Ο ιερός Ιερώνυμος στη νήσο του ιερού Ιερόθεου

[Από την επίκαιρον σειράν ‘Εκλεκτέ συναντήσεις του ιερού Ιερώνυμου’ ή ‘Οι αμαρτωλές σχέσεις Ακροδεξιάς και Εκκλησίας’ και επί τή ευκαιρία της συναντήσεως των δυο ανδρών με τον Αλέξιον Τσίπραν]

danimarkias-1του Αναγνώστη Λασκαράτου
Με αφορμή την πρόσφατον συνάντησιν στο Τατόι του Κασιδιάρη («της σποράς των νικημένων του 1945») και του αρχιεπισκόπου Γιάννη Λιάπη και με την ευκαιρία της λαμπρής αποστολικής και εθνικής επισκέψεως (επέτειος 28ης) του δεύτερου (βλ. ε δ ώ ), στο φέουδο του Ακρίτα ιερού Ιερόθεου Λήμνου και Αη Στράτη (»Ήρθα να τιμήσω τους θεματοφύλακες, τους ήρωες της πατρίδας μας»), όπου αναμένεται και ο αριστεροακροδεξιός Αλέξιος, γράφω το παρακάτω. Σημειωτέον πως ο ιερός Ιερόθεος είναι σταθερό μέλος της φατρίας του αυστηρού διώκτη της «πορνείας του πολιτικού γάμου» και γενικώς κάθε σαρκικής ακολασίας (εκτός αν αυτή ρασοφορεί) Θεσσαλονίκης Άνθιμου, ο οποίος τον είχε υποστηρίξει παλιότερα και στην ανεπιτυχή προσπάθειά του να πάρει απαγορευμένη από τους Ι.Κανόνες μετάθεση στην Κοζάνη (ΒΗΜΑτοδότης, 14/12/1997, 00:00).

Ο ιερός Ιερώνυμος (μέλος, μαζί με τον γνωστό συγγραφέα αντιτρομοκρατικών μελετών κ.Καμμένον, της επιστημονικής επιτροπής σχολικών βιβλίων του ΣΥΡΙΖΑ) έγινε δεκτός με εξαιρετικές στρατιωτικές, πολιτικές και εκκλησιαστικές τιμές και νομίζω πως πρέπει να ρίξουμε μια σύντομη ματιά στο βίο του ιερού Ιερόθεου, ώστε να αντιληφθούμε τα ασύλληπτα υποκριτικά μεγέθη της Ορθοδοξίας:

Στις 15-11-1988, η Σύνοδος της Ιεραρχίας, εξέλεξε μητροπολίτη με 46 ψήφους (πολύ μεγάλος αριθμός μέσα στους περίπου 70, και όλοι τους ήξεραν) τον αρχιμανδρίτη Ιερόθεο Γαρύφαλλο (στο εξής κ. Γ.). Το αξιοσημείωτο στην περίπτωση αυτή, είναι πως αρκετές ημέρες πριν και σε ημερήσια βάση, το χαϊδεμένο παιδί της Ιεραρχίας, o καταδικασμένος αργότερα για εκβιασμούς εκδότης της αποκρυφιστικής-ακροδεξιάς «Ελ. Ώρας» (αγαπημένης σήμερα εφημερίδας της «Αποστολικής Διακονίας») Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, με οκτάστηλα πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα, προειδοποιούσε, ότι διαθέτει μαγνητοταινίες, από τις οποίες προκύπτει ότι ο υποψήφιος έχει τέσσερεις φιλενάδες, ζητώντας από τη Ιεραρχία να της παραδώσει τις σχετικές αποδείξεις. Μεταξύ άλλων κακόγουστων πληροφορεί  πως ο κ. Γ. άλλαζε εσώρουχα μέσα στο Ιερό του αγ.Παντελεήμονα Αχαρνών και ακούει, από την φιλενάδα του, τηλεφωνική περιγραφή για το πως ένα «ευλογημένο κουνούπι» τσίμπησε το αιδοίο της, ενώ με την σειρά του της περιγράφει πως «κοιμήθηκε με το μπουρνούζι», κλπ. Η υπόθεση παίρνει ευρύτερη δημοσιότητα, αφού η «Απογευματινή» και ο «Ελ. Τύπος» (13-11-’88), την προβάλλουν με την προσθήκη, πως στην επαρχία του έχει συσταθεί επιτροπή αγώνα των κατοίκων εκείνων που πρωτοστάτησαν στην απομάκρυνση και του προηγούμενου δεσπότη του ιερού Παντελεήμονα, που είχε φύγει  κακήν κακώς βουτηγμένος σε σκάνδαλα, μέσα σε αποδοκιμασίες των συγκεντρωμένων, μαζί με το πνευματικό του τέκνον τον όσιο του παραδικαστικού και για πολλοστή φορά σήμερα υπόδικο, αρχιμανδρίτη (ακόμη!!!) Ιάκωβο Γιοσάκη. Η «Βραδυνή», της επομένης με τον τίτλο «Μαζεύουν λεμόνια για τον Γ.», υπενθυμίζει πως οι πιστοί είχαν διώξει υπό βροχή αχλαδιών τον Παντελεήμονα «ο οποίος είχε «αγκαλιάσει» έναν 22χρονο αρχιμανδρίτη …». Στις εναντίον του κατηγορίες ο αποκαλούμενος από τον Μιχαλόπουλο «παπα-Μπουρνούζης» αντιδρά με εξώδικο και όχι με μήνυση προς τις εφημερίδες «Ελ.Τύπος» και «Ελ.Ώρα», στο οποίο περιέργως δεν λέει λέξη για τις παράνομες δυσφημιστικές κασέτες που παραβίασαν την ιδιωτική του ζωή, ζητά όμως τα ονόματα των πληροφοριοδοτών τους. Μια μέρα πριν την ψηφοφορία η «Μεσημβρινή» με τον τίτλο «Ανάστατη η Ιεραρχία» δημοσιεύει ρεπορτάζ αποκαλυπτικό των παρασκηνιακών συναλλαγών, που θα οδηγήσουν στις εκλογές συγκεκριμένων προσώπων σε χηρεύουσες μητροπόλεις. Από αυτό προκύπτει ότι τον κ.Γ. προωθεί ο Μακεδονομάχος και ηθικολόγος Άνθιμος Αλεξανδρούπολης, παράνομος (αντικανονικός, ποινή καθαίρεση) σήμερα (με το «επάρατον μεταθετόν») δεσπότης Θεσσαλονίκης. Η εφημερίδα αναφέρεται και στις κατηγορίες που εκτοξεύονται κατά του κ.Γ. Τέλος ο γνωστός αυστηρός Πατρινός αρχιμανδρίτης Νικόδημος Πετρόπουλος, στις 13-11 καταθέτει στην Σύνοδο, μηνυτήριο αναφορά, ζητώντας από αυτήν το αυτονόητο, δηλαδή ή να μηνύσει τον κ. Μιχαλόπουλο ή να  μην προχωρήσει στην εκλογή του κ. Γ. Θα περίμενε κανείς μετά από τόσο θόρυβο να αναβληθεί η εκλογή για να διερευνηθεί έστω και για το θεαθήναι η υπόθεση. Μόνο οι τότε μητροπολίτες Φλώρινας (ο γνωστός Καντιώτης) και Σιδηροκάστρου, υποστήριξαν την άποψη αυτή, ξεσηκώνοντας εναντίον τους την μήνιν των άλλων. Ο κ.Γ. εξελέγη, ενθρονίστηκε με την βοήθεια δυο διμοιριών ΜΑΤ, και οι δεσποτάδες συλλειτουργούν από τότε μαζί του σαν να μην συνέβη τίποτα. Η «Βραδυνή» (17-11’88) ρώτησε τον Γ.: «..η επιτροπή αγώνα υποστηρίζει ότι έχει κάποιες κασέτες, που αποδεικνύουν τις κατηγορίες που σας αποδίδουν. Και μάλιστα τονίζεται ότι εσείς αποσιωπείτε όλα αυτά.». Ιδού και η στρεψόδικη απάντηση: «Εγώ δεν είχα επαφή με κανέναν και ούτε είχε μιλήσει κανείς μαζί μου. Δεν δέχθηκα καμία κρούση γι’αυτά που μου λέτε». Η περίπτωση αυτή προσφέρεται για να γίνει κατανοητό το γεγονός της απόλυτης περιφρόνησης της κοινής γνώμης από τον τότε αρχιεπίσκοπο Ιωαννίδη, Ν.Κωνσταντόπουλου και Φλωράκη, Σεραφείμ, αφού ρίσκαρε να διορίσει πρόσωπο τρομερά εκτεθειμένο, σε  ποίμνιο το οποίο είχε μόλις διώξει πυξ- λαξ τον σκανδαλοποιό δεσπότη του. Για την ευαγή δράση του προκατόχου του κ.Γ. ιερού Παντελεήμονα (παλιού τρόφιμου στο περιβόητο Ιερό Τάγμα ανήλικων αγοριών του ακροδεξιού μητροπολίτη Καρυστίας και μετά Χίου Παντελεήμονα Φωστίνη) και του πνευματικού τέκνου του, μπορείτε να διαβάσετε στο ‘ΒΗΜΑ’ (20/11/2005 00:00), ε δ ώ. 

Πάντως οι εξελίξεις δικαίωσαν το θράσος του κουμπουρόφορου Σεραφείμ, αφού το ποίμνιο αποδέχτηκε τον νέο του ποιμένα παρά την δράση του σε απαγορευμένα μαντριά, πιθανότατα απηυδισμένο από την ιερή δυσωδία.

Ακούραστος ο Γ.Μιχαλόπουλος, δημοσίευσε τους απομαγνητοφωνημένους διαλόγους του δεσπότη με τις φιλενάδες του, τον προκάλεσε να τον μηνύσει, έστειλε ανοιχτές επιστολές σε δεσποτάδες ζητώντας τους να αντιδράσουν, εξέδωσε την επόμενη χρονιά  βιβλίο (Μιχαλόπουλου Γρ. Α. «Ιερόθεος Γαρύφαλλος, ο ερωτύλος δεσπότης της Λήμνου και οι κασέτες του», 1989-σελ. 191-φωτ-1) γύρω από την υπόθεση, αλλά φωνή βοώντος…. Αντιγράφουμε εδώ τμήμα της επιστολής του προς τον μητροπολίτη του Βώλου Χριστόδουλο, διατηρώντας την ορθογραφία του «…εμφανίζεσαι..γιομάτος ανησυχία για το μέλλον του Έθνους και της Εκκλησίας και σε ρωτάμε…..θα ανεχθείς να καθήση δίπλα σου, στην Ιερά Σύνοδο…θα δεχθής να συλλειτουργήσης…μαζί του..». Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα. Λίγα χρόνια μετά ο Χουντόδουλος, ως αρχιεπίσκοπος,  διερρύγνυε τα ιμάτιά του κατά των προγαμιαίων σχέσεων και έβριζε όσους έχουν «το κουσούρι» (του).

Στο μεταξύ, ο άγιος δεσπότης δεν κράτησε κακία στον κατήγορό του και τον ασπάστηκε δημόσια (φωτ. 2), δείχνοντας τη σπάνια χριστιανική αρετή του, όπως άλλωστε και πολλοί δεσποτάδες και πατριάρχες, που καθυβριζόμενοι χυδαιότατα από τον Μιχαλόπουλο τον επαινούσαν δημόσια και τον γέμιζαν με τίτλους.

Ο Γ.Μιχαλόπουλος δημοσίευσε στο οπισθόφυλλο του βιβλίου του «Ο ερωτύλος δεσπότης …» την φωτογραφία του φιλιού, σχολιάζοντας πως όταν προσπάθησε να μιλήσει στον Γ. για την υπόθεση: «Χαμπάρι…Άλλα λόγια ν’αγαπιώμαστε…». Αυτή η χριστιανική ανεξικακία του Λήμνου και πολλών δεσποτάδων προς τον υβριστή τους είναι παροιμιώδης. Την έχει δείξει ακόμη και ο μεγάθυμος αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, που επισκέφθηκε τον μακαρίτη λίγο πριν πεθάνει. Πολλά χρόνια μετά, η Κοζανίτισσα  Μ. Αντωνιάδου, εκκλησιαστική συντάκτρια του έγκυρου «Βήματος» (26-1-2003), δεν πιστεύει πως ο άγιος εκβιαζόταν από τον Μιχαλόπουλο και παραθέτει δυο ακαταμάχητα επιχειρήματα: «Πως είναι δυνατόν να εκβιάστηκε ένας άνθρωπος για τον οποίο κυκλοφόρησε βιβλίο….και πως είναι δυνατόν αυτό να είναι το πνευματικό ανάστημα του λόγιου αοίδιμου…Κοζάνης Διονυσίου…;».

Πάντως μια μεταγενέστερη καταγγελία σεξουαλικού περιεχομένου σε βάρος του δεσπότη δείχνει πως, το λιγότερο, τραβά τους κεραυνούς: («Τρελό επεισόδιο μέσα στην εκκλησία!», Espresso, 1 και 2.5.2008). Ήταν η δικαίωση του Mιχαλόπουλου, που είχε προειδοποιήσει τα «κορίτσια της Λήμνου» να προσέχουν.

Η ‘Espresso’, έχει χρηματίσει και ανεπίσημο όργανο της Ι.Συνόδου και ευτύχησε να έχει ιδιοκτήτη και τον (άφαντο από το 2012) Ευλαβέστατο και Εντιμότατο φυγόδικο μεγαλοαπατεώνα, Οφφικιάλιο της Εκκλησίας, Πέτρο Κυριακίδη: (Βλ. ε δ ώ )

«ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ, ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΠΑΡΑΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ. Η Espresso του μεσονυκτίου. Δεν ξέρουμε αν η Espresso ενημερώνει την Ιερά Σύνοδο ή είναι η Σύνοδος εκείνη που εμπνέει την εφημερίδα. Το σίγουρο είναι ότι το μαύρο ράσο συμπλέει με τη ροζ δημοσιογραφία για να μας σώσουν από τους βλάσφημους καλλιτέχνες και συγγραφείς…» (Ιός- Ελευθεροτυπία, 12/6/2005). Αξίζει λοιπόν να παραθέσουμε μικρό τμήμα της έγκυρης εκκλησιαστικής μαρτυρίας της σχετικά με τον ιερό Ιερόθεο, που φέρεται, πάλι χωρίς να καταφεύγει σε νομική υπεράσπιση, να παρενοχλεί μια υφιστάμενή του, που εξαρτιέται επαγγελματικά από αυτόν: «‘Σιώπα, υποκριτή, ξανασταυρώνεις τον Χριστό. Γιατί δεν λες στον κόσμο την αλήθεια; Μια μέρα θα λογοδοτήσεις στον Θεό. Αυτόν δεν μπορείς να τον κοροϊδέψεις’. Τα οργισμένα λόγια ψάλτριας με αποδέκτη τον Ιερόθεο τάραξαν το κατανυκτικό κλίμα μέσα στον Ναό Αγ. Τριάδας στη Μύρινα. Το πρωτοφανές επεισόδιο διαδραματίστηκε κατά τη διάρκεια της ακολουθίας της Μ.Πέμπτης, αμέσως μετά το κήρυγμα του μητροπολίτη. Η ψάλτρια της Μητρόπολης επιτέθηκε φραστικά στον κ. Ιερόθεο χαρακτηρίζοντάς τον ‘υποκριτή’ και λέγοντάς του από μικροφώνου και σε έντονο τόνο ότι η συμπεριφορά του απέναντι στην ίδια και την οικογένειά της ήταν χείριστη. Οπως ισχυρίζεται στην «Espresso» η κ. Αλέκα, όλα άρχισαν πριν από δύο χρόνια όταν η κόρη της έπιασε δουλειά ως καθαρίστρια στο μητροπολιτικό μέγαρο. ‘Είχα καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον μητροπολίτη. Κοιτούσε περίεργα την κόρη μου και της ζητούσε να πηγαίνει για δουλειά ακόμα και τα Σάββατα. Ολα αυτά μου φάνηκαν παράξενα κι έλεγα του παιδιού μου να αντιστέκεται και να τον ρωτάει για ποιο λόγο την ήθελε στο μέγαρο σαββατιάτικα…’….Οσο για την παρενοχλούμενη κόρη της, η κ. Αλέκα μας πληροφορεί πως σήμερα εργάζεται στο γραφείο του αρχιγραμματέα της Μητρόπολης. Ο αντιδήμαρχος Λήμνου Αθ. Βουλγαρόπουλος επιβεβαίωσε στην «Espresso» όλα όσα κατήγγειλε η ψάλτρια, προσθέτοντας μάλιστα ότι ήταν από τους πρώτους που πληροφορήθηκαν για τις ‘πιέσεις’ του μητροπολίτη στην 37χρονη. Για ‘επεισόδιο που θεωρείται λήξαν’ μιλά ο αρχιγραμματέας της Μητρόπολης ιερέας Χαράλαμπος Σουπιός. ‘Ο,τι έγινε έγινε και δεν πρέπει να δώσουμε συνέχεια. Η κ. Αλέκα μετάνιωσε για όσα είπε εναντίον του δεσπότη μας και μάλιστα βγήκε και στο τοπικό ραδιόφωνο και ζήτησε συγγνώμη. Οπως είπε και η ίδια, ο Σατανάς την έβαλε να πει αυτά τα λόγια. Παρερμήνευσε το κήρυγμα, θόλωσε το μυαλό της’. Σύμφωνα με τον ίδιο, ‘το επεισόδιο στενοχώρησε ιδιαίτερα τον μητροπολίτη, ο οποίος όμως τη συγχώρησε. Η Εκκλησία μάς μαθαίνει τη συγχώρεση και ο δεσπότης μας δεν μπορούσε να μην τη συγχωρήσει’. Ωστόσο, η κ. Αλέκα αρνήθηκε χθες ότι ζήτησε συγγνώμη για τα όσα καταλογίζει στον μητροπολίτη και σημείωσε: ‘Βγήκα στο ραδιόφωνο και ζήτησα συγγνώμη μόνο από τους πιστούς για τον τρόπο με τον οποίο μίλησα τη Μ.Πέμπτη. Δεν ζήτησα συγγνώμη από τον μητροπολίτη και εμμένω στις καταγγελίες….’».

Περιττό να πω πως προσωπικώς θαυμάζω την ανεξικακία του ιερού Ιερόθεου και την καλοσύνη του Αρχιγραμματέως του, πατρός Σουπιού.

«Χαίρε Σουπιά των Σουπιών, ώ Σουπιά! Νίκος Σταυρίδης για την Ελένη Χαλκούση»

 

 

 

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

19 απαντήσεις στο Ο ιερός Ιερώνυμος στη νήσο του ιερού Ιερόθεου

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Συμβαίνουν στο βασίλειο της χρεοκοπημένης Νοτιοαναταλικής Δανιμαρκίας, στην «θεοφρούρητη» και «ακριτική» επαρχία Λήμνου:

    Google: Ιερόθεος Γαρύφαλλος ερωτύλος
    Περίπου 32 αποτελέσματα (0,53 δευτερόλεπτα)

    Αποτελέσματα αναζήτησης
    ιεροθεος γαρυφαλλος ο ερωτυλος δεσποτης της λημνου και οι κασετες …
    http://www.booksistor.com › ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΣ Ο ΕΡΩΤΥΛΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΣΕΤΕΣ ΤΟΥ (25.096Α) Συγγραφέας: ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ Σελίδες: 191

    Ιερόθεος Γαρύφαλλος : ο ερωτύλος δεσπότης της … – Βιβλιοθήκη Ανθός
    opac.fougaro.gr/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=10181

    Ιερόθεος Γαρύφαλλος : ο ερωτύλος δεσπότης της Λήμνου και οι κασσέτες του. … 070 — Μιχαλόπουλος, Γρηγόρης Α. Series: Γαρύφαλλος, Ιερόθεος Μητροπολίτης …

    ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΓΑΡΥΦΑΛΛΟΣ Ο ΕΡΩΤΥΛΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ … – Paliavivlia.gr
    http://www.paliavivlia.gr/product_info.php?products_id=96122
    Παλια Βιβλια. Ηλεκτρονικό κατάστημα με χιλιάδες τίτλους από παλιά και σπάνια βιβλία. Επιστημονικά και λογοτεχνικά βιβλία, σπάνιες εκδόσεις. Πλήρης …

    ιεροθεος γαρυφαλλος ο ερωτυλος δεσποτης της … – Ελεύθερη Σκέψις
    http://www.eleftheriskepsis.gr/product_info.php?manufacturers_id=14359&products...
    Το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο της Ελεύθερης Σκέψεως με χιλιάδες τίτλους και συγγραφείς online.

    Λήμνου καὶ Ἁγ. Εὐστρατίου κ. Ἱερόθεος – Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον
    http://www.ec-patr.org/hierarchs/show.php?lang=gr&id=82
    Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Λήμνου καί Ἁγίου Εὐστρατίου, ὑπέρτιμος καί ἔξαρχος παντός Αἰγαίου Πελάγους, κ. Ἱερόθεος (Γαρύφαλλος) ἐγεννήθη τό ἔτος 1934 εἰς …
    __________________________

    Ιερά κουτσομπολιά. Oμιλεί ο Σωτήριος Τζούμας, «γνωστός επικοινωνιολόγος της Εκκλησίας»:

    http://www.exapsalmos.gr/2014/08/05/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84-2/

    Το πρόβλημα των ανήμπορων Μητροπολιτών -Τί θα κάνει η Εκκλησία για να το αντιμετωπίσει;;;
    Δημοσιεύτηκε στις 5 Αυγούστου 2014 από K. T.
    mitropolites
    ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ Μ.ΤΖΟΥΜΑ
    ……………

    ••• Μητροπολίτης Λήμνου Ιερόθεος Γαρύφαλλος
    Γεννήθηκε το 1934. Μητροπολίτης Λήμνου εξελέγη το 1988, μετά την άδικη απομάκρυνση του προκατόχου του Παντελεήμονος, με τα στημένα επεισόδια .
    Ο Ιερόθεος προέρχεται από την ομάδα του Γέροντος Κοζάνης Διονυσίου.Μπορεί η Λημνος αρχικά να του φάνηκε μικρή για τα προσόντα του,αλλά με τα χρόνια προσαρμόσθηκε! Ποτέ δεν απέκρυψε την επιθυμία του για μετάθεση σε Μητρόπολη του λεκανοπεδίου. Έχει σοβαρά προβλήματα υγείας αλλά εξακολουθεί να ανταποκρίνεται με επιτυχία στα καθήκοντά του, στην ακριτική Μητρόπολη. Ήδη οι δελφινοι άρχισαν να απλώνουν τα πλοκάμια τους με πρώτο και καλύτερο έναν αχάριστο κληρικό, που είναι και συνονόματός του!
    …………
    ________________

    Από τα ιστορικά εκκλησιαστικά δρώμενα της νήσου Λήμνου:

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=600542
    Νέες αποκαλύψεις
    Δράση και στην Κύπρο είχε ο αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης
    ………………
    Ο «Πολίτης» αναφέρει πως ο Ι.Γιοσάκης μετέβη στην Κύπρο, όταν «αναγκάστηκε να φύγει άρον – άρον από τη Λήμνο λόγω σωρείας σκανδάλων, ροζ και οικονομικών, τα οποία προκάλεσαν την εξέγερση του ποιμνίου και το επιτακτικό αίτημα της κοινότητας για απομάκρυνσή του».

    Η εφημερίδα γράφει, επίσης, ότι «η πρώτη λογική απορία, που γεννάται, είναι αν ο μητροπολίτης δε γνώριζε το ποιόν του Γιοσάκη, πράγμα αμφίβολο, καθώς τα γεγονότα της Λήμνου ήταν γνωστά στον εκκλησιαστικό χώρο.
    …………….

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=169584
    Κρουστάλλη Δήμητρα

    Εργα και ημέρες του Ιάκωβου Γιοσάκη
    Πώς ο ιερέας, που από έφηβος με το ένα μάτι κοιτούσε τον Θεό και με το άλλο την εξουσία, κατόρθωσε με τη δράση του να σημαδέψει τη μοίρα τόπων και ανθρώπων
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/11/2005 00:00

    ………….
    Στα Κύθηρα υπήρχε ένταση στις σχέσεις των ντόπιων με τον μητροπολίτη και ο Ιάκωβος Γιοσάκης το αντελήφθη εγκαίρως. Προτίμησε να αποδεχθεί πρόσκληση του Μητροπολίτη Λήμνου Παντελεήμονος, εγκαταστάθηκε στην ακριτική Μύρινα, όπου σε ηλικία 21 ετών προβιβάστηκε σε πρωτοσύγκελο και έγινε το δεξί χέρι του ηλικιωμένου και άρρωστου μητροπολίτη. Εκεί αναδύθηκε και το «ελευθεριάζον πνεύμα» με το οποίο τον είχε μπολιάσει ο Γκάτσος, αλλά και η φιλοχρηματία του. Ο Γιοσάκης, λένε άνθρωποι του περιβάλλοντός του, είναι εξαρτημένος από το χρήμα. Το μέρος ήταν μικρό, γρήγορα άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες για βραδινές εξόδους σε μπαρ, για διαχείριση εν λευκώ των χρημάτων της μητρόπολης, ακόμη και για εξαφάνιση παλαιών εικόνων. Οταν αντικαταστάθηκε το Austin Morris του ’44 που χρησιμοποιούσε ο Παντελεήμων με μία Mercedes, έστω αγορασμένη από τον ΟΔΔΥ, όπως λέει ο Γιοσάκης, ο νεαρός κληρικός δαιμονοποιήθηκε. Για να σώσουν την κατάσταση άνθρωποι της μητρόπολης έλεγαν ότι ήταν ανιψιός του Παντελεήμονος. Τελικά ο δραστήριος νέος που έγινε δεκτός με ανακούφιση, μια και ο ηλικιωμένος μητροπολίτης μετά βίας ασκούσε τα καθήκοντά του, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη Λήμνο, μαζί με τον Παντελεήμονα, λόγω των διαδηλώσεων και της λαϊκής κατακραυγής.

    * Ταξίδι στα Κύθηρα μετά σκανδάλων
    …………..
    Ο Γιοσάκης αναζητεί διέξοδο στην Αμερική. Εντάσσεται στη δικαιοδοσία της Μητρόπολης Παναμά και αποσπάται στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής, στον ναό του Αγίου Αθανασίου στο Σικάγο. Στον γάμο της αδελφής του στην Αθήνα γνωρίζεται, όπως λέει ο ίδιος, με την Αντωνία Ηλία, η οποία αναζητεί νοσοκομείο στην Αμερική για τον πατέρα της. Το 1999 ξεσπά νέο σκάνδαλο. Σύμφωνα με καταγγελίες τα χρήματα του ναού ακολουθούσαν περίεργες τραπεζικές διαδρομές, εκδίδονται ακάλυπτες επιταγές, ενώ λέγεται ότι ο Γιοσάκης επιθυμούσε την κατασκευή τζακούζι (υδρομασάζ) δίπλα στο γραφείο του. Για αυτά, όπως και για την κατηγορία υπεξαίρεσης χρημάτων από τον Μητροπολίτη Λήμνου, έχουν εκδοθεί πρόσφατα απαλλακτικά βουλεύματα.
    Επιστρέφει στην Ελλάδα και αναζητεί εναγωνίως ενορία. Ζητεί στήριξη από τον φίλο του, τότε Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος, κ. Θεόκλητο. Κάποια στιγμή, σε μια συνάντηση κοινών γνωστών, γνωρίζει τον κ. Σ. Τζούμα, στον οποίο δίνει την εντύπωση ανθρώπου που επιθυμεί να ξεφύγει από το παρελθόν του και τον συστήνει στον Μητροπολίτη Αττικής κ. Παντελεήμονα.
    ………………

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164330
    Αντωνιάδου Μαρία

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/02/2005 00:00
    ………………..
    Το 1988 στη Λήμνο ο λαός ξεσηκώνεται κατά του τότε Μητροπολίτη Λήμνου Παντελεήμονα Μερτύρη. Οι πιστοί ζητούν την απομάκρυνση του πρωτοσύγκελου του Αρχιμανδρίτη κ. Ιάκωβου Γιοσάκη. Το ζήτημα κλείνει με παρέμβαση του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ. Ο Ιεράρχης παραιτείται. Ο Αρχιμανδρίτης τον γηροκομεί και τον κληρονομεί.

    * Το 1996 ξεσπά το σκάνδαλο τον Κυθήρων με πρωταγωνιστή και τότε τον Αρχιμανδρίτη κ. Ιάκωβο Γιοσάκη με φοβερές καταγγελίες για σεξουαλικά σκάνδαλα σε μοναστήρι και αρχαιοκαπηλία. H Σύνοδος υποχρεώνει σε παραίτηση τον Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Ιάκωβο Κορώζη, ο οποίος ζει ως και σήμερα στο εκκλησιαστικό γηροκομείο της Χαλκίδας.
    ………………
    ______________________________

    http://www.emprosnet.gr/article/52788-perizititos-arhimandritis

    Τον εκδικήθηκε καταθέτοντας στο ΓΕΕΘΑ πλήθος στοιχείων, γιατί την άφησε για άλλη γυναίκα. ΕΔΕ για το στρατιωτικό ιερέα που υπηρετούσε στη Λήμνο

    Περιζήτητος αρχιμανδρίτης!

    Πέμπτη 05 Δεκεμβρίου 2013 | Αστυνομικά

    Νέες διαστάσεις παίρνει το ερωτικό σκάνδαλο με πρωταγωνιστή τον αρχιμανδρίτη στρατιωτικό ιερέα με βαθμό λοχαγού, που υπηρετούσε μέχρι πριν από λίγο καιρό στη Λήμνο. Η 48χρονη φίλη του, θέλοντας να τον εκδικηθεί για τον τρόπο με τον οποίο ο ιερέας προσπάθησε να τη βγάλει από τη ζωή του, κατέθεσε στο ΓΕΕΘΑ πλήθος στοιχείων τα οποία φέρεται να αποδεικνύουν τη στενή σχέση που είχαν οι δύο τους για περισσότερα από 10 χρόνια.
    Μετά το περιστατικό (το οποίο συνέβη στα μέσα Οκτωβρίου και είχε αποκαλύψει το «Ε»), όπου ο ιερέας είχε καταγγείλει στην Αστυνομία τη 48χρονη ως διαρρήκτη, η ίδια για να τον εκδικηθεί, τον κατήγγειλε στο ΓΕΕΘΑ, προσκομίζοντας έγγραφα τα οποία φέρεται ν’ αποδεικνύουν σοβαρές διοικητικές και όχι μόνο παραβάσεις του ιερέα εις βάρος της υπηρεσίας του.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα φέρεται να προσκόμισε δύο στρατιωτικές υπηρεσιακές ταυτότητες, όπου στη μία εμφανιζόταν ως αδελφή του αρχιμανδρίτη στρατιωτικού προκειμένου να τρώει στη Στρατιωτική Λέσχη της Λήμνου και στην άλλη, ως σύζυγος του λοχαγού ιερέα, προκειμένου να ταξιδεύει δωρεάν με το στρατιωτικό αεροπλάνο C-130!

    Αμέσως διατάχθηκε ΕΔΕ και ο ιερέας θα κληθεί να δώσει εξηγήσεις σχετικά με τα όσα καταγγέλλει η 48χρονη. Εκτός από τα πλαστά έγγραφα, η τελευταία κατήγγειλε τον αρχιμανδρίτη και για παράνομη οπλοφορία, ξυλοδαρμούς, απειλές και παράνομες – λόγω της ιδιότητάς του – ερωτικές σχέσεις.

    Και μήνυση
    …………….
    _______________

    http://www.limnosfm100.gr/limnos/item/22449-syriza-limnou-proxorame-akoygontas-anoixti-sygkentrosi-sti-myrina.html

    11.09.2016

    ΣΥΡΙΖΑ Λήμνου: «Προχωράμε ακούγοντας»

  2. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Το ερωτικό σκάνδαλο του Μητροπολίτη Πρεβέζης και η καθαίρεσή του

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%84%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82_%CE%9A%CE%BF%CF%81%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%82

    Στυλιανός Κορνάρος
    Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

    Ο Στυλιανός Κορνάρος τελικά απολογείται στην Ιερά Σύνοδο, όπου απειλεί ότι «αν αποσχηματισθεί θα δώσει στη δημοσιότητα τους φακέλους με τις φωτογραφίες ομοφυλοφιλικών σχέσεων οκτώ μελών της Ιεράς Συνόδου», τους οποίους είχε αποκτήσει από την τότε Κρατική Υπηρεσία Πληροφοριών (ΚΥΠ), μέσω του διευθυντή της Δημήτριου Ρουφογάλη [9]. Ο μητροπολίτης Στυλιανός Κορνάρος τελικά δεν αποσχηματίστηκε, απώλεσε απλώς τη θέση του στη Μητρόπολη Πρέβεζας και στη συνέχεια διέμενε στην Αθήνα.[1]

  3. Ο/Η του κώλου λέει:

    “Κατάντησα αρχιεπίσκοπος πούστηδων”

    http://www.mixanitouxronou.gr/serafim-o-antartis-pou-egine-archiepiskopos-oploforouse-evrize-ke-diikouse-me-stathero-ke-vari-cheri-tin-ekklisia/

    Σεραφείμ. Ο αντάρτης που έγινε Αρχιεπίσκοπος. Οπλοφορούσε, έβριζε και διοικούσε με σταθερό και «βαρύ» χέρι την εκκλησία 08/04/2015…

    Πρωτοχρονιά του ΄79. Ο τότε αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Σεραφείμ, επισκέφθηκε στο προεδρικό μέγαρο τον πρωθυπουργό, Κωνσταντίνο Καραμανλή. Την ώρα που τον χαιρέτησε του έπεσε ένα περίστροφο. “Εδώ το έχω ακόμα”, είπε με καμάρι στον έκπληκτο Καραμανλή. “Δεν το αποχωρίζομαι ποτέ”, ανέφερε την ώρα που το ξαναέκρυψε κάτω από τα ράσα του. Ο Σεραφείμ Τίκας, αν και αρχιεπίσκοπος, δεν έπαψε ποτέ να οπλοφορεί. Ποτέ δεν έδωσε εξηγήσεις γιατί κουβαλούσε όπλο πάντα μαζί του. Μπορεί να ήταν κατάλοιπο του βουνού, από τα χρόνια που ήταν αντάρτης στα βουνά στην πλευρά του ΕΔΕΣ του Ναπολέοντα Ζέρβα….

    (…)
    «Γαμώ το κέρατο σας”, φώναξε μέσα στην εκκλησία προς τους παρεκκλησιαστικούς που αποδοκίμασαν στη Λάρισα το 1974 την ενθρόνιση του μητροπολίτη Σεραφείμ Ορφανού. “Τενεκέ ξεγάνωτο”, αποκάλεσε πρώην υπουργό της Ν.Δ. που ενεργούσε για την επιστροφή των 12 μητροπολιτών που είχε εκθρονίσει χωρίς δίκη, ως χουντικούς. Το 1982, που το ΠΑΣΟΚ είχε αποφασίσει να καθιερώσει τον πολιτικό γάμο στην Ελλάδα, δεν δίστασε να αρπάξει το μικρόφωνο από το χέρι του μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως και να του επιτεθεί, γιατί κατηγόρησε στο κήρυγμα του τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Κάποια άλλη περίοδο εμφανίστηκε αγανακτισμένος για την κατάντια στην εκκλησία από τα ομοφυλοφιλικά όργια κληρικών, που είχαν δημοσιοποιηθεί και δήλωσε: “Κατάντησα αρχιεπίσκοπος πούστηδων”….

    (….)

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    To γνωρίζει, το γνωρίζει, αλλά συνδέονται με παλιές πολύ αμαρτωλές σχέσεις. Απειλές, ύβρεις, έρωτες:

    https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/12/27/apostoliki-diakonia-eleftheri-ora/
    Posted by Κλέων Ι. στο 2015/12/27

    Γνωρίζει η Εκκλησία της Ελλάδας ότι η Αποστολική Διακονία συνεργάζεται εμπορικά με την αποκρυφιστική, συνωμοσιολογική και αντισημιτική ‘Ελεύθερη Ωρα’;;;


    ……………….
    ____________

    https://roides.wordpress.com/2012/03/03/3mar12/
    Το σάπιο ιερό βασίλειο της Δανιμαρκίας [2]
    03/03/2012
    Γρ.Μιχαλόπουλου (Ομολογητή), άνθη ευλαβείας.

    Μέρος 2ο (Το πρώτο μέρος εδώ)

    https://roides.wordpress.com/2012/02/25/25feb12/

  5. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    http://www.avgi.gr/article/10842/7589699/ston-agio-eustratio-o-alexes-tsipras-gia-ten-28e-oktobriou

    Στον Άγιο Ευστράτιο ο Αλέξης Τσίπρας για την 28η Οκτωβρίου

    Δημοσίευση: 27 Οκτωβρίου 2016 13:28

    Ο Αλέξης Τσίπρας θα φτάσει στο νησί το πρωί, όπου θα παραβρεθεί στην δοξολογία, ενώ παρόντες θα είναι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος και ο Μητροπολίτης Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου, Ιερόθεος

  6. Ο/Η Psycho λέει:

    28.10.2016 | 10:03
    Έφτασε στον Άγιο Ευστράτιο ο Αλέξης Τσίπρας | Το επίσημο πρόγραμμα

    Ο πρωθυπουργός θα παραστεί στην επίσημη δοξολογία στον Ιερό Ναό «Γέννησης του Χριστού», χοροστατούντων του αρχιεπισκόπου, Ιερώνυμου και του μητροπολίτη Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου, Ιερόθεου, και στην επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στον Μνημείο των Πεσόντων Αγιοστρατητών.

  7. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Σεξ, ναρκωτικά, ανήλικοι

    http://www.pokrov.org/grand-jury-returns-10-count-indictment-eugene-priest-sex-drug-case/

    Grand jury returns 10-count indictment against Eugene priest in sex, drug case

    Author: Jack Moran
    Date Published: 10/27/2016


    Daniel MacKay

    http://www.pokrov.org/persons/father-daniel-james-mackay/

    Father Daniel James Mackay

    Father Daniel James Mackay is a married clergyman with one child. He belongs to the Serbian Orthodox Church in North and South America, Western American Diocese. Mackay has worked as a priest at Saint John the Wonderworker Orthodox Church in Eugene, Oregon, since November of 2012.

    On October 12, 2016, the clergyman was arrested. He was accused of one felony count of using a minor in the commission of a controlled substance offense and three misdemeanors, including prostitution, endangering the welfare of a minor and sexual misconduct.

  8. Ο/Η Νίκ δε Γκρήκ λέει:

    Το θέμα είναι η συλλογική υποκρισία που απλώνεται παντού και δρα σαν τοξίνη ατομικά στον καθένα. Ενώ όλοι ξέρουν πως κάτι τρέχει, μαθαίνουν να ζουν σαν να μην τρέχει τίποτα. Έτσι εκπαιδεύουν και τα παιδιά τους και το πρόβλημα μεταφέρεται στην επόμενη γενιά, που συνηθίζει να κάνει την ανήξερη για τα επικίνδυνα στραβά και ανάποδα γύρω της.

  9. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.vimaorthodoxias.gr/nea/filis-georgiadis-epsalan-mazi-ston-mitropolitiko-nao-athinon-vinteo/

    Φίλης – Γεωργιάδης έψαλαν μαζί στον Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών (ΒΙΝΤΕΟ)

  10. Ο/Η Κλέων Ι. λέει:

    Η καταγγελία για τα αισχρά πρωτοσέλιδα της ΕΩ έγινε μέσα στο 2015. Τον Ιούνιο του 2016, η Εισαγγελία ζητάει από την Διεύθυνση ΄λεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛΑΣ να βγάλει άκρη. Η Αστυνομία κάνει άλλους 4 μήνες να στείλει ευγενική επιστολή ‘μπορείτε σας παρακαλώ να μας πείτε ποιοι υπογράφουν τα άρθρα; Αν θέλετε, να μην γινόμαστε πιεστικοί’, θαρρείς δεν υπάρχει ‘Υπεύθυνος σύμφωνος με το νόμο’ ή τέλος πάντων manual για την διεκπεραίωση τέτοιων υποθέσεων (τον Παστίτσιο τον βρήκανε μέσα σε λίγες ώρες π.χ.):
    Δείτε το έγγραφο:
    https://racistcrimeswatch.wordpress.com/2016/10/22/2-22/

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ Κλέωνα,
      σε ευχαριστούμε. Αντιγράφω ένα μικρό απόσπασμα από το λινκ που δίνεις:

      https://racistcrimeswatch.wordpress.com/2016/10/22/2-22/

      22/10/2016: Κώστας Πρέκας με ενθάρρυνση Αννίτας Πάνια απειλεί να σκοτώσει ανθρώπους αν διωχθεί η Ελεύθερη Ώρα για ρατσιστικά κείμενα

      October 22, 2016 greekhelsinki
      …………………

      Το σχετικό δημοσίευμα της Ελεύθερης ΄Ωρας που προκάλεσε την τοποθέτηση του Κώστα Πρέκα:

      ΧΟΥΝΤΑ ΤΣΙΠΡΑ ΕΙΝΑΙ, ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

      17 Οκτωβρίου 2016


      …………….
      ___________________________

      Με την ευκαιρία, λίγα λόγια για το κακόφημο ακροδεξιό Τάγμα ανηλίκων αγοριών του Μητροπολίτη Παντελεήμονα Φωστίνη, στο οποίο θήτευσε ο επίσης σκανδαλοποιός προκάτοχος του Ιερόθεου, Παντελεήμων Μερτύρης της Λήμνου,

      πρώην στρατιωτικός παπάς:

      https://roides.wordpress.com/2014/07/04/4july14/
      Η Εκκλησία των Φαρισαίων ως χώρος αποπλάνησης των νέων (και ο θάνατος Παντελεήμονος Μπεζενίτη)
      04/07/2014
      Με αφορμή την κήδευση ως Αρχιερέα του καλόγερου Παντελεήμονα Μπεζενίτη

      ……………………………
      Ο άγιος Παντελεήμων (Μπεζενίτης) Αττικής υπήρξε θύμα της Εκκλησίας και της Εθνικοφροσύνης. Στρατευμένος, πιθανότατα από ανήλικος, στο αμαρτωλό ακροδεξιό Τάγμα του μητροπολίτη Παντελεήμονα Φωστίνη (φωτ.), μυήθηκε εκεί στα άρρητα και ιεροκρύφια μυστήρια του άγαμου κλήρου και εξελίχθηκε σε μητροπολίτη. Αξίζουν λίγα λόγια στο ιερό Τάγμα του μητροπολίτη αυτού, που διαδέχθηκε στη Χίο τον καταδιωγμένο από τη Δεξιά και από την Εκκλησία αντιστασιακό, πατριώτη, δημοκράτη και εντιμότατο άνθρωπο, τον ΕΑΜίτη μητροπολίτη Χίου Ιωακείμ, τόσο προκλητικά τίμιο και γενναίο, που κηδεύτηκε χωρίς τις τιμές του Παντελεήμονα και η Ιεραρχία αρνείται πεισματικά να τον αποκαταστήσει έστω και μετά θάνατον (δεν είχε δυστυχώς πάρε-δώσε με φαντάρους, σοφέρ, διάκους, καλογεροπαίδια κλπ): Ο δεσπότης Χίου Παντελεήμων Φωστίνης, (συγγραφέας του πονήματος «Ο Αντίχριστος ελλοχεύει») στις αρχές του Εμφυλίου συμμετείχε στις συγκεντρώσεις της Δεξιάς κραυγάζοντας: “Οργανωθείτε!”. Παρουσιάζεται ως αντιστασιακός σε «εθνικά πλαίσια» πάντοτε, αφού φυγάδευε από την Εύβοια όπου έδρευε, Άγγλους στρατιωτικούς στη Μέση Ανατολή. Κατέφυγε επί Κατοχής στην Αίγυπτο όπου συγκρούστηκε με δεσποτάδες του πατριαρχείου Αλεξανδρείας για γυναικουλίστικα ζητήματα (που τα περιγράφει ο ίδιος στης αναμνήσεις του) όπως το δικαίωμά του να φέρει εγκόλπιο ενώπιον του πατριάρχη. Ήταν ιδρυτής του κακόφημου ομώνυμου Τάγματος το οποίο ανέδειξε τέκνα του σκανδαλοποιούς δεσποτάδες, κατά κανόνα με το όνομα Παντελεήμονες. Πέρα από τον Αττικής, εξέθρεψε τον ομώνυμο Κορινθίας με τη διάσημη οικονόμο του κα Λούλα (1 χρόνος πρωτόδικη φυλάκιση για οικονομικές ατασθαλίες), τον ομώνυμο Λήμνου (έφυγε «νύχτα» από την έδρα του κυνηγημένος από το λαό μαζί με τον προστατευόμενό του Γιοσάκη), τον Δράμας Φίλιππο (εκθρονίστηκε γιατί πάντρεψε την ερωμένη του με παπά), τον Αθηνών Ιάκωβο (έναν καλλιεργημένο άνθρωπο που όμως αναγκάστηκε σε παραίτηση κατηγορούμενος ως ομοφυλόφιλος), τον Θεσσαλονίκης Παντελεήμονα Α΄, (δημοκρατικός που διώχτηκε από τη Χούντα ως ομοφυλόφιλος) και τον αρχιμανδρίτη του Ρόδου του Αμάραντου Βενέδικτο Καρίβαλη που καθαιρέθηκε γιατί συνελήφθη από την Αστυνομία να ψαρεύει νεαρούς. Το Τάγμα του Φωστίνη, σύμφωνα με τον επίσης εθνικόφρονα Αυγούστίνο της Φλώρινας, ήταν «εστία μολύνσεως» της οποίας τα έργα «απειλούν να προκαλέσουν ναυτίαν και εις αυτούς τους βουβάλους του βορβορώδους Αλιάκμονος» (περιοδικό «Σπίθα»-Γ.Δ.Καρανικόλα «Ανορθόδοξοι Έρωτες Ορθοδόξων Αρχιερέων»). Ο Φωστίνης «βρέθηκε και στο επίκεντρο καταγγελιών (κυρίως για ηθικής φύσεως σκάνδαλα) για το μοναχικό ‘Τάγμα….’ που είχε ιδρύσει» και το οποίο «φιλοξενούσε νεαρά άτομα που προορίζονταν για κληρικοί» («Ποντίκι», 4.8.’05). «…Το συγκεκριμένο τάγμα θεωρήθηκε άντρο ακολασίας» («Έθνος», 28.1.’06). Ο αντικομμουνιστής και αρχιεθνικόφρων Παντελεήμων συγγραφέας του γελοίου «Ο κομμουνισμός. Ούτος εστίν ο πλάνος και ο αντίχριστος»- Απ. Διακονία, Αθ. 1950) εποφθαλμιούσε την έδρα της Χίου ενώ ήταν ήδη δεσπότης Καρυστίας και η Σύνοδος τον μετέθεσε αντικανονικά αμέσως μετά την έκπτωση του Ιωακείμ χωρίς να τηρήσει έστω κάποια χρονικά προσχήματα. Ένα ακόμη στοιχείο για την παλιανθρωπιά του Φωστίνη είναι η σύγκρουσή του με τον κεντρώο βουλευτή Εύβοιας Στρ.Θ. Παπαστρατή όταν κατέθεσε νομοσχέδια, για την κατάργηση του φόρου της Δεκάτης στο λάδι και την απαλλοτρίωση των Μοναστηριακών κτημάτων.
      ……………………….
      _______________

      Ο γνωστός επικοινωνιολόγος της Εκκλησίας και του Χριστόδουλου Σωτήριος Τζούμας,


      http://directnews.gr/greece/6411–2.html

      πολιτευτής της ΝΔ επί Καραμανλή junior, τα λέει κάπως διαφορετικά:

      http://www.pentapostagma.gr/2016/10/%ce%bf-%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b9%ce%b5%cf%80%ce%af%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%80%ce%bf%cf%82-%ce%b8%ce%b1-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b2%ce%b5%ce%af-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%bb%ce%ae%ce%bc%ce%bd%ce%bf-%ce%ba.html#ixzz4OOyd4e9q

      Αλλά και ο τελευταίος προκάτοχος του Ιεροθέου, ο Παντελεήμων Μερτύρης– πνευματικό ανάστημα του σπουδαίου Χίου Παντελεήμονος του Φωστίνη–παρά τον απρεπή τρόπο που οδηγήθηκε σε παραίτηση και έφυγε από το νησί, ήταν ένας πράος και φιλάνθρωπος Αρχιερεύς! Από τον μισθό του σπούδαζε δεκάδες φτωχά παιδιά του νησιού, γεγονός που έγινε γνωστό μετά την παραίτησή του.

  11. Ο/Η Κλέων Ι. λέει:

    * το Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΕΛΑΣ ήθελα να γράψω, όχι το Ηλεκτρονικό Εγκλημα, σόρι.

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://national-pride.org/2016/10/28/%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CF%81%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%B3%CE%AC%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%B7-%CF%83%CF%84/

    «GREEK NATIONAL PRIDE» BLOG / ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ

    Μήνυμα Τσίπρα σε Ερντογάν από τον Αη Στράτη
    Posted on Οκτωβρίου 28, 2016 by Δ.-Ι.

    «Δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα και για οποιονδήποτε λόγο να αμφισβητήσει σπιθαμή ελληνικής γης» τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας, που βρίσκεται στον Αη Στράτη για την επέτειο της εθνικής εορτής του «Όχι».

    Κάλεσε τη γείτονα χώρα να μην αμφισβητεί το διεθνές δίκαιο και τις διεθνείς συνθήκες και δήλωσε χαρακτηριστικά το εξής:

    Επειδή ακούω διάφορες δηλώσεις αμφισβήτησης του διεθνούς δικαίου και των συνόρων μας, κάποιοι τώρα τελευταία, δείχνουν με προκλητικό τρόπο την πρόθεσή τους να ξαναγράψουν την ιστορία αλλά και να ξαναχαράξουν τα σύνορα, ας το ξεχάσουν μια για πάντα.

    http://www.enikos.gr/politics/417063,Ston-Ah-Strath-o-Alexhs-Tsipras-BINTEO.html

    Ο Πρωθυπουργός παρίσταται στην επίσημη δοξολογία στον Ιερό Ναό «Γέννησης του Χριστού», χοροστατούντων του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και του μητροπολίτη Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου, Ιερόθεου (σημ. Λασκ. η ανταπόκριση κάνει λάθος, ο Ιερόθεος δεν παρέστη γιατί έχει κινητικά προβλήματα)

  13. Ο/Η IΕΡΕΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΕΣ λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/article/ghrokomeio-aohnwn-o-ekptwtos-arximandriths-me-ton-trapeziko-logariasmo-toy-misoy-ekat-eyrw-emene-tsampa-kai-se-akinhto
    28 Οκτωβρίου 2016
    Γηροκομείο Αθηνών: Ο έκπτωτος αρχιμανδρίτης με τον τραπεζικό λογαριασμό του μισού εκατ. ευρώ έμενε τσάμπα και σε ακίνητο

    Τελειωμό δεν έχουν οι αποκαλύψεις στο «αμαρτωλό» Γηροκομείο Αθηνών, καθώς ένα από τα πρώτα ευρήματα των «αγαθοεργιών» του έκπτωτου προέδρου και υπόδικου αρχιμανδρίτη Μπούμπα που εντόπισε η προσωρινή διοίκηση του Σωματείου, αποδεικνύει ξεκάθαρα ένα πράγμα.

    Του Νίκου Σπυρόπουλου

    Την πολυετή κακοδιαχείριση του ευαγούς ιδρύματος εις βάρος ηλικιωμένων και εργαζομένων. Πάντα φυσικά, υπό τα στραβά μάτια μερίδας μελών και υπευθύνων του Γηροκομείου στις κινήσεις και τις αποφάσεις του «αιώνιου» προέδρου.

    Λίγες ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, η Προσωρινή Διοίκηση της Ελεήμονος Εταιρίας Αθηνών, που διόρισε ο Δήμος Αθηναίων με απόφασή του, ξεσκονίζει το Γηροκομείο για να βάλει επιτέλους μια τάξη στα κακώς κείμενα επί διοικήσεως Προκόπιου Μπούμπα.

    Όπως πληροφορείται το koutipandoras.gr, η προσωρινή διοικούσα επιτροπή κάνει «φύλλο και φτερό» τα οικονομικά του Γηροκομείου τα οποία θα έπρεπε εδώ και πολύ καιρό ως εποπτεύουσα Αρχή να τα γνωρίζει. Όμως, τέτοιου είδους στοιχεία ο αρχιμανδρίτης με τις εκκρεμείς υποθέσεις στη Δικαιοσύνη ουδέποτε έδωσε στο Δήμο.

    Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του koutipandoras.gr, οι έλεγχοι αυτοί στα τεφτέρια του Γηροκομείου αποκάλυψε κάτι απίστευτο. Ο Μπούμπας αφού «σήκωσε» μισό εκατομμύριο ευρώ από τραπεζικό λογαριασμό κληροδοτήματος χωρίς να τηρήσει τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες, τέσσερα χρόνια μετά άνοιξε λογαριασμό στο όνομά του σε άλλη τράπεζα και έβαλε ποσό χρημάτων ίσο με αυτό που είχε κάνει ανάληψη.

    Συγκεκριμένα, το 2010, ο αρχιμανδρίτης χωρίς να έχει λάβει τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εθνικών Κληροδοτημάτων και την άδεια της Υπηρεσίας Κληροδοτημάτων μόνο με μια απόφαση Δ.Σ της Ελεήμονος Εταιρίας Αθηνών, προέβη στην ανάληψη συνολικά 534.000 ευρώ από το Κληροδότημα Βαρθολομαίου, ρευστοποιώντας και λίρες που βρίσκονταν σε θυρίδα.

    Το Δεκέμβριο του 2014 και αφού το Γηροκομείο εισέπραξε περισσότερα από 800.000 ευρώ από τη μίσθωση ακινήτου ιδιοκτησίας του, ο Μπούμπας άνοιξε τραπεζικό λογαριασμό και με διαδοχικές καταθέσεις έβαλε το ποσό των 534.000 ευρώ. Δηλαδή, όσα ακριβώς είχε «σηκώσει» πριν από τέσσερα χρόνια από τους τραπεζικούς λογαριασμούς του εν λόγω κληροδοτήματος.

    Δικαιούχος του λογαριασμού εμφανίζεται ο ίδιος ο Μπούμπας ενώ ο λογαριασμός φέρει την επωνυμία «Κληροδότημα Αγγελική Βαρθολομαίου». Μάλιστα, όπως πληροφορείται το koutipandoras.gr ο λογαριασμός εμφανίζεται σε κάποιες περιπτώσεις να έχει «δέσμευση χρεώσεων». Όμως για να δεσμευτεί ένας λογαριασμός θα πρέπει είτε να υπάρχει αντίστοιχη δικαστική απόφαση είτε να προχωρήσει στη δέσμευση, συνήθως λόγω χρεών του πελάτη, η ίδια η Τράπεζα. Να σημειωθεί πως η επωνυμία του λογαριασμού, στην προκειμένη περίπτωση «Κληροδότημα Βαρθολομαίου Αγγελική» είναι τυπική, καθώς ο καθένας μπορεί να ανοίξει έναν λογαριασμό και να του δώσει όποιο όνομα επιθυμεί.

    Ο Μπούμπας εν συνεχεία, εμφάνισε τα καταθετήρια αυτά στο λογιστήριο της ΕΕΑ τα οποία και καταχωρήθηκαν, χωρίς να ελεγχθούν όπως θα έπρεπε. Έτσι, αυτά αποτυπώθηκαν ως καταθέσεις σε καταθετικό λογαριασμό του Γηροκομείου παρά το γεγονός ότι δικαιούχος του λογαριασμού δεν ήταν η ΕΕΑ αλλά ο πρόεδρός της.

    Το καλοκαίρι του 2015 ο Μπούμπας με έγγραφό του, ενημέρωσε τόσο την Τράπεζα, όσο και τη Διεύθυνση Εθνικών κληροδοτημάτων της περιφέρειας Αττικής, πως έχει καταθέσει τα χρήματα του κληροδοτήματος Βαρθολομαίου σε λογαριασμό. Δεν διευκρίνιζε όμως πουθενά πως δικαιούχος είναι μόνο ο ίδιος. Όπως πληροφορείται το koutipandoras.gr, ήδη η αρμόδια Αρχή της περιφέρειας ζητά εξηγήσεις για το πώς και γιατί τα χρήματα του κληροδοτήματος βρίσκονται σε λογαριασμό με δικαιούχο τον αρχιμανδρίτη.

    Παράλληλα, ερωτηματικό παραμένει αν τα 534.000 ευρώ που κατατέθηκαν εν τέλει στο λογαριασμό είναι τα χρήματα του κληροδοτήματος ή είναι χρήματα που προήλθαν από εισπράξεις μισθώματος ακινήτου. Αν ισχύει το δεύτερο, τότε ταυτόχρονα δημιουργείται μια «τρύπα» μισού εκατομμύριου ευρώ και φέρνει προ των ευθυνών της τη διοίκηση της ΕΕΑ. Ήταν μια προσπάθεια οικειοποίησης των χρημάτων του κληροδοτήματος; Σε ποιες κινήσεις θα προβεί η προσωρινή διοίκηση για το ζήτημα που προέκυψε;

    Εκτός του παραπάνω θέματος, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Μπούμπας, ακολουθώντας και για τον ίδιο, όπως φαίνεται, τις πρακτικές που εφάρμοζε για χάρη των ατόμων που «στελέχωναν» τον κύκλο του, φέρεται να διέμενε δωρεάν σε διαμέρισμα που ανήκει στο Γηροκομείο και περιήλθε στην ακίνητη περιουσία του από τη διαθήκη Βαρθολομαίου. Κάτι τέτοιο τον θέτει για ακόμη μια φορά υπόλογο και αντιμέτωπο με το νόμο.

    Αν στις λίγες μόλις ημέρες που βρίσκεται στο «τιμόνι» του Γηροκομείου Αθηνών η προσωρινή διοίκηση ανακάλυψε τέτοιου είδους πρακτικές, τότε είναι δεδομένο ότι μέχρι να περάσει το εξάμηνο ολοένα και περισσότερα «καυτά» στοιχεία εις βάρος της «αμαρτωλής» διοίκησης υπό τον υπόδικο αρχιμανδρίτη Μπούμπα θα δουν το φως της δημοσιότητας.

    Ο Μπούμπας και οι εκκρεμείς υποθέσεις με τη Δικαιοσύνη

    Να υπενθυμίσουμε πως ο αρχιμανδρίτης ελέγχεται από τη Δικαιοσύνη. Του έχει ασκηθεί ποινική δίωξη ενώ έχει παραπεμφθεί και σε δίκη ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Αθηνών καθώς φέρεται να «τσέπωνε» λεφτά από τα κληροδοτήματα του Γηροκομείου.

    Στο κατηγορητήριο, όπως έχει γράψει το koutipandoras.gr, εκτός των γνωστών κατηγοριών για τις οποίες από τον Ιούλιο του 2015 ο επίκουρος εισαγγελέας κατά της Διαφθοράς Αντώνης Ελευθεριάνος, άσκησε ποινική δίωξη για απιστία και υπεξαίρεση ποσών πάνω από 120.000 ευρώ τόσο στον Μπούμπα όσο και σε ακόμη δυο μέλη του Δ.Σ του Γηροκομείου Αθηνών υπάρχουν και νέες.

    Μεταξύ αυτών είναι η ζημία που έχει προκληθεί σε οικονομικό επίπεδο στην ΕΕΑ εξαιτίας της καταστροφικής αμέλειας της διοίκησης Μπούμπα όσον αφορά τη μίσθωση και τη συντήρηση των ακινήτων της. Το ύψος της ζημιάς αυτής μπορεί να αγγίξει η ακόμα και να ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια ευρώ.

    Σημειώνεται πως ο υπόδικος αρχιμανδρίτης νοίκιαζε για ψίχουλα ακίνητα κατόπιν διαταγής του, χωρίς να ακολουθούνται οι προβλεπόμενες από το νόμο και το καταστατικό της ΕΕΑ διαδικασίες ενώ έμεναν μέχρι και τσάμπα σε αυτά συγγενείς φίλα προσκείμενων στο περιβάλλον Μπούμπα.

    Ένα άλλο στοιχείο το οποίο, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, εκτιμάται πως έχει προστεθεί στο κατηγορητήριο είναι τα διαφυγόντα κέρδη του Γηροκομείου από τη δωρεάν πολυετή διαμονή τροφίμων κατόπιν εντολής Μπούμπα και χωρίς ποτέ να έχουν προσκομίσει σχετικά αποδεικτικά έγγραφα. Η ζημία που υπέστη το Γηροκομείο εκτιμάται πως μπορεί να ξεπεράσει τις 700.000 ευρώ.

  14. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Ο Ιερόθεος,που τον είχα ως προϊστάμενο στον άγιο Παύλο,ήταν άνθρωπος ιεροπρεπής.Τώρα τι έκανε στην ιδιωτική του ζωή,από το 1979 έως και το 1988,που έφυγε δεν είχα ακούσει τίποτα!Μόνον του Μιχαλόπουλου τα δημοσιεύματα είχα δει!Κάτι άλλο:Κατηγορείτε τους κληρικούς για το κουσούρι,τους κατηγορείτε κι όταν συμπεριφέρονται»ομαλά»;;Τι στο διάολο θέλετε;;Δεν είναι άνθρωποι αυτοί»σάρκα φορούντες,τον κόσμον οικούντες και εκ του ΔΙΑΒΟΛΟΥ πλανώμενοι;;»!!Ο κάθε οργανισμός αποτελειται από ανθρώπους με αδυναμίες και μειονεκτήματα!!ΕΣΥ κ.Λασκαράτε είσαι αμίαντος;;Από τα γραφόμενά σου ΔΕΝ το βλέπω!! Τέλος ο μεν Χριστός-που δεν τον πιστεύετε-και δεν ξέρω γιατί ασχολείσθε με την εκκλησία του, είπε:»Μη κρίνετε,ίνα ΜΗ ΚΡΙΘΗΤΕ»!!
    Ο δε Παύλος είπε»Τις ει ο κρίνων ΑΛΛΟΤΡΙΟΝ οικέτην»::!!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Δεν έχουμε επιτεθεί ποτέ στην Εκκλησία του Χριστού, ελέγχουμε και κατηγορούμε μόνο τη ληστρική και αντιδραστική κρατική υπηρεσία Εκκλησία Α.Ε., που έχει τόση σχέση με το Χριστό όσο ο φάντης με το ρετσινόλαδο.
      Δεν μας ενδιαφέρουν στο ελάχιστο οι σεξουαλικές προτιμήσεις των κληρικών, πλην βεβαίως της παιδεραστίας. Αναμεταδίδουμε όμως δημοσιοποιημένες τέτοιες υποθέσεις κρίνοντάς τες από μια και μόνο πλευρά, την απύθμενη υποκρισία του κλήρου που ενοχοποιεί τη σεξουαλικότητα με τρόπο ρατσιστικό,υβριστικό και οπισθοδρομικό, τροφοδοτώντας τη συλλογική υποκρισία και το θεσμικό Μεσαίωνα, ενώ ο ίδιος είναι βυθισμένος σε απίθανες περιπέτειες που κουκουλώνονται συναδελφικά.
      Όταν χαρακτηρίζει ας πούμε ο Άνθιμος βρίζοντας πορνεία τον πολιτικό γάμο, διεκδικεί Νόμπελ θράσους και υποκρισίας, γεγονός που δεν πρέπει να μείνει αναπάντητο.
      Σε ότι με αφορά, αν ζητήσω το χέρι της κόρης σας ή της αδελφής σας, τότε να με ρωτήσετε.

      Για τον φιλοχρυσαυγίτη και φαιδρότατο πολύδωρα του Τσίπρα, έχουμε εκφραστεί, είναι αντάξιος των απατεώνων του ΣΥΡΙΖΑ:
      https://roides.wordpress.com/2012/09/19/19sep12/

      (ξαναχτυπά!) Πολύδωρας: «Η διδασκαλία των θρησκευτικών, η μόνη διέξοδο στη κρίση»
      Posted on 19/09/2012 by Po
      Γιατρέ, σημείωσε ότι τα λεφτά των φορολογουμένων πιάνουν τόπο πληρώνοντας τον μισθό του Πολύδωρα και των ομοίων του


      …………………..
      ΥΓ
      Ξαναθυμίζω «Ο πρόεδρος της μίας μέρας που διόρισε την κόρη του στη Βουλή»
      ………………..
      .

  15. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Και κάτι ακόμη:Αναμένω αντίδραση για την»Επιτυχέστατην και άρίστην επιλογήν»του προέδρου του ΕΣΡ!!

  16. Ο/Η Κακίες και πεισματάκια λέει:

    http://paterikos.blogspot.gr/2016/10/blog-post_63.html

    ΣΆΒΒΑΤΟ, 29 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2016
    Το ταξίδι στη Λήμνο και τον Άι Στράτη, οφέλησε ή έβλαψε την Εκκλησία;

    ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ Μ.ΤΖΟΥΜΑ

    Πρώτοι εμείς γράψαμε εδώ στον «ΕΞΑΨΑΛΜΟ» για το ταξίδι του Αρχιεπισκόπου στην Λήμνο.
    Η πληροφορία μας είχε έλθει τότε συγκεκαλυμμένα και αρχικά αφορούσε μόνο τον Αρχιεπίσκοπο.
    Μετά από λίγες ημέρες άρχισε να ακούγεται και το όνομα του Πρωθυπουργού και να κυριαρχεί ο Άι Στράτης ως βασικός προορισμός των δύο κορυφαιών θεσμικών παραγόντων της χώρας .
    Ξετυλίγοντας τον μύτο της πρωτοβουλίας αυτής και φωτίζοντας το παρασκήνιο που υπάρχει πίσω απ´αυτόν μάθαμε τα εξής!
    Ο ιθύνων νούς αλλά και εμπνευστής της μεγαλεπήβολης αυτής ιδέας που έμελλε να υλοποιηθεί ανήμερα της εθνικής μας επετείου, ήταν ο διευθυντής της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» κ. Κωστής Δήμτσας.
    Εξ αυτού άλλωστε αιτιολογείται ως έναν βαθμό και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, που ενώ βρισκότανε στις έσχατιές της ελληνικής επικράτειας στον μαρτυρικό και αιματοβαμμένο Άι Στράτη, εντούτοις δεν είπε τίποτα για την εθνική επέτειο και το ΟΧΙ ,ενώ έκανε πανελληνίως γνωστό τον κ. Δήμτσα, ανταποδίδοντάς του τα εύσημα για την καταπληκτική…» ιδέα» που είχε να σύρει ανήμερα της εθνικής μας επετείου, Πρωθυπουργό και Αρχιεπίσκοπο, στον Άι Στράτη! Άντε και στην 25η Μαρτίου με το καλό.Να τους πάει στο… Καστελλόριζο.

    Βέβαια ένας τέτοιος σχεδιασμός κάπου αποβλέπει! Και για να επιτύχει στο οργανωτικό μέρος πρέπει να βασίζεται στον παράγοντα μιάς επίσημης πρόσκλησης, την οποία θα έστελνε ένα θεσμικό πρόσωπο από την περιοχή του προορισμού.
    Και ο Γέρων Μητροπολίτης Λήμνου Ιερόθεος, ενώ θα ήταν η ιδανική περίπτωση για κάτι τέτοιο, δεν ήταν του χεριού των εμπνευστών!
    Και τον ρόλο αυτό– να απευθύνει δηλαδή τις προσκλήσεις προς τον Πρωθυπουργό και τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο– ανέλαβε η Περιφερειάρχις Β. Αιγαίου Χριστιάνα Καλογήρου, η οποία μάλιστα δεν μπήκε κάν στον κόπο να το συζητήσει ή να ενημερώσει, έστω τυπικώς, τον Μητροπολίτη Λήμνου κ. Ιερόθεο.

    Και όταν πληροφορήθηκε ο Μητροπολίτης την επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου και τις ενέργειες της κ. Καλογήρου, της είπε, όπως θα έκανε κάθε άνθρωπος που σέβεται το ρόλο του:
    — Πώς είναι δυνατόν να προσκαλείτε τον Αρχιεπίσκοπο στην Μητρόπολή μου και γώ να μην το γνωρίζω;

    Και η κυρία Περιφερειάρχις του απάντησε με το γνώριμο ύφος αυτού που θεωρεί τον εαυτό του ταυτόσημο της εξουσίας:
    –Εγώ είμαι η αρχή κι εγώ καλώ!–φεύ!
    Και η εν λόγω κυρία ανήκει στη ΝΔ και εκλέγεται με την ομπρέλα του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης! Μάλιστα είναι φίλα προσκείμενη της οικογένειας Μητσοτάκη!

    Και το ταξίδι πραγματοποιήθηκε όπως ακριβώς το είχαν οργανώσει οι εμπνευστές του! Άλλωστε ο κ. Τσίπρας, άθελά του, ομολόγησε δημοσίως οτι το ταξίδι αυτό ήταν ιδέα του Αρχιεπισκόπου! Και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στη συνέχεια, από το ίδιο βήμα, επειδή αισθάνθηκε άβολα από την αποκάλυψη του Πρωθυπουργού, είπε οτι ήταν ιδέα του κ. Δήμτσα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s