Ζουράρεως Κωνσταντίνου του ευσεβούς, έπεα πτερόεντα

[ή Αλεξίου του Αθαμανέως: «Οι ακατάληπτοι δεσμοί που μας φέρνουν σήμερα εδώ»]

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Ο Κωνσταντίνος Ζουράρις, άνδρας σπουδαρχίδης, λογιότατος, περισπούδαστος και ακατάληπτος, έχων συνευρεθεί (πολιτικώς) με πλείστα κόμματα (ΚΚΕ, ΚΚΕ-εσ, ΝΔ,

δια χειρός Μποστ

Οδησέφς Ανδρούτσος, δια χειρός Μποστ

«Πανελλήνιο Παμμακεδονικό Μέτωπο Αγγέλου Στυλιανού Παπαθεμελή, ΑΝΕΞΕΛ), τυγχάνων και ιδιοκτήτης του κόμματος «Πυρίκαυστος Ελλάς» και μάρτυρας υπεράσπισης του Γιωτόπουλου στη δίκη της 17Ν, επιλέχτηκε από τον ευφυή Έπαρχο της νοτιοανατολικής βαλκανικής Δανιμαρκίας Αλέξιο και λόγω της εθνικοφροσύνης του και λόγω της ευσεβείας του και λόγω της ασυναρτησίας του (ή της σαλότητός του κατά την ορθόδοξον αγιολογίαν), η οποία αναβαθμίζει αυτομάτως τις κενολογίες, τα ψεύδη και τις αυταπάτες του αφεντικού του σε άρρητα φιλοσοφικά ρήματα. Ακόμη και η διαδοχή του στο υφυπουργείο της Σίας Αναγνωστοπούλου, από μόνη της εκφράζει τον παραλογισμό μιας πολιτικής στροφής 180ο, έτσι χωρίς αιτιολόγηση, προαναγγελία ή πρόγραμμα, μαζί με την απόλυτη αδιαφορία του αριστεροακροδεξιού πρωθυπουργού για τη Δημόσια Παιδεία, η σχέση του με την οποία είναι καθαρά εχθρική. Μάλιστα ο Πέτρος Τατσόπουλος, σημείωσε με αφορμή τη συγκατοίκηση Ζουράρι με τον κ.Αντώνη Λιάκο, μια εύφλεκτη παράμετρο, που διέφυγε από την αντίληψη του Μεγάλου Τιμονιέρη: «Δείτε για παράδειγμα τι συμβαίνει όταν φέρνεις σε στενή επαφή έναν «εθνομηδενιστή» με έναν «εθνολαϊκιστή» μόνο και μόνο επειδή, αν και πρωθυπουργός, είσαι τόσο αστοιχείωτος ώστε να μην έχεις πάρει πρέφα τι πρεσβεύει ο ένας και τι πρεσβεύει ο άλλος. Κυβέρνηση ηλιθίων κλειδωμένη σε μπαρουταποθήκη».

Από το Ανθολόγιο των ζουραρικών ρήσεων, σταχυολογώ παρακάτω μικρά αποσπάσματα, τα οποία ερμηνεύουν άριστα την γόνιμη συνάντηση των δυο Τιτάνων της πολιτικής, Τσίπρα και Καμμένου, η οποία παρήγαγε και το νέο ευέλικτο και μικρό κυβερνητικό σχήμα, που στέγασε νέα και παλιά ταλέντα της ρωμέικης πολιτικής μπουρδολογίας και μπουρδοπραξίας, την κρίσιμη ώρα που η Πατρίς βρίσκεται, κατά τον λεξιλάγνο λόγιο, υπό Γερμανικήν Κατοχήν.

Ένας από τους σταθερούς στόχους του λογίου, είναι η κυρία Ρεπούση (newsbomb 23 Ιουνίου 2012 15:29), την οποία ο μπαρμπα-Φώτης φοβόταν να την υπερασπιστεί: «Ο κ. Ζουράρις έχοντας χαλαρή διάθεση, αστειεύτηκε λέγοντας ότι οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής θα πρέπει να περιστοιχίσουν την κα. Ρεπούση για να καταλάβει την έννοια του συνωστισμού». Πολύ ωραίο αστείο που θα το ζήλευε και ο Βούτσης. Βιβλιογραφικώς, με την δέουσαν ευλάβειαν αποσπώ (κόπι πάστε, που θα ‘λεγε γνωστός λυματολάγνος υπουργός) από  το ναζιστικό ‘Στόχο’, των θαυμαστών του τρισμάκαρος Χουντόδουλου: «ΒΙΝΤΕΟ ΖΟΥΡΑΡΙΣ ΓΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ: «ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΟΥΡΙΟΤΑΝ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΗΘΕΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ»… ΚΑΙ «ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΒΛΗΘΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ»…!!!. Writen by ΣΤΟΧΟΣ 3 years ago – 14 Comments». Ο ευλαβής επισκέπτης του φασιστικού κοπρώνος, θα απολαύσει και τους ομοφώνους επαίνους των πιστών, όπως: «Ανώνυμος 27/5/13 10:49 Μ.Μ. Τα συγχαρητήριά μου κύριε Ζουράρη. Είσαι τελικά αληθινός Ελληνας. Ετσι είναι οι αληθινοί Ελληνες που έχουνε μέσα τους την αιώνια Ελληνική ψυχή, ξεσηκώνονται και αντιδρούν όταν καθυβρίζονται από τους Τουρκόσπορους τα όσια και τα Ιερά της μικρής μεν σε μέγεθος, αλλά Μεγάλης και αιώνιας σε αγιότητα και ιδέες Ελληνικής Πατρίδας».

Μακεδονομάχος και ομιλητής της «ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ» στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο στις 5.3.2008 μαζί με τον Άνθιμο, τον υπερασπιστή του Μιλόσεβιτς Παπαθεμελή, παρόντος του Εντιμότατου Ψωμιάδη. Δεινός ψυχαναλυτής (ως υιός σεξολόγου) της ρωμέικης ψυχής, έχει γράψει: «Αυτά τα λέμε για να γλείψουμε. Χέρι που δεν μπορείς να το δαγκώσεις τι το κάνεις; Το γλείφεις, για να το δαγκώσεις μετά. Ολίγον δάγκωμα, ολίγον γλείψιμο. Αυτό λέγεται συναμφότερον στον ελληνικό πολιτισμό. Και υποχωρούμε και προχωρούμε…» (εφημερ. Χρόνος 12/2/2015). «Παραμονές εκλογών, ο υποψήφιος βουλευτής Κώστας Ζουράρις απευθύνεται στο συντηρητικό κοινό της «Ακροπόλεως» (13/2/2000), εξηγώντας μεταξύ άλλων πως «οι εκλογές είναι ένα κωλάδικο» και θα συνιστούσε «ύβρη κατά του ελληνικού πολιτισμού να τις κάνουμε Κυριακή των Βαΐων, μαγαρίζοντας το ελληνικό Πάσχα» (Ιός-‘Ελευθεροτυπία’, 26/2/2000).

«Διαλέγω να είμαι με τον Θουκυδίδη και τον Χρυσόστομο και όχι με τον Μαρξ, διότι διαλέγω τη νηφάλιο μέθη της αμφιβολίας και όχι την υπνηλία της βεβαιότητας» («Γελάς Ελλάς Αποφράς»), έγραψε ο σοφός, ξεχνώντας όμως πως ο Χρυσόστομος εκπροσωπεί τις απόλυτες βεβαιότητες του δόγματος, που επιβάλλονταν με το αυτοκρατορικό ξίφος.  Ομιλών (εφημερίς «δημοκρατία», 28.01.2015) «για τη συνεργασία των ΑΝ.ΕΛ. με τον ΣΥΡΙΖΑ, τη χαρακτηρίζει ‘δημιουργική και λειτουργική’. ‘Είναι σημαντικό ότι ο Καμμένος είναι στην κυβέρνηση ως υπουργός Εθνικής Αμυνας. Αυτό δείχνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κατάλαβε ότι τα εθνικά θέματα είναι δύσκολα και σοβαρά και δεν λύνονται με… βίπερ «Νόρα». Ενώ αντιλήφτηκε ότι οι γείτονές μας δεν είναι οι κάτοικοι του… Λουξεμβούργου, αλλά η Τουρκία» τονίζει ο νέος βουλευτής. Γιατί, όπως προσθέτει, ‘υπάρχει και ο Θουκυδίδης!’». Και όποιος κατάλαβε τι σχέση έχει ο Καμμένος με τον Ιστορικό των εμφυλίων πολέμων, ας μας πει και μας.

zouraris_b

Καταλήγω: ΒΗΜΑτοδότης (2/03/2015): «Varoufakis’ fan club by Zouraris. Μοιάζει απίστευτο, αλλά εδώ και δύο μήνες λειτουργεί με κάθε τύπο και σοβαρότητα στην οδό Ξενοκράτους στον Λυκαβηττό ένα ιδιόμορφο… fan club. Το fan club του… Γιάνη Βαρουφάκη. Ιδρυτής του ο Κώστας Ζουράρις και μέλη του η Π. Μοσκώφ και o Μιχ. Κοπιδάκης, οι οποίοι ίδρυσαν στην αρχή fan club για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, αλλά εν συνεχεία συνήλθαν εν ολομελεία στο οινονομαγειρείο ‘Φιλίππου’ και αποφάσισαν να το επεκτείνουν σε fan club Βαρουφάκη: ‘Είμαι ερωτευμένος με τον Βαρουφάκη, τον αγαπώ’, βροντοφωνάζει συχνά ο κ. Ζουράρις (‘Πυρίκαυστος Ελλάς’, συνεργαζόμενος με τους ΑΝΕΛ), ο οποίος έχει αναλάβει να αποκρούει λεκτικά και τις επιθέσεις των Γερμανών εναντίον του Έλληνα υπουργού Οικονομικών. Και τι έχουν καταφέρει ως τώρα οι Γερμανοί που στρέφονται εναντίον του κ. Βαρουφάκη; Διά της επιθέσεως αναδεικνύουν το πλεονέκτημα και το τάλαντό του’, λέει χαρακτηριστικά. Και κάτι ακόμη. Ο κ. Ζουράρις επιμένει ότι ‘δεν είναι δουλειά αυτή του βουλευτή’, δεν ήθελε καν να γίνει βουλευτής, αλλά το έκανε μόνο και μόνο για να στηρίξει την παλιά ‘Σπίθα’ του Μ. Θεοδωράκη».  Αυτή η ανιδιοτέλεια των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ προσωπικά με συγκινεί.

Ο κ.Ζουράρις εκφράζει το ετερόκλητο (να το πω συναμφότερον;) της σημερινής κοινοβουλευτικής αριστεροακροδεξιάς πλειοψηφίας. Αυτές ακριβώς τις πολυφωνίες της, τις θεμελιακές αντιθέσεις της και το απολύτως αφύσικό της, συμπυκνώνει στην πολιτική του διαδρομή ο κ.υφυπουργός Παιδείας, που έχει κατακτήσει επάξια μέσα από την ποικιλόχρωμη (μάλλον παρδαλή) πορεία του τον τίτλο της προσωπικότητας-εθνικού συμβόλου που συνθέτει απόψεις από το ΚΚΕ μέχρι την άκρα και τη θρησκευτική Δεξιά, χτίζοντας μεταξύ τους «ακατάληπτους δεσμούς». Στο πρόσωπό του, σαν σε καθρέφτη, ο ευσεβής άθεος Αλέξιος, βλέπει τις δικές του αναδιπλώσεις, που απλώς είναι πιο εκλαϊκευμένες, λιγότερο εκλεπτυσμένες, πιο ωμές και ταχύτερες από αυτές του υφυπουργού της ελληνικής Παιδείας. Μπορεί να μην καταλαβαίνει μισή λέξη όταν ο δοκησίσοφος, ναρκισσευόμενος και λεξιθήρας υφυπουργός του επιτίθεται στον «ευρωλιγούρη» Τζήμερο με χαρακτηρισμούς όπως πάμπρωτος, όμφαξ, τέττιξ, οθνείος, μεγαλαυχής, βαρυβρεμέτης, λασιόθρυξ, αλλά ο Αλέξης έτσι κι αλλιώς δεν φημίζεται για την αντιληπτική του ικανότητα.

ΥΓ
Όπου ο Δ. Φύσσας ξετινάζει στην ‘Athens Voice‘, φράση προς φράση, τις γελοίες πανηγυρικές «αδολεσχίες» του σκεύους της επιλογής Τσίπρα:

«Ζουράρις: «Η φαντασία στην εξουσία». Έξι συν τρία σχόλια για το ανιστόρητο και τον παραλογισμό.  Μετά την ορκωμοσία της «νέας» κυβέρνησης Τσίπρα – Καμμένου,  ο νέος υφυπουργός Παιδείας κ. Κώστας Ζουράρις μίλησε στους δημοσιογράφους. Ακολουθούν οι δηλώσεις του, χωρισμένες σε έξι κομμάτια, κι από κάτω τα σχόλιά μου στην κάθε μια, αντιστοιχισμένα. Στο τέλος υπάρχει κι να γενικό σχόλιο….».

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, Θεωρίες Συνωμοσίας, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

14 απαντήσεις στο Ζουράρεως Κωνσταντίνου του ευσεβούς, έπεα πτερόεντα

  1. Ο/Η του κώλου λέει:

    Εποχιακές απόψεις ενός ταξιδευτή στον κόσμο του αυνανισμού των ιδεών, αλλά τις ξέρει ο Ομπάμα;

    http://www.patris.gr/articles/12692/3013?PHPSESSID=#.WCASrfmLTIU

    Ζουράρις: Ευπατρίδης ο Γιωτόπουλος

    “Ευπατρίδη με εσωτερική ευγένεια και ευλάβεια σε όλα αυτά που ονομάζονται ελεύθερες προσωπικότητες», χαρακτήρισε τον Αλέξανδρο Γιωτόπουλο ο Κώστας Ζουράρις, στην κατάθεσή του ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων.

    Σύμφωνα με τον μάρτυρα υπεράσπισης του κατηγορουμένου, ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος είχε το επαχθές προνόμιο να είναι γιος ενός λαμπρού πατέρα, γεγονός που τον γαλούχησε στο να μην μπορεί να προσφύγει σε καταστάσεις ατομικής βίας.

    Σύμφωνα με τον κ. Ζουράρι, ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος, τον οποίο γνώρισε στο Παρίσι το 1967, γαλουχήθηκε με μία αντίληψη που θέλει την αλλαγή ως αποτέλεσμα συλλογικής και παλλαϊκής κίνησης και όχι ατομικής βίας.

    “Οι ενέργειες αυτές ανήκουν στη μεγάλη πορεία των επαναστατικών διαδικασιών»

    Αναφερόμενος στις ληστείες που διέπραξε η »17 Νοέμβρη», ο Κώστας Ζουράρις είπε: »Ο Νικηταράς ο Τουρκοφάγος, ο Καραϊσκάκης, πώς έβρισκαν χρήματα; Οι ενέργειες αυτές ανήκουν μέσα στη μεγάλη πορεία των επαναστατικών διαδικασιών».

    Σύμφωνα με τον μάρτυρα, η »17 Νοέμβρη» είναι μία επαναστατική οργάνωση αριστερής προέλευσης και ως τέτοια δεν χαρακτηρίζεται απο αρχηγικά φαινόμενα, αλλά εντός της υπάρχουν προεξέχουσες προσωπικότητες.

    Για τις προκηρύξεις της οργάνωσης ο κ. Ζουράρις υποστήριξε ότι είναι σοβαρά πολιτικά κείμενα, τα οποία ωστόσο χρησιμοποιούν την «ξύλινη» γλώσσα της Αριστεράς.

    Όπως είπε, οι άνθρωποι που τα συγγράφουν έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται. Σύμφωνα με τον μάρτυρα, τα κείμενα αυτά είναι συνήθως συλλογικά, με έναν τελικό επεξεργαστή.

  2. Ο/Η Antifa2 λέει:

    Bρε μανία με τη Χ.Α. οι Πολύδωρες του ΣΥΡΙΖΑ

    Ζουράρις: Να «συνωστίσουν» τη Ρεπούση οι χρυσαυγίτες!

  3. Ο/Η atheofobos λέει:

    Στο ποστ μου ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ έχω μεταφέρει δύο αποσπάσματα από κείμενα του Ζουράρι που ο αναγνώστης κατανοεί πλήρως το Συναμφότερον αλλά και την κατοχή του Μνημονίου!
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2012/11/blog-post_25.html
    «…Εκτός όμως από την πολιτειακή διαρκή αμφιβολία και απροσδιοριστία, το «νυν αιωρούμαι» εμπεριέχει και τον άλλο, πολύπλοκο και πολυαιτιοκρατικό καθ’ ημάς Αρχέτυπον: το χαρμόλυπο, ηδιμυγές και δακρυχαρές, το πολυστένακτον και τρισόλβιον συνάμα, ιλαροτραγικόν μας Συναμφότερον…»

    Και επειδή γλυκαθήκατε με αυτό σας μεταφέρω ακόμα ένα του ίδιου που ξεκινώντας από τα τσουρέκια καταλήγει στο λαομίσητο μνημόνιο!

    Ένα το κρατούμενο, ακροτελεύτιο και εναρκτήριο: Η λαϊκή κοινή συμβολική του Ελληνισμού, μετά ουσιαστικά την πτώση των ελληνίδων πόλεων και την κατάκτηση των ελληνιστικών βασιλείων από τη ρωμαιοκρατία, η ελληνική κοινή λαϊκή συμβολική εκφράζεται με τα τσουρέκια, εκφράζεται με τις λαϊκές λιτανείες για την ξηρασία, για την βροχή, με «τα σα εκ των σων σοι προσφέρω κατά πάντα και δια πάντα» και εκφράζεται επομένως μέσα από μια θεολογική γλώσσα διάσπαρτη, διάχυτη, που μπαίνει στον δεκαπεντασύλλαβο, που ξαναμπαίνει στην λαϊκή ζωγραφική μας, μπαίνει στα κιλίμια μας, μπαίνει στους τζετζερέδες μας μέσα, και διαμορφώνει το αντάρτικο που μας επέτρεψε να… ξαναγυρίσουμε στην Κατοχή του μνημονίου!

  4. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, το τελευταίο διάστημα στην προσπάθεια του να βάλλει σε τάξη τον Φίλη, έκανε διάφορες δημόσιες εμφανίσεις και συνεντεύξεις, θέτοντας σε αμφισβήτηση τον διακριτικό ρόλο -υποτίθεται- που είχε υιοθετήσει και που είχε εκτιμηθεί. Η τακτική του να επεμβαίνει στα της κυβερνήσεως, άρχισε να θυμίζει τον Χριστόδουλο και να προκαλεί δυσμενή σχόλια. Ισως τώρα, με την τοποθέτηση του Ζουράρι υφυπουργό «παιδείας», ο Ιερώνυμος να απαλλαχθεί από τον κίνδυνο να βγάλει την μάσκα του μειλίχιου ρασοφόρου και να δείξει το σκληρό πρόσωπο του. Εχοντας έναν δικό του άνθρωπο στο υπουργείο που πάντα προκαλούσε μεγάλο ενδιαφέρον στο ιερατείο- το υπουργείο π.χ. το πολιτισμού τους είναι αδιάφορο, γιατί περιφρονούν τον πολιτισμό- μπορεί τώρα να αποχωρήσει από τα κοσμικά και να ασχοληθεί με τα του οίκο του Θεού. Δηλαδή, με μπίζνες, πλουτισμό, επιχειρήσεις και τα παρόμοια.
    Ο Ζουράρις θα ήταν χρήσιμος, στην δεκαετία του ’90, όταν ήταν του συρμού εκείνες οι -υποτίθεται- κωμικές ταινίες που στήνονταν πρόχειρα και «στο πόδι». Θα ‘ταν άξιος αντίπαλος του κωμικού ηθοποιού, Ψάλτη (Κούλα σ’ αγαπάω μ’ ακούς;).
    Ο Τσίπρας αγνοεί την ελληνική παιδεία και τον πολιτισμό. Όπως την αγνοούμε οι περισσότεροι, αλλά εμείς δεν είμαστε πρωθυπουργοί. Επίσης αγνοεί, κάθε άλλη παιδεία και πολιτισμό. Ανήκει σ’ αυτούς που μπορούν να ζήσουν χωρίς παιδεία, πολιτισμό. Γι’ αυτό έχει μας πει τόσα ψέματα, μας προκαλεί τόσα δεινά και συμπεριφέρεται σαν όλα βαίνουν καλώς.
    Με την επιλογή του Ζουράρι ως υφυπουργό στο «παιδείας», άλλα και άλλες τέτοιες ανεκδιήγητες επιλογές άλλων προσώπων, ο πρωθυπουργός ουσιαστικά μας είπε: Ρε παιδιά, εδώ εγώ έγινα πρωθυπουργός, γιατί να μη γίνει ο Ζουράρις υφυπουργός;

  5. Ο/Η chretienorthodox λέει:

    Κυριε Ροΐδη,
    Παρακαλω πολυ να μου επιτρεψετε μια παρατηρηση. Η πολιτικη των νεο-Ελληνων εθναρχων ηταν ειναι και θα ειναι:
    «Αυτά τα λέμε για να γλείψουμε. Χέρι που δεν μπορείς να το δαγκώσεις τι το κάνεις; Το γλείφεις, για να το δαγκώσεις μετά. Ολίγον δάγκωμα, ολίγον γλείψιμο. Αυτό λέγεται συναμφότερον στον ελληνικό πολιτισμό. Και υποχωρούμε και προχωρούμε…»
    Με εκτιμηση και φιλία
    Γεωργιος Θεοδοσιου

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://athensreviewofbooks.com/?p=2578

    Νεοορθοδοξία, Ταλιμπανισμός: το συναμφότερον
    07/11/2016

    Ένα πορτρέτο του πολυκαθηγητή Ζουράρι, γραμμένο το 2001

    Ο επί πολλά έτη αγυρτικώς φερόμενος ως… καθηγητής Πανεπιστημίου Κώστας Ζουράρις (πότε «Παν/μίου Παρισίων» (!), πότε του Παντείου, άλλοτε του Αριστοτελείου), συνιδρυτής με τον θεολόγο Γιανναρά της σέκτας των νεοορθοδόξων φονταμενταλιστών, υποψήφιος βουλευτής του ΚΚΕ, ψιττακός του Θουκυδίδη και μοναδικός κληρονόμος του, γραφικός σόουμαν των τηλεοπτικών παραθύρων αλλά και τακτικός αρθρογράφος-παλλάδιον της Ελευθεροτυπίας, ένθα αναπτύσσει εις μακαρονικήν ψευδοελληνίζουσαν τα παραληρήματά του, με πολλές τηλεοπτικές εμφανίσεις του μετά τις 11η Σεπτεμβρίου [2001] υπήρξε από τους πιο ξετσίπωτους εκφραστές του εγχώριου ταλιμπανισμού, για τον οποίον εκόμπαζε κιόλας σε άρθρο του με τίτλο: «Τα-λι-μπά-αν στο Σε-λη-νά-ρι, με τον Κώστα-με τον Κώστα τον Ζου-ρά-ρι» (Ελευθεροτυπία, 21.11.01). Δικαίως λοιπόν μπορεί να θεωρηθεί μέλος της διεθνούς επιστημονικής κοινότητος, ως αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας της Καμπούλ ο νεοορθόδοξος κομμουνιστής (ή ορθόδοξος νεοκομμουνιστής). Αρνήθηκε ο κήρυκας του νεοορθόδοξου μίσους να καταδικάσει το μαζικό έγκλημα, δηλώνοντας απερίφραστα: «Δεν καταδικάζω την επίθεση. Η Αμερική θέρισε αυτό που έσπειρε. Επιτέλους, ο ασύμμετρος πόλεμος που είχε κηρύξει η Αμερική, μετά την επίθεση έγινε συμμετρικός» (18.9.01). Η μοναδική παραχώρηση που θα κάνει στις ΗΠΑ είναι «να μετανοήσουν, να ζητήσουν συγχώρεση για τα κρίματά τους και μετά τα λέμε». Η χάρη του έφτασε και στην Αμερική, με δημοσιεύματα του Εθνικού Κήρυκα που, αφού εφρόντισε να ενημερώσει τους ομογενείς ότι πρόκειται για έναν «αυτοαποκαλούμενο Καθηγητή Πανεπιστημίου που έχει γίνει μαϊντανός των τηλεοπτικοί παραθύρων», στη συνέχεια παρέθετε κάποιες από τις πιο κτηνώδεις εκφράσεις της μισγάγκειας νεοορθοδοξίας-κομμουνισμού: «προ ημερών, για παράδειγμα, δήλωσε ότι λυπήθηκε γιατί τα θύματα της Νέας Υόρκης δεν ήταν περισσότερα ώστε να ισοφαρίσουν με εκείνα που είχαν προκαλέσει οι Αμερικανοί στο Βιετνάμ» («Ε.Κ.», 22-23.9.01· δες και Καθημερινή 21.9.01).

    Δεν θα άξιζε τον κόπο να ασχοληθεί κανείς με γραφικούς τύπους, αν δεν κυριαρχούσαν στα ελληνικά ΜΜΕ. …..

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=126434
    TO BHMA
    Σταυρόπουλος Λάμπρος

    Το χρονικό ενός παρά φύσιν πολιτικού ειδυλλίου και η μοιραία κατάληξή του
    Ενας θρησκόληπτος στην αυλή της Αλέκας
    Ο Περισσός αποτάσσεται τον κ. Ζουράρι
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/10/2000 00:00

    «Είναι δικαίωμα του καθενός να «διατίθεται» όπως του γουστάρει. Εμείς δεν πρόκειται να ασχοληθούμε ξανά με τις απόψεις του κ. Ζουράρι». Με την κατηγορηματική αυτή δήλωση το ΚΚΕ έθεσε οριστικό τέλος στο ιδιότυπο πολιτικό «ειδύλλιο» με τον συνεργαζόμενο ­ μέχρι πρότινος ­ και υποψήφιό του σε δύο εκλογικές αναμετρήσεις (ευρωεκλογές 1999 και βουλευτικές 2000) κ. Κ. Ζουράρι. Αφορμή η πρόσφατη συνέντευξή του στη «Θεσσαλία», όπου ο «αιρετικός» πολιτικός επιστήμονας εξέφραζε την άποψη ότι «το ΚΚΕ ή θα πρέπει να αυτοδιαλυθεί ή θα περιθωριοποιηθεί», για να δηλώσει ευθαρσώς: «Εγώ θα προτιμούσα το πρώτο»!..

    Οι τελευταίες βολές του κ. Ζουράρι κατά του ΚΚΕ που έκαναν το ποτήρι του Περισσού να ξεχειλίσει δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία, καθώς παρόμοιες θέσεις, και μάλιστα πιο ακραίες, έχει εκφράσει και στο παρελθόν. Αμέσως δε μετά την εκλογική αναμέτρηση της 9ης Απριλίου δεν έκρυψε τη δυσανασχέτησή του για το ποσοστό του 5,52% αλλά και για τη μη εκλογή του στην Α’ Θεσσαλονίκης. «Κατέκτησα υπέρ του ΚΚΕ τη μοναδική του έδρα, που μόνο του, ως μόνο, είχε χάσει» θα πει μόλις τρεις ημέρες μετά τις εκλογές αφήνοντας αιχμές για την εκλογή του κ. Γ. Χουρμουζιάδη, που καθώς διεφάνη απορρόφησε την πλειοψηφία της κομματικής σταυροδότησης. Ο γνωστός καθηγητής της Προϊστορικής Αρχαιολογίας στο ΑΠΘ θα του απαντήσει: «Δεν ήταν μια δήλωση που έπρεπε να γίνει. Εμένα δεν με απασχολεί ο κ. Ζουράρις. Παρουσιάστηκε ως παοκτζής και κυκλοφόρησε με φόρμα του ΠΑΟΚ. Εγώ είμαι πιο παλιός παοκτζής από τον κ. Ζουράρι αλλά δεν το έδειξα»………

    http://www.iospress.gr/mikro2000/mikro20000401.htm

    Έθνος, ψέματα και καριέρες

    «Ψευδολογεί πάλι το ‘Δίκτυο 21′»
    («Αυγή», 18/2/2000)
    ………………..
    «Χαίρε βρεφοκρατούσα μητέρα του Καλεντερίδη», απαγγέλλει στην μεγάλη προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ ο Κ. Ζουράρις (ενόψει ευρωεκλογών στις 8/6/1999). «Ηρωα» αποκαλεί, μέρος του δεξιού και του λοιπού εθνικιστικού Τύπου, τον κ. Καλεντερίδη που επί χρόνια οργάνωνε το «αντάρτικο των ελληνοποντίων» και του ΡΚΚ μέσα στην Τουρκία(!)……..
    (Ελευθεροτυπία, 1/4/2000)

    http://www.iospress.gr/ios1996/ios19961110c.htm
    (Ελευθεροτυπία, 10/11/1996)
    ΤΟ ΑΒΑΤΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

    Κιβωτός για ένα είδος
    1. 2. 3.
    …………

    ΚΩΣΤΑΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ. «Ο μοναχός, επειδή είναι και στρατιωτικός, ξέρει το εξής: ότι επειδή είναι πολύ πιο αδύνατος ο κάθε μοναχός ως πραγματικός άντρας, αισθάνεται την αδυναμία του μπροστά στην υπεροχή του ισχυρού φύλου, και το ισχυρό φύλο βεβαίως είναι η γυναίκα -δεν είναι οι άντρες, αυτά τα λένε οι φαλλοκρατικές κοινωνίες-. Οταν είσαι πραγματικά Χριστιανός Ορθόδοξος ξέρεις πολύ καλά ότι το ισχυρό φύλο είναι η Γυναίκα… Λοιπόν, ο καλός στρατιώτης ξέρει ότι δεν κάνεις μετωπική σύγκρουση με τον εχθρό, όταν ο εχθρός είναι πιο δυνατός. Ποιος είναι ο εχθρός; Είναι αυτός που θα σε νικήσει, θα σε υποτάξει μέσα σε ένα γαιώδες φρόνημα προσωρινό. Να αγαπήσεις μια γυναίκα ή πολλές (αν είσαι πολυγαμικός), ενώ εσύ θέλεις να αγαπήσεις όλες τις γυναίκες μαζί και μόνο με την Παναγία μπορείς να κάνεις έρωτα». (Από συνέντευξη στη «Σχεδία», Ιαν. 1987).
    ……………….

    http://www.iospress.gr/megalo2000/megalo20000226.htm
    (Ελευθεροτυπία, 26/2/2000)
    ΚΚΕ: το κόστος της εθνικής διεύρυνσης
    …………
    Παραμονές εκλογών, ο υποψήφιος βουλευτής Κώστας Ζουράρις απευθύνεται στο συντηρητικό κοινό της «Ακροπόλεως» (13/2/2000), εξηγώντας μεταξύ άλλων πως «οι εκλογές είναι ένα κωλάδικο» και θα συνιστούσε «ύβρη κατά του ελληνικού πολιτισμού να τις κάνουμε Κυριακή των Βαΐων, μαγαρίζοντας το ελληνικό Πάσχα»…

    http://www.iospress.gr/ios2007/ios20070311.htm
    Ελευθεροτυπία, 11/3/2007
    Ο νέος «εθνικός χώρος»
    …………………
    Μια άλλη εκδήλωση, για το βιβλίο της Στ’ Δημοτικού, θα ενθουσιάσει τον Γ. Φωτιάδη -που ζητούσε απαγχονισμό των συγγραφέων στο Σύνταγμα: «Στην προχθεσινή συγκέντρωση», γράφει στον «Αδέσμευτο Τύπο» (16.2.07), «πρωταγωνίστησαν ο Στέλιος Παπαθεμελής, ο Κώστας Ζουράρις, ο Γιώργος Καραμπελιάς, ο Παντελής Σαββίδης και ήταν παρόντες ο μητροπολίτης Ανθιμος, ο νομάρχης Παν. Ψωμιάδης […] και πάνω από 1.000 Θεσσαλονικείς. Η Θεσσαλονίκη πρωτοπορεί άλλη μια φορά».

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82_%CE%96%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%82
    ……………..

    Κώστας Ζουράρις
    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
    ………………………….

    Γεννήθηκε το 1940 και είναι γιος του γιατρού σεξολόγου Γιώργου Ζουράρι.[1] Αποφοίτησε από το Πειραματικό Σχολείο του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, σπούδασε Νομική στο Α.Π.Θ. και πολιτικές επιστήμες στο Παρίσι, όπου συμμετείχε στο κίνημα του Μαΐου του 1968.[εκκρεμεί παραπομπή] Στο βιογραφικό του αναγράφεται ότι από το 1969 διδάσκει εκεί πολιτικές επιστήμες σε πανεπιστήμιο, αλλά επικριτές του αμφισβητούν ότι είναι καθηγητής.[1]

    Πολιτική σταδιοδρομία[Επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]
    Είναι, πρώην μέλος του Κομμουνιστικού κόμματος Ελλάδος και του ευρώ-Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος (ΚΚΕ Εσωτερικού), και πρώην εκδότης της εφημερίδας Μακεδονία.[εκκρεμεί παραπομπή]

    Ο Ζουράρις είναι αντίθετος σε κάθε λύση του ζητήματος της ονομασίας της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας με την εύρεση μιας σύνθετης ονομασίας που θα περιλαμβάνει τη λέξη «Μακεδονία» ή παράγωγά της. Το Μάιο του 2009 μαζί με το Στέλιο Παπαθεμελή ίδρυσε το Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο για να συμμετάσχει στις Ευρωεκλογές. Το Κόμμα περιλάμβανε και οργανώσεις της ελληνικής μακεδονικής διασποράς.[εκκρεμεί παραπομπή]

    Στις βουλευτικές εκλογές του Ιανουαρίου του 2015 ήταν υποψήφιος στις λίστες των Ανεξάρτητων Ελλήνων και εξελέγη.[εκκρεμεί παραπομπή] Η πρώτη του ομιλία στη Βουλή προκάλεσε εντύπωση, καθώς ήταν εξαιρετικά δυσνόητη επειδή περιείχε αποσπάσματα από νεοέλληνες ποιητές, κείμενα των πατέρων της Εκκλησίας και τον επιτάφιο λόγο του Περικλή που μεταφέρει ο Θουκυδίδης.[2] Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης επιφύλαξαν θετικά σχόλια για την ομιλία του Ζουράρι. Ο επιμελητής εκδόσεων Γιάννης Χάρης του άσκησε κριτική ότι αποσκοπεί στην «επίδειξη και την πρόκληση» για να εξασφαλίσει δημοσιότητα,[3] ενώ ο συγγραφέας Νίκος Σαραντάκος τη χαρακτήρισε «γλωσσικό πυροτέχνημα φτιαγμένο με οίστρο και τέχνη, αλλά, όπως και κάθε πυροτέχνημα, με λίγη μάλλον ουσία – και ίσως παραφορτωμένο σε αναφορές».[4]

    http://www.tovima.gr/vimagazino/lastpage/article/?aid=543913
    ΤΟ ΒΗΜΑ
    Τα δύο πρόσωπα του Κώστα Ζουράρι
    Ο πολιτειολόγος, συνήθης ύποπτος της επινοημένης παραδοξολογίας, διεκδικεί για μία ακόμη φορά την εξουσία με την Πυρίκαυστο Ελλάδα, το νέο κόμμα του
    ……………….
    Οπως αναγράφεται στο βιογραφικό του, από το 1969 διδάσκει εκεί πολιτικές επιστήμες σε πανεπιστήμιο. Οι κακεντρεχείς, ωστόσο, αμφισβητούν την προσφώνηση «καθηγητής» που συνοδεύει συνήθως το όνομά του.
    ……………………
    Πάντως, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι είναι βαθύς γνώστης της τέχνης της πρόκλησης. Σχολιαστής των «ηθών της πολιτείας», διεκδικεί την απόλυτη αλήθεια, μη φοβούμενος να υποπέσει σε σοβαρά ατοπήματα. Ενώ, λοιπόν, οι ΝΑΤΟϊκοί βομβαρδισμοί στη Σερβία ήταν μια «τρισβάρβαρη δυτική κτηνωδία των κτηνομόρφων που δύουν», για την 11η Σεπτεμβρίου δεν υπήρξε το ίδιο ανθρωπιστής, καθώς δεν καταδίκασε την επίθεση.

    http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/bios_kai_politeia_tou_kosta_zourari-64140588/
    ΤΟ ΕΘΝΟΣ
    ………………..
    Αλλωστε, ο 74χρονος πολιτειολόγος υπήρξε σταρ της ανανεωτικής Αριστεράς μια γενιά προ του 54χρονου οικονομολόγου Γιάννη Βαρουφάκη. Οταν στα τέλη της δεκαετίας του ’70 και στις αρχές του ’80 γέμιζε αμφιθέατρα ανά τη χώρα, με τη γοητεία του ευρωκομμουνιστή διανοούμενου του λεγόμενου κύκλου του Παρισιού και τις δάφνες -καθυστερημένα- της συμμετοχής του στα γεγονότα του Μάη του ΄68, ως καθηγητή στο πανεπιστήμιο της Βενσέν. Ο καθηγητικός του τίτλος συνεχίζει πάντως να παραμένει σε θολό τοπίο, αφού αρκετοί τον αμφισβητούν.
    …………………
    http://www.stoxos.gr/2013/05/blog-post_188.html

    ΒΙΝΤΕΟ ΖΟΥΡΑΡΙΣ ΓΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ: «ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΚΑΤΟΥΡΙΟΤΑΝ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΗΘΕΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ»… ΚΑΙ «ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΒΛΗΘΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ»…!!!
    Writen by ΣΤΟΧΟΣ


    ………….

    • Ο/Η chretienorthodox λέει:

      Κυριε Λασκαρατο,
      Παρακαλω πολυ να μου επιτρεψετε να σας δωσω τη διευθυνση ενος ιστοτοπου οπου μπορεριτε να μαθετε ποια ειναι η αιωνια Ορθοδοξια:
      http://georgechristian.blogspot.fr/
      Σας συνιστω να διαβασετε πρωτο το δευτερο (τωρα) θεμα, με τιτλο «Γιατι ειμαι Ορθοδοξος».
      Τους χαιρετισμους μου στο κ. Ροΐδη.
      Με εκτιμηση και φιλία
      Γεωργιος Θεοδοσιου

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Aγαπητέ κύριε Θεοδοσίου,
        εντρύφησα εις το συνιστώμενον και ευχαριστώ υμάς δια την προσπάθειάν σας να σωθεί η ψυχή μου.
        Να είστε καλά

        Επί τη ευκαιρία, ο Μέγας Γαβρόγλου:

        7.11.2016 / ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ WEB
        Γαβρόγλου: Σέβομαι τον Ιερώνυμο- Καμία απολύτως αλλαγή στα θρησκευτικά

        Σε ό,τι αφορά το πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, με τον οποίο σήμερα είχε μία πρώτη άτυπη συνάντηση ο κ. Γαβρόγλου επεσήμανε: «Τον σέβομαι, έχει μία καίρια θέση, που παίζει έναν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην κοινωνία μας και για λόγους ιστορίας και για λόγους συγκυρίας και ελπίζω να είναι αμοιβαία τα αισθήματα».

  7. Ο/Η Μητροπολίτης Νέας Κολωνίας Γαβριήλ ο 69ος λέει:

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=842332

    «Καλά δεν τα καταφέραμε; Έχουμε εννιά βουλευτές και οι επτά είναι υπουργοί και υφυπουργοί…» έλεγε χαριτολογώντας λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση του κυβερνητικού ανασχηματισμού, βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων σε ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας…
    Ενας εξ αυτών, ο «πρωταγωνιστής» των ανακοινώσεων σε επίπεδο εντυπώσεων, ο νέος υφυπουργός Παιδείας κ. Κώστας Ζουράρις, ο κατά πολλούς …τοποτηρητής των Ανεξάρτητων Ελλήνων στο κτήριο του Αμαρουσίου, ώστε να μην ξεφεύγουν τους επόμενους μήνες άλλα «λάθη».

    Είναι δε συμβολική η παρουσία του στην Παιδεία, καθώς ανακοινώθηκε λίγο μετά την συνέντευξη του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερώνυμου στον Σκάι, στην οποία ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος, δήλωσε ανοικτά πως ο πρόεδρος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» τον ρώτησε εάν θέλει να ρίξει την κυβέρνηση, ξεκαθαρίζοντας ότι αν το επιθυμεί η Εκκλησία θα το κάνει…

    (….)

    Έτσι ή αλλιώς η απομάκρυνση του κ. Νίκου Φίλη από την παιδεία φαίνεται ότι ήταν η τελευταία «γραμμή» που κρατούσε τον πρωθυπουργό συνδεδεμένο με εκείνο το είδος της αριστεράς που τον επέλεξε.

    Ο Νίκος Φίλης από την πλευρά του είναι ένας άνθρωπος με εσωτερική ανάγκη για την θρησκεία και στενές σχέσεις με κληρικούς. Αντιφατικό μεν, καθώς κρίθηκαν από κάθε άποψη άκομψες και προσβλητικές οι επιθέσεις του σε βάρος του Αρχιεπισκόπου και της στάσης που κράτησε η Εκκλησία τα χρόνια της Κατοχής ή της Χούντας. Γι αυτό και του καταλογίζεται μη ορθώς πολιτικός χειρισμός που όξυνε περαιτέρω τις αντιπαραθέσεις.

  8. Ο/Η της Αυλωνίτου λέει:

    http://www.parapolitika.gr/article/387362/i-eleni-aylonitoy-toy-syriza-katigoreitai-gia-xylodarmo-giatroy


    1.11.2016 | 19:31
    Η Ελένη Αυλωνίτου του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορείται για ξυλοδαρμό γιατρού
    του Δημήτρη Γιαννακόπουλου – Εφημερίδα Παραπολιτικά

    Οπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος, λέει ο λαός, και επειδή η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ελένη Αυλωνίτου ως εργαζόμενη στο ΟΑΚΑ δεν σήκωνε και… πολλά-πολλά, ενίοτε σήκωνε και το χέρι της, όπως επισήμως καταγγέλλουν πρώην συνάδελφοί της. Τα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» παρουσιάζουν νέα στοιχεία από τον επεισοδιακό υπηρεσιακό βίο της βουλευτού ως εργοφυσιολόγου στο Εθνικό Κέντρο Αθλητικών Ερευνών του Ολυμπιακού Σταδίου (ΟΑΚΑ), από όπου συνταξιοδοτήθηκε πρόωρα στα τέλη του 2013, λόγω ανήλικου τέκνου, ενώ λίγους μήνες αργότερα μεταπήδησε στη Βουλή, λαμβάνοντας την έδρα της περιφερειάρχου Αττικής, Ρ. Δούρου, στη Β’ Αθηνών.

    Πέραν, λοιπόν, των πειθαρχικών της παραπομπών το 2011 και στις αρχές του 2013, η διοίκηση του οργανισμού είχε κινηθεί και πάλι εναντίον της τον Οκτώβριο του ίδιου έτους, ζητώντας να παραπεμφθεί με τις κατηγορίες της μη τήρησης ωραρίου και της αδικαιολόγητης απουσίας από την υπηρεσία. Καταγγέλλων, ο τότε διευθυντής του Κέντρου Ερευνών, Στ. Χάντζος, ο οποίος σε υπόμνημά του (αρ. πρωτ. 19/5862/11-10-2013) προς τον γενικό διευθυντή, Β. Κάκκο, επεσήμαινε μεταξύ άλλων: «Η υπάλληλος κ. Ελένη Αυλωνίτου εξακολουθεί να χτυπά την κάρτα της κατά την έναρξη και τη λήξη του ωραρίου της, χωρίς να βρίσκεται στον χώρο που της έχει οριστεί… Ενημέρωσα άμεσα τη διοίκηση του ΟΑΚΑ, όπου και διαπιστώθηκε η παράνομη απουσία της για πολλοστή φορά. Παρόλο που σας έχω επισημάνει πολλάκις ότι το θέμα είναι ιδιαίτερα σοβαρό και, παρά την απόφαση (με ποινή) του Πειθαρχικού Συμβουλίου που έχει περάσει η συγκεκριμένη υπάλληλος, συνεχίζει να δρα ελεύθερα, υπό το καθεστώς της ανοχής, της αδράνειας και της συγκάλυψης, για το οποίο είστε απόλυτα υπεύθυνοι».

    Ενδεικτικά, όπως προκύπτει από το Δελτίο Ημερήσιας Αναφοράς Προσωπικού, δηλαδή το «απουσιολόγιο», στο διάστημα 2 έως 7 Αυγούστου 2013 η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ «απουσίαζε μετά από αίτημα κανονικής άδειας, χωρίς να ακολουθήσει την τυπική διαδικασία έγκρισης και χορήγησης αδείας».

    Ηταν εκείνη η περίοδος μετά τις εκλογές του 2012, οπότε ο ΣΥΡΙΖΑ κινούνταν με αλματώδεις ρυθμούς στο πολιτικό σκηνικό και ένα στέλεχός του όπως η κ. Αυλωνίτου δεν θα μπορούσε παρά να ασχοληθεί ενεργά με την ανάδειξη του κόμματος στην εξουσία, εξασφαλίζοντας παράλληλα τον βιοπορισμό της από τον δημόσιο κορβανά.

    Η κ. Αυλωνίτου, πέραν του δυναμικού της λόγου, διέθετε, ως παλαιά πρωταθλήτρια κολύμβησης, και χέρια-κουπιά, τα οποία… δοκίμασε κάποτε πάνω στον διευθυντή ιατρό Στ. Χάντζο. Σύμφωνα με την αναφορά του τελευταίου (αρ. πρωτ. 17/1692/5-04-2012) προς τον πρόεδρο του ΟΑΚΑ και τα διευθυντικά στελέχη, υπέστη άγριο ξυλοδαρμό από την εκρηκτική κ. Αυλωνίτου το πρωί της 22ας Φεβρουαρίου 2012, στην είσοδο του γραφείου της, όπου για μία ακόμη φορά μπαινόβγαινε καθυστερημένη. Ο εγκαλών περιγράφει τα εξής: «Εκτός εαυτού και χωρίς απολύτως κανέναν έλεγχο, μου επιτίθεται, με τραυματίζει με τα νύχια της στα χέρια και συνεχίζει να με σπρώχνει προκειμένου να κλειδώσει την πόρτα του γραφείου της και να φύγει.
    (….)

  9. Ο/Η της Koνιόρδου λέει:

    Ελληνορθόδοξος θρησκευτικός όρκος και Βουδισμός

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.athensvoice.gr/politiki/o-kampoyrakis-ta-rihnei-ston-fili

    Ο Καμπουράκης «τα ρίχνει» στον Φίλη
    «Δεν έχεις ιδέα από συμβόλαια πολιτικών και κοινωνικών θανάτων, έτσι;»

    Επίθεση κατά του πρώην υπουργού Παιδείας εξαπολύει ο δημοσιογράφος Δημήτρης Καμπουράκης, με αφορμή τις δηλώσεις του Φίλη περί «συμβολαίου πολιτικού θανατού» που εκτέλεστηκε εναντίον του.

    Σε άρθρο του στο σάιτ lionnews.gr, ο γνωστός δημοσιογράφος γράφει: «Διότι εσύ ο ηθικότατος αριστερός, δεν έχεις ιδέα από συμβόλαια πολιτικών και κοινωνικών θανάτων, έτσι; Ούτε εκτέλεσες ποτέ τέτοιες άθλιες πράξεις, ούτε τις υπέθαλψες, ούτε τις ανέχτηκες, σωστά; Όταν τριγύριζες στα βοθροκάναλα του μιντιακού κατεστημένου και χαρακτήριζες απροκάλυπτα ‘’ερπύστριες’’ και ‘’καρακόλια της διαπλοκής’’ αυτούς που σε καλούσαν, δεν υπέγραφες τον κοινωνικό και επαγγελματικό τους θάνατο;».

    Και συνεχίζει: «Όταν το κόμμα σου έβγαζε τρελή την Κωνσταντοπούλου και ανισόρροπο τον Βαρουφάκη μόλις αρνήθηκαν να σας ακολουθήσουν, δεν υπέγραφε συμβόλαιο πολιτικού (ίσως και ποινικού αργότερα) θανάτου τους δηλαδή; (Δικοί σου σύντροφοι ήταν, εγώ από την αρχή έλεγα ότι είναι επικίνδυνοι. Τώρα εσύ ήρθες στα λόγια μου, λες βαρύτερες κουβέντες απ’ όσες έχω πει εγώ γι αυτούς, αλλά εγώ παραμένω υπάλληλος της ‘’διαπλοκής’’, έτσι δεν είναι;)».

    «Όταν ο Τσίπρας έβαζε τον Κουβέλη ν’ αρνηθεί την Προεδρία της Δημοκρατίας με την υπόσχεση συνεργασίας και στην συνέχεια (αφού ο αφελής Φώτης το ‘κανε) τον πέταξε σαν στημένη λεμονόκουπα, δεν ήταν άθλια πρακτική, σωστά; Ήταν μαγκιά του Τσίπρα. Κι όταν ξωπετούσε τον ευεργέτη του Αλαβάνο με συνοπτικές διαδικασίες, δεν ήταν αχάριστος και κυνικός, καλά τα λέω; Απλώς αποδείκνυε την αρχική του στόφα. Τώρα που ο Αλέξης ξεπέταξε κι εσένα, γιατί πράττει αθλιότητα;».

    Επίσης αναφέρει: «Όταν αγκαλιαζόταν ο αρχηγός σου με τον Καμμένο κάτω από την εξέδρα σας το βράδυ των εκλογών, εσύ δεν ήσουν παραδίπλα και χαμογελούσες πανευτυχής; Τώρα που ο Καμμένος σε εκπαραθύρωσε, ξανάγινε ακροδεξιός; Διότι έτσι κατάλαβα από τα συμφραζόμενα των λόγων σου στην παράδοση του υπουργείου».

    Και κλείνει ως εξής: «Φυσικά, δικαιούσαι να περηφανεύεσαι ότι αρνήθηκες άλλο υπουργείο. Αλλά επίτρεψε μου κι εμένα να έχω την δική μου ερμηνεία. Εγκατέλειψες το καράβι πρώτος απ’ όλους βλέποντας την πορεία του προς τον ύφαλο, για να πιάσεις μια καλή θεσούλα στην βάρκα που θα το διαδεχτεί παρέα με τους ολίγους διασωθέντες».

  11. Ο/Η Γιατί κλαίει τώρα ο Φίλης; λέει:

    http://www.protagon.gr/apopseis/moufanet/moirastikan-idi-ta-prwta-anagnwstika-se-dialekto-kwsta-zourari-44341270136

    Μοιράστηκαν ήδη τα πρώτα αναγνωστικά σε διάλεκτο Κώστα Ζουράρι

    Δεν πρόλαβε καλά-καλά να αναλάβει τα καθήκοντά του ο νέος υφυπουργός Παιδείας και ήδη οι πρώτες αλλαγές στα σχολικά βιβλία έκαναν ήδη την εμφάνισή τους
    Νίκος Ζαχαριάδης

    http://www.protagon.gr/apopseis/editorial/kammeno-ton-lene-syntrofos-sas-einai-44341270168
    Καμμένο τον λένε, σύντροφός σας είναι…


    3 Οκτωβρίου, ο αγιασμός για τη νέα περίοδο στη Βουλή. Ο Νίκος Φίλης γίνεται δεκτός στα υπουργικά έδρανα από τον «σύντροφο» Πάνο Καμμένο

    Πολύ αργά ήρθαν τα δάκρυα του Νίκου Φίλη. Οταν έγινε η εξωφρενική αποκάλυψη ότι ο Καμμένος ζήτησε από τον Ιερώνυμο να του πει αν θέλει να ρίξει την κυβέρνηση (!), ουδείς αντέδρασε. Όταν ο Καμμένος τους αποκαλούσε «συντρόφους», χασκογελούσαν…

    Γιώργος Καρελιάς

    14 Οκτωβρίου, συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ. Από το βήμα ο Πάνος Καμμένος εξαπολύει εκείνο το μνημειώδες «συντρόφισσες και σύντροφοι» (εδώ). Γέλια και ευθυμία από κάτω. Τους άρεσε. Στον Αλέξη Τσίπρα σίγουρα, ο τηλεοπτικός φακός τον έπιασε να γελάει πλατιά. Υποθέτω ότι θα υπήρχαν και κάποιοι που θα δάγκωσαν τα χείλη τους. Ελάχιστοι τόλμησαν να ψελλίσουν δυο λόγια αντίρρησης.

    2 Νοεμβρίου. Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος επιβεβαιώνει ότι ο υπουργός Αμυνας Πάνος Καμμένος του είπε πώς θα ρίξει την κυβέρνηση, αν του το ζητήσει, για το θέμα των Θρησκευτικών. Η ανατριχιαστική αυτή αποκάλυψη είχε γίνει λίγες μέρες πριν. Ούτε την πρώτη ούτε τη δεύτερη φορά αντέδρασε κάποιος από την κυβέρνηση.

    Απόλυτη σιωπή για μια αδιανόητη ενέργεια ενός υπουργού. Ο Καμμένος ζήτησε από τον Αρχιεπίσκοπο να του πει αν πρέπει να ανατρέψει την κυβέρνηση. Με άλλα λόγια, μπορεί κανείς να το χαρακτηρίσει ως ιδιότυπη πραξικοπηματική ενέργεια. Η αποκάλυψη δεν συγκίνησε κανέναν κυβερνητικό. Αντίθετα,ο δράστης έγινε δεκτός με «συντροφιλίκια» στο αριστερό συνέδριο.

    7 Νοεμβρίου. Ο αποπεμφθείς Νίκος Φίλης, συγκινημένος και συγχυσμένος, μίλησε για «συμβόλαιο πολιτικού θανάτου του», με εκτελεστή τον Αρχιεπίσκοπο. Δεν έχει άδικο. Αλλά αυτό είναι η μισή αλήθεια. Ο Αρχιεπίσκοπος ήταν ο εμπνευστής, ο Καμμένος ο υποστηρικτής και ο Τσίπρας ο εκτελεστής του «συμβολαίου εκτέλεσής του».

    Μίλησε ακόμα ο Φίλης για «πρόθυμους πολιτικούς παράγοντες» να ρίξουν την κυβέρνηση, αν το ζητούσε ο Αρχιεπίσκοπος. Πάλι ο αποπεμφθείς υπουργός δεν τόλμησε να πει τα πράγματα με το όνομά τους. Δεν είναι κάποιοι «πολιτικοί παράγοντες». Πάνος Καμμένος είναι το όνομά του. Αυτός απείλησε να ρίξει την κυβέρνηση μέσω του Αρχιεπισκόπου. Αυτός απαίτησε από τον Πρωθυπουργό να διώξει τον υπουργό Παιδείας και ο Πρωθυπουργός υπέκυψε. Είναι ο «σύντροφος» Πάνος Καμμένος.

    Πράγματι, έχει δίκιο ο Φίλης. Αυτά που έγιναν με τον Καμμένο και τον Ιερώνυμο ξεπερνούν τους πάντες, είναι θέμα δημοκρατίας. Και ευτυχώς που ο Ιερώνυμος συγκρατήθηκε και δεν είπε στον Καμμένο: «Ρίξ’ την, Πάνο».

    Θλιβερά πράγματα, αναμφισβήτητα. Όμως, είναι πολύ αργά για δάκρυα. Το «συμβόλαιο εκτέλεσης του πολιτικού θανάτου» (του Φίλη) το συνέταξαν ο Ιερώνυμος και ο Καμμένος, αλλά το υπέγραψε ο Αλέξης Τσίπρας. Ο οποίος επιβράβευσε στον ανασχηματισμό τον Καμμένο, τον υπουργό και συγκυβερνήτη, που ήταν πρόθυμος να ρίξει την κυβέρνησή του, αν του το ζητούσε ο Αρχιεπίσκοπος.

    Αυτές οι εξελίξεις δεν μπορεί παρά να προκαλούν θλίψη και ανησυχία σε κάθε πολίτη που πιστεύει στις αρχές του δημοκρατικού πολιτεύματος. Προφανώς, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με τον Πρωθυπουργό, τους υπουργούς και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε θλίβονται ούτε ανησυχούν.

    Γι’ αυτό και η σημερινή «έκρηξη» του Νίκου Φίλη δεν βρήκε καμιά ανταπόκριση στους συντρόφους του. Γι’ αυτό ο άλλος «σύντροφός» τους, ο Πάνος Καμμένος , θα χαμογελούσε σαρδόνια την ώρα που τον άκουγε.

    Εκεί καταντήσαμε, δυστυχώς.

  12. ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
    ΖΟΥΡΑΡΗΣ
    http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/788447/sta-arhaia-ellinika-i-omilia-zourari-sti-vouli
    Στήν αρχή προσπάθησα νά καταλάβω τί έλεγε, αλλά μέ κυρίεψε ξαφνικά καταιγίδα γέλιου καί παρ’ ολίγον να πάθω εγκεφαλικό απο τά έντονα γέλια. Γιατί? όμως? Δέν μπορώ να εξηγήσω τό φαινόμενο Ζουράρης, τώρα. Θά πρέπει νά πάω πολύ¨»μακρυά» να τόν βρώ απο εκεί που έρχεται. Αλήθεια απο που έρχεται? Απο τήν Πόλη έρχεται καί στήν κορφή Κανέλλα. Αλλά εκείνο τό «συνάδελφοι» τό κατάλαβα, αλλά τό «συνδελφοί «? Τί εννοεί? Μήπως ήθελε νά πει «συν,αδελφές»?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s