(νοσταλγία) Τότε το 2000, Σημίτης: Όχι διάλογος με την Εκκλησία για τις ταυτότητες

Προς επαναστάτες του Κώλου, Τότε 7.6.200 [Η Ιεραρχία ζήτησε ραντεβού από τον πρωθυπουργό, που τους παρέπεμψε στον Υπουργό Παιδείας, ο οποίος δήλωσε ότι η κυβέρνηση έχει λάβει τις αποφάσεις της]

Μην ενοχλείτε. Ο κ.Τσίπρας ... συγκρούεται με συμφέροντα
Δημοσίευση από ©Τα Νέα

Σε πλήρη ρήξη οδηγήθηκαν οι σχέσεις Εκκλησίας-Πολιτείας, μετά την απόφαση της Ιεραρχίας να προχωρήσει στην οργάνωση δυναμικών εκδηλώσεων για το θέμα των ταυτοτήτων. Η απόφαση της Ιεραρχίας να διοργανώσει δύο συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας ­ μία στη Θεσσαλονίκη στις 14 Ιουνίου και μία στην Αθήνα στις 21 Ιουνίου ­ δεν αλλάζει τη στάση της κυβέρνησης, η οποία τελεσίδικα έκλεισε το θέμα.

Σημίτης – Χριστόδουλος. Ο Πρωθυπουργός κατέστησε σαφές προς την Ιεραρχία ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να δεχθεί συζήτηση για τις ταυτότητες. (Το στιγμιότυπο από παλαιότερη συνάντηση των δύο ανδρών)
Τόσο ο Πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης όσο και ο υπουργός Παιδείας Πέτρος Ευθυμίου κατέστησαν σαφές προς την Ιεραρχία ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να δεχθεί συζήτηση για τις ταυτότητες και έκλεισαν έτσι την πόρτα σε κάθε αίτημα διαλόγου ­ επ’ αυτού ­ με την Ιεραρχία. Όπως αναμενόταν, η Ιεραρχία ζήτησε ραντεβού από τον Πρωθυπουργό, στη διάρκεια της έκτακτης συνεδρίασης που είχε. Τηλεφώνησε στο Μέγαρο Μαξίμου εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου ο αρχιγραμματέας της Ιεραρχίας κ. Θεολόγος και ζήτησε από την ιδιαιτέρα του Πρωθυπουργού Μαρ. Πλευράκη «να δεχθεί ο κ. Πρωθυπουργός αντιπροσωπεία ιεραρχών υπό τον Μακαριώτατο». «Για ποιο θέμα, να μεταφέρω στον κ. Πρωθυπουργό;» ρώτησε η κ. Πλευράκη. «Για το θέμα των ταυτοτήτων», απάντησε ο αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου.

Το τηλεφώνημα
«Θα ενημερώσω τον κ. Πρωθυπουργό», απάντησε η κ. Πλευράκη, και λίγο αργότερα τηλεφωνούσε στον κ. Θεολόγο για να του αναφέρει ότι «ο κ. Πρωθυπουργός παρακαλεί να μεταφέρετε στην Ιεραρχία ότι επί του θέματος των ταυτοτήτων δεν υπάρχει θέμα συζήτησης και συστήνει να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Το επόμενο τηλεφώνημα του κ. Θεολόγου ήταν προς τον υπουργό Παιδείας Πέτρο Ευθυμίου, ο οποίος του ανέφερε ότι «δεν έχω αντίρρηση να συναντηθώ με τον Μακαριώτατο, αλλά όχι για το θέμα των ταυτοτήτων, για το οποίο η θέση της κυβέρνησης είναι δεδομένη». Λίγο αργότερα, στον κ. Ευθυμίου τηλεφώνησε, εκ μέρους της τριμερούς αντιπροσωπείας της Ιεραρχίας η οποία υπό τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο θα επισκεπτόταν τον Πρωθυπουργό, ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος.

«Επιθυμούμε να έχουμε διάλογο με την κυβέρνηση για το θέμα των ταυτοτήτων», είπε ο κ. Άνθιμος και προσέθεσε: «Οφείλω με την ευκαιρία να εκφράσω την δυσφορία της Ιεραρχίας για τον τρόπο που αντιμετωπίσθηκε το αίτημά μας για συνάντηση με τον Πρωθυπουργό».

«Είμαστε ανοιχτοί στον διάλογο για οποιοδήποτε θέμα απασχολεί πραγματικά τις σχέσεις Εκκλησίας-Πολιτείας», απάντησε ο κ. Ευθυμίου, «αλλά όχι για το θέμα των ταυτοτήτων, που είναι ένα ζήτημα της αποκλειστικής αρμοδιότητας της Πολιτείας.

Συνάντηση για το θέμα αυτό μαζί μου δεν έχει κανένα νόημα, διότι η κυβέρνηση έχει λάβει τις αποφάσεις της. Υπάρχουν, όμως, πάγια και ουσιαστικά θέματα, τα οποία μπορούμε να συζητήσουμε όποτε το επιθυμείτε. Όπως, για παράδειγμα, η εκκλησιαστική περιουσία και η αξιοποίησή της, η εκκλησιαστική εκπαίδευση, η εκκλησιαστική δικαιοσύνη».

«Θα μεταφέρω τις απόψεις σας στην Ιεραρχία» απάντησε ο κ. Άνθιμος, «και θα σας απαντήσω».

Ανακοίνωση αντί απάντησης
Αντί για απάντηση, όμως, υπήρξε η σκληρή ανακοίνωση της Ιεραρχίας, την οποία ανέγνωσε ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, και με την οποία η Εκκλησία βγαίνει στους δρόμους για το θέμα των ταυτοτήτων.

Από την πλευρά της η κυβέρνηση απάντησε διά του κυβερνητικού εκπροσώπου Δημ. Ρέππα με μια ολιγόλογη, πλην εύγλωττη ανακοίνωση, η οποία δεν αφήνει κανένα περιθώριο διαλόγου με την Εκκλησία: «Εκφράζουμε την έκπληξη και τη λύπη μας για το περιεχόμενο της ανακοίνωσης, που δεν συνάδει με τον πνευματικό ρόλο της Εκκλησίας. Δεν πρόκειται να εμπλακούμε σε μια αδικαιολόγητη αντιπαράθεση και μάλιστα για θέματα επί των οποίων την αρμοδιότητα έχει αποκλειστικώς η Πολιτεία και ουδείς άλλος».

Σκληρή στάση
Σύμφωνα με πληροφορίες, η στάση της κυβέρνησης θα είναι σκληρή απέναντι στην Ιεραρχία ­ και αυτό αποφασίστηκε ήδη από την προχθεσινή σύσκεψη του «πρωινού καφέ». Ενδεικτικό της στάσης που θα κρατήσει η κυβέρνηση είναι η με απειλητικό τρόπο διατύπωση της πρόθεσης να ανοίξει διάλογος με την Εκκλησία για «ουσιαστικά» θέματα, όπως η εκκλησιαστική περιουσία και η εκκλησιαστική εκπαίδευση, η οποία ­ όπως είναι γνωστό ­ «χρηματοδοτείται» από το Γ’ ΚΠΣ με 126 δισ.

Όσον αφορά δε την απόρριψη του αιτήματος του κ. Χριστόδουλου να συναντηθεί με τον Πρωθυπουργό, την ώρα μάλιστα της συνεδρίασης της Ιεραρχίας, από αρμόδιες πηγές αναφερόταν ότι «ο κ. Σημίτης δεν ήταν δυνατόν να συναινέσει στην πραγματοποίηση ενός σόου που είχε προετοιμασθεί με επιμέλεια προς χάριν των τηλεοπτικών καμερών». Και με δηκτικό τρόπο αναφερόταν επίσης ότι «ο Αρχιεπίσκοπος φαίνεται να έχει τη δική του εκδοχή στο ερώτημα «ποιος κυβερνάει αυτόν τον τόπο». Ερώτημα που έχει απαντηθεί πολύ πρόσφατα, στις 9 Απριλίου, με την ετυμηγορία του ελληνικού λαού».

Από την άλλη πλευρά τονιζόταν ότι «η Εκκλησία και η Πολιτεία έχουν απολύτως διακριτούς ρόλους. Η Εκκλησία είναι πνευματικό ίδρυμα. Τη σεβόμαστε απολύτως, αναγνωρίζουμε τον πνευματικό της ρόλο, αλλά δεν είναι δυνατόν να ομιλεί ως εκπρόσωπος του ελληνικού λαού. Να ομιλεί εκ μέρους του χριστεπώνυμου πληρώματος ως έχει δικαίωμα»…

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου. Bookmark the permalink.

19 απαντήσεις στο (νοσταλγία) Τότε το 2000, Σημίτης: Όχι διάλογος με την Εκκλησία για τις ταυτότητες

  1. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    Ότι και νάταν ο Σημίτης, ήταν αντιστασιακός και καθηγητής πανεπιστημίου,γιός καθηγητή. Ούτε στην ενθρόνιση του κουσουρλή χουντικού παπά δεν πήγε παρόλο που ήταν πρωθυπουργός και το επέβαλε η εθιμοτυπία.
    Εδώ μιλάμε για αγράμματα τσογλάνια, γιούς εργολάβων της Αρχιεπισκοπής

  2. Ο/Η Το κουσούρι λέει:

  3. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Το καλύτερο δεκανίκι της Εκκλησίας είναι το ΚΚΕ, που κρατάει με ένοχη επιμονή το στόμα του κλειστό μπροστά σε όλα τα εκκλησιαστικά σκάνδαλα και συνδέεται με την Εκκλησία στο κοινό τους μίσος για τις πολιτικές ελευθερίες, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη Δύση.
    Οργίζεται μόνο όταν η Εκκλησία θίξει το ίδιο:Η πιο προκλητική από τις πολιτικές του θέσεις είναι η άποψη πως όταν ο φασίστας φοράει ράσα ή είναι άνθρωπος της Εκκλησίας (π.χ. Γρηγόρης Μιχαλόπουλος), τότε εξαγνίζεται και το ΚΚΕ μπορεί να έχει σχέσεις μαζί του

    https://www.efsyn.gr/arthro/kke-protogonos-antikommoynismos-apo-ton-ieronymo

    ΚΚΕ: Πρωτόγονος αντικομμουνισμός από τον Ιερώνυμο

    05.10.2016,

    efsyn.gr
    Με αιχμηρό τρόπο σχολιάζει το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας τις δηλώσεις του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου κάνοντας λόγο για «πρωτόγονο αντικομμουνισμό και ανιστόρητες αναφορές». Το ΚΚΕ, βέβαια, δεν παραλείπει να επιρρίπτει ευθύνες και στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
    ………………………..

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    H βλαχιά και η αμορφωσιά ενώνουν

    O Φλωράκης παινεύει τον Σεραφείμ επειδή ήταν συμμαθητές και αστειευόντουσαν μαζί

  6. Ο/Η Έλα μωρέ λέει:

    Όλοι Ελληνάρες είμαστνε

  7. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/10/blog-post_70.html

    Σε θεοκρατικό κράτος ζούμε ή σε κοσμικό;

    Προφανώς ο σκιτσογράφος του «Ποντικιού» όταν έφτιαχνε το παραπάνω δημιούργημά του δεν μπορούσε να γνωρίζει ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα της χθεσινής συνάντησης Τσίπρα – Ιερώνυμου.
    Βάσιμα όμως μπορούμε να υποθέσουμε ότι έχει γνώση από την πρόσφατη ιστορία μας και ειδικά σε ότι έχει σχέση με το αποτέλεσμα που υπήρξε στις κατά καιρούς αντιπαραθέσεις πολιτείας – εκκλησίας.

    Ισως και να ξέρει επίσης, πόσο διαχρονικά έχει επιβεβαιωθεί η φράση που φέρεται να έχει πει ο προκάτοχος του Ιερώνυμου, Σεραφείμ το 1987 όταν ο Α. Τρίτσης προσπάθησε να εφαρμόσει δυο αστικοδημοκρατικά μέτρα καθορίζοντας την σχέση κράτους και εκκλησίας.
    «Το ράσο είναι σαν το κάρβουνο. Οποιος το ακουμπήσει σβηστό μουτζουρώνεται, ενώ όποιος το πιάσει αναμμένο καίγεται», φέρεται ότι διαμήνυσε τότε ο αρχιεπίσκοπος στον υπουργό Παιδείας. Η κατάληξη σ’ αυτή την ιστορία είναι γνωστή. Ο Τρίτσης αναγκάστηκε να απομακρυνθεί απ’ την κυβέρνηση ταπεινωμένος και «πουλημένος» από τον τότε πρωθυπουργό Α. Παπανδρέου.

    Και ο αείμνηστος Τρίτσης έστω κι έτσι παράτησε την καρέκλα του υπουργού για να σώσει την αξιοπρέπεια του. Ο Φίλης σήμερα καμώνεται ότι ψιχαλίζει ενώ τον φτύνουν. Δεν είναι απλώς ότι όλες οι εξαγγελίες του μένουν στα συρτάρια, αλλά σύμφωνα με εκκλησιαστικό ειδησεογραφικό πρακτορείο μετά την συνάντηση Τσίπρα – Ιερώνυμου συμφωνήθηκε να παραμείνει η κατάσταση ως έχει και «στο τέλος της σχολικής χρονιάς η Ιεραρχία θα ορίσει εξ Αρχιερέων Επιτροπή. η οποία θα εμπλουτισθεί και με ειδήμονες προκειμένου άμεσα να ξεκινήσει ο διάλογος με το Υπουργείο Παιδείας για το μάθημα των Θρησκευτικών».

    Για στάκα, ρε κυβερνητικοί αρμόδιοι γιατί η ξεφτίλα σας δεν έχει όρια. Σε θεοκρατικό κράτος ζούμε ή σε κοσμικό; Πώς δίνετε δικαίωμα στο παπαδαριό να διαμορφώνει τι είδους παιδεία θα διδάσκεται;
    Εχει καμιά δυνατότητα η πολιτεία να επέμβει στα μισαλλόδοξα, σκοταδιστικά κηρύγματα «αγίων» σαν του Αμβρόσιου ή του Σεραφείμ, π.χ, αν και αυτοί είναι δημόσιοι υπάλληλοι ακριβοπληρωμένοι από τον ιδρώτα –πιστών ή μη- του ελληνικού λαού;
    Της παρέχεται, της πολιτείας, καμιά δυνατότητα να επεμβαίνει στα μισάνθρωπα τροπάρια των «εξουσιοδοτημένων εμπόρων πίστης» -όπως πολύ εύστοχα χαρακτήρισε η «Ελληνοφρένεια» την ιεραρχία της «επικρατούσης θρησκείας»- ή στο τι θα διδάσκει στα κατηχητικά της;

    Κοίτα καταστάσεις που ζούμε επί εποχής άθεου –κατά δήλωση του- πρωθυπουργου!

    • Ο/Η atheofobos λέει:

      Την φράση «Το ράσο είναι σαν το κάρβουνο. Οποίος το ακουμπήσει σβηστό μουτζουρώνεται, ενώ όποιος το πιάσει αναμμένο καίγεται»,από ότι φαίνεται , όπως γράφει ο Μιχ. Παπακωνσταντίνου, την έχει πει ο Γεώργιος Παπανδρέου.
      Σχετικά γράφω στο ποστ μου :
      ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ!
      http://atheofobos2.blogspot.gr/2015/09/blog-post_29.html

  8. Ο/Η γιός χουντικού εργολάβου λέει:

    Στο 0:10
    Γιός χουντικού εργολάβου ο Άλεξ, λέει ο υποψήφιος κυβερνητικός συνέταιρός του.

    Ο θίασος θεωρεί το Μαξίμου τσιφλίκι του και ξεφαντώνει εκεί


    και ο κύριος Καμμένος του γνωστού Νταχάου

    http://www.newsit.gr/politikh/bar_maximou-Apo-to-parti-to-Maksimoy-sto-glenti-toy-twitter/663416

    #bar_maximou: Από το πάρτι το Μαξίμου στο… γλέντι του twitter

    Το hashtag #bar_maximou παραμένει… πρώτο trend στο twitter. Δεν άργησε να δημιουργηθεί και μάλλον θα… αργήσει λίγο ακόμα να «υποχωρήσει». Γιατί αν στο Μαξίμου οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ που κλήθηκαν για ποτάκι από τον πρωθυπουργό έκαναν… πάρτι, στο twitter έχει στηθεί γλέντι τρικούβερτο.
    Οι πρωταγωνιστές πολλοί και τα σχόλια (το επιεικέστερο) δηλητηριώδη. Από τα τραγούδια που ακούστηκαν μέχρι τον έναν και μοναδικό μεγάλο απόντα, σύμφωνα με τους χρήστες του twitter. Ποιος ήταν αυτός; Ποιος άλλος εκτός από τον Γιάνη Βαρουφάκη και το «λαχουρέ» πουκάμισό του. Την… τιμητική του είχε, φυσικά, ο Νίκος Καρανίκας. Και όχι μόνο.

    Ιδού λοιπόν το γλέντι που στήθηκε στο twitter και… ακόμα καλά κρατεί!

    • Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

      Tσοκαρίες, λινάτσες, τσόλια, που θεωρούν το Κράτος δικό τους.
      Να κάνουν τα γλέντια τους στα σπίτια τους με τα δικά τους κουμάντα.

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η Εκκλησία ενώνει


    Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2016

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      Ο Αρχιεπίσκοπος είπε: ‘Είμαστε όλοι στο ίδιο καράβι.’ Εμμεσα, προιδοποίησε, να μην κάνουν πολύ φασαρία, διότι υπάρχει ο κίνδυνος να βυθιστεί το καράβι, αύτανδρο. ο κ. Φίλης είπε: ‘Είμαστε όλοι στο ίδιο κλαδί’. Εμμεσα, προιδοποίησε να μην κάνουν πολύ φασαρία, διότι έτσι πριονίζουν οι ίδιοι το κλαδί που κάθονται. Ο φόβος, ως κοινή δικαιολογία να κλείσει η υπόθεση.

  10. Ο/Η Γιάννης λέει:

    «Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας». Εν προκειμένω, έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους, που ήταν πεινασμένοι για εξουσία, με οποιοδήποτε τίμημα. Τώρα που την κατέχουν, ξεχείλισε από τους γιακάδες και από τα μπατζάκια. Σαν τον πεινασμένο, που του έδωσαν να φάει και του έφθασε ο ψύλλος, στο λαιμό. Δεν είχαν πρόβλημα να θυσιάσουν πριν από όλα, την πολιτική αξιοπρέπεια, ώστε να φυσήξει ο άνεμος και να κινήσουν, για τον θρόνο της εξουσίας. Ούτε καν νοιάζονται αν καταστρέφουν την χώρα. Εξ ου τα γιέλια, χαμόγελα, οι περισπούδαστες γκριμάτσες και ο μήνας έχει εννιά.
    Πρόκειται για μα σχιζοφρενική κατάσταση. Από την μία μεριά, οι κυβερνόντες που δείχνουν ότι θέλουν διακαώς να παραμείνουν στην εξουσία και μάλιστα να εξασφαλίσουν την επανεκλογή τους, στις επόμενες εκλογές. Ετσι θέλουν να εμφανίζονται στα μάτια των ψηφοφόρων τους, ως μεταρρυθμιστές και την ίδια στιγμή, στράφηκαν σε άτακτη φυγή μπροστά στον Ιερώνυμο, χωρίς να ρίξουν ούτε μια τουφεκιά, για την τιμή των όπλων. Χωρίς, να δοκιμάσουν να διαπιστώσουν, τις αντοχές του Αρχιεπίσκοπου και μέχρι που ήταν αποφασισμένος να φθάσει.
    Από την άλλη μεριά, ένας λαός, ο οποίος ακροβατεί ανάμεσα στην επιθυμία για πολιτική. Δηλαδή, σε κάτι που από την φύση του έχει δυναμική ροή, συνεχή αλλαγή και πρέπει να χαρακτηρίζεται από την λογική, επιστήμη, γνώση του παρελθόντος (ιστορία), νηφάλια αντίληψη του παρόντος και ισχυρή ατομική και συλλογική θέληση για συμμετοχή του ανθρώπινου παράγοντα, στο πεπρωμένο. Αλλά ταυτόχρονα, εδώ και πολλούς αιώνες δείχνει μια τυφλή εμπιστοσύνη, προς το εκκλησιαστικό ιερατείο, που εκπροσωπεί, το αντίθετο της πολιτικής (αυταρχισμός), την πλήρη στασιμότητα και αιώνια απουσία ροής, τον παραλογισμό, την άγνοια της αλήθειας της ιστορίας, του σκοταδισμού και της υποταγής σε έναν υπερκόσμιο Θεό, που κανείς δεν τον έχει δει ποτέ, εκτός βέβαια, το ιερατείο που μεσολαβεί ανάμεσα σε ‘μας και τον Θεό. Ο «ελληνικός» λαός, υποσυνείδητα αντιλαμβάνεται την μακραίωνη κακοδαιμονία του. Αν για παράδειγμα, θέλαμε να απαριθμήσουμε όλες τις μεγάλες συλλογικές στιγμές των λαών, τα τελευταία 1500 χρόνια, εμείς, θα απουσιάζαμε παντελώς ως λαός. Επειδή, όμως θέλει από κάπου να κρατηθεί, να βρεί ένα αποκούμπι πού τον διαφοροποιεί από τους άλλους λαούς, φαντασιώνεται πως το βρίσκει, στην ορθοδοξία.
    Είναι μια σχιζοφρενική κατάσταση, όχι με την ιατρική ορολογία, αφού δεν είμαι ειδικός, αλλά κατά την έννοια, ότι έχουμε χάσει εντελώς την επαφή μας, με την φυσική αλήθεια.
    Το εκκλησιαστικό ιερατείο, είναι η μόνη κάστα ανθρώπων, που ξέρει τι θέλει. Είναι αυτό που θέλει εδώ και αιώνες, από την πρώτη στιγμή που απόκτησε εξουσιαστική οντότητα. Την διαιώνιση του εαυτού του, στους αιώνες των αιώνων. Και έχει αποκτήσει τεράστια εμπειρία, αφού σχεδόν δεν έχει υποστεί ήττες και πάντα επιβιώνει, ανεξάρτητα από τις επικρατούσες συνθήκες. Γνωρίζει, ότι μέχρι στιγμής έχει την ανοχή του ποιμνίου. Υποψιάζομαι, ότι πέραν των άλλων, πίσω από την αυταρχικότητα του Ιερώνυμου ελλοχεύει ο φόβος μην «ξυπνήσει» ο Ρωμιός. Η Ορθοδοξία έχει σκοτεινό παρελθών και έτσι και αρχίσει να «ξηλώνεται το πουλόβερ», οι εξελίξεις θα είναι καταιγιστικές. Εύχομαι, η ταχύτατη και εύκολη νίκη που πέτυχε ο Αρχιεπίσκοπος, και που εξέθεσε τον υπουργό παιδείας και εννοείται και τον Πρωθυπουργό- αν και αυτοί «δεν καταλαβαίνουν τίποτα»- να του ανοίξει την όρεξη για νέες επιθυμίες και ορέξεις, μήπως και γίνει αντιληπτό από μια μερίδα του ποιμνίου, το πραγματικό πρόσωπο του ορθόδοξου ιερατείου. Ότι δηλαδή το μόνο που το ενδιαφέρει είναι οι μπίζνες, ο πλουτισμός του και η συνεχής «αφαίμαξη» της πνευματικότητας των πιστών.
    Εκτός και αν η άρνηση ης πραγματικότητας, μας έχει γίνει μη αντιστρέψιμη «ασθένεια», οπότε η ύπαρξη μας ως έθνος, θα συνεχίσει να εξαρτάται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, από την συμπόνια των άλλων ευρωπαικών λαών.

  11. Ο/Η Κεντροδεξιός λέει:

    https://toparatiritirio2012.wordpress.com/2016/10/07/%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BB/

    καλό το λιβάνισμα στο θαρραλέο Κώστα Σημίτη που τα έβαλε με το Χριστόδουλο στο θέμα των ταυτοτήτων, (αν και βλέπω ξεχνούν τα αδέρφια μου οι ΠΑΣΟΚοι ότι ήταν ένας ΑΨΟΓΟΣ ΠτΔ, ο Κωστής Στεφανόπουλος που όταν του πήγε ο μακαριστός με τρία εκατομμύρια ταυτότητες ζητώντας του δημοψήφισμα, τον έστειλε κατά Καπερναούμ) αλλά θα προτιμούσα το θάρρος του και τη λεβεντιά του ο πρώην πρωθυπουργός να την είχε επιδείξει στην ασφαλιστική μεταρρύθμιση που μάζεψε πίσω κακήν κακώς. Κι αν είχες εκεί τα κότσια, τότε απλώς θα ήλπιζα κάποτε σε μια σύνταξη. Τώρα απλώς δεν γράφει «Χριστιανός Ορθόδοξος» η ταυτότητα μου.

  12. Ο/Η Xωρίς λόγια λέει:

  13. Ο/Η Mε λόγια λέει:

    http://www.athensvoice.gr/politiki/tora-den-ehei-psofa-gia-ta-paidia-poy-lipothymane

    Τώρα δεν έχει «ψόφα» για τα παιδιά που «λιποθυμάνε στα σχολεία»;
    6 στιγμές που προκαλούν απορίες

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
    10.10.2016 – 07:00

    Εξαιτίας ενός είδους μιθριδατισμού που εξαπλώνεται όλο και περισσότερο στην κοινωνία, τίποτα δεν κάνει εντύπωση, όλα είναι ανεκτά, όλα δείχνουν λογικά. Το «χαλαρό ποτάκι», ωστόσο, που οργάνωσε ο πρωθυπουργός στο μπαρ – Μαξίμου δεν παύει να οδηγεί σε ορισμένες αναγωγές και να προκαλεί κάποια ερωτηματικά.

    -Τι ακριβώς είναι το Μαξίμου, όπου προσκαλούνται το πρωί οι δικαστές για καφέ, το βράδυ οι βουλευτές των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ για «χαλαρό ποτάκι» και στο ενδιάμεσο διαπραγματεύεται ο Υπουργός Άμυνας για το τι θα περιλαμβάνει η διδασκαλία των Θρησκευτικών;

    -Τι θα έλεγε άραγε ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση, αν ο Σαμαράς ή ο Παπανδρέου οργάνωναν στο Μαξίμου «χαλαρό ποτάκι», όταν έξω από τον ίδιο ακριβώς χώρο, τρεις μέρες πριν, έριχναν δακρυγόνα σε συνταξιούχους, που πήγαν να διαμαρτυρηθούν επειδή τους έκοψαν συντάξεις και ΕΚΑΣ; Πώς στην ευαίσθητη Αριστερή συνείδηση, κρασάκι- πιάνο και γέλια στο Μαξίμου πάνε μαζί με πλειστηριασμούς σπιτιών, που γίνονται πλέον ακόμα και για χρέη 500 ευρώ;

    -Από το «ο Καμμένος είναι τόσο δεξιός που δεν υπάρχει περίπτωση να μετάσχει σε μία κυβέρνηση συνεργασίας της Αριστεράς» που έλεγε ο Δ. Παπαδημούλης, αλλά και από τα: «μία αριστερή αντιμνημονιακή κυβέρνηση που θα εξαρτάται από την ψήφο του Πάνου Καμμένου είναι αδύνατον να σταθεί», «η διαδρομή και οι θέσεις του Πάνου Καμμένου τον τοποθετούν δεξιότερα της ΝΔ» (που τόσο γλαφυρά έγραφε στο twitter), πώς φτάσαμε να παίζει στο πιάνο του Μαξίμου ο Ζουράρις «Άσε με να φύγω σε παρακαλώ» και οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ να τραγουδούν αγκαλιά όλοι μαζί γύρω από το πιάνο;

    -Πού πήγαν οι πύρινοι λόγοι και οι κατηγορίες για «τα παιδάκια που λιποθυμάνε στα σχολεία», «η ανθρωπιστική κρίση που μαστίζει την χώρα», η κοινωνική γενοκτονία; Μήπως τελείωσαν και έτσι πλέον δεν εκτοξεύονται «ψόφα» που «ο πρωθυπουργός συνέχισε με τους 35άρηδες του κόμματος σε πασίγνωστο στέκι της πλατείας Κολωνακίου»;

    -Σχετικά με τις πολυσυζητημένες εμφανίσεις, πέρα από τις στιλιστικές ακροβασίες, που χλευάστηκαν στα social media, έχει ενδιαφέρον να δει κανείς το μήνυμα της εικόνας από την εικόνα αυτή καθεαυτή. Διότι δεν μπορεί κανείς να μην συγκρίνει τις χαλαρές –χωρίς σακάκια και γραβάτες– εμφανίσεις των υπουργών όταν εκπροσωπούν τη χώρα σε διαπραγματεύσεις, στη Βουλή ή σε διεθνή φόρα, με το πώς επέλεξαν να εμφανιστούν στο Μαξίμου. «Κοτζιάς με κοντομάνικο» όταν συνόδευσε τον πρωθυπουργό στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό της Κίνας και «Κοτζιάς με κουστούμι» για να πιει το «χαλαρό ποτό στο Μαξίμου». Γ. Σταθάκης χωρίς γραβάτα στο ίδιο ταξίδι – επίσημο ένδυμα για τη βραδιά στο Μαξίμου. Στο διά ταύτα και γραβάτες και κουστούμια διαθέτουν οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά ακόμα και αυτά εργαλειοποιούνται στη μάχη της εικόνας και της επικοινωνιακής πολιτικής.

    -Όσον αφορά στη μεγαλειώδη στιγμή που «οι βουλευτές τραγουδούσαν αντάρτικα για ώρες στο μπαλκόνι», θα έπρεπε πριν τρέξουν να κάνουν πρωί-πρωί τη διαρροή στους δημοσιογράφους, να θυμηθούν τον Αίσωπο: Των οικιών υμών εμπιπραμένων υμείς άδετε.

  14. Ο/Η Παρακαλώ αντίλογο λέει:

    http://aeisixtir.blogspot.com/2016/10/blog-post_10.html

    ΔΕΥΤΈΡΑ, ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 10, 2016
    Υπερ και κατά – τα τοπ της εβδομάδας

    (…..)

    Υπερ Φίλη

    Προφανώς ο Συριζα ξεφτιλίστηκε με την ιστορία με το παπαδαριό. Ασχέτως αν κέρδισε ή έχασε (ακόμα δεν έχω καταλάβει τι σημαίνει το «παλια βιβλία-νεο πρόγραμμα») και μόνο το ότι έκατσε ο ΠΘ στο ίδιο τραπέζι με τα τραγιά του αφαιρεί πόντους κοσμικότητας. Προς τιμήν του ο Φίλης έδωσε τη μάχη μόνος ή σχεδόν μόνος όπως είχε κάνει και η Γιαννάκου παλιότερα. Οι συγκρίσεις με την στάση πολύ λιγότερο αριστερών ακόμα παλιότερα είναι αναπόφευκτες ((νοσταλγία) Τότε το 2000, Σημίτης: Όχι διάλογος με την Εκκλησία για τις ταυτότητες αν και λησμονεί ο Ροϊδης πως τότε ο Σημίτης είχε δώσει χοντρά λεφτά κάτω από το τραπέζι στην Εκκλησία Α.Ε., αλλά τέλος πάντων)

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      @»Ο Φίλης έδωσε τη μάχη μόνος».
      Όχι.

      Πρώτον τη μάχη δεν τη δίνουν όσοι (σαλτιμπάγκοι) υποκλίνονται και φιλάνε το χέρι του Αρχιεπισκόπου, γίνονται μουσαφίρηδες της Αριεπισκοπής ή βαφτίζουν ως νονοί ανυπεράσπιστα βρέφη μαζί με δυο μητροπολίτες. Την έχουν χάσει πριν καν ξεκινήσει.
      Δεύτερον δεν είχε το δικαίωμα να τη δώσει μόνος και να τη χάσει. Δεν ήταν ιδιωτική του υπόθεση. Όφειλε να είχε την έγκριση του πρωθυπουργού (αν δεχθούμε δηλαδή ότι ο λόγος του Τσίπρα έχει την παραμικρή αξία). Όφειλε να της έδινε από την αρχή το ευρωπαϊκό δημοκρατικό αστικοφιλελεύθερο περιεχόμενο που έχει, να εξηγήσει πως δε είναι κάποια επαναστατική πράξη όπως την εμφάνιζαν κάποιοι πολιτικοί του αντίπαλοι.στη ΝΔ.
      Τρίτον. Όταν ένας υπουργός χάνει μια τέτοια μάχη, παραιτείται.

      Ο Φίλης, νομίζω συνειδητά, έκανε το εξής.
      Έδωσε μια προσωπική μάχη που ήξερε ότι θα του έδινε πόντους στο φτηνιάρικο κομματικό ακροατήριο, το οποίο δεν είναι σε θέση να κάνει πολιτικές εκτιμήσεις και να δυσαρεστηθεί για την άτακτη υποχώρηση και τη μη παραίτηση, ούτε συλλαμβάνει το κατάντημα να έχει λόγο ο υπουργός Στρατού και οι παπάδες στα σχολικά βιβλία.
      Ο Φίλης, παρά τον εξευτελισμό του έμεινε και έδρεψε ψήφους.
      Το χειρότερο, μέσω αυτού και του αφεντικού του, η Εκκλησία ενέγραψε αριστερές υποθήκες παρέμβασής της στα σχολεία και ισχυροποίησε το γελοίο μύθο πως τάχα το παρδαλό και ευτελέστατο παπαδαριό είναι ανίκητο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s