Η αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης

[Να ζητήσει συγνώμη από τους 26 νέους]

Μέσα στο Ιερό!

Μέσα στο Ιερό!

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Υπάρχουν δικαστές στη Θεσσαλονίκη. Αντιγράφω από την ειδησεογραφία: «Αθώοι για το αδίκημα της υβριστικής συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια θρησκευτικής λατρείας κρίθηκαν οι 26 συλληφθέντες που διέκοψαν τη λειτουργία της Κυριακής. Δεκαεννιά από αυτούς καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης έξι μηνών με τριετή αναστολή επειδή αρνήθηκαν να υποβληθούν σε εγκληματολογική σήμανση. Η πρόεδρος του δικαστηρίου επισήμανε, ότι οι κατηγορούμενοι ‘δεν είχαν πρόθεση εξύβρισης του χώρου’. Ο πρώτος των κατηγορουμένων εξήγησε τους λόγους της ενέργειας, εκφράζοντας αλληλεγγύη στους πρόσφυγες. Αφορμή για την εισβολή στο Ναό του Παλαμά, στάθηκε η κατεδάφιση του παλιού ορφανοτροφείου ‘Μ. Αλέξανδρος’, αμέσως μετά την αστυνομική επιχείρηση της περασμένη εβδομάδας».

Αρχικά, θα ήθελα πριν μπω στο θέμα μας, να υπενθυμίσω τα συνταγματικά δικαιώματα του «συνέρχεσθαι» και της χωρίς βία προφορικής έκφρασης των στοχασμών των πολιτών, το γεγονός πως οι δημόσιες διαμαρτυρίες είναι κατάκτηση του δυτικού κόσμου και πως δεν υπάρχουν δημόσια πρόσωπα και θεσμοί ανεξέλεγκτοι.

Ο παράνομος, με αντικανονική μετάθεση από την Αλεξανδρούπολη, κρατικός υπάλληλος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, εμφανίζεται ως πνευματικός πατέρας κάθε βαπτισμένου Ορθόδοξου Χριστιανού της πόλης, όσο κι αν η βάπτιση αυτή δεν είναι σύμφωνη με την αποστολική παράδοση, αφού η αιρετική κρατική Ορθόδοξη Εκκλησία την τελεί σε άβουλα βρέφη. Συνηθίζει μάλιστα αυτή η συμφεροντολόγα Εκκλησία να συγκαταλέγει αυθαίρετα, όποτε τη συμφέρει,  κάθε βαπτισμένο με το στανιό, στο φαντασιακό ποσοστό του 97% στο οποίο ανεβάζει τους πιστούς της. Με ποιο δικαίωμα λοιπόν ο μητροπολίτης και οι ιερείς αρνούνται σε φορολογούμενους πολίτες που επιβαρύνονται με την καταβολή των ιερών μισθών τους και διαθέτουν μάλιστα τον τυπικό τίτλο του μέλους της Ορθόδοξης Εκκλησίας η οποία είναι ‘Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου’, να εκφράσουν μέσα στους ναούς, με νόμιμο τρόπο τη διαμαρτυρία τους κατά ενεργειών τους τις οποίες κρίνουν απάνθρωπες; Γνωρίζει ο κ. Διονύσης (Άνθιμος) Ρούσας, πως ο πρόσφυγας στην Αίγυπτο Χριστός, απαιτεί από τους πιστούς να φέρονται στους πρόσφυγες σαν να ήταν ο ίδιος στη θέση τους. Η κλήση της Αστυνομίας για να συλλάβει ανθρώπους που υπερασπίζονται, με τον τρόπο τους, ευπρεπή και όχι βίαιο ή προσβλητικό, όχι με κατάληψη πάντως όπως κατά κόρον διακινήθηκε για τη δημιουργία εντυπώσεων, τους πρόσφυγες μέσα στο ναό, είναι συμπεριφορά του πατέρα Επισκόπου προς τα παιδιά του; Ούτε ο χειρότερος φυσικός πατέρας δεν θα φερόταν έτσι.

Γιατί φοβήθηκε το διάλογο ο πρωθιερέας του ναού; Τι τον εμπόδιζε να διακόψει για λίγο την τελετή και να συζητήσει με τους νέους; Πως αντιλαμβάνεται τον αποστολικό του ρόλο; Πιστεύει πως η αλήθεια του Θεού επιβάλλεται με τη βία του Χωροφύλακα; Ακόμη κι αν οι νέοι είχαν άδικο και δεν εμφορούνταν από προφανέστατα ευγενή κίνητρα, δηλαδή την έστω και ασυνείδητη (μερικοί μπορεί και ενσυνείδητη, κανείς δεν το ξέρει),  τήρηση των εντολών του Χριστού για τους πρόσφυγες αδελφούς του, γιατί ο εμφανιζόμενος ως εκπρόσωπος ενός Παντοδύναμου και Πανάγαθου Θεού, δείχνει τόση ανασφάλεια και τόση εχθρότητα; Πως τόλμησαν ο μητροπολίτης και οι ιερείς του να περιφρονήσουν τόσο βάναυσα τις εντολές του θεού τους και να καταφύγουν στους κατασταλτικούς μηχανισμούς του Κράτους, σαν να ήταν κοινοί ιδιώτες και όχι πνευματικοί πατέρες, αδελφοί, Απόστολοι και διδάσκαλοι; Δεν έχουν ακούσει το: «Εγώ δε λέγω υμίν αγαπάτε τους εχθρούς υμών ευλογείτε τους καταρωμένους υμάς καλώς ποιείτε τους μισούντας υμάς, και προσεύχεσθε υπέρ των επηρεαζόντων υμάς, και διωκόντων υμάς»; Είναι αυτά τυπικά λόγια κενά περιεχομένου και ακατάληπτα, που αμαθείς ιερείς παπαγαλίζουν σε ανελλήνιστους βαριεστημένους πιστούς ή είναι υποχρεωτικός Κανόνας χριστιανικής ζωής; Αν αυτά εντέλλεται ο θεός τους για τους εχθρούς τους, τι συμπεριφορά οφείλουν σε συμπατριώτες, συμπολίτες, συνανθρώπους και νέους, που επιπλέον πληρούν και τις προϋποθέσεις που παραπάνω αναφέραμε;

Έχουμε πολλές φορές επισημάνει την τεράστια υποκρισία του δεσπότη Άνθιμου, ειδικά σε ζητήματα σεξουαλικής «ηθικής», όπου ο Φαρισαϊσμός και η διγλωσσία του δεν αντέχει στο δημόσιο έλεγχο. Λυπούμαστε να βλέπουμε και ιερείς που η πίστη τους στο Θεό, η εμπιστοσύνη τους στον εαυτό τους και η ιερατική τους πνευματικότητα, δεν είναι τόσο δυνατές ώστε να τους δίνουν την ικανότητα να απευθυνθούν πατρικά και φιλικά σε νέους ανθρώπους που θέλησαν να ακουστεί η φωνή τους μέσα στο ναό. Ακόμη και δηλωμένοι άθεοι ή εχθροί της Εκκλησίας αν ήταν και οι 26 νέοι, αποστολικό χρέος του εφημέριου ήταν να εκμεταλλευθεί την ευκαιρία και να επανευαγγελίσει τα απολωλότα πρόβατα και τους άσωτους υιούς που του χτύπησαν μόνοι τους την πόρτα. Η εκκλησιαστική παράδοση δεν φοβάται τη φωνή του εκκλησιάσματος, υπάρχουν οι αντιφωνήσεις των πιστών στα λόγια του ιερέα και αναγνωρίζεται για παράδειγμα και το δικαίωμά τους να φωνάξουν ΑΝΑΞΙΟΣ την ώρα της χειροτονίας ενός ηθικά έκθετου κληρικού. Ακόμη και αυτό το δικαίωμα το έχει ποδοπατήσει η Εκκλησία με τη βοήθεια των διεφθαρμένων κομμάτων που έχουν κυβερνήσει αυτή τη χώρα, καλώντας τα ΜΑΤ να επιβάλλουν με τη βία τη σιωπή στην χειροτονία και στην ενθρόνιση διαβόητων μητροπολιτών.

Είναι γνωστό πως στη χώρα μας, πιστοί και άπιστοι γενικά σέβονται τους ναούς και σπάνια κάνουν εκεί πράξεις που προσβάλλουν το χώρο. Οι μόνοι που συστηματικά μολύνουν «την ευπρέπειαν του Οίκου Του», με τις συμπεριφορές τους είναι οι ρασοφόροι. Να θυμίσω εντελώς ενδεικτικά από μια βροχή παρόμοιων περιστατικών, τα επισκοπικά παιδεραστικά όργια στις εγκαταστάσεις του ναού της «θαυματουργής» Χρυσοβαλάντου Ν.Υόρκης; Το τζακούζι του προκλητικά προστατευόμενου ακόμη από την Εκκλησία αρχιμανδρίτη Γιοσάκη, που έστησε μαζί με τον Τούρκο φίλο του στο υπόγειο του Αγ.Αθανασίου του Σικάγο; Την παλιότερη αποπλάνηση 5 αγοριών από τον ιερέα Ι.Π. του χωριού Αμισός της Δράμας, μέσα στο Ιερό (φωτ.); Την σεξουαλική παρενόχληση ανήλικου από αρχιμανδρίτη τη Μ.Παρασκευή του 2009 σε ναό χωριού της Κοζάνης; Τις καταγγελίες Θεολόγου που ποτέ δεν διερευνήθηκαν δικαστικά, για σεξουαλική επίθεση που δέχθηκε από τον πανιερότατο μητροπολίτη Καλλίνικο γύρω από την Αγία Τράπεζα; ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ ΠΟΤΕ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΟΥΤΕ ΕΝΟΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥ Η ΠΙΣΤΟΥ; Η πολιτισμένη (και νόμιμη με δικαστική απόφαση) διαμαρτυρία ρομαντικών νεαρών για ένα ανθρωπιστικό θέμα στο οποίο η Εκκλησία είναι έκθετη τους πείραξε;

Το λιγότερο που θα έπρεπε να απαιτήσουν οι δημοσιογράφοι του κυβερνητικού κόμματος και των επιχειρηματιών που ελέγχουν τα τηλεοπτικά κανάλια, είναι να ζητήσει ο αρειμάνιος μητροπολίτης και οι κληρικοί του ταπεινά συγνώμη για τον άδικο σάλο και το σκανδαλισμό που προκάλεσαν στους ειλικρινείς πιστούς με την τόσο αντιχριστιανική συμπεριφορά τους.

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

15 Responses to Η αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης

  1. Παράθεμα: Η αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης | Oxtapus *blueAction

  2. Ο/Η Επισκέπτης λέει:

    To φραγγέλιο του Χριστού κατά των εμπόρων, ρασοφόρων και πιστών, του ναού

    http://xairete.blogspot.gr/2016/08/blog-post_12.html
    Τρίτη, 2 Αυγούστου 2016

    Σχόλιο: Ο πρώτος «αντι-εξουσιαστής», σε επίθεση σε εκκλησιαστικό χώρο!

  3. Ο/Η Αρχιεπισκοπική προστασία λέει:

    Oι λειτουργοί του Υψίστου που παραμένουν ιερείς παρά την καταιγίδα των σκανδάλων τους

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=169584

    Κρουστάλλη Δήμητρα

    Εργα και ημέρες του Ιάκωβου Γιοσάκη

    Πώς ο ιερέας, που από έφηβος με το ένα μάτι κοιτούσε τον Θεό και με το άλλο την εξουσία, κατόρθωσε με τη δράση του να σημαδέψει τη μοίρα τόπων και ανθρώπων

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/11/2005
    Στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά θα μεταχθεί το πρωί της ερχόμενης Τρίτης ο Αρχιμανδρίτης κ. Ιάκωβος Γιοσάκης προκειμένου να δικαστεί για σειρά κακουργηματικών κατηγοριών που αφορούν υπεξαίρεση εικόνων μεγάλης αξίας από την Ιερά Μονή Κυθήρων καθώς και άλλων αρχαιοτήτων από ιερές μονές του νησιού. Μεταξύ των κατηγοριών που αποδίδονται στον προφυλακισμένο από τον περασμένο Φεβρουάριο αρχιμανδρίτη είναι η ηθική αυτουργία στην υπεξαίρεση 123 εικόνων – οι 93 από αυτές είναι της βυζαντινής περιόδου και σύμφωνα με την κατηγορία υπεξαιρέθηκαν από την Ιερά Μονή Κυθήρων το 1996 – και 10 κωδίκων – ιερών βιβλίων. Σύμφωνα με τα όσα έχει υποστηρίξει ο κατηγορούμενος, η άσκηση της ποινικής δίωξης σε βάρος του είναι «απαράδεκτη» καθώς οι τέσσερις που αρχικά φέρονταν ως φυσικοί αυτουργοί της υπεξαίρεσης των εικόνων και ο ένας που φερόταν ως φυσικός αυτουργός της υπεξαίρεσης των κωδίκων – ιερών βιβλίων έχουν απαλλαγεί με αμετάκλητα βουλεύματα του Συμβουλίου Εφετών.
    Ο Αγιος Δημήτριος στον Πειραιά, μια γειτονιά συντηρητική και θρησκευόμενη, δεν άνοιγε τη δεκαετία του ’70 ορίζοντες για ονειροπολήσεις. Ειδικά για τον γιο ενός υδραυλικού και μιας νοικοκυράς ο οποίος φοιτούσε στο 5ο Γυμνάσιο Αρρένων Πειραιά, το επονομαζόμενο «κλουβί», εξαιτίας μιας ατυχούς αρχιτεκτονικής έμπνευσης που το έκανε να μοιάζει εξωτερικά με κτίριο φυλακής. Για κάθε κλουβί υπάρχει ένα κλειδί – ο νεαρός Ιάκωβος Γιοσάκης απελευθέρωνε τις πνευματικές του ανησυχίες μέσω της ποίησης του Νίκου Γκάτσου, τον οποίο θαύμαζε «για το ελευθεριάζον πνεύμα του, που δεν είναι ούτε υπέρμετρα συντηρητικό ούτε αμετροεπές. Συμβολίζει το μέτρο». Το μέτρο φαίνεται ότι έλειπε από τον ίδιο. Αντίθετα με την προτροπή του αγαπημένου του ποιητή, «… μη γίνεσαι πεπρωμένον…», ο Γιοσάκης σημάδεψε με τη δράση του τη μοίρα τόπων και ανθρώπων.

    * Διαίρει και βασίλευε

    Ο Παύλος, μετέπειτα Ιάκωβος, Γιοσάκης γεννήθηκε το 1965. Ηταν το δεύτερο παιδί μιας οικογένειας που είχε ακόμη δύο κόρες. H οικογένεια Γιοσάκη έμενε στον έναν όροφο ενός δίπατου σπιτιού, με ενοίκιο. Εκεί εξακολουθεί να ζει η μητέρα του. Ο πατέρας του πέθανε από καρδιά το 1988. Για τα δεδομένα της περιοχής η οικογένεια θεωρούνταν μεσαίων εισοδημάτων και ο πατέρας του φρόντιζε να μη λείψει τίποτε από τα παιδιά του – ανάσανε οικονομικά όταν πήγε στο εργοστάσιο υφασμάτων της αδελφής του στο Ηράκλειο Αττικής.

    Ανθρωποι που τους γνωρίζουν από παλιά μιλούν για μια οικογένεια υπόδειγμα. Θρήσκοι και συντηρητικοί στα πιστεύω τους δεν ξεχώριζαν από τον περίγυρό τους. Εχει γραφτεί ότι ο πατέρας του ήταν μέλος της εκκλησιαστικής επιτροπής στον ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου των παλαιοημερολογιτών. Ο ίδιος αρνείται ότι ήταν παλαιοημερολογίτης, γεγονός όμως είναι πως συνδεόταν με τον παλαιοημερολογίτη Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ευθύμιο. Ως και την εφηβεία η ζωή του περιστρεφόταν γύρω από τη γειτονιά του και την Εκκλησία. Μέσα στους ναούς ένιωθε ότι έβρισκε τον προορισμό του. Με την πολιτική, αν και γύρω του έβραζε ο τόπος, δεν ασχολήθηκε. Ο αθλητισμός δεν τον τραβούσε.

    Στην ηλικία που άλλα παιδιά ονειρεύονται να γίνουν αστροναύτες αυτός είχε αποφασίσει ότι θα γίνει ιερέας. Στο σχολείο ήταν άριστος μαθητής και σχεδόν κάθε χρόνο απουσιολόγος. Συμμαθητές του θυμούνται ότι επεδίωκε να έχει καλές σχέσεις με τους καθηγητές. Εμοιαζε ένα παιδί υποταγμένο στην εξουσία, ώσπου βάλθηκε να την κατακτήσει. Κοινωνικός, με ήπιο χαρακτήρα, κάλυπτε την τάση του να μπερδεύεται, να μεταφέρει κουβέντες και να χωρίζει παρέες. Αν και αφιέρωνε τον ελεύθερο χρόνο του στην ανάγνωση ιστορίας, θεολογίας, ποίησης και αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας, στη ζωή του υιοθέτησε τη ρωμαϊκή φιλοσοφία του «divide et impera». «Είναι πολύ ευφυής, αλλά είναι και δόλιος και υποχθόνιος. Κατέστρωνε διαρκώς πλάνα για να παγιδεύει τους εχθρούς του» λέει ένας παλιός του φίλος.

    * Αδραξε τη μέρα και τα λεφτά

    Από τη στιγμή που αποφάσισε ότι το μέλλον του ήταν στην ιεροσύνη, εντόπισε και τον στόχο του: ήθελε να γίνει μητροπολίτης, και μάλιστα όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Σε ηλικία 19 ετών, όντας πρωτοετής φοιτητής στη Θεολογική Αθηνών, του δόθηκε μια σπάνια ευκαιρία. Ο τότε Μητροπολίτης Κυθήρων Ιάκωβος, με τον οποίο είχε γνωριστεί σε εκκλησιαστικές εορτές στον Πειραιά, δέχθηκε να τον χειροτονήσει διάκονο και του έδωσε το όνομά του. Δεν πήγε στα Κύθηρα, έμεινε με απόσπαση στην Αθήνα, υπηρετώντας στον ναό της Αγίας Ειρήνης στην Αιόλου. Στο μεταξύ αποφοίτησε με «λίαν καλώς» από το ποιμαντικό τμήμα της σχολής του και έμαθε αγγλικά και ρωσικά.

    Στα Κύθηρα υπήρχε ένταση στις σχέσεις των ντόπιων με τον μητροπολίτη και ο Ιάκωβος Γιοσάκης το αντελήφθη εγκαίρως. Προτίμησε να αποδεχθεί πρόσκληση του Μητροπολίτη Λήμνου Παντελεήμονος, εγκαταστάθηκε στην ακριτική Μύρινα, όπου σε ηλικία 21 ετών προβιβάστηκε σε πρωτοσύγκελο και έγινε το δεξί χέρι του ηλικιωμένου και άρρωστου μητροπολίτη. Εκεί αναδύθηκε και το «ελευθεριάζον πνεύμα» με το οποίο τον είχε μπολιάσει ο Γκάτσος, αλλά και η φιλοχρηματία του. Ο Γιοσάκης, λένε άνθρωποι του περιβάλλοντός του, είναι εξαρτημένος από το χρήμα. Το μέρος ήταν μικρό, γρήγορα άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες για βραδινές εξόδους σε μπαρ, για διαχείριση εν λευκώ των χρημάτων της μητρόπολης, ακόμη και για εξαφάνιση παλαιών εικόνων. Οταν αντικαταστάθηκε το Austin Morris του ’44 που χρησιμοποιούσε ο Παντελεήμων με μία Mercedes, έστω αγορασμένη από τον ΟΔΔΥ, όπως λέει ο Γιοσάκης, ο νεαρός κληρικός δαιμονοποιήθηκε. Για να σώσουν την κατάσταση άνθρωποι της μητρόπολης έλεγαν ότι ήταν ανιψιός του Παντελεήμονος. Τελικά ο δραστήριος νέος που έγινε δεκτός με ανακούφιση, μια και ο ηλικιωμένος μητροπολίτης μετά βίας ασκούσε τα καθήκοντά του, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη Λήμνο, μαζί με τον Παντελεήμονα, λόγω των διαδηλώσεων και της λαϊκής κατακραυγής.

    * Ταξίδι στα Κύθηρα μετά σκανδάλων

    Το 1988 ήταν ένα δύσκολο έτος για τον Ιάκωβο Γιοσάκη. Πεθαίνει ο πατέρας του, μετά ο Παντελεήμονας, τον οποίο φρόντιζε μέχρι τέλους, και κληρονομεί την περιουσία του. Μετακομίζει στην Κύπρο, όπου υπηρετεί για λίγο ως ιεροκήρυκας δίπλα στον εξαναγκασθέντα σε παραίτηση Μητροπολίτη Λεμεσού Χρύσανθο και στη συνέχεια φεύγει για την Αγγλία. Στο Λονδίνο υπηρέτησε στην Αρχιεπισκοπή M. Βρετανίας και Θυατείρων, και ολοκλήρωσε ένα μεταπτυχιακό στην Ποιμαντική Θεολογία.

    Το 1996 επιστρέφει στα Κύθηρα, εγκαθίσταται στη Μονή του Αγίου Θεοδώρου. Ο κόσμος βλέπει έναν δραστήριο ιερέα, ασυνήθιστα μορφωμένο, πάντοτε καλοντυμένο (με αντερί σε χρώματα μπορντό και σκούρο πράσινο) και περιποιημένο, να μιλάει ωραία και να ενδιαφέρεται για τις εκκλησίες και τα ξωκλήσια του νησιού. Εναν χρόνο μετά οι πιστοί ξεσηκώνονται εναντίον του. Κατηγορούν αυτόν και τον μοναχό Κύριλλο Σταυρόπουλο για σεξουαλικά σκάνδαλα, για παράνομες ανασκαφές και αρχαιοκαπηλία, για σύληση τάφων μητροπολιτών… Ο κόσμος, διηγούνται αυτόπτες μάρτυρες, σπάει την πόρτα του μοναστηριού και τον σέρνει έξω από αυτό. Τα γεγονότα οδηγούν σε παραίτηση τον τότε Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Ιάκωβο και η Σύνοδος διεξάγει εκτεταμένες ανακρίσεις. Ο Γιοσάκης μιλάει για «λαό καθήμενο εν τω σκότι» και συνεχίζει τη βιομηχανία μηνύσεων που είχε ξεκινήσει από τη Λήμνο. H δικομανία του τον ωθεί να καλλιεργήσει σχέσεις με δικαστές, τις οποίες τώρα επικαλείται ως τεκμήριο του ήθους του. Παρά την αντίδραση στο πρόσωπό του, η μετατροπή (με δωρεές) ενός παλαιού σχολείου σε μουσείο για 72 παλαιές εικόνες από εκκλησίες του νησιού πρόκειται τώρα να υλοποιηθεί.

    * Ο κύκλος των γνωριμιών

    Ο Γιοσάκης αναζητεί διέξοδο στην Αμερική. Εντάσσεται στη δικαιοδοσία της Μητρόπολης Παναμά και αποσπάται στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής, στον ναό του Αγίου Αθανασίου στο Σικάγο. Στον γάμο της αδελφής του στην Αθήνα γνωρίζεται, όπως λέει ο ίδιος, με την Αντωνία Ηλία, η οποία αναζητεί νοσοκομείο στην Αμερική για τον πατέρα της. Το 1999 ξεσπά νέο σκάνδαλο. Σύμφωνα με καταγγελίες τα χρήματα του ναού ακολουθούσαν περίεργες τραπεζικές διαδρομές, εκδίδονται ακάλυπτες επιταγές, ενώ λέγεται ότι ο Γιοσάκης επιθυμούσε την κατασκευή τζακούζι (υδρομασάζ) δίπλα στο γραφείο του. Για αυτά, όπως και για την κατηγορία υπεξαίρεσης χρημάτων από τον Μητροπολίτη Λήμνου, έχουν εκδοθεί πρόσφατα απαλλακτικά βουλεύματα.

    Επιστρέφει στην Ελλάδα και αναζητεί εναγωνίως ενορία. Ζητεί στήριξη από τον φίλο του, τότε Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος, κ. Θεόκλητο. Κάποια στιγμή, σε μια συνάντηση κοινών γνωστών, γνωρίζει τον κ. Σ. Τζούμα, στον οποίο δίνει την εντύπωση ανθρώπου που επιθυμεί να ξεφύγει από το παρελθόν του και τον συστήνει στον Μητροπολίτη Αττικής κ. Παντελεήμονα. Ο Γιοσάκης διαθέτει επίσης τις συστάσεις του εισαγγελέα κ. N. Αθανασόπουλου και δεν κρύβει τις φιλικές σχέσεις του και με άλλους δικαστές – μάλιστα έδινε και νομικές συμβουλές όταν χρειαζόταν. Οταν ξέσπασε το σκάνδαλο του παραδικαστικού κυκλώματος, με επίκεντρο τον Ιάκωβο Γιοσάκη, πολλοί έχασαν τον ύπνο τους. Κάθε μέρα ένα καινούργιο όνομα τυλιγόταν στον ιστό του Γιοσάκη: δικαστές, ιερωμένοι, πολιτικοί. Το τι αληθεύει θα φανεί από την έρευνα που διεξάγουν οι εφέτες ανακριτές. Εν τω μεταξύ ο Γιοσάκης ετοιμάζει μόνος του την υπεράσπισή του («με χειρουργική λογική», παρατηρεί ο συνήγορός του) και προσπαθεί να ολοκληρώσει τις σπουδές του στη Νομική (είναι τριτοετής φοιτητής).

  4. Ο/Η Μητροπολιτική προστασία λέει:

    ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ
    Φρίκη: Φέρνουν ανήλικα αγόρια με τρένα από Βουλγαρία για να κάνουν πιάτσα στη Θεσσαλονίκη

    Πηγή: Φρίκη: Φέρνουν ανήλικα αγόρια με τρένα από Βουλγαρία για να κάνουν πιάτσα στη Θεσσαλονίκη | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/200056/friki-fernoyn-anilika-agoria-me-trena-apo-voylgaria-gia-na-kanoyn-piatsa-sti#ixzz4GM6C6zKN

  5. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://ecclesiasthemata.blogspot.gr/2008/08/blog-post_06.html

    Τετάρτη, 6 Αυγούστου 2008

    «ΑΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ »ΑΝΑΞΙΟΣ»», …ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΜΑΚΕΛΕΨΟΥΝΕ!!!..

    Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής, και Ιστορίας της Τέχνης, γράφει στο μπλογκ του:

    ΑΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ »ΑΝΑΞΙΟΣ» ΒΡΟΝΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ

    Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2007 12:50 πμ

    Aαπητοί συνέλληνες, υπάρχει τρόπος να σπάσει το απόστημα της ιεραρχίας εκείνης, που καπηλεύεται το όνομα του Χριστού και το έργο του προς ίδιον και ιδιοτελές όφελος.

    Κατά την διάρκεια μιας ενθρόνισης ιεράρχη έχει δικαίωμα το εκκλησίασμα να εκφέρει την γνώμη του, φωνάζοντας άξιος ή ανάξιος…

    Μέχρι σήμερα κανένας εξ όσων θέλουν να βοηθήσουν ώστε το απόστημα της πλουτοκρατικής και οθομανοβυζαντινοκρατούσης ιεραρχίας να εκλείψει, δεν έχει πάρει μέρος σε ενθρόνιση ώστε ενεργά να φωνάξει ΑΝΑΞΙΟΣ…

    Γνωρίζω δε ότι σύμφωνα με τους κανόνες ο ενθρονιζόμενος δεν μπορεί να είναι αποδεκτός ως τέτοιος.

    Μήπως ήρθε η ώρα να κάνουμε χρήση των δικαιωμάτων μας;

    Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2007 2:12 μμ

    ΣΧΟΛΙΟ από τον Επισκέπτη Π. Μιχαλόπουλο, στο μπλογκ:

    Σε αντικατάσταση του δικαιώματος που είχαν οι λαϊκοί στην αποστολική Εκκλησία των πρώτων χρόνων να συμμετέχουν στην εκλογή των ποιμένων τους, τους δόθηκε το δικαίωμα να εγκρίνουν ή να απορρίπτουν μια εκλογή. Και αυτό το δικαίωμα το εξάσκουσαν με το «άξιος» ή με το «ανάξιος», ανάλογα, κατά την στιγμή της χειροτονίας χειροτονουμένου παντός βαθμού. Το ίδιο βέβαια ισχύει και κατά την ενθρόνιση νέων μητροπολιτών ή και του αρχιεπισκόπου ακόμα.

    Δυστυχώς το δικαίωμα αυτό δεν εξασκείται από την πλευρά εκείνων που έχουν ενστάσεις για την καταλληλότητα ενός προς χειροτονία προσώπου. Έτσι, η μόνη φωνή που ακουγόταν, εδώ και πολλά χρόνια, ήταν το «άξιος» των φίλων και συγγενών του χειροτονουμένου. Γι αυτό και φτάσαμε στο σημερινό χάλι να χειροτονούνται δηλαδή ανάξιοι κατά κανόνα, «εικόνα και ομοίωση» αυτών που τους χειροτονούν.

    Τελευταία όμως, έγιναν κάποιες απόπειρες να εκφραστεί το πλήρωμα της Εκκλησίας που ήθελε άξιους τους ποιμένες του, δηλαδή όχι ομοφυλόφιλους, όχι χριστέμπορους, όχι λαπάδες, όχι προδότες της πίστεως.

    Τι έγινε όμως; Διακόπηκαν οι χειροτονίες (όπως ορίζουν οι ιεροί κανόνες) μέχρι να δοθούν εξηγήσεις και αποδείξεις για την ορθότητα του «ανάξιος»; Όχι! Η αντίδραση τους αυτή πνίγηκε στο αίμα! Οι «δράστες», με διαταγή της εκκλησιαστικής αρχής συνελήφθησαν, ξυλοκοπήθηκαν άγρια μέσα στις κλούβες, οδηγήθηκαν στα κρατητήρια και μετά δικάστηκαν διότι λέει προέβησαν στο αδίκημα της «διατάραξης θρησκευτικής συναθροίσεως»!

    Καταλάβατε; Η φωνή «ανάξιος» τάραζε ενώ η φωνή «άξιος» τους γλύκαινε τα αυτιά.

    Σε μια μάλιστα χειροτονία τέτοιου αναξίου προσώπου σε επίσκοπο, στον μητροπολιτικό ναό Αθηνών, χοροστατούντος μάλιστα του μακαρίτη αρχιεπισκόπου (της χούντας Ιωαννίδη) Σεραφείμ Τίκα, δραστηριοποιηθήκαν και μπράβοι του φαύλου αυτού εκκλησιαστικού καθεστώτος, και βιαιοπράγησαν κατά των αντιθέτων με την χειροτονία του αναξίου αυτού ανθρώπου, κατά αυτών που φώναξαν το «ανάξιος»! Ο οδηγός μάλιστα του αρχιεπισκόπου χτυπούσε αλύπητα εκκλησιαζομένους και δεν λυπήθηκε ούτε ένα γεροντάκι που θα άφηνε εκεί την τελευταία του πνοή αν κάποιος νεαρός δεν τραβούσε τον μαινόμενο οδηγό μακριά από το γεροντάκι, με αποτέλεσμα να δεχτεί εκείνος τα χτυπήματα του μπράβου …και ο οποίος νεαρός αναγκάστηκε αιμόφυρτος, με την ψυχή στο στόμα, και με σκισμένα ρούχα να εγκαταλείψει άρον άρον τον μητροπολιτικό ναό.

    Λένε μάλιστα ότι ο μπράβος αυτός σε μια στιγμή τράβηξε και περίστροφο ακόμα, μέσα στο ναό, για να απειλήσει διαμαρτυρομένους χριστιανούς.

    Εκείνη όμως που «διέπρεψε» σε κακοποιό δράση στην ίδια «χειροτονία», ήταν η μητέρα του μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεόκλητου Σετάκη, η οποία για να υποστηρίξει την χειροτονία του αναξίου αυτού προσώπου, είχε κάτι βαρύ στη τσάντα της (πέτρες ή σίδερα) την οποία τσάντα της την στριφογύριζε και την προσγείωνε σε χέρια και σε κεφάλια εκκλησιαζομένων γυναικών που φώναζαν «ανάξιος»!!!.. Η ιδία μάλιστα αυτή «άξια» μαμά του «άξιου» μητροπολίτη, σε μια στιγμή γλίστρησε και κωλοκάθισε στο πάτωμα του ναού, και στη φάση εκείνη την αποθανάτισε (με τα πόδια ψηλά, να «φωτογραφίζει» και αυτή) ο φωτογραφικός φακός της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ, τα οποία την είχαν στη «στάση» αυτή, πρωτοσέλιδη την επόμενη μέρα!!!..

    Τα περιστατικά αυτά μάλιστα, τα κατέγραφε στο μπλοκ του, από απόσταση, από ένα στασίδι μέσα στο ναό ο θεολόγος δημοσιογράφος εκκλησιαστικής εφημερίδας ο κ. Ιωάννης Πήχος, …

    …αλλά ούτε αυτός γλύτωσε από το μένος των Σεραφειμικών μπράβων:

    Τον άρπαξαν, τον χτυπήσαν και τον παρέδωσαν στην αστυνομία που τον έβαλε στα κρατητήρια και τον οδήγησε στο δικαστήριο!!!..

    Πρόκειται για τον σημερινό ηγούμενο της ιεράς μονής Λογγοβάρδας Πάρου, τον Αρχιμανδρίτη πατέρα Χρυσόστομο Πήχο!..

  6. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=600542

    Νέες αποκαλύψεις

    Δράση και στην Κύπρο είχε ο αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης

    Εκτεταμένες διασυνδέσεις στην Κύπρο φέρεται να είχε ο αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα της κυπριακής εφημερίδας «Πολίτης», την Πέμπτη, ο αρχιμανδρίτης ήταν προστατευόμενος του τέως μητροπολίτη Λεμεσού Χρύσανθου και διέμενε εκεί για τρία χρόνια, εργαζόμενος ως ιεροκήρυκας.

    Αυτό πιστοποιείται και από επιστολή (η οποία δημοσιεύεται), που απέστειλε ο κ. Χρύσανθος στον αρχιεπίσκοπο Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας Γρηγόριο και με την οποία του συνιστούσε τον Ιάκωβο Γιοσάκη για να υπηρετήσει στην Αρχιεπισκοπή Θυατείρων «επί τω σκοπώ ανωτάτων θεολογικών σπουδών», για τις οποίες -όπως σημείωνε- «παρέχομεν εις τον εφιέμενον αρχιμανδρίτην τριετή εκπαιδευτικήν άδειαν».

    Στο βιογραφικό σημείωμα του Γιοσάκη, ο κ. Χρύσανθος ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι ο αρχιμανδρίτης υπηρετεί για τρία χρόνια «λίαν επιτυχώς ως Ιεροκήρυξ της Ιεράς Ημών Μητροπόλεως», ενώ, λίγο πιο πάνω, στο ίδιο βιογραφικό, ο τέως Λεμεσού σημείωνε ότι ο Γιοσάκης «από τις 1.1.1987 έως της 16.7.1988 υπηρέτησεν λίαν ευδοκίμως ως Πρωτοσύγελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Λήμνου».

    Ο «Πολίτης» αναφέρει πως ο Ι.Γιοσάκης μετέβη στην Κύπρο, όταν «αναγκάστηκε να φύγει άρον – άρον από τη Λήμνο λόγω σωρείας σκανδάλων, ροζ και οικονομικών, τα οποία προκάλεσαν την εξέγερση του ποιμνίου και το επιτακτικό αίτημα της κοινότητας για απομάκρυνσή του».

    Η εφημερίδα γράφει, επίσης, ότι «η πρώτη λογική απορία, που γεννάται, είναι αν ο μητροπολίτης δε γνώριζε το ποιόν του Γιοσάκη, πράγμα αμφίβολο, καθώς τα γεγονότα της Λήμνου ήταν γνωστά στον εκκλησιαστικό χώρα.

    Πέραν αυτού, όμως, ο κ. Χρύσανθος δε μπορεί να μη γνώριζε το βίο και την πολιτεία του ιεροκήρυκά του, καθώς ο Γιοσάκης, στις 7 Ιουλίου του 1983, πέντε, δηλαδή, χρόνια πριν μεταβεί στην Κύπρο, επεχείρησε να χειροτονηθεί στην Εκκλησία των Παλαιοημερολογιτών, «καρφώνοντας» με επιστολή του στον αρχιεπίσκοπο των Παλαιοημερολογιτών Αυξέντιο, τον κυπριακής καταγωγής τότε μητροπολίτη των Παλαιοημερολογιτών Θεσσαλονίκης και πνευματικό του πατέρα κ. Ευθύμιο.

    Στην περιβόητη αυτή επιστολή, η οποία αποκαλύφθηκε προ ημερών προκαλώντας σάλο, ο Γιοσάκης ισχυρίζεται ότι ο κ. Ευθύμιος τόν παρενοχλούσε σεξουαλικά.

    Η εφημερίδα προσθέτει ότι «ο Ευθύμιος διατηρούσε και διατηρεί επαφές με τον τέως Λεμεσού, με τον οποίο υπήρξαν φίλοι από τα παιδικά τους χρόνια. Μάλιστα, ο κ. Χρύσανθος, κατόπιν παράκλησης του κ. Ευθυμίου, είχε χειροτοθετήσει παλαιότερα και τον μετέπειτα επίσκοπο Πέτρας των Παλαιοημερολογιτών κ. Μακάριο κατά παράβαση των κανόνων της Εκκλησίας.

    Το παράδοξο είναι γιατί ο τέως Λεμεσού, αφού γνώριζε το ποιόν του Γιοσάκη και τα όσα αυτός καταμαρτυρούσε στο φίλο του, έθεσε υπό την προστασία του και συνέχισε να προωθεί τον αμφιλεγόμενο αρχιμανδρίτη.

    Αξίζει να σημειωθεί πως, πέραν του κ. Χρυσάνθου, ο μητροπολίτης των Παλαιοημερολογιτών συνδέεται φιλικά, τόσο με τον μητροπολίτη Πάφου Χρυσόστομο, τον οποίο και φιλοξένησε μία φορά στο σπίτι του στη Θεσσαλονίκη, όσο και με τον καθαιρεμένο αρχιμανδρίτη Ανδρέα Κωνσταντινίδη.

    Και οι δύο προαναφερθέντες συνδέονταν άμεσα τότε με τον τέως Λεμεσού. Οπότε, θα ήταν αδύνατο ο κ. Χρύσανθος να μη γνώριζε ποιος ήταν ο Γιοσάκης και ποια ήταν τα έργα του στην Ελλάδα. Αυτό, όμως, ουδόλως τον εμπόδισε να τον «υιοθετήσει» επί τρία χρόνια και στη συνέχεια να τον συστήσει και σε έναν από τους πλέον αξιοσέβαστους Ιεράρχες της Ορθοδοξίας, τον Θυατείρων Γρηγόριο, ως «λίαν επιτυχώς» υπηρετούντα «ιεροκήρυκα» της Ιεράς Μητρόπολης Λεμεσού.

    Ο «Πολίτης» επισημαίνει ότι ο τότε μητροπολίτης Ευθύμιος, κατά κόσμον Ευθύμιος Ορφανός, εκτός από πνευματικός πατήρ του Ιάκωβου Γιοσάκη είναι και ο άνθρωπος, ο οποίος έστειλε στην Κύπρο το γνωστό κομμωτή Χρήστο Στάγκο, ο οποίος και πρωτοστάτησε σε εκκλησιαστικό σκάνδαλο, συντάσσοντας μια επιστολή πανομοιότυπη, από απόψεως περιεχομένου, με αυτήν του Γιοσάκη, σε βάρος του νυν μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιου.

    Επιπλέον, ο Ευθύμιος είχε μεταβεί το βράδυ της 13ης Ιουνίου του 2000 στην Κύπρο (σ.σ. τον παρέλαβαν οι καθαιρεμένοι αρχιμανδρίτες Κωνσταντινίδης και Αργυρίδης), προκειμένου να καταθέσει εναντίον του Λεμεσού Αθανάσιου στην Τριμελή Συνοδική Επιτροπή.

    Τέλος, η εφημερίδα προσθέτει πως, μετά το τότε δημοσίευμά της για τα διαδραματισθέντα, η Εκκλησία των Παλαιοημερολογιτών ενημέρωσε με επιστολή της τη σύνταξη της εφημερίδας ότι ο Ευθύμιος Ορφανός καθαιρέθηκε του αρχιερατικού αξιώματος και επανήλθε στις τάξεις των μοναχών, το 1995, για παραπτώματα «φατρίας, παρασυναγωγής, αποσχίσεως και καταφρονήσεως Ιεράς Συνόδου», ενώ, παράλληλα, «εκρίθη ένοχος της αποδιδόμενης αυτώ κατηγορίας της ασελγείας» και του επιβλήθηκε ποινή αποστέρησης της Θείας Κοινωνίας για 15 χρόνια.

    ΑΠΕ

  7. Παράθεμα: Η αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης – antiocheanrace

  8. Ο/Η ΚΔ λέει:

    http://www.kar.org.gr/2016/08/06/i-istoria-tis-samia-omar-tis-athlitrias-ton-olybiakon-agonon-pou-pnigike-sti-mesogio/

    Η ιστορία της Samia Omar, της αθλήτριας των Ολυμπιακών Αγώνων που πνίγηκε στη Μεσόγειο

  9. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Εθνομπολσεβίκος της ευσεβούς ΛΑΕ η οποία στηρίζει κάθε αλήτικη, καταστροφική και βίαιη κατάληψη, ενοχλήθηκε από την πολιτισμένη διαμαρτυρία στο ναό, την οποία αθώωσε το «αστικό» δικαστήριο!

    http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=24965:zervas-anthimos&catid=80:koin-dikaiomata&Itemid=180

    Για να είμαστε βέβαια ειλικρινείς, μάλλον έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι όσα δίκια κι αν θεωρείς πως έχεις να διαμαρτύρεσαι, όπως πιθανότατα συμβαίνει με τις αντιδράσεις αντιεξουσιαστών για τις προ ημερών μαζικές συλλήψεις συντρόφων τους, με το να παραβιάζεις, με τρόπο βάναυσο, τα θρησκευτικά πιστεύω κάποιου άλλου, μόνο κερδισμένος δε βγαίνεις.

  10. Ο/Η Μαρκοσ Αρμακολλασ λέει:

    Αγαπητέ κε Λασκαράτε,  με αφορμή το νέο άρθρο σας που αφορά την αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσ/νίκης, θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα σχετικό περιστατικό που έγινε στην Τήνο πριν από ένα περίπου μήνα, όταν 23 από τους 24 ιερείς του νησιού κατέθεσαν μήνυση σε βάρος 79χρονου Χριστιανού, συνταξιούχου του ΙΚΑ, για «διατάραξη θρησκευτικών συναθροίσεων» που έγινε την 30/1/16 στην παραλία της Τήνου κατά την διάρκεια των εορτασμών για την εύρεση της Εικόνας της Τήνου, συνελήφθη εκείνη τη στιγμή από τον παριστάμενο Λιμενάρχη Τήνου ο οποίος μετά από ένα περίπου μήνα του επέβαλε πρόστιμο 500 ευρώ (ΝΑΙ στο συνταξιούχο),γιατί τόλμησε να αποκαλέσει δημόσια ανάξιο τον ανάξιο μητροπολίτη Σύρου-Τήνου!!!Θα ήταν χαρά μας (ενός μεγάλου αριθμού Τηνιακών) εαν μπορούσατε να ασχοληθείτε λίγο με αυτό το θέμα. Είμαι στη διάθεσή σας για να σας ενημερώσω λεπτομερώς για την υπόθεση και θα περιμένω την απάντησή σας και αν θέλετε να μου δώσετε κάποιο τηλέφωνο για να επικοινωνήσω μαζί σας.  Με εκτίμηση  Μάρκος Αρμακόλλας 

    WordPress.com | Po δημοσιεύθηκε: «[Να ζητήσει συγνώμη από τους 26 νέους]του Αναγνώστη ΛασκαράτουΥπάρχουν δικαστές στη Θεσσαλονίκη. Αντιγράφω από την ειδησεογραφία: «Αθώοι για το αδίκημα της υβριστικής συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια θρησκευτικής λατρείας κρίθηκαν οι 26 συλληφθέντες » | | Απαντήστε στην δημοσίευση γράφοντας στην επόμενη γραμμή |

    | | |

    | Νέα δημοσίευση στο Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | |

    | | | | Η αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης by Po |

    [Να ζητήσει συγνώμη από τους 26 νέους] του Αναγνώστη Λασκαράτου Υπάρχουν δικαστές στη Θεσσαλονίκη. Αντιγράφω από την ειδησεογραφία: «Αθώοι για το αδίκημα της υβριστικής συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια θρησκευτικής λατρείας κρίθηκαν οι 26 συλληφθέντες που διέκοψαν τη λειτουργία της Κυριακής. Δεκαεννιά από αυτούς καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης έξι μηνών με τριετή αναστολή επειδή αρνήθηκαν να […]Ανάγνωση του υπολοίπου άρθρου Po | 04/08/2016 στο 6:47 πμ | Κατηγορίες: «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική | URL: http://wp.me/s1aA3-4aug16 | Σχολιάστε |    Δείτε όλα τα σχόλια |

    |

    |

    | Διαγραφή ώστε να μην λαμβάνετε δημοσιεύσεις από Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές. Αλλάξτε τις ρυθμίσεις email στην Διαχείριση συνδρομών. Αντιμετωπίζετε πρόβλημα κάνοντας κλικ; Αντιγράψτε και επικολλήστε την διεύθυνση URL στην μπάρα διευθύνσεων του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιείτε: https://roides.wordpress.com/2016/08/04/4aug16/ |

    |

    | |

    |

    | Thanks for flying with WordPress.com |

    |

  11. Παράθεμα: Η αντιχριστιανική συμπεριφορά της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές – crockorozistas

  12. Ο/Η Αφώτιστος Φιλέλλην λέει:

    ΔΙΕΘΝΗ
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ SPOTLIGHT
    Καθολικός ιερέας κατηγορούμενος για παιδερεαστία κρεμάστηκε στο κελί του

    Βραζιλιάνος ιερέας, του οποίου το όνομα είχε αναφερθεί στην ταινία Spotlight (2015) – στην Ελλάδα προβλήθηκε με τον τίτλο Spotlight: Όλα στο Φως – βρέθηκε απαγχονισμένος στο κελί της φυλακής όπου οδηγήθηκε έπειτα από τη νέα σύλληψή του επίσης για υπόθεση παιδεραστίας.

    ΕΘΝΟΣ On Line 11:02

    Καθολικός ιερέας κατηγορούμενος για παιδερεαστία κρεμάστηκε στο κελί του

    Ο πατέρας Μπουνιφάσιου Μπούτσι, 57 ετών, φέρεται ότι απαγχονίστηκε με ένα σεντόνι στη φυλακή της πολιτείας Μίνας Ζεράις όπου μετήχθη μετά τη σύλληψή του την Παρασκευή, διευκρίνισε σε ανακοίνωσή της η πολιτειακή κυβέρνηση.
    Πριν από μια δεκαετία ο Μπούτσι είχε καταδικαστεί για τη σεξουαλική κακοποίηση ενός 10χρονου αγοριού στην πόλη Μαριάνα της πολιτείας Μίνας Ζεράις και είχε εκτίσει ποινή φυλάκισης από το 2007 ως το 2015. Καταδικάστηκε την περασμένη εβδομάδα μετά τις καταγγελίες σε βάρος του ότι κακοποίησε δύο αγόρια ηλικίας 9 και 13 ετών.
    Το όνομα του Μπούτσι συμπεριλήφθηκε στις υποθέσεις παιδεραστίας με έναν κατάλογο των οποίων έκλεινε το Spotlight, η ταινία που πήρε Όσκαρ το 2015 και βασίστηκε στην έρευνα της εφημερίδας Boston Globe σχετικά με σεξουαλικά σκάνδαλα στα οποία εμπλέκονταν ρωμαιοκαθολικοί ιερείς και τις προσπάθειες της αρχιεπισκοπής της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας στη Βοστόνη να τα συγκαλύψει.
    Κατηγορίες εναντίον του Μπούτσι είχαν γίνει για πρώτη φορά τη δεκαετία του 1990 στην ιδιαίτερη πατρίδα του, στην πολιτεία Σάντα Καταρίνα της Βραζιλίας. Το 1995 καταδικάστηκε για σεξουαλική κακοποίηση δύο αγοριών στην ενορία του, κοντά στη Μαριάνα, μετά τις καταγγελίες των γονιών τους.
    Ο Μπούτσι είχε καταδικαστεί πάντως σε μια συγκριτικά ελαφριά ποινή βάσει όσων ορίζει ο νόμος στη Βραζιλία, ενώ η ρωμαιοκαθολική εκκλησία κατάφερε να εκτίσει μέρος της ποινής του στην έδρα της τοπικής αρχιεπισκοπής.

    http://www.ethnos.gr/diethni/arthro/katholikos_iereas_katigoroumenos_gia_paidereastia_kremastike_sto_keli_tou-64440500/

    ΥΓ Σε αλλες μακρυνες χωρες συμβαινουν κι αυτα

  13. Ο/Η laskaratos λέει:

    Όταν ο Ρουβίκωνας κάνει απολύτως νόμιμες ενέργειες με ανθρωπιστικό περιεχόμενο, ποιος μπορεί να τον κατηγορήσει;
    Όπως αναλύω και στο παραπάνω κείμενο κι όπως πολύ σωστά αποφάσισε το δικαστήριο, η λειτουργία μπορεί να διακοπεί από τους πιστούς, για να ελεγχθούν οι ιερωμένοι που καταπατούν την ευαγγελική διδασκαλία.
    Οι Ρουβίκωνες είναι βαπτισμένοι, η Εκκλησία τους εντάσσει μόνη της στο 98% που αυθαίρετα θεωρε’ι πιστούς της, πληρώνουν με τους φόρους τους τους μισθούς των κληρικών και πολλά εκκλησιαστικά έξοδα ακόμη, δικαιούνται να υπερασπιστούν κι αυτοί το Χριστό και τα πιο αγαπημένα αδέλφια του, τους μοναχικούς άστεγους. Οι Ιεροί κανόνες επιτρέπουν ακόμη και την αποδοκιμασία (Ανάξιος!) από το εκκλησίασμα των διεφθαρμένων ιερωμένων

    http://www.efsyn.gr/arthro/petane-proin-astegoys-ston-dromo

    Πετάνε πρώην αστέγους στον δρόμο

    10.09.2018

    Συντάκτης: Κώστας Ζαφειρόπουλος

    Στη συμβολή των οδών Στρατηγοπούλου και Βατάτζη στη Νεάπολη Εξαρχείων ζουν τα τελευταία πέντε χρόνια δέκα άστεγοι, φιλοξενούμενοι της Στέγης Αστέγων του Ενοριακού Φιλόπτωχου Ταμείου της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου Πευκακίων. Στην πραγματικότητα πασχίζουν να επιβιώσουν, δεν ζούνε.

    Αλλοι υπέργηροι, άλλοι σωματικά ανάπηροι, άλλοι με σοβαρές ψυχικές ασθένειες, πάμφτωχοι όλοι εδώ και κάποια χρόνια, ένιωσαν κάποτε ανακουφισμένοι που δεν έπρεπε να μένουν στον δρόμο και η γειτονιά τούς αγκάλιασε.

    Στις 18 Ιουλίου του 2018 ένας ιερέας της Εκκλησίας του Αγίου Νικολάου τους ειδοποίησε -μέσω αντιπροσώπου- πως πρέπει να εγκαταλείψουν το τριώροφο κτίριο μέχρι το τέλος Αυγούστου. Εξωση. Παύση μίσθωσης, τους είπαν.

    Μια ένοικος της πολυκατοικίας, υπεύθυνη της στέγης, εξουσιοδοτημένη από τον ιερέα, τους επέδειξε την έξωση η οποία δεν θυροκολλήθηκε καν.

    Το έγγραφο είχε τίτλο «Ειδοποίηση περί οριστικής παύσης μίσθωσης» και, απευθυνόμενο προς τους ενοίκους, τους αποκαλούσε «πρώην φιλοξενούμενους, νυν αυθαιρέτως διαμένοντες».

    «Παρακαλείσθε όπως εκκενώσετε το κτίριο το αργότερο μέχρι 31 Αυγούστου 2018 για να παραδοθεί στους ιδιοκτήτες του. Δεδομένου ότι έχετε υπογράψει συμφωνητικό διάρκειας ενός έτους και διαμένετε στον χώρο αυθαίρετα επί τουλάχιστον τρία έτη, παρακαλούμε προς αποφυγή άλλων βημάτων εκ μέρους μας να απομακρυνθείτε άμεσα από τον χώρο».

    Το έγγραφο που επιδόθηκε στους διαμένοντες ήταν ανυπόγραφο, δεν θυροκολλήθηκε και αναρτήθηκε στον πίνακα μετρητών της ΔΕΗ για λιγότερο από 24 ώρες. Κανείς δεν τους είχε πει επί χρόνια πως διαμένουν αυθαίρετα.

    Το ιδιοκτησιακό καθεστώς του συγκεκριμένου κτιρίου είναι εξαιρετικά θολό. Πριν εγκατασταθούν εδώ οι σημερινοί του κάτοικοι, ήταν ένα μισοερειπωμένο, εγκαταλειμμένο κτίριο, το οποίο είχε μετατραπεί σε στέκι εξαθλιωμένων ανθρώπων.

    Με χρήματα της Εκκλησίας του Αγίου Νικολάου, πραγματοποιήθηκε μερική ανάπλαση και συντήρηση, με αποτέλεσμα σήμερα οι συνθήκες διαβίωσης να μοιάζουν ανεκτές.

    Οσο μπορεί να το ισχυριστεί αυτό κάποιος για ανθρώπους που μένουν σε 10-15 τετραγωνικά ο καθένας και ενώ πολλοί δεν έχουν καν καθαριστικά υγρά για να διατηρήσουν ένα σχετικό επίπεδο καθαριότητας στον χώρο.

    Ως ιδιοκτήτες φέρονται δύο αδέλφια, που φαίνονται να μισθώνουν στην Εκκλησία του Αγίου Νικολάου το ακίνητο.

    Σύμφωνα με όσα μας λένε οι κάτοικοι, τα δύο αδέλφια -τα οποία δεν έχει δει ποτέ κανείς- δεν έχουν καν τίτλους ιδιοκτησίας και δεν έχουν αποδεχθεί την κληρονομιά που τους άφησε ο πατέρας τους.

    Επιπλέον, εντύπωση προκαλεί πως η συγκεκριμένη εκκλησία, η οποία παρουσιάζεται ως μισθώτρια, έκανε στο παρελθόν συμβόλαια ετήσιας διάρκειας με τους διαμένοντες.

    Στα συμβόλαια αυτά, τα οποία φέρονται να έχουν λήξει, για κάποιους υπήρχε και πρόβλεψη καταβολής συμβολικού αντιτίμου 100 ευρώ τον μήνα ως ενοικίου, τα οποία ωστόσο λόγω αδυναμίας οι κάτοικοι δεν τα πληρώνουν.

    Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός πως οι λογαριασμοί της ΕΥΔΑΠ και της ΔΕΗ είναι σε ονόματα τρίτα, άσχετα τόσο με το ενοριακό φιλόπτωχο ταμείο όσο και με τους φερόμενους ως ιδιοκτήτες.

    Ο παππούς κ. Παναγιώτης δεν μιλάει. Τα ελάχιστα χρήματα που έχει από μια μικρή σύνταξη ίσα ίσα φτάνουν για τα φάρμακα: 80% αναπηρία, διαβήτης, καρδιά, μια νεοπλασματική ασθένεια. Τώρα ζει με τον φόβο μη μείνει στον δρόμο Ο παππούς κ. Παναγιώτης δεν μιλάει. Τα ελάχιστα χρήματα που έχει από μια μικρή σύνταξη ίσα ίσα φτάνουν για τα φάρμακα: 80% αναπηρία, διαβήτης, καρδιά, μια νεοπλασματική ασθένεια. Τώρα ζει με τον φόβο μη μείνει στον δρόμο | Φωτ: Κώστας Ζαφειρόπουλος
    Οι νυν κάτοικοι εδώ και δύο μήνες είναι εξαιρετικά ανήσυχοι, αρνούνται με αξιοπρέπεια να εγκαταλείψουν το σπίτι και να γυρίσουν πάλι στον δρόμο.

    «Από την ημέρα που μας έστειλε ο ιερέας το χαρτί της έξωσης, μας απειλεί ότι θα αλλάξει κλειδαριές, θα μας κόψει το νερό και το ρεύμα, ενώ δεχόμαστε και μέσω της υπεύθυνης της στέγης, που είναι και αυτή ένοικος, απειλές περί κατάσχεσης των πραγμάτων μας. Μπορεί γι’ αυτούς να έχουν μηδενική αξία αυτά τα πράγματα, αλλά για μας είναι το βιος μας» μας λένε δύο ένοικοι, πρώην άστεγοι, που πλέον αντιμετωπίζονται ως καταληψίες γιατί δεν θέλουν να χάσουν το δικαίωμά τους για στέγη.


    Ο Λουκάς, ημιπαράλυτος, που δεν μιλάει μετά από εγκεφαλικό, ο Φώτης, ο Νίκος, που καπνίζει στο μπαλκόνι κοιτώντας μελαγχολικά τον ουρανό, η κυρία Ελένη που έμενε με τον άνδρα της, ο οποίος απεβίωσε, χρόνια άνεργος, απλήρωτος εργαζόμενος του Αγούδημου, και ο παππούς Παναγιώτης, με 80% αναπηρία από παρά φύση έδρα, που παρουσίασε πρόσφατα και μια νεοπλασματική ασθένεια και με τον οποίο συνεννοούμαστε με νεύματα.

    Ο Χριστόφορος, πρώην τεχνικός υπολογιστών, με δική του εταιρεία, έμεινε άνεργος και άστεγος. Με υλικά που μάζεψε από εδώ και απο κεί κατάφερε να συναρμολογήσει έναν πρόχειρο υπολογιστή. Φωτ: Κώστας Ζαφειρόπουλος
    ↳ Ο Χριστόφορος, πρώην τεχνικός υπολογιστών, με δική του εταιρεία, έμεινε άνεργος και άστεγος. Τώρα ζει σε 15 τετραγωνικά μέτρα. Το σπίτι μυρίζει από τα πράγματα που μαζεύει από τα σκουπίδια. Με υλικά που μάζεψε από εδώ και απο κεί κατάφερε να συναρμολογήσει έναν πρόχειρο υπολογιστή. Αυτές τις μέρες έψαχνε μήπως βρει ένα απορρυπαντικό ρούχων σε κάποιο κάδο.

    Πριν από λίγες μέρες δακτυλογράφησε μια αναλυτική επιστολή για τα γεγονότα, την οποία κοινοποίησε στο ενοριακό ταμείο του Αγίου Νικολάου, στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο, στο Αστυνομικό Τμήμα Εξαρχείων και στον Συνήγορο του Πολίτη.

    «Εάν δεν δύνασθε να εξυπηρετείτε άλλο τη δομή που εσείς φτιάξατε, παρακαλούμε την Αρχιεπισκοπή όπως μεριμνήσει, με όποιον τρόπο θεωρεί αυτή πρέποντα, για τους άστεγους του ενοριακού φιλόπτωχου ταμείου» αναφέρεται στην επιστολή.

    «Εχει λήξει η σύμβαση προ πολλού και ο ίδιος ο ιδιοκτήτης θέλει να πάρει το μίσθωμά του πίσω. Διότι η Εκκλησία αδυνατεί να ανταποκριθεί καθώς λόγω της κρίσεως έχουμε πενιχρά έσοδα και σαν παγκάρι και σαν φιλόπτωχο ταμείο. Εκτός αυτού, οι περισσότεροι ένοικοι στο συγκεκριμένο ακίνητο έχουν και συντάξεις και ένας έχει και σπίτι στη Θεσσαλονίκη, η Εκκλησία μας έχει στοιχεία για όλους. Σαν Εκκλησία δεν πρόκειται να πετάξουμε κανέναν στον δρόμο. Τη διαδικασία την έχει κινήσει ο ιδιοκτήτης του ακινήτου, δεν μπορούμε εμείς να του κάνουμε κάτι. Μας ανεχόταν επί χρόνια, αυτοί οι άνθρωποι πέταγαν φαγητά από τα μπαλκόνια, έκαναν καταχρήσεις και ο ιδιοκτήτης, όταν έφτασε η κατάσταση στο απροχώρητο, κίνησε τις διαδικασίες. Πρέπει να επιληφθεί και το κράτος για αυτούς τους ανθρώπους» μας λέει ο πρωτοπρεσβύτερος του Αγίου Νικολάου, Β. Βολουδάκης.

    Η ενορία ισχυρίζεται πως δεν μπορεί να γίνει ανανέωση του συμβολαίου και επιπλέον πως η Αρχιεπισκοπή δεν στηρίζει τέτοιου είδους δομές.

    Σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν Δ23/ΟΙΚ.19061-1457 (ΦΕΚ 1336 Β’/2016), η Αρχιεπισκοπή καθορίζει το πλαίσιο ελάχιστων προδιαγραφών για δομές παροχής υπηρεσιών σε αστέγους.

    «Η Αρχιεπισκοπή δεν υποχρεώνει κανένα φιλόπτωχο ταμείο να ακολουθήσει αυτές τις προδιαγραφές, απλά δεν τις υποστηρίζει τεχνικά και οικονομικά η ίδια. Με αυτόν τον γνώμονα είχε δημιουργηθεί από την ενορία η δομή που μας παρείχαν μέχρι σήμερα. Και τους ευχαριστούμε γι’ αυτό. Ομως οι σχεδιασμοί τους πλέον άλλαξαν», μας εξηγεί ο Χριστόφορος.

    Αυτό που επίσης έχει αλλάξει είναι πως εδώ και λίγες μέρες έχει σταματήσει -προσωρινά- και το συσσίτιο της Εκκλησίας του Αγίου Νικολάου.

    Σε πλήρη παρακμή βρίσκεται και ένα πολυϊατρείο επί της οδού Ιπποκράτους, το οποίο δημιουργήθηκε με ανάλογο τρόπο από το Ενοριακό Φιλόπτωχο Ταμείο Αγίου Νικολάου Πευκακίων. Εχει άραγε πτωχεύσει το φιλόπτωχο ταμείο της συγκεκριμένης ενορίας;

    «Εμείς ως ναός μέχρι και τους αναρχικούς έχουμε καλέσει να δούνε τα χάλια που επικρατούν οικονομικά στις εκκλησίες», μας λέει ο πρωτοπρεσβύτερος Β. Βολουδάκης, εμπνευστής μεταξύ άλλων και του πολιτικού κόμματος Κοινωνία-Πολιτική Παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια, στο οποίο συμμετέχει ο γιος του.

    Το μόνο σίγουρο είναι πως δέκα ανήμποροι και ευάλωτοι άνθρωποι κινδυνεύουν να μείνουν στον δρόμο, με την ανοχή μιας ενορίας η οποία δεν είναι ούτε ιδιοκτήτης ούτε μισθωτής πλέον του χώρου όπου διαμένουν.

    Έντυπη έκδοση

    Η ενορία κατηγορεί την «Εφ.Συν.» για τη δράση του «Ρουβίκωνα»!

    Η ενορία κατηγορεί την «Εφ.Συν.» για τη δράση του «Ρουβίκωνα»!

    Εκκλησία του Αγίου Νικολάου στη Νεάπολη Εξαρχείων
    25.09.2018

    Συντάκτης: Κώστας Ζαφειρόπουλος

    Ελεύθερο αφέθηκε χθες από την Ασφάλεια μέλος της συλλογικότητας του «Ρουβίκωνα» που είχε προσαχθεί ύστερα από την παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου-Πευκακίων Εξαρχείων.

    Περίπου 25 με 30 άτομα μπήκαν στον ναό στην οδό Ασκληπιού και διέκοψαν τη Λειτουργία διαμαρτυρόμενα για την έξωση που υφίστανται δέκα φτωχοί, ηλικιωμένοι και ευάλωτοι άνθρωποι με διάφορες αναπηρίες, όλοι κάτοικοι της Στέγης Αστέγων του ενοριακού φιλόπτωχου ταμείου της εκκλησίας.

    Το θέμα είχε αναδείξει η «Εφ.Συν.» («Πετάνε πρώην αστέγους στον δρόμο», 10.9.2018), η οποία κατηγορήθηκε από τον πρωτοπρεσβύτερο Β. Βολουδάκη ως… ηθική αυτουργός της «επίθεσης»! «Ολη αυτήν την κίνηση τη δημιούργησε η “Εφημερίδα των Συντακτών” η οποία μας είχε πάρει τηλέφωνο και ενώ τους διαβεβαιώσαμε ότι κανείς δεν θα πεταχθεί στον δρόμο και το γράφουν μέσα στο άρθρο που έκαναν, στην επικεφαλίδα γράφουν “Πετάνε αστέγους στον δρόμο”. Αυτό έδωσε το έναυσμα και αυτοί είναι οι ηθικοί αυτουργοί», ανέφερε σε τηλεοπτική συνέντευξή του (Εpsilon TV) ο πατήρ Βολουδάκης.

    Ωστόσο το γεγονός της παράδοσης του εξωδίκου από ιερέα της εκκλησίας στις 18 Ιουλίου του 2018, έγγραφο το οποίο παρουσίασε η «Εφ.Συν.», δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.

    Το έγγραφο τους αποκαλούσε «πρώην φιλοξενούμενους, νυν αυθαιρέτως διαμένοντες» και τους καλούσε να εγκαταλείψουν τον χώρο μέχρι τις 31 Αυγούστου. Λίγες μέρες αργότερα δημοσιεύτηκε η είδηση.

    Οσο για τους ίδιους τους αναρχικούς, τους είχε καλέσει, όπως είχε αποκαλύψει ο ίδιος ο π. Βολουδάκης, λέγοντας στην «Εφ.Συν.» ότι «εμείς ως ναός μέχρι και τους αναρχικούς έχουμε καλέσει να δούνε τα χάλια που επικρατούν οικονομικά στις εκκλησίες».

    «Μάθαμε πρόσφατα ότι ο πρωτοπρεσβύτερος Βολουδάκης ισχυρίστηκε ότι κάλεσε τους αναρχικούς να δούμε, λέει, την κατάσταση την ενορίας. Είπαμε λοιπόν να σας κάνουμε έκπληξη και ήρθαμε. Ομως όχι για να ακούσουμε κηρύγματα και ψαλμωδίες, αλλά να σας πούμε ότι για εμάς ο άνθρωπος είναι πάνω από όλα και η αλληλεγγύη μεταξύ ανθρώπων είναι αυτή που μας υπαγορεύει να σας πούμε: κάτω τα χέρια από αυτούς που δεν έχουν φωνή. Αν θέλει ο Βολουδάκης μέσα από την ενορία να πιάσει πελατεία για το κόμμα του γιου του (σ.σ.: Κοινωνία-Πολιτική Παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια), δεν μας νοιάζει και δεν νοιάζει και τους ανθρώπους που μένουν στη στέγη. Αν η εκκλησία ήθελε, θα μπορούσε στα χιλιάδες κτίρια που διαθέτει να στεγάσει όλους τους άστεγους της Ελλάδας. […] Κανένας άνθρωπος δεν είναι σκουπίδι ούτε “ποίμνιο”. Η στεγή είναι δικαίωμα και όχι φιλανθρωπία», ανέφερε ανακοίνωση του «Ρουβίκωνα».

    Την ίδια ώρα άγνωστο παραμένει το μέλλον για τους αστέγους, οι οποίοι αρνούνται να εγκαταλείψουν το κτίριο. Κανείς δεν τους έχει ειδοποιήσει για το τι μέλλει γενέσθαι, ενώ και ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης του ακινήτου δεν τους έχει επισκεφθεί, παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα των ιερέων.

    Εξάλλου, τις τελευταίες μέρες στην περιοχή επαναλειτούργησε το συσσίτιο, όμως αρκετοί άστεγοι διαμαρτύρονται γιατί η εκκλησία τούς ζητά εκκαθαριστικό εφορίας, αποδεικτικό διαμονής και αστυνομική ταυτότητα.

    Έντυπη έκδοση

    https://www.efsyn.gr/arthro/i-enoria-ekopse-nero-stoys-astegoys
    Η ενορία έκοψε το νερό στους αστέγους!


    Η Στέγη Αστέγων στη Νεάπολη Εξαρχείων
    28.09.2018,

    Συντάκτης: Κώστας Ζαφειρόπουλος

    Αντί να βρει λύση, όπως υποσχόταν, η Ενορία φιλόπτωχου ταμείου της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου Πευκακίων για τους δέκα φιλοξενούμενους της Στέγης Αστέγων στη Νεάπολη Εξαρχείων ώστε να μη μείνουν στον δρόμο, τους άφησε από χθες το πρωί χωρίς νερό. Ακόμα έχουν στέγη βέβαια, χωρίς νερό ωστόσο.

    Με έκπληξη αντίκρισαν χθες οι κάτοικοι, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι είτε υπέργηροι, είτε σωματικά ανάπηροι, είτε ψυχικά ασθενείς, το συνεργείο της ΕΥΔΑΠ να ξηλώνει το ρολόι της ύδρευσης εξαιτίας ανεξόφλητων οφειλών.

    Τον λογαριασμό του νερού τον πλήρωνε η Εκκλησία, όμως, όπως αποδείχθηκε ύστερα από ερωτήσεις των κατοίκων στην ΕΥΔΑΠ, υπήρχε ανεξόφλητο υπόλοιπο ύψους 700 ευρώ, που αντιστοιχούσε σε οφειλές περίπου δύο ετών.

    Μάλιστα, όπως έγινε χθες γνωστό, είχε προηγηθεί τον προηγούμενο Φεβρουάριο ακόμα μια διακοπή της ύδρευσης και σύμφωνα με την ΕΥΔΑΠ η επανασύνδεση έγινε παράνομα.

    Αξίζει να σημειωθεί πως οι λογαριασμοί βρίσκονται στο όνομα δύο αδερφιών, τα οποία φέρονται ως ιδιοκτήτες του κτιρίου στη συμβολή των οδών Στρατηγοπούλου και Βατάτζη.

    Υπενθυμίζεται πως στις 18 Ιουλίου 2018 ένας ιερέας της συγκεκριμένης εκκλησίας τούς ειδοποίησε πως πρέπει να εγκαταλείψουν το τριώροφο κτίριο μέχρι το τέλος Αυγούστου για να παραδοθεί στους φερόμενους ως ιδιοκτήτες, οι οποίοι κατά την εκκλησία πιέζουν να επιστραφεί σε αυτούς το ακίνητο.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας εκ των ιδιοκτητών έχει πεθάνει, ενώ κάποιοι κάτοικοι διατυπώνουν επιφυλάξεις για το πραγματικό ιδιοκτησιακό καθεστώς.

    Απλήρωτους έχει αφήσει η ενορία και τους λογαριασμούς της ΔΕΗ (περίπου 470 ευρώ).

    Το θέμα της έξωσης των πρώην αστέγων είχε αποκαλύψει η «Εφ.Συν.» (10.9.2018, «Πετάνε πρώην αστέγους στον δρόμο»), ενώ την προηγούμενη Κυριακή υπήρξε παρέμβαση του «Ρουβίκωνα» στην εκκλησία.

    Στη συνέχεια ο πρωτοπρεσβύτερος Β. Βολουδάκης κατηγόρησε την «Εφ.Συν.» ως «ηθικό αυτουργό»!

    Τρεις μέρες μετά κόπηκε το νερό. Με την υπόθεση ήδη ασχολείται ο Συνήγορος του Πολίτη.

    Έντυπη έκδοση

  14. Παράθεμα: Ποιους ιερείς πληρώνουν αναγκαστικά οι έντιμοι πολίτες | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.