Ένας παλιός Πρόεδρος της Βουλής και Υπουργός Θρησκευμάτων, έχει απαντήσει στον Αρχιεπίσκοπο

[Δημοσίευμα με αφορμή τη συνάντηση Κασιδιάρη-Ιερώνυμου σε επιμνημόσυνη τελετή υπέρ θυμάτων της Χούντας!!!]

 Το ένα θέμα είναι η συμπεριφορά του Αρχιεπισκόπου προς τον εκπρόσωπο μιας υπόδικης (τουλάχιστον 21 καταδίκες μελών μέχρι στιγμής) χιτλερικής σατανιστικής οργάνωσης και η απόλυτη σιωπή όλης της Αριστεράς γι’αυτήν την φωτογραφία, που πάρθηκε στην τελετή υποδοχής των οστών των νεκρών του Νοράτλας στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Τατοϊου. Το άλλο είναι η συνήθης δολοφονία της Ιστορίας. Οι 31 Έλληνες στρατιώτες του Νοράτλας, στις 22 Ιουλίου 1974, σκοτώθηκαν κατά λάθος από πυρά της χουντικής κυπριακής Εθνοφρουράς, απεσταλμένοι χωρίς ενημέρωσή της, πρόχειρα, από την πανικόβλητη Χούντα της Αθήνας, που με το προδοτικό της πραξικόπημα είχε προκαλέσει την τουρκική εισβολή. Στην υποδοχή των οστών αυτών των θυμάτων της Χούντας, παραβρίσκεται και ο πολιτικός κληρονόμος της Δικτατορίας στην πιο ακραία ναζιστική εκδοχή της. Τον χαιρετά ο Ιερώνυμος Β΄ της Εκκλησίας του Ιερώνυμου Α΄, η οποία συνεργάστηκε απόλυτα και με τρόπο εξευτελιστικό με τη Χούντα και που μόλις προχτές, επωφελούμενη από το καθεστώς λήθης που έχει επιβάλλει-δια στόματος του ίδιου του πρωθυπουργού-η παρέα του ΣΥΡΙΖΑ, τόλμησε να διεκδικήσει και αντιστασιακές δάφνες.

του Αναγνώστη Λασκαράτου
«Η Εκκλησία έχει συμβάλει στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας», δήλωσε στις 20.9 ο κ. Φίλης διερωτώμενος «με ποιο μέρος ήταν η Εκκλησία και που ήταν στη Χούντα και στην Κατοχή». Αν θεωρήσουμε τον κ.Φίλη αναξιόπιστο πρόσωπο,  έναν υπουργό Παιδείας χωρίς πανεπιστημιακό πτυχίο, τυπικά πιο αγράμματο ακόμη και από τον αγεωμέτρητο (κυριολεκτικά αλλά και με την πλατωνική έννοια του όρου) και ανελλήνιστο αρχηγό του, που οι δηλώσεις του έχουν ελάχιστη αξία, από τη στιγμή που το αφεντικό του έχει αναπτύξει ιδιαίτερες σχέσεις με την κρατική υπηρεσία που ο ίδιος καταγγέλλει, ακόμη δε και ο ίδιος δεν ντρέπεται να υποκλίνεται και να φιλάει το χέρι του αρχηγού της, υπάρχει κάποιος που οφείλουμε να πάρουμε τα λόγια του στα σοβαρά.

Ο Απόστολος Κακλαμάνης, βουλευτής από το 1974 μέχρι το 2015,  υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων (1982-1986), Δικαιοσύνης, Προεδρίας και Υγείας, Πρόεδρος της Βουλής από το 1993 ως το 2004. Μπαρουτοκαπνισμένος, με δικαστικές διώξεις στον πρώτο και δεύτερο «Ανένδοτο», φυλακισμένος το 1967 για αντιστασιακή δράση μέχρι  το 1968, συνήγορος υπεράσπισης σε πολλές δίκες της δικτατορίας. Αγωνιστής μέσα από τις γραμμές του ΠΑΚ, τιμωρημένος με στέρηση του  διαβατηρίου του. Να προσθέσω πως είχε δεχτεί το 2012 στη Βουλή μια ανάγωγη επίθεση από τον κ.Τσίπρα («καθίστε κάτω κύριε Κακλαμάνη»), την οποία είχαμε τότε στηλιτεύσει παρά τη δεδομένη εχθρότητά μας προς το ΠΑΣΟΚ, το λέω αυτό γιατί κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί πως δεν ήξερε τα ήθη και την παιδεία του σημερινού πρωθυπουργού. Να προσθέσω επίσης πως ούτε ο Κακλαμάνης, ούτε ο Ανδρέας, μέχρι τουλάχιστον τον εξευτελισμό του από την ευσεβή ελευθεριάζουσα αεροσυνοδό, δεν έσκυψαν δουλικά να φιλήσουν το χέρι κανενός Αρχιεπισκόπου, όπως κάνουν οι φασουλήδες και υποκριτές του ΣΥΡΙΖΑ, που το βάζουν στα πόδια στην πρώτη ιερή τουφεκιά και αμείβονται ως γενναίοι και πρωτοπόροι του γλυκού νερού και της καρπαζιάς, από το συρφετό των συνέδρων, παλαιοπασόκων και λαϊκοδεξιών «συντρόφων», που αλλάζουν αμέσως την ψήφο τους μόλις το ζητήσει ο σύζυγος της πανεπιστημιακού.

Με αφορμή λοιπόν τον νικηφόρο για τον κ.Σημίτη (αντιπαθής μας ήταν και πάντα τον επικρίναμε) επικό πόλεμο των ταυτοτήτων, όπου η σημερινή καραμανλική συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, που τότε διεκδικούσε την πρωθυπουργία και υπέγραφε στο δημοψήφισμα του Χουντόδουλου για να ξεχάσει μετά την υπογραφή της, έδειξε όλη την υποκρισία της και τον αναχρονισμό της, είχε δηλώσει ο κ.Κακλαμάνης: «Ο δεσμώτης εφημεριακός κλήρος, ο οποίος στερείται στοιχειωδών δικαιωμάτων, σε ρόλο μικροκομματαρχών και το πλήρωμα της Εκκλησίας να μετατρέπεται σε όχλο για να δικαιωθούν όσοι εχθροί της Ελλάδας θέλουν να την ταυτίζουν με τριτοκοσμικές καθυστερημένες χώρες, όπως το Πακιστάν, η Κολομβία» (ΤΑ ΝΕΑ , 15-06-2000).   Επίσης μιλώντας στον «Φλας» (14-6, «Έθνος», 15.6.2000), κατηγόρησε την ηγεσία της Iεραρχίας ότι προέβη σε μεγάλη πρόκληση κατά του δημοκρατικού πολιτεύματος, καθώς «μέσα από τα γνωστά κυκλώματα τα οποία γνωρίζουν όσοι είναι κοντά στην Eκκλησία, πώς αναδεικνύουν και πώς σταθεροποιούν αυτού του είδους τις εξουσίες, συνωμότησαν και συζήτησαν έστω ότι θα ήταν δυνατόν να επισκεφθούν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και να προσπαθήσουν να τον εμπλέξουν σ’ αυτού του είδους τις περιπέτειες. ….σήμερα υπάρχει ένα απόστημα, ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας που δεν ελέγχεται από νόμους, δεν υπακούει στο Σύνταγμα και αυτό το διακηρύσσει και καυχάται για το ίδιο». O κ. Kακλαμάνης υπήρξε ιδιαίτερα οξύς με τον δεσποτικό κλήρο τονίζοντας ότι εκμεταλλεύεται τους πιστούς, καθώς «τους μιλούν για πατρίδα άνθρωποι που καπηλεύονται τη θρησκεία και την πίστη, για οικογένεια, άνθρωποι οι οποίοι δεν θέλησαν και ούτε πρόκειται να θελήσουν να κάνουν οικογένεια. Tο πιο αθώο κομμάτι του λαού το αφήνουμε παραδομένο έτσι αμαχητί εις την απληστίαν, την εκμετάλλευση ορισμένων ατόμων τα οποία βρίσκονται σήμερα στους κόλπους της Ιεραρχίας. Πολλοί απορούν τι κάνουν οι άλλοι Ιεράρχες. Ξέρετε πόσοι Ιεράρχες σήμερα έχουν διάφορες αμαρτίες, διαχειριστικές, προσωπικές και η εισαγγελική αρχή ουδέποτε θέλησε, ουδέποτε τόλμησε να βάλει το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων και να βάλει την καρφίτσα εκεί που υπάρχει το πύον».

Βέβαια και ο κ.Κακλαμάνης δεν ήταν αθώος, γιατί ως υπουργός Παιδείας θέσπισε την αντιδημοκρατική συμπληρωματική διάταξη στον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας  που δίνει τη δυνατότητα στον εκάστοτε Χριστόδουλο να ξηλώνει χωρίς δίκη όποιον μητροπολίτη θέλει. Με χρήση αυτής της διάταξης, παρακάμφθηκε από τον Χουντόδουλο  ο σκόπελος της δίκης του Αττικής Παντελεήμονα και ο δεσπότης έπεσε αρχικά στα μαλακά με έκπτωση, γλυτώνοντας την καθαίρεση, μέχρι που επενέβη ο Άρειος Πάγος, αλλά παρά την αναγκαστική τότε καθαίρεσή του, το αλληλέγγυο καθεστώς του Ιερώνυμου αποκατέστησε στα μουλωχτά στην αρχιεροσύνη τον λήσταρχο πορνοδεσπότη.

Για να καταλάβουμε τι ακριβώς εκπροσωπεί η Ιεραρχία του κ.Ιερώνυμου, που την τρέμει το θρασύδειλο καθεστώς Παππά-Τσίπρα, να θυμίσω δυο ακόμη πράγματα: Το πρώτο: Με αφορμή τη δίκη των εκβιασμών του ακροδεξιού Άρχοντα Οφφικιάλιου της Εκκλησίας Μιχαλόπουλου, εκδότη της χουντικής και αποκρυφιστικής ‘Ελ.Ώρας’, με την οποία συνεργάζεται σήμερα (γιατί, τη φοβάται ακόμη;) η ‘Αποστολική Διακονία’, ο μητροπολίτης Ζακύνθου είχε δηλώσει: «Στο ερώτημα πόσοι ιεράρχες κατά τη γνώμη του έχουν πέσει θύματα εκβίασης ή απόπειρας εκβίασης, ο ίδιος απάντησε χαριτολογώντας: ‘Από τους 80 που είμαστε, οι 180’»  (in.gr, 4.2.2003, 13:48).

Το δεύτερο: Ο Σπύρος Μαρκεζίνης, στο κύκνειο συγγραφικό του άσμα, ένα είδος απομνημονευμάτων του (“Τα εις Εαυτόν”-εκδ. Φερενίκη), που εκδόθηκε το 2002, δυο χρόνια μετά το θάνατό του με τη φροντίδα της κόρης του Ελένης Χέλμη Μαρκεζίνη, διηγείται μια συνομιλία του (ως πρωθυπουργός του Παπαδόπουλου) με τον τότε Αρχιεπίσκοπο τον διαβόητο βασιλοχουντικό Ιερώνυμο Α΄, προς τιμήν του οποίου πήρε και το δικό του εκκλησιαστικό όνομα ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος Γιάννης Λιάπης: «…μου περιέγραψε τα της Εκκλησίας ως ανεπανόρθωτα. Εκτός της ανωμάλου οικονομικής διαχειρίσεως….μου επέδειξε σωρείαν φωτογραφιών αρχιερέων και πάντως ιερωμένων, εις ασέμνους στάσεις με τας ‘ανηψιάς’ των ή παιδάρια”. Το συμπέρασμα στο οποίο οδηγήθηκε ο Μαρκεζίνης, ήταν καθαρά ταρτούφικο: «πρέπει να αποφεύγεται οποιαδήποτε ανάμειξις με τα εκκλησιαστικά».

Ο Μαρκεζίνης, ο Κακλαμάνης, ο τ.Ζακύνθου Χρυσόστομος, κάθε άλλο παρά εχθροί του ιερατείου ήταν ή είναι. Ακόμη και ο ενορίτης του Πολυδρόσου Φίλης, ότι έκανε το έκανε (με τη συναίνεση Τσίπρα) για να φανεί πως τάχα πολεμά το Μεσαίωνα, ενώ στην ουσία έχει σοβαρούς δεσμούς με την Εκκλησία και δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Όλοι τους, μετά λόγου γνώσεως, περιέγραψαν και περιγράφουν την κατάσταση της Ιεραρχίας ως ζοφερή και αποπνικτική. Αυτή η Ιεραρχία χώνει τη μύτη της στην πολιτική, καθηλώνει ηθικά και πολιτισμικά τα λαϊκά στρώματα, εμποδίζει ώριμες μεταρρυθμίσεις, φοροδιαφεύγει και θησαυρίζει σε βάρος των πολιτών, ευλογεί φασιστικά σχήματα, εξαπατά τους αφελείς με αγυρτίες και συναλλάσσεται με την ανάξια πολιτική ηγεσία. Ο κάθε σκεπτόμενος πολίτης μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.

 

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

13 Responses to Ένας παλιός Πρόεδρος της Βουλής και Υπουργός Θρησκευμάτων, έχει απαντήσει στον Αρχιεπίσκοπο

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ιδού το Ορθόδοξο Επισκοπάτο

    https://news.pn/en/incidents/170368
    Ο ισχυρός Αρχιεπίσκοπος Τερνοπόλεως της «Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας» (μιας από τις τουλάχιστον τέσσερις αλληλομισούμενες μεγάλες Ορθόδοξες Εκκλησίες της χώρας) Μστισλάβος, συνελήφθη (17.10.2016) με την παρέα του από τρεις κληρικούς (τον ιερέα Iγκόρ Semirozum, τον θησαυροφύλακα, πρωτοπρεσβύτερο Βλαδίμηρο Gerasimchuk και τον υποδιάκονο Βιτάλιο Okunsky), όλοι τους μεταμφιεσμένοι με πολιτικά ρούχα, σε night club στην Ουκρανία, πρωταγωνιστής άγριου νυχτερινού καυγά με ξύλο. Οπλισμένοι αστυνομικοί κλήθηκαν αντιμετωπίσουν την κατάσταση. Ο Αρχιεπίσκοπος αγνοώντας πως υπήρχε βίντεο, διέψευσε αρχικά το συμβάν, που έτσι κι αλλιώς είχε καταγραφεί από την Αστυνομία.


    Για τον διαιρετικό ρόλο της Ορθοδοξίας και γενικά των Ουνιτών και των Καθολικών στην Ουκρανία, εδώ:
    https://roides.wordpress.com/2014/02/08/8feb14/

    Ο Ελληνοκαθολικός Ουκρανός επίσκοπος Ιωσαφάτ Κοτσιλόφσκυ ευλογεί το τμήμα Γαλικίας των SS.

  2. Ο/Η History Alive λέει:

    http://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=15/6/2000&pageNo=4

    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Εμπρηστικός και καθαρά πολιτικός ο λόγος του Χριστόδουλου
    Πέμπτη 15 Ιούνη 2000

    (….)
    Παρά την επίμονη προσπάθεια του Αρχιεπισκόπου να πείσει πως η παρουσία της νεολαίας ήταν κυρίαρχη, τελικά το ακροατήριό του αποτελούνταν κυρίως από μεσήλικες και υπερήλικες γυναίκες και άντρες, παπάδες, καλόγερους και καλόγριες. Η παρουσία της νεολαίας ήταν περιορισμένη κι από αυτούς πολλοί ήταν μαθητές εκκλησιαστικών σχολών. Εντονη όμως ήταν η παρουσία με πανό εθνικιστικών οργανώσεων, όπως ο «Δίαυλος Ελλήνων», που είχε οργανώσει συλλαλητήριο προς τιμήν του Μ. Αλεξάνδρου, ο ΣΦΕΒΑ και η «ΔΡΑΣΗ».
    (…)
    «Η παγκοσμιοποίηση ως οικονομικό και αναπτυξιακό μέγεθος μάς βρίσκει σύμφωνους», είπε ο κεντρικός ομιλητής της συγκέντρωσης, Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Χριστόδουλος.
    (….)
    Σχετικά με τη χτεσινή δήλωση του προέδρου της Βουλής, Απ. Κακλαμάνη, ο οποίος μεταξύ άλλων είπε ότι «ένας πυρήνας της Εκκλησίας επιχειρεί αλλαγή του ρόλου της και επιζητεί ένα ρόλο κοσμικό». Ο εκπρόσωπος Τύπου της Κυβέρνησης, απέφυγε να δώσει συγκεκριμένη απάντηση, λέγοντας: «Πρώτα απ’ όλα γνωρίζετε ότι δε σχολιάζουμε ποτέ τις δηλώσεις του προέδρου της Βουλής. Μπορώ να πω μόνο ότι το κύρος και η αξία του λόγου του προέδρου της Βουλής έχουν αναγνωριστεί από όλους μας».
    (….)

    Επίθεση Κακλαμάνη στη διοίκηση της Εκκλησίας

    Σκληρή επίθεση στη διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδας με αφορμή τις αντιδράσεις για το θέμα των ταυτοτήτων έκανε χτες ο πρόεδρος της Βουλής Απ. Κακλαμάνης κατηγορώντας την ότι θέλει «να εξαναγκάσει την Πολιτεία σε υποταγή και τη νόμιμη κυβέρνηση της χώρας σε υποχώρηση».
    Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Βουλής είπε ότι η διοίκηση της Εκκλησίας «επιχειρεί με πρωτοφανείς και εκτός ελέγχου οχλοκρατικές εκδηλώσεις μέσα στους Ιερούς Ναούς και τις μεγάλες πλατείες της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών να χρησιμοποιήσει την αγνή και αδόλευτη πίστη των απλών ανθρώπων για να εξυπηρετήσει έναν καταφανέστατα πολιτικό στόχο».
    Η πρακτική αυτή, συνέχισε ο Απ. Κακλαμάνης, στην οποία «εντελώς αφρόνως» είχε σχεδιαστεί η πρόκληση εμπλοκής ακόμα και του Προέδρου της Δημοκρατίας «είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για την ομαλότητα του τόπου και τη γαλήνη του χριστεπώνυμου πληρώματος της Εκκλησίας. Η σιωπή, υπογραμμίζει, μπροστά σε τέτοια γεγονότα ταιριάζει μόνο σε όσους ή δεν έχουν σχέση με την Ορθόδοξη Εκκλησία ή επιθυμούν ή δεν αντιλαμβάνονται τον επερχόμενο ευτελισμό της ορθόδοξης παράδοσης του λαούς μας μαζί με τον ευτελισμό του κύρους της Ιεραρχίας.
    Ο πρόεδρος της Βουλής κατηγορεί εκτός από τον προκαθήμενο της Εκκλησίας και όσα μέλη της ιεραρχίας «ανέχονται να χρησιμοποιείται επιπλέον ο δεσμώτης εφημεριακός κλήρος που στερείται στοιχειωδών δικαιωμάτων, σε ρόλο μικροκομματαρχών και το πλήρωμα της Εκκλησίας να μετατρέπεται σε όχλο για να δικαιωθούν όσοι εχθροί της Ελλάδας επιθυμούν να την ταυτίσουν με τριτοκοσμικές καθυστερημένες χώρες όπως το Πακιστάν και η Κολομβία».

    Ηταν εκεί
    Την πρωτοκαθεδρία είχε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Β. Παπαγεωργόπουλος

    (…..)

    http://www.e-grammes.gr/%CE%A7%CF%85%CE%B4%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%9F%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BE%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AD%CF%82

    ΧΥΔΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

    Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλιος 2000
    Πρωταγωνιστής της επίθεσης ο νυν πρόεδρος της Βουλής κ.Κακλαμάνης.

    αφήνουν αυτόν τον κόσμο έτσι αντικείμενο εκμετάλλευσης, να του μιλούν για πατρίδα άνθρωποι που δεν πολέμησαν, ούτε πρόκειται να πολεμήσουν για πατρίδα, για θρησκεία άνθρωποι που καπηλεύονται τη θρησκεία και την πίστη, για οικογένεια άνθρωποι οι οποίοι δεν θέλησαν και ούτε πρόκειται να θελήσουν να κάνουν οικογένεια. Ξέρετε πόσοι ιεράρχες σήμερα έχουν διάφορες αμαρτίες, διαχειριστικές, προσωπικές και η εισαγγελική αρχή ουδέποτε θέλησε, ουδέποτε τόλμησε να βάλει τον δάκτυλο επί τον τύπον τον ήλων και να βάλει και την καρφίτσα εκεί που υπάρχει το πύον».

  3. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    Στελέχη ευλαβικών κομμάτων που δεν θέλουν χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας

    Υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής ο φερόμενος ως δράστης της δολοφονίας στους Αμπελόκηπους (φωτό+βίντεο)

    Υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής ο φερόμενος ως δράστης της δολοφονίας στους Αμπελόκηπους (φωτό+βίντεο)
    jailgoldendawn


    Μπέλλος Φώτιος, υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής (ο πρώτος από αριστερά). Στο πάνελ ο νυν βουλευτής της Χρυσής Αυγής και υπόδικος για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης Δημήτρης Κουκούτσης.

    Υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής είναι ο φερόμενος ως δράστης της αποψινής δολοφονίας στους Αμπελόκηπους. Όπως μεταδίδουν τα ΜΜΕ, πρόκειται για τον Φώτη Μπέλλο, απόστρατο αστυνομικό που είχε προκαλέσει το καλοκαίρι του 2012 με τις δηλώσεις του για οργάνωση “ταγμάτων εφόδου” που θα αστυνομεύουν στη Μεσσηνία.


    Ο Φώτης Μπέλλος, πρώτος από αριστερά.

    O Μπέλλος ήταν στέλεχος της Χρυσής Αυγής με “ειδίκευση” σε ομιλίες για την εγκληματικότητα, τους Ρομά, κλπ


    Χαρακτηριστικό παράδειγμα της δράσης του Μπέλλου: ομιλία το 2013 από το σάιτ της Χρυσής Αυγής.

  4. Ο/Η laskaratos λέει:


    Ο ευσεβέστατος Λαγός

    Φαίνεται πως οι τρυφερότητες του «κομιστή» και του Κασιδιάρη

    Η τρυφερότητα του Θέμου στον Κασιδιάρη

    στην επιτροπή της Βουλής, έπιασαν τόπο.

    http://www.koutipandoras.gr/article/o-xrysaygiths-dolofonos-stroggylopoihmenos-apo-tis-efhmerides-melos-akrodeioy-kommatos-gia-th-sobarh-kaohmerinh-kapoios-astynomikos-gia-to-prwto-oema

    Ο Χρυσαυγίτης δολοφόνος «στρογγυλοποιημένος» από τις εφημερίδες – Μέλος ακροδεξιού κόμματος για Καθημερινή, πρώην αστυνομικός για Πρώτο Θέμα

    Αίσθηση προκαλεί η… διακριτική μεταχείριση που επιφυλάσσουν ορισμένες εφημερίδες για τον χρυσαυγίτη δράστη του στυγερού εγκλήματος στην Πανόρμου.

    Συγκεκριμένα, η «σοβαρή» Καθημερινή τον παρουσιάζει ως μέλος ακροδεξιού κόμματος χωρίς να αναφέρει τη Χρυσή Αυγή ενώ το «γνωστό» Πρώτο Θέμα γράφει, γενικώς και αορίστως, για κάποιον πρώην αστυνομικό.

    Η «στρογγυλοποίηση» του χρυσαυγίτικου προφίλ του δολοφόνου πραγματοποιείται την ώρα που είναι γνωστό και δημοσιευμένο ότι πρόκειται για πρώην αστυνομικό ο οποίος οργάνωσε τάγματα εφόδου στη Μεσσηνία.

    (Διαβάστε εδώ το άρθρο του koutipandoras.gr)

    Η δημοσιογραφική αυτή πρακτική θυμίζει σε όλους και τι είχε συμβεί στη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, όταν για παράδειγμα στον ΣΚΑΪ είχαν «ανακαλύψει» αρχικά συμπλοκή για ποδοσφαιρική διαφωνία.

    Στο έγκλημα της Πανόρμου, διακρίνεται νέα προσπάθεια για να αποπολιτικοποιηθεί ένας ακόμα χρυσαυγίτης που αφαίρεσε μία ανθρώπινη ζωή.

    Οι υπεύθυνοι εφημερίδων δείχνουν να πάσχουν από… αμνησία όταν πρόκειται να ενημερώσουν τους αναγνώστες τους για το ποιος είναι ο δολοφόνος και σε ποιον χώρο δραστηριοποιείται πολιτικά.

    Σε τέτοια περιστατικά φαίνεται ότι θυμούνται ξαφνικά το «σαβουάρ» βιβρ της δημοσιογραφίας…


    ____________________

    http://www.efsyn.gr/arthro/o-lagos-omologei-toys-makelepsame

    Ο Λαγός ομολογεί: «Τους μακελέψαμε»!

    Γιάννης Μπασκάκης

    22.10.2016
    ……………
    η «Εφ.Συν.» ανοίγει και πάλι τον φάκελο της συγκεκριμένης υπόθεσης και αποκαλύπτει νέα σημαντικά ντοκουμέντα από τις συνομιλίες του Ι. Λαγού με άλλα στελέχη της ναζιστικής οργάνωσης πριν, κατά τη διάρκεια της επίθεσης και μετά.

    Τα ντοκουμέντα αυτά αποδεικνύουν βέβαια τον οργανωμένο χαρακτήρα της εγκληματικής επίθεσης, την απόλυτη γνώση του Λαγού γι’ αυτήν ήδη πριν ξεκινήσει, καθώς και την προσπάθεια της κεντρικής διοίκησης της Χρυσής Αυγής στη συνέχεια να τη συγκαλύψει.

    ………….
    Αλλεπάλληλες τηλεφωνικές συνομιλίες

    Το τι στ’ αλήθεια έγινε βέβαια εκείνο το βράδυ μάς το αφηγείται ο ίδιος ο Λαγός μέσα από τα ντοκουμέντα που παρουσιάζουμε παρακάτω. Ας σταθούμε όμως πρώτα σε ένα σημαντικό στοιχείο που φέρνουμε σήμερα στο φως. Ηδη από τις 22.42.25 της 12/9/2013, δηλαδή πάνω από μία ώρα πριν ξεκινήσει η επίθεση, ο Λαγός έχει αλλεπάλληλες τηλεφωνικές συνομιλίες με έναν αριθμό κινητού ο οποίος είναι στο όνομα κάποιας γυναίκας.
    ………….

    Αριστερά από τον Γερμενή ο Αναστάσιος Πανταζής, κατηγορούμενος ως επικεφαλής των επιθέσεων στους συνδικαλιστές τους ΠΑΜΕ και στους Αιγύπτιους αλιεργάτες και δεξιά του ο νυν πυρηνάρχης Περάματος Περικλής Μουλιανάκης | VICE / Φώτης Πλέγας
    Λιάνα Κανέλλη

    Στο Πέραμα οργάνωσαν μία απροκάλυπτη μετωπική επίθεση για να “φάνε” κομμουνιστές
    ………………

  5. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ο Αρχιεπίσκοπος, στις 21/3/96, έδωσε συνέντευξη στην δημόσια τηλεόραση και ανάμεσα στα άλλα, είπε ότι ο ρόλος της εκκλησίας είναι να δείχνει στον άνθρωπο ποιο είναι το νόημα της ζωής.
    «Κόσμον τόνδε τον αυτόν απάντων, ούτε τις θεών ούτε ανθρώπων εποίησεν, αλλ’ ην αεί και έστιν και έσται πυρ αείζωον, απτόμενον μέτρα και αποσβεννύμενον μέτρα» κατά τον Ηράκλειτο. Βλέπουμε ότι στον Ηράκλειτο απουσιάζει ο δημιουργός του κόσμου, αλλά και ότι υπάρχει σ’ αυτόν μία εσωτερική τάξη, που διασφαλίζει την αυτοδημιουργία του και την αυτοκαταστροφή του και αυτό στην αιωνιότητα. Δίχως θεικούς σκοπούς, δίχως θεικές ηθικές εντολές, δίχως ενοχές και απειλές με αιώνιες τιμωρίες.
    Φυσικά, ο Ηράκλειτος, είναι τελείως «άγνωστος» στον Αρχιεπίσκοπο και συνάμα εχθρικός. Τι είναι ο κόσμος για τον Ιερώνυμο; Ενας υπερκόσμιος Θεός, ο οποίος αρχίζει να πλήττει θανάσιμα, λόγω μοναξιάς, οπότε και αποφασίζει να κατασκευάσει τον κόσμο με αποκορύφωμα τον άνθρωπο, τον οποίο αποφασίζει να δοκιμάσει αν του είναι πιστός, θέτοντας του συνεχείς ηθικούς νόμους, εντολές και απαιτήσεις, φθάνοντας στο σημείο όπου η απλή φιλαρέσκεια της Περμανθούλας, να φορέσει ένα βαθύ ντεκολτέ, για να δείξει τα κάλλη της και ταυτόχρονα το λάγνο βλέμμα του κυρ Παντελή στο ντεκολτέ, μπορούν να γίνουν αιτία, να εισπράξουν την τιμωρία της αιώνιας κόλασης. Και αυτό ο Αρχιεπίσκοπος, το αποκαλεί, «νόημα της ζωής», που μόνον η εκκλησία μπορεί να προσφέρει!
    Μία ακατάπαυστη χρήση της ηθικής και ΄μια αδίστακτη συκοφάντηση του κόσμου και της ζωής, στο όνομα μιας ψυχαναγκαστικής επιθυμίας για εξουσία, με οποιοδήποτε τίμημα.
    Από την άλλοι, έχουμε τους πολιτικούς, ανθρώπους του πνεύματος κ.α. που φροντίζουν να έχουν άριστες σχέσεις με το ιερατείο, φοβούμενοι ότι η σύγκρουση μαζί του, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις σ’ αυτούς, κάνοντας τον Αρχιεπίσκοπο να αισθάνεται ακαταμάχητος και να προβαίνει σε τέτοιους εξωφρενικούς ισχυρισμούς, ότι δήθεν μόνον η εκκλησία γνωρίζει το νόημα της ζωής.
    Να επικαλεστώ, άλλη μια φορά τον Ηράκλειτο: «Μάχεσθαι χρη τον δήμον υπερ του νόμου οκωσπερ τείχος». Να μάχεσαι για τον νόμο της πόλης, όπως μάχεσαι για την υπεράσπιση του τείχους της πόλης (από τους εχθρούς). Κατά την έννοια, ότι εφόσον οι Εφέσιοι ψήφισαν τους νόμους, οφείλουν εξάπαντος να του τηρούν, διότι διαφορετικά επιτελούν ύβρι και η ύβρις προκαλεί τις Ερινύες, θεραπαινίδες της δικαιοσύνης, να επέμβουν. Κάθε σύστημα, έμβιο ή όχι, έχει την δυνατότητα να αλληλοεπιδρά με το περιβάλλον του, να αμύνεται στις αναπόφευκτες συγκρούσεις και έτσι να υπάρχει η «καλλίστη αρμονία». Για τον Ηράκλειτο, η ύπαρξη της αρμονίας εξασφαλίζει την ροή του Λόγου μέσα στο σύμπαν και στην φύση. Ισως, οι νομοθέτες, οι δικαστές, οι πολιτικοί, θα ‘πρεπε να έχουν πάντα στο μυαλό τους, τις λέξεις: «Η καλλίστη αρμονία» και την ευθύνη τους για την εξασφάλιση τους. Ότι ο σκοπός του νόμου ή της δικαιοσύνης, είναι τελικά η εξασφάλιση της αρμονίας. Επειδή, ότι ισχύει στην φύση, ισχύει και στους ανθρώπους.
    Όταν όμως, ο εχθρός είναι από μέσα, τότε το σύστημα (οργανισμός, ομάδες ανθρώπων, πόλις, κοινωνία κλπ), βάλλεται εκ των έσω και επέρχεται σήψη, με συχνό αποτέλεσμα τον θάνατο. Πιστεύει κανείς στα αλήθεια, ότι οι Τρώες έχασαν την πόλη τους, από ένα ξύλινο άλογο, που μέσα του είχε Αχαιούς; Απλώς, οι Τρώες έπαψαν να πιστεύουν στους νόμους της και άρχισαν να γοητεύονται από τους Αχαιούς. Αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος της εκκλησίας και της ηγεσίας της. Να μας κάνει να μη συμμετέχουμε στην πολιτική( στους νόμους και στην τήρηση τους), να τους παραβιάζουμε και να τους περιφρονούμε, ώστε να μπορεί να το κάνει και η ίδια διασφαλίζοντας τον πανίσχυρο ρόλο της, στο παρελθόν, στο τώρα και στο αύριο. Ενώ διανύουμε μία ιστορική περίοδο, που βρισκόμαστε σε θανάσιμη παρακμή, η πρόταση της είναι: «πλήρης αφοσίωση, αγάπη στον Θεό και αγάπη στον συνάνθρωπο», όταν την ίδια την στιγμή, οι ίδιοι αδιαφορούν πλήρως για τους συνανθρώπους τους και τους χαρακτηρίζουν συχνά με ιδιαίτερα ρατσιστικές εκφράσεις.
    Πνευματικά είμαστε σε μια κατάσταση στην οποία θα περιέλθει ο ήλιος μας στο πολύ μακρινό μέλλον, όταν θα «γεράσει» και θα έχουν αποσώσει τα καύσιμα του και θα μετατραπεί σε λευκό νάνο. Είμαστε πνευματικά νάνοι. Εμείς, νομίζουμε ότι είμαστε γίγαντες. Αυτό είναι το πιο δύσκολο πρόβλημα μας. Της αυτογνωσίας. Αν ποτέ την αποκτήσουμε, τότε όλοι αυτοί οι ρασοφόροι, οι ξιπασμένοι πολιτικοί μας και οι λοιποί συνοδοιπόροι τους, θα πάνε στα αζήτητα.

  6. Ο/Η Κ.Δ. λέει:

    http://www.ysee.gr/

    ΠΟΤΕ ΠΡΩΤΟΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ «ΠΑΤΡΙΔΑ» Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ;

    Ανακοίνωση 321/19.10.«2016»

    «Πατρίδας οικούσιν ιδίας, αλλ’ ως πάροικοι… πάσα ξένη πατρίς εστίν αυτών και πάσα πατρίς ξένη» («κατοικούν στις πατρίδες τους, αλλά ως προσωρινοί… κάθε ξένη γη πατρίδα τους είναι και κάθε πατρίδα ξένη γη», Προς Διόγνητον Επιστολή, V.5)

    Είναι γνωστό πως η ορθόδοξη Εκκλησία αρέσκεται να εμφανίζεται επαναληπτικά και ανερυθρίαστα ως κήνσορας και «νηπιαγωγός», παρά το ότι ευθύνεται σε πολύ μεγάλο μέρος για τα σημερινά αδιέξοδα της πατρίδας μας, είτε με την επί γενεές ενστάλαξη των αρρωστημένων βυζαντινών νοοτροπιών στα μυαλά των Νεοελλήνων, είτε με την οικονομική αφαίμαξη του κρατικού χρήματος που συνδυάζεται με ακραία φοροαπαλλαγή και ιδιοποίηση κρατικών γαιών. Γιατί να μην το πράξει άλλωστε, αφού αρκετοί ανόητοι, ακόμα και πολιτικοί και δημοσιογράφοι, παρουσιάζουν αυθαίρετα την ορθόδοξη Εκκλησία ως τάχα θεμελιώδη και καθολικό κοινωνικό «θεσμό»;

    Στα πλαίσια λοιπόν αυτών των νηπιαγωγικών ανακοινώσεων, ο προκαθήμενος τής ορθόδοξης Εκκλησίας, εμφανώς σε μία προσπάθεια ν’ αποκτήσει περισσότερες συμπάθειες στον στενάζοντα λαό με το να «μαλώνει» τους «μνημονιακούς» πολιτικούς, εδήλωσε χθες πως «μπορεί να πουλήσατε ή να πουλάτε τους θησαυρούς της Ελλάδας μας, να δίνουμε τα τρένα μας, να δίνουμε τα λιμάνια μας, αλλά την πατρίδα μας και την ορθοδοξία μας, δεν θα σας την παραδώσουμε». Και καλώς βεβαίως εποίησε για το «imagemaking» του, ωστόσο δεν μπορούμε να αφήνουμε τα πάντα αναπάντητα, στο μέτρο μάλιστα που αυτά αγγίζουν τα δικά μας εθνικά σεβάσματα.

    Ρωτάμε λοιπόν τον κ. Ιερώνυμο καθώς και όποιον άλλον υφιστάμενο ή ποιμαντορευόμενό του, σε ποιο σημείο των «ιερών» βιβλίων της θρησκείας του Χριστιανισμού γίνεται θετική αναφορά σε πατρίδα, καθώς επίσης και πότε, πριν βεβαίως την κατασκευή του αυτοκέφαλου ελλαδικού τμήματός της από τον φον Μάουρερ, αναγνώρισε πατρίδα η Εκκλησία;

    Υποχρεωνόμαστε να ρωτήσουμε, μετά από μία ακόμα εχθρική προς τον πραγματικό Ελληνισμό ενέργεια του φορέα που προϊσταται ο κ. Ιερώνυμος, που απέδειξε για μία ακόμη φορά πως η φερτή αυτή θρησκεία δεν έχει τελικά καμία απολύτως πρόθεση να σεβαστεί στοιχειωδώς την πατρίδα μας, τις ιερότητές της και την αυτόχθονα προγενέστερη Θρησκεία της. Μιλάμε για την απερίγραπτη «Αντιαιρετική (sic) Εκδήλωση» που διοργάνωσε προ δύο μόλις ημερών η Μητρόπολη Σερρών και Νιγρίτης, στην οποία ο Γραμματέας της «Συνοδικής Επιτροπής επι των Αιρέσεων (sic) της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος» καταπιάστηκε και με την Εθνική Θρησκεία των Ελλήνων και παραπλάνησε το κοινό, με πλήθος ψευδών και συκοφαντιών.

    Ο ομιλητής και οι διοργανωτές δεν ήξεραν άραγε πως η Θρησκεία μας δεν είναι «αίρεση» της δικής τους, αλλά μία εντελώς ξένη προς αυτήν Θρησκεία, την οποία, πριν από 16 αιώνες, οι φερτοί δικοί τους πνευματικοί πρόγονοι βρήκαν αυτόχθονα και εθνική σε αυτόν τον τόπο και της επετέθησαν με σκοπό να την αφανίσουν;

    Ο ομιλητής και οι διοργανωτές δεν ήξεραν άραγε πως είναι τουλάχιστον γελοίο να επιχειρεί μία Θρησκεία να ερμηνεύσει κατά το δικό της δοκούν μία άλλη Θρησκεία, όταν με κακοήθεια όσο και ηλιθιοσύνη αποτίμησαν ως… «νεοεποχίτικη επινόηση» (sic) την, μετά από αιώνες απηνών καταδιώξεων, δημόσια επανανάδυση τής αυτοχθόνου και εθνικής Θρησκείας αυτού του τόπου;

    Ο ομιλητής και οι διοργανωτές δεν ήξεραν εν τέλει ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάμε για σχοινί, όταν κατηγόρησαν την αυτόχθονα, εθνική, ιστορικά συνεχή και παραδεδομένη Θρησκεία αυτού του τόπου πως τάχα «διχάζει τους Έλληνες σε «Έλληνες» και «Χριστιανούς»»; Ποιοι; Αυτοί που καπηλεύονται το δικό μας εθνικό όνομα και παράλογα και ανιστόρητα τολμούν να μοιράζουν «ελληνοσύνη» αποκλειστικά και μόνο στο ποίμνιό τους, αφήνοντας απέξω ακόμα και εμάς τους πραγματικούς Έλληνες, εξ ου και η ηλίθια απόπειρά τους να παρουσιάσουν ως «νεοεποχίτικη επινόηση» τον Ελληνικό Εθνισμό. Ποιοι; Αυτοί που αρνούνται το δικαίωμα νομικής ύπαρξης στην αυτόχθονα και εθνική Θρησκεία, παρά το ότι αυτή πληροί όλες τις προϋποθέσεις που έθεσε μόνο του, με δικό του νόμο, το υπόδουλο στην θεοκρατία Νεοελληνικό κράτος!

    Τουλάχιστον οι Πατριαρχικοί και οι ρωσόδουλοι είναι ειλικρινέστεροι, περιοριζόμενοι στο να μιλούν για «ρωμιούς» και «γένος των ορθοδόξων». «Χρη σιγάν ή κρείσσονα σιγής λέγειν», προέτρεπε ο («νεοεποχίτης» κατ’ αυτούς!) φιλόθεος, φιλόσοφος και θείος Πυθαγόρας. Αν δεν το ξέρουν αυτό οι «imagemakers» και τα στελέχη της Εκκλησίας, ας μάθουν τουλάχιστον το πιο λαϊκό, ότι σε περιπτώσεις που πρόκειται να εκτεθεί κάποιος άσχημα, «το σιγάν» είναι «κρείττον του λαλείν». Για να μην εκτίθενται άσχημα με καπηλεύσεις των δικών μας όρων και συκοφαντίες κατά των δικών μας ιερών και νομιζομένων.

    Τους φιλοξενούμε στην πατρίδα μας. Και είμαστε εξαιρετικά φιλόξενοι. Συνεπώς δεν επιθυμούμε να ρεζιλεύονται οι φιλοξενούμενοί μας. Πόσω μάλλον να αυτορεζιλεύονται.

    ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ

    http://www.ysee.gr

  7. Ο/Η O αγεωμέτρητος Τσίπρας λέει:

    Για τον αγεωμέτρητο Τσίπρα:

    «Αγεωμέτρητος μηδείς εισίτω»

    Έξω από την πλατωνική Ακαδημία υπήρχε η επιγραφή «αγεωμέτρητος μηδείς εισίτω», δηλαδή κανείς αγεωμέτρητος μην μπει.

    Ο Γαληνός, στο «Περί ειδών φιλοσοφίας» (1.1 – 2.8), ερμηνεύει

    «Η δε γεωμετρία είναι καλή, και η κατ’ αυτήν ισότητα, που ήταν γραμμένη μπροστά από τη σχολή του Πλάτωνος, κανείς αγεωμέτρητος να εισέλθει∙ αντί του άνισος και άδικος. Διότι η γεωμετρία διατηρεί την ισότητα και τη δικαιοσύνη.»

  8. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    «Διεπίστωσα κακουργίας και απάτας, τας οποίας θα εδυσκολεύοντο να διαπράξουν και αχθοφόροι Δεν έχομεν επισκόπους. Tι να περιμένωμεν από πόρνους και σοδομίτας, μη έχοντας ουδέ την εντροπήν σκύλου; Eις τον Aρχιεπίσκοπον ετηλεγράφησα σκληρόν τηλεγράφημα…. εάν συνεχισθή η τακτική της προστασίας των αισχρών και αναξίων κληρικών και μοναχών, τότε πάσα επέμβασις του λαϊκού στοιχείου προς αναχαίτησιν των υπευθύνων ταγών της Eκκλησίας ….είναι επιβεβλημένη «.

    Αργολίδος και μετά Πειραιώς Χρυσόστομος A. Tαβλαδωράκης (1961)

  9. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://www.politischios.gr/koinonia/tha-ta-diekdikisoyn

    8 Aug 2014 – 11:00am

    Παντελής Φύκαρης

    Θα τα διεκδικήσουν;

    Ιστορικά ιερατικά κειμήλια με χιώτικη προέλευση βρέθηκαν στην οικία του αποθανόντα μητροπολίτη πρώην Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη

    Πολύτιμα ιερατικά κειμήλια, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει γίνει γνωστό πως βρέθηκαν στην κατοχή του εντοπίστηκαν στην οικία του αποθανόντα Μητροπολίτη πρωήν Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη.

    Πρόκειται για το εγκόλπιο του Αγίου Νεκταρίου κτήμα του μακαριστού Μητροπολίτη Χίου Παντελεήμονος Φωστίνη καθώς και για το επιγονάτιο του Αγίου Ανθίμου με το ανάγλυφο το δισκοπότηρο, έργο των πρώτων μοναχών της Παναγίας Βοήθειας.

    Σύμφωνα με τον επικοινωνιολόγο Σωτήρη Τζούμα το εγκόλπιο του Αγίου Νεκταρίου το είχε αφήσει εντός του Μητροπολιτικού Ναού των Αγίων Βικτώρων ο Μητροπολίτης Χίου Παντελεήμων Φωστίνης και άγνωστο με πως βρέθηκε στην κατοχή του πρώην Αττικής Παντελεήμονος ενώ το ίδιο συμβαίνει και με το επιγονάτιο.

    «Ανήκουν στη Χίο»

    Ήδη ο κ. Τζούμας έχει ξεκινήσει προσπάθειες για την επιστροφή των συγκεκριμένων κειμηλίων στη Χίο και γι’ αυτό το λόγο έχει έρθει σε επαφή με τις δύο μοναχές της Ιεράς Μονής Παναγίας Βοήθειας που έχουν ήδη επικοινωνήσει προφορικά με συγγενικά πρόσωπα του αποθανόντα Μητροπολίτη πρώην Αττικής.

    «Αυτά τα κειμήλια πρέπει πάραυτα να επιστραφούν στο νησί. Είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι δεν πρόκειται για αρχιερατικά άμφια που ήταν στην κτήση του πρώην Αττικής Παντελεήμονος αλλά για κειμήλια που ανήκουν στη Μητρόπολη Χίου και την Μονή της Παναγίας Βοήθειας. Θεωρώ ότι η τοπική εκκλησία θα πρέπει να αξιώσει την επιστροφή τους εκεί όπου πραγματικά ανήκουν. Όταν συντάχθηκε η διαθήκη υπογράφτηκε ως Μοναχός Παντελεήμων. Η καθαίρεση ηρίχθη μόνο για να ταφείς ως Αρχιερέας. Αυτό σημαίνει ότι αν η Μητρόπολη Χίου είχε σωστή νομική κατεύθυνση θα μπορούσε να τα διεκδικήσει άμεσα. Διότι οι μοναχοί δεν δικαιούνται να έχουν περιουσία και να υπογράφουν διαθήκες. Ότι έχουν ανήκουν στη Μονή της Μετανοίας τους δηλαδή στη Μονή Μυρσινιδίου εν προκειμένω αφού ο αποθανών ήταν εγγεγραμμένος ως μοναχός εκεί», σημείωσε ο κ. Τζούμας.

    Στάση αναμονής

    Ερωτώμενος για το συγκεκριμένο ζήτημα ο Μητροπολίτης Χίου κ. Μάρκος ζήτησε σύνεση ενώ έθεσε ως απαραίτητη προϋπόθεση να εξεταστούν όλες οι πτυχές της κατοχής των συγκεκριμένων αντικειμένων από τον κυρό Παντελεήμονα.

    Σύμφωνα πάντως με την κείμενη νομοθεσία οτιδήποτε δεν εγγράφεται μέσα στη διαθήκη του εκάστοτε Μητροπολίτη μεταφέρεται αυτοδίκαια στην οικεία Μητρόπολη.

    Υπό αυτή την έννοια αν αποδειχθεί ότι τα συγκεκριμένα ιερατικά κειμήλια περιήλθαν με ορθό τρόπο στην κατοχή του συγκεκριμένου Ιεράρχη θα ανήκουν είτε σε συγγενικά πρόσωπα σε περίπτωση διαθήκης, είτε στη Μητρόπολη Αττικής σε περίπτωση μη ύπαρξης αυτής.

    4 Comments

    steve • 2 χρόνια πριν
    γι αυτους που εχουν φυγει καλο ειναι να μην κρινουμε!ολοι θα κριθουμε εν καιρω!oxi βλασφημιες

    ο σαν και μου δα • 2 χρόνια πριν
    o «επικοινωνιολόγος» τί θέ πάλι μεσα στη μέση σαν τη χεσόμυγα;
    πριν απο λίγες μέρες μας επέπλητε πως δεν ετιμήσαμε ως εκκλησία τον Μπεζενίτη (για τα αίσχη του προφανώς, ή για τον σκανδαλισμό των ανθρώπων)
    αλλά όμοιος στον όμοιο κι η κ….. στα λάχανα!

    Παράτυπος • 2 χρόνια πριν
    Για τη διαθήκη του κυρού Διονυσίου και τις χιλιάδες ευρώ που θα άφηνε σε ιδρύματα, έχουμε κανένα νέο;

    papatsakalos Παράτυπος • 2 χρόνια πριν
    Mporei na mas pei o Markos afou simfona me dilvseis tou itan o teleutaios pou eide ton makaristo Dionysio…..
    O idios o Markos pantos , elege oti se anipopto xrono oti ta ekklisiastika keimilia tou Fostinis ta eixe voutiksei o Mpezenitis…
    marko an foras pantelonia vges kai vgale me psefti…..

  10. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/07/o_3627.html

    2 Ιουλίου 2014

    O «αμετανόητος» πρώην Αττικής Παντελεήμων: Θεία Δίκη ο πνιγμός του; Συγκλονιστικό ρεπορτάζ – Τι έλεγε ο ίδιος για τον πανελλήνιο σάλο που είχε προκαλέσει!

    (……………….)
    Δυστυχώς για την Εκκλησία της Ελλάδας και το χριστεπώνυμο ποίμνιο των πεπλανημένων πιστών, το μόνο στο οποίο πιστεύουν οι Μητροπολίτες (πλην ίσως ελαχίστων εξαιρέσεων) είναι…
    ο εδώ επίγειος παράδεισος των φυσικών απολαύσεων τον οποίο γεύονται χάρη στην αίγλη και τον πλούτο που τους εξασφαλίζει ο δεσποτικός τους θρόνος. Και ο Μπεζενίτης δε θα μπορούσε να είναι εξαίρεση, πολύ περισσότερο όταν με τον άσεμνο βίο και την παραδόπιστη πολιτεία του απέδειξε πως έχει νεκρώσει και το τελευταίο ίχνος της συνείδησής του. Για το θέμα είχα ξαναγράψει άρθρο εδώ.

    «Οι ασκοί του Αιόλου για τον πρώην Αττικής άνοιξαν το καλοκαίρι του 2002, σε ένα ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα απίστευτης σκανδαλολογίας για τα εκκλησιαστικά πράγματα της χώρας.(…) ο χορός των αποκαλύψεων κρατάει τρία ολόκληρα χρόνια, με τις αλήστου μνήμης εκπομπές του Σπύρου Καρατζαφέρη. Ο ορκισμένος εχθρός του Παντελεήμονα, Νικόδημος Γκατζιρούλης, ο οποίος είχε απομακρυνθεί το 1974 από τη μητρόπολη Αττικής από τον μακαριστό Σεραφείμ, εξακολουθεί να ζητάει επιμόνως εκδίκηση για την τότε αποπομπή του και αποφασίζει να κάνει την Εκκλησία για μία ακόμα φορά άνω-κάτω. Στέλνει στη Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος επιστολή με την οποία καταγγέλλει ότι έχει στα χέρια του κασέτες ανήθικου περιεχομένου, στις οποίες φέρεται να ακούγεται η παθιασμένη φωνή του κ. Παντελεήμονος να εξομολογείται μυστικά της κρεβατοκάμαρας σε νεαρό φίλο του.

    Ο κ. Παντελεήμων αποφεύγει να δώσει δημόσιες διευκρινίσεις, όταν όμως οι κασέτες παίζουν στον τηλεοπτικό «αέρα» και δημοσιεύονται από εφημερίδες, αρνείται την οποιαδήποτε συμμετοχή του προσφεύγοντας στη Δικαιοσύνη.» (Πηγή)
    —-Κατά την περίοδο 2002-2003 η Ιερά (ανίερη) Σύνοδος «αρχειοθέτησε τις κασέτες με τις ροζ στιχομυθίες όπου ένας από τους συνομιλητές φέρονταν να είναι ο εν λόγω Μητροπολίτης. Το σκεπτικό που επεκράτησε τότε, ήταν πως η Σύνοδος θα έπρεπε να αναθέσει σε ειδικά εργαστήρια του εξωτερικού τη διερεύνηση της γνησιότητάς τους. Όμως απέφυγαν να το πράξουν με το σκεπτικό ότι οι ετερόδοξοι ή ετερόθρησκοι δεν μπορούν να προσκομίσουν τεκμήρια σε Εκκλησιαστικό Δικαστήριο. Έτσι η υπόθεση αρχειοθετήθηκε σε χρονική στιγμή που τα μέσα ενημέρωσης αναφέρονταν στις επίμαχες μαγνητοταινίες και το περιεχόμενό τους ενώ ο σκανδαλισμός των πιστών υπήρξε και τότε μέγας.» (ΠΗΓΗ)

    «Την ίδια εκείνη περίοδο και ενώ είχε αναδειχθεί και νέο σκάνδαλο του κ. Παντελεήμονα, με την ρευστοποίηση ομολόγων πολλών εκατομμυρίων, τα οποία στη συνέχεια σύμφωνα με ορισμένες καταγγελίες τοποθετήθηκαν σε υπεράκτια εταιρεία που φέρεται να διέθετε, η Ιερά Σύνοδος, θεώρησε επαρκείς τις εξηγήσεις του και έθεσε την υπόθεση και πάλιν για δεύτερη φορά στο «απύθμενο» Αρχείο. »

    Την εποχή εκείνη ο Παντελεήμων ερωτηθείς για το ποσόν του 1.500.000 ευρώ που είχε στις καταθέσεις του είπε πως το φύλαγε για τα γεράματά του!

    (……………………………….)

    Το βράδυ της Δευτέρας 9 Μαρτίου 2009, συνήλθε το πρωτοβάθμιο Συνοδικό Δικαστήριο για να εξετάσει τη σωρεία κατηγοριών εναντίον του έγκλειστου Παντελεήμονα Μπεζενίτη. Η τραγελαφική απόφαση του ανίερου πρωτοβάθμιου εκκλησιαστικού δικαστηρίου, με ψήφους επτά έναντι πέντε, ήταν να μην παραπεμφθεί ο πρώην «άγιος» Αττικής στα εκκλησιαστικά δικαστήρια, διότι όπως είπαν, δεν υπήρχαν επαρκείς ενδείξεις ενοχής! (Πηγή) Έχουμε δηλαδή εδώ την απόλυτη ανακολουθία των «αγίων», οι οποίοι στις 6 Αυγούστου του 2005 τον είχαν απομακρύνει οριστικά από το θρόνο της αττικής. Καλά δεν τους φωτίζει ποτέ το Άγιο Πνεύμα που λένε πως είναι ο οδηγός τους; Δείτε και εδώ.

  11. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    Καταδίκη του χρυσαυγίτη Δ. Γώγουλου για επίθεση με πτυσσόμενο κλομπ σε αντιφασίστες στην Καρδίτσα

    Καταδίκη του χρυσαυγίτη Δ. Γώγουλου για επίθεση με πτυσσόμενο κλομπ σε αντιφασίστες στην Καρδίτσα
    jailgoldendawn


    Ο Γώγουλος ομιλητής σε εκδήλωση της Χρυσής Αυγής στην Καρδίτσα (από το σάιτ της ΧΑ).

    Άλλη μια καταδίκη σε βάρος στελέχους της Χρυσής Αυγής εκδόθηκε στις 21/10/2016, αυτή τη φορά από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Καρδίτσας. Ο Δημήτρης Γώγουλος, πυροσβέστης και στέλεχος της ναζιστικής οργάνωσης, καταδικάστηκε σε 11 μήνες φυλάκιση με αναστολή για επίθεση με πτυσσόμενο κλομπ, που έλαβε χώρα στις 8/6/2013, σε βάρος αντιφασιστών στην Καρδίτσα.

    Όπως ενημερώνουν σχετικά αντιφασίστες από την Καρδίτσα:

    “…Αφού έφερε μαζί του ένα «φυτεμένο» μάρτυρα, ο οποίος έκανε τα πράγματα ακόμα καλύτερα για εμάς καθώς όσα έλεγε ήταν ασυναρτησίες, κατάφερε να αποδειχτεί από την αρχή πως ο σύντροφος δεν τραυματίστηκε από τη δεξιά γροθιά του φασίστα (το οποίο και ήταν ο βασικός ισχυρισμός του από την αρχή) αλλά από το πτυσσόμενο που κουβαλάει πάντα μαζί του. Στο δικαστήριο παρουσιάστηκε από τους συντρόφους, από το μάρτυρα υπεράσπισης και από τη δικηγόρο μας το πολιτικό προφίλ του φασίστα και η πολιτική δράση των συντρόφων. Ενώ η εισαγγελέας και ο αισχρός δικηγόρος του φασίστα προσπαθούσαν από την αρχή να μην πάρει τέτοια τροπή η δίκη, λέγοντας πως τα αδικήματα που δικάζονται είναι ποινικά, η πλευρά μας επέμεινε και στο τέλος είπε αυτά που ήθελε, εξηγώντας τον εγκληματικό χαρακτήρα της Χ.Α. και πως προφανώς συνδέονται όλες οι επιθέσεις τους φασίστα με τη συμμετοχή του στη Χρυσή Αυγή…”

    Ο Γώγουλος είχε απασχολήσει και παλιότερα τις αρχές, τον Απρίλιο του 2013, όταν υπήρξαν καταγγελίες σε βάρος του για απειλές με μαχαίρι σε βάρος ενός φοιτητή στην κεντρική πλατεία της Καρδίτσας. Τότε ο Γώγουλος είχε υποδυθεί τον “άσχετο”.

    Η καταδίκη του απέδειξε πανηγυρικά τις καταγγελίες των αντιφασιστικών οργανώσεων της πόλης και θα προσκομιστεί, μαζί με δεκάδες άλλες καταδικαστικές αποφάσεις, στην έδρα του δικαστηρίου που εκδικάζει την υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης.

Αφήστε απάντηση στον/στην laskaratos Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.