρέπει να προστατευτούν, αν γίνεται, αν υπάρχουν τα μέσα κτλ. Δεν θέλουν να ομολογήσουν πως είναι ενήλικα άτομα με πολύτιμες εμπειρίες, από άλλους κόσμους ή χώρες. Μόνο όταν πρόκειται για μουσικούς pop ή επαναστάτες συμβαίνει αυτό – γιατί τότε βέβαια ξεσηκώνονται μερικές εκατοντάδες φοιτητές, οι ίδιοι πάντα εξάλλου και στις δύο περιπτώσεις».
    Αναρτήθηκε από ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAS στις 2:26 μ.μ.

    http://www.fulltv.tv/movies/jag-heter-stelios.html

    http://mobinbet90.com/watch-jag-heter-stelios-1972.html

    Download Jag heter Stelios (1972) in HD

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    Sweden – Neo-Nazis crash Holocaust survivor’s lecture

    A Woman Hitting a Neo-Nazi With Her Handbag


    A Woman Hitting a Neo-Nazi With Her Handbag (Swedish: Kvinnan med handväskan, lit. «The woman with the handbag») is a photograph taken in Växjö, Sweden on 13 April 1985 by Hans Runesson. It depicts a 38-year-old woman hitting a marching neo-nazi with a handbag. The photograph was taken during a demonstration of the Nordic Reich Party supporters. It was published in the next day’s Dagens Nyheter and a day later in some British newspapers. Runesson’s photograph was selected as the Swedish Picture of the Year (Årets bild) 1985 and later as the Picture of the Century by the magazine Vi and the Photographic Historical Society of Sweden.

    Μια γυναίκα χτυπάει έναν νεο-Ναζί με την τσάντα της (στα Σουηδικά: «Kvinnan med handväskan»«Η γυναίκα με την τσάντα») είναι μια φωτογραφία που λήφθηκε στο Växjö της Σουηδίας στις 13 Απριλίου 1985 από τον Hans Runesson. Απεικονίζει μια 38-χρονη γυναίκα να επιτίθεται σε μια πορεία νεοναζί με μια τσάντα. Η φωτογραφία τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια μιας διαδήλωσης των υποστηρικτών του σκανδιναβικού κόμματος του Ράιχ. Είχε δημοσιευθεί στην εφημερίδα Dagens Nyheter της επόμενης ημέρας και μία ημέρα αργότερα, σε ορισμένες βρετανικές εφημερίδες. Η φωτογραφία του Runesson επιλέχθηκε ως η σουηδική Εικόνα του έτους (Bild Arets) 1985 και αργότερα ως εικόνα του αιώνα από το περιοδικό Vi και τη Φωτογραφική Ιστορική Εταιρεία της Σουηδίας.

    Swedish Sister who hid Jews from the Nazis is to be canonised

    Blessed Mary Elizabeth saved the lives of more than 60 people

  6. Ο/Η Κ.Δ. λέει:

    https://syndicalaizer.com/2017/02/21/17022017-%CE%B4%CE%BF%CE%B5-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83/

    17/02/2017 ΔΟΕ (Επιθέσεις κατά εκπαιδευτικών σε Ικόνιο, Περιστέρι, Κερατσίνι

    Posted on 21/02/2017 by syndicalaizer
    Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας

    Επιθέσεις κατά εκπαιδευτικών σε Ικόνιο, Περιστέρι, Κερατσίνι

    Συναδέλφισσες συνάδελφοι.

    Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., με αφορμή διαφόρων ειδών επιθέσεις (φραστικές, νομικές κλπ.) που δέχονται οι διευθυντές και οι εκπαιδευτικοί των σχολείων στο Ικόνιο, το Περιστέρι, το Κερατσίνι και αλλού από μερίδα γονέων, καθώς και την ένταση που βιώνουν, καθημερινά σχεδόν, μετά την ένταξη των προσφυγόπουλων στα συγκεκριμένα σχολεία, έχουμε να επισημάνουμε τα εξής:

    Στηρίζουμε τις/τους συναδέλφους με όλους τους τρόπους (συνδικαλιστικά, νομικά, ηθικά) για οποιαδήποτε περίπτωση πράξεων που θίγουν την προσωπικότητά τους, δυσκολεύουν ή παρακωλύουν το παιδαγωγικό τους έργο ή θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια στον εργασιακό τους χώρο. Η προσπάθεια εκφοβισμού των εκπαιδευτικών και η παρέμβαση στο πώς και τι θα διδάσκουν αποτελεί ανοιχτή πρόκληση για την εκπαιδευτική κοινότητα. Πόσο μάλλον όταν αυτή γίνεται με έναυσμα την εκπαίδευση των μαθητών προσφύγων στη δημόσια εκπαίδευση.

    Καταδικάζουμε τις φραστικές επιθέσεις, που έχουν δεχτεί από μερίδα γονέων προσπαθώντας να φορτώσουν στις/στους εκπαιδευτικούς τις όποιες πολιτικές ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας, έχουν προκύψει μετά τον ερχομό των προσφυγόπουλων στα σχολεία.

    Κάνουμε σαφές προς οποιαδήποτε κατεύθυνση πως οι εκπαιδευτικοί δεν τρομοκρατούνται από πρακτικές που παραπέμπουν στις πιο μαύρες σελίδες της ιστορίας του κλάδου.

    Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι υπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο το δημόσιο σχολείο, υπερασπιζόμενες/οι τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των παιδιών.

    Για το Διοικητικό Συμβούλιο

    Αθήνα 17/02/2017

  7. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    http://prosfyges.nws.gr/a/ena-erwthma-stoys-ellhnes-metanastes-ths-soyhdias/21894234

    Ροΐδη Εμμονές roides
    Ένα ερώτημα στους Έλληνες μετανάστες της Σουηδίας https://t.co/AtztiHgc2y

    http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/410433/triplasiastikan-oi-ellines-katharistes-sti-souidia
    Τριπλασιάστηκαν οι Έλληνες «καθαριστές» στη Σουηδία
    Αναμένεται να ξεπεράσουν τους 1.200 για το 2012

    10/09/2012

    Το δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg που προκάλεσε αίσθηση και μιλάει για «Έλληνες που καθαρίζουν τουαλέτες στη Σουηδία», δίνει την εικόνα που αντιμετωπίζουν αυτή τη στιγμή όσοι συμπατριώτες μας αποφασίζουν να πάρουν το «βαλιτσάκι» τους και να μεταναστεύσουν.

  8. Παράθεμα: Γιατί η «Αυγή» κρύβει/δεν σχολιάζει συναντήσεις Ιερώνυμου με Μιχαλολιάκο, Ζαρούλια, Κασιδιάρη; | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.athensvoice.gr/ellada/athootiki-apofasi-gia-ton-petro-kapetanopoylo-ton

    Αθωωτική απόφαση για τον Πέτρο Καπετανόπουλο τον «άνθρωπο που δεν κοίταξε την πάρτη του»
    Είχε παρέμβει, διαμαρτυρόμενος, όταν είχε δει πέντε άντρες της ομάδας ΔΙΑΣ να βιαιοπραγούν σε έναν μετανάστη

    01.06.2017
    Αθωωτική απόφαση για τον Πέτρο Καπετανόπουλο τον «άνθρωπο που δεν κοίταξε την πάρτη του»

    Το Μονομελές Εφετείο Αθηνών αθώωσε τον Πέτρο Καπετανόπουλο και από τις τρεις κατηγορίες που αντιμετώπιζε επειδή διαμαρτυρήθηκε για τον βασανισμό και εξευτελισμό μετανάστη από αστυνομικούς. Πρόκειται για μια υπόθεση που ξεσήκωσε ένα ευρύτατο κίνημα αλληλεγγύης για τον «άνθρωπο που δεν κοίταξε την πάρτη του».

    Ο Πέτρος Καπετανόπουλος είχε παρέμβει, διαμαρτυρόμενος, όταν είχε δει πέντε άντρες της ομάδας ΔΙΑΣ να βιαιοπραγούν σε έναν μετανάστη, τον οποίο είχαν ήδη συλλάβει και του είχαν περάσει χειροπέδες. Τελικά ο ίδιος βρέθηκε αντιμέτωπος με τις κατηγορίες «αντίσταση κατά της αρχής», «προσπάθεια ελευθέρωσης κρατουμένου» και «ψευδής ανωμοτί κατάθεση».

    Η δίκη του έγινε σήμερα στο Εφετείο Αθηνών με την παρουσία πλήθους αλληλέγγυων στο δικαστήριο. Η πρόταση της εισαγγελέως μετά τις καταθέσεις μαρτύρων αλλά και του ίδιου του Πέτρου Καπετανόπουλου ήταν να κηρυχθεί αθώος, με το σκεπτικό ότι διαμαρτυρία του είχε πράγματι ανθρωπιστικά και μόνο κίνητρα. Η πρόεδρος του δικαστηρίου έκανε δεκτή την πρόταση κι έτσι ο Πέτρος Καπετανόπουλος απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες.

    Ανακοίνωση για την αθώωση του κ. Καπετανόπουλου εξέδωσε ο συνήγορός του Κώστας Παπαδάκης.

    …………………………

    Στην κατάμεστη από αλληλέγγυους δικαστική αίθουσα σήμερα τα «στοιχεία» της αστυνομίας στάθηκαν εντελώς αναξιόπιστα για να στηρίξουν τις κατηγορίες εναντίον του. Και η ζωντανή φωνή της αγωνιζόμενης κοινωνίας που ακούστηκε συχνά, μαζί με μια νηφάλια εισαγγελική και δικαστική κρίση, που δυστυχώς όλο και σπανιότερα τελευταία συναντάμε, αυτή τη φορά απέδωσε δικαιοσύνη».

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Σουηδίας Κλεόπας και ο Ιερώνυμος, από τον Μιχαλολιάκο σε αντιρατσιστικό συνέδριο

    Γράφτηκε από τον/την Ι.Μ. Σουηδίας. Δευτέρα, 03 Ιουλίου 2017

    http://www.romfea.gr/oikoumeniko-patriarxeio-ts/mitropoleis-exoterikou/15720-bartholomaios-kai-ieronumos-sto-epikentro-sunedriou-sti-souidia

    Βαρθολομαίος και Ιερώνυμος στο επίκεντρο συνεδρίου στη Σουηδία


    Το διήμερο 28 και 29 Ιουνίου 2017 πραγματοποιήθηκε το συνέδριο Möjligheternas Mötesplats στην πόλη Hultsfred της Σουηδίας, με θέμα «Άσυλο και Μετανάστευση».

    Η πόλη αυτή απέχει οδικώς μιάμιση ώρα από την Ελληνορθόδοξη Ενορία του Αποστόλου Κλεόπα στο Κάλμαρ.

    Ενας από τους κύριους ομιλητές στο εν λόγω συνέδριο ήταν ο Σεβ. Μητροπολίτης Σουηδίας και πάσης Σκανδιναυΐας κ. Κλεόπας, ο οποίος συμμετείχε κατόπιν προσκλήσεως του διοργανωτή του συνεδρίου κ. Anders Blomqvist.

    Είναι το δεύτερο ετήσιο συνέδριο που διοργανώθηκε με την συμμετοχή άνω των 150 ατόμων, με εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας, πολιτειακούς παράγοντες, επιχειρηματίες, ακαδημαϊκούς, κλπ..
    …………………

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s