Λειτουργία Κυριακής: Να πηγαίνετε σ υ χ ν ά τα παιδιά σας στο νεκροταφείο 😈

«Οι νεκροί είναι σοφότεροι απ’ τον καθέναν μας. Είναι σοφότεροι γιατί ξέρουν όλη την αλήθεια!» 👺 [Αυστηρώς διά α ν η λ ί κ ο υ ς από 2ι έως και 121 ετών!]

lakamies-iasonos

Διδακτικόν του Ιάσονος του Ιερομόναχου 

Το καλύτερο μάθημα για τα παιδιά μας θα ‘ναι να τα πάρουμε μια Κυριακή και να πάμε στο κοιμητήριο. Βέβαια, σήμερα, θα πεις ότι τονε διώξαμε μακριά τον θάνατο. Θα πεις σε κάποιον «είμαι π.χ το κοιμητήριο» κι αυτός θ’ αρχίσει να φτύνει τον κόρφο του.

Ο πολιτισμός μας πέταξε στην άκρη τον θάνατο και τον παρουσίασε φρικιαστικό γιατί ο θάνατος εργάζεται την αίσθηση της ευθύνης.

Ο πολιτισμός μας πλέον κοιτά πως να μας κάνει να αισθανόμαστε ανεύθυνοι.

Αν έχουμε αυτήν την αίσθηση ανευθυνότητας, τότε άμεσα γινόμαστε κι αναίσθητοι. Μας νοιάζει μόνο ο εαυτός μας.

Περνάμε μια ζωή σαν να ‘ναι ένας στίβος μάχης με το χρόνο. Τίποτε να μη θυμίζει θάνατο, θάνατο και πολυκαιρισμό.

Οι καιροί δε μας θέλουν να φαινόμαστε κουρασμένοι και κουραζόμαστε για να διατηρήσουμε την εικόνα του ακούραστου αυτή.

Είναι σα να έχουμε μέσα μας ένα εικονοστάσι και μέσα σ’ αυτό να έχουμε θρονιάσει την εικόνα του αγέρωχου εαυτού μας.

Μέρα με τη μέρα πασχίζουμε να κλέβουμε λάδι από όνειρα κούφια: να βγάλουμε λεφτά, να μη γεράσουμε ποτέ. Ως εκεί… Κι αν δε ξέρουμε όλη την αλήθεια, ας πάμε μέχρι το κοιμητήριο για να τη δούμε.

Οι νεκροί είναι σοφότεροι απ’ τον καθέναν μας. Είναι σοφότεροι γιατί ξέρουν όλη την αλήθεια.

Και βλέπουν πόσο μάταιοι ήταν αγώνες για τις κοσμικές δόξες, την καταξίωση, το λαμπρό μέλλον- που τόσο μας έχουν κατά καιρούς απασχολήσει. Ο πλούσιος της παραβολής δεν είναι μόνο αυτός που θέλει να καλοπερνά στα πλούτη του.

Τα πλούτη του αυτά, στ’ αλήθεια αλυσίδες. Ο αποκλειστικός αγώνας για την καλοπέραση και την διατήρηση της εικόνας μας, δεν έχει να κάνει με τα χρήματα.

Έχει να κάνει με ό, τι μας σκλαβώνει. Καλοπερνάς, όταν θες να επιβάλλεσαι στον άλλον. Καλοπερνάς, όταν θες να το παίζεις αφεντικό, στις σχέσεις σου, μες το σπίτι, στην δουλειά σου, στο σχολείο σου.

Καλοπερνάς, όταν δεν μπορείς να μπεις λίγο στη θέση του άλλου. Στα πάντα θέλουμε να επικρατούμε ‘μεις.

Έτσι αισθανόμαστε μονάχα τάχα ζωντανοί γιατί δεν ασκηθήκαμε στην Αγάπη, δεν μοιραστήκαμε με τους άλλους, τους πετάξαμε ένα ξεροκόμματο, έτσι να πορεύονται, όπως ο πλούσιος πέταγε στο Λάζαρο.

Ο Λάζαρος δε στέναξε όσο ήταν στη ζωή, είχε ελπίδα. Ο πλούσιος δεν είχε καμιά. Τα πάθη του τον είχανε πεθάνει.

Ο ίδιος θάνατος συνεχίζονταν στον Άδη, με άλλη μορφή. Ίδια ζωή όμως αγγελική, έζησε ο Λάζαρος στην αγκαλιά του Αβραάμ.

Ζούσε παράδεισο, όσο ήταν ακόμα στη ζωή. Ήτανε λεύτερος, είχε ανάσταση η ζωή του, μολονότι βρόμικος και πενιχρός, πληγές γιομάτος ζητιάνευε στο δρόμο.

Όσο ανάβουμε το καντήλι του εαυτού μας, τόσο πασχίζουμε και θάνατο ζούμε.

Ε, ας πάμε τα παιδιά μας στο κοιμητήριο να διδαχθούνε όλη την αλήθεια.

***

😈 Διδαχθήκαμεν και πάλιν σήμερις… 😈 😈

Ιερόν και πνευματικόν λίνκιον 

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, Λειτουργία Κυριακής, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

6 Responses to Λειτουργία Κυριακής: Να πηγαίνετε σ υ χ ν ά τα παιδιά σας στο νεκροταφείο 😈

  1. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    http://www.ierakatixisis.com/2016/12/playstation.html

    ΤΡΊΤΗ, 20 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2016

    Το τεκνό ήθελε … Playstation!

    Όργια παπά με ληστή στη Λάρισα.

    «Είχα ερωτική σχέση με τον ιερέα, με πλήρωνε και μου έπαιρνε δώρα».

    Η ληστεία και το ροζ παρασκήνιο.

    Διαβάζω και αντιγράφω από το έγκυρο http://www.kosmoslarissa.gr το δικαστικό ρεπορτάζ που αφορά διεφθαρμένο ρασοφόρο και τα γιουσουφάκια του…

    Απρόσμενη τροπή πήρε στο Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας η εκδίκαση της υπόθεσης ληστείας ενός Λαρισαίου ιερέα με κατηγορούμενους δυο νεαρούς Βολιώτες.
    Ο ένας, 24 ετών, αποκάλυψε στο δικαστήριο ότι διατηρούσε σχέση επί πληρωμή με τον ιερωμένο και πως για τις υπηρεσίες του έπαιρνε διάφορα δώρα όπως κινητά τηλέφωνα ή ακόμα και Play Station.
    Σύμφωνα με το κατηγορητήριο ο 24χρονος μαζί με έναν φίλο του, μπήκαν στο σπίτι του ιερέα από μπαλκονόπορτα και τον απείλησαν με κουζινομάχαιρο και σουγιά ότι θα του κάνουν κακό αν δεν τους δώσει χρήματα. Τελικά του πήραν 400 ευρώ.
    Περιγράφοντας όσα έζησε με τον ιερέα, μίλησε για συναντήσεις και ερωτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχεία στο Βόλο, όπου ο παπάς πήγαινε χωρίς τα ράσα καθώς εκεί δεν τον αναγνώριζαν.
    Το δικαστήριο καταδίκασε τον 24χρονο σε ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών με τριετή αναστολή και του έδωσε το δικαίωμα έφεσης.
    Ο έτερος κατηγορούμενος αθωώθηκε καθώς ο καταδικασθείς πήρε πάνω του την ευθύνη της ληστείας και δεν το ανέμειξε.

    http://www.kosmoslarissa.gr , http://www.ereportaz.gr


  2. Εκδότης ΚΑΚΤΟΣ
    Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 1979
    Αριθμός σελίδων: 272

    https://www.politeianet.gr/books/karatzaferis-spuros-kaktos-fakellos-ekklisia-111595
    Παρουσίαση

    ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΦΥΝΤΑΝΙΔΗ

    Για αιώνες ολόκληρους, ο χώρος της Εκκλησίας ήταν στην Ελλάδα ένα ταμπού. [. . .] Από την εποχή του Ροΐδη κανένας δεν τόλμησε στο τόπο αυτό να τα βάλει ανοιχτά με τους μεγαλοσχήμονες παπάδες, [. . .], να ερευνήσει τις ζωές και τα έργα αυτών που βάλθηκαν να γίνουν φύλακες και τιμητές της ηθικής των κοινών θνητών. Όσοι το τόλμησαν, κυρίως μέσα από βιβλία (Καζαντζάκης, Λασκαράτος, Βάρναλης) γνώρισαν την άρνηση και τον κατατρεγμό. [. . .] Όταν στην «Ελευθεροτυπία» αρχίσαμε πριν δυο χρόνια την έρευνα «Φάκελος Εκκλησία» οι αντιδράσεις ήταν έντονες, αλλά στη συντριπτική τους πλειοψηφία θετικές. Το συμπέρασμα ήταν ότι το κοινό ζητούσε πια κάθαρση ουσιαστική μέσα στην Εκκλησία. Σ’ εκείνη την έρευνα βγήκαν στην επιφάνεια κυρίως σκάνδαλα οικονομικά – μπορώ να πω ότι για πρώτη φορά ετέθη ξεκάθαρα το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας που πάει να βρει κάποια λύση. Ακολούθησε, πριν λίγους μήνες, η έρευνα «Βίοι Αγίων». Αυτή τη φορά το νυστέρι έμπαινε πιο βαθιά και μάλιστα σε περιοχές «απαγορευμένες». Η έρευνα προχωρούσε στα ιδιαίτερα των μεγαλόσχημων ρασοφόρων, στις μεταξύ τους σχέσεις, στην ιδιωτική τους ζωή. Και βγήκαν στη φόρα πράγματα και θαύματα που έκαναν και τους πιο πιστούς ακόμα να αγανακτήσουν. [. . .] Πιστεύω ότι το βιβλίο αυτό θα συμβάλει σημαντικά στην ικανοποίηση του πανεθνικού πια αιτήματος για κάθαρση στην Εκκλησία – κάθαρση από τα στοιχεία εκείνα που προσβάλλουν το θρησκευτικό αίσθημα των πιστών και την νοημοσύνη όλων. [. . .]

  3. Ο/Η Ένας Δημοσιογράφος λέει:

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      Η Ορθοδοξία, λατρεύει την παρακμή, το νεκρό και το επέκεινα. Αντίθετα, αδιαφορεί για ότι υπόσχεται ζωή, μέλλον, για ότι αντιπροσωπεύει την αποστολή του ανθρώπου εδώ στην γή. (Ώστε να ασχολούνται μ’ αυτά τα θέματα αποκλειστικά οι ρασοφόροι, με τους όρους που εξασφαλίζουν και διαιωνίζουν την εξουσία τους). Επιπλέον τα μνήματα, τους είναι χρήσιμα γιατί αφενός από κεί προέρχονται κάθε είδους λείψανα αγίων, ασήμαντων ανθρώπων, που τους εξασφαλίζουν μία εύκολη πηγή χρημάτων, και αφετέρου πνευματικής εξουσίας επάνω στους πιστούς, δια του φόβου του αναπόφευκτου Τέλους, και για το τι υπάρχει μετά. Ολο το σκηνικό στα μνήματα που περιέχεται στο βίντεο, είναι ένα γελοίο θέατρο εντυπώσεων. Οι Καθολικοί θεωρούν την γέννηση του Ιησού ως την μεγαλύτερη γιορτή του Χριστιανισμού, ενώ η Ορθοδοξία την Σταύρωση και Ανάσταση του..

  4. Ο/Η Eωσφόρος λέει:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s