Ξεκατινιάσματα μεταξύ ευσεβών

 [Ο Γέρων Ηλείας Γερμανός αυθαιρετεί και προκαλεί ….!!!]

Του Ευσεβούς Σωτηρίου Μ. Τζούμα εις τον Εxapsalmos.gr
«Στην Παναγία την Καθολική Γαστούνης, χοροστάτησε του Παρακλητικού Κανόνος, χθες ο Σεβ. Γέρων Μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός και ομίλησε τόσο για την Παναγία μας, όσο και επί επικαίρων τοπικών θεμάτων. Λησμόνησε, ωστόσο, να αναφέρει στο εκκλησίασμα, ότι το Γηροκομείο Γαστούνης, που ανήκει στη Μητρόπολή του και γειτνιάζει με το Ναό και σπίτια περιοίκων,από συστάσεως και λειτουργίας του,μία εικοσαετία και πλέον, ρίχνει τα…βοθρολύματα, δίπλα στα σπίτια των περιοίκων, σε κανάλι το οποίο εκβάλει στον ποταμό Πηνειό και ο ποταμός στη συνέχεια εκβάλει στη θάλασσα, όπου κολυμπούν άνθρωποι πάσης ηλικίας και κυρίως μικρά παιδιά.

Εκτός της μολυσματικής επιβάρυνσης του ποταμού και της θάλασσας,μολύνονται και οι υδροφόροι ορίζοντες όλης της περιοχής. Πρόκειται για περιβαλλοντικό έγκλημα τεραστίων διαστάσεων, με ανυπολόγιστες συνέπειες στην υγεία των κατοίκων της περιοχής. Άλλη μια αυθαιρεσία έρχεται να προστεθεί στις ήδη προηγούμενες αυθαιρεσίες του,όπως αυτή της παραχώρησης ακινήτου του γηροκομείου, προ ετών στον υιό του τότε εφημερίου της Καθολικής,7 αειμνήστου π. Φωτίου Δέρβου,κ. Χρήστο Δέρβο και μάλιστα με απόφαση του μητροπολιτικού συμβουλίου της μητρόπολης Ηλείας,η οποία μετά το σάλο που ξέσπασε στην τοπική κοινωνία ανεστάλη από τον κ. Γερμανό. Άγνωστο και μυστήριο παραμένει αν η περίφραξη του γηροκομείου που κατασκευάστηκε προ δυο ετών έγινε με άδεια της τοπικής πολεοδομίας ή της Ναοδομίας καθώς δεν είχε τοποθετηθεί την περίοδο των εργασιών, σχετική πινακίδα με τον αριθμό αδείας, όπως επιβάλλεται.
Θα θέλαμε μια απάντηση επί αυτού από τον νομότυπο κατά τα άλλα Σεβ. Ηλείας. Διότι το όποιο φιλανθρωπικό έργο της Μητρόπολης αναιρείται και καταστρέφεται μπροστά σε τέτοια περιβαλλοντικά εγκλήματα και αυθαιρεσίες.
Οι εντόπιοι δωρητές του γηροκομείου προσφέρουν τις δωρεές τους με την πεποίθηση ότι εκεί συντελείται φιλανθρωπικό έργο,στο πλαίσιο του νόμου και δεν γνωρίζουν ότι θυσιάζονται τα πάντα, ακόμη και η υγεία,δυστυχώς και από την Εκκλησία. Όλη η Γαστούνη είναι γεμάτη με άνεργους νέους, με ήθος και μόρφωση και αρχές αλλά και πάλι ο κ. Γερμανός προτίμησε να διορίσει στο γηροκομείο υπάλληλο τον υιό, του νυν εφημέριου της καθολικής.
“Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει” και η τοπική Εκκλησία ευλογεί εξόφθαλμα τα γένια της! Φεύ!
Ο Γέρων Ηλείας Γερμανός, δυστυχώς προκαλεί και αυθαιρετεί και ζητά από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμος να του εκλέξει και νέο βοηθό Επίσκοπο, αφού ο υπάρχων ένας,ο Επίσκοπος Ωλένης Αθανάσιος, φαίνεται οτι δεν του φτάνει…
«

Σημ:
Ευχαριστούμε θερμότατα τον ευσεβή σχολιαστή «του επικοινωνιολόγου«

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ξεκατινιάσματα μεταξύ ευσεβών

  1. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Νὰ μὴν κολυμπᾷ κανένας. Νὰ πηγαίνουν στὴν ἐκκλησία μὲ μπόλικα χρήματα γιὰ τὸ παγκάρι, τὰ κεριὰ καὶ τὸν δίσκον. Τὸ νερὸ τί τὸ θέλουν; Νὰ πίνουν ἁγίασμα. Ἐὰν δὲν πλένωνται δὲν θὰ παρασύρονται σὲ ἀκολάστους πράξεις, αἱ ὁποῖες ἐπιφέρουν καρκῖνο, ῥωτῆστε καὶ τὸν Πανεπιστήμονα καὶ Παντογνώστην Σεραφείμ.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Να μην ξεχνάμε πως υπάρχει επικοινωνιολόγος της Εκκλησίας ο οποίος διώκεται για συμμετοχή στο παραδικαστικό (απόπειρα εξαγοράς δικαστών για την κάλυψη υποθέσεως ιερής αρχαιοκαπηλίας στην επικράτεια του ενάρετου Δωρόθεου Β΄, αρχιτσοπάνη Μυκόνου, Τήνου, Σύρου κλπ)
    http://www.capital.gr/story/3139595

    Ο ιερέας της Μυκόνου

    Η εισαγγελέας προτείνει την παραπομπή σε δίκη και ενός πολύ γνωστού επικοινωνιολόγου.

    Σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση ο κατηγορούμενος μαζί με τους βασικούς κατηγορούμενους ξεγέλασαν ιερέα της Μυκόνου που κατηγορούνταν για κλοπή και πώληση μνημείου ιδιαίτερης αξίας ότι θα τον αθωώσουν παίρνοντας του μίζα 70.000 ευρώ.

    Συγκεκριμένα, υποσχέθηκαν στον κληρικό ότι γνωρίζουν τους δικαστές που είχαν αναλάβει την υπόθεση του στο εφετείο Λαμίας και του είπαν ότι θα τους «μιλούσαν» με αντάλλαγμα 70.000 ευρώ προκειμένου να αθωωθεί. Μάλιστα, σύμφωνα με το πόρισμα, επειδή η όλη κομπίνα στήθηκε μέσα σε σχεδόν δέκα μέρες το κύκλωμα προκειμένου να πείσει τον παπά της Μυκόνου να τους δώσει τα χρήματα «επιστράτευσαν» άλλον κληρικό ο οποίος είπε στον τότε υπόδικο ιερέα ότι είναι ο πνευματικός(!) της προέδρου της σύνθεσης του δικαστηρίου που θα τον δίκαζε και θα την επηρέαζε για μια ευνοϊκή απόφαση. Τελικά, όμως, όπως αποδείχθηκε στην εκδίκαση της υπόθεσης οι δικαστές έκαναν την δουλειά τους, δίκασαν και καταδίκασαν τον Μυκονιάτη κληρικό για την κλοπή του μνημείου παρά τα 70.000 ευρώ που πίστευε ότι τους είχε δώσει.

    Σύμφωνα με το εισαγγελικό πόρισμα ο γνωστός επικοινωνιολόγος μαζί με τον συνεργάτη πήρε 30.000 ευρώ από την κομπίνα αυτή και τα υπόλοιπα τα μοιράστηκαν τα μέλη του κυκλώματος.
    ___________________

    Για περισσότερες πληροφορίες, εδώ:
    https://roides.wordpress.com/2016/07/08/8jul16/
    ____________

    Ως υπόδικος φέρεται ο κ.Τζούμας, αλλά προκαλεί. Φαίνεται πως η αθωότητα του μαζί με την ευσέβειά του, του δίνουν αυτή τη δυνατότητα.

    http://www.exapsalmos.gr/2016/08/09/fenomeno-ton-epitheseon-ton-antiexousiaston-se-ierous-naous-ke-stin-iera-synodo-%E2%80%A2%E2%80%A2-proedros-tou-dikastiriou-pou-athoose-tous-ierosylous-sti-thessaloniki-ine-akomi-sti-thesi-t/

    Το φαινόμενο των επιθέσεων των αντιεξουσιαστών σε Ιερούς Ναούς και στην Ιερά Σύνοδο… •• Η Πρόεδρος του δικαστηρίου που αθώωσε τους ιερόσυλους στη Θεσσαλονίκη, είναι ακόμη στη θέση της;;
    Δημοσιεύτηκε στις 9 Αυγούστου 2016 από K. T.

  3. Ο/Η Παλιός λέει:

    Ο ληστής ήξερε

    http://www.pronews.gr/portal/item/%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B7%CE%BE%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%B7%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%82

    Ηλεία: Διάρρηξη στο… γηροκομείο της Γαστούνης
    1/12/2013

    Το γηροκομείο της «Παναγίας της Καθολικής» στη Γαστούνη έβαλε στο «στόχαστρο» χθες τα ξημερώματα άγνωστος διαρρήκτης που κατάφερε να φύγει με τη λεία των 22.000 ευρώ.

    Τα χρήματα προέρχονταν από τις συντάξεις του ΟΓΑ των ηλικιωμένων, που φιλοξενούνται στο γηροκομείο, και που εξαιτίας των ουρών στις τράπεζες για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, παρέμεναν κλειδωμένα στο γραφείο της Διεύθυνσης του ιδρύματος.

    Ο ταχυδρόμος πήγε το πρωί της Παρασκευής τις συντάξεις στο γηροκομείο της «Παναγίας της Καθολικής». Ο αρμόδιος υπάλληλος όμως που τα πήγε στην τράπεζα «έπεσε» πάνω στις ατελείωτες ουρές των οδηγών που περίμεναν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας τους. Έτσι, ξαναγύρισε στο ίδρυμα με τα χρήματα.

    Τα χρήματα τοποθετήθηκαν σε έναν μαύρο ντοσιέ και κλειδώθηκαν σε ένα ντουλάπι στο γραφείο της Διεύθυνσης του ιδρύματος. Παρά τα μέτρα ασφαλείας όμως, ο άγνωστος διαρρήκτης που «μπούκαρε» χθες τα ξημερώματα στο ίδρυμα, κατάφερε να βρει τα χρήματα και να τα πάρει.

    Ο δράστης της διάρρηξης μπήκε στο χώρο του γηροκομείου παραβιάζοντας μία από τις πλαϊνές του πόρτες. Με προσεκτικές κινήσεις και χωρίς να γίνει αντιληπτός έφτασε στο γραφείο της Διεύθυνσης.

    Το κλειδωμένο ντουλάπι φαίνεται ότι του κίνησε το ενδιαφέρον και επειδή, προφανώς, δεν μπορούσε να παραβιάσει την κλειδαριά, έσπασε και «κατέβασε» το φύλλο της πόρτας.

    Μέσα στο ντουλάπι βρήκε τον μαύρο ντοσιέ τον οποίο άνοιξε, πήρε τα χρήματα και με προσεκτικές πάλι κινήσεις τράπηκε σε φυγή.

    Η διάρρηξη έγινε αντιληπτή λίγα λεπτά αργότερα από το προσωπικό της βάρδιας το οποίο ειδοποίησε, στις 3:50 το πρωί, την Διευθύντρια του ιδρύματος κα. Ροδάμια Μπιλάλη η οποία κατέβηκε αναστατωμένη στο γραφείο της όπου και διαπίστωσε ότι τα χρήματα είχαν κάνει «φτερά».

    Αξίζει να σημειωθεί ότι το γηροκομείο της «Παναγίας της Καθολικής» γίνεται για δεύτερη φορά στόχος διαρρηκτών αφού τον Αύγουστο του 2011 άγνωστοι έστησαν ολόκληρη επιχείρηση «σηκώνοντας» το χρηματοκιβώτιο του ιδρύματος, με μικρότερη ωστόσο λεία από χθες.

    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

  4. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Είναι η δεύτερη φορά,που ο Τζούμας επιτίθεται κατά του Παρασκευόπουλου!!Τώρα ΤΙ ΕΙΝΑΙ κι ο ένας κι ο άλλος χρειάζεται να τους»καρφώσουν»οι «φίλοι»τους!!Πάντως έχουν εξασφαλίσει μεροκάματο!!Ο γέρων υπερογδοηκοντούτης γέμει κακίας και ενώ πια ό,τι είχε να δώσει το έδωσε,ΔΕΝ κάνει πέρα,γιατί,όπως κι ο Ρούσσας-πατριώτης του-θεωρούν τις μητροπόλεις τσιφλίκι τους,ενώ το δειλό και άπραγο κράτος τους ανέχεται!!Όσο για τον έτερο της αυτής και ίσως ΥΠΕΡΤΕΡΑΣ κακίας,όσους έχει βάλει στο μάτι,τους»περιποιείται» αναλόγως-μεταξύ των οποίων και τον κ.Βασιλάκη δεσπότη της ιδιαίτερης πατρίδας του,γιατί ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ η εκλογή του!!Υπήρξε εκ των απορρήτων του μακαρίτη Παρασκευαΐδη κι έλυνε κι έδενε!!Έχει δε απειλήδει πολλοίς από τους επισκόπους,που έκανε ο πάτρωνάς του μα αποκαλύψεις!!ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,αναμένουμε!!

  5. Ο/Η Αλφειός ποταμός λέει:

    Περισσότερα ιερά ξεκατινιάσματα για τη Γαστούνη:

    http://www.exapsalmos.gr/2016/08/17/apantisi-tou-archim-venediktou-papadopoulou-gia-ta-eftrapela-sti-gastouni-tis-mitropoleos-ilias/

    Η απάντηση του Αρχιμ. Βενεδίκτου Παπαδοπούλου για τα ευτράπελα στη Γαστούνη, της Ι. Μητροπόλεως Ηλείας
    Δημοσιεύτηκε στις 17 Αυγούστου 2016 από K. T.

    (….)

    1) τα τελευταία χρόνια είναι τοποθετημένος στον τρούλο του Αγίου Νικολάου της Γαστούνης ανάρμοστος Σταυρός από ευτελές υλικό,ο οποίος ανάβει τη νύχτα και φωτίζεται με ….κόκκινο φως. Δεν θα σταθώ στα ειρωνικά σχόλια που προκάλεσε στην τοπική κοινωνία το κόκκινο φώς, στο πιο ευδιάκριτο σημείο του Ναού αλλά θα εκφράσω την απορία μου στα εξής:
    α) από πότε στο Σταυρό του τρούλου αρμόζει το κόκκινο φως και όχι το λευκό ή το γαλάζιο;
    β)οφείλουμε ή όχι οι κληρικοί να απορρίπτουμε οτιδήποτε δεν αρμόζει στους Ναούς μας και να μην δεχόμαστε άκριτα τις απαράδεκτες κατασκευές των εμπόρων;
    γ) βάσει ποίας απόφασης του μητροπολιτικού συμβουλίου της Ι.Μητροπόλεως Ηλείας, τοποθετήθηκε ο εν λόγω Σταυρός αλλά και κάποιες μαρμάρινες κατασκευές ανισομερείς,κακής κατασκευής και άνευ ευθειών στο νότιο κλίτος του ιερού βήματος στο εσωτερικό του ως άνω ναού;
    δ) πότε εξεδόθη η απόφαση του Μ. Σ. και ποιός αρχιτέκτων μηχανικός επέβλεψε τις εργασίες και τις τοποθετήσεις;
    2) τα τελευταία δύο χρόνια και οσάκις βρεθήκαμε στο ιερό βήμα του Αγίου Νικολάου, η κατάσταση από πλευράς καθαριότητας ήταν απαράδεκτη και εξήγηση που μας δόθηκε από τον π. Γεώργιο αλλά και από τον π. Φιλάρετο, που γνώριζε το κοινό μυστικό,ήταν ότι ο νεωκόρος του Ναού ήταν τιμωρημένος και δεν του επέτρεπαν την είσοδο στο ιερό βήμα,επειδή ό,τι έβλεπε σχετικό με τις κινήσεις των ιερέων το μετέφερε στα καφενεία και αυτό είχε ως συνέπεια να στερείται το ιερό βήμα της απαραίτητης καθαριότητας. Είχε ενημερωθεί ο Σεβ. Προιστάμενός τους για την παραβατική συμπεριφορά του νεωκόρου, για να κινηθεί η προβλεπόμενη πειθαρχική διαδικασία; Ούτε αυτό λοιπόν γνώριζε ο ποιμενάρχης τους,αλλά οι αγαπητοί πατέρες εξέθεταν το νεωκόρο στην τοπική κοινωνία διαδίδοντας με φήμες την απαγόρευση και την τιμωρία του. Δεν θέλω να επεκταθώ στο μέγεθος της ακαταστασίας που επικρατούσε ούτε να αναφέρω συγκεκριμένες λεπτομέρειες γιατί θα σκανδαλίσω περισσότερο το λαό μας.
    3)σχόλια έχει προκαλέσει στη μικρή κοινωνία της Γαστούνης και κυρίως στο χριστεπώνυμο πλήρωμα, η ξαφνική εμφάνιση τα τελευταία χρόνια στον καθεδρικό ναό του Αγίου Νικολάου,λειψάνων, διαφόρων Αγίων, αγνώστου προελεύσεως και αμφιβόλου γνησιότητας, μέσα σε βιτρίνες. Σαν παιδί, γέννημα της περιοχής αυτής, δεν θυμάμαι να υπήρχαν ποτέ στο παρελθόν τέτοια λείψανα στο ναό του Αγίου Νικολάου. Ωστόσο είναι γνωστό ότι βρέθηκαν λείψανα των τοπικών Αγίων νεομαρτύρων Χρίστου και Πανάγου και με την άδεια του Σεβ. μητροπολίτη Ηλείας κ. Γερμανού εορτάζονται οι Άγιοι μέσα στη Μεγάλη Τεσσαρακοστή,όπου και η μνήμη τους.Το πρόβλημα όμως δεν εστιάζεται στους Αγίους αυτούς νεομάρτυρες, αλλά στην ύπαρξη πολλών ακόμη λειψάνων διαφόρων Αγίων, χωρίς ποτέ να έγινε κάποια επίσημη τελετή υποδοχής από τη Μητρόπολη Ηλείας.
    Ένα γεγονός όμως που σκόπιμα και πάλι απέκρυψαν οι αγαπητοί αδελφοί είς βάρος της αληθείας και το οποίον γεννά αμφιβολίες για την προέλευση των λειψάνων, είναι η αποτρόπαια όσο και παράνομη πράξη του π. Γεωργίου, με τη σκανδαλώδη ανοχή του π. Ανδρέα Καρνέζου που έχει και την ευθύνη,ενώπιον μαρτύρων στην Παναγία την Καθολική. Προ δύο ετών και ενώ βρίσκονταν σε εξέλιξη οι εργασίες ανακαίνισης του ιστορικού βυζαντινού ναού της Παναγίας της Καθολικής,ειρήσθω εν παρόδω ότι το υπουργείο πολιτισμού που εκτελούσε τα έργα είχε αποκλείσει τον περιβάλλοντα χώρο και απαγόρευε την πρόσβαση σε οποιονδήποτε,μιά παρέα ανθρώπων επισκέφθηκε το χώρο υπό την ευθύνη του προϊσταμένου του ναού π. Ανδρέα Καρνέζου,για να δεί τις εν εξελίξει εργασίες και κυρίως τα αναρίθμητα ανθρώπινα οστά που βρέθηκαν κατά τις ανασκαφές στο εσωτερικό του ναού. Η παρέα αποτελούνταν εκτός του π. Ανδρέα από τον ιεροκήρυκα της μητρόπολης π. Φιλάρετο Σπανόπουλο,το νυν προϊστάμενο του Αγίου Νικολάου Γαστούνης π. Γεώργιο Χαρδαβέλα και τον αντιδήμαρχο της πόλης κ. Σπύρο Βασιλείου. Κατά την επίσκεψη και ενώπιον όλων ο π. Γεώργιος Χαρδαβέλας έβγαλε από την τσέπη μια σακούλα του supermarket και άρχισε να διαλέγει οστά,τα οποία και οικειοποιήθηκε για άγνωστο λόγο και προς άγνωστη κατεύθυνση. Είναι λοιπόν μια ευκαιρία να εξηγήσει στον ποιμενάρχη του τη σκοπιμότητα της πράξης του αυτής και να απολογηθεί τι έκανε τα οστά. Όλα τα παραπάνω έγιναν άνευ αδείας της αρχαιολογικής υπηρεσίας και χωρίς τις επιταγές της… όπως επικαλούνται οι αγαπητοί αδελφοί στην αναφορά τους. Το λάθος μου τότε,όταν πληροφορήθηκα το γεγονός από τον π. Φιλάρετο και τον κ. Βασιλείου,ενώ βρισκόμουν στην Αθήνα, ήταν που δεν το κατήγγειλα στον εισαγγελέα για να επιληφθεί επί αφαίρεσης αντικειμένων που εμπίπτουν στο νόμο περί αρχαιοτήτων. Σε πολλές ιστορικές μελέτες-άρθρα του ο ιστοριοδίφης τέως δήμαρχος Γαστούνης κ. Κων/νος Λούρμπας αναφέρει, ότι στο εσωτερικό της Καθολικής είχε ταφεί η ένδοξη οικογένεια Σισίνη. Απορίας άξιον ακόμη και σήμερα λοιπόν είναι με ποιά αρμοδιότητα και έγκριση ο π. Ανδρέας επέτρεψε και ο π. Γεώργιος πήρε τα οστά,που ίσως και να ανήκαν στους Σισιναίους,και πού τα πήγε. Αντί να ενημερώσω τη Δικαιοσύνη,θεώρησα σωστό να ενημερώσω τη μητρόπολη Ηλείας,πράττοντας αυτό που με κατηγορούν,ότι δεν έκανα σήμερα, οι αγαπητοί αδελφοί. Επειδή δεν είχα τη δυνατότητα να επικοινωνήσω άμεσα με το Σεβ. Ηλείας,καθώς ήταν βραδινή ώρα και ο Σεβ. δεν διαθέτει κινητό τηλέφωνο,επικοινώνησα με το Θεοφιλέστατο Ωλένης κ. Αθανάσιο στο κινητό του τηλέφωνο,για να εισπράξω την απάντηση, ότι δεν έχει χρόνο και δεν μπορεί να ασχοληθεί με το θέμα,αλλά και τη σύσταση να μην ασχολούμαι.Δεν είναι λοιπόν ούτε αβάσιμα ,ούτε ανυπόστατα τα όσα γενικόλογα έγραψα για τους Ναούς της Γαστούνης διαμαρτυρόμενος για τις απαράδεκτες αυτές ενέργειες που συσσωρεύτηκαν πλέον.
    4) όσον αφορά το Ναό της Παναγίας της Καθολικής, οφείλω να καταθέσω ότι τα πράγματα είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα,καθώς εκεί η αρχαιολογική υπηρεσία τοποθέτησε ό,τι άρμοζε σε ένα Ναό του 11ου αιώνος και ο π. Ανδρέας εισάκουσε περισσότερο τις φτωχές συμβουλές μου και τις ανιδιοτελείς συστάσεις για τα όποια σφάλματα. Επειδή υπογράφει όμως και αυτός τα της αναφοράς,όφειλε να ενημερώσει το Σεβ. Ποιμενάρχη του σχετικά με την τοποθέτηση στο κεντρικό κλίτος του ιερού βήματος ενός προβολέα φωτορυθμικών, τύπου club και νυχτερινού κέντρου,ο οποίος αλλάζει όλα τα χρώματα,με χειριστήριο περιστρεφόμενο επάνω στην Αγία τράπεζα, για να μπορεί ο λειτουργός να αλλάζει τα χρώματα εν ώρα θείας λειτουργίας και τοποθετήθηκε αμέσως μετά την αποχώρηση της αρχαιολογικής υπηρεσίας και τη λήξη των εργασιών αναστήλωσης του Ναού. Πολλάκις τον παρακάλεσα να το αφαιρέσει καθώς δεν άρμοζε σε ιερό ναό,αλλά εισέπραξα αδιαφορία και γέλωτες. Ο ιεροκήρυξ π. Φιλάρετος και ο αρχιερατικός της περιοχής τους οποίους επικαλούνται οι αγαπητοί αδελφοί ήταν γνώστες για την τοποθέτηση του φωτορυθμικού. Αλλά και της συνήθειας του π. Ανδρέα να σηκώνει στους ώμους του το φελώνιό του στις ακολουθίες του καλοκαιριού και κυρίως στις λιτανείες,σαν κασκόλ,λόγω ζέστης όπως έλεγε. Γεγονός για το οποίο τον είχαν επιπλήξει πολλάκις χωρίς να συμμορφώνεται. Αυτά λησμόνησε να τα αναφέρει ο π. Ανδρέας στην αναφορά που συνυπέγραψε για να είναι ειλικρινής και συνεπής προς το Σεβ. Ποιμενάρχη του.
    Δεν στοιχειοθετεί την καλύτερη έξωθεν μαρτυρία και εικόνα,το να πουλάει στο Facebook ένας ιερέας διάφορα αντικείμενα,όπως κρεββάτι του μασάζ και πορτοπαράθυρα αλουμινίου,με φωτογραφίες μάλιστα της μαύρης αγοράς. Στην αισχροκέρδεια επιδίδονται οι γυφτοχωριάτες και όχι οι κληρικοί της Εκκλησίας μας.
    5) όσον αφορά το Ναό των Αγίων Κων/νου και Ελένης, οφείλω να παραδεχθώ ότι ουδέποτε παρατήρησα κάποια αταξία ή μη καθαριότητα και ο π. Ηλίας είναι πάντοτε πολύ προσεκτικός και τυπικός,εξάλλου ο Ναός είναι ημιυπόγειο ακόμη και τα πράγματα είναι υποκατάστατα,εντούτοις και επειδή το χώρο διακόσμησε ο μακαριστός αρχιμ. Προκόπιος Παγουρτζής αλλά και ο π. Ηλίας διατηρεί σε καλή κατάσταση χωρίς παραφωνίες και παρά την πτωχεία του Ναού, λόγω ανέγερσης,δεν υπέπεσαν στην αντίληψή μου γεγονότα ως τα προαναφερθέντα.
    6) στην περιοχή της Γαστούνης,στο διευρυμένο δήμο Πηνειού ανήκει και η Γλύφα. Εκεί προ ετών βρέθηκα στον εσπερινό της πανηγυρίζουσας ενορίας της Αγίας Μαρίνας,όπου έγινα κοινωνός μιας απαράδεκτης κατάστασης που επικρατεί μετά την ακολουθία της αρτοκλασίας. Οι ιερείς εισέρχονται στο ιερό βήμα και οι πιστοί πέφτουν στην κυριολεξία επάνω στους άρτους σαν κανίβαλοι, κάνοντας τη διανομή και τη βρώση εντός του Ναού και ενώ ψάλλονται τα απόστιχα,που όμως από την υπερβολική φασαρία δεν ακούγονται. Είναι τέτοια η αταξία που δημιουργείται που πολλοί πηγαίνουν για να διασκεδάσουν, όπως διαδίδεται. Κανείς από τους αγαπητούς αδελφούς δεν ενδιαφέρθηκε να επιβάλει την τάξη και να συμμορφώσει τους ταραξίες ή έστω να το αναφέρει στο μητροπολίτη του. Αντίθετα, όταν εγώ επέπληξα και επανέφερα στην τάξη τους ταραξίες,όντας πρώτος τη τάξει του εσπερινού,στην πανήγυρη του 2012, αντιμετώπισα τη χλεύη των αγαπητών αδελφών και συλλειτουργών και την παρατήρηση από τον υιό του π. Αθανασίου κ. Γεώργιο Μπράβο,ότι δεν έπρεπε να μαλώσω τους πιστούς και ότι θα είμαι ανεπιθύμητος είς το εξής στην ενορία της Γλύφας,γιατί δεν σηκώνουν συστάσεις! Αν ο κ. Γεώργιος Μπράβος εκμεταλλεύεται εδώ και πολλά χρόνια τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις της ενορίας, όπως πληροφορούμαι από τον π. Φιλάρετο,αυτό δεν σημαίνει επ´ουδενί ότι θα εκμεταλλεύεται και το γήρας του πατέρα του π. Αθανασίου, για να παριστάνει τον προϊστάμενο του Ναού και να επιτρέπει την αταξία που εφαρμόζεται εδώ και πολλά χρόνια, επειδή ο μητροπολίτης τους απουσιάζει στη Μονή Δίβρης. Αυτά και άλλα πολλά λησμόνησαν να συμπεριλάβουν στην απαντητική αναφορά τους οι πατέρες της Γαστούνης για να είναι συνεπείς ως προς την αλήθεια και να μην με κατηγορούν για αβάσιμες και ανυπόστατες δηλώσεις. Και όσα καταθέτω δεν σχετίζονται με προσωπικό γούστο αλλά αποτελούν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κραυγαλέες παρατυπίες και αταξίες που δεν συνάδουν με το εκκλησιαστικό φρόνημα και την ιεροπρέπεια.
    Τέλος διαπιστώνω ότι ο Σεβασμιώτατος αρκέστηκε στην απάντηση των ιερέων του και πριν ακόμα ακούσει τη δική μου θέση και εξήγηση με χαρακτηρίζει απρόσεκτο, με τη σύσταση να είμαι πιο προσεκτικός,ζητώντας παράλληλα από τον κ. Τζούμα να τη δημοσιεύσει. Δεν φέρω ουδεμίαν αντίρρησιν να δημοσιευθούν όλα τώρα,για να προσδώσουν στο άρθρο μου σάρκα,οστά…και υπόσταση. Προφανώς λησμονεί ο Σεβασμιώτατος, ότι στα όσα του κατήγγειλα σε συναντήσεις μας στο γραφείο του τον τελευταίο χρόνο,σχετικά με κακώς κείμενα στην Εκκλησία μας,αδιαφόρησε και δεν επέδειξε το απαιτούμενο ενδιαφέρον. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα για όλα τα παραπάνω και για άλλα που έχω διαπιστώσει τελευταία,αφού δεν θα έβρισκα ανταπόκριση. Βέβαια αποτρεπτικό της απόφασης να αναφέρω τα προαναφερθέντα λάθη των ιερέων της Γαστούνης, ήταν το γεγονός ότι και το γηροκομείο της Μητρόπολης Ηλείας που λειτουργεί στη Γαστούνη από εικοσιπενταετίας, ατάκτως λειτουργεί σε βασικούς τομείς.Ενδεικτικό των όσων συμβαίνουν στο γηροκομείο της Γαστούνης είναι το δημοσίευμα του κ. Τζούμα, στο οποίο ουδέν απάντησε ο Σεβασμιώτατος.Αναμένουμε απαντήσεις από το Σεβ. Ηλείας επί του δημοσιεύματος για τα απόβλητα και την άδεια;; περίφραξης του γηροκομείου και πού εκδόθηκε για να προαχθεί ο διάλογος.
    (….)
    Αρχιμ.Βενέδικτος Παπαδόπουλος

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s