Η βλαβερή επιρροή του μέντιουμ Παΐσιος

[Ποινικές εμπλοκές θαυμαστών του -Ομολογία Ιερώνυμου]

pappas-fesi-hitler

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Αφορμή του παρόντος στάθηκε η πρόσφατη δήλωση του αρχιεπισκόπου Βοιωτοπεδίου, Βουλιαγμένης, Λαυρεντιάδη, Κυριακίδη, Κατάρ, «Αλληλεγγύης-Αποστολής» και Σιβιτανιδείου: «’Ο Όσιος Παΐσιος έπαιξε ρόλο στη ζωή και στην πορεία μου». Ομολογώ πως πρώτη φορά άκουσα μια τόσο γενναία ομολογία και νομίζω πως ο Εντιμότατος κ.Παρασκευόπουλος που ανακάλυψε μόλις χτες πως η υπόθεση Siemens πάει για παραγραφή (το φωνάζουμε εδώ και 6 χρόνια), θα πρέπει να κινηθεί άμεσα και να ζητήσει από τον κ.Εισαγγελέα και από το ΣΔΟΕ να διερευνήσουν τα οικονομικά του κ.Ιερώνυμου (και των συγγενών του), διότι παρ’όλο που όλοι γνωρίζουμε πως όλα δείχνουν ότι είναι αθώοι και εντιμότατοι,  αυτή του η δήλωση δημιουργεί δυστυχώς τεράστιο θέμα, όπως θα εξηγήσω αμέσως:  Πέρα από την κερδοφόρα και αφορολόγητη οικονομική βιομηχανία των ολοένα και περισσότερων μεθύστερων μαντεψιών του καλόγερου (μερικές από αυτές εμπίπτουν και στον αντιρατσιστικό νόμο, διακινώντας μίσος κατά του τουρκικού λαού), που κι αυτή πρέπει να διερευνηθεί, έξι πρόσωπα που ο Παϊσιος είχε παίξει ρόλο στη ζωή τους, προκαλώντας τον ανυπόκριτο ενθουσιασμό τους για τις προφητείες του, ενεπλάκησαν στη δίνη φοβερών κατηγοριών: Ο αρχηγός του κόμματος «Δεξιά» και εκδότης της φιλοχρυσαυγίτικης «Ακρόπολης» μακαριστός Μαυρίκος (κατηγορίες για εκβιασμούς), ο αρχηγός της ακροδεξιάς «Εθνικής Συμμαχίας» και εκδότης της αποκρυφιστικής «Ελεύθερης Ώρας», μακαριστός Γρηγόριος Μιχαλόπουλος (καταγγελίες για εκβιασμούς δεκάδων εκκλησιαστικών ανδρών και καταδίκη για εκβιασμούς επιχειρηματιών), ο Συναξαριστής του (μέσω ΕΤ3) δημοσιογράφος κ.Γεώργιος Φερέτης, πνευματικόν τέκνον Ανθίμου (καταδίκη για συμμετοχή και συνέργεια στις τοκογλυφικές δραστηριότητες του επιχειρηματία της Θεσσαλονίκης Μάρκου Καραμπέρη), ο Θεοφιλέστατος επίσκοπος Χρυσουπόλεως και ηγούμενος της πατριαρχικής Μονής του προφήτη Ηλία της Shwayya του αραβικού πατριαρχείου της Αντιοχείας, Κωνσταντίνος Kayyal, πρώην Αγιορείτης και εφημέριος του Αγ.Παύλου της Θεσσαλονίκης  (κατηγορίες για παιδοφιλία), ο πανοσιολογιότατος  αρχιμανδρίτης Παντελεήμων Farah, πρώην Αγιορείτης και ηγούμενος της Μονής Κοίμησης της Θεοτόκου της Hamatoura στο Λίβανο (παιδοφιλία) και ο θαυμαστής του Ναζιστή παιδεραστή Στράιχερ, υπόδικος χιτλερικός βουλευτής της Χ.Α. («σποράς των ηττημένων του ‘45») Χρ. Παππάς, καθ’υπόδειξιν του οποίου ο κ.Εισαγγελεύς ενήργησε τα δέοντα κατά ασεβούς μπλόγκερ που τόλμησε να βλασφημήσει εις βάρος της θεότητας Παϊσιος και καταδικάστηκε με βάση τον κατά βλασφημίας νόμο, που θα καταργούσε (σε τρία τέρμινα) ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Φρονώ» (που θα έλεγε και ο λογογράφος του Τσίπρα), ότι δαιμονικέ δυνάμεις μεταμορφώνουν την αγίαν ενέργειαν του αγράμματου προφήτου σε αιτία ποινικών παραβάσεων και διαφθοράς των πνευματικών του τέκνων, με μυστηριώδην τρόπον, ο οποίος θα πρέπει να διερευνηθεί από την Δικαιοσύνη του καραμανλικού υφυπουργού κατά της Διαφθοράς, απόστρατου δικαστικού κ. Παπαγγελόπουλου (αρχειοθέτη υποθέσων, τ.διοικητού ΕΥΠ, «Ο Τσίπρας είναι Εθνάρχης» κλπ).

Είμεθα απολύτως βέβαιοι ότι η αδέκαστος Δικαιοσύνη, παρά τας αλληλοκατηγορίας που εκτοξεύουν μεταξύ των εκλεκτά μέλη της, θα πράξει το καθήκον της.

Advertisements
This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

10 Responses to Η βλαβερή επιρροή του μέντιουμ Παΐσιος

  1. Ο/Η Ιερέας Χ λέει:

    Η βιομηχανία Παϊσιος προφητική ΑΕ, της εφημερίδος Ελεύθερης Ώρας
    Δεκάδες εξώφυλλα
    https://www.google.gr/search?q=%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B7+%CF%8E%CF%81%CE%B1+%CF%80%CE%B1%CF%8A%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82&biw=911&bih=399&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjh4NeM-fTNAhXLuxQKHWXkBBAQ_AUIBigB


    http://www.bbc.co.uk/greek/press/030128_greekpress.shtml
    «Η ΝΙΚΗ ισχυρίζεται ότι “οι Μητροπολίτες Ζακύνθου Χρυσόστομος και Θηβών Ιερώνυμος αναμένεται να καταθέσουν τις επόμενες μέρες στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Δ.Παπαγγελόπουλο μετά τις ευθείες αναφορές του κ. Χρυσόστομου στο ρόλο που έπαιζε ο Γρ.Μιχαλόπουλος ‘παίζοντας’ με τους Ιεράρχες και την ιδιωτική τους ζωή, μετατρέποντάς τους μέσα από τα άρθρα του στην εφημερίδα του από… Παπαφλέσσα σε Μπουμπουλίνα, αλλά και από Μπουμπουλίνα σε Παπαφλέσσα, όπως είπε ο Ζακύνθου”

    http://www.efsyn.gr/arthro/mania-poy-ehoyn-oi-akrodexioi-ekdotes-me-toys-ekviasmoys

    Μανία που έχουν οι ακροδεξιοί εκδότες με τους εκβιασμούς…

    Δημήτρης Κανελλόπουλος
    .

    Τι πάθος και αυτό; Να είσαι εκδότης εφημερίδας (έστω κι αν πουλάει ελάχιστα φύλλα) ακροδεξιού προσανατολισμού και να κατηγορείσαι (και να καταδικάζεσαι, ακόμα) για εκβιασμούς.

    Και να σχηματίζεις και κόμμα, δεξιό φυσικά. Τι θυμηθήκαμε κι εμείς, τώρα… Η ζωή μας (και η δημοσιογραφία των εκβιασμών) κύκλους κάνει.

  2. Ο/Η του Ιερώνυμου και Σία λέει:

    http://symparataxi.blogspot.gr/2008/10/blog-post_1848.html

    Ελευθεροτυπία 4-10-2008-

    Του ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Φωτ.:ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ
    Ιερός επενδυτής και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος! Ως μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας, όχι μόνο θεώρησε δεδομένη την ιδιοκτησία της Εκκλησίας σε εκτάσεις τουλάχιστον 80.000 στρεμμάτων στον Παρνασσό και άλλα βοιωτικά βουνά και κάμπους, αλλά παραχώρησε κάποιες για εκμετάλλευση σε επιχείρηση της οικογένειάς του.
    «Δεν φταίω που το μοναστήρι έχει ιδιοκτησία… Πρέπει να είστε ευγνώμονες, γιατί έχετε τα χωράφια του μοναστηριού και ζείτε»Πρόκειται για επιχείρηση στην οποία συμμετέχουν ο αδελφός του Αλέξανδρος Λιάπης, ο ανιψιός του Αναστάσιος μαζί με τη σύζυγό του και οι σύζυγοι άλλων δύο ανιψιών του. Ο Ιερώνυμος πάσχισε επί χρόνια να κατοχυρώσει εκτάσεις που θεωρεί μοναστηριακές σε ολόκληρη την ανατολική πλευρά του Παρνασσού έως την Αράχοβα, στο όρος των Μουσών Ελικώνα και άλλες περιοχές προς τη Δαύλεια, τη Χαιρώνεια, τη Λιβαδειά και το Δίστομο έως τη θάλασσα στην Αντίκυρα. Το πλήρες αφιέρωμα εδώ

    Σχετικά προηγούμενες αναρτήσεις μας :

    Ούτε ιερό, ούτε δημόσιο!

    «Ιερές» αυθαιρεσίες συνέχεια..

    Εφραίμ και πάσης Ελλάδος

    1,2,3 πολλά Βατοπέδια

    Να σταματήσουν οι καταπατήσεις και οι διεκδικήσεις δημόσιας γης

    Παρέμβαση απο πολίτες και Δήμο Χαιρώνειας, στη δίκη των εκκλησιαστικών διεκδικήσεων

    Τεράστιες εκτάσεις διεκδικεί η εκκλησία!

    Αρνούνται να πάρουν θέση η Νομαρχία και ο Δήμος Λιβαδειάς για τις εκκλησιαστικές διεκδικήσεις

    Χιλιάδες στρέμματα διεκδικεί η Εκκλησία στη Βοιωτία!

    Το θέμα έχει ανακύψει πολύ πριν το Βατοπέδιο και όπως τόνισε και ο νυν Μητροπολίτης » οι Βοιωτοί γνωρίζουν», ασχέτως αν μερικοί προτιμούν να το προσπερνούν.

    Αναρτήθηκε από Συμπαράταξη Bοιωτών για το Περιβάλλον στις 7:05 μ.μ.

    7 σχόλια:

    Ανώνυμος είπε…
    Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η Ι. Μητρόπολη δήλωσε ότι «όλοι οι Βοιωτοί ξέρουν». Πράγματι και απο ότι φαίνεται άρχισαν να μαθαίνουν και οι εκτός Βοιωτίας!
    4 Οκτωβρίου 2008 – 10:38 μ.μ.

    jk είπε…
    Το σημερινό Συλλαλητήριο του ΣΥΡΙZA στην Ουρανούπολη:
    Εδώ:

    http://picasaweb.google.gr/jketseas/Athos#

    (Σημ: Αν δεν έχετε ευρυζώνεια Ίντερνετ σύνδεση
    χρειάζεται περίπου ένα λεπτό για να κατεβάσετε κάθε εικόνα.)

    -Και μην ξεχάσετε να προσθέσετε τα σχόλιά σας!
    5 Οκτωβρίου 2008 – 9:12 π.μ.

    jk είπε…
    ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ – 05/10/2008

    Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

    Του ΝΙΚΟΥ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ*
    * βουλευτής Λέσβου του ΠΑΣΟΚ.

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=81448960

    Αυτές τις μέρες, με την αποκάλυψη των κτηματομεσιτικών δραστηριοτήτων του μοναχού Εφραίμ και της Μονής Βατοπεδίου, επανήλθε στην επικαιρότητα το θέμα του διαχωρισμού Εκκλησίας -κράτους και το ξεχασμένο, αλλά τεράστιο πρόβλημα της λεγόμενης εκκλησιαστικής και μοναστηριακής περιουσίας.

    *Η κατοχή και η επιχειρηματική εκμετάλλευση της γης είναι ένα ισχυρό μέσο εξουσίας. Έτσι, στο όνομα του «Θεού», η βασική θεώρηση του Μοναχισμού που βασίζεται στην ακτημοσύνη έχει προ πολλού απεμποληθεί. Αυθαίρετα κτίσματα νομιμοποιούνται, περιοχές εκτός σχεδίου πόλεως νύκτωρ βαπτίζονται εντός σχεδίου, δασικές εκτάσεις χωρίς να έχουν καεί βαπτίζονται χορτολιβαδικές, με ενέργειες σεβάσμιων μοναχών από κοινού με θεοσεβούμενους υπουργούς, και άλλα πολλά σε όλα τα μέρη της χώρας.

    Η επίσημη πολιτεία είναι, όμως, εκείνη που σε τελική ανάλυση δημιουργεί ή ενδίδει σ’ αυτή την κληρικοοικονομικοπολιτική συναλλαγή.

    *Η Εκκλησία -όπως η ίδια ισχυρίζεται- κατέχει 1,3 εκατομμύρια στρέμματα, ή 855 χιλιάδες στρέμματα σύμφωνα με τα στοιχεία της ελληνικής πολιτείας, την οποία διαχειρίζεται ανεξέλεγκτα ή με τη συνεργασία και με τις ευλογίες του Δημοσίου. Μέσω της διεύρυνσης της ιδιοκτησίας της, η Εκκλησία αποσκοπεί στη διασφάλιση οικονομικής και πολιτικής εξουσίας.

    *Δυστυχώς τα όποια βήματα έγιναν προς την κατεύθυνση του ξεκαθαρίσματος μιας ερμαφρόδιτης και νοσηρής κατάστασης δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ. Είναι πρωτοφανές επί 21 χρόνια να διατηρούνται ανενεργοί δυο νόμοι, βάσει των οποίων μεταφέρεται ο έλεγχος και η διαχείριση της εκκλησιαστικής περιουσίας στο κράτος. Θα μπορούσε επιεικώς να δεχθεί κανείς ότι για τα αστικά ακίνητα απαιτείται λεπτομερής εργασία για το ξεκαθάρισμά τους, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο για τις δασικές και αγροτολιβαδικές εκτάσεις, για τις οποίες από το 1987 ο νόμος Τρίτση είχε προβλέψει την πλήρη μεταβίβασή τους στο Δημόσιο.

    *Η από τότε αρνούμενη τη διευθέτηση ηγεσία της Εκκλησίας δρα ανενόχλητη, πουλά, ή καλύτερα ξεπουλά, με αμφιλεγόμενους τίτλους ιδιοκτησίας εκτάσεις-φιλέτα, αποχαρακτηρίζει και οικοπεδοποιεί μεγάλες εκτάσεις, στήνει επιχειρηματικές δραστηριότητες-real estate και, το χειρότερο και προκλητικότερο, επεμβαίνει και αποτρέπει την αξιοποίησή τους από δήμους ή το Δημόσιο.

    Η καταγραφή της μοναστηριακής περιουσίας που έγινε πριν από 21 χρόνια σαφώς δεν είναι πλήρης. Εκτός καταγραφής έμεινε το μεγαλύτερο μέρος, το οποίο αφορά τις μικρότερες των πενήντα στρεμμάτων εκτάσεις, αφού τότε καταγράφηκαν μόνο οι μεγάλες εκτάσεις της περιουσίας.

    *Επιβεβαίωση των παραπάνω αποτελεί η δήλωση πριν από δέκα χρόνια των εκπροσώπων 8 μονών, οι οποίες προσέφυγαν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και οι οποίοι αποτίμησαν την αξία της ανεκμετάλλευτης μοναστηριακής περιουσίας στα 7,4 τρισ. ευρώ.

    Υπάρχει, λοιπόν, νόμος ο οποίος, παρά τις όποιες ατέλειες, επιτέλους κάποτε πρέπει να ενεργοποιηθεί και να σταματήσει η κακοδιαχείριση αυτής της κοινής, σε τελική ανάλυση, περιουσίας.

    *Ο νόμος Τρίτση -χωρίς να υπεισέρχεται στην αξία ή την αυθεντικότητα των όποιων πατριαρχικών χρυσόβουλων ή των επαίσχυντων μωαμεθανικών φιρμανιών, προϊόν βεβαίως συναλλαγής με τον κατακτητή- διέπεται από μια απλούστατη αρχή: «Η κυριότητα της μοναστηριακής περιουσίας περνά στο Δημόσιο εκτός από τις εκτάσεις που περιβάλλουν τις μονές σε ακτίνα 200 μέτρων».

    *Δύο δεκαετίες μετά, η αδράνεια και η ένοχη ανοχή του Δημοσίου επιτρέπουν να γίνονται χιλιάδες μεταβιβάσεις δασικών, αγροτολιβαδικών και λοιπών εκτάσεων, μάλιστα με εντατικούς ρυθμούς, σύμφωνα με τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, και δρομολογείται το ξεπούλημα χωρίς κανέναν έλεγχο σε όλη την επικράτεια του κοινού πλούτου των Ελλήνων.

    *Στις μέρες μας, η ελληνική πολιτεία βρίσκεται μπροστά σε μια ώριμη συγκυρία. Η εποχή του εκβιασμού έχει τελειώσει. Ο λαϊκισμός του μακαρίτη Χριστόδουλου Παρασκευαΐδη έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί, τα πράγματα έχουν, ευτυχώς, αλλάξει. Στην περίφημη καταγγελτική του φράση στα 1987, «Τι θέλει επιτέλους η σοσιαλιστική κυβέρνηση της Ελλάδας, να μας πάρει και τα καντήλια;», υπάρχει η απάντηση εκ των πραγμάτων.

    *Η ελληνική πολιτεία πληρώνει ετησίως πάνω από τριακόσια (300) εκατομμύρια ευρώ για τη μισθοδοσία των λειτουργών της Εκκλησίας και εκατοντάδες εκατομμύρια για τη συντήρηση της κτιριακής υποδομής της και άλλα πολλά. Αν το πολλαπλασιάσουμε με τις δεκαετίες που το πράττει, τότε το κράτος θα έχει λαμβάνειν επιπροσθέτως.

    Αν την εποχή του Α. Τρίτση το νομοσχέδιό του στην εισαγωγική έκθεση ανέφερε μεταξύ άλλων «περί κοινωνικοποιήσεως της εκκλησιαστικής περιουσίας και του εκδημοκρατισμού της διοίκησής της», στα 2008 ο τίτλος του σχετικού νομοσχεδίου θα μπορούσε αντίστοιχα να είναι «Για τη διάσωση από την άφρονα εκποίηση της αποκαλούμενης εκκλησιαστικής και μοναστηριακής περιουσίας και τον ισοσκελισμό των εξόδων του Δημοσίου προς της Εκκλησία».

    *Αν πράγματι είναι αληθές ότι από το 100% της εκκλησιαστικής περιουσίας, κατά τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους -αφαιρουμένου του ποσοστού της αγροτικής μεταρρύθμισης του Ελ. Βενιζέλου- έχει απομείνει μόλις το 4%, τότε η ελληνική Δικαιοσύνη έχει μεγάλο έργο μπροστά της. Τότε σαφώς επιβάλλεται να ελεγχθεί η προέλευση και η φαύλη διαχείριση των μεγάλων ιερών τραπεζικών καταθέσεων, των ιερών μετοχών και των ιερών επενδύσεων real estate και να δημοσιοποιηθεί η σημερινή κατάστασή τους. Το απόστημα έσπασε και πρέπει να καθαρίσει.

    *Η ελληνική πολιτεία δεν πρέπει να οπισθοχωρήσει αυτή τη φορά. Ας ακολουθήσει την πρακτική του ισπανού πρωθυπουργού Θαπατέρο, ο οποίος πέραν του απόλυτου διαχωρισμού Εκκλησίας-κράτους, που βεβαίως προϋπήρχε, προχώρησε και στην κατάργηση της χρηματοδότησης του ισπανικού Δημοσίου προς τα καθολικά σχολεία, επιβάλλοντας στους λειτουργούς της Καθολικής Εκκλησίας να ασχολούνται αποκλειστικά με τα του οίκου τους.

    *Δεν ευελπιστούμε σε πολιτική ρήξεων από μια συντηρητική κυβέρνηση. Ευελπιστούμε, όμως, η επερχόμενη προοδευτική πλειοψηφία αυτή τη φορά, με σαφήνεια και αποφασιστικότητα, να πράξει το πρέπον, χωρίς συμβιβασμούς.

    * Ο ΝΙΚΟΣ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΣ είναι βουλευτής Λέσβου του ΠΑΣΟΚ.

    ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ – 05/10/2008
    5 Οκτωβρίου 2008 – 10:36 π.μ.

    Ανώνυμος είπε…
    Στην ιστοσελίδα «Συμπαράταξη Βοιωτών για το Περιβάλλον»

    http://symparataxi.blogspot.com/

    εντόπισα άρθρο της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ (14 Σεπτ. 2008), όπου ένας επιχειρηματίας από την Αθήνα, ‘αγόρασε’ από την Μονή Σεραφείμ 800 στρέμματα γης φιλέτο στην Ζάλτσα, πάνω στην θάλασσα, και προσπαθεί να τα μεταπωλήσει για εξοχικές κατοικίες.
    Από το άρθρο προκύπτει πως το Συμβούλιο της Επικρατείας τον έχει σταματήσει, αλλά τώρα, με βάση το πρόσφατο Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο του κ. Σουφλιά (πού ξεπουλάει την Βοιωτία), ευελπιστεί ότι θα ξεπεράσει τα εμπόδια που προκύπτουν από το Σύνταγμα και θα προχωρήσει με την εκμετάλλευση της περιοχής.
    Προφανώς η Μονή Σεραφείμ ισχυρίζεται πως της ανήκει όλος ο κάμπος της Ζάλτσας (!).
    Και τον έχει βγάλει στο σφυρί…
    6 Οκτωβρίου 2008 – 4:33 μ.μ.

    Ανώνυμος είπε…
    Η ιστορία με τον Νικολακάκη πάει πολύ πίσω. Οι κάτοικοι της περιοχής (Αγία Άννα, Ζερίκι-Ζάλτσα, Κυριάκι_Καραχάλιος, Πρόδρομος), εδώ και τουλάχιστον 30 χρόνια ακούν αυτό το όνομα, που σε συνεργασία με τον Ιερώνυμο κάτι πάει να κάνει στη περιοχή της Ζάλτσας.
    Το θέμα είναι ότι ο χώρος αυτός είναι χαρακτηρισμένος ως αρχαιολογικός [εκει βρίσκονταν η αρχαία Βουλίδα – Βουλίς].
    Οι προστριβές του εν λόγω επειχειρηματία με κατοίκους της περιοχής και τις κρατικές υπηρεσίες έρχονται στο προσκήνιο περιοδικά, σαν να δοκιμάζει αν τον παίρνει και για να δημιουργεί τετελεσμένα. Αναφέρω δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις: α) το 1995 ζήτησε από επαγγελματία της περιοχής να «οργώσει» μετά από κάτι δεκαετίες το αχανές «χωράφι του». Αυθημερόν κατέφθασε η αρχαιολογική υπηρεσία και ο επαγγελματίας έσωσε το μηχάνημά του από κατάσχεση με «άνωθεν» εντολή. Σ’ αυτό το συμβάν ήμουν παρών. β) Δυό χρόνια αργότερα σ’ αυτή την περιοχή επιχειρήθηκε να «στηθεί» το περίφημο δημοσιογραφικό χωριό του μακαρίτη Σταμούλη. Η διαδρομή? Όσιος Σεραφείμ > Νικολακάκης > Νομαρχία > Συνεταιρισμός Δημοσιογράφων και μετά άντε βρες άκρη. Ακυρώθηκε και αυτή η απόπειρα λόγω του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της περιοχής και των προβλημάτων νομιμότητας που προέκυψαν.
    Υποστηρικτές στις επιδιώξεις του ο κος Νικολακάκης έχει τους μοναχούς του Οσίου Σεραφείμ, που κατά καιρούς έχουν έλθει σε προστριβές με κτηνοτρόφους της περιοχής, [τους διώχνουν από βοσκότοπους, ή τους αναγκάζουν να δηλώσουν ψευδώς ότι νοικιάζουν τα βοσκοτόπια από την μονή και μέσω των ενοικιαστηρίων να αποδείξουν ότι είναι κάτοχοι της περιοχής]. Πρόσφατα σχετικό περιστατικό έφτασε στα δικαστήρια με κατηγορούμενους κτηνοτρόφους της περιοχής.
    Αρχικά αυτά για τον Όσιο Σεραφείμ, τη Ζάλτσα και το Νικολακάκη. Θα επανέλθουμε με αναλυτικές πληροφορίες.
    Κλείνοντας θα θέλαμε να θέσουμε ένα αρθρωτό ερώτημα:
    Γιατί χρειάζεται αυτήν την τεράστια περιουσία η εκκλησία και με λύσσα θέλει να την αυξήσει? Τί της προσδίδει αυτός ο πλούτος? Μήπως βοηθά κάποιον να εισέλθει ευκολότερα στην βασιλεία των ουρανών?
    6 Οκτωβρίου 2008 – 5:54 μ.μ.

    Δ.Σπ. είπε…
    Πολύ ενδιαφέρουσα η ιστορία,ανώνυμε, αν σαυτόν τον νομό οι πολιτικοί ή οι δημοσιογράφοι έκαναν στοιχειωδώς τη δουλειά τους, απο τις αναρτήσεις και τα σχόλια του blog θα είχαν αρκετά θέματα. Πάντως αν θέλεις, επικοινώνησε στο μέιλ για να δούμε εαν μπορούμε να αξιοποιήσουμε κάτι ακόμη.
    6 Οκτωβρίου 2008 – 6:19 μ.μ.

    Ανώνυμος είπε…
    ANTI BLOG 6-10-2008

    «Νέες διαστάσεις παίρνει το σκάνδαλο του….Βοιωτοπεδίου για το οποίο γράψαμε χθες. Στις 14 Σεπτεμβρίου 2008 η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» έγραψε ότι στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ο επιχειρηματίας κ. Τιμόθεος Νικολακάκης («Δελφοί club ΑΕ») αγόρασε – κατόπιν δηµοπρασίας- στην παραλία της Ζάλτσας (Δήμος Κορώνιας), µία έκταση 800 στρεµµάτων από τη Μονή Σεραφείµ, στην οποία μεταξύ άλλων ανήκε µία συνολική έκταση 77.000 στρεµµάτων. Εκεί, ο κ. Νικολακάκης επιχειρεί να δηµιουργήσει ένα «νέο οικιστικό πρότυπο» κλπ κλπ»
    (Συνέχεια εδώ:)

    http://www.antinews.gr/
    6 Οκτωβρίου 2008 – 6:31 μ.μ.

  3. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.topontiki.gr/article/8840/ekklisiastika-glentia-me-ta-oikopeda-tis-voyliagmenis

    22.8.2010

    Εκκλησιαστικά γλέντια με τα οικόπεδα της Βουλιαγμένης

    Θα το πούμε καθαρά από την αρχή: Αυτή η ιστορία με την άσκηση διώξεων (in rem προς το παρόν) για κακουργηματικές πράξεις στην υπόθεση της πώλησης τεσσάρων στρεμμάτων – εκκλησιαστικών φιλέτων στη θέση «Λιμανάκι Μαλτσινιώτη» Βουλιαγμένης απειλεί να τινάξει στον αέρα την ηρεμία στην Εκκλησία και να εμπλέξει το ίδιο το κέντρο της εκκλησιαστικής διοίκησης σε μια υπόθεση που μπορεί να εξελιχθεί σε Βατοπέδι νούμερο δύο, αυτή τη φορά στον χώρο της Εκκλησίας της Ελλάδος.

    Θυμίζουμε εν συντομία την ιστορία, για όσους έλειπαν ή δεν τη θυμούνται.

    Στις 15 Ιουνίου του 2009 η Εκκλησιαστική Κεντρική Υπηρεσία Οικονομικών πούλησε τα 4 στρέμματα σε ιδιώτη έναντι 14 εκατ. ευρώ χωρίς δημόσιο διαγωνισμό. Η αγοραπωλησία έγινε στα γραφεία της Υπηρεσίας. Οι υπεύθυνοι της ΕΚΥΟ υποστήριξαν ότι δεν ακολούθησαν τη διαδικασία του διαγωνισμού, αλλά της «συμβιβαστικής εκποίησης», επειδή ο ιδιώτης αγοραστής είχε καταπατήσει την έκταση και κρίθηκε ότι συνέφερε η πώληση αντί για συνέχιση της δικαστικής μάχης για την αποβολή του.

    Μέχρις εδώ μπορεί να πει κανείς ότι επρόκειτο για έναν χειρισμό που συνηθίζεται, για να αποφεύγονται μακρόχρονοι δικαστικοί αγώνες και ταλαιπωρίες.

    Τα περίεργα αρχίζουν από εδώ και πέρα. Μέσα σε πέντε λεπτά από την αγορά, ο ιδιώτης, ένας απλός οδοκαθαριστής του δήμου, και η μητέρα του μεταπωλούν την έκταση σε τρεις οff shore εταιρίες με έδρα την Κύπρο έναντι περίπου 16 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, ο ιδιώτης καταπατητής όχι μόνο πήρε την έκταση, αλλά μεταπωλώντας την έβγαλε μέσα σε λίγα λεπτά 2.186.000 ευρώ.

    Και να ήταν μόνο αυτό; Όπως απεδείχθη εκ των υστέρων, υπήρχε οριστική και αμετάκλητη δικαστική απόφαση για έξωσή του και δεν υπήρχε κανένας λόγος να σπεύσουν οι διαχειριζόμενοι την περιουσία της Εκκλησίας στν λύση της «συμβιβαστικής εκποίησης.

    Αρχίζει ο θόρυβος, βγαίνουν τα πρώτα δημοσιεύματα στο «Παρόν», και τον περασμένο Αύγουστο καλεί η Ιερά Σύνοδος τον Αντώνη Ζαμπέλη, διευθυντή της ΕΚΥΟ και κυριότερο συνεργάτη του Ιερώνυμου, για εξηγήσεις. Ακούνε οι συνοδικοί τον Ζαμπέλη και μετά εκδίδεται επίσημη ανακοίνωση με ευχαριστίες της Συνόδου για τον επιτυχή και επ’ ωφελεία της Εκκλησίας χειρισμό της υπόθεσης τόσο στον πρόεδρο της επιτροπής των Οικονομικών μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεόκλητο όσο και στον Ζαμπέλη.

    Κάποιοι στο αρχιεπισκοπικό περιβάλλον νόμιζαν ότι θα κλείσει εκεί η ιστορία. Όμως υπολόγιζαν χωρίς τον εισαγγελέα και την έρευνα που έγινε, με αποτέλεσμα να καταλήξουμε στην άσκηση διώξεων για κακουργήματα και με τον κυριότερο λαϊκό συνεργάτη του αρχιεπισκόπου, τον Ζαμπέλη, στη δίνη του κυκλώνα. Και να ήταν μόνο αυτός; Τι θα γίνει με τον μητροπολίτη Ιωαννίνων; Τι θα γίνει με τους μητροπολίτες που συγκροτούσαν τις συνθέσεις των δύο Διαρκών Ιερών Συνόδων (του 2009 και του 2010); Μαλλιά κουβάρια θα γίνουν, αδέρφια.

    Εκτός της δικαστικής εξέλιξης, θα γίνει το σώσε από Σεπτέμβριο και στη νέα Διαρκή Ιερά Σύνοδο,(….)

    Με δυο λόγια; Καλά ξεμπερδέματα με τους εισαγγελείς, αλλά και τη νέα Ιερά Σύνοδο, αγαπητοί εμπλεκόμενοι στην υπόθεση. Άλλωστε το τζίνι βγήκε πια απ’ το μπουκάλι και οι αποκαλύψεις και για άλλες αγοραπωλησίες οικοπέδων της Εκκλησίας θα αρχίσουν να πέφτουν σαν το χαλάζι. Εκεί να δείτε γλέντια!…

    Ιερώνυμος – Παπανδρέου: Μια πολιτική αγάπη που δεν κρύβεται
    (….)

    http://www.megatv.com/megagegonota/article.asp?catid=27369&subid=2&pubid=11509752

    Σκάνδαλο στη Σιβιτανίδειο

    Φέσι πάνω από 2,5 εκατομμύρια ευρώ έβαλε στα ταμεία των Δημοσίου η διοίκηση της Σιβιτανίδειου Σχολής, στην οποία -βάσει νομοθεσίας- πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου είναι ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος και μέλη ανώτατα στελέχη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

    Σύμφωνα με πόρισμα-φωτιά της έρευνας που διενήργησαν οι οικονομικοί επιθεωρητές στη δημόσια σχολή τεχνών και επαγγελμάτων, που εδρεύει στην Καλλιθέα, την περιοδο 2005 – 2007 και Μαρτίου – Οκτωβρίου του 2009, παρακρατήθηκαν οι ασφαλιστικές τους εισφορές, ύψους 2.589.000 ευρώ, από τους μισθούς των 255 μόνιμων εκπαιδευτικών που διδάσκουν εκεί.

    Ωστόσο, οι εισφορές αυτές ουδέποτε αποδοθηκαν από τη διοίκηση της σχολής στα ταμεία του Δημοσίου και συγκεκριμένα στο επικουρικό, το μετοχικό και το ταμείο Πρόνοιας.

    Σύμφωνα με τις μαρτυρικές καταθέσεις που πήραν οι επιθεωρητές, οι διοικούντες είχαν ισχυριστεί ότι οι παρακρατηθείσες εισφορές των εκπαιδευτικών χρησιμοποιήθηκαν για άλλες λειτουργικές δαπάνες της σχολής, καθώς δεν είχαν λάβει επαρκείς επιχορηγήσεις από το κράτος.

    Όπως, όμως, λένε οι επιθεωρητές, οι δαπάνες κάλυψαν μόλις το 10% των επιπλέον αναγκών της σχολής, περίπου 250.000 ευρώ. Τα υπόλοιπα 2.300.000 ευρώ χρησιμοποιήθηκαν, συμφωνα με πληροφορίες, για τη μισθοδοσία επιπλέον περίπου 150 αναπληρωτών καθηγητών, οι οποίοι προσλήφθηκαν ρουσφετολογικά από τις διοικήσεις της σχολής, την περίοδο 2005-2007.

    Η υπόθεση έχει σταλεί ήδη στον εισαγγελέα Πρωτοδικών, για το πόρισμα-φωτιά έχει ενημερωθεί η αρχιεπισκοπή Αθηνών, ενώ δικαστικά κατά της Σιβιτανιδειου Σχολής έχουν στραφεί τα ταμεία του Δημοσίου, διεκδικώντας τις παρακρατηθείσες οφειλές των εκπαιδευτικών.

  4. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Ο Oρθόδοξος επίσκοπος Κωνσταντίνος και ο αρχιμανδρίτης Παντελεήμων, πνευματικά τέκνα του αγίου Παϊσιου στο Λίβανο καταγγέλλονται για παιδοφιλία

    http://www.lbcgroup.tv/news/135531/report-new-pedophilia-scandal-shakes-lebanese-chur/en

    REPORT: New pedophilia scandal shakes Lebanese Church
    Jan 19 2014

    ……after the investigation launched by the Orthodox Church with Archimandrite Panteleimon Farah, a new case emerges by accusing Bishop Constantine Kayal of sexually abusing a minor.

    However, the last case was opened before the civil judiciary, not before the Church.

    For more details, watch Layal Haddad’s full report in the video above

    http://ahdoni.blogspot.gr/2010/10/farah.html

    Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

    Ο πατήρ Παντελεήμων (Farah), ηγούμενος της Μονής Χαματούρα του Λιβάνου. μιλάει για την ανάγνωση της Βίβλου!!

    Μεταφέρουμε σε ελεύθερη μετάφραση την ομιλία του πατρός Παντελεήμονα ηγούμενου της μονής Χαματουρα του Λιβάνου, Ο πατήρ είναι μια μεγάλη μορφή στην Ορθοδοξία και έχει μαθητεύσει στο Αγιον Όρος κοντά σε Άγιους Γέροντες όπως το Παππούλης Παισιος και ο Γέροντας Ισαάκ και είναι από τους πνευματικούς που μαζί με τον Σεβασμιότατο Εφραιμ της Τριπόλεως του Λιβάνου, αποτελούν την ελπίδα της αναγέννησης της Ορθοδοξίας στη πολύπαθη περιοχή του

  5. Ο/Η Κάπας Σ. λέει:

    Άσχετο με το θέμα σχετικό με το άγιο όρος!Εκεί φαίνεται ότι,αν μπεις,δεν υπακούεις και ίσως θελήσεις να φύγεις ΔΕΝ βγαίνεις ζωντανός!!Στις 5/6/ ο μοναχός της νέας σκήτης Θεόκτιστος ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ «πέφτοντας από μεγάλο ύψος κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες»!!Αλήθεια δεν υπάρχει αστυνομία,ώστε να διεξάγει ανακρίσεις για το ΠΩΣ έγινε το κακό;;Μάλιστα τον διάβασαν κουπωμένο στο φέρετρο,ενώ δε συνηθίζεται εκεί και πάλι μέσα στο φέρετρο τον έθαψαν,αφού σήκωσαν μόνο το κάλυμμα,ενώ τον είχαν «σαβανώσει»με ράσα!!Συνήθως τους μοναχούς τους βγάζουν από το φέρετρο και τους θάβουν τυλιγμένους με ένα σεντόνι!! (ιστολόγιο εξάψαλμος)!!
    Απλά κάποιος πρέπει να γνοιαστεί γι αυτούς τους ανθρώπους να μην πηγαίνουν»σαν το σκυλι στο αμπέλι»!!Αυτά και ο νοών νοείτω!!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      http://www.romfea.gr/agioritika-nea/9239-to-ustato-xaire-sto-theoktisto-neoskitioti-foto
      Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr. Τετάρτη, 06 Ιούλιος 2016
      Το »ύστατο χαίρε» στο Θεόκτιστο Νεοσκητιώτη (ΦΩΤΟ)
      …………….
      Να σημειωθεί πως ο μοναχός Θεόκτιστος έχασε την ζωή του, όταν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες χθες, Τρίτη 5 Ιουλίου έπεσε από μεγάλο ύψος στο κενό.
      …………….
      ___________________
      Πράγματι.
      Τι ενέργειες έχουν γίνει για να διευκρινιστούν οι συνθήκες;
      Ερευνά η πολιτική διοίκηση και η Αστυνομία;
      Θα εκδοθεί ανακοίνωση ή το Κράτος σταματάει στα όρια του Αγίου Όρους;

      • Ο/Η ΒΝ λέει:

        Θέμου Κορνάρου
        ΑΓΙΟΝΟΡΟΣ Οι Άγιοι χωρίς μάσκα
        ……………..

        Και η κατάσχεση του βιβλίου του Κορνάρου, αυτό ακριβώς αποδείχνει. Ένας άνθρωπος καταγγέλλει υπεύθυνα ορισμένα έκτροπα που γίνονται στο ΆγιονΌρος. Και η Εκκλησία προκαλεί το φίμωμά του, έχοντας την πλανερήν αντίληψη, πως το γόητρο ενός θεσμο ύδιατηρείται μ’εξωτερική προστατευτική νομοθεσία κι όχι μ’ εσωτερικήν αγνότητα,αγιότητα και καθαρότητα…….

        ΦΩΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
        Επιφυλλίδα της εφημερίδας «ΠΡΩΪΑ», στις15Γενάρη του1934
        …………
        .ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΠΡΟΚΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
        Μέσα σταμοναστήρια του Άθω,θα βρούμε:εμπόρους ναρκωτικών, εμπόρους κι αγοραστές της…ανδρικής σάρκας, σχολειά του αλκοολισμού και συστηματικά εκπαιδευτήρια μισανθρωπίας κι αλληλοεξοντωμού. Κι ακόμα σπείρες απατεώνων που τις επιτυχίες τους θα ζηλεύανε κι οι πιο μοντέρνοι διεθνείς τύποι του είδους των. Στα όμορφα γαλάζια ακρογιάλια του ακρωτηριού του Άθω, που μονάχα αυτά είδανε οι ποιητές κι οι δημοσιογράφοι θα δούμε εμείς “υπ’ ατμόν” τα “πλωτά πορνεία” του Αγ. Όρους. Αλλά εκεί θα συναντήσουμε και πατέρα που τραβά το παιδάκι του 12 και 13 χρονώ, να τριγυρίζει τα κελιά να το παζαρεύει με τους ασκητές, ή να το νοικιάζει για μια ή για περισσότερες βραδιές, αναλόγως “της ποιότητος”, γιατί αυτοί τον μάθανε να πιστεύει “πως όλα είναι ηθικά και τίμια”.
        ……………..

        Και το νόστιμο είναι πως η εισαγωγή των παιδιών που γίνεται με την απάτη, ή με τους ειδικούς πράχτορες, δεν είναι αρκετή για να καλύψει τις ανάγκες του Όρους. Γι’ αυτό όταν ο Βενιζέλος πήγε στο Βατοπέδι, το πρώτο παράπονο που του κάνανε οι καλόγεροι ήτανε πως «η αστυνομία απαγορεύει την είσοδο …παιδιών στο Όρος».

        Η απάντηση του πρωθυπουργού ήτανε, να καλέσει τον αστυνομικό διοικητή του ¨Ορους (τον ανθυπασπιστή Τσαπάκη) να του ζητήσει σχετικές εξηγήσεις. «Εκτελώ ανωτέρας διαταγάς». Έτσι του απάντησε ο αστυνομικός.

        «Εγώ καταργώ κάθε προηγούμενη διαταγή».

        Μ’ αυτά τα λόγια ο πρωθυπουργός εσφράγισε την ελεεινή διαταγή, που επιτρέπει στους ρασοσατύρους να εξασκούνε ελεύθερα το εμπόριο της παιδικής σάρκας.

  6. Ο/Η Lawyer λέει:

    http://www.koolnews.gr/ellada/ti-grafei-o-gerontas-pastitsios-gia-tin-katadiki-toy-oi-dikastes-itan-epithetikoi

    Τι γράφει ο «Γέροντας Παστίτσιος» για την καταδίκη του – Οι δικαστές ήταν επιθετικοί

    Κυριακή, 19. Ιανουαρίου 2014 – 11:00

    Την δικαστική του περιπέτεια διηγείται ο διάσημος πλέον «Γέροντας Παστίτσιος» η δραστηριότητα του οποίο θεωρήθηκε βλάσφημη και τον οδήγησε σε φυλάκιση 10 μηνών.

    Με μακροσκελές του άρθρο στο tvxs.gr ο δημιουργός της σελίδας αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο διεξήχθη η δίκη του, τα επιχειρήματα της υπεράσπισής του και κάνει λόγο για επιθετική στάση των δικαστών από την αρχή ως το τέλος της διαδικασίας.

    Αναλυτικά το δημοσίευμα έχει ως εξής:

    «Για πρώτη φορά στη ζωή μου βρέθηκα σε αίθουσα δικαστηρίου και είδα από κοντά πως λειτουργεί αυτός ο θεσμός που ίσως να αποτελεί το πιο νευραλγικό τομέα για την εύρυθμη λειτουργία ενός δημοκρατικού πολιτεύματος. Αυτόν το θεσμό είκαζα πως οι δικαστές τον χειρίζονται με λεπτότητα και υπευθυνότητα αλλά τελικά η πραγματικότητα με διέψευσε. Ομολογώ πως περίμενα ένα χαλαρό κλίμα μιας και οι κατηγορίες περί εξύβρισης θρησκεύματος που έχω χρεωθεί δε στέκουν πουθενά καθώς ουδέποτε χρησιμοποίησα υβρεολόγιο μήτε με τη θρησκεία ασχολήθηκα. Αφελώς το περίμενα.
    Η στάση των δικαστών ήταν επιθετική εξαρχής και ως το τέλος της διαδικασίας με καλούσαν να εξηγήσω για ποιο λόγο ανέχτηκα αναρτήσεις των επισκεπτών (αφού στις δικές μου δε μπορούσαν να εντοπίσουν κάτι το υβριστικό) και δεν τις διέγραφα, όπως εξάλλου είχα τη δυνατότητα ως διαχειριστής της σελίδας. Οι διαδικασίες άρχισαν με την εισαγγελέα να διαβάζει μια άσχετη με την υπόθεσή μου δικογραφία που αφορούσε ένα «βλασφημο» μπλόγκερ τον οποίο όμως δε κατάφεραν να εντοπίσουν. Διαμαρτυρήθηκα αμέσως και το υλικό αυτό απεσύρθη. Η παρεξήγηση ήταν εν μέρη δικαιολογημένη καθώς η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος όταν με είχε συλλάβει τον Σεπτέμβριο του 12 είχε σημειώσει με στυλό στο εξώφυλλο «και αυτή η σελίδα είναι δική του» χρεώνοντας μου πρόσθετες κατηγορίες με το έτσι θέλω.

    Ο Δημήτρης Χριστόπουλος, ο οποίος ήταν ο βασικός μάρτυρας που κάλεσα υπέστη το μεγαλύτερο μέρος της ιεράς εξέτασης διότι ως ειδικός σε νομικά θέματα και καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, του ζητήθηκε να ορίσει πού αρχίζει και πού σταματάει η σάτιρα και αν τελικά έβρισκε τη σελίδα μου χυδαία ή σατιρική. Παρόλο που η απαντήσεις του υπήρξαν σύντομες και περιεκτικές, οι δικαστές δεν έδειξαν να κατανοούν ούτε στιγμή τα λόγια του μετατρέποντας την κουβέντα σε ένα λαβύρινθο επαναλήψεων και άτοπων ερωτήσεων. Την ίδια πεισματική στάση κράτησαν και απέναντι στη μητέρα μου την οποία έφερα ως δεύτερο μάρτυρα υπεράσπισης. Την ρώτησαν πάλι αν της φάνηκε αστεία η σελίδα, αν είμαι άνεργος, αν έχω άλλα χόμπι πέρα από το facebook, πού αποσκοπεί η σάτιρα αυτή και άλλα τα οποία εκείνη τη στιγμή μου φαίνονταν στα όρια του απίθανου.

    Όταν ήρθε η ώρα να απολογηθώ τους εξήγησα εν συντομία πως ο μόνος στόχος μου εξαρχής ήταν να στηλιτεύσω ένα επικίνδυνο φονταμενταλιστικό χώρο μισαλλοδοξίας και εθνικισμού ο οποίος βρήκε πρόσφορο έδαφος στη κοινωνική αστάθεια της ελληνικής κοινωνίας μετά την οικονομική κρίση. Ο χώρος αυτός βρήκε το σύμβολό του στο πρόσωπο ενός μέχρι πρότινος αδιάφορου καλόγερου που τον αγιοποίησε ο περιθωριακός ακροδεξιός τύπος.

    Ως κοινωνικός ακτιβιστής -ναι οι δραστηριότητες μου δεν περιορίζονται στο fb- καταδικάζω και πολεμάω τον εθνικισμό σε όλες τις μορφές του. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως η δίωξή μου ξεκίνησε έπειτα από επερώτηση του υπαρχηγού της ‘εγκληματικής οργάνωσης (κατά την ελληνική δικαιοσύνη πλέον) της Χρυσής Αυγής στη Βουλή. Οι ανησυχίες μου δεν είναι μεταφυσικές αλλά κοινωνικές. Πιστεύω πως ήμουν κατατοπιστικότατος. Δε μου έφεραν αντίλογο και δε μου ζήτησαν περαιτέρω εξηγήσεις. Η απολογία μου δε διήρκησε πάνω από πέντε λεπτά. Σαν η απόφαση να είχε ήδη ληφθεί.

    Εν συνεχεία ήρθε η καταδίκη μου σε 10 μήνες φυλάκιση διότι σύμφωνα με τα λεγόμενα της εισαγγελέας είχα σκοπό να εξυβρίσω τη θρησκεία και ήμουν ασυνεπής στο να επιβάλω τη λογοκρισία στους επισκέπτες της σελίδας μου. Φυσικά πήγα στο εφετείο. Η δίκη μου θα γίνει του χρόνου.

    Είναι δυσάρεστο που δε κατάφερα να ξεφορτωθώ αυτή τη γελοία δικογραφία που έχω χρεωθεί αλλά με ευχαριστεί το γεγονός που η υπόθεσή μου έφερε πάλι στην επιφάνεια το θέμα της καταργήσεως των νόμων περί βλασφημίας. Ο δρόμος προβλέπεται μακρύς».

  7. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=476373

    Πουλιόπουλος Γιώργος

    Οταν ο «Παστίτσιος» ξεγελούσε τους «πλασιέ» της λατρείας του Παΐσιου

    Η φάρσα με το ανύπαρκτο θαύμα και τα… θύματα

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/09/2012 14:47

    Ο 27χρονος που συνελήφθη με την κατηγορία της βασφημίας ως διαχειριστής της σελίδας geron pastitsios στο Facebook, είχε καταφέρει να «ξεγελάσει» δεκάδες μπλογκ, ακόμη και έντυπα, τα οποία χρησιμοποιούσαν το όνομα του Γέροντα Παΐσιου για να «πουλήσουν» θαύματα και προφητείες, που τους έφερναν κλικ και φύλλα από την εκμετάλλευση της πίστης (ή της ευπιστίας) ενός κομματιού της κοινωνίας.

    Αυτός, άλλωστε, φαίνεται να ήταν και ο στόχος του, να δείξει, δηλαδή, ότι κάτι σάπιο υπήρχε στο βασίλειο της αποκάλυψης Προφητειών και Θαυμάτων.

    Ετσι πριν από λίγους μήνες εμφανίστηκε στην σατιρική σελίδα του, η οποία αυτή τη στιγμή είναι ανενεργή, μία αναφορά σε «θαύμα του Γέροντα Παΐσιου που το περιέγραψε στον υποδιάκονο Αμφιλόχιο». Στο συγκεκριμένο «θαύμα», πάντα σύμφωνα με όσα ανέφερε η ιστοσελίδα, ο γέρων Παΐσιος θεράπευσε έναν 18χρονο χρήστη ναρκωτικών, ο οποίος νοσηλευόταν στην εντατική μετά από τροχαίο ατύχημα.

    Η συγκεκριμένη «είδηση» αναδημοσιεύτηκε σε δεκάδες μπλογκ και ιστοσελίδες θρησκευτικού περιεχομένου και στο τέλος και σε εφημερίδα πανελλήνιας κυκλοφορίας στις αρχές Αυγούστου. Μόνο που το θαύμα ουδέποτε συνέβη πέρα από το μυαλό του 27χρονου Παστίτσιου που το εφηύρε για να το δει να αναπαράγεται ερήμην του και δια της επαναλήψεως να γίνεται είδηση, κανονική χωρίς εισαγωγικά αυτή τη φορά!

    http://www.makeleio.gr/?p=204320
    17|01|2015 08:32
    /Makelarisa

    ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ προφητείες για την Ελλάδα, που επαληθεύονται! O Νοστράδαμος επιβεβαιώνει Παίσιο και Πατρο-Κοσμά!)

  8. Ο/Η Nikolaos λέει:

    Πλήρες εμπεριστατωμενο άρθρο με λογικά επιχειρήματα. Πες μου το φίλο σου να σου πώ ποιός είσαι. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα ποιός είναι αυτός ο Παισιος. Όσες φορές αναζήτησα το όνομά του στο Google πουθενά δεν βρήκα μία απλή βιογραφία του. Μόνο » προφητείες» για τα πάντα, από την πνευμονία του ΓΑΠ μέχρι τον Γ παγκόσμιο πόλεμο. Επίσης μέχρι πρότινος τα βιβλία με τις προφητείες του κυκλοφορούσαν ως ένθετα σε κυριακατικες φυλλάδες μαζί με δυο ταινίες σεξ χωρίς να διαμαρτυρηθεί ποτέ κανένας μητροπολίτης ή πιστός. Το τερπνον μετά του ωφελιμου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s