Η διαφορά ήθους μεταξύ του κ. Λάμπρου και του Ν. Βούτση έναντι της Χ. Αυγής

lambrou5-7-16

Ο κύριος Ηλίας Λάμπρου και ο «σύντροφος» αριστερός Νίκος Βούτσης

Ο δάσκαλος και προπονητής του αθλητικού συλλόγου White Tiger Muay Thai Camp, Ηλίας Λάμπρου, προχώρησε σε ακύρωση αγώνα αποσύροντας την αθλήτρια του, όταν αντιλήφθηκε την παρουσία βουλευτών και μελών της Χρυσής Αυγής. Με ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook, ο κ. Λάμπρου υπογράμμισε ότι: «Οι σχολές και τα γυμναστήριά μας δε χωρούν τους φασίστες και τους ναζί».

Νίκος Βούτσης, πρόεδρος της βουλής και επαγγελματίας αριστερός: «Επειδή ο εκλογικός νόμος είναι ένα κορυφαίο ζήτημα και κάθε κόμμα έχει τη δική του άποψη, περιμένουμε να δούμε τι θα πει και η Χρυσή Αυγή».

Διαλέγουμε και παίρνουμε.

Εμείς διαλέγουμε Ήθος.

Advertisements
This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Επάναστἀτες του Κώλου, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

24 Responses to Η διαφορά ήθους μεταξύ του κ. Λάμπρου και του Ν. Βούτση έναντι της Χ. Αυγής

  1. Ο/Η Αλί Μπαμπά λέει:

    Το protagon τι λέει για όλα αυτά;;;

  2. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Η ΧΑ μου είναι αδιάφορη. Ο λόγος της βίαιος, αλαζονικός, εμπρηστικός, αποπνέει ένα αλλοπαρμένο μεγαλείο, με ψεύτικο στυλ, που παραπέμπει σε δήθεν αυθεντία. Αλλά οφείλουμε μία διευκρίνιση. Εχουμε κοινοβουλευτικό σύστημα και η ΧΑ, είναι κόμμα του κοινοβουλίου. Φαντάζομαι πως τα άλλα κόμματα, οφείλουν να την ρωτάν κάθε φορά, για οτιδήποτε αφορά την λειτουργία και τον ρόλο του. Ειδάλλως, αν αρχίσουν οι διακρίσεις μέσα στο κοινοβούλιο, ουδείς γνωρίζει που θα οδηγήσει, μια τέτοια τακτική. Οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, δεν αποτελούν κατάλυση του κοινοβουλίου, για παράδειγμα; Και έχουν γίνει όλες τους από κόμματα του «δημοκρατικού τόξου». Επαναλαμβάνω, η ΧΑ μού είναι απολύτως αδιάφορη. Δεν παρακολουθώ τον πολιτικό της λόγο και η αλήθεια είναι το ίδιο κάνω πιά και με τα άλλα κόμματα. Ποσώς με ενδιαφέρει προσωπικά, αν τελικά θα την ρωτήσουν ή όχι. Αλλά επειδή ακριβώς επιλέγουμε ήθος, κάτι σπάνιο στον πολιτικό χώρο, σεβόμαστε την λειτουργία των νόμων που διέπουν το κοινοβούλιο, και αναγνωρίζουμε τα δικαιώματα που παρέχει σ’ αυτό το ακροδεξιό κόμμα. Ο εξοστρακισμός της από την πολιτική ζωή της χώρας, επαφίεται στους νεοέλληνες. Αλλωστε, στην βουλή υπάρχουν και άλλα κόμματα, με απόλυτο, δογματικό «λόγο». Επίσης η κυρίαρχη θρησκεία του κράτους κατά το Σύνταγμα, έχει ιερά βιβλία στα οποία η φασιστική αντίληψη είναι προφανής και κανείς δεν διαμαρτύρεται. Να πω και κάτι, ίσως ενοχλητικό, η ΧΑ είναι ένα άλλοθι, για την κοινωνία μας, στην οποία διαισθάνομαι ότι υπάρχει μία υφέρπουσα φασιστική νοοτροπία, κατά καιρούς.

    • Ο/Η Αθλητής λέει:

      http://www.fightsports.gr/muay-thai/%CE%B7%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BB%CE%AC%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF-fightsports-gr-o-%CE%B1%CE%B8/#.V3wWU2Ykpy0
      Ηλίας Λάμπρου αποκλειστικά στο Fightsports.gr: O αθλητισμός δεν είναι κολυμπήθρα για κάθε άνθρωπο

      Ο προπονητής του White Tiger Camp αποχώρησε την Κυριακή από τους αγώνες καθώς στο event βρέθηκαν άνθρωποι της Χρυσής Αυγής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η αθλήτρια του Ηλία Λάμπρου να μην αγωνιστεί, με τον ίδιο να εξηγεί τους λόγους της απόφασης του.

      «Αρχικά να τονίσω πως δεν υπάρχει κανένα θέμα με την αντίπαλη αθλήτρια ούτε και με την γωνία.Ο αγώνας της δικής μου αθλήτριας με την Φωτεινή Κρομμύδα μπορεί να γίνει μελλοντικά.

      Με προσέβαλε το γεγονός πως στον χώρο αυτό, έπιναν και διασκέδαζαν άνθρωποι που η παρουσία τους με προσέβαλλε.. Ο αξιακός κώδικάς μου δε συνάδει με τους νοσταλγούς του Χίτλερ, των κρεματορίων και των στρατόπεδων συγκέντρωσης, μας χωρίζουν ποτάμια αίματος.

      Ογδόντα χρόνια ιστορίας δεν ξεγράφονται για έναν αγώνα ή μια ζώνη. Δεν είναι ο αθλητισμός κολυμπήθρα για κάθε είδους άνθρωπο», ήταν το σχόλιο του κόουτς.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αλί Μπαμπά,
    νομίζεις πως με φτηνούς εξυπνακισμούς μπορείς να ξεπεράσεις το γεγονός πως ο ΣΥΡΙΖΑ για δεύτερη φορά, μετά την κόρη Κωνσταντόπουλου

    πρότεινε για πρόεδρο της Βουλής συνήγορο της Χ.Α.


    Να θυμίσω, με την ευκαιρία, πως ο ληστής γιός του Βούτση καταδικάστηκε σε 8 χρόνια φυλακή και δεν έμεινε μέσα ούτε τρία:

    http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/48956/katadikasthke-o-anarchikos-giwrgos-bogiatzhs-boytshs#ixzz4DZ7SMVH1

    Σε ποινή κάθειρξης οκτώ ετών, όπως ακριβώς και η πρωτόδικη ποινή, καταδικάστηκε από το Μικτό Ορκωτό Εφετείο ο αναρχικός Γιώργος Βογιατζής- Βούτσης, γιος του στελέχους του ΣΥΝ Νίκου Βούτση, ο οποίος κατηγορείτο για τη ληστεία του υποκαταστήματος της Εθνικής Τράπεζας στην περιοχή του Γκύζη, στις 3 Οκτωβρίου 2007.

    Ωστόσο, ο κατηγορούμενος δεν θα οδηγηθεί στη φυλακή, καθώς έχει αποφυλακιστεί ήδη από τον Αύγουστο του 2010, έχοντας εκτίσει την ποινή του.
    _____________
    Να θυμίσω πως οι ομοϊδεάτες του ληστές του Βελβενδού καταδικάστηκαν πρόσφατα με ποινές 15-16 χρόνια:
    Στον Γ. Μιχαηλίδη, 16 χρόνια κάθειρξη και τέσσερις μήνες. Στον Νικόλαο Ρωμανό 15 χρόνια και 11 μήνες, στον Δ. Πολίτη 11 χρόνια και πέντε μήνες, στον Α. Μπουρζούκο 15 χρόνια και 11 μήνες, στον Α. Ντόλιο 15 χρόνια και 11 μήνες και στον Φ. Χαρίση, 15 χρόνια και 11 μήνες.

    Γιάννη,
    η Χ.Α. είναι υπόδικη χιτλερική εγκληματική οργάνωση που έχει πάρει το 7% των ψήφων, αλλά αυτό δεν παράγει απολύτως κανένα αθωωτικό αποτέλεσμα.
    Εσάς μπορεί να μην σας ενδιαφέρει η Χ.Α., όμως ανησυχεί τα μέγιστα κάθε πατριώτη και Δημοκράτη, το γεγονός πως «η σπορά των ηττημένων του 1945» βρίσκεται μέσα στο Κοινοβούλιο, όπως και το γεγονός πως η δίκη της κωλυσιεργεί περίεργα. Νομίζω πάντως πως αν είχαν μαχαιρώσει εσάς, δεν θα είχατε την ίδια αδιαφορία.

    http://www.efsyn.gr/arthro/oi-katadikes-tis-hrysis-aygis

    Οι καταδίκες της Χρυσής Αυγής

    08.09.2015
    Γιάννης Μπασκάκης

    Με το βλέμμα στραμμένο στη μεγάλη δίκη της Χρυσής Αυγής, που ξεκινά και πάλι σήμερα μετά την καλοκαιρινή διακοπή, η «Εφ.Συν.» θυμίζει 20 καταδικαστικές αποφάσεις που είναι ενδεικτικές για τον εγκληματικό τρόπο δράσης της ναζιστικής οργάνωσης από το 1987 μέχρι την άσκηση ποινικής δίωξής της.
    ……………….

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      Εγραψα ότι δεν με ενδιαφέρει, για να αποκλείσω την πιθανότητα να σκεφτεί κάποιος, ότι έχω κάποια συμπάθεια προς την ΧΑ. Πρόκειται για την λειτουργεία του κοινοβουλίου και τίποτα περισσότερο. Ασφαλώς πρέπει να δικασθεί κατά τον νόμο, αλλά και για την ικανοποίηση των θυμάτων. Όμως από εκεί και πέρα, η ΧΑ δεν αντιμετωπίζεται με δικαστικά μέσα. Νομίζω πως δεν υπήρχε πιθανότητα, να μαχαιρώσουν εμένα, επειδή δεν ήμουν το κατάλληλο θύμα. Η ΧΑ έχει ανάγκη από αντιπάλους που διεγείρουν στους οπαδούς τους τον φόβο, το μίσος, την αίσθηση ότι η πατρίδα κινδυνεύει από διάφορους απάτριδες κλπ. Το ίδιο και τα κόμματα, που συγκρούονται μαζί της. Οι μεν έχουν ανάγκη τους άλλους, για αυτό σε τελική ανάλυση, συμφέρει στην κάθε πλευρά να υπάρχει η άλλη. γιατί έτσι έχει λόγο να υπάρχει η ίδια. Η αδιαφορία μου για τα κόμματα, τα οποία τα θεωρώ όλα προδοτικά και η έλλειψη οπαδών που θα αντιδρούσαν για τον θάνατο μου, με κάνει να βρίσκομαι έξω από τους στόχους της. Νομίζω ότι αυτό είναι και μια πρόταση, πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την ΧΑ και τα άλλα παρόμοια κόμματα. Καμία σύγκρουση μαζί τους. Αν η πλειοψηφία των πολιτών, γυρίσει την πλάτη της σ’ όλους αυτούς και χαράξει την δική της πορεία χωρίς καμιά σύγκρουση μαζί τους, ακολουθώντας τον δικό της δρόμο, τότε όλοι αυτοί θα εξαφανιστούν. Η σύγκρουση, τους δίνει λόγο ύπαρξης. Επίσης ισχύει: Τα ενάντια τα αυτά. Παρεμπίπτοντος, υπήρξαν πολιτικές δολοφονίες, κατά την διάρκεια της μεταπολίτευσης, για τις οποίες υπεύθυνοι κατηγορήθηκαν άνθρωποι, από τα έτσι λεγόμενα, δημοκρατικά κόμματα ή τα σώματα ασφαλείας

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        @»Αν η πλειοψηφία των πολιτών, γυρίσει την πλάτη της σ’ όλους αυτούς και χαράξει την δική της πορεία ….

        H πλειοψηφία των πολιτών δεν μπορεί να μπει σε ένα καλούπι ομοιόμορφης συμπεριφοράς, εξ άλλου αρκεί μια μειοψηφία 7% για να γίνουν σημεία και τέρατα.
        Εκείνο που πρέπει να γίνει είναι να λειτουργεί νόμιμα γρήγορα και αποτελεσματικά η Δικαιοσύνη και η Αστυνομία και ο ΣΥΡΙΖΑ να σταματήσει την προκλητική προστασία που προσφέρει είτε από ιδεολογικές συγγένειες (Ορθοδοξία, αντιμνημονιακότητα, αντιδυτικισμός, φιλορωσισμός, ολοκληρωτικές αντιλήψεις), είτε από μικροκομματικούς σκοπούς στη Χ.Α.
        Ακόμη και για το τεράστιο ζήτημα της συμμετοχής Χρυσαυγιτών στη σφαγή-ακομη και παιδιών-στη Σρεμπρένιτσα, υπάρχει ακόμη και σήμερα μια συλλογική εκκωφαντική πολιτική σιωπή που ενώνει δυνάμεις από τη Χ.Α. μέχρι και την ΛΑΕ (ηγετικά στελέχη της οποίας έχουν στηρίξει ανοιχτά τους φονιάδες)-ΑΝΤΑΡΣΥΑ!
        https://xyzcontagion.wordpress.com/2016/07/06/srebrenica-more-evid-06/

      • Ο/Η Κλέων Ι. λέει:

        @ Γιάννης:

        Σεβαστή η άποψή σου ότι η ΧΑ είναι ένα κόμμα όπως όλα τα άλλα [*], και οφείλει να έχει λόγο στη λειτουργία του πολιτεύματος, όμως εκεί που λες ότι δεν θεωρείς τον εαυτό σου πιθανό στόχο, κάνεις λάθος.

        Διάβασε μια φράση:

        – «Ατομα στερούμενα εθνικιστικών εξάρσεων είτε είναι άτομα παθολογικά είτε φυλετικώς νόθα, είτε είναι άνθρωποι ψυχικά διαταραγμένοι, είτε βιολογικά νόθοι».

        Είναι από αυτό εδώ το βίντεο

        Αυτό το σημείο της ομιλίας του φρενοβλαβούς υπεύθυνου πολιτικής οργάνωσης ΤΟ Σαλαμίνας Παπαδημητρίου Μιχαήλ (από τα πιο φανατικά παλιά στελέχη, ήταν ο ένας από τους 4 που έβαλε ο Καρατζαφιόζος στο ψηφοδέλτιο στις νομαρχιακές του 2002) δεν έτυχε της προσοχής που θα έπρεπε. Λέει λοιπόν ο παρανοϊκός φασίστας:

        – «Ατομα στερούμενα εθνικιστικών εξάρσεων είτε είναι άτομα παθολογικά είτε φυλετικώς νόθα, είτε είναι άνθρωποι ψυχικά διαταραγμένοι, είτε βιολογικά νόθοι».

        Το πιάσατε το υποννούμενο. Στο πολίτευμα που ονειρεύεται η συμμορία, πρέπει όλοι και όλες να δείχνουν τέτοιο ζήλο, όσο έδειχναν τα SS το λιγότερο. Πρέπει να είσαι συνεχώς σε «εθνικιστική έξαρση», φανατικά να υποστηρίζεις και να τρέχεις για τους σκοπούς του Φίρερπριντσίπ.

        Αλλιώς, κάποιος θα σε χαρακτηρίσει ότι είσαι από τα άτομα εκείνα που είναι «άτομα παθολογικά είτε φυλετικώς νόθα, είτε είναι άνθρωποι ψυχικά διαταραγμένοι, είτε βιολογικά νόθοι» και μαύρο φίδι που σ’ έφαγε. Αν δεν είσαι ολοκληρωτικά δοσμένος, τότε «μολύνεις τη ράτσα» και μόνο που υπάρχεις, συνεπώς δικαιολογείται η εξόντωσή σου. Τόσο απλό.

        Οσο για την άποψή σου, να βάζεις ίσα κι όμοια, όλα τα κόμματα, αν θέλεις μπορείς να διαβάσεις εδώ τι σχεδιάζει η συμμορία που παριστάνει το κόμμα:

        Τα σχέδια της Χρυσής Αυγής για το Πολίτευμα, όπως ακούστηκαν μέσα στο Πολιτικό της Γραφείο: «Στόχος μας η κατάργηση της Δημοκρατίας και η κατίσχυση της «Πολιτείας» (=του Ράιχ)»
        http://xyzcontagion.wordpress.com/2014/01/07/kryfa-02-sxedia-xa-politevma/

        [*] Γι’ αυτό έχει μάλλον θέση εδώ κάτι που λέμε αρκετά συχνά:

        Οσοι υποστηρίζουν την ΧΑ θα πρέπει να τους «συμβουλεύουμε» να πάνε να γραφτούνε μέλη της και να τρέχουνε για τις βρωμοδουλειές της συμμορίας. Διότι μόνο έτσι έχουν μία ελπίδα να την γλυτώσουν όταν θα έλθει η σειρά τους, γιατί αργά ή γρήγορα όλοι θα έχουμε μια ολόδικιά μας θέση σε κάποια Α ή Β λίστα με «διαφορετικούς» ή «υπανθρώπους» που «μολύνουν την ράτσα» (δηλαδή όλους τους υπόλοιπους εκτός από τα μυημένα μέλη του «ερμητικού τάγματος» της ναζιστικής οργάνωσης). Αλλά και πάλι, οι υποστηρικτές της δεν μπορούν να είναι και πολύ σίγουροι, γιατί και ο Χίτλερ τους δικούς του πέρασε από λεπίδι πρώτους-πρώτους, τα Τάγματα Εφόδου και τον αρχηγό τους τον Ερνστ Ρεμ. Ετσι θα γίνει και με την ΧΑ. Και όποιος σκέφτεται να τους ψηφίσει πάλι, θα πρέπει να έχει στο νου του πως κάθε ψήφος στη συμμορία αποτελεί και ένα καρφί στο φέρετρο της Δημοκρατίας και πως μετά (την απομάκρυνση εκ της κάλπης), όχι πολύ αργά, το εκλογικό του βιβλιάριο θα χρησιμεύει αποκλειστικά και μόνο σαν προσάναμμα για τις τελετουργικές φωτιές στις οποίες θα καούν μαζικά πρώτα τα βιβλία και στη συνέχεια και οι κάτοχοί τους, οι εκλογείς, όταν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, το εσωτερικό της Ελλάδας δεν θα είναι παρά ένα απέραντο στρατόπεδο συγκέντρωσης μέσα απ’ τα σύνορα της χώρας, δίπλα στους μαζικούς τάφους που θα εκτείνονται μέχρι πέρα από τα σημερινά σύνορα. Διότι αυτή είναι η νομοτελειακή κατάληξη κάθε φασιστικού ολοκληρωτικού καθεστώτος σε όλη την Ιστορία του ανθρώπινου είδους: Πόλεμος, καταπίεση, θάνατος, πείνα, εξόντωση και μαζικοί τάφοι.

        Φάκελος Χρυσή Αυγή στο XYZ Contagion – Ολες οι έρευνες και τα άρθρα
        https://xyzcontagion.wordpress.com/2015/04/19/fakelos-xa-all-articles/

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Δεν έχουν τελειωμό οι αθλιότητες του Βούτση.
    Ομολογεί πως καλύπτει σκάνδαλα με την αισχρή δικαιολογία-διαφήμιση της Χ.Α. πως αν τα αποκάλυπτε θα έβγαινε αυτή κερδισμένη (ως η μόνη καθαρή;):

    http://www.efsyn.gr/arthro/kleinei-o-kyklos-toy-systimatos-diaplokis

    «Κλείνει ο κύκλος του συστήματος διαπλοκής»

    Συντάκτης: Στέργιος Ζιαμπάκας
    .

    ….ο υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Νίκος Βούτσης, κηρύσσοντας την έναρξη των εργασιών του ετήσιου συνεδρίου της ΚΕΔΕ στη Σιθωνία Χαλκιδικής. …..

    «Κλείνει ο κύκλος ενός συστήματος διαπλοκής που υπήρξε, με πελατειακές σχέσεις, επιλεκτικές χρηματοδοτήσεις, εντάξεις και απεντάξεις έργων, πολιτικές παρεμβάσεις στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις για ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς, ακόμη και επιλεκτικές χρηματοδοτήσεις για δήθεν θεομηνίες», είπε ο υπουργός περιγράφοντας το παρελθόν. Ακόμη μία αναφορά στην τοποθέτησή του που προκάλεσε αίσθηση ήταν η εξής: «Σε ομιλίες μου ήμουν σαφής και προειδοποίησα: Δεν θα κερδίσει κανείς εάν αυτοί οι φάκελοι βγουν στη δημοσιότητα. Η μόνη που θα βγει κερδισμένη θα είναι η Χρυσή Αυγή, που θα τρίβει τα χέρια της ενόψει της δίκης. Δεν θα το κάνουμε, αλλά δυστυχώς σε αυτόν τον φάκελο υπάρχουν αποτυπώματα. Δεν θα ξανανοίξει αυτός ο κύκλος», συμπλήρωσε………..

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      Όχι μόνον το 7%, αλλά και ένα ψέμα μπορεί να προκαλέσει σημεία και τέρατα. Βλέπε, η προβοκάτσια που απετέλεσε αφορμή για την έναρξη του 2ου π. πολέμου ή το ψέμα που επέφερε την έναρξη του βρόμικου πολέμου του Βιετνάμ, από τον οποίο θησαύρισαν οι Ροκφέλερς και καταχρεώθηκαν οι ΗΠΑ στις τράπεζες του. Ο ναζισμός στην Γερμανία θα ήταν αδύνατον να είχε κάνει κάτι από όλα αυτά που πραγματοποίησε, αν δεν είχε με το μέρος του, τουλάχιστον την αδιαφορία των ευρωπαικών ηγεσιών. Ένα παράδειγμα μόνο. Η Γερμανία, λίγα χρόνια πριν την έναρξη του 2ου π. πολέμου, αγόραζε από την Γαλλία, τεράστιες ποσότητες σιδήρου και ατσαλιού, για κατασκευή βαρύ στρατιωτικού οπλισμού. Η Γαλλία το ήξερε. Μ’ όλα ταύτα, πούλαγε στην Γερμανία, τις πρώτες ύλες και λίγο αργότερα τα γερμανικά τανκς, σκότωναν Γάλλους. Αν αναβιώσει ο ναζισμός στην Ευρώπη με αξιώσεις εξουσίας, τότε χωρίς αμφιβολία, η Ευρώπη που θα προκύψει, θα είναι απογυμνωμένη από όλες τις δημοκρατικές, πολιτιστικές και ανθρωπιστικές αξίες, που χαρακτηρίζουν την τωρινή. Νομίζω πως κάποιοι ξέρουν να χρησιμοποιούν, όλα τα σημεία και τέρατα, ώστε να αποδομήσουν την Ευρώπη, από όλα τα θετικά χαρακτηριστικά που την διαφοροποιούν από τον υπόλοιπο κόσμο. Θα’ ταν ευχής έργο, να υπάρξουν κοινωνίες που δεν μπαίνουν σε ενιαίο καλούπι. Αυτό μπορεί να γίνει, όταν η κοινωνία προσβλέπει στην ανάπτυξη, τον σεβασμό της διαφορετικότητας του κάθε ατόμου. Όταν τα πρόσωπα, συμπεριφέρονται σαν ανεξάρτητες προσωπικότητες, τότε είναι πολύ δύσκολο να ελεγχθούν ομοιόμορφα. Αν όμως, κυριαρχεί ο φόβος της ανεργίας, της επιβίωσης, της αίσθησης ότι το άτομο βρίσκεται σε διαρκή κίνδυνο, από «έξω» αλλά και από «μέσα», τότε ευνοείται η συμπεριφορά της μάζας και η μάζα ελέγχεται εύκολα, οπότε η κοινωνία δεν αποφασίζει την πορεία που εκτιμά ότι την συμφέρει, αλλά υπακούει εύκολα, σε όποιον της υπόσχεται ότι θα την οδηγήσει σε ασφαλή μονοπάτια, ακόμη και αν αυτός που το υπόσχεται, είναι ίσως, αυτός που δημιούργησε την δυσοίωνη κατάσταση που βιώνει το άτομα.

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αριστερή πολιτική αθλιότητα, που σκαρφαλώνει σε ανώτερο και εμβληματικό θεσμικό αξίωμα, με την ανοχή και των υπολοίπων κομμάτων.
    Χρυσαυγίτικο λεξιλόγιο μέσα στη Βουλή!

    http://www.iefimerida.gr/news/203145/voytsis-sti-voyli-gia-antipoliteysi-xero-ego-na-htypao-re-mlk-vinteo#ixzz4DZHfv11B

    ΤΟΝ ΚΑΤΕΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ
    Βούτσης στη Βουλή για αντιπολίτευση: Ξέρω εγώ να χτυπάω, ρε μ@λ@κ@ [βίντεο]
    ………………

  6. Ο/Η Μας έπεισες λέει:

    http://www.oroskopos.tv/58636/boutsis-diapseudei-ti-sunomilia-me-ti-chrusi-augi
    Βούτσης: Διαψεύδει τη συνομιλία με τη Χρυσή Αυγή

    Με κατηγορηματικό τρόπο διέψευσε ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Βούτσης, τον ισχυρισμό βουλευτή της Χρυσής Αυγής σε μέσο ενημέρωσης, ότι είχε συνομιλήσει μαζί του. «Διαψεύδω κατηγορηματικά οποιαδήποτε συνάντηση, ή συνομιλία, για οποιοδήποτε θέμα με τη Χρυσή Αυγή» δήλωσε στη Βουλή.

    http://www.iefimerida.gr/news/145182/%CE%BF%CE%B9-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B3%CE%BA%CE%AC%CF%86%CE%B1-%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CF%84%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CF%89%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%BD%CF%8C%CE%BC#ixzz4DZKR2noq

    Οι Χρυσαυγίτες πανηγυρίζουν για την γκάφα Βούτση, περί μεθοδεύσεως για να τεθεί εκτός νόμου η ΧΑ

    http://www.rizopoulospost.com/%CE%B7%CE%BB-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%AD%CF%87%CF%89-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2/

    Ηλ. Παναγιώταρος: Έχω συνομιλία με τον Βούτση- Ν. Βούτσης: Δεν μίλησα ποτέ με τον Κασιδιάρη

  7. Ο/Η Antifa2 λέει:

    ww.stoxos.gr/2016/06/blog-post_2703.html

    ΩΠΑ, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΣΕΙΣ ΕΔΩ;;; ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΔΗΛΩΣΗ ΒΟΥΤΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ!!!
    Writen by ΣΤΟΧΟΣ 6 days ago – 0 Comments

  8. Ο/Η Εστέτ λέει:
  9. Ο/Η Μπράβο Ηλία (από Ζ.Σ.) λέει:

    Μπράβο Ηλία παλληκάρι μας, να σε χαίρονται οι γονείς που σε έκαναν!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Αγαπητέ Κλέων Ι,
    Πρόκειται για μία δήλωση ενός ανθρώπου, που ο ίδιος είναι ψυχικά διαταραγμένος και μάλιστα, η διαταραχή του είναι μη αντιστρέψιμη. Αν ποτέ η ΧΑ κατακτήσει την εξουσία τότε όχι μόνον εγώ, αλλά οποιοσδήποτε κινδυνεύει. Ο Ισχυρισμός μου, ότι δεν αποτελώ στόχο τους, αφορά αυτήν την στιγμή επειδή η κοινωνία δεν πιστεύει, πως άνθρωποι σαν εμένα, αποτελούν κίνδυνο ή την αιτία για την επώδυνη κατάσταση, που έχει περιέλθει. Οσον αφορά την άποψη μου, σύμφωνα με την οποία βάζω όλα τα κόμματα ίσα και όμοια, διαφέρει τελείως με αυτήν της ΧΑ. Διότι πρώτον, αφορά και αυτήν την ίδια(πρώτη και καλλίτερη) και δεύτερον, θεωρώ πως τα κόμματα δεν έχουν να δώσουν κάτι άλλο πιά έχουν μετατραπεί σε εξουσιαστικούς οργανισμούς, εκλαμβάνοντας το κάθε κόμμα τον εαυτό του ως το μέτρο της πολιτικής και τον τελικό σκοπό της κοινωνίας. Προσβλέπω, σε μια κοινωνία όπου το χρήμα θα απομυθοποιηθεί, η παιδία θα καλλιεργεί, την παραγωγή έργου, με την αρχαιοελληνική έννοια, δηλαδή την εκπαίδευση των νέων ανθρώπων, στην όσο δυνατότερη συμμετοχή τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι, με βάση την εκούσια προσφορά σαν υπεύθυνοι πολίτες και όχι με κίνητρο, αυτήν της επινόησης του χρήματος, που έφερε τόσα δεινά στην ανθρωπότητα και πιά απειλεί την ύπαρξη της, Επίσης, μία παιδία που θα καλλιεργεί την λογική, την ιεροποίηση της φύσης και όχι την αποιεροποίηση της, όπως γίνεται τώρα, που θα καλλιεργεί τις τέχνες, πολιτισμό, επιστήμες, τεχνολογία κλπ. Όλα τους, στην διάθεση του ανθρώπου, χωρίς αποκλεισμούς. Και κατανομή της μίας κεντρικής εξουσίας (κόμματα, κοινοβουλευτισμός), σε πολλά κέντρα. Ορια στην ισχύ της εξουσίας, με άλλα λόγια. Και λιγότερους νόμους. Συσσώρευση εξουσίας άνευ ορίων και ύπαρξη αναρίθμητων νόμων, αποδεικνύουν, ότι τα μέλη της κοινωνίας, δεν μπορούν να συνεννοηθούν, με αποτέλεσμα τα στεγανά. Θρησκευτικά, πολιτικά, κομματικά, οικονομικά κλπ.

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    Έξεστι τω Βούτση ασχημονείν:

    Με υποβολή πρότασης μομφής κατά του Προέδρου της Βουλής προκάλεσε τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο Νίκος Βούτσης, με αφορμή την αναφορά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη δήλωσή του πως «όλες οι ψήφοι είναι καλοδεχούμενες».

    Με μια οργισμένη τοποθέτησή του, επι προσωπικού, ο κ.Βούτσης χαρακτήρισε πολιτική αθλιότητα, το αφήγημα που διακινεί η ΝΔ το τελευταίο διάστημα ότι η κυβέρνηση προσδοκούσε συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή για την ψήφιση του εκλογικού νόμου.

    «Δεν έχουμε μιλήσει με την Χρυσή Αυγή, δεν γνωρίζουμε τις θέσεις της. Διακινήσατε την πολιτική αθλιότητα ότι προσδοκούσαμε συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή. Θα έπρεπε να ντρέπεστε πολιτικά. Η Βουλή για πρώτη φορά θα αποφασίσει τον εκλογικό νόμο της απλής αναλογικής. Εσείς όμως υιοθετείτε την πολιτική αθλιοτότητα που ξεκίνησαν κεντρικά στελέχη της ΝΔ με γνωστά παπαγαλάκια της δημοσιογραφικής αλητείας», ανέφερε ο κ.Βούτσης.

    «Ως παράταξη αγώνες και δίνουμε καθημερινά με κόστος σε κάθε επίπεδο με το φασισμό και τους εκπροσώπους του. Η δική σας ατζέντα τους έφερε εδώ μέσα. Πρέπει να σας γινει μαθημα ότι με τον φασισμό δεν έχει καμία σχέση η Αριστερά και ουδέποτε συναλλάχθηκε».

    Σας προκαλώ να απαντήσετε.

    Αν θεωρείτε ότι έχετε επιχειρηματα να υποβάλετε πρόσταση μομφής εναντίον του Προέδρου της Βουλής.

    Να καταδικάσετε το αφήγημα που στήσατε διοτι η εκβαση της συζήτησης έδειξε ποιες δυνάμεις συμπορεύονται με ποιες».

    • Ο/Η Παλιός λέει:

      Βούτσης: @Δεν έχουμε μιλήσει με την Χρυσή Αυγή, δεν γνωρίζουμε τις θέσεις της

      Ακόμη και από αυτήν την διορθωμένη υποκριτική διατύπωση βγαίνουν συμπεράσματα.
      Όχι θα ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με μια υπόδικη χιτλερική οργάνωση, έτσι ουδέτερα, δεν (έτυχε να;) έχουμε μιλήσει.

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://jailgoldendawn.com/2016/09/14/%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%B1/

    Στέλνουν σε δίκη τον κομμουνιστή δήμαρχο Πάτρας επειδή δεν διευκόλυνε τους χρυσαυγίτες!


    ………………..

    Πάμε όμως λίγο πιο πίσω. Ανοιχτή στήριξη στη Χρυσή Αυγή για το θέμα είχε δώσει στη Βουλή ο τότε υπουργός Εσωτερικών, Ν. Βούτσης. Σε απάντηση Ερώτησης των φασιστών της Χρυσής Αυγής σχετική με το θέμα και το εάν θα αποδοθούν ποινικές ευθύνες στον δήμαρχο Πάτρας, ο τότε υπουργός είχε απαντήσει πως η απόφαση του δημάρχου Πάτρας, που αναφέρουμε παραπάνω, «είναι μια πολιτική θέση και ευθύνη την οποία παίρνει ο δήμαρχος, η οποία βεβαίως είναι στην κρίση και των πολιτών και της κοινής γνώμης, του δημόσιου χώρου ευρύτερα (…) Εάν υφίσταται ζήτημα παράβασης καθήκοντος, υπάρχει το ζήτημα των πειθαρχικών ποινών, τις οποίες ο ελεγκτής νομιμότητας επιβάλλει κ.λπ. Υπάρχει ένα ολόκληρο πλαίσιο στο οποίο θα μπορούσε κανείς να αναφερθεί ως προς αυτό το ζήτημα. Σας το λέω ευθέως, παρότι δε συμφωνώ – διαφωνώ – με την πολιτική θέση αυτού του δημάρχου». Με αυτή την απάντηση, είχαν ξεκινήσει και οι φιλοφρονήσεις από μέρους του φασιστικού μορφώματος και ειδικότερα από το βουλευτή Μ. Αρβανίτη. Τον βουλευτή, δηλαδή, που έχει μηνύσει τον δήμαρχο Πάτρας.

    Κι άλλες «πλάτες» στα φασιστοειδή

    Ενα στοιχείο που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το εξής:

    Την όλη διαδικασία «κίνησε» η Γενική Γραμματεία Αποκεντρωμένης Διοίκησης, που ελέγχει τη νομιμότητα των αποφάσεων των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων. Στο σχετικό έγγραφο, λοιπόν αυτού, του μηχανισμού του αστικού κράτους, που είναι διορισμένος από την κυβέρνηση, ο ασκών καθήκοντα γενικού γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Δ. Παναγιωτόπουλος, εμφανίζεται να μη συμμερίζεται την άποψη πως η Χρυσή Αυγή είναι εγκληματική οργάνωση. Λέει, δηλαδή, ότι, «επιπλέον, δεν έχει περιέλθει σε γνώση μας η έκδοση δικαστικής αποφάσεως, με την οποία να χαρακτηρίζεται ως εγκληματική οργάνωση ο κομματικός σχηματισμός “ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ”, επομένως δε συνάγεται η ισχύς κάποιου νόμιμου λόγου, βάσει του οποίου δικαιολογείται η άρνηση αναγνώρισης στο εν λόγω κόμμα της άσκησης δικαιωμάτων και ευχερειών που αναγνωρίζονται και στα λοιπά κόμματα». Συνέχιζε, δε, τονίζοντας πως η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ενόψει των εκλογών του Γενάρη για την κατανομή χώρων στην πόλη σε όλα τα κόμματα εκτός της Χρυσής Αυγής, «αναφερόταν στη διακριτική δυσμενή μεταχείριση του κόμματος της Χρυσής Αυγής έναντι των λοιπών κομμάτων, αναφορικά με τη διακίνηση του πολιτικού λόγου και την προβολή προεκλογικού υλικού, μόνο σε σχέση με την περίοδο των εκλογών της 25.1.2015 και όχι για οιαδήποτε άλλη περίσταση, ούτε εξουσιοδότησε τον δήμαρχο Πατρέων να μη χορηγεί στοιχεία στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του εν λόγω κόμματος ή να μη διαθέτει χώρους του δήμου για δημόσιες εμφανίσεις του κόμματος αυτού, οπότε το υπ’ αριθ. πρωτ. 2490/70160/9.6.2015 έγγραφο δεν εξεδόθη προς εφαρμογή της».
    ……………………………

  13. Ο/Η laskaratos λέει:

    Mαθήματα Υποκρισίας

  14. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.antinews.gr/action.read/politiki/o-karamanlikos-suriza-zei-kai-basileuei/2.110925

    Ο «καραμανλικός ΣΥΡΙΖΑ» ζει και βασιλεύει

    07/10/2016 19:12

    Μια μεγάλη αποκάλυψη θα κάνει σήμερα το Antinews, μια αποκάλυψη που θα συζητηθεί και πρέπει να απασχολήσει, κυρίως πολιτικά όλους εκείνους τους μεγαλόσχημους «δεξιούς» που στήριξαν το έκτρωμα που μας κυβερνά.

    Όλους εκείνους που έστησαν την κατάρρευση της κυβέρνησης της ΝΔ το 2014 και δυστυχώς με την ευγενική χορηγία «γαλάζιων» στελεχών που σήμερα είναι φίλοι με τους Συριζαίους. Δεν ποινικοποιείται καμιά σχέση και δεν υπάρχει τίποτε μεμπτό στις φιλίες. Όμως, άλλο οι κοινωνικές σχέσεις κι άλλο οι πολιτικές που μάλιστα κρίνουν το ποιος μας κυβερνά και που πάει αυτή η χώρα.

    Αποκαλύπτουμε λοιπόν ότι δικηγόρος του γιου του Νίκου Βούτση, προέδρου της Βουλής, είναι η Βλασία Παυλοπούλου – Πελτσεμή. Για όσους δεν καταλαβαίνουν είναι η σύζυγος του Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου, επίσης δικηγόρου και πρώην υπουργού των κυβερνήσεων Καραμανλή.

    Ο γιος του κ. Βούτση είναι ο γνωστός ληστής τραπεζών ή μάλλον, σύμφωνα με τις αναρχικές του απόψεις, είναι «απαλλοτριωτής» του κεφαλαίου των καπιταλιστών. Ο Γιώργος Βούτσης Βογιατζής έγινε γνωστός στο πανελλήνιο όταν τον Οκτώβριο του 2007 συνελήφθη για ληστεία στην τράπεζα του Γκύζη με λεία 23 χιλ. ευρώ. Είχε καταδικαστεί σε 8 χρόνια κάθειρξης, χρηματική ποινή 1.500 ευρώ και δύο χρόνια στέρησης των πολιτικών του δικαιωμάτων, αλλά αργότερα αφέθηκε ελεύθερος με όρους αφού εξέτισε μέρος της ποινής τους. Στην κατάθεση του ως μάρτυρας υπεράσπισης, ο Νίκος Βούτσης είχε δηλώσει πως η πράξη αυτή του παιδιού του είναι κάτι που τον υπερβαίνει από πλευράς επιλογών, καθώς δεν έχει αυτή την ιδεολογική κατεύθυνση, ενώ ταυτόχρονα ανέφερε ότι, παρότι δεν εγκρίνει τις επιλογές του γιου του, τις σέβεται και προσπαθεί να τις ερμηνεύσει.

    Ο γιος του μίλησε και συνεχίζει να μιλά για «απαλλοτρίωση» κι όχι για ληστεία και να επιμένει να δηλώνει αντιεξουσιαστής.

    Ήρθε ξανά στην επικαιρότητα όταν πριν από μερικές ημέρες κατήγγειλε ότι σε ταξίδι του προς το Μεξικό τον συνέλαβαν μυστικές υπηρεσίες, η CIA και δεν ξέρουμε ποιοι άλλοι, τον ανέκριναν και στη συνέχεια τον έστειλαν πακέτο αφού τον ρωτούσαν για τις… απαλλοτριώσεις που έχει κάνει. Μαθαίνουμε τώρα ότι δικηγόρος του είναι η σύζυγος του Προέδρου της Δημοκρατίας. Και το τονίζουμε εξ αρχής. Δεν υπάρχει τίποτε μεμπτό. Κάθε κατηγορούμενος έχει δικαίωμα να πάρει όποιον δικηγόρο θέλει. Και κάθε δικηγόρος μπορεί να επιλέξει όποιον πελάτη επιθυμεί. Είναι δικαίωμά του εφόσον είναι επαγγελματίας, ακόμη κι αν δεν είναι και τόσο… ηθικό παρ’ ότι είναι νόμιμο. Άλλωστε, ποιος δικηγόρος δεν ντρέπεται έστω και για μια υπόθεση που ανέλαβε και ήταν πάνω από τα πιστεύω του;

    Έτσι λοιπόν και η κ. Παυλοπούλου, εφόσον της ζητήθηκε να υπερασπιστεί τον κ. Γιώργο Βούτση, καλώς έπραξε. Είπαμε όμως. Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό; Έχει άραγε αυτό αντίκτυπο στον θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας και κορυφαίου στελέχους της ΝΔ;

    Είναι γνωστό και δεν χρήζει περαιτέρω ανάλυσης η αγαστή συνεργασία των καραμανλικών με τον ΣΥΡΙΖΑ. Και σε κορυφαίο επίπεδο υπήρχε… χημεία αλλά και με κορυφαίους καραμανλικούς που προσκύνησαν την «αριστερή» κυβέρνηση. Ο κ. Παπαγγελόπουλος κατ’ αρχήν, κυρίως δε ο Π. Παυλόπουλος που «αναστήθηκε» πολιτικά εξαιτίας της επιλογής του Αλ. Τσίπρα να τον προτείνει για Πρόεδρο και να «δέσει χειροπόδαρα» την καραμανλική δεξιά.

    Κρίνουμε, επομένως, ότι συνδέεται άμεσα η ανάληψη της υπεράσπισης του γιου του κ. Βούτση από την σύζυγο του Προέδρου της Δημοκρατίας. Και να τονίσουμε τις άριστες σχέσεις του κ. Παυλόπουλου με τον Νίκο Βούτση.

    Είναι πλέον φανερό ότι ο «καραμανλικός ΣΥΡΙΖΑ» ζει και βασιλεύει, ακόμη κι αν κάποιοι επιχειρούν να μιλήσουν για «ανακωχή» στη Νέα Δημοκρατία. Αυτά για όσους πιστεύουν ότι στη χώρα αυτή είναι όλα τυχαία…

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο κ.Βαξεβάνης θίχτηκε και έτσι ανακάλυψε τον κ.Βούτση Ταυτόχρονα τον αποκαλύπτει:

    «….62 δικογραφίες για πρώην Υπουργούς στη Βουλή ακολουθούν το δρόμο της παραγραφής. Εδώ δεν παράγεις καμιά θεσμικότητα, ούτε κάνεις δηλώσεις».

    http://www.koutipandoras.gr/article/aios-o-misoos-soy-niko-boytsh

    Άξιος ο μισθός σου Νίκο Βούτση

    Περίμενα ώρες μέχρι να γράψω αυτές τις γραμμές. Εκτός από χρόνο σπατάλησα και ελπίδες πως ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, θα διαψεύσει όσα γράφτηκαν πως είπε για το Documento και κατ επέκταση για μένα,μετά τη συνάντησή του με τη Φώφη Γεννηματά. Η αναμονή ήταν διδακτική.

    Του Κώστα Βαξεβάνη

    …………………………………………………..

    Γιατί; Ή για να το πως όπως πρέπει να το πω χωρίς περιστροφές, γιατί χτυπάς τη συγκεκριμένη εφημερίδα και μένα; Επειδή δεν σε αγιογραφώ όπως άλλοι του χώρου και φιλικά έντυπα που έχουν ταραχθεί με την έκδοση του Documento;

    Με ένα πολιτικό μακιαβελισμό, αλέθεις μαζί με ψέματα την εικόνα ενός ανεξάρτητου εντύπου και δίνεις τροφή σε δημοσιεύματα τύπου «αποστάσεις της κυβέρνησης από το Documento”. Αγαπητέ Νίκο Βούτση, δεν είσαι ούτε εσύ ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε η κυβέρνηση, ούτε η Αριστερά. Δεν είσαι ούτε η ηθική της στο όνομα της οποίας κάνεις τις θεσμικές απρέπειες. Αριστερά είναι εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι μαζί με την ιστορία τους και τις μάχες τους. Και πίστεψέ με, πολλοί από αυτούς , σε αυτές τις μάχες δεν έχουν ούτε αντάλλαγμα, ούτε σκέψη για κάτι τέτοιο. Αριστεροί δεν είναι οι επαγγελματίες της πολιτικής, αυτοί που δεκαετίες τώρα λένε Αριστερά και εννοούν την Κουμουνδούρου και το μισθό τους από την Κουμουνδούρου, αλλά αυτοί που υπερασπίζονται τις αξίες της Αριστεράς και κυρίως χωρίς μισθό.

    ………………………….
    Την μέρα που ο Κασιδιάρης αποκάλεσε στη Βουλή τον Υπουργό Οικονομικών «Μαντάμ Τσακαλώτος» εσύ μίλησες στους δημοσιογράφους για το κακό Documento.
    …………………………………….

    Παράγεις θεσμικές ωραιότητες που θα αγιογραφηθούν από αυτούς που εξυπηρετούνται. Την ίδια ώρα, 62 δικογραφίες για πρώην Υπουργούς στη Βουλή ακολουθούν το δρόμο της παραγραφής. Εδώ δεν παράγεις καμιά θεσμικότητα, ούτε κάνεις δηλώσεις.

    Μπορεί να θλίβομαι που σε ανακαλύπτω, αλλά ταυτόχρονα είμαι και ευτυχής που κάνω τη δουλειά μου.

    …………………………….

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s