Λειτουργία Κυριακής -ΑΕΙ(!) συνεργάζεται με τη Μητρόπολη Σπάρτης, θέμα: «Νοερά Προσευχή ως οδηγός ανάπτυξης»

[Στη χώρα όπου ο Σώρρας είναι τρισεκατομμυριούχος, η Ρούπα επαναστάτρια και ο Τσίπρας αριστερός]

photo: musliminc.com

photo: musliminc.com

Ημερίδα «Νοερά Προσευχή & σύγχρονες επιχειρήσεις»

aei2ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: «Διοργάνωση επιστημονικής Ημερίδας με θέμα η Νοερά Προσευχή ως
οδηγός ανάπτυξης και ενδυνάμωσης στις σύγχρονες επιχειρήσεις και
οργανισμούς.»

aeiTo Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών & Ποιότητας Ζωής του aeiΠανεπιστήμιου Πελοποννήσου σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Μονεμβασίας και Σπάρτης, διοργανώνει Επιστημονική Ημερίδα, με θέμα «Η Νοερά Προσευχή ως οδηγός ανάπτυξης και ενδυνάμωσης στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς», τη Δευτέρα στις 16 Ιανουαρίου 2017 και ώρα 17:00, στο αμφιθέατρο της Σχολής Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στη Σπάρτη. Σκοπός της ημερίδας αποτελεί η προσέγγιση της έννοιας και της μεθόδου – τεχνικής της Νοεράς Προσευχής, με ιδιαίτερη έμφαση στην επίδρασή της και στα οφέλη της στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς (στελέχη του ιδιωτικού, δημόσιου, μη κερδοσκοπικού τομέα). Επίσης η συσχέτιση της Νοεράς Προσευχής με την αποτελεσματικότητα, παραγωγικότητα και κερδοφορία των επιχειρήσεων.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, Λειτουργία Κυριακής, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

11 απαντήσεις στο Λειτουργία Κυριακής -ΑΕΙ(!) συνεργάζεται με τη Μητρόπολη Σπάρτης, θέμα: «Νοερά Προσευχή ως οδηγός ανάπτυξης»

  1. Ο/Η του κώλου λέει:

    «Άλλην φοράν πάλιν αγρυπνώντας μόνος εις το πολύ μικρό καλυβάκι μου – διότι μόνοι μας με τον Γέρο Αρσένιο αγρυπνούσαμε κατά νύχτα ο καθείς εις το κελλί του με την ευχήν και με δάκρυα – ήλθον πάλιν εις θεωρίαν. Εγέμισεν φως το κελλί μου, καθώς όταν είναι μέρα. Και εις το μέσον εφάνησαν τρία παιδάκια έως δέκα ετών το καθένα. Ένα ανάστημα. Μία μορφή. Μία ενδυμασία. Ένα πρόσωπον, εις την ευμορφίαν. Και εγώ εθαύμαζων εις την θεωρίαν τους ήμην όλος εκστατικός.

    Ο Γέροντας δεν μας έκανε πολλές διδασκαλίες η διαλέξεις περί Νοεράς προσευχής. Όχι ότι δεν μπορούσε, αφού ήταν πραγματικός επιστήμων της Νοεράς προσευχής, διάδοχος και συνεχιστής της Νηπτικής παραδόσεως, αλλά επειδή ήταν επιφυλακτικός, για να μην φουσκώση τα μυαλά μας με φαντασίες καταστάσεων που δεν είχαμε φθάσει.

    Ολιγόλογες λακωνικές συμβουλές μας έδινε κατά την διάρκεια των νυκτερινών μας εξαγορεύσεων, υπό την μορφή υποδείξεων περισσσότερον, μα ήσαν πάντα μεστές ωφελείας.
    Η στάσις του ήταν «προχώρα και εγώ σε παρακολουθώ». Και ο λόγος εγίνετο πράξις. Με την ευχή του Γέροντα κοπιάζαμε στην προσευχή. Και ερχόταν φορές να κάνουμε τρεις, τέσσερις, πέντε ώρες νοερά προσευχή, με σκυμμένο το κεφάλι, και τον νου κολλημένο μέσα στο βάθος της πνευματικής καρδιάς. Καμμιά φορά σήκωνα το κεφάλι να πάρω αέρα, αλλά η γλυκύτητα με τραβούσε πάλι μέσα στην καρδιά! Η ψυχή είχε γευθή και έλεγε:
    «Μη ζητάς τίποτε άλλο, αυτό είναι. Αυτός είναι ο πολύτιμος ουράνιος θησαυρός. Απόλαυσέ τον!»

    • Ο/Η Θεολόγος λέει:

      «Ο υποψήφιος διάκονος πρέπει να ερωτηθεί εάν ανθρωπίνη τις φύσις, τριβήν εποιήσατο περί την οπισθίαν οπήν, ή εάν εισήλθεν εν αυτή και συνάμα ροήν εποιήσατο».
      (Από το «Εξομολογητάριον» του άγιου Νικόδημου Αγιορείτη -1794)

      http://www.sarantakos.com/kibwtos/mazi/kornaros_agioi5.html

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

      ###Ολιγόλογες λακωνικές συμβουλές μας έδινε κατά την διάρκεια των νυκτερινών μας εξαγορεύσεων

      Τι θέλει ειπείν ο Ποιητής;
      Διατί νυκτερινέ ε εξαγορέφσεις;

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      1 «με τον Γέρο Αρσένιο αγρυπνούσαμε κατά την νύχτα ο καθείς εις κελί του με την ευχή και με δάκρυα..» Αυτό είναι ψέματα. Μπορώ να τους φανταστώ τους δυό τους, να κάνουν οτιδήποτε άλλο εκτός από να κάνουν ευχές και να κλαίνε. Αλλά ας το δεχθούμε σαν αλήθεια πως κάθε βράδυ έκλαιγαν και ας τους φανταστούμε. Δεν είναι παλαβομάρα; Να κλαις κάθε βράδυ, επί χρόνια και εν τέλει σ’ όλη σου την ζωή.. Για ποιόν λόγο; Προφανώς για τις αμαρτίες τους, οι περισσότερες εκ των οποίων λόγω της ασκητικής ζωής τους, φαντάζομαι ότι συνέβησαν μέσα στο μυαλό τους και όχι στην πραγματικότητα. Εφόσον, αυτοί οι άνθρωποι ήταν τόσο αμαρτωλοί, σε σημείο να κλαίνε και να προσεύχονται (χωρίς αποτέλεσμα, δεδομένο ότι πάλι την επόμενη νύχτα, κλάματα και προσευχές) και να έρχονται σε «θεωρίαν», γιατί αποκαλούνται άγιοι από τους κοινούς θνητούς; Και να τους θαυμάζουν, οι πιστοί και να ζητάν την ευλογία τους; Και ποια ήταν η «θεωρίαν» του; Εμφανίστηκαν τρία παιδάκια, ένα ανάστημα, μία μορφή, μία ενδυμασία. Εξυπακούεται, μετά απ΄ αυτή την θεωρίαν, η ανθρωπότητα έλυσε τα προβλήματα της και εισήλθε σε κατάσταση μακαριότητας. Τι σκαρφίζονται οι καλόγεροι, για να ασκούν γοητεία και εξουσία, στους αφελείς. Εχει κάποιος το δικαίωμα να αναρωτηθεί, μήπως η υποκρισία μας έχει γίνει εθισμός και συνεπώς, αυτοσκοπός. Μήπως οι άνθρωποι, παριστάνουν ότι πιστεύουν σε τέτοιες μπούρδες, μόνο και μόνο να ικανοποιούν τον εθισμό τους στην υποκρισία..
      2 » η γλυκύτητα με τραβούσε πάλι μέσα στην καρδιά» Επειδή αυτό πού κάνουν τους προκαλεί ευχαρίστηση, νομίζουν ότι είναι η αλήθεια του Θεού. Αλλά η γλυκύτητα είναι ηδονή, δηλαδή συναισθηματική κατάσταση και δεν έχει να κάνει με την λογική. Ακόμα και η πιο εξόφθαλμα παράλογη σκέψη μπορεί να προκαλέσει ευχαρίστηση. Αν εγώ για κάποιο λόγο, πιστεύω ότι το δένδρο της αυλής μου, είναι το κέντρο του σύμπαντος και αυτή η πίστη μου προκαλεί ρίγη συγκίνησης, σημαίνει ότι έχω δίκαιο; Θα προκαλέσω αμφιβολίες -δικαίως- για την ψυχοπνευματική μου υγεία, αλλά οι ισχυρισμοί των καλόγερων, δεν προκαλούν παρόμοιες αμφιβολίες. Δόλια υποκρισία.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΝΟΕΡΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

    http://www.vimaorthodoxias.gr/prosefxi/geron-iosif-o-isixastis-pos-na-kanete-noera-proseixi-adialeiptos/

    Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής: Πώς να κάνετε νοερά προσευχή αδιαλείπτως

    Γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός (1921-2009)

    Ο γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός όταν ζούσε μαζί με τον γέροντά του Ιωσήφ τον Ησυχαστή στην Νέα Σκήτη.

    Γέρων Ιωσήφ, ο Βατοπαιδινός

    Botox
    https://2mnka.wordpress.com/2009/07/09/iosif-vatopaidinos/


    Τρία τέταρτα, αφότου εξέπνευσε…


    Μιάμιση ώρα αφότου εξέπνευσε…

    http://www.tanea.gr/news/greece/article/1405975/?iid=2
    Ένα μίνι Βατικανό «έχτιζε» ο Εφραίμ
    Real estate, business plan, επενδύσεις σε ακίνητα, τουριστικά θεματικά χωριά ήταν μερικές από τις ιδέες που κυκλοφορούσαν στο Βατοπέδι

    ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Στέλιος Βραδέλης TA NEA 27/10/2008 07:00

    ………………

    Τους έδιωξαν

    Στη δυναμική ομάδα του Ιωσήφ, η οποία δραστηριοποιείται στην περιοχή της Πάφου, εντάσσονται επίσης ο σημερινός Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος και ο Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος. Το όνομα του Ιωσήφ και της ομάδας του συνδέεται με σκάνδαλα ηθικής φύσης, σύμφωνα με τις κατηγορίες των επικριτών τους, και υποχρεώνουν τον τότε Μητροπολίτη Πάφου Χρυσόστομο να τους ζητήσει να εγκαταλείψουν την επαρχία του. Την ίδια στάση τηρούν και οι υπόλοιποι μητροπολίτες, οι οποίοι υποχρεώνουν ουσιαστικά τον Ιωσήφ και τους υποτακτικούς του να εγκαταλείψουν τη Μεγαλόνησο. Ο Χρυσόστομος από τότε βρίσκεται στην κορυφή των εχθρών της ομάδας.

    Η περιουσία της Κυπριακής Εκκλησίας
    …………………..

    http://anavaseis.blogspot.gr/2012/09/blog-post_9663.html

    Ο γέρων Εφραίμ Φιλοθεΐτης (Αριζόνας), μιλά για τον γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή

    Αρχιμ. Εφραίμ Καθηγουμένου Ι. Μονής Φιλοθέου

    Όταν ακόμη ήμεθα κοντά στον μακαριστό Γέροντα μου Ιωσήφ, πολλές φορές, για να μάς ωφελήσει, έπιανε και μάς εδιηγείτο την ζωή του

    Για τον Eφραίμ της Αριζόνα.
    Βιβλίο γνωστού Θεολόγου αναφέρει μια ιστορία με μορφίνες:
    http://www.philologus.gr/4/72-2010-01-01-01-24-47/77-2010-01-01-00-21-05

    ΠΑΡΘΕΝΟΣΥΛΛΕΚΤΕΣ

    Δημοσιεύθηκε : 09 Ιανουάριος 2008

    Δρος ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΙΑΜΑΚΗ

    …………………………….
    ό γέροντας φωλιάζει, βό¬σκει, και θαυματουργεί στο άλλο ημισφαίριο τής γης. λέγεται ότι, ό¬ταν λειτουργή, δέν πατάει στή γή’ βρίσκεται μετέωρος 1,20 μ. πάνω άπό το έδαφος, ό στάρετς και παρθενοσυλλέκτης έχει τώρα εκεί 17 (δεκαεφτά) γυναικεία μοναστήρια -μόνο γυναικεία, κανένα αντρι¬κό- και αμέτρητα πλήθη αφιερωμένων γυναικών, μόνο γυναικών, ό¬πως μου είπε παλιός μου «φίλος» και συμφοιτητής (άλλης σχολής)και τώρα μοναδικός αρσενικός υποτακτικός του «γέροντος», αυτός ό υποτακτικός, λαϊκός ακόμη, κουβαλούσε τακτικά σ’ αυτόν τον παρθενοσυλλέκτη στάρετς – γέροντα μορφίνες, μιά φορά, καθώς κουβαλούσε τις μορφίνες, τον τράκαρε ένας από πίσω, του τσαλάκωσε το πόρτ – μπαγκάζ, και τά ζουμιά τών μορφινών έτρεχαν στην άσφαλτο, βλέ¬πει ή τροχαία τις μορφίνες και τον συλλαμβάνει (ήταν το 1968). τους λέει: «Είμαι προσωπικός γιατρός του Τάδε «γέροντος», και του πη¬γαίνω αυτά τά φάρμακα, επειδή τά έχει ανάγκη, του λένε: «Τόσο πολλές μορφίνες; αυτές είναι γιά άρρωστους ενός νοσοκομείου γιά έ¬να έτος! κι άπό τι πάσχει ό έν ενεργεία ηγούμενος;», δέν μπορούσε νά τους πει από τι έπασχε ό γέροντας, του επέτρεψαν νά τηλεφωνήση σέ κάποιον, εκείνος, αντί σε δικηγόρο, τηλεφώνησε σε κάποια προ¬σωπικότητα, κι ή προσωπικότητα σέ κάποιον ανώτατο αξιωματικό του στρατού, κι ό ανώτατος αξιωματικός διέταξε τήν τροχαία νά τον αφήσουν ελεύθερο, τον άφησαν ελεύθερο μέ τήν εξοργισμένη παρατήρησι: «Θά σέ παρακολουθούμε “αν ξανασυμβή αυτό, θά σέ συλλά¬βουμε, και θά πας φυλακή, δέν θά τήν ξαναγλυτώσης». έγώ τά έμαθα από το γιατρό και τήν «προσωπικότητα» διασταυρωμένα.
    …………….

    Για τον μοναχό Scott Nevins, που αυτοκτόνησε σε ένα από τα μοναστήρια του super market του Εφραίμ της Αριζόνα, μαθητή του Ιωσήφ του Ησυχαστή, της νοεράς προσευχής, ένα μπλογκ στις ΗΠΑ, που ασχολείται με όλες τις πτυχές αυτής της υπόθεσης και με άλλες συναφείς του Ορθόδοξου μοναχισμού.

    https://scottnevinssuicide.wordpress.com/

    Scott Nevins Memorial

    https://scottnevinssuicide.wordpress.com/category/scandals/

    Scandals
    Greek Orthodox Abuse
    ……………

    Abbot Nephon Anastasopoulos, arrested on suspicion of sexually abusing at least 21 novice monks
    …………..

    Archbishop Christodoulos affair Embattled spiritual leader accused of procuring the services of a convicted drug smuggler, Apostolos Vavylis, to help elect a favoured cleric to the post of patriarch of Jerusalem. Investigations have shown that the archbishop wrote a recommendation letter for Vavylis months before he was arrested smuggling heroin. http://www.theguardian.com/world/2005/mar/20/greece
    …………………..

    https://roides.wordpress.com/2016/01/04/4jan16/
    Η ιστορία ενός μοναχού
    Posted on 04/01/2016 by Po
    [Τι κρύβει το ράσο, σε μια περιήγηση μεταξύ Άθωνα-Ιεροσολύμων-ΗΠΑ-Ναυπάκτου]

    ……………..
    Να συνεχίσουμε όμως με τον οικοδεσπότη και πνευματικό της μαμάς Ρωμανίδη: Αντιγράφω, από τον «Εθν.Κήρυκα», Ν.Υόρκης, «27 Νοεμβρίου 2012. Σεξουαλικό σκάνδαλο σε Μοναστήρι της Βοστώνης-του Θ.Καλμούκου

    Σκάνδαλο τεραστίων διαστάσεων σεξουαλικής μορφής έχει ξεσπάσει στο Ορθόδοξο Μοναστήρι της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, …στο Μπρούκλαϊν της Μασαχουσέτης, με επίκεντρο τον ιδρυτή και μέχρι πριν λίγο καιρό ηγούμενό του, Αρχιμανδρίτη Παντελεήμονα Μητρόπουλο. Συγκεκριμένα, οκτώ μοναχοί αποκάλυψαν με επώνυμες και ενυπόγραφες καταγγελίες τους ότι ο ηγούμενος Παντελεήμων επί μακρό χρονικό διάστημα επιδιδόταν σε ομοφυλοφιλικές πράξεις ακολασίας μέσα στο μοναστήρι.
    …………………………

    • Ο/Η Αθανασία του Αιγάλεω λέει:

      http://www.paneliakos.com/2013/02/blog-post_4777.html

      Απειλούν με μήνυση οι γονείς του δόκιμου μοναχού που αυτοκτόνησε
      Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου, 2013

      Του Θεόδωρου Καλμούκου

      Ο αείμνηστος Σκοτ (Ιωάννης) Νέβινς χαρούμενο; και χαμογελαστός την ημέρα της αποφοίτησης του από το Λύκειο. Το κίτρινο «κασκόλ» συμβολίζει ότι ήταν αριστούχος μαθητής.

      ΒΟΣΤΩΝΗ. Οι γονείς του δόκιμου μοναχού Σκοτ (Ιωάννη) Νέβινς, ο Ασλι και η Νταγιάν Νέβινς, προσέλαβαν τον δικηγόρο Στέφεν Μέρφι από τον Αγιο Φραγκίσκο της Καλιφόρνιας ως συνήγορο υπεράσπισης σε μήνυση που προτίθενται να καταθέσουν για τον αναίτιο θάνατο του γιου τους, σε περίπτωση που η Αρχιεπισκοπή, η Μητρόπολη Αγίου Φραγκίσκου και το Μοναστήρι του Αγίου Αντωνίου στην Αριζόνα δεν δεχθούν να προχωρήσουν σε διακανονισμό μαζί τους.
      Υπενθυμίζεται ότι ο γιος τους δόκιμος μοναχός Σκοτ (Ιωάννης) Νέβινς, στην ηλικία των 27 χρόνων αυτοκτόνησε τα ξημερώματα της 11ης Ιουνίου 2012 σε κοντινή απόσταση από το Μοναστήρι του Αγίου Αντωνίου στην Αριζόνα, όπως έγραψε ο «Εθνικός Κήρυξ» στις 12 Ιουνίου 2012. Είχε παραμείνει στο Μοναστήρι επί έξι χρόνια και συγκεκριμένα μπήκε στις 7 Σεπτεμβρίου του 2004 και έφυγε μέσα στη νύχτα τον Φεβρουάριο του 2011, ενώ επέστρεψε τον Ιούνιο του 2012 και αυτοχειριάστηκε, σύμφωνα με το αποτέλεσμα της Αστυνομικής έρευνας.
      Ο δικηγόρος Στέφεν Μέρφι έστειλε πολυσέλιδη προειδοποιητική επιστολή με ημερομηνία 5 Φεβρουαρίου 2013 με κατεπείγον ταχυδρομείο (Federal Express) προς τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο, τον Μητροπολίτη Αγίου Φραγκίσκου Γεράσιμο, τον Αρχιμανδρίτη Εφραίμ ιδρυτή του Μοναστηριού του Αγίου Αντωνίου και τον ηγούμενο Παϊσιο, στην οποία, αφού τους ανακοινώνει ότι προσελήφθη από την οικογένεια Νέβινς να την αντιπροσωπεύσει για τον αναίτιο θάνατο του παιδιού τους, παραθέτει συνάμα μεγάλο μέρος των αιτιάσεών τους σχετικά με την εισδοχή του παιδιού τους στο μοναστήρι, την αλλαγή στον χαρακτήρα και τη νοοτροπία του και την κατάληξή του στον θάνατο. Παράλληλα, ο κ. Μέρφι δίνει προθεσμία επτά ημερών στους προαναφερθέντες παραλήπτες της επιστολής να απαντήσουν αναφορικά με τις προθέσεις τους. Σε περίπτωση που αγνοήσουν αυτή την προειδοποιητική του επιστολή για διακανονισμό εκτός δικαστηρίου και για αποζημίωση της οποίας το ποσό δεν αναφέρεται, τότε θα υποβάλλει μήνυση και θα οδηγηθεί η υπόθεση σε εκδίκαση στο δικαστήριο. Αντίγραφο της επιστολής και των συνημμένων πληροφοριών υπάρχει στη διάθεση του «Ε.Κ.».
      Αναγράφεται στην επιστολή ότι ο λόγος που η οικογένεια Νέβινς θα προχωρεί σ’ αυτές τις κινήσεις είναι «για να προστατευθούν άλλες οικογένειες και άτομα από το να υποστούν όσα υπέστησαν οι ίδιοι και ο γιος τους». Ο δικηγόρος υπογραμμίζει ότι ανάμεσα στους στόχους της οικογένειας Νέβινς είναι η δημοσιοποίηση «κάθε λεπτομέρειας του περιεχομένου της μήνυσης, συμπεριλαμβανομένης και της παρούσας προειδοποιητικής επιστολής και των συνημμένων στοιχείων της».
      Στην επιστολή τονίζεται ότι «ο θάνατος του μοναχογιού των Νέβινς μπορεί να αποδοθεί απευθείας στη φρικιαστική φυσική και ψυχολογική κακοποίηση που υπέστη στο Μοναστήρι του Αγίου Αντωνίου για περισσότερο από έξι χρόνια. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε από την ηγεσία του Μοναστηριού των Αρχιμανδριτών Εφραίμ και Παϊσίου, πληροί κάθε κριτήριο που χρησιμοποιείται από την ψυχολογική κοινότητα για να εντοπιστεί κάποια ομάδα η οποία επιδίδεται σε καταστροφικές πρακτικές αλλαγής σκέψης. Τέτοια ομάδα είναι γνωστή στην καθομιλουμένη γλώσσα ως cult (παραθρησκευτική σέκτα)». Αναγράφεται επίσης ότι «ο Σκοτ υπέστη σοβαρό ψυχολογικό τραύμα ως άμεση επίπτωση από τις πιεστικές τακτικές και πρακτικές των Αρχιμανδριτών Εφραίμ και Παϊσίου, ενώ η βλάβη που υπέστη εξακολούθησε να τον επηρεάζει κι έπειτα που έφυγε από το Μοναστήρι τον Φεβρουάριο του 2011».
      Στην προειδοποιητική επιστολή αναφέρεται ακόμα, πως «ο θάνατος του Σκοτ Νέβινς θα μπορούσε να είχε προληφθεί εάν ο Μητροπολίτης Γεράσιμος, είτε ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος ανταποκρίνονταν στις εκκλήσεις της οικογένειας Νέβινς να βγάλουν τον Σκοτ από το Μοναστήρι και να του παρασχεθεί η αναγκαία βοήθεια για να ανακάμψει από τις καταστροφικές τακτικές με τις οποίες βρέθηκε αντιμέτωπος στο Μοναστήρι του Αγίου Αντωνίου. Παρά το γεγονός ότι είχαν προειδοποιηθεί επανειλημμένως από τον Ασλι και την Νταγιάν Νέβινς πως το υγιές, νορμάλ έφηβο παιδί τους άρχισε να εμφανίζει ανησυχητικά σημάδια ψυχολογικής και φυσικής κατάπτωσης αμέσως μετά την είσοδό του στο Μοναστήρι, οι δύο αυτοί Επίσκοποι παρέμειναν άπρακτοι και δεν έκαναν τίποτε τη στιγμή που ο Σκοτ υποβαλλόταν σε φυσική και ψυχολογική κακοποίηση, η οποία τελικώς τον οδήγησε στον αναίτιο θάνατό του».
      Τονίζεται ότι το Μοναστήρι ανήκει εκκλησιαστικά και κανονικά στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής διά της Μητροπόλεως Αγίου Φραγκίσκου. Ο Μητροπολίτης Αγίου Φραγκίσκου Γεράσιμος, ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος, οι Αρχιμανδρίτες Εφραίμ και Παϊσιος από το Μοναστήρι του Αγίου Αντωνίου δεν είχαν ανταποκριθεί στα τηλεφωνικά μηνύματα του «Εθνικού Κήρυκα» μέχρι την ώρα που ολοκληρώθηκε η παρούσα έκδοση.
      Ο αείμνηστος Σκοτ Νέβινς ήταν προσήλυτος στην Ορθοδοξία από τον Προτεσταντισμό. Πριν από επτά χρόνια ο Σκοτ Νέβινς φοιτούσε στην τελευταία τάξη του Λυκείου κι όλα έδειχναν πως ήταν ένας καλός και χαρούμενος έφηβος, ενώ ήταν και αθλητής και έπαιζε ποδόσφαιρο στην ομάδα του Λυκείου του. Στα συνημμένα με την επιστολή πληροφοριακά στοιχεία αναφέρονται λεπτομέρειες για το πώς άρχισε να έχει φιλία και συνάφεια με κληρικούς και λαϊκούς οι οποίοι είναι οπαδοί του π. Εφραίμ.
      Τονίζεται ότι έχει δημιουργηθεί εδώ και μερικά χρόνια μία κάστα κληρικών αλλά και λαϊκών «νεοσυντηρητικών φονταμενταλιστών» σ’ ολόκληρη την Αρχιεπισκοπή Αμερικής, οι οποίοι είναι πλήρως αφοσιωμένοι στον π. Εφραίμ της Αριζόνας, ο οποίος ασκεί πάνω τους τρομακτική επιρροή, ενώ οι ίδιοι έχουν τυφλή υπακοή σ’ αυτόν μέχρι ακόμα και τις παραμικρές λεπτομέρειες του βίου τους και στους οποίους έχει αποδοθεί η προσωνυμία «Εφραιμίτες».
      Ο «Εθνικός Κήρυξ» είναι σε θέση να γνωρίζει ότι γίνονται ομαδικές κινητοποιήσεις ομογενών από διάφορα μέρη που υπάρχουν οπαδοί του π. Εφραίμ κληρικοί και λαϊκοί όπως λόγου χάρη από το Σικάγο, το Πίτσμπουργκ, τη Νέα Υόρκη, τη Φλόριδα και με λεωφορεία τις Κυριακές ή τις μεγάλες γιορτές μεταβαίνουν στα μοναστήρια με αποτέλεσμα οι τοπικές ενορίες να αδειάζουν.
      Διευκρινίζεται ότι ο δόκιμος, όπως ήταν η περίπτωση του αείμνηστου Σκοτ Νέβινς, ανήκει στο αρχικό στάδιο εισδοχής στον Μοναχισμό, το οποίο διαρκεί συνήθως τρία χρόνια και κάποιες φορές μέχρι πέντε.
      Οταν ο Σκοτ Νέβινς έφυγε από το Μοναστήρι οι γονείς του προσπάθησαν να τον βοηθήσουν ακόμα και με σχετική συμβουλευτική θεραπεία για να ενταχθεί και πάλι στην κοινωνία.
      Το ιστορικό των μοναστηριών
      Η Μονή του Αγίου Αντωνίου ιδρύθηκε το έτος 1995 από τον π. Εφραίμ, ο οποίος είναι ο πρώην ηγούμενος της Μονής Φιλοθέου του Αγίου Ορους και ο οποίος σήμερα έχει ιδρύσει και ελέγχει καθ’ ολοκληρία είκοσι ένα Μοναστήρια ανδρικά και γυναικεία σ’ ολόκληρη την επικράτεια της Αμερικής, πλην της περιοχής Βοστώνης. Οφείλει να τονιστεί, ωστόσο, ότι ο Μητροπολίτης Βοστώνης Μεθόδιος εδώ κι ένα χρόνο κάνει προσπάθειες να ιδρύσει κι αυτός Μοναστήρι μέσω της Μονής Σίμωνος Πέτρας του Αγίου Ορους και μάλιστα μέσα στον χώρο της Κατασκήνωσης στην τοποθεσία Κοντούκουκ του Νιου Χαμσάιρ, όπου το καλοκαίρι πηγαίνουν μικρά παιδιά σε κατασκηνωτικές περιόδους. Είχε καλέσει προς τούτο πριν από ένα χρόνο τον Ελληνοαμερικανό ιερομόναχο Ιάκωβο Μπάκο για να προβεί σε ανιχνευτική μελέτη, όπως είχε γράψει εκτενώς ο «Εθνικός Κήρυκας», ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο π. Μπάκος πρόκειται να έλθει και πάλι στη Βοστώνη εντός των εβδομάδων για να αρχίσει να συγκεντρώνει χρήματα και να εφευρίσκει υποψήφιους καλόγερους.
      Εν τω μεταξύ, στη Βοστώνη υπάρχει κι άλλος ένας καλόγερος από το Μοναστήρι της Σιμωνόπετρας, ο μοναχός Μάξιμος (Κώνστας) ο οποίος για δεύτερη χρονιά φέτος είναι εκτός του μοναστηριού του, αλλά επισκέπτης καθηγητής στη Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού.
      Υπογραμμίζεται ότι η δράση του ιερομόναχου Εφραίμ, ιδρυτή των Μοναστηριών της Αμερικής, ξεκίνησε πριν από είκοσι και πλέον χρόνια, όντας ακόμα ηγούμενος στη Μονή Φιλοθέου του Αγίου Ορους, όπως είχε αποκαλύψει τότε ο «Ε.Κ.».
      Στην αρχή πήγε στον Καναδά και στη συνέχεια μεταπήδησε στις Ηνωμένες Πολιτείες επικαλούμενος λόγους υγείας, όπου άρχισε να ιεροπράττει χωρίς την άδεια του τότε Αρχιεπισκόπου Αμερικής Ιακώβου, επιδιδόμενος σε εξομολογήσεις σε σπίτια, κάνοντας συγκεντρώσεις «ψυχωφέλειας», ευχέλαια και αγιασμούς και δημιουργώντας οπαδοποίηση από ανθρώπους αμφοτέρων των φύλων. Εστησε οργανώσεις με το όνομα «Παναγία η Γλυκοφιλούσα» και άρχισε η αγορά οικοπέδων για την ανοικοδόμηση Μοναστηριών, ενώ δραστηριοποιήθηκε στο Πίτσμπουργκ, στη Νέα Υόρκη, Νέα Ιερσέη, στη Φλόριδα, στο Τέξας, στην Καλιφόρνια και αλλού. Ετυχε της ολοκληρωτικής προστασίας και υποστήριξης του ιερέα Γεωργίου Πασσιά, ο οποίος ιεράτευε τότε στην κοινότητα του Αγίου Νικολάου του Φλάσινγκ και πολύ περισσότερο στη συνέχεια όταν έγινε πρωτοσύγκελος του τότε Αρχιεπισκόπου Αμερικής Σπυρίδωνα. Ο π. Πασσιάς, ο οποίος σήμερα είναι προϊστάμενος της κοινότητας του Αγίου Σπυρίδωνα στη Νέα Υόρκη εξακολουθεί να είναι θιασώτης και υποστηρικτής του π. Εφραίμ.
      Ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Ιάκωβος είχε καταγγείλει τις δράσεις του π. Ευφραίμ από την αρχή στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, στο οποίο όμως ο π. Εφραίμ είχε υποστηρικτή τον αείμνηστο Μητροπολίτη Σταυρουπόλεως Μάξιμο (Ρεπανέλλη), τελευταίο Σχολάρχη της Θεολογικής Σχολής Χάλκης, γι’ αυτό και στην αρχή το Πατριαρχείο δεν έκανε τίποτε.
      Κάποια στιγμή ο π. Εφραίμ ανακοίνωσε ότι είχε λάβει «πληροφορία» από τον Θεό να φύγει από την Ελληνική Ορθόδοξη Αρχιεπισκοπή Αμερικής και πήγε για λίγο διάστημα στην Υπερόριο Ρωσική Εκκλησία, η οποία τότε δεν αναγνωριζόταν. Ο αείμνηστος Οικουμενικός Πατριάρχης Δημήτριος του έστειλε γράμμα λέγοντάς του πως αν δεν φύγει από τους Υπερόριους Ρώσους και επιστρέψει πίσω στο Αγιο Ορος, θα τον καθαιρούσε. Τότε ο π. Εφραίμ έλαβε καινούργια «πληροφορία» από τον Θεό και έφυγε από τους Ρώσους, ενώ τελικά του δόθηκε άδεια ένταξής του στο Κληρικολόγιο της Αρχιεπισκοπής Αμερικής.
      Το μεγάλο αίνιγμα ήταν πού έβρισκε τα χρήματα και έστηνε το ένα Μοναστήρι μετά το άλλο και μάλιστα το κεντρικό του Αγίου Αντωνίου στην Αριζόνα εκεί που σημειώθηκε και η αυτοκτονία και το οποίο δίνει την εντύπωση μάλλον ξενοδοχειακής εγκαταστάσεως (resort) παρά Μονής.
      Το αίνιγμα φαίνεται να λύθηκε με μακροσκελές ανακοινωθέν που εξέδωσε η Μονή Βατοπαιδίου Αγίου Ορους θέλοντας να δικαιολογήσει τις δράσεις και διαπλοκές του ετέρου Εφραίμ του Βατοπαιδίου και το οποίο δημοσίευσε ο «Ε.Κ.» στις 9 Οκτωβρίου του 2008.
      Στο ανακοινωθέν του Βατοπαιδίου αναφερόταν, ανάμεσα στα άλλα, πως «κάθε χρόνο περίπου δύο εκατομμύρια ευρώ διατίθενται για υποτροφίες, βοήθεια σε φτωχές οικογένειες, αρρώστους και φυλακισμένους, κατασκηνώσεις και Ιδρύματα, εκκλησιαστικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, Κύπρο, Ρωσία, Ρουμανία, Σερβία, Αφρική και σε μοναστήρια και εκκλησιαστικούς οργανισμούς στην Αμερική και σε πολλές επαρχίες του Οικουμενικού Πατριαρχείου». Δύο χρόνια αργότερα, η Αρχιεπισκοπή Αμερικής μέσω του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου συγκρότησε επιτροπή έρευνας τόσο για τα οικονομικά των μοναστηριών, όσο και για τη γενικότερη δράση τους χωρίς ωστόσο να μπορέσει η έρευνα να φτάσει πουθενά, όπως ομολόγησε σε ομιλία του ο αντιπρόεδρος του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου Μάικλ Τζαχάρης σε ομιλία του στο Αρχιεπισκοπικό Συμβούλιο την οποία δημοσίευσε ο «Ε.Κ.» στις 8 Δεκεμβρίου 2012.
      Πηγή: Εθνικός Κήρυξ

  3. Το Άγιον Ορος είναι «καρφί στο μάτι» της παγκοσμιοποίησης και η Ορθοδοξία ανέκαθεν διώκεται από όλους, όσους επιθυμούν να μας ξεγράψουν από τον παγκόσμιο χάρτη

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    H Σπάρτη έχει όμως καλό μητροπολίτη

    http://www.protothema.gr/greece/article/336880/mitropolitis-spartis-den-eho-kamia-shesi-me-ton-mihaloliako-/

    «Ουδέποτε είχε σχέση με την Μητρόπολη»
    Μητροπολίτης Σπάρτης: Δεν έχω καμία σχέση με τον Μιχαλολιάκο
    13/12/201320:52

    «Εκφράζω την οδύνη της ψυχής μου», ήταν η απάντησή του στα όσα αναφέρονται στο βίντεο με τον αρχηγό της Χρυσής Αυγής

    Την «οδύνη της ψυχής του» για όσα είπε ο αρχηγός της Χρυσής Αυγής, Νίκος Μιχαλολιάκος, εξέφρασε σε παρέμβασή του στον τηλεοπτικό σταθμό Mega, ο Μητροπολίτης Σπάρτης, Ευστάθιος.

    Αρχικά επιτέθηκε στους δημοσιογράφους λέγοντας: «Είπε κάτι αυτός. Εσείς ελέγξαντε αν είναι αλήθεια; Πώς τα λέτε αυτά τα πράγματα;».

    Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης ξεκαθάρισε πως δεν έχει καμία σχέση με τον Μιχαλολιάκο, λέγοντας τα εξής: «Ουδέποτε είχε σχέση με την Μητρόπολη. Δεν έχω λάβει ποτέ μέρος σε πολιτικές διεργασίες. Δεν τον γνωρίζων προσωπικά, ούτε τους Χρυσαυγίτες της Σπάρτες». Ωστόσο έσπευσε να σημειώσει πως ενδεχομένως «άνθρωποι, συγγενείς που τους υποστηρίζουν (σσ. τη Χρυσή Αυγή) μπορεί να είναι Χριστιανοί που έρχονται στην εκκλησία.

    Όσον αφορά το γηροκομείο, το οποίο σύμφωνα με τον Μιχαλολιάκο ο Μητροπολίτης Σπάρτης έβαλε τους ανθρώπους που διαμένουν εκεί να ψηφίσουν Χρυσή Αυγή, ο κ. Ευστάθιος υποστήριξε πως «δεν υπάρχει γηροκομείο στο οποίο να έχω εγώ πρόσβαση. Δεν ξέρω τι μπορεί να σκέφτεται ο καθένας».

    Τέλος επανέλαβε: «Δεν υπάρχει καμία σχέση ή συνεργασία με την Χρυσή Αυγή», προσθέτοντας: «Είναι άδικο να φορτώνουν την Χρυσή Αυγή στην εκκλησία. Έχω στεναχωρηθεί με αυτό το πράγμα».
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    @«δεν υπάρχει γηροκομείο στο οποίο να έχω εγώ πρόσβαση. Δεν ξέρω τι μπορεί να σκέφτεται ο καθένας».

    http://www.immspartis.gr/?page_id=46

    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙC ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑC ΚΑΙ CΠΑΡΤΗC
    Ιδρύματα

    Γηροκομείο Νεαπόλεως «Ο ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ»
    Γηροκομείο και Άσυλο Ανιάτων Μολάων
    Γηροκομείο και Άσυλο Ανιάτων Έλικας
    ____________________

    Είναι πολύ καλός ο δεσπότης της Σπάρτης, συμφωνεί και ο τοπικός βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ,
    https://roides.wordpress.com/2015/04/16/16apr15b/

    αλλά και ο Μιχαλολιάκος:

    Για διεφθαρμένους δεσποτάδες μιλάει ο Φύρερ και εξαιρεί τους καλούς, μεταξύ τους και τον Σπάρτης.

  5. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Μία προσευχή την ημέρα, κάνει τα μνημόνια πέρα. Ουδόλως η τεχνολογία, η έρευνα, η καινοτομία, η επιστημονική κατάρτιση των στελεχών για το αντικείμενο της επιχείρησης, οι γνώσεις για τους νόμους της αγοράς και των απαιτήσεων της, έχουν συνδράμει τους ευρωπαίους και όχι μόνο, επιχειρηματίες να υπερτερούν απέναντι μας. Η κατάντια μας οφείλεται σε δύο λόγους: μας φθονούν και συνωμοσιολογούν εναντίον μας και η αδιαφορία στο καθήκον μας, να προσευχόμαστε. Τόσο απλό και εύκολο! Εννοείται ότι κάθε άποψη για κατάργηση της προσευχής στα σχολεία, θα επιδεινώσει την επιβαρυμένη κατάσταση μας. Τουναντίον, πρέπει να επεκτείνουμε την προσευχή στο δημόσιο-να τελειώσουμε με την γραφειοκρατία- και στον ιδιωτικό τομέα και οσονούπω, σαν; από θαύμα, θα γίνουμε μία βαριά βιομηχανική χώρα, με τα προιόντα μας ανάρπαστα (χωρίς προσευχή είναι τυχάρπαστα). Εκείνο που μου προκαλεί κακεντρέχεια είναι οι δυστυχείς πρόσφυγες (τζιχαντιστές) πού ήρθαν να μας εξισλαμίσουν, αλλά μάταια. Για ένα πουκάμισο αδειανό, για μία Ελένη. Αυτοεξισλαμιζόμαστε αφού..
    Ο Πρωτεύς, ήταν θεός της θάλασσας και είχε το χάρισμα, να αλλάζει μορφές, παραμένοντας όμως, ο Πρωτεύς. Ετσι είναι διαχρονικά και η εξουσία: Είτε πρόκειται για θρησκευτική, για πολιτική, δικαιοσύνης, για τους πνευματικούς ταγούς και τον λεγόμενο δημοσιογραφικό κόσμο, είναι το ίδιο «πρόσωπο», η ίδια «οντότητα». Ενώ εξασφάλισαν για μας ένα λιμνάζοντα βαλτότοπο όπου όλα μένουν τα ίδια, μέσα από την επινόηση «ιερών» νόμων, επινοήσεων, εννοιών, παράδοσης κλπ, ταυτόχρονα για τον εαυτό της επιφυλάσσει το «τα πάντα ρεί και ουδένα μένει». Μόνο που το κάνει πράξη με υβριστικό τρόπο, καθώς απαγορεύει τον δίκαιο και ισόνομο ανταγωνισμό και την συμμετοχή της κοινωνίας σ’ αυτό το «τα πάντα ρει». Και ο δίκαιος ανταγωνισμός, είναι η κορωνίδα της δικαιοσύνης. Η μυθοποίηση της εξουσίας, συνίσταται στο να μας πείθει, ότι μόνο αυτή μπορεί να μας παρέχει τα αναγκαία. Οτι χρειαζόμαστε, ότι επιθυμούμε βρίσκεται στην δικαιοδοσία της, είτε ως κοσμική είτε ως βούληση του υπερκόσμιου όντος. Και η προσευχή, συντρέχει προς αυτόν τον σκοπό, καθώς εκλιπαρούμε τον Θεό για το έλεος και την βοήθεια του.
    Ο Προμηθέας στο επίπεδο του μύθου, απομυθοποίησε την εξουσία (θεούς) και κατέβασε από τον Ολυμπο, τις ιδιότητες της. Τις γνώσεις, τις τέχνες, επιστήμη, ιατρική, την συμμετοχή του ανθρώπου στο πεπρωμένο του, εν τέλει. Ας γίνουμε ο καθένας Προμηθέας, ας απομυθοποιήσουμε αυτούς τους κάθε είδους τσαρλατάνους του κάθε Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και κάθε μονής Μονεμβασίας και όπως αλλιώς λέγονται. Δεν υπάρχει λόγος να φοβόμαστε τιμωρία ανάλογη του Προμηθέα, διότι ο ίδιος φόβος μας, είναι η τιμωρία μας.

  6. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    http://www.athensvoice.gr/ellada/aei-synergazetai-me-ti-mitropoli-spartis-me-stoho-tin

    ΑΕΙ συνεργάζεται με τη Μητρόπολη Σπάρτης με στόχο την ανάπτυξη και οδηγό την προσευχή
    Απόψε στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Ημερίδα «Νοερά Προσευχή & σύγχρονες επιχειρήσεις»
    NEWSROOM
    16.01.2017 – 15:30

    Το λιθαράκι της στην ανάπτυξη και εκπαίδευση της νέας γενιάς στελεχών επιχειρήσεων επιθυμεί να βάλει η Εκκλησία διοργανώνοντας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου ημερίδα με θέμα: «Νοερά Προσευχή & σύγχρονες επιχειρήσεις». Όπου νοερά προσευχή νοείται «η επίκληση του Ονόματος του Κυρίου Ιησού και η εκζήτηση του Θείου Ελέους και συγχρόνως μία πράξη μετανοίας του πεπτωκότος αμαρτωλού ανθρώπου, η οποία εκφράζεται με τα λόγια: Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με», σύμφωνα με το site pemptousia.gr.

    To Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών & Ποιότητας Ζωής του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Μονεμβασίας και Σπάρτης, διοργανώνει την Επιστημονική Ημερίδα σήμερα Δευτέρα στις 16 Ιανουαρίου 2017 και ώρα 17:00, στο αμφιθέατρο της Σχολής Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στη Σπάρτη.

    Σκοπός της ημερίδας, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου, αποτελεί η προσέγγιση της έννοιας και της μεθόδου – τεχνικής της Νοεράς Προσευχής, με ιδιαίτερη έμφαση στην επίδρασή της και στα οφέλη της στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς (στελέχη του ιδιωτικού, δημόσιου, μη κερδοσκοπικού τομέα). Επίσης η συσχέτιση της Νοεράς Προσευχής με την αποτελεσματικότητα, παραγωγικότητα και κερδοφορία των επιχειρήσεων. Όπως σχολιάζει και ο μπλόγκερ που «ξετρύπωσε» την ημερίδα: «αυτά συμβαίνουν στη χώρα όπου ο Σώρρας είναι τρισεκατομμυριούχος, η Ρούπα επαναστάτρια και ο Τσίπρας αριστερός».

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Προσπάθησαν να το κρύψουν μετά το θόρυβο

    https://enosy.blogspot.gr/2017/01/ew-age.html

    ΤΡΊΤΗ, 17 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2017
    Νew age χριστιανοταλιμπάν για την παραγωγικότητα, την αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία


    Φωτογραφία από Επιστημονική Ημερίδα, με θέμα «Η Νοερά Προσευχή ως οδηγός ανάπτυξης και ενδυνάμωσης στις σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς», που πραγματοποιήθηκε χθες (16-1-2017) από το Εργαστήριο Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών Ποιότητας Ζωής του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Μονεμβασίας και Σπάρτης

    Θα έπρεπε να το περιμένουμε από το new age όνομα του συγκεκριμένου εργαστηρίου του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου (τι σκατά είναι η Οργάνωσης και Διοίκησης Υπηρεσιών & Ποιότητας Ζωής, μαθαίνεις να ανοίγεις σχολές yoga και reiki;) αλλά αυτό που ετοιμάζουν τελικά είναι too much. Ειλικρινά πιστεύουμε ότι είναι κάτι που σε μια χώρα που (καλώς φυσικά) το Πανεπιστήμιο είναι δημόσιο, η συγκεκριμένη ημερίδα θα πέρναγε απαρατήρητη μόνο στη Σαουδική Αραβία.

    η συνέχεια εδώ:
    Τμήμα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κάνει ημερίδα για την αξία της Νοεράς Προσευχής, ό,τι κι αν είναι αυτό

    Υ.Γ. Το παραπάνω δημοσίευμα που σας παραπέμπουμε γράφει ότι:«Δε βρήκαμε την ανακοίνωση στο επίσημο site του εργαστηρίου το οποίο όπως φαίνεται έχει καιρό να ανανεωθεί. Υπάρχει όμως (φυσικά) στο site της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης» και έχει το σχετικό link. Όμως η ανακοίνωση έχει αφαιρεθεί από το site. Αν ψάξετε όμως στο Google θα δείτε ότι πράγματι υπήρχε εκεί, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

    https://theshadesmag.wordpress.com/2017/01/13/enantiastinlithi05/

    «Ενάντια στην Λήθη #05» Ένα σύντομο σχόλιο με αφορμή μια «επιστημονική» ημερίδα στην Σπάρτη

    Δεν είναι λίγες οι φορές που διάφορα περιστατικά ξεπερνούν οτιδήποτε είχαμε σκεφτεί μέχρι τώρα. Ειλικρινά για αυτό που παρουσιάζουμε παρακάτω κανείς από εμάς δεν είχε φανταστεί ότι μπορεί να λάβει χώρα μέσα σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα. Ωστόσο όλα μπορούν να συμβούν σε αυτήν την χώρα, γιατί όχι και μια εκδήλωση του είδους. Πριν λίγες μέρες λοιπόν λάβαμε ένα μειλ – σπαμ από μια άγνωστη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας προσκαλεί σε μια εκδήλωση στο Πανεπιστημιακό ίδρυμα στην Σπάρτη. Παρακάτω δημοσιεύουμε ολόκληρη την ανακοίνωση όπως την λάβαμε:

    Θέμα: «Διοργάνωση επιστημονικής Ημερίδας με θέμα η Νοερά Προσευχή ως
    οδηγός ανάπτυξης και ενδυνάμωσης στις σύγχρονες επιχειρήσεις και
    οργανισμούς.»
    ……………………………..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s