Να αναλάβουν οι εφσαιβοίς ΑΝΕΞΕΛ πρωτοβουλία σεξουαλικής κάθαρσης του κλήρου

[Καθημερινή (07.07.2002): Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ: «Μην ξεσκεπάσετε ποτέ αυτό το καζάνι που βράζει. Γιατί, θα ξεχειλίσει καυτή βρώμα και θα μας κάψει όλους»]

anexel2-12-16

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Από την αρχή διευκρινίζω, για τους νέους αναγνώστες, ότι υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων και καθόλου δεν μας ενοχλεί η ομοφυλοφιλία, ούτε ακόμη και αυτή του κλήρου. Όμως είναι άκρως προκλητική η υποκριτική ομοφοβία των ακροδεξιών, αλλά και πάρα πολλών υψηλών και χαμηλών ρασοφόρων, ιδιαίτερα των πολυάριθμων κρυφοομοφυλόφιλων ή και παιδεραστών κληρικών, που διατυπώνουν έναν πολύ επικίνδυνο ρατσιστικό λόγο, εξαχρειώνοντας με το μίσος που διασπείρουν τον υποανάπτυκτο συρφετό που τους πιστεύει. Προχτές πάλι ο γιός Κώστας (ΑΝΕΞΕΛ) του εμβληματικού παλιού δεξιού βουλευτή (ΔΗΑΝΑ-ΝΔ) Θόδωρου Κατσίκη (φωτ. με τον φασίστα και κουμπουροφόρο αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ), προκάλεσε στη Βουλή με το ομοφοβικό παραλήρημά του, κατά τη διάρκεια της συζήτησης της νομοθετικής πρότασης των ΠΑΣΟΚ-Ποταμιού για την κύρωση οδηγιών της Ε.E. υπέρ της ίσης μεταχείρισης προσώπων, ασχέτως φυλετικής ή εθνοτικής προέλευσης ή σεξουαλικού προσανατολισμού, στην απασχόληση και στην εργασία. Πρόταση την οποία απέρριψαν οι ΑΝΕΞΕΛ, προκαλώντας για πολλοστή φορά το εύλογο ερώτημα, τι τους συνδέει πολιτικά με τον ΣΥΡΙΖΑ, στην παγκοσμίως και διαχρονικά μοναδική αριστεροακροδεξιά κυβερνητική τους συνεργασία, τη στιγμή μάλιστα που ο δεύτερος δεν έχει καμία διαφορά στην πολιτική που εφαρμόζει, από τα τρία κόμματα του Κέντρου (ΠΑΣΟΚ-Ποτάμι-ΕΚ, για να μην πω και με τη ΝΔ), με τα οποία απλά διαφωνεί μόνο στο ότι αυτά δεν κρύβουν τις πολιτικές τους θέσεις, πίσω από έναν κουρελιασμένο «αντιμνημονιακό» μανδύα. Πόση υποκρισία μπορεί να καταπίνει αυτή η κοινωνία, που αρνείται να δει αυτοκριτικά τον εαυτό της και της φταίνε πάντα οι ξένοι;

Αν οι ΑΝΕΞΕΛ και οι Νικολόπουλοί τους είναι πράγματι κατά της ομοφυλοφιλίας και ενδιαφέρονται για την τήρηση των Ι.Κανόνων οι οποίοι την απαγορεύουν αυστηρά, ιδιαίτερα στους κληρικούς για τους οποίους ορίζουν αποσχηματισμό, τότε γιατί υποκρίνονται πως δεν ξέρουν την τεράστια διάδοση της ομοφυλοφιλίας στους κόλπους, του ανώτερου ιδίως, κλήρου; Επειδή ο μακαρίτης Κατσίκης senior, συνδεόταν πνευματικά με τον τρισμάκαρα διεφθαρμένο και χουντικό αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ (φωτ), παραθέτω ένα ντοκουμέντο που σχετίζεται με τον δεύτερο και δείχνει την κατάσταση του κλήρου. Έχει δημοσιευθεί στη συντηρητική «Καθημερινή» και υπογράφεται από έναν ειδικευμένο εκκλησιαστικό συντάκτη, τον κ.Γρηγόρη Καλοκαιρινό, ο οποίος παρά το συμμάζεμα που αποπειράται, για να διασώσει τα προσχήματα σχετικά με τον τότε αρχιεπίσκοπο (που τάχα αναρωτιόταν γιατί δεν ήξερε: «Μήπως δεν έκανα καλά; Μήπως θα έπρεπε εγώ να ξεσκεπάσω το καζάνι;»), ο οποίος σαφέστατα και με σοβαρές συναφείς καταγγελίες σε βάρος του (π.χ. από τους τέως Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνο και Αττικής Νικόδημο) ήταν μέρος του προβλήματος, δίνει μια αποκαλυπτικά ζοφερή εικόνα, των διάτρητων μεθόδων με τις οποίες η Ιεραρχία, που με τόσο θράσος «ηθικολογεί» ρατσιστικά εμποδίζοντας προοδευτικές θεσμικές μεταρρυθμίσεις εξανθρωπισμού της κοινωνίας, προστατεύει ακόμη και διαβόητους κληρικούς, που θα έκαναν να κοκκινίσει ακόμη και ο Μαρκήσιος ντε Σαντ:
(7.07.2002). Διαρκής Ιερά Σύνοδος: Απελθέτω απ’ εμού το «ροζ» ποτήριον. Του Γρ. Καλοκαιρινού.

«…‘Μην ξεσκεπάσετε ποτέ αυτό το καζάνι που βράζει. Γιατί, θα ξεχειλίσει καυτή βρώμα και θα μας κάψει όλους’. Αυτήν την απάντηση έδινε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ, σε όποιον δικό του έκανε λόγο για ‘ηθικά ζητήματα’ στον εκκλησιαστικό χώρο. Και όταν μιλούσε για ‘όλους’, εννοούσε όχι μόνον τους ηθικά ελεγχομένους κληρικούς, αλλά και όλους τους υπόλοιπους, που γνωρίζουν το τι συμβαίνει και δεν τολμούν να ‘ξεσκεπάσουν το καζάνι’. …Όμως, τέσσερα χρόνια και κάτι μετά τον θάνατο του Σεραφείμ αυτό το καζάνι έχει αρχίσει και, από μόνο του πλέον, να κοχλάζει και ανασηκώνει το καπάκι, με αποτέλεσμα ελάχιστες, ακόμη, ποσότητες -σταλαματιές- από «καυτή βρώμα» να έχει αρχίσει να «ζεματάει» τον ελλαδικό εκκλησιαστικό χώρο. «Περιφερειακά», καταγγελίες από τηλεοπτικούς σταθμούς για κληρικούς που «κάνουν πιάτσες» και «καμακώνουν» νταλικιέρηδες, ή από τέως… κληρικούς, που αποσχηματίζονται οικειοθελώς και με τη σειρά τους αποκαλύπτουν σημεία και τέρατα. Γιατί, πράγματι, η πιο σοβαρή καταγγελία έγινε πριν από λίγο καιρό εναντίον Ιεράρχη της Θράκης (σημ.Λασκ. εννοεί τον Τρισμάκαρα Νικηφόρο του Διδυμοτείχου, που κατηγορήθηκε από νεαρό μοναχό, τον οποίο αθώωσε η Σύνοδος) και μια νέα πριν από λίγες ημέρες, κατά του νυν Μητροπολίτη Αττικής κ. Παντελεήμονος. Και στις δύο περιπτώσεις ακολουθήθηκε η ίδια «φιλοσοφία». «Να περιμένουμε τα κοσμικά δικαστήρια ….(σημ.Λασκ. κι όμως ακόμη και όταν ο Αρ.Πάγος καταδίκασε τον διαβόητο ομοφυλόφιλο και κλέφτη Άγιο, η Ιεραρχία αρνήθηκε επίμονα να εφαρμόσει τον νόμο που όριζε υποχρεωτική καθαίρεση). Δηλαδή, «κατάργηση πλήρης των Ιερών Κανόνων …..Γιατί, ….εάν δεν υπάρχει προσβολή της δημοσίας αιδούς ή παιδοπορνεία, το κοσμικό δικαστήριο δεν έχει κανένα δικαίωμα να κρίνει τι κάνει ένας κληρικός στην προσωπική του ζωή. …».

Αυτός ο κ.Κατσίκης της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας Τσίπρα, η οποία θα αφύπνιζε την καθυστερημένη Ευρώπη, αυτός που άναψε και κόρωσε ρωτώντας «Μπορεί ένας τρανσέξουαλ να είναι παιδαγωγός; Ένας ομοφυλόφιλος μπέι-μπι σίτερ; Εμείς πιστοί στις χριστιανικές μας αντιλήψεις ως Έλληνες πατριώτες θα συνεχίσουμε τον αγώνα …», μήπως θα φιλοτιμηθεί να ρωτήσει τι απέγινε με τις πολύ συγκεκριμένες πρόσφατες καταγγελίες κατά αρχιμανδρίτη που φέρεται ότι άπλωσε το χέρι του σε 5χρονο αγοράκι, τις οποίες η Σύνοδος κάνει πως δεν άκουσε; Σοκ στην Β.Ελλάδα! Αρχιμανδρίτης παρενόχλησε 5χρονο: «Με φιλούσε … το δημοσίευμα τονίζει ότι «αρμόδια για να κρίνει την αλήθεια είναι η Δικαιοσύνη και μόνο, τα αντανακλαστικά όμως της οποίας θα πρέπει να είναι ταχύτερα …».

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

9 Responses to Να αναλάβουν οι εφσαιβοίς ΑΝΕΞΕΛ πρωτοβουλία σεξουαλικής κάθαρσης του κλήρου

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο χουντικός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ [2]


    Ο χουντικός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ [2]
    27/11/2010
    Η απόπειρα ξεπλύματός του με τη συνενοχή της Αριστεράς

    MEΡΟΣ 2ο
    ……………………………
    ______________
    Καθημερινή:
    09.02.2003

    http://www.kathimerini.gr/142504/article/epikairothta/ellada/etsi-pagideyoyn-toys-mhtropolites

    Ετσι παγιδεύουν τους μητροπολίτες

    Τα όσα κατέθεσαν προ ημερών στον αρμόδιο εισαγγελέα οι Μητροπολίτες Θηβών Ιερώνυμος και Ζακύνθου Χρυσόστομος για εκβιασμούς δημοσιογράφων εις βάρος τους, εξέπληξαν ασφαλώς την κοινή γνώμη. Οι «παροικούντες όμως την εκκλησιαστική μας Ιερουσαλήμ», απλώς για πολλοστή φορά, πληροφορήθηκαν κάτι το σύνηθες για τον χώρο και το μόνο που αναμένουν είναι η δικαστική επιβεβαίωση αυτών των καταγγελιών, ώστε να μην μείνουν αίολες οι κατηγορίες, αφήνοντας σκιές πάνω από την Εκκλησία. Ασχέτως, πάντως, από την εξέλιξη των δύο συγκεκριμένων περιπτώσεων, το αληθές είναι, πως ο κλήρος με τις ιδιαιτερότητες και τις ευαισθησίες του, αποτελούσε πάντα το πιο εύκολο πεδίο αναπτύξεως εκβιασμών από αετονύχηδες και γενικώς από άτομα με διάθεση να αυξήσουν με ανάλογες μεθόδους τα μικρά ή μεγάλα εισοδήματά τους.
    …………..

    Μετά ένα-δυο χρόνια, γύρω στο 1975-76, ο αείμνηστος σύμβουλος επί θεμάτων επικοινωνίας του Αρχιεπισκόπου, Χρήστος Θεοδωρόπουλος, πρότεινε σε κάποιους από τους «καλούς φίλους» του ευρύτερου χώρου ενημερώσεως και επικοινωνίας να δοθεί ένα μηνιαίο επιμίσθιο της τάξεως των 10-15 χιλιάδων δραχμών τότε, και γιατί συνέχιζαν να δείχνουν «πίστη στον γέρο», αλλά και διότι είχαν φροντίσει να περάσουν το «μήνυμα» των οικονομικώς πιεσμένων που θα τους ενίσχυε σημαντικά ένα μηνιαίο ποσόν, τέτοιο, αρκετά σεβαστό την εποχή εκείνη. O μακαρίτης λοιπόν παπα-Σπύρος Βλαντίκας, εξ απορρήτων του Σεραφείμ, κάθε μήνα ετοίμαζε τα φακελάκια και περνούσαν από το μικρό γραφείο του στον πρώτο όροφο του Αρχιεπισκοπικού Μεγάρου οι «αποδέκτες». Ενας μάλιστα από αυτούς, είχε φαίνεται την αγωνία κάθε φορά να δει αν ήταν σωστά τα χρήματα μέσα στον φάκελο. Ετσι δεν περίμενε να απομακρυνθεί, αλλά άρχιζε το μέτρημα από τη σκάλα, την είσοδο και το προαύλιο και έκλεινε την… καταμέτρηση στο κατάστρωμα της οδού Αγίας Φιλοθέης.

    Η «υποστήριξη» συνεχιζόταν, έως ότου αποφάσισε μια μέρα ο Αρχιεπίσκοπος, ύστερα από εισήγησή του παπα-Σπύρου να τη σταματήσει, έπειτα, περίπου από δύο χρόνια. «Φθάνει πια Μακαριώτατε, δεν πάει άλλο. Χώρια ότι εκτιθέμεθα και στο προσωπικό που βλέπει ορισμένους να μετράνε τα χρήματα στον δρόμο».
    ………………..

    Ομως, τα έντυπα και τα βιβλία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί μόνον για την απόσπαση χρημάτων. Μέχρι και οικόπεδα έχουν ζητήσει κάποιοι από Μητροπολίτη για να μην του έβγαζαν στη… φόρα την ιδιαίτερα στενή σχέση που είχε με την οικονόμο του. ……..

    Στέλνουν ένα «μήνυμα» προς συγκεκριμένη κατεύθυνση και περιμένουν να… τσιμπήσει το θύμα. Και ειδικά στον εκκλησιαστικό χώρο τα θύματα βρίσκονται εύκολα. Δεν είναι δε μόνον οι δεσποτάδες, όπως νομίζει ο πολύς κόσμος. O χώρος των αρχιμανδριτών είναι πολύ μεγαλύτερος και πιο εύκολος. Οι Μητροπολίτες είναι ισχυροί και έχουν και άμυνες, ενώ οι αρχιμανδρίτες, μέσα στην αγωνία τους ειδικά, να μην ακουστεί τίποτε γι’ αυτούς, ώστε να γίνουν κάποτε Μητροπολίτες, ενδίδουν σε πιθανούς εκβιασμούς.

    Δεν μπορεί μάλιστα να γίνει διάκριση μεταξύ «ενεχομένων» σε κάτι ή αθώων που εκβιάζονται άδικα, γιατί, απλούστατα και οι αδίκως βαλλόμενοι φοβούνται να μην εκτεθούν. Και άντε μετά να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες, αφού τα «θέματα πιέσεως» προς τον κλήρο είναι σχεδόν πάντα ηθικού περιεχομένου. Ετσι τα… ακουμπάνε, αγοράζουν, βιβλία, παίρνουν συνδρομές και άλλα πολλά. Το μήνυμα λοιπόν αποστέλλεται προς «δικαίους» και «αδίκους» μέσω του όποιου αναξιόπιστου έντυπου, και είναι, περίπου έτσι: «Είναι αλήθεια πως προχθές το βράδυ ένας αρχιμανδρίτης 40άρης που υπηρετεί εκεί ψηλά στον Αη Λιά (δίνεται το στίγμα) εθεάθη με μπλουτζινάκι στα σίδερα του ΟΣΕ;».
    ………………….
    ___________________

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164776
    ΤΟ ΒΗΜΑ

    Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου
    Οι ψίθυροι, οι αντιπαλότητες και οι συμπάθειες του Μητροπολίτη Πειραιώς
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/03/2005 00:00

    «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος. Κατά τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο ο Μητροπολίτης Πειραιώς «υπήρξε φάρος και δείκτης πορείας πνευματικής, πρότυπον ιεραποστολικού ζήλου, αυστηρός τηρητής του ηθικού νόμου του Ευαγγελίου, πρότυπο ζωής και πολιτείας». ……………………..
    Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες.
    ………………………….
    Ξαφνικά όμως το 1991 ένας ιεροψάλτης καταγγέλλει τον κ. Καλλίνικο για σεξουαλική παρενόχληση. Ο ιεροψάλτης με επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ περιγράφει τέσσερις στιγμές σεξουαλικής παρενόχλησής του από τον Μητροπολίτη Πειραιώς, μία εκ των οποίων καταγγέλλει ότι εκτυλίχθηκε μπροστά στην Αγία Τράπεζα.
    ………………….
    Ο κ. Τούμπας όμως με νέα επιστολή του στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ αναίρεσε τις καταγγελίες του οι οποίες δημοσιοποιούνται ξανά σήμερα. Ο Μητροπολίτης Καλλίνικος αποδίδει αυτή την υπόθεση στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, σε έναν ανώτερο κληρικό και στη μάχη που έδινε εκείνη την περίοδο ο ίδιος υπέρ της αποκαταστάσεως των ιερωνυμικών μητροπολιτών. «Δεν θα πεθάνω αν δεν φάω τον Πειραιώς» δηλώνει ότι είχε πει τότε ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ.
    ………………

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.mixanitouxronou.gr/serafim-o-antartis-pou-egine-archiepiskopos-oploforouse-evrize-ke-diikouse-me-stathero-ke-vari-cheri-tin-ekklisia/
    08/04/2015…

    Πρωτοχρονιά του ΄79. Ο τότε αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Σεραφείμ, επισκέφθηκε στο προεδρικό μέγαρο τον πρωθυπουργό, Κωνσταντίνο Καραμανλή. Την ώρα που τον χαιρέτησε του έπεσε ένα περίστροφο. “Εδώ το έχω ακόμα”, είπε με καμάρι στον έκπληκτο Καραμανλή. “Δεν το αποχωρίζομαι ποτέ”, ανέφερε την ώρα που το ξαναέκρυψε κάτω από τα ράσα του. Ο Σεραφείμ Τίκας, αν και αρχιεπίσκοπος, δεν έπαψε ποτέ να οπλοφορεί. Ποτέ δεν έδωσε εξηγήσεις γιατί κουβαλούσε όπλο πάντα μαζί του. Μπορεί να ήταν κατάλοιπο του βουνού, από τα χρόνια που ήταν αντάρτης στα βουνά στην πλευρά του ΕΔΕΣ του Ναπολέοντα Ζέρβα….
    …………………..
    Ο Σεραφείμ σε όλη τη διάρκεια του 60χρονου αρχιεπισκοπικού έργου του έμεινε ένας αυθεντικός επαρχιώτης, όπως τον αποκαλούσαν οι αντίπαλοι του. Διάβαζε σπάνια, πίστευε στην κοινή λογική, ενώ στα δύσκολα θέματα ήταν της άποψης “άστο να περάσει”. Και σχεδόν πάντα «πέρναγε». Η αθυροστομία του ήταν πασίγνωστη. «Γαμώ το κέρατο σας”, φώναξε μέσα στην εκκλησία προς τους παρεκκλησιαστικούς που αποδοκίμασαν στη Λάρισα το 1974 την ενθρόνιση του μητροπολίτη Σεραφείμ Ορφανού. ……..Κάποια άλλη περίοδο εμφανίστηκε αγανακτισμένος για την κατάντια στην εκκλησία από τα ομοφυλοφιλικά όργια κληρικών, που είχαν δημοσιοποιηθεί και δήλωσε: “Κατάντησα αρχιεπίσκοπος πούστηδων”….

    http://www.koutipandoras.gr/article/kokkini-provia-o-mystikos-stratos-tis-cia-stin-ellada-apokalyptoyme-toys-arhigoys-tis


    Κόκκινη Προβιά: Ο μυστικός στρατός της CIA στην Ελλάδα. Αποκαλύπτουμε τους αρχηγούς της

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2014/08/blog-post_96.html

    Αρχιεπίσκοπος με αποθήκη όπλων!
    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014 | 5:49 μ.μ.
    Θα κάνει η Αριστερά την αυτοκριτική της;

    Πηγή: Του Αναγνώστη Λασκαράτου – Ροϊδη και Λασκαράτου Εμμονές

    ………………..
    Το περιοδικό ‘Hot Doc’ του Κ.Βαξεβάνη, αποκάλυψε χωρίς να τολμήσει κανείς μέχρι στιγμής να το διαψεύσει, πως ο Σεραφείμ ως μητροπολίτης Ιωαννίνων ήταν μέλος παραστρατιωτικού δικτύου συνδεδεμένου με τη CIA, με σκοπό την πραγματοποίηση προβοκάτσιας από Βορειοηπειρώτες για τη δημιουργία κρίσης στην Αλβανία και με ενδεχόμενη άγνωστη παράπλευρη δράση, το οποίο αφόπλισε αθόρυβα, μετά από καταγγελίες πατριωτών δημοκρατικών αξιωματικών, η κυβέρνηση Α. Παπανδρέου το 1984. Στη Μονή Βελά, στα ελληνοαλβανικά σύνορα, είχαν αποθηκευτεί όπλα με πρωτοβουλία του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ, ως μητροπολίτη Άρτας, που ήταν μέλος της διαβόητης ψυχροπολεμικής οργάνωσης «Κόκκινη Προβιά». Τη δεκαετία του ΄70, το πληροφορήθηκε ο τότε Υπ.Εθ.Α. Ευ.Αβέρωφ και τελικά τα όπλα έφυγαν αθόρυβα από εκεί. Περιέργως τόσο η Αυγή, όσο και ο Ριζοσπάστης, λογόκριναν ή για την ακρίβεια έθαψαν το ρεπορτάζ, παρ’όλο που μπορεί να τροφοδοτήσει τον αντιαμερικανισμό τους, ειδικά του δεύτερου.
    ……………….

    http://e-homoreligiosus.blogspot.gr/2014/08/archbishop-seraphim-of-athens-monastery.html

    Saturday, August 2, 2014
    Ο αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ,
    η Μονή Βελλάς
    & τα όπλα /

    Archbishop Seraphim of Athens,
    the Monastery of Vellas
    & the weaponry


    ……………..

    ………………

    τριλογία κατά του φασισμού -2

    τριλογία κατά του φασισμού -2
    09/01/2015
    Η εξέγερση των τυφλών κατά της κρατικής Εκκλησίας & τα ανθρωποφάγα σκυλιά ενός τυραννικού παπά


    ………………..

    Πρωταγωνιστές της ιστορίας μας είναι ο αγράμματος, αγροίκος, διεφθαρμένος, φασίστας και κουμπουροφόρος Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ, που το όνομά του ήλθε πρόσφατα στη δημοσιότητα με αφορμή μια παρακρατική αποθήκη όπλων του δικτύου «Κόκκινη προβιά» και από τους ιερείς του Δ.Σ. του ιδρύματος που θα δούμε, ο πρωτοπρεσβύτερος Εμμανουήλ Σχοινιωτάκης (του οικουμενικού Θρόνου!). Ο Σχοινιωτάκης, τ.Διευθυντὴς της Γεν. Διεύθυνσης Χριστιανικής Αλληλεγγύης της Αρχιεπισκοπής και τ.Αντιπρόεδρος του Οίκου Τυφλών, πέθανε την πρωταπριλιά του 2009, τιμημένος με πολλά παράσημα Ορθόδοξων πατριαρχείων, κηδεύτηκε από δυο επισκόπους με εξαιρετικές εκκλησιαστικές τιμές και με εκδηλώσεις πένθους του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και των πατριαρχών Κωνσταντινούπολης και Αλεξάνδρειας. Όμως ο άνθρωπος αυτός έφυγε κουβαλώντας το ασήκωτο βάρος πελώριων δημόσιων αμαρτημάτων για τα οποία δεν ζήτησε ποτέ συγνώμη, ούτε αυτός ούτε η συνένοχη Εκκλησία του.
    ……………………..

    Τα πράγματα σε χρόνο μηδέν αγριεύουν. Απ’ την επόμενη κιόλας μέρα τα μέλη της Συντονιστικής καλούνται για ανακρίσεις στο Α.Τ. Καλλιθέας (διοικητής ο περιβόητος Καραθανάσης) όπου επίμονα ρωτούνται για τα πολιτικά τους φρονήματα. «Αποτελούν άμεσο εθνικό κίνδυνο, εφαρμόστε εναντίον τους τους νόμους περί συμμοριτοπολέμου» απαιτεί με επιστολή της στον τότε υπουργό Υγείας-Πρόνοιας η Εκκλησία της Ελλάδας λίγες μέρες μετά. «Αν δεν υποχωρήσουν, θα τους προσθέσω άλλη μια αναπηρία», απειλεί δημόσια (και… χριστιανικά) ο τότε διευθυντής της Χριστιανικής Αλληλεγγύης (σημ.Λ.: κι αυτός ανώνυμος, ήταν ο πρωτοπρεσβύτερος Σχοινιωτάκης).


    ………………….

    Η χειραφέτηση των αγωνιζομένων σύντομα αγγίζει χορδές των προοδευτικών ΜΜΕ της εποχής, προεξαρχούσης της Ελευθεροτυπίας. «Θα νικήσουμε ή θα πεθάνουμε», τιτλοφορείται σχετικό δημοσίευμα της «Ε» στις 11/5/76, στηρίζοντας απερίφραστα το δίκαιο των τυφλών και καθιστώντας τις διεκδικήσεις τους κεντρικό κοινωνικό ζήτημα. «Αξιώστε όλα σας τα δικαιώματα», μηνύει ο Μενέλαος Λουντέμης από τη μονάδα εντατικής παρακολούθησης όπου νοσηλεύεται, ο αγώνας πλέον έχει αναγορευτεί σε κρίσιμη κοινωνική υπόθεση. Λίγες μέρες μετά, 20.000 και πλέον άνθρωποι δίνουν το «παρών» στο γήπεδο του Πανιωνίου εκφράζοντας τη συμπαράστασή τους στους αγωνιζόμενους τυφλούς. Στο πλευρό των εξεγερμένων και ξένοι ραδιοφωνικοί σταθμοί (όπως το BBC και η Ντόιτσε Βέλε) δίνουν στο θέμα διεθνή διάσταση… Κατάληψη του Δημαρχείου Αθηνών 1/10/76, υποχρεώνει τον Δήμο και το υπουργείο να ανταποκριθούν στο αίτημα επίδοσης άδειας μικροπωλητή σε τυφλούς που είχαν διωχθεί από τον «Οίκο» τους στο παρελθόν και αντιμετώπιζαν πρόβλημα βιοπορισμού. Το βράδυ της ίδιας ημέρας, εκατοντάδες τυφλοί κοιμούνται έξω από την Αρχιεπισκοπή απειλώντας να την καταλάβουν (!) εάν δεν προχωρήσει η παραχώρηση του Οίκου Τυφλών στο κράτος. Στις 12 τη νύχτα, 8 Οκτωβρίου 1976, εκπρόσωποι της Εκκλησίας υποχρεώνονται να υπογράψουν τη σχετική ιστορική συμφωνία. Ο εξαναγκασμός της Εκκλησίας σε συμβιβασμό από μια ομάδα εξεγερμένων τυφλών, ήταν η πρώτη (και μοναδική μέχρι σήμερα) έμπρακτη αμφισβήτηση του απαραβίαστου θεσμού της εκκλησιαστικής περιουσίας και του εκκλησιαστικού κατεστημένου. Το ευρύτερο (εκκλησιαστικό και πολιτικό) κατεστημένο της εποχής αντιλαμβανόμενο την πράξη υπογραφής συμφωνίας ως μια απλή τακτική υποχώρηση, με δριμύτητα τα επόμενα χρόνια αντεπιτέθηκε. Το Μάιο του 1977, .. σε αγωνιστική εκδήλωση διαμαρτυρίας των Ελλήνων τυφλών στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη παρεμβαίνουν αστυνομικές δυνάμεις, το ξύλο πέφτει σύννεφο και κατά δεκάδες οι τυφλοί προσάγονται στην Ασφάλεια Αθηνών!
    ……………….

    Ο απόλυτα ανάξιος Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ, που είχε καταλάβει το θρόνο με εκκλησιαστικό πραξικόπημα της χούντας Ιωαννίδη, κηδεύτηκε με μεγάλες τιμές από το βαθύ Κράτος. Στην κηδεία του (Απρίλης του 1998) προσήλθαν απαρηγόρητοι και οι Χαρίλαος Φλωράκης-Νίκος Κωνσταντόπουλος, που εκφώνησαν και επικήδειους.
    ……………………
    Το φιλάνθρωπο έργο του πρωτοπρεσβύτερου Σχοινιωτάκη δεν τελείωσε εδώ. Το απόγευμα της 17ης Ιουλίου του 1978 τα δυο άγρια μπουλντόγκ που εκγύμναζε στο κτήμα του στη Β.Εύβοια, κατασπάραξαν με πάνω από 500 δαγκωνιές την άτυχη νεαρή ποδηλάτισσα δικηγόρο Αριάδνη Αλεξάνδρου. Ο Σχοινιωτάκης κάθισε στο σκαμνί και η καταδικαστική ετυμηγορία, μετά από μια πολύ σκληρή αγόρευση του Εισαγγελέα εκδόθηκε στις 2.11.1979. Φυλάκιση δυο χρόνων και 15 ημερών και χρηματική αποζημίωση στη μητέρα του θύματος. Η έφεση είχε, ως είθισται, ανασταλτικό αποτέλεσμα και ο σκληρόκαρδος πρωτοπρεσβύτερος, που όπως κατέθεσε ο μάρτυρας κατηγορίας δημοσιογράφος Βασίλης Καββαθάς του είχε δηλώσει ψυχρά στην Αρχιεπισκοπή λίγες ημέρες μετά το ατύχημα: «Οι νεκροί με τους νεκρούς και οι ζωντανοί με τους ζωντανούς», δεν μπήκε ποτέ στη φυλακή. Η ίδια ποινή επιβλήθηκε και στον κατά την πολιτική αγωγή «εθελοντή κατηγορούμενο», «άβουλο όργανο» του παπά, «υποτακτικό» του και επιστάτη του κτήματος, στον οποίο έγινε προσπάθεια να μεταβιβασθεί η προφανής ευθύνη του αφεντικού του, που εξέτρεφε «Κέρβερους». Η υπεράσπιση προσπάθησε πολλές φορές να θολώσει τα νερά φτάνοντας στο σημείο να καταθέσει ανώνυμη καταγγελία σε βάρος υπαλλήλου της ΔΕΗ φερόμενου ως δήθεν δράστη δήθεν δολοφονίας της δικηγόρου. Πάντως η πρόβλεψη του Εισαγγελέα στον παπά πως το συμβάν «θα σας καταδιώκει σε όλη σας τη ζωή» («Απογευματινή», 1.11.1979) δεν επαληθεύτηκε. Άλλωστε η Εκκλησία όχι μόνο δεν καθαίρεσε ή έστω έθεσε σε αργία τον παπά αλλά όπως είδαμε του επιδαψίλευσε τίτλους και τιμές.
    ……………….
    ΥΓ
    Η παραγωγός και σκηνοθέτις Μαρία Χατζημιχάλη-Παπαλιού (Βραβείο Ακαδημίας Αθηνών, Βραβείο Διεθνούς Ομοσπονδίας Κριτικών Κινηματογράφου-FIPRESCI, Βραβείο Henry Ford κ.ά.) έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο ντοκιμαντέρ το 1977 με τον «Αγώνα των τυφλών» με την οποία στρατεύθηκε στον αγώνα τους. Υπήρξε παραγωγός ταινιών των Θόδωρου Αγγελόπουλου, Νίκου Παναγιωτόπουλου, Τάσου Ψαρρρά, Δήμου Θέου, Γιάννη Σμαραγδή και άλλων. Οι σειρές με θέμα τις Δήλο και Μύκονο, τη Λυκία, τη Μακεδονία και την Ήπειρο έχουν συμπεριληφθεί στη διδακτέα ύλη πολλών πανεπιστημίων της Ευρώπης και της Αμερικής.

    Η ταινία προβλήθηκε και πάλι ολόκληρη σε εκδήλωση της πολύ καλής (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Οικολόγοι, ανένταχτοι) Δημοτικής Αρχής Χαλανδρίου (7.12.2014), χωρίς δυστυχώς την παρουσία του κ.Κουρουμπλή, που είχε προαναγγελθεί.

    Σε όποιον την παρακολουθήσει, η σκληρότητα της Εκκλησίας θα του προκαλέσει έκπληξη, ακόμα και σε όποιον γνωρίζει το σκοτεινό ιστορικό της ρόλο. Δεν υπάρχει οίκτος από τους επαγγελματίες «φιλάνθρωπους» ούτε στα εκ γενετής τυφλά και φτωχά παιδάκια που θα ραγίσουν την καρδιά του θεατή με την τραγική ζωή τους, σερνόμενα στους θαλάμους του ιδρύματος, υφιστάμενα επί πλέον και το μαρτύριο του μίσους αυτών που θα έπρεπε να είναι οι δεύτεροι γονείς τους. Μόνη εξαίρεση από πλευράς κλήρου υπήρξε ο πρωτοπρεσβύτερος Γεώργιος Μεταλληνός, που δυστυχώς η συνέχειά του δεν υπήρξε και τόσο σύμφωνη με το ξεκίνημά του.

    Απόσπασματά της μπορείτε να παρακολουθήσετε:

  3. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Η κινητοποίηση των τυφλών, ήταν η μόνη αμφισβήτηση του εκκλησιαστικού κατεστημένου, μέχρι σήμερα. Για φαντάσου.. Επί αιώνες, ουδείς άλλος, τόλμησε να αντιδράσει τόσο δυναμικά και σε συλλογικό επίπεδο. Πάντα οι αντιδράσεις-ελάχιστες- ήταν σε προσωπικό επίπεδο και η εκκλησία αδιαφορούσε ή πολύ εύκολα τις τοποθετούσε σε κοινωνική απομόνωση, απειλώντας ότι θα στρέψει τους πιστούς εναντίων, όλων αυτών που υπήρξαν μεμονωμένες αντιδράσεις. Η «πνευματική» αυτοκρατορία του Χριστιανισμού, εννοείται και της Ορθοδοξίας, είναι η μακροβιότερη αυτοκρατορία, που υπήρξε ποτέ. Αυτό το τρομερό γεγονός, προκαλεί στο θρησκευτικό ιερατείο την απόλυτη (αυτό)πεποίθηση, ότι μπορούν να εξουσιάζουν τους πιστούς, για όσο καιρό αυτοί επιθυμούν. Ποιος να αντιδράσει; Οι πολιτικοί; Μα η μετατροπή των πολιτών σε άκακους και παθητικούς πιστούς, που παρά τα όποια μουρμουρητά στο τέλος θα υποταχθούν και θα πουν: Αστο να περάσει, είναι μια κατάσταση που τους ευνοεί. Στο δε ερώτημα του άρθρου, πόση ακόμα υποκρισία μπορεί να καταπίνει η κοινωνία η οποία αρνείται να κάνει αυτοκριτική και που είναι ένα ερώτημα που αφορά κάθε έντιμο και λογικό άνθρωπο, καθώς θλίβεται βλέποντας την κατάντια μας, η δική μου απάντηση είναι πως θα συνεχίσει να καταπίνει υποκρισία, διότι η ίδια κοινωνία είναι υποκριτική σ’ όλα τα θέματα που χαρακτηρίζουν και αποτελούν τις βάσεις της. Δεν υπάρχει αμφιβολία, η εκκλησιαστική και κατόπιν, άλλες μορφές εξουσίας, έκαναν training στους εξουσιαζόμενους, περί υποκρισίας, οχαδερφισμού, ανευθυνότητας και στο πώς να σκέπτεσαι μόνο τον εαυτό σου.
    Η δε σταδιακή εκτόνωση από το καπάκι, του καζανιού που κοχλάζει, βολεύει μια χαρά τους ρασοφόρους, καθώς το ποίμνιο συνηθίζει στην βρώμα και οι διαρροές από το καζάνι, περνάν σχεδόν απαρατήρητες και στα μουλωχτά. Πόσοι γνωρίζουν αυτές τις πληροφορίες του άρθρου και των σχολίων που ακολουθούν και πόσοι από αυτούς που γνωρίζουν, νιώθουν αγανάκτηση και επιθυμία να κάνουν κάτι;
    Αυτές τις ημέρες, είδα κάποιες αναρτήσεις στο fb για τις πολύ άσχημες συνθήκες που επικράτησαν σε καταυλισμούς προσφύγων και μεταναστών, μετά την επιδείνωση του καιρού. Από κάτω τους υπήρχαν αξιολογήσεις με σύμβολα, που αντιπροσωπεύουν το «χαχα» και ΄»τέλειο!». Να που μας κατάντησαν η παρακμή, οι ιερείς, οι πολιτικοί και ο αβάσιμος φυλετικός αυτοθαυμασμός. Δεν έχουμε άλλη επιλογή, από το να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάνει το σημερινό άρθρο, να ενημερώνει με τα ερωτήματα του και τις πληροφορίες που παραθέτει.

  4. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    http://www.protagon.gr/epikairotita/telika-poso-kostise-to-taksidi-tsipra-stin-kouva-44341289468

    Τελικά, πόσο κόστισε το ταξίδι Τσίπρα στην Κούβα;

    Πόσα χρήματα χρεώθηκε το ελληνικό κράτος για να μεταβεί η πρωθυπουργική αποστολή στην Κούβα, με αφορμή τον θάνατο του Κάστρο; «Τα Νέα» υποστηρίζουν ότι δόθηκαν 300.000 ευρώ. Η κυβέρνηση απαντά «μόνο, 22.900». Αρα, το πρωθυπουργικό αεροσκάφος καίει 0,857 λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο!

    Σπύρος Σεραφείμ

    Οτι ο Αλέξης Τσίπρας ταξίδεψε στην Κούβα για τις εκδηλώσεις μνήμης, μετά τον θάνατο του Φιντέλ Κάστρο, είναι γνωστό, το είδαμε όλοι. Αυτό που δεν έγινε γνωστό σε όλους είναι το πόσο κόστισε αυτό το -επαναστατικά εξωτικό- ταξίδι με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος Gulfstream.

    Είναι γεγονός ότι αυτή η απορία στριφογύρισε σε πολλά στόματα, μαζί με μια άλλη: «τα έξοδα για τη μετάβαση τα έκανε η κουβανική κυβέρνηση ή βγήκαν από το παντελόνι του έλληνα φορολογούμενου;».

    Ο Γιώργος Παπαχρήστος -στη στήλη του, στην εφημερίδα «Τα Νέα»- έγραψε την Πέμπτη πως το ταξίδι του Πρωθυπουργού στην Κούβα κόστισε 300.000 δολάρια.

    Εγραψε χαρακτηριστικά σε σχόλιό του με τίτλο «Μολιερικό»: «Για το άλλο πάντως, το πόσο μας κόστισε ως φορολογούμενων αυτό το τετραήμερο ταξιδάκι ως την Αβάνα, μπορώ να δώσω και μόνος μου την απάντηση (με βάση πληροφορίες που μου παρείχε χθες βράδυ φίλος μου πιλότος – διαψεύσεις δεν θα δεχθώ, γιατί ο άνθρωπος ΤΩΡΑ πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος): κάθε ώρα πτήσης του συγκεκριμένου αεροπλάνου, που είναι το περίφημο Gulfstream, κοστίζει περί τις 15.000 δολάρια, τα οποία αναλύονται σε καύσιμα, ασφάλειες, τέλη υπερπτήσεων και τέλη αεροδρομίων. Το οποίο σημαίνει ότι για τις 10 ώρες τού «πήγαινε» και τις άλλες 10 της επιστροφής από την Αβάνα, το κόστος του αεροπλάνου μόνο έφτασε τις 300.000 δολάρια!

    Δηλαδή (ανακεφαλαιώνω, τώρα) για να πάει ο πρόεδρος Αλέξης στην κηδεία τού Κάστρο, να εκφωνήσει έναν λόγο δεκάλεπτης διάρκειας και να προσπαθήσει δι’ αυτού του τρόπου να παραμυθιάσει τη βάση του ότι παραμένει Αριστερός, υπέβαλε τον κρατικό κορβανά σε μια ανώφελη δαπάνη της τάξεως των 300.000 δολαρίων, τουλάχιστον! Ενημερωτικά αναφέρω ότι με το 1/100 αυτού του κόστους θα μπορούσε να ταξιδέψει σε business θέση μέσω Μαδρίτης ή Παρισιού, αλλά τότε δεν θα ήταν αυτό που στην πραγματικότητα είναι: ένας, ακόμη, ο οποίος με το που εγκαθίσταται στο Μέγαρο Μαξίμου θεωρεί ότι το κράτος του ανήκει. Είναι δικό του, μαζί με όλα του τα υπάρχοντα. Πραγματικά κρίμα που δεν ζει ο Μολιέρος να “φρεσκάρει” τον Αρχοντοχωριάτη» του…».

    Είναι προφανές ότι αυτή η πληροφορία δεν θα έμενε αναπάντητη από το Μαξίμου, το οποίο αρέσκεται σε τέτοιου τύπου κοντρίτσες, στις οποίες σχολιάζει με ολόκληρα κομμάτια ειρωνείας και, εννοείται, ανώτερης, κυβερνητικής υπεροχής. Μέσω non paper, φυσικά. «Κυβερνητικές πηγές», λοιπόν, όπως αναφέρει το αξεπέραστο δημοσιογραφικό κλισέ, πήραν θέση σχετικά με το κόστος του αεροπορικού ταξιδιού του Πρωθυπουργού απαντώντας -είπαμε- με σκωπτικό ύφος. Από το Μαξίμου -επίσης υπέροχο κλισέ- εκφράστηκε ενόχληση για το γεγονός ότι ο συντάκτης επικαλείται πιλότο που «πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος», όπως αυτό με το οποίο ταξίδεψε ο κ. Τσίπρας, για να υπολογίσει το κόστος.

    «Ο ένας πιλότος που “πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος”, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι το ταξίδι (καύσιμα) κόστισαν 16.700 ευρώ και η διαμονή, για το σύνολο του πληρώματος, τις 6.200 ευρώ. Σύνολο, δηλαδή, 22.900 ευρώ», τονίζεται.

    Συνεχίζοντας – σε δηκτικό τόνο- οι κυβερνητικές πηγές καλούν τον ίδιο πιλότο ο οποίος «πιλοτάρει ένα τέτοιο ακριβώς αεροσκάφος», στα έξοδα της αποστολής «να συμπεριλάβει και τα της παραμονής του Gulfstream στο αεροδρόμιο της Αβάνας». «Θα τον ενημερώσουμε όταν θα αποσταλούν τα σχετικά τιμολόγια από την Κούβα», καταλήγουν από το Μέγαρο Μαξίμου. Δηλαδή, το πρωθυπουργικό αεροσκάφος καίει 0,857 λεπτά του ευρώ, ανά χιλιόμετρο. Αρα, κατά το Μαξίμου, συμφέρει να αγοράσεις αεροπλάνο για να μετακινείσαι, σου καίει λιγότερο αν φουλάρεις με κηροζίνη.

    Το αεροσκάφος Gulfstream αγοράστηκε το 2003 για τις ανάγκες της ελληνικής Προεδρίας στην ΕΕ και για υπερατλαντικά ταξίδια, που δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν τα άλλα κυβερνητικά αεροσκάφη. Κόστισε 48 εκατομμύρια δολάρια, διαθέτει 15 θέσεις. Σύμφωνα με το επίσημο «τιμολόγιο», για κάθε ώρα πτήσης με το VIP αεροσκάφος το Δημόσιο χρεώνεται με 5.200 ευρώ. Σε αυτό το κόστος περιλαμβάνονται τα καύσιμα, οι μισθοί των μελών του πληρώματος (αναλογικά για κάθε ώρα πτήσης) και το κόστος συντήρησης.

    Το ταξίδι του Πρωθυπουργού -και των δέκα ατόμων που τον συνόδευαν- από την Ελλάδα στην Κούβα, με ενδιάμεσο σταθμό στην Ισπανία για ανεφοδιασμό, διήρκεσε περίπου 15 ώρες. Ακόμη κι αν το Gulfstream μεταστάθμευσε στην Ισπανία για περίπου μία ώρα, το ταξίδι προς την Κούβα διήρκεσε 14 ώρες. Με μια απλή προπαίδεια, προκύπτει ότι η μετάβαση του κ. Τσίπρα στην Αβάνα για τον τελευταίο αποχαιρετισμό στον Φιντέλ κόστισε 72.800 ευρώ (14 ώρες επί 5.200 ευρώ). Εάν προσθέσουμε και την πτήση της επιστροφής, τότε φαίνεται ότι συνολικά το ταξίδι του κ. Τσίπρα κόστισε 145.600 ευρώ. Σε αυτά, υπολογίζουμε -βάσει και του non paper του Μεγάρου Μαξίμου- ότι δαπανήθηκαν ακόμη 6.200 ευρώ για τη διαμονή του πληρώματος στην Κούβα. Συνολικά, δηλαδή, για το ταξίδι Τσίπρα στην Κούβα ξοδεύτηκαν 151.800 ευρώ. Τι δεν έχουμε υπολογίσει στη σούμα; Τα έξοδα για τη μεταστάθμευση του κυβερνητικού αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Αβάνας, όπως και τα έξοδα της διαμονής των δέκα ατόμων που συνόδευαν τον Αλέξη Τσίπρα στην Αβάνα.

    Και, τελικά, όσο κι αν για κάποιους μπορεί να φαίνεται ως λαϊκίστικη η ερώτηση, εμπίπτει σε ένα καθαρό πρακτικό ζήτημα: όλα αυτά τα χρήματα, όσα κι αν βγαίνουν, πληρώθηκαν από την κυβέρνηση της Κούβας ή τσοντάραμε όλοι μας σε αυτό το ταξίδι; Λογικά, όπως δήλωσε το Μαξίμου, θα περιμένουμε τα τιμολόγια από την Κούβα. Προφανώς και θα τα περιμένουμε…

  5. Ο/Η Κάποιος λέει:

    ΚΡΑΤΟΣ, ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

    ΚΡΑΤΟΣ, ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

    Posted on 12/11/2016 by simoskoutalianos

    Είναι γνωστό από τη βυζαντινή ιστορία, μετά τον Ιουστινιανό και κυρίως τον Θεοδόσιο, ότι οι αυτοκράτορες συν-κυβερνούσαν με τους πατριάρχες. Επίσης και κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας η εκκλησία, κατ’ εντολήν των σουλτάνων, ηγεμόνευε επί του λαού της ρωμιοσύνης, και βέβαια ανταμείφθηκε με τα χρυσόβουλα. Αλίμονο όμως μέχρι σήμερα το δίλημμα είναι κυβερνά η εκάστοτε κυβέρνηση ή ο αρχιεπίσκοπος και οι συν αυτώ. Παρακάτω παραθέτω γεγονότα που επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές. —

    Τσίπρας – Φίλης ένα κακέκτυπο των Παπανδρέου-Τρίτση – ΤΡΙΤΣΗΣ – Όταν πρωθυπουργεύει ο Αρχιεπίσκοπος – Ο Γλέζος βγάζει ψεύτη τον Ιερώνυμο, αλλά ψεύδεται ο ίδιος – Ο αυτοεξευτελισμός της Αριστεράς – Να παραιτηθεί η κα Κονιόρδου – Δύο εκλεγμένοι υπουργοί Παιδείας γονατιστοί, με φόβο μπρος σε έναν αρχιεπίσκοπο – Η Εκκλησία και η περιουσία της απέναντι στο Δημόσιο συμφέρον.
    Τσίπρας – Φίλης ένα κακέκτυπο των Παπανδρέου-Τρίτση

    [Αριστεροί αγράμματοι λακέδες της Αρχιεπισκοπής, που παριστάνουν τους μεταρρυθμιστές. Ο Γλέζος (ΛΑΕ), επιδεικνύει προσωπική αφιέρωση του Χουντόδουλου…

    Του Αναγνώστη Λασκαράτου

  6. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Το θέμα είναι για την εκκλησία κι όχι για τον Τσίπρα κυρά Ζωζώ!!Όσον αφορά τα ΝΈΑ το ΣΚΆΙ κι όλα τα περιτρίμματα της δημοσιογραφίας ξέρουμε δα ΤΙ ΡΌΛΟ παίζουν και ΤΙ ΕΠΙΔΙΏΚΟΥΝ!!Άλλη φορά ο ιστολόγος,όταν ένα σχόλιο δεν αφορά το θέμα, να ΜΗΝ το δημοσιεύει,αλλά-τι λέω-ο συγκεκριμένος δεν χωνεύει ούτε την κυβέρνηση ούτε-προ πάντων-τον Τσίπρα,οπότε….!!

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη-διανοούμενη λέει:

      Μοσιού Καπάς συγχωρήσατε περικαλώ εις μιαν νεαράν κυρίαν των άντα [εντάξει των ήντα], τον άκαιρο ή άτοπον σχολιασμόν, διότι δεν ελέγχει το αυθόρμητον νεανικόν της κέφι.
      Μπονζούρ μοσιού
      Aφιερώνω

  7. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Επί του θέματος:1.Κανείς-εκτός ελαχίστων-και δη οι ανώτεροι και ανώτατοι κληρικοί δεν πιστεύει ΠΟΥΘΕΝΑ!!
    2.Η μόνη τους έννοια είναι η καλοπέραση και πώς να μαζεύουν στο πουγκί ενίοτε καταπιέζοντας τους κατωτέρους κληρικούς προς τούτο λειτουργώντας,ως στυγνοί επαγγελματίες!!!
    3. Ο κορδακισμός, το πάχος και οι πλουμιστές στολές είναι η άλλη πλευρά τους!!Κοιτάξτε ορισμένους κληρικούς ακόμη και μοναχούς,πώς είναι και πώς εμφανίζονται!!
    4. Πέραν της πιάτσας,που κάνουν αρκετοί σε όλους τους»πονηρούς χώρους»πιστεύουν ακράδα-
    ντα ότι το ράσο «τραβάει τους…. ενδιαφερομένους»!! Θα θυμίσω σε όλους το κυνηγητό των κουσουριάρηδων από τον Ιερώνυμο Α΄,που δεν ξέρουμε κατά βάθος τι ρόλο έπαιζε και την αποκατάστασή τους από το Σεραφείμ (άπειρα παραδείγματα)!!
    5. Αυτό που είπε ο Σεραφείμ-που στο κάτω-κάτω δε μπορούσε ΚΑΝΕΙΣ να τον κατηγορήσει για κουσουριάρη είναι η μόνη ΜΕΓΆΛΗ αλήθεια!!Ουδέποτε και ΟΥΔΕΙΣ πρόκειται να καθαρίσει το βόθρο,γιατί έχει,ως υποστηρικτή του του μικρόνοες και άνοες,που είναι πληθώρα και φαίνεται,όταν καλούνται να τους υπερασπιστούν ή να υπερασπίσουν αυτά,που κελεύουν!!Όρα τα διάφορα συλλαλητήρια!!
    6. Καλώ τον κ.Λ. να ρίξει μια ματιά σε εκκλησιαστικό ιστολόγιο,όπου υπάρχει σχόλιο κι επιστολή ιερομόναχου της μητρόπολης Λάρισας-μια πολυτάραχης εξ αιτίας των ως άνω χαρακτηρισθέντων!!
    7. Τέλος σε όσους τους κατηγορούν ή «διώκουν»απευθύνουν το γραφικό:»Σκληρόν σοι προς κέν-
    τραν λακτίζειν»!!!

Αφήστε απάντηση στον/στην laskaratos Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.