Ο Γλέζος βγάζει ψεύτη τον Ιερώνυμο, αλλά ψεύδεται ο ίδιος

[Ευσεβής αθεΐα, αριστερή ακροδεξιοσύνη και αδιόρθωτος ναρκισσισμός]

Ο άθεος προσκυνητής Γλέζος, Μ.Παρασκευή του 2015 στις Βρυξέλλες

Ο άθεος προσκυνητής Γλέζος, Μ.Παρασκευή του 2015 στις Βρυξέλλες

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Θέλουμε να αφήσουμετο Νάρκισσο Γλέζο, που θεωρεί πως ο τρόπος κήδευσής του απασχολεί από τώρα το κοινό του, να τελευτήσει είτε μέσα σε βυζαντινά μεγαλεία, είτε ως μιμητής του Αντώνη Σαμαράκη (δωρητής σώματος), αλλά δεν μας αφήνει.  Έκλεισε χρόνος (5.10.2015) που δημοσιεύτηκε ευρύτατα μια είδηση. Ο Αρχιεπίσκοπος Λαυρεντιάδη και Κυριακίδη Ιερώνυμος, ανακοίνωσε πως o Γλέζος του ζήτησε να τον κηδέψει ο ίδιος: «‘Όταν πεθάνω θα αναλάβετε εσείς υπεύθυνα και θα κάνετε εκκλησιαστική κηδεία. Δεν θα αφήσετε άλλους ανθρώπους να αναμιχθούν σε αυτό το θέμα’. Ο κ. Γλέζος συνέχισε λέγοντας πως αγαπά και σέβεται τη θρησκεία των πατέρων του». Στο tvxs του κ.Κούλογλου, μπορείτε να δείτε και το σχετικό βίντεο του αρχιεπισκόπου Βουλιαγμένης, Σιβιτανιδείου και Βοιωτοπεδίου και να διαβάσετε και τα απαξιωτικά, ως επί το πλείστον, σχόλια του κοινού.

Ο Γλέζος δεν διέψευσε τον κ. Ιερώνυμο και εμείς περιμέναμε να θαυμάσουμε όλον τον παρδαλό θίασο της καθεστωτικής Αριστεράς, από τον Κουβέλη και τον Τσίπρα μέχρι το Λαφαζάνη, τον Αλαβάνο, τον Κωνσταντόπουλο και την Κωνσταντοπούλου, να προσεύχονται στη Μητρόπολη υπέρ αναπαύσεως κλπ.

Εγένετο όμως ούτως: Ο ιερός Ιερώνυμος, έχασε (4.10) την ψυχραιμία του με τους περί τα Θρησκευτικά θεατρινισμούς του υπουργού Θρησκευμάτων της κυβέρνησης του αποκρυφιστικού Αγίου Φωτός και των αφορολόγητων «οστών» της μυθικής Αγιαβαρβάρας και θυμήθηκε, σε μια κρίση ειλικρίνειας την εποχή που υπηρετούσε επάξια την Εκκλησία της Χούντας και έδειξε πόσο αντάξια φέρει τιμητικά το όνομα του λακέ της πρώτου της Αρχιεπισκόπου. Εκτράπηκε τόσο πολύ που ανάγκασε ακόμη και το ΚΚΕ, που καμωνόταν μέχρι τότε πως δεν ξέρει ποιος είναι, να ξεσπάσει: «Οι δηλώσεις του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου παραπέμπουν περισσότερο σε σκοτεινές περιόδους του τόπου και αποτελούν ανιστόρητες αναφορές, επηρεασμένες από πρωτόγονο αντικομμουνισμό». Παρόμοια ξέσπασαν και οι εξ ίσου με το ΚΚΕ Φαρισαίοι του σημερινού κόμματος του Γλέζου, της ΛΑΕ. Έτσι ο Γλέζος, που μπορεί να έχει φορέσει πολλά πολιτικά κοστούμια, αυτό του φίλου του ΠΑΣΟΚ, αυτό του εθνομπολσεβίκου, αυτό του έμμεσου συνήγορου της Χ.Α. που τη θέλει κόμμα και μάλιστα ενισχυόμενο οικονομικά από το Κράτος και όχι υπόδικη συμμορία, αυτό του Μακεδονομάχου, αυτό του Τουρκοφάγου, αυτό του βλάσφημου Ορθόδοξου που δίνει θρησκευτικό όρκο στη Βουλή, αυτό του θαυμαστή της «φιλανθρωπίας» του φιλοχρυσαυγίτη Κύπριου Αρχιεπισκόπου, αυτό του θαυμαστή του βάρβαρου διώκτη της Ορθοδοξίας Ενβέρ Χότζα, αυτό του φίλου του αρχιχασάπη Κάρατζιτς, βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση. Πιέστηκε προφανώς, μετά την αντικομμουνιστική υστερία Ιερώνυμου, από τους συντρόφους του της ΛΑΕ να προσθέσει στη συλλογή του άλλη μια κωλοτούμπα, φοβούμενος πως κανείς από τους ομοϊδεάτες του δεν θα πατήσει στη βυζαντινή του κηδεία. Την έκανε όμως τόσο άγαρμπα, που το μόνο που τον έσωσε από το πάνδημο ρεζιλίκι, είναι η παροιμιώδης όσο και αυτοκαταστροφική αδιαφορία των χρεοκοπημένων Νεοελλήνων για ζητήματα πολιτικής ηθικής και συνέπειας κι έτσι η στροφή των 180ο πέρασε ολοσχερώς ασχολίαστη, αναγκάζοντάς μας να σπαταλήσουμε τον πολύτιμο χρόνο μας για να τη διασώσουμε, ως αξιομνημόνευτο μνημείο αριστερής οβιδιακής Μεταμόρφωσης. Έτσι, 20 μέρες μόλις μετά το αρχιεπισκοπικό παραλήρημα, μίλησε στο BΗΜΑgazino (Παπαδημητρίου Λένα-24.10),   σε μια συνέντευξη με τον δήθεν σεμνό, αλλά προφανέστατα άκρως ναρκισσιστικό τίτλο «Μανώλης Γλέζος: ‘Δεν είμαι ο μόνος ουτοπιστής, ρε παιδιά!’», λες και έχει πει ποτέ κάποιος από τους άφθονους κόλακές του κάτι τέτοιο γι’αυτόν και μάλιστα με το εύσημο του μοναδικού.

«….Ναι, αλλά έχετε ζητήσει από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο να αναλάβει την κηδεία σας… «(Γελάει) Ετσι έχει φτάσει στ’ αφτιά σας; Δεν τα γράφουν σωστά, η… λογοκρισία των εφημερίδων! Λοιπόν, η ιστορία είναι η εξής. Ο μακαριστός Χριστόδουλος μου έλεγε: «Θέλω να σε τιμήσω». Του έλεγα: «Χριστόδουλε, δεν θέλω τιμές!». Και ξαφνικά, δηλώνει δημόσια ότι η Ιερά Σύνοδος με τιμά με το παράσημο του Αποστόλου Παύλου. Πάω και τον βρίσκω. «Χριστόδουλε, γιατί το ‘κανες αυτό; Αφού ξέρεις ότι δεν πιστεύω στην ύπαρξη του Θεού». Πονηρότατος αυτός, είπε το εξής καταπληκτικό: «Ο Θεός έχει παντού τους ανθρώπους Του». Λέω: «Αφού ξέρεις πολύ καλά τις απόψεις μου για την Εκκλησία». Και του τα ξανάπα. Οτι έχετε αλλοιώσει το περιεχόμενο της Εκκλησίας, ότι φοράτε τα άμφια που είναι οι τήβεννοι της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Του είπα και το τρίτο: «Aφήνεις και υπάρχουν τόσα σκάνδαλα στην Εκκλησία και δεν επεμβαίνεις». Λέει: «Σ’ αυτό, Μανώλη, δεν έχεις δίκιο. Ως νομικός ζητώ όποιος καταγγέλλει να φέρνει αποδείξεις και δεν μου φέρνουνε» (σημ.Λασκ.: Εδώ οποιοσδήποτε αξιοπρεπής ακροατής του Χουντόδουλου, θα έσκαγε στα γέλια). Του λέω τότε: «Αντέχεις την αντιφώνηση, Παναγιότατε;». Λέει: «Θα πεις αυτά που λες τώρα;». Και του απαντώ: «Βεβαίως». Ετσι δεν έγινε η τελετή (Ο φίλος του ο Χουντόδουλος δεν ζει για να διαψεύσει το διάλογο. Η αλήθεια, είναι-από όσο ξέρω- πως έπεσαν τότε -μετά την επίσημη ανακοίνωση στις 7/2/2006-πάνω στο Γλέζο, σύντροφοί του: «Τι πας να κάνεις; Παράσημο από το Χουντόδουλο;» και αυτός έκανε πίσω). Τώρα με τον Ιερώνυμο, είχα πάει για άλλο θέμα και πήγε η κουβέντα και σ’ αυτό. Του δήλωσα: «Επειδή πιστεύω ότι η θρησκεία βοηθά σημαντικά στην αναστολή της έκλυσης των ηθών (σημ.Λασκ.: ειδικά της ατιμώρητης ιερής παιδεραστίας) και επειδή πιστεύω ακράδαντα στον ουσιαστικό ρόλο της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας στην ύπαρξη του έθνους, όταν κηδευτώ, με τα έθιμα του χωριού μου φυσικά, μπορείς να κάνεις την τελετή της παρασημοφόρησής μου». Αυτή είναι η αληθινή ιστορία. Για να ξέρετε, πάντως, το έχω γράψει στη διαθήκη μου, το κορμί μου θα πάει για το μάθημα ανατομίας των φοιτητών. Και ό,τι περισσέψει θα καεί και θα σκορπιστεί στη θάλασσα. Δεν θέλω τάφο, δεν θέλω μνημεία».

Ώστε το αριστερό πλυντήριο του κατοχικού δωσιλογισμού πολλών μητροπολιτών, ο Γλέζος, που δεν ζήτησε από την Εκκλησία αποκατάσταση για το μέχρι τώρα αδικαίωτο θύμα της τον ΕΑΜίτη μητροπολιτη Χίου Ιωακείμ και τη δημόσια μετάνοιά της για τους άδικους διωγμούς της σε βάρος ΕΑΜιτών ιερέων, θα «αντιφωνούσε» (sic, εννοεί πως θα διατύπωνε δημόσιο αντίλογο) στην τελετή παρασημοφορίας του τον Αρχιεπίσκοπο για τα σκάνδαλα στην Εκκλησία; Γιατί δεν το αυτό έκανε ποτέ και πουθενά, τη στιγμή που δεν φείσθηκε γελοίων επαίνων στον κλήρο; Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς σε αυτό το μνημείο ψεμάτων, στριμωγμένων σε λίγες αράδες. Υπήρξε λογοκρισία από τις εφημερίδες στα λόγια του Αρχιεπισκόπου; (Που βεβαίως δεν προσφωνείται Παναγιότατος, όπως ο Πατριάρχης, αλλά Μακαριότατος) Ήταν όλες συνεννοημένες; Και το βίντεο; Μοντάζ και αυτό; Αν κάποιος όχι μόνο λογόκρινε αλλά και πλαστογράφησε τα λόγια του Γλέζου, αυτός μπορεί να είναι μόνο ο αυτήκοος Αρχιεπίσκοπος. Γιατί δεν τον διέψευσε όταν είπε ψέματα; Γιατί δεν τον κατονομάζει έστω τώρα ως λογοκριτή, αλλά κατηγορεί τις εφημερίδες που μετέφεραν πιστά τα λόγια του; Προφανώς επειδή ο αρχιεπίσκοπος είπε την αλήθεια, διότι πάρα πολλά μπορεί κανείς να του καταλογίσει, αλλά δεν είναι ούτε κουτός, ούτε αγράμματος όπως πολλοί στο χώρο της Αριστεράς (όνομα και μη χωριό), για να μην αντιλαμβάνεται τις σε βάρος του συνέπειες ενός τέτοιου δημόσιου ψέματος. Αυτό είναι το ήθος του Γλέζου, που δεν ντράπηκε να ισχυριστεί ψευδόμενος προκλητικά ότι επί Τίτο η Μακεδονία των Σκοπίων λεγόταν Βαρντάσκα (εφημερίδα ‘Παρασκήνιο’, Φεβρ. 2013), ούτε όταν παρίστανε ότι πιστεύει πως ο φιλοχρυσαυγίτης Κύπριος Αρχιεπίσκοπος θα μοίραζε στους φτωχούς την μυθώδη περιουσία της αμαρτωλής κυπριακής Εκκλησίας. Αλλά οι μπουρδολογίες του Γλέζου έχουν και συνέχεια. Πως γίνεται να ταφεί θρησκευτικά (αυτό σημαίνει η πονηρή φράση «με τα έθιμα του χωριού μου φυσικά»), με το Αρχιεπίσκοπο παρόντα χάριν της σεμνής αφεντιάς του, αλλά μη μετέχοντα, με την κηδεία αυτή να μην είναι θρησκευτική ενώ θα είναι παραδοσιακή; Και από πού προκύπτει η υποχρέωση του Αρχιεπισκόπου να καταπιεί την προσβολή να μην του επιτραπεί να τον κηδέψει αν και παρών, αλλά να τον παρασημοφορήσει κι από πάνω ή πολύ χειρότερα να τιμήσει με την παρουσία του ο Προκαθήμενος της αντιδραστικής κρατικής Εκκλησίας αθεϊστική κηδεία; Κάτι άλλο ακόμη. Ποιος είναι ο Γλέζος που η κρατική Εκκλησία θα κηδέψει το σώμα του κατ’εξαίρεσιν θρησκευτικά πολύ καιρό μετά το θάνατό του, με ότι έχει απομείνει από το μάθημα Ανατομίας, και μετά θα δεχτεί τα υπολείμματά του να καούν, ενώ αυτή δεν δέχεται την αποτέφρωση;  Κι αν δεν κηδευτεί θρησκευτικά, αλλά έστω με τοπικά «παγανιστικά» ή άλλα έθιμα, πως θα πάει το σώμα του μετά στο Ανατομείο; Μπαγιάτικο;

Το μεγάλο ερώτημα όμως δεν είναι πως μπορεί κάποιος να πέφτει σε τόσες αντιφάσεις, να λέει τόσα ψέματα και τόσες παραδοξολογίες μέσα σε λίγες γραμμές. Εδώ η απάντηση είναι εύκολη. Ο δράστης χρημάτισε δάσκαλος της «Μεγάλης Σχολής Ψεύδους του ΣΥΡΙΖΑ». Το ερώτημα είναι πόσος είναι ο μιθριδατισμός αυτής της κοινωνίας, της οποίας οι ήρωες μπορούν να ψευδολογούν ανενόχλητοι και να θεωρούνται υποδείγματα αριστερού ήθους; Όποιος θέλει τέτοιο αγνό υπόδειγμα υπάρχει και λέγεται Λάκης Σάντας, λέγεται Ηλέκτρα Αποστόλου, Παναγιώτα Σταθοπούλου, Ηρώ Κωνσταντοπούλου, υπάρχουν ονόματα πολλά, στρατιές ολόκληρες. Για τον βουλευτή και ευρωβουλευτή (ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΕ) Γλέζο και τους συντρόφους του στον ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΕ και για τον Ιερώνυμο τον Β΄, αν τελικά επικρατήσει η δική του εκδοχή στο φεγγάρι εκείνο που θα πεθάνει ο Γλέζος και τον κηδέψει, ισχύει το ευαγγελικό «Άφες τους νεκρούς θάπτειν τους εαυτών νεκρούς».

Ο Γλέζος είναι ολοφάνερα άθεος και δεν ντράπηκε να τιμήσει τον αισχρό, ενεργό άθεο, τύραννο της Αλβανίας. Εδώ και χρόνια όμως, έχοντας εξασφαλίσει εξ αριστερών τα νώτα του, άνοιξε απροκάλυπτα σχέσεις με το ακροδεξιό κομμάτι του παπαδαριού, δίνοντας παραστάσεις αγοραίας ευσέβειας, ψευδολογώντας ασύστολα σε σχέση με το ρόλο των επισκόπων στην Κατοχή, πουλώντας, πολιτικά, όψιμες ελπίδες «γερμανικών αποζημιώσεων», στηρίζοντας τους εθνικιστές κακούργους Μιλόσεβιτς και Κάρατζιτς, υπερασπίζοντας τα φανταστικά «πολιτικά δικαιώματα» της Χ.Α., προβαίνοντας ακατάσχετα σε ακροδεξιάς και λαϊκοδεξιάς κοπής «πατριωτικές» δηλώσεις, πολεμώντας «ανθελληνικούς» ανεμόμυλους στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, κάνοντας γελοίες «φιλολαϊκές» προτάσεις στην ιθαγενή  Βουλή, δίνοντας φιλικές συνεντεύξεις σε σκληρά δεξιά έντυπα, χαϊδεύοντας εκεί ευήκοα αυτιά σε βάρος της Αριστεράς, η οποία δεν διακρίνει από τους υπόλοιπους τα «αποβράσματα των μεταναστών» κλπ. Όλα αυτά, στα πλαίσια μιας εγωκεντρικής προσπάθειας να γίνει πάνδημα αποδεκτός ως εθνικός ήρωας. Αν η χώρα δεν ήταν αυτή που είναι, θα είχε γίνει νούμερο των επιθεωρήσεων ή θα είχε προ πάρα πολλού τοποθετηθεί στο ράφι των αζήτητων της πολιτικής.

ΥΓ
Από μετριόφρονα συνέντευξη του Γλέζου στην «Ορθόδοξη Αλήθεια» (18.5.2016), με τον τίτλο «Όταν πήγαινα στο κατηχητικό». Συνοδεύεται στο τέλος της από τρία απαξιωτικά για τον συνεντευξιαζόμενο σχόλια των αναγνωστών του ευσεβούς «pentapostagma”, που την αναδημοσίευσε (21.5). Είναι αποκαλυπτικό το γεγονός πως τότε δεν διέψευσε τον δημοσιογράφο που του αναφέρει πως έχει ζητήσει θρησκευτική κηδεία:

-“Μου έχουν διηγηθεί ότι ορισμένοι ιερείς σάς βλέπουν στον δρόμο και σας φιλούν το χέρι, ειδικά μετά την επίσκεψή σας στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και τη δήλωσή σας ότι επιθυμείτε θρησκευτική κηδεία. Είναι αλήθεια;”

-“Από όσους το επιχειρούν δεν το δέχομαι και με φέρνει σε δύσκολη θέση. …”.

 

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

14 απαντήσεις στο Ο Γλέζος βγάζει ψεύτη τον Ιερώνυμο, αλλά ψεύδεται ο ίδιος

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Για τον Αρχιεπίσκοπο Γιάννη Λιάπη (Ιερώνυμο Β΄):, από το χωριό Στανιάτες στις όχθες του ποταμού Βουργένι:

    Ο Τατσόπουλος μιλάει με παρρησία:

    https://www.facebook.com/petros.tatsopoulos?fref=nf

    Petros Tatsopoulos
    ·
    Το θράσος του αρχιεπισκόπου είναι ευθέως ανάλογο με την ανεκτικότητα απέναντί του. Σε οποιαδήποτε κοσμική δυτική δημοκρατία ο εκπρόσωπος ενός θρησκευτικού δόγματος δήλωνε απερίφραστα ότι ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, παρουσία του πρωθυπουργού, προθυμοποιήθηκε «να ρίξει την κυβέρνηση» αν του το ζητήσει ο εκπρόσωπος του θρησκευτικού δόγματος, ο μεν εκπρόσωπος του θρησκευτικού δόγματος θα έβλεπε την πόρτα εξόδου από το πρωθυπουργικό γραφείο, ο δε υπουργός Εθνικής Άμυνας θα εκσφενδονιζόταν από το παράθυρο. Είπαμε. Σε οποιαδήποτε κοσμική δυτική δημοκρατία. Όχι στο κωλοχανείο που ζούμε.

    Άλλοι όμως όπως ο παρακάτω δημοσιογράφος υποκρίνεται ότι τον εξέπληξε το νέο ξέσπασμα του Ιερώνυμου, ο οποίος όμως παραμένει συνεπής στον ακροδεξιό πολιτικό χώρο που ανέκαθεν ανήκε, από την εποχή της Χούντας, οπότε και πήρε τιμητικά το όνομα του διαβόητου φασίστα αρχιεπισκόπου της Ιερώνυμου Α΄, και δεν το έκρυβε.

    http://www.presspublica.gr/i%CE%B5%CF%81%CF%8E%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC/

    Iερώνυμος ως «ταλιμπάν»: Επιθετικός κατά Φίλη, επιφυλακτικός για πρόσφυγες, τζαμί-Μιλά για κίνδυνο ισλαμοποίησης
    Από
    Χρήστος Ζέρβας

    Νοέμβριος 2, 2016

    Ενας αγνώριστος και απογοητευτικός αρχιεπίσκοπος, εμφανίσθηκε χθες βράδυ στις οθόνες των τηλεθεατών. Ο κ. Ιερώνυμος εγκατέλειψε την νηφαλιότητα και την σωφροσύνη με την οποία είχε ασκήσει τα καθήκοντά του όλο αυτό το καιρό. Προτίμησε να ταυτισθεί με τις πιο ακραίες φωνές στην Ιεραρχία και την Εκκλησία, κινούμενος σε γραμμή Χριστόδουλου, με την οποία είχε έρθει σε αντιπαράθεση.
    Ο αρχιεπίσκοπος με την εν γένει στάση του, επέλεξε να χαιδέψει απόψεις και θέσεις φόβου ακραίας επιθετικότητας και μισαλλοδοξίας απέναντι στον ξένο άλλον αντί να τις καταδικάσει ρητά και κατηγορηματικά. Υπαναχώρησε έτσι σ΄έναν επικίνδυνο για τη κοινωνία λαικισμό, τη στιγμή που μόλις λίγες μέρες νωρίτερα είχε ζητήσει από τον πρωθυπουργό να προχωρήσουν μαζί σε λύσεις των προβλημάτων………..

    https://roides.wordpress.com/2016/10/10/10oct16/

    ΚΚΕ και ΛΑΕ ανακαλύπτουν τον κ.Ιερώνυμο
    10/10/2016
    [Τώρα που τους έθιξε σπάνε την Ομερτά]

    Φλεβάρης: Ιερώνυμος:
    http://www.naftemporiki.gr/story/1065058/ieronumos-gia-tzami-den-prepei-na-biastoume
    Ιερώνυμος για τζαμί: Δεν πρέπει να βιαστούμε
    Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2016
    ………………
    ___________________
    1989. Ιερώνυμος:
    http://www.iospress.gr/ios1998/ios19981025c.htm
    Το σπίτι του Θεού
    ……………
    ΘΗΒΑ. Από την επιστολή του μητροπολίτη Θηβών και Λεβαδείας Ιερώνυμου προς τους πολιτευτές Βοιωτίας και Εύβοιας το 1989 σχετικά με το θέμα των εγκαταστάσεων των Μαρτύρων του Ιεχωβά στην περιοχή του Ελαιώνα: «Στην περιοχή Ελαιώνος-Αρματος Θηβών χιλιαστές με ύπουλο τρόπο αγόρασαν τεράστιες εκτάσεις του εύφορου κάμπου των Θηβών, τις μεταβίβασαν στους χιλιαστές του Μπρούκλιν, της Μασαχουσέτης, της Αγγλίας, της Ιρλανδίας κ.α. και σ’ αυτές δημιουργούν τεράστια συγκροτήματα που θα γίνουν το ορμητήριό τους για τον ελλαδικό και ευρύτερο μεσογειακό χώρο. Επομένως δεν πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις χιλιαστών, οι οποίοι είναι ελεύθεροι σαν πολίτες να έχουν τις προσωπικές τους ιδέες, αλλά για διεθνές κέντρο εξαρτώμενο από ύποπτους χώρους με εχθρικούς σκοπούς κατά της πατρίδος και της πίστεώς μας».
    ……………………
    Δικτατορία 1967. Ιερώνυμος:

    http://www.imerodromos.gr/ieronymos/

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

    ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ Β΄: Η ώρα της Αποκάλυψης και του αντικομμουνισμού παλαιάς κοπής
    Ο αρχιεπίσκοπος για «τη γνωστή φιλοσοφικο-κοινωνική βιοκοσμοθεωρία του κομμουνιστικού κοσμοειδώλου», τον «καταρρεύσαντα υπαρκτό σοσιαλισμό» και τα «αποτυχημένα αθεϊστικά ιδεολογήματα»
    …………………
    Με την ομιλία του στην Ιεραρχία ο αρχιεπίσκοπος «συνάντησε» ξανά το νεαρό φιλόλογο Γιάννη Λιάπη ( αυτό είναι το κοσμικό του όνομα) , καθηγητή του Λεοντείου Λυκείου Νέας Σμύρνης που χειροτονήθηκε διάκονος το Δεκέμβριο του 1967. Πνευματικός πατέρας του νεαρού διακόνου ήταν ο μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας Νικόδημος Γραικός.
    O Νικόδημος ήταν στέλεχος της παραεκκλησιαστικής οργάνωσης «Ζωή», με υπηρεσία στο Στρατό όπου υπηρέτησε ως διευθυντής της Θρησκευτικής Υπηρεσίας με το βαθμό του αντισυνταγματάρχη στα χρόνια του Εμφυλίου Πολέμου. Μετά το χουντικό πραξικόπημα τον Απρίλιο του 1967, την αναγκαστική απομάκρυνση ( ουσιαστικά εκπαραθύρωση) του γηραιού αρχιεπισκόπου Χρυσόστομου και την άνοδο στον αρχιεπισκοπικό θρόνο, με την ωμή παρέμβαση της Χούντας, του πρωθιερέα των ανακτόρων, εξομολόγου της βασιλικής οικογένειας και στελέχους της «Ζωής» Ιερώνυμου Κοτσώνη, ο Γραικός ήταν ένα από τα πρώτα στελέχη της παραεκκλησιαστικής οργάνωσης που έγινε μητροπολίτης αναλαμβάνοντας τη μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας τον Ιούνιο του 1967. Από τους πρώτους που πήρε κοντά του ο Νικόδημος ήταν και ο νεαρός Γιάννης Λιάπης που όταν χειροτονήθηκε διάκονος, ο πνευματικός του πατέρας του έδωσε το όνομα Ιερώνυμος προς τιμήν του αρχιεπισκόπου των τανκς.
    ………………………

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Άπαντα Γλέζου:

    https://roides.wordpress.com/2015/12/11/11dec15/
    Μήνυμα Εμμανουήλ Γλέζου προς τους «300 της Βουλής»
    11/12/2015 by Po
    [και προς τους Χρυσαυγίτες]
    …………….
    «ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΗ ΓΛΕΖΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ:
    Σπάστε τα δεσμά των κομματικών παρωπίδων και ελευθερώστε τις συνειδήσεις.…. απευθύνομαι σε σας τους Τριακόσιους της Βουλής των Ελλήνων, στον κάθε ένα ξεχωριστά και του βροντοφωνάζω………….


    Ποίησις του ευαίσθητου εκδοροσφαγέως Κάρατζιτς με πρόλογο Γλέζου
    ……………..

    http://www.echedoros-a.gr/2013/02/5_13.html

    13 Φεβρουαρίου 2013
    Κανάλ 5: Ο Μανώλης Γλέζος θέλει τα Σκόπια να ονομασθούν Βαρντάρσκα


    ……………
    «Ο Μανώλης Γλέζος λέει για Βαρντάρσκα. Προτείνει αυτό το όνομα, όπως ήταν στην Γιουγκοσλαβική Ομοσπονδία» σημειώνεται στην εφημερίδα ‘Παρασκήνιο’ σε ερώτηση που θα ζητούσαν την άποψη του.
    Ο Γλέζος είναι από την άκρα αριστερά, ο Καμμένος από τα δεξιά, ούτε ο ένας ούτε ο άλλος δέχονται το όνομά μας, ούτε τον όρο Μακεδονία.
    Ο ηγέτης των Ανεξάρτητων Ελλήνων συμφωνεί με την Χρυσή Αυγή, όσον αφορά τη διαμάχη για το όνομα, όπως αποδείχθηκε σε ομιλία του στη Θεσσαλονίκη.
    ………………..

    https://aienaristeyein.com/2013/02/21/%CE%BF-%CE%B3%CE%BB%CE%AD%CE%B6%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%8C%CF%83%CE%B1-%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BD/

    Ο Γλέζος ανατρέπει τα όσα έλεγαν οι συνιστώσες για τα Σκόπια
    Ἀναρτήθηκε στὶς 21 Φεβρουαρίου 2013
    ………………….
    ____


    Άθεος και βλάσφημος πιστός: Ιησούς Χριστός: «Εγώ δε λέγω υμίν μη ομόσαι όλως (…) έστω δε ο λόγος υμών ναι ναι, ού ού, το δε περισσόν τούτων εκ του πονηρού εστί…» (Ματθ. 5, 33 – 37).
    Απόστολος Ιάκωβος (5, 12): « Προ πάντων δε, αδελφοί μου, μη ομνύετε μήτε τον ουρανόν, μήτε την γήν , μήτε άλλον τινά όρκον. Ητω δε υμών το ναί, ναί, και το ού, ού, ίνα μη υπό κρίσιν πέσητε»

    Ο Γλέζος «πιστεύει» πως ο ακροδεξιος τραπεζίτης και επιχειρηματίας αρχηγός της σκανδαλοποιού Εκκλησίας της Κύπρου, θα μοιράσει τα πλούτη της στο λαό:

    https://roides.wordpress.com/2016/05/25/25may16/

    Ο φιλάνθρωπος Αρχιεπίσκοπος, του Μανώλη Γλέζου, στηρίζει τη Χρυσή Αυγή

    «‘Σήμερα ο ελληνικός κυπριακός λαός υψώνει ένα ακόμη ΟΧΙ απέναντι στην αδίστακτη επέλαση των απρόσωπων οικονομικών μηχανισμών που διευθύνει η Γερμανία’, τονίζει το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μανόλης Γλέζος και συνεχίζει: ‘Συγχαίρω τον κ.Χρυσόστομο για την απόφασή του να θέσει την περιουσία της Κυπριακής Εκκλησίας στη διάθεση του Κράτους’» (21.3.2013). …………….

    http://www.athensvoice.gr/politiki/apo-ton-milosevits-ston-poytin-meso-agioy-oroys

    Από τον Μιλόσεβιτς στον Πούτιν, μέσω Αγίου Όρους

    ΣΠΥΡΟΣ ΒΛΕΤΣΑΣ
    13.08.2014 – 13:06
    ……………..

    Για τον Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ (που αγνοεί ότι οι φασίστες στις πρόσφατες ουκρανικές εκλογές έλαβαν μόνο 2%) οι λαοί στην Ουκρανία έχουν δικαίωμα αυτοδιάθεσης, αλλά αυτό το δικαίωμα δεν το είχαν τα ομόσπονδα κράτη της πρώην Γιουγκοσλαβίας που έπρεπε να υποταγούν στην σέρβικη ηγεμονία. Ακόμη χειρότερα, ο Μανώλης Γλέζος δεν διακρίνει την πλήρη ομοιότητα της ρωσικής επέμβασης στην ανατολική Ουκρανία με την τουρκική εισβολή και κατοχή στην Κύπρο. Για μια ακόμη φορά ο εθνικισμός εναντιώνεται στα πραγματικά εθνικά συμφέροντα.

    Στη συνέχεια η επιστολή αποδίδει την ελληνική κρίση σε εκδικητική τιμωρία για την αντιδυτική στάση του λαού, ζητώντας την επιείκεια του Πούτιν στο εμπάργκο και καταγγέλλοντας την ελληνική κυβέρνηση ότι «έχει ουσιαστικά χάσει τη δεδηλωμένη». Ο ίδιος που αποκαλεί σύντροφο τον πράκτορα της Γκα-κε-μπε του σοβιετικού καθεστώτος και χαιρέτισε με υψωμένη γροθιά τη σωρό του δικτάτορα της Αλβανίας Εμβερ Χότζα, θεωρεί αντιδημοκρατική την κυβέρνηση που έχει την εμπιστοσύνη της Βουλής, σύμφωνα με το Σύνταγμα. Αυτό είναι δυστυχώς το κριτήριο ενός κομματιού της αριστεράς για τη Δημοκρατία.

    Η επιστολή Γλέζου αποτελεί μια ακόμη κίνηση της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ για να εκμεταλλευτεί τις διάχυτες πεποιθήσεις του ελληνικού εθνικισμού εναντίον της δύσης. Για τον ΣΥΡΙΖΑ η υιοθέτηση όλων των συντεχνιών και οι υποσχέσεις για παροχές και αποκατάσταση εισοδημάτων και προνομίων απέδωσαν ό,τι ήταν να αποδώσουν. Τώρα, για να ενισχυθεί η θέση του κόμματος, είναι απαραίτητο να κερδηθεί η κρίσιμη μάζα των συντηρητικών ψηφοφόρων που πιστεύουν τις διάφορες εθνικές δοξασίες, με πρώτους τους ορφανούς πλέον οπαδούς των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
    ……………..

    http://www.crashonline.gr/16-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CF%84%CE%B7/

    16 χρόνια μετά από το ιστορικό ταξίδι της ΑΕΚ στο βομβαρδισμένο Βελιγράδι…
    7. Απριλίου, 2015
    …………….
    Η συναδέλφωση της Ελλάδας με την Γιουγκοσλαβία, σε αυτές τι δύσκολες στιγμές του γειτονικού λαού, ήταν πλέον γεγονός. Την αποστολή του δικεφάλου συνόδεψε και αντιπροσωπεία, που αποτελούνταν από εκπροσώπους κομμάτων, όπως ο σημερινός ευρωβουλευτής Μανώλης Γλέζος, αλλά και πολλοί παράγοντες του ποδοσφαίρου όπως ο Αλέξης Κούγιας. Στο Βελιγράδι είχε ταξιδέψει και ο γνωστός μουσικός-στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος.
    ……………..
    ________________

    https://roides.wordpress.com/2013/03/27/27mar13/
    ……………………

    (‘ΤΑ ΝΕΑ’, 9.3.2013): «Τι ζητούσε ο Μανώλης Γλέζος στη Μόσχα; Μετά τον θάνατο του Στάλιν και ενώ οι διωγμοί του σταλινικού καθεστώτος δεν έχουν καταλαγιάσει, ο Γλέζος επισκέπτεται τη Μόσχα και έχει σειρά συναντήσεων με προσωπικότητες του σοβιετικού καθεστώτος, ανάμεσά τους και με συγγραφείς. Το άγνωστο απόσπασμα από το «Αρχιπέλαγος Γκουλάγκ» που δημοσιεύουμε σήμερα (σε μτφ. Δ.Τριανταφυλλίδη) αποκαλύπτει ότι ο σκοπός της επίσκεψής του ήταν ιερός. Διεκδικούσε την υποστήριξη των Ενώσεων Συγγραφέων της ΕΣΣΔ στους Έλληνες συναδέλφους τους που βρίσκονταν στις φυλακές, καταδικασμένοι από το εκδικητικό μετεμφυλιακό καθεστώς. Ο Σολζενίτσιν φέρεται να εκπλήσσεται από την αθωότητα του Γλέζου, ο οποίος ζητούσε συμπαράσταση για φυλακισμένους στη χώρα μας από συγγραφείς που, στην καλύτερη περίπτωση, παρίσταναν τους ουδέτερους για τις εκτοπίσεις και τις εξορίες στα γκουλάγκ πλήθους συναδέλφων τους, που έκαναν το λάθος να εκφράσουν δημοσίως τη διαφωνία τους με το σοβιετικό καθεστώς. «Ο Μ.Γλέζος “στη φωτεινή και γεμάτη πάθος ομιλία του διηγήθηκε στους σοβιετικούς συγγραφείς για τους συντρόφους τους που σαπίζουν στις φυλακές της Ελλάδας. Αντιλαμβάνομαι ότι με την αφήγησή μου σφίχτηκαν οι καρδιές σας. Δεν το έκανα επίτηδες. Θέλω οι καρδιές σας να χτυπούν για εκείνους που σαπίζουν στη φυλακή… Υψώστε τη φωνή σας για την απελευθέρωση των Ελλήνων πατριωτών”. Κι εκείνες οι τετραπέρατες φαλάκρες, φυσικά, τις ύψωσαν! Βλέπετε, στην Ελλάδα σάπιζαν δυο δεκάδες κατάδικοι! Ισως και ο ίδιος ο Μανώλης να μην καταλάβαινε την ξεδιαντροπιά του καλέσματός του, …».
    ……………
    ____________

    http://www.tanea.gr/news/politics/article/5066017/stis-4-30-to-apogeyma-h-onomastikh-fanerh-pshfoforia-sthn-olomeleia-gia-anastolh-xrhmatodothshs-xryshs-ayghs/

    Διακοπή χρηματοδότησης της Χρυσής Αυγής αποφάσισε η Βουλή – «Οχι» ψήφισε ο Γλέζος
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/12/2013 08:04 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 18/12/2013 19:38 |

    http://www.koolnews.gr/politiki/glezos-gia-xrysi-avgi-prepei-na-tin-antimetopisoume-politika-kai-oxi-me-katastaltika-metra/

    Γλέζος για Χρυσή Αυγή: Πρέπει να την αντιμετωπίσουμε πολιτικά και όχι με κατασταλτικά μέτρα

    Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, 2013 13:18 μμ

    http://www.thetoc.gr/politiki/article/i-arsi-asulias-tis-xrusis-augis-kaiei-ton-suriza
    Η άρση ασυλίας της Χρυσής Αυγής «καίει» τον ΣΥΡΙΖΑ

    «Τραυματισμένος» θα βγει ο ΣΥΡΙΖΑ από την άρση ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής- Παρασκήνιο από τις διαφωνίες Κωνσταντοπούλου, Σακοράφα, Μητρόπουλου – Δεν αναμένεται να υπερψηφίσουν

    Ο Μανώλης Γλέζος επιμένει ειδικότερα, ότι η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζεται με πολιτικά μέσα και μόνο, ενώ και ο Αλέξης Μητρόπουλος ανησυχεί ότι με τα «όπλα» που επιχειρείται η αντιμετώπισή της, θα προκύψουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

    https://roides.wordpress.com/2016/03/20/20mar16b/

    «Η Αγία Τριάδα ως επαναστατικό κάλεσμα» (ομιλητής Μανώλης Γλέζος)
    ……….

    http://www.enikos.gr/society/382829,O-Glezos-edeixe-ston-Ierwnymo-to-dwro-poy-toy-eixe-kanei-o-Xristodoylos-FWTO.html

    Ο Γλέζος έδειξε στον Ιερώνυμο το δώρο που του είχε κάνει ο Χριστόδουλος – ΦΩΤΟ
    12/04/2016

    http://www.enikos.gr/politics/410256,Glezos-Blasfhmos-opoios-kataferetai-enantia-sthn-Ekklhsia.html

    Γλέζος: Βλάσφημος όποιος καταφέρεται ενάντια στην Εκκλησία
    Πρώτη καταχώρηση: 22/09/2016

    «Όποιος καταφέρεται εναντίον της Εκκλησίας για τη δήθεν αδράνειά της στη διάρκεια της Κατοχής είναι βλάσφημος», δήλωσε ο Μανώλης Γλέζος, με αφορμή τις δηλώσεις του υπουργού Παιδείας για την Εκκλησία.
    _________


    http://http—ellinon-anava.pblogs.gr/2012/06/h-ekklhsia-sthn-katohh.html
    Μητροπολίτης Μεσολογγίου Ιερόθεος


    Βρυξελών Βασίλειος ο Αγιορείτης. Επειδή ήταν Ρώσος δεν κουκουλώθηκε ο δωσιλογισμός του και καταδικάστηκε ως αρχιμανδρίτης από το δικαστήριο δωσιλόγων στην Ελλάδα.


    Υπό το βλέμμα του Αδόλφου


    Ο Μητροπολίτης Εδέσσης Παντελεήμων, προσέρχεται ως ομιλητής στην ναζιστική Έκθεση «Σοβιετικός Παράδεισος».


    Γερμανοί αξιωματικοί με ηγούμενους στο Αγιο Ορος

    _________

    Απαίτηση για μαθήματα μίσους στα σχολεία κατά της Τουρκίας.
    Ούτε λέξη για το τι είχε κάνει ο ελληνικός στρατός το 1922 στην Τουρκία:

    http://archive.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=713706
    Αυγή 15.9.2012
    Πήρε τη μορφή εθνοκάθαρσης, δηλαδή εξαφάνισης όλου του ελληνισμού από την Ιωνία, από τη Μικρά Ασία», τόνισε ο Μανώλης Γλέζος, ο οποίος αναφέρθηκε στα αίτια που προκάλεσαν την καταστροφή. Όπως είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, «οι ξένοι και πάλι δημιούργησαν αυτήν την κατάσταση», καθώς οδήγησαν στην επέμβαση του ελληνικού στρατού στη Μικρά Ασία και μετά τον εγκατέλειψαν. Ο Μ. Γλέζος επεσήμανε ακόμη την έλλειψη μουσείου της γενοκτονίας του ελληνικού λαού στη Σμύρνη, των Ποντίων, αλλά και της Εθνικής Αντίστασης. Υπογράμμισε ότι δεν αρκούν οι λόγοι στη Βουλή, αλλά «χρειάζεται και στα σχολεία και παντού να αναδεικνύεται το μέγεθος της εθνοκάθαρσης που έγινε το 1922».
    ________

    Μας μισούν:
    http://www.koutipandoras.gr/article/eyrovoyli-exallos-o-glezos-exaitias-tis-elleipsis-metafraston-gia-ellinika

    Ευρωβουλή: Έξαλλος ο Γλέζος εξαιτίας της έλλειψης μεταφραστών για ελληνικά

    Η απουσία μεταφραστών στα ελληνικά στη συνεδρίαση της Επιτροπής Γεωργίας και Ανάπτυξης της Υπαίθρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προκάλεσε την αντίδραση του Μανώλη Γλέζου, ο οποίος παρενέβη και μεταξύ άλλων αναρωτήθηκε: «Η Ελλάδα δεν είναι ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης;», για να προσθέσει ότι «Επιτέλους, τι τη θέλετε τη χώρα μας; Για ξενοδοχείο και θέρετρο της Ευρώπης; Τελικά, αυτό θέλετε. Για το λόγο αυτό και δεν την αφήνετε να αναπτύξει την αγροτική της οικονομία, τη βαριά της βιομηχανία και τις ήπιες και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας».

    Όπως δημοσιεύει η Αυγή ο κ. Γλέζος ανάφερε: «Ήρθα με τις καλύτερες προθέσεις, για να ευχηθώ καλή επιτυχία στο έργο μας. Απογοητεύθηκα όμως όταν διαπίστωσα ότι δεν υπάρχουν μεταφραστές για την ελληνική γλώσσα. Το ίδιο έγινε και χτες στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων, με συνέπεια η Επιτροπή να μη συνεδριάσει, μολονότι υπήρχε το φλέγον ζήτημα της Παλαιστίνη. Και ρωτάω: Η Ελλάδα δεν είναι ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Αλλά γιατί αναρωτιέμαι; Αυτή η αντιμετώπιση δεν είναι καινούργια, είναι η σταθερή πολιτική του Διευθυντηρίου της Κομισιόν απέναντι στην Ελλάδα. Επιτέλους, τι τη θέλετε τη χώρα μας; Για ξενοδοχείο και θέρετρο της Ευρώπης; Τελικά, αυτό θέλετε. Για το λόγο αυτό και δεν την αφήνετε να αναπτύξει την αγροτική της οικονομία, τη βαριά της βιομηχανία και τις ήπιες και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας».

    http://www.lay-out.gr/lezos-na-pairnoun-oi-bouleytes-misyho-anideikeytou-ergati/
    Μανώλης Γλέζος: Να παίρνουν οι βουλευτές μισθό ανειδίκευτου εργάτη!

    03.12.2013

  3. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Zήτησε να με δει ο Γλέζος. Γιατί όχι


    Δημοσιεύτηκε στις 5 Οκτ 2015
    Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος:» Ο Μανώλης Γλέζος μου ζήτησε να φροντίσω για την κηδεία του » 4/10/2015
    Στην αποκάλυψη ότι ο Μανώλης Γλέζος του ζήτησε εκκλησιαστική κηδεία προέβη ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, μιλώντας στη Ναύπακτο.

    Ο αρχιεπίσκοπος είπε πως κατά την πρόσφατη συνάντηση τους, ο Μανώλης Γλέζος, όχι μόνο του αποκάλυψε πως θέλει να κηδευτεί και ταφεί χριστιανικά αλλά του ζήτησε να φροντίσει ο ίδιος ώστε να μην συμβεί κάτι διαφορετικό.

    «Όταν πεθάνω θα αναλάβετε εσείς υπεύθυνα, και θα κάνετε εκκλησιαστική κηδεία. Δεν θα αφήσετε άλλους ανθρώπους να αναμειχθούν σε αυτό το θέμα. Γιατί εγώ αγαπάω, σέβομαι την θρησκεία των πατέρων μου», φέρεται να είπε στον Αρχιεπίσκοπο ο Μανώλης Γλέζος.

  4. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.tanea.gr/news/politics/article/5173850/manwlhs-glezos-an-bgoyme-me-to-bonus-twn-50-edrwn-tha-pame-ksana-se-ekloges/

    Μανώλης Γλέζος: «Αν βγούμε με το μπόνους των 50 εδρών, θα πάμε ξανά σε εκλογές»
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/10/2014
    .
    28/10/2014

    Μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM 99,5 και στους δημοσιογράφους Αργύρη Παπαστάθη και Αρη Ραβανό, ο Μανώλης Γλέζος υποστήριξε ότι ο εκλογικός νόμος «δεν βλέπει την ουσία» και ζήτησε ο λαός να δώσει την εξουσία στον ΣΥΡΙΖΑ χωρίς να χρειάζεται το μπόνους των 50 εδρών.

    Συγκεκριμένα ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ είπε: «Ο εκλογικός νόμος είναι ένας νομότυπος νόμος, δεν βλέπει την ουσία. Δεν βλέπει την αρπαγή των 50 εδρών; Εμείς θα επιδιώξουμε να πείσουμε τον ελληνικό λαό να μην μας δώσει με το μπόνους. Εάν όμως κερδίσουμε τις εκλογές και τις κερδίσουμε με το μπόνους, το έχουμε δηλώσει, αμέσως θα προκηρύξουμε νέες εκλογές, καταργώντας αυτόν τον εκλογικό νόμο και πηγαίνοντας στην απλή και άδολη εκλογική μάχη».

    http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=27381&subid=2&pubid=34077004

    Γλέζος: Εάν κερδίσουμε θα προκηρύξουμε εκλογές με απλή αναλογική

    Ανήθικο χαρακτήρισε το μπόνους των 50 εδρών ο Μανώλης Γλέζος μιλώντας στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA και τάχθηκε υπέρ της απλής αναλογικής. [28/10]

    Μάχη για την πρώτη θέση στο Επικρατείας της ΛΑΕ
    http://tvxs.gr/news/ellada/epikefalis-sto-psifodeltio-epikrateias-tis-laikis-enotitas-o-skitsografos-stathis
    Επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της Λαϊκής Ενότητας ο σκιτσογράφος Στάθης

    09:06 | 25 Αυγ. 2015

    Πρώτος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της Λαϊκής Ενότητας, όπως όλα δείχνουν, θα είναι ο σκιτσογράφος Στάθης Σταυρόπουλος.

    http://www.kathimerini.gr/830198/article/epikairothta/politikh/lae-parwn-telika-o-k-man-glezos

    10.09.2015
    ΛΑΕ: Παρών τελικά ο κ. Μαν. Γλέζος

    Με επικεφαλής τον κ. Μανώλη Γλέζο, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος έχει δηλώσει πως απορρίπτει την ιδέα της εξόδου από την Ευρωζώνη διαμορφώθηκε το ψηφοδέλτιο Επικρατείας με το οποίο η Λαϊκή Ενότητα προσέρχεται στις εκλογές.

  5. Ο/Η Ιερέας Χ λέει:


    ξένος ἤμην, καὶ οὐ συνηγάγετέ με

    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=841479

    ΤΟ ΒΗΜΑ

    Το τζαμί, οι ακροδεξιοί και ο Αρχιεπίσκοπος

    Το χειρότερο ίσως από όλα είναι ότι αυτές οι ακροδεξιές και ξενοφοβικές φωνές βρήκαν υποστήριξη από τον Αρχιεπίσκοπο.Υιοθετώντας τις πιο ακραίες φωνές ιεραρχών ο κ.Ιερώνυμος εμφανίστηκε όχι μόνο αντίθετος στο τζαμί,παρά τις προηγούμενες αποφάσεις της ιεραρχίας, αλλά έφτασε να μιλά για ανθελληνισμό και αποχριστιανισμό!Από κήρυκας της αγάπης και της αλληλεγγύης μετατράπηκε σε κήρυκα της ξενοφοβίας.

    Για τον αρχιεπίσκοπο οι έλληνες που υποφέρουν είναι πρώτης κατηγορίας πολίτες και οι πρόσφυγες δεύτερης που δεν χρήζουν τη βοήθεια της εκκλησίας, αφού τους περιθάλπουν ξένα κέντρα που θέλουν να αλλοιώσουν την εθνική και θρησκευτική μας συνείδηση…

  6. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ο Γλέζος εφαρμόζει την τακτική, καλλίτερα να σε σχολιάζουν περιφρονητικά, παρά να σε αγνοούν. Φαίνεται πως έτσι νιώθει πολιτικά ζωντανός και ενεργός. Και ας είναι όλη η πολιτική του δραστηριότητα, μετά την μεταπολίτευση, ίση με το μηδέν. Οι πολιτικές προτάσεις του ήταν είτε εκ του πονηρού είτε ήταν φαιδρές, λ.χ. λίγα χρόνια πριν είχε δηλώσει ότι όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έρθει στην εξουσία, θα φορολογήσει τους πλούσιους και αυτά τα χρήματα θα δίδονται στους άνεργους, λύνοντας έτσι το πρόβλημα της ανεργίας! Ολο το πολιτικό του θεμέλιο ήταν, η πράξη του να κατεβάσει επί Γερμανικής κατοχής, από την Ακρόπολη, την ναζιστική σημαία. Χαρτοσιά δεν πιάνει μπροστά στον Ναπολέοντα Σουκατσίδη. Πραγματικά, ναρκισσιστής!
    Για μένα η συνέντευξη του Ιερώνυμου στο τηλεοπτικό σταθμό σκάι, είναι σοβαρότερο θέμα, από τον ξεχασμένο-στην μνήμη μου- Γλέζο.
    Ο Αρχιεπίσκοπος, χαρακτήρισε τον υπουργό παιδείας, προβληματικό και κανείς εκ της κυβερνήσεως από όσο ξέρω, δεν αντέδρασε. Δεν ένιωσε την ανάγκη να τον υπερασπιστεί. Ούτε ο ίδιος ο υπουργός δεν υπερασπίστηκε τον εαυτό του. Επίσης, εμμέσως άφησε να εννοηθεί ότι έχει την δύναμη να ρίξει την κυβέρνηση, μάλλον επιδιώκοντας να ασκήσει πίεση σ’ αυτήν. Και κατέφυγε στην πανάρχαια συνταγή: πρόβλημα-αντίδραση-λύση. Η απειλή της ισλαμοποίησης της χώρας, φόβος, συσπείρωση των πιστών γύρω από την εκκλησία. Τελειώνοντας, ισχυρίστηκε ότι το κράτος, με την γραφειοκρατία του, δεν επιτρέπει στην εκκλησία να κάνει μπίζνες με την περιουσία που κατέχει, δείχνοντας το πραγματικό του πρόσωπο.
    Γιατί ο Ιερώνυμος, κάνει δηλώσεις στις οποίες δείχνει προς την κυβέρνηση, ότι αρχίζει να χάνει την υπομονή του και κανείς δεν αντιδρά; Ποιος να αντιδράσει; Το επόμενο άρθρο που κάνατε ανάρτηση, μιλάει για έναν οικισμό στην Αρκαδία, όπου ιδρύθηκε γυναικεία ομάδα χόκει επί χόρτου! με σκοπό οι μαθήτριες να λάβουν επί πλέον μόρια, για τις σχολές που επιλέγουν. Αυτό πέραν της ευθυμίας που προκαλεί, είναι τυπική συμπεριφορά και κουτοπονηριά του νεοέλληνα (κατ’ άλλους Ρωμιού). Με κάθε τρόπο, να εξασφαλίσει στα παιδιά του την είσοδο στην ανώτερη και ανώτατη παιδεία, με σκοπό την εξασφάλιση εργασίας, έστω και αν γίνει αυτό αναξιοκρατικά -δηλ. τις περισσότερες φορές. Πριν δύο-τρείς δεκαετίες, όλοι ακούγαμε την φράση» πήγαινε πανεπιστήμιο πάρε ένα χαρτί να μπείς στο δημόσιο πάρε και μια γυναίκα που δουλεύει και αυτή στο δημόσιο και μετά βρέξει χιονίσει δύο μισθοί θ’ έρχονται στο σπίτι». Θυμάμαι το πάθος με το οποίο φωνάζαμε το ταπεινό και περίφημο σύνθημα: «ψωμί παιδεία ελευθερία». Οσο εμπιστευόμασταν το πάθος, νομίζαμε ότι το εννοούμε. Αργότερα, καταλάβαμε ότι εννοούσαμε «βρέξει χιονίσει καλό μισθό», ότι η παιδεία ήταν ένας εύκολος τρόπος να στεγαστούμε στην ασφάλεια του δημοσίου και η ελευθερία, το δικαίωμα μας να συνδιαλεγόμαστε -κρυφά συνήθως- με τον βουλευτή μας, το κόμμα μας, τον Δήμαρχο, την συνδικαλιστική παράταξη, για ένα βόλεμα. Αλλά υπάρχει κάτι ακόμα πιο υποκριτικό. Η πλειονότητα των Αριστερών, κάθε είδους Αριστερών που δηλώνουν εχθροί του καπιταλισμού και του δημοσίου, το οποίο υποτίθεται τον στηρίζει, που όμως δεν διστάζουν να τα χρησιμοποιούν και τα δύο για μια θέση στον ήλιο. Ποιος λοιπόν να αντιδράσει και να πεί τι; Μεταξύ κατεργάρηδων η ειλικρίνεια και η ανοχή. Ο Ιερώνυμος λοιπόν, γνωρίζει τις ενοχές του νεοέλληνα και δεν φοβάται να παριστάνει αν χρειαστεί τον υπερπρόεδρο της χώρας.
    ΥΓ
    Ενδιαφέρουσα ιδέα, να πετάξει κάποιος τον υπουργό άμυνας από το παράθυρο, αλλά όταν πρόκειται για τον Καμμένο, τότε είναι πιο εύκολο να σχίσεις τα μνημόνια, παρά να τον εκπαραθυρώσεις!

  7. Ο/Η Κάσυ Διάρη θεούσα λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/11/blog-post_5.html

    Οι «ιερές σχέσεις» δεσποτάδων και παπάδων με το ναζιστικό μόρφωμα του Μιχαλολιάκου
    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2016

    η πραγματικότητα είναι αυτό που έχει δηλώσει ο βουλευτής της Χ.Α Ηλίας Παναγιώταρος: «Η Χρυσή Αυγή έχει επικοινωνία με δεκάδες μητροπολίτες ανά την Ελλάδα οι οποίοι στηρίζουν έμπρακτα την Χρυσή Αυγή και το έργο της».

    https://www.alfavita.gr/arthron/koinonia/akrodexios-iereas-kanei-deisi-gia-ton-mihaloliako-kai-anathematizei-toys-ehthroys

    Ακροδεξιός ιερέας κάνει δέηση για τον Μιχαλολιάκο και αναθεματίζει τους εχθρούς της Χρυσής Αυγής

    Aπό το 1:58

  8. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Γλέζου το ανάγνωσμα:

    http://www.pentapostagma.gr/2016/05/%CE%B3%CE%BB%CE%AD%CE%B6%CE%BF%CF%82-%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%AE%CE%B3%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%87%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C.html

    Γλέζος: Όταν πήγαινα στο κατηχητικό

    Με τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο διατηρούσατε μια εγκάρδια σχέση. Τι θυμάστε από τις συναντήσεις που είχατε μαζί του; Υπάρχει κάτι που σας είχε εκμυστηρευτεί και θα θέλατε να μας το μεταφέρετε;

    Βρέθηκα δίπλα του λίγες ώρες προτού πεθάνει. Δεν πρόκειται, βέβαια, να σας εκμυστηρευτώ όσα μου έχει εξομολογηθεί, επειδή θα διαπράξω αδίκημα. Θυμάμαι ωστόσο τις συζητήσεις που είχα με τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, ο οποίος, όταν διαφωνούσαμε, μου έλεγε: «Ο Θεός έχει παντού τους ανθρώπους του». Ο μακαριστός με είχε καλέσει και ήμουν ανάμεσα στους συμπαρουσιαστές με τους Μπαμπινιώτη και Πασαλάρη, το 2000, ενός βιβλίου που εξέδωσε η Μορφωτική Υπηρεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος με τον τίτλο «Μνήμες και μαρτυρίες από το 1940 και την Κατοχή». Η δε ομιλία μου είχε προκαλέσει εντύπωση, επειδή σε αυτήν είχα χρησιμοποιήσει εκκλησιαστικούς όρους. Στη δε αφιέρωσή του στο βιβλίο ο Χριστόδουλος είχε γράψει για μένα: «Στον ανιδιοτελή, σεμνό αγωνιστή της Εθνικής Αντίστασης κατά του στρατού κατοχής. Με εκτίμηση και σεβασμό στους συνεπείς αγώνες του».

    http://www.ethnos.gr/koinonia/arthro/paralirima_ierea_yper_mixaloliakou_me_anathemata_kata_politikon_kai_dimosiografon-64626010/

    ΕΘΝΟΣ On Line

    Παραλήρημα ιερέα υπέρ Μιχαλολιάκου με… αναθέματα κατά πολιτικών και δημοσιογράφων
    «Δεόμεθα υπέρ της φιλτάτης ημών πατρίδος και πάντων των αγωνιζομένων δια την διατήρηση των θρησκευτικών και πατριωτικών παραδόσεων του λαού της» είπε ο ιερέας (δείτε το επίμαχο απόσπασμα στο 1:58 σημείο του βίντεο), προσθέτοντας: «Έτι δεόμεθα υπέρ του αρχηγού της Χρυσής Αυγής και των συνεργατών αυτού».
    Και συνέχισε ευχόμενος: «Οπως Κύριος ο Θεός συνεργήσαι και κατευοδώσει τον θεάρεστον αγώναν τους που δίνουν υπέρ της πίστεως και της πατρίδας», ενώ αναθεμάτισε (με δική του ευθύνη, όπως ανέφερε πριν ξεκινήσει το αναθεμάτι) τους αντιπάλους της Χρυσής Αυγής (στο 2:36 σημείο του βίντεο), που «καλλιεργούν το μίσος ενάντια σε όσους υπερασπίζονται τα ιερά και όσια της φυλής».

  9. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/291775/mitropolitis-siatistis-o-filis-einai-laspias-kai-gialantzi-aristeros-akatallilos-gia#ixzz4OyilQ7Ge

    ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    Μητροπολίτης Σιατίστης: Ο Φίλης είναι λασπιάς και γιαλαντζί αριστερός -Ακατάλληλος για συνομιλητής.
    Σε αντίστιξη, υποστηρίζει ότι «τον “αριστερό” υπουργό Παιδείας κ. Φίλη τον τελείωσε ο αληθινός αγωνιστής της αριστεράς, Μανώλης Γλέζος.
    Εκτιμά μάλιστα ότι «μαζί με τον Φίλη, φαίνεται ότι τελειώνει και η Αριστερά».

    http://news.findgr.net/p/3464719_mantineias-alexandros-eftase-o-glezos-na-uperaspistei-pio-dunata-tin-ekklisia-binteo-&-foto.html

    Μαντινείας Αλέξανδρος: «Εφτασε ο Γλέζος να υπερασπιστεί πιο δυνατά την Εκκλησία»

  10. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    http://www.iefimerida.gr/news/298586/dimar-anagkaios-o-horismos-kratoys-ekklisias#ixzz4OymC4zFq

    ΔΗΜΑΡ: Αναγκαίος ο χωρισμός κράτους-Εκκλησίας

    «Η χθεσινή συνέντευξη του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου αναδεικνύει για άλλη μία φορά σημαντικά θέματα για τις σχέσεις Εκκλησίας και κράτους».

    Τα παραπάνω αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Δημοκρατική Αριστερά, υποστηρίζοντας ότι «απαιτείται εδώ και τώρα χωρισμός των σχέσεων εκκλησίας- κράτους, ως μία προοδευτική μεταρρύθμιση με ορίζοντα τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής κοινωνίας».

    Στην ανακοίνωσή της η ΔΗΜΑΡ αναφέρει τις προτάσεις του κόμματος για τον χωρισμό κράτους- εκκλησίας, οι οποίες είναι, μεταξύ άλλων, οι ακόλουθες: Το μάθημα των Θρησκευτικών να καθορίζεται από το κράτος και να μετατραπεί από ομολογιακό μάθημα σε μάθημα γνώσης των θρησκειών, οι ιερωμένοι να σταματήσουν να είναι οιονεί δημόσιοι υπάλληλοι μισθοδοτούμενοι από το κράτος και να καταργηθεί ο θρησκευτικός όρκος.

    Η ΔΗΜΑΡ ασκεί κριτική στην κυβέρνηση και τον ΣΥΡΙΖΑ, δηλώνοντας ότι: «Δυστυχώς δεν προχωρούν ούτε στο πεδίο αυτών των βασικών αλλαγών που δεν έχουν καμία σχέση με τα μνημόνια και είναι διαχρονικές σχέσεις τις Αριστεράς» και υποστηρίζει ότι «η τοποθέτηση του συγκυβερνήτη κ. Καμμένου ότι θα ρίξει την κυβέρνηση εάν δεν συμφωνήσει και του το ζητήσει ο Αρχιεπίσκοπος, δείχνει ότι ορισμένοι αντιλαμβάνονται την χώρα μας ως ένα θεοκρατικό καθεστώς και όχι ως μία σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα».

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    H ανακάλυψη της Αμερικής από την ΑΥΓΗ:

    Μήπως ήλθε η ώρα να δώσει εξηγήσεις;

    Σκάνδαλο …Βοιωτοπεδίου

    Ελευθεροτυπία 4-10-2008-

    Του ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Φωτ.:ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ

    Ιερός επενδυτής και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος! Ως μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας, όχι μόνο θεώρησε δεδομένη την ιδιοκτησία της Εκκλησίας σε εκτάσεις τουλάχιστον 80.000 στρεμμάτων στον Παρνασσό και άλλα βοιωτικά βουνά και κάμπους, αλλά παραχώρησε κάποιες για εκμετάλλευση σε επιχείρηση της οικογένειάς του.
    «Δεν φταίω που το μοναστήρι έχει ιδιοκτησία… Πρέπει να είστε ευγνώμονες, γιατί έχετε τα χωράφια του μοναστηριού και ζείτε»Πρόκειται για επιχείρηση στην οποία συμμετέχουν ο αδελφός του Αλέξανδρος Λιάπης, ο ανιψιός του Αναστάσιος μαζί με τη σύζυγό του και οι σύζυγοι άλλων δύο ανιψιών του. Ο Ιερώνυμος πάσχισε επί χρόνια να κατοχυρώσει εκτάσεις που θεωρεί μοναστηριακές σε ολόκληρη την ανατολική πλευρά του Παρνασσού έως την Αράχοβα, στο όρος των Μουσών Ελικώνα και άλλες περιοχές προς τη Δαύλεια, τη Χαιρώνεια, τη Λιβαδειά και το Δίστομο έως τη θάλασσα στην Αντίκυρα. Το πλήρες αφιέρωμα εδώ

  12. Ο/Η laskaratos λέει:


    Γλέζος με Τσαουσέσκου

    Γλέζος υπέρ Αυριανής και κατά Μάνου Χατζιδάκι:

    https://sarantakos.wordpress.com/2014/06/16/hatzidakis/

    Ένα κείμενο του Μάνου Χατζιδάκι και η εκστρατεία του ενάντια στον αυριανισμό
    Posted by sarant στο 16 Ιουνίου, 2014
    ………………..

    Την άλλη μέρα, πάντως, η εφημερίδα «των Κουρήδων», η Αυριανή, δημοσίεψε το ακόλουθο σεμνό σχόλιο που ζητώ προκαταβολικά συγνώμη που το αναδημοσιεύω.

    Ξαναχτύπησε ο Μάνος…

    Ο γνωστός κύναιδος Μάνος Χατζηδάκης, ο οποίος γύρευε πόσα νέα παιδιά έχει «καταστρέψει» με το χρήμα που διαθέτει, για να ικανοποιεί τις ανώμαλες ορέξεις του , ξαναχτύπησε!

    Με αφορμή την πολύ σωστή δήλωση του Σαρτζετάκη, «Οι Έλληνες πρέπει ν’ ανήκουν στην Ελλάδα» και να μην πουλιώνται στους ξένους, σαν ορισμένους γνωστούς πολιτικάντηδες, φίλους του…. αξιότιμου κυρίου Μάνου, έστειλε στην… ανόητη «Αυγούλα» επιστολή, με την οποία ο… αρχικύναιδος προτρέπει τους Έλληνες να μην …ανήκουν πουθενά!!…

    Δεν μας εκπλήσσει η ΘΡΑΣΥΤΗΤΑ του εν λόγω υποκειμένου, γιατί ξέρουμε πως αυτός ο κύριος ή… κυρία, έχει ζήσει ολόκληρη τη ζωή του μέσα στο ΒΟΥΡΚΟ και τη ΒΡΩΜΙΑ, απόδειξη πως εδώ και λίγο καιρό, προέτρεπε από τις στήλες γνωστού γυναικείου περιοδικού τις κόρες, τις αδελφές και τις γυναίκες μας να γίνουν… ΛΕΣΒΙΕΣ, φοβόμαστε, μόνο μήπως κανένας… μουστακαλής χάσει την ψυχραιμία του και τον κάνει μαύρο στο ξύλο…

    Eιρωνικά χαρακτήρισα σεμνό το σχόλιο, είναι όμως αλήθεια ότι κατά καιρούς η Αυριανή είχε γράψει χειρότερα εναντίον του Μάνου Χατζιδάκι. Αλλά και ο Μάνος Χατζιδάκις δεν φοβήθηκε να αποδυθεί σε μια μοναχική εκστρατεία εναντίον της Αυριανής και του αυριανισμού.
    …………………….

    Την μεθεπόμενη μέρα όμως η επίθεση του μηχανισμού της Αυριανής ξεδιπλώθηκε δυνατή και πολυμέτωπη. Όπως ίσως ήταν αναμενόμενο, η εφημερίδα εκμεταλλεύτηκε τη φράση «Η Αυριανή πρέπει να κλείσει», θέτοντας ζήτημα ελευθεροτυπίας. Άλλωστε την ίδια στάση κράτησε και η κυβέρνηση αφού ο τότε κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Ρουμπάτης (σημ.Λασκ.: σήμερα διοικητής της ΕΥΠ των Παππά-Τσίπρα) αφού ανέλυσε τα περί πολυφωνίας και ελευθεροτυπίας κατέληξε ότι ο Χατζιδάκις πρόσφερε «κακές υπηρεσίες στη δημοκρατία» και «πρόσβαλε τους χιλιάδες αναγνώστες» της εφημερίδας.
    ………….
    Αλλά και ο Μανώλης Γλέζος, τότε πρόεδρος της ΕΔΑ, προτίμησε να δει μόνο την εκμετάλλευση του γεγονότος από τη ΝΔ και ενέταξε τον Χατζιδάκι στον «συμπαθή πολιτιστικό κύκλο γύρω από τον κ. Καραμανλή», φροντίζοντας τουλάχιστον να πάρει κάποιες αποστάσεις από την Αυριανή («κάθε έντυπο έχει το δικό του κοινό κι αυτό εκφράζει»).
    ………………….

    http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/58469

    Αντέχετε να διαβάσετε τι έγραφε η Αυριανή εναντίον του Μάνου Χατζιδάκι; Η ιστορία της κόντρας, οι διάσημοι Έλληνες που υποστήριξαν την Αυριανή και οι αποστομωτικές απαντήσεις του συνθέτη

  13. Ο/Η του κώλου λέει:

    Μια ζωή με ψέματα και με στημένα ψεύτικα είδωλα

    Ο Μανώλης Γλέζος αποχαιρετά τον Φιντέλ Κάστρο
    Το μήνυμα του ιστορικού στελέχους της αριστεράς

    Το όραμα για μια ελεύθερη Λατινική Αμερική και ελεύθερη ολόκληρη την ανθρωπότητα παραμένει όραμα, ζωντανεύει και θεριεύει, με τη βιολογική αποχώρηση του Fidel, γιατί ο Fidel ως όραμα, ως ιδέα δεν πέθανε, ζει και εμψυχώνει όλους τους σκλάβους, όλους τους αγωνιστές».

    http://www.thetoc.gr/politiki/article/enas-epanastatis-pou-egine-diktatoras
    Ένας επαναστάτης που έγινε δικτάτορας

    Ο Φιντέλ ήταν αναμφίβολα μια από τις πιο χαρισματικές προσωπικότητες του περασμένου αιώνα. Δυστυχώς, ο επαναστάτης της δεκαετίας του ΄60 ήταν επίσης ένας δικτάτορας.

    http://www.athensvoice.gr/politiki/gkalop-prepei-na-paei-o-tsipras-stin-koyva

    Γκάλοπ: Πρέπει να πάει ο Α. Τσίπρας στην Κούβα;
    Πείτε μας την άποψή σας

    5 Comments

    Steffukkious • 10 ώρες πριν
    Δεν έχω χρόνο να γράψω όλες τις βρισιές που θέλω να γράψω. Φανταστείτε τις χειρότερες και τις εύχομαι στο τσιπρα και τα τσιρακια του.

    Homo Erectus • 9 ώρες πριν
    ΝΑΙ. Πρέπει να πάει – και ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΕΙ!

    Αντώνης • 9 ώρες πριν
    Και βέβαια να πάει. Με δικά του όμως έξοδα. Αν μάλιστα μείνει εκεί, ακόμα καλύτερα.

    giordano bruno • 9 ώρες πριν
    Φυσικά και πρέπει να πάει ο πρωθυπουργός στην Κούβα.
    Το σωστό ερώτημα όμως είναι:
    Πρέπει και να επιστρέψει;

    Γερασιμος • 6 ώρες πριν
    @$#@##$ &$@#$@ &%$ @###$

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s