Πως αντιμετωπίζονται 1) οι ημικρανίες εις την Μοζαμβίκην 2) η κακή Αύρα εις την Ελλάδαν

[Δοκουμένδα αμνοεριφίων]

Εις Μοζαμβίκην

roidis-laskaratos

Εις Ελλάδαν

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός. Bookmark the permalink.

8 απαντήσεις στο Πως αντιμετωπίζονται 1) οι ημικρανίες εις την Μοζαμβίκην 2) η κακή Αύρα εις την Ελλάδαν

  1. Ο/Η Elias λέει:

    Παρατήρησα ότι και στα δύο βίδεα οι ασθενείς είναι φαλακροί. Τυχαίο, δε νομίζω.

  2. Ο/Η ΞΗ λέει:

    Μπορεί ο Αλέξης Τσίπρας με μια ρομαντική διάθεση (;) – ή απλώς σε μια εύκολη και ανέξοδη επικοινωνιακή χειρονομία εντυπωσιασμού- να θέλει να αποκτήσει τη δική του Μελίνα, σύμβολο πολιτισμού και ακτινοβολίας (όπως ο Ανδρέας Παπανδρέου) και για αυτό το λόγο να επέλεξε τη Λυδία Κονιόρδου για το υπουργείο Πολιτισμού. Μπορεί να πιστεύει ότι η κορυφαία τραγωδός έχει τη δυνατότητα να ενώσει, να εμπνεύσει τον καλλιτεχνικό κόσμο που σπαράσσεται από την κρίση και την πλήρη απουσία της πολιτείας. Να τον συσπειρώσει κάνοντάς τον ξανά σύμμαχο του ΣΥΡΙΖΑ – μην ξεχνάμε πόσο δυναμικά δεκάδες καλλιτέχνες τον στήριξαν προεκλογικά για να διαφοροποιήσουν αρκετοί από αυτούς στη συνέχεια τη θέση τους με δηλώσεις μετάνοιας.

    Δεν θα απέκλεια επίσης ο Αλέξης Τσίπρας να επέλεξε τη Λυδία Κονιόρδου, μια προσωπικότητα της Τέχνης, για να γλυκάνει το πικρό χάπι του αποχαιρετισμού για τον μέντορά του Αριστείδη Μπαλτά ώστε να αποσοβήσει μια ακόμα εσωκομματική κρεβατομουρμούρα. Perhaps, perhaps, perhaps που λέει και το τραγούδι.

    Δεν αποκλείεται επίσης πραγματικά ο Αλέξης Τσίπρας να πιστεύει ότι η εξαιρετική ηθοποιός που έχει μελετήσει και κρατήσει ζωντανό και ενεργό όσο λίγοι της γενιάς της το αρχαίο δράμα, έχει τη δυνατότητα να προσφέρει κάτι πολύ μεγαλύτερο, ευρύτερο: να διοικήσει το δαιδαλώδες υπουργείο, να λύσει γόρδιους δεσμούς, να βρει λύσεις, να στηρίξει τον σύγχρονο πολιτισμό, να διαχειριστεί δεκάδες διοικητικά συμβούλια, να ανοίξει το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, να εφαρμόσει την πολιτική των ηλεκτρονικών εισιτηρίων, να βρει τρόπους για την αποπληρωμή των οφειλόμενων των δημόσιων οργανισμών σε συνεργάτες τους, να, να να. Και όλα αυτά να τα κάνει μια πούρα καλλιτέχνης χωρίς κονδύλια, χωρίς γνώσεις διοίκησης, στιβαρού management που απαιτούνται πλέον σε αυτές τις θέσεις (η θητεία της στο ΔΗΠΕΘΕ Βόλου ή στον Δεσμό αξιοπρόσεκτες αλλά εντελώς άλλου μεγέθους). Δεν αρκεί το χάρισμα και όποιος το αρνείται εθελοτυφλεί.

    Σε κάθε περίπτωση οι περισσότερες από τις παραπάνω υποθέσεις αδικούν την Λυδία Κονιόρδου. Οπως και οι παρατηρήσεις τύπου «ουφ, ευτυχώς, αυτή δεν μπορεί να είναι χειρότερη από τους προηγούμενους» (ο πήχης στον χειρότερο;) που γράφτηκαν. Η Λυδία Κονιόρδου με την επιλογή της να πει «ναι» και να περάσει τη μεγάλη όχθη που χωρίζει το υπουργικό γραφείο από το τεράστιο μαγικό ηχείο της σκηνής, από την αυλή της Μπουμπουλίνας με τις ντουντούκες και τα συνθήματα, από τις πολιτικές δηλώσεις της στον Τύπο που βάραιναν αλλιώς επειδή έβγαιναν από το στόμα μιας πρωταγωνίστριας σπουδαίας, έκανε στην άκρη και άφησε μια μεγάλη σκιά να πέσει πάνω της.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    H κα Κονόρδου υπηρετεί ταυτόχρονα τις βουδιστικές θεραπείες και τις ελληνορθόδοξες μαγγανείες δίνοντας «εκ του πονηρού» (έτσι χαρακτηρίζει την πράξη της ο Χριστός), στο μεθυσμένο (έτσι τον χαρακτηρίζει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος:«Συ δε τον νόμον τον κωλύοντα ομνύναι, τούτον όρκον ποιείς; Ω, της ύβρεως! Ω, της παροινίας» ) εκπρόσωπο του Ιερώνυμου όρκο στη Βουλή, τον οποίο ρητά απαγορεύει το Ευαγγέλιο, ο αδελφόθεος Ιάκωβος και οι μεγάλοι εκκλησιαστικοί πατέρες.
    Υπάρχει πολύ σοβαρό πρόβλημα σύγχυσης φρενών ή ήθους με την κυρία που υποτίθεται ότι θα υπηρετήσει από την ψηλότερη κρατική θέση τον πολιτισμό.


    Σιγά τα ωά

  4. Ο/Η του κώλου λέει:

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.antinews.gr/action.read/politiki/mporei-i-ekklisia-na-anebazei-kai-na-katebazei-kuberniseis-/2.111661

    Μπορεί η Εκκλησία να ανεβάζει και να κατεβάζει κυβερνήσεις;

    Πολύς λόγος έχει γίνει για τον Νίκο Φίλη, την απομάκρυνσή του από την κυβέρνηση και ποιοι ευθύνονται γι’ αυτό. Άλλωστε και ο ίδιος φρόντισε να καταστήσει σόου για την τηλεόραση και τα social media την καρατόμησή του, με τον… αριστερό δεκάρικο που έβγαλε χθες. Λες και κάτι έγινε που έχασε η κεντρική πολιτική σκηνή τον Φίλη ή όπως λέει και ο λαός «χ… η φοράδα στ’ αλώνι». Γιατί αναλώνουμε τόσο χρόνο προκειμένου να ασχοληθούμε με το πρόσωπο «Φίλης»; Πολλά ειπώθηκαν όπως ότι «μίλησε στην αριστερή ψυχή, είναι το άλλοθι του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι σε μια κυβέρνηση που έχει διολισθήσει σε… συντηρητικές πολιτικές. Ειπώθηκε επίσης ότι τον «έφαγε» ο Ιερώνυμος, άλλωστε και ο ίδιος είπε ότι κάποιοι σχεδίασαν την πολιτική του δολοφονία υπονοώντας τον Τσίπρα, τον Καμμένο και τον Αρχιεπίσκοπο με τη βοήθεια των Media.

    Όμως, το ορθόν θα ήταν να ασχοληθούμε με το περιβάλλον στο οποίο λειτούργησε, ανήλθε και τελικά καρατομήθηκε ο κ. Φίλης. Και να του πούμε και το απλό που μάλλον δε θέλει να το καταλάβει: «Κύριε Φίλη που το παίζετε.. αριστερός κι ευαίσθητος. Δεν ξέρετε με ποιους είχατε να κάνετε; Με ποιους καθόσαστε στο ίδιο υπουργικό τραπέζι και με ποιους συνδέσατε την πολιτική σας καριέρα»;

    Ο εξοβελισμός του πρώην υπουργού είναι απόφαση του Τσίπρα, φέρει την υπογραφή του, και δεν είναι «συλλογική απόφαση» όπως είπε ο νεόκοπος κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δ. Τζανακόπουλος. Η απόφαση ελήφθη για δύο λόγους: Ο πρώτος είναι ότι υπέκυψε στις δήθεν απειλές του Κ(λ)αμμένου ότι θα ρίξει την κυβέρνηση για το θέμα της Εκκλησίας. Ο δεύτερος είναι ότι απειλήθηκε από τον Ιερώνυμο ότι ανοίγει πόλεμο. Ανεξαρτήτως, λοιπόν, αν ο Φίλης έχει δίκιο ή άδικο, ανεξαρτήτως ότι κανένας θεσμός, ούτε η Εκκλησία δεν μπορεί να ανεβάζει και να κατεβάζει κυβερνήσεις, η υπόθεση έδειξε ότι ο Τσίπρας είναι ένας άβουλος, άτολμος ηγέτης που άγεται και φέρεται από τους ακροδεξιούς και δεν έχει τα κότσια ούτε τα… αριστερά του ιδανικά να υπερασπιστεί. Και γι’ αυτό είναι δεινή ήττα η απομάκρυνση του Φίλη, όχι το ίδιο το πρόσωπο κι αν έχασε η Βενετιά βελόνι.

    Από την άλλη, ο κ. Φίλης ας μην κλαίγεται, γιατί ήξερε και ανέχθηκε τους Καμμένους; Μαζί τους δεν κυβερνούσε εδώ και 20 μήνες; Που ήταν άραγε ο κ. Φίλης όταν ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ στο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ αποκαλούσε τους συνέδρους «σύντροφοι»;

    Αλήθεια. Πώς αντέδρασε ο… αριστερός υπουργός όταν στο ίδιο τραπέζι με τον Καμμένο αυτός του είπε κλαίγοντας ότι θα ρίξει την κυβέρνηση; Είπε ο κ. Φίλης στο συνεταιράκι του στην κυβέρνηση «βρε αι σιχτίρ Πανούλη, τις κυβερνήσεις τις ρίχνουν οι λαοί κι όχι οι Εκκλησίες;» Που είναι η ευαισθησία του αιώνιου αριστερού κ. Φίλη όταν συμβαίνει μπροστά του μια από τις πιο εξευτελιστικές στιγμές της σύγχρονης ελληνικής δημοκρατίας; Ένας αρχηγός κόμματος να παίρνει το ύφος του κλαμένου σκύλου και να λέει «Αρχιεπίσκοπε, να ρίξω την κυβέρνηση αν το θες». Τώρα θυμήθηκε ο Φίλης να μιλήσει για συμβόλαιο πολιτικού θανάτου του όταν μπροστά του εκτυλισσόταν ένα συμβόλαιο θανάτου της κυβέρνησής του από τον «θρησκευόμενο» τάχα κ. Καμμένο;

    Ας μην κλαίγεται λοιπόν ο κ. Φίλης και ας μην ετοιμάζεται για το ρόλο που θα αναλάβει στην εσωκομματική αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ. Το βασικό είναι ότι κι αυτός ξεπούλησε την αριστερά που δήθεν υπηρετούσε, από τη στιγμή που ανέχθηκε τους ψεκασμένους να κάθονται μαζί του και να τον εκβιάζουν. Τελεία και παύλα. Ας ρίξει μια ματιά και στον πρωθυπουργό του που του έβαζε βαθμό 20 και ένα μήνα μετά τον έστελνε σπίτι του. Όταν τον αποθέωνε ως τον μεγάλο ηγέτη ήταν καλά και τώρα που τον έδιωξε δεν θέλει ούτε να τον βλέπει;

    Αυτά είναι ήθος κ. Φίλη και πίστη στους αγώνες της Αριστεράς που δήθεν υπηρετείτε όλοι εσείς οι ψεύτες.

  6. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/11/blog-post_32.html

    Πόσο μπορεί να γελοιοποιηθεί κάποιος;

    Ο πρώην υπουργός παραπαιδείας, ο Φίλης, δεν ήταν ο χειρότερος υπουργός. Σ’ αυτή την άμοιρη υπουργική καρέκλα έχουν κάτσει κάτι πισινοί… άστα να πάνε: Η Άννα της φωτοτυπίας, ο «κάτσε καλά» Γεράσιμος, ο «λεφτά υπάρχουν» ΓΑΠ (αυτός κι αν ήταν), ο Κοντογιαννόπουλος παρέα με τους φονιάδες της ΟΝΝΕΔ,
    Ο «δεν θέλω ου» Ράλλης, ο Άρης – «Σαλώμη» Σπηλιωτόπουλος… μην τα πολυλογώ, ότι χειρότερο έχει βγάλει η κάλπη. Ο Φίλης απλά συνέχισε αυτή την παράδοση. Επομένως το να τον χαρακτηρίσω «χειρότερο», θα αδικήσω τους προηγουμένους. Είμαι πολύ επιεικής όμως, αν τον πω «άχρηστο». Ο ίδιος θεωρεί τον εαυτό του «άριστο μαθητή». Δεν μου κάνει εντύπωση, τα «κούτσουρα» δεν φημίζονται για την αυτογνωσία τους.

    Εκείνο που δεν αντέχω όμως είναι το ψεύτικο κλάμα. Αυτή η «κλαψομουνίαση» λες και τον βρήκε η μεγαλύτερη αδικία συνοδευόμενη από όλα τα δεινά της ανθρωπότητας! Ποιόν; Το Φίλη! Που κλαίγεται γιατί δεν είναι υπουργός! Δηλαδή κατά τη γνώμη του έπρεπε να συνεχίσει; Τι; Το δούλεμα; Γελάγαμε όλοι μαζί του κι αυτός θεώρησε ότι ήμασταν ευτυχισμένοι! Τι να πεις μετά;

    Σώπα Φίλη μου, σκούπα τα δάκρυά σου. Ευχαριστημένος πρέπει να ‘σαι. Θα έρθει καιρός που όσοι είναι στην κυβέρνηση θα τρέχουν να γλυτώσουν το λιθοβολισμό κι εσύ που είσαι απέξω, θες να ξαναμπείς; Είναι η κουτάλα με το μέλι καταλαβαίνω, αλλά εδώ που τα λέμε, τα έκανες σαν τα μούτρα του Σόιμπλε. Βέβαια κι εσύ ότι έκαναν οι υπόλοιποι έκανες: Εφάρμοσες το Μνημόνιο. Αλλά αγόρι μου, το λάθος σου ήταν ότι πήγες να μας κοροϊδέψεις.

    Άκου Φίλη μου. Όταν το παίζεις άθεος, μιλάς για χωρισμό Κράτους – Εκκλησίας δεν πας μετά, να ψάλλεις δίπλα στον ειδωλολάτρη ακροδεξιό. Εκεί πεθάναμε από τα γέλια, πέσαμε κάτω και χτυπιόμασταν, που σε είδαμε έτσι. Αυτοί δε που σε ψήφισαν, πήραν μια «χαρά», που χτύπησαν το κεφάλι τους στον τοίχο. Οπότε άσε τα μελό. Αν θέλατε, θα φέρνατε νομοσχέδιο για την ουσία. Η τακτική σου ήταν «Να δείξουμε ότι κάτι κάνουμε, χωρίς να κάνουμε τίποτα». Μια τρύπα στο νερό κάνετε. Εκείνο που κάνετε καλά είναι να μας λεηλατείτε. Είσαι λοιπόν άχρηστος στο σύστημα, γιατί σε πήραμε χαμπάρι από την αρχή μάλιστα. Τώρα κλάψε.

    Αν πάλι δεν είσαι ευχαριστημένος, κύριε Φίλη, σταμάτα την κλάψα κάνοντας πράξεις: Απέσυρε τη στήριξη στην κυβέρνηση. Αλλά φυσικά δεν θα το κάνεις. Δε θες να χάσεις και τη βουλευτική καρέκλα. Κλαίς γιατί σου πήραν την πιατέλα του υπουργού και σου έμεινε το (επίσης γεμάτο) πιάτο του βουλευτή! Μην κλαις, έχεις να φας.

  7. Ο/Η Zωζώ Σαπουνάκ, υπουργίνα λέει:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s