Αξαρλιάν/Γρηγορόπουλος

©Δημήτρης Χαντζόπουλος, Τα Νέα 7.12.2009

του Δημήτρη Χαντζόπουλου – Τα Νέα 7.12.2009

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, φασισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

10 απαντήσεις στο Αξαρλιάν/Γρηγορόπουλος

  1. Ο/Η Μήτσος λέει:

    κε Ροϊδη…ξεχάσατε τους νεκρούς της Marfin….

    • Ο/Η Po λέει:

      υπεύθυνοι είναι οι γνωστοί άγνωστοι θρασύδειλοι με τις κουκούλες και τα μολότοφ που τα κάνουν λίμπα και για τον Γρηγορόπουλο.
      δεν ξεχνάμε τον αυνανισμό που τους δέρνει.

      • Ο/Η Μήτσος λέει:

        Ναι….αλλά δεν καταλαβαίνω, γιατί για κάθε ημέρα μνήμης θα πρέπει να θυμόμαστε κάποιο άλλο τραγικό θύμα και με ποιο σκοπό;;; Τι θέλει να πει ο ποιητής Χαντζόπουλος και εσείς με την ανάρτηση; Στη Συρία τη στιγμή που μιλάμε σκοτώνονται βρέφη και παιδιά. Τι σημαίνει αυτό ότι πρέπει να μην υπάρχει η ημέρα μνήμης για τον Γρηγορόπουλο; Τι εμποδίζει τους ευαίσθητους πολίτες και να αφιερώσουν μία ημέρα μνήμης στον αδικοχαμένο Αξαρλιάν ή τι τους εμποδίζει να συγκεντρώνονται την ημέρα της δολοφονίας του και να τιμάνε τη μνήμη του; Τίποτα! Τους εμποδίζει η αναισθησία τους. Και επειδή ο Χαντζόπουλος και τα λοιπά αναίσθητα παχύδερμα μένουν απαθείς, θα πρέπει να μένουμε όλοι απαθείς, με άλλοθι μια άλλη δολοφονία, μια άλλη τραγωδία που κάποτε συνέβη….

      • Ο/Η Po λέει:

        ποιος μίλησε για απάθεια.
        ποιος είπε να μην υπάρχει μέρα μνήμης.
        Πάντως όχι εγώ.

        Η μνήμη ή ένα συμβάν δεν τιμάται με κάψιμο περιουσίας πολιτών.
        δεν τιμάται καίγοντας την πόλη.

        Αυτό εννοεί ο Χαντζόπουλος.
        Αυτό εννοώ κι εγώ.

        (Mon Dieu! τι δουλειά έχει η Συρία;)

      • Ο/Η G-Pap λέει:

        Για κανένα Αξαρλιάν δεν νοιάζεται ο κάθε Χατζόπουλος. Για το μόνο που νοιάζεται είναι η ενοχοποίηση του Γρηγορόπουλου και η αθώωση -όσο είναι δυνατή- της ισχύος του κράτους. Οι παπαχελάδες τα είχαν πει καλύτερα ήδη μια μέρα μετά τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου: https://www.youtube.com/watch?v=w3jEPvT-qmI

        ΥΓ. Για τη μαρφίν δε λέτε τίποτα.

      • Ο/Η Po λέει:

        G-Pap…
        Εδώ και καμιά 30αριά χρόνια ΕξουσιοΧούλιγκανς καίνε και καταστρέφουν ιδιωτική και δημόσια περιουσία με κάθε αφορμή, με την ανοχή των εκάστοτε εκλεγμένων αρχών.
        Το εγκρίνετε.

        Και για την Μαρφίν, οι ίδιοι ανενόχλητοι γηπεδικοί χούλιγκανς φταίνε.
        ή όχι.

      • Ο/Η G-Pap λέει:

        Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα θύματα της Μαρφίν είναι εξίσου τραγικές περιπτώσεις με εκείνη του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Είναι μάλιστα ΔΙΠΛΑ θύματα, τόσο εκείνων που έβαλαν τη φωτιά στη Μαρφίν όσο και της εργοδοτικής αυθαιρεσίας που τα είχε εξαναγκάσει να βρίσκονται στην τράπεζα και να εργάζονται σε μέρα που απεργούσε όλη η Ελλάδα και μύριζε μπαρούτι. Και δεν είχε πάρει, όπως συνήθως, τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας για να μπορέσουν να φύγουν από το φλεγόμενο κτίριο της τράπεζας και να μην καούν σαν τα ποντίκια.
        Το θέμα είναι… ΠΟΙΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ώστε να «δικαιούνται» εκείνοι που κρυφοχαίρονται για τον Αλέξη Γρηγορόπουλο να αναρωτιούνται «γιατί για τη Μαρφίν δε λέμε τίποτα»!
        Πρόσφατα (αλλά αυτά… δεν συμφέρει να διαδίδονται μαζικά όπως τα εξωφρενικά ψέματα σε στυλ Γιούλιους Στράιχερ που διαδίδονται άλλες φορές) τελείωσε η δίκη κάποιων ατόμων από τον αναρχικό χώρο που είχαν κατηγορηθεί για την επίθεση και τη φωτιά στη Μαρφίν. Και αθωώθηκαν πανηγυρικά! Δεν προέκυψε το παραμικρό εναντίον τους – προέκυψε μόνο ότι η υπόθεσή τους ήταν άλλη μια κακοκατασκευασμένη δικαστική σαλάτα εκ μέρους της Αστυνομίας, η οποία κατέρρευσε όταν ήρθε η ώρα της απόφασης του δικαστηρίου.

        Εγώ πάλι δικαστής δεν είμαι ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΩ ως προς τον χώρο από τον οποίο προέρχονται οι εμπρηστές της Μαρφίν και καταδικάζω με τον πιο απερίφραστο τρόπο ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ χωρίς να υπολογίζουν τις ανθρώπινες ζωές που βρίσκονταν μέσα στην τράπεζα… Όμως… όταν θέλω να βρω ποιος φταίει για ένα έγκλημα, συνηθίζω να ψάχνω… ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ!

        Και ποιος ωφελήθηκε;

        Λοιπόν, με ένα σμπάρο «επιτεύχθηκαν» δυο τρυγόνια:

        α) Χτυπήθηκε καίρια και ξεφούσκωσε το κίνημα των αντιμνημονιακών διαδηλώσεων που αν συνέχιζε να μεγαλώνει (μην ξεχνάμε ότι εκείνη τη μέρα έγινε η πιο μεγάλη και μαζική διαδήλωση), θα μπορούσε να γίνει επικίνδυνο για το σύστημα.

        β) Χτυπήθηκε και ο ίδιος ο Βγενόπουλος – καθώς θεωρήθηκε και μπορεί και να ίσχυε ότι το έγκλημα εκείνο ήταν ένα μήνυμα προς αυτόν ώστε να πάψει να εκδηλώνει τις πολιτικές και οικονομικές φιλοδοξίες που εκδήλωνε! Και από τότε τον πήρε η κάτω βόλτα.

        Ή μήπως δεν είναι έτσι;

        Και όλα αυτά… τα έχουμε πει, πολλές φορές, παρά την προπαγάνδα της συμφοράς ότι «για τη Μαρφίν δε λέμε τίποτα». Αυτό βέβαια που ΔΕΝ ΛΕΜΕ είναι… το συμπέρασμα στο οποίο θέλει να μας οδηγήσει αυτή η προπαγάνδα, δηλαδή ότι για τη Μαρφίν φταίει… ο Αλέξης Γρηγορόπουλος και οι όμοιοί του και… καλά να πάθει!

        ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΩΦΕΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ.

        Είναι το ίδιο «βαθύ κράτος», το ίδιο κατεστημένο το οποίο χρησιμοποιεί την Αστυνομία και τους φασιστικής νοοτροπίας μυαλοκαμένους μπάτσους, ένας από τους οποίους σκότωσε εν ψυχρώ τον Αλέξη Γρηγορόπουλο. Το ίδιο άλλωστε «βαθύ κράτος» και το ίδιο κατεστημένο χρησιμοποιεί και βγάζει στους δρόμους πολλούς από αυτούς που διαπράττουν τα γνωστά μπάχαλα και καταστροφές, εντελώς συμπτωματικά κάθε φορά που υπάρχει η απειλή να κατέβει μαζικά ο κόσμος στο δρόμο – για να τον ξανακλείσει στα σπίτια του και να στρέψει την οργή του προς το φασισμό. Και αυτό έχει αποδειχθεί μέχρι και με φωτογραφίες που δείχνουν τους «μπαχαλάκηδες» δίπλα στους μπάτσους.

        Χωρίς να λέω ότι ΜΟΝΟ τέτοιοι κάνουν τα μπάχαλα – γιατί είναι γεγονός ότι έχει αυξηθεί (και πώς θα μπορούσε να μην έχει;) ο αριθμός των οργισμένων νέων που θεωρούν ότι δεν υπάρχει άλλη λύση από τη βία. Επομένως… μια χαρά «τα λέμε» για τη Μαρφίν και για την κάθε Μαρφίν.

        «Εσείς» είστε που δεν λέτε ότι θα θέλατε να έχουν υπάρξει καμιά πεντακοσαριά Αλέξηδες Γρηγορόπουλοι νεκροί ακόμα, ώστε να… το ευχαριστηθείτε – όπως ακριβώς δεν σας φτάνουν οι 24 νεκροί που υπήρχαν το 1973 στα γεγονότα του Πολυτεχνείου γύρω από το κτίριο και… θα θέλατε να έχουν υπάρξει άλλοι 124 νεκροί μέσα στο Πολυτεχνείο… για να ικανοποιηθείτε.

  2. Ο/Η Μήτσος λέει:

    Mon ami,
    ο Χαντζοπουλος, όπως κ αλλοι Χαντζοπουλοι έχουν την απαιτηση επειδη δεν γινεται πορεια για τον μακαριτη αξαρλιαν, να μη γινεται για κανενα…απλό ειναι. Οι μπαχαλάκηδες είναι κατι που δεν φαινεται στη γελιογραφια, ειναι σκεψη δικη σας. Η γελοιογραφια λεει απλα ζηλευει τον
    Γρηγοροπουλο γιαι στην επετειο του θανατου του γινονται εκδηλωσεις, ενω εκεινος ειναι ξεχασμενος, οπως τα θυματα της Μαρφιν κλπ. Απλο. Συνεπως αφου δεν γινεται για τον αξαρλιάν κ τους νεκρους της Μαρφιν να μη γινεται για κανενα γιατι ενοχλουνται καποιοι σαν τον Χαντζοπουλο, τον Αδωνη Γεωργιαδη, τον Βοριδη κοκ. Η Συρια κολαει στις καθημερινες τραγωδιες που συμβαινουν διπλα μας…

  3. Ο/Η Αριστείδης Καρατζόγλου λέει:

    Δεν έχουμε να κάνουμε με εκδηλώσεις μνήμης αλλά με αναίσχυντη εκμετάλλευση ενός εγκλήματος με σκοπό την αναπαραγωγή κλίματος που ωφελεί πολιτικά κάποιους γνωστούς-άγνωστους.
    Αντί για όραμα, προτάσεις και σχέδια για το μέλλον η αριστερά στη χώρα μας λειτουργεί με συναξάρια, προτάσσοντας το μίσος και καταντώντας στην καλύτερη των περιπτώσεων μοιρολογίστρα και στην χειρότερη τυμβωρύχος.

  4. Ο/Η Xavi λέει:

    Επίσης να πούμε ότι υπάρχει και μια διαφορά μεταξύ των δύο περιπτώσεων με την έννοια ότι ο ένας δολοφονήθηκε από εγκληματίες, ενώ ο άλλος από φέροντα όπλο εκπρόσωπο του κράτους.

    Εξυπακούεται ότι δεν λυπόμαστε ούτε οργιζόμαστε περισσότερο για κάποιον από τους δύο, αλλά από τη σκοπιά της κοινωνικής οργάνωσης η πιο πάνω διαφορά δεν μπορεί να παραβλεφθεί.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s