Ο πετυχημένος Ελληναράς… κύριος Κούγιας

[Zούμε σε μία χώρα, όπου ο ορθολογισμός και η ευπρέπεια είναι ελιτίστικες πολυτέλειες για «λαπάδες». Από το να αγορεύει όμως, σε ένα ελληνικό δικαστήριο, πασίγνωστος και πάμπλουτος ποινικολόγος, σαν να βρίσκεται σε καφενείο ομοφοβικών εθνικιστών, απέχει πολύ και είναι τουλάχιστον εξοργιστικό]

gamaw

Ο κύριος «Ξέρεις Ποιος Είμαι Εγώ»

Ο «λογοτέχνης» τιμωρός Αλέξης Κούγιας

Του Ανδρέα Ζαμπούκα στο protagon

Συνεχίζεται, στο  Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας, η εκδίκαση για την υπόθεση της άγριας δολοφονίας του  Μένη Κουμανταρέα.  Είχε ξεκινήσει τον Μάϊο, με κατηγορούμενους δύο Ρουμάνους, στους οποίους καταλογίζεται ότι σκότωσαν τον λογοτέχνη, με σκοπό την ληστεία.

Ο μάρτυρας, φίλος και συνεργάτης του συγγραφέα, Θανάσης Φουσκαρίνης, είπε πως το θύμα  είχε μία στενή ερωτική σχέση με τον κατηγορούμενο και ότι ο Κουμανταρέας «εκτιμούσε και αγαπούσε» τον 27χρονο. Ωστόσο, κατέθεσε πως λίγο καιρό πριν την δολοφονία,  ήθελε να διακόψει αυτήν τη σχέση, γιατί ο νεαρός τού ζητούσε χρήματα και τον καλούσε επανειλημμένα στο τηλέφωνο.

Είναι λοιπόν, σαφές ότι ο λογοτέχνης ήταν ομοφυλόφιλος -όπως όλοι βέβαια γνωρίζουν- και πως υπήρχε κίνητρο στον κατηγορούμενο για την δολοφονία.

Ο δικηγόρος όμως, Αλέξης Κούγιας ο οποίος είναι συνήγορος υπεράσπισης των κατηγορουμένων, έδωσε την δική του ξεχωριστή παράσταση στο δικαστήριο, στο πλαίσιο της «ιδιαίτερης» τακτικής του, να επηρεάσει τους δικαστές. Ούτε λίγο ούτε πολύ, είπε τα εξής απίστευτα: «μπορεί να έσωσε πολλά παιδιά, αυτή είναι η πραγματικότητα. Εμένα αν μου το είχε κάνει ο αείμνηστος, θα του είχα κόψει και τα γεννητικά όργανα και τα χέρια και τα πόδια», υπονοώντας ότι ο Κουμανταρέας, εξαιτίας της ομοφυλοφιλίας ήταν «διαστροφέας» «αθώων» ανθρώπων και ίσως και ανηλίκων! Και συνέχισε: «Μπορεί να ήταν ένας μέγιστος λογοτέχνης αλλά και ένας διεστραμμένος άνθρωπος!»

Όταν μάλιστα η πρόεδρος προς το τέλος, του συνέστησε να μην κάνει ερωτήσεις που εμπεριέχουν συμπεράσματα «Τα «άρα» να τα κρατήσετε για το βιβλίο που θα γράψετε», εκείνος απάντησε «Τα βιβλία είναι για τους πεθαμένους. Εγώ σκοπεύω να ζήσω και να δικηγορώ πολλά χρόνια ακόμα».

Πραγματικά, δεν είχα ιδέα πως μπορεί να εξελίσσεται το επίπεδο μιας δίκης με πρωταγωνιστή τον «τηλεοπτικό» Αλέξη Κούγια. Είχα πάντα στο μυαλό μου την απορία πώς γίνεται ένας άνθρωπος που στις εκπομπές -από όπου τον γνωρίζω- κάνει τόσα λογικά άλματα, να εκπονεί δυναμικούς φακέλους και να κερδίζει δίκες. Όμως δεν είχα την εμπειρία της διεξαγωγής μιας εκδίκασης στην οποία συμμετέχει.

Ιδού λοιπόν, τα λογικά άλματα που μπορεί να διακρίνει κανείς:

1. O Κουμανταρέας ήταν ομοφυλόφιλος, άρα διεστραμμένος!

2. Όποιος εμπίπτει στο «βαρύ αμάρτημα» της ομοφυλοφιλίας παίζει ουσιαστικά με τον θάνατο γιατί καιροφυλακτεί ένας τιμωρός να απαλλάξει την κοινωνία από το μίασμά του!

3. Ο κατηγορούμενος είναι άξιος απαλλαγής ή μειωμένης ποινής επειδή «έσωσε» την νεολαία της Ελλάδας από νέες επιθέσεις του «διεστραμμένου» Κουμανταρέα.

4. Η λογοτεχνία και η συγγραφή βιβλίων είναι μεν κάτι που οι μικροαστοί θεωρούν επιτυχία αλλά δεν είναι αντικείμενο ενασχόλησης για «σοβαρούς» ανθρώπους, όπως ένας ποινικολόγος που ισοπεδώνει δίκες και παρελαύνει σε όλη την Ελλάδα ως μεγαλοπαράγοντας ποδοσφαίρου!

Σε κάθε περίπτωση, ζούμε σε μία χώρα, όπου ο ορθολογισμός και η ευπρέπεια είναι ελιτίστικες πολυτέλειες για «λαπάδες» – όπως είχε πει κάποτε σημαίνον στέλεχος της λαϊκής Δεξιάς. Είναι γνωστό τοις πάσι, αυτό. Από το να αγορεύει όμως, σε ένα ελληνικό δικαστήριο, πασίγνωστος και πάμπλουτος ποινικολόγος, σαν να βρίσκεται σε καφενείο ομοφοβικών εθνικιστών, απέχει πολύ και είναι τουλάχιστον εξοργιστικό.

Υπάρχει όμως και μια άλλη διάσταση, συνήθης ίσως, στη πολιτεία του κ. Κούγια: Ο αποπροσανατολισμός. Επειδή ξέρει και υπολογίζει την καταδίκη των πελατών του, επιλέγει αυτόν τον τρόπο για να κερδίσει τις εντυπώσεις. Έτσι κι αλλιώς, απευθύνεται σε ένα κοινό – «τηλεοπτικό» πάντα- που ταυτίζεται απόλυτα με τις απόψεις του.

Επόμενως, ακόμα και μια χαμένη δίκη θα είναι για τον Αλέξη – κι άλλος Αλέξης μπροστά μας (!)- ένα «μεταποιημένο» κέρδος για τον ίδιο. Ο άνθρωπος είναι «μάγος». Και σκατά να πιάσει,  χρυσάφι γίνονται…

 

This entry was posted in φασισμός, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Των Αμνοεριφίων, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

14 απαντήσεις στο Ο πετυχημένος Ελληναράς… κύριος Κούγιας

  1. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Η ζωγράφος Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι (17ος αιώνας), ενώ ήταν ανύπαντρη, βιάστηκε. Επειδή ήταν ανύπαντρη και όχι παρθένα, θεωρήθηκε αναξιόπιστος μάρτυρας και δεν ήταν σε θέση να υπερασπιστεί τον εαυτό της. Όταν όμως το δικαστήριο έδωσε εντολή να τις προκαλέσουν πόνο, μέσω βασανισμού και η Αρτεμίσια εξακολούθησε να επιμένει τα ίδια, έγινε πιστευτή! Ο Κούγιας, γνωρίζει ότι το θύμα, για ένα μέρος του πληθυσμού είναι ήδη αναξιόπιστο- λόγω σεξουαλικής επιλογής- ενισχύει και ίδιος προς αυτήν την κατεύθυνση και ταυτόχρονα, ασκεί βία (λεκτική)προς το θύμα, ξέροντας ότι το θύμα δεν είναι σε θέση να υπερασπιστεί τον εαυτό του, φθάνοντας σε συμπεράσματα που τον βολεύουν. Ζούμε σε μια εποχή, πολύ βίαιη. Μόνον που η μορφή της έχει αλλάξει σημαντικά. Δεν την ασκούμε τόσο ωμά, τόσο χοντροκομμένα, όπως γίνονταν παλαιότερα, σε επίπεδο σωματικής βίας, ώστε να προκαλούμε εμφανή πόνο στο θύμα. Τώρα η πρόκληση πόνου, απευθύνεται σε ψυχικό επίπεδο, με εργαλείο της λέξεις που τις χρησιμοποιούμε σαν αόρατα στιλέτα. Γνωρίζουμε πιά, ότι αν ξέρεις να λες ψέματα, θα σε πιστέψουν. Επίσης πολύς κόσμος, πιστεύει πως δια μέσου τις βίας, μπορείς να εκμαιεύσεις την αλήθεια, αποτελεσματικότερα(επειδή, για χιλιάδες χρόνια επικρατεί, αυτή η αντίληψη). Και μάλλον ο Κούγιας το ξέρει αυτό. Άρα(!), εφόσον επικρατεί βία σ’ όλα τα επίπεδα της κοινωνίας, θα συμβαίνει τουλάχιστον, έως ένα βαθμό και στην δικαιοσύνη.

  2. Ο/Η eklag λέει:

    Άσχετο αλλά ειπώθηκαν λέει στο δικαστήριο και ολίγα για το θέμα της παιδοφιλίας έτσι όπως αυτή εκτίθεται από τον συγγραφέα στο τελευταίο του πόνημα.
    Δεν εναπόκειται εννοείται στους μικροαστούς να βγάλουν άκρη.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    @Ο κ. Κούγιας από την πλευρά του δήλωσε: «Τόσο ο σεβασμιότατος όσο και εγώ ήρθαμε για να βοηθήσουμε τη Δικαιοσύνη να βρει την αλήθεια. Όσο κι αν ακούγεται υπερβολικά αισιόδοξο, η Δικαιοσύνη θα βρει το σωστό δρόμο και θα αποκαταστήσει την τάξη. Γιατί η Δικαιοσύνη, όπως και η Εκκλησία, είναι το καταφύγιο των υγειών ανθρώπων».

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=605410

    Aποκαλύψεις και διαψεύσεις

    Κατάθεση κ. Θεόκλητου στον Αρειο Πάγο, μετά την παραίτησή του
    Ο κ. Θεόκλητος υπέβαλε την παραίτησή του στη ΔΙΣ το πρωί της Τρίτης

    Στον αρμόδιο αρεοπαγίτη Χρήστο Μπαλτά κατέθεσε το πρωί της Τρίτης ο παραιτηθείς μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατέθεσε πως το Δεκέμβριο του 2003 είχε δώσει στη δικαστικό Αντωνία Ηλία χρηματικό ποσό ύψους 5.000 ευρώ.

    ……………….
    Κατά ορισμένες πληροφορίες, ο κ. Θεόκλητος κατέθεσε ότι ο αρχιμανδρίτης Ιάκωβος Γιοσάκης τον είχε επανειλημμένως καλέσει σε εξωτικά ταξίδια μαζί με δικαστικούς και δικηγόρους, ωστόσο ο ίδιος δεν είχε δεχτεί ποτέ να τους ακολουθήσει.

    Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο κ. Θεόκλητος παραδέχθηκε ότι ο αρχιμανδρίτης Γιοσάκης τού είχε προσφέρει βοήθεια στην αντιδικία του με τον πρώην μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνο, θέλοντας -όπως είπε- να του δημιουργήσει υποχρέωση, ώστε ο κ. Θεόκλητος να τον βοηθήσει να καταλάβει θέση στην Αρχιεπισκοπή.
    …………………
    Ο κ. Κούγιας από την πλευρά του δήλωσε: «Τόσο ο σεβασμιότατος όσο και εγώ ήρθαμε για να βοηθήσουμε τη Δικαιοσύνη να βρει την αλήθεια. Όσο κι αν ακούγεται υπερβολικά αισιόδοξο, η Δικαιοσύνη θα βρει το σωστό δρόμο και θα αποκαταστήσει την τάξη. Γιατί η Δικαιοσύνη, όπως και η Εκκλησία, είναι το καταφύγιο των υγειών ανθρώπων».

    Η παραίτηση Θεόκλητου

    Λίγο πριν φτάσει στον Αρειο Πάγο ο κ. Θεόκλητος υπέβαλε την παραίτησή του στη ΔΙΣ, η οποία έγινε δεκτή. Όπως έγινε γνωστό, στο κείμενο αναφέρεται ότι υποβάλει την παραίτηση του «εκ της θέσεως του μητροπολίτου Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφαρσάλων, ουχί δε και της Αρχιερωσύνης, αναλαμβάνων παραλλήλως και τας ευθύνας μου, δι ό,τι άνευ δόλου και υστεροβουλίας εισηγήθην για την αξιοποίησιν συγκεκριμένου κληρικού, ώστε να μην χρεωθή εις τον Μακαριώτατον έστω και παραμικρά υπόνοια περί σχέσεως του με άδηλα κέντρα. Μετά λόγου γνώσεως δε καταδικάζω πάσαν προσπάθειαν εμπλοκής του ονόματος μου εις παραδικαστικά κυκλώματα και αθεμίτους πράξεις. Θερμότατα δε παρακαλώ, καίτοι παραιτούμαι, η όλη ύπόθεσις που αφορά εις το πρόσωπόν μου να διερευνηθή πλήρως και εξονυχιστικώς χάριν της αληθείας».

    Ο κ. Θεόκλητος ευχαριστεί ιδιαίτερα «τον Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Χριστόδουλον, πνευματικό μου Πατέρα και καθοδηγητή, διότι περί εμέ, επί 27 έτη εμόχθησε και έπραξε. Ό,τι είμαι το οφείλω εις Εκείνον. Του είμαι δια βίου ευγνώμων».

    Στον Αρειο Πάγο ο μητροπολίτης Χίου

    Στον Αρειο Πάγο κατέφυγε ο μητροπολίτης Χίου Διονύσιος, ο οποίος καταγγέλλει τον αποστολέα του ηλεκτρονικού μηνύματος που τον κατηγορεί για υπέρογκους λογαριασμούς σε τράπεζα της Αμερικής και για κατοχή θαλαμηγού……..

    Καθαιρέθηκε γραμματέας της Ιεράς Συνόδου

    Εν τω μεταξύ, καθαιρέθηκε αρχιμανδρίτης, γραμματέας της Ιεράς Συνόδου, με αποδεικτικό στοιχείο βιντεοκασέτα που έδειχνε προσωπικές του στιγμές. Η υπόθεση εκδικάστηκε από επισκοπικό δικαστήριο. Πρόκειται για άγαμο κληρικό.

    Οι αποφάσεις της ΔΙΣ

    Γύρω στις 15:30 το μεσημέρι της Τρίτης ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο μητροπολίτης Σύρου Δωρόθεος, οι ιεράρχες εκτός από την αποδοχή της παραίτησης του κ. Θεόκλητου ζήτησαν από τον μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, τοποτηρητή της Ιεράς Μητρόπολης Αττικής, Νικόλαο να επισπεύσει τις έρευνες σχετικά με την υπόθεση του Ιάκωβου Γιοσάκη.

    Επίσης, μετά την επιστολή του Αττικής Παντελεήμονος, που εξηγεί ότι για λόγους ασθενείας δεν παρευρέθη στη συνεδρίαση της ΔΙΣ, οι ιεράρχες ζητούν από τον μητροπολίτη να δώσει γραπτές εξηγήσεις σχετικά με την υπεράκτια (offshore) εταιρεία που φέρεται να έχει στην κατοχή του.

    Ακόμη, ανακοίνωσε την πραγματοποίηση αγρυπνίας στις 8 Μαρτίου στους μητροπολιτικούς ναούς των Μητροπόλεων και σε μεγάλους ναούς πόλεων με αίτημα προσευχής την υπέρβαση της κρίσης στην εκκλησία, ενώ ανήγγειλε και την έναρξη διαλόγου με την κοινωνία για τα όσα συμβαίνουν στην Εκκλησία.

    Κωνσταντόπουλος: Ανεφάρμοστα τα μέτρα αυτοκάθαρσης

    Στη διάρκεια ημερίδας του ΣΥΝ με θέμα «Σχέσεις κράτους – Εκκλησίας», ο Νίκος Κωνσταντόπουλος δήλωσε ότι «τα μέτρα αυτοκάθαρσης της ιεραρχίας είναι ανεφάρμοστα, είναι μορφώματα και επινοήσεις σκοπιμότητας, διότι δεν είναι δυνατόν επικεφαλής της Επιτροπής Αυτοκάθαρσης να είναι η ίδια η ηγεσία της ιεραρχίας. Αυτό συνιστά θεοκρατία».

    Παράλληλα, αναφέρθηκε στην τροπολογία που κατέθεσε ο ΣΥΝ στη Βουλή, με την οποία ζητείται: ο άμεσος διαχειριστικός έλεγχος των οικονομικών της Εκκλησίας, η κωδικοποίηση των φορολογικών προνομίων και η δημόσια συζήτηση επ αυτού, και να μην εξαιρείται από το νόμο, δηλαδή να είναι απαραίτηση η σύσταση νομικού προσώπου για την επιχειρηματική δράση της Εκκλησίας, όπου έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα.

    Ακόμη, ζήτησε από τους υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης, με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, να διαταχθεί ο διαχειριστικός έλεγχος των οικονομικών της Χρυσοπηγής.

    Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ, ΜΠΕ

  4. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/kougias-uparxei-egklimatiki-organwsi/724746

    Κούγιας: «Άνθρωπος της εκκλησίας ο Μάκης»

    «Καταπέλτης» κατά πάντων -εκτός του Μάκη Ψωμιάδη- ο Αλέξης Κούγιας στο πρώτο μέρος της κατάθεσής του στη δίκη για τους στημένους αγώνες. \

    «Είναι άνθρωπος του ποδοσφαίρου. Ξέρω ότι έγινε ένας εξαιρετικός επιχειρηματίας νυχτερινών κέντρων, έβγαζε πολλά λεφτά από νόμιμες επιχειρήσεις της νύχτας, ενώ γνωρίζω ότι έχει πάρα πολύ καλή σχέση και με την εκκλησία», τόνισε για τον Μάκη Ψωμιάδη επεσήμανε ότι δεν του περνάει από το μυαλό το ενδεχόμενο συμμετοχής του γιού του Ψωμιάδη σε κύκλωμα με στημένους αγώνες.

    http://www.iospress.gr/megalo2005/megalo20050226.htm

    Το Αβατο του ιερού παρακράτους
    Ελευθεροτυπία, 26/2/2005)
    «Πάνε να φάνε τον Χριστόδουλο»
    (Αυριανή, 24/2/05)

    Το αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγηθεί η εκκλησιαστική κρίση παίρνει πλέον ανοιχτά πολιτικές διαστάσεις. Η αποκάλυψη του εκτεταμένου «ιερού» παρακράτους τείνει να συμπαρασύρει την κεφαλή της Εκκλησίας στην Ελλάδα αλλά και σε ελληνορθόδοξα Πατριαρχεία.

    Η υποκατάσταση ενός Αρχιεπισκόπου και ενός Πατριάρχη από δύο τηλε-ποινικολόγους (Χριστόδουλος=Δημητρακόπουλος, Ειρηναίος=Κούγιας) εικονογραφεί πλήρως το αδιέξοδο. Ο λόγος της εκκλησίας έχει επισήμως μετατραπεί σε λόγο δικανικό, με όλες τις γνωστές αποκλίσεις του: στρεψοδικία, μισές αλήθειες, ανακρίβειες, συγκάλυψη.

    Οσο για τα ροζ σκάνδαλα, αυτά απλώς επιβεβαιώνουν ότι οι σχέσεις συνοχής των ιεραρχών είναι εν πολλοίς σχέσεις συνενοχής και αλληλοεκβιασμού.

    Δεν πρόκειται δυστυχώς για ένα συγκυριακό φαινόμενο. Ο χώρος της σύγχρονης εκκλησίας είναι εξ ορισμού χώρος θεσμικά κατοχυρωμένης ανομίας. Η επίκληση των Ιερών Κανόνων σε αντιδιαστολή προς τους νόμους του κράτους δημιουργεί ένα χάσμα, στο οποίο χωρά κάθε «θεία» αυθαιρεσία. Η αντίφαση αυτή, η οποία δεν επιλύεται από κανένα Σύνταγμα και από κανένα Συμβούλιο της Επικρατείας, έχει επιτρέψει να αναπτυχθούν στο πλαίσιο του εκκλησιαστικού μηχανισμού κάθε λογής κρατικές, παρακρατικές και παραοικονομικές δραστηριότητες, οι οποίες θα ήταν αδύνατον να ευδοκιμήσουν χωρίς αυτή τη «θεία» κάλυψη.

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    Γιατί ο Κούγιας έψαχνε τον Μητροπολίτη Τρίκκης Χρυσόστομο;
    Απρίλιος 12, 2016 17:15
    Από trikalaola.gr
    – See more at: http://www.ekklisiaonline.gr/ellada/item/13575-giati-o-koygias-epsapsne-ton-mitropoliti-trikkis-xrysostomo#sthash.IQeJcHNV.dpuf


    Ο γνωστός δικηγόρος ήταν ευδιάθετος και μόλις έμαθε ότι στο τουρνουά θα βρεθεί και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών κ. Χρυσόστομος έψαξε αμέσως να τον βρει και βέβαια δεν θα μπορούσε παρά να ζητήσει και μια φωτογραφία μαζί με τον Δεσπότη!

  6. Ο/Η Β Φ R λέει:

    Όταν πήγαινα σχολείο, υπήρχε ένας ανεκδιήγητος (για να μη γράψω τίποτα χειρότερο) διαιτητής ποδοσφαίρου που έφερε το επώνυμο Κούγιας και, σε κάθε αγώνα, πάντα οι φίλαθλοι και οπαδοί (αμφοτέρων των ομάδων) τού φώναζαν ρυθμικά: «Κούγια, είσαι νούμερο!». Δεδομένου ότι δεν νομίζω (αν και στερούμαι των αναγκαίων γνώσεων) η ηλιθιότης να είναι κληρονομική, αποκλείω αυτός ο διαιτητής να ήταν συγγενής του Δικηγόρου Κούγια (ο οποίος, ως γνωστόν, ξεκίνησε με τα ποδοσφαιρικά σωματεία).
    Ο Δημήτρης Παξινός (Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών 2002-2011) μάταια προσπάθησε να διαγράψει τον Κούγια. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, η απονομή της Δικαιοσύνης είναι πιο βραδεία ακόμη κι από τις περισσότερες χώρες της υποσαχάριας Αφρικής. Ο Κούγιας έχει ασκήσει Προσφυγές καθ’ όλων αυτών των Αποφάσεων του Πειθαρχικού Συμβουλίου ΔΣΑ, είτε στο Συμβούλιο της Επικρατείας είτε ενώπιον των Τακτικών Διοικητικών Δικαστηρίων, οι οποίες δεν αναμένεται να καταστούν αμετάκλητες προ του 2020!
    Ο Κούγιας είναι και επικίνδυνος διότι, αδιάφορος ων, «χαντακώνει» τους εντολείς του. Στα ακροατήρια, αντί να αναπτύξει Νομικά επιχειρήματα, λέει μπούρδες οι οποίες μπορεί να ενθουσιάζουν τους χαμηλού επιπέδου εντολείς του (πιο σοβαρός θα πάει στον Κούγια;), αλλά προκαλούν αγανάκτηση στους Δικαστικούς λειτουργούς. Με φόβο να εκληφθεί ότι υπερβάλλω, δηλώνω μετά παρρησίας ότι ο Κούγιας όταν ομιλεί «πετάει βατράχια» καταφανώς χειρότερα ακόμη και από τον Τσίπρα!

    Δεν θα σταθώ στη ρατσιστική «επιχειρηματολογία» του Κούγια διότι αυτό το θέμα το έχετε εξαντλήσει. Θα αναφερθώ στη Νομική του κατάρτιση: Ο ένας δολοφόνος εντολέας του Κούγια ήταν 27χρονος όταν είχε σχέσεις σαρκικής συνάφειας με τον Κουμανταρέα. Επομένως, ο ισχυρισμός του Κούγια ότι δήθεν «εκμαύλιζε 16χρονα» είναι αναπόδεικτος, και ως αναπόδεικτος αναληθής, αλλά και παντελώς άσχετος με το κατηγορητήριο. Επίσης, ο «ποινικολόγος» (αερολόγος) Κούγιας φαίνεται να αγνοεί αυτό που γνωρίζουν ακόμη και οι τριτοετείς φοιτητές της Νομικής: στην Ελλάδα, από το 1950 που ισχύει ο Ποινικός Κώδιξ, η σεξουαλική ενηλικίωση επέρχεται με τη συμπλήρωση του 15ου έτους. Δεν γνωρίζω τι ίσχυε προ του 1950· αλλά δεδομένου ότι η παιδεραστία ήταν πιο διαδεδομένη, δεν νομίζω να υπήρχε διαφορετική ρύθμιση [πολύ περισσότερο που τότε αφενός το ποινικά ακαταλόγιστο ήταν μέχρι τη συμπλήρωση του 8ου έτους (τώρα είναι μέχρι τη συμπλήρωση του 10ου έτους) και αφετέρου η ποινική ενηλικίωση επήρχετο με τη συμπλήρωση του 17ου ετούς (τώρα επέρχεται με τη συμπλήρωση του 18ου έτους)]. Με λίγα λόγια, αποπλάνηση ανηλίκου συντελείται εάν το ανήλικο είναι κάτω των 15 ετών (άρθρο 339 ΠΚ). Τονίζω ότι, σύμφωνα με το άρθρ. 339 ΠΚ, δεν γίνεται διάκριση gay ή str8. Και βέβαια, ακόμη και οι πρωτοετείς φοιτητές της Νομικής γνωρίζουν το argumentum e silentio (τεκμήριο από σιγή – του Νόμου μη διακρίνοντος ούτε ημείς δυνάμεθα να διακρίνωμεν).

    ps Επειδή θεωρώ αυτονόητο ότι (άνθρωποι της διανόησης όντες) θα ομιλείτε και τη γαλλική θα επιθυμούσα να σας υπενθυμίσω το λήμμα couille. Απαντά και ως επώνυμο (φαντασθείτε παιδιά να απευθύνονται στη δασκάλα τους … Madame Couille!). Προφανώς το επώνυμο Κούγιας προέρχεται από το couille.

    • Ο/Η Αλκ Zet λέει:

      Ο ΔΣΑ είναι ΝΠΔΔ. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι Αποφάσεις του (συμπεριλαμβανομένων κι αυτών του Πειθαρχικού του) μπορούν να προσβληθούν (κατά περίπτωση) είτε στο Συμβούλιο της Επικρατείας είτε ενώπιον των Τακτικών Διοικητικών Δικαστηρίων.
      Να πιθανολογήσω, κι εγώ με τη σειρά μου, ότι αυτές τις Προσφυγές του Κούγια τις του συνέταξε άλλος συνάδελφος του (οπωσδήποτε πάντως όχι συνεργάτης του);

  7. Ο/Η Αγγελος λέει:

    rue Couillard υπάρχει στο Κεμπέκ και κωμόπολη Couillet στο Βέλγιο. Ο Ανατόλ Φρανς αναφέρει κάπου ένα υπέρθυρο με les armes parlantes de la famille Tricouillard, αλλά υποθέτω ότι το ´βγαλε απ´ το μυαλό του 🙂

    • Ο/Η Po λέει:

      σας ευχαριστούμε για τα πολύτιμα/χρήσιμα σχόλια σας.
      (ο μέγας πολυμαθής Ανατόλ Φρανς έβγαζε πολλά, ως γνήσιος καλλιτέχνης, από το μυαλό του -ευτυχώς για μας)

  8. Ο/Η Εγκεφαλικό κύτταρο λέει:

    Ο Κούγιας δεν απευθύνεται στους τρεις τακτικούς δικαστές του Μικτού Ορκωτού, αλλά στους τέσσερις ενόρκους, των οποίων τα αντανακλαστικά επιθυμεί να ερεθίσει και να κατευθύνει σε συγκεκριμένη κατεύθυνση.
    Η συμμετοχή ενός πολίτη ως ενόρκου στο δικαστήριο, είναι το δεύτερο πολιτικό δικαίωμα που τού απονέμεται από το Σύνταγμα, μετά το δικαίωμα του εκλέγεσθαι. Οι ένορκοι επιλέγονται με κλήρωση, κατά κανόνα μεταξύ δημοσίων υπαλλήλων, γιατί οι τελευταίοι εντοπίζονται εύκολα στην υπηρεσία τους για την επίδοση των σχετικών προσκλήσεων. Έρχονται μεταφέροντας αλώβητη τη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία τους, την ευθυνοφοβία και το λαϊκό (μικροαστικό) περί δικαίου αίσθημα, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
    Έρχονται επίσης εντελώς απαίδευτοι και απροετοίμαστοι για το ρόλο τους, καθώς η πολιτεία αμελεί να τους προετοιμάσει, αφήνοντας το έργο αυτό στους τακτικούς δικαστές, την ώρα του διαλείμματος «αναψυχής».
    ‘Όταν κληρώνονται συνήθως βαρυγκομούν.
    Ομόφωνες είναι οι καταδίκες με αλλοδαπούς κατηγορούμενους. Σε όλες τις άλλες υποθέσεις οι λιγότεροι σε αριθμό τακτικοί δικαστές αγωνιούν μήπως οι ένορκοι «τους πάρουν» την υπόθεση.
    Όπως συνέβη σε μια περίπτωση ομαδικού βιασμού ομοφυλόφιλου αγοριού, για το οποίο οι ένορκοι αποφάνθηκαν ότι «το ήθελε» και απάλλαξαν τους κατηγορούμενους με 4-3.

  9. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ὁ Κούγιας κάνει τὰ πάντα νὰ τὸν δείξῃ ἡ τηλεόρασις. Οἱ ἀγγλοσάξωνες ἔχουν λέξιν γι’αὐτὴν τὴν συμπεριφοράν. Ὁ κ. Κουμανταρέας ὅμως πλήρωνε νεαρούς, πῶς νὰ τὸ κάνουμε; Ἠθικὸς δὲν ἦταν. Δὲν τὸν σκότωσε ὁ σύζυγός του. Ὅλα αὐτὰ προσμετρῶνται στὴν ποινὴ τοῦ δολοφόνου. Κάθε δικηγόρος δὲν πρέπει νὰ παίρνῃ τὸ μέρος τοῦ πελάτη του; Ἀλήτης ὀ νεαρός; Ἀρχιαληταρᾶς καὶ δολοφόνος καὶ λῃστής! Ὁ Κουμανταρέας μικρὸ παιδὶ δὲν ἦταν· ἤξερε τὴν ζωὴ καὶ πῆρε τὶς ἀποφάσεις του.

    • Ο/Η Αλκ Zet λέει:

      Και βέβαια, ο κάθε Δικηγόρος πρέπει να παίρνει το μέρος του εντολέα του (και ο χειρότερος εγκληματίας δικαιούται να απολογηθεί, πολύ περισσότερο να τύχει Δικαίας Δίκης και υπεράσπισης). Όμως, υπάρχουν και όρια· υπάρχει και γνωστός Κώδικας Δεοντολογίας του Δικηγορικού λειτουργήματος. Γι’ αυτό, άλλωστε, ο Κούγιας έχει ουκ ολίγες καμπάνες από το Πειθαρχικό Συμβούλιο ΔΣΑ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s