Τα θρησκευτικά σύμβολα είναι προσωπική υπόθεση, δεν είναι δημόσια, ούτε κρατική (the burkini affair)

[Κανένα θρησκευτικό σύμβολο σε δημόσιο χώρο, ούτε στους κρατικούς θεσμούς – Καμία υποχώρηση στις κατακτήσεις του Κοσμικού Κράτους]

burkini24aug16

Μεγάλη μερίδα «αριστερών» με πολλά εισαγωγικά, τελευταία κόπτεται για την «ελευθερία στην επιλογή» κλπ., Όψιμοι αριστεροί λένε: (Ωιμέ!) Στη χώρα της Γαλλικής Επανάστασης και του Ρουσώ απαγόρεψαν το μπουρκίνι! κι αρχίζουν να αραδιάζουν το επικίνδυνο δηλητήριο του τυφλού αντιδυτικισμού.

Δεν είδαμε πολλούς αριστερούς να διαμαρτύρονται βεβαίως για τις εικόνες της Oρθοδοξίας που κοσμούν τις αίθουσες της… τυφλής μας Δικαιοσύνης.

Δεν είδαμε πολλούς αριστερούς να διαμαρτύρονται για τις εικόνες της Oρθοδοξίας, την επιβαλλόμενη προσευχή και τον αγιασμό στα σχολεία – το αυτό βεβαίως ισχύει για όλα τα δημόσια κτίρια ιδιαιτέρως δε, στα νοσοκομεία και στα αστυνομικά τμήματα.

Η ίδια λεγόμενη κυβερνώσα αριστερά δεν αναφέρεται καν, στην «πάγια (my ass) θέση» της, στον διαχωρισμό Εκκλησίας-Κράτους.

Δεν ακούσαμε τώρα Αριστερούς να ζητούν την κατάργηση της μεσαιωνικής Σαρίας (δεν ισχύει ούτε στην Τουρκία) ως νόμου του Κράτους στη Θράκη, ενός θεσμού που καταπιέζει αφόρητα τις γυναίκες της μειονότητας, αδιάκριτα, μουσουλμανίδες ή άθεες. Το αίσχος, η υποκρισία, η αμάθεια και η ημιμάθεια σε μεγάλες δόξες!

Η Γαλλία όμως είναι σοβαρό κράτος, που όμως έχει κάνει πολλές (λαθεμένες κατά την άποψή μου) υποχωρήσεις στο όνομα της… ανεκτικότητας. Δεν θα έπρεπε.

Κάποιοι ημιμαθείς αριστεροί, αλλά και άλλοι που είναι ενήμεροι των πραγμάτων, έχουν μπερδέψει την επιλογή (και κατάκτηση) μιας εκκεντρικής χαριτωμένης ενδυμασίας κάποιου επώνυμου ή ανώνυμου που θέλει να κυκλοφορεί με ένα αστροπελέκι στο κεφάλι ή μια ροζ μακριά φούστα και γάντια στις πλατείες ή στις πλαζ (life style), με τη θρησκευτική δαιμονοποίηση του ανθρώπινου σώματος, την κοινώς γνωστή, για τους θρησκόληπτους, αμαρτία!

Όλοι αυτοί οι της αριστεράς, οι μαινόμενοι, ανάγουν ζητήματα του είδους σε αντίσταση ενάντια στην αστική ιδεολογία, ενάντια στον κακό καπιταλισμό και στο φιλελεύθερο κοσμικό κράτος, δηλαδή τη σημερινή (δεν γνωρίζουμε άλλη) αστική δημοκρατία – Αναγνωρίζοντας ή και παραχωρώντας ταυτόχρονα –που είναι και το σπουδαιότερο– στο Ισλάμ το ρόλο ενός νέου κι αδικημένου… προλεταριάτου που μάχεται ενάντια στις κατακτήσεις της καπιταλιστικής δύσης. Τι κατάντια σύντροφοι!

Πως φανατίζει και τυφλώνει ο φανατικός αντιδυτικισμός!

Χαρακτηριστικό το σχόλιο του Νικόλα Σεβαστάκη στο fcbk:

Να συλλέξουμε υπογραφές για το δικαίωμα στο μπουρκίνι που το καταδιώκουν οι ιδεολογικοί μηχανισμοί του γαλλικού κράτους.
Κυρίως τώρα που στην εφημερίδα των Συντακτών διαβάζει κανείς σε σχετική ανάλυση, ότι η κοσμικότητα είναι περίπου ακροδεξιό πράγμα. Σε λίγο, δεν θα μπορεί κανείς να ασκεί κριτική στην κοινωνική-πολιτισμική οπισθοδρόμηση ( ισλαμιστικής, αλλά όχι μόνο, εκπόρευσης) επειδή ένα μεγάλο μέρος αριστερών φτύνει πια απερίφραστα τον ‘δυτικό οικουμενισμό’.
 Τέτοια αθλιότητα. (οι υπογραμμίσεις δικές μου)

Ακριβώς, η κοσμικότητα κατά πολλούς αριστερούς, περίπου ακροδεξιό πράγμα.

Τέτοια και τόση αθλιότητα!

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

61 απαντήσεις στο Τα θρησκευτικά σύμβολα είναι προσωπική υπόθεση, δεν είναι δημόσια, ούτε κρατική (the burkini affair)

  1. Ο/Η Ουμανιστής λέει:

    Ο συντηρητισμός του ΣΥΡΙΖΑ και η συνεργασία του με την Άκρα Δεξιά είναι τροχοπέδη στην πρόοδο αυτού τoυ τόπου. Ηγετικοί παράγοντες ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έχουν πολύ πιο προωθημένο πολιτικό λόγο σε κάποια ζητήματα. H χώρα λειτουργεί με αυτόματο πιλότο και η αδιαφορία της εύθυμης αριστερής κομπανίας για εξελικτικές τομές είναι οφθαλμοφανής.

    http://www.protothema.gr/politics/article/581874/bakogianni-kai-venizelos-sumfonisan-na-stamatisei-i-efarmogi-tis-saria-sti-thraki/

    ‘Εχει καταργηθεί ακόμη και από την Τουρκία
    Μπακογιάννη και Βενιζέλος συμφώνησαν να σταματήσει η εφαρμογή της Σαρία στη Θράκη
    27/05/201601:002
    «Είμαστε το μοναδικό κράτος στον δυτικό κόσμο που εφαρμόζεται για ένα μέρος του πληθυσμού της η σαρία» επισήμανε η βουλευτής της ΝΔ

    Θα πρέπει να σταματήσει να εφαρμόζεται ο ισλαμικός νομός, η Σαρία, στους Έλληνες πολίτες, μουσουλμάνους το θρήσκευμα, που ζουν στην Θράκη συμφώνησαν οι βουλευτέςΝτόρα Μπακογιάννη και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, μιλώντας στο συνέδριο με θέμα «Δίκαιο και Θρησκεία στην Ελλάδα» που διοργάνωσε το Ινστιτούτο για τη Μεσόγειο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Δημοσίου Δικαίου (ΕPLO).

    Η βουλευτής της ΝΔ , Ντόρα Μπακογιάννη, ήταν σαφέστατη στο ζήτημα. «Είμαστε το μοναδικό κράτος στον δυτικό κόσμο που εφαρμόζεται για ένα μέρος του πληθυσμού της η σαρία» επισήμανε και προσέθεσε πως «πρόκειται για έναν αναχρονιστικό θεσμό».

    Προέχει η προστασία των ελευθεριών των Ελλήνων πολιτών και ιδίως των γυναικών, ανέφερε η κ Μπακογιάννη η όποια πάντως παραδέχτηκε ότι «δεν πρόκειται για ένα πολιτικά εύκολο θέμα και γι αυτό θα πρέπει να συμφωνήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα κόμματα».

    Είναι όμως, είπε , μια απόφαση που πρέπει να πάρουμε γρήγορα και θα είναι «ένα μεγάλο βήμα προόδου για τις νέες γενιές των Ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης».

    Μάλιστα η κ Μπακογιάννη επισήμανε πως ακόμα και η ίδια η Τουρκία, που αντιδρά σε σχετικές ελληνικές προθέσεις, έχει καταργήσει την σαρία.

    Ο Ευάγγελος Βενιζέλος ανέφερε ανάμεσα στα αλλά πως είναι πολύ σημαντικό να αντιμετωπίσουμε το θέμα της σαρίας με την λογική της εφαρμογής του Συντάγματος και της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Αναρωτήθηκε μάλιστα , γιατί ο Άρειος Πάγος, δεν εφαρμόζει και το Σύνταγμα και την Σύμβαση στο θέμα αυτό.
    Ο πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης αφού αναφέρθηκε στις διεθνείς και Ευρωπαϊκές συνθήκες επισήμανε ότι δεν μπορείς να αναγκάσεις ακόμα και έναν μουσουλμάνο πολίτη να δεχθεί την εφαρμογή του θρησκευτικού αυτού νόμου , αν δεν το θέλει.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      @Ο Ευάγγελος Βενιζέλος ανέφερε ανάμεσα στα αλλά πως είναι πολύ σημαντικό να αντιμετωπίσουμε το θέμα της σαρίας με την λογική της εφαρμογής του Συντάγματος και της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των δικαιωμάτων του ανθρώπου. Αναρωτήθηκε μάλιστα , γιατί ο Άρειος Πάγος, δεν εφαρμόζει και το Σύνταγμα και την Σύμβαση στο θέμα αυτό….
      _____

      Ο κ.Βενιζέλος γνωρίζει την απάντηση στο ερώτημά του και δεν είναι καθόλου άμοιρος ευθυνών. Ο τρόπος που λειτουργεί η Δικαιοσύνη και ειδικότερα η επιλεγόμενη από την εκάστοτε αρπακτική κυβέρνηση, παρά τη συνταγματική διάκριση των τριών εξουσιών, ηγεσία της, είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα σε αυτόν τον τόπο, που τον κάνει να θυμίζει λατινοαμερικανική Μπανανία και βέβαια δεν φταίει μόνο η αθλιότητα του ΣΥΡΙΖΑ, αθλιότητες υπήρξαν σε όλο το πολιτικό φάσμα.

      • Ο/Η Remedy λέει:

        Κύριε Λασκαράτο
        Θέλω να σας στείλω μία φωτό με μπουρκίνι από παραλία της Αλεξανδρούπολης.
        Σε ποιο email να σας τη στείλω?

      • Ο/Η Remedy λέει:

        Γιατί με κοροιδεύετε?
        Ζήτησα ένα μαιηλ επικοινωνίας και απαντήσατε με καμπινέδες και 666.
        Ένα κανονικό μαιηλ θα μου δώσετε ή θα συνεχίσετε να παίζετε σαν πεντάχρονο?
        Μιλάω σοβαρά. Δεν κάνω πλάκα.

      • Ο/Η Remedy λέει:

        Λασκαράτο δεν είμαι τρολλ. Μιλάω σοβαρά και περιμένω σοβαρή απάντηση.

    • Ο/Η Remedy λέει:

      Μόλις τώρα είδα την ενότητα «επαφή».
      Ισχύει το μαίηλ roidis204. at. outlook.com?

  2. Ο/Η Red λέει:

    O Mπογιόπουλος έχει ένα σοβαρό άρθρο στο οποίο υπερασπίζεται το δικαίωμα των κοριτσιών του Ισλάμ στην Ελλάδα να φορούν μαντήλα.

    http://www.enikos.gr/mpogiopoulos/379947,H-mantila-h-xeftila-kai-h-mayrila.html

    Η μαντίλα, η ξεφτίλα και η μαυρίλα
    Πρώτη καταχώρηση: 31/03/2016 – 09:00

    (…)
    Η διατύπωση του Μαρξ παραμένει – για μας – αξεπέραστη:

    «Η θρησκευτική αντανάκλαση του πραγματικού κόσμου μπορεί γενικά να εξαφανιστεί μόνο από τη στιγμή που οι σχέσεις της καθημερινής πρακτικής ζωής θα εκφράζουν για τους ανθρώπους καθημερινά καταφανείς λογικές σχέσεις μεταξύ τους και προς τη φύση… Οι πηγές της θρησκείας – τόνιζε – δε θα βρεθούν στον ουρανό, αλλά εδώ στη Γη. Μόλις αυτή η διαστρεβλωμένη πραγματικότητα, της οποίας η θρησκεία είναι αντανάκλαση, διαλυθεί, η τελευταία θα πεθάνει από φυσικό θάνατο».

    (…)

    1) Εδώ βλέπουμε εικόνα από την προχτεσινή παρέλαση. Έχουν πρόβλημα και με αυτές τις παραδοσιακές μαντίλες οι «ορθοδοξο-ελληναράδες»; Και γιατί δεν το έχουν εκφράσει 200 χρόνια τώρα;

    (…)

    4) Αυτό είναι ένα από τα χαρτονομίσματα με τα οποία έκαναν τις συναλλαγές τους οι Έλληνες μέχρι το 2002. Πώς το άντεχαν οι «ελληναράδες»; Πάλι καλά που δεν ακούσαμε ότι «ευτυχώς που ήρθε το ευρώ και σωθήκαμε από αυτά τα “ισλαμικά” χαρτονομίσματα»!

    5) Αυτή είναι η Μπουμπουλίνα. Γιατί δεν της ζητούν όλοι αυτοί οι γελοίοι να βγάλει την μαντίλα της;

    7) Εδώ δεν έχουμε να πούμε τίποτα. Μόνο σεβασμό έχουμε για τους ανθρώπους και την πίστη τους. Σεβασμό. Για όλους τους ανθρώπους. Εκτός από εκείνους τους θεομπαίχτες που δεν έχουν ούτε τον Θεό τους ούτε την (μαντιλοφόρα) Παναγία τους.

    (….)

    Και κάτι ακόμα: Οι ναζί της Χρυσής Αυγής, αυτοί που μαγαρίζουν τη μνήμη των ηρώων του ’21, εκτοξεύουν αντιισλαμικό δηλητήριο, κάνουν δηλώσεις ενάντια στα τζαμιά, στους μουσουλμάνους, στις μαντίλες.

    Φυσικά, στην πραγματικότητα, δεν έχουν κανένα πρόβλημα ούτε με τα μουσουλμανικά φέσια, ούτε με τα οθωμανικά φακιόλια. Υπό μία προϋπόθεση: Να είναι ναζιστικά!
    Η φωτογραφία του υποφυρερίσκου της Χρυσής Αυγής, του Παππά, καπελωμένου με το μουσουλμανικό φέσι που φορούσαν οι μουσουλμανικές μεραρχίες των SS στα Βαλκάνια το 1943, η φωτογραφία με το «καλό φέσι» (καλό, αρκεί να έχει επάνω τη σβάστικα και τις χιτλερικές νεκροκεφαλές), πράγματι είναι χίλιες λέξεις…

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Α. Σε ότι αφορά τη ρήση του Μαρξ, προσωπικά νομίζω πως αυτή είναι υπεραπλουστευμένη και βολονταριστική σύλληψη μιας πολύπλοκης πραγματικότητας. Ασφαλώς η αμάθεια και η φτώχεια συντηρούν τη θρησκευτική πίστη στη σημερινή χυδαία αποκρυφιστική-μαγική, εξουσιαστική και εμπορική μορφή της. Όμως ο φόβος του θανάτου και της αρρώστιας θα εξακολουθήσει να υπάρχει, όσο κι αν λυθούν τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα. Γι’αυτό η θρησκευτική πίστη θα συνεχίσει να υφίσταται και σε έναν καλύτερο κόσμο, απλώς θα αφορά πολύ λιγότερους και θα είναι πολύ πιο λογική και πολιτισμένη, πιθανότατα και χρήσιμη και γόνιμη, στο βαθμό που θα παρηγορεί και θα εξευγενίζει.

      Β. Σε ότι αφορά στην υποκρισία των Ακροδεξιών, των θρησκόληπτων και των Νεοναζί, ο κ.Μπογιόπουλος έχει απόλυτο δίκιο. Αυτοί οι μισογύνηδες και συμπλεγματικοί, που βλέπουν τη γυναίκα ως κατώτερο είδος «δεν δικαιούνται δια να ομιλούν».

      Γ. Η μαντήλα της Μπουμπουλίνας είναι πολιτισμικό προϊόν δυο διαδοχικών τυραννικών θρησκειοκεντρικών και καταπιεστικών της γυναίκας, εξουσιών, της Ρωμαϊκής Ορθόδοξης και της Οθωμανικής. Αυτών θλιβερό κατάλοιπο είναι και οι σημερινές μαντήλες κάποιων Ελληνίδων χωρικών. Της Μπουμπουλίνας δεν μπορεί να αλλάξει πια, ανήκει σε μια εποχή που πέρασε και είναι σεβαστή ως ιστορικό στοιχείο. Των Ελληνίδων χωρικών εξαφανίζεται τώρα πιά και παραμένει μόνο σε πολύ ηλικιωμένες γυναίκες και δεν είναι πλέον προϊόν έξωθεν επιβολής αλλά προσωπικής επιλογής, κοινωνικά εξαναγκασμένης ίσως λίγο, αλλά και αρκετά ελεύθερης. Η μαντήλα των Μουσουλμανίδων γυναικών είναι προϊόν (συχνά) βίαιου εξαναγκασμού του πατέρα, του συζύγου και του στενότερου ή ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος, επίσης και πλύσης εγκεφάλου, αφορά και νέες γυναίκες, μπορεί να εξελιχθεί και στην απεχθέστατη και εγκληματικά απάνθρωπη μπούργκα και τέλος αφορά και μικρά κοριτσάκια, που ασυζητητί η Πολιτεία οφείλει να προστατεύσει, όπως άλλωστε και τις ενήλικες γυναίκες.
      Αυτά ο κ.Μπογιόπουλος που ξέρει την τέχνη να κολακεύει όλους τους «αθώους» και «σοφούς» λαούς, κάνει πως δεν τα ξέρει και τα ξεπερνάει σαν να μην υπάρχουν, στα πλαίσια του γνωστού αριστερού λαϊκισμού και της ακόμη χυδαιότερης σταλινικής περιφρόνησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, θεωρούμενων ως αστική πολυτέλεια.

    • Ο/Η Po λέει:

      Red,
      εκτός κάποιων εξαιρέσεων, το άρθρο είναι απλοϊκό με εξόφθαλμα χοντροκομμένη… μαρξιστική (my ass) ανάλυση.
      Η μπογιά του Μπογιόπουλου φθίνει τόσο ώστε να φαίνονται τα τούβλα. Είναι must στους έχοντες λειψή/απειροελάχιστη ιδεολογική κατάρτιση.

  3. Ο/Η Psycho λέει:

    https://wolfsonianfiulibrary.wordpress.com/2015/01/17/charlie-or-not-charlie-a-wolfsonian-reflection-on-atheism-religious-satire-and-tolerance-in-the-wake-of-the-charlie-hebdo-massacre/

    HARLIE, OR NOT CHARLIE: A WOLFSONIAN REFLECTION ON ATHEISM, RELIGIOUS SATIRE, AND TOLERANCE IN THE WAKE OF THE CHARLIE HEBDO MASSACRE

  4. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.islam.gr/cgi-bin/pages/page3.pl?arlang=greek&arcode=140422104442&argenkat=%C3%F5%ED%E1%E9%EA%E5%DF%E1%20%E3%F9%ED%E9%DC

    [ 22.04.2014 ] Πως φαίνεσαι με μαντίλα ; video

    Μια ωραία εμπειρία που ζουν μη μουσουλμάνες γυναίκες που φοράνε τη μαντίλα για πρώτη φορά. Μη το χάσετε.

  5. Ο/Η gatouleas λέει:

    Τα αιτηματα της αριστερας μιλανε για διαχωρισμο εκκλησιας από το κράτος και όχι για υποχρεωτικη αθεϊα ως προσωπικο λαιφσταιλ. Εναντιωνομαστε στις προσευχές, τις μαντιλες και τους σταυρους όταν γίνονται θεσμοι του κράτους. Εναντιωνόμαστε στη θρησκευτική ορκομωσια στα σχολεία, στους σταυτους στα δικαστηρια, στην παρουσια του παπαδαριου στη βουλή και (φυσικά) θα εναντιωνομαστε στη μπουρκα αν γινοταν υποχρεωτική από το κρατος.
    Η απαγορευση της μπουρκας και του μπουρκινιου ως ατομική επιλογη, όμως, βρίσκεται στις οχθες του κρατικής, αστικής ένταξης σε νεα συγκεκριμενο θρησκευτικό στρατόπεδο, στην ισλαμοφοβια και στο σπεκουλαρισμα του αντιαραβικου ρατσισμου.
    Γιατι αν η απαγορευση στο μπουρκινι υπαγορευόταν από μια κοσμικη αντιληψη κοινωνιας, θα έπρεπε να απαγορευτει και ο σταυρος – κοσμημα, θα έπρεπε να διωκεται το ατομικο σταυροκοπημα του πιστου όταν περνα από την εκκλησια.
    Το προβλημα βρίσκεται, όταν το κρατο ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ μια συγκεκριμενη κανονιστικη- ρατσιστικη ενδυμασια. Στη Γαλλια απαγορευουν τη μπουρκα, στη Σαουδικη Αραβια το μπικινι, και η FIVA επιβαλλει το στρινγκ στο μπιτς βολλευ γυναικων.. Διαφορετικες οψεις του ιδιου νομισματος

    • Ο/Η Bολταίρος λέει:

      Νομίζω πως σας διαφεύγει ότι οι μαντήλες είναι αποτέλεσμα κρατικής, κοινωνικής ή συγγενικής βίας ή κρατικής πλύσης εγκεφάλου.
      Σας διαφεύγει η ρητή υποχρέωση της Δημοκρατίας να προστατέψει τα αδύναμα μέλη της, γυναίκες-παιδιά.
      Σας διαφεύγει η υποχρέωση για ισότητα.
      Ας βάλουν μπούργκα η Σακοράφα, ο Λαφαζάνης, η «καθηγήτρια» Περιστέρα Τσίπρα (αυτή έβαλε ήδη), ο Μπογιόπουλος και ο πρέσβυς του Ιράν.

      • Ο/Η gatouleas λέει:

        και το σταυρουδακι – κολιε ειναι αποτελεσμα κρατικης – κοινωνικής πλυσης εγκεφαλου. Συμφωνουμε να απαγορευτεί και οσοι το φορανε στο δρομο να παραπεμππονται στο αυτοφωρο και η αστυνομια να τους υποχρωνει να το αφαιρουν απο το λαιμο? Με αυτη τη συμπληρωματικη διαταξη θα μπορουσα να συμφωνησω το κρατος θα ηταν «μονο» αυταρχικο και οχι αυταρχικο – ρατσιστικο σε μουσουλμανικους πληθυσμους
        Γι` αυτο και η αριστερα δεν υποστιριζει την ισονομη εξαπλωση της καταστολης αλλα την αναιρεσης της.

      • Ο/Η Βολταίρος λέει:

        Όσο αντιπαθές και να μου είναι το σταυρουδάκι, δεν αφορά μόνο τις γυναίκες, δεν βασανίζει το παιδάκι που του το φορέσανε, δεν κρύβει το πρόσωπό του, δεν του στερεί αέρα, δεν κάνει κακό στα μαλλιά του, δεν το ζεσταίνει το καλοκαίρι, δεν το κάνει κωμική φιγούρα.

  6. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Oι θρησκευτικές πεποιθήσεις και τα σύμβολά με τα οποία οι πιστοί, αρέσκονται να τις εκφράζουν-κάτι που προσωπικά θεωρώ παλιμπαιδισμό- είναι αυστηρότατα προσωπική υπόθεση του καθενός, και ουδεμία σχέση έχει με την κοινωνική μας συμπεριφορά ή την δράση μας ως δημότες. Δεν έχω ούτε την περιέργεια ούτε την υποχρέωση να έχω μπροστά μου κάποιον ο οποίος με την συμπεριφορά του ή με τα θρησκευτικά του φετίχ, να μου γνωστοποιεί εικοσιτέσσερεις ώρες το εικοσιτετράωρο, έμμεσα, πλην σαφώς, ότι «είμαι Χριστιανός» ή Μουσουλμάνος». Αδιαφορώ! Φανταστείτε, να επιλέξουν οι άθεοι ένα αντίστοιχο σύμβολο για την αθεία τους. Φανταστείτε, οπαδούς αθλητικών σωματείων, να περπατάνε μέσα σε κόσμο και να γνωστοποιούν στους πάντες, αυθαίρετα, ότι ανήκουν στο τάδε αθλητικό σωματείο! Ποιόν θα ενδιέφερε; Πέραν του όπως εύστοχα παρατηρεί το άρθρο, ότι αυτά τα σύμβολά αποτελούν δαιμονοποίηση το ανθρώπινου σώματος. Πίσω από την συμπάθεια ορισμένων για μειονότητες-λχ το Ισλάμ στην Ευρώπη- υπάρχει ένα εξωραισμένο και καλά κρυμμένο μίσος, για την Δύση (Ευρώπη). Είναι προφανές, ότι σκέπτονται περίπου έτσι: Ας υπερασπιστούμε τώρα το Ισλάμ και όταν το κάνουμε συνείδηση στο μυαλό των ανθρώπων, ίσως επιφέρουμε αντίστοιχες αλλαγές και σε επίπεδο συμβόλων και όχι μόνο, και στους Χριστιανούς. Προφανώς, κάποιοι ονειρεύονται όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για όλη την Ευρώπη, συνθήκες τύπου: Δυτική και Ανατολική Ρωμαική Αυτοκρατορία. Καμία υποχώρηση σ’ αυτό το θέμα, από όλους τους ανθρώπους της λογικής και του πολιτισμού! Οσοι θέλουν μαντήλες ή οτιδήποτε άλλο, στο σπίτι τους! Στις καθημερινές δραστηριότητες και σχέσεις μας ισχύει, το κοσμικό κράτος. Τελεία και παύλα.
    Θα ‘θελα να πω εδώ την γνώμη μου, για το δικαίωμα των Μουσουλμάνων, στα Τζαμιά. Οσο οι Χριστιανοί, επιθυμούν να έχουν εκκλησίες και να εκκλησιάζονται, τόσο και Μουσουλμάνοι θα ‘χουν το δικαίωμα να αποκτήσουν Τζαμί. Εάν ποτέ, οι Χριστιανοί αποφασίσουν να παροπλίσουν (χαχα), τις εκκλησίες τους τότε και εγώ θα παλέψω μ’ όλες μου τις δυνάμεις, να συμβεί το ίδιο με τα Τζαμιά.

  7. Ο/Η eklag λέει:

    Ο Κεμάλ,προκειμένου να βελτιώσει τη λειψή του ιδεολογική κατάρτιση,
    μόνο τις κοινές γυναίκες υποχρέωνε να φοράνε μπούρκα.
    Η Ελλάδα αρκεί να απαγορεύσει την είσοδο σε όσες «σκεπασμένες» εισέρχονται από χώρες στις οποίες οι Ελληνίδες απαγορεύεται να κυκλοφορούν «ασκεπείς» .

  8. Ο/Η Red λέει:

    Ραφαηλίδης:

    http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2016/08/blog-post_78.html

    (….)

    Αξίζει να δούμε ένα σχετικά μεγάλο απόσπασμα από το βιβλίο του: «Λαοί της Ευρώπης, Καταγωγή και χαρακτηριστικά» (Οι υπογραμμίσεις δικές μου):

    … Ο λαός δεν είναι κάτι το καθεαυτό εξαγιασμένο, αλλά μια δυνατότητα και για το καλύτερο και για το χειρότερο, όπως έλεγε ο Μαρξ. Τα υπόλοιπα χύμα «φιλολαϊκά» είναι χυδαίος λαϊκισμός. Το λαό τον βοηθάς όχι όταν τον χαϊδεύεις, αλλά όταν τον εκπαιδεύεις.
    Μόνο η παιδεία θα μπορούσε να διορθώσει τα πράγματα σε τούτον τον άθλιο κόσμο, τον γεμάτο όχι μόνο από άθλιους ιεροεξεταστές, αλλά και από πανάθλιους σκλάβους εθελοντές, όπως λέει ο Νίτσε, έτοιμους να υποταχτούν στον κάθε ισχυρό, είτε αυτός βρίσκεται στον ουρανό, είτε στη γη.

    Είναι κωμικό να φωνάζεις «ζητώ η ελευθερία» και να τρέμεις την κόλαση. Είναι ανόητο να μάχεσαι κατά των δικτατόρων, έχοντας στο κεφάλι σου τον αόρατο αρχιδικτάτορα. Δεν είναι τυχαίο που οι επίγειοι δικτάτορες περιστοιχίζονται από φανατικά θρησκευόμενους.

    Εμείς οι ορθόδοξοι ας είμαστε προσεχτικοί όταν λέμε ανιστόρητα πως η Ιερά Εξέταση είναι φρούτο αποκλειστικά της καθολικής εκκλησίας. Διότι την ιδέα για μια χριστιανική Ιερά Εξέταση την είχε πρώτος ο Μέγας Κωνσταντίνος και δεύτερος, σε μια βελτιωμένη μορφή, ο Μέγας Θεοδόσιος. Δεν εφάρμοσαν για πολύ τη μέθοδο αυτοί οι αυτοκράτορες, διότι η αίρεση των Μανιχαίων (εξού και ο πάντα εν χρήσει όρος μανιχαϊσμός) για τους οποίους έγιναν στην Κωνσταντινούπολη τα πρώτα ιεροδικεία, εξαφανίστηκε σύντομα.
    Και γιατί το δυαρχικό Βυζάντιο μοίρασε έξοχα και έξυπνα τους εξουσιαστικούς ρόλους. Τη βία την ασκούσε ο κοσμικός άρχων (ο αυτοκράτορας) και την τρομοκρατία διά της κολάσεως ο θρησκευτικός άρχων (ο πατριάρχης). Έτσι, δεν χρειάστηκε ο θρησκευτικός άρχων να βρωμίσει πολύ τα χέρια του. Τα βρώμιζε και για λογαριασμό του ο κοσμικός άρχων. Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, και τα του Θεού, τω… Πατριάρχη!

    … Αυτό που με κάνει να θαυμάζω απεριόριστα την ευελιξία των απελπισμένων που προσδοκούν ανάσταση νεκρών και άλλα τέτοια ζομπικά είναι πως δε βιάζονται καθόλου να παν στον άλλο κόσμο και τρέχουν απ’ τον γιατρό στον παπά κι απ’ τον παπά στο μάγο, προκειμένου να πάρουν αναστολή της εκτέλεσης μιας προαποφασισμένης τη στιγμή της γέννησης ποινής.
    (…)

  9. Ο/Η web tasarım λέει:

    Επρεπε να παρακολουθω περισσοτερο στα Θρησκευτικα στο σχολειο γιατι η Παναγια δεν ειναι αρκετη για να εκφρασω τα νευρα μου τωρα… + İlave olarak Τα θρησκευτικά σύμβολα είναι προσωπική υπόθεση, δεν είναι δημόσια, ούτε κρατική the burkini affair…

  10. Ο/Η K λέει:

    Δύο μόνο παρατηρήσεις σε ένα κείμενο που με βρίσκει σύμφωνο στη γενική του φιλοσοφία, όχι όμως σε κάποια επιμέρους.

    α) Στην απαγόρευση θρησκευτικών συμβόλων «στους δημόσιους χώρους» θα συμπεριλαμβάνονται και οι σταυροί και το αστέρι του Δαβίδ; Επίσης ως προς τους θεσμούς, να περιμένουμε προσεχώς την κατάργηση της Κυριακής αργίας και την αντικατάστασή της, ξέρω γω, από την Τετάρτη (για να μην χρησιμοποιήσω κάποια «ιερή» για τις άλλες μονοθεϊστικές θρησκείες ημέρα). Να περιμένουμε την αντικατάσταση διαφόρων σημαιών δυτικών κρατών που ο σταυρός φιγουράρει σε αυτές; Θα κλείσουν τα ειδικά κρεοπωλεία που παρέχουν κρέας kosher; Θα καταργηθούν τα Χριστούγεννα ως γιορτή και θα αντικατασταθούν φερ’ ειπείν με τη γιορτή του «Υπέρτατου Όντος», του «Ιπτάμενου Τέρατος από σπαγγέτι», τα «Ανθεστήρια», την «παρέλαση του Καρνάβαλου» ή κάτι άλλο; Να προσμένω την απόσυρση των αμερικανικών χαρτονομισμάτων ώστε να αφαιρεθεί το «In God we trust» των Αμερικάνων; Το Ισραήλ θα πάψει να αυτοπροσδιορίζεται ως «κράτος των Εβραίων» (θρήσκευμα αν δεν απατώμαι) και θα γίνει «κράτος των Ισραηλινών»; Οι Βρετανοί βασιλείς (πολιτικές κεφαλές των κρατών της Κοινοπολιτείας) θα πάψουν να ενθρονίζονται στο αβαείο του Ουεστμίνστερ; Εν ολίγοις, δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζουμε να κοροϊδευόμαστε. Αναγνωρίζω και συμμερίζομαι τις αγαθές προθέσεις των ουμανιστών, ανεξίθρησκων, αθέων κ.ά. και το πάθος τους όσον αφορά την πανευρωπαϊκή συζήτηση, όμως πουθενά στο εξωτερικό το πρόβλημα δεν είναι τα θρησκευτικά σύμβολα γενικώς. Είναι τα μουσουλμανικά ειδικώς. Το κύμα κατά του «πολυπολιτισμού», της «υπερβολικής ανεκτικότητας» κτλ. που μαίνεται στην Ευρώπη στοχοποιεί το Ισλάμ και όχι όλες τις θρησκείες. Και, επιτρέψτε μου να πιστεύω, ότι σκόπιμα συγχέονται από πολλές μεριές οι εξτρεμιστικές εκδοχές του με τις ευρύτερες θρησκευτικές του δοξασίες. Βλ. τη συντονισμένη καμπάνια κατά των τζαμιών παντού στην Ευρώπη.

    β) Το κοσμικό κράτος ασφαλώς δεν είναι «ακροδεξιό πράγμα». Όμως, σε πολλές δυτικές χώρες η επίκλησή του έχει εργαλειοποιηθεί από την – σύγχρονη – άκρα δεξιά. Όποιος αμφιβάλλει, ας ανατρέξει στις μεταλλάξεις του Γαλλικού Εθνικού Μετώπου (που πλέον ομνύει υποκριτικά στις αρχές του 1789) και στις κινήσεις του πρώτου διδάξαντος Βίλντερς. Για να μην πέσει από τα σύννεφα για το αποτέλεσμα των προσεχών προεδρικών εκλογών στη «χώρα της Γαλλικής Επανάστασης και του Ρουσσώ». Και τότε θα δει πως παντρεύεται η εκκοσμίκευση με τον αυταρχισμό και την οπισθοδρόμηση.

    γ) Είχα την εντύπωση ότι όλες οι θρησκείες είναι σε μεγάλο βαθμό προϊόν καταναγκασμού και πίεσης.

    • Ο/Η Po λέει:

      Greekhelsinki…
      Λυπάμαι, δεν βλέπω πουθενά το λάθος μας.
      Προς το παρόν, τα ανθρώπινα δικαιώματα παραβιάζονται ασύστολα αλλού και όχι στη Γαλλία.
      Ευχαριστώ.

      • Ο/Η greekhelsinki λέει:

        Για τους θεσμούς και τις οργανώσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων τα ανθρώπινα δικαιώματα παραβιάζονται στη Γαλλία. Προφανώς όμως οι θέσεις και αποφάσεις τους δεν σας ενδιαφέρουν.

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    K,
    πράγματι όλες οι θρησκείες έχουν το στοιχείο της επιβολής και προσωπικά θα ήθελα να απαγορευθεί και ο νηπιοβαπτισμός, που εμπεριέχει βία κατά βρέφους, ο οποίος στο κάτω-κάτω είναι και αντίθετος με την αποστολική παράδοση και έχει πολύ σαθρή θεολογική βάση.
    Η μαντήλα έχει εκτός από το προφανές στοιχείο της βίας (το Ιράν π.χ. απειλεί Ιρανές στην Ευρώπη που δεν φορούν μαντήλα) και το προφανέστατο της διάκρισης σε βάρος των γυναικών. Δεν είναι δυνατόν μια δημοκρατική πολιτεία να ανεχθεί να αδικούνται επίσημα και απροκάλυπτα γυναίκες, οφείλει να τις προστατεύσει.
    Έχει την παραμικρή δυνατότητα κάποια Αφγανή να αρνηθεί στην πατρίδα της να φορέσει μπούργκα;
    ‘Οχι.
    ‘Αρα έχουμε έναν βάρβαρο θεσμό που επιβάλλεται με τη βία, όπου και όταν μπορεί.
    Οφείλουμε με όσες δυνάμεις έχουμε να τον πολεμήσουμε, όπου και όσο μπορούμε.
    Μερικοί σε λίγο θα μας πουν να επιτρέψουμε και την κλειτοριδεκτομή.
    Τα υπόλοιπα, στέψη Βρετανών βασιλέων κλπ, .δεν αποτελούν άμεση στέρηση δικαιωμάτων κανενός.
    Δεν υπάρχει αντιστοίχηση.

    Υπάρχει στοχοποίηση του Ισλάμ;
    Ίσως σε κάποιο βαθμό, αλλά υπάρχει σήμερα σε άλλη θρησκεία τέτοιο κομμάτι πιστών (μειοψηφικό βεβαίως αλλά ισχυρό), τόσο βίαιο και εγκληματικό;

    Greekhelsinki,
    δεν βλέπω γιατί τα (γνωστά) επιχειρήματα Γάλων δικηγόρων, αποδεικνύουν κάποιο δικό μας άδικο.

    • Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

      Aριστερά επιχειρήματα της συμφοράς

      • Ο/Η vagelis λέει:

        Μαλακία σύγκριση. Κι εγώ φοράω κράνος στην μηχανή

    • Ο/Η greekhelsinki λέει:

      Όταν υποβαθμίζεται την παλαιότερη οργάνωση ανθρώπινων δικαιωμάτων στον κόσμο σε «γνωστά επιχειρήματα Γάλλων δικηγόρων» προφανώς δεν σας ενδιαφέρουν οι δικαιωματικές θέσεις και αποφάσεις (διεθνών οργάνων).

    • Ο/Η K λέει:

      Έχετε δίκιο για τα δύο παραδείγματα που αναφέρετε από τη Μέση Ανατολή. Ωστόσο, στην περίπτωση του Αφγανιστάν, είχα μείνει με την εντύπωση ότι μετά την «εξαγωγή δημοκρατίας», η Δύση που τόσο κοπτόταν για τα δικαιώματα των γυναικών θα είχε πετύχει κάτι να αλλάξει. Oh whatever, μάλλον οι διορισμένoι φελλοί τύπου Καρζάι και Γκάνι έχουν άλλες προτεραιότητες. Θα επιθυμούσα επίσης σε όλες τις αναφορές για τη θρησκόληπτη βαρβαρότητα της Μέσης Ανατολής, να μην ξεχνάμε το κράτος που είναι ο μεγαλύτερος φίλος και σύμμαχος της Δύσης, αλλά και συγχρόνως ο μεγαλύτερος στην πράξη εχθρός όσων τέλος πάντων αποκαλούμε αξίες του δυτικού πολιτισμού: τη Σαουδική Αραβία, κατ’ εμέ το εφιαλτικότερο καθεστώς του πλανήτη μετά τη Β. Κορέα, σε βαθμό που το Ιράν να είναι παράδεισος ανεκτικότητας και δημοκρατίας μπροστά της (για όποιον δεν ξέρει για τι μιλάω, ας πω ότι τουλάχιστον το Ιράν έχει σύνταγμα…). Ας το έχουμε στο μυαλό μας σαν κορυφαίο παράδειγμα δυτικής υποκρισίας και επιλεκτικού οριενταλισμού.

      Όμως, εμείς μιλάγαμε για την Ευρώπη. Βασικό δικαίωμα είναι το δικαίωμα στην επιλογή στο βαθμό που δεν στρέφεται εναντίον κάποιου άλλου προσώπου. Η «εκκοσμίκευση» είναι από μόνη της μια έννοια αφηρημένη, έχει αξία μόνο στο βαθμό που γειώνεται στις ζωές των ανθρώπων. Θα ήθελα να μάθω ποιον τρίτο συγκεκριμένα βλάπτει η μαντήλα και το «μπουρκίνι», γιατί η «εκκοσμίκευση» και οι «δυτικές αξίες» δεν υποστασιοποιούνται. Ποιου θίγονται τα δικαιώματα επειδή η τάδε Γιασμίνα φόρεσε ολόσωμη κελεμπία και όχι μπικίνι; Ή μήπως ήρθε ο τάδε Χουσεΐν να μαστιγώσει τις άλλες λουόμενες της Κυανής Ακτής; Κανείς δυτικός κρατικός θεσμός δεν υποχρεώνει τις μουσουλμάνες να φοράνε μαντίλα. Έχουν το δικαίωμα της επιλογής και αν ο οικογενειακός/κοινωνικός περίγυρος τις εξαναγκάζει (όπως και σε πολλές περιπτώσεις γίνεται), οφείλει να παρέμβει η ποινική δικαιοσύνη και οι προνοιακοί θεσμοί.Καμία ανοχή δηλαδή σε συγκεκριμένα περιστατικά σωματικής και ψυχολογικής βίας και όχι άλματα στο κενό μέσω επιχειρημάτων ότι και καλά τους έχει εμπεδωθεί από πολιτισμικά συστήματα και τους έχει γίνει πλύση εγκεφάλου, γιατί αυτά μας οδηγούν σε επικίνδυνες ατραπούς του να θεωρούμε αυτομάτως όσους δεν ανήκουν στη δική μας πολιτισμική υποκατηγορία ζωντόβολα και τους εαυτούς μας πεφωτισμένους.
      Και εγώ θα ήθελα να εξαλειφθεί ο καταναγκασμός από παντού, αλλά πείτε μου ρεαλιστικά πως θα το πετύχουμε στις χώρες του Κόλπου; Οι «συμμαχίες των προθύμων» κινητοποιούνται μόνο όταν υπάρχει πετρέλαιο στη μέση, τα περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι απλό spin της Hulliburton. Είδαμε και τα αποτελέσματα της πολιτικής αυτής. Άρα μπορούμε μόνο να παλέψουμε για τη διασφάλιση της ελεύθερης επιλογής, κατ’ επέκταση της δημοκρατίας, στις δικές μας χώρες. Αν υπάρχουν γυναίκες που θέλουν να φοράνε μαντήλα, κακό του κεφαλιού τους, αλλά εγώ δεν νιώθω ότι κινδυνεύω απ’ αυτό. Μια απαραίτητη διευκρίνιση: άλλο μαντήλα, άλλο νιχάμπ, άλλο μπούρκα. Η μπούρκα είναι αυτόχρημα εξευτελισμός και μεσαίωνας (άσε που είναι μειοψηφικό φαινόμενο και στο μουσουλμανικό κόσμο).

      Ως προς το ποιου βλάπτονται τα δικαιώματα με τα παραδείγματα που ανέφερα. Η ανεξιθρησκεία και η θρησκευτική ελευθερία είναι βασικά δικαιώματα, συνταγματικά κατοχυρωμένα. Γιατί ο Χριστιανός να έχει την Κυριακή του ελεύθερη και όχι ο Εβραίος το Σάββατο και ο μουσουλμάνος την Παρασκευή; Η εφαρμογή αυτών των μέτρων θεωρείται πια κοινότοπη, αλλά η αρχική θέσπισή τους δεν ήταν καθόλου αθώα. Ανατρέξτε αν θέλετε στο πως καθιερώθηκε η Κυριακή αργία στη Θεσσαλονίκη μετά την ενσωμάτωσή της στο ελληνικό κράτος και τι ίσχυε μέχρι τότε. Επίσης το ότι το Ισραήλ αυτοπροσδιορίζεται «κράτος των Εβραίων» και όχι «των Ισραηλινών» έχει συγκεκριμένη στόχευση, ας μην το πιάσουμε.

      Κανείς δεν μίλησε για κλειτοριδεκτομή. Δεν έχω ακούσει κάποιον να την υπερασπίζεται (αν και απ’ όσο έχω διαβάσει οι φεμινίστριες του Τρίτου Κόσμου – που παλεύουν εκεί που τα πράγματα καίνε και ρισκάρουν τη ζωή τους – έχουν συγκρουστεί αγρίως με τις armchair συναδέλφους τους του ανεπτυγμένου κόσμου για το θέμα). Με κίνδυνο να σας σοκάρω, η δική μου άποψη είναι α) ότι πρόκειται για έγκλημα όταν εφαρμόζεται σε ανήλικες, το οποίο πρέπει να παταχθεί, β) το ίδιο πιστεύω για την περιτομή στα αγόρια (όταν δεν γίνεται για λόγους υγείας), γ) με την κλειτεριδεκτομή σε – πραγματικά – συναινούντες ενήλικες έχω όσο πρόβλημα έχω με τη ρινοπλαστική και την προσθετική στήθους, δηλ. είναι δικό τους το σώμα.

      Στοχοποίηση του Ισλάμ σίγουρα υπάρχει, όχι ίσως, και όχι μόνο του ουαχαμπισμού και παρεμφερών τάσεων. Αυτή τη στιγμή πράγματι δεν υπάρχει άλλη θρησκεία που να έχει ένα κομμάτι πιστών που να ενεργούν τόσο βίαια – με τη διευκρίνιση – στο όνομα της θρησκείας τους. Βίαιοι Χριστιανοί κ.ά. υπάρχουν ασύλληπτα πολλοί, δεν δρουν όμως κατά κανόνα στο όνομα της θρησκείας τους. Με την επεξήγηση ότι δεν θεωρώ το ISIS της γης τους κολασμένους και πιστεύω ότι η απειλή του τζιχαντισμού είναι κολοσσιαίας σημασίας, νιώθω ότι τα ερωτήματα είναι δύο: α) Αν πηγή της τζιχαντιστικής τρομοκρατίας είναι η – έστω στρεβλή – ανάγνωση του Κορανίου, γιατί εκδηλώνεται με τέτοια ένταση τα τελευταία 15 χρόνια, ενώ ήταν ανύπαρκτο φαινόμενο παλαιότερα; Αντί για εσενσιαλιστικές θεωρήσεις και αυθαίρετες γενικεύσεις από ισλαμολόγους της συμφοράς που χαλκεύουν ψεύτικα τσιτάτα του Μάρκο Πόλο, η απάντηση βρίσκεται στην πρόσφατη ιστορία και στην αναδόμηση μιας αλληλουχίας γεγονότων που ξεκινούν μερικές δεκαετίες πίσω. β) Ακόμη και αν συμφωνήσουμε ότι ο ηθικός σχετικισμός υπήρξε κακός σύμβουλος και ότι η πολυπολιτισμικότητα διαστάλθηκε βλακωδώς στα ακρότατα όριά της, πιστεύετε ειλικρινά ότι η αναγόρευση του Ισλάμ σε εσωτερικό εχθρό των δυτικών κοινωνιών θα διακόψει ή θα ενισχύσει το σπιράλ της βίας; Ότι με το να ρίχνει πρόστιμα στα «μπουρκίνι» ο σαρκοζικός δήμαρχος των Καννών θα αναχαιτίσει το «μοναχικό λύκο» που μεθαύριο θα θελήσει να σπείρει τον όλεθρο; Ή μήπως πρόκειται για φτηνό πολιτικαντισμό που παίζει το παιχνίδι εκείνων που υποτίθεται ότι θέλει να πολεμήσει;

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    Remedy,
    ζητώ συγνώμη νόμισα πως κάνατε πλάκα, γι’αυτό απάντησα έτσι. Θέλω να ξέρετε, πως πολύ συχνά μας αφήνουν σχόλια ζητώντας e-mail προσωπικό και δεν είναι καν τρολ, κάποια από αυτά είναι και εκ του πονηρού. Ομολογώ πως μετά σκέφτηκα και μόνος μου πως υπήρχε πιθανότητα να σας έχω αδικήσει.
    Ασφαλώς υπάρχει η επίσημη επαφή και μπορείτε να στείλετε τη φωτογραφία.

    Greekhelsinki,
    τα επιχειρήματα στα οποία μας παραπέμψατε είναι γνωστά. Σέβομαι απολύτως την οργάνωση (ομολογώ πως δεν ήξερα πως είναι η παλαιότερη και ζητώ συγνώμη γι’αυτό) και κάθε καλοπροαίρετο άνθρωπο όπως εσείς που αγωνίζεται συστηματικά, μακροχρόνια, επώνυμα, μετά λόγου γνώσεως, για τα δικαιώματα, αλλά δεν αναγνωρίζω αυθεντίες. Μπορεί να μην διαθέτουμε την προσφορά σας, την εμπειρία σας και την επιστημοσύνη σας αλλά διαθέτουμε αρκετή νοημοσύνη, γνώση και κρίση, που μας επιτρέπει να ελέγξουμε και το αλάθητο του Πάπα.
    Η μαντήλα είναι μια αισθητική ασχήμια, μια ταπείνωση της γυναικείας προσωπικότητας, μια ενοχοποίηση της γυναικείας ομορφιάς και σεξουαλικότητας, μια επίσημη παραχώρηση μιας γυναίκας στην ανδρική ιδιοκτησία, ένα μικρό βασανιστήριο και όλα αυτά συνοδεύονται από ένα κολασμένο πλέγμα ανελευθεριών, από Σαρίες και άλλα συμπαρομαρτούντα που φτάνουν μέχρι την απαγόρευση της κυκλοφορίας μιας γυναίκας μόνης και που τραβούν το χαλί κάτω από τα πόδια γυναικών και κοριτσιών. Απέχει έτη φωτός από το σταυρουδάκι των Χριστιανών κλπ.
    Δέχομαι και σέβομαι κάθε επιχείρημα που λέει ότι πρέπει να μην τροφοδοτηθούν εχθροπάθειες και ο πόλεμος των πολιτισμών, όμως βρίσκω λίγο άκομψο να υπερασπίζεται κάποιος που ζει απολύτως ελεύθερα το «δικαίωμα» των μουσουλμανίδων γυναικών να φορούν μαντήλα στην πλαζ της Βάρκιζας. Αν φορούσε για συμπαράσταση κι αυτός ολόσωμο ριγέ ανδρικό μαγιό της δεκαετίας του ’20, θα τον άκουγα με περισσότερο ενδιαφέρον. Προσωπικά δεν ανέχομαι δίπλα μου να βλέπω κοριτσάκια με μαντήλες, όχι από μίσος και συμπλεγματικό και νοσηρό ελληναράδικο εγωισμό, όχι από ξενοφοβία, όχι από φυλετισμό ή μισαλλοδοξία, αλλά από την πιο στοιχειώδη αλληλεγγύη στο δικαίωμά τους να μεγαλώσουν φυσιολογικά και όχι ως ορφανές τρόφιμες Ορθόδοξης Μονής. Καμία επιλογή δεν τους έχει δοθεί και αύριο ως ενήλικες θα έχουν τόσο πολύ ευνουχιστεί (μπορεί και κυριολεκτικά), που θα τους είναι αδύνατο να κάνουν την όποια προσωπική τους επανάσταση.

    Κ.
    ποτέ δεν υποστηρίξαμε πως η Δύση είναι αθώα ή πως αποτελεί παράδεισο. Είναι απλά ότι καλύτερο έχει η ανθρωπότητα σε αυτή την ιστορική συγκυρία, αν θέλεις το μικρότερο από τα κακά αυτού του κόσμου. Υποκρισία έχει η Δύση μπόλικη και έχει τεράστιες ευθύνες για την ανάπτυξη του ταλιμπανισμού. Προσωπικά είμαι π.χ. και ήμουν πάντα υπέρ της σοβιετικής επέμβασης στο Αφγανιστάν, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είμαι γενικά υπέρ των επεμβάσεων ή πως προσδοκούσα να προκύψει ένας παράδεισος, προσδοκούσα λιγότερη Κόλαση, αλλά η Δύση του Ρήγκαν και της Θάτσερ, δεν έβλεπε τυφλωμένη από μανιακό αντισοβιετισμό (κι εγώ έχω αντισοβιετισμό, αλλά όχι δεν τον θεωρούσα ως το υπέρτατο κακό) στα θέματα αυτά πέρα από τη μύτη της, ούτε η συγκεκριμένη Δύση είχε κάποιο ειλικρινές πάθος για ελευθερίες, δικαιοσύνη και δικαιώματα..
    Το δικαίωμα που παραβιάζεται από τη γυναίκα που φοράει μπουρκίνι είναι το δικό της δικαίωμα να μην το φοράει, που της το έχουν στερήσει με τον πιο βίαιο τρόπο, ψυχολογικής, νοητικής ή σωματικής βίας, άρρενες συγγενείς, κοινωνικός περίγυρος, θρησκευτικά σχολεία, ιμάμηδες και καθεστώτα, αλλά και γενναιόψυχοι προς τον ισλαμικό φανατισμό δυτικοί άντρες, που είναι ανεκτικοί με ξένα κόλλυβα.

  13. Ο/Η greekhelsinki λέει:

    Και τα δικά σας «επιχειρήματα είναι γνωστά». Σεις δε υποβαθμίζετε τα θεμελιώδη δικαιώματα σε «επιχειρήματα» και μετά αναπτύσσετε επιχειρήματα που απλώς αναδεικνύουν δυσανεξία με αποκορύφωμα την αναγωγή του διεθνούς δικαίου σε «αυθεντία» την οποία δεν αναγνωρίζετε. Με την ευκαιρία δεν έχω παρουσιάσει δικές μου θέσεις εδώ αλλά τη συσσωρευμένη γνώση χιλιάδων εμπειρογνωμόνων που επί δεκαετίες συνδιαμόρφωσαν το διεθνές δίκαιο ανθρώπινων δικαιωμάτων.

  14. Ο/Η Αόρατη Μελάνη λέει:

    Μια παρατήρηση: άλλο οι δημόσιοι χώροι (οι χώροι όπου έχουν ελεύθερη πρόσβαση όλοι οι πολίτες, όπως δρόμοι, πάρκα, πλατείες κ.τ.ό.) και άλλο χώροι των δημοσίων και κρατικών υπηρεσιών (σχολεία, δικαστήρια, υπουργεία κ.τ.ό.). Μη μας μπερδεύει η λέξη «δημόσιο» και στα δύο.

    Στους πρώτους φυσικά και θα επιτρεπονται τα θρησκευτικά σύμβολα. Αλίμονο αν αναγκάσουμε τους ανθρώπους να κρύβονται και να προσποιούνται. Αλίμονο αν γίνουμε δικαστές ιδεών και εξετάζουμε κάθε φορά πώς επέλεξε κάθε πολίτης την ενδυμασία του.

    Στα δεύτερα φυσικά και θα απαγορεύονται τα θρησκευτικά σύμβολα. Αλίμονο αν το κράτος έχει θρησκευτική αντί για κοσμική χροιά. Αλίμονο αν μεροληπτεί υπέρ ή κατά οποιασδήποτε θρησκευτικής πεποίθησης.

    Να κρίνονται και να ποινικοποιούνται οι πράξεις, όχι οι ιδέες και οι σκέψεις.

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      Αν κατάλαβα καλά, και μάλλον κατάλαβα καλά, μας μιλάς για ένα κοσμικό κράτος, με πολίτες που έχουν θρησκευτική χροιά. Όχι Γιάννης, Γιαννάκης. Ας φανταστούμε, έναν κοινωνικό χώρο (πλατεία), όπου οι μουσουλμάνες φοράνε μπούρκα, οι χριστιανές κάτι άλλο, οι άθεοι κάτι άλλο, οι αγνωστικιστές κάτι άλλο, οι πολυθειστές κάτι άλλο, οι εβραίοι κάτι άλλο, οι φιλοσοφούντες, της τάδε σχολής κάτι άλλο, μια άλλης σχολής κάτι άλλο κλπ κλπ. Αυτός δεν χώρος που εμπνέει συνεκτικά στοιχεία, αλλά χώρος, διαίρει και βασίλευε. Οι κοινωνικοι-δημόσιοι- χώροι, είναι σημεία όπου συναντιούνται άνθρωποι, για κοινωνικές σχέσεις και όχι για έμμεσες διαδηλώσεις, οι μεν εναντίον των δε. Οι θρησκευτικές ενδυμασίες, επιλέγονται από εντολές του θρησκευτικού κατεστημένου(το οποίο δημιουργεί κοινωνικό μοντέλο), και όχι από αυθόρμητες επιλογές. Αν ήταν αυθόρμητες, δεν θα επαναλαμβάνονταν, πανομοιότυπα. Παρεμπιπτόντος, δεν αμφισβητήται το δικαίωμα κανενός, αν θα ‘χει πρόσβαση σε δημόσιους χώρους. Και η μόνη περίπτωση που μπορεί να προσποιηθεί κάποιος, είναι να αναγκαστεί να βάλει μπούρκα ή μαντίλα, ενώ από μέσα του σιωπηρά δεν το θέλει. Αλλωστε, αν υπάρχει καταναγκασμός στην πλατεία, υπάρχει και στο σχολείο. Είτε τα δέχεσαι και τα δύο είτε τα απορρίπτεις και τα δύο.

      • Ο/Η K λέει:

        Ενδυματολογικά, ο δημόσιος χώρος πρέπει να είναι χώρος «που εμπνέει συνεκτικά στοιχεία» (sic) και όχι «χώρος, διαίρει και βασίλευε» (sic ξανά). Μια αντιολοκληρωτική φιλελεύθερη άποψη που ως τώρα αγνοούσα.

        Ίσως να μας είναι χρήσιμη η ξένη τεχνογνωσία:

        https://www.theguardian.com/world/2014/apr/24/north-korea-fashion-police

  15. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

    TΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Η ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΜΥΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
    Σκάνδαλο: Επιασαν την πριγκίπισσα του Κατάρ σε ομαδικό όργιο με 7 άνδρες [εικόνα]

    Μέγα σκάνδαλο έχει ξεσπάσει στη βασιλική οικογένεια του Κατάρ, καθώς η 34χρονη πριγκίπισσα Σεΐχά, ετεροθαλής αδερφή του μονάρχη του Κατάρ, Ταμίμ Μπιν Χαμάντ, πιάστηκε στα πράσα από τη βρετανική μυστική υπηρεσία ΜΙ6 και τη Σκότλαντ Γιαρντ να επιδίδεται σε ερωτικά παιχνίδια με επτά άνδρες ταυτόχρονα, σε σουίτα του ξενοδοχείου «Εξέλσιορ» στο Λονδίνο.

    ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

    Όλα ξεκίνησαν όταν οι Αρχές έλαβαν ειδοποίηση να επέμβουν, ύστερα από φασαρία που ακουγόταν στη σουίτα του ξενοδοχείου, και βρήκαν τη γαλαζοαίματη Καταριανή να επιδίδεται σε όργια με επτά άνδρες ταυτοχρόνως.

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα των βρετανικών μέσων, οι άνδρες των μυστικών υπηρεσιών έπεσαν από τα σύννεφα, όταν κατά τον έλεγχο των στοιχείων των ταυτοτήτων διαπίστωσαν ότι η γυναίκα στο δωμάτιο ήταν βασιλικής καταγωγής και συγκεκριμένα από το Κατάρ.

    Μάλιστα, η ίδια παραδέχθηκε ότι «αγόρασε» τις υπηρεσίες των επτά Ευρωπαίων συνοδών από έναν Σαουδάραβα «μεσίτη», αφού πρώτα του είχε ζητήσει οι παρτενέρ της να πληρούν κάποιες… προδιαγραφές, για να είναι σε θέση να ικανοποιήσουν τις ορέξεις της.

    Η άτακτη πριγκίπισσα είχε παραγγείλει άνδρες με πλούσια προσόντα, αθλητικό σωματότυπο, καστανόξανθους, χωρίς τατουάζ, λένε πηγές από το Ηνωμένο Βασίλειο. Επίσης, η πριγκίπισσα από το Κατάρ δήλωσε ότι ζήτησε από τον Σαουδάραβα να παραμείνει στο λόμπι του ξενοδοχείου όλη τη διάρκεια της νύχτας, γιατί φοβόταν μήπως κάποιος από τους άνδρες την τραυματίσει ή την κακοποιήσει.

    ΤΗ ΓΛΙΤΩΣΕ

    Αυτή η νύχτα πάθους ήταν προσχεδιασμένη από την 34χρονη πριγκίπισσα, καθώς κατά τη σύλληψή της από τις βρετανικές Αρχές τόνισε ότι με βάση το βρετανικό δίκαιο μια τέτοια πράξη δεν είναι κολάσιμη, όμως προς μεγάλη απογοήτευσή της οι Αρχές την ενημέρωσαν ότι μια τέτοια ενέργεια είναι ενάντια στον νόμο όταν κάποιος από τους παρτενέρ έχει ποινικό μητρώο.

    Το σκάνδαλο αυτό δεν θα επηρεάσει της σχέσεις του Κατάρ και της Μεγάλης Βρετανίας, καθώς η πριγκίπισσα και κάθε μέλος της βασιλικής οικογένειας της χώρας του Κόλπου έχουν διπλωματική ασυλία και άρα δεν μπορεί να συλληφθούν.

    Μάλιστα, όταν η βρετανική Αστυνομία ειδοποίησε την πρεσβεία του Κατάρ στο Λονδίνο το προσωπικό δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για το πώς η πριγκίπισσα μπλέχτηκε σε μια τέτοια κατάσταση, απλώς προσπάθησε να μην ξεφύγει από τον έλεγχο της Αστυνομίας το περιστατικό και διαρρεύσει προς τα ΜΜΕ.

    Φήμες αναφέρουν ότι οι προσφορές για να μη μαθευτεί η νύχτα ακολασίας έφτασαν ακόμα και στα 500 εκατομμύρια λίρες στις τοπικές εφημερίδες, ποσό το οποίο αρνήθηκαν, καθώς η ιστορία έχει κάνει ήδη τον κύκλο του κόσμου.

    Παρ΄όλα αυτά τα περισσότερα Βρετανικά site επιμένουν πως στο όργιο δεν εμπλεκόταν η πριγκίπισσα του Κατάρ αλλά άλλη γυναίκα που απλά της έμοιαζε. Ωστόσο δεν έχει γίνει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την αστυνομία.

    Πηγή: Σκάνδαλο: Επιασαν την πριγκίπισσα του Κατάρ σε ομαδικό όργιο με 7 άνδρες [εικόνα] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/284671/skandalo-epiasan-tin-prigkipissa-toy-katar-se-omadiko-orgio-me-7-andres-eikona#ixzz4IKeHqDN7

  16. Ο/Η greekhelsinki λέει:

    «The law should protect liberties despite potential offence, potential backlash, or hypothetical disorder borne of intolerance. Instead, the burkini bans are institutionalising a social backlash against innocent Muslims.»

    «This is not our secularism / Ce n’est pas notre laïcité»
    Statement from the offices of the International Humanist and Ethical Union (IHEU) on the “burkini ban” now being enforced in parts of France.
    http://iheu.org/this-is-not-our-secularism-ce-nest-pas-notre-laicite/

  17. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Οἱ Μαρξιστὲς ὑποστηρίζουν τὸ προλεταριάτο. Οἱ ἰσλαμιστὲς εἶναι προλεταριάτο. Οἱ ὑπόλοιποι εἶναι μικροαστοί. Ἄρα ἡ κομμουνιστικὴ διαλεχτικὴ θὰ ὑποστηρίξει τοὺς ἰσλαμιστές.

    Κομμουνιστικὴ διαλεχτική.
    http://www.parakato.gr/2016/05/h_31.html

  18. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Φίλε Κ,
    Φυσικά είμαι υπέρ, της ε λ ε υ θ ε ρ ης επιλογής της ενδυμασίας, του καθενός, κατά τα γούστα του. Εχω να κάνω πιο σοβαρές δουλειές, από το να θέλω να υποδείχνω στους άλλους, ποια ενδυμασία θα επιλέγουν. Αλλά το άρθρο του blog, διαπραγματεύεται άλλο θέμα. Την γνώμη μου, για το θέμα του άρθρου, την έγραψα σ’ άλλο σχόλιο μου. Αν δεν σου κάνει κόπο διάβασε την. Βαριέμαι να την επαναλάβω.

  19. Ο/Η greekhelsinki λέει:

    France’s Shameful and Absurd Burkini Ban
    Banning Burkini in Wake of Terror Attacks Creates Dangerous Confusion
    https://www.hrw.org/news/2016/08/25/frances-shameful-and-absurd-burkini-ban

    • Ο/Η Κυμοθόη. λέει:

      Δηλαδή στο όνομα της απειλής της σύγκρουσης των πολιτισμών να ανεχόμαστε την ισλαμική καταπίεση της γυναίκας και των κοριτσιών μέσα στην ίδια την Ευρώπη. Αν μου το πει αυτό μια Ασιάτισσα φεμινίστρια που τόχει υποστεί το πετσί της, θα το σεβαστώ, αν μου το πει ένας Έλληνας άντρας που κυκλοφορεί χωρίς μαντήλα και κολυμπάει με μαγιό, θα τον αγνοήσω.

      • Ο/Η greekhelsinki λέει:

        Αυτά υπάρχουν μόνο στο μυαλό σου και όχι στο κείμενο που σχολιάζεις και απλώς καθρεφτίζουν τη δυσανεξία σου. Αλήθεια για τη σαρία στην Ελλάδα (με τις ευλογίες του κράτους και όλων των κομμάτων και (σχεδόν) όλων των ΜΜΕ και (σχεδόν) όλων των διαδικτυακών σχολιαστών πότε έγραψες κάτι;

      • Ο/Η Po λέει:

        στην Ευρωπαϊκή ήπειρο εδόθησαν αγώνες 3ών αιώνων για εκκοσμίκευση της κοινωνίας, δεν πετιούνται έτσι για χάρη μιας μπούρκας ή ενός μπουρκίνι…

  20. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ὅλοι αὐτοὶ ποὺ κόπτονται δῆθεν γιὰ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα εἶναι οὐσιαστικὰ ἡ φωνὴ τῆς Νεοφεουδαρχικῆς, Νεοϊεραεξεταστικῆς Ἀμερικῆς, Μὴ ἐξαπατώμεθα· ἄλλοι παριστάνουν τοὺς Κομμουνιστές, ἄλλοι τοὺς Ἀναρχικούς, ἄλλοι ἄλλα. Ἀκόμη καὶ τὰ Φασιστικὰ κόμματα προωθοῦνται μέσῳ ἀρνητικῆς διαφημίσεως. Οἱ βλάκες Ναζιστὲς ψηφίζουν ναζιστικὰ κόμματα, οἱ πονηροὶ εἶναι στὶς ναζιστικὲς (καὶ ὁ Ναζισμὸς μιὰ μορφὴ νεοφεουδαρχισμοῦ εἶναι) ὀργανώσεις ποὺ ἔχουν ἀνθρωπιστικὸ προσωπεῖο.
    Οἱ Ἐκκλησίες χάνουν ὁπαδούς, κυρίως στὴν Εὐρώπη καὶ ξέρουμε ὅτι τὸ Ἰσλὰμ δέχεται τοὺς χριστιανοὺς καὶ τοὺς ἑβραῖους, ὄχι ὅμως ἀθέους, ἀγνωστικιστὲς καὶ ἐθνικούς. Ἔχουμε τὸ παράδειγμα μὲ τὸ τούρκικο σαρίκι καὶ τὴν λατινικὴ καλύπτρα, ὅταν οἱ Καθολικοὶ ἐξαναγκάστηκαν νὰ ἀκολουθήσουν λίγο τὴν Ἀναγέννησιν. Ἔχουμε τὸ παράδειγμα ξανὰ μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ τὸν Διαφωτισμὸ καὶ τὸν Κοσμᾶ τὸν Αἰτωλὸ νὰ λέῃ γιὰ τὸν θεόσταλτο Σουλτάνο τὸν Γιαχβὲχ-Ἀλλαχθεν προστάτη τῶν Ῥωμῃῶν ἀπὸ τὸν ἄθεο Διαφωτισμό. Μὴ ξεχνοῦμε τὴν θέσιν τῶν Φαναριωτῶν στὸ Σουλτανάτο.
    Ἡ Ἀμερικὴ ἐξέθρεψε τοὺς Ταλιμπάν, συνεργάζεται μὲ τὴν μεσαιωνικὴ Σ. Ἀραβία, ὐποστηρίζει τοὺς ὑποστηρικτὲς τοῦ Χαλιφάτου.
    Ἡ τακτικὴ αὐτῶν τῶν ὀργανώσεων εἶναι ἴδια μὲ ὅλες τὶς ὁλοκληρωτικὲς ἰδεολογίες. Χρησιμοποίησις δυσανεκτικῶν μισανθρώπων μὲ ἀπίστευτες μειονεξίες. Τὰ ἄτομα αὐτὰ μὲ χαμηλοτάτη νοημοσύνη καὶ μόρφωσιν, ἀποστηθίζουν τὰ φληναφήματα τῶν καθοδηγητῶν τους, τὰ ὁποῖα διαδίδουν μὲ ὑστερία, παραλήρηματικότητα, παράκρουσιν, παράνοια καὶ φανατισμό.
    Νομικὴ στὴν Εὐρώπη σπουδάζουν τὰ πλουσιόπαιδα καὶ αὐτὰ προωθοῦνται, γι’αὐτὸ καὶ δὲν πρέπει νὰ ἀποροῦμε μὲ τὴν παρανοϊκὴ ἑρμηνεία τῶν νόμων ἀνὰ καιρούς.
    Τελευταῖα στὴν Γερμανία τὸ Ἀνώτατο Δικαστήριο ἐξέδωσε ἀπόφασιν κατὰ τῆς ἐλευθερίας τῆς ἐπιστημονικῆς ἐρεύνης, ἀφοῦ αὐτὴ κρίθηκε κατώτερη τῶν συμφερόντων ἐν προκειμένῳ τῆς προτεσταντικῆς θεολογίας.
    Τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα ἦταν μία κατάκτησις γιὰ προστασία τῶν ἀνθρώπων ἀπὸ τὸ Φεουδαρχικὸ Τέρας. Τώρα τὸ Φεουδαρχικὸ Τέρας τὰ χρησιμοποιεῖ γιὰ νὰ τὰ ἀποσπάσῃ ἀπὸ τὴν ἀνθρωπότητα καὶ νὰ τὰ ἀφανίσῃ.
    Οἱ ΗΠΑ δὲν ἔχουν σχέσιν πιὰ μὲ τοὺς ἱδρυτές των καὶ τὸν Διαφωτισμόν, τὸ Ἰσλάμ μὲ τοὺς Ἀββασίδες.

  21. Ο/Η greekhelsinki λέει:

    Στην Ευρωπαϊκή ήπειρο εδόθησαν αγώνες 3ών αιώνων για να ισχύσει το κράτος δικαίου αντί για το νόμο της ζούγκλας ή του ισχυρότερου ή του μισαλλόδοξου … μετά τις θέσεις των εξειδικευμένων ΜΚΟ ήρθε και η γαλλική δικαιοσύνη που αποφάνθηκε πριν λίγο «Γαλλία: Αναστολή απαγόρευσης του μπουρκίνι αποφάσισε ανώτατο δικαστήριο»
    http://news.in.gr/world/article/?aid=1500097527

    Ας αντιληφθούν οι εν Ελλάδι υποστηρικτές της απαγόρευσης και υβριστές των ΜΚΟ που αντιτέθηκαν σε αυτή πως τώρα μπορούν να υβρίζουν και τη γαλλική δικαιοσύνη και να συνεχίζουν να υποστηρίζουν ελεύθερα τη ουσιαστική ισλαμοφοβία και μισαλλοδοξία τους …

    • Ο/Η Po λέει:

      greekhelsinki…
      έχετε μήπως την εντύπωση ότι όλη η συζήτηση γίνεται απλά για ρούχα και μας στέλνετε το λινκ της Γαλλικής δικαιοσύνης;
      το ζήτημα είναι πολύ βαθύτερο και αφορά το πρόβλημα της ανόδου του κοινοτισμού, ή του αντιδραστικού κοινοτικού διαφορισμού
      ελπίζω να με κατανοήσατε.

      • Ο/Η greekhelsinki λέει:

        Οι αποφάσεις της δικαιοσύνης και οι θέσεις ΟΛΩΝ των σημαντικών διεθνών οργανώσεων δικαιωμάτων δεν σας ενδιαφέρουν γιατί αδυνατείτε να έχετε επιχειρήματα εναντίον τους. Γιατί εδώ όπως φαίνεται και από σχόλια μερικών (που έχουν εγκριθεί) κυριαρχεί η μισαλλοδοξία με τη μορφή ισλαμοφοβίας που βασίζεται στη διαστρέβλωση της πραγματικότητας όπως και των θέσεων των εχόντων άλλη άποψη, ακόμα και με τη χρήση ύβρεων. Για αυτό και δεν θα επανέλθω.

      • Ο/Η Po λέει:

        greekhelsinki…
        εδώ δεν σας προσέβαλε κανείς, συζητάμε πολιτισμένα και ο κ.Λασκαράτος κι εγώ κάνουμε ό,τι μπορούμε.
        Δεν μπορούμε βεβαίως να φτάσουμε στο ύψος ενός επαγγελματία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αλλά προσπαθούμε.
        Διατηρούμε το σεβασμό μας έναντι διαφορετικών απόψεων, ιδιαίτερα με αυτούς του ιδίου στρατόπεδου…

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      In the past few weeks, a number of local authorities in France decided to ban the ‘burkini’ citing a number of reasons, including ‘hygiene’, ‘public order’ and ‘French laws on secularism’

      Yγιεινή, δημόσια τάξη και γαλλική νομοθεσία σχετικά με την εκκοσμίκευση.

      Κι εγώ θα απέρριπτα αυτά τα επιχειρήματα.
      Το δικό μου είναι πως παραβιάζονται τα δικαιώματα των γυναικών και των κοριτσιών που υποχρεώνονται με ψυχολογική και σωματική βία και με πλύση εγκεφάλου να φορούν μπουρκίνι και πως παραβιάζεται η αρχή της ισότητας ανδρών και γυναικών.
      Επ’αυτών θα ήθελα τα επιχειρήματά σας.

      • Ο/Η Γιάννης λέει:

        Αν μου επιτρέπετε κ. Λασκαράτο,
        συμφωνώ μ’ αυτά που γράφεται, αλλά δεν είναι μόνο θέμα παραβίασης των δικαιωμάτων των γυναικών, ψυχικής και σωματικής βίας, γυναικών και κοριτσιών. Ένα άλλο θύμα, είμαι και εγώ και όσοι σαν και μένα, που δεν θέλω να γνωρίζω, δια της βίας, τις θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις, των ανθρώπων. Αν το επιλέξω, μπορώ να το κάνω μέσα από προσωπικές ή άλλου είδους επαφές. Γιατί με το έτσι θέλω; Δεν είναι «μικρότερο» δικαίωμα αυτό. Ελπίζω να σας έδωσα να καταλάβετε, τι θέλω να πω.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κοιτάξτε,
        Το ότι έχετε δίκιο, συμφωνώ. Το μείζον όμως επιχείρημα είναι το δικαίωμα αυτών των γυναικών να μην θεωρούνται άνθρωποι β΄κατηγορίας, άβουλα εξαρτήματα των αρσενικών μελών της οικογένειάς τους και αντικείμενα βασανισμού.
        Το ότι θα έπρεπε να απαγορεύεται αυτή η φτηνιάρικη επίδειξη θρησκευτικής πίστης όλων των θρησκειών, με ρούχα ή με κοσμήματα, είναι λογικό, γιατί αυτομάτως δημιουργεί έναν διχασμό χωρίς λόγο, ένα κλίμα διακρίσεων με ιδιωτικά και αναπόδεικτα κριτήρια, αλλά αυτό θα μπορούσε να αρχίσει από τα κρατικά κτίρια, σχολεία, υπουργεία, πανεπιστήμια κλπ.
        Ειδικά για τους Χριστιανούς υποκριτές με τους μεγάλους σταυρούς, που τα χριστιανικά τους έργα είναι αντιστρόφως ανάλογα με τα σύμβολα που φοράνε, ας ακολουθήσουν την προτροπή αυτού που υποκρίνονται ότι πιστεύουν για θεό τους κι ας μοιράσουν ακόμη και από το υστέρημά τους σε αυτούς που δεν έχουν τίποτα. Ενώ ο Χριστός τους προτρέπει συνεχώς σε καλές πράξεις και αυτές μάλιστα διακριτικά, χωρίς επίδειξη, το Ευαγγέλιο δεν περιέχει ούτε ίχνος προτροπής να φέρουν σταυρούς και μάλιστα χρυσούς και μάλιστα επιδεικτικά. Η επίδειξη και η κοκεταρία δεν συνιστούν χριστιανικές αρετές.

  22. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ξεσάλωσαν σὲ ὅλα τὰ ἱστολόγια οἱ Τζιχαντόφιλοι μὲ τὴν ἀπόφασιν τῶν Γάλλων. Τὸ πῶς βλέπουμε ἐμεῖς οἱ ἀνθρωπιστές, (ἀμεσο)δημοκράτες, ἐλευθερόφρονες τὴν νῦν «νομικὴν ἐπιστήμην» εἶναι δικό μας θέμα. Δὲν συζητᾶμε μὲ Ναζί, Τζιχαντιστές, Σταλινικούς κοκ.

    • Ο/Η K λέει:

      «Δεν συζητάμε με Ναζί, Τζιχαντιστές, Σταλινικούς κοκ.»

      Παρακαλώ να επιδώσετε τα χαιρετίσματα μου στον Αριστοτέλη Καλέντζη στην προσεχή ιερουργία του Ύπατου Συμβουλίου των Εθνικών. Άντε και καλές κρυπτείες.

      • Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

        Καὶ ἐδῶ ἔχουμε ἕνα χαρακτηριστικὸ ὅλων τῶν Μονοθεϊστῶν, τὴν βρωμιά.
        Στὰ σχόλια παρατηρῆστε τὸν χρήστη «Λευκὸς Λέων» μὲ τὸν Κελτικὸ Σταυρὸ νὰ ἐπιτίθεται μὲ τὴν γνωστὴν μονοθεϊστικὴν χυδαιότητα στὸν Βλάση Ρασσιᾶ τοῦ ΥΣΕΕ.
        http://www.tribune.gr/culture/news/article/276859/sigklonistiko-pontii-ke-kritiki-timisan-pirrichio-ti-gennisi-tou-dia-sto-dikteo.html
        Ἕνας χρήστης μὲ τὸ ὄνομα «Ἀριστοτέλης Καλέντζης» στὸ facebook κάποια στιγμὴ σχολίαζε σὲ σελίδα δημοσιογράφου. Μοῦ ἔκανε ἐντύπωσις ὁ θαυμασμός του καὶ ὑποστήριξίς του πρὸς τοὺς Ἀναρχικοὺς τοῦ Ῥουβικῶνος καὶ στὴν ὁμάδα τοῦ φυλακισμένου Ῥωμανοῦ καὶ ἡ ἀντιπάθειά του πρὸς τὴν Χ.Α. Μετὰ θυμήθηκα ὅτι ὁ Μουσολίνι ἦταν ἀναρχοσυνδικαλιστὴς καὶ μαζὺ μὲ συντρόφους του ἔφτιαξαν τὸ φασιστικὸ κόμμα.
        Ἀνάμεσα στοὺς ἱερέας τοῦ ΥΣΕΕ δὲν εἶναι ὁ συγκεκριμένος κύριος, ἔχουν ὅλοι ἄλλα ὀνόματα. Οἱ ἱεροπραξίες εἶναι νομίζω ἀνοικτὲς σὲ ὅλους, ἐὰν δὲν λαθεύω, ὁπότε δὲν ξέρω ποιὸς βρίσκεται στὸ κοινό. Οἱ ἀντιφασίστες, ὡς φασίστες καὶ αὐτοί, μπορεῖ νὰ μαζεύωνται 15 γιὰ νὰ δείρουν κάποιον ἄλλο, ἀλλὰ στὸν Ἐκατηβόλο τοῦ ΥΣΕΕ ὀ Βλάσης Ρασσιᾶς ἐκάλεσε καὶ συνωμίλησε μὲ ἕναν χριστιανὸ θεολόγο καὶ ἕναν μουσουλμάνο.

        Τὸ ΥΣΕΕ ἀνακοινώνει γραπτῶς ὅτι θέλει νὰ μεταφέρῃ στὸν κόσμο.

        Ὁ Ἀριστοκλῆς θὰ συνεχίσει νὰ καταγγέλῃ τὶς πολὺ περίεργες θέσεις τῶν διαφόρων μορφωμάτων τοῦ Μονοθεϊσμοῦ καὶ τὴν κοινὴ σὲ ὅλους φασιστικότητα.

  23. Ο/Η Διεθνιστής λέει:

    Eπί της ουσίας έχετε δίκιο, η χειραφέτηση απαιτεί και ένα βαθμό βίας, από την πρωτοπορία προς τον χειραφετούμενο. Το παράδειγμα των μπολσεβίκων και της απο μέρους τους θρησκευτικής καταστολής, μας δείχνει όμως, τους κινδύνους και τα όρια αυτής της βίας.
    Ο ένας κίνδυνος είναι γενικός και αφορά το ενδεχόμενο να μην υιοθετηθεί η απελευθερωτική πρακτική, σαν συνειδητή και ελεύθερη επιλογή από τον χειραφετούμενο, αλλά σαν υποταγή στην επιβολή άνωθεν. Λέτε ότι χρειάστηκαν 300 χρόνια για να φτάσει η Δ. Ευρώπη στο όποιο επίπεδο έχει φτάσει και θέλετε να διατρέξουν αυτό το διάστημα σε 3 χρόνια ας πούμε οι χιλιάδες μετανάστριες; Ακόμα και οι γυναίκες που έχουν πειστεί αλλά καταπιέζονται από το περιβάλλον τους, ενώ αρχικά φαίνεται να τις βολεύει μια γενική απαγόρευση καθώς τις απαλάσσει από συγκρούσεις με τους δικούς τους, που θα έφερνε η δική τους ελεύθερη επιλογή (όπως βολεύει κάποιους εργαζόμενους να λένε ότι απεργούν γιατί οι συνδικαλιστές έχουν αποκλείσει την είσοδο στην βιομηχανική ζώνη), στο τέλος αυτή η σύγκρουση γίνεται και με χειρότερους για αυτές όρους, αφού το ενδυματολογικό θέμα έχει αναχθεί μέσω της απαγόρευσης σε ύψιστο θέμα ταυτότητας.
    Ο άλλος κίνδυνος είναι συγκεκριμένος για την περίπτωση μας και αφορά την στοχοποίηση συλλήβδην των μουσουλμάνων από τα ραγδαία αναπτυσσόμενα ακροδεξιά-φασιστικά κινήματα στην Ευρώπη. Το μάθημα του Ολοκαυτώματος δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε. Υπάρχει μια παραπλάνηση, ότι υπάρχει κάποια φασιστική ιδεολογία. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, υπάρχει μόνο το μίσος και η εξόντωση του εκάστοτε θύματος. Στο παρελθόν ο φασισμός υιοθέτησε «σοσιαλιστική» φρασεολογία ενάντια στους Εβραίους «τοκογλύφους», «χριστιανικό» ζήλο ενάντια στους Εβραίους «που σταύρωσαν το Χριστό» κλπ, το σημαντικό είναι το μίσος, όχι η θεωρητική του αιτιολόγηση.
    Η secular κοσμοαντίληψη καθόλου δεν είναι απαλλαγμένη από την δυνατότητα εργαλειακής της χρήσης από τον φασισμό, όπως δεν ήταν ούτε η σοσιαλιστική, ούτε η χριστιανική, χωρίς να ευθύνεται-ευθύνονταιι γι’ αυτό.

  24. Ο/Η K λέει:

    Μια αναδρομή στις ιστορικές καταβολές του «ξεσκεπάσματος» των μουσουλμάνων από ένα εξαιρετικό μπλογκ που δυστυχώς μόλις πρόσφατα ανακάλυψα

    https://tetartoskosmos.wordpress.com/2016/05/17/%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%80%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BE%CE%B5%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%80%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF/

    Δεν ισχυρίζομαι ότι όλα όσα περιγράφονται βρίσκουν ευθεία αντιστοίχηση με τα σημερινά. Υπάρχει όμως η πιθανότητα να δούμε τα πράγματα να γυρίζουν ξανά μπούμεραγκ όπως στο ακόλουθο απόσπασμα:

    «Υπηρέτριες με τη απειλή της απόλυσης, φτωχές γυναίκες που τραβήχτηκαν από τα σπιτικά τους, πόρνες, οδηγήθηκαν στο δημόσιο χώρο και αφαίρεσαν συμβολικά το πέπλο ανάμεσα σε κραυγές “Ζήτω η γαλλική Αλγερία!”. Μπροστά στη νέα αυτή επίθεση ήρθαν ξανά στην επιφάνεια παλιές αντιδράσεις. Αυθόρμητα και χωρίς κάποια εντολή, αλγερινές που ζούσαν για χρόνια χωρίς το πέπλο ξαναφόρεσαν το χάικ, δηλώνοντας έτσι ότι η γυναίκα δεν απελευθερώνεται μετά από πρόσκληση της Γαλλίας και του στρατηγού Ντεγκόλ».

  25. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Οἰ ὑποτιθέμενοι προοδευτικοὶ κάνουν ἀκριβῶς ὅτι πρέπει γιὰ νὰ μὴν ἐνταχθοῦν στὶς δυτικὲς κοινωνίες οἱ μουσουλμάνοι.
    Ἦρθαν οἱ πρόσφυγες καὶ οἱ οἰκονομικοὶ μετανάστες καὶ κάποια χαζὰ παιδάκια, ποιός ξέρει ποιός νὰ τοὺς δασκάλεψε ἔτσι, πιάνουν τὶς κοπέλες στὸ αἰδοῖο. Δὲν συμβαίνει αὐτὸ στὰ θέατρα, στὰ κονσέρτα, ἢ στὶς μπυραρίες ὅπου πᾶνε οἱ συντηρητικοί, ἀλλὰ σὲ συναυλίες μὲ ρὸκ καὶ πὸπ συγκροτήματα καὶ στὰ κλάμπ μὲ εὔκολη εἴσοδο. Συζητεῖται αὐτὸ στὰ μέσα καὶ ἔρχονται πάντα κάτι ἀντιρατσιστὲς μὲ τὰ παρόμοια κείμενα, ποὺ λένε ὅτι εἶναι φασισμὸς νὰ συζητεῖται τὸ θέμα, καὶ στοὺς γάμους τῶν δυτικῶν ὐπάρχουν βιασμοί, ἄρα ἡ ἀντιμετώπισις εἶναι μία, οἱ γυναῖκες νὰ ἐγγραφοῦν στὸ φεμινιστικὸ κίνημα. Ἀντὶ δηλαδὴ νὰ βάλουν κάποιους ὁμοεθνεῖς ἢ ὁμόγλωσσους νὰ εἰποῦν στὰ παιδάκια πέντε πράγματα, μεταθέτουν, διογκώνουν καὶ μονιμοποιοῦν προβλήματα.
    Εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ πολλὰ παραδείγματα ὅπου ἀντὶ νὰ ἐνταχθοῦν οἱ μουσουλμάνοι στὸν δυτικὸ πολιτισμὸ καὶ νὰ γίνουν ἡ ἀπαρχὴ γιὰ κάποιον ἀντίστοιχο ἐκδυτικισμὸ στὶς μουσουλμανικὲς χῶρες, ἀποξενώνονται καὶ ἀποσύρονται στὰ διάφορα γκέτο.

  26. Ο/Η chretienorthodox λέει:

    Κυριε Ροΐδη,
    Παρακαλω πολυ να μου επιτρεψετε μια παρατηρηση: στην 1η παραγραφο γραφετε· «Όψιμοι αριστεροί λένε: (Ωιμέ!) Στη χώρα της Γαλλικής Επανάστασης και του Ρουσώ απαγόρεψαν το μπουρκίνι! κι αρχίζουν να αραδιάζουν το επικίνδυνο δηλητήριο του τυφλού αντιδυτικισμού.» Αυτο σημαινει οτι αυτοι που απαγορεψαν το μπουρκινι αρχίζουν να αραδιάζουν το επικίνδυνο δηλητήριο του τυφλού αντιδυτικισμού.
    Προτεινω να βαλλετε σε εισαγωγικα το: «(Ωιμέ!) Στη χώρα της Γαλλικής Επανάστασης και του Ρουσώ απαγόρεψαν το μπουρκίνι!» ωστε να ειναι σαφες οτι εννοειτε: [Γ]αλλοι απαγορεψαν το μπουργκινι και αλλοι [Ελληνες αριστεροι] αρχίζουν να αραδιάζουν το επικίνδυνο δηλητήριο του τυφλού αντιδυτικισμού.

    Με εκτιμηση και φιλία
    Γεωργιος Θεοδοσιου

  27. Ο/Η Nomorecoal λέει:

    Απολογητές του Ισλάμ…. ΕΜΕΤΟΣ.
    Αν θέλουν μπούρκες και άλλα ισλαμαμπάντ αντί για ένα κανονικό μαγιώ (δεν είναι όλα τα μαγιώ σούπερ-τάνγκα, υπάρχουν και «σεμνά»), να ξεκουμπιστούν από την Ευρώπη και να γυρίσουν πίσω στα Χαράτσια και τα Κεμπαμπιστάν από όπου ήρθαν. ΔΕΝ είναι ρατσισμός, κανένας λογικός δεν κρίνει τους Μουσουλμάνους από το σκουρότερο δέρμα, αλλά από τον πολιτισμό και ανθρωπισμό που (δεν) έχουν τα ήθη και έθιμά τους.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s